Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Première! De Tegenfilm

woltekenfilm.jpgMulticulturele Televisie Nederland, een dik gesubsidieerde stichting die omroept via regionale omroepen heeft een 'anti-Geert Wildersfilm' gemaakt en schreeuwt dit van de daken. Niet gespeend van enige bescheidenheid zeggen de makers dé ultieme Wildersfilm te hebben gemaakt. Ze zijn op zoek geweest naar Wilders' frustraties uit het verleden en beweren met de film dat moslims best humor hebben. Maar natuurlijk... Zo gaan de makers in Venlo op zoek naar de jonge Wilders vanuit het idee “dat er toch echt iets gebeurd moet zijn in Geertjes vroege jeugd waardoor hij zo volledig Islamofoob is geworden. Ze gaan op zoek naar zijn moeder, wellicht dat eencorrigerende tik wonderen zou kunnen doen… Of is psychotherapie een uitkomst?” Blijkbaar is dit moslimhumor, alleen zien we maar niemand lachen. Anyway, nog niet overtuigd van het enorme gevoel voor humor van deze twee subsidievreters, hierrr is de trailer van de film... De makers beweren dat ze vanavond airtime krijgen in Pauw & Witteman... De Tegenfilm is vanaf 19 februari te zien in zo’n beetje iedere zichzelf respecterende filmzaal. Dat wordt dus lachen geblazen.

Reaguursels

Inloggen

lame. Wat een enorm foute reactie ook. "Dit pikken we niet!"Laat het gewoon van je afglijden. "Als je pesters geen aandacht geeft gaat er voor hun vanzelf de lol af."

majoni | 16-02-08 | 19:15

Hiermee vergeleken is Balkenende een stand-up comedian.
Moslims en gevoel voor humor....
Iets met tang en een varken.

wachtmeester de bruy | 16-02-08 | 08:51

En aan het eind zien we een foto van Wilders. Met die foto gaat iets gebeuren, maar wat vertellen we nog niet.

Hoen | 15-02-08 | 19:54

Wat er niet gedaan wordt om de moslims nog geliefder te maken. Zolang er een geitenwollensokkengeur te bespeuren valt, keer ik mij af.

linkslaf | 15-02-08 | 19:40

Ies verder ook niet manipulatief ofzeau. Hier het screenshot uit de trailer dat voor een paar milliseconden zichtbaar is tussen de Wilders-beelden door.
[URL=http://img248.imageshack.us/my.php?image=1234se9.jpg][IMG]http://img248.imageshack.us/img248/8939/1234se9.th.jpg[/IMG][/URL]

Chiant | 15-02-08 | 19:37

Jezus, de trailer is NOG VEEL slechter. Hoe verzin je het? Je moet er je naam maar op willen plakken.

tre_qe | 15-02-08 | 19:22

Lol. Alleen de beschrijving is al ontzettend slecht, voorspelbaar en kinderachtig. De trailer moet ik zo nog kijken. Je moet er maar trots op zijn om zo'n film te maken. Net zo generaliserend als Wilders zelf.

tre_qe | 15-02-08 | 19:19

-weggejorist-

Stijlloos.Superieur | 15-02-08 | 19:17

Gelukkig gaan wij in Belgie naar de bios.... (heb je overigens ook geen last van die rifapen)

Henkieeee | 15-02-08 | 19:08

Zal best waar kunnen zijn dat Geert last heeft gehad van moslims, hij wordt niet voor niks bewaakt. Trouwens, wie in dit land heeft geen last van moslims?

Angelica | 15-02-08 | 18:52

wv 15-02-08 @ 17:36
De nieuwe NSB is er al lang. Ze noemen zich de PvdA.

Lloyd | 15-02-08 | 18:18

jovus 15-02-08 @ 16:20
Reageren tegen wat? Heb je de film al gezien dan?

Lloyd | 15-02-08 | 18:17

Kweenie hoor, maar dit filmpje wekt meer sympathie dan afkeer tegen Wilders.

Prikker | 15-02-08 | 17:42

Aan alle reacties te zien is er genoeg animo om de NSB nieuw leven in te blazen.

Behoorlijk genant is dat.

wv | 15-02-08 | 17:36

Toch wel wat humor die moslims!!!!!!!!!!

Geenslet | 15-02-08 | 17:10

Vriend, dat jij als... weet ik veel waar je vandaan komt... HET BOEIT ME OOK NIET! Enige wat ik wil zeggen is dat jij blijkbaar geen humor hebt....
Uitkomst: dan lach je toch niet??!!

Müge | 15-02-08 | 16:55

cabanes 15-02-08 @ 16:09

Bedoel je nou dat Wilders geen aandacht krijgt?

Ik bedoel dat Wilders aandacht tekort heeft en op deze manier aandacht wilt krijgen. Of moet ik dit in het Chinees vertalen ofzo.

saidaatje | 15-02-08 | 16:52

@ jovus 15-02-08 @ 16:20

Jij hebt het tekenfilmpje niet goed bekeken.
Wilders zit in de houding om ritueel geslacht te worden in zijn oranje pakje.

Moslms hebben geen humor maar proberen subtiel hun boodschap in te pakken zodat het de SCHIJN heeft van humor.

Net als het subtiele "grapje" van nog zo een humorist die Wilders ging scheren en met het mes plotseling uit schoot en hem onthoofde.

Lache man, NOT !

solidstate | 15-02-08 | 16:44

Nou , sommige mensen trekken te snel conclusies,hahaha

ANTI-WILDERS in tha house!!11111

saidaatje | 15-02-08 | 16:43

slechte humor is ook humor.

deze moslims reageren niet met woede,niet met geweld ,maar met (een poging tot) humor.

thumbs up..

jovus | 15-02-08 | 16:20

Nadat de VARA een bloemetje mocht ontvangen van de hofstadgroep voor het wegpesten van Hirschi Ali heeft men gemeend dit succes te moeten voortzetten. Speciaal voor dit doel werd de lul aller lullen P.de Leeuw ingezet die bezingt hoe buitengewoon verheugd hij is want "Wilders hij is dood."

cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/id/VARA...

van Kloten | 15-02-08 | 16:19

saidaatje 15-02-08 @ 15:49

Bedoel je nou dat Wilders geen aandacht krijgt?

cabanes | 15-02-08 | 16:09

-weggejorist-

saidaatje | 15-02-08 | 16:06

Wat een onwaarschijnlijk infantiele trailer. Misselijkmakende amateurs. Dat zouden dan volwassen mensen moeten zijn. Stelletje tinnef.

Lloyd | 15-02-08 | 16:01

-weggejorist-

saidaatje | 15-02-08 | 15:49

Terug naar de jeugd van Wilders, lijkt mij een briefing voor aankomende plofkippen om op een schijnbaar onschuldige manier aan achtergrond info te komen van Wilders.

Op dat tekenfilmpje is Wilders te zien in de gebruikelijke houding van ontvoerden voordat ze onthoofd worden.
Zie oranje pakje en arabische teksten op de achtergrond. Net de onthoofding van o.a. Kenneth Bigly.

Wat een humor die gasten ! Werkelijk waar ik lach me de stuipen op het lijf.

solidstate | 15-02-08 | 15:45

Dit gaat echt werkelijk nergens over. Lak aan humor en alles.Hopen dat de film van Geert wel goed word.

Geenstijler99 | 15-02-08 | 15:35

GodHandKiller 15-02-08 @ 15:02

Jij bent wel grappig, i.t.t. dat domme filmpje. Waar wilde je trouwens over discussieren? Over de jeugd van Geert Wilders of de naam van zijn knuffel?

NoMinister | 15-02-08 | 15:14

kersenflap 15-02-08 @ 14:43:
Nah, ik vind m wel grappig. Het is een beetje de mocro versie van Harrie Jekkers, hij is een leuke verhalen verteller. Maargoed, smaken verschillen.
.
Als de moslimgemeenschap met dit soort initiatieven reageert op de film van Wilders dan geeft dat natuurlijk wel moed. Want ze reageren niet met geweld, ze reageren met een creatief product dat aanzet tot discussie. Hulde!

GodHandKiller | 15-02-08 | 15:02

koerbagh ® 15-02-08 @ 14:38

Vuurtje?

NoMinister | 15-02-08 | 14:46

Zie die rancune dan weer .. geweldig ! thxs Hoxa voor deze post !

Draaitafel Demagoog | 15-02-08 | 14:44

GodHandKiller 15-02-08 @ 14:38
Omdat Najib Amhali niet grappig is.

kersenflap | 15-02-08 | 14:43

Waarom hebben ze Najib Amhali niet gevraagd? Die maakt ongetwijfeld wel leuke Wilders grappen.

GodHandKiller | 15-02-08 | 14:38

Jongens, jongens waar gaan we na toe?
Als Wilders een film maakt dan doen wij dat ook als hij dit doet doen wij dat ook blablabla.
Wilders was toch het Kwaad?
Satan,Het Einde ,eng,islamofobisch(bah wat een vies woord)
Waarom doen ze hem dan na?
Krijg eens snel Ai*s.
!!!

roood | 15-02-08 | 14:38

Zijn beer heet pimmetje ! hahahahaha ...

Draaitafel Demagoog | 15-02-08 | 14:38

Het lijkt er op dat de kritiek wederom niet over de inhoudt zal gaan. Ik geef ze een kans maar als het weer alleen maar kritiek is op Wilder's zijn ongefundeerde kwetsende polariserende taal dan haak ik af.
Als het echt zo ongefundeerd is, dan is het toch een makkie om zijn argumenten inhoudelijk te weerleggen? Nou dan.

GodHandKiller | 15-02-08 | 14:35

-weggejorist-

Lizzard | 15-02-08 | 14:31

Fimbulvetr 15-02-08 @ 14:17

Je moeten laten beledigen, laten bedreigen, er belasting en premies voor betalen, er niet gerespecteerd door worden, het is allemaal niet genoeg om tot uitzetting te komen. Want tsja, de joden in de 2e WO. Niet dat die aan de gestelde criteria voldeden, maar aangezien het lekker dreigt en krijst, roepen we dat gewoon. Dat Joodse mensen ons niet en nooit dood hebben willen maken omdat we een ander geloof aanhangen en respectvol met ander gelovigen omgaan , schijnt irrelevant. Not. En nu niet over Israel beginnen, want ik heb het over hier. En over Israel zeg ik daarmee trouwens niets!!!

NoMinister | 15-02-08 | 14:23

@ Müge 15-02-08 @ 13:33
Dank voor je antwoord. En moet ik het met Wren eens zijn. De Koran is minder oud dan de Bijbel. Dat het dezelfde verhalen zijn in beginsel, daar ben ik van overtuigd.

Ik ben erg blij dat zo'n fat als Wilders hier het niet voor het zeggen heeft EN hier geen sharia heerst, wat voor mij niets minder is dan fascisme. Vrijheid van meningsuiting is mijn religie. What doesn't kill you makes you stronger moet je maar denken.

Hoefter | 15-02-08 | 14:21

wanneer gaan die linkse fascisten nu eindelijk eens op de inhoud in van andersdenkenden i.d.g. Geert Wilders, is dat nou zo moeilijk?

Onderbuik | 15-02-08 | 14:20

Hahahaha wat eens softie die wilders ... ik ga die trailer nou voor de 4de keer bekijken .. woei !

Draaitafel Demagoog | 15-02-08 | 14:17

@kersenflap 15-02-08 @ 14:15 Nou nou kersenflap, dan vliegen jullie er binne no-time out, het land wordt wel door de PvdA bestuurd he, dat zal reuze meevallen

Fimbulvetr | 15-02-08 | 14:17

Müge 15-02-08 @ 12:50
"Niet alle moslims zijn dezelfde"

Kan zijn. Ik vind jou in ieder geval het stereotype moslim. Je loopt te huilen dat je gediscrimineerd wordt en je meent in de positie te zijn om óns te moeten waarschuwen voor Wilders.

Mag ik je een advies meegeven? Blijf niet hangen in je gecultiveerde slachtofferrol. Jullie credits in de Nederlandse samenleving zijn bijna gereduceert tot het nulpunt. Áls je nog iets wilt veranderen, zul je nu actie moeten ondernemen om het tij te keren. Ga demonstreren tegen extremisme, zwengel de discusie in je gemeenschap aan en stel paal en perk aan het criminele gedrag wat in naam van de islam wordt gebezigt door de islamitische gemeenschap. Kijk samen met je gemeenschap of jullie normen wel aansluiten bij deze maatschappij en vraag degenen die Nederland verderfelijk vinden om te vertrekken.

Gebeurd dit niet, dan vliegen jullie er binnen no-time uit. Het is mooi geweest nu.

kersenflap | 15-02-08 | 14:15

@ Müge 15-02-08 @ 13:51
De Koran is toch pas zo'n 600 jaar na Chr geschreven????? Dus dat boek is pas 1400 jaar oud, de Thora is misschien 3000 jaar oud, maar dat zijn zo'n beetje de 1e 6 hoofdstukken uit de bijbel (12 jaar school met de bijbel toch ergens goed voor)

Fimbulvetr | 15-02-08 | 14:14

OoO 15-02-08 @ 14:04

Dat bedoelde ik.
Mooi schema, ik mis de link tussen de de "Sumerische en andere Religies" en het Christendom (Mithras Cultus, het verhaal van Osiris, etc), maar een kniesoor die daar over valt.

Wren | 15-02-08 | 14:14

OoO 15-02-08 @ 13:57

Tsja, dus geen moslim. Of een die de Koran niet kent. Reactie spreekt toch wel boekdelen. niet? En so what.

NoMinister | 15-02-08 | 14:07

Müge 15-02-08 @ 13:51

Dat van die kelen doorsnijden, ik wil niet olie op het vuur gooien, maar... dat zijn toch moslims?! Theo van Gogh bijvoorbeeld en volgens mij zeer zelden iets anders dan een moslim die kelen doorsnijdt. Geen idee waarom, staat wellicht in de Koran, echt geen idee.

En buitenlanders die meisjes 'hoerrrrr' toesissen: kijk, doet een blanke kaaskop dat dan weet je dat ie stoer loopt doen of serieus kans maakt ernstig letsel op te lopen. Maar sommige andere culturen menen het en ook van huis uit waardoor er geen dreigement helpt want ze menen het uit de grond van hun hart en ziel. Hoe krijgen we dat soort gasten dan zover dat ze zich netjes gaan gedragen?

Tot slot: het komt nooit door een geloof zeg je. Maar dat is hoe je er naar kijkt. Geloof is iets abstracts, dus of het 'er door komt', tsja. Maar als mensen zich op het geloof beroepen, dan kun je maar een paar dingen doen: roepen dat ze onzin uitkramen omdat het betreffende geloof anders zegt of roepen dat dat geloof achterlijk is maar dat inderdaad wel zegt of .... accepteren. Wat vindt jij?

NoMinister | 15-02-08 | 14:04

Müge 15-02-08 @ 13:33

Hoewel ik het qua intentie best met je eens bent, sla je hier toch op het gebied van de 'Heilige Boeken' volledig de plank mis.
De Thorah (Bijbel OT) kan niet aan de Koran refereren omdat deze toen nog niet bestond. De Bijbel (NT) kan niet aan de Koran refereren omdat deze toen nog niet bestond.
Dat de Koran beide boeken gebruikt om haar afstamming te verklaren, prima.

En die vele namen komen (bij mijn weten)ook niet voor buiten de Koran.....(hooguit kan je in Genesis het verschil in God/Goden opmerken via de 2 scheppingsverhalen).
Maar als je kan vertellen waar het zou staan, graag.

Wren | 15-02-08 | 14:02

Ik vind het wel mooi dat al die moslims nu compleet in de rats zitten.
Wat een brevet van onvermogen is dit zeg. hahahahaha!

kersenflap | 15-02-08 | 13:59

?

Dus 1500 jaar voor z'n geboorte gingen ze al over Mohammed schrijven? Ga zelf eens bladeren zou ik zeggen. 3000 jaar geleden was er amper een schrift ontwikkeld, behalve de hiërogliefen.

OoO | 15-02-08 | 13:57

Volgens de opdrachtgever van het filmpje streven zij naar het volgende:

"Bij het produceren van televisieprogramma’s hebben wij een samenleving voor ogen die drijft op wederzijds respect, het accepteren van verschillen en het positief waarderen van verscheidenheid en gelijkwaardigheid van ieder individu."

De multiculti's zeggen weer eens dat ze lief zijn en vooral respectvol tegenover andersdenkenden, maar doen het tegenovergestelde. Wat moet je nou met zo een zooitje onbetrouwbare hakbarknuffelaars (just a guess, ze liegen zelf toch over wat ze nastreven, dus wie weet).

NoMinister | 15-02-08 | 13:57

Müge 15-02-08 @ 13:51
Zeg dat tegen de extreme imams. Wat doe jij er eigenlijk tegen? In je eigen groepje?

vermijd | 15-02-08 | 13:55

NoMinister, alleen deze reactie op je vraag...
Ik snap precies wat jij zegt. Maar je wilt me hopelijk niet vertellen dat mensen die andersmans keel doorsnijden allemaal moslims zijn... Of mannetjes die hoer toesissen.... natuurlijk zijn het ook buitenlanders.... maar geloof me nederlanders doen het niet minder dan allochtonen. Denk je dat ik dat leuk vind. Weet je hoe vervelend het is als je normaal op straat loopt en je word zo raar aangesproken. Dat is wat geen een vrouw wilt... Maar je weet het net zo goed als ik... het is nooit een land of geloof die dat doet. daarom vind ik dat dat geen rol speelt.
Wat het boek betreft: In het boek staan er geen negatieve dingen. Want zoals iedereen weet 19v/d20 mensen praten erover terwijl ze het boek niet eens in hun handen hebben gehad, laat staan doogebladerd.
MAAR iedereen moeten wel in hun achterhoofd houden dat het wel 3000 jaar geleden geschreven is!

Müge | 15-02-08 | 13:51

Kicke, ga zo door... steeds meer aandacht en stemmen voor Geert!

BarneyBoner | 15-02-08 | 13:50

@Müge 1339

[quootje:}

Stelletje zielige, bange kutkinderen!!
Müge 15-02-08 @ 13:03

[/unquootje]

Denk dan ook even na voordat je alle reaguurders over één kam scheert...

OoO | 15-02-08 | 13:44

willem1957 15-02-08 @ 13:37

Ja, we zijn benieuwd! Denk dat je aardig in de richting zit. Ies hoemor van bepaalde mensen die iets uitdraagt dan zeker (...). Interessant dat deze mensen zich zo uiten, want dat ze zo dom waren verbaasd me eerlijk gezegd behoorlijk. Het alfabet en veel wiskunde komt uit de Arabische wereld maar er is in de paar duizend jaren wat grondig misgegaan. Raadsel: wat is er tussen 3000 jaar geleden en nu misgegaan? Ik kan die vraag nog toespitsen, maar is nu al inkoppertje, toch?

NoMinister | 15-02-08 | 13:41

Hoe komt geert aan meer zetels, met dank aan links.....

v.d.geilaardson | 15-02-08 | 13:40

Dreigement??
Jongens, ik hou op... wrm zou ik jou moeten dreigen?? om je mening?? Nee, als je het op een goede manier uit is er nix aan de hand... Dan zou ik pas de vooroordelen bevestigen...
En ja, ik roep heel hard mijn eigen standpunt... ik sta open voor alle meningen(die normaal worden overgebracht), tot nu toe heb ik daarmee deze standpunt bereikt. Het kan altijd veranderen, want ik blijf nadenken! Maar dat zou niet moeten betekenen dat ik het niet zou kunnen uiten.. Maar jongens ik ga hier niet in me eentje Nederland proberen te veranderen! Er zijn op het moment genoeg mensen die alles opvatten zoals ze dat willen!! Negatief dus...

Müge | 15-02-08 | 13:39

Dit is echt van die Rayman is Laat-humor. Leg die Rotterdamse Surinamers maar eens uit dat zoiets echt niet grappig is.... Onbegonnen werk.

AdolfJoling | 15-02-08 | 13:38

Müge 15-02-08 @ 13:33

Dus politheïsme mag niet, als ik goed begrijp.

OoO | 15-02-08 | 13:38


Müge 15-02-08 @ 13:33
Dat vraagt een moslim?? Of de verschillen vergroot moeten worden? Onder welke steen leef jij?
In de hele Arabische wereld wordt er met walging naar het Westen gekeken en in een kader geplaatst van "ongelovige". Al die baardapen zijn bezig de verschillen duidelijk te maken en plaatsten zichzelf boven de andere geloven.

vermijd | 15-02-08 | 13:38

@ frenkie4alllll 15-02-08 @ 13:14
Die foto's maken toch minder indruk dan een mooi gefilmde versie van deze door Geert Wilders gebruikte oplossing - ik denk niet dat hij het zelf durft te filmen.

Gezellig! | 15-02-08 | 13:38

OoO 15-02-08 @ 13:36

Kopje thee om te praten. Bootje om lijkje weg te werken. U roept, wij draaien.

NoMinister | 15-02-08 | 13:37

Ooh heerlijkkkkk! de tegenfim before the real one. Nou wat sal dat worden. Geertje in den kond ghenoomen door imaampje?, al vroeg geslagen op de roze billedjens met koraantje? als kinderspelletje met kleine meisjes schaamlipjensverwijdertje gespeeld? kleine hoomopootjes aan kindergalgjes opghehangen? Door vriend van imaamje op electrische kinderstoel gezet?Kreig tog de senuwe, stelletje opssoepeerende Heilhijsstaatrukkers!

willem1957 | 15-02-08 | 13:37

Müge 15-02-08 @ 13:33

Ik waag het er maar op dat je het serieus meent :). Welnu, er zijn een paar verschilletjes in de beleving en die zorgen er voor dat met name sommigen van een bepaald geloof mensen de keel doorsnijden en meisjes hoerrrrr toesissen en nog wel wat meer. Die boeken zijn theorie, die mensen en hun gedrag is echt. En niet boeken zijn een probleem (dus die moet je niet verbranden ook al gaat niemand aar meteen van dood zeg maar), maar de mensen die dingen roepen. Wat vind jij van die mensen?

NoMinister | 15-02-08 | 13:36

Bootje?
NoMinister 15-02-08 @ 13:31

Kano bij de thee, als het mag?

OoO | 15-02-08 | 13:36

Müge 15-02-08 U ies lief.

docker | 15-02-08 | 13:36

Hoefter,
Allah en God is hetzelfde. Dat staat zowel in de Koran als in de Bijbel. In beide boeken staat dat God/Allah 99 namen heeft. (dat aantal kan fout zijn, maar iets in de 90:) )
De heilige boeken verwijzen vaak naar elkaar wat betreft een andere geloof. In alle heilige boeken staat dat er maar 1 God is. Omdat alle mensen anders zijn, heeft God ook verschillende boeken gestuurd. Zo kunnen de mensen op verschillende manieren maar voor het zelfde doel benaderd worden! Zelfs de verhalen en de namen lijken op elkaar. Natuurlijk zijn er verschillen, maar moeten de verschilllen zo vergroot worden??

Müge | 15-02-08 | 13:33

Müge 15-02-08 @ 13:23
Voor iemand die open staat loop je wel heel hard te roepen.. En dan vooral je eigen standpunt..

vermijd | 15-02-08 | 13:32

chinaski 15-02-08 @ 13:27

Kijk, ik vind dit humor en een grond van waarheid hebben tegelijkertijd. Zou ie happen? Hij bedoelt het allemaal zo goed... Maar ja, Wilders ook en die komt met goed argumenten en concrete problemen die heel herkenbaar zijn. Kopje thee iemand? Bootje?

NoMinister | 15-02-08 | 13:31

Hey Müge, jij denkt wel na??
Je bevestigt gewoon weer de vooroordelen : volkomen humorloos en snel beledigd. Je volgende post zal wel een of ander dreigement bevatten.
En zeg nou zelf, een moslim die peace roept, das toch een gotspe.

chinaski | 15-02-08 | 13:27

Hahaha , dat is echt niet nodig! Het gaat niet om wat ik of jij gelooft, het gaat om wat voor mens je bent... respect is veel!!

Müge | 15-02-08 | 13:27

@ Müge 15-02-08 @ 13:23
kusje?

Korreltje Zout | 15-02-08 | 13:26

He Müge, je bevestigt alleen vooroordelen hoor. Als je hier komt om je boos te maken dan is dat dus weer gelukt. Je staat te gillen als een varken man. "Geen vergelijkingsmateriaal" - maak dat dan hard! Er is niets 'peace' aan je.

Nog een puntje: zoals je zei, in onze taal bestaat ook de naam Allah, naast de naam God. Hoe is dat in de islam eigenlijk? Als jullie het hebben over 'onze God' zoals we die hier kennen, hoe noemen jullie die?

Hoefter | 15-02-08 | 13:26

Müge 15-02-08 @ 13:23

Begin weer een beetje van je te houden...

NoMinister | 15-02-08 | 13:24

Whahahah NoMinister ,
Luister ik heb niet doorgegeven dat ik moslim ben!! Enige wat ik toen zei was: Peace! Mijn geloof gaat niemand wat aan... Is tussen mij en die ene daarboven! ik was rustig aan het vertellen wat ik dacht totdat mensen begonnen met beledigen... Ja! Ik heb een grote mond, ik laat niemand over me heen lopen! is that a crime?? En trouwens, wil je weten hoe ik de zaken zie.... Nederland gaat naar de klote, vooral door mensen zoals Wilders!! Hij gooit zout op de wonden!! Die multi-etnische Nederland heeft onvriendelijke, respectloze inwoners van alle landen incl. nederlanders zelf. Maar ik ben allang blij dat NIET IEDEREEN zo is! Nu nog hopen dat andere mensen dat ook inzien!!
VERANDERING BEGINT BIJ JEZELF!!
En ik.... ben blij dat ik van alles leer van andere culturen, ik sta tenminste open! Wat dat betreft ben ik rijk aan capaciteit om na te denken! Zo neem ik de positieve kanten van verschillende culturen aan, de negatieve schuif je aan de kant!!

Müge | 15-02-08 | 13:23

@ Müge 15-02-08 @ 12:50
Nee, de meeste GSers zijn niet zoals Wilders. Ze zijn niet Xenofoob, maar doorgaans wel heel kritisch over bepaalde moslimgebruiken. De meeste kritiek op deze site gaat naar mensen zoals Job Cohen (jouw burgemeester) en Ella Vogelaar (jouw minister), omdat zij NL in de uitverkoop doen, en terug willen naar een tijd waarin mannen en vrouwen anders werden behandeld, homos bang moesten zijn voor de reacties op hun geaardheid, en gelovigen allerlei privileges hadden. Wilders is een xenofobe rakker. Moet je niet bang voor zijn. Ook niet voor ons. Waar jij bang voor moet zijn, zijn de eerstvolgende verkiezingen. Want dan wordt de PvdA heel klein.

Korreltje Zout | 15-02-08 | 13:22

Heet het nummer van U2 dat op de achtergrond gedraaid wordt niet "Sunday Bloody Sunday"? Wat willen de 'filmmakers suggeren? Al met al (de camera/ontvoeringsscene, de teddybeer), is dit een tamelijk sinister filmpje.

niandralades | 15-02-08 | 13:21

Kinders niet Muge plagen, het meisje heeft het al zo moeilijk onder haar hoofddoek

Fimbulvetr | 15-02-08 | 13:21

Hee Müge, heb je je hand wel eens in eigen boezem gestoken? Of is dat niet halal?

OoO | 15-02-08 | 13:18

@ fuckje, zandnegers vieren geen Valentijn. Je bent toch niet gek, je gaat toch bloemen sturen naar een geit...

Fimbulvetr | 15-02-08 | 13:18

Dat filmpje bevestigt de stelling van kamerlid Wilders dat de islam een gevaarlijke en fascistische godsdienst is. Hopelijk komt de Q'raan snel op dezelfde lijst als Mijn Kamp.

Dr. Faustus | 15-02-08 | 13:18

@frenkie4alllll 15-02-08 @ 12:37:
En als we die oproep zouden omdraaien,worden we hoogstwaarschijnlijk weggejorist...

Bert M. | 15-02-08 | 13:16

@ Müge 15-02-08 @ 13:03
Ja Müge, maak nog maar snel gebruik van jouw vriheid van meningsuiting, want als jij over 10 jaar volwassen bent is het daarmee afgelopen in Nederland.

Korreltje Zout | 15-02-08 | 13:14

Müge 15-02-08 @ 13:09

En je laat je nog opnaaien ook. Dus op uw daden beoordeeld: beetje dom zou een zekere allochtoon zeggen.

NoMinister | 15-02-08 | 13:13

Dit is de marrokaanse versie van de "tegenfim".

Is dit aanzetten tot haat?
Ik denk van wel.

Kijk naar de film en huiver.
Lees ook het commentaar van de lieve kindertjes erbij.

comments.wordpress.com/2007/10/05/een-...

bennietboosmaar verd | 15-02-08 | 13:12

Müge 15-02-08 @ 13:03

Je bent typerender dan je zelf door hebt. Grote mond, snel beledigd en meteen roepen dat je moslim bent, want dat is zo relevant, dat moet er even uit. Als ik je op je daden moet beoordelen, dan bij deze: je bent een moslim met een hele grote mond, met geen greintje humor en hard roepend wat jij vindt heb je werkelijk geen enkel argument of beeld geschetst van hoe jij zaken ziet, wat jij een probleem vindt en hoe jij dat zou willen oplossen. Je bent dus ook nog nutteloos en een irritante gesprekspartner. Voila, op uw daden beoordeeld.

NoMinister | 15-02-08 | 13:11

OpenDeur,
Op dat moment had ik het niet over geloof, mohammed of wat dan ook!
Moet je nog je eigen taal van mij leren??!!?!?! of kan je niet lezen?!?!?!

Müge | 15-02-08 | 13:09

Grappig. Vincent van der Lem, mede-maker van de 'tegenfilm' is SP-fractiemedewerker Onderwijs.

whatisup? | 15-02-08 | 13:05

'Niet gespeend van enige bescheidenheid' moet waarschijnlijk zijn 'gespeend van enige bescheidenheid'. Anders staat er dat de filmers zeer bescheiden zijn.
'Gespeend zijn' in enge zin komt uit het boerenbedrijf en betekent dat kalveren kunstmatig voorzien worden van moedermelk.
In het dagelijkse verkeer betekent 'gespeend van een eigenschap' dat je zonder de eigenschap bent. Dus 'niet gespeend' is een dubbele ontkenning, zucht.

Klaver | 15-02-08 | 13:05

Hihi haha wat een humor.
Ga eens Valentijnsdag vieren stel zandnegers.

frickY | 15-02-08 | 13:05

slecht gemaakte trailer van een stel video amateurs.

camiziodeltoro | 15-02-08 | 13:05

Die vreselijke meiden van Halal gebruikten ook ooit eens dat argument dat er wat in iemands jeugd moet zijn gebeurd om nu zo'n hekel aan de islam te krijgen. Zo werkt het natuurlijk niet. Ikzelf heb een prima jeugd gehad, maar heb na 11 september een vreselijke hekel aan de islam gekregen. Een gevoel dat tegenwoordig constant bevestiging krijgt.

Hodja | 15-02-08 | 13:04

-weggejorist-

Müge | 15-02-08 | 13:03

@Gezellig! 15-02-08 @ 12:58

Iemand heeft dat ooit gedaan op het Binnenhof. Kan alleen het filmpje ervan niet meer vinden. Stond volgens mij op Dumpert.

frenkie4alllll | 15-02-08 | 13:03

@Müge
BOVENDIEN, IK VIND HET SERIEUS ERG ZIELIG VOOR JULLIE DIE ZIJN VOETSTAPPEN VOLGEN

Zijn voetstappen, je hebt het neem ik aan over mohammed.

OpenDeur | 15-02-08 | 13:03

@ Gezellig! 15-02-08 @ 12:58
Mijn geloof verbiedt mij de Donald Duck belachelijk te maken.

Korreltje Zout | 15-02-08 | 13:00

"te zien in zo’n beetje iedere zichzelf respecterende filmzaal"
Laat ik hopen dat mijn filmhuizen zich hier niet schuldig aan gaan maken. Ik hoef geen propaganda door de strot geduwd te krijgen.

Korreltje Zout | 15-02-08 | 12:58

Als je Wilders echt een hak wilt zetten: koop een Koran, scheur en net zoveel pagina's uit totdat deze Donald Duck Dik (DDD) is en leg dit heel duidelijk vast met een videocamera. Voeg tot slot het hoofd van Geert Wilders toe, noem de film Fitna en load het geheel up naar YouTube.

Gezellig! | 15-02-08 | 12:58

-weggejorist-

br00djeaap | 15-02-08 | 12:58

En idd weer van ons belastinggeld.

ReligionSucks | 15-02-08 | 12:56

@Müge 15-02-08 @ 12:50

Een moslim die PEACE roept..... het moet echt niet gekker worden hier.......

frenkie4alllll | 15-02-08 | 12:56

Müge 15-02-08 Inloopsreekuur is pas maandag als je snel ben kan je nog net voor vijven je pilletjes halen.

docker | 15-02-08 | 12:55

Dummy59, dat jij bestaat is al strafbaar!!!
Jou kop hoeft niet in de moskee!!!

Müge | 15-02-08 | 12:52

Wat een haumeauvideo zeg.
Ik heb ergens gelezen dat alle hakbars homo zijn ECHT WAAR

dummy59 | 15-02-08 | 12:52

Volstrekt talentloos, ongrappig, en dom gemaakt filmpje. En ik hoopte op een intelligent tegenwoord... Speelt Wilders nog verder in de kaart. Domme zet! Je moet ook pas een reactie geven NADAT die Wildersflick is uitgezonden. Dit ontkracht het alleen maar: moddergooien.

Hoefter | 15-02-08 | 12:52

-weggejorist-

Müge | 15-02-08 | 12:50

En nou optiefen allemaal.
Iedereen weet toch dat St. Gerardus niet afgebeeld mag worden!!

Dat is STRAFBAAR.

Varkenskoppen in de Moskee OleOle

dummy59 | 15-02-08 | 12:47

Jip van Janneke 15-02-08 @ 12:35

Had ik niet eens opgemerkt. Dat doet bij dit overigens te triest voor woorden zijnde product toch gewoon de deur dicht. Het zijn niet meer sukkeltjes maar dan te verafschuwen sukkeltjes. Bootje iemand?

NoMinister | 15-02-08 | 12:42

@latinha 15-02-08 @ 11:23

Heb je de reacties gelezen? Eentje..... wat een niveau weer......

vitamintjeC (19 uur geleden) -1
Hierbij Roep ik alle marokanen op de nederlandse huppelende flikkerjes een pak slaag te geven en ze de rechtse marokaanse hand op hun kk kop te laten voelen vergas al die kaasjes dood of ze nou goed of slecht zij n gwn dood maken daar hebben ze zelf voor gekozen achtelijke poedel koppen boerenkool hoofden white ass en bleekscheten we kom en jullie beroven en doden! ik verklaar Oorlog ik roep elke marokaan op

frenkie4alllll | 15-02-08 | 12:37

LOL
Nou ook niet janken om de GW film dan Moslim medemens...

da wizard | 15-02-08 | 12:35

Zowiezo schandalig, maar dan GW die teddybeer "Pimmetje" laten noemen gaat wat mij betreft alle perken te buiten.

Jip van Janneke | 15-02-08 | 12:35

we gaan over tot boekverbranding op de dam dit kan niet !!!!!!!!!!

uchman | 15-02-08 | 12:22

Grappig haha NOT. een zielig hoopje subsidie vreters die tegen zijn. Nu ben ik zelf niet zo'n wilders fan maar hij spreekt wel de taal van een grote groep. En ja, we weten dat moslims humor hebben en je moet wel oppassen voor ze hoor, want voordat je het weet word er door een moslim een grapje gemaakt en lach JIJ je schuddebuikend DEAUD.

Mr_Pikibelly | 15-02-08 | 12:20

@De dikke vandaal En je lacht zeker niet meer als je weet dat het turkse moslimfilmpje uit jouw zak werd betaald. Leuk, of niet soms.

Ing Evert | 15-02-08 | 12:17

Soms zijn dingen zo slecht dat je er om moet lachen. Dat lukt bij deze trailer niet eens. Maar ik geloof dat de homevideo die GW gaat uitbrengen ook niet veel beter zal zijn. Ik zie een met video 8 gefilmd filmpje voor me met muziek van Andre Rieu er onder.

De dikke vandaal | 15-02-08 | 12:13

Wilders heeft al lang z'n gelijk gekregen, nog lang voordat zijn film uitkomt. ALS die überhaupt uit komt. Er is nog geen minuutje van Wilders z'n film door iemand gezien, en de hele Islamitische wereld staat weer op z'n kop. Islamitische landen gooien met waarschuwingen, moslim knuffelende organisaties als deze in bovenstaand bericht komen met 'tegenacties', moslim kopstukken spreken vol ongenoegen over Wilders en zijn film, enzovoorts.
.
Moslims hebben inderdaad behoorlijk lange tenen. Dat heeft Wilders met deze actie op briljante wijze aan iedereen laten zien.

Tuvai | 15-02-08 | 12:13

"zelf een Turkse Nederlander en tevreden eigenaar van twee paspoorten"
net zoals de tevreden op-de-bank-zittende-uitkeringstrekker volgens welke er niets mis is met het uitkeringsstelsel...

Sjakie Snel | 15-02-08 | 12:12

Dit filmpje werkt alleen maar in het voordeel van Wilders. Er wordt totaal niet ingegaan op de argumenten die Geert gebruikt. Sterker nog, dit filmpje bevestigt gewoon de domheid van het apengeloof.

Sinar | 15-02-08 | 12:08

Qua humor is zelfs de gemiddelde Duitser Richard Pryor vergeleken bij de gemiddelde moslim. Ze zouden misschien een biertje moeten lusten die zuurbaarden.

chinaski | 15-02-08 | 12:06

is dit propagand VOOR of TEGEN de PVV?

Pigha Lal | 15-02-08 | 12:03

Wordt het een soort Suske en Wiske reeks?
- Wilders wilde haren jaren
- Wilders gewild als ontsnapt wild
- Wilders en de executie extremisten
- Wilders in het Amsterdamse wilde westen
- Wilders en de inhumane imam
...

puntkomma?! | 15-02-08 | 12:03

Nou, dat belooft een behoorlijk infantiel filmpje te wezen... Trash!

Reykjavik | 15-02-08 | 12:02

Ik voel me beledigd, waar kan ik aangifte doen?

padjakker deluxe | 15-02-08 | 12:01

Kijk daar gaat ons belastinggeld dus heen

Maar liefst 3.5 miljoen per jaar van ministerie OCW
www.minocw.nl/documenten/brief2k-2004-...

En dan nog subsidie van Amsterdam Utrecht en Den Haag, (Rotterdam is ermee gestopt)

2amazing | 15-02-08 | 11:58

Dit filmpje suggesteert dus dat als Wilders de moslims op hun tenen trap, dat hij dan wordt ontvoerd. Wie is hier dan tegen de vrijheid van meningsuiting de moslims die hem ontvoeren, of Wilders zelf ?
Verder wordt dit filmpje omgoten in een 'stoer, 'ik ben van de straat' sfeertje, waaruit kan worden afgeleid dat dit filmpje op de jongere moslims is gericht. Deze zijn hier makkelijker vatbaar voor (lees: Slotervaart), en gaan wellicht weer rellen.
Conclusie: DIT FILMPJE SPOORT AAN TOT GEWELD !!
En dat allemaal van onze centjes..

WarheadNL | 15-02-08 | 11:58

Heet dat prutswerkje nou Tegenfilm of Tekenfilm?
Ik versta 't niet zo goed...
Laat ze eerst eens fatsoenlijk Nederlands leren...

Bert M. | 15-02-08 | 11:58

Islam en Humor...
Da's pas lachen!

*Wil eauk es lachen, haalt platen van Robert Long + boeken van Reve tevoorschijn en gaat teksten redigeren naar 2008*

Ahasveros | 15-02-08 | 11:57

Ach ja, filmje en tactiek zo oud als de weg naar Kralingen: aantonen dat Wilders of iemand die het niet met de pedoprofeet eens is, wel gek MOET zijn. De psychiater moet er weer aan te pas komen. Wat een nivo. Mag die Turkse NLer wel zo'n filmpje maken van zijn baas Erdogan?

Ing Evert | 15-02-08 | 11:56

* denkt dat een MAXIMO-kinderhand snel gevuld is * @11:46

fuckje | 15-02-08 | 11:56

BIJSTANDSKONING heeft met z'n werkeloze vrienden een poging tot creativiteit gedaan.
Goed jongen, kun je je hoofd een beetje rust geven.

überbrain | 15-02-08 | 11:54

OoO 15-02-08 @ 11:37
OMG! instant bewijs van het gelijk van ome wilders. Islaam ies vrede en alle kaaskoppen moeten dood!

Aktivist | 15-02-08 | 11:53

Ik stel een verbod voor op handenschudden met mensen die films maken door, met, over, tegen, of onder Wilders.

Maaier | 15-02-08 | 11:53

Tja, het niveau van Marokkaanse humor is door Ab en Sal allang pijnlijk duidelijk gemaakt.

zum kotzen | 15-02-08 | 11:52

Beertje heet zeker mohammed(pbuh)?

paaltje | 15-02-08 | 11:51

leuk dat ze Mohammed the Bear ook een rolletje gegeven hebben

hero_of_heaven | 15-02-08 | 11:49

OoO 15-02-08 @ 11:42

ENLIGHTEN ME PLZ......

latinha | 15-02-08 | 11:47

@ OoO 15-02-08 @ 11:37
vitamintjeC (18 uur geleden): 'Hierbij Roep ik alle marokanen op de nederlandse huppelende flikkerjes een pak slaag te geven en ze de rechtse marokaanse hand op hun kk kop te laten voelen vergas al die kaasjes dood'

Als marokkaan, marokkaan verkeerd spellen, is dan wél weer grappig.

Pa Cartwright | 15-02-08 | 11:47

Komt Farfour ook nog langs in die "film" of was het Nahoul?

Moslims komen gewoon tekort aan sex! Sex ies niet Islam!!!

Er moet gewoon meer geneuqt worden!!!

halve_haan | 15-02-08 | 11:47

Ondanks dat ie niet onthoofd werd kon ik er wel om lachen.

MAXIMO | 15-02-08 | 11:46

OoO 15-02-08 @ 11:37
Daarvoor moet je eerst arabisch leren, altijd dat kk? Means kanker denk ik?

JosVerbeek | 15-02-08 | 11:42

@Latinha 1138

Je weet toch waar dat doekje voor is...?

OoO | 15-02-08 | 11:42

Dit is echt heel erg zielig. Hahahahaha. Hoe arm van geest ben je als je hier aan hebt zitten sleutelen. Zucht. Ik kan eerlijk gezegd niet geloven dat dit door tegenstanders van Geert is gemaakt. Je zet jezelf zo verschrikkelijk voor lul als maker, dat is gewoon moeilijk te geloven. Maar wie weet...

NoMinister | 15-02-08 | 11:41

Hoe je zo wordt? Tja, in één naam: Theo van Gogh.

knutsel | 15-02-08 | 11:41

Airplay bij P&W krijgt iedere stakker als tegen Wilders is. 'k Kijk al lang niet meer naar die linkse stakkers.

Anjin Mohammed | 15-02-08 | 11:41

Oh, Latina had het al gepost...

OoO | 15-02-08 | 11:40

Allejezus. Je zou bijna uit ergernis over al die treurige anti-Wilders projecten op hem gaan stemmen.

Flodder | 15-02-08 | 11:40

"er moet toch iets gebeurd zijn" eh, volgens mij hoeven ze daarvoor niet helemaal terug naar zijn jeugd....... iets met beveiliging.

azijnseikerT | 15-02-08 | 11:38

Niet op reageren Lena!

Hammar | 15-02-08 | 11:36

@ Roeieber 15-02-08 @ 11:30
Toch fijn dat het zo'n vredelievend volkje is.

Mikey70 | 15-02-08 | 11:36

Voor zover ik weet doen ze altijd de betere stukken in een trailer van een film.
Dit wordt dus niks.
Ik verwacht meer spanning, aktie en humor van de film van onze grote blonde vriend Geert.

Aronnowietsch | 15-02-08 | 11:36

Moslims en humor??? Hahaha wat een grap...

p0rn0 | 15-02-08 | 11:35

Het is echt om van te janken dat er nog steeds mensen zijn die niet doorhebben dat je hem niet uitschakelt door op de man te spelen.
.
Het zou voor veel mensen al schelen als er erkenning was vanuit de imoslimorganisaties in NL was dat het niet allemaal pais en vree is. Toen het complot om die Deense cartoonist te vermoorden onthuld werd, heb ik geen enkele moslimorganisatie gehoord die het complot veroordeelde (maar correct me if I'm wrong). En iedere keer dat Wilders iets kwetsends roept, dan vindt iedere gesubsidieerde hansworst dat hem de mond gesnoerd moet worden.

Vagere_Hein | 15-02-08 | 11:35

Ik ben tegen de tekentegenfilm! Amateuristisch gepruts.

JosVerbeek | 15-02-08 | 11:35

Welk democratisch denken zit er achter een hype tegen 1 persoon?

OpenDeur | 15-02-08 | 11:35

Ik neem aan dat de Marokkaanse minister voor taal en cultuur de film wel heeft goedgekeurd?

Schoorsteenveger | 15-02-08 | 11:35

@ latinha 15-02-08 @ 11:29
Zag je ze ook?
Viiieeeeess!

Teen | 15-02-08 | 11:34

De demonisering van Geert gaat maar door. En als ie straks door een baardmans is afgeslacht maar ontkennen dat het kromzwaard van links kwam.

Remington.223 | 15-02-08 | 11:33

humor hebben ze ook al niet

moeilijke achternaam | 15-02-08 | 11:33

Hoeveel zoebzidie?

hans49 | 15-02-08 | 11:33

Roeieber 15-02-08 @ 11:30

zou het niet weten!!

latinha | 15-02-08 | 11:33

Blij dat er iets zinvols met ons belastinggeld wordt gedaan.

Henry | 15-02-08 | 11:32

Doodsbang zijn de moslims in Nederland blijkbaar voor die film van Wilders.
Je zou bijna medelijden krijgen..

baronbreekijzer | 15-02-08 | 11:30

@latinha 15-02-08 @ 11:23
Dat commentaar van VitamientjeC gezien daar?
Waarom zouden wij iets tegen moslims hebben, je vraagt het je af...

Quote:
vitamintjeC (18 uur geleden)
Hierbij Roep ik alle marokanen op de nederlandse huppelende flikkerjes een pak slaag te geven en ze de rechtse marokaanse hand op hun kk kop te laten voelen vergas al die kaasjes dood of ze nou goed of slecht zij n gwn dood maken daar hebben ze zelf voor gekozen achtelijke poedel koppen boerenkool hoofden white ass en bleekscheten we kom en jullie beroven en doden! ik verklaar Oorlog ik roep elke marokaan op

Roeieber | 15-02-08 | 11:30

@bubbeltjeswijn 15-02-08 @ 11:25
Misschien nog kwaad vanwege de aanhuoding met 52 km/h te hard rijden in de A'damse binnenstad.

Verwilder(s)t Niet | 15-02-08 | 11:30

Iemand enig idee waarom Wilders zijn film (komt die eigelijk we of is het grootspraak?) uit gaat brengen?
Als hij met al zijn andere daden net zo punctueel is als met de film, hoeven we van hem niet zoveel te verwachten.

*Kijkt de houdbaarheidsdatum van de noodvoorraden na die ingeslagen zijn ivm Wilders aankondiging*

Verwilder(s)t Niet | 15-02-08 | 11:29

Ik moest wel lachen Hoxha om de trailer........... is dat erg?

Sikkeneur | 15-02-08 | 11:29

Teen 15-02-08 @ 11:26

Je bedoeld zeker die lekkere dikke tieten onder die hoofddoek toch?

latinha | 15-02-08 | 11:29

En hier betalen we dus met zijn allen belasting voor....

de_lijkschouwer | 15-02-08 | 11:28

Ik voorzie oscars voor deze ronduit spraakmakende documentaire.. pffffff.. wat een geknoei.

Karel Kruizenruiker | 15-02-08 | 11:26

LOL @ filmpje

Teen | 15-02-08 | 11:26

zoooooooooooooo slecht.
wat een gebrek aan niveau!
kleuterrrrrschool.
bram moscowitsj is ook erg belabberd als voice over.

bubbeltjeswijn | 15-02-08 | 11:25

@ mezelf
Tegenfilm is er ook nog niet, alleen trailer!

cabanes | 15-02-08 | 11:24

Kan allemaal wel zijn, het was wel humor. De man had ook iets te veel fonkeling in z'n ogen om hem ervan te verdenken dat ie zichzelf serieus nam.

CoJoNes | 15-02-08 | 11:23

Typisch, de film van Wilders is er nog(steeds) niet, maar de tegenfilm al wel.

cabanes | 15-02-08 | 11:23

nl.youtube.com/watch?v=jzSSM-8lWKs

stont als linkje op die mtnl site( met waarschuwing om maar beter niet te kijken )

vind het wel humor!

enne..... lekker hoor die geile hoofdoek met die dikke tieten eronder!

latinha | 15-02-08 | 11:23

@ CoJoNes

dat was volgens mij geen moslim heurrr in die seculiere dictatuur van Saddam..

maakniesaaknie | 15-02-08 | 11:22

dat er nog steeds mensen geloven dat die Geert ooit een film gaat uitbrengen... Geert is net zo'n mediahype veroorzaker als Peter R.

Airwaver | 15-02-08 | 11:21

Als ie me niet bevalt die film, dan steek ik de auto van mijn bejaarde buurman in de hens.

Pieter Bas | 15-02-08 | 11:20

Ze kunnen het toch niet katen, hè? Die hilarische verwijzingen naar onthoofdingsvideo's. Ben blij dat er weer wat belastinggeld besteed is aan een cultuurverrijkend project.

CoJoNes | 15-02-08 | 11:20

Wat een domme meiden van halal humor... :/

Voetzoolpoep | 15-02-08 | 11:20

@CoJoNes 15-02-08 @ 11:16
Die was bloedserieus tog....?

PiaH | 15-02-08 | 11:18

Slecht gemonteerd, geen humor, van onze belastingcenten, misbruik van U2 muziek, totaal geen inhoud. Ga zo maar door.... pfffffff

Dachthetwel | 15-02-08 | 11:18

Nou, poeh poeh, wat een dijenkletser, ik kom echt niet meer bij.

Meneer | 15-02-08 | 11:18

@CoJoNes 15-02-08 @ 11:16
Maar dat was een uitstervend ras...

Kort Geding | 15-02-08 | 11:18

Dat wordt eerder huilen geblazen vermoed ik. Zoepziedievilmpjes blinken in de regel niet uit op het gebied van komische humor. Multiculteevee is in mijn opinie zelfs een kwaadaardige tumor.

JosVerbeek | 15-02-08 | 11:17

Wel ik dat de film islam-allergische reacties los kan maken.

ing.Autist | 15-02-08 | 11:17

@HennyHenny
Die bestond wel en was minister van communicatie in Irak.

CoJoNes | 15-02-08 | 11:16

goebbels, hij leeft

Jan Passant | 15-02-08 | 11:16

lachen geblazen?
opgeblazen!

preston spears | 15-02-08 | 11:15

Typische moslim-maniertjes:
a. Ontken alle beschuldigingen
b. Maak de boodschapper belachelijk.
c. Maak een jij-bak.
d. Ga nooit in op de inhoud.

Dr. Faustus | 15-02-08 | 11:15

... nou nou, wat zal ik me bescheuren... de eerste moslim met humor moet nog geboren worden...

HennyHenny | 15-02-08 | 11:14

Dan moeten wij geheel in lijn der verwachting maar oprukken naar de ambassades van Marokko, Turkije, Saudi-Arabië, Iran, etc., etc. en daar vlaggen en auto’s gaan verbranden. Dat hoort toch zo….?!?

Cesar Maximus | 15-02-08 | 11:14

Dit wordt een klapppperrrr

Nog meer gratis publiciteit voor ''Grote Geert''
Doen ze dan weer goed.

Simon Sez | 15-02-08 | 11:13

En waar blijft de "Wildersfilm" zelf?

Verwilder(s)t Niet | 15-02-08 | 11:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken