Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Waarom er geen nachtbussen meer rijden

brrugpiepers.jpgDe nachtbus was vroeger, toen boeren nog gewoon naar de disco gingen, het ideale middel tegen nachtelijke boomklevers en alcoholdoden. Maar langzamerhand stoppen de nachtbussen met rijden. De nachtbus in Brabant bijvoorbeeld stopt per direct omdat de chauffeurs in elkaar gemept worden door de passagiers. En dan hebben we nog de yoghurt incidenten in de tram. Nu denkt u, die chauffeurs moeten zich niet zo aanstellen. Welnu, check dit filmpje even van een stel extreem vervelende kloterige C1 Turkjes van Voetbalvereniging Turkse Kracht Apeldoorn. Ventjes die niet alleen passagiers lastig vallen maar ook de chauffeur enorm lopen te zieken. Ze waren erg trots op hun actie, getuige het begeleidend schrijven. DIE busschaufeur werd kk saggie se kon niks zeggen wij zijn gewoon de motherfoking TKa c1 Strijders Kom niet focken met ons bitch, of wil je glass in je gezicht 187 op je kk hoofd whaha je weet zelluf dit is die leipe shiitt. En dit zijn nog maar brugpiepertjes...

Reaguursels

Inloggen

@templar
Of ze dat in turkije ongestraft kunnen flikken of niet doet niet ter zake, het zijn NEDERLANDSE jongens van turkse komaf.
Als ze in India je handen afhakken als je wat steelt, moeten we indieers hier dan ook hun handen afhaken?

Ik snap je logica niet.

Argumenten als: "Dat moeten ze eens in turkije" of welk ander land proberen doen helemaal niet terzake. We zijn in Nederland (gelukkig)

luclodder | 14-02-08 | 15:33

Gewoon recht in eigen handen nemen, ik had 7 man C1 met alle plezier elke hoek van die bus laten. Kwestie van een welgemikte vuistslag onder de kin of in de nieren, bij voorkeur afmaken met een letterlijke schop onder de kont.

.KicksAss | 14-02-08 | 14:47

@TyfoDeTeringclown 14-02-08 @ 11:50
De blanke jeugd die dit uithaalt mogen ze van mij linea recta naar Glen Mills sturen.

Templar | 14-02-08 | 13:48

TokTokCity 14-02-08 @ 12:22
Je haalt me de woorden uit de mond.
Ben benieuwd of ze dat in Turkije ook ongestraft kunnen flikken. Bovendien een schone taak weggelegd voor Erdohan om deze klootzakjes eens een spartaans turkse opvoeding te geven.

Templar | 14-02-08 | 13:44

Meteen op het vliegtuig terug naar huis. Opdonderen en nooit meer terugkomen.

TokTokCity | 14-02-08 | 12:22

Op zich vind ik het gedrag niet zo verschrikkelijk. Een beetje standaard 14-jarig groeps-opjut gedrag, zoals ik ook deed toen ik 14 was (maar dan niet in het Turks). Ze slopen in elk geval niks.
Maaarrrrr, dat wil niet zeggen dat ze niet daarvoor wel wat straf verdienen. Dus gewoon uurtje of 30 graffiti schrobben, dan ontdekken ze vanzelf een causaal verband tussen debiel doen in de nachtbus en niet zo leuke gevolgen.
Wel weer jammer dat er zo gezeken wordt dat ze dood moeten en terug naar Turkije. Wat doen we met de roomblanke Nederlandse jeugd die ook dit soort dingen doet?

TyfoDeTeringclown | 14-02-08 | 11:50

Lafbekken, ik heb net nog gekeken op de site van TKA maar ze hebben niet één commentaar geplaatst. Nee ik ben ook niet verrast.

Topdutch | 14-02-08 | 10:52

-weggejorist-

Alubbe | 14-02-08 | 10:32

Nou, moet eerlijk zeggen dat ik dit berichtje ook wat overdreven vindt. Ik zie ze toch echt niemand bedrijgen, ze zijn wat aan het feesten.
En in mijn jeugdjaren 80/90 was het ook vaak zo in de late bus.
Echt niks nieuws als een groepje een feestje bouwt. Zolang men niemand anders bedreigt etc...

ff kort:

Het zijn kinderen, geen volwassenen. behandel ze ook zo. Het zijn tenminste allochtonen die iets DOEN in hun vrije tijd ---> voetballen. Da's al heel wat en vind ik een heel goede integratie. Wij stonden vroeger ook zo na winst in de bus te springen.
DUS jongens van Turkse Kracht Apeldoorn! Jullie zijn goed geintegreerd! Houwen zo!!

luclodder | 14-02-08 | 10:15

Ik heb het filmpje overigens niet bekeken, ik werd vanmorgen vrolijk wakker. Dat wilde graag zo houden.

Tha Guano Ape | 14-02-08 | 09:17

@QB (ja die.....) 13-02-08 @ 15:39
Ik denk dat ze een AK 47 bedoelen, maar ze zijn zo achterlijk dat ze enkel de 7 goed hebben gegokt.

Tha Guano Ape | 14-02-08 | 09:13

@LoudAndProud

ik kom zelf uit de buurt van apeldoorn, maar dat volk (niet alleen turk) kalkt stoelen vol, heeft muziek van de mobiel hard aan, praat hard.

maar taak van de chauffeur tog..............

Judas3rd | 14-02-08 | 08:50

Ik zie ze geen passagiers lastig vallen ,en ik zie ze ook de chauffeur niet "lopen te zieken".Mis ik iets?
Ik zie een stel zingende en schreeuwende pubers, nauwelijks een topic waard.
O nee, het zijn TURKSE pubers ,nee dan is het natuurlijk vre-se-lijk wat hier gebeurt.

LoudAndProud | 14-02-08 | 01:23

Doen Voetbalterroristen al jaren, slopen daarbiij volledige treinstellen, zijn dan meestal blanke kaalkopjes.
So whats new ?

bakoenin | 14-02-08 | 01:13

Dit overtuigt mij verder dat allochtonen iets aan hun PR moeten doen. De media (incl. blogs) lusten ze wel rauw, ze moeten een charmeoffensief beginnen. Positieve nieuwsberichten uitsturen (zoals "Onderzoek wijst uit dat allochtonen steeds beter integreren", of "Jonge Turk redt bejaarde vrouw"), interviews met bekende allochtonen (weet zo ook even niet wie), die Erdogan recruiten om in Nederland even een charmerondje langs alle media te doen. Het is de fout van de allochtoon zelf dat hij nog niet georganiseerd genoeg is in Nederland om een beetje positieve PR op te zetten. Dat gaan wij autochtonen niet voor hem doen natuurlijk. Allochtonen begrijpen niet dat ze actie moeten ondernemen, in plaats van stil zwijgen.

Mennodus | 14-02-08 | 01:03

Alubbe 13-02-08 @ 23:27

Wat mijn vermeende vooroordelen betreft:
Die zijn gebaseerd op ervaringen en berichten die je dagelijks terug kunt vinden in de krant, op tv, op het Internet en misschien ook wel in je eigen leefomgeving.

Ik heb mijn kinderen ook altijd voorgehouden dat er ook goedwillenden tussen zitten. De afgelopen twee jaar sta ik steeds meer met mijn bek vol tanden als ik de tegenargumenten hoor en lees....
Zij hebben het er zelf naar gemaakt dat ik een oordeel gevormd heb. Laten ze er dan ook maar moeite voor doen om dat weer weg te nemen.

En het is niet simplistisch om met eenzelfde voorbeeld in Ankara of God-weet-waar te komen. JIJ weet dondersgoed dat dat rapalje daar niet wegkomt met een vermanend wijsvingertje en een kopje thee.

Dr. Oplul | 14-02-08 | 00:01

@Alubbe
Ik kan het woord onderbuik niet meer horen in dit verband. Noch het woord islamofoob, for that matter. Het is heel vervelend, maar sommige bevolkingsgroepen hebben weinig krediet meer, worden meer met argusogen bekeken dan andere en wekken al snel een alergische reactie op. En daar is alle reden voor.

Lewis | 13-02-08 | 23:29

-weggejorist-

Alubbe | 13-02-08 | 23:27

-weggejorist-

Alubbe | 13-02-08 | 23:23

@ Alubbe 13-02-08 @ 23:05

Je weet het mooi te brengen.

Maar nu ben jij die buschauffeur die dat rapalje naar huis moet brengen, of een passagier die toevalligerwijs die avond met die bus naar huis moet. Heb je het dan ook nog zo naar je zin?
Ik weet dat je op basis van een dergelijk 'onschuldig' (is het dat eigenlijk wel) filmpje mag generaliseren, maar wij weten allebei dat wanneer je er als buschauffeur óf als passagier iets van zou zeggen, je dan meteen een eind hout (in het gunstigste geval) in je nek hebt liggen. Het gaat mij er ook niet zo zeer om dat die gasten uitbundig zijn, maar het gaat om de boodschap die er achter hun houding schuil gaat.
Allerlei extremistische uitingen schreeuwend en hun smoelwerk verbergend achter een sjaal of capouchon, lijkt mij hun achtergrond wel duidelijk.

Ik zou zeggen, hang eens zo de beest uit in een willekeurige stadsbus in Ankara.... Dan praten we eens verder.

Dr. Oplul | 13-02-08 | 23:21

@Alubbe @23:05
Je hebt op zich een punt. Maar je moet niet vergeten dat dit geen op zichzelf staande incidenten zijn. We hebben een te maken met een schier eindeloze aaneenschakeling van dit soort (en vaak nog véél ergere) voorvallen waar zóóóó vaak, eh, bepaalde minderheden bij betrokken zijn. En dan is het wel heel moeilijk om elk los geval weer in de unieke context te zien en vooral niet te generaliseren en zaken niet bij elkaar op te tellen.

Lewis | 13-02-08 | 23:13

-weggejorist-

Alubbe | 13-02-08 | 23:06

-weggejorist-

Alubbe | 13-02-08 | 23:05

Links tuig 1: "Tgoh, hoe komt dat toch, dat mensen tegen multiculturaliteit zijn?"
Links tuig 2: "Geen idee man" *neemt hapje couscous*

BloedendMaandverband | 13-02-08 | 22:52

Dumpert nu op RTL Nieuws..

Fin | 13-02-08 | 22:25

Sommige mongeaulen die nu beweren dat sommigen van ons net een stel bejaarden zijn, mogen hun handen samenknijpen wanneer ze over een jaar of twintig nog de vrijheid hebben om dit te zeggen.

Natuurlijk waren wij op deze leeftijd ook geen lieverdjes, maar wij werden wel op onze punten gewezen, en als we dan nog een grote muil hadden dan konden we thuis ook nog even een veeg uit de pan verwachten. Terecht!... Actie - Reactie, heet dat.

Nu schijt de overheid in hun broek voor dat waardeloze tuig en de ouders verstaan er zogezegd geen ene klote van als je hen aanspreekt op hun verantwoordelijkheden.

Dr. Oplul | 13-02-08 | 22:23

@Alubbe 13-02-08 @ 21:21
Op alle slakken zout leggen?
Je kan je ook afvragen of het uberhaupt normaal is dat er zo geschreeuwd en gejoeld wordt in de bus (los van dit). En hoe normaal ben jij. Het feit dat jij het doet lijkt mij geen rechtvaardiging. Geen oordeel - Slechts een vraag.

Het bleef niet alleen bij joelen het is ook: reizigers lastigvallen, op de banken lopen, beledigende teksten. cq bedreigingen. Daarnaast is gewoon gevaarlijk.

Het blijft ongepast en asociaal en nee ik erger mij niet heel snel, maar dit is duidelijk over de grens.

firecow | 13-02-08 | 22:10

Kutfinnen leren het toch nooit. Teringgeneratie en wordt alleen maar erger. Opbokken met dat tuig, trouwens, met alle Finnen wat mij betreft.

S. Lootwater | 13-02-08 | 22:09

Wat een irritante rifapen. De knuppel in de nek lijkt de enige oplossing. Al is theedrinken veel gezelliger.

firecow | 13-02-08 | 22:05

Is in Apeldoorn niet de Apenheul? Was de bus op de terugweg dan toch zeker?

inkvip | 13-02-08 | 22:00

En dan vinden die Turken het gek dat ze geen clubs binnen komen...

Co Rupsie | 13-02-08 | 21:55

Alubbe 13-02-08 @ 21:22 doe is niet zo vervelend JOEHOE aub..

modelkindje? Nee.. nooit geweest. Wat ik wel merken kan is dat jij TKA niet kent. Ik heb er regelmatig tegen moeten voetballen. Dat is echt geen pretje. Zowel tijdens als na de wedstrijd asociaal, onsportief en aggresief gedoe. Moet ik er wel bij vertellen dat ik dit jaar bij een zeer sportief elftal van ze ingedeeld zit, het is niet allemaal zo beroerd gelukkig. En de shoarma is er overigens ook goed te eten.

Maar feit is: Turkse Kracht uit.. altijd lastig.

Ch. Loorkop | 13-02-08 | 21:50

-weggejorist-

Alubbe | 13-02-08 | 21:22

-weggejorist-

Alubbe | 13-02-08 | 21:21

Hulde aan Fleauxe 13-02-08 @ 17:56 !!!!

Henkieeee | 13-02-08 | 21:09

-weggejorist-

potdeksel | 13-02-08 | 20:51

Wie riep er ook alweer dat de Moslims de nieuwe Joden zijn? Ik zie nl. geen enkele overeenkomst.

michello | 13-02-08 | 20:39

ze zijn wel goed geintegreerd toch ze luisteren youssoef en kamal

inzaghii | 13-02-08 | 20:34

-weggejorist-

Erectus Enormus | 13-02-08 | 20:24

-weggejorist en opgerot-

Ervarings_deskundige | 13-02-08 | 20:22

Hoe komen ze toch allemaal aan die piepstemmetjes ?
Er zit wellicht veel Oestrogeen in schapenvlees.

Haloef | 13-02-08 | 20:11

@klauwhamer 13-02-08 @ 19:49

Hel en verdoemenis

HaanzonderkoP | 13-02-08 | 19:52

Allemaal de schuld van die satanistische rap! Muziek van de duivel zeg ik je!

klauwhamer | 13-02-08 | 19:49

Staat allemaal in de koran dat ze dit moeten doen...;')
Ik zeg schietstoel met parachute voor de chauffeur zodat hij deze bus eerst met alle gemak op 't kanaal kan afsturen.

jeanmondo | 13-02-08 | 19:38

-weggejorist-

ddvvbb | 13-02-08 | 19:18

.
Marokkanen zijn net Turken ;-)
.

Ervarings_deskundige | 13-02-08 | 19:02

Dit is de meerderheid die het voor de minderheid verpest...

NoMinister | 13-02-08 | 18:55

@ ongeveerprecies
Esmoreitstraat in Amsterdam, zoek maar even op. Ik woon er prima en heb nooit ergens last van. Hangjongeren voor de deur van de supermarkt vraag ik of ze opzij willen gaan en dat doen ze.

@ Fleauxe
Duidelijk betoog inderdaad en in grote lijnen ben ik het met je eens. Het is een hele opluchting voor mij dat er ook dergelijke doordachte meningen tevoorschijn kunnen komen.
Ik zou echter alles erom verwedden dat jouw draconische maatregelen alleen maar averechts werken en dan zijn we nog verder van huis. Helaas heb ik zelf de oplossing niet en heb ik die nog nergens gehoord.

Frederick | 13-02-08 | 18:46

Barkruk ik meld me alvast aan voor die knokploeg.. nog andere vrijwilligers?

Mr Sosa | 13-02-08 | 18:42

Praktijkvoorbeeld "Benoemen en Bouwen" mensen, niks aan de hand gewoon doorlopen.

Bunker-Buster | 13-02-08 | 18:36

@ Fleauxe 13-02-08 @ 17:56 - een duidelijk en glashelder betoog! Hulde. "Ontwikkelde" lieden zoals heer Frederick blijven helaas van mening dat knuffelen de enige oplossing is. Hij heeft waarschijnlijk hele grote oogkleppen op en is woonachtig op Schiermonnikoog. Nederland heeft níet om dit soort mongolen gevraagd. "Ons" zogenaamde "islamofobe gedrag" roepen ze hoogstpersoonlijk over zichzelf af.

ongeveerprecies | 13-02-08 | 18:31

Ik zie trouwens op die film niet meer rare dingen dan dronken boeren die in een bus zitten...

da wizard | 13-02-08 | 18:28

ik zou zeggen naar een heropvoedingskamp met die kleren turken

stieffie | 13-02-08 | 18:26

Als ik dronken ben dan slaap ik altijd in de bus naar huis...

da wizard | 13-02-08 | 18:26

Rabarberke 13-02-08 @ 18:07

Al die gesloopte treinstellen? dat valt best mee, en die voetbal *supporters* mollen teminste materiaal ipv buschauffeurs meppen en bedreigen.

Kunnen ze niet gewoon dat soort mensen wat zwaarder aanpakken denkt ipv van 4 uur bezemmen aan 200 uur bussen schoonmaken en boete 500 euro

tisnietwaar | 13-02-08 | 18:25

-weggejorist-

Neon | 13-02-08 | 18:24

lijken net hollanders op stap in Antwerpen. Koekje van eigen deeg zou ik zeggen.

slime belg

gardeville | 13-02-08 | 18:24

Frederick Slaap zacht

docker | 13-02-08 | 18:08

Nou na al die gesloopte treinstellen bij voetbalveetransporten is dit redelijk onschuldig.

Rabarberke | 13-02-08 | 18:07

de buschaufeur had die bus op een spoorweg overgang moeten parkeren, en wilders heefd er weer een zetel bij :)

stijlloze1988 | 13-02-08 | 18:07

ik denk dat de desbetreffende "c1 strijders" voorafgaand aan dit incidident flink aan un kloten hebben gehad op het veld.

Jacobse & Van es | 13-02-08 | 18:05

@Frederick: Als het je om de inhoud en niet de vorm te doen is, spreek mij en andere reaguurders dan niet aan op hun toon of de hype waarin we volgens jou verkeren. De oplossing is vrij simpel, een kleine periode van verlichting binnen de Islam in het westen, maar de gedachte alleen al aan die ontwikkeling is lachwekkend! Of anders gezegd totaal van elk realiteitsbesef verdreven. Dan rest de vraag, wat te doen? Simpel gezegd is dat het koren van het kaf scheiden, wie echt geen enkele poging wil ondernemen om in deze samenleving de wortelen kan beter vertrekken. Wie na dertig jaar nog geen Nederlands spreekt heeft in mijn optiek aangetoond geen enkele poging te willen wagen, 'we' zijn het in 'hun' optiek niet waard. En dat MAG, maar een beetje eerlijkheid zou wel geboden zijn, zeg eerlijk dat je ons haat en wij zullen de wetgeving op u aanpassen! Maar die eerlijkheid is bij de meeste moslimculturen (dat woord gaan we erin houden, want het geeft geen kritiek op het geloof maar wel op de gedragingen afkomstig uit een cultuur gebaseerd op die religie, nu jij weer) ver te zoeken! En als we op een dergelijke basis niet kunnen samenwerken dan is er geen andere uitweg dan het koren van het kaf te scheiden op basis van aan paar aannames! Dan kom je al snel in een sfeer waarin iedere moslim als een potentieel gevaar wordt gezien! Maar nogmaals wie heeft dat nou veroorzaakt? Wat moet je tegenover een groep die de kunst van het met twee monden praten zo goed verstaat? Ik ben een voorstander van veel machtsvertoon in de probleemwijken en deporaties van de kern van de probleemgevallen! Dat zult u draconisch vinden, maar beweer niet dat het geen oplossing is, want dat is het wel! De waarheid is voor sommigen alleen wat te hard, net zoals sommigen hun hond niet naar het asiel kunnen brengen omdat het te moeilijk voor ze is! Voor die zwakkelingen die geen afscheid kunnen nemen, laat de PVV het voor u doen, gewoon even stemmen, andere kant opkijken, naar bed gaan en wakker worden in een héle aangename maatschappij!

Fleauxe | 13-02-08 | 17:56

Slecht dat er wel turkse voetbalverenigingen mogen zijn, maar wanneer er een blanke voetbalclub wordt opgericht is dit in 1x racistisch.

Blankie001 | 13-02-08 | 17:54

Dr. Oplul 13-02-08 @ 17:32
I know. Dat het volk uiteindelijk zelf gaat ingrijpen zie ik allang aankomen. En het lullige is dat ze dan ook Ali met zijn groentewinkel en Sanjeev met zijn Indiase restaurant gaan pakken. Alles wat hier een plek heeft gevonden maar een kleur heeft, zal straks gigantisch de lul worden omdat deze regering een onacceptabele bevolkingsgroep ongemoeid laat voortwoekeren met hun haat en hun bespottelijke take-overplannen.
Ik heb al vaker gezegd: het lukt ze nooit om de boel over te nemen want met 3 malloten met een VMBO-diploma kom je niet ver. Maar het kalme Europa zal voorgoed veranderd zijn met overal aanslagen, moordpartijen, angst en wantrouw. Precies het soort land waar ze vandaan komen. Pas als ze ons naar hun rioolniveau omlaag hebben getrokken, zijn ze verlost van hun frustraties over het nu veel te beschaafde, boven hen uit torenende Europa.

Shalome | 13-02-08 | 17:51

>een marokkaanse buurtvader achter het stuur van de nachtbus
Het eerste bruikbare idee dat ik hier gehoord heb, herhaal het alleen maar even.
@BY 13-02-08 @ 17:38
Misschien geen schade, maar het komt wel behoorlijk agressief over, om niet te zeggen asociaal. Ik zou wel eens willen zien of jij die bus in zou stappen of 'm toch maar over zou slaan als je dit zag.

waazug | 13-02-08 | 17:49

-weggejorist-

DANNY3960 | 13-02-08 | 17:46

BY 13-02-08 @ 17:38

Jij vind dit normaal dus?

DANNY3960 | 13-02-08 | 17:46

het hele stel oppakken en veroordelen wegens het aanzetten tot rassenhaat en discriminazi

Jan Passant | 13-02-08 | 17:45

Wellicht kan Ratko iets betekenen in deze?Ik heb in het verleden wel vaker busreisjes georganiseerd voor de islamitische jeugd,daar wordt zelfs nu nog over gesproken tot in het internationaal gerechtshof aan toe!!

Ratko | 13-02-08 | 17:44

Nou, ik had veel ergers verwacht, als ik op de aankondiging afga.

Ik heb alleen maar schreeuwende pubers gezien, niemand die werd gemolesteerd, geen busruit die aan diggelen viel en er is ook niet aan de noodrem getrokken. Veel wind, maar geen lichamelijke of materiele schade.

Een hoop frustaties bij menig reaguurder om niks. Kortom: storm in een glas water of beter: storm in een bus.

BY | 13-02-08 | 17:38

Shalome 13-02-08 @ 17:29

Inderdaad, maar je weet tog: Als de kalf verdronken is, dempt men de put. Eerst zal dit land totaal naar de klote moeten gaan alvorens er eens daadkrachtig opgetreden wordt. En geloof me, als we dan niets van die slappe hap in Den Haag mogen verwachten, dan neemt het volk op den duur zelf wel het recht in eigen hand!

Dr. Oplul | 13-02-08 | 17:32

Waarom bestaat z'n voetbal vereniging ? :s Niet bepaald intergratie..

Stolker | 13-02-08 | 17:30

Daarom hadden ze in Zuid-Afrika nu bussen voor blanken en bussen voor zwarten. En daar hebben wij toen tegen lopen protesteren, want wisten wij toen veel in onze blanke polderenclave.
Mensen die niet dezelfde bus inmochten vanwege een ander kleurtje? Belachelijk.

Maar het ging dus niet om het kleurverschil. Dat zou inderdaad belachelijk zijn. Het ging om het apengedrag. We weigeren chimpansees ook niet in de bioscoop vanwege hun overvloedige lichaamsbeharing, toch?

du Roi Soleil | 13-02-08 | 17:30

Gewoon effies hondjes inhuren www.red-star-kennel.com/media/Clip112.... en de Turkse machootjes piesen in hun broek en huilen voor mama.
Dat is hetgeen waar al die pestventjes voor beven een grote hond die vervaarlijk blaft.Echt kom eens kijken als ik mijn Amstaff uitlaat met de buurman zijn rottweiler nergens in Den Haag een onveilige situatie!

Broeder | 13-02-08 | 17:30

Dr. Oplul 13-02-08 @ 17:18
Hear hear. Ik zit net het boek van Arthur van Amerongen te lezen (Brussel: Eurabië - heftig!). Die was altijd zo positief over samen leven en multiculverrijking. Hij geeft in zijn boek ruiterlijk toe dat hij er volkomen naast zat met zijn conclusies. Hadden al die multiculverrijkers maar zoveel kloten.

Shalome | 13-02-08 | 17:29

Frederick 13-02-08 @ 17:20
Het land uitgooien. Buitengewoon werkbaar en de enige oplossing. Wet veranderen zodat het kan, klaar. Extremisten, notoire werkweigeraars, straatterroristen, recidivisten - toedeloe.
Wat jij niet van die moslism weet, is dat zij van de confrontatie opzoeken een levenstaak hebben gemaakt. Denk jij dat zo'n clubhuis van 3 ton werkt? Omdat die jongeren zo graag met rust gelaten willen worden en lief spelletjes spelen? Welnee. Het ging gewoon om het fokken, kijken of het lukt, lachen als ze die stomme Hollanders weer 3 ton uit hun handen hebben kunnen slaan, giecheldegiechel. Over een etmaal is het nieuwtje eraf en begint het treiterbloed weer te kruipen. Op nara de volgende ronde. Daar zijn geen oplossingen voor. Het enige wat ze tegenhoudt is de angst om naar die hellhole gestuurd te worden waar ze vandaan komen.

Shalome | 13-02-08 | 17:26

Is stormfront vandaag offline ofzo?

MAXIMO | 13-02-08 | 17:23

@ Fleauxe
Dat klopt en dat wist ik al en dat heb ik ook niet ontkend. Je hebt helemaal gelijk! En je moet ook lekker meegaan in de hype van het benoemen: je moet alles kunnen zeggen en lekker schelden en tieren en op Wilders stemmen.
En oplossingen zijn er ook, zeker als ik de reacties lees: nekschot, het land uitzetten, islam verbieden.
Wanneer komt er eindelijk eens iemand met een oplossing die werkt én werkbaar is? Wilders niet, deze reaguurders ook niet. Ik wacht af. Ik verwacht geen zinnige reactie op mijn vraag.

Frederick | 13-02-08 | 17:20

Frederick 13-02-08 @ 16:43

Ik snap je standpunt, en tot een jaar of twee geleden vertelde ik exact hetzelfde verhaal tegen mijn kinderen die zo langzamerhand een teringschurft kregen aan een bepaalde groep buitenlanders. Deze groep maakten zich evengoed schuldig aan racistische uitingen, dermate dat zij zich op een gegeven moment zelfs een minderheid op school gingen voelen.
Als je, dag in- dag uit, in toenemende mate wordt geconfronteerd met dit gedrag, je ze zelfs al uitspraken hoort doen die je normaliter alleen uit de mond van extremisten hoort.... Dan ga je toch op een gegeven moment ook anders denken. Ik ben er niet trots op, zou graag willen dat het anders was... Maar ze vragen er zelf om. ZIJ zoeken de confrontatie, en dan kunnen we twee dingen doen; Óf het goed blijven praten en denken dat het wel los zal lopen....Óf een keer keihard op laten treden.
Het wachten is dus op een minder laffe regering.

Dr. Oplul | 13-02-08 | 17:18

@ Slag_bij_Nicopolis
Waarom noem jij je eigenlijk niet gewoon Slag_ bij_Lule-Burgas?

Bernhard Bang | 13-02-08 | 17:04

@Frederick: Je moet voor het gemak de CBS-cijfers eens lezen om te kijken hoe evenredig die allochtoon/autochtoon verhouding van je is. Je argument dat het óók bij blanke mannetjes voorkomt doet niets, maar dan ook niets, af aan het grote probleem met Turkse en Macrobaanse hangjongeren/tuig/gespuis/ratten/nageboortes!

Fleauxe | 13-02-08 | 16:54

@De Stramme Kabouter 13-02-08 @ 16:48

vertel! ik wil dat strontjong dit wel eens in m'n gezicht horen zeggen nl.

need i say more | 13-02-08 | 16:50

@ Slag_bij_Nicopolis
ik weet waar je huis woont!

De Stramme Kabouter | 13-02-08 | 16:48

Dit soort dingen worden tog afgedaan als incidenten door onze linkschemedemenschen en linksche coalitie, oftewel gewoon voor je kijken en doorlopen niks aan het handje..

- opgejorrist - | 13-02-08 | 16:45

@ Dr. Oplul
Ik zit niet in de ontkenningsfase hoor (hooguit qua drankgebruik).
Voor de duidelijkheid: hard op de rem trappen zou ik in dit geval ook een prima oplossing vinden, of allemaal de bus uit trappen. Maar dat zou ik ook bij blanke kutkinderen doen. De meeste pubers zijn trouwens kutkinderen.
Ik wilde alleen duidelijk maken dat het geen zin heeft hier allerlei racistische betogen te houden over Turken, Marokkanen of de islam, daar wordt dit gedrag echt niet minder van. In tegendeel.

Frederick | 13-02-08 | 16:43

@Gobo! 13-02-08 @ 16:37

maar je hoeft je niet direct te verlagen tot hun niveau hoor. Je kunt ook gewoon een rustig mailtje met een link sturen. Maar goed zelfs dat wordt (vooralsnog) niet geplaatst

need i say more | 13-02-08 | 16:41

@ Frederick 13-02-08 @ 16:35

U bevindt zich nog in de ontkenningsfase?
Hou toch op met dat linkse gebral van je....

Dr. Oplul | 13-02-08 | 16:37

@ asgardian 13-02-08 @ 16:12
Scherp van je. Al zijn het idd teringzakken, daar doe ik niet aan mee.

Gobo! | 13-02-08 | 16:37

-weggejorist-

Sa_Kaba | 13-02-08 | 16:37

Slag_bij_Nicopolis 13-02-08 @ 15:59 waarom ga je niet met je grote bek naar Afghanistan toe? Koop een enkele reis, want een retourtje heeft geen zin, zeker niet als je zo'n scheur opentrekt terwijl onze jongens aanleggen... je schijt al in je broek als je een verkeersbrigadier ziet! Ik krijg er spontaan schurft van, van zulke gassies...

Hyppo Kriet | 13-02-08 | 16:36

En hoe verschillen deze kutkinderen van blanke kutkinderen? Het feit dat er een filmpje in omloop is?
Ik begin te vermoeden dat het uitblijven van commercieel succes GeenStijl ertoe heeft verleid om een deel van de campagnekas van Geertje Wilders te willen claimen.

Frederick | 13-02-08 | 16:35

Het ergste is eigenlijk dat zo'n busverbinding wordt opgedoekt omwille van deze kudtjochies.
Ik nodig deze kloodtzakjes uit om dat hier in Spanje ekele keren te komen doen,hier stappen er na twee keer een aantal van die gezellige Guardia-Civil in burger mee op de bus en die doen dat niet om bonnen uit te schrijven.

DANNY3960 | 13-02-08 | 16:33

Is er soms een bizar Islam ritueel dat verplicht om die Turkjes bij hun geboorte met hun hoofd naar beneden op de granieten keukenvloer te gooien? Ik verbaas me nergens meer over met dat volk.

chinaski | 13-02-08 | 16:33

cbrdrivert 13-02-08 @ 16:14

Nou Sorgdrager is er al een hele poos niet meer, maar om antwoord te geven op je vraag : dit land wist in de zeventiger jaren precies hoe het zou moeten in allerlei andere landen. Ja, toen hadden we hier wat italianen en spanjaarden en soms een negert. Die italianen en spanjaarden veroorzaakten geen problemen en die ene negert werd met wat geld ook rustig gehouden en daardoor dachten de toenmalige visionairs dat zoals zij met buitenlanders omgingen dat ook elders wel zou moeten werken. Dus kom maar binnen, er was plaats genoeg. Maar de grote geesten van de PvdA zijn al hoog en breed naar het buitenland vertrokken (Italie) en bijvoorbelld mevrouw Connie Braam (groot vereerder van het ANC) is overspannen en ziet het niet meer zitten. Tja hoe nu verder ?

Bertus Bolknak | 13-02-08 | 16:32

-weggejorist en opgerot-

Vak G | 13-02-08 | 16:31

We moesten maar weer eens lijfstraffen invoeren hier in Nederland. Als deze mensn zich niet willen aanpassen, dan straffen op de manier zoals ze dat 'thuis' gewend zijn...

Hyppo Kriet | 13-02-08 | 16:30

-weggejorist-

Vak G | 13-02-08 | 16:29

Ik bedoel dus VAN dingen die wel aantoonbaar zijn....

Dr. Oplul | 13-02-08 | 16:29

Alle Turken terug naar Marokko!

Anaalfabeet | 13-02-08 | 16:28

Maar laten we bovenal eerlijk blijven t.o.v. onszelf....
Op het filmpje (en zovele andere filmpjes) kunnen we zien wat voor teringlijertjes het kunnen zijn. Anderzijds kan iedereen op internet (dus ook op GS) zich voordoen als een provocerende autochtoon om daarmee de boel nog even extra op te porren.
Laten we ons dus vooral niet te veel af laten leiden door dingen die wél aantoonbaar zijn.

Dr. Oplul | 13-02-08 | 16:28

@ Slag_bij_Nicopolis 13-02-08 @ 15:59
Wat bereiken jullie varkens hier mee?

Dat vroegen wij ons ook af, misschien moeten we even langs bij 'onze' varkens in Apeldoorn. Dan kunnen we het ze vragen!

Andre Rouvoet | 13-02-08 | 16:22

voor de 2e keer deze week borrelen de woorden mariniers, knuppels en schoonvegen bij mij op, ik vraag mij toch af wat het verband is.....

Fimbulvetr | 13-02-08 | 16:20

lutsers..

Foxy | 13-02-08 | 16:19

@ slag_bij_nicopolis
Onze jongens doen geweldig werk daar en die zijn nog lang niet klaar!!! Je moet het kwaad uitroeien waar het begint en dan tot op de wortel. dus sodemieter op met je comentaar daarover. verder zijn die ventjes in de bus tuig van het ergste soort dus aanpakken die handel.

Vak G | 13-02-08 | 16:18

Maar goed, het geeft ook helemaal niets....
Dat dit tuig zich maar lekker uitleeft (zolang het kan), en er ook maar even zoveel van dergelijke filmpjes geplaatst worden op YouTube. Ze prijzen zichzelf steeds verder uit de markt en spelen Wilders alleen maar meer én méér de bal toe. Door dit gedrag gaan steeds meer Nederlanders in zien wat de multiculturele samenleving ons gebracht heeft én nog gaat brengen. Degene die nog steeds oogkleppen op blijven houden zijn het niet waard om een discussie mee aan te gaan.

Met hen valt immers ook niet fatsoenlijk te discusseren....

Dr. Oplul | 13-02-08 | 16:16

Slag_bij_Nicopolis 13-02-08 @ 16:00
je zat vast met van die natte zwetende trillende handjes achter je computer toen je dit poste en drukte daardoor 5x op "post"
Ach joh kan iedereen overkomen zo'n eerste keer. ik durf te wedden dat je ook al klaar kwam voordat je goed en wel gepenetreerd was die eerste keer dat je de geyt van je oom Achmed neukte. Maar ja al die spanning met die ooms, neefjes en je vader om je heen he. Nou knul, gelukkig heeft je leraar op dat VMBO schooltje van je niet gezien dat je op GS zat en dus zal het wel meevallen allemaal. Heb je in ieder geval vanavond iets om met je heaumeauvriendjes te delen.

need i say more | 13-02-08 | 16:16

@ Slag bij Apropolis :

Wat bereik jij hiermee?

Waarom geef jij niet al die namen van rifaapjes die in Nederland betrokken zijn bij geweldsdelicten en vechtpartijtjes? (wordt lange lijst, hé)

Zet die Finse bril af and face realitity.

S-man | 13-02-08 | 16:16

Ik weet bijna niet meer te reaguren op dit soort "incidenten". Misschien past twee minuten stilte na elk "incident" wel het beste. Dit land is de laatste 30 jaar zo'n kudtland geworden dat je je hart vasthoudt voor de komende 30 jaar.
Waarom trapt die buschauffeur gewoon niet bloedhard op de rem? Nooit maar dan ook nooit komt dat allochtuig de consequenties eens tegen. Sterker: ze worden beloond met prachtvogelwijken en buurthuizen. Ik snap er echt geen donder meer van. Die kudtjes van Sorgdrager\Balk\Doekle\Vogelaar etc. moeten wel erg stinken.

cbrdrivert | 13-02-08 | 16:14

need i say more 13-02-08 @ 16:00
Mijn excuses. U was me voor.

1sokkie | 13-02-08 | 16:14

-weggejorist en opgerot-

hapsnoete | 13-02-08 | 16:14

Slag_bij_Nicopolis 13-02-08 @ 16:00
U valt in herhaling.

1sokkie | 13-02-08 | 16:13

Vuile teringlijers zijn het,ook ik heb er eens gevoetbald,je voelt je daar zeer bedreigd,vooral als je voorstaat.Ik begrijp niet dat zulk tuig nooit eens keihard word aangepakt en met familie en al het land wordt uitgedonderd,zijn ze meteen allemaal weg want ht is één grote inteeld zooi wat er rond loopt.

janmetdepet | 13-02-08 | 16:13

De slag bij harde Nicopolis is bij de betere videotheek te verkrijgen in Turkse gaypronschap.

LJBrinkhorst | 13-02-08 | 16:12

@gobo

het is duidelijk dat jij ook niets geprobeerd hebt, het moet nl. eerst langs de moderator...

asgardian | 13-02-08 | 16:12

-weggejorist-

overVecht | 13-02-08 | 16:10

Slag_bij_Nicopolis 13-02-08 @ 16:00

Beetje van slag??? 5 x posten????

Enne, let in het vervolg iets op je woorden. Er zijn mensen in Nederland die hier absoluut niet van gediend zijn. Het gedrag van die lui in die bus is niet acceptabel, of ze nu uit Turkeije komen of Marokko of Nederland, zoiets doe je gewoon niet.
Gewoon de ouders op de hoogte brengen (minderjarigen)en daarna tucht en discipline bijbrengen!!!!!! Stuur ze maar langs!!!!!

De Schaapherder | 13-02-08 | 16:10

Slag_bij_Nicopolis 13-02-08 @ 15:59
Moet jij je moeder niet gaan voeren?

Koekje-dr-bij? | 13-02-08 | 16:10

Apeldoorn, waar je bij het uit de trein komen (ik geef toe, op een vrijdagmiddag) al direct het fijne gemekker van de nabijgelegen moskee hoort. Allaaaaaaaaaaaaah oeewakbar! Dit land kan zoveel beter...

LJBrinkhorst | 13-02-08 | 16:09

Slag bij Nicopolis - was dat die roemruchte heldendaad waar het Ottomaanse rijk van honderdduizenden Armeniers werd 'gezuiverd'? - ik ben niet zo thuis in de Turkse geschiedenis ziet u...

Fimbulvetr | 13-02-08 | 16:09

-weggejorist en opgerot-

Bill Bixby | 13-02-08 | 16:09

Waar is -joris- als je hem nodig hebt

coolmos2 | 13-02-08 | 16:08

@slag bij Nicolamabad: Ben je overigens op de hoogte van het feit dat GeenStijl.nl (vzmh) sommige raddraaiers in beeld heeft gebracht! Diefstal van een aantal zaken uit een nachtwinkel en de misdragingen zijn verder uitgebreid in het nieuws geweest! Conclusie, en dat weet je zelf ook wel, je bent een sukkel!

Fleauxe | 13-02-08 | 16:07

@ Slag_bij_Nicopolis:
Dat jij het voor deze vandalen opneemt, zegt al genoeg.

Lobo | 13-02-08 | 16:06

@ Slag bij Nicolpolis: u voetbalt in Apeldoorn?

Fimbulvetr | 13-02-08 | 16:05

@ Slag bij Nicolpolis:

Als Maatschappij hebben wij JUIST heel veel aan de berichtgevingen op GS. Dat bepaalde mongeaulen dit liever niet geplaatst zien kan ik inkomen...

Dr. Oplul | 13-02-08 | 16:04

*zwaait naar slag bij nicopolis, en doet vast de deur open. DOEI!*

BYO | 13-02-08 | 16:02

@Slag_bij_Nicopolis: Eerst een tip, neem aandelenportefeuille en je hoeft niet echt te werken, iesch goede tiep! Verder wil ik, in de sfeer van het Lange Frans topic, tegen je zeggen dat je mening mij een lief ding waard is!

Fleauxe | 13-02-08 | 16:02

ach een beetje kwajongensstreken. Zullen wel etters zijn. Maarja zo zijn "ze" niet allemaal, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen natuurlijk.

neger des heils | 13-02-08 | 16:02

@ QB: 187 is the California Penal Code section that defines murder. It has come into general use among gangs in the United States as a synonym for murder, ...

Fimbulvetr | 13-02-08 | 16:01

@Slag_bij_Nicopolis 13-02-08 @ 15:59
je valt in herhaling lutser

need i say more | 13-02-08 | 16:00

-weggejorist-

Slag_bij_Nicopolis | 13-02-08 | 16:00

-weggejorist-

Slag_bij_Nicopolis | 13-02-08 | 16:00

-weggejorist-

Slag_bij_Nicopolis | 13-02-08 | 15:59

-weggejorist-

Slag_bij_Nicopolis | 13-02-08 | 15:59

-weggejorist-

Slag_bij_Nicopolis | 13-02-08 | 15:59

ze hebben ieder geval wel een eigen mening

overVecht | 13-02-08 | 15:59

-weggejorist en opgerot-

Slag_bij_Nicopolis | 13-02-08 | 15:59

Ies Koeltoer!

Boetsj | 13-02-08 | 15:59

ze kunnen een jeugdhonkbalknuppel krijgen

Dr. Oplul | 13-02-08 | 15:58

Mensen mensen, begrijp nou toch eens wat hier het probleem is. Geen jeugdhonk.

Schoorsteenveger | 13-02-08 | 15:57

@ ik eiges....

Ik gebruik geeneens een kam want ik ben helemaal bold.
Maar goed, als je maar één kam hebt he?

Verder maakt het mij geen ene klote uit waar ze exact vandaan komen.
Een boer uit staphorst is voor hen net zo'n kaaskop als iemand uit de randstad. Waar zij mee meten zullen ze ook mee gemeten worden.

Dr. Oplul | 13-02-08 | 15:56

@ Gobo! 13-02-08 @ 15:48

Zou ik bang voor ze moeten worden vanwege dat zinnetje? Dacht het niet!
En als ze langs willen komen? Ze zijn welkom, er staat alleen geen thee voor ze klaar kan ik je zeggen.

need i say more | 13-02-08 | 15:56

Nou, de uitdrukking 'standrechtelijke executie' bestaat niet voor niks.
De enige andere oplossing is zo'n elektrische halsband waarmee je honden africht. En dan verplicht een rugnummer waar je heen kunt bellen/smsen/bluetoothen om dat ding een schok te laten geven.
'Het door u gekozen nummer kost 2,50 Euro per minuut'. Wedden dat ik mijn loon er in een dag doorheen jaag?

coolmos2 | 13-02-08 | 15:55

@ Koekje-dr-bij? 13-02-08 @ 15:50

Ik begrijp wat je bedoelt, want ik ben daar zelf ook op tegen, maar zover hebben ze me dus al.... Puur gevoel van machteloosheid.
Alles te danken aan die slappe incompentente rotzooi in den Haag

Dr. Oplul | 13-02-08 | 15:53

die man vorige eeuw.. die wist hoe treinen gevuld moesten worden ideetje :)

Bill Bixby | 13-02-08 | 15:53

@ ik eiges 13-02-08 @ 15:51

ja, precies.
Als je één schaap over de kam scheert, volgen er meer.

Sjakie Snel | 13-02-08 | 15:53

Job Cohen mee laten rijden met een bus thee.

opgelost, gewoon doorlopen mensen, niets te zien!

Sjakie Snel | 13-02-08 | 15:52

@droplul

'rif-uitschot' speelt over het algemeen niet bij clubs die 'turkse kracht' heten,
maar goed. als je maar één kam hebt hè?

ik eiges | 13-02-08 | 15:51

Wat een leuke pietje-bel-type-kwajongens zijn dit. Ze zingen en doen een dansje dat is toch leuk. Dat zie je niet meer bij Nederlandse hangjongeren, die doen slechts aan comazuipen....

Fimbulvetr | 13-02-08 | 15:51

@Koekje dr Bij

haha, en op de terugweg de hele bus slopen omdat we verloren hadden, ja dat was magisch ;P.... o nee dat mag niet

jehova666 | 13-02-08 | 15:50

Dr. Oplul 13-02-08 @ 15:49
Normaal ben ik tégen ziektes om mee te schelden, maar ik weet precies hoe je je voelt. Voor deze ene keer dus +1.

Koekje-dr-bij? | 13-02-08 | 15:50

Stelletje grafkanker typhusmongolen!
Gek he dat je zo'n afgrijselijke teringschurft aan dat rif-uitschot krijg!

Dr. Oplul | 13-02-08 | 15:49

@ need i say more 13-02-08 @ 15:36
Je hebt het dys geprobeerd, dat kan ik waarderen.

Gobo! | 13-02-08 | 15:48

jehova666 13-02-08 @ 15:39
Jaa! Precies, we zijn eens per ongeluk naar de 2e divisie geschopt. Dan krijg je inderdaad ZwartWit `28, SC Feyenoordjeugd, en nog wat clubjes met iets later fin-gehalte ( destijds ) DRL, Zwervers enz.
Dat waren nog eens tijden, en als ik bejaard ben vertel ik mijn kleinkinderen dat ik die littekens in de oorlog heb opgelopen.

Koekje-dr-bij? | 13-02-08 | 15:47

Het tuig moet van de straat

Mellorenz | 13-02-08 | 15:44

Geef ze een kop thee, zet er een buurtvader bij en bouw een nieuw honk voor 300.000 euri en alles komt goed.
Of gewoon 20 enkeltjes naar turky van 25 euri. ben je voor 500 klaar.
Evenveel als een boete voor rijden met rode diesel.

onderkant paal | 13-02-08 | 15:44

Pvda: Die buschauffeur doet het ook helemaal fout. Wij weten nog niet precies wat hij fout doet, maar we vinden wel wat ...........

Anjin Mohammed | 13-02-08 | 15:42

pizzeria san remo & Dsign zijn ook weer blij met zijn sponsoring

'there is no such thing as bad publicity'

toch?

ik eiges | 13-02-08 | 15:40

"of wil je glass in je gezicht 187 op je kk hoofd"
.
.
ken die murkezen-sleng niet zeau maar wtf heeft 187 te betekenen...?

QB (ja die.....) | 13-02-08 | 15:39

@koekje erbij

Rotterdam voetballen deden we ook nog in die tijd ja..2e of 3e divisie, weet t niet echt meer, zwart wit 28, feyenoord b3, dat waren nog is tijden :P

ach ja... je word er wel wat harder van

jehova666 | 13-02-08 | 15:39

Bericht zal naar goedkeuring worden geplaatst, ik ben benieuwd.

Topdutch | 13-02-08 | 15:39

Waar zijn de Duitsers als je ze nodig hebt........

Lying Dutchman | 13-02-08 | 15:38

IP trekker op TKA? who cares, heb dus wel een tekstje gestuurd en die kalkoenetjes daar.

Topdutch | 13-02-08 | 15:38

Het is toch zo simpel op te lossen...

Turken en Marokkanen die zich misdragen: hup naar Suriname.
Antillianen en Surinamers die zich misdragen: hup naar Turkije.

Niemand naar Marokko sturen dan? Zeker wel, Maroc reserveren we voor de toekomstige Oostblokoverlastgevers.

Lepo | 13-02-08 | 15:37

@Gobo! 13-02-08 @ 15:34

da wil niet erg lukken; berichten worden blijkbaar niet direct geplaatst

need i say more | 13-02-08 | 15:36

Apen horen in de dierentuin. Grappig dat ze hun gedrag in de natuurlijke habitat voortzetten in de bus, slingeren alom.

De Regisseur | 13-02-08 | 15:35

@ de stramme kabouter

"That's the way, aha aha i like it aha aha" (KC and the Sunshine Band)

Cervelaat | 13-02-08 | 15:35

typisch dat er niemand van de helden hier iets in het gastenboek zet...

Gobo! | 13-02-08 | 15:34

Apenbus.

Lobo | 13-02-08 | 15:34

@ broomstick 13-02-08 @ 15:31Vroegâh deed ik zoiets niet - ik stond zelfs netjes op om oude dametjes mijn plaatsje aan te bieden in de bus .....

Waar ging jij stappen dan dat er oude dametjes in de nachtbus zaten?
Wel zat er vaak een portier van de tent waar je was geweest en dan liet je het wel uit je hoofd om iets geks te doen, omdat je het anders de volgende week wel kon schudden of gewoon een ros voor je kop kreeg...

need i say more | 13-02-08 | 15:34

@Hodja 13-02-08 @ 15:27 Das een erg goed idee, het zou kunnen dat het gros van de sponsoren niet geassocieerd willen worden met zulke boefjes. Maar de kans is groot dat het hun ouders zelf zijn, of familie.. en daar hebben ze vaak heel veel van.. wonen ook allemaal in NL meestal

IDSMadDog | 13-02-08 | 15:33

jehova666 13-02-08 @ 14:42
Dat komt me nog bekend voor ja, was bij ons ook vaak zo. Stond je in de rust met 3-0 voor, kreeg je de tweede helft opeens een mannetje voor je die 3 koppen groter was met een baard ( op je 12e ) en dan ging je nog met 3-5 het schip in. Als de scheidsrechter ooit eens durfde te fluiten had hij meteen 6 berbers om zich heen die hem wel even in het arabisch de waarheid vertelden ( waarschijnlijk ). Altijd leuk, als we in Rotterdam moesten voetballen...

Koekje-dr-bij? | 13-02-08 | 15:33

@plaklul 15:24
Nee, het bashen gebeurt vaak juist precies andersóm, dat is het grote probleem.

Lewis | 13-02-08 | 15:33

grappig hoe die jonkjes in die bus zichzelf vermaakten. Zouden hun ouders ook een kopie kunnen krijgen van dit cinematografische hoogstandje?

camiziodeltoro | 13-02-08 | 15:33

@ broomstick 13-02-08 @ 15:31

Volgens mij is het nog altijd logisch om op te staan voor dametjes in de bus/trein/tram/enz..

De datum is: | 13-02-08 | 15:33

Tsja.... gelukkig dat rechtevenredig met het aantal relletjes ook het aantal filmpjes op YouTube toeneemt. Zijn ze nou echt zo stom om alles wat ze uitspoken gelijk op internet te zetten zodat ze zichzelf in de strop werken?

Gelukkig ook dat er niets gesloopt wordt in het filmpje. Jammer dan dat je er dus niet tegen kan optreden, zelfs niet met dit bewijs in handen. Immers - er moeten eerst doden vallen voordat justitie ingrijpt.

En goh, eens een keer géén kutmarokkaantjes, maar vervelende turkjes (hoor je relatief weinig over).

Vroegâh deed ik zoiets niet - ik stond zelfs netjes op om oude dametjes mijn plaatsje aan te bieden in de bus .....

broomstick | 13-02-08 | 15:31

Turkye in de EU raakt steeds verder weg.

Anjin Mohammed | 13-02-08 | 15:30

altijd al de schijt gehad aan alle paupers in de nachtbus...

prestodegekste | 13-02-08 | 15:30

Haha, wat een bengels zijn het toch he?

Koekje-dr-bij? | 13-02-08 | 15:30

Kaan78, kom er maar in!

1sokkie | 13-02-08 | 15:29

@S-man.

en wat denk je zelf...

Verder: filmpje is t bewijs dat je het met inteelt niet red.

Cervelaat | 13-02-08 | 15:29

Je zou ook een voetbalclub Hollandse Kracht moeten oprichten en alleen maar nederlandse jongens toelaten. Heb je voor je het weet Doekle Terpstra en zn spandoek-dhimmies op de stoep.

Koekje-dr-bij? | 13-02-08 | 15:27

Leuk, alle sponsors van de club staan ook op de site:
www.vvtka.nl/index.php?page=sponsors

Misschien moeten we die met z'n allen attenderen op dit filmpje.

Hodja | 13-02-08 | 15:27

Net stukje geschreven in het Gastenboek, ben benieuwd.

S-man | 13-02-08 | 15:25

Naja, ik snap ze wel... Het is natuurlijk ook heel moeilijk om je aan te passen in een land waarvan de autochtonen geen begrip voor je hebben!

De datum is: | 13-02-08 | 15:25

Is het vandaag alloch-bash dag op GS?

plaklul | 13-02-08 | 15:24

Even de sponsoren van deze gezwellen aanschrijven met link naar dumpert filmpje. Kijken hoeveel sponsors die schurft-Anatoliërs overhouden.

zum kotzen | 13-02-08 | 15:23

Dit is toch een stukje uit Bert Haanstra's 'bij de beesten af', met name de shots uit het chimpanseeverblijf in Burgers?

wijsvinger | 13-02-08 | 15:22

wow, het gebrek aan oerhollandse namen in het lijstje verbazen me wel! Al mijn vooroordelen ten spijt, nu moet ik toegeven dat het voor de verandering een keertje alochtonen zijn die de boel verpesten...

asgardian | 13-02-08 | 15:22

Helaas ken ik deze lui en vind diep triest wat ze doen.
Ik woon zelf ook in Apeldoorn en tja TKA = Turkse Kracht ja(Ordebos).
Ik heb ook al vermoeden dat dit lijn nr 6 is die komt dicht in de beurt daar en dat is net de bus die ik neem elke dag.
Vind helaas heel diep triest en sneu en dom.

xiphos | 13-02-08 | 15:22

Over het algemeen zijn jonge Turkies best aardig opgevoed i.t.t. het Finse kansentuich. Jammer. In Tilboland gebeurt het dus echter ook, en zeker niet met Finnen of Turken. Die laten zich namelijk niet met de nachtbus afzetten in in het blanke ghetto De Diarreeshof. En gelijk hebben ze overigens...

LJBrinkhorst | 13-02-08 | 15:21

rot kinderen....

maced2 | 13-02-08 | 15:20

Lekker douchen in je onderbroek! Dan wil je wel schreeuwen.

varkenoord | 13-02-08 | 15:19

ik vind de berichtgeving hier onnodig kwetsend, ongefundeerd en bovenal nodeloos kwetsend. Dit zijn de consequenties van een verwilderende maatschappij, mensen!! Deze slachtoffers verdienen per direct een dikke knuffel....*zucht*

Lebowski Achiever | 13-02-08 | 15:18

Allemaal hotmailadressen hebben die kleuatjes, 'k zal ze ff de waarheid vertellen!

fuckje | 13-02-08 | 15:17

@brmz 13-02-08 @ 15:15

ja das natuurlijk ook waar: op eigen terrein en onder "toezicht" kunnen ze zich opeens wel gedragen. De excessen vinden meestal plaats buiten het zicht van de buurtvaders/begeleiders

need i say more | 13-02-08 | 15:17

Maar ... dat deden wij vroeger ook. Alleen een stuk verstaanbaarder zodat ook de chauffeur mee zong.

JudgeJuly | 13-02-08 | 15:17

Fokking deli ibnes allemaal.

Mokum Kosher | 13-02-08 | 15:17

VanFrikschoten 13-02-08 @ 15:09

Je moet ook onderhandelen voor je instapt ! Althans dat zei die kakelende kalkoen die nu in Almere moeite heeft om zich aan de regels houden.

Bertus Bolknak | 13-02-08 | 15:17

Ik zal even uitleggen waarom dit in Amerika, waar ik woon, niet gebeurt. Elke buspassagier moet aanwijzingen van de chauffeur opvolgen. Doet die dat niet, dan wordt de passagier vervolgd. Heb eens meegemaakt dat de chauffeur (die constant in contact staan met een centrale) aan de kant van de snelweg stopte en een vrij forse en luidruchtige, eeeh, Canadees, vertelde nu te stoppen en anders maar uit te stappen. Dat hielp want anders was de poltie (State Troopers, daar wil je het niet mee aan de stok krijgen) er binnen 5 minuten bij en de straffen zijn zeer zwaar. Geweld tegen openbaar vervoer medewerkers kan je LEVENSLANG opleveren. Nu ik erover nadenk, er is hier veel minder politie en iedereen heeft respect voor de politie. Politie dissen of uitschedlen doe je hier ook niet tenzij je een klap op je smoel wilt of pepperspray wilt proeven.

HerrOttoFlick | 13-02-08 | 15:16

need i say more 13-02-08 @ 15:14
Normaal heeft niemand uit de buurt last van deze aangelegen voetbalvereniging, maar ik wil ook niet beweren dat het voorval in de bus slechts een "incident" is.

brmz | 13-02-08 | 15:15

Vieeeeezzzzeee gore zwartnekken........ heaumeu;s zijn het!!

Freaka666 | 13-02-08 | 15:15

@brmz 13-02-08 @ 15:11

ooow, dacht dat u ons vroeg of u wel of niet het gras moest gaan maaien ;-)

maarre dat zal af en toe best gezellig zijn zo op zaterdag daarzo met al dat tuig of is dit team slechts de uitzondering die de regel bevestigt?

need i say more | 13-02-08 | 15:14

@Jobbermans 13-02-08 @ 15:09
Jup intregratie op ze best...

Barkruk | 13-02-08 | 15:13

@ byo rat verlegh stadion

Vak G | 13-02-08 | 15:13

Je hebt echt zo veel van dit soort kut kinderen in Rotterdam dat je het bijna een plaag kan noemen, en wat kan je er tegen doen? weinig want je kan er één op z'n bek slaan maar dan heb jij het gedaan. ow daarnaast loop je de kans dat de andere 10 bovenop je springen. 10x 14 jarige = 4 volwassenen ofzo dat win je niet zo makkelijk als je denkt. ik zeg hard aanpakken want buurthuizen gaan dit echt niet oplossen.

Blipse | 13-02-08 | 15:12

need i say more 13-02-08 @ 15:09
Nee. Soms, maar dan ook heel soms, staan er huizen in de buurt van een sportterrein.

brmz | 13-02-08 | 15:11

@Bertus Bolknak 13-02-08 @ 15:07
En met een beetje geluk een *kaan achter het stuur die de taal niet spreekt en de weg niet kent...

VanFrikschoten | 13-02-08 | 15:09

@ brmz 13-02-08 @ 15:08

U is de terreinknecht?

need i say more | 13-02-08 | 15:09

vak G (van welk stadion vraag ik me af) respect voor u!

BYO | 13-02-08 | 15:08

Sterf, stuk voor stuk sterf!!

Stuyff | 13-02-08 | 15:08

Haha, als ik over mijn rechterschouder kijk, kijk ik zo op het veld van Turkse Kracht Apeldoorn. Zal ik het doen? Of zal ik het niet doen?

brmz | 13-02-08 | 15:08

ik ben zelf ook busschaufeur, wil wel ff weten welke lijn dit is, zou m graag eens rijden. maargoed elke bus heeft een stil alarm knopje gebruik hem en binnen een paar min staat de pliessie op je te wachten dan even niet rustig stoppen maar vol op je rem gaan staan zodat deze achterlijke varkens wan dat zijn het door heel je bus liggen. Ella vogelaar een keer mee laten rijden is misschien ook een idee, dan ziet die muts ook eens hoe het er aan toe gaat in het openbaar vervoer. dit soort varkens samen met hun broertjes,zusjes,pa en ma en tel de rest van de familie PIG er maar bij op kunnen zowiezo nooit normaal doen in de bus, ze proberen je altijd te bedonderen en als je ze snapt dan ben je een racist. nou laat mij dat dan maar lekker zijn!!! bij mij geen boerka in de bus!!!!!!!!!

Vak G | 13-02-08 | 15:07

Ben ik even blij dat er tegenwoordig van die prachtige taxies rijden die me heel goedkoop en snel overal naar toe brengen !

Bertus Bolknak | 13-02-08 | 15:07

Shoot to kill.

Cesar Maximus | 13-02-08 | 15:07

Soms vraag ik me echt af wat er nou weer van dit land geworden is. wanneer worden zulk soort mensen nou eens gewoon fatsoenlijk doodgeschoten. zijn we er in ieder geval van af.

Nosferatio122 | 13-02-08 | 15:04

Mr. Wilders; Doe je ding!

Naldje | 13-02-08 | 15:04

Mongaulen!!

Ph0bium | 13-02-08 | 15:04

Dat yoghurtincident eindigde met een arrestatie en een boete van 300 euro. Dat komt omdat het goed is geregeld bij de RET (Rotterdam). Op iedere tram zit een controleur/beveiliger die zulk soort gastjes wel aankan. En als ze het niet aankunnen hebben ze de mogelijkheid om hulp op te roepen. Dan staat er bij de volgende halte een busje te wachten.

dada__ | 13-02-08 | 15:04

Deze murken zijn knettergek.
ik zeg via dat lekke hek op schiphol zo t laadruim in van een 747 en toedeledoekie.

kippepik | 13-02-08 | 15:03

Kijk eens daar! Onze toekomst!

Harige Mammoet | 13-02-08 | 15:03

Heeft joris te weinig werk de laatste weken, dat jullie met het zoveelste cultuurverrijkers-topic komen?

zum kotzen | 13-02-08 | 15:03

Ik moet zeggen dat ik me in menig nachtbus na t stappen met mn dronken kop ook wel eens (ok , behoorlijk vaak) heb misdragen. net zo als die turkjes. beetje puberaal gedrag. beetje 'NEUKEEEHH' schreeuwen terwijl je nog zo maagd bent als ik weet niet wat. in een nachtbus moet t kunnen. Zolang ze maar nix slopen.

BYO | 13-02-08 | 15:03

Ze dragen echte bontkraagjes, que chique! Wat mij betreft mag die buschauffeur - tegen riante vergoeding uiteraard - zijn bus naar de Bosporus rijden, zelf veilig uitstappen en met de deur op hermetisch op slot de bus in het het water in laten rijden. Good riddance.

shock'nblog | 13-02-08 | 15:03

Ik mis Jan Maat........

Keaning_Radboud | 13-02-08 | 15:00

@imrdy4u> ja zo denken die jongens er ook over.

superjan | 13-02-08 | 15:00

Waarom er geen nachbussen rijden?

euhm in 010 rijden ze elke avond..

Sleurhutje | 13-02-08 | 15:00

Het zijn altijd dezelfden....

LoL @ Sévèke | 13-02-08 | 14:59

-weggejorist en opgerot-

imrdy4u | 13-02-08 | 14:59

BOB jij of BOB ik?
?
Misschien kunnen ze een of andere zelfmoordterrorist vragen die bus te besturen, gebruik daarvoor een afgeschreven DAF-bus (zijn we daar ook weer vanaf) en zijn we af van de zelfmoordterrorist, hopelijk heeft ie 76 lelijke dikke ouwe troelen in de hemel die nog maagd zijn omdat niemand ze wilde neuqen en zijn we ook nog eens van dat tuig van de richel af
HOPPAA

yokiamy | 13-02-08 | 14:59

Preventief ruimen, werkt het beste.

MistahMastah | 13-02-08 | 14:58

Als je die jongeren in een groot rad zet leveren ze misschien nog wel wat energie op! Voor de rest zie ik weinig mogelijkheden dan deporteren naar Groenland, behalve dan de oude vertrouwde schandknaapjes, die mogen blijven, die wel!

Fleauxe | 13-02-08 | 14:58

@[email protected]:53,
Leuk! Turkse emailadressen! En dat zullen ze merken!

fuckje | 13-02-08 | 14:58

-weggejorist-

ijsklont | 13-02-08 | 14:57

Eigen schuld, had die chauffeur zich maar meer moeten integreren!

Aktivist | 13-02-08 | 14:57

ze zijn voorbereid bij de tka
Uw IP adres wordt opgeslagen tegen misbruik.

Mellorenz | 13-02-08 | 14:57

Turkse Kracht Apeldoorn?! Is het al zo gesteld met die zogenaamde integratie en ander multikul gelul?

VanFrikschoten | 13-02-08 | 14:57

-weggejorist-

ijsklont | 13-02-08 | 14:57

Tsja, bij een halte wachten en de chauffeur ondersteunen lijkt me de enige optie. En dan zonder pliesie...

Gary Glitter | 13-02-08 | 14:56

-weggejorist-

ijsklont | 13-02-08 | 14:56

-weggejorist-

zero4five | 13-02-08 | 14:56

Dan komt er weer zo'n links bolwerk van jeugdzorg praten met de ouders van deze ontspoorde mongeaulen. Tolk mee en opgelost, ze zullen het noooooit meer doen

Mellorenz | 13-02-08 | 14:55

Ze doen dit alleen maar in groepen. Ben nog geen Turk of Fin in zijn eentje tegengekomen met een te grote bek. Vuilnisbakken zijn het.

Lying Dutchman | 13-02-08 | 14:55

Ik sta nog steeds volledig achter mijn voetbalstadionproject. Het eerste elftal is al genomineerd

OoO | 13-02-08 | 14:52

De nachtbus kwam van links?

kolonel klootoog | 13-02-08 | 14:51

Ze moeten die fukking bus met die klote neuqkalkoenetjes tegen de boom rijden. Squashed Turkey, je ziet ze soms in de States op de weg. Erg prettig om te zien. klootjes volk net zo kludt als maroc en ander rift geitenneuqerts. Goh zijn kalkoentjes ook islammig? En eh Dr Saugensie, leipzuurdeeg, ga jij eens lekker mee met die bus.

Topdutch | 13-02-08 | 14:50

Wie stuurt dit filmpje naar "Den Haag"?

fuckje | 13-02-08 | 14:50

Geert, kom der maar in! Anders krijgen ze weer van de lokale PvdA een jeugdsoos op loopafstand om zo de nachtbus in stand te kunnen houden... Ies logiesch toch?

Blake Bier | 13-02-08 | 14:50

Erdogan kan trots zijn op zijn "mensen", die hun eigen cultuur in het buitenland in stand houden....... mogen ze een nare ziekte krijgen, het vullis!

fuckje | 13-02-08 | 14:48

Zet Winnie "het gepeupel moet niet zeuren" Sorgdrager eens achter het stuur van die bus...

p0rn0 | 13-02-08 | 14:47

Ik zou bijna alleen maar op voetbal gaan om dit soort figuren tegen te komen... knuppel in de sporttas, ijzere geslepen noppe onder me schoene, boksbeugel in de sportbroek moet goedkomen.

Barkruk | 13-02-08 | 14:47

Jongens, succes met dit land, ik heb het wel gezien hier: reddeloos verloren. Met Pasen stap ik op het vliegtuig en kom hier alleen terug om op safari te gaan.

Tapu | 13-02-08 | 14:47

Uit de wet op het primair onderwijs:
"Het onderwijs richt zich in elk geval op de emotionele en de verstandelijke ontwikkeling, en op het ontwikkelen van creativiteit, op het verwerven van noodzakelijke kennis en van sociale, culturele en lichamelijke vaardigheden."

Bernhard Bang | 13-02-08 | 14:47

Het bewijs: alleen paupers gaan nog met het OV.

kapotte_stofzuiger | 13-02-08 | 14:47

misschien wil balkenende wel een nachtje meerijden met de nachtbus,

Mellorenz | 13-02-08 | 14:46

Wat een vuile vieze varkens, en met deze mijn oprecht excuus aan de echte varkens.

toytoy | 13-02-08 | 14:46

Laffe rotjong.

Ari Gold | 13-02-08 | 14:46

Enkeltje turkije, anyone?

Eetlepel | 13-02-08 | 14:45

Ik begin het recht op een wapen van die amerikanen steeds beter te begrijpen.

Hellsmurfje | 13-02-08 | 14:45

Ella Vogelaar vindt dit alles verwarrend. En in Amsterdam kun je met zulk gedrag een jeugdhonk winnen. Wat zeg ik, twee!

Koning Koel | 13-02-08 | 14:45

gewoon alle buschauffeurs voorzien van een wapen, als dat niet voldoet zet je toch gewoon een marokkaanse buurtvader achter het stuur van de nachtbus

Mellorenz | 13-02-08 | 14:45

Optelsom der sneuheid. Zatte Brabo mongolen zjin sneu, balorige Turkse voeltbalpiemeltjes zijn sneu, inliineskaters zijn sneu. Toch blij dat ik elke keer buiten voornoemde categorien val - je zal maar een zatte Turkse voetballer op inline skates zijn...

looprekje | 13-02-08 | 14:44

De heren hebben goed geluisterd naar de toespraak van hun grote leider Erdogan. Behoud van eigen cultuur is hoogst belangrijk voor een goede ontwikkeling.

Schoorsteenveger | 13-02-08 | 14:44

Paspoort afpakken en terug naar Azië sturen.

Dr. Faustus | 13-02-08 | 14:44

whahaha, vaak genoeg tegen gevoetbal, grote bek, maar dat is ook het eenigste, mietjes zijn het, met ze alle tegen 1 kunnen ze wel, maar alléén zo slap als strond(letterlijk:P) geweld met geweld bestrijden;)

breden | 13-02-08 | 14:44

Stelletje vuile teringlijertjes.

whatisup? | 13-02-08 | 14:43

Om een of andere reden kan ik momenteel nauwelijks iets zeggen zonder een grof woord te gebruiken. Dus ik zal volgens Sorgdrager wel mede de reden zijn waarom deze nareziektelijers zich zo misdragen. Het is immers altijd de schuld van de gewone man/vrouw en niet van die nareziektelijers zelf.

Godward | 13-02-08 | 14:43

Ikzelf ben lid van een voetbalclub in apeldoorn, in de jeugd ook regelmatig dit tuig tegengekomen, was liever ziek die dag, je wist toch al dat je ging verliezen omdat:
a) je medespelers geen schone onderbroek meer overhadden
b) je geen geslaagde actie kon maken, omdat bij bij de 2e keer je benen afgezaagd werden zonder dat er ook een fluitje gaat..
c)dit kansenjongeren zijn en elke klacht richting knvb weggewoven word i.v.m. bv valsspelerij(in de c junioren al meer haar op t gezicht dan ik op op me piemel, makkelijk dat iedereen hassan mohammad en ali heet, kan pappa ook is meedoen)

jehova666 | 13-02-08 | 14:42

Dus de pliesie heeft alle namen en rugnummers? Dan ga ik er van uit dat er geen undercoveractie van Pieter R de Freeze aan te pas hoeft te komen om dit misdrijf op te lossen. Wanneer spelen de klootzakjes weer? De 16e?

Hannibeaul Lectuur | 13-02-08 | 14:42

@HarryDeHengst: nee nee nee, lijfstraf elke dag weer en dat levenslang! Niet de doodstraf, linkschmensch dat je bent, voelen zullen ze het!

Fleauxe | 13-02-08 | 14:41

Moet die buschauffeur ook maar niet zo bijdehand doen.

Drs. Saugensie | 13-02-08 | 14:41

Dit soort gezelligheid is een verrijking voor de samenleving.

baronbreekijzer | 13-02-08 | 14:40

Tja, dan geen stinkende diesel nachtbus. 1 positief iets, dan is groenlinks ook weer tijdelijk blij.

DatDus | 13-02-08 | 14:40

Daarom, doodstraf.

HarryDeHengst | 13-02-08 | 14:39

in gedachte zie ik de bankjes in het park al staan "alleen voor blanken" dat kan dus ook op de bus worden gezet.

Mellorenz | 13-02-08 | 14:39

Kudt-buitenlanders... daar gaat mn nachtbus.

SplitFaction | 13-02-08 | 14:39

Gek he, dat steeds meer mensen een pleuris hekel aan die klanten krijgen

kutjemuf | 13-02-08 | 14:39

dat soort figuren moet je ook achter de bus hangen

Mellorenz | 13-02-08 | 14:37

wat een zaadstengel is die nederlander.. ik heb alleen het begin gezien.. dat kijk ik echt niet af..

gnarfie | 13-02-08 | 14:36

Tijd voor een flinke knokploeg die dit soort figuren aanpakt , dalijk moet ik gaan bobben lijkt me niks.

Barkruk | 13-02-08 | 14:36

ach waar maken we ons toch druk over. Lees net dat er 7 kansenjongeren van kanaleneiland zijn vrijgesproken omdat de rechtert vond dat de gemeente de samenscholingsregels van maximaal 5 personen te streng interpreteerde... Hij achtte niet bezwezen dat er sprake was van samenscholing. Kudtland, kudtrechterts

need i say more | 13-02-08 | 14:35

Ik word nu ook wel een beetje moe om elke keer weer op de harde "feiten" gedrukt te worden, GS. Doe maar even een artikel over Polen plaatsen. Wel zo fris! Op Geert ga ik toch niet stemmen.

cynische_kloatxak | 13-02-08 | 14:35

arme buschauffeur ;(

De Schraper | 13-02-08 | 14:35

Met busje en al het land uit!

Fleauxe | 13-02-08 | 14:33

Lijkt toch op kwade MTV invloeden

Telegraafhoerrr | 13-02-08 | 14:32

En maar zeiken dat er zo gestigmatiseerd wordt.

Zuma | 13-02-08 | 14:32

Tijd voor een nieuw 1683.

IgorTheHorrible | 13-02-08 | 14:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken