Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GeenStijl Cinema: De Tegenfilm

woltekenfilm.jpgIn première in 900 bioscopen, de langverwachte Tegenfilm van de overmatig gesubsidieerde Multiculturele Televisie Nederland. De film is volgens de makers dé ultieme anti-Wildersfilm. En ze hebben gelijk. In 30 minuten tijd wordt een ontstellend, onthutsend en tegelijkertijd ook emotioneel coming of age drama geserveerd. Hoofdpersoon is een moslim die het niet zo heeft op de voorman van de PVV, en die op zoek gaat naar de grenzen van de vrijheid van meningsuiting. Hij loopt regelmatig met een bivakmuts door het beeld, want zo zegt hij: "Nedderland ies kout land". Prachtig gefilmd ook. Diezelfde hoofdpersoon veegt al na enkele minuten zijn bips af met het boek van Wilders. Schrijnend hoe hier het armoede probleem in beeld wordt gebracht! Voorts krijgen we in een flashback de school en het geboortehuis van Wilders te zien. [SPOILER ALERT:] Wat volgt is een intrigerend gesprek met psychiater Bram Bakker (mooie rol van Daan Schuurmans), die onthult dat Geert Wilders in zijn pubertijd ooit is gedumpt door een meisje die er vervolgens met een moslim vandoor ging. "Dat is de grondslag voor zijn haat jegens moslims. In Wilders ogen zijn alle moslims lieve meisjes afpakkers," aldus Bakker die Wilders en passant nog even vergelijkt met Hitler. IJzingwekkend sterk! Daarna zakt het geheel een klein beetje in, al vonden wij de begeleidende muziek tijdens de wandeling over het Binnenhof domweg briljant! Evenals die ijzersterke prankcall met de PVV-woordvoerder. Geen speld tussen te krijgen. Resumerend kunnen wij stellen dat de makers erin zijn geslaagd iets heel theatraals neer te zetten. Wie Snow Fever en De Zeemeerman goede films vond, zal zich bij DE TEGENFILM uitstekend vermaken.

Reaguursels

Inloggen

Ik vond 'm leuk

Varkozy | 20-02-08 | 23:44

Lachen hoe die moslimaapjes hun best doen om nog te redden wat er te redden valt! Jullie tijd is geweest en de weerstand tegen die kudt islam wordt alleen maar groter!

R32 | 20-02-08 | 12:53

Islam is a religion of peace when Muslims are not:
- flying airliners into civilian buildings
- destroying churches, temples and synagogues
- assassinating fellow Muslims
- bombing trains
- murdering schoolchildren
- conducting suicide missions
- beheading people
- gang raping women in Europe
- trying to blow up everything in England
- indulging in so-called honor killings
- butchering unbelievers everywhere

akadexter | 20-02-08 | 12:10

Triest figuur met zijn tegenfilmpje! Arme stakker hoor!

3e Keizer | 20-02-08 | 12:07

flikker toch op stelletje kankermoslims....
We hadden hun gewoon al moeten uitroeien in de kruistochten.

KANKERMOSLIM | 20-02-08 | 12:01

Strakke film

OuweSchaterhand | 20-02-08 | 12:01

... en nu wachten tot een andere partij een filmpje maakt, omdat dit filmpje Ghandi belachelijk maakt....

blarg | 20-02-08 | 11:47

Volgens mij een moslimfundamentalist die zich kennelijk geroepen voelt om zo'n flutfilmpje te maken en dan ook nog met subsidie van de overheid.
Blijkbaar zoveel subsidie dat er nog een verblijf in een hotel in Venlo
(anderhalf uur reizen van Amsterdam) vanaf kan om belletje te trekken.
Wat een opgefokte humorloze droogkloot met zijn dwingerige fanaten oogjes.
En dan ook nog het lef hebben om in een animatie de geweldloze Hindoe Ghandi geweld te laten gebruiken tegen Wilders.
Hindoes, die met miljoenen zijn afgeslacht door moslims!
En de laatste honderd jaar hebben we blijkbaar alleen maar *kuch* "overlast" van moslims gehad in Slotervaart.
Daar zou je toch bijna een geyt van gaan neuqen.

wachtmeester de bruy | 20-02-08 | 08:49

@ DeHeerenDerHaram 19-02-08 @ 23:44

Ridicule radicaal: mooi gevonden!
Uit de Suske en Wiske reeks?

Oeri Kettler | 20-02-08 | 08:38

Hear Hear ( de film en niet de toevallige reaguurder boven mijn comment )
*wat nuttigs gaat doen*

PiGGY | 20-02-08 | 08:34

Mwoehahahaha....... sorry.....
Ben heellumaal om na het bekijken van deze film: NOT!
Mooi om te zien hoe die kamelendrijver z'n eigen ruiten ingooit en het niet eens in de gaten heeft.
Ruit? HUH? Steen? HUH? Waar dan?

"ik ben nederlander en ik ben moslim en wie daar een probleem mee heeft moet zelf maar oprotten!"
Goede insteek: laat heel duidelijk zien dat ze willen integreren....

Ik heb vorige week een interview met Geert Wilders met Fox News gezien. In 1 woord: geweldig!
Zeer helder betoog en het getuigde (velen zullen dit natuurlijk niet met me eens zijn) toch wel van een bepaalde eruditie.
Als Wilders in Nederland op een dergelijke manier betoogde, zou zijn aanhang nog veel groter zijn.
En nee, ik ben geen rechtse radicaal, geen racist en heb toch wel een redelijke opleiding genoten.

Mis 1 ding in de film: Job Cohen!

Oeri Kettler | 20-02-08 | 08:32

lol @ toilet interview verzoek.
Erg grappig gedaan. Nederlandse humor! Blij dat dat overdraagbaar is :)

Hangbar | 20-02-08 | 03:11

Opvallend is het feit dat de makers wel een sfeerimpressie geven van de middelbare school waarvan Wilders de deuren bijna 30 jaar geleden de deuren voor het laatst achter zich dicht trok (alsof dat enige toegevoegde waarde heeft), maar het feit dat hij in Israël heeft gewerkt (inkoppertje?) en al 18 jaar ervaring heeft in de Haagse politiek (NB: ruim 8 jaar langer dan JPB) volledig buiten beschouwing laat. Te pijnlijk voor de makers en te positief voor het lijdend voorwerp?

Mr Dixit | 20-02-08 | 01:35

Dit is een totaal achterlijke, loeislechte film, los zand, rommelt aan alle kanten, zenuwenprent. Effect: waarschijnlijk het tegenovergestelde dat de makers dachten te bereiken. Sukkels: weer niet begrepen!

Reykjavik | 20-02-08 | 01:00

*leest de aftiteling nog een keer en concludeert* Groepje overgesubsidieerde salonsocialisten bedient zich van demagogie en retoriek en misbruikt blondgebaarde turk (even geen echte marokaan beschikbaar?) voor het overbrengen van een op de man gespeelde boodschap. Dat wordt straks een huilpartij als blijkt dat de PVV een aanzienlijk deel van de VVD, SP, PvdA en CDA stemmers naar zich toe heeft getrokken. En hoe kun je "protesteren" tegen iets dat je in het geheel niet kent, is dat niet juist dat wat "ze" Wilders kwalijk nemen? Slimste zet is het afbeelden van Wilders in een bruin hemd. Wacht even... Die moslimjongens ontkennen de holocaust toch? Of alleen als het ze zelf uitkomt?

Mr Dixit | 20-02-08 | 00:54

-weggejorist-

de grote boze wolf | 20-02-08 | 00:48

de grote boze wolf 19-02-08 @ 23:29

Simpel. Aangezien islamkritiek niet in hun wereldbeeld past schrijven ze het toe aan iets vaags als de onderbuik. Een gotspe, want islamkritiek is gefundeerd op de Rede. Er moet dus sprake zijn van projectie. Dat seaurt redeneert zelf vanuit de onderbuik. De onderbuik van de obsessieve empathie. Leipe shit, ouwe.

bottehond | 20-02-08 | 00:37

ppffff erg trieste film als ze nu eens uitleggen waarom het zo nodig is dat er hier moslims rondlopen in onze maatschapij en wat voor geweldige positieve dingen ze dan allemaal voor onze maatschapij gedaan hebben ...

sparrow | 20-02-08 | 00:21

... zohoww... nou, zouden ze me toch bijna overtuigen hoor, met zo'n tegenfilm... gaap... stelletje sukkels... kan bijna niet anders of de film van Wilders is beter...!

HennyHenny | 20-02-08 | 00:10

Het is gekopieerd maar waar: echt een heel tacticus politicus is Wilders niet op de lange termijn. De plannen zinnen me wel, maar het niveau en de uitvoering zijn helaas van bedroevend niveau. Lachwekkend vaak.

Inferi0r | 20-02-08 | 00:06

Zucht, beter een tegenfilm dan geweld maar het niveau is bedroevend laag. Inhoudelijk weerleggen ze geen van zijn argumenten, en zolang ze daar niet toe in staat zijn, blijven mensen gewoon op Wilders stemmen. En waarom staat die gast te telefoneren met een bivakmuts op?

Fulgrim | 20-02-08 | 00:03

Onthutsende docuedope. MTNL bedankt voor het kijkje in deze zieke geest! Fantastisch om te zien hoe een radicaal zich ridicuul maakt.

DeHeerenDerHaram | 19-02-08 | 23:44

Bwahahahaha, Pino werd geslacht voor het offerfeest, huuuuuuuuuh. :-)

-=PyP=- | 19-02-08 | 23:43

-weggejorist-

de grote boze wolf | 19-02-08 | 23:29

"... Wilders WIL[hoofdletters nota van mij] niet regeren zegt die linkse hondedrol........"
--
Tja er zijn wel meer moslims die moeite hebben met vrije WIL. Vooral als het een turks meisje betreft die zijn eigen partner wil kiezen.

Dr Doom | 19-02-08 | 23:21

Wilders wil niet regeren zegt die linkse hondedrol........ leugens en verdachtmakingen..... en nu staan er weer een paar van die geitenwollen te zingen bij P&W. In een Adidasjasje dat gemaakt is in China...... WTF

frenkie4alllll | 19-02-08 | 23:19

--
Wat echt triest is aan deze film, is dat je kan HOREN wie de moslim is en wie de Nederlandse geinterviewde, als die moslim zich Nederlander noemt (handig als je de oetkering wil trekken of je blanke meesters bij de NOS wil pijpen voor wat privileges of soepsiedies) maar anderzijds toch wel effe de Turkse paspoort toont. Vreemd dat autochtonen niet dezelfde privileges genieten (bijvoorbeeld het mogen hebben van een Canadees en Nederlands passpoort).
--
Maargoed sommige varkens zijn nou eenmaal meer gelijk dan anderen.

Dr Doom | 19-02-08 | 23:13

*zit in shock ... Pino halal! SNIF! *
niet zo een boeiende film, waar zijn je argumenten... was misschien beter geweest om de Koran uit te leggen aan ons infidels.. ?
Wilders is stom, maar deze film ook..

Foxy | 19-02-08 | 23:04

dominic1991 19-02-08 @ 22:35

Noem eens een paar sterke punten!

Generaal Nguyen Giap | 19-02-08 | 22:49

@BloedendMaandverband 19-02-08 @ 22:02

Hulde! Ben het helemaal met je eens.

frenkie4alllll | 19-02-08 | 22:45

Het filmpje zelf heeft sterke en minder sterke punten, maar de boodschap die zij afgeeft lijkt me vrij duidelijk en dat is dus zeer geslaagd.

dominic1991 | 19-02-08 | 22:35

Heeel Kort, Wilders filmpje komt uit, wat Nederlanders worden in het buitenland over de kling gehaald, Job gaat Thee drinken, Balkie geeft AIVD opdracht om Wilders te killen, het Kaptiaal gaat lekker door met de laatste restjes uit een achterhaalde technische kruistocht binnnen te halen en de rest van het voetvolk (in het algemeen toch maar slappe nieuwe NSB'rs) verdwijnt als rattten naar hun holen (huizen) om de straten over te laten aan de nieuwe Allochtonen..... Ja, ja Nederland doet alles om zijn belangen veilig te stellen haha.

Voskos | 19-02-08 | 22:20

-weggejorist-

willem1957 | 19-02-08 | 22:14

@BloedendMaandverband

amen ik had het niet beter kunnen omschrijven :)

Bedumer | 19-02-08 | 22:11

Piswoest word ik van deze film

Sommige mensen moeten eens leren beseffen dat Nederland geen multicultureel land was.Ze moeten begrijpen dat niet iedereen multicultureel is ingesteld.

Als je dan moslims over straat ziet lopen in hun traditionele kledij, moslimas met kappen en boerkas en wat weet ik allemaal, dan moeten mensen eens begrijpen dat sommigen zich niet meer thuis voelen in hun eigen land.
Ze spreken je eigen taal niet of een verkapte vorm, ze bekijken je boos en haatdragend, je voelt je onveilig. Terwijl ze s'avonds lekker eten van mijn en uw belastingsgeld.

Neem er dan nog eens dat knuffelbeleid bij van de overheid. Op elk vlak geven ze toe aan de moslims en van integratie is er geen sprake.

Enkel van ons, de autochtoon, word verwacht dat we ons integreren en aanpassen.

Neem dan ook nog al die moskees die je rond jou ziet, het haatdragende karakter van de islam, de criminaliteit onder allochtonen, "multiculturele" ghettos, bendes, steekpartijen, extreem geweld tegen Pim Fortuyn en Theo Van Gogh.

Al ons belastingsgeld, waar wij en onze famile voor werken, word opgedaan aan een stelletje nietsnutten die niets maar dan ook niets voor onze samenleving kunnen betekenen en zullen betekenen.

Voor mijn part kan Wilders zich niet radicaal genoeg opstellen.

Het linkse multiculturele doctrine dat wij zonder kauwen moeten slikken gaat er bij mij al voor een lange tijd niet meer in.

Een ding kan ik wel iedereen garanderen, als het zo verder gaat.
Hoe dan ook, dit loopt allemaal slecht af.
Spijtig genoeg.

BloedendMaandverband | 19-02-08 | 22:02

leuk dattie naar de microfoon grijpt bij de anti-islam demonstratie, maar voor de rest een tamelijk zwakke documantaire.

Phuzzie | 19-02-08 | 21:56

o weee als de makers hier ook nog iets aan verdient hebben.

*angstig piepstemmetje* onss belastinggeldd:(

xxmxx | 19-02-08 | 21:50

Ach ieder zn mening , maar die Islam rukt elke dag verder op en de asielige zoekers blijven toestromen en zolang dat gebeurt stem ik Wilders.

Baskraan | 19-02-08 | 21:49

Zoals gebruikelijk wordt er weer niet met argumenten op Wilders ingegaan, maar maar is het een kinderlijke en mislukte poging Wilders te demoniseren.
En dat allemaal met gemeenschapsgeld!

Bijstandtrekker | 19-02-08 | 21:48

Repsect voor een ieder die het heeft kunnen opbrengen deze shit tot de laatste minuut te bekijken.

dawg | 19-02-08 | 21:43

ik roep een fatwa uit over de makers van deze film

john schipper | 19-02-08 | 21:36

Hier is maar een woord op zijn plaats : zielig

ip | 19-02-08 | 21:25


Daan Schuurmans' eerdere meesterwerk Pipo en de rugridders van de bruine p-p-p-parel is ook niet zo goed ontvangen:

www.imdb.com/title/tt0344204/usercomme...

[...]

When i was young like say 5-7 Pipo was on the television in the Netherlands. It was all black and white in those days. My brothers and sisters loved to view it just before we need to go to bed. And from that point of view and remembrance i was curious myself to see this movie. And i really was disappointed, one of the main characters that i remember from those days, was simply left out of the movie. While Kluk Kluk (that's the name) was really one of the main characters in the series. I missed Kluk Kluk very much in the movie. Well that and a too simple story made it a disappointment for me. But as i said when i started, the little children loved it a lot, and to be honest, that's the audience this movie is made for. Although i can't wait till they grow over this phase and move on to another movie genre!

I gave it a 4, but to be honest if my children would have voted it probably would have been a 10

Claude Francois | 19-02-08 | 21:10

Bij de vorige verkiezingen had ik niet op Wilders gestemd, maar bij het zien van deze film weet ik nu zeker dat ik op Wilders ga stemmen, en bij deze bedank ik de makers van deze prutsfilm van harte.

sterretje | 19-02-08 | 21:06

Treurig volk die Nederlanders. Vooropgesteld dat Geert Wilders zelf ook niet het toonbeeld van beschaving danwel intelligentie is... Elkaar ophitsen voor een film die niemand heeft gezien. Maar mocht er straks ineens een 'Volkertje' opstaan en een kogeltje per expresspost sturen, dan doet iedereen ineens dikke boehoe. Herinneren we het ons nog?? de kogel kwam van links??? STAKKERS. En het meest treurige is dan nog om in een tegengeluid een karikatuur neerzetten met z'n teddybeer. Dat is geen tegengeluid, dat is uit pure onmacht iemand voor lul proberen zetten. Sneue inhoudsloze lutsertjes!

Musicteach | 19-02-08 | 21:06

Je gaat nog hopen op de absolute macht voor Geert. Er is wel heel veel mis als ik die film zo zie. Wat een stelletje zielige sukkels en wat hebben ze een angst voor Geert. Gaan ze dat onderzoeken? NEE! Gaan ze zelf hulp zoeken? NEE! Ze gaan kijken waar Geert bang voor is....???!!! Ach ja, zelfkritisch vermogen is niet zo sterk ontwikkeld binnen de moslimsgemeenschap en de linkse kerk.

NoMinister | 19-02-08 | 21:03

Ook weer stuitend om te zien dat de site uitzendinggemist.nl van de socialistische staatsomroep zich als eerste leent voor deze anti-Wilders agit-prop.... Subsidie gekregen?

Wedden dat de film van Wilders niet op uitzendinggemist.nl komt te staan?

Claude Francois | 19-02-08 | 20:55

Arme Pino en Teddybeer. Kom op Partij voor de Dieren. Ook een film!

MAXXXMAN | 19-02-08 | 20:50

ook zo mooi: "omdat ik hem niet kan spreken, moet ik wel over hem spreken..."

zoalshetis | 19-02-08 | 20:31

De psychiater heeft het erover dat het onhaalbaar is om de koran te verbieden. Das natuurlijk koeienstront want er zijn al wel meer boeken verboden. Ik noem o.a. die van Hitler. En nee het is niet zo dat ze een huiszoeking doen en je in de boeien slaan wanneer ze 'het verboden boek' vinden, meneer de psychiater. Wat je wel kunt doen is verbieden dat het boek in de omloop komt. Geertje legt de lat nogal hoog, maar je kunt de spreekwoordelijke teugels makkelijker laten vieren dan dat je ze strakker aan moet trekken.

Ch. Loorkop | 19-02-08 | 20:30

Pff het is zooo makkelijk om bijna alleen maar op de man Wilders te spelen, echt ingaan op het islam probleem en op wat hij wil doet hij helaas niet.

Nieuwe Limburger | 19-02-08 | 20:28

te lang en te saai val er bijna in slaap ;)

Bedumer | 19-02-08 | 20:28

Schandalig die film. Maakt me woest!
*Pakt een jerrycan benzine en een aansteker, en steekt auto's van moslims in de fik* ..

kudprinter | 19-02-08 | 20:17

tenenkrommend en ultra dom door ghandi aan te halen, inplaats van gillende hakbars. en dat journaal voorgelezen door een hoer van halal is exact wat er gebeurde met de bezetting van landen door islamieten.
wat een laag bij de grondse meuk, ik schaam me dat we dit soort allochtonen hebben.

zoalshetis | 19-02-08 | 20:17

"U wilt het programma dat niet meer reageert (wmplayer.exe) beëindigen"
-
Tsja, zelfs mijn PC snapt dat dit grote bagger is en kapt ermee......

H.I.P. Silvère | 19-02-08 | 20:10

Wopper naar bed? Of mag je nog voetbal kijken van de nachtzuster.. sjongejonge. Een achterlijke geit in Afghanistan plempt nog meer redelijkheid neer dan jij.

Sashimi San | 19-02-08 | 19:59

Citaat uit de film.
"ik ben nederlander en ik ben moslim en wie daar een probleem mee heeft moet zelf maar oprotten!"
Het bezit van een papiertje maakt iemand nog geen Nederlander.
Hij is en blijft een Turk. En een Turk die Nederlanders gaat vertellen dat ze op moeten rotten, die vraagt om problemen.

de honden blaffen... | 19-02-08 | 19:57

*allahhoedje opzet* Tenenkrommend flauw en makkelijk. Typisch een reactie van een moslim die in 't vrije westen is opgegroeid. Zeer bedenkelijk ook dat de publieke omroep dit soort dingen financieert. Wilders is desondanks een zwakke politicus met weinig overtuigingskracht en visie. Mijn vertrouwen en stem krijgt hij noch Rita. Jammer, want de boodschap kan en wordt zoveel beter, scherper en genuanceerder verkondigd door anderen. Toch ben ik 't als 'linksmensch' in grote lijnen wel met hem eens. Wilders (en hopelijk ieder weldenkend mens) weet dat, wanneer men naar de feitelijke islamitische historie tot op heden bekijkt, dat de Koran en het Mohamedaans leger wel degelijk een gevaar zal kunnen gaan vormen voor het voortbestaan van de westerse beschaving. Daar zijn ze al 14 eeuwen tot op de dag van vandaag hard mee bezig en in de naam van Allah knijpt men een oogje dicht en houdt de kaken stijf en wij maar denken dat elk mens zoals wij in een democratie en vrijheid wil leven. Dat is geen angst voor de islam, dat is de agenda kennen van de islamitische theocratien die, in hun heimelijke wens ooit een groot islamitisch rijk te stichten, geen woord reppen over de praktijken in Darfur, Sudan, Tsjetsjenie, Kashmir, Bangladesh, Indonesie, laat staan alle andere terreuraanslagen ter wereld. En maar hypocriet medelijden hebben met de palestijnen (die arabieren zelf als bastaard arabieren beschouwen) *alahhoedje afzet*

Ad Rectum | 19-02-08 | 19:56

De 'tegenfilm' is geïnsprireerd op het werk van Michael Moore. Net zoals bij Moore zijn in de 'tegenfilm' zijn feiten en omstandigheden ondergeschikt aan de morele verontwaardiging (ik zou haast zeggen 'toon') die van het scherm spat.

Moore's films zijn professioneel gemaakt. Ze oppelen een tongue-in-cheek humor met originele invalshoeken. Het maakt de films leuk, ook voor degene die Moore's opvattingen niet delen.

Dit alles kun je van die 'tegenfilm' niet zeggen. Het is gewoon niet leuk, en daarbij buitengewoon voorspelbaar. Dieptepunt is de psycholoog (af andere -oog/ater) die bereid is in kort bestek de zieleroerselen van Wilders te duiden. Wat een zelfoverschatting.

Wie zou kunnen ontkennen dat vormen van rechtszinnige Islam met politieke en maatschappelijke pretenties een bedreiging vormen voor de Nederlandse rechtstaat? Iedere serieuze tegenstander van Wilders zou daarom moeten beginnen met de argumenten die Wilders aandraagt. serieus te nemen. Wie slechts ad hominem drogredenen kan verzinnen, geeft onbedoeld steun aan Wilders' argumenten.

En voor een inhoudelijke tegenstem is stof genoeg genoeg, zou ik zo zeggen. Je zou jekunnen storten op Wilders' gelijkstelling van geloof met ideologie, op de door hem aangehangen onbewezen, verstrekkende complottheorieën (eurabia), op zijn onrealistische voorstellen, op zijn eenzijdige kijk op de geschiedenis van Europa en Islam en zo ken ik nog wel een paar onderwerpen.

Mas Rob | 19-02-08 | 19:55

Ik denk dat ik maar een fapfilmpje op zet, doet me vast meer genoegen.....

sr69 | 19-02-08 | 19:50

Ok daders beter beschermen in dit land en iedereen met een andere mening dan de geldende gelijk afvoeren.... gerechtigheid... dat is wat het is.

Jokkebrok | 19-02-08 | 19:49

Ze willen Pino slachten bij het offerfeest !!!
1 aardig grapje. toch.

Robert Irving III | 19-02-08 | 19:47

Wat zou onze kroonprins eigenlijk vinden van de fictieve besnijdenis?

Blij? Dat ie zo snel al weer met een weekendtas kon zwaaien?

Kudtkip | 19-02-08 | 19:45

Ik haat widler....

conny_mus | 19-02-08 | 19:45

PS: Wellicht hier-en-daar wat doodsbedreigingen voor de makers achterlaten? Wellicht kunnen ze zich dan wat beter in de leefwereld van Geert inleven.

Vitaly Chernobyl | 19-02-08 | 19:43

Te veel aandacht voor zo'n zinloos broddelwerk.

Vitaly Chernobyl | 19-02-08 | 19:42

PERMABAN op Bijstandskoning aub?????????????

krokostil | 19-02-08 | 19:36

Goh! Dat rare toekomstbeeld wat Geert volgens de maker denkt te hebben komt vooral niet door de reele huidige situatie in de meeste Islamitische landen denk je?

Pale Rider | 19-02-08 | 19:31

Zie hier dé theorie waarom deze man deze film maakt:

Het is een goed geïntegreerde buitenlander die welbespraakt aangetast wordt in zijn goede eer. Daarop meent hij in evengoed Nederlands een film te maken. Dit is dan weer geproduceerd door niemand minder dan de zoon van een oerhollandse agent die dan weer kudo's haalt door 's werelds grootste cabaretier uit te nodigen in zijn verdachtenbankje. Zie hier de onderzoeksresultaten: www.youtube.com/watch?v=_UMbScz0qY4

petoir | 19-02-08 | 19:26

Okee.....'k wilde nog een kleun beetje nuanceren, maar nu ben ik om!

SODEMIETER OP met je tegenfilm gore leegvretende parasiet!

krokostil | 19-02-08 | 19:25

@ Kersenflap,

weblogs.nos.nl/hoofdredactie/2008/02/1...

Met dank aan GU, volgens Lapoes werkt de lutser er niet meer..

.

@ 19:16 uur,

Als jij het zegt, kersenflap! Laat me toch maar liever de kat uit de boom kijken, ben nog helegaar niet overtuigd. Vergeet niet dat we maar het topje van polletieke machinaties zien, nationaal en internationaal, het merendeel van de ins en outs komen we nooit te weten.

wopper | 19-02-08 | 19:22

Televisiemakers Ersin Kiris (moslim) en Vincent van der Lem (atheïst) hebben een film gemaakt over de drijfveren van Geert Wilders.
.
Dat meldde een woordvoerster van producent Mtnl (Multiculturele Televisie Nederland).
.
De Tegenfilm zoekt naar de grenzen van vrijheid van meningsuiting en dient Wilders van repliek, aldus de makers. Ersin Kiris is een Turkse Nederlander en noemt zich tevreden eigenaar van twee paspoorten. Hagenees Vincent van der Lem werkte voorheen als beleidsmedewerker van de SP in de Tweede Kamer.

Bijstandtrekker | 19-02-08 | 19:16

wopper 19-02-08 @ 18:08
Eurabia is geen feit en zal geen feit worden.
Moet je eens kijken hoe die moslims massaal over de zeik gaan over een film die nog niet eens in premiere is gegaan: een duidelijk teken van onmacht. Kijk naar de steeds groter wordende politieke bewegingen binnen europese landen die ageren tegen de islam. Turkije heeft haar recht op lidmaatschap zo goed als verspeeld door de recente uitspraken van Erdogam. De tegengeluiden worden zó hevig dat zelfs de EU hier op den duur geen weerstand meer tegen kan bieden.

Moed houden Wopper, alles komt goed.

kersenflap | 19-02-08 | 19:16

@ Kniftig 19-02-08 @ 18:59

Huldos, u bent vandaag bijzonder goed op dreef!

wopper | 19-02-08 | 19:12

Heb net de film gezien. Al jullie VMBO Straat Mocro's zullen je wel heel wat voelen nu. Wilders dit wilders dat. Maar moet je nagaan als wij een tekening over jullie Achter$#$%# Profeet plaatsen, met een van jullie zussen trouwen, etc, dan is de wereld te klein. Ik sluit me aan over wat wilders zei: "Achterlijke Cultuur"....

Daan8059 | 19-02-08 | 19:12

@kersenflap 19-02-08 @ 19:09
Betaald dus door uw en mijn belastinggeld. Lang leve de Staatsomroep.

Aussie | 19-02-08 | 19:10

Nu weet ik heet zeker: Holland loves Moslims (NOT!)..

glazen_afgrond | 19-02-08 | 19:10

Het woord humor komt dus blijkbaar niet voor in de moslimwereld.

Aussie | 19-02-08 | 19:09

Sjezus wat een Agressief mannetje, die interviewer. Loopt helemaal rood aan! Maar beter zo stoom afblazen dan met een bomgordel.

bijtertje1001 | 19-02-08 | 19:08

Voor de 1000e keer de film van Wilders is een HOAX!!!

Henkieeee | 19-02-08 | 19:02

Moet niet gekker worden een stel mocros die in een film een nederlandse politicus belachelijk maken.
En nog muziek jatten uit Requim for a Dream, 1 van de beste films ooit, stelletje mafkezen

Ouweschool | 19-02-08 | 19:02

Hahaha inderdaad @ loopseteef. En die gozer trekt wel erg snel conclusies. oooh al die familie schaamt zich dat ze familie van wilders zijn.

Ooit gehoord van een geheim nummer? denk je nou echt dat wilders familie hun nummer zomaar in t telefoonboek staat? ze kijken wel uit met die wildershaters. Over overhaaste conclusies gesproken HAHAHA

xxmxx | 19-02-08 | 19:00

Weet je wat ik niet snap he!

Iedereen die problemen heeft met Wilders, met cartoons of kritiek moet het volgende goed tussen de oren knopen!

De uitspraken van Wilders.
Het tekenen van de cartoons
Het kritiek hebben op Moslims en de Islam

Geschieden bij de gratie van de waarde van de Westerse maatschappij! Dezelfde gratie die de uitvoering van een geloof zoals de Islam toestaat.

Tegenstanders van de cartoons, Wilders en kritiek op de Islam zijn de tegenstanders van het Westen, zijn vrijheden en zijn verworvenheden.

Zij stellen zich op als de tegenstanders van deze verworvenheden. Dit terwijl de Moslims hun geloof hier mogen uitvoeren bij de gratie van deze verworvenheden.

Wie cartoons verbied, wie Wilders niet vrij laat spreken en wie kritiek op een religie niet toestaat, verbied indirect ook de Moslims hun religie uit te voeren en kan gezien worden als vijand van het Westen.
Aangezien het dezelfde rechten en vrijheden zijn waar Wilders, de cartoonist en elke Moslim van genieten bij het doen van hun "ding".

Ik neem geen genoegen met het achteraf sprekende en wel bekende kreet: "Dit had nooit mogen gebeuren". Die mogen ze bewaren voor het Neurenberg tribunaal 2 voor de misdaden gepleegd tegen de mensheid in de Paneuropese oorlog.

Kniftig | 19-02-08 | 18:59

Wat een onzin film, zeker gemaakt door mongolen die de linkse TV maar blindelinks volgens. Denk nu eens na over wat wilders zegt, en wilt zeggen, zit daar geen waarheid in of niet. Volg nu eens wat je zelf denkt en ziet op straat en volg niet de TV, de halsemaas die roepen en geld strooien vanaf de zijlijn maar nooooit maar dan ook nooit met een oplossing komen...

Daan8059 | 19-02-08 | 18:58

"Ik bel bij iedereen aan die Wilders heet maar niemand is familie..... jaja...."

Dan deze: ik bel bij iedereen aan die Ali heet en die zijn ook al geen familie van elkaar!!

Sterke film........ dat zal ons leren......!!!!!!

LoopseTeef | 19-02-08 | 18:48

Hele goeie film. Illustreert precies wat er mis is met de islam, waarbij het volslagen gebrek aan humor nog wel het minste is.
Je zou er de islam bijna om gaan haten, als je dat, in al je onschuld, niet al deed.
De groeten, prutsers!

nattebever | 19-02-08 | 18:46

Die Bakker.

"Bellen ze aan of je de verboden koran in huis hebt... uit de kast komen dan 25 dildo's - dat mág wel".

Geen wonder dat ie ontslagen is uit het Sint Lucas.
Hij verwart een (zogenaamd) sexueel taboe (foei! dildo!) met het idee van het verbod op een heilig schrift.
Idiote en niet ter zake doende vergelijking, die evenwel veel zegt over Brammetje.

Kudtkip | 19-02-08 | 18:45

@wopper: Mag je weer op de computer in de activiteiten zaal?

Sashimi San | 19-02-08 | 18:44

Goh, waarom moet dit sort prul worden gehost door de publieke omroep? Dezelfde omroep (NOS) die weigert de film van Wilders in zijn geheel uit te zenden, heeft er blijkbaar geen problemen een islamistische propaganda film over ons uit te strooien.

Opdoeken die publieke omroep.

1nfidel | 19-02-08 | 18:43

Ik ga die film niet kijken. Geert krijgt mijn stem toch, laat die sneue lui lekker verrekken.

DeRuk2007 | 19-02-08 | 18:39

Het blijkt maar weer eens dat inhoudelijk op Wilders reageren nogal moeilijk is voor links; dus neemt links zijn toevlucht tot demoniseren zoals ook bij Pim is gedaan.

Bijstandtrekker | 19-02-08 | 18:39

@ Fleauxe 19-02-08 @ 18:34

Doe jij het nog eens dunnetjes over, wie weet is 't een mooie jongen!

wopper | 19-02-08 | 18:36

@wopper: Moet je nou per se zoveel ellende in één comment plempen? Fuckjes is een zéér orginele parodie vind ik overigens! Daar is over nagedacht!

Fleauxe | 19-02-08 | 18:34

@ Sashimi San 19-02-08 @ 18:30

Hee, rijsttrol!
Weten en walgen is voldoende, de doodscult is finished.

wopper | 19-02-08 | 18:33

Een hele goeie film uitgebalanceerd en onderbouwd met argumenten dei hout snijden. Nee, ik ben overtuigd Geert is fout en de islam is vrede. Ook een chique scene op het toilet van het niveau lik mijn aarsje. Wat een rommel en nog betaald ook met mijn belastinggeld zoals gewoonlijk.

Tenzing Norgay | 19-02-08 | 18:32

@fuckjes 19-02-08 @ 18:20

Feck off met je nick..
Idd, Geurt komt nooit aan de 'macht' *wink* (nietwaar?)
Wacht overigens nog steeds op Rita's 'plan for the future'.. tegen beter weten in..

RickH | 19-02-08 | 18:31

@de Feester @18:17
Dat is juist een deel van het probleem wat we hebben met moslim-jongens..:
Na 'AAP,NOOT en MIES' geleerd te hebben weten ze vaak genoeg:
-Waar ze vandaan komen
-Dat je doekoe nodig hebt om te vreten
-En dat Mies een blonde hoer is die 'gebruikt' mag worden naar eigen inzicht.

de grote Anti | 19-02-08 | 18:31

@ fuckjes 19-02-08 @ 18:20

Joehoe * lange echo *
Ben jij het, Gretta?
Of is u buikspreekpop A. Meulenbelt?

wopper | 19-02-08 | 18:30

Iemand hecht waarde aan een geloof vanuit onwetendheid en angst, iemand haat een geloof vanuit onwetendheid en angst

Sashimi San | 19-02-08 | 18:30

Omdat ik vind dat ik de 'film' eerst moest kijken voordat ik mijn mening kon geven heb ik het er op gewaagd. Ik had al wat reacties gelezen voordat ik me in het diepe gooide, maar het is nog erger dan verwacht!

Wat een inhoudsloze onzin zeg! Laten we allereerst even voorop stellen dat ik geen fanatieke wildersaanhanger ben, en ook geen moslimhater. Maar deze film slaat als een dildo op een kabouter!
Vooral die bivakmuts, en z'n kont afvegen met t boek van wilders?? Inderdaad, DAT zouden we eens andersom moeten doen.

En dan die 'toespraak' van hem:
" Ik heb genoeg van de onverdraagzaamheid in dit land, genoeg is genoeg, vol is vol, dit land is vol met wildersstemmers, te vol, ik ben nederlander en ik ben moslim en wie daar een probleem mee heeft moet zelf maar oprotten!"
Applausje *ahum* wat is dit nou weer voor speech? Je mag toch je mening hebben? waarom moet je dan oprotten? En waarheen? waarom hoeven anti-wilders mensen niet op te rotten?
Een wildersaanhanger zou eens een toespraak moeten gaan houden op een anti-wildersdemonstratie. pure zelfmoord

xxmxx | 19-02-08 | 18:28

@fuckjes 19-02-08 @ 18:20, mijn God, wat bent u zielig, niets te melden en alleen maar meedrijven.

gentle giant | 19-02-08 | 18:28

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 18:23

En de NL belastingbetaler subsidieert zijn eigen ondergang. MTNL wordt namelijk gesubsidieerd.
Gekker moet het toch niet worden.

Bijstandtrekker | 19-02-08 | 18:21

Dat mensen zich zo druk blijven maken om die schreeuwer Wilders.
Wilders komt nooit aan de macht in nederland.
Gewoon lekker laten blaten die pruik.

fuckjes | 19-02-08 | 18:20

Haat tegen Moslims is ook niet gezond.

We moeten de feiten wel van de blinde haat onderscheidden. Ook al vergroot de politiek en de halve maatschappij deze blinde haat. Het is van belang dat we bij de feiten blijven. De feiten pleitten namelijk voor ons gelijk. Blinde haat alleen maar tegen ons.

Confronteer de tegenstanders met de miljoenen feiten die we tot onze beschikking hebben. En neem afstand van je haat.

Kniftig | 19-02-08 | 18:17

Lachwekkend en lachwekkend slecht.

Telefoongesprek tussen rare bivakmuts en PVV mederwerker op 08.13 minuten in de film, ondertiteling loopt mee:

Bivakmuts brabbelt iets over positieve discriminatie, PVV medewerker zegt iets onduidelijks terug, wordt voor ons kijkers gelukkig ff ondertiteld:

"Ik vinDT het een.. mooi plan"

Ipv. naar de school van Geert terug te gaan, kan hij beter teruggaan naar zijn eigen kleuterschool.... nog even het rijtje AAP, NOOT, MIES....

Links gepruts.

de Feester | 19-02-08 | 18:17

Ik vond die blechtrommel een mooie film en ook wel aarig was Het Schnitzelparadijs. Eigenlijk heeft Wilders wel wat van een Schnitzel, een dun korstje met een grijze zenerige massa van binnen, geen reden voor een (tegen)fillem

Sashimi San | 19-02-08 | 18:17

Met zulke vijanden heb je geen vrienden nodig.
Wat een stel sukkels, wacht dan eerst de voorfilm af.


Bo Dreksma | 19-02-08 | 18:14

Jullie missen denk ik het sarcasme van Shlomo of ik zie het sarcasme wat er niet is. :s

Kniftig | 19-02-08 | 18:14

@bottehond: Ach de leugen en hetze van links is zo evident, en zo eenvoudig te ontravelen! Stel hij is wél een stoker! Wat moge dan de bedoeling zijn van de prachtwijken? Wie wonen daar en wie veroorzaken daar de criminaliteit? Welke godsdienst is van zoveel invloed op de mensen dat het de oorzaak kan zijn van een algeheel disrespect voor alles wat overheid heet? Links vervalt weer in haar oude patroon, demoniseren en ridiculiseren! Antwoorden op die vragen hebben ze niet, dus moeten we ze blijven stellen!

Fleauxe | 19-02-08 | 18:13

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 18:11

G*)#^%*%^(_#@&(_*#^_^%

Ik word hier helemaal kriegel, opstandig en agressief van.

Wilders hoeft echt niet op mijn stem te rekenen, maar wat de makers van deze film doen, vind ik vele malen gevaarlijker dan Wilders.

De vergelijking met Hitler > BE-SCHA-MEND en ronduit kwetsend.

Het aanhalen van Ghandi.... RI-DI-CUUL WIe is er intolerant? Nederland is intolerant tegen de intollerantie van de Moslims. Is dat fout? Nee want zonder die import intolerantie hadden wij onze intolerantie ook niet uit de kast hoeven halen.

Kniftig | 19-02-08 | 18:10

@ Slomo 19-02-08 @ 17:58

Ies zeker lekker hè, een likkende tapijtmat te zijn..

wopper | 19-02-08 | 18:10

Handig dat topic hier beneden.

--

Hans Laroes zegt: 19-02-08 om 17:49

@leon:
-eigenlijk zouden we in dit andere Blog verder moeten gaan, maar omdat de vraag hier gesteld is het volgende:
-Ersin en de NOS zijn uit elkaar.

G-unite | 19-02-08 | 18:09

Tegenargumenten lukt het niet mee, dus maar weer op de man spelen. Het bekende linkse liedje. Het linkse gedachtengoed is dood. Alleen een stelltje schizofrenen is desondanks nog bezig met de reanimatie.

me,myself and IK | 19-02-08 | 18:09

@Bijstandstrekker @18:03
Welnee,ze gaan echt niet alle ongelovigen doden,dan hebben ze om te beginnen behoorlijk wat militairen,pliesie en speciale afdelingen tegenover zich.. Dus als alle burgers,met name de autochtone mannen,zich gewoon even onderwerpen aan hun gezag op straat,zijn ze ook al heel blij.. dominantie tonen,dat willen ze.

de grote Anti | 19-02-08 | 18:08

@ kersenflap 19-02-08 @ 17:56

Wat niks ervan? Je gelooft niet dat Eurabia een feit is? Tja, of het tij te keren is weet ik niet, het gaat op en af. Ik hoop van ganser harte van wel, alhoewel er steeds meer shit naar boven borrelt, kun je de waanzinnige macht van de Eurabierende appeasers niet ontkennen. Het zal er om gaan spannen. Daarom is er bijvoorbeeld zo veel tegengas om dat filmpje van GW niet te laten uitkomen: er staat veel op het spel, zowel voor de kliek als de Meinknoranvolgers.

wopper | 19-02-08 | 18:08

Misschien hadden ze i.p.v. de knuffel het echte verhaal kunnen vertellen: doodsbedreigingen. Waarvan ik hoop dat de makers van deze tegenfilm ze nog maar vaak mogen ontvangen.

azijnseikerT | 19-02-08 | 18:07

Psychologische diagnose als rhetorisch middel is bijna altijd een zwaktebod, behalve wanneer je kunt aantonen dat wat iemand beweert precies is waaraan hij zichzelf schuldig maakt wanneer hij die bewering doet... In alle andere gevallen is het een ad hominem, d.w.z. een openlijke bekentenis dat je inhoudelijke argumenten te kort schieten. Jammer, Wilders' betoog is nu juist inhoudelijk zo zwak.

diogenes van a. | 19-02-08 | 18:07

Deze film is toch wel een CKV-brainfart.
Ik heb medelijden met al de scholieren die dit morgen verplicht tijdens maatschappijleer of levensbeschouwing gaan bekijken. Je zou uit verveling nog eerder naar die Che Guevara poster aan de muur gaan staren.

Egerius | 19-02-08 | 18:06

kersenflap 19-02-08 @ 17:56

Het oproer kraait steeds luider bij de weldenkende pvda-erTs. Die gaan een enorme klap amaken, einde in zicht.

@ misantroop

Foutje, bedankt. Wilders heeft gelijk. Dat zijn toonzetting jou niet aanstaat (daar ben je niet de enige in) doet niet ter zake. Dat je hem beschuldigt van holle frasen is een gotspe en een leugen. Het zij je vergeven. Kennelijk ben je niet in staat om dit dossier op juiste wijze in te schatten.
Wat mij betreft is helder: wie Wilders beschuldigt van inhoudsloosheid is dom en ignorant.
Wie zeurt over zijn toonzetting bevestigt daarmee het gelijk van die toonzetting. Want degenen die daar over zeuren doen dat eerst en vooral om de inhoud van het debat uit de weg te gaan. Let er maar eensch op. Het klopt als een bus.

bottehond | 19-02-08 | 18:04

Het gevaar is niet Wilders maar dat is de Islam, die is beter te vergelijken met Hitler. De islam pleit er voor om alle ongelovigen, christenen en Joden te doden. Dus wie heeft er nu fascistische ideeën. Ik heb Wilders dit nog nooit over moslims horen zeggen.

Bijstandtrekker | 19-02-08 | 18:03

Gatverdamme wat een suggestieve kots pulp.

De makers van deze film maken zich schuldig aan de hetgeen wat ze zeggen te bestijden?

Nee de schending van de mensenrechten, inperken van vrijheden etc etc etc dat is het grootste probleem van ons land.

Kniftig | 19-02-08 | 18:02

@Slomo: Knettergek!

Fleauxe | 19-02-08 | 18:02

Ik heb nog geen aanhangers van Wilders de straat op zien gaan of gehoord van zenderbazen dat ze bedreigd worden! Dát en dat alleen is naar mijn mening veelzeggender dan wat er in die hele kudtfilm wordt beweerd!

Fleauxe | 19-02-08 | 18:00

Gelukkig hebben we de staatsomroepen. Ik heb de film gezien en begrijp nu dat we met Wilders op de verkeerde weg zaten. Een 2e Hitler moeten we hier natuurlijk niet hebben. Wat mij betreft moet de overheid nog veel meer dan nu de anti-Wilders boodschap bij ons tussen de oren planten. Hoe meer, hoe beter. Wilders aanhangers moeten we met zijn allen voor gek verklaren en maatschappelijk isoleren.

Slomo | 19-02-08 | 17:58

@observer1
Dan heb je neem ik aan ook geen enkel probleem als er een tegenboekje komt voor die middeleeuwse koran. En een tegengeloof tegen de islam. En een tegenreactie in de politiek... o wacht die is er en heet Wilders.
Ga eens van het interweb!

OpenDeur | 19-02-08 | 17:57

Reaktie? Wat is de aktie dan? Die film is toch nog niet uit? Door dit soort onzin word alleen maar bevestigd wat Wilders zegt. Ik was geen Wilderstemmer maar door dit soort filmpjes ga ik toch denken om een gokje te wagen bij Geert.

Frotklob | 19-02-08 | 17:57

Btw mijn boek zegt dat lisa de beste is.

299 792 458 | 19-02-08 | 17:56

wopper 19-02-08 @ 17:44
Niks ervan. De PvdA blijft de PvdA en de linkse media staan achter hen. Zo blijkt maar weer....

Het tij is aan het keren en de vuist van de bevolking wordt steeds groter.

kersenflap | 19-02-08 | 17:56

www.misbruikdoorhulpverleners.nl/lopen...

Ik heb geen tijd om de draad door te lopen, maar deze Bram Bakker staat sowieso al bekend om zijn ethisch besef van een pinda. Als Brammetje echt lef heeft (niet) komt hij de draad even opleuken. Bram, laffe zak stront, kom eensch in de draad......

( de islamwatcherbashers doen zich heel stoer voor, maar geen van hen hoeft voor zijn leven te vrezen. gratuite burgermoed op zijn Biedermanns' dus...)

bottehond | 19-02-08 | 17:56

De linkse kerk heeft bij gebrek aan beters het Fortuyn scenario maar weer uit de kast gehaald.
Dat heeft destijds uitstekend gewerkt...

de honden blaffen... | 19-02-08 | 17:54

Prachtige film. Ik geef Geert meer gelijk dan ooit.

Murdockyoufool | 19-02-08 | 17:52

Sovjet Unie- light all the way. Het psuychiatriseren van politieke tegenstanders. Ik heb dat boekje "veel gekker kan het niet worden"en dat is op dezelfde leest geschoeid. Weer niet op de inhoud van de islamkritiek, maar bij gebrek aan inhoudelijk weerwoord de boodschapper aanpakken. Zielig. Wat dat betreft zal de beweegpica van Wilders heel wat beter hout snijden. Next!

bottehond | 19-02-08 | 17:52

tis iets met onze jeugd :o

299 792 458 | 19-02-08 | 17:51

Wat slecht zeg. De hoofdconclusie is zo ongeveer dat Wilders op zoek is naar erkenning omdat hij onzeker is.

Blegh, wat OEEERSLECHT.

Laten we nu maar hopen dat de film VAN Wilders wel goed is.

Plattebats | 19-02-08 | 17:49

Nou nou, alle dhimmi's liggen weer kreunend van pijn en plezier aan de voeten van de muzelmannen te kronkelen. Echt een geweldige film.
*Oscar en Goudenkalf- commissies adviseren gaat*

JosVerbeek | 19-02-08 | 17:49

tepelfilm voor mannen door mannen

299 792 458 | 19-02-08 | 17:47

Deze ‘helden’ besloten geen film te maken na de moord op Pim Fortuyn, ook niet na de moord op Theo van Gogh. Niet na de aanslagen in New York, Madrid of London. Niet een film over de verschrikkingen in Islamitische landen of de onverdraagzaamheid van moslims in westerse landen. Nee links&allochtoon spelen liever op de man. Dat is een stuk gemakkelijker dan inhoudelijk ergens op ingaan.

Bijstandtrekker | 19-02-08 | 17:47

Oef,wat sarcastisch die film zeg! Zo he,goed van die stoere jongens!
Want dat is wat ik er altijd weer uit haal:Een stelletje mannetjes-moslims die zichzelf heel stoer vinden,want *kuch* 'echte' mannen hebben donker haar,dragen bivakmutsen en kijken altijd boos.Rot eens op,stelletje overjarige pubers.Jullie niet stoer,ik niet bang.. leer er maar mee leven.

de grote Anti | 19-02-08 | 17:46

kwarkoo1 19-02-08 @ 17:41
Nee hoor. Ik heb geen gebrek aan relativeringsvermogen.

misantroop | 19-02-08 | 17:46

Doet me denken aan de ophef in de jaren tachtig rondom het boek van Mohamed Rasoel (jawel, een heuse ex-moslim), "De ondergang van Nederland' Ik herinner me nog dat vrome smoelwerk van een Ton van der Lind (KRO) die het boek publiekelijk 'besmet' verklaarde... Had het gekund, dan hadden ze dat boek idd verbrand.. Prachtig goed boek trouwens, zou verplichte literatuur moeten zijn op elke openbare school.

Azamat Bagatov | 19-02-08 | 17:45

@ kersenflap 19-02-08 @ 17:31

Zie het maar in het licht van 'GW moet uit de weg geruimd worden'.. er is gewoon niks anders van te bakken. De sociopathen hebben onnoemelijk veel macht opgebouwd en doen alles om die te behouden.
GW past niet in het plaatje van een land waarin de zieligheidsindustrie + de handel hoog in het vaandel staan.
Wist jij tot voor kort hoeveel soepsidiemeuk er verspild wordt in het proberen aan/in te passen van kansrijken + het indoctrineren op scholen, uni's enz. Ik had er geen notie van.
Eurabia is een feit. In het hele Westen.

wopper | 19-02-08 | 17:44

Het is in mijn ogen heel simpel: al die labbekakken en dhimmi's die nu al kwaad zijn over een film waarvan ze niet eens weten waar die over gaat of wat er in gezegd wordt, die staan op één lijn met de nazi-boekverbranders van de jaren dertig... Alleen waren die nazi's nog heel wat intelligenter dan de dhimmi's, want daar moest wel eerst een boek geschreven zijn voordat ie verbrand kon worden. Tegenwoordig is de aankondiging van een boek of film kennelijk al genoeg voor hele volksstammen om om een verbod te roepen.. Zum kotzen, excusez le mot

Azamat Bagatov | 19-02-08 | 17:42

Slechte film, maar toch +1 omdat het tegen Wilders is.

Ethicus | 19-02-08 | 17:41

misantroop 19-02-08 @ 17:36

Irritant moet dat voor jou zijn dat het staatsrechtelijk mogelijk is op deze manier.

Eat your hart out.

kwarkoo1 | 19-02-08 | 17:41

Zo zo. Nou ben ik echt weer gerustgesteld. Moslims zijn dus gewoon weldenkende mensen die alleen maar het goede met de mensheid voor hebben, niet hun religie aan de wereld willen opleggen, vrouwen als gelijkwaardig beschouwen en gelijk (willen) behandelen en de westerese en Nederlandse cultuur respecteren en waarderen en zich in het kader van de integratie daar aan willen aanpassen. Poeh zeg, wat een geruststelling. Haal er dan nog maar 1 miljoen naar Nederland. Op naar de volgende 500 moskeeën in Nederland, uiteraard met subsidie.

thispissesmeoff | 19-02-08 | 17:40

Bekende psychologische reactie; als je iemand niet met argumenten kunt bestrijden dan ga ga je iemand ridiculiseren. Slappe humor.

azijnseikerT | 19-02-08 | 17:39

koerbagh ® 19-02-08 @ 17:29
Het is geen partij dat is juist het probleem.

misantroop | 19-02-08 | 17:36

koerbagh ® 19-02-08 @ 17:29

Wilders heeft meerdere malen gezegd dat hij LPF-achtige toestanden niet wil. En gelijk heeft die. Het partijprogramma is ter inzage en tot nu toe houd hij en de andere 8 zich daar strikt aan.

Kun je van andere partijen niet zeggen........

kwarkoo1 | 19-02-08 | 17:36

Heeft Wilders trouwens al aangifte gedaan?

Flodder | 19-02-08 | 17:36

het enige wat meer raar is dan het kapsel van geert, dat is de machteloze woede die iedere gedachte aan meneer veroorzaakt in de zichzelf weldenkende menschen noemenden.
En bij moslims natuurlijk, maar dat is een stuk minder gek vanwege het aangebrande karakter van die polletieke beweging.

Jan Passant | 19-02-08 | 17:36

En dit alles weer met soepsoedie en gehost door de publieke omroep. Flikker toch op een eind op linkses!

Postzegel | 19-02-08 | 17:35

Lizzard 19-02-08 @ 17:23

Zover zijn we nog niet. Eerst moeten jij e ik onze bek houden over de oh zo vreedzame islam.

kwarkoo1 | 19-02-08 | 17:34

Tsja, ze hadden ook een protest kunnen laten horen tegen de smeerlappen die van plan waren om een 70-jarige Deense cartoonist te vermoorden, maar kennelijk leeft dat niet erg bij de 'multiculturele televisie'-ploeg... Wat Wilders doet is natuurlijk veel erger dan mensen de keel afsnijden...

Azamat Bagatov | 19-02-08 | 17:33

ze zeggen dat Geert onlogische dingen doet...
Jezelf opblazen om in de hemel te komen met zoveel maagden is dus logisch of zie ik dit verkeerd???

brabantboer | 19-02-08 | 17:31

@ Wopper,
Ik ken Siebelt.

Los van het feit de filmmaker Ersin Kiris als redacteur voor de NOS werkt, wordt ook nog eens de NOS-stúdio gebruikt in de film. Dit gebeurd bij het voorlezen van dat zogenaamd grappige epistel van een van de meiden van hallal.

kersenflap | 19-02-08 | 17:31

@misantroop 19-02-08 @ 17:21:
Hij heeft een half miljoen kiezers, dat betekent in onze staatsinrichting dat hij volksvertegenwoordiger is (en door ons idiote systeem dat hij maar liefst 9 zetels mag bezetten). Er zijn (op de fractievoorzitters/lijsttrekkers van de grote partijen en Rita na) geen andere volksvertegenwoordigers die dezelfde hoeveelheid kiezers hebben. Als je het hebt over parasiteren op gemeenschapsgeld dan zijn er toch heus 135 kamerleden die daar eerder voor in aanmerking komen dan Geert. En hoe de partij is ingericht, daar gaat de kiezer niet over. Je praat peop.

koerbagh ® | 19-02-08 | 17:29

Link is deaud

shocking | 19-02-08 | 17:28

Humor 1.0 beta

Wist niet dat er een bevolkingsgroep was die wat dat betreft nog achterloopt op de Duitsers.

godsammekrake | 19-02-08 | 17:27

top film hoor,een bak popcorn en een biertje erbij.....

pionnetje | 19-02-08 | 17:25

Ik vond die Prankcall met de vvd woordvoeder wel verhelderend hoor.

Orang Oetlul | 19-02-08 | 17:24

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 17:23

Vindt het wel mooi hoe in die "film" alle zogenaamde wreedheden van de islam duidelijk worden uitgelegd. Nu weet ik dat het eigenlijk wel meevalt.....

Roeieber | 19-02-08 | 17:23

..... oeps, teveel gezegd

NoMinister | 19-02-08 | 17:22

@ kersenflap 19-02-08 @ 17:15

Hier kan dit allemaal. Het houdt elkaar allemaal de hand boven de kop.
Misschien moet je eens wat boeken van Peter Siebelt lezen, eye openers over de verrotte slinkse bende, dat zit werkelijk overal, tot in de hoogste bomen en al decennia, je schrikt je de pleuris.
Hij heeft ook een website.

wopper | 19-02-08 | 17:22

Bijstandtrekker 19-02-08 @ 17:16
En wat doet Wilders in de kamer? Juis ja, parasiteren op gemeenschapsgeld. Zijn partij heeft 1 lid en dat is hijzelf. Klinkt toch aardig dictoriaal.

misantroop | 19-02-08 | 17:21

wat zou er gebeuren als er een christen in islamabad zijn ongenoegen zou preken ??? ik weet zeker dat hij bij de eerste komma al dood gemaakt zou zijn ... over tolerantie gesproken..
en dat Wilders wilt regeren is zeker ,,lees zijn site eens

de pastoor | 19-02-08 | 17:19

Bijstandtrekker 19-02-08 @ 17:16

We subsidieren sowiezo onze eigen ondergang. So what? 's Avonds zie je het klootjesvolk naar Netwerk, Nova en die andere rommel kijken. De kinderen moeten naar hun kamer, pap en mams hebben gewerkt en de hypotheek moet betaald worden, de school, de aflossing van de auto en volgende week komt er een Pool een dakkapel zetten. Nee hoor, de Nederlander heeft geen tijd om om zich heen te kijken, hij consumeert en het maakt hem geen meter uit dat de vrijheid van meningsuiting zwaar onder druk staat. Bah!

kwarkoo1 | 19-02-08 | 17:19

Na dat telefoontje met het witte huis heeft hij de CIA aan z'n broek.

Roeieber | 19-02-08 | 17:18

"Ik vindt het een mooi plan.." wat een slechte film zeg.

el_andaluz | 19-02-08 | 17:17

Het ergste van die "tegenfilm" is nog dat het met gemeenschapsgeld gemaakt is!

Bijstandtrekker | 19-02-08 | 17:16

@ Wopper,
Het kan toch gewoon niet waar zijn dat een redacteur van het, uit belastinggeld betaalde,NOS journaal (wat onafhankelijk en journalistiek objectief zou moeten zijn) met een bivakmuts de straat op gaat om een tegenfilm over een politicus te maken?

Was het niet Hans Laroes die Charles Groenhuizen twee jaar geleden ontsloeg omdat deze in zijn vrije tijd schnabbelde?

kersenflap | 19-02-08 | 17:15

In de leer geweest bij Youssef en Kamal?

Crak-ho | 19-02-08 | 17:14

@Maaier 19-02-08 @ 17:03
Lees die laatste twee zinnen uit Koerbagh zijn reactie nog eens. Kan net zo goed op hemzelf slaan. Ik hou mijn morele en intellectuele superioriteit liever intact.

sjaakdeslinksesul | 19-02-08 | 17:14

Harry Turtle 19-02-08 @ 17:07

Ik ben zelfs een fervent tegenstander van Wilders. Zijn manier van politiek bedrijven en zogenaamde oplossingen verwekken mij van afschuw. Maar je kan niet om het punt heen dat er grote problemen met de islam spelen. Dat vergeet ik nooit, jammer dat de gematigde of liberale moslims die struisvogelpolitiek wel schijnen te verkiezen.

Flodder | 19-02-08 | 17:14

Steengoede film,niets mis mee!!

René from the Café | 19-02-08 | 17:13

geintegreerde allo 19-02-08 @ 16:59
eh.. nee hoor. de film raakt kant nog wal. niet inhoudelijk en zelfs niet grappig.

Scherprechter | 19-02-08 | 17:13

Elke filmmaker die Daan Schuurmans cast wil eigenlijk geen film maken, het mag in ieder geval geen succes worden.

Maar dat is ook de charme van gesubsidieerd werk, voor kwaliteit had u waarschijnlijk wel vrijwillig betaald. Overigens vermoed ik dat de doorsnee belastingbetaler niet direct een aanhnager is van Wilders maar ook geen fan van Moslim TV.

Maar goed, u en ik maken geen film, we moeten kijken.

G. Temmes | 19-02-08 | 17:12

Man man man, -weggejorist- en -weggejorist- en -weggejorist-. Zielige -weggejorist-.

el_andaluz | 19-02-08 | 17:10

@ mezelf
.... in koor zullen roepen: ja dat krijg je ervan.

Harry Turtle | 19-02-08 | 17:09

@ Flodder @ 17:00
Treurig he, dat er hordes mensen zijn die na een aanslag op hem in koor zullen roepen. 10 jaar geleden had iedereen je voor gek verklaard als je dit voorspeld had. Ik ben geen fan van de beste man maar het feit dat Wilders beveiliging nodig heeft is een bewijs dat hij op sommige punten gewoon groot gelijk heeft.

Harry Turtle | 19-02-08 | 17:07

Ja natuurlijk werkt dit juist averechts, zeker omdat het gesubsidieerd is.

den haag | 19-02-08 | 17:06

Nou ik wil Wilders ook nog wel even doodzwijgen hoor,
komt ie................................................................
.................................*

vander F | 19-02-08 | 17:06

Ik lach hierom. Wilders wil verpleegSTER worden? Hele film compleet uit zijn verband getrokken, jammer.

RickXX | 19-02-08 | 17:06

@ nogeentjedan 16.41
Wilders heeft gewoon groot gelijk, alleen brengt hij het op
een verkeere manier, en zou hij bij pat condell in de leer moeten gaan
want er bestaat op héél de wereld geen 2e persoon die de problemen met
de islam zo goed kan verwoorden als hij, en dat dan op een beschaafde en
beheerste manier. Echt, Pat condell is mijn grootste held die er rond loopt
en hoop ik dat zijn woorden wereldberoemd zullen worden.

von sokkenstopfen | 19-02-08 | 17:04

Zou Wilders ook subsidie kunnen krijgen voor zijn film? Nee. Want dat potje zit op links.

Zeddegeizot | 19-02-08 | 17:04

koerbagh ® 19-02-08 @ 16:51

Ik doe dat vaak genoeg, Cheert hier aanvallen op de politieke consequenties die hij trekt uit zijn stellingen over de islam. IMHo zijn zijn ideeën over de islam niet corect en daar val ik Hem en zijn Volgelingen ook op aan. En er zijn er hier, maar ook in de politiek (Pechtold, Groen Links, Rutte, ja, zelfs de PvdA) genoeg die dat doen.

Jammer dat de fatsoenlijke PVV-bashers, die niet Wilders maar zijn politiek proberen te bashen, niet aan bod komen door dit soort sneue filmpjes.

Maaier | 19-02-08 | 17:03

Flodder

Staat me nog vaag iets van bij dat Molukkers een tijdje geleden hetzelfde deden om aandacht voor hun 'probleem' te krijgen. Die kregen ook geen aparte staat.

Flathead | 19-02-08 | 17:01

Flathead: Dus we hadden vroeger de Koran moeten 'herzien'? Een westerlijke Koran?

troubleh | 19-02-08 | 17:01

@ geintegreerde allo 19-02-08 @ 16:59

Met kamelenpoep in je ogen lijkt alles meesterlijk, nietwaar..

wopper | 19-02-08 | 17:01

De angst voor het fundamentalistische karakter van de islam wordt weer volledig geridiculiseerd, terwijl het toch echt islam-extremisten waren die uit naam van hun geloof treinen en bussen opblazen of een goede schreeuwlelijk de nek afsneden. Er wordt zelfs gesproken over een aanstaande aanslag en de beveiliging van Wilders alsof dat allemaal even vanzelfsprekend is als de opkomende zon. *Zucht*

Flodder | 19-02-08 | 17:00

Ik ben Nederlander en ik ben moslim.. Iedereen die dit niet aanvaard moet oprotten..

LEUKE REPLIEK!

(enorm zwakke film!)

smullie | 19-02-08 | 17:00

Wooow, Deze flim is meesterlijk ouwessssss! Wilders wordt geowned.

geintegreerde allo | 19-02-08 | 16:59

@ kersenflap 19-02-08 @ 16:51

En dat zelfs televeelozen voor deze meuk moeten dokken, goetverdoeme.
Dit land mot opgeschoond worden, helaas is de sociopathenkenker al te ver ingevreten in het Holle Land, krijg je er zonder diep en ruim snijden nooit meer uit.

wopper | 19-02-08 | 16:58

@observer1 19-02-08 @ 16:56
"Wie vind dat Koran verboden moet worden spoort niet. Alles moet geschreven en gezegd kunnen worden."

nuff said.

CoJoNes | 19-02-08 | 16:57

observer1 19-02-08 @ 16:53

Mijn dank.

kwarkoo1 | 19-02-08 | 16:57

zijn beloop gelaten. Met alle wildgroei en uitwassen als gevolg.

Flathead | 19-02-08 | 16:56

Schertsvertoning.
Dat er in de TEGENFILM het geweld weer eens niet uitblijft is tekenend.

lonesome zorro | 19-02-08 | 16:56

@ CoJoNes
Hahahaha, dat is echt de meest loze onderbouwing ever. Dus ik mag niet iemand aanspreken op zijn ongenuanceerdheid, omdat ik vind dat alles gezegd moet worden?

observer1 | 19-02-08 | 16:56

Troubleh

Ik blijf er bij dat het vooral een zaak is van een slechte begeleiding van 1ste generatie gastarbeiders door de nederlandse regering. Jarenlang alles op z

Flathead | 19-02-08 | 16:56

observer1 19-02-08 @ 16:40

Wat nou?, Heb jij de braille-versie gezien ofzeau? Het is een film, geen boek.
Ga lekker pron kijken op je NOS computert.

Zonder overdrijven, betere propagande had Wilders zich niet kunnen wensen,
Was DIT dan zijn film?

koolteer | 19-02-08 | 16:55

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 16:55

Dit zijn de laatste stuiptrekkingen van de multicul-positivo's.

kwarkoo1 | 19-02-08 | 16:54

a.n.alvabeet 19-02-08 @ 16:51
Het is geen fictie.

misantroop | 19-02-08 | 16:54

Hij interviewt twee groepjes scholieren.
Een autochtoon,een allochtoon.
Die staan lijnrecht tegenover elkaar,en dat is de toekomst.
Al dat verzoenende gelul ten spijt.

stagger lee | 19-02-08 | 16:54

@ Kwarkoo1
Je bent redelijk onnavolgbaar zeg maar.

observer1 | 19-02-08 | 16:53

@observer1 19-02-08 @ 16:50
Je klaagzang tegen de 'ongenuanceerde' stukjes van GS is niet te rijmen met je laatste zin. Als je namelijk echt zou vinden dat alles gezegd moet kunnen worden, had je je er zo niet druk om gemaakt.

CoJoNes | 19-02-08 | 16:53

Flathead: Ten eerste gaat het niet over -vinden-, het gaan over -feiten-. Er wordt zwart-op-wit opgeroepen tot geweld. Ten tweede is de Bijbel lang niet zo fascistisch en roept niet zo vaak tot geweld op als de Koran. Maar je hebt gelijk, de Bijbel is ook nonsense.

troubleh | 19-02-08 | 16:53

@kersenflap

Dat worden kamervragen...............

frenkie4alllll | 19-02-08 | 16:53

Hoe iemand het idee krijgt om op deze manier duidelijk te maken dat wilders fout zit met betrekking tot de islam is mij volstrekt onduidelijk.
Wat een amateuristisch inhoudsloze rommel .
Ik wil mijn 28 minuten terug!!!

wikkoo | 19-02-08 | 16:52

Aan de multikul-lullen:
www.nizkor.org/features/fallacies/appe...
www.nizkor.org/features/fallacies/circ...
www.nizkor.org/features/fallacies/pers...
www.nizkor.org/features/fallacies/pois...

Het is grappig en intriest tegelijk dat kritiek op een religie of ideologie door de socialistische/islamitische gelijkhebberts met niets anders kan worden beantwoord dan met één lange smaad- en lastercampagne tegen de persoon die de kritiek uit. Inhoudelijk kan Geert best aangepakt worden, je kan de politieke consequenties die hij uit zijn terechte kritiek op de islam trekt best op inhoudelijke gronden bekritiseren, maar dat gebeurt niet.
Oh ja... dan moeten ze nadenken en een heleboel van hun vanzelfsprekende veronderstellingen, principes en aannames laten varen. Dat is natuurlijk heel eng, dan ben je je morele superioriteit op veel terreinen meteen kwijt.

koerbagh ® | 19-02-08 | 16:51

frenkie4alllll 19-02-08 @ 16:48
Ik vind het i.d.d ongelofelijk dat de maker van deze film gewoon een redacteur van het NOS-journaal is.

*Gaat mail sturen naar PVV*

kersenflap | 19-02-08 | 16:51

Wat een kudtfilmpje zeg. Kom eens met wat leukers. Volgens mij kan een kleuter een beter script verzinnen.

a.n.alvabeet | 19-02-08 | 16:51

@ CoJoNes

Nou, dan mag je uitleggen waarom. Ik spreek mezelf helemaal niet tegen.

observer1 | 19-02-08 | 16:50

frenkie4alllll 19-02-08 @ 16:48
Schelden is voor sukkels die het verbaal niet afkunnen.

misantroop | 19-02-08 | 16:50

Deze film toont aan hoe groot de kloof is. Helaas HEEEEEEL groot.

NoMinister | 19-02-08 | 16:50

troubleh

Wat je van de Koran vindt kun je ook van de Bijbel vinden.

Flathead | 19-02-08 | 16:49

@kersenflap 19-02-08 @ 16:42

Het is toch ongekend dat iemand van het NOS Journaal met een bivakmuts een volksvertegenwoordiger loopt af te zeiken....... en die andere gast stond 19e op de lijst van SP bij de gemeenteraadsverkiezingen in Den Haag van 2006. Maar goed, ze doen hun best maar. Zielige sukkeltjes.

frenkie4alllll | 19-02-08 | 16:48

Deze film probeert op een primitieve manier de uitspraken van Wilders belachelijk te maken door te beweren dat Wilders gek is en problemen in zijn jeugd had. Dit weerlegd niet het hoge waarheidsgehalte van wat hij over de Koran en Islam zegt. Dit kan ook niet, want het zijn harde feiten (jammergenoeg...).

troubleh | 19-02-08 | 16:48

Na het zien van deze vage onzin kan de film van Wilders alleen maar meevallen.

Sinar | 19-02-08 | 16:48

Nou zo beroerd was ie dan niet (zoals die vreselijke trailert) maar wat is er nou bereikt. Alleen maar aandacht voor die Peroxidejunk. Sympathieke ghast. Maar een beetje krachteloos. Leukste moment: als hij spreekt op de demonstratie.

Hoefter | 19-02-08 | 16:46

En wanneer komt die Lutser van een Wilders nou eens met zn 15-minuten filmpje ? In Augustus? Oktober?

bwahaha | 19-02-08 | 16:45

* Bij voorbaat eigen reactie -weggejorist- *

Vage_eddie | 19-02-08 | 16:44

observer1 19-02-08 @ 16:40

'observer' mag dus uitgeroeid worden? Mag tegen observer liegen, mag observer als tweederangsburger betitelen, een hond, het laagste dat er is. Ik mag observer uit z'n huis pesten en dat overnemen. etc. etc. Droom verder dhimmie.

kwarkoo1 | 19-02-08 | 16:44

Onze islamitische vrinden met hun hoogontwikkelde gevoel voor ironie kunnen deze tegen-tegenfilm uit de ouwe doos vast ook wel waarderen.
youtube.com/watch?v=7adi7OMaWnA&fe...

varkentje MoDePro | 19-02-08 | 16:43

Ik vind hem wel geinig.

Toko Bali | 19-02-08 | 16:43

@kersenflap 19-02-08 @ 16:42

INDERDAAD!

frenkie4alllll | 19-02-08 | 16:43

Daan Schuurmans die zich hard maakt voor de islamietische zaak:
Daan is de hoer, Mohammed (v.a.d.) is zijn pooier.

stuyterkuycken | 19-02-08 | 16:43

@observer 1640
Je spreekt jezelf nogal tegenmet die laatste zin.

CoJoNes | 19-02-08 | 16:43

hoe kan dit nou gesubsidieerd worden? zit de rit nu al 12 minuten uit en erger me wild aan dat opdringerige toontje van de turk. bevestigd het beeld volledig. niveau echt om te huilen zo slecht. die psycholoog.. brevet van onvermogen

Scherprechter | 19-02-08 | 16:43

Die actie bij het SIOE protest vind ik wel strak, check 21.50 tm 24.08, de toespraak op 23.29. Prima gebruik maken van zijn vrijheid van meningsuiting op een nette beschaafde manier ook. En als SIOE voor paal staat is dat voor mij sowieso bonuspunten.

spooky | 19-02-08 | 16:42

Wilders is zelf een parasiet van de 2e kamer. Een schreeuwer van holle phrasen, geen denker. Hij is een overbodige clown. Dus opkenkeren met die gast.

misantroop | 19-02-08 | 16:42

-weggejorist-

kersenflap | 19-02-08 | 16:42

Maar wel een eerlijke psychiater: " je kunt er op door fantaseren".

wijsvinger | 19-02-08 | 16:41

Vergelijk het geblaat van Wilders nou eens met deze man.
In Engeland hebben ze dezelfde problemen, maar zo kan je het ook formuleren!
www.youtube.com/watch?v=h7iBoq_yC4k

nogeentjedan | 19-02-08 | 16:41

Zelf vind ik het altijd een goede indicator of een moslim 'gewone' muziek op z'n ipod heeft of shoarmagejengel.
Luisteren naar grillroommuziek is een duidelijk antidemocratisch statement.

CoJoNes | 19-02-08 | 16:41

Ja, dat was te verwachten dat Geenstijl de film zou gaan afkraken. Het zwart wit denken van Geenstijl sluit lekker aan bij Wilders ja. Vooral niet genuanceerd gaan doen, ies iets te moeilijk voor Geenstijl. En voor de reaguurder ook, die heeft geen zin om te lange genuanceerde teksten te lezen. Nee joh, een lekker kort door de bocht stukkie is veel makkelijker te begrijpen. Wie vind dat Koran verboden moet worden spoort niet. Alles moet geschreven en gezegd kunnen worden.

observer1 | 19-02-08 | 16:40

downloaden stopt na 161kb, helaas

The Nameless | 19-02-08 | 16:40

Wat een niveau. Lekker op de man spelen, een spanning opbouwen.. totdat het weer mis gaat.. handjes er vanaf trekken

DonJoe | 19-02-08 | 16:40

Zijn geschiedkundige kennis schiet ernstig tekort en gaat niet verder dan 2 weken als ik zijn overzicht van moslim oorlogen moet geloven versus oorlogen die het westen heeft gevoerd tegen islamitische landen.
(Meld alleen slotervaart als enige plek op, let wel, de wereld waar moslims lastig zijn) Vergeet dus 9/11 en Theo van Gogh. Maar ook alle oorlogen tussen moslimgroeperingen onderling alsmede alle oorlogen in Afrika.

seven | 19-02-08 | 16:39

Een tegen Film????.
Ik heb de Film van Widers nog niet eens gezien,dus wat nu tegen film

Jaapioooo | 19-02-08 | 16:39

Pearl Jam en U2 misbruiken voor dit soort onzin. -1
Doe eens dood, met je soortgenoot.

Raznov | 19-02-08 | 16:38

een film noeme ze dit. wat een baggerkwaliteit

kaystijl123456 | 19-02-08 | 16:38

He Laroes WTF is dit? Onpartijdig bij het NOS Journaal...... lik me reet!

Ersin Kiris
Is jarig op 13 augustus
Geboren in 1978
Woont in Den Haag
Heeft op zijn ipod Turkse popmuziek
Er mag niet gezapt worden tijdens het journaal
Maakt zich druk over wat hij ‘s avonds moet eten
Zijn held is Joop van de Ende
Over tien jaar hoopt hij te zijn waar hij wil. Hij weet nog niet waar dat is, dat verandert heel erg vaak.

Bij het NOS journaal houdt hij zich bezig met onderwerpen die te maken hebben met integratie. “Als journalist vind ik het belangrijk om bepaalde groepen een stem te geven. Zo ging het een paar jaar geleden bij het journaal alleen maar OVER allochtonen. Tegenwoordig zijn allochtonen zelf vaker aan het woord. Het is niet altijd makkelijk om dit voor elkaar te krijgen. Aan de ene kant heb je journalisten die alle Marokkanen en Turken over een kam scheren. En aan de andere kant heb je allochtonen die generaliseren over de media. Ik ben de enige met een buitenlandse achtergrond op de redactie en soms botst dat. Dan loop ik er tegen aan dat zij een andere kant van een verhaal willen laten zien dan ik. Ik ben zelf ook gekleurd en ik generaliseer ook wel eens over Hollanders. Geen enkele journalist is echt objectief. Je wordt altijd beïnvloed door je achtergrond.”

www.mtnl.nl/read/4344

frenkie4alllll | 19-02-08 | 16:38

Hahahahahahaha die psychiater die 'wat heeft gehoord'... Leuk filmpje hoor.

glassveselmann | 19-02-08 | 16:38

En dit is met soepsidiegeld betaald? Ik vind Wilders doorgaans een (r/n)are man, maar een film maken met publiek geld die duidelijk tégen een 2e kamerlid gericht is, dat gaat me toch echt te ver. Is het niet eens tijd voor een revolutie waarbij het linkse boevennest in het vaderlandse soepsidie-apparaat wordt uitgerookt?

BigFoot | 19-02-08 | 16:37

Heb net "de film" *uch* gezien. Hebben ze dit wangedrocht van mijn belastingcentjes gemaakt?
Ik was geen wilders stemmer, maar nu wel!

koolteer | 19-02-08 | 16:37

k vind het wel erg fijn voor de Duitsers dat nu definitief vaststaat dat er een enorme groep mensen is met een nog slechter ontwikkeld gevoel voor humor.

CoJoNes | 19-02-08 | 16:37

ROFL, @ Lizzy,
Mis comment van platkop in bovenstaand filmpje, jammer..

wopper | 19-02-08 | 16:35

Ik ben al afgehaakt toen er verteld werdt dat de kerken weer open
mochten en pino geslacht ging worden, want de rest zal dan ook wel
een potje islamitisch trollen zijn.
Verder zal er geen hond aanstoot aan dit filmpje nemen want
wij hebben nog tenminste gevoel voor humor en daar blijft het dan bij,
maar als wilders met zij film komt is het hek van de dam, en dat zegt
dan meer dan genoeg over de achtelijke intollerante islam.

von sokkenstopfen | 19-02-08 | 16:34

Plausibeler zou zijn dat Geert (na dumping) haat jegens vrouwen ontwikkelt, dat een uitlaatklep vindt in frequent hoerenloperij alwaar Geert zijn jeugdliefde beroepshalve weder ontmoet.

Frank Culemborg | 19-02-08 | 16:34

Dit versterkt alleen maar mijn anti-islam sentimenten

De student | 19-02-08 | 16:33

hehehe, die felle oplichtende oogjes van die gast als ie op 6.42 min. een marrokkaan hoort zeggen dat ie Wilders een kloodtzak vindt. Wat een kansleaus filmpje is dit.

need i say more | 19-02-08 | 16:32

Is de markt voor die reuze handige kots-tools zo langzamerhand niet een beetje verzadigd?

Harry Turtle | 19-02-08 | 16:31

@snuff: ... en als ie het nog zou verbeteren...

NinaSimone | 19-02-08 | 16:31

Opa-Buiswater 19-02-08 @ 16:26

In die tijd was het filmpje 'kiele kiele Koeweit' van Farce Majeur de aanleiding. Je weet wel: "het is uit het leven gegrepen...."

Met de vader van die linkse tut Polak en Ted de Braak. Ik hoef niet te googlen, ik was erbij en keek erna.

Uit mijn nek lullen doe ik alleen tegen haatbaarden, die begrijpen toch niets.

kwarkoo1 | 19-02-08 | 16:31

Dit soort onzin zorgt er alleen maar voor dat Wilders met de volgende verkiezingen meer stemmen krijgt. Ik zeg ga lekker zo door. Mijn stem heeft ie in ieder geval.

OpperGek | 19-02-08 | 16:30

The Hottie and the Nottie deel 2...

Invictus | 19-02-08 | 16:30

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 16:30

ligt het aan mij, of probeerd hij wilders een steuntje in de rug te geven?

luistukvreten | 19-02-08 | 16:30

Vond The Hottie and the Nottie beter. Veel minder demoniserend enzo. En meer niveau.

ILT | 19-02-08 | 16:29

Kuwait in '73 is niet te vergeljken met Iran 2008.

CoJoNes | 19-02-08 | 16:29

@ Lizzard 19-02-08 @ 16:24

Op deze draad? Famielje van platschedel Erdogan..

wopper | 19-02-08 | 16:28

NinaSimone 19-02-08 @ 16:24

Hou mezelf ook maar koest, want Fleisch schrijft even verder dat GW is gedumpt door een meisje die...... Kreeg ik vroeger ongenadig voor op mijn toen al fraai gevormde flikker.

snuff | 19-02-08 | 16:28

@Flathead:
Als je 'Wilders' door 'Jood' vervangt krijg je een beetje een idee van de agenda van de islam.

Dr. Faustus | 19-02-08 | 16:28

@kwarkoo1: Gezien je commentaar over de oliecrisis van 1973 heb ik het stellige vermoeden dat je destijds nog in den verrekijker van papa zat!
Ik stond dus wel degelijk met kutzegeltjes te tanken omdat den een of andere keukenhanddoek in Koeweit beledigd was door een filmpje en het feit dat we eens stelling namen...... Kijk anders voor de uitzeondering eens even op Google en lul verder niet meer uit je nek..

Opa-Buiswater | 19-02-08 | 16:26

-weggejorist-

Momo- | 19-02-08 | 16:26

@ kwarkoo1 19-02-08 @ 16:23

ROFL.. hoeft er ook geen geit geslacht te worden!

wopper | 19-02-08 | 16:26

Zeau. Al hakkelend en hakbarrend heb ik de hele "film" gezien.

Wat een pracht, wat een kwaliteit en vooral: hoe overtuigend!

Riefenstahl is links en rechts gepasseerd. Ivens en Eisenstein eauk. ik ben om!

Reinaert | 19-02-08 | 16:26

-weggejorist-

KaKeL Kees | 19-02-08 | 16:25

Tegenfilm tegen Tegenfilm.
Mtnl:
"Naar ons is gebleken circuleert er op internet een korte film waarin wordt opgeroepen niet naar Mtnl te kijken. Volgens deze film zou Mtnl een gevaar vormen voor de Nederlandse maatschappij. Mtnl distantieert zich met klem van deze oproep! Voor de volledigheid zien wij ons genoodzaakt een link te plaatsen naar de desbetreffende film. U kunt de film hier met eigen ogen bekijken. Wij raden u dat overigens af."
.
Het gaat dus om deze film nl.youtube.com/watch?v=jzSSM-8lWKs waar we niet naar moeten kijken

CoffeePatch | 19-02-08 | 16:25

@ joris. Het was sarcastisch bedoeld. Leek mij duidelijk.....

BYO | 19-02-08 | 16:25

geen neuqen in de "tegen film"

halve_haan | 19-02-08 | 16:24

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 16:24

@ Fleischbaum: het is puberTEIT, geen pubertijd!

Jezus, ik begin me steeds vaker een spellingnazi te voelen hier... ;)

NinaSimone | 19-02-08 | 16:24

hoeveel geld zit er in? kutwijven van halal hebben weer eens geen humor...

the0roger | 19-02-08 | 16:23

Ik moest trouwens ook lachen om de opbouw van de film:
Eerst gaat de maker naar Venlo om op zoek te gaan naar de wortels van Wilders. Om vervolgens een telefoongids door te bladeren, een school te bezoeken, en daarna te constateren dat hij niet in staat is om ook maar érgens voet aan de grond te krijgen.

kersenflap | 19-02-08 | 16:23

Besloten om Snow Fever en De Zeemeerman niet te kijken.

bad to the bone | 19-02-08 | 16:23

Prachtige film! Chapeau!

Leon.exe | 19-02-08 | 16:22

Wat een kutfilm was dat.. gelukkig was ie zo langzaam en zzzaai dat ik gewoon door kon met werken, iets wat vele moslims ook beter zouden gaan doen..

Vloekende Vlaming | 19-02-08 | 16:22

@Opa-Buiswater 19-02-08 @
Dan tanken we toch bij een ander tankstation dan dat Iraanse, van eh... kom... hoe heet het ook alweer?
Stakker.

CoJoNes | 19-02-08 | 16:22

@ da wizard 19-02-08 @ 16:16

De film staat al een tijdje op het net hoor. had hem al gezien voor dat GS met dit nieuws kwam.

StijlvolRechts | 19-02-08 | 16:21

Meisje afgepakt? Ik denk dat het eerder komt omdat Wilders een jaar of zes in het midden-oosten heeft gewoond. Say what you will, mijn stem krijgt ie (nog?) niet, maar hij lult niet uit z'n nek.

nebulous | 19-02-08 | 16:21

Opa-Buiswater 19-02-08 @ 16:18

Olie wordt internationaal verhandeld. De 'energiecrisis' van 1973 was ook een farce (majeur).

Er is (nog) genoeg olie op de wereld die niet van zandbaarden is.

kwarkoo1 | 19-02-08 | 16:20

-weggejorist-

KaKeL Kees | 19-02-08 | 16:19

Wilders en zijn aanhangers zijn dom overdreven bang en hebben geen gevoel voor humor! Nee, op de inhoud van de klachten zou ik ook niet ingaan als ik de makers van die film was! Gewoon lekker links, schiet de boodschapper maar af, want wat die wel niet te vertellen heeft!

Fleauxe | 19-02-08 | 16:19

@ Lizzard 19-02-08 @ 16:13

Dank voor de tip van bbc en wdr.
Het staat zo pauperachtig, zo'n kudtkastjoekel in je reum.. straatje om in je open-gordijnen-buurtje en je ziet de geïndoctrineerden aan de buis kleven..

wopper | 19-02-08 | 16:19

-weggejorist-

whatisup? | 19-02-08 | 16:18

@ kwarkoo1 16.13:

Brandstof wordt gewonnen uit boerenkool dat bij Venlo gekweekt wordt???
Lees je wel eens een krant of zo? Zo'n papieren ding met letters waarin staat dat ze bijvoorbeeld in Iran nu al niet blij zijn met Geertje?
Van mij mag ie hoor, maar dan strakjes niet zeuren dat de Beamer oor de deur moet blijven staan omdat ie niet op slaolie rijdt..;-)

Opa-Buiswater | 19-02-08 | 16:18

@Undutchable

Hang you'r self s'il vous plaît .

roood | 19-02-08 | 16:17

*ben anti moslim omdat ze minderwaardig over honden en varkens doen*
Dierenpartij roep ze op 't matje.

varkentje MoDePro | 19-02-08 | 16:17

Met zulke vijanden heb je geen vrienden nodig, Geert zal de makers dankbaar zijn voor het afleveren van dit wanproduct. Godsamme wat een niveau.

Harry Turtle | 19-02-08 | 16:17

wat 'n niveau!
chapeau geitenmensjes!

deze tegenfilm zal moeilijk te overtreffen zijn door het origineel :')

dexmans | 19-02-08 | 16:17

@undutchable
Aangezien jij zo'n goed leven schijnt te hebben, kijk eens of je een uurtje per week kunt vrijmaken om Nederlands te leren, iedereen kan het, maar jij na minstens 2 jaar in Nederland nog steeds niet.
Een beetje kritiek uiten op alles en iedereen met je zelfvoldane commentjes, maar niet het fatsoen opbrengen om na al die jaren in het Nederlands te commenten, vind ik vrij dumb en ignorant.

CoJoNes | 19-02-08 | 16:17

Als dit het niveau vertegenwoordigt van de moslims in Nederland dan hebben we ze hier niet nodig.

hoogh | 19-02-08 | 16:16

Erg leuk gedaan.
Ik moest zelfs een keertje lachen.
Maar wat waren die demonstranten stil zeg. Zeker voor het eerst in hun leven dat ze een Moslim in het echt zagen.
Maar euh: Fleischbaum | 19-02-08 | 15:43 | Link | Comments (51)
Nu 16.16 De film duurt 30 minuten.
@Iedereen hierboven: eerst kijken dan janken...

da wizard | 19-02-08 | 16:16

"Ik heb tenminste RECHT op het feit om de reden waarom hij niet in mijn film wil". Recht? Ja natuurlijk. Recht en respect. En dan in zo'n kromme zin. Leer eerst eens Nederlands, Ga naar school!
Psychiater Bram is zelf ook een extremist. Wat heeft híj vroeger meegemaakt? En waar woont hij? In een rustige villa ver weg van Kanaleneiland.

grote haas | 19-02-08 | 16:16

de tekst in het begin van de film zegt genoeg over hun kennis van onze samenleving. Daarna volgt het journaal uit de toekomst. "waar is hij nou toch zo bang voor?" Nou? Wat denk je zelf stom stuk vreten! Ze hebben geen idee waar het nu eigenlijk echt overgaat. En dat klopt want de film van ome wilders is er nog niet eens. Maar het is natuurlijk makelijker Wilders voor fasist en rasist, xenophobe uit te maken dan inhoudelijk ergens op in gaan. En de problemen te benoemen en aan een oplossing te bouwen. Oftewel een kut film dat is het.

StijlvolRechts | 19-02-08 | 16:15

Ik ben vandaag weer eens trots op het feit Nederlander te zijn!

Wat een bak ellende, wat een droefenis, wat een schande.......

Reinaert | 19-02-08 | 16:15

Er zit geen tempo in de film > slaapverwekkend.

Kletskop | 19-02-08 | 16:15

Vervang 'moslim' door 'Jood', en je wordt er erg bang van,

Geert heeft al een beetje een Endlosung in het koppie.

Flathead | 19-02-08 | 16:14

Die Bakker zat, net als Gretta de toverkol, een tijdje terug bij het zwarte schaap op tv omdat hij wat losjes omsprong met privegegevens van een patient. Knap dat hij ook op afstand kan diagnosteren.

chinaski | 19-02-08 | 16:14

Saw part of the film yesterday on DWDD... brilliant!
How dumb and ignorant people can be when they hate other people, so up yours all of you Wilder fans! Get a fuc*ing life! or don't waste this one.

undutchable | 19-02-08 | 16:14

kleautzakken natuurlijk ;-)

Dr Denker | 19-02-08 | 16:14

Ik sluit mij aan bij Bijstandtrekker. Hoe kan men een "tegenfilm" maken op een film die niemand nog gezien heeft? Zoals Bijstandtrekker al aangaf is deze film alleen bedoeld om Wilders te demoniseren. Religie: het demoniseren van anderen, zodat wij een excuus hebben om ze te doden.

Ali al-Wende | 19-02-08 | 16:13

Opa-Buiswater 19-02-08 @ 16:12

Ik snap de relatie tussen Wilders en de prijs van brandstof niet. En al zou dat zo zijn dan moeten we denken in harde Nederlandse guldens en niet in Euris.

kwarkoo1 | 19-02-08 | 16:13

Requiem for a Dream deuntje. Stelletje klootzakken om dat te gebruiken!

Dr Denker | 19-02-08 | 16:13

Ik verwacht dat de nieuwe rambo meer kwaliteit heeft en dat zegt voldoende...

ijsklont | 19-02-08 | 16:13

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 16:13

" TEGENFILM "

tegen welke film? heb nog geen film van geert gezien?

moet de volgende keer wel geert stemmen, want hij is geleauf ik de enige die de publieke staats omroep wil afschaffen!!!!!
dit moet echt prioriteit nummer 1 worden van de pvv, of de vvd, maar dat geleauf ik njet!

latinha | 19-02-08 | 16:12

Als niet-moslima voel ik me een beetje gebelgd.

fuckje | 19-02-08 | 16:12

Dat duo moet hun meukje wél even de moezelmanwereld in etheren, haalt de angel uit de baardjeswoede en dan kunnen mossels misschien eens lachen.. hetgeen hen beslist vergaat na HET filmpje.

wopper | 19-02-08 | 16:12

"Wat die naïeve moslims niet begrijpen is dat de aanhang van Wilders hierdoor alleen maar zal groeien. Defibrillator...16.02"

Die aanhang van Geert zal in een week volkomen verdwenen zijn als ze straks hun SUV willen volgooien en er achter komen dat een litertje 12 euri is gaan kosten...;-)

Opa-Buiswater | 19-02-08 | 16:12

4:12........ daar heb je dat vreselijke mens van de meiden van Halal weer....
mijn bloed gaat toch koken nu......

rechtselente | 19-02-08 | 16:11

Neen, wat zitten wachten op de film van Geert of een verkiezingsprogramma van Verdonk Dat is pas zinvol. Stelletje L....
Wees blij dat er ook iets afgemaakt wordt met subsidiegeld.

D'oh! | 19-02-08 | 16:11

die meid van halal die het journaal deed trok ik nog net, maar ik heb hem afgezet toen er 'ik vindt' in de ondertiteling stond

hooiwagen | 19-02-08 | 16:11

Vakwerk! Het Wilders kamp siddert. Michael Moore eat your heart out!

chinaski | 19-02-08 | 16:10

Ik blijf erbij dat het feit dat de makers van het filmpje de cartoon van Wilders zijn teddybeer "Pimmetje" laten noemen, beneden alle peil is.

Jip van Janneke | 19-02-08 | 16:10

met zo'n tegenfilm is een voorfilm volstrekt overbodig

hetluis | 19-02-08 | 16:09

Ten eerste volkomen absurd een "tegenfilm" te maken op een film die nog niemand gezien heeft.
.
Ten tweede bestrijd men Wilders zoals gewoonlijk niet met argumenten ,want men weet dat Wilders op veel punten gelijk heeft , maar is deze film alleen bedoeld om Wilders te demoniseren.
.
Een beetje kinderachtig allemaal; en dat met gemeenschapsgeld gemaakt!!

Bijstandtrekker | 19-02-08 | 16:09

Die Bakker is niet voor niets ontslagen bij het Lucas en Andreas Ziekenhuis.

CoJoNes | 19-02-08 | 16:09

Ben al bij 2:26 en wil nog steeds niemand opblazen.
Goed he!

rechtselente | 19-02-08 | 16:08

Tekenfilmfiguurtje-pica doet me denken aan een blonde Larry Laffer....

broomstick | 19-02-08 | 16:08


Alles aan het westen is toch slecht? Laatst nog gezien met de hondendag valentijn!

Ga toch weg, goed het probleem zit bij in de 'exterme' geestelijek leiders en niet bij de gematigde mensen, maar ze doen er ZELF helemaal niets aan om de haatzaaiende personen aan te pakken. Zie het valentijn voorbeeld weer. En dat is er maar één.

Hoe dan ook ze schruiven het altijd op het westen af. En in ons geval Nederlandse normen en waarden.

la-la-la-landveraard

zoals zo vaak gezegd, niemand MOET hier wonen, maar WIL je hier wonen dan doe je dat in vrede, zoals iedereen en minacht je niemand omdat 'jouw geloof' zegt dat je de beste bent, want dat ben je hier niet. Je bent ook niet minder. Kun je daar niet mee omgaan, is het westen niet voor jouw. Of je bent een paar eeuwen te laat, tis maar net hoe je het inteperteert toch?

299 792 458 | 19-02-08 | 16:07

Geen enkel argument van kamerlid Wilders wordt in dit filmpje weerlegt. Het is één kinderachtige scheldpartij.

Dr. Faustus | 19-02-08 | 16:07

1 kameel maakt nog geen zandbak.

kwarkoo1 | 19-02-08 | 16:07

Bij Mohammed, wat streamt dat filmpje haram.

CoJoNes | 19-02-08 | 16:06

Gezien, en me scheel gelachen om de boze en gefrustreerde houding van de maker. Hij wíl ontzetted graag een documentaire alla Frans Bromet neerzetten, maar kan zijn woede en haat niet bedwingen. Hierdoor krijg je zaken als het afvegen van zijn bips met het boek van Wilders, bivakmutsen dragen, en het continue roepen dat Wilders een fascist is. De frustratie druipt er vanaf.

Ook de aangehaalde PvdA politicoloog en de niet onomstreden psycholoog Bram Bakker doen de geloofwaardigheid geen goed. Best jammer, want om de trailer kon ik nog best wel lachen.

Meelijwekkend slecht.

kersenflap | 19-02-08 | 16:05

Toch wel triest dat dit weer gesubsidieerd is!
Ik ken wel beter doelen: stort dan maar in de bodemloze put van Darfur.

Gradus Grafhengst | 19-02-08 | 16:04

Kon Dick Maas 'm niet maken die film? Zat er in ieder geval nog wat zinloos naakt in.
Voor de rest wegwezen met dat gezeik over die kudtislam. Opgesodemietert want ik ben het zat. Iedereen die z'n geloof gebruikt bij het beoordelen van anderen moet opfucken. Hup, oprotten... Ik zie je nog steeds, ik zie je nog steeds!

Pilsvogel | 19-02-08 | 16:03

Leuk. Dit is dus echt verkeerd. Er wordt nu op de persoon gespeeld, zo komt je boodschap nooit sterk over.

Hitler wordt ook altijd afgeschilderd als een gefrustreerde kunstenaar en daarom is die joden gaan haten, aldus de geschiedenis boeken.

Joshua | 19-02-08 | 16:03

Wat die naïeve moslims niet begrijpen is dat de aanhang van Wilders hierdoor alleen maar zal groeien.

Defibrillator | 19-02-08 | 16:02

@ Lizzard 19-02-08 @ 15:58

Nog dank voor je comment op vorig draadje. Heb de 'scène' op dwdd net bekeken, jakkes wat een meuk, dat tweetal gesoepsidieerde fillummakers + dat duo interviewers... mis dus niks aan de treurbuis.

wopper | 19-02-08 | 16:02

Hoppa daar gaan we weer

Paultje Paultje Pils | 19-02-08 | 16:01

Nu ik die tegenfilm zo zie en hem tot de helft heb gekeken, zie ik weer in waarom ik op Geert stemde... Bedankt hiervoor

Tommygunner | 19-02-08 | 16:01

Doe-eens-rustig 19-02-08 @ 15:55

Inderdaad, Cheert en die niksnut van een Verdonk krijgen bijna nooit aandacht.

Maaier | 19-02-08 | 16:01

Typisch moslimdebat:
-maak de boodschapper belachelijk
-maak een jijbak
-ga nooit in op argumenten

Dr. Faustus | 19-02-08 | 16:00

Het is precies alles wat ik er van verwacht had.. treurig genoeg denk ik zelfs dat de eigen gemeente van deze predikanten er niet in zullen trappen. Wilders is een beperkt mannetje maar bij dit soort films steekt iedereen af als een soort halfgod.

alpha_mannetje | 19-02-08 | 15:59

@ Hertogin v. Pauperen 19-02-08 @ 15:56
Laten Hamka's nou net de lekkerste chippies zijn.

Korreltje Zout | 19-02-08 | 15:58

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 15:58

Popcorn and diet coke!

eeneind | 19-02-08 | 15:58

"Kijk eens matties, deze film heb ik gemaakt. We doen echt iets tegen Wilders, weet je". De naieviteit!

Korreltje Zout | 19-02-08 | 15:57

Pas als ik het filmpje van Geertgen heb gezien wil ik wel eens een blik werpen op deze door 2 schandknapen gemaakte meuk.
Toch loopt het velen dun door de Hose, en dat is vreemd, daar GW's filmpje slechts Real Life beelden zal vertonen uit de 'Sprookjes van Duizend en Een Nacht' van MeinKnoran.

wopper | 19-02-08 | 15:57

Even chips erbij pakken. Maar niet ham kaas, want ies haram.

Hertogin v. Pauperen | 19-02-08 | 15:56

OFFTOPIC modus

Gisteren bij Holland Sport verwoordde San Marco het heel goed imo:

"Er is niets mis mee als wij aangeven wat wij wel en niet willen in Nederland."

ONTOPIC modus

Langzamerhand begrijp ik waarom ons Geertje zoveel de aandacht zoekt: links krijgt haar mediatijd zo ongeveer in de schoot geworpen (gisteren zaten de makers van deze film al bij DWDD), terwijl dat bij rechts toch duidelijk minder het geval is.

Doe-eens-rustig | 19-02-08 | 15:55

Hahahaha, welke gek hebben ze zover gekregen om deze film te financieren??? Hahaha - o wacht even...

De Vrolijke Kaafir© | 19-02-08 | 15:55

Uniek moment:
een tegenfilm die er eerder is dan de film waar ie tegen is. Vind ik knap om te reageren op iets, wat je niet kent.

Verder heeft Mr._atheist natuurlijk helemaal gelijk.

Celegans | 19-02-08 | 15:54

Kleaudtsakjuhs, die filmerts. Een knietje in hun zak kunnen ze van mij krijgen.

fuckje | 19-02-08 | 15:54

brilliante film, wat een talent. Ga zo door

Karel100 | 19-02-08 | 15:52

-weggejorist-

kwarkoo1 | 19-02-08 | 15:52

Middelmatig links creatief doen. Mijn hemel wat een slecht idee en uitvoering. Grappig dat ze zo'n kritiek op een film hebben die er nog niet is. Dat ze zelf zo haatzaaiend en bedreigend zijn tegen Wilders en zijn achterban. of je voor of tegen bent maakt niet uit maar dit is diep en diep triest.
Stelletje NSB haatzaaiers dat het zijn.
Ga lekker een vrouw stenigen of zo. Dat willen jullie toch?

überbrain | 19-02-08 | 15:50

Bij deze zijn de makers verzekerd van pek en veren.

kwarkoo1 | 19-02-08 | 15:49

Om de kwaliteit van zulke stront te beoordelen is er een simpel mechanisme; Draai het eens om en stel je voor wat er zou gebeuren. Veeg eens je bips af met een Koran. Of stel dat moslims zo snel kwaad worden omdat ze overal worden geconfronteerd met de Westerse superioriteit, dit terwijl de godsdienst oplegt dat moslims de verkorene zijn. Vergelijk Mohammed met een pedoseksueel. Ik hoef u niet verder uit te leggen dat deze mensen precies doen wat ze Wilders verwijten. Dat noemen wij hypocriet.

mr_atheist | 19-02-08 | 15:49

-weggejorist-

BYO | 19-02-08 | 15:49

Nou vooruit dan maar..

Mucci | 19-02-08 | 15:48

dat is het verschil.. als geert z'n movietje uitbrengt gaan zij door het lint

ST | 19-02-08 | 15:48

Ondanks de mooie recensie denk ik toch dat ik even pas. Ik wacht wel op de Voorfilm van Wilders zelf.

Ari Gold | 19-02-08 | 15:48

Ook dit is weer extra aandacht voor Ome Geert. Doodzwijgen die man.

Dagbobert | 19-02-08 | 15:48

Zal wel weinig vrouwelijk schoon in zitten
*haalt de gorgonzola en de toastjes uit de kast*

Giulianova | 19-02-08 | 15:46

Vermoeiend...

überbrain | 19-02-08 | 15:45

-weggejorist-

mke | 19-02-08 | 15:44

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken

#BREEK

LIVE. JIT noemt namen verdachten MH17: Igor, Sergei, Oleg en Leonid