achtergrond

Geenstijl

RTL is nieuwe MAX

rtlkijker.jpgRTL4 programma directeur Erland Galjaard ziet sinds kort door zijn verliefdheid waarschijnlijk alles door een roze bril. Daar komt boven op dat hij hunkert naar een succesje met RTL Unilever. Want anders wordt ook hij er uitgebezemd. Nadat John de Mol even de weg kwijt was met zaterdagavond- amusement, bracht hij gisteren het gezellige zaterdagavondje weer tot leven. Wiekentkwis, Berend Boudewijn, Willem Ruis gereanimeerd in de vorm van de kijkcijferklapper Ik hou van Holland. 1,2 miljoen kijkers en Galjaard brult het uit, succes, eindelijk! Maar de GeenStijl IT dept. heeft het kijkonderzoek even gehackt vanmiddag. Wat blijkt? Alle bejaardenhuizen van Nederland hebben gekeken. De hoogste kijkdichtheid voor deze oubollige sjoelbakshow lag onder vijftigplussers (11.8%). En dat vinden de Paarse broeken niet leuk Erland, die brengen hun keiharde cash alleen maar naar families die hectoliters cola, bergen pampers en tonnen wasmiddelen er door heen smurfen.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.