Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Het Nieuwe Stilstaan

He gekke meid, doe je benen wijdAh, gelukkig. Het was al een tijdje verdacht stil rond Wouter van Eck, de milieukabouter van Nijmegen. U weet wel, die man die Anti-Verdonkposters ophing om te protesteren tegen de politie, om zich vervolgens na de moord op Louis Seveke (vzmh) achter diezelfde politierug te verschuilen. Die Wouter van Eck dus. Ja hoera, daar is-ie weer. Tja, de gemeenteraadsverkiezingen komen er aan, en dus draaien de groenlinkse stencilmachines overuren. Publieksentertainer Wouter gaat het linksradicale klapvee opzwepen met een geniaal plannetje. Uit het verkiezingsprogramma: De verkeerslichten in Nijmegen moeten zo worden afgesteld dat fietsen sneller gaat dan autorijden. Pardon? Leg eens uit, Wouter... "Op de fiets vervuil je niet, dus gaat wat ons betreft het voordeel daar naar toe." Welja, Wouter. En bedankt maar weer voor de Open Deur. Mocht u iets dubieus vinden, laat het dan even weten in de comments.

Reaguursels

Inloggen

Goh, wil ik iets zwaar denigrerends schrijven over bloedlelijke bijdehandte linkse zichindelesbischeontdekkingsfasebevindende volkorenbanaanvretende kudtwijven die hoognodig weer eens moeten gaan kinderwagenduwen of aanrechten, blijkt die pic van een vent te zijn!
OK voor jou dan:
Blijf weg uit de omgeving van mijn BullBar want hij belemmert het uitzicht op oervervelende belerende tendentieuze volksverlakkende milieuevangelische azijnpisserige linksdraaiendepeultjesvretende lijkenpikkendewantsevekeistochdood fietserts van GrrrrOenLinkse pluimage. En om halfafgemaakt werk uit te sluiten staat er 10.000 volt op.

pennestront | 15-02-06 | 06:59

Tja dat verkeer (gemotoriseerd) minder vervuilt als het snel doorstroomt was bij deze uiterst capabele man nog niet duidelijk zeker... Het is zo jammer dat er zoveel omhoog gevallen rukkers in de linkse partijen zitten, dat ontneemt de kracht van de zinnige dingen die ze zo nu en dan ook nog wel eens zeggen.

Brandje | 15-02-06 | 01:26

misschien heeft die kerel (?) ergens wel een punt. overdrijven is ook een vak. straks mag fietsen ook niet meer omdat het rubber vd banden slecht is voor het woenderschone nijmegen

Prego | 14-02-06 | 20:25

@Hama.

Hama, is het je al opgevallen dat je in welgeteld 0 posts op deze pagina refereert aan het onderwep van deze pagina en dat je geblaat kant noch wal raakt? Ik hoop het.

Ik vind het geen strak plan van Wouter. Liever tot 12 uur 's middags de stad bevoorraden en daarna alle auto's eruit. Scheelt een hoop uitlaatgaskanker, ongelukken en vetpenzen.

poepslet | 14-02-06 | 12:27

Roberto Fransisco 14-02-06 @ 09:17

Ik zal er eens naar zoeken in mijn anti-millieusubsidie/belasting/Kyoto lobby en millieu-sprookjes-doorprik bibliotheek. Het stelselmatig doorprikken van de millieu-sprookjes wordt gelukkig steeds veelvuldiger en wetenschappelijker gedaan. Hierdoor wordt de gevraagde informatie helaas afgedekt met steeds nieuwe informatie waardoor zij moeilijker vindbaar wordt.

Vast staat wel dat de doorgaans domlinkse subsidiesponsen niet schromen om wetenschappelijke dus reproduceerbare onderzoeken stelselmatig met emotionele argumenten te vervuilen. Organisaties zoals millieudefensie en greenpeace slagen er dan ook nagenoeg nooit in om ook maar een enkel argument in hun fondsenwervingsvocabulaire, in zijn heelheid en samenhang, wetenschappelijk te onderbouwen. Men neemt hooguit enige passende passages uit het onderzoek en men diaboliseert m.b.v. het links journalistiek geteisem verder alles wat hun bestaansrecht lijkt te bedreigen.

Ksi-Ziks | 14-02-06 | 11:37

dus ik mag de Hummer niet in Nijmegen parkeren.... maar wel voor ieder stoplicht stationeer stil laten staan???

tiohan | 14-02-06 | 11:24

De volgende keer dat ik in nijmegen kom stel ik mijn motor even extra slecht af, maak ik zo veel mogelijk toeren en zal ik in mijn eentje eens even echt wat vervuiling de stad in blazen! wat een debiele mongeaulen bij groenlinks. kotsen! groenlinks stemmen is een misdaad!

NonaSuomy | 14-02-06 | 11:12

Die Jan Lul moet lekker naar rood-china emigreren ,daar wordt ook enorm veel gefietst en daar hebben de burgers ook geen typhus te vertellen .Precies zo als hij het wil.

Yammie | 14-02-06 | 10:50

Goede zaak, Woutertje! Als ik nog in Njmegen gewoond zou hebben had ik op je gestemd.

Bolus | 14-02-06 | 10:33

Waarde Geenstijl lezers en lezeressen,

De verkiezingen komen er weer aan. Reden genoeg voor alle rode hanen om uit hun pluizige gekraakte huizen van hardwerkende mensen te komen, de Volkskrant een zwieper te geven en het dikke wolle vest eens goed tot de adamsappel dicht te knopen. Tijd om met potten en pannen de straten te betreden. Rode hanen! Kraait als nooit tevoren! Laat van u horen! Nee dit is geen parodie op een strepsilreclame, nee lieve mensen dit is ons volk. Het kan zo ook niet langer. Grote auto's, villa's en ga zo maar door. Geef het allemaal maar een plekje als je het zelf niet hebt. Lekker fietsen, dat is goed en gezond. Ennn... niet te vergeten in het bijzonder zeer representatief.
Het moet toch goddomme allemaal niet veel gekker worden in dit bruisende rode kloppende hart. Het land waar alles mag, het land dat bo-ter zacht is en niets wil en kan aanpakken. Het leed is geleden, vluchten is de enige kans...

Heel erg veel sterkte toegewenst voor de komende verkiezingen.

Toon.

Toon Amsterdam | 14-02-06 | 09:31

Ksi-Ziks 14-02-06 @ 09:11
Ergens een linkje naar het onderzoek dat aangeeft dat windmolens 35* zoveel energie kosten als opbrengen?

Roberto Fransisco | 14-02-06 | 09:17

Volgende verkiezingsballonetje van Herman:

Boten op de Waal vervuilen enorm. GroenLinks wil herinvoering van de trekschuit?

Roberto Fransisco | 14-02-06 | 09:15

ik ga ook m'n eigen partij oprichten met als eerste standpunt: Wouter moet ritueel verdronken worden in de Waal... spoelt vanzelf weg dus ook geen begrafeniskosten :)

prestodegekste | 14-02-06 | 09:14

Ooit las ik dat lopen een verplaatsing met de slechtste energiebalans is, immers de mens graast niet en eet geen bladeren van de struiken langs de weg. De mens heeft zeer hoogwaardig voedsel nodig en dat voedsel, ook het macro-biotische, heeft nu eenmaal een enorm hoog energie component in de vorm van productie, winning, opslag, transport, slijtage, bewassing en afvalstoffen bewerking. Fietsen is nauwelijks energiebewuster. Verplaatsen in een lichte kleine auto, brommer of motor is energetisch verre te prevaleren.

Groenlinks is domlinks, want ook hun andere stokpaardjes zoals duurzame energieopwekking hebben een negatieve energiebalans, een zonneboiler kost ca. 12 x meer energie dan hij ooit zal opleveren en een goed geplaatste windmolen zal gedurende zijn levensduur minstens 35 maal meer energie verstoken (bouwen, maken, onderhouden, slopen) dan hij ooit zal produceren.

Ksi-Ziks | 14-02-06 | 09:11

Steeds moeten afremmen en weer optrekken bij elk stoplicht is toch veel vervuilender?

alpha.male | 14-02-06 | 09:08

Hmm die aardstraal die de hersenen in Nijmegen zo aantast begint laat zich hier in de reactie ook steeds meer gelden.

Lucifer | 14-02-06 | 08:55

Hmja amateurtrol wel te verstaan, want de enige echte GS trol is pannie.

Rabarberke 13-02-06 @ 23:47

Jemig Rabarberke, what?s your fucking problem? Jij bent echt een enorm zielig zeik-kind zeg? altijd de alwetende scherpe analytica uithangen, maar ondertussen te pas en vooral te onpas steken onder water uitdelen aan personen die het niet met je eens zijn.

Triest triest triest.

zum kotzen | 14-02-06 | 08:28

Ik stel voor om Nijmegen uit te graven en naar de randstad te verplaatsen, lekker dicht tegen Amsterdam aan. Bij de vorige 2e kamer verkiezingen kwamen 8 van de 10 GL-kandidaten uit Amsterdam. Lekkere vertegenwoordiging van het Nederlandse volk, allemaal van die simpele wereldvreemde randstedelingen zonder enige realiteitszin.

zum kotzen | 14-02-06 | 08:14

Trouwens, over profeten gesproken, dat zijn mensen, die dingen zien, die er niet zijn. Volgens mijn noemen we dat nu anders. Volgens mij is mohammed een kandidaat voor TBS.

Tees | 14-02-06 | 04:40

Die mogeul van een Van Eck blijft van mijn Astra_1.4 AF! Moge hij branden in de Djahim, hell en/of ander gesubsidieerd gedachtengoed.

Tees | 14-02-06 | 04:36

Juist op "links" moet je gas durven geven.

widtvoet | 14-02-06 | 03:32

vooropgesteld dat links niet verantwoordelijk is voor welke file dan ook, ben ik benieuwd wat de kritiek op groen links is, zie nova!

Shiraz | 14-02-06 | 03:00

Groen-Links komt niet altijd even sterk in het nieuws trouwens.

widtvoet | 14-02-06 | 02:31

Geef die gasten alsjeblieft een keer een cursus motorvoertuigen techniek of iets dergelijks. De grootste vervuilers zitten op links. 80Km limiet welke bergen file creëert, 80Km in de 5 gang sukkelen - hoe bedenk je het, hebben die gasten geen brandstof verbruik meter in de wagen? ? nu vaker het spul vast zetten voor de stoplichten afgezien van de draaiende motor zullen we het maar helemaal even niet over het accelereer hebben. Over het milieu verneuqen gesproken.

..Whatever | 14-02-06 | 02:14

@Hama
Hou nou eens op met dat gezuig hier. Rabarberke heeft grotere ballen dan jij hebt. Je provoceert constant. En inhoudelijk reageren doe je zelden en als je het doet ook nog niet erg intelligent of grappig.
Rabarberke heeft mij niet nodig om zichzelf te verdedigen en ik deel haar mening zelden maar weet wat het is om voortdurend last te hebben van het soort ongein dat jij verspreidt.

Jane Doe | 14-02-06 | 01:59

"Geen op leeftijd gerakende en uitdijende doodssmakkuilen op onverlichte fietspaden" of "'n beetje adequate fietsparkeervoorziening" zou ook al aardig zijn.

widtvoet | 14-02-06 | 01:46

Ik zie trouwens dat dit op GS onder trollen wordt verstaan, ik dacht altijd dat trollen het ophangen van onzinverhalen was..:
.
Trollen
Posten onder verschillende namen met de bedoeling een discussie een bepaalde kant op te sturen, simpelweg 'trollen' genoemd.
.

Pannie | 14-02-06 | 00:17

Rabarberke 13-02-06 @ 23:59

"Hij trolt, zuigt, schuift, duikt, snuift en is weer weg"
.
Klinkt wel leuk, daar niet van.
.
Ik heb jou wel eens een trol genoemd omdat jij voor deet komen een Christen te zijn, zelfs in het scheppingsverhaal te geloven, terwijl mij na twee posts al duidelijk dat jij nog nooit een bijbel had ingekeken, wel grappig dat dat je nog steeds dwars zit.

Pannie | 14-02-06 | 00:07

@Hama

nee je bent niet voorbarig je bent een biertje drinken in je stamkroeg. doei.

Rabarberke | 14-02-06 | 00:02

@pannie

Een trol liegt niet omdat ie meestal niets zegt.

Hij trolt, zuigt, schuift, duikt, snuift en is weer weg.

Een beroepstrol is een eikel, een natuurtrol kan niet anders.

Jij bent een natuurtrol.

Recent voorbeeld:

Ik noem je een trol

Jij reageert met de implicatie dat ik je beschuldig van liegen, ontkent, en verwijt mij impliciet dat ik wel lieg.

Alleen echte trollen doen zoiets.

Rabarberke | 13-02-06 | 23:59

@rabarberke
Mag ik uit je vraag naar mijn kroegkeuze opmaken dat je interesse hebt in het bijwonen van missie 010, ofwel de volgende irl bijeenkomst van geenstijlbezoekers? of ben ik nu voorbarig?

hama | 13-02-06 | 23:56

Rabarberke 13-02-06 @ 23:47

Ik heb hier nog nooit gelogen hoor.
(heel klein onwaarheidje daargelaten)
Van jouw weet ik dat zo net nog niet.

Pannie | 13-02-06 | 23:53

@vlunk

Hmja, maar dan moet ie eerst gegeten zijn en ik pas.

[p]
@hama

Noem eens een kroeg waar je dan niet rustig bier kunt drinken?

[/p]

Rabarberke | 13-02-06 | 23:51

@rabarberke
't wordt tijd dat hij zowel aan de voor- als achterkant uitgekotst wordt zoals een stuk vuil als hij verdient.

vlunk | 13-02-06 | 23:50

@hama
[p]

Moet je je hoed niet juist op doen als je weggaat?

[/p]

Rabarberke | 13-02-06 | 23:49

[pannie mode on]

Rabarberke | 13-02-06 | 23:47

haha,

Ik wil nog slechts van de gelegenheid gebruik maken om zowel rabarberke als vlunk stevig de hand te drukken, fuckje van een warme kus op het voorhoofd te voorzien en nog even rustig een pilsje te gaan drinken in het stamcafe.

allen gegroet,

*neemt hoed af, en tot later..*

hama | 13-02-06 | 23:47

@vlunk

Hmja amateurtrol wel te verstaan, want de enige echte GS trol is pannie.

Rabarberke | 13-02-06 | 23:47

@vlunk
Hama en ik gaan niks terug. Hama gaat vooral alleen terug. Hama weet als geen ander dat ik zijn zoveelste blauwtje met gebakken aardappelen zou worden, al of niet gevolgd door een naaldhakkendessert.

Rabarberke | 13-02-06 | 23:45

@rabarberke
volgens wikipedia (Engels en Nederlands) is hama te definiëren als een troll
daar laat ik het verder bij.

vlunk | 13-02-06 | 23:43

@fuckje
good for you
ik mag de kolonel wel graag

vlunk | 13-02-06 | 23:42

hama, de topicgek

Rabarberke | 13-02-06 | 23:41

@vlunk, rabarberke en ik gaan al enige tijd terug.
We weten allebei dat als we de woest erotische wederzijdse aantrekkingskracht zouden erkennen we dingen zouden doen waar we later geen, of juist heel veel spijt van zouden krijgen.
Daarom bestoken we elkaar, voor de buitenwerled, met allerlei argumenten om ons achter te verschuilen.
thats all..

hama | 13-02-06 | 23:41

@vlunk,
zelf heb ik helemaal geen problemen met hama, integendeel! Hij heeft me, samen met kolonel klootoog meermalen uit benarde posities bevrijd.

fuckje | 13-02-06 | 23:40

@fuckje
nee hoor
ik wil alleen laten zien aan rabarberke dat ze hama beter gewoon kan negeren zoals steeds meer mensen doen, hij provoceert om het provoceren, daar geilt hij op.
Leer mij hama kennen zeg....

vlunk | 13-02-06 | 23:38

@Rabarbeke
Ik lees altijd de Okki.
@De bier
Vaarwel.

Nemo | 13-02-06 | 23:37

Hamak, Hamak,
Arabieren naar het GAK?

fuckje | 13-02-06 | 23:37

@vlunk,
je zoekt toch geen ruzie?

fuckje | 13-02-06 | 23:36

dames/heren
ik ga maffen. tot (n)ooit.

de bier | 13-02-06 | 23:35

@hama
yadyadablablabla

@nemo
Al las ik de Bobo.

Rabarberke | 13-02-06 | 23:35

@rabarberke, in mijn geval staat hama als verwijzing naar een akkevietje in syrie, waarvan jij ongetwijfeld alles afweet, ( na er even op te hebben gegoogeld)

hama | 13-02-06 | 23:34

@rabarberke
zie het stamcafé
hama zit weer vast in z'n klootzak rol, de rol die voor hem het meest natuurlijk aanvoelt.

vlunk | 13-02-06 | 23:33

@Rabarbeke
En wat lees jij dan, de Story?

Nemo | 13-02-06 | 23:33

@rabarberke,

je impliceert dat ik getrouwd ben, op zich niet verrassend gezien je lange reeks van inhoudelijk onjuiste posts.
Gemakshalve ga ik er nu even vanuit dat jij jezelf tot de vrouwen rekent, mezelf ervan bewust zijnde dat ook dat een vermoedelijk onjuiste stellingname is..

hama | 13-02-06 | 23:32

@hama

Je hebt een verkeerde voorstelling van zaken, maar hoe kan het ook anders.

Was hama trouwens niet zo'n tweederangs fotomerk?

Rabarberke | 13-02-06 | 23:32

@rabarberke,
je bent kennelijk inhoudelijk bekend met de volkskrant.
dat betekend dat ook op sterven na door zijnde buurtsupers lezers onder de gelederen hebben.
Sherry?

hama | 13-02-06 | 23:30

@hama
het is dat fuckje wat ouder is, want anders had ik je doorverwezen naar stichting martijn...

de bier | 13-02-06 | 23:29

@hama

Je nachtelijke pogingen om toenaderingen te zoeken tot vrouwen worden bijna pathetisch. Is je huwelijk naar de kloten?

Rabarberke | 13-02-06 | 23:29

Fuckbaum?

Nemo | 13-02-06 | 23:29

nee, de bier, dit heeft niets met stalken te maken, echter alles met een bijna vaderlijk verlangen een warme arm om fuckjes schouder te slaan wanneer haar onrecht wordt aangedaan.

hama | 13-02-06 | 23:28

@de bier,
ja, maar niet hinderlijk !! :-)

fuckje | 13-02-06 | 23:27

@hama

"aha, u leest geen volkskrant?"

nee natuurlijk niet uilskuiken, wie leest er nou een krant waar de gemiddeld kat nog niet op schijten wil?

Alleen werkloze sociologen?

Rabarberke | 13-02-06 | 23:27

*kookt alweer van woede*

hama | 13-02-06 | 23:26

@fuckje
stalkt hama?

de bier | 13-02-06 | 23:25

Dat klopt inderdaad, op zich is het overigens niet onterecht dat de gs redactie eens flink op den kloten krijgt, maar laat fuckje daar gvd buiten anders krijgen ze met mij te doen!!

hama | 13-02-06 | 23:24

Nee, ik lees inderdaad geen volkskrant. Je wilt toch niet vertellen dat ze die nu vullen met ditjes en datjes van GS?

de bier | 13-02-06 | 23:23

@hama, de bier,
ja, mag ik me voorstellen; mevrouw Weesie, aangenaam.

fuckje | 13-02-06 | 23:22

Toevallig weet ik na de nieuwjaarsduik dat fuckje all-woman is..

hama | 13-02-06 | 23:22

@de bier, aha, u leest geen volkskrant?
Daar stond toch uitgebreid in beschreven, overigens geheel ten onrechte, dat fuckje een GS creatie zou zijn bij uitstek.

hama | 13-02-06 | 23:20

@hama
rot op man, Je scheld fuckje's pa uit voor lucas...

de bier | 13-02-06 | 23:19

@Jannes van der Wal 13-02-06 @ 22:19

Hahaha, het nummerbord maakt het geheel compleet :-)

Modderfokkert | 13-02-06 | 23:18

@fuckje, ik doel natuurlijk op je prachtige, bijna aristocratisch aandoende verschijning..

hama | 13-02-06 | 23:18

@hama,
goeie kop? sorry maar dit ontgaat mij even.

fuckje | 13-02-06 | 23:16

@fuckje, doorgaans vind ik twee minuten lekker al lang genoeg...
Behalve in de buurt van rabarberke, dan ben ik met dertig seconden onverrichte zaken pleitte.

hama | 13-02-06 | 23:15

@fuckje, mag ik nog even kwijt dat lucas je een verdomd goeie kop heeft meegegeven toen hij je schiep?

hama | 13-02-06 | 23:13

@fuckje, rabarberke heeft volgens mij na poging twaalf het diploma cadeau gekregen omdat de zure lucht niet meer te houden was.
nu zit de buurtsuper ermee, maar ja, zo draagt ieder zijn kruisje..

hama | 13-02-06 | 23:11

@hama, 22.56u,
lekker duurt het langst, je weet tog.

fuckje | 13-02-06 | 23:07

Ik heb de neiging om met mijn zuinige eauteau in Nijmegen rondjes te gaan rijden :-)
Maar het is dan ook een echte zuinige!
Dit is 'm:
www.4x4review.com/vehicles/chevy/99sub...

Geeft toe, een echte "ik doe mijn boodschappen in Nijmegen" eauteautje :-)

Modderfokkert | 13-02-06 | 23:04

Volgens mij was het vroeger al zo'n ventje waarbij je in je auto hard door een plas rijdt als je hem in de regen langs de kant van de weg zag staan. Die haat moet toch ergens vandaan komen?

de bier | 13-02-06 | 22:59

@rabarberke, jij had ook 12 keer nodig voor je vmbo diploma, daar hoor je ons toch ook niet over?, doet eens niet zo lullig!

hama | 13-02-06 | 22:56

off topic:
mag ik even attenderen op een "steun de denen" demonstratie:
nekklachten.web-log.nl/log/4920629
Joris als je deze link niet goed vindt laat het dan even weten, ik wil niet veranderen in cugel3. als er geen bezwaar is posten we hem een paar keer in verschillende topics om de demonstratie zo groot mogelijk te krijgen. zeg het voort!
back to topic:

cugel | 13-02-06 | 22:54

Is een op vergaste stront draaiende metersbrede transportband niet wat voor in de binnenstad van Nijmegen?
Lekker van de (menselijke) natuur genieten terwijl je rustig op die horizontale roltrap al dat moois aan je voorbij ziet trekken...

widtvoet | 13-02-06 | 22:54

Van Eck is natuurlijk 12 keer gezakt voor zijn rijbewijs vroeger... dat moet het zijn.

Rabarberke | 13-02-06 | 22:52

Ach gut, kunnen we de asobakken niet de stad uit krijgen dan maar alle auto's. Nou is het in nijmegen toch al zo'n klerechaos tijdens de spits wegens onpraktische indeling van het wegennet, dat fietsers inderdaad eerder thuis zijn maar of de natuur er bij gebaat is dat eindeloze rijen auto's stationair staan te brommen in de file...

geytennöker | 13-02-06 | 22:49

En iedereen trekt weer van leer. Allemaal een grote bek over de politiek en hun gebrek aan alles. Maar hoe moet je dat dan doen als elk idee direct de prullenbak wordt ingeschreeuwd omdat iemand ooit een mercedes heeft gereden en thuis kolen stookte of een pooltje voor de kids liet zorgen.
Ik fiets elke dag een kwartier naar werk, en moet belachelijk lang wachten op die schijt auto's (wie rijdt die dure onveilige dingen nog uberhaubt? Je wordt afgezet waar je bij staat! 25 miljard winst!) waar elk stoplicht wordt aangepast aan een nep groene golf. En wie rijden daar? Die losers die tien minuten lopen van werk wonen.
Als je wachten voor een stoplicht. stationair draaiend, beter voor het milieu vind dan op de fiets te gaan, dan ben je net zo een mongool als de webmaster van die GL nijmegenaren.

heldje | 13-02-06 | 22:49

Klopt Exota is door hem verbannen. Tja er zat ook geen alcohol in......

killermiller | 13-02-06 | 22:44

Marcel van Dam schijnt zich tot de club van de islam bekeert te hebben. Hij houdt wel van een beetje censuur. En bovendien zitten er geen 'gevaarlijke' Pimmetjes bij...

WillemIII | 13-02-06 | 22:43

Marcel van Dam, leeft die nog ? Is ie terug van zijn ranch op de Veluwe en ook weer nuchter ? Daar moet dan hoog nodig wat aan gedaan worden.

Mentaal verzuim | 13-02-06 | 22:42

Volgens mij was het minder sterk spul, exota waar Marcellus het bewind over voerde.

WillemIII | 13-02-06 | 22:41

Met al dat stilstaan heb je natuurlijk wel alle tijd om al die mooie anti-verdonk spandoeken rustig te bewonderen..

MAXIMO | 13-02-06 | 22:41

Waarom maken we geen wet die auto's verplicht om op het fietspad te rijden en fietsers dwingt om via de snelweg te rijden. Dat zou een hoop fileleed schelen. En een hoop kantoorleed bovendien. Vooral in Den Haag, waar zowat de hele provincie 2 keer per week (!) 8 maanden per jaar drie uur voor in de file staat.

WillemIII | 13-02-06 | 22:40

Marcel van Dam a.k.a. Jack Daniels? Die Marcel van Dam?

killermiller | 13-02-06 | 22:39

Marcel van Dam, zojuist op de radio: 'Een fietser is een heel minderwaardig soort mens'

WillemIII | 13-02-06 | 22:38

Je kan ook de verkeerslichten zó afstellen dat auto's niet stil hoeven te staan. Moeten die fietsers maar wachten. Vééél beter voor het miljeu.

Vogelbeest | 13-02-06 | 22:37

Fietsen is een onnatuurlijke beweging. Als god/Allah had gewild dat we zouden fietsen had hij ons twee wielen gegeven inplaats van twee benen. De auto is een bijzondere uitzondering. Het bijzondere gaat voor het algemene. De fietser is daarom ondergeschikt aan de automobilist.

President Babboe Bab | 13-02-06 | 22:36

Haha, om te geloven in 'Groen Slinks aan de macht' moet je inderdaad wel heel veel verbeelding hebben. Overigens frappant dat de ergste naarlingen qua machtspolitiek van gemeentelijk via provinciaal tot landelijke politiek toch vooral Groen Slinksers zijn (Op de voet gevolgd door de CDA-ers uiteraard, sorry dat we jullie bijna niet noemden Maxime)

WillemIII | 13-02-06 | 22:36

Ok. Nu weer ff serieus.

killermiller | 13-02-06 | 22:35

Het snelst van A naar B reist men overigens natuulijk per luchtfiets.

widtvoet | 13-02-06 | 22:35

Bij Google: "Wouter van Eck verkeersongeluk" staat nog niets, dus ... wat niet is, kan nog komen.

Mentaal verzuim | 13-02-06 | 22:30

Femke rijdt (reed tot voorkort?) een oude Mercedes-station die zulke wolken roet spuit dat elke erachterrijdende brom- of fietsert gelijk met de Sint meekan. RaRa Wynand verplaatst zich in 'n oldtime Landrover en die mejuffrouw van dat lokale "Wij weren Suvs!"-plannetje heeft samen met haar manneke precies zo'n slurper als derde auto om de honden in 't weekend naar het bos te zoeven.
Miljonairskind en grootverdienert Paultje R. scoorde en scoort jaarlijks zoveel airmiles (FFM) dattie nu bijna z'n eigen 747 bijeengespaard heeft... en nog altijd zijn er van die zelfbenoemde semi-intellectuele goedgelovige mooiweerklunzen die zich geheel vrijwillig het godskolere rennen om een wit voetje te halen bij de Glinkse Partijelite om zich op een eventuele audientie te laten vertellen dat hij toch vooral zijn Éigen steentjes moet blijven bijdragen aan de idealen van Glinks en de Partijtop niet moet lastigvallen met natzure maarwelkvoorbeeldgeeftunouzelf-winden... Of zoals Furry Femke het zo geylmooi kan zeggen: "U moet niet doen wat wíj doen... u moet doen wat wij zeggen!"

Er zijn van die momenten dat je bij het horen van GL onbewust hoopt dat je Ria Beckers te horen krijgt...

widtvoet | 13-02-06 | 22:30

@Rabarbeke
En dat vind ik een goede zaak.

Nemo | 13-02-06 | 22:27

goedenavond rabarberke,
is alles goed met je?

hama | 13-02-06 | 22:24

@nemo
Die van mij zijn echt.

Rabarberke | 13-02-06 | 22:19

@Rabarbeke
ben je nog onbespoten of ben je gen gemuteerd

ristretto | 13-02-06 | 22:18

@Willem 3
Dat zijn ze altijd al geweest,het is alleen zo jammer dat het nederlandse stemvee een geheugen heeft dat dat niet registreert,om ze eens flinf af te straffen

kruisridder | 13-02-06 | 22:17

@Nemo
Jaaa, nu weet ik het weer: domineedee! Dat wast het!

hypoallergeen | 13-02-06 | 22:15

Groen Links is ook zooo ongeloofwaardig he. Het zou me niet verbazen als Wouterje zelf met 100 kilometer per uur in zijn Cayenne door de binnenstad scheurt om zijn kindjes op tijd van de witte school te kunnen halen.

WillemIII | 13-02-06 | 22:14

BitchSuperSoaker : Nou ik denk dat het bij hem genetisch bepaald is, want zoveel hersenschade kunnen die chemicaliën die hier in de lucht hangen nou ook weer niet aanrichten ;-))

nostraflamoes | 13-02-06 | 22:11

@Rabarbeke
Zo klink je net als Georgina V.
@Hypoallergeen
Vrouw? Hij/zij doet me denken aan die vent van dominoday.

Nemo | 13-02-06 | 22:11

Groen Laks. Zou dit plan ontsproten zijn aan een gortepap-met-water-en-onbespoten-linksdraaiende-wortelschilfers-vretend brein ontsproten zijn of heeft "meneer" wat chromosonen over. Volgens mij fietst hij samen met tietlooze echtgenote op een tandem met houten banden en neuqt hij met uitgewassen schapenblaas rond de schilferige penis.

Bloedarmoede rocks!

Jannes van der Wal | 13-02-06 | 22:10

Knappe vrouw, trouwens

hypoallergeen | 13-02-06 | 22:08

@rabarberke
ja inderdaad ,maar het is zo jammer dat alles dan meegaat.Want moeder aarde is toch best een mooie planeet

kruisridder | 13-02-06 | 22:04

@Raberberke
Nee hoor.
kijk maar naar tjernobyl. Beesten zijn er 2 keer zo groot en worden 2 keer zo oud. De rommel muteert gewoon bij een veranderend milieu.
het kost alleen een aantal dooien.

de bier | 13-02-06 | 22:04

@kruisridder
Die overbevolking lost zich vanzelf op als het milieu naar de kloten gaat.

Rabarberke | 13-02-06 | 21:58

Dat het milieu naar de kloten gaat is zo klaar als een klontje,maar dat GEZEIK van Groenlinks over auto,s altijd.Zo gauw als het gaat over werkelijke problemen zoals overbevolking,hoor je die gekken nooit

kruisridder | 13-02-06 | 21:55

@sslvd 18:10
Stem voor een kneus!
Van Eck is het heus!

Romanus | 13-02-06 | 21:50

@Nostra: Schijnbaar tast die lucht dan ook het denkvermogen van mensen aan.

BitchSuperSoaker | 13-02-06 | 21:47

Nijmegen is een van de smerigste steden van Nederland, volgens een stuk in de Gelderlander staan het aantal schepen wat hier dagelijks over de waal door Nijmegen varen gelijk aan een uitstoot van 400.000 auto,s.
En dan hebben we het nog niet over het industriegebied met een vuilverbranding, elektriciteitscentrale, ijzergieterij enz enz.
En de verschillenden drukke snelwegen om Nijmegen heen.
Dus als je hier gaat fietsen krijg je zoveel rotzooi binnen dat je binnen een jaar overlijdt aan longkanker.
Dus ik pak toch maar liever de auto. ;-)

nostraflamoes | 13-02-06 | 21:43

He jammer. De open deur is dicht. (Euh...)

Neon | 13-02-06 | 21:42

De autorijder is de klos in Nijmegen. LPF-ers met patserbakken die wel werken en elke dag een half uur op de waalbrug in de file het broeikaseffect vergroten. Daarvoor moet hij ook nog gaan betalen, want Groen-Links wil ook (serieus) tol gaan heffen op de waalbrug.

Ed Cetera | 13-02-06 | 21:42

groen links staat voor geestelijke vervuiling. Toevallig zijn er nogal wat criminelen gesignaleerd in die partij. En Fmmeke maar slissen

derks | 13-02-06 | 21:33

Peter Bakker wrote:

> Ha Jeanne de anderen,
>
> Wat ik als heel onbehoorlijk mailinglijst-gebruik beschouw, is om
> rondschrijf brieven van andere organisaties via een mailing lijst te
> versturen!
>
> Voor welk doel dan ook!
>
> Ook (of juist?) als het komt van degene die de mailing lijst beheert,
> heet het nog steeds SPAM.
>
> Groet, Peter
>
> P.S. En wat een idee om een bericht dat al naar GroenLinks leden is
> gestuurd ook nog eens naar een GL mailing lijst te sturen...

Andreas B. | 13-02-06 | 21:22

>Leo schreef:".... Communiceren via de nieuwe medie (met Internet
>voorop) moet betrouwbaar en verifieerbaar worden. De technieken
>zijn er en worden experimenteel toegepast. De betrouwbaarheid en
>verifieerbaarheid van met name overheidsinformatie zou
>uitdrukkelijk op de agenda moeten komen, met initiatieven voor
>expertiseontwikkeling bij overheidspersoneel, met het opnemen ervan
>in Pakketen Van Eisen voor overheids websites, als vanzelfsprekend
>item op overheidsbegrotingen, met initiatieven voor het opzetten
>van Certificatie Autoriteiten etc."........
>Of we nu oorlog voeren, campagne of de eendjes, dat maakt niet uit
>;-) Vernieuwend communiceren mag meer zijn dan alleen *nieuw*. De
>nieuwe technologie biedt ook mogelijkheden de communicatie
>betrouwbaarder en verifieerbaarder te maken en dat heeft zin in
>elke situatie van conflicterende belangen."

zo te horen heb jij er verstand van;
en daarom wil ik graag wat verder vragen.
Ik begrijp niet zo heel erg goed wat, in praktische zin, de
verifieerbaarheid van informatie betekent.
Hoe weet je zeker dat de statistieken op de CBS site betrouwbaar zijn?
Hoe is het mogelijk een abstract begrip als 'betrouwbaar' te automatiseren?
Dan zou die automatisering an sich te vertrouwen moeten zijn.
Toch? Want bij het aanleggen van standaardprocedures, wil je dan wel
dat die procedures geen mechanismen in zich hebben die voor de ene
organisatie minder positief uitwerken dan voor de ander.

En nog een algemene vraag, maar misschien is dit wel een onzinvraag
die niets te maken heeft met Semantic:
Als het controleerbaar wordt bij wie een site gemaakt is en van welke
computer (bijvoorbeeld) deze afkomstig is; is dan de privacy niet in
het geding?
En zou het ook zo kunnen zijn dat er daardoor minder particuliere
sites en onafhankelijke weblogs gaan komen? Mensen zullen dan immers
veel minder snel geneigd zijn hun hebben en houwen in het publieke te
gooien.

Andreas B. | 13-02-06 | 21:21

ipv 80 in zn 5 stel ik voor 120 in zn 3 vind het veel te koud hierzo

jenicknamebestaatal | 13-02-06 | 21:00

Hahaha... mijn god... wat een debielen... stel communisten die nog steeds moeten realiseren dat communisme, of socialisme geen oplossing is. Straks gaan ze nog pleiten voor arbeidsloze inkomsten... Oh dat doen ze al...

Hugo Van Den Loonsch | 13-02-06 | 21:00

moeten die linksdraaiende radikalen niet demonstreren tegen kernenergie? dat deden ze het vorige millennium ook, of zijn die lui inmiddels doodgegaan van het demonstreren.

Onderbuik | 13-02-06 | 20:55

Maar dan wel allemaal flink gas geven voor het rode licht....

Smithers | 13-02-06 | 20:46

Ik vind het toch wel leuk, al dat provinciale geleuter op GS de laatste tijd. Mijn triviale kennis groeit en bloeit!

St-Eenmans | 13-02-06 | 20:41

@specht
Wie zegt dat dat niet gaat gebeuren. Nu er eens een keer van de andere kant kogels komen woren er geen aanhoudingen verricht. Er is hoop.

Godsammekraken | 13-02-06 | 20:38

Onbegrijpelijk dat volk dat er op stemt. Onbegrijpelijk en triest. En de emigratie neemt maar toe.

cor123 | 13-02-06 | 20:32

m.t.t 20:24 en 20:30
Ah! Files! Jij vuile stinkerd!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 13-02-06 | 20:32

@ BlackMagic® @ 20:23
*Wanneer begrijpen we nou eens in dit land dat verkeer dat rijdt het meest schone verkeer is*
Ik heb geen flauw idee wat jij bedoelt.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 13-02-06 | 20:30

Waarom hebben ze ipv die Seveke niet die Woutert omgelegt...

Specht | 13-02-06 | 20:28

Nijmegen probeert al veel langer auto-onvriendelijk te zijn. Zo hadden ze bedacht dat je er alleen nog maar met chipknip voor je parkeerplaats kon betalen. Alle mensen van buiten (veel duitsers) die met hun volle portemonnee naar de stad kwamen konden ineens niet meer parkeren. Complete middenstand volledig over de zeik en toen moesten al die parkeermeters weer worden aangepast. Op kosten van de belastingbetaler natuurlijk.
Tip voor Wouter: Wat dacht je van vluchtheuvels van 30 meter hoog?

joelende boer | 13-02-06 | 20:24

Ik denk inderdaad dat het goed is om die milieuonvriendelijke auto's zoveel mogelijk stinkend stil te laten staan... duh. Wanneer begrijpen we nou eens in dit land dat verkeer dat rijdt het meest schone verkeer is?

BlackMagic® | 13-02-06 | 20:23

Dan te bedenken dat ik vroeger Groenlinks wel ok vond..... Hoe anders is dit nu . Ik verdenk een aantal Groenlinks figuren ervan het nog steeds met het gebalsemde lichaam van Stalin te doen (ja dat wordt nog steeds ergens warm gehouden). Wij hier in Nederland komen zo langzamerhand om in de ideologische idioauten. Ik smacht naar een samenleving die slechts gedreven wordt door het gezond verstand.... balans weet je wel weet je niet ?!

Jokkebrok | 13-02-06 | 20:14

Wouter van Eck
Wouter Bos
Mijn kinderen gaan later zeker weten niet Wouter genoemd worden...

Hakbarrr | 13-02-06 | 20:13

@Karel100,
ze / hij lijkt sprekend op de burgemeester van Assen. Mevrouw Dineke van As-Kleiwegt. PvdA.

fuckje | 13-02-06 | 20:10

In elk geval geeft Groenlinks toe dat hun achterban uit nogal domme mensen bestaat.
Daarom hebben ze voor hun achterban een speciale verkiezingsfolder met heldere taal en duidelijke beelden gemaakt, waarin de successen en de plannen van GroenLinks Nijmegen vormgegeven.

www.groenlinks.nl/lokaal/nijmegen/nieu...

Karel kwakbol | 13-02-06 | 19:59

Een beetje man fietst toch harder door het centrum dan een auto rijd. Ja dat beetje man lijkt me het probleem als ik dat uitgemergelde veganistenhoofd zie.

spooky | 13-02-06 | 19:58

Achterafpolitiek. De stoplichten in Nijmegen staan al jaren zò beroerd afgesteld dat fietsen sneller is...

opkeplurt | 13-02-06 | 19:58

En dan hebben de heren en dames politici hun zin. Slechts een kleine elite kan het zich nog permitteren om auto te rijden. Zo los je het fileprobleem op! Maar beste plucheplakkers, dat is toch helemaal niet nodig. H5N1 komt naar je toe deze zomer. En bovendien zal Iran WO III wel gaan ontketenen. Dus waar hebben we het over.

Barbapoeppa | 13-02-06 | 19:56

@Framoes:
dan naait ie in ieder geval nog iets ;)

Afval-verwerking | 13-02-06 | 19:56

ik vind m wel een beetje op Femke lijken, ook zo'n lief kopje. Brrrr wat een fucling creep

Karel100 | 13-02-06 | 19:55

Hadden ze dit maar eerder gedaan, dan was die bestuurder van die Astra zeker gepakt..

MAXIMO | 13-02-06 | 19:55

Hoeveel methaan stoot een fietser uit?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 13-02-06 | 19:52

In 2007 worden mensen die rijexamen doen ook getoetst op hun kennis van het nieuwe rijden. Het examen wordt niet duurder, wel moeilijker. Het slagingspersentage gaat daarmee drastisch omlaag. Leuk vooruitzicht voor de jongens en meisjes die in dit jaar 17 worden. De lessen worden waarschijnlijk nog duurder en de gemiddelde examenkandidaat zakt minstens vier keer.

Barbapoeppa | 13-02-06 | 19:52

Echt, superraskneus die gast. Want mocht ik er langer over doen dan de fiets, dan knal ik gewoon overal door rood. Oh, en stemmen op GL doe ik ook niet, want ze vergallen de hele stad met hun linkse kut ideeen.

Yzord | 13-02-06 | 19:52

Wat een stom idee van deze man/vrouw (noem hem maar "it").
Kan die kerncentrale niet in Nijmegen staan?

reade romke | 13-02-06 | 19:50

@blikjegrolsch,
dat geouwehoer stond gisteren de hele dag in het " altijd gezellige intervieuw" van Lucas, klopt. Heb je dat topic en alle reacties gelezen?
Als je daarmee klaar bent, meld je je dan weer? Alvast dank.
Namens Fleischbaum,
was getekend,

fuckje | 13-02-06 | 19:40

De website is tijdelijk stilgelegen door de hoster...

Hard Holland | 13-02-06 | 19:38

www.zoekhut.be hier hadden ze een diepere link vertoond !

Hard Holland | 13-02-06 | 19:37

Zeg Fuckje, niet om het een of ander, maar ene Wim zegt in een Volkskrantblogtopic dat ie donderdag met bewijzen gaat komen dat jij Fleischbaum bent! Dat je het ff weet...

blikjegrolsch | 13-02-06 | 19:36

Ik zou graag een keer mijn Hummer op zijn gezicht parkeren.
Het kraakt eventjes en hij spartelt wat maar dan is het toch echt voorbij.
Eindelijk !

kriezus | 13-02-06 | 19:16

Nog ff en je mag op de snelweg fietsen.
Stoplichten weg, prima idee, werkt in Azië ook in meerdere steden.

Geenwiekent | 13-02-06 | 19:15

Ik wil zelfs nog verder, ik pleit ervoor dat de stoplichten zo worden afgesteld, dat ook voetgangers en rollators ( en de bakfiets van Lucas) sneller zijn dan auto's... wat een briljant plan, zoiets kan alleen maar opkomen in een links-ongewassen-geytenwollensokken-houtje-touwtjejas dragende sufkut.

Karel Kruizenruiker | 13-02-06 | 19:15

Mannelijke foto hoor. Heeft die figuur geen testosteron?

bottehond | 13-02-06 | 19:05

Met zijn allen terug naar de oertijd!!!gezellig.. mogen er ook vreugde vuren komen op straat, kunnen we leuk bbq-en met zijn allen..!! in rotterdam hebben ze het nu beter voor elkaar, die hobbels van de straat af!!!!kan er tenminste weer gas op de wagen!!

The_bjornthuh | 13-02-06 | 19:03

met een beetje geluk krijg je nou een file probleem van af Nijmegen naar Groningen

Jaap Bonestaak | 13-02-06 | 19:00

Alleen die ongelooflijk linkse kop irriteert me al mateloos. Deze man keek op een dag in de spiegel en dacht: "Ik word een linkse boomknuffelaar aangezien ik met dit uiterlijk wel moet". En omdat hij zo gefrustreerd is, probeert hij mensen met een auto (heel veel mensen dus) te naaien.

Framoes | 13-02-06 | 18:59

En gratis openbaar vervoer voor minima en bejaarden. In een beschaafd land heet zoiets discriminatie op basis van leeftijd en inkomen en is het verboden. In Nijmegen daarentegen...

vraagstaart | 13-02-06 | 18:59

Laat hem/haar maar wat aan die drempels doen. Als ik een brief moet posten op de hoek van de straat moet ik goeddoemme 17 drempels over

OoO | 13-02-06 | 18:57

idd zo hoort het. Die auto's horen lekker met zn alle stationair voor de stoplichten in de stad te staan draaien! Goed voor de luchtkwaliteit! Echte GL spirit...

marteltor | 13-02-06 | 18:56

Ziet er uit als een wijf, zal wel rijden als een wijf-> bang in de auto-> dingen moeten ze verbieden ->niet haalbaar-> dan pesten onder mom van "goed voor het milieu" waarbij per saldo dus het milieu weer extra belast wordt vanwege het stilstaan. Kijken wat ie doet als hij GRATIS een groene BMW M5 krijgt met rijcursus. Meestal draaien die linkse lutsers dan om "als een blad aan een boom."
Gewoon de kift van die wijven, want een beetje man probeert te presteren en niet als een wijf naar bloempies te staren.

BitchSuperSoaker | 13-02-06 | 18:53

Ik zou even rustig aan doen als ik groenlinks was. Even een paar jaar wachten en iedereen gaat op de fiets omdat alle benzine op is.

knuffelpoes | 13-02-06 | 18:45

wat een megeaul die gozert, alsof stilstaan voor een stoplicht goed is voor het milieu...

Singa | 13-02-06 | 18:41

Ik rem niet voor Wouter van Eck, noch met mijn auto noch met mijn fiets.

Baron von Proxy | 13-02-06 | 18:39

Ach ja, sommige mensen levn nu eenmaal in de middeleeuwen. Zo ook Wouter van Eck. Heeft niet eens in de gaten dat juist in 1944 met Market Garden zijn vrijheid is gewonnen met..... tanks, effort en benzine!

Wulfpack | 13-02-06 | 18:37

Ik denk over auto-pesten het zelfde als over spelfouten maken op het internet: vroeger was het leuk om er wat over te zeggen, maar nu interesseert niemand zich er meer voor... Ow ja, GroenLinksers zijn (spellings)fascistenhonden...

trat | 13-02-06 | 18:32

nu al deaud?

G-unite | 13-02-06 | 18:30

Is Wouter tegenwoordig ook al een meisjesnaam, of staat hier de verkeerde foto bij (sorry als dit onwetend overkomt, maar in het buitenland horen we slechts belangrijk nieuws uit NL, zoals dode dominomussen enzo)?
.
Het valt me op dat dat logo van groenlinx dubbelfout is:
1. groen staat regts
2. groen is in rood gesgreven
.
Inhoudelijk: zielig, wereldvreemd...

berluscottero | 13-02-06 | 18:29

Ja helemaal mee eens, iedereen op een witte fiets. Wel eerlijk achterlaten he?

Kingeef1975 | 13-02-06 | 18:26

Tsja je heb malloten die denken dat we nog in grotten wonen... En zich toch afvragen hoe is het toch mogelijk he groenlinksert kunnen internetten alle media in je huiskamer... Snel van A naar B en dan die stoplichten... ??? Stilstaande autos met draaiende motoren zijn volgens mij grote vervuilers en dan hoopt lekker op in je stadje ??? Hoe dom kan je wezen....

Sinnert | 13-02-06 | 18:26

@da wizard
zit te slapen, aan u de eer.

Mr.D. | 13-02-06 | 18:25

Andersom geredeneerd:

Als automobilisten langer moeten wachten voor stoplichten, dan zullen ze meer schadelijke uitlaatgassen uitstoten, wat natuurlijk niet bevorderend is voor het milieu.. En niet aankomen met praatjes dat meer mensen dan de fiets gaan pakken, want dat gebeurt toch niet.

Yo quiero taco bell | 13-02-06 | 18:25

als dit dubieuze/irrationele plan door gaat voor zie ik een 300% toe namen in fietsen diefstal , iemand nog aandelen in batavus te koop jongens?

de rotte appel | 13-02-06 | 18:25

als ik die vent voor mijn bakfiets krijg...

hetkansnellerofniet | 13-02-06 | 18:23

Voor de liefhebber:
POLITIEK CAFE MET FEMKE HALSEMA
Op 16 februari is er een politiek cafe in Nijmegen met als thema de
deelname van GroenLinks aan linkse colleges. De exacte invulling is nog niet
bekend, de datum al wel, evenals de aanwezigheid van Femke Halsema.
Zet vast in je agenda!

[dit soort info dus]

Mr.D. | 13-02-06 | 18:20

Die Woutertje van Eck die lijkt wel gek

WillemIII | 13-02-06 | 18:19

Zo ja, inleveren

Jacob von Geitz | 13-02-06 | 18:17

Heeft Kabouter Plop zelf een rijbewijs?

Jacob von Geitz | 13-02-06 | 18:17

He verdorie net te laat, kan ik ook eens gaan zuipen op overheidskosten

Nieuwjaarsborrel
Zet alvast in je agenda: 7 januari 2005 een nieuwjaarsborrel groenLinks Nijmegen.

drumdude | 13-02-06 | 18:16

Hmm... die open deur valt tegen, duffe geitenwollensokken mailinglists

Mr.D. | 13-02-06 | 18:16

de servert van GL is traag... gaat zeker met het openbaar vervoer :)

Willie Weber | 13-02-06 | 18:13

Wat een ongelofelijk WIJF, die Wouter. Bovendien GAAT fietsen al een tijdje sneller dan autorijden of treinen. Komt ook doordat fietsers zich van de kleur van een verkeerslicht (zo heten die dingen) totaal niets aantrekken. Pfff, wat een wereldvreemde sukkel.

Breinstein | 13-02-06 | 18:12

Met ze peen en uien smoel, ik heb een mooie worst voor die porrem van hem.

Dominator | 13-02-06 | 18:12

inschoppertje

Achtertuyn | 13-02-06 | 18:10

DE VERKIEZINGSLEUS
Misschien wel de grootste eer die een lid van een politieke partij ten deel
kan vallen: de leus verzinnen waarmee we de verkiezingscampagne ingaan. Heb
je een idee? Mail het ons. Ben je goed in het verzinnen van slogans en wil
je meedoen aan een Loesje-avond waarin we brainstormen over de leus voor
2006, mail dan naar t.bousema op ncmls.ru.nl

webmail.groenlinks.nl/pipermail/afdeli...

Heeft er iemand nog een mooie verkiezingsleus voor deze mensen?

ssvld | 13-02-06 | 18:10

paar mail adresjes en ip adressen,. niet egt interessant

shad0w_crash | 13-02-06 | 18:10

uhm... en met draaiende motor stilstaan voor een stoplicht... telt dat niet mee dan? Je bent langer onderweg met de auto, dus draait je motor langer, dus meer vervuiling...
==> Géén stoplichten = minder vervuiling

Spiff | 13-02-06 | 18:05

Zielig ventje. Mocht hij ooit een ambulance nodig hebben, dan maakt hij weinig kans. Sturen we wel een verpleegkundige op een fiets, die is er dan sneller:-D Oh ja, en niet zeuren over zwaailicht en sirene, zodat een ambulance wel sneller is: dat is slecht voor het milieu, en al helemaal met zo'n zwaailicht en harde sirene. Schrikken de vogeltjes van. Ja, stem groen links, voor een echt paradijs!!! Geen tolerantie voor vooruitgang en andersdenkenden.!!!

Klaas Vaak | 13-02-06 | 18:03

Verkeerslichten voor fietsers? Die kunnen ze beter gewoon helemaal afschaffen, niemand die daar nog op let.

Bende | 13-02-06 | 18:01

POLITIEK CAFE MET FEMKE HALSEMA
Op 16 februari is er een politiek cafe in Nijmegen met als thema de
deelname van GroenLinks aan linkse colleges. De exacte invulling is nog niet
bekend, de datum al wel, evenals de aanwezigheid van Femke Halsema.
Zet vast in je agenda!
---
Wie gaat er heen...

da wizard | 13-02-06 | 18:00

Hulde aan Wouter van Eck. In 020 moet ik vanaf huis naar kantoor bijna bij elk stoplicht wachten op van de k*dt autos die zonodig het milieu.
Geef de fietser ruimbaan! Doe ons in 020 oo zown wethouder.

*gaat dit punt bij de volgende ledenvergadering van de SP inbrengen.

Knip | 13-02-06 | 18:00

Zoek eerst uit hoeveel van die autorijders intern nijmegens verkeer is. Volgens mij komen ze voor het grootste deel van buiten nijmegen (iig buiten fietsafstand)

eekeek | 13-02-06 | 17:59

En,

wat vinden wij naar aanleiding van dit bericht? Moet het medium 'weblog'
gebruikt worden door groenlinks? Is het goed als ��n of enkele GL kopstukken
webloggen, waarbij zij zicj ook in maatschappelijke discussies mengen? Dat
moet wel passen binnen het GL beleid: allemaal proefballonnetjes oplaten via
de weblog lijkt me geen goed idee.

Maar de weblog gebruiken als ��n van de kanalen om snel op ontwikkelingen te
reageren zou best kunnen, en lijkt mij een goede aanvulling op het
GL-nieuws: het is sneller en tegelijkertijd persoonlijker dan offici�le
partij uitingen.

Femke Halsema die vanaf thuis weblogt over persoonlijke, politieke en
maatschappelijke zaken tijdens en na de zwangerschap, bijvoorbeeld.

doen!

koos

-------------
Ze weten nu wel wat een weblog is...

da wizard | 13-02-06 | 17:58

open dirretje!

vander F | 13-02-06 | 17:58

Ik kan tegenwoordig nergens meer mijn auto kwijt in Nijmegen, dus ga ik er ook niet meer heen.
Nijmegen = eigen volk eerst op de fiets...

da wizard | 13-02-06 | 17:56

Niet allemaal tegelijk de mail van de wethouder bekijken, jongens en meisjes!

Lepo | 13-02-06 | 17:56

Potverdorie

altijd gezeik met Links

SuperMeki | 13-02-06 | 17:54

Wouter van Eck is Bert Brussen, of in ieder geval een bilmaatje van hem.

fuckje | 13-02-06 | 17:52

Die deur leidt naar de bezemkast, niet interessant.

Zeurders | 13-02-06 | 17:52

Dat auto-pest concept is inmiddels al in iedere gemeente gemeengoed geworden en er wordt geen kilometer minder op gereden. Eigenlijk zijn die linkserts dus gewoon grote milieuvervuilers, want tegen kernenergie en vóór veel stilstaand stationair draaiende automotoren. Zo ken ik ze weer; wars van iedere realiteitszin, contraproductief en demagogisch orerend zonder tegenspraak te dulden.

Chiant | 13-02-06 | 17:51

Hij moet eens met Einstein gaan praten...

superjan | 13-02-06 | 17:49

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl