Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Koop nu kleedjes! Iran boycot Nederland

kleedje.jpgEn bedankt al die Nederlandse kudtmedia die vorige week de Mohammed Bomcartoon herplaatsten. Zie nu wat jullie weer aangericht hebben. Maar liefst 215 Iraanse Halsema's en Van Bommels hebben vandaag bij president Mahmoud Ahmadinejad lopen oorlogshetzen tegen Nederland. Check officieel Iraans staatspersbericht. Lees vooral tussen de regels. Er staan ons keiharde sancties te wachten. Formeel heet zoiets "herzien van diplomatieke en economische banden". In gewoon hardwerkend burgernederlands noemen we dat: boycot. Goed, er staat nog wel een zinnetje in dat onze 'Honorable Country' onder invloed staat van Zionistische kloodtzakjes, maar de boodschap is duidelijk. Het is hommeles tussen Iran en Nederland. En dan te bedenken dat we op de tiende plek staan qua exportgebeuren naar Nederland toe. Maar hou vooral die spullen lekker zelf en steek ze in een plek waar de zon niet schijnt. De tiefus voor je, Malle Mahmoud.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Lizzard | 20-02-08 | 18:10

Lizzard 19-02-08 @ 00:43
Alweer zo'n nikszeggende posting zonder inhoud! Wacht nog steeds op jouw inhoudelijke argumenten, maar je schijnt er overduidelijk niet toe in staat te zijn.. En dat ik jou irriteer, dat snap ik best.. Ik vraag je meerdere keren simpelweg iets en jij kunt die vraag niet beantwoorden, dat zou mij inderdaad ook nogal irriteren! Dat is uiteindelijk niet mijn probleem hoor, dat zou vooral jouw probleem moeten zijn!

Biomassa | 20-02-08 | 00:03

Maximo

Voeg jij eens wat doen dan knul. Wroef!

The Green*Machine | 19-02-08 | 13:20

The Green*Machine 19-02-08 @ 12:23
Laat je niet gek maken en verdiep je eens in de autoloze zondag.

MAXIMO | 19-02-08 | 12:53

Ik las vlak na de cartoonrellen een zeer interessant artikel in Het Parool over wat een boycot van Iran letterlijk zou beteken: helemaal noppes. Buiten saoudie-arabie, indonesie en dubai is de 'export-omzet' van de gehele Islamitische wereld ongeveer gelijk aan dat van Spanje. Zegt al genoeg denk ik: ze veroorzaken er voor zichzelf heel veel problemen mee. Maar als ze dit voor een paar miezerige tekeningetjes in gang willen brengen: prima, val dan maar lekker dood met je kamelenkop Mahmoud en sleur je hele volk lekker het verderf in. Wat heb ik een medelijden met ze.

The Green*Machine | 19-02-08 | 12:23

*slaat nog snel wat Khomeini-kaas in*

p0rn0 | 19-02-08 | 09:32

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 09:21

Bah, waar moet die mongoliede zoon van zool konijnie nu zn hijskraantjes vandaan halen? Ze hebben daar nog zo veel lekkere jonge hoomoodjes op te hangen., moeten die arreme heilssoldaten dan die vieze flikkerdjes maar in den kond blijven nemen..... onmenschelijke nederlandsche chritsenhondjes!
Laten we joep cohennimeloen dr maar gauw op den knieen heensturen....
..... met gratis hijskraantjes om het aangedane leed te verzachten.

willem1957 | 19-02-08 | 03:50

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 02:15

@Biomassa: Ik heb geen idee wat ik niet afdoende heb voorzien van een onderbouwing! Maar u roept en ik draai hoor! Zo ook in het geval van mijn vriendje geloof ik hoor...

Fleauxe | 19-02-08 | 01:59

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 01:31

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 01:04

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 01:01

Geen standpunt, geen mening, geen argumenten, kortom.. niks, noppes nada! Vooral een hoop geschreeuw, maar weinig wol! Dus beste Lizzard, niks laat maar zitten.. verklaar je nader of schreeuw wat minder hard voortaan, oke?!!

Biomassa | 19-02-08 | 00:43

Fleauxe
Da's alvast in elk geval een mening, maar enige motivatie kan volgens mij geen kwaad.. En dat mis ik nu steeds weer in de postings van jouw "vriendje"!

Biomassa | 19-02-08 | 00:39

Nee we laten het niet zitten, Ahmedinejad is een vuile rat en daarmee is de kous af!
@Lizzard: Lekker nummer!

Fleauxe | 19-02-08 | 00:04

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 23:59

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 23:58

Lizzard 18-02-08 @ 22:17
"Jj reageert dus je bent"??? Tja, ik ben er zeker en daarom reageer ik. Gek he? Jij ziet die "laffe rooie honden met beveiliging" nooit op straat en inderdaad, ik zie ze ook niet!! Dus blijft mijn vraag aan jou waar jij die z.g. beveiliging van wie dan ook vandaan haalt? We zien ze beide niet dus.. Daaruit kan ik alleen concluderen dat ze er waarschijnlijk helemaal niet zijn, maar een schizofreen zou daar best zijn/haar eigen invulling aan kunnen geven hoor.. Die mensen zien wel vaker "dingen" die er in werkelijkheid helemaal niet zijn! Maarre, voor de rest ben je best oke hoor.. Nou alleen nog ff jouw mening over Iran en die Achme..... hh, ach laat ook maar zitten!

Biomassa | 18-02-08 | 23:57

Zeg kennen jullie msn ook? Best handig soms. :P

maar_waarom_dan | 18-02-08 | 23:56

@Lizzard: Geeft niet!

Fleauxe | 18-02-08 | 23:55

@Biomassa: Job Cohen is het boegbeeld van de linksmensch! Hij maakt me niet pissig hij maakt me ziedend! Slaap goed overigens!

Fleauxe | 18-02-08 | 23:51

@v Maerlant: Haja, ach, ideologie zie ik in feite altijd als een gevaar, of dat nou socialisten of reli's betreft; er niet voor kiezen de werkelijkheid zo objectief mogelijk waar te willen nemen, maar in plaats daar van je zinnen zetten op een waanbeeld, een mooi gedroomd geloof, en dan volgens dat model de werkelijkheid vervormen en aan de man proberen te brengen --- dat levert vroeger of later altijd problemen op.

-dt is aangepast. Trusten!

Lagonda | 18-02-08 | 23:49

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 23:47

Lizzard 18-02-08 @ 23:46

*Maerlant grijnzend slapen gaat* Love you Lizz! *out*

v Maerlant | 18-02-08 | 23:47

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 23:46

@Lagonda 23:25: Het gevaar is geschapen door de progressievelingen maar wordt gedragen door de zoutlozen! De mensen die zich in het openbaar, bij vrienden of familie nooit zullen laten betrappen op het hebben van een eigen mening maar met de grootste schreeuwlelijken meeknikken! PvdA-leden zeg maar, alleen dan ook zonder lidmaatschap!

Fleauxe | 18-02-08 | 23:45

Fleauxe 22:28 @ 22:02
Sorry hoor, wist niet dat de naam "Cohen" je zoooo pissig zou maken... Was echt niet mijn bedoeling hoor, ik ken de man niet eens.. Zie hem enkel en alleen hier regelmatig langskomen en zelfs tot vervelens toe! Dus maak je niet zo druk en lekker slapen straks oke?

Biomassa | 18-02-08 | 23:43

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 23:42

Lizzard 18-02-08 @ 23:39

*skinner not so out, haha*

v Maerlant | 18-02-08 | 23:41

Die had ik helemaal gemist ---- dank! Overigens: waarom zou ik meer met Lizzard gemeen hebben dan ik zou denken? Ik heb daar namelijk nog helemaal geen mening over.

Lagonda | 18-02-08 | 23:41

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 23:39

Lagonda 18-02-08 @ 23:34

Welja, ik zal wel weer den afwas doen:
.
'... en dat de wijze waarop Uw lafhartige onderdanen de ongeregeldheden rond haar naturalisatieaanvraag van harte aangrijpen om hun schijterige verraad te rechtvaardigheden, U diepe krassen op Uw soevereine ziel bezorgd.'

v Maerlant | 18-02-08 | 23:37

Wat wel scheelt is dat de nieuwe lichting gastarbeiders geen moslims zijn.

Paultje Paultje Pils | 18-02-08 | 23:37

dt-fout?

Lagonda | 18-02-08 | 23:34

Als je het zo bekijkt... ben ik het eigenlijk best met je eens. Ik moet misschien eens iets objectiever kijken, wat verder kijken dan m'n regio die misschien met een beetje mazzel voor 50% uit Nederlanders bestaat.

Ik ben het er ook zeer mee eens dat het linksche spul tuig is, het heeft nog nooit enig goed gedaan. En blijkbaar heeft het nog een hoop aanhangers ook.

Paultje Paultje Pils | 18-02-08 | 23:33

Lagonda 18-02-08 @ 23:27

Ik plaag je maar wat, en trouwens: vrijheid, blijheid voor zolang het duurt, niet? Doe me wel een lol en haal die dt-fout uit je 'Majesteit' - column. Wat je 23:25 betreft: ik ben pessimistischer dan jij, ik ga er niet op in nu want morgen vroeg dag, maar je hebt meer gemeen met Lizzard dan je misschien zou denken.

v Maerlant | 18-02-08 | 23:31

Koddig kereltje, die Mahmoud. Net een kleine jongen die mag spelen met een veel te grote en zware bal.

Adalgar | 18-02-08 | 23:28

v. Maerlant: Nou, niet lui --- gewoon geen tijd om te schrijven -- ik werk me de pleuris de laatste tijd. Overigens staat er nu een klein onbedoeld columpje van mijn hand op frontaalnaakt --- gaat over onze vrienden van Hamas.

Lagonda | 18-02-08 | 23:27

@PPP: Nah, zo somber zie ik het ook niet in. De islam is daar op uit, maar kan zich nauwelijks organiseren, en stelt eigenlijk geen drol voor. Die ideologie loopt op haar laatste benen, en heeft helemaal geen macht. Kijk naar wat ze in Gaza voor elkaar krijgen --- helemaal geen ene reet. En fanatieke moslims krijgen vroeger of later (maar meestal vroeger) ruzie met *elkaar* --- dus het is een hopeloos zooitje, waar weinig concrete dreiging van uit gaat.

En daarbij: veel moslims zijn helemaal niet op uit wereldheerschappij, en zouden zich best van de harde islamitische kern willen distantieren, maar durven niet, of weten nog niet hoe dat te doen, of hebben nog niet precies bepaald wat ze van hun tradities willen bewaren en wat ze overboord willen gooien, maar dat gaat wel komen --- die bewegingen zijn in volle gang, en het gaat sneller dan je denkt. Dat is dus niet waar ik me de grootste zorgen over maak.

Ik maak me de meeste zorgen over de zelfverklaarde linkse weldoeners en gristenreli's die over ons heersen, en rucksichtslos de ene na de andere burgervrijheid overboord gooien, en slappe knieen krijgen als er weer een baardje om respect staat te schreeuwen en vinden dat wij best wel discriminatie van vrouwen oogluikend toe mogen staan, en dat we wat sommige dingen betreft maar beter onze mond kunnen houden, en dat *woorden soms erger zijn dan wapens*, en die ons uit proberen te leggen dat het heel begrijpelijk is als gekwetste gelovigen naar de wapens grijpen etc. etc. etc. --- het is in *die* hoek waar het grootste gevaar voor onze samenleving loert.

Lagonda | 18-02-08 | 23:25

Lagonda 18-02-08 @ 23:06

Een goeie. Kan je dat van 22:46 niet wat oprekken en op je blog plaatsen? Is alweer van oktober geleden als ik het goed heb. Luie Mie!

v Maerlant | 18-02-08 | 23:21

Min of meer ja, aangezien ik weiger te geloven dat Nederland zonder slag of stoot (zowel letterlijk als figuurlijk) verloren raakt. Ik ga er van uit dat er het een en ander wereldwijd gaat gebeuren, niet binnen een aantal jaar maar met de tijd. Niet dat ik het wil maar een derde wereldoorlog komt er aan. De Islam is er op uit om het 'Westen' zoals wij het kennen te vernietigen...

Paultje Paultje Pils | 18-02-08 | 23:12

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 23:07

Verdonk gaat een politieke variant van SBS6 worden, denk ik.

Lagonda | 18-02-08 | 23:06

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 23:05

@PPP: Nou ja --- dat is dus min of meer wat ik dus eerder schreef.

Lagonda | 18-02-08 | 23:05

Heb ik haar rechts genoemd?

Lagonda | 18-02-08 | 23:03

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 23:03

Nou dan wat?

Lagonda | 18-02-08 | 23:01

@Lagonda: Dat is ook zo zeker zo, dat ontken ik ook niet. Alleen vrees ik dat het weinig verschil meer maakt of iedereen ineens wakker wordt, daarvoor is het te laat. Ik ben normaliter geen doemdenker maar voor het land Nederland wel. Er zijn al te veel moslims in Nederland om nog over 'de Nederlander' te kunnen praten. Vandaar dat massaal stemmen op Wilders oid. niet veel zal helpen, aangezien er een minstens zo'n grote groep van moslims & rooien tegenover staan. Door de grote fouten keer op keer op keer gemaakt de laatste 30 jaar wordt Nederland nooit meer zoals die is.

Paultje Paultje Pils | 18-02-08 | 23:01

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 23:00

Verdonk kan de pot op. Typisch geval van te dom om te schijten.

Lagonda | 18-02-08 | 22:59

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 22:58

@Lizzard: maar wel een meisje.

Lagonda | 18-02-08 | 22:57

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 22:56

@PPP: Nee, de burger is niet achterlijk, maar heeft wel lange tijd geslapen. En hoewel veel burgers inmiddels wakker zijn en de slaap uit de ogen wrijven (en nog lang niet allemaal --- Balkenende is voor de 4de keer premier geworden, rara hoe kan dat?), is er van die zogenaamde ommekeer nog geen reet terecht gekomen. Fortuyn en zijn beweging is zo dood als een pier, Wilders wordt stelselmatig het vieze hoekje ingepist, en Verdonk zal eenzelfde lot beschoren zijn.

Lagonda | 18-02-08 | 22:55

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 22:54

Ja, een meisje, bijzonder hè?

Lagonda | 18-02-08 | 22:52

Chantage?
Tijd voor tegenchantage!
Iran, maak ekskuzes of we verbranden een paar duizend korans.

dr Rechts | 18-02-08 | 22:51

Dat is dus de grootste onzin, hoe verklaar je dan dat er ontevredenheid (zacht uitgedrukt) heerscht? Hoe verklaar je dan de gigantische aanhang van wijlen P. Fortuyn, van Wilders, van Verdonk? De burger is niet achterlijk.

Paultje Paultje Pils | 18-02-08 | 22:51

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 22:50

Omdat de progressieven hun ontwrichtende werk goed hebben gedaan; met de Islam als breekijzer is de geest van Nederland voorgoed gebroken, en worden de laatste traditionele structuren vernietigd. Wonen, werk, onderwijs, omgangsvormen; niets is meer wat het was. Niets is nog ongedwongen of vanzelfsprekend, maar bezwaard en aangetast. Want wie weet tegenwoordig nog wat normaal is? Wie weet nog welk gedrag men van elkaar mag verwachten, of eisen? De burger, die zo zijn best heeft gedaan zich steeds maar weer aan te passen, is volledig de weg kwijt. Alle eigenheid is hem afgenomen, alle manieren om zich te wapenen zijn machteloos geworden. Wij dienen ons lopend op eieren door onze eigen samenleving te bewegen, daarbij toegeschreeuwd door de propagandisten van de progressieve gemeente, die ons vertellen dat het allemaal onze eigen schuld is.

Lagonda | 18-02-08 | 22:46

Steek die dadels maar in je hol, die zijn toch niet te vreten...

Kan iemand mij een antwoord geven waarom, gezien het feit dat het overduidelijk is dat er steeds meer mensen inzien dat het land naar de klote is geholpen de afgelopen 30-40 jaar door die fijne linksche kabinetten, er nog steeds een halfzacht padvindersgroepje in Den Haag zit (en er niet eens grote demonstraties komen oid, onee dat is linksch)?

Paultje Paultje Pils | 18-02-08 | 22:46

Er is een kracht actief in Nederland, die leeft van de angst van de burgerman; een kracht die ervan geniet hoe de textuur van de traditionele samenleving kapot wordt getrokken. Het is de kracht der progressieven: zij haat gezapigheid, zij haat de burger die het waagt tevreden te zijn over zijn leven, zij haat de veilige zeepbel die de gewone man voor zichzelf wenst, zij haat de rust die de status quo van het burgerdom oplevert. Deze kracht heeft de burger altijd lastiggevallen met zogenaamde progressiviteit. Vrouwenemancipatie, het homohuwelijk, lange haren, legale wiet, etc. etc. Uiteraard heb ik niets tegen het homohuwelijk of vrouwenemancipatie, maar ik wantrouw de drijfveren van de progressievo’s die zo heel nodig ineens de rechten van homo's of vrouwen gaan verdedigen. Deze lieden zijn niet *wezenlijk* geïnteresseerd in het verheffen van het mensdom; zij zijn slechts geïnteresseerd in leedvermaak. Telkens opnieuw heeft men superieur gelachen om die domme, bange burgerlul, die weer een van zijn heilige huisjes omver moest trekken, en weer chocola moest zien te maken van iets dat hij niet kende. De radeloze angst van de burger, is eten en drinken voor de progressieveling. Zelfgenoegzaam kan hij van zichzelf constateren dat hij erin geslaagd is een wereldbeeld te omarmen waar de burger juist voor terugdeinst.

Kijk, burgerlul! Ziehier onze wereld, en ziedaar jouw kleine benepen burgerlullenbestaan. Onze wereld is groter en dieper dan de jouwe; onze wereld kent lijden, onze wereld kent honger, en dood en geweld. Onze wereld kent grote idealen. Onze wereld begrijpt criminelen en pedofielen, onze wereld begrijpt terroristen, onze wereld begrijpt alles. Wij zijn daarom meer dan jij, en om dit te bewijzen, dringen wij onze wereld aan jou op, en wij zullen ons voeden aan jouw angst, en wij zullen lachen als je schreeuwend ten onder gaat. Want hoe *waag* je het te denken dat je tevreden met jezelf mag zijn? Steeds als je denkt ons te naderen, zullen wij de kloof verder opentrekken. Alles dat wij kunnen vinden, zullen we in je gezicht smeren; al je zekerheden zullen we ondermijnen; alles waar je je veilig bij voelt, zullen we besmetten. Je aartsvijanden zullen we juichend binnenhalen, en huisvesten onder je neus. Alles zullen ze van je afnemen, en wij zorgen ervoor dat je geen kant op kunt. Als je protesteert, zullen wij je beschimpen en kleineren. Als je je verzet, zullen wij je veroordelen. We gaan je net zolang manipuleren en beliegen dat je geen andere gedachte meer hebt dan de vurige wens bevrijd te worden van je schuld, en met liefde je eigen ondergang voorgoed zult bezegelen. We zullen je wereld veranderen in een hel; daar wordt een hoger doel mee gediend, al hebben wij geen idee welk doel dat precies is.

Lagonda | 18-02-08 | 22:43

@Biomassa: Het Cohen-syndroom? Man ga je eens heel erg snel laten nakijken! Is het meneer/mevrouw iets ontgaan wat voor de rest van geestelijk gezond Nederland heel duidelijk was? Ik erken dat we moeten spreken over het 'syndroom' Cohen, want de denkbeelden van die man zijn net zo valide als zijn vrouw! Is het u ontgaan dat hij ALLE kansen heeft laten schieten om de extrmistisch bidclubje Milli Gorus buiten de deur te houden in de vorm van de Westermoskee? Waarschijnlijk! U weet niet beter! Dan iets wat u wel is opgevallen! 'alle in het verleden opgelopen complexen' Kijk dat complex noem ik progressief denken! Denken dat al die culturen voordelen opleveren, dat ze zich per definitie in een achterstandspositie bevinden en dat behoud van cultuur GEEN nadelige gevolgen zou hebben op de onze! Het is dat denken wat ik mijn optiek staat in geloven in God! Een blinde kan zien dat hij niet bestaat, maar wie gelooft die gelooft nu eenmaal! Om dat te kunnen benoemen (benoemen u weet wel die nieuwe hobby van links) moet ik ook de groep als zodanig kunnen benoemen! En in deze maatschappij heten die mensen LINKS! Ik zeg u LINKS!

Fleauxe | 18-02-08 | 22:28

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 22:17

Fleauxe 18-02-08 @ 22:02
Misschien kunnen we alle in het verleden opgelopen complexen oplossen door de term "extreem-midden" te introduceren? Dan zijn we ook een keertje verlost van het cohen-syndroom" dat zich hier tot vervelens toe manifesteert?

Biomassa | 18-02-08 | 22:16

Lizzard 18-02-08 @ 21:58
Kan jij aan mijn manier van typen zien of ik al dan niet homo ben? Knap hoor! Mijn toekomst zie ik net zo rooskleurig in als mijn verleden tot nu toe geweest is (dank voor jouw bezorgdheid). Maar zou je misschien bij het onderwerp kunnen blijven, dat scheelt een hoop overbodig gezeik..

Biomassa | 18-02-08 | 22:09

We kunnen niecht echt spreken van een dreigement omdat het geen gevolgen/effecten zal hebben. zucht

maar_waarom_dan | 18-02-08 | 22:08

befje 18-02-08 @ 21:33

We kunnen niet echt spreken van een dreigement. Waar het hier om gaat is dat Iran zich wil bemoeien met de zaken in ONS land. Dat is dus ons.

maar_waarom_dan | 18-02-08 | 22:07

Lizzard 18-02-2008 @ 21:12
Ik heb geen flauw idee.. jij wel? Maar wat vind je nou van het gekrijs uit het verre Iran, want daar hadden we het over. De olie krijgen we evengoed wel geleverd, daar betalen we ons namelijk scheel aan en Achmenogwat kan die inkomsten niet eens missen. Voor de rest is Iran volgens mij als handelspartner voor Nederland volkomen oninteressant, de rest van de zooi kopen we net zo makkelijk ergends anders..

Biomassa | 18-02-08 | 22:03

@Biomassa: Als Geert Wilders extreem rechts is dan is dat zo! De discussie links rechts is zeker relevant daar het een probleem (Islam) én een oorzaak (linkschmenschen lees:progressieve denkers)betreft ! Die hebben een groot probleem veroorzaakt maar weigeren het tot op de dag van vandaag toe te geven. Sterker nog ze noemen iedereen die ze tegenwerkt extreem-rechts! De demoniserende driekoppige draak leeft nog steeds!

Fleauxe | 18-02-08 | 22:02

Kud hoor, geen caviaar meer. Hopelijk gaat Saudie Arabie ons ook boycotten, krijgen we ook minder hard core politieke imams in ons kikkerlandje.

Janszen | 18-02-08 | 21:58

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 21:58

lekker hoor voorlopig geen pistace nootjes,de dadels uit irak zien ik ook niet meer,en de hasj uit afganistan is ook niet meer wat het was,dat wordt weer kaas met een biertje

sjonnie jordaan | 18-02-08 | 21:49

Fleauxe
Misschien voel jij je beter thuis bij extreem-rechts i.p.v. bij die verdoemde socialisten?
Vind het elke keer weer jammer dat bij elk topic de discussie links/rechts weer oplaait. Niet meer doen dus.. Achmewiedanook zal mij een rotzorg zijn, dat is juist die vervelende discussie helemaal niet waard.

Biomassa | 18-02-08 | 21:49

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 21:47

Tsjeez, wat een idioten lopen hier tegenwoordig rond.
Nederland kan zo te lezen nog een boel Iranezen gebruiken.

MAXIMO | 18-02-08 | 21:37

Fleauxe 18-02-08 @ 19:28
"Je vraag is, in hoeverre worden we direct bedreigd door Iran! Nou behoorlijk, als je het ziet in de lijn van acties ondernomen door moslims om ons te laten buigen!"
Wie is 'ONS'?De rechtse sekte die leeft in laffe angst en alles wat islam en moslims te maken heeft het liefst buiten de poorten houdt? Hoe laten ze 'ons' buigen? Drie keer bidden richting mekka? Verplicht een hoofddoek? Ik voel me niet bedreigd en ik buig ook niet voor de islam. Neem een voorbeeld, leef je een stuk relaxer.
'Dat je die ontwikkelingen niet ziet is jammer, maar maak jezelf niet zo belachelijk door te doen alsof er niets aan de hand is!'
Come on, speek for yourself, jij doet alsof er vanalles aan de hand is. Zie het in de juiste proporties en dramatiseer niet zo !
Maar wat heeft Iran nou voor dreigement geuit richting Nederland? (repeat mode, part IV)

befje | 18-02-08 | 21:33

Iran interesseert me geen moer.
Ohja hier een newsflash.
Moeltikoeltoer werkt niet.

BloedendMaandverband | 18-02-08 | 21:29

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 21:19

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 21:12

Afgelopen week hebben twee hooggeplaatste personen uit de moslimwereld hun mening gegeven over assimilatie, of liever niet-assimilatie, van resp. Turken en Marokkanen in Europa. In Europa werd in verwarring en met ontsteltenis gereageerd, eens te meer aantonend dat van de islam en de islamitische denkwijze en het islamitische wereldbeeld weinig begrepen wordt.
.
De etnisch Marokkaanse meerderheid in het parlement van Slotervaart heeft vrijdag middag na het gebed eenzijdig de onafhankelijkheid van de Amsterdamse deelgemeente uitgeroepen. Op straat in Slotervaart werd een groot feest gevierd, terwijl de Nederlandse autoriteiten in Den Haag de stap meteen veroordeelden.

Bijstandtrekker | 18-02-08 | 20:41

Captain Orange 18-02-08 @ 16:45

Das geen burka maar das een hele grote condoom :-( Rare definitie van veilig vrijen

gooischetrut | 18-02-08 | 20:37

BrusselHomoKut 18-02-08 @ 20:19
Godsamme, je had je toch eerst netjes kunnen introduceren met een of twee brave posts?

sjaakdeslinksesul | 18-02-08 | 20:25

-weggejorist-

BrusselHomoKut | 18-02-08 | 20:19

blaater 18-02-08 @ 20:00
Nope, dit las ik van Castermans, scheidend voorzitter van de commissie gelijke behandeling, gaat over handje schudden:
"Dan is van belang dat de wetgever van burgers verwacht dat zij een beetje flink zijn, in de goede zin van het woord. Voorop staat dat ieder individu vrijelijk zijn in de grondwetbeschermde rechten en vrijheden moet kunnen uitoefenen en ieder zich in het openbare leven moet kunnen bewegen, zonder dat hij op grond van vooroordelen (!) of gevoeligheden (!) van anderen (!) wordt achtergesteld (!). Bij de afweging van dit belang tegenover het belang van het geven van handen – hoe pijnlijk ook het weigeren van een uitgestoken hand kan zijn – wint het eerste."
Castermans hanteert zijn "superieure" moraal als juridische maatstaf. Hij erkent wel dat het kwetsend kan zijn voor vrouwen, maar dat is maar aanstellerij in zijn ogen. Tis maar dom volk dat bevooroordeeld is tov "andersdenkenden". De werkelijke reden voor het niet handje schudden is natuurlijk ook een vooroordeel (vrouwen worden opgewonden van een islamitische mannenhand en mannen willen dan gaan neuken), maar dit wordt door Castermans beoordeeld als grondwettelijke beschermde rechten. Alles is dus krom en omkeerbaar in zijn redenaties.
Maar hij vindt zichzelf gewoon erg bijzonder, verheven en tolerant en die tolerantie moet met name gericht zijn op de vermeende slachtoffers. Naar relevantie, gelijkwaardigheid of gezond verstand wordt niet meer gekeken, Castermans en Cohen zijn solidair met zwakken, liefst mensen met een andere huidskleur, geloof en sexuele overtuiging dan zijzelf. Pathologische zelfhaat tegen de eigen groep dus (nederland heeft geen identiteit!), die ze compenseren met het aannemen van een voortrekkersrol in de emancipatie van zwakkeren.
Lagonda had het zo al eens op haar blog geschreven, ik zag het ooit anders, maar ik ben inmiddels om: lagonda.blogspot.com/

sjaakdeslinksesul | 18-02-08 | 20:17

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 20:10

@blaater: U ziet dat, ik zie dat en zo komen er steeds meer en meer! Het is vooral de kunst om weerstand te bieden tegen de stokoude retorieken van mensen zoals Cohen! Als je moeite hebt met de Islam maakt dat nog geen rascist van je, die vlieger gaat niet meer op! Als je moeite hebt met de Islam ben je ook niet per definitie rechts, je hebt dan inzicht! Niet meer niet minder!

Fleauxe | 18-02-08 | 20:09

-weggejorist-

rosebud | 18-02-08 | 20:09

@Fleauxe 18-02-08 @ 19:52
Sluit ik mij helemaal bij aan. Een moeilijke problematiek in enkele woorden samengevat. Briljant. Ik heb mij al lang afgevraagd waarom zogenaamd links in bed gaat met mossels. Het laatste afgrijselijke voorbeeld is Cohen die stelt dat straatcoaches en ambtenaren geen hand meer hoeven geven. Zijns zeggen vanuit respect. Me hoela. Hij gedraagt zich als een dhimmie. Maar tegelijkertijd is hij een onderdrukker, een Aso. Vandaar de titel Asodhimmie.
Partij van de Asodhimmies.
Ja, ik zal de Iraanse kleedjes en dadels missen. NOT. Laat ze lekker de klere krijgen. Overigens wil ik niet Honorable genoemd worden door die Iraanse ratten. Laat ze zo snel mogelijk tot hun schepper terugkeren. Dan hebben wij er geen last meer van.

blaater | 18-02-08 | 20:00

@Lizzard: De linksen die zich veilig weten zijn meestal de onderdrukkers! Maar inderdaad, iedereen haat ze daarom sluiten ze zich altijd aan bij de onderdrukkers in spe!

Fleauxe | 18-02-08 | 19:52

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 19:37

@Befje: Je valt zeker in herhaling, en dat links zich nooit onderdrukt heeft gevoeld komt omdat ze zelf altijd de onderdrukkers zijn! De dreiging is dat er een doctrine bestaat (Islam) die zich ten doel stelt niet te rusten voordat er een wereldkalifaat zal bestaan! Iets met Dar-el-Harb en Dar-al-Islam! Die dreiging komt zo dichtbij dat we een paar jaar geleden van Gogh van staat konden vegen. Maar dat was voor jou, zoals voor al die andere linkshonden, geen moment om eens te ruiken aan dat inzicht! Je vraag is, in hoeverre worden we direct bedreigd door Iran! Nou behoorlijk, als je het ziet in de lijn van acties ondernomen door moslims om ons te laten buigen! Dit is de zoveelste provocatie die in het straatje van ' buigen of sterven' van moslims past! Niet alles is een incident op zich, leer dat nou toch eens! Dat je die ontwikkelingen niet ziet is jammer, maar maak jezelf niet zo belachelijk door te doen alsof er niets aan de hand is! En kom niet met, ja maar andere geloven! Ik schrijf zo vaak, maar het wordt maar niet opgepikt, de ene drol gaat niet minder stinken omdat de ander OOK stinkt! De dreiging is bijvoorbeeld ook dat er nu bajaarden achter hekken zitten in ons land! Maar dat maakt jou niet zo veel uit lijkt me, je zou je eigen moeder nog de keel laten afsnijden als ze iets naars over Mohammed mocht zeggen!

Fleauxe | 18-02-08 | 19:28

Fleauxe 18-02-08 @ 18:49
Ga eens heel grondig bij jezelf te rade: ik ontken niet dat de meest orthodoxe gelovigen (islam maar ook christenen en joodse) een probleem hebben met niet gelovigen. Als de AH je niet bevalt ga je shoppen bij de C1000 of elders.
Links heeft zich nooit onderdrukt gevoeld, dus kom niet met je goedkope retoriek als het gaat om landverraders. Als je een probleem hebt met de islam ligt het puur aan jezelf. Wat is nou het dreigement? (deel III, ik val in herhaling)

befje | 18-02-08 | 19:13

[email protected]
Volgens sommige mensen moet je dat tuig nog serieus nemen ook!

Fleauxe | 18-02-08 | 19:13

@ SjorresaanmeLul 18-02-08 @ 18:57

U bent een vies sjappie met smerige comments.

wopper | 18-02-08 | 18:59

-weggejorist-

SjorresaanmeLul | 18-02-08 | 18:57

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 18:56

-niet

Fleauxe | 18-02-08 | 18:50

@Befje: Deze heren moet je zien als chef-filiaal houders van de Albert Heijn! Aleen we vervangen AH even voor ' de Islam' ! De Islam is ook in Nederland, en is gewoon hetzelfde bedrijf als in Iran! Ze haten niet-moslims daar net zo hard als dat ze dat hier doen! En homo' s verdienen nu eenmaal de doodstraf, als je wenst te ontkennen dat dat daar gebeurt ben je echt gek! Als de werknemers van Allah gaan dreigen, met als doel aanpassing aan hun maatstaven, dan moet je hard zijn! En niet zo' n linkschmensch zoals jij dat zoiets reduceerd tot een persoonlijkheidsaspect van de aangever! Dat hebben jij en je vuile onderdrukkende linksvriendjes al lang genoeg gedaan! Iedereen die een probleem heeft met de Islam wordt weggezet als dubieus persoon, die vlieger gaat niet meer op landverrader!
@Lizzard: Inderdaad! OT: GS wordt wat trager (niet extreem), hopelijk omdat het aantal bezokers stijgt niet , maar NN is een klein beetje een drama! Heel errug traag!

Fleauxe | 18-02-08 | 18:49

-weggejorist-

Lizzard | 18-02-08 | 18:32

Fleauxe 18-02-08 @ 18:13
Maar wat is nou het dreigement? Eventuele boycot van handel en politieke betrekkingen volgens het Iraans staatsbericht. Maar in jou beleving fantaseer je dat je dat ze je van de Euromast pleuren ... zucht .. drama ...

befje | 18-02-08 | 18:29

Komt er iets in mijn huis uit iran dan?

firecow | 18-02-08 | 18:23

Zo... Ik heb net ff een berichtje geplaatst nu ben ik benieuwd hoe laat mijn firewall gaat protesteren.

bethundered | 18-02-08 | 18:21

Zoals hierboven getoond is het nederlandse volk minstens even goed in slap gelul als malle mahmoud..

SpookinSchelp | 18-02-08 | 18:19

Herzien van banden? Dat zouden de sukkels in Den Haag ook eens moeten doen.

Angelica | 18-02-08 | 18:19

@Befje: Ja ik ben VOOR de oorlog in Iraq, legaal of niet, stelletje schorem daar! Ik denk dat 'de relatie herzien' provocerend genoeg van aard is om de heren een ultimatum te stellen! Probeer niet te beslissen over onze landen, anders komen we misschien op bezoek! Als daar gas voor nodig is, mijn goedkeuring hebben ze! Je zult het niet begrijpen of met me oneens zijn, maar ik heb to-táál geen compassie voor mensen die mij het liefst van de Euromast geknikkerd zien.. Het is zij of wij!

Fleauxe | 18-02-08 | 18:13

Tsja, lekker belangrijk... Ook niet zo vreemd dat we in de top 10 export landen zijn, al die hakbars hiero... Maar idd hou je rommel dan, en olie kopen we wel in Noorwegen...

Doc Damage | 18-02-08 | 18:07

Staan er al veel vieze GS-berichtjes op de site van Magmoed, durf niet te kijken.. de lange arm van de Savak reikt ver..

wopper | 18-02-08 | 18:06

Fleauxe 18-02-08 @ 17:30
'Voor de vorm boe roepen tegen Amerika'. Fijn te horen dat je de acties van Amerika toch legitiem vindt. En dreigementen, welke? Er wordt enkel opgeroepen om de relatie met NL te herzien.
OVerigens, waar laten we ons oer-oud Hollandsch product, nl de gifgassen? ;-)

befje | 18-02-08 | 17:44

Ik heb ook een mooi tapijt gekocht maar een minpunt is dat ie alleen op kolen werkt.

blinde kip | 18-02-08 | 17:43

net een heel mooi kleedje gekocht uit iran, echt mooi spul.

superjan | 18-02-08 | 17:34

china wil 10.000 homos naar Iran brengen.
Is zien of ze het dan nog ontkennen.
eens schapenneuker altijd schapenneuker

paradocx | 18-02-08 | 17:33

@befje: Ik vind dat nog geen argument om te stellen dat ons leger zwak zou zijn! Ik hoor niet bij de weglopers die na Irak en masse, voor de vorm, tegen Amerika zijn gaan boe-roepen! Ik gaf aan dat we als EU land niet bang hoeven te zijn voor dreigementen vanuit Iran! Daar blijf ik bij! En de stelling dat iemand die geen beest wil slachten ook geen vlees mag eten is net zo dom en zielloos als je opmerking over oorlog willen en aanmelding bij het leger!

Fleauxe | 18-02-08 | 17:30

Goed, Mahmoudje ga ik keihard blocken op MSN.

Zal hem leren.

G-unite | 18-02-08 | 17:26

@fuckje
op 't Sûderdaip. Naast café Hooghoudt.

CoJoNes | 18-02-08 | 17:26

@Sulfuric-Acid: Dat zou inderdaad mooi zijn want dan zijn we ook in één klap van het probleem met olievoorziening vanuit Rusland af! En wat nieuw land erbij kan nooit kwaad!

Fleauxe | 18-02-08 | 17:24

Fleauxe 18-02-08 @ 16:39
"Ten eerste hebben we niet zo'n zwak leger als linkschmensen ons graag doen geloven!"
Hmm... ze schoten op elkaar, weet je nog? En als er iemand sneufelt is het meestal op een knullige manier (zelfmoord, verkeersongeluk). En lekker gemakzuchtig om een grote waffel te trekken en dan ineens wel te kiezen voor Amerika en de EU. Pak je make-op tasje en beautycase en meld je, zou ik zeggen ...

befje | 18-02-08 | 17:16

@Fleauxe 18-02-08 @ 17:11,
Dat laatste plaatje sprak me ook erg aan. Maar ja, of dat nu de oplossing is.
Ik stel dan toch een neutronenbom voor. Levert meer doden op én je kan het land, na de nodige schoonmaakwerkzaamheden, direct weer bewonen. Wel zo handig. Alleen een nieuwe naam voor dat land en voila.

Sulfuric-Acid | 18-02-08 | 17:15

215 lawman die iets vragen aan hun president komt overeen met wat een nederlandse politicus vraagt aan zijn premier.
Kortom: storm in een glas water.....

Sikkeneur | 18-02-08 | 17:11

@Sulfuric-Acid: Vooral het einde kon me erg boeien! Tip voor Iran?

Fleauxe | 18-02-08 | 17:11

@ rioolguurder 18-02-08 @ 16:58

Z'n zoon leeft nog en staat klaar om keizer van Perzië te worden..

wopper | 18-02-08 | 17:04

@ koerbagh ® 18-02-08 @ 16:54

ROFL! Mooie fuck, mag bij het artikel ipv dat goedkope tapijtje.

wopper | 18-02-08 | 17:01

Balkenende, te paard! Te paard!

HP de Tijd lezer! | 18-02-08 | 17:01

rioolguurder @ 16:58

Die is al een tijdje dood.

Kniftig | 18-02-08 | 17:01

Wie wil er nou nog serieus genomen worden met een naam die luidt: Achmed-die-niet-jat...

Jaap vd Scheur | 18-02-08 | 17:00

fuckje 18-02-08 @ 16:44
Geld uit spaar varken is geen geldige Iranese valuta, weet tog?

JosVerbeek | 18-02-08 | 16:59

hoe is het eigenlijk met de sjah van perzie ?

rioolguurder | 18-02-08 | 16:58

@Fleauxe 18-02-08 @ 16:39
Het NL leger kan idd maar MAG niets! Sniet liev.
Linkschmensen vinden het leger hart-sti-kke militairistisch hoor...

*jeaud stuurt 6 miljoen Valentijnskaartjes naar A(hmadinne)dolf II te Teheran*

Ahasveros | 18-02-08 | 16:56

@Kniftig: Ahhhh, domme Fleauxe begreep je verkeerd! Laat mij maar gaan, ik besta in dat land überhaubt niet! Als ze me dan willen pakken zeg ik, nee nee meneer de moslim u kunt mij niet zien!

Fleauxe | 18-02-08 | 16:54

@ Burka70 18-02-08 @ 16:49

Ik hoop voor jou dat hier op GS geen burka verbod komt. Als er een ssschaap over de dam ies, ............

Sunnygirl | 18-02-08 | 16:54

Oorlog met Iran kan niet. Heeft toch geen nut, je kan het niet bezetten. Enige wat je kan doen is het land onthoofden en dan hopen dat de goede het vacuum in nemen en dat er geen anarchie komt.

Kniftig | 18-02-08 | 16:53

Ik ben natuurlijk teg0n oorl-och.

Maar malle Mahmoud (ROTFL) - mag daar KCT op, totdat-ie weg is?

Chielie | 18-02-08 | 16:53

@ Captain Orange 18-02-08 @ 16:45

Ben je iraans eerste e-legale afzetmarkt vergroter? Beetje een nieuwe hype creeeren met latex burka's met een cult product. Straks is het straatbeeld gevuld met fietsen met latexburka ipv een regencape. Want dat is net zo oudbollig en asexueel als kniekousjes en perzische tafelkleedjes

Sunnygirl | 18-02-08 | 16:52

@Wopper: Samen oke?
Alle Islamitische doctrines binnenvallen en ontwapenen! Zijn we van een hoop gezeik af!

Fleauxe | 18-02-08 | 16:52

Oorlog! Oorlog!

Chielie | 18-02-08 | 16:52

Een oude Pers zei me eens : "Op markt is je gulden een dadel waard"

PSZ-E | 18-02-08 | 16:52

zuid-hollander1 @ 16:48

Ja dat hebben we vaker geprobeerd en zijn we ook de mist mee in gegaan.

Kniftig | 18-02-08 | 16:51

Fleauxe @ 16:44

Joris is toch de Lognazi? Nazi's liggen goed in Iran, aangezien ze verantwoordelijk zijn voor het niet laten gebeuren van de holocaust en hun niet verrichtte daden aldaar.

Ik als Jood met een dergelijke petitie krijgt toch echt een ander ontvangst. Onder massale belangstelling op het plein, dat dan weer wel, maar denk niet dat ik mn punt kan maken.

Kniftig | 18-02-08 | 16:50

LOL @ Blinde Kip:

تمام فرشتان هستندبه ماتعلق دارد ! betekent "All your carpets are belong to us"

ghehehe

Burka70 | 18-02-08 | 16:49

@Kniftig 18-02-08 @ 16:33
@JosVerbeek 18-02-08 @ 16:34
Zoekt u eens met google op farsi translator en schrijf een boze mail aan Ahmadinejad.

blinde kip | 18-02-08 | 16:48

De kwestie Iran, er is maar 1 oplossing en dat is STEUN aan de Iraanse oppositie! De People's Mojahedin Organization of Iran (PMOI) zijn de enige optie voor een vrij en democratisch Iran. Op 12 december 2006 heeft het EU Gerechtshof, Gerecht van Eerste Aanleg, een vonnis uitgesproken en verklaard dat de PMOI al vanaf het begin onwettig en onterecht op de EU zwarte lijst staan. Zij zouden moeten worden verwijderd van de EU-terrorisme lijst. Op 30 november 2007, heeft een Britse rechtbank een uitspraak gedaan dat de PMOI ook uit de lijst van het Verenigd Koninkrijk moet. De enige oplossing, is dus de PMOI!

Zie meer berichten en nieuws over de Iraanse oppositie, in het Nederlands: op
Jtwnetwork.nl ---> Nieuws ----> Oppositie:
jtwnetwork.nl/index.php?option=com_con...

zuid-hollander1 | 18-02-08 | 16:48

Is er dan nog behoefte aan dat soort kudtkleedjes? De meeste horeca ondernemers hobbelen wel achter Herman's "mijn tent is kudt" programma aan. Dus massaal worden die stoffe linkse kudtkleedjes samen met de even stoffige ober, de meeste kroegen en restaurant uit gerost. Om vervolgens over te gaan tot "de eenheidsworst metamorphose" waar geen plek meer is voor arafatsjaals en perzische kudtkleedjes.

Sunnygirl | 18-02-08 | 16:47

Kniftig 18-02-08 @ 16:45

Mooi, ga thuis ff kijken, hier op NT helaas..
Dankoewel, 1 kudo + 1 smurf

Captain Orange | 18-02-08 | 16:46

waarom zit Nederland in oer-os-gan? Niet vanwege de taliban. Welnee. Ze staan daar klaar om op het eerste bevel van Jan Peter Iran binnen te vallen en alle kleedjes te stelen. Dat zal ze leren, die iranierts. Jan Peter BEFEHL!

jan-lul-de-behanger | 18-02-08 | 16:46

Captain Orange @ 16:43

Als je firefox hebt moet je even mouse-gestures plugin (stumbleupon raad ik ook aan) installeren. Als je geen firefox heb moet je firefox downloaden.

Kniftig | 18-02-08 | 16:45

@Kniftig: Als je in het verdedigen van onze belangen als iets nazistisch ziet dan moet je dat maar even aangeven!

Fleauxe | 18-02-08 | 16:44

@[email protected]:34,
Welke winkel? Waar?
* gaat snel spaarvarken stukslaan *

fuckje | 18-02-08 | 16:44

jezus is groot

paradocx | 18-02-08 | 16:44

At myself: rechtermuisklik/refresh werkt ook.... ga me geld terughalen bij de LOI

Captain Orange | 18-02-08 | 16:43

Het enige dat ik importeer uit deze apenlanden zijn de TV beelden van die zelfmoord aanslagen. Is altijd weer lekker lachen.
Ben er zeker van dat deze beelden blijven komen, want daar ze zijn verdomd sterk in het elkaar opblazen.
Kunnen we niet wat schepen met TNT en dynamiet die kant opsturen?

paradocx | 18-02-08 | 16:42

OT: Kan nou niemand s een knopje in screen ontwikkelen waarmee ik kan F5-en. Ik krijg gvd eelt op mn middelvinger!!!

Captain Orange | 18-02-08 | 16:42

fuckje 18-02-08 @ 16:06

Zouden er ook burka's zijn met een Louis Vuitton print?

gooischetrut | 18-02-08 | 16:42

Ja je hebt gelijk, kom we posten allemaal onze klote in de dumpert en sturen Joris met de petitie naar Teheran! Nazi's liggen goed daar

Kniftig | 18-02-08 | 16:40

Nederland moet z'n kloten eens tonen op het wereldtoneel! Ten eerste hebben we niet zo'n zwak leger als linkschmensen ons graag doen geloven! Verder zitten we nog in de EU en in nog zo'n andere oorlogsvereniging samen met de VS! Dan de oliekwestie, als moslims het om deze redenen niet aan het westen zouden willen geven/verkopen, dan komen we het wel hálen! De politieke macht van de regio's is onder andere toegenomen omdat Nederland even niet goed oplette toen Khan hier atoomgegevens kwam verzamelen! Dus deze keer gaan we maar eens laten zien dat we wel een rechte rug hebben, kom op JP maak jezelf eens waar! Nederland wordt echt afgeschreven als we nu door de knietjes gaan!

Fleauxe | 18-02-08 | 16:39

Dat volk is en blijft snel geirriteerd. Daar hebben ze in die regionen blijkbaar allemaal last van gezien de ongelofelose teringzooi die het daar is. Niks anders dan ellende en puur vanwege het geloof.

Mahmoud Ahmadinejad, sterf de tering met je handelsbetrekkingen. We kunnen die goedbedoelde rotzooi van jullie missen als kiespijn.

Sulfuric-Acid | 18-02-08 | 16:38

rara 18-02-08 @ 16:33
Precies, de sjah van Perzie schijnt het weleens met Bea gedaan te hebben, dat waren wel coole lui. En Farah Diba mocht er ook wezen

Captain Orange | 18-02-08 | 16:37

Kunnen we geen techniek uitvinden waardoor auto's op Iraniers rijden ipv op hun olie? Lossen we al rijdend het probleem op! En ik weet zeker dat het goedkoper is dan olie.

Pilsvogel | 18-02-08 | 16:37

@ CoJoNes 18-02-08 @ 16:34

Da's overal, doen ze het hele jaar door..

wopper | 18-02-08 | 16:36

Ze leveren wel gewoon kaviaar? Vind alles best, maar er zijn grenzen...

NoMinister | 18-02-08 | 16:36

CoJoNes 18-02-08 @ 16:34
Groningen ligt dan ook veel dichter bij Iran, dus daar zijn de sancties eerder voelbaar.

JosVerbeek | 18-02-08 | 16:35

Efteling mogelijk in de problemen.
Iran eist tapijten terug

paradocx | 18-02-08 | 16:35

-/- het

CoJoNes | 18-02-08 | 16:35

paradocx 18-02-08 @ 16:33

Ehh nee in tegenstelling tot Marokko die vooral het tuig deze kant op schopte is het vooral de intellectuele en elite van Iran die ze onze kant op hebben geschopt. Doorgaans, mits niet besmet met het virus, prima volk!

Kniftig | 18-02-08 | 16:35

rara 18-02-08 @ 16:33
Zeg het met een vliegend tapijt.

JosVerbeek | 18-02-08 | 16:34

In het Groningen houdt een kelim- en persenwinkel al een opheffingsuitverkoop, I kid you not.

CoJoNes | 18-02-08 | 16:34

blinde kip 18-02-08 @ 16:32
U zegt?

JosVerbeek | 18-02-08 | 16:34

blinde kip @ 16:32

Zeg wholla?!

Kniftig | 18-02-08 | 16:33

kunnen we iran niet teruggeven aan de perzen?

rara | 18-02-08 | 16:33

Bij de Aars van De Profeet, welk stelletje mongeaulen importeert voor 75 miljoen dollar uit Iran? Da's pakweg vijf dollar per Nederlander! Doet es ff gauw mee ophouden!

Hetze Haatstra | 18-02-08 | 16:33

ze treffen hier enkel de overgekomen kut iraneesjes in NL.
Zij zijn de grootste importeur van goederen uit Iran.
Kamelenstront, Bourkas, waterpijpen,...
Allemaal dingen voor hersenloze immigranten.
Mensen, als je naar de andere kant van de wereld verhuist om het beter te hebben, wel, zorg dan dat je het beter hebt. Ik begrijp jullie niet hoor, waarom blijf je niet gewoon in eigen land armoede hebben?

paradocx | 18-02-08 | 16:33

تمام فرشتان هستندبه ماتعلق دارد !

blinde kip | 18-02-08 | 16:32

@ Sudanees uit Bosnië 18-02-08 @ 15:49

Als over 20 jaar geen hond meer olie gebruikt piepen die zogenaamde oliestaten wel anders... ik zeg niet dat dit gebeurd, maar is theoretisch mogelijk en wenselijk.

vetser | 18-02-08 | 16:32

@ Fleauxe 18-02-08 @ 16:28

Wat let je? Even de shahada zeggen en hoppa, meteen met je ster in een volle moskeet, je weet niet wat je mist!

wopper | 18-02-08 | 16:32

tyfus voor je

mke | 18-02-08 | 16:32

Iran? Wtf is Iran ;) Ze bieden aan om zich af te scheiden van Nederland. Ik zou zeggen: Retour Afzender.

Manowar | 18-02-08 | 16:30

Captain Orange 18-02-08 @ 16:25
Hij hoeft van mij niet naar God te gaan, geweaun deaud is wat mij betreft meer dan genoeg, dat zal een hoop gezeik schelen.

JosVerbeek | 18-02-08 | 16:28

ü[email protected]: Mijn Turk heerscht!
-
Als het niet zo ernstig zou zijn zou ik me ook bekeren tot de Islam! Wat een volk zeg, altijd lachen! Een dag zonder Islam is een dag niet geleefd, bij wijze van...

Fleauxe | 18-02-08 | 16:28

@ Karel Martel:

Bij de slag van Thermopylae ging het er iets anders aan toe dacht ik.... was geen Spartaan meer over..

vetser | 18-02-08 | 16:26

* in glazen bol tuurt en Verhagen weer naar Teheran ziet kruipen *
Ben wel benieuwd naar het statement van de Balk, ingefluisterd door de Nederlandse handelsdjinn komt het er op neer dat hij ook dit keer geen Rasmussen statement maakt.

wopper | 18-02-08 | 16:25

JosVerbeek 18-02-08 @ 16:20

Wervend tekstje op de site van el presidente. Hopen dat ie snel naar god gaat dan maar, mijn zegen heeft ie...

O Almighty God, bestow upon humanity the perfect human being promised to all by You, and make us among his followers.

Captain Orange | 18-02-08 | 16:25

Captain Orange 18-02-08 @ 16:21, You did mean zis wan?

Een volk dat voor tirannen zwicht

Allen, die hier tesamen zijn,
de levenden, de doden,
de handbreed, die ons scheidt, is klein,
wij zijn tesamen ontboden
voor het gericht ...

Gedenk de liefste, die hier ligt,
de broeder, vrind of vader,
maar gun Uw ogen wijder zicht,
aanzie het land en alle mens tegader,
hoor dit bericht:

Wij staan tesaam voor het gericht
voor goed of kwaad te kiezen,
een volk dat voor tirannen zwicht,
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

JosVerbeek | 18-02-08 | 16:25

FAAAATTWAAAaaaaaaa!!!!!

Ja alweer.

roood | 18-02-08 | 16:22

Fleauxe 18-02-08 @ 16:18
Nog beter, als Iran protesteert zeggen wij, 'Iran, wtf is Iran?'

JosVerbeek | 18-02-08 | 16:22

*zich afvraagt waar hij zonder wopper zou zijn* (en of wopper een mooie jongen is)
@ Fleauxe 18-02-08 @ 16:12

Eh, hou jij je als schoonheid nou bij je mooie Turk dan hou ik me als schoonheid bij m'n mooie Jehudi..
Enfin, wat een dag weer, gelukkig zonder iesjlaam topics..

wopper | 18-02-08 | 16:22

'n Volk wat voor (T)irannen zwicht.........

Captain Orange | 18-02-08 | 16:21

©1385 رياست جمهوري اسلامي ايران
HET bewijs dat ze in de veertiende eeuw leven!
www.president.ir/fa/ (Rechts uitlijnen wordt het helemaal in 1385)
Ik zeg: Mahmoud Ahmadinejad is masochistische klootzak! (krijg ik nu een prent wegens het beledigen van een bevriend staatshoofd?)
Overigens nog een opvallend detail, via de 'knopjes' linksboven aan het webvuilnisvat van Ahmadinejad kan je de pagina roze laten kleuren. Gepikt van geenstijl, of is tie stiekem homo?

JosVerbeek | 18-02-08 | 16:20

Eerst olie, dan praten we verder. En moeten we uit protest niet even wat laten 'ontvallen' op een of andere energiefabriek aldaar? Nog even en we krijgen (..., die terreurgroepen worden gefinancierd met onze oliedollars, dus we betalen eigenlijk tweemaal en dus niet bepaald gratis!) niet alleen olie maar ook een heel compacte concentratie energie die dan echter niet zorgt voor aandrijving van onze economie maar een meer niet op iets gerichte decentralistische verspreiding zal kennen. Een stralende toekomst!

NoMinister | 18-02-08 | 16:20

Ahmadinejad ontkende op een Amerikaanse universiteit het bestaan van homo's in Iran! Als we een beetje willen stangen, dan zenden we de fitna-film gewoon uit en zeggen we tegen Iran "Film? Welke film?"

Fleauxe | 18-02-08 | 16:18

@ Wopper 16:15

Ja zoiets verwacht ik ook wel van geert en dan als commentaar: Ok jullie wilden de beelden verbieden ik de daden!

Talk to the hand!

Kniftig | 18-02-08 | 16:17

Zit er bij die export ook eh.. olie ? Want daar hebben ze wel het een en ander van, in Iran, heb ik me laten vertellen.

Niet voor Jan | 18-02-08 | 16:17

oog om oog, tand om tand.
*bestelling van 79 maagden annuleert.

rara | 18-02-08 | 16:17

De Iraanse minister van Justitie, Gholam-Hossein Elham, stelde dat de rechten van de moslims in de hele wereld worden geschonden als de godslasterlijke film verschijnt.

--- hoe kunnen RL beelden uit mossellanden nou godslasterlijk zijn? Hiermee geeft Gholam Hirsch Elham aan dat hervertoning van door moezels gemaakt beeldmateriaal godslasterlijk is, eh, een boycot verdienen, eh, wereldwijd de rechten van infidels schenden, eh, ach laat maar..
* giga zending extra dikke diarree diapers naar de baardjes stuurt *

wopper | 18-02-08 | 16:15

Als dat geen oorlog wordt........ snel wat put opties kopen.

Karel Kruizenruiker | 18-02-08 | 16:15

Schoorsteenveger 18-02-08 @ 16:10
Nu snap ik ook wat "benoemen en bouwen" betekent.
Doekle "bouwt" aan z'n politieke carriere om vervolgens (hoopt hij) "benoemd" te worden.

Aktivist | 18-02-08 | 16:13

Teen 18-02-08 @ 16:08
Gentleman prefer blondes!

JosVerbeek | 18-02-08 | 16:12

ehj ssssssssst!! wil morgen nog wel gewoon kunnen tanken hoor!
Iraniers zijn liev!

flame_me | 18-02-08 | 16:12

*zich afvraagt waar hij zonder wopper zou zijn* (en of wopper een mooie jongen is) Overigens, oorloog is oorlog ik kan best even zonder dadels! WIJ bepalen wat we in ons land vertonen en wat niet, is een cliché maar goed dat mag wel weer even een keer van stal worden gehaald! Iedereen weet wat voor smerige anti-joodse en anti-westerse meuk over de massa wordt heengestrooid in tv en radiouitzendingen daar in Iran! Maar een filmpje over de Koran, no way! De ziekte voor die gasten, en een beetje snel graag!

Fleauxe | 18-02-08 | 16:12

Parlement? Wat moet Ahmanutjob met een parlement?

Atheisme.nu | 18-02-08 | 16:12

Gewoon Doekle Terpstra er op afsturen. Die gaat wel het een en ander benoemen en bouwen en bemiddelen. Schijnt nu al genoemd te worden als de opvolger van Balkenende, dus echt een wereldleider in de dop.

Schoorsteenveger | 18-02-08 | 16:10

Kniftig 18-02-08 @ 16:01
Haha, heel goed! Vertaal m anders ook in het Engels, en laat hem achter als reaguursel op de site van die kudtpresident.

Pilsvogel 18-02-08 @ 16:04
*Buigt voor applaus* Je wilt niet weten hoeveel bloed, zweet en tranen het intikken van die naam heeft gekost. Ik moest bovendien mijn computer er opnieuw voor opstarten!

JosVerbeek | 18-02-08 | 16:08

@ Mammoet de Moslimlutser uit Iran

Ga eens deaud!

limburger4life | 18-02-08 | 16:08

Iraanse porno is anders best te doen.

Teen | 18-02-08 | 16:08

Hoe blind kun je zijn

His excellency, it gives me immense pleasure to visit your site and post my comments this fabulous blog of a leader of free world not only islamic world. i have been following the remarkable efforts that you are pursuing in bringing the world together and making it a more safe place to live.Standing against the bullies has proved that you are a man of grit and character.Its high time that all islamic nations leave their fixation of sunni -shia divide and work towards ensuring more prosperous and powerful islamic community.I am a sunni muslim but a strong critic of sunni capitalist politics which leaves behind the interest of common people.Iran is a true islamic state in meaning and spirit.May almighty allah bless Islamic Republic of iran and its visionary and distinguished leader imam khomeni(RA). may allah bless you,you are the voice of repressed people of the world

R32 | 18-02-08 | 16:08

"Words offer the means to meaning, and for those who will listen, the enunciation of truth. And the truth is, there is something terribly wrong with this country, isn't there? Cruelty and injustice, intolerance and oppression. And where once you had the freedom to object, to think and speak as you saw fit, you now have censors and systems of surveillance coercing your conformity and soliciting your submission. How did this happen? Who's to blame? Well certainly there are those more responsible than others, and they will be held accountable, but again truth be told, if you're looking for the guilty, you need only look into a mirror. I know why you did it. I know you were afraid . . ."

Uit V for Vendetta maar o zo waar

Kniftig | 18-02-08 | 16:07

Juliie moeten die mullah's en anmehullah's van Ironistan niet zo serieus nemen. Allah de Grote, hun zelfgekozen weldoener, kijkt niet op een bommetje meer of minder in zijn tulband, om over zijn verschijning als Teddybeer maar te zwijgen!

Domino | 18-02-08 | 16:07

@Heren!
@Dames!
Rustig, en geniet van het vrije leven zolang het nog kan;-)

fuckje | 18-02-08 | 16:06

@ Fleauxe 18-02-08 @ 16:00

* woorden terugneemt + Fleauxe een zacht bidkleedje onder de knietjes schuift, op horlosie kijkt en instelt op 1 vol uur aflaten *

wopper | 18-02-08 | 16:04

Mahmoud? Dat is toch die eerste generatie gastarbeider met een pak van de Wibra? Zo ziet ie er tenminste wel uit.

Remington.223 | 18-02-08 | 16:04

@ JosVerbeek 18-02-08 @ 16:00
Applaus voor Jos, de eerste in de thread die het aandurfde de naam van Ahmedinges te reproduceren

Pilsvogel | 18-02-08 | 16:04

Mooiste comment ooit op de blog van die president van die zandbak:
US Yao Ming
You are a nigger

Sabbey | 18-02-08 | 16:03

Dats balen geen 20.000.000 eendagskuikens meer voor iran, geen geneesmiddelen, geen bloempjes ($ 2,6 mln :|), geen groenten ($4,3 mln) en geen aardappelen meer (2.000 - 3.000 ton)
Ik zie een hongersnood aankomen...

bron:
www.evd.nl/zoeken/showbouwsteen.asp?bs...

- - - - >tot hier< - | 18-02-08 | 16:01

keauss @ 15:52

Je hoort me toch?

De Nickname bestaat @ 15:53

Ja klopt maar Israel staat aan onze kant!

JosVerbeek @ 15:56

Zolang het van toepassing is zal ik het blijven herhalen. Net zo lang tot ik een Fatwa aan mn broek heb hangen.

Kniftig | 18-02-08 | 16:01

Prima, boycot ons maar, haal maar snel jullie kudt-volk terug naar huis!

limburger4life | 18-02-08 | 16:00

@Willem van Ockham *vouwt handen samen*
@Wopper: Laat mij nou gewoon even dagdromen!

Fleauxe | 18-02-08 | 16:00

Haha, die blog van Ahmadinejad, daar heb ik lang geleden al eens een paar commentjes achter gelaten. Ze worden niet eens weggejorist, ook al schrijf je 'die slow' of iets dergelijks. Daartegenover staat dat het gelul van die president alle spuigaten uitloopt, werkelijk nog erger dan een tweede kamerdebat.

JosVerbeek | 18-02-08 | 16:00

Wel een klap voor de Efteling, hoe moeten ze nu aan hun vliegende tapijtjes komen?

Klukkluk | 18-02-08 | 15:59

Shit, net nu GW en de 16 uitverkoren kamerleden van de speciale commissie volgende maand per Irani Airlines naar Isfahan reizen om daar de mensengerechten te proeven..

wopper | 18-02-08 | 15:59

Sudanees uit Bosnië 18-02-08 @ 15:49

Dus tot dan kan jij anders piepen en nu verder gaan met lui op je reet zitten en neem een voorbeeld aan de Ghanees

tisnietwaar | 18-02-08 | 15:59

OK, dan halen we ook het vliegend tapijt uit de Efteling weg en gebruiken we er voortaan wel een pallet voor. Ons pak je niet, hoor...

inkvip | 18-02-08 | 15:59

Rustig maar , Cohen is al onderweg gaat eens rustig een kopje thee drinken met de verlichte geesten in Iran, met als inzet dat wij ook onze nichten aan hijskranen gaan hangen.
Komt wel goed.

Uw Verzekeringsadvis | 18-02-08 | 15:58

@ Fleauxe 18-02-08 @ 15:55

Forget it darling! Het krijst en hoopt dat de Westerse balletjes nog verder krimpen..

wopper | 18-02-08 | 15:57

Fleauxe 18-02-08 @ 15:55
Als dat toch eens waar kon zijn, ik help je het mee hopen!

Willem van Ockham | 18-02-08 | 15:56

En sinds wanneer heeft de Islamitische Republiek Iran jurisdictie over Nederland en Denemarken? Oh, en naar aanleiding hiervan zou ik graag onze geliefde grote Lijder (sic!) JP Balkenende willen vragen: 'wat betekent geloof in de samenleving?' Want eh... islam is toch ook een geloof? (Of stiekem toch een totalitaire fascistische ideologie?)

koerbagh ® | 18-02-08 | 15:56

Sudanees uit Bosnië 18-02-08 @ 15:49

Ga eens terug naar Bosnië of Sudan maakt mij niet uit.
Of beter nog ga eens dead

tjeemig | 18-02-08 | 15:56

Kniftig 18-02-08 @ 15:49
Die had ik eerder gezien, maar bij dit topic goed recyclebaar!
Nou vraag ik me af waar NL-moslims hun nieuwe tapijtjes voor de hoe-heet-ie- ook-al-weer-moskee in 020-west vandaan moeten halen. En ik kan Koninginnedag nou ook wel vergeten. Nog een geluk dat de Shiraz-wijndruif overal ter wereld groeit, behalve in Shiraz (Stad in Iran).

Zionistische kloodtzakjes, doe eens met een stel F-15's naar Iran vliegen en daar de boel platgooien!!!!

JosVerbeek | 18-02-08 | 15:56

de nickname [email protected]

ga lekker zelf dood imbiciel!

de zweever | 18-02-08 | 15:55

@Wopper: Ik hoop toch zo dat die boze Imam's in die landen gaan roepen "Het is Haram om in Holland te wonen!!". Maar ik denk niet dat ze dat gaan doen..

Fleauxe | 18-02-08 | 15:55

@Kniftig

Ga eens dood malloot

Kom eens uit je hol, want ook in het midden-oosten hebben ze nu kogels en bommen!

Maar goed, Iran is een moslimland, ik vind dat we met z'n allen al die moslimlanden moeten vernietigen, nee niet vernietigen, enkel de mensen uitroeien en de grondstoffen inpikken, ohnee wacht eens even dat doen we nu ok al..

De Nickname bestaat | 18-02-08 | 15:53

Die media. je houdt een week de azijnbode niet in de gaten en het is gelijk raak.

blackangel | 18-02-08 | 15:52

kudtland..

Bassie_ | 18-02-08 | 15:52

LOL @ gentle giant 18-02-08 @ 15:47

Verder exporteert Iran ook wapens > deze knallers gaan via Haatbolla op muilezels langs de sluipende Kosovoroute naar bepaalde mosketen in ons land.

wopper | 18-02-08 | 15:52

Kniftig, praat/schreeuw jij ook nog zo als het daadwerkelijk zover komt?

keauss | 18-02-08 | 15:52

-weggejorist-

de grote boze wolf | 18-02-08 | 15:52

Vind het niet erg hoor, laat de verhoudingen maar eens duidelijk worden. Niet die halfslachtigheid en geniepigheid van de afgelopen 25 jaar.
*met weemoed terugdenkt aan koude oorlog era.

Willem van Ockham | 18-02-08 | 15:52

@Sudanees uit Bosnië 18-02-08 @ 15:45
Zit er voorlopig niet in, ben ik bang.

Ik zeg prima, laat ze ons maar boycotten. Daar merken we toch niets van.

Doe-eens-rustig | 18-02-08 | 15:51

Verdorie, met welk zand moeten we nu de speelzandbakken vullen?

azijnseikerT | 18-02-08 | 15:51

*rapport in elkaar flanst met vervalste bewijslast voor aanwezigheid WoMD in Iran en naar DC mailt*
Niets aan de hand, gewoon doorlopen naar het volgende topic.

sjaakdeslinksesul | 18-02-08 | 15:50

Leve het Vrije Westen!

Voor geld
Voor vrijheid
voor democratie

WIJ ZIJN DE MARTELAREN VAN DE VERLICHTING!!! Ow tiran Islam vrees ons want wij zijn niet genadig en onze vrouwen niet harig. Jullie strijden met het zwaard wij met kogels met verarmd uranium verzwaard. Kom te paard ten strijden voor of na het besnijden wij hebben niks te vrezen als de bommen om jullie oren sjeezen. OW WIJ ZIJN DE MARTELAREN VAN DE VERLICHTING EN STRIJDEN TEGEN ONDERDRUKKING IS ONZE VERPLICHTING!

Kniftig | 18-02-08 | 15:49

Als over twintig jaar het aardgas op is piepen jullie wel anders....

Sudanees uit Bosnië | 18-02-08 | 15:49

Boycot vanaf vandaag in Iran gefrabiceerde auto's !
Dat zal het schoftentuig leren

Tobi | 18-02-08 | 15:49

Een 2e Deense cartoonist is met zijn familie ondergedoken.
Met de verkoop van zijn cartoon werd een heel Turks dorp opgebouwd na een aardbeving > schrijnend en knots- en knettergek!
gatesofvienna.blogspot.com/2008/02/ano...

wopper | 18-02-08 | 15:48

Ik heb de president van Iran maar een mailtje gestuurd waarom hij niet eens de schuld van dit alles bij zich zelf neerlegd.

Keaning_Radboud | 18-02-08 | 15:47

de kleedjes en coke voeren ze alleen maar door vanuit Afghanistan dus doen we daar maar direct zaken mee. We hebben er goede lui zitten die in special transport zo alles uitvoeren. Dus geen Iran nodig. Hun kleedjes vind je hier toch alleen maar in de faillisements verkopen.

Rooie Sien | 18-02-08 | 15:47

Dat is nou vervelend, wanneer zal Balkenende knielen?

sterretje | 18-02-08 | 15:47

Maakt niet uit Mahmood, we schaffen die troep van jou wel via onze tussenpersoon in de UAE aan.

Knuckle Sandwich | 18-02-08 | 15:47

Dus ook geen fucking hakbars hier na toe he ! Dank u Iranse regering dat zal de Nederlandse regering wat uitkeringskosten besparen!

Momo- | 18-02-08 | 15:47

@ wopper 18-02-08 @ 15:45
Ik ben benieuwd wie trouwens de eerste tattoo van een Japanse wagen gaat posten...
*handenwrijvend op Honda CRX hoopt*

Spinal Fap | 18-02-08 | 15:46

*zoekt nieuwe kamelendealer*

Dachthetwel | 18-02-08 | 15:46

Ja, en wat importeren we dan?
Sluit die grens maar zou ik zeggen.

Granaatappel | 18-02-08 | 15:46

Als die tapijten nou nog konden vliegen. Maar nee hoor, ook dat is een HOAX

Pilsvogel | 18-02-08 | 15:46

Mmmm. De tiefus voor die lui. Nu ben ik echt boos. Ik boycot alle fietsen uit Iran.

Contra | 18-02-08 | 15:45

Kunnen we niet ophouden met elkaar beledigen en repect voor elkaar tonen?

Sudanees uit Bosnië | 18-02-08 | 15:45

Ik wist het wel, toch weer die verdomde Zionisten!

De God van Empel | 18-02-08 | 15:45

@ Schoorsteenveger 18-02-08 @ 15:42

Poeh poeh, doe mij die Japse wagens maar.. staan tenminste tattoos op!

wopper | 18-02-08 | 15:45

@ Schoorsteenveger 18-02-08 @ 15:42

Wauw. Dat zijn zo al vier verschillende, of in elk geval vier verschillende kleuren geel.

keauss | 18-02-08 | 15:45

Perzische tapijten op de vloer staat gelijk aan babyboomers. Kunnen we daar niet gewoon de oorlog aan verklaren (aan die sprinkhanen hè; dat tapijt beneden in de woonkamer bij pa & ma Fap neukte best goed vroeger).

Spinal Fap | 18-02-08 | 15:45

Die spullen zijn toch al zwaar KUT!
Kwalitatief
Uitermate
Teleurstellend!

fuckje | 18-02-08 | 15:44

Wat een lelijk ding zeg!

WDWK | 18-02-08 | 15:43

@ Postzegel 18-02-08 @ 15:38:

Nee hoor. Mijn olie komt uit Schoonebeek. Daar staan ja-knikkers en die doen alles wat ik zeg. Tenminste, zolang mijn vraag een positief antwoord verlangt.

keauss | 18-02-08 | 15:42

Overigens volkomen terecht dat Nederlandse media de cartoon hebben geplaatst.

Mafketels.

bertsje | 18-02-08 | 15:42

@ Fleauxe 18-02-08 @ 15:38

Behalve dadels komen er slechts baklava Kader Abdrollahs uit dat land > mogen ze van mij allebei terugnemen..

wopper | 18-02-08 | 15:41

Wou ik toch net 5.000.000 smurfenbeeldjes importeren, voor weinâgh.

Biff Eagleburger | 18-02-08 | 15:41

Ja, en ook de tiefus voor Mustafa die me gisteren wel erg weinig vlees op mijn kabab gaf.

Lying Dutchman | 18-02-08 | 15:40

Hey - leuk dit:

"Cartoons blaspheming Great Prophet Mohammad (PBUH) were.........."

Die PBUH afkorting ga ik onthouden, kan nog wel eens van pas komen.

Tyler-Durden | 18-02-08 | 15:39

Als je naar de top10 landen kijkt is het opmerkelijk dat Duitsland zo weinig in gewicht importeert, maar dat het toch heel veel waarde heeft!
Zijn "ze germans" Coke aan het inkopen van Iran???

Dreamert | 18-02-08 | 15:39

Ow, dus we zullen het nu moeten doen zonder al die fan-tas-tische producten uit Iran? Nou dat is een zware straf hoor!

Fleauxe | 18-02-08 | 15:38

Kunnen we Magmoedje en zijn cohort van haatbaarden niet even op een Perzisch tapijt naar de hellekrochten nuken?
Dank u!
Hypocriete huichelaars, die baardjes uit Iran, diarree krijgen van een filmpe met Real Life beelden uit het verrukkelijke mosselwereldje en zelf de meest grove mensenrechten schenden: hijskraan/steniging/haatcartoons enz. enz. enz.
Optiefen met jullie dreigende fluimsels!

wopper | 18-02-08 | 15:38

Kunnen we de islam ook boycotten, begin hier zo moe van te worden...

WDWK | 18-02-08 | 15:38

@keauss 18-02-08 @ 15:35
Loop je nou weer de boel op te stoken hier? Beetje iranesze olie op het vuur gooien he!

Postzegel | 18-02-08 | 15:38

Ik heb geen zionisten nodig om een schijthekel te hebben aan Mohammed en zijn gehersenspoelde meute.

sjaakdeslinksesul | 18-02-08 | 15:37

OMFG:

4 HAND-MADE CARPETS HANDICRAFTS
48,015 613,675 20.365

tapijtjes ies gewoon 20,3% van je totale export.... wanneer weet je dat je als land echt gefaalt hebt?

Behangdelul | 18-02-08 | 15:36

HAHAHA optieften met die kamelen!

Postzegel | 18-02-08 | 15:36

* snel nog wat kamelen bestelt

azijnseikerT | 18-02-08 | 15:36

Iran waar lêg dat dan ??

PiaH | 18-02-08 | 15:36

olie

Count_Grishnackh | 18-02-08 | 15:35

OK wij stoppen per direct met de import van (kansloze moslim-)Iranezen!
Die primitieve toekomstige kernwapens van Iran komen toch niet zover...

Vloekende Vlaming | 18-02-08 | 15:35

zolang wij geen oplie van hen krijgen zeg ik : De pot op met Iran!

Count_Grishnackh | 18-02-08 | 15:35

Allemaal de schuld van GeenStijl, die nodeloos hetze loopt te voeren van "onze (?) joods-christelijk-islamitische staat" terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is! 0031 is een atheïstische staat, reden waarom wij alle gezindten altijd probleemloos hebben opgenomen hier. En daar nu de vruchten van plukken, dat dan weer wel. Ook Iran heeft dat woordje "joods" opgepikt en pakt ons daar nu mee terug.

keauss | 18-02-08 | 15:35

Die Spartanen schijnen het met 300 man gered te hebben. Lijkt me eitje.

Karel Martel | 18-02-08 | 15:34

Oorlog ! Oorlog !

righteousness | 18-02-08 | 15:34

het maakt geen fuck uit. Ze geven Holland the schuld. Dat ze exporteren naar The Netherlands dat hebben ze niet eens door. Das een heel ander land.

Rooie Sien | 18-02-08 | 15:34

Ik ga zo maars een die iranier in me straat een paar goeie klappen verkopen
Dit gaat te ver gewoon allemaal

Ouweschool | 18-02-08 | 15:33

Prima, dan komt er ook niks meer vanuit Iran hier er in.
Geen kleedjes, geen immigrantjes........ niets.

Tyler-Durden | 18-02-08 | 15:33

Eens kijken hoe dapper we nu zijn.

Schoorsteenveger | 18-02-08 | 15:33

Ik zou niet kunnen bedenken wat ik vanuit Iran zou willen importeren...

Alcoholic | 18-02-08 | 15:32

Oh wat erg..... maak er maar een grote parkeerplaats van... platgooien die hap!

Behangdelul | 18-02-08 | 15:32

Oorlog! Oorlog!

blinde kip | 18-02-08 | 15:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken