Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nebahat Albayrak gooit homo toch van flat

homobungelen.jpgIn plaats van zich nu eens echt sterk en sociaal te tonen, stuurt Justitie-hulpje Nebahat Albayrak (PvdA) de Iraanse vluchthomo Mehdi Kazemi (19) toch gewoon lekker sliepuit TERUG naar Engeland. Meneer was naar Nederland gekomen, omdat Nederland (anders dan Engeland) geen gays op de trein naar de hoogwerkers te Teheran zet, en hij hoopte op enige compassie van die dieptolerante 15 miljoen mensen. Maar helaas, er zijn nieuwe ontwikkelingen. Er is hoog politiek overleg tussen Den Haag en Londen geweest. En in Engeland hebben ze beloofd dit 'schrijnende geval' nog eens nader te bekijken. En dus kan Nebahat haar handen er vanaf trekken. Homoprobleem eindopgelost. Goed gedaan Albayrak. Waarom problemen solven als je ze ook kunt wegschuiven? Dat je maar elke dag vanuit je Weena-flatje die splatter bloedvlek op de stoep mag zien. PS: Hoe gaat het met je zus? Heeft ze alweer werk of zit ze nog op wachtgeld?

Reaguursels

Inloggen

Ik vind dat voor deze homo wel een uitzondering gemaakt kan worden.
je hoeft hem toch niet gelijk te pamperen en papieren te geven. gewoon tolereren (gedogen) dan redt hij het wel hier. genoeg homo's die wel trek hebben in een vers kontje en hem in huis laten wonen tegen in natura geleverde diensten...

Bisschop Gijsen | 28-03-08 | 21:36

thx Joris, allemaal terug naar providermail?
Wil ik wel om de zoveel tijd een nieuwe nick kunnen uitkiezen onder eigen naam, lukt nu niet. Groetjes,
Miranda.
;-)

Miretra | 28-03-08 | 21:15

Die Albayrak gang moet eens uitgebannen worden, politieke maffia dat. 3 ofzo die politiek gericht zijn in die familie?

Bozepanda | 28-03-08 | 20:49

Oh Joris, je kent de linkse vervelio's uit de jaren 80 niet?
Dit gaat door.

Miretra | 28-03-08 | 20:33

dwars zitten!

Zij brengen de koran en islam in diskrediet!
Zij bezorgen alle moslims en het westen een negatief imago!

Dus,.... allochtoon en autochtoon samen te paard tegen de extremistische uitwassen!

Boycot Them!

Deze reactie is niet OK luisterteens! 28-03-08 @ 18:28
----
Kom op Joris, ik krijg niet betaald om te scrollen dus weg met die troep.

Miretra | 28-03-08 | 20:31

luisterteens! 28-03-08 @ 18:34
phhs herhalio, alweer.

Miretra | 28-03-08 | 20:27

Ben benieuwd hoe de linkse staatsmedia nu een campagne tegen Albayrak beginnen a la Verdonk. Oh wacht. some staatssecretarissen are more equal then others.

Willem VanDer Decken | 28-03-08 | 18:55

-weggejorist en opgerot-

luisterteens! | 28-03-08 | 18:34

Ik heb het al veel langer geleden geconstateerd, het mededogen is verdwenen uit ons óóit zo tolerante Nederland. Deze IJSkoude me(de)dogenloze Turksche duopaspoortenbezittende HEKS laat opnieuw zien dat "The Iron Lady, Maggie Thatcher" bij haar vergeleken een lief en aanhankelijk speels en onschuldig poesje was. Deze Turksche gravin Dracula heeft kubieke meters bloed aan haar handen. Dit is hetzelfde monster, dat ondanks een vernietigend CEAS-rapport t.o.v. het OM en tientallen verzoeken om vrijlaten van Lucia de B. n.a.v. dit ontluisterende CEAS-rapport, deze zwaar gehandicapte én bovenal ONSCHULDIGE vrouw nog steeds in de gevangenis zit !!
(CEAS = Commissie Evaluatie Afgesloten Strafzaken / ook wel Posthumus2 genoemd).

Berjoska | 28-03-08 | 18:07

Als er wat moet veranderen aan het regime en diens regels daaro, dan moet die strijd ook daaro gevoerd worden ... voor veranderingen moet er bloed vloeien ... eigenlijk is het een nep homo, want dan had hij daar wel de bak in willen gaan.

Mrpurple | 28-03-08 | 17:20

Gruwelijk!

Brabant16 | 28-03-08 | 16:37

En dat ik de woorden "compassie" en "tolerant" nog eens mag tegenkomen in een stukje van pritt Stift ...
De wonderen zijn de wereld dus nog niet uit.

LoudAndProud | 28-03-08 | 14:53

Grappig om te zien ,dit.
De haat van Pritt Stift voor de PvdA overstigt kennelijk zijn afschuw voor azielzoekers en moslims.
Maar ik ben het met je eens, Pritt.Die jongen had gewoon status A moeten krijgen van Nederland.

LoudAndProud | 28-03-08 | 14:51

[email protected] vluchthomo: 10x letterwaarde, 2x woordwaarde, dat wordt scoren vanavond met scrabble!
maar ff serieus: je denkt toch zeker niet dat albayrak een homosueel in bescherming neemt?
dan zou ze immers last met haar achterban kunnen krijgen!

Dhr. de Wit | 28-03-08 | 14:47

EvaKellerman 28-03-08 @ 12:52
www.elsevier.nl/nieuws/politiek/artike...
Zoals je kan zien was het besluit van verdonk gebaseerd op een ambtsbericht en heeft zij het besluit opgeschort, zodra de tweede kamer er vragen overstelde.
Een minister kan niet alles weten over elk land en baseerd zich dus op ambtsberichten die samengesteld worden door ambtenaren, zij draagt wel de conseqenties.
Heb jij informatie dat de betreffende homo moslim is? en zo ja denk je dat hij door andere moslims nog steeds als moslim word gezien?
Wilders wil inderdaad een stop op de invoer van moslims, zodat degene die nu in nederland zijn, eindelijk de ruimte krijgen om te integreren zonder de steeds groter wordende druk van andere moslims.
Ik heb in het stukje "lets be happy met elkaar" een uitgebreid stuk geschreven over de problemen rondom integratie mischien dat je daar eens wil kijken en op wil reageren het is gepost op 1403

repulse | 28-03-08 | 14:34

@Miretra 28-03-08 @ 13:38
ja die had tenminste en éigen mening inderdaad.

Onderbuik | 28-03-08 | 14:09

Onderbuik 28-03-08 @ 13:31
Louzewiezewoes van der Laan was tenminste een echte liberaal, genocide-kereltje pechtol is een ongelooflijke islamofiel.
Weerzinwekkend.

Miretra | 28-03-08 | 13:38

@Miretra 28-03-08 @ 13:19
ja zeker het was gister bij P&W 5 tegen 1, (5 linkse multicullen tegen 1 gewoon mens) maar Hans Jansen kon zich aardig staande houden, respekt voor die man, hopelijk mag hij nog lang zijn mening verkondigen, en wordt hij niet afgeknald of afgeslacht o.i.d. ...
.
En pechtold is echt een vervelend mannetje, dat hij homo is kan hij ook niets aan doen en is ook niet erg. Maar wel erg is die pedante houding van kijk mij nou eens een goed mensch zijn en wat is Wilders toch een slecht mensch. Het is meeliften op de laatste stuiptrekkingen van de multicul verder niet...

Onderbuik | 28-03-08 | 13:31

Onderbuik 28-03-08 @ 13:10
Kontdildo pechtol kon nog net uitkramen dat Nederland niet vol is.
Verder werd hij genadeloos afgemaakt door Hans Jansen, klassiek TV moment.

Miretra | 28-03-08 | 13:19

nou hebben Kaakklem en vooral homo Pechtold al een reaktie gegeven?

Onderbuik | 28-03-08 | 13:10

@ mijn opa 28-03-08 @ 10:49

goede doofpot voor onwetende hersenlozen

Holleblock | 28-03-08 | 13:03

goede doofpot voor onwetende hersenlozen

Holleblock | 28-03-08 | 13:02

Hier wordt ik echt ongelooflijk boos over.
We meten continue met 2 maten hier in Nederland, hebben een zogenaamd moraal besef op regerginsniveau, behalve als het tot uitvoer gebracht moet worden.

We moeten ons diep diep schamen voor onze regering.

EenNederlander | 28-03-08 | 12:59

repulse Als Wilders of Verdonk aan de macht was dan was die Homo Moslims linea recta terug gestuurd

Verdonk omdat die het veilig vind in Iran

01-03-2006 COC Nederland is ontsteld over het besluit van minister Verdonk om homoseksuele asielzoekers uit Iran weer te gaan uitzetten. Dat meldt zij in een brief aan de Kamer. Bij Kamerleden is daarom door het COC aangedrongen op een spoeddebat over dit besluit

En bij Wilders komt er geen Moslim meer in.

Dankzij Albayrak die geen Asiel aanvraag in behandeling kon nemen omdat hij al Asiel heeft aangevraagd in Engeland, Gaat Engeland de Asielaanvraag opnieuw behandelen.

En je zal zien dat hij niet uitgezet word.

Als Albayrak deze aanvraag wel had behandelt dan komen alle asielzoeker die afgewezen zijn in de EU naar Nederland toe.

Lijkt me niet zo slim toch??

EvaKellerman | 28-03-08 | 12:52

Wat een kudtwijf.
Toch erg dat je je leven dadelijk te danken hebt aan d66...

da wizard | 28-03-08 | 12:44

@Willianus Wortelus 28-03-08 @ 12:14
Dat blonde haar stond dan wel weer geil. Voor de rest ben ik blij dat die PvdA-muts, werkelijk vanwege haar uitstraling naar de Turkse gemeenschap en vanwege haar achternaam binnengehaald, van het toneel is verdwenen. Niet dankzij de PvdA-fractie overigens. Ondanks de PvdA-fractie kun je beter stellen. Het verweer van deze gluiperds luidde (eerlijk waar): er zijn nog slechtere wethouders geweest en die mochten wel blijven.
Meester, maar hij is vervelender!

Murdockyoufool | 28-03-08 | 12:35

Dus Pritt Stift, jij wil liever dat Engeland haar asielzoekers naar ons doorstuurt? Lutser.

B. de Bouwer | 28-03-08 | 12:18

Murdockyoufool 28-03-08 @ 12:05 Ik denk gewoon bij de kapper, om haar haar weer eens te laten blonderen.

Willianus Wortelus | 28-03-08 | 12:14

Ha, zus Neza Albayrak, de wethouder die speciaal voor Dordrecht werd aangesteld om het complete dorp Kayapinar, door de jaren heen naar 078 verhuisd, te behagen. Neza Albayrak, de Dordtse wethouder die weigerde in Dordrecht te wonen en steeds met allerlei smoesjes op de proppen kwam om in Rotterdam te kunnen blijven (achteraf bleek haar man in het Turkse leger te dienen...). Neza Albayrak, die zich op kosten van de Dordtse belastingbetaler per dienstauto van Dordrecht naar Rotterdam en vice versa liet vervoeren. Neza Albayrak, de wethouder die keer op keer schitterde door afwezigheid. Ja... hoe zou het met haar zijn?

Murdockyoufool | 28-03-08 | 12:05

Let op, ik ga iets zeggen dat linksmensen zowel zal gehagen als tegen de borst stuiten, en bij rechtsgevallen het omgekeerde, dus hetzelfde.

Die homo mag hier gewoon blijven, want geen mens is illegaal! Aan de andere kant heeft niemand de verplichting, laat staan de overheid, hem te helpen in financiële of sociale zin (behalve als ie bedreigt dan wel wordt pootgeramd, maar dat geldt voor iedereen, schijnt pliesiewerk te zijn).
Dat deze Iraniër wordt teruggestuurd is met recht (om maar een Pronkisme te bezigen) DEPORTATIE. Maar ja, wat wil je met een sociaal-democratische samenleving en regering waarbij het enige verschil met de Derde Rijk is dat we niet (openlijk) anti-semitisch zijn en concentratiekampen of gulags hebben. Iedere burger defacto als slaaf houden en rustig zijn leven lang uitknijpen is veeeul efficiënter. Niet waar?

ILT | 28-03-08 | 11:57

EvaKellerman 28-03-08 @ 11:27
dat heet menselijk gevoel, er word wilders aanhangers zo veel verweten dat zijn geen eigen mening hebben en alleen de grote blonde limbovolgen. Niets is minder waar. de meeste wildersaanhangers hebben wel degelijk een mening en dat is de islam is slecht, het is een alsmaar groeiende radicaliserende sekte, dus iemand die het slachtoffer word van idioten die het woord van de proleet volgen, wil ik graag in bescherming nemen. Net zoals alle andere moslims die nog steeds gehersenspoeld door het leven gaan. Helaas is nederland een klein land en zijn wij al ver boven het gene wat wij kunnen opvangen en deprogrammeren(integreren) maar dan nog voor mensen die in levensgevaar zijn moeten goeie oplossingen worden gezocht.

repulse | 28-03-08 | 11:41

Nappert 28-03-08 @ 11:21
Was ook cynisch bedoeld.

Schoorsteenveger | 28-03-08 | 11:40

me,myself and IK 28-03-08 @ 11:38
volgens hun grote leider daar zijn er toch echt helemaal geen homo's in dat land hoor.

Nibdib Niddib | 28-03-08 | 11:39

Iran, 71 miljoen inwoners. Als 10% homo is zijn dat ongeveer 7.1 miljoen homo's. Wat we nodig hebben is een luchtbrug.

me,myself and IK | 28-03-08 | 11:38

Waar blijft de verontwaardiging van de sneue nicht Spong in dit verhaal ? Enfin, Albayrak heeft het de komende tijd druk met de directe gevolgen van het generaal pardon. Gevolgen die aanvankelijk uiteraard werden gebagatelliseerd door de linkse rattenclub.

snuff | 28-03-08 | 11:34

Hieruit blijkt dat Nebahat Albayrak alleen maar heeft geluisterd naar haar islamitische achterban in turkije, maar Rouvoet!! ken je nog de bijbelse tekst "ik was mijn handen in onschuld" denk daar maar eens over na. Zie je zondag in de kerk.

kapt.Jerkoff | 28-03-08 | 11:29

Wat een stukje van niks zeg. Nog nooit gehoord van het akkoord van Schengen? Inhoudend dat immigranten naar de EU een verblijfsvergunning aan moeten vragen in het land van binnenkomst? Ondanks het feit dat Engeland hier niet volledig in mee doet, geldt deze regel nog steeds, zeker als de Engelse overheid zegt wat te gaan doen aan het feit dat Iraanse homo's werden uitgezet. Geen schulde voor Albayrak in deze casus

Moffel | 28-03-08 | 11:28

Inderdaad ik snap die Wilders aanhangers ook niet mee.

Sturen ze een moslim weg, is het weer niet goed.

captainobvious 28-03-08 @ 11:26

EvaKellerman | 28-03-08 | 11:27

Ik ga Verdonk stemmen

Verdonk: Homo's kunnen weer naar Iran
vrijdag 3 maart 2006 09:15

Als het aan VVD-minister Rita Verdonk ligt, worden uitgeprocedeerde homoseksuele asielzoekers uit Iran weer teruggestuurd naar hun land. De minister voor Vreemdelingenzaken besloot vorig jaar de uitzetting op te schorten na de publieke executie van twee jonge homo's.

EvaKellerman | 28-03-08 | 11:26

@mezelf 11:25

dat moest dus @Schoorsteenveger 28-03-08 @ 11:19 zijn :)

Nibdib Niddib | 28-03-08 | 11:26

Sturen ze een moslim weg, is het weer niet goed.

captainobvious | 28-03-08 | 11:26

@Nibdib Niddib 28-03-08 @ 11:17
dat is dus appels met perzikken vergelijken :P bovendien zoals EvaKellerman ook aangeeft: die Iraniër wordt helemaal nergens uitgezet, dus hij zit gewoon in het procedurele (Europese) systeem.

daarnaast vind ik natuurlijk ook wel dat regels er soms zijn om genuanceerd te worden, zoals in het geval van dat zoontje van Van Gogh.

Nibdib Niddib | 28-03-08 | 11:25

Ja, dit is dus het gevolg van strenge asielwetten waar vanuit de samenleving om is gevraagd. Maar zoals wel vaker: als eenmaal persoonlijk iemands achtergrond bekend is en ook de reden waarom iemand zijn land is ontvlucht gaan zelfs de meest xenofobische rechtse rukkers om, zo ook Geenstijl.

Kyokushinkai | 28-03-08 | 11:25

@ Eva.
Ik zei al, los van de vraag of je deze asielzoekert in bescherming moet nemen, is het opmerkelijk dat door de PvdA de rechten van veel minderheden met voeten getreden worden, ten faveure van moslims.

Nappert | 28-03-08 | 11:24

Verdonk: Homo's kunnen weer naar Iran
vrijdag 3 maart 2006 09:15

Als het aan VVD-minister Rita Verdonk ligt, worden uitgeprocedeerde homoseksuele asielzoekers uit Iran weer teruggestuurd naar hun land. De minister voor Vreemdelingenzaken besloot vorig jaar de uitzetting op te schorten na de publieke executie van twee jonge homo's.

EvaKellerman | 28-03-08 | 11:24

Schandalig zolang engeland niet ondubbelzinnig zich heeft uitgesproken dat hij in engeland welkom is. Naar mijn weeten is de wet bedoeld om mensen te beschermen. Volgens mij is de betreffende wet zelfs zo geformuleerd dat een asielaanzoek in gevallen als dit MAG worden afgewezen en niet een MOET worden afgewezen. Zelfs al het een "moeten" zou zijn dan nog zijn er meer als genoeg redenen en manieren om in uitzonderlijke gevallen zoals dit asiel en verblijfsvergunning te geven.
De jongen met wie hij sex heeft gehad is al opgehangen, als je de fundamnetalisering wil tegen houden zal je mensen die door dat soort regimes bedreigd worden MOETEN beschermen.

repulse | 28-03-08 | 11:23

Nappert
Dankzij Albayrak word de asielaanvraag van deze HOMO in Engeland nogmaals onderzocht.
En je zal zien dat hij in Engeland mag blijven.

Als we deze in nederland toe laten gaat iedereen die ergens anders in de EU is afgewezen gelijk naar Nederland toe.

Ben dus helemaal met Mijn Opa eens.

EvaKellerman | 28-03-08 | 11:22

@ Schoorsteenveger.
Je klinkt een beetje als die moffen: befehl ist befehl enzo. Je moet je bij regels wel blijven afvragen of ze juist zijn. Moreel besef gaat vóór regelgeving.

Nappert | 28-03-08 | 11:21

Von Münchhausen 28-03-08 @ 11:17
Insgelijks.

Schoorsteenveger | 28-03-08 | 11:20

Nibdib Niddib 28-03-08 @ 11:17
Precies! En dat zoontje van van Gogh had gewoon naar school gemoeten. Regels zijn regels, of je pa nou om zeep is geholpen of niet! Basta.

Schoorsteenveger | 28-03-08 | 11:19

koerbagh ® 28-03-08 @ 11:14
dus, integreren is een nederlandse naam aannemen? volgens mij ligt dat toch iets anders....

van dal | 28-03-08 | 11:19

Horror Skopie 28-03-08 @ 11:13
Als een vrouw nee zegt bedoelt ze ja?

Schoorsteenveger | 28-03-08 | 11:17

Ik kan jullie steeds minder serieus nemen. Steeds maar weer wat blèren in het wilde weg en als je er naast blijkt te zitten, nooit iets terugnemen. Zie het relbericht over de beurzen en de kat naar Bos, zie de zogenaamde arrestatie van terroristen in Rotterdam op het Weena (bleek een jeugdbende te zijn) en zo kan ik nog uren doorgaan. GS wordt een parodie op zichzelf en moet zichzelf steeds proberen te overtreffen in rellerigheid. De groeten!

Von Münchhausen | 28-03-08 | 11:17

@mijn opa 11:14
precies mijn punt! niks boohoo en huil huil... gewoon de regels volgen. ik dacht dat we dat zo graag wilden hier in Nederland?!

Nibdib Niddib | 28-03-08 | 11:17

@ mijn opa. Los van de vraag of je de betreffende asielzoeker in bescherming moet nemen: als Albayrak die homo wíl beschermen, is er echt wel om dat regeltje heen te zeilen.
Maar blijkbaar heeft Albayrak andere prioriteiten.

Nappert | 28-03-08 | 11:17

superjan 28-03-08 @ 11:08
Heb je misschien gelijk in, maar dat was volgens mij niet waar Rutte mee bezig was.
Zijn ook roerige tijden sinds Pim, al dat populistische en amateuristische gedoe in de politiek, veel geschreeuw maar weinig wol, een uitstervend ras van regentesk denkende politici dat zich niet weet of wenst aan te passen, een refo-revival, ultra-salonsocialisme en zich afscheidende roeptoeters. Zie dan maar eens met een oprecht en stevig liberalistisch geluid te komen.

Schoorsteenveger | 28-03-08 | 11:16

Als Verdonk dat was geweest hadden de lakens weer buitengehangen...
Ik moet nu de eerste nog zien met de tekst: Albayrak moordenaar...

Bert M. | 28-03-08 | 11:15

@ 11:09:
Nebahat... pfff.
Neem eens een normale naam aan. Linda, Karin, Jet of zoiets. En lever dat Turkse paspoort in. Doe eens integreren!

koerbagh ® | 28-03-08 | 11:14

@Nappert 28-03-08 @ 11:12: Albayrak hanteert hier gewoon een regel: Als je in een EU-land een asielaanvraag doet, kun je dat niet in een ander EU-land nog eens doen. Lijkt me niks verkeerd mee.

mijn opa | 28-03-08 | 11:14

Vrouwenbesnijdenis heeft niets met geloof maar alles met cultuur te maken. Tatouages en andere verminkingen van het lichaam zoals piercings hebben ook niets met het Christendom te maken. Voor wat vrouwenbesnijdenissen betreft: Het zijn de vrouwen zelf die die traditie in stand houden en dus niet de "slechte mannen". Verwarrend hè?

Horror Skopie | 28-03-08 | 11:13

@ mijn opa.
En als je je afvraagt waarom de PvdA zo doet?? Partijbelang !!
Ze hebben 1 miljoen kiezers geimporteerd om hun pluche veilig te stellen. En dat laten ze zich niet meer afpakken.

Nappert | 28-03-08 | 11:12

Kijk,als dit door verdonk was gedaan,dan was het land in rep en roer.nu gebeurt dit door een "moslimvrouw"en nu hoor je niets..

salonsocialist | 28-03-08 | 11:10

@ mijn opa.
Dat risico zit er in natuurlijk. Maar dat doet niks af aan het ruggengraatgebrek aan PvdA-zijde. Een partij die pretendeert de belangen van minderheden te behartigen laat alle minderheden zakken ten faveure van die éne minderheid, de moslims. Nu laten ze een homo zakken, maar het is nog niet zo lang geleden dat de PvdA (vrouwen)besnijdenis verdedigde, omdat het nou eenmaal bij dat geloof hoorde. Who's next?

Nappert | 28-03-08 | 11:09

Nehabat moordenaar!

Zo. Ben ik nu opeens politiek correct geworden of juist niet? Verwarrende tijden.

koerbagh ® | 28-03-08 | 11:09

@schorsteenveger> De VVD moet het liberalisme eens goed in gaan vullen en stoppen met het hulpeloos en vruchtenloos jagen op de mopperaars van Nederland.

superjan | 28-03-08 | 11:08

volgens het stuk in de Televaag staat toch echt dat er Europese afspraken gelden omtrent het omgaan met dergelijke asielgevallen. de minister heeft daarom niets te willen... kortom: Albayrak is niets te verwijten in dezen!

Nibdib Niddib | 28-03-08 | 11:06

@niet voor de hond 28-03-08 @ 11:03

zie:strepsol 28-03-08 @ 11:01
tja de rooie hoek die altijd vingert naar rechts, meet weer eens met 2 maatjes. aan de andere kant: regels zijn regels. Nederland is niet het land van melk en honing. Als we overal ja tegen zeggen, zijn we weer het afvoerputje van europa. zit je daar op te wachten dan

strepsol | 28-03-08 | 11:05

Wordt Geenstijl links? Is de Vreemdelingenwet 2001 opeens te streng? Is Engeland een gevaarlijk land voor homo's? Wil Pritt Stift toch asielzoekers hier opnemen die elders in de EU zijn afgewezen? Weet Pritt Stift wel wat voor aanzuigende werking hiervan uitgaat? Duizenden afgewezen asielzoekers uit de hele EU zullen in Nederland een herkansing proberen.
Of is hier sprake van een Pritt Stifts eigen troetelhomo?

niet voor de hond | 28-03-08 | 11:03

superjan 28-03-08 @ 10:56
Hij lijkt nu een beetje uit te proberen hoe ver en hoe snel hij naar rechts kan opschuiven, waant daar zijn véél stemmen (terug) te halen.

Schoorsteenveger | 28-03-08 | 11:02

@Nappert 28-03-08 @ 10:59: Je hebt groot gelijk. Laten we alle Europese landen vragen of ze hun homoseksuele asielzoekers hier komen dumpen.

mijn opa | 28-03-08 | 11:02

Marianne Thieme, doe er wat aan.

KaiserSoza | 28-03-08 | 11:01

tja de rooie hoek die altijd vingert naar rechts, meet weer eens met 2 maatjes. aan de andere kant: regels zijn regels. Nederland is niet het land van melk en honing. Als we overal ja tegen zeggen, zijn we weer het afvoerputje van europa. zit je daar op te wachten dan?

strepsol | 28-03-08 | 11:01

We zijn één topic verder en moeten constateren dat Wilders en Fitna wellicht actueler zijn en voorlopig zullen blijven dan we misschien zouden willen. Wat het gaat allemaal gewoon door. Een iraanse homo die om bescherming vroeg wordt door een turks lid van de PvdA het land uitgegooid en de samenleving zwijgt, in slaap gesust door een christenhond die maant respect te hebben voor diepste overtuigingen van homohaters.

Schoorsteenveger | 28-03-08 | 11:00

Hè ja. Echt PvdA. Diep in hun hart hebben die gasten de mentaliteit die we zo goed kennen van de NSB.
En als het fout gaat kunnen ze fijn naar de Engelsen wijzen, vooral géén verantwoording nemen of anderzins ruggengraat tonen. Gadver wat een lijers.

Nappert | 28-03-08 | 10:59

I.d.d. Superjan, het lijkt mij dat de enige gemiste kans van de laatste tijden binnen de vvd is dat ze Rutte met gemak konden afserveren teneinde een einde aan hun vrije val te maken.

gigi gorgonzola | 28-03-08 | 10:58

@CoJoNes 28-03-08 @ 10:51: Die figuren zijn ter dood gebracht, onder andere voor hun homoseksualiteit, als een van de onderdelen van de tenlastelegging.

mijn opa | 28-03-08 | 10:58

tja, dat krijg je naar mijn idee als je dergelijke gevallen door iemand die zelf het land uitgezet zou moeten worden laat beoordelen. Een islamiet laten oordelen over een homo. Dat kan alleen in Nederland en in het midden oosten

jan-lul-de-behanger | 28-03-08 | 10:56

tja gigi, Rutte heeft het steeds over een gemiste kans, maar zijn betoog is ook niet echt sterk helaas.

superjan | 28-03-08 | 10:56

Heeft iemand trouwens begrepen wat Rutte gisteravond allemaal zei want eerlijk gezegd begreep ik het niet zo.

gigi gorgonzola | 28-03-08 | 10:54

@K.Aasscaaf 28-03-08 @ 10:44 Ja verdomd, daar vraag je wat zeg! Pff moeilijk hoor.

gigi gorgonzola | 28-03-08 | 10:52

@rioolguurder> ik heb gisteren getraind en ik voelde me fit na.

superjan | 28-03-08 | 10:52

Kijken hoe die kut-PvdA'ers NU gaan reageren.
Want Verdonk was toch de duivel die homo's terugstuurde naar Iran?
Ik heb zo'n vermoeden dat er nul komma nul reactie komt vanuit haar achterban.
Hypocriete viespeuken.

whatisup? | 28-03-08 | 10:50

Geen nood. Die blijft nog maanden vastzitten op Heathrow Terminal 5

Iko Nal | 28-03-08 | 10:49

@harl 28-03-08 @ 10:3: Zekere dood? In de eerste plaats wordt ie naar Engeland gestuurd. In de tweede plaats zijn er geen voorbeelden uit Iran bekend van mensen die louter om hun seksuele geaardheid ter dood zijn gebracht.

mijn opa | 28-03-08 | 10:49

Hoe schrijf je Nebahat Albayrak eigenlijk?

Rest In Privacy | 28-03-08 | 10:44

Bij het doen van aangifte hoeven alleen de naam Nebahat Albayrak en de naam van de politieke partij nog te worden ingevuld.

Schoorsteenveger | 28-03-08 | 10:43

@ G-unite,

gaat het nog? Is er iets aan de hand?

Rest In Privacy | 28-03-08 | 10:41

molenaar!

DenLangel*l | 28-03-08 | 10:41

beetje scheef van Geenstijl... willen ze minder buitenlanders in Nederland want Nederland is vol... gaan ze zeuren als er een moslim wordt buitengezet..

Wescobar | 28-03-08 | 10:41

He jezuz, nu kan je wachten op de eerste antihomofilm.

Lying Dutchman | 28-03-08 | 10:39

Ik wil deze Iraanse home ruilen voor 500 prachtjongeren.
Goeie deal toch. Mag hij blijven wonen en deze prachtjongeren benoemen en bouwen in de zandbak.
Ben benieuwd hoe lang ze hun handen behouden in Iran.

El_Guapo | 28-03-08 | 10:38

Engeland had die homo niet naar NL moeten sturen en de zus van Albayrak (luie donder dat het is, die zus) heeft niet van doen met staatssecretaris Albayrak. Laten we die zaken lekker gescheiden houden.

Horror Skopie | 28-03-08 | 10:38

@G-Unite 1037
Koffie?
-edit lekkah -

CoJoNes | 28-03-08 | 10:38

Môgge Joris.

Willianus Wortelus | 28-03-08 | 10:38

*zo verschrikkelijk veel moeite doet om die Godwin te onderdrukken*

CoJoNes | 28-03-08 | 10:37

En nu hoor je de huichelachtige linkse kliek niet kermen zoals ze dat met Verdonk gebeurde toen die precies hetzelfde deed.

Sinar | 28-03-08 | 10:37

Ik wil aangifte doen tegen Biebxxx .

G-unite | 28-03-08 | 10:37

Nou jammer maar ja niks aan te doen. Dood ga je toch wel een keer als mens dan wel aan Aids dan wel aan een aanslag dan wel een moordaanslag dus ja tis nou eenmaal het lot

Bye bye zwaai zwaai

Falastine | 28-03-08 | 10:37

Links probeert gewoon de kool en de geit te sparen, zoveel is wel duidelijk.

ZSU-23-4 | 28-03-08 | 10:37

Generaal Pardon voor duizenden leugenaars en parasieten, maar iemand een zekere dood tegemoet sturen is geen probleem.

harl | 28-03-08 | 10:36

Het is toch ook niet ons probleem of wel dan, lullig voor hem maar dat engeland het maar regelt.

Watcher | 28-03-08 | 10:35

Wat een drama, een Iraanse homo het land uit. Ja, nu gaat Nl ten onder, pfff. Standbeeld voor Albayrak lijkt me!!
Binnenkort wordt ze erelid van de PVV!!!

straight-flush | 28-03-08 | 10:35

first post posten is weer helemaal je van het, hoor

drijflijk | 28-03-08 | 10:35

@CoJoNes 28-03-08 @ 10:33
Noemen we in Amsterdam ook wel 'Kontje verkopen achter het station'.

Hooijstra | 28-03-08 | 10:35

ik voel me vandaag niet zo fit ma

rioolguurder | 28-03-08 | 10:34

Ik wil aangifte doen tegen Rutger.

Rest In Privacy | 28-03-08 | 10:34

@sjaakdeslinksesul 28-03-08 @ 10:12 .. van de ham moet ook MP worden. That will teach the world. Ik zie hem al staan bij de eerste grote landen meeting "First!" roepen !;)

Draaitafel Demagoog | 28-03-08 | 10:34

Eh ? Dit is gewoon Europese regelgeving hoor. En er is genoeg internationale aandacht voor deze zaak dat deze jongen echt niet naar Iran hoeft.

Niet voor Jan | 28-03-08 | 10:34

Rutger heeft een NEPKOP.
Hoxha heeft een BIERBUIK.

Biebxxx 26-03-08 @ 22:44


Zijn tenminste statements!

Boze Buur | 28-03-08 | 10:33

Hij hoeft alleen maar te werken in Iran, echt.

CoJoNes | 28-03-08 | 10:33

Biebxxx gaat een nieuw geenstijl-record halen denk ik zo.

Imhotep | 28-03-08 | 10:32

JPB heeft eens tijdens een bezoek in het buitenland verklaard tegen het homohuwelijk te zijn, Rouvoet vindt dat homo´s geen bestuursfunctie mogen hebben en Albayrak komt uit een cultuur waar homo´s minderwaardige wezens zijn. Nee, als Iraanse vluchthomo heb je het niet getroffen in NL anno 2008.

spanarchist | 28-03-08 | 10:31

Biebxxx moet gewoon blijven. Niet uitzetten.
Heel Holland loves Biebxxx!

Boze Buur | 28-03-08 | 10:31

@Lifecanbesimple 10:24
Hoezo "dat doet er hier niet toe"? (pijpmondje).
Hoe denk je dat ze anders op het pluche terecht gekomen is?
*kuch*

cram | 28-03-08 | 10:30

Leave Biebxxx alone!

Rest In Privacy | 28-03-08 | 10:29

Biebxxx doet me denken aan een streaker. Nu al 17 minuten niet gepakt. Restecp.

CoJoNes | 28-03-08 | 10:29

Nog beter: we houden die homo hier, en sturen Spong naar Iran.

dr Rechts | 28-03-08 | 10:28

Als Spong nou met die vlucht-homo trouwt, mag ie dan wel blijven?

dr Rechts | 28-03-08 | 10:27

Go Biebxxx!!!

Teen | 28-03-08 | 10:26

@ Joris: Wordt eens wakker, joh! En flikker die fipo pipo eens ff snel naar FOK!

plaspop | 28-03-08 | 10:25

Hoe is het met je zus?
Lager kun je niet gaan.
Geweldig.
Overigens heeft Nebahat wel een lekker pijpmondje, maar dat doet er hier niet toe.

Lifecanbesimple | 28-03-08 | 10:24

Albayrak Heaumolenaar!

superjan | 28-03-08 | 10:24

-weggejorist-

Dissonante | 28-03-08 | 10:23

"Hoe is het met je zus?" Whoehaa!! Beetje onder de gordel meppen, Pritt? En nog wel tegen een meisje? Foei toch

plaspop | 28-03-08 | 10:23

@Tipo
Dat klopt, maar het lijkt mij het meest haalbare. Achter de schermen moet er behoorlijk gelobby'd zijn. Bovendien zal het wel weer genuanceerder liggen dan de pitbulls hier denken.

HuubF | 28-03-08 | 10:23

Wat had men anders verwacht van de Nederlandse moslimpartij? Homo is haram, dus weg ermee.

kapotte_stofzuiger | 28-03-08 | 10:22

Albayrak heeft als 100% turks onderdaan geen andere keuze. Zal wel gebeld zijn vanuit Ankara waarin ze op haar verantwoordelijkheden gewezen zal zijn.

Sinar | 28-03-08 | 10:22

en als niemand er aandacht aan besteedt overleeft hij dat enkeltje Teheran ook wel weer.

NeefSteef | 28-03-08 | 10:22

Wie? Nebahat wie? Oh ja dat PvdA-trutje waar we eigenlijk nadat ze dit baantje bemachtigd heeft al tijden niets zinnigs meer van horen. Nou ja zinnigs, niets meer horen. Weena flatje... ik denk dat julie bedoelen 'De Wok', dat zwaar overschatte restootje vlak bij het Binnenhof, dat is haar kantoor. Go Geert Go want jij hebt gelijk en de moslims in 0031 die jouw film haatzaaiend noemen zijn zoooooooo achterlijk dat ze de werkelijkheid niet eens kunnen begrijpen.

gigi gorgonzola | 28-03-08 | 10:22

ps.: En de turkse huwelijkspartner van haar en die van haar zus en haar nicht? Of wel hoe gaat het met hun integratie?

rkh | 28-03-08 | 10:22

Typisch gevalletje " hangende poten terug!"

Boze Buur | 28-03-08 | 10:20

Een heroverweging is geen toezegging dat de homo niet naar Iran gaat.

tipo | 28-03-08 | 10:20

Albayrak is een kudt, maar in dit geval heeft ze gelijk.

Klukkluk | 28-03-08 | 10:20

Laatste nieuws; Albayrak heeft haar Turkse paspoort weggegooid. Ze wil uitsluitend Nederlander zijn ... hahaha .. grapje! Ze blijft nog steeds Turkse!

Boven het Maaiveld | 28-03-08 | 10:17

Wat ik zei plus wat HuubF zegt.

Linkse Zakkenvuller | 28-03-08 | 10:17

Als ze hem had toegelaten was het ook niet goed geweest. Bovendien heeft Teheran een bloeiende gayscene, dus zo erg kan het er niet zijn.

mijn opa | 28-03-08 | 10:17

Albayrak... Als je het heel snel uitspreekt klinkt het een beetje als: I'll buy Iraq.

Hooijstra | 28-03-08 | 10:16

Is Spong al om een reactie gevraagd?

DiagnosisTyphus | 28-03-08 | 10:16

Hebben we eindelijk een asielzoeker minder, is het nog niet goed.

Heibeltje | 28-03-08 | 10:15

'Vlucht-homo' Mehdi Kazemi mocht hier geen asiel krijgen omdat hij in Engeland was afgewezen. Europese regels. De constructie dat zijn verzoek in Engeland wordt heroverwogen is juist een mooie, juridisch correcte oplossing. Ohoh, weer een four-liner!

HuubF | 28-03-08 | 10:15

@ Biebxxx 28-03-08 @ 10:10

Het waren 2 fantastische minuten.

Nebahat molenaar!

zum kotzen | 28-03-08 | 10:15

Als hij nou snel een nicht trouwt, maakt ie nog kans.

sjaakdeslinksesul | 28-03-08 | 10:15

Dat is fitnaatje voor die knul. Dikke boe voor Nebahat Albayrak!

@ Biebxxx 28-03-08 @ 10:10

Veel plezier op FOK! en/of Partyflock, loser!

kolonel klootoog | 28-03-08 | 10:14

Gaat ie lekker Pritt?

Engeland regelt hun eigen moslimproblemen maar, homo of geen homo.

Beetje teleurgesteld dat de revolutie gisteren niet is begonnen?

Linkse Zakkenvuller | 28-03-08 | 10:14

Geert heeft toch wel een punt. Zo'n tapdansende homo vindt zo een baan (maar die wordt weggestuurd), terwijl kansloze kamelendrijvers Slotervaart mogen terroriseren.

dr Rechts | 28-03-08 | 10:13

Biebxxx 28-03-08 @ 10:10 Meteen ook je laatste. Doei.

Willianus Wortelus | 28-03-08 | 10:12

Ook Albayrak "neemt afstand"...

widtvoet... | 28-03-08 | 10:12

Wat kan vd Ham toch symphatiek uit de hoek komen en wat kan zijn baasje Pechtold dat niet.

sjaakdeslinksesul | 28-03-08 | 10:12

-weggejorist en opgerot-

Biebxxx | 28-03-08 | 10:10

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken