
En de grootste fucker van de week is hoofdredacteur Paul van Keulen van 101tv. Het 'themakanaal' van BNN kwam onlangs met een schokkende reportage over boerkadraagsters in Amsterdam. Strekking van het links-correcte verhaal: Wanneer een orthodoxe moslima zo stom is om in een drukke straat een zakje sinaasappels te laten vallen, is er geen Amsterdammer (lees: Nederlander) die een poot uitsteekt om haar te helpen. Als we 101tv mogen geloven stikt het in onze hoofdstad van de asociale schoften. Maar is dat eigenlijk wel zo? Een crew van AT5 filmde geheel toevallig de BNN-actie en die komen met een
heel ander verhaal. Ook bij de gesluierde moslima bleken de omstanders uitermate behulpzaam. Alleen hebben deze mensen de eindmontage helaas niet overleefd. Was ook helemaal niet de bedoeling dat ze zouden helpen. Tijdens de opname sommeert de opnameleider voorbijgangers nota bene door te lopen in verband met - u raadt het al - 'opnames'. Dat is nogal raar. BNN schildert onschuldige burgers bewust af als xenofobe einzelgangers met een islamofobie onder de leden. Volgens Keulen zit dat anders. Hij spreekt van 'overdreven ophef' en 'onervarendheid' van zijn mensen. Wij roepen Van Keulen hierbij
officieel uit tot de Grootste Polariseerder van Hilversum. Zó erg is het niet gesteld in Nederland. Met zijn allen zeiken over de islam. OK. Maar mensen die op straat even hulp nodig hebben help je gewoon. ies simpel.
Reaguursels
Inloggenohwhen 06-03-08 @ 19:15: Lees: Kut, we zijn betrapt. Anders hadden we deze kant van het verhaal nooit gehoord.
@ jeanmondo 06-03-08 @ 14:04
slechtste complottheorieën en valse informatie. We gaan het nu gooien op complottheorieën ?
Beetje erg povertjes
Geenstijl meldde gister ook met groot enthousiasme over het 'o zo' linkse Nieuwspoort dat Wilders wel even zou weigeren, verduidelijking was niet nodig, iedereen had z'n conclusies al getrokken.
Zenden ze het dan nu uit dan ?
.
@ zie boven1330 06-03-08 @ 09:39
In welke tijdsperiode bestond er ook al weer een Arabische staat Palestina met een soeverein Palestijns Volk ???
Ooit gehoord van een Volkerenbond met een Frans en Engels mandaatgebied ?
Je policor kulverhaal is al sinds decennia achterhaald lutser.
Afschuiven kunnen ze ook goed bij 101tv, het was niet de verantwoordelijk van de redactie, maar van de regisseur, zie alhier:
---------------------------------
Rectificatie Boerka-test
De Boerka-test had niet op deze wijze de wereld in mogen komen, de conclusie in dat verhaal klopt namelijk niet; Amsterdammers hielpen wel.
Dat is anders dan de conclusie van onze test: In een Boerka word je niet geholpen. Op het moment van uitzenden wisten de eindverantwoordelijken binnen 101 overigens niet dat er voorbijgangers waren die wel het Boerka-meisje hadden geholpen. Beelden van AT5 toonden anders aan.
Het verweer van de betreffende regisseur was het volgende: De mensen die wel hielpen deden dat nadat de test was afgelopen. 101 vertrouwde de regisseur. Volgens zijn verhaal waren er inderdaad een paar mensen die hielpen, maar toen draaiden we niet meer met verborgen camera. Toen draaiden we shots ter visualisatie. Dat werd gisteren dan ook onze eerste reactie. We vonden het kwalijk, maar dachten dat dit kwam door de onervarenheid van de regisseur. Dit verhaal krijgt helaas nog een staartje. Uit het ruwe materiaal blijkt inmiddels dat de regisseur toch zijn eigen verhaal maakte, dus niks shots ter visualisatie. Dit item had nooit gepubliceerd mogen worden, dit item heeft de naam van 101 beschadigd. We nemen er afstand van. Het spijt ons dat het heeft bestaan. Met de betreffende regisseur werken we niet meer samen.
Namens 101
www.101.tv/page/nieuws/52718
Salma, je nick riekt naar linkse onwaarheid. Jij bent vast geen echte professor!
MAar gelijk heb je
@sunchaser 06-03-08 @ 15:41
Gouden actie, bedankt! Nu kon ik eindelijk die Boswouterende draaiharses van die linkse kakkerlak zien. Het had via at5.nl nog wel een uurtje geduurd voordat-ie daarheen gebufferd was.
Wat een gelul zeg: "90% van de waarheid zien we terug in dit filmpje". Knettergek en levensgevaarlijk, die linkse lowlifes.
Het probleem met zulke domme klote producten is dat mensen die zelden of nooit op GS terecht komen verstoken blijven van de waarheid en de leugen als waarheid zullen verderdragen.
Ik hoop dat Spong hierin een reden ziet om een aanklacht tegen BNN, de producer en van Keulen op te starten maar op één of andere manier geloof ik niet dat hij dat zal doen.
nou , MIRROR MIRROR MIRROR :)
eindelek gelukt
www.myvideo.be/watch/3595749
en wat hebbben we hier weer van geleerd, lieve kijkbuiskindertjes? Nooit voor zoete koek aannemen wat er op tv vertoond wordt (en geen snoep van vreemde mannen aannemen)
Ik zou die sinasappels gewoon door heel de winkelstraat getrapt hebben.
crap , nog niet gelukt, de kloe staat er niet op :)
Inleveren die uitzendvergunning en al die staatsteun terugstorten, kijk dat alle andere staatszenders brave Nederlanders, van hun eigen geld, als xenofoben afschilderen dat weten we ook wel maar jullie zijn gepakt, jammer jongens! Groeten aan je uitkeringsambtenaar!
Zendtijd inleveren en ruimte maken voor GStv, die schilderen Nederlanders alleen maar af als domme boeren.
nou , dan hept ik zelf maar een spiegeltje opgezet :)
www.myvideo.be/watch/3595353
En daarmee wil deze man wat bereiken??? Dat de kloof tussen moslims en niet moslims verder groeit? De beste man is zo vaak linksaf geslagen dat hij nu extreem rechts opereert.
Net zoals het burkini verhaal van die doos van Netwerk. En maar krampachtig proberen om een gewenste reactie los te peuren, maar dat lukte niet helemaal.
Het standaard verhaal waar men al mee aan komt kakken sinds een eeuwigheid.
En mocht het zo zijn dat iemand hun eigen gefabriceerdewaarheid doorprikt en aantoont dat het enkel gebakken lucht is, dan gaan we eerst proberen om het te bagatelliseren, we hebben het duidelijk verkeerd begrepen of we gaan gespeeld verontwaardigd doen en slaan aan het schreeuwen, schelden en schamperen. Dit mede om te verhullen dat men en de kletsica verhalen die men ophangt geen enkele inhoud en realiteitswaarde hebben.
Dus gaat men maar de toevlucht zoeken in leugen, bedrog, manipulatie, propaganda en uiteindelijk in verbaal en fysiek geweld om ons eigen heilige grote gelijk maar door te rammen.
Of het nu gaat om de laatste hype Global Warming, de Palestijnen of de Multikul etc.
Het boeit niet of het allemaal totaal uit de duim gezogen is, zolang als we maar kunnen stemmingmaken.
@ BloedendMaandverband 06-03-08 @ 13:14
Zowel van de linker als de rechterkant komen de slechtste complottheorieën en valse informatie.
Geenstijl meldde gister ook met groot enthousiasme over het 'o zo' linkse Nieuwspoort dat Wilders wel even zou weigeren, verduidelijking was niet nodig, iedereen had z'n conclusies al getrokken.
Dwz rechts had zijn conclusies al getrokken over de motieven van dit 'linkse boevennest'.
Voor rechts dus precies hetzelfde verhaal, naïviteit met voorbedachte rade heeft niks met links of rechts te maken.
Wat een vuile teringhond die kerel, meteen het land uit trappen. Hij wil er schijnbaar toch niet trots op zijn.
Polarisatie Stigmatiserend! Discriminatie van de blanke Amsterdammer!
Publieke omroep, PvdA, de Oranjes. Allemaal extreem links.
De multiculturele maffia in actie.
Voor links telt de waarheid niet, maar enkel wat zij als de waarheid zijn.
Het enige wat links doet is mensen (en vooral jongeren) brainwashen.
Ze willen hun gelijk halen, ook als ze daarvoor moeten liegen.
Links is zondermeer het hedendaags fascisme.
Oh ja, nog als ultieme uitsmijter.
Ik zou haar NIET helpen met de appelsienen, omdat ze zich via haar klederdracht duidelijk afzet tegen onze Westerse beschaving.
En ook omdat ik links spuugzat ben.
Wat was eigenlijk het beoogde doel van Van Keulen?
Laten zien dat Nederlanders een hekel hebben aan de Boerka? Boerka-draagsters een slachtoffer gevoel aanpraten? Autochtonen/allochtonen irriteren met alweer een item over de boerka?
Maargoed, 1 ding is duidelijk, ook BNN hoeven we niet meer te geloven inzake het integratie debat.
Quote: Dat de verslaggever helpende mensen niet in het fimpje verwerkte, wijt hij aan haar onervarenheid. Van bewuste manipulatie is volgens hem dan ook geen sprake.
Kolere.... Wat een gelul.
Trust none of what U hear, and less of what U see.
Wie bedenkt toch al die shit? Ik wist dat BNN uitblonk in leugens en bedrog (een keer is leuk, eikels, twee keer wordt irritant!), maar dit is wel heel erg. Alles voor de kijkcijfers, he, zelfs je land verraden.
Media moet je sowieso niet geloven. Alles wat zij je laten zien gebeurt op basis van selectie. Ik kijk dan ook al jaren geen tv meer en lees al helemaal geen krant. De leugen regeert toch.
AFSCHAFFEN die publieke omroep!
De moderatiegestapo van 101TV heeft inmiddels alle comments verwijderd. "Nog geen comments" staat er nu te lezen. Vreemd. Vanmorgen stonden er anders genoeg. Wel mag de bezoeker nu een enquete invullen wat men van de site vindt.
Da's makkelijk: kut!
de politie gebruikt lokfietsen... amsterdamse reljeugd gebruikt "lok meisjes".
right... en als je haar helpt komen haar broers en neven de hoek om gespringt om je in elkaar te slaan vanwege hun aangetaste familie eer... nee ik loop daar met een grote bocht omheen, is me vaak genoeg overkomen, zelfs zonder ook maar fysiek contact gemaakt te hebben... alleen praten mag je al niet als een ongelovige... beetje raar dat ze het dan zo verdraaien dat het om de verharde nederlandse maatschapij gaat, terwijl ze zelf zo veel mogelijk willen aangeven dat je niet bij hun vrouwen in de buurt moet komen... zucht...
Arme Bart de Graaf, hij draait zich om in zijn urn/graf....
Nah, of ze nu wel of niet geholpen word : het lijkt me vrij logisch, dat je niet onmiddelijk op een burka afstapt, zelf heb ik in elk geval moeite om de afstand te overbruggen die door hen zelf geschapen word.
nebulous 06-03-08 @ 09:58
Ben ik het enigszins mee eens. Op zich niets mis met een goed woordje doen over een bevolkingsgroep, maar dan moet het voor mij wel terecht zijn. Van Marokkanen heb ik uit alle eerlijkheid alleen maar last. Etterende, naar meisjes sissende groepjes jongeren op straat bestaan voornamelijk uit Marokkanen. Grote subsidiesponzen die op landelijk niveai dingen eisen zijn vrijwel altijd Marokkaans. Ik kan zo nog wel even door gaan. Ik bedoel maar, er zijn zoveel mensen hun best aan het doen om Marokkanen in een goed daglicht te stellen, maar de slechte naam die ze al hebben hebben ze voornamelijk aan zichzelf te danken.
.
Ik zie geen grote organisaties, of politici, bijvoorbeeld een Chinese, Deense, Duitse, Engelse, of welke andere cultuur dan ook door onze strot rammen. Daar hoor je niemand over. Maar dat hoeft ook helemaal niet, want daar heb ik per definitie respect voor. Waarom? Heel eenvoudig, ik moet de eerste overlast veroorzakende Chinees, Duitser, Engelsman, etcetera nog steeds tegenkomen. Dat in tegenstelling tot vervelende Marokkanen, waar ik vrijwel dagelijks mee geconfronteerd word.
Ik help graag, als iemand dat nodig heeft. En iedereen mag ook oversteken als ik aankom rijden met mijn auto. Tenten niet. Daar stop ik niet voor. Heeft niets met asociaal gedrag van mij te maken maar omdat ik het zat ben dat het openbare leven wat ik gewend ben, in sneltreinvaart naar de tiefus gaat. Een politicus die in een gevangenkamp moet slapen voor zijn veiligheid. Je kan niet eens een film maken met welk onderwerp dan ook. En de politiek, politie en de pers helpen er allemaal aan mee. Ik moslims helpen? Ja, het vliegtuig in. Retour 5e klasse bagageruim naar het fantastische homeland.
Yets 06-03-08 @ 10:49
Omdat ik in ieder geval een basisrespekt voor zo'n arts heb en hem niet beschouw als een minderwaardig ongelovig onrein varken die ik, als ik de arts was en hij de patient, op mijn beurt nooit zou helpen.
We hebben hier veel te veel echte smeerlappen in dit land voor wie niets te gemeen en te laag is, eigenlijk bewijzen zij met hun partij kiezen voor de mohammedanen dat alle negatiefs wat daarover bekend is waar is, soort zoekt soort immers.
Bigi Bana Boy 06-03-08 @ 10:40
OK jij rookt, zuipt en takelt af. Krijgt al dan niet toegewenst de longkanker, gaat naar de dokter en die zegt eigen schuld dikke bult, zoek het maar zelf uit. Waarom zou hij jou helpen?
Ach ja... links... zo mooi, hier een paar uurtjes ophef maar vervolgens weer snoeihard de doofpot in....*Dream on*
Yets 06-03-08 @ 10:34
Ik niet. Waarom zou ik fanatici helpen die mij verachten en mij zouden onderwerpen of uitroeien als ze de kans daartoe kregen ? De tyfus derhalve voor kaalkopjes, boerkadraagsters, nazi's en voetbalsupporters. Ik laat ze liggen waar ze liggen als het zo uitkomt. Is het soms kerst dat we ineens allemaal zo weekhartig doen, stelletje moeder Teresa's ?
spiegeltje spiegeltje aan de wand..
Rob Oudkerk: 'kutmarokkanen'
Cohen: ja maar wel onze 'kutmarokkanen'
GS: teneur is weg met de burka
GS: Maar wat er in zit help je.
BNN: Ernstig fout in deze.
AT5: Doorzag direct wat er aan de hand was. Een vrouw in burka loopt minstens met een tweede vrouw, wat kinderen of haar man op een tiental passen van haar vandaan.
Mijzelf?: Zelfs lamme Amsterdammers helpen geblindeerde allochtonen
Ook een leuk item: testen of een geschikte reporter in wit KKK uniform met puntmuts wordt aangenomen na een sollicitatie bij 101tv.
Boerkadragende orthodoxe moslima's zijn de asocialen hier en niet diegene die weigert zo'n extremist te helpen. Ik zelf zou dat ook niet doen, ongeacht de ernst van de situatie.
Neqschot voor 101tv.
Hmmm jammer dat niet windows gebruikers het filmpje van AT5 niet kunnen zien.
Blijkbaar alleen maar microshrot gebruikers in a'dam.
kan er iemand een spiegel van die fillem opzetten , loopt voor geen meter hiero in Belgieuh...
Ik zou haar een aantal muilperen hebben verkocht.
wopper 06-03-08 @ 09:58
Nou, kom niet zo naief woppertje. Ook GS manipuleert. En de meesten van ons hebben dat wel door.
@ Lachende mandarijn 06-03-08 @ 09:50
Nieuws en non-nieuws worden al eeuwen gemanipuleerd, druif, alleen GS doet daar niet aan mee en prikt de pusbellen van de manipulators door. En terecht, breng de hypocrieten zo veel mogelijk in het licht. Weg met de onder-de-pet-houders
@ Tuvai 06-03-08 @ 09:41
Een bevolkingsgroep een goede naam geven, mits niet onverdiend, is niks mis mee. Wat veel erger is, is om dat te doen ten koste van een andere bevolkingsgroep, vooral als je over die andere bevolkingsgroep *liegt* om dat te doen.
Cloggy3 06-03-08 @ 09:43
AliBaba en de 40 rovers gaan er eerst overheen, gevolgd door KuntaKinte, Ali Bopali gevolgd door de Buurtvaders. Ze zullen het daarna hebben dat ze die hoer een lesje hebben geleerd................
Arghh, mirror please! Buffering buffering..
@ Cloggy3 06-03-08 @ 09:43
Klop aan bij Jobjen (OT, er is een giga samenkomst geweest over de AmDamse problemen met het voltallig opperwezen van het kabbelnet).. hij heeft nog een volle theepot soepsidiegeld voor je filmpje.
Ach, zo werkt dat he, we worden allemaal in de maling genomen. Nieuws wordt tegenwoordig niet meer verslagen, nieuws wordt gemanipuleerd of zelfs in elkaar gezet. Niet waar GS? Maar het blijft wel schandalig, want de minder ontwikkelde mens heeft dit niet door, dus Ali (cs) voelen zich verder in hun eer aangetast. Kun je ze ook niet kwalijk nemen hoor. Is een kwestie van beschaving.
Alles wat ik op tv en internet zie is per definitie nep.
Ik raad het iedereen aan om ook te doen.
Adviseer GS met onmiddellijke ingang alle banden met BNN te verbreken.
@cloggy
direct, al dan niet met loverboy intenties...
Bizar en irreëel.
Zijn dat nou granaatsinaasappels?
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe dit hele verhaal andersom zou werken. Ik bedoel: een blonde stoot met een zak sinaasappelts door een schotelwijk laten lopen en dan eens kijken hoe/of de rifapen, hakbars en het scootertuig wordt geholpen...
Storm in een glaasje water.
Er zijn toch maar 150 burqadraagsters in Nederland volgens Vogelaar? Lijkt me sterk dat net een van die 150 moslima's een zak sinasappels gaat kopen en deze in een drukke winkelstraat op de grond laat flikkeren.
Of mis ik nu de essentie?
LoL@ Teen&Sjaak.
Typisch een heterdaadje zou ik zeggen, maar dan NOG erom heen draaien vind ik erg kinderachtig.
Overigens: ik zou zo'n boerka-figuur ook voorbij zijn gelopen.
ZIJ kiezen ervoor om volledig anoniem in de samenleving te zijn en IK kies ervoor om niets met deze mensen te maken te willen hebben.
Dat is in mijn beleving ook vrijheid.
Afgezien van het feit dat dit gewoon door en door triest is, kan ik er met m'n gedachten gewoon niet bij WAAROM er überhaupt mensen zijn zie zó hun best proberen te doen om dat achterlijke woestijnvolk een goede naam te geven, die ze nota bene bij verre niet verdienen.
Typisch Amsterdam met van die behulpzame Groenlinksers die aan het bouwen en benoemen zijn, in R'dam Zuid waren haar sinaasappels meteen gejat.
Lovenswaardig stuk!
Keurig Nieuws zo aan het begin van de dag. Mijn vermoedens zijn bevestigd. Het is allemaal een groot complot zie:http://www.dumpert.nl/mediabase/43463/8e533c6e/de_zaak_isra_l_vs_palestina.html
@Teen
Goed van je, hoor! Er worden zo vaak mensen opgeblazen in Nederland door boerka's met sinaasappelen.
Alle comments zijn verwijderd op de site www.101tv.nl
Ze waren er vast niet blij mee :-)
als de dames nou net zo sexy zijn als hier; laaghangende decollete's, heerlijk geurend, mooie bewerkte burqa's, sexy opgemaakt, volgens de laatste modetrends accesorized en als belangrijkste, body fitted burqa's dan wil iedere man wel een helpende hand uitsteken! rrrr...
Ik zit er ook niet meer in. Ik had haar tegen de grond gewerkt, terwijl ik omstanders toeschreeuwde dat ze moesten vluchten.
trouwens +1 voor de AT5 reporter zijn opmerking: "dus u bent zelf ook onervaren?" :D
@ Teen 06-03-08 @ 09:21
Nee, Gerard had geen tijd, hij is al dagen bezig om zijn fillum te slijten.
Hé Paul van Keulen, wat ben jij een loser en een landverrader!! Voro straf Fitna uitzenden!
Ik zie net dat ook ik gesneuveld ben in de montage. In iedere broekzak een sinaasappel en roepen maar... pak dan, pak dan!
Maar waarom is het nu ineens Boerenbedrog!! Boeren zijn een prachtig volk, dergelijke uitspraken zijn polariserend en zorgen ervoor dat de agrariërs in een kwaad daglicht komen te staan. Deze hardwerkende mensen verdienen beter. Ik stem voor een verbod op dit diepgrievende en beledigende woord!
Komt Gerard nog aan het woord?
NoMinister 06-03-08 @ 08:51
Aziaten zijn gemiddeld genomen ook het intelligentst :).
@NoMinister 8:51
Moslims zijn natuurlijk geen ras, dus ik doe feitelijk niet aan rascisme. Ik heb wel een gloeiende hekel aan "gelovigen" die zich niet conformeren aan hun gastland. Hierbij heb het niet alleen over hoofddoekdragers, maar ook over bible belt sukkels die zichzelf en (veel erger) hun kinderen medische zorg onthouden.
Iedereen mag geloven wat ie wil, alleen wil ik het niet zien en merken.
bwahaha 06-03-08 @ 09:14
en in welk dorp woon jij?
noorderling 06-03-08 @ 09:07
LOL
Als al die kutaandachttrekkers nou eens wat nuttigs gingen doen in plaats van het zoveelste waardeloze onderzoek naar de verdraagzaamheid van de gemiddelde Hollander.
Mensen in Amsterdam helpen elkaar sowieso al bijna nooit. Ongeacht een boerka.
PvdA-praktijken!
Boerkarepo, nog lastiger dan bommelding.
@ NoMinister 06-03-08 @ 09:06
Ze zijn goed in imiteren en klonen en laten niet jan en alleman binnen.
wopper 06-03-08 @ 08:57
Dat is gewoon rationeel. De overheid die de autogordel zo belangrijk vindt, zou ook eens spotjes moeten maken in welke wijken/plaatsen het op welke tijdstippen onverantwoord is om te verblijven. OV is al heel lang het domein van criminelen, waarbij je gewoon mazzel hebt als het langs je heen gaat.
-weggejorist-
@verbaast 06-03-08 @ 09:01
Destijds: leren jas, ongeschoren en staart. Dan wordt je pas gediscrimineerd. Daar kan geen burka tegenop.
wopper 06-03-08 @ 08:54
Die lijken cultureel autonoom, maar wel in staat ons auto's en van alles en nog wat aan te smeren. Krachtig cultuurtje en intelligente mensen dus. Zal i.d.d. wel in de genen zitten voor groot deel.
Ik heb laatst zo'n vrouw geholpen toen ze net buiten de AH 200 tubes tandpasta liet vallen.....
Ik stel voor dat die van Keulen onmiddellijk tot ere-lid van de PvdA benoemd wordt. Woutertje, doe 's een arbeiders-erepenning ofzoiets geven.
Deze man is een leerling van Joseph Goebels.
Wat zou Bart doen?
Iemand die te stom is om iets vast te houden verdient geen hulp.
Wie maakt even een spiegeltje, server begint al te roken.
Wat een rat van een NSBer zeg die Paul van Keulen !!
En wat gebeurt er nu met Paul van Keulen? Helemaal niets. Hij blijft gewoon lekker doorknutselen van de centen van een ander. En daar kan ik zo godvergeten woedend van worden. Dat je die troep wil maken moet je zelf weten, maar betaal het lekker zelf. Links communistentuig.
@ verbaast 06-03-08 @ 08:59
I see. Blijf alert, hoewel dat tegenwoordig ook al niet meer voldoende is
noorderling 06-03-08 @ 09:00
Hahahaha..
Zie je er zo gevaarlijk uit?
Dit soort lafhartige propaganda is duizenden keren zo gevaarlijk als met open vizier kritiek leveren.
Dat gezegd hebbende: de laatste keer dat ik een oude dame wou helpen die languit op straat lag begon ze meteen om politie te roepen.
linkse maffia heet dat .
ik had ook niet geholpen want als ze echt fanatieke moslima was geweest had ze toch niet gewild (en ook niet gemogen)dat ze door een varken wat wij zijn in hun ogen geholpen willen worden dus wat is het punt?
wopper 06-03-08 @ 08:57
Dat is misschien het beste, maar ja. Werk in de horeca. Ik ontkom niet aan de nachtelijke eikels
Kap es ff allemaal met kijken!! die site trekt t niet meer....
@ verbaast 06-03-08 @ 08:53
Vreselijk. Daarom ga ik 's avonds/'s nachts nooit meer de deur uit, een borrel drinken doe ik nu thuis, heb zelfs de laatste trein vaarwel gezegd.. call me a coward
@redactie
Bij deze wil ik graag de Leni Riefenstahl-award in het leven roepen voor polariserende propaganda op film.
eerst help je zo'n exotische mevrouw met haar sinasappeltjes maar de volgende keer zijn het handgranaten.
Die Paul van Keulen mag zo een weekje in het huis van een vriendin komen wonen. Zij woont naast een familie boerka dragers en is niet blij. Na een weekje begrijpt Paul wel waarom. Lutser ! Alles voor de kijkcijfers. Valt me overigens vies tegen van BNN. Bart zou zich hier ann gigantisch geërgerd hebben.
poursuivant 06-03-08 @ 08:54
het is niet zozeer het polariseren wat een probleem is. het probleem is: bekritiseer je met open vizier, of doe je dit geniepig en verdraai je de zaken.
@azzper
"Schande dat BNN zo TV maakt."
-
Absoluut.
Schokkend hoe BNN dit doet. Tendentieus, ongefundeerd en buitengemeen kwetsend voor de autochtone Nederlander.
@ NoMinister 06-03-08 @ 08:51
Klopt. Alleen de Japsen horen nergens bij vanwege iets (dna/bloed?) dat bij geen ander volk voorkomt, het beroept zich dan ook op een zuiver alien afkomst
Hahaha GS verwijt mensen te polariseren. *iets over potten en ketels mompelt*
wopper 06-03-08 @ 08:40
Heb ik gedaan. Iemand geholpen die werd belaag. Kostte me 4 tanden.
Toch, ik zou precies hetzelfde doen als het zich voordoet.
Niet zo stigmatiseren he. Straks beweren jullie dat Indymedia ook al enige kleuring in het nieuws aanbrengt ;)
Ik merk trouwens ook op dat het in 030 nog wel meevalt met de niet behulpzaamheid. Schande dat BNN zo TV maakt.
Hier kan ik echt niet bij, met alle ophef en discussie rondom het multicultidebat nóg zo'n gemanipuleerd filmpje uitzenden. Onervarenheid, m'n reedt, die eindredacteur heeft toch ook ogen en hersens?
Smullen die repo van AT5 trouwens, als er ergens een concurrent betrapt kan worden op journalstieke fouten moet alles daarvoor wijken, heerlijk ^^
Brakke Obama 06-03-08 @ 08:33
O ja, en dat platstampen is natuurlijk niet realistisch, als je begrijpt wat ik bedoel.
Brakke Obama 06-03-08 @ 08:33
Grappig dat je dat durft te zeggen. Ik ben ooit eens op flauwe manier beticht van foute symphatieen (anti-Joods nog wel, je kan me veel verwijten maarruh...) en ik zat toen naast een oude Chinees die me, best wel grappig vond en vind ik, haarfijn uitlegde dat racisme terecht is en normaal. Aziaten waren immers het intelligentst (ik denk: neem je me in de maling, maar hij meende het en who knows; ik vond dat hij dat mocht vinden) en daarna blanken en daarna pas de gekleurde medemens. Zegt overigens niets over gelijkwaardigheid en zo, en wie het beste kan hardlopen et cetera (er is meer dan intelligentie) dat haalt 'links' altijd door elkaar. Sindsdien ben ik wel wat anders gaan denken ja, ook durven denken. Jij bent de tweede die dit openlijk roept. Je bent trouwens toch geen ouwe Chinees he?
Ha ha, coňo man ineens hielpen ze d'r gewoon. Geert zal ook wel hard moeten zoeken naar 'het bewijs' en daarom duurt het ook zo lang... Lang leve de geweaune Amsterdamse mens. Schijt aan de haatzaaiers, geweaun helpen. REPSECT.
vind pinguins in het algemeen wel lief: www.youtube.com/watch?v=0lAGy1D7h0g
linkse mensen willen hoe dan ook hun vooroordelen ten aanzien van een islamhatende menigte belichten. dat links alles doet om het nederlandse volk te demoniseren is al jaren merkbaar, met een hoogtepunt tijdens pim fortuyn.
links is gevaarlijk, stigmatiserend en '40 - '45-fout bezig.
Paultje krijgt een tiet aan soepsidie om dit soort rampenfilms te maken > hersenspoeling met als doel de xenofobe kaart te spelen terwijl de Neerlander niet eens bestaat.
OT/
Heb net een filmpje gezien over de hoerkini in Staphorst, daar zijn ze er heel blij mee, ongelogen
Mensen zoals Paul van Keulen,daar lopen er heel veel van rond in Nederland.
ALs ik haar een handje help. WOrdt die er dan afgehakt in overeenstemming met de sharia? 101 hand inderdaad de pech dat ik er niet bij was.
Pallywood aan de Amstel.
ik had zeker geholpen, maar op hetzelfde moment verteld dat het waarschijnlijk meer zicht oplevert als je dat ding afdoet... en dus de kans op vallen kleiner wordt....
Onervarenheid he? Is dat het 2008 woord om polarisatie weg te kunnen zetten? Ik neem aan dat deze zender weer met belastingcenten tot stand is gekomen?
Laat de kamervragen maar weer komen..
Die muts in haar haatgewaad liet die appeltjes van Oranje natuurlijk expres vallen.
Mijn god.. welke aap weet nu nog het verschil niet tussen een boerqa en een niqab??
-weggejorist en opgerot-
Slecht voorbeeld doet goed volgen zou ze bij 101tv gedacht kunnen hebben. We worden bedonderd bij het leven, gemanipuleerd en op het verkeerde been gezet. Dit is aanzetten tot haat, 101tv moet vervolgd worden... haal het schavot maar weer uit de kelder!!!
Wat lomp!
Wow, wat is GS er vroeg bij vandaag... *honkbalknuppel bij zich dragen gaat*
Waarom boerka's (en hoofddoeken) helpen?, zij helpen NL ook niet. Blijkbaar is het makkelijker om 15 mln te laten aanpassen aan 1 mln, dan andersom.
Klip en klaar. Maar is het wel 'Haram' om een gesluierde vrouw te helpen? Ik zou het niet weten eigenlijk.
Vraag: Mag een boerka wel alleen, zonder begeleiding, op straat komen? Zo nee, dan maakt dat gegeven alleen al haar behoorlijk verdacht.
Ik zou zelfs iemand helpen die op straat in elkaar geslagen wordt en na afloop de versteende en laffe omstanders bedanken voor hun nobele hulp.
* verdergaat met stoten tegen den boksbeugel en intussen met de Sig Sauer een mooi gaatje in de knar van Van Kölen schiet *
lijkt godverdomme de pvda stad 020 wel
*Paul van Keulen van 101tv voordraagt als überkapo van de Wildersjugend*
Stenigen, die van Keulen!
Het valt me op dan Nederlanders, zeker in 020, iedereen (in nood) helpen. Dat geldt overigens ook voor Marokkaanse en andere Nederlanders van buitenlandse afkomst.
Alleen bij vechtpartijen is men soms terughoudend omdat een interventie zomaar je kop kan kosten. Maar ook daar willen mensen wel, maar durven ze niet. Ik weet niet hoe t in de rest van t land is.
Kweenie hoor. Ik wil dat beeld nu eenmaal graag bevestigd zien.
Ik zou de boerka wel helpen hoor... maar wel eerst met een hele lange stok flink prikken om te voelen of er geen bomgordeltje onder zit. Je kan in tijden van oorlog niet voorzichtig genoeg zijn, nietwaar. Om nog maar te zwijgen van de sinaasappeltjes... Zijn dat wel sinaasappels? Of bommen en granaten?
Vragen, vragen, vragen...
At 5 is normaliter anders niet te beroerd om de mosselkont te kussen! Gevalletje pot verwijt ketel ??
Ik had de sinaasappels platgestampt, maar ik ben ook een racist (lees: realist).
Als BNN kleauten had, zonden ze de film van Wilders wel uit.
Als Van Keulen valt raap ik hem niet op.
REAGEER OOK