Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

De man van 7 miljoen

manvanzevenmiljoen.jpgOm precies te zijn 7.030.000 mensen keken gisteravond naar Joran's bekentenis. Vandaag vertrekt Peter naar de VS, voor optredens bij Oprah, Larry King, Good Morning America, Greta Van Susteren, The Today Show, The Early Show, Court TV, America's Most Wanted en de Nancy Grace Show. En voor Joran zit het er ook op. Niks Bubba, gewoon kippen jagen vanavond in de Manhattan... Update: De Landrover waarin Joran zijn bekentenis deed, staat te koop bij Ekris voor 63900 euro. Koop wel een goede luchtverfrisser...

Reaguursels

Inloggen

[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt

Wilson Wartaal | 07-02-08 | 21:50

Even voor de duidelijkheid, ik vond Joran niet lijper overkomen dan het gemiddelde blowende, witte, tot op het bot verwende, rijkeluiszoontje, die normaal gesproken ook overal mee wegkomt.

knutsel | 04-02-08 | 19:22

Weet iemand of PrdV zich echt journalist mag noemen?

Een echte journalist had nl het volgende geweten of gedaan:

- Een verhoor onder invloed van drugs, alcohol e.d. is niet betrouwbaar;
- Wie is Daury en heeft hij een alibi;
- Vraag aan de moeder van Natalee: "leed uw dochter aan epilepsie, suikerziekte etc?"

Kortom een 'lege huls show', kan ik ergens ook een aanklacht indienen voor dwaling en bedrog en zo mijn kostbare 2 uur tijd ad. € 180,- p/u bruto terugvorderen?

handleiding | 04-02-08 | 16:56

Vraag me af of peter beth twitty ook zo goed heeft doorgelicht.... op amerikaanse weblogs en fora komt zij er ook niet zo best af. Die vrouw stond al de dag na de vermissing met camera's op het eiland. Daar heeft ze vast niets aan verdiend....
Er zit gewoon een luchtje aan deze hele zaak..... Joran zit er tot aan z'n oren in, maar de moeder van natalee is ook niet helemaal zuiver als je het mij vraagt.

doti78 | 04-02-08 | 16:51

7.030.001 dus.
Ik woon in het buitenland en heb een schotel.

-- weggejorist -- | 04-02-08 | 16:50

de hyves van van der sloot is trouwens net geblokkeerd

blackgear | 04-02-08 | 16:15

hahaha peter aars de vries komt er ineens achter dat een talkshow geen tolkshow is - helaas kan hij hooguit 3 woorden engels foutloos formuleren ..

goeiemiddag | 04-02-08 | 15:48

in een vorig topic zei ik nog: Peter heeft wel lef als ie met dit kutdverhaal bij Oprah op de bank gaat zitten. nou.. weer een illusie armer.. of een bevestiging rijker.

Steve Brown, kom er maar in!

RotteKies | 04-02-08 | 15:48

Er zijn hoogstwaarschijnlijk ook hoge heren van Aruba bij betrokken, die papa die nacht heeft gebeld. Wisten niet dat het zo een hype zou worden, en kunnen nu geen kant meer op. Praten is nu voor hun al helemaal niet meer mogelijk. Dit zaakje stinkt tot in de hoogste regionen en er lopen er een paar flink te zweten nu. Anders zouden ze daar op Aruba niet zo hard hun best doen om de zaak steeds weer de doofpot in te duwen.

bakaka | 04-02-08 | 15:43

Zo, dat was weer de campingzender voor 2008

Koninkrijk | 04-02-08 | 15:43

hmm misschien klopt die hele verklaring wel van geen kant. en probeert hij op deze manier een uitweg te vinden omdat de straf dan minder zwaar zal zijn. dan als hij de waarheid vertelt.
ik denk gewoon hun zijn daar op het strand beland. hij vingert haar ze wil niet hoe dronken ze ook is. ze zegt dat ze het niet wil onze grote vriend joran wil wel. raakt gefrustreerd wurgt haar. vervolgens verstopt hij het lijk in de bosjes. belt papa die zet zijn pc aan om te downloaden!
Papa komt naar het strand en papa dumpt het lijk als joran weer terug naar het hotel loopt.

blackgear | 04-02-08 | 15:36

RotteKies 04-02-08 @ 15:27
Familie van Binaca/Bainca.

Bigi Bana Boy | 04-02-08 | 15:34

Peter kiest eieren voor z'n geld, wat een verrassing!

RotteKies | 04-02-08 | 15:33

Die gozer is een geboren leugenaar. Nu blijkt dat ie ook over zijn naam heeft gelogen. Hij heet helemaal niet Van der Sloot. Maar Joran van der Zee.

bakaka | 04-02-08 | 15:29

@ Bigi Bana Boy 04-02-08 @ 15:16

komt inderdaad niet echt stabiel over. gevaarlijke gek?

RotteKies | 04-02-08 | 15:27

allemachtigprachtig 04-02-08 @ 12:49
Ik stel Cthulhu voor ipv zo maar een willekeurige octopus.
en.wikipedia.org/wiki/Cthulhu

Bigi Bana Boy | 04-02-08 | 15:20

rob4179 04-02-08 @ 13:39
Waar is toch de tijd gebleven dat het soort malloten als jij nog nooit van het Internet gehoord haden ? De tijd dat je alleen nog maar DDS en XS4ALL had.

Bigi Bana Boy | 04-02-08 | 15:16


Had er al iemand een ideetje voor een nieuwe clubhit van de zomer, iets met een Boot of Boten, Nata en Sloot of zoiets
Blubblublub...

autechre | 04-02-08 | 14:35

@ Natte bever: ja natuurlijk, ik laat het dan ook aan justitie over om alles uit te zoeken.
Maar de kernvraag is natuurlijk: waarom heeft hij N.H. in zee (laten) dumpen als hij niets te verbergen had?
BTW die moeder van N.H. was vooral geschokt door het sletterige gedrag van haar dochter in haar laatste uren en wil dat gedrag toeschrijven aan J.v.d.S., alsof hij haar zo gemaakt heeft.
Het kwam dus als een grote schok voor haar over, meer nog dan dat ze nu voorgoed dood is verklaard.
Zij wil hem dus ook hiervoor laten hangen en zal alles in het werk stellen om dit te laten gebeuren.
Die Joran heeft het slecht getroffen met zijn slachtoffer, als het een lokaal negroide meisje was geweest, had het op pagina 23 van het plaatselijke sufferdje gestaan en daarmee basta.

Bisschop Gijsen | 04-02-08 | 14:29

@ mezelf: gebeid is gebied. Excuus.

cbrdrivert | 04-02-08 | 14:18

Moet toch niet al te moeilijk op te lossen zijn.
--
Niemand maakt mij wijs dat niet alle bootbewegingen op de globe bijgehouden worden. Zeker in dit gebeid. De vraag is alleen waar die informatie ligt. En die vraag is ook niet moeilijk te beantwoorden: In satelliet gegevens van de US of A. En de gegevens van de aanwezige Nederlandse Marine. Die zijn beide namelijk zeer geinteresseerd in bootbewegingen i.v.m. drugstransporten. De vraag rijst waarom deze gegevens niet openbaar gemaakt worden. Zal wel iets met geheim en landsbelangen te maken hebben. Een verdwenen meisje is gewoon zwaar ondergeschikt en telt niet mee.
--
In de jaren '80 konden de Amerikanen al afluisteren d.m.v. trillingen van gebouwen en glas. Joran, zijn paps en advocaat bespreken ongetwijfeld vele malen deze zaak. Gewoon jarenlang een echte high-tech speurneus zonder media-geile ambities op deze zaak zetten.

cbrdrivert | 04-02-08 | 14:18

@ Quichegerechtigde 04-02-08 @ 14:11

hahaha

"wat is de naam van die boot Joran?"

wie heeft trouwens die kutvraag verzonnen?? als Joran nou bijdehand was geweest had ie Neeltje Jansz gezegd..

RotteKies | 04-02-08 | 14:15

Nou schijnt de broer van Patrick een botenbedrijf te hebben... zoekt Peter R. daarom niet verder uit wie de botenman was? Was het niet Daury maar wellicht de broer van Patrick?

Quichegerechtigde | 04-02-08 | 14:11

@ paradocx 04-02-08 @ 13:52

bij het vaststellen van een plausibele verklaring zullen we eerst over alle details moeten beschikken, ik zie dat helaas niet gebeuren.

preventief ruimen dan maar? hij krijgt verder toch maar een kudtleven, met alleen kans op een criminele loopbaan, met meer mogelijke slachtoffers.

RotteKies | 04-02-08 | 14:03

Bisschop Gijsen 04-02-08 @ 12:55
Jij denkt en vermoedt veel.
Joran zet zichzelf weg als een pathologische leugenaar en erger, dus waarom zou je de ene leugen wel geloven en de andere niet? Je kunt ook met grote stelligheid leugens vertellen ('Ze komt nooit meer terug.').
Hij kan rustig z'n mond houden, mocht het weer tot een arrestatie komen. Dat zal hij ook doen. En uiteraard trekt hij zijn eerdere verklaringen weer in.
En wat blijft er dan over? Net zo veel als dat er was voordat Peter met zijn werk begon.
Niemand weet of en waaraan hij in de strafrechtelijke zin van het woord schuldig is. Er zal dus nieuw bewijs moeten komen. Een enkel 'Hij weet er meer van' of ' Waar rook is, is vuur', is allemaal heel boeiend maar leidt tot niks.
In ons systeem is iemand pas schuldig als zijn schuld bewezen is. Niet als iemand 85 geestelijke stoornissen heeft en er veel geharrewar is rond de feitelijke toedracht van een mogelijk misdrijf.
Lijkt mij een goed systeem, wat je verder ook mag denken of vermoeden over iemands karakter, schuld etc.

nattebever | 04-02-08 | 13:59

jullie ook hier? 04-02-08 @ 10:53
Ik dat stukje in mijn post gelezen waarin ik zei, and I quote: "Want de reden dat ik dat vraag, is dat ik het kenteken enorm gek vond en het mij daarom gister ook opviel" Nee? Niet gelezen? Dacht ik al!

Nonnes 04-02-08 @ 10:53
Ja logisch ook ergens.
Maar werken deed het dan niet echt hé haha

sharonneke | 04-02-08 | 13:52

3 hypotheses
a) Natalee heeft zelfmoord gepleegd omdt ze misbuikt werd door haar stiefvader en verslaafd is aan drugs.
b)Er is een verkrachter op het eiland (dixit aanranding vrouw op zelfde strand 2 maand eerder)
c) OD en Joran zijn vader heeft het lijk in zee gedumpt

paradocx | 04-02-08 | 13:52

@ Rottekies: :P

Dyde | 04-02-08 | 13:44

@ Dyde 04-02-08 @ 13:36

Die heeft endemol weer ingezet bij de opnamen van het nieuwe kijkcijferkanon "Naai 'm Erbij" te zien bij de SBS winterprogrammering 2008.

RotteKies | 04-02-08 | 13:40

Mensen, vergeet niet dat P.R de Vries geen politie of rechter is, hij geeft alleen maar voer zodat ze daar alleen nog maar de handtekening er onder hoeven te zetten zodat ze op aruba het gevoel hebben dat hun het opgelost hebben.

joran (RANDDEBIEL) je had alleen maar 112(moeilijk nummer he, hebben ze extra moeilijk gemaakt voor mongolen als jij) te hoeven bellen maar je zal wel meer te verbergen hebben he, ondanks dat ze dronken was zal ze wel niet vrijwillig met je hebben willen sexen, he...

Jij en je familie zijn een schande voor nederland en ik hoop dat jij en de rest in dit vieze spelletje nooit maar dan ook echt nooit meer eenige vorm van geluk mogen voelen... als je weet wat dat is!!!!

Echt ik ben er kapot van...

ps. joran komt bij de dokter met een gebroken pols (waarschijnlijk te veel mastruberen)...

DIAGNOSE: AFMAKEN IS NIET MEER TE REDDEN....................

JOUW naam mag nooit meer met hooftletters geschreven worden laag,lager het laagst...

Groet Rob Wijchen

rob4179 | 04-02-08 | 13:39

Waarom staan er in die autoadvertentie bij opties en accoires geen cameraatjes en microfoontjes?

Dyde | 04-02-08 | 13:36

ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de rol van moeder Holoway, en de manier waarop zij ter plekke kwam, en waarom zij niet naar de zee wou kijken??.. en dan die rare aanplak biljetten van d'r.

Look what THEY did to our country?... wie .. Joran en c.s.?... volgens mij doelt zij op de drugsverslaving van d'r dochter en zijn THEY de drugsdealers in het algemeen. Heeft ze soms een berichtje van Natalee gehad, voorafgaand aan de laatste vakantiedag op Aruba? Had Natalee geen zin meer om thuis te komen?

Zijn die klasgenoten van Natalee uberhaupt ooit gehoord? of moeten die hun waffel houden?

antwoord op alle vragen zou een wat duidelijker beeld scheppen van de situatie die zich daar op dat moment voordeed, kunnen we daarna alle puzzelstukjes bij elkaar leggen.

Wellicht doet Peter Rrr daar in de USA het stof weer een beetje opwaaien, en stapt er iemand naar voren met wat antwoorden.

Feit blijft dat Joran een domme lul is, maar wellicht is ie verzeild geraakt in iets waar hij geen weet van had, en heeft hij het alleen maar beroerder gemaakt.

RotteKies | 04-02-08 | 13:24

The answer my friends has gone with the wind. The answer has gone with the wind, om het maar een in goed Nederlands te zeggen.
How many tears....
wordt soms vervolgd!!!

frriyomi | 04-02-08 | 13:23

Die schoenen liggen niet in een putje. Die zijn met de veters om haar nek gebonden en gevuld met zand en stenen toen Joran en Papa Joran haar van de boot af keilden.
Die hele Daury heeft er geen moer mee te maken, net als Deapack & Co.

frickY | 04-02-08 | 13:12

@ Bisschop Gijsen

Totaal mee eens!

allemachtigprachtig | 04-02-08 | 13:01

ow ja die gympies.... die zijn volgeschept met zand, en gebruikt als ballast voor het afzinken van natalee, hij had nl net een aflevering van McGuyver gezien; alles gebruiken wat je kan!

RotteKies | 04-02-08 | 12:59

Aan Ed en Nattebever:
De oplossing moet gevonden worden met een combinatie van psychologie en forensisch bewijsmateriaal, zoals telefoontjes traceren, een tijdpad maken, doorzagen op onjuistheden in zijn "bekentenis".
Mij viel een heleboel dingen op:
In het begin praten ze papiemento, later schakeleden ze over op nederlands, met zo nu en dan coño hier, coño daar, waarom?
Werd Joran niet achterdochtig door al die vragen? Of wilde hij juist zijn hart luchten en tevens indruk maken op die beroepscrimineel?
(BTW zijn motief om naar Peter R te gaan omdat hij medelijden had met de moeder van N.H. *kuch*)
Ik denk dat die vader er veel meer van weet, en voor zijn zoon niet alleen een mobieltje voor in de gevangenis (zodat hij meer respect zou krijgen) heeft geregeld, maar ook geadviseerd om het lijk in zee te dumpen.
Dus die vader heeft ook veel te verliezen, maar hij dacht met zijn connecties op Aruba dat het wel met een sisser zou aflopen.
De gesprekken in het priv'e-tuinhuisje van Joran met die Daury, na afloop, zou dat niet een gesprek met zijn vader zijn geweest?
Kortom Joran is verstrikt in zijn eigen leugens, en zeker onder invloed van cannabis kan hij niet alles meer sluitend bijeenliegen.
Waarschijnlijk is N.H. gewoon in coma geraakt op het strand door de alcohol, terwijl hij net op het punt stond zich te laten pijpen, dat hij haar uit pure frustatie heeft vermoord, want anders had hij toch niets te verbergen en had haar naar een ziekenhuis kunnen laten brengen ofzo.

Een ding wist hij ook met stelligheid te zeggen: "ze komt nooit meer terug"
Dus dat is voldoende voor een rechtzaak: het niet geven van hulp en het wegmaken van een lijk c.q. lichaam in coma, want dat was dus ook niet zeker.
Een paar maal werd gevraagd, " Hoe wist je dat ze dood was"?, en daar kwam een onduidelijk antwoord op.
Ook was het volgens die Joran niet zijn idee om haar in zee te dumpen, maar van die vriend met een bootje, je zag op dat moment dat hij aan het verzinnen was, om hemzelf maar weer een keer vrij te pleiten.
Ik hou erover op: voor mij is duidelijk guilty as hell en zijn vader weet er meer van dan wij denken.

Bisschop Gijsen | 04-02-08 | 12:55

Hoe kan je in een keer 7.030.000 mensen naaien. Kom naar Nederland

BernieLaPlant | 04-02-08 | 12:54

JORAN + NATALEE = 'DODE' NATALEE = 'LIJK' IN ZEE = 'LIJK' OPGEVRETEN DOOR REUSACHTIGE OCTOPUS

Ja... die octopus he... die wil ik er ook in houden!

allemachtigprachtig | 04-02-08 | 12:49

De hyves van Daury is 'Niet ok'

Karel Aasschaaf | 04-02-08 | 12:41

Een narcist is het zeker.
Merk je alleen al aan hoe hij reageert als het hem maar niet lukt Natalee weer tot leven/bewustzijn te wekken: "Dat mij dit nu moet overkomen!".

Mulimans | 04-02-08 | 12:41

Wanneer begint de VS weer met geheime CIA-vluchten?

tripel | 04-02-08 | 12:40

@ mokum2948 04-02-08 @ 12:07
Ik denk dat het uitkomen van het feit dat Joran niet in zijn bedje lag, zou betekenen dat hij zijn "appartementje" op moest geven, in het narcistische brein van Joran moest dit koste wat kost voorkomen worden.

Alice D. | 04-02-08 | 12:34

Azamat Bagatov 04-02-08 @ 12:28
Allemaal leuk en aardig, maar we hebben zojuist te horen gekregen dat Jorma niet vervolgd kan worden vanwege het ontbreken van een lijk, dus hebben die details blijkbaar weinig zin.

Mulimans | 04-02-08 | 12:33

Oké Paytor R............
En nu alle stukken die je eruit geknipt hebt...........
Met alle kunst en vliegwerk kom je niet verder dan dit gepruts.
Door je media-geilheid en ongeduld zullen we nooit weten wat er gebeurd is.
Gepruts - verprutst

Hakkepof | 04-02-08 | 12:33

@ Rabarberke 04-02-08 @ 12:21

en dan het risico nemen dat je helemaal voor de bijl gaat? Terwijl dat kind "spontaan"de pijp uitging?
nee, ik denk echt dat Joran "hulp" heeft gezocht bij de oorzaak van Natalee's probleem.

RotteKies | 04-02-08 | 12:32

Rabarberke 04-02-08 @ 12:21

Ja, denk ik ook.
Pappie heeft een flinke finger in de pap en heeft allicht ook wat vriendjes daar die ervoor zorgen dat het wederom geen rechtzaak wordt.

Mulimans | 04-02-08 | 12:30

De hele zaak valt of staat nu met één makkelijk te achterhalen feit: de gegevens van de publieke telefoon op het strand. Daar vandaan moet dus op de bewuste nacht een telefoontje zijn gepleegd naar ene Daury, lijkt me niet moeilijk te achterhalen. Als dat klopt, wordt het hele verhaal bevestigd met technische sporen. Ook zullen de mariniers ff Savaneta moeten verlaten om alle rioolputjes op de route strand - huis Joran te checken op twee tennisschoenen. Als een van deze twee sporen worden geverifieerd, hangt Joran voorgoed.

Azamat Bagatov | 04-02-08 | 12:28

@sendis

zo te zien telt het RD ook zo'n slordige 5 miljoen mensen niet mee? verkeerde kleur sokken ofzo?

behoorlijk | 04-02-08 | 12:26

Het Reformatorisch Dagblad. de krant voor en door zwarte kousendragers relativeert op zijn bekende wijze: "Zaterdagavond was de korte inhoud van de lange uitzending al via het programma NOVA bekend: Natalee was in zee gedumpt. Daarmee was feitelijk de uitzending op zondag al overbodig geworden. Desondanks zaten gisteren 2 miljoen mensen aan de buis gekluisterd, nota bene op de dag die niet voor sensatie maar voor rust en kerkgang is bestemd."

Sendis | 04-02-08 | 12:23

@rottekies

Omdat pappie gewoon die 'daury' was en pappie al die publiciteit niet kon gebruiken ivm zijn carriere als rechter/advocaat.

Rabarberke | 04-02-08 | 12:21

en nog wat, waar zijn al die commentaren en weblogs van die locals daar? of bemoeien die zich er liever niet mee?

RotteKies | 04-02-08 | 12:21

Ondanks alles, nu al TV moment van het jaar.

behoorlijk | 04-02-08 | 12:16


Waarom belt die lul de smeris/ambulance niet toen Natalee op apengapen lag, en hij er weinig of geen schuld aan had? Pappie zou hem daar gemakkelijk uit kunnen lullen indien ze hem daarvoor aansprakelijk zouden willen stellen.

Hij is volgens mij banger voor degene die hij heeft gebeld om hulp.


RotteKies | 04-02-08 | 12:16

Joran heeft dat meisje gewoon gedrogeerd om zijn lusten op haar bot te kunnen vieren. Alleen liep het dit keer anders af. Ik vraag me af of ze het slachtoffer ooit nog zullen vinden. Daar bedoel ik uiteraard Joran mee.... ;-)

tripel | 04-02-08 | 12:16

Ik ben ook benieuwd of is na te gaan of die Daury inderdaad in Nederland was tijdens de verdwijning van Natalee.

Mulimans | 04-02-08 | 12:15

Goed, we hebben er twee. Nog één tegaan.
De Joranfilm en straks de Koranfilm... ik schat twee miljard kijkers

Tiscali | 04-02-08 | 12:15

Pas wel op voor de per-ongeluk-vergeten-op-te-ruimen verborgen camera's..;)

poepvlieg91 | 04-02-08 | 12:13

Dat zijn vader hem heeft geholpen in plaats van die 'Daury' lijjkt mij inderdaad niet uitgesloten. Er waren immers ook een aantal leugens en verzwijgingen van zijn vader aan het licht gekomen.

Mulimans | 04-02-08 | 12:12

volgende week op tv de nieuwe peter R de vries
vind je eigen aliB en verzin een vaag verhaal

Stimpy1 | 04-02-08 | 12:09

@Alice
Ik denk niet dat de angst dat zijn ouders zijn geheime uitstapje zullen ontdekken groter is dan de angst om gepakt te worden voor moord

mokum2948 | 04-02-08 | 12:07

@ mokum2948 04-02-08 @ 11:56
Mij zou niets meer verbazen in deze. Maar volgens mij ligt het motief juist in het geheimhouden voor de ouders, hij was immers stiekem op pad?

Alice D. | 04-02-08 | 12:05

Ongelooflijk! Dus omdat er een lijk ontbreekt kan Joran zeggen wat hij wil, maar kan hij nooit worden opgepakt???
Wat vreselijk moet dit zijn voor de moeder van Natalee!

Mulimans | 04-02-08 | 12:03

Ik slaap er trouwens geen nacht minder om.

Willianus Wortelus | 04-02-08 | 12:02

Als het hele verhaal waar is(en dat betwijfel ik) dan zit 'Daury' meer in de shit dan Joran. How cruel can life be...

mokum2948 | 04-02-08 | 12:02

Het is me volkomen duidelijk....

JORAN heeft het allemaal alleen gedaan (met externe hulp van zijn pappie)
NATALIE was niet dood, maar bewusteloos of in coma
HIJ heeft haar gewoon op zee gedumpt!
HIJ komt er in Nederland allemaal mee weg, want geen lijk geen case zoals we weten
PSYCHOPATEN zoals hij kennen geen gevoel en weten mensen heel goed te misleiden
CONCLUSIE: Joran is een moordenaar, hoe je het ook went of keert...

OM: doe er iets aan! Lever hem uit aan de VS!!!

JAMMER: Het was geen reuze OCTOPUS... helaas want daar had ik op gehoopt eigenlijk...

allemachtigprachtig | 04-02-08 | 12:02

Ik zeg: Joran ophangen aan zijn ballen en daarna uitleveren aan de VS waar hij van mij verder mag verrekken.. Stel je voor dat het je eigen zus was ipv Natalee Holloway.

Azamat Bagatov | 04-02-08 | 11:59

@mokum2948 04-02-08 @ 11:56
Ik had die schoenen ook weggegooid. Sterker nog, ik had ze niet eens gekocht.

Vaffanculo | 04-02-08 | 11:59

De enige vraag die ik de hele uitzending had: waarom dump je iemand in de zee als dat gebeurt? Ik zou een dokter bellen. Enige wat ik kan bedenken is dat hij haar dus zwaar gedrogeerd heeft en ze daaraan overleden is... Of hij is ECHT een domme rukker..

Pilsvogel | 04-02-08 | 11:58

snap niet waarom er geen psychologen op die Autistische Joran (asperger) worden losgelaten, die prikken toch zo door die façade van het pathologische liegen van dat rotjoch. maar in die bananenrepubliek Aruba hebben ze die waarschijnlijk niet anders was het allang opgelost

kwastinette | 04-02-08 | 11:56

@Rabarberke
Moord impliceert altijd voorbedachte rade. Nu is het de vraag of hij inderdaad wist of zij nog leefde of in ieder geval niet zeker wist dat ze dood was. Dat moet het OM bewijzen en anders gaat hij vrijuit voor in ieder geval moord.
Zal me niet verbazen dat die Daury eigenlijk zijn vader was. Wie zou je in zo'n situatie het meest vertrouwen?
Begrijp ook niet waarom hij zijn schoenen weggegooid heeft. En waarom hij niet hulp is gaan halen als zij echt zo plotseling stil viel. Middels sectie zou dan toch de doodsoorzaak achterhaald kunnen worden?
Er ontbreken nog teveel stukken.

mokum2948 | 04-02-08 | 11:56

@bisschopgijssen
als amateurprofiler heeft u dus eigenlijk niets aan het voorgekauwde verhaal van peter errrr toe te voegen... vandaar ook amateur...

ed.. | 04-02-08 | 11:55

een 2 en een halve maand durende bloedstollende undercoveroperatie heeft dit als resultaat? ik zeg karig.

RotteKies | 04-02-08 | 11:55

@Hakkepof
Nog vijf nachtjes slapen knul, dan komt Uri Geller weer op tv...

Azamat Bagatov | 04-02-08 | 11:54

@nattebever 04-02-08 @ 11:39
Het traceren van de gesprekken van de betaaltelefoon aan het strand omstreeks het verdwijnen van Natalee is afdoende. Nu spreken we over Aruba... de gegevens zullen al wel zijn vernietigd.
Het doorzoeken van de Arubaanse riolering -waar Joran de schoenen zou hebben gedumpt- moet ook een koud kunstje zijn, zo groot is dat eiland niet.
Natuurlijk blijft dit achterwege, omdat het OM -zoals Van der Sloot zegt- uit een stel sukkels bestaat.

Murdockyoufool | 04-02-08 | 11:52

Zelfs als Joran niet vervolgd wordt, kunnen we nog niet eens spreken van een 'perfect crime', want we weten niet of er een 'crime' geweest is.
Een ander dan de dader kan geen weet hebben van een 'perfect crime', want dan zou het niet meer 'perfect' zijn.

nattebever | 04-02-08 | 11:52

Bisschop Gijsen 04-02-08 @ 11:37
Wouter Bos heeft ook een door en door verdorven karakter. Opknopen dus maar?

nattebever | 04-02-08 | 11:42

PeeTee 04-02-08 @ 11:31
Moehaha
en stoned
dubbele overtreding

Hakkepof | 04-02-08 | 11:40

Murdockyoufool 04-02-08 @ 11:31
Ik was er niet bij en doe dus maar geen gokjes. En inderdaad, moord met voorbedachte rade is onzin. Moord is doodslag met voorbedachte rade.
In dit geval is niet eens dood door schuld te bewijzen, althans niet met wat nu voorhanden is.
Als Joran zijn verklaring weer intrekt, blijft er helemaal niets over van die zaak. Dat hele bootjesverhaal gaat niemand bevestigen, dus daarmee komt zelfs het oceaandumpverhaal niet verder dan de mouw van Joran. Nou ja, hij heeft z'n gympen weggegooid (als-ie dat niet gelogen heeft); misschien mag dat niet op Aruba, ik weet het niet.

nattebever | 04-02-08 | 11:39

Ala amateur profiler viel mij het volgende op:
De blik in de ogen van die Joran, tijdens de bekentenis heeft iets van trots, dat hij het zo heeft opgelost, zonder dat ze hem konden pakken.
Hij is behoorlijk verslaafd aan blowen, en dan maakt hij toch nog wienig fouten in zijn verhaal, al lijkt hij iemand te willen beschermen, en dat is dan niet die Daury waarschijnlijk, maar iemand anders.
Hij heeft geluk gehad dat het lichaam niet is teruggespoeld naar het strand, maar waarschijnlijk door haaien of de stroming is weggevoerd.

Die Peter de Vries wilde gewoon de moeder aan het huilen krijgen voor het effect, wat hem ook is gelukt.

De moeder denkt als eerste aan wraak, liefst de doodstraf, en niet aan haar dochter.

Die Joran is heel de tijd bezig geweest om aan zijn alibi te werken, en bekent ondertussen dat hij hiervoor wel meer dingen gedaan heeft.
Dus een op en top verdorven karakter, maar dat is heden ten dagen nog niet strafbaar.

De grote vraag blijft natuurlijk: waarom gewoon niet een ambulance gebeld, of desnoods haar naar het Marriot hotel gesleept.
Als hij haar niet heeft gewurgd ofzo, zal een lijkschouwer toch wel de ware doodsoorzaak kunnen achterhalen, en heeft hij haar alleen maar willen helpen.

Hij heeft zijn sportschoenen niet voor niks weggemaakt, er zaten waarschijnlijk sporen op van bloed.
Waarschijnlijk was die Natalee toch niet zo gewillig als hij gedacht had, en pikte meneer dit niet, gekrenkt in zijn trots van de grote player.

Maar het is duidelijk dat hij een slecht karakter heeft, en dat zijn vader hem probeerde te helpen, maar zijn carriere niet op het spel wilde zetten.

Bisschop Gijsen | 04-02-08 | 11:37

Bloedstollend...... bekentenis..... doorbraak ....... betrouwbaar
Een duister figuur geeft een tiener royaal wiet en legt 'm dan woorden in de mond .....
geniaal ..... hoogstaand

Dit was het laatste optreden van Paytor R - dat gelukkig weer wel.
Geen mens die 'm ooit nog gelooft
en die ooit nog naar z'n programma kijkt

Hakkepof | 04-02-08 | 11:34

dvanduijn 04-02-08 @ 11:18
dvanduijn 04-02-08 @ 11:29
Nogmaals; hoe weet jij zo zeker dat diegene uit jouw eerste link Daury Francisco is?
Hij lijkt namelijk totaal niet op die gozer uit jouw 2e link, hele gezichtsopbouw is anders.

MAXIMO | 04-02-08 | 11:33

@nattebever 04-02-08 @ 11:19
'k Geloof eigenlijk dat Joran niet meer dan een pathologische leugenaar is. Meneer kickt op aandacht en verzint z'n leven bij elkaar. Twintig jaar, een goede achtergrond, rijke familie en het ventje wil weedteler worden... Geloof je het zelf? Joran doet alles om in het middelpunt van de belangstelling te staan.
Dussss, my guess: Joran ontmoet Natalee, N. is zwaar bezopen maar wijst Van der Sloot desondanks af, Joran voelt zich gedist en loopt zwaar pissig naar huis, Natalee loopt met dronken kop de zee in ('haaitjes kijken doen') OF wordt door een échte gangstah omgebracht.

@Rabarberke 04-02-08 @ 11:24
Moord is altijd met voorbedachte rade. De popiterm 'moord met voorbedachte rade' bestaat dus niet. Het gaat om het planelement: moet het slachtoffer werkelijk dood? Stel, Joran knijpt de keel van Nat dicht omdat ze gilt: doodslag.

Murdockyoufool | 04-02-08 | 11:31

Hoezo geen zaak!? Die twee hadden tijdens alle 'voorbankgesprekken' geen gordel om!! Oppakken die gasten!!

PeeTee | 04-02-08 | 11:31

mss kan uri geller het mistirie wel een nieuwe draai aan geven

Stimpy1 | 04-02-08 | 11:30

El Trianero 04-02-08 @ 09:42

Het kan 3 tot 4 weken duren voordat het zichtbaar is of de auto is verzekerd.
Als ik een auto koop volstaat het om mijn verzekerings agent te bellen, de gegevens van de wagen door te geven en het kenteken.
Op dat moment is de auto verzekerd hoor.
In dit geval is het kenteken afgegeven op 21-01-2008 dus kan het zo zijn dat dit nog niet zichtbaar was.
Ze zijn echt niet zo dom dat ze dat risico nemen,ze heten geen Joran vd Sloot.
Die patric had beter die hele auto in een diep kanaal gereden met die galbak erin.

Jaapioooo | 04-02-08 | 11:29

@ Kensei 04-02-08 @ 10:48
haha, ook mooi was de pagina grote advertentie op 10 september 2001 in de landelijke dagbladen van een supermarkt keten;
kop: het zijn weer dubbelopweken
foto; twee rechthoekige flessen schuinachterelkaar...
onbetaalbaar!

ed.. | 04-02-08 | 11:27

@murdockyoufool

Nee hoor, moord hoeft niet gepland te zijn. Hij kan ook op dat moment besluiten haar te vermoorden. Mits het maar voorbedachte rade is... en die voorbedenking kan vrij kort voor de daad plaatsvinden.

Rabarberke | 04-02-08 | 11:24

dvanduijn 04-02-08 @ 11:18
Die gozer lijkt helemaal niet op die Daury die gister in de thread voorbijkwam.
Hoe weet jij zo zeker dat dit hem is?

MAXIMO | 04-02-08 | 11:24

Goh, ik zie hier weer een hoop nieuwe aanhangers onstaan met Who-Killed-Kennedy potentie... Ja hoor, Peter R is een 'wanna-be', de hele uitzending ging alleen maar om geld, de bekentenissen zijn alleen maar flauwe leugentjes en zijn verder niks waard, Joran heeft Peter R ongelofelijk listig bij de neus genomen, Peter R de Vries is een vervelende onkundige nep-journalist (nog nooit een zaak fatsoenlijk opgelost) etc etc.. Is goed hoor, jongens.. nog een weekje wachten en dan komen jullie helden van Uri Geller weer in beeld.

Azamat Bagatov | 04-02-08 | 11:23

dvanduijn 04-02-08 @ 11:18

Wat een dwaas, moehahaha.

Bigi Bana Boy | 04-02-08 | 11:22

En die andere Range Rover ? er waren er 2 , een met beige en een met zwart leer, moet Peter ook maar eens ff onderzoeken hoe dat nou weer zit.

Uw Verzekeringsadvis | 04-02-08 | 11:22

dvanduijn 04-02-08 @ 11:18
Mijn god, die Joran kiest ze wel uit!

Schoorsteenveger | 04-02-08 | 11:20

nl0raf 04-02-08 @ 11:09
We weten niet eens zeker of ze wel in zee gedumpt is. 't Is Joran maar hoor, die het vertelt. Die heeft wel meer gelogen.
Was ze al dood toen ze in zee gedumpt werd (als dat dumpen klopt), dan is er niet zoveel aan de hand en dat maakt iemand nog niet tot een moordenaar.
Iemand voor dood achterlaten maakt je ook nog niet tot moordenaar. Ik loop ook wel eens weg bij iemand van wie ik denk dat hij de winter niet zal overleven, maar ben ik daarom een moordenaar?
Bij dit alles: Joran trekt z'n verklaring in, doet er verder het zwijgen toe en wat rest is een heleboel vermoedens, waarmee je nergens komt. Tenzij een ander gaat babbelen; die kans is natuurlijk verwaarloosbaar, zeker als die persoon zichzelf daarmee incrimineert.
Back to planet Earth.

nattebever | 04-02-08 | 11:19

Dostojevski schreef ooit een aardig werkje over hoe je dit soort types te lijf moet gaan.

Rabarberke | 04-02-08 | 11:19

@nl0raf 04-02-08 @ 11:09
Onzin, van moord is alleen sprake als je overduidelijk de opzet had om iemand van het leven te beroven. Een geplande actie dus.

Murdockyoufool | 04-02-08 | 11:18

@OoO 04-02-08 @ 11:12
Nalatig alleen he? Klinkt toch even anders.

Nonnes | 04-02-08 | 11:15

nl0raf 04-02-08 @ 11:09
Dus, als ik langs een lijk loop zonder de politie te bellen, ben ik een moordenaar?

OoO | 04-02-08 | 11:12

Alice D. 04-02-08 @ 11:07
OMFG, Oh My Fucking Gosh ?

Bigi Bana Boy | 04-02-08 | 11:11

Ik wil op vakantie naar Aruba. Zag er mooi uit daar. En die Amerikaanse sletjes leken mij ook wel sympathiek. Je weet tog.

koffiebroodje | 04-02-08 | 11:11

nattebever 04-02-08 @ 11:05
Niemand weet WIE haar, al dan niet levende, lichaam in de plomp gedupt heeft. Als het uit komt dat hij het zelf heeft gedaan is het een moordenaar.Iemand voor dood achter laten zonder hulp in te roepen omdat je zonder toestemming van huis bent gegeaan en bang bent voor je ouders, moordenaar. Dus hangen met die zwa.

nl0raf | 04-02-08 | 11:09

Joran lacht iedereen uit.
Hij gaat er over een tijdje met een grote schadevergoeding vandoor.
En hij krijgt de beste juridische bijstand die er is ; van zijn vader die precies weet hoe het systeem werkt.

Bijstandtrekker | 04-02-08 | 11:08

Murdockyoufool 04-02-08 @ 11:03
Journalistiek? Groot woord in dit verband. Peter heeft te veel zoete wijn gedronken. Mag nog blij zijn als hèm geen proces wordt aangedaan.

nattebever | 04-02-08 | 11:08

Naadster 04-02-08 @ 10:30
Ze vind het blijkbaar het ergst dat haar dochter een junky slettebak was.
Ze roept - zo ongeveer - op om Joran te lynchen.
What did he do...... ze bedoelde: What did SHE do - what did she do to her country
Zo reageert een mens/moeder toch niet op zo'n bericht....
Raar volk....

Hakkepof | 04-02-08 | 11:08

Stimpy1 04-02-08 @ 11:02
tja patrick heeft echt hele lange armen naar aruba hoor en t discodealertje dat buiten schot gehouden moet worden is eigenlijk een klant van hem (ga zo maar door)

goeiemiddag | 04-02-08 | 11:08

OMFG op Joran's hyve gaat het zodanig los, dat bedrijven er volop webadressen spammen. SBS eat your heart out, free publicity is helemaal 2008!

Alice D. | 04-02-08 | 11:07

NoMinister 04-02-08 @ 10:54
In jouw US-citaat komt niet voor 'but everything you ever said' - zou ook een mooie boel worden.
Ben overigens blij dat wij geen jury-rechtspraak hebben. De gemiddelde leek kan nog geen drie dingen uit elkaar houden, en dat moet dan een oordeel vellen over de schuld van iemand. Stel je voor dat Peter in de jury zit, met nog een stuk of wat soortgenoten. Okee, geen sluitend bewijs, 't is wel een klootzak die Joran, dus laten we hem maar opbergen. In één cel met O.J., moehahahaha.

nattebever | 04-02-08 | 11:05

dat ze peter aars de vries nu gewoon bij schiphol richting amerika hebben laten vertrekken vind ik meer dan bedenkelijk - wij wachten rustig op joran bij P & W vanavond ..

goeiemiddag | 04-02-08 | 11:05

Bigi Bana Boy 04-02-08 @ 11:00
Helemaal mee eens, H(eksenjacht)VN zou verboden moeten worden.

MAXIMO | 04-02-08 | 11:05

Telt het ook mee als je alleen even erheen zapt als er op een ander net reklame bezig is?

Artwido | 04-02-08 | 11:04

@MysteryQuest: hear hear!
Joran doet een boekje open bij een man die uitgezocht is om de grote crimineel uit te hangen! Joran kijkt tegen hem op, zeggen ze zelf in de uitzending, en ziet in de vriend een partner in crime! En dan presteerd Peter het om met droge ogen te roepen dat hij niet snapt dat je met "zo'n verhaal" indruk probeert te maken. Wat Peter ook niet snapt is dat hij met dit soort (niet daadwerkelijk bruikbare) reportages het schuim der natie (lees Fuckjes reactie en dergelijke) het idee geeft dat eigenrechter spelen beter is!

Fleauxe | 04-02-08 | 11:04

@nattebever 04-02-08 @ 10:51
Inderdaad, een nieuw dieptepunt in journalistiek is gisteravond bereikt. Eerst de dagenlange tour de force van Peetjie langs Nederlandse media waarbij alleen 'dan moet je zondag kijken' werd gemeld. Toen de squirt van Amerikaanse media over Pedor geen ('lekker'). De show zelf was één groot pijpfestijn; Peet laat, as we speak, z'n ruggengraat verlengen, zelf kan hij het namelijk vele malen beter. Enfin, Hart van Nederland samengevat: 'En... verslaggeefdingetje op Aruba... hoe geweldig is onze Peter?!' Wat items over de lege straten, op de bekende hysterische toon. Nu Pedohrs zegetocht door de VS.
En Joran? Die lacht zich de tyfus.

Murdockyoufool | 04-02-08 | 11:03

Het verhaal bij peter r de snor (nu zonder snor) zit voor een groot deel raar in elkaar. wat volgens mij wel is dat die patrick een drugs dealer is die joran is drugs dealer in aruba samen met die 2 andere jongens.
voor mij zijn er een hoop dingen vaag en daarom denk ik dat ze peter r de snor met zijn 2e gewoon geld afhandig hebben gemaakt en hem strak ook nog ff voor schut zetten

- waarom heeft patrick zich bij peter gemeld ?
- joran zou samen met patrick een wietplantage opzetten waarom zou je dan zo iemand erbij naaien ?
- Waarom heeft die patrick zo groot litteken in zijn hoekmond dat doen ze meestal bij mensen die hun mond voorbij praten. (lijkt mij dus duidelijk dat die patrick drugs dealer is)
- Heeft die patrick niet misschien iemand die hij een dienst moet bewijzen en drm wil hij joran eraan naaien
- in het begin word gezegd dat patrick hem af en toe wel eens ophaalt en dan ineens 5 dagen achter elkaar
- Zoals werd verteld dat die nathalee een net meisje is maar ze stond wel onder invloed van drugs
- is nathalee wel echt dood ?
- joran zijn verhaal wisselt wel regelmatig in de auto in het begin maakte patrick een verhaal en joran zei alleen ja en nee en de laatste dag had hij een heel verhaal
-joran en patrick hebben het de hele tijd over geld verdienen en schadevergoeding

Ik denk dat patrick en joran samen een verhaaltje hebben verzonnen en zo peter 25000 euro (bedrag wat patrick voor deze actie heeft gekregen van peter r de snor) afhandig hebben gemaakt. hiermee ook nog een kans dat joran weer vast kwam te zitten hebben gekrieerd en daarmee ook weer een kans hebben op een hogere onkosten vergoeding.

Stimpy1 | 04-02-08 | 11:02

Verder, heeft iemand een idee hoe we op een of andere manier mocro's erbij kunnen betrekken ? Of toch via via de islam de schuld te geven ?
De zaak Joran is anders lang zo leuk niet.

Bigi Bana Boy | 04-02-08 | 11:02

Blijft leuk :
www.glassgiant.com/hollywood_sign/?l1=...

Ik vond overigens dat volksgericht bij het vermeende onderduikadres van Joran buiten alle proporties en niet thuishoren in een rechtsstaat. Wat mij betreft mag de knuppel over die bloeddorstige hysterische meute.

Bigi Bana Boy | 04-02-08 | 11:00

Gewoon een slechte uitzending van TAXI.

Juridisch nul en generlei waarde. Wel zal de hele goegemeente om de nek van Joran vragen. Gefeliciteerd, terug naar de Middeleeuwen: het volksgericht.

En Peter R. doet het natuurlijk niet voor geldelijk gewin, liegt nooit, werkt alleen samen met 100% betrouwbare partners. Jammer dat hij niet in het parlement is gekozen, had hij zich tenminste aan de democratische regels moeten houden.

cloggie42 | 04-02-08 | 11:00

we gaan alweer aardig richting de middeleeuwen met deze openbare terechtstelling

goeiemiddag | 04-02-08 | 10:58

Feit blijft ook dat in het laatste 'deel' Joran zijn masker en zijn scherpte kwijt was; dat hij daarom ook ten zeerste moest concentreren op hetgeen hij allemaal zei, zodat dit niet in tegenspraak zou zijn met zijn eerdere uitlatingen. De al 10 keer gestelde vragen hadden toen meer denktijd nodig voor het antwoord.

Als dit hele voorbankinterview (VanDale nominatie 2008) achteraf dubbel gemanipuleerd blijkt te zijn (2 verschillende auto's én een geënsceneerde bekentenis) dan kun je Nederland echt bij het grofvuil zetten.

OoO | 04-02-08 | 10:56

Wel makkelijk om met een hoop onzin en ongefundeerd slecht journalistiek werk zoveel geld te vangen. Peter r. de V. komt er goed vanaf met zijn tunnelvisie en niet onderbouwd commentaar op de zaak. Veel te commercieel mannetje dus niet langer geloofwaardig. Joran is niet geloofwaardiger, maar dit bewijs is wel heel slap. De hele uitzending van de Vries zat vol ongefundeerde aannamen en insinuaties. Wie de Vries nu nog ziet als een kundig journalist moet nog eens objectief naar de uitzending kijken.

MysteryQuest | 04-02-08 | 10:55

leftie 04-02-08 @ 10:52

You have the right to remain silent but everything you do say may and will be used aganist you in court (of zoiets). Maar ja, NL he? Wat hebben die Amerikanen toch een slecht rechtssysteem... Not.

NoMinister | 04-02-08 | 10:54

@sharonneke 04-02-08 @ 10:48
Ik denk om het onherkenbaar te houden, wat denk jij? :-) Ik heb jouw nummerbord niet gezien gisteren, maar een AA nummer kan het natuurlijk niet zijn. Dit was het kenteken. Zie draadje van gisteren.

Nonnes | 04-02-08 | 10:53

@ sharonneke 04-02-08 @ 10:48

Wat denk je zelf...? Klinkt dat als een nornaal kenteken, of als een default nummer?

jullie ook hier? | 04-02-08 | 10:53

Mijn vrees dat PRdV alleen uitspraken van Joran als bewijs heeft is uitgekomen. Op die zwammende knaap kun je toch geen zaak bouwen? Ik hoopte op harde bewijzen. Lijk, schoenen, telefoongegevens. Niets van dat alles. De bekentenis is overtuigend maar die knul is zo onbetrouwbaar.
En Peter, bewaar zo'n amerikaanse trut voor de amerikaanse televisie. Het is vreselijk wanneer je dochter dood is, voor je dochter, voor je zelf en je familie maar voor je land?
Waarom kijken we hier allemaal naar? Dat is pas erg voor ONS land.

leftie | 04-02-08 | 10:52

Zo nu weer terug naar het alledaagse nieuws, de moslims.

Karel Aasschaaf 04-02-08 @ 10:48

One track mind no? Ander keertje weer goed? We mogen in dit geval gelukkig gewoon zeggen wat we denken, ook als we denken dat JvdS het heeft gedaan, zonder dat we meteen zelf van van alles en nog wat beschuldigd worden. Laat ons even. please!!

NoMinister | 04-02-08 | 10:51

Murdockyoufool 04-02-08 @ 10:47
Dat denk ik ook. Zonder aanvullend bewijs, bijvoorbeeld getuigenverklaringen, heeft Peter domweg GEEN zaak.
't Nieuws is dat Peter nog ranziger shows kan maken dan we al vermoedden en dat Natalee waarschijnlijk niet onopgemerkt in het zwembad van het Holiday Inn drijft. Van dat laatste ben ik niet zeker.

nattebever | 04-02-08 | 10:51

@ NoMinister 04-02-08 @ 10:47
Joh, ik denk dat je gelijk hebt.
Jorans normale manier van manipuleren werkte bij Patrick opeens niet zoals gebruikelijk en daar raakte hij van in de war. Toen ging hij (zonder veel overtuiging trouwens) over op andere tactieken.

Nonnes | 04-02-08 | 10:51

Ik heb niet gekeken en ben even goed op de hoogte als iedereen. Ik heb twee uur langer gelééfd!!!

JumboXL | 04-02-08 | 10:49

In 1 van de 400 commercials rondom dit feest liet een reisbureau 2 blondines verdwijnen na een prijscheck! Smakeloos getimed natuurlijk.. Maar vervolgens hoor je daar dan weer niemand over.. Gaat altijd over die ene blonde ;)
Mocht dit verhaal kloppen, dan snap ik niet waarom er niet ambulances gebeld zijn!

Kensei | 04-02-08 | 10:48

Nonnes 04-02-08 @ 10:41

Want de reden dat ik dat vraag, is dat ik het kenteken enorm gek vond en het mij daarom gister ook opviel.
Waarom zag je op een gegeven moment dan het kenteken AA-BB-11 op die auto zitten toen hij bij PeterT was?

sharonneke | 04-02-08 | 10:48

LEAVE JORAN ALONE!
dit is een win-win-win situatie. Pjotr verdient dik geld nu hij 'de zaak opgelost' heeft. Joran verdient dik geld aan alle interviews, hij word niet gepakt, hij krijgt een dikke vergoeding. En Patrick is gewoon het maffiamaatje van Joran, en verdienen zo beide bakken met geld. Tevens geloof ik dat de beruchte Daury, gewoon Patrick was.... En zolang er zoveel publiciteit aan wordt gegeven verdienen ze alleen maar meer.
Zo nu weer terug naar het alledaagse nieuws, de moslims.

Karel Aasschaaf | 04-02-08 | 10:48

Nonnes 04-02-08 @ 10:38

Dat is stap 1, maar daarna komt de onzekerheid van het niet-begrijpen en types als JcdS gaan dan veilig communiceren en vluchtroutes uitzetten. Maar goed, mijn overtuiging. Types als JvdS houden gewoon niet van het gevoel dat de persoon bij ze iets doen wat ze niet begrijpen en dus moeilijk kunnen manipuleren en potentieel gevaarlijk zijn. Kijk, een wietteler is natuurlijk wel prima om te zorgen dat ie nooit praat. Alleen voelde JvdS ook wel aan dat de relatie qua kennis erg eenzijdig werd. Dat kan bij normale mensen niet zo'n kwaad, maar niet eidereen is 'normaal'. En JvdS? Krijgt ie angstzweet van, ijskoud, dat dan weer wel.

NoMinister | 04-02-08 | 10:47

Hahaha, dat zei ik continu: Peter R. heeft jack shit tegen Joran. Dit was geen bekentenis, dit was de grote gangstah show. Case closed. En Beth Twitty... sucks balls.

Murdockyoufool | 04-02-08 | 10:47

Deze jongeman heeft de wereld nu al genoeg geld en ergernis gekost. Voor hem zie ik geen "vruchtbaar" leven tegemoet. Er valt ergens wel een bevredigende " oplossing " te vinden.

fuckje | 04-02-08 | 10:46

Rabarberke 04-02-08 @ 10:41

Stel je heet Joran van der Sloot. Zou jij je hyves dan joran-sloot.hyves.nl gaan noemen?

OoO | 04-02-08 | 10:45

Chapeau aan Peter R de Vries voor het oplossen van deze zaak. Nu alleen die rat van een Joran uitgeleverd zien te krijgen naar de VS. Dat soort respectloos schorem daar weten ze wel raad mee in de penitentiaries daar... Tip van de dag: neem een pot vaseline mee Joran

Azamat Bagatov | 04-02-08 | 10:44

@ Rabarberke 04-02-08 @ 10:41
Volgens mij had hij gisteren nog 100 vrienden meer.

Nonnes | 04-02-08 | 10:43

@Quichegerechtigde 04-02-08 @ 10:29
Bah, heb net een reisje naar Aruba geboekt. Geen sletjes dus zei je? Bah.

Templar | 04-02-08 | 10:41

Als ik de reacties op Joran's hyves pagina lees dan snap ik het plotseling allemaal.

Nederland is een openlucht gekkenhuis met allemaal gestoorde randdebielen.

Rabarberke | 04-02-08 | 10:41

@ sharonneke 04-02-08 @ 10:40
Nee.

Nonnes | 04-02-08 | 10:41

omg he didn't care omg that son of a bitch i get him omg( denk bij zich zelf daarr komt joran van der sloot en die zegt hey kuthoer hou je bek muts)

lollerttie | 04-02-08 | 10:40

Had die landrover gisteren in de uitzending niet een heel ander kenteken?!

sharonneke | 04-02-08 | 10:40


Prof. De Ruwe: '... wat voor stuff?...'

'Om hem bekentenissen uit te lokken, gaf de medewerker van Peter R. de Vries aan Joran grote joints te roken - enorme toeters waren dat - en ik zou voor een justitieel onderzoek waar ik al jaren mee bezig ben, willen weten wat voor stuff dit was.

De betrouwbaarheid van getuigenissen kan onder invloed van cannabis namelijk enorm worden verbeterd.

Wij gaan het beeldmateriaal nog nauwkeurig bestuderen en een verband leggen tussen Jorans tekst na elke haal aan de joint.

Een voorlopige conclusie: des te knetterder stoned men is des te groter is het waarheidsgehalte van de woorden die men spreekt.'

Prof. dr. Hako 'Angel' de Ruwe, hoofd van het CIW, het Cannabis Instituut voor Waarheidsvinding

Aldus Wim de Bie op Bieslog.vpro.nl

klauwkikker | 04-02-08 | 10:38

@NoMinister 04-02-08 @ 10:29
Hij was gewoon verbaasd toen de man met snee zei: klaar nu. We hebben het er niet meer over.
Huh? Ik wilde eigenlijk net beginnen, dacht Joran. Hij begreep het niet. Vanaf dat moment reageerde hij anders.

Nonnes | 04-02-08 | 10:38

eigenlijk zouden ze joran gewoon moeten martelen tot de waarheid bovenwater komt

Barrrrt | 04-02-08 | 10:37

fuckje 04-02-08 @ 10:35
Da's geen schurk maar een rat. Ere wie ere toekomt.

MAXIMO | 04-02-08 | 10:37

Ik zeg: Colonel Mustard in the Conservatory with the Candlestick!

Naadster | 04-02-08 | 10:36

NoMinister 04-02-08 @ 10:23
De Borat kreet schreef ik denkbeeldig aan Joran toe.

zooishettoch | 04-02-08 | 10:35

Leefde Pistolen Paultje nog maar. Die had wel raad geweten met deze conjo!

jullie ook hier? | 04-02-08 | 10:35

@[email protected]:22,
Nah und? Soms heb je een schurk nodig om een gewetenloze boef te vinden!

fuckje | 04-02-08 | 10:35

Ik wil wel eens op de banaan van Daury zitten.

Karel Aasschaaf | 04-02-08 | 10:34

Bewijzen zijn nodig, maar de manier waarop Peter R. het heeft verkregen past niet in onze rechtsstaat. Dus eigenlijk heeft de Vries het juridisch gezien misschien wel verknald.
De beelden mogen niet gebruikt worden als bewijsmateriaal en Joran kan alles gewoon glashard ontkennen omdat hij onder invloed was (gebracht)...

Quichegerechtigde | 04-02-08 | 10:34

FreshClash 04-02-08 @ 10:16

"misplaatste en ongegronde logica". Spijker op de kop! Hetgeen wat hier nu gewijsneust wordt is net zo ongegrond als wat er gisteren in 7.000.000 hersenpannen gedrukt is in hapklare brokken. Het verschil ligt hem alleen in de aantallen. Doet verder niets aan of af van hetgeen wat de staat ondertussen miljoenen kost. Er zijn te veel mensen die zich rot lachen om het gebeurde, en er steekt veel meer achter dan dat het wijsneusje PRdV ons doet laat geloven. Probleem is alleen dat hij op het hoogste kratje staat te gillen, en dat de domme menigte als een windvaan alles klakkeloos over neemt.

Het gissen naar de waarheid (want meer kan men niet) vraagt om objectieve beschouwingen, en als er elke keer nieuwe verhalen bij komen, is de echte waarheid steeds verder zoek. Wat iedereen het beste zou kunnen doen is een echte waarheid voor jezelf formuleren, en dit afwegen aan alle verhalen die je er omheen hoort.

In mijn geval is die waarheid een heel eind zoals Joran die formuleert: Natalee had zich 'ongetraind' in coma gezopen en bezwijkt bij een mangrove op het strand dicht bij dat hotel. Joran weet van zijn vader hoe bewijsmateriaal vaak wordt gewonnen uit DNA, en aangezien er redelijk fysiek contact is geweest met het lijk waarmee hij nu zit, belt hij -niet via z'n mobiel- iemand op die belooft het lijk op te ruimen door het in zee te dumpen. Verder is Joran een opschepper en zijn vader probeert de status 'rechter' te krijgen.

OoO | 04-02-08 | 10:32

@ Quichegerechtigde 04-02-08 @ 10:29:
Dat is namelijk de eerste reactie die in je opkomt als je de 'werkelijke toedracht' van het overlijden van je dochter te horen krijgt. RIGHT!

Naadster | 04-02-08 | 10:30

Nonnes 04-02-08 @ 10:24

Heel goed, want dat zag ik ook. Heb je ook de indruk dat het al heel snel 'luiken dicht' was, namelijk toen De Chauffeur zei dat hij er klaar mee was. Toen reasliseerde JvdS dat hij gevaarlijk bezig was en vanaf toen kwamen de leugentjes om later te kunnen roepen dat het hele verhaal bullshit was. Die vraag over of ze dood was was prachtig, want hij wilde ooit de waarheid zeggen maar inmiddels niet meer en stond met bek vol tanden: hoe overtuigen zonder de waarheid te zeggen. Dus net doen alsof je het niet weet, opeens een IQ-drop van 30+. Jaja, ik vind dit soort gespeculeer leuk! Alleen heb ik er wel echt gevoel bij en jij ook volgens mij. Guilty as hell he is. That's what I think.

NoMinister | 04-02-08 | 10:29

@ Naadster die zegt: "En waarom begint ze over de schade die haar land berokkend is?"

Inderdaad, waarom is er schade berokkend aan haar land... misschien omdat we nu denken dat Amerikaanse meisjes op Aruba sletjes zijn....

Quichegerechtigde | 04-02-08 | 10:29

NoMinister 04-02-08 @ 10:17

Amerika is het beloofde land heur!

azijnseikerT | 04-02-08 | 10:28

@ van dal:
Ja, dat was mij ook al opgevallen, eerst zwart leren bekleding en later beige. Twee verschillende Landrovers? Waarom twee keer bedrading/camera's aanleggen? En moet er dan bij Joran geen belletje zijn gaan rinkelen? Wie rijdt er nou in twee bijna identieke zwarte Landrovers?

Teruggejorist | 04-02-08 | 10:28

@Contra 04-02-08 @ 10:19
Nee, dat zal toch niet waar wezen...
Slimmerd, dat werd gewoon verteld hoor.

Nonnes | 04-02-08 | 10:26

Alternatieve Carnavalskraker 2008: Ik heb een boot (Wijs: Ik heb een boot)

Ik heb een boot
Die kun je lenen in geval van hoge nood
Als je een meisje vingert en ze is plots dood
Dan neem ik ze in mijn bootje mee
En dump ze verderop gewoonweg in de zee

PeeTee | 04-02-08 | 10:25

sjaakdeslinksesul 04-02-08 @ 10:23

Ja hoor! Effe denken.... ik durf te beweren: die hebben er niks mee te maken! Of zeg ik nu iets heel raars? Grappie.

NoMinister | 04-02-08 | 10:25

@NoMinister 04-02-08 @ 10:17
Nee, hij moet er ook niet mee wegkomen. Maar bewijzen zijn nodig. Ik zag gisteren een ontzettend naar verwend jochie dat heel graag indruk wilde maken op de man met de snee. Deze man werkte lekker mee en zei heel vaak 'tuurlijk Joran'. Toen hij dat even niet deed en kritischer vragen stelde begon Joran te stotteren en een beetje bangig opzij te kijken. Joran en z'n pa hebben ermee te maken, maar het is niet helemaal gegaan zoals gisteren verteld.

Nonnes | 04-02-08 | 10:24

zooishettoch 04-02-08 @ 10:21
Juistem. En dat alles dankzij Peter R.

MAXIMO | 04-02-08 | 10:24

Kunnen we het niet gewoon weer over moslims gaan hebben?

sjaakdeslinksesul | 04-02-08 | 10:23

zooishettoch 04-02-08 @ 10:21

U is scherp. Maar waarom bent u blij?

NoMinister | 04-02-08 | 10:23

Rabarberke 04-02-08 @ 10:10
Goh, hoe weet jij dat? Dat er bloed op die schoenen zat?
Dat weet jij helemaal niet.

nattebever | 04-02-08 | 10:22

Volgens mij is de enige winnaar hier Joran. Voor moord wordt ie niet veroordeeld en het lichaam wegmaken heeft ie een ander in de schoenen geschoven. High fiiiiiiive!

zooishettoch | 04-02-08 | 10:21

NoMinister 04-02-08 @ 10:17, kwel de yanks niet naar Nederland, als die flikker dan ook uit Mexico wegblijven, mooi man. Wat een rust op het strand.

Reverend Ray | 04-02-08 | 10:20

@ Quichegerechtigde 04-02-08 @ 10:14:
Ging ze nou huilen of was het een verdwaalde traan? Was ze geëmotioneerd en waarover (het meest)? Waarom kwam zij naar Nederland? En waarom begint ze over de schade die haar land berokkend is?

Naadster | 04-02-08 | 10:20

Mmmm. Peter R de Frees heeft niet echt deze zaak opgelost vind ik. De rechter vindt dat Joran niet gearresteerd mag worden. Wat opviel was dat Joran veel jointjes rookte tijdens zijn verhoor door Patrick. Gekregen van Patrick soms???

Contra | 04-02-08 | 10:19

NL staat er weer leuk op. Niet oppakken want onvoldoende bewijs. Wordt die bewijslast niet een keer omgedraaid en als je liegt, mag dat dan niet gewoon tegen je gebruikt worden? Nee dus, en dat noemen we rechtszekerheid maar is erg inefficient. Amerikanen begrijpen dat niet en alleen als je geest kapot is gebeukt met dit soort info denk je dat het normaal is. Maar rechtzekerheid bestaat niet, het is de mate waarin en ik vind dat een type als JvdS te makkelijk wegkomt en dat kan niet de bedoeling zijn. Dus lul s.v.p. niet over Amerikanen die niet meer naar Holland willen komen, dat is begrijpelijk zo'n reactie. Want dat Azijnbode-superioriteitsgevoel heb ik niet en vind ik ook onbegrijpelijk. Azijnnode-types hebben eenzelfde soort probleem als JvdS: ze vinden zichzelf fantastisch en missen een zeker emphatisch vermogen. Lutsers en eikels zijn jullie! Moest even. * neemt glaasje water *

NoMinister | 04-02-08 | 10:17

Peter naar de US, dan meteen zijn paspoort innemen en hem daar laten. Dan kunnen wij tenminste weer over normale alledaagse dingen praten in Nederland. Dit is allemaal veel te veel eer voor iedereen en we doen de VS dingen aan die we niet willen. Straks is JP Balkellende daar niet eens meer welkom.

Rooie Sien | 04-02-08 | 10:17

ALS nathalie al op venuzuela terecht zijn gekomen die nacht zou ze denk niet alleen daar willen blijven zonder dat ze naar huis wil. het was maar een meisje..

Barrrrt | 04-02-08 | 10:17

OoO 04-02-08 @ 10:13, eigen baas dan krijg je dat. daarbij is het morgen een feestdag om het één of ander.
Daarbij is het nog maar 03:13 en is me bier niet op.

Reverend Ray | 04-02-08 | 10:16

OoO 04-02-08 @ 10:11

Nee, persoonlijk word ik een beetje moe van al die wijsneuzen met hun misplaatste en ongegronde logica. Maar ga gerust uw gang!

FreshClash | 04-02-08 | 10:16

Ik vind dit een erg trieste tv uitzending van Peter R de Vries. Deze Joran is werkelijk verneukt door die ***. Ook Twitty is gebruikt. Peter R de Vries weet drommels goed dat Joran alles aan elkaar liegt. Zo ook kon hij dus weten dat wat hij in die auto onder invloed beweerde een leugen kon zijn. Des ondanks is het volgens Peter R de Vries nu opeens wel waar wat Joran verteld, puur en alleen omdat het deze keer in het straatje van Peter R de Vries past. De vriend waarna Joran in zijn lulverhaal naar verwijst was niet eens op Aruba op die datum. Dat had Peter R de Vries kunnen natrekken en dat zal hij waarschijnlijk ook wel gedaan hebben, maar omdat het niet in het straatje paste zijn die gegevens achterwege gelaten. Peter R de Vries heeft het voor mij afgedaan. Deze man is uiterst onbetrouwbaar en zit tegen het criminele aan. Het is te bizar voor woorden wat hij , los van wat er werkelijk heeft plaats gevonden, deze jongen met deze uitzending aangedaan heeft. Peter R de vries heeft deze jongen publiekelijk terecht gesteld door met deze uitzending zijn verdere leven onmogelijk te maken. Dat recht had en heeft Peter R de Vries niet.

jaco | 04-02-08 | 10:16

Lol @Rabarberke. Too drunk to fuck.

knutsel | 04-02-08 | 10:15

@ Naadster, hoezo was het allesbehalve begrijpelijk. Ze zei vooral ' O Gosh' om de schokkende dingen die verteld werden. Peter stuurde aan op vooral het beschuldigen van Joran. Voor hetzelfde geld zei de moeder 'O Gosh' , omdat haar meisje wellicht ook i de braafste was....

Want de beschuldiging van Peter R. dat Joran geen respect had voor Natalee of de vrouwen in het algemeen had ook te maken met het sletterige gedrag, als we Joran mogen geloven, van de dames op Aruba....

Maar waarom is volgens jou het gedrag van Natalee's moeder onbegrijpelijk? Geen verwijt, ben gewoon benieuwd....

Quichegerechtigde | 04-02-08 | 10:14

@Marcel van Dam 04-02-08 @ 09:45
Nooit eerder een rioolrat gezien dus?

Templar | 04-02-08 | 10:13

Reverend Ray, wat ben jij nog laat op.

OoO | 04-02-08 | 10:13

Knap hoor, PRECIES 7.030.000 mensen. Dus niet eentje meer of minder. Hoe hebben we dat met z'n allen zo uit kunnen mikken...

Van Druten | 04-02-08 | 10:12

Schop Peter wat vaker op tv, bleek dat gebit van hem nog wat en doe hem een zakkie coke mee. Zijn er anderdaags veel zaken opgelost.
Correct of niet, werkelijke dader of niet, lekker belangrijk, het publiek vingert zich suf en das belangrijk, de massa.

Reverend Ray | 04-02-08 | 10:12

@FreshClash 04-02-08 @ 10:07

Doe je vandaag niet mee met gissen naar de waarheid?

OoO | 04-02-08 | 10:11

Al heeft Joran wellicht criminele dingen gedaan met Natalee, het feit dat hij onder invloed van drugs bekent kan voor de rechter genoeg zijn om de boel niet serieus te nemen, hoe waar de verhalen ook kunnen zijn.
Onder invloed van geestverruimende middelen bekentenissen lospeuteren kan en mag niet in de rechtsstaat. Wellicht is Joran daarom ook niet gearresteerd???

Of de rechter heeft nu zoiets van, die jongen is nu publiekelijk aan het bekennen geweest. Laat het publiek nu maar de boel oplossen...(denk niet dat een rechter dat doet....). Die jongen kan zich denk ik nu beter niet op straat vertonen...

Quichegerechtigde | 04-02-08 | 10:11

@ Barrrrt 04-02-08 @ 10:06

Aruba ligt maar 25km van Venezuela, makkelijk te halen met een klein bootje, meisje verdween van een strand, je weet nooit......

hekkesluiter | 04-02-08 | 10:10

Joran heeft zijn schoenen weggegooid omdat daar bloed op zat.

Natalees opmerking "That's not a dick, that's a toothpick" moet heel wat bij 'm losgemaakt hebben.

Rabarberke | 04-02-08 | 10:10

Quichegerechtigde 04-02-08 @ 10:07:
Vond de reactie van de moeder van Natalee alles behalve begrijpelijk.

Naadster | 04-02-08 | 10:09

@Barrrrt 04-02-08 @ 10:06

Ook ging het verhaal dat ze het ouderlijk huis ontvluchtte, omdat haar stiefvader haar misbruikt had. En dat ze om die reden met opzet het vliegtuig naar huis wilde missen, om maar niet naar huis te hoeven gaan. Dat zal dan ook de reden voor het laatste avondje extreem doorzakken kunnen zijn.

Er lopen hier gewoon teveel verhalen door elkaar. De echte waarheid zal wel nooit boven water komen (wat een woordspeling op deze vroege morgen...)

OoO | 04-02-08 | 10:09

@behoorlijk (10:03)
Revenge

DiagnosisTyphus | 04-02-08 | 10:08

@snuff 04-02-08 @ 09:39
Snuff said.......

@all
Succes met gissen en het deponeren van dubieuze stellingen en vermoedens.

@Joran
Hoe dit ook verder verloopt, je blijft een mislukkeling. Wanna be gangster met je infantiele retoriek en taalgebruik. ( Dat blowen...... tsssssss looserT)

FreshClash | 04-02-08 | 10:07

Ik vond het ook tenenkrommend hoe Peter R. zat in te spelen op de emoties van Natalee's moeder. Haar moeder kon, hoe begrijpelijk, alleen maar 'O, Gosh' zeggen en ondertussen Peter R. nog ff resumeren wat voor kloodtzac Jeauran wel niet is. Alsof die moeder dat al niet wist.

Het was een goed onderzoek, jammer dat Peter R. de Vries er alleen een sensatieverhaal van heeft gemaakt ter eer en meerdere glorie van vooral zijn eigen Ego.

Quichegerechtigde | 04-02-08 | 10:07

@ van dal 10:01
geloofde jij dan nog dat ze na 3 jaar nooit door iemand is gezien nog leeft dan?
die moeder had al lang het idee dat joran loog over zijn eerste verklaringen en dat hij al lang wist dat ze dood was

Barrrrt | 04-02-08 | 10:06

Waar staat die R eigenlijk voor?

behoorlijk 04-02-08 @ 10:03

Reclame en Riooljournalistiek. Hij kon niet kiezen.

OoO | 04-02-08 | 10:05

@behoorlijk 04-02-08 @ 10:03

Rudolf

Templar | 04-02-08 | 10:05

Die Joran heeft over alles gezwogen (arubaans voor gelogen?).
Volgens mij had hij daar op het strand een typisch geval van coma-zuipen bij het handje. In die gevallen: ambulance bellen. Natalee eens even flink hard schudden om daarmee te concluderen dat ze dood is.... ongeschikt voor dokter lijkt me.

Het wegmaken van die schoenen kan betekenen dat meneer daarmee getest heeft of ze wellicht toch nog wat leven in zich had zitten en hij de schoenen om die reden heeft weggemikt in een put. Iets met dna-profiel en zo...

Zoals andere reaguurders al aangaven komt e.e.a. erg in scene gezet over en mede gezien het feit dat ik Joran ondertussen ken als een pathelogische leugenaar is mijn conclusie dat ook aan deze 'bekentenis' nul tot generlei waarde is toe te dichten.

De arubaanse rechter vond in elk geval het hele verhaal niet zwaarwegend genoeg om hem opnieuw te laten arresteren. Dat kan 2 dingen betekenen. Of de rechter heeft gelijk en er is voor Joran geen vuiltje aan de lucht, of de rechter heeft een enorme kokosnoot op zijn bol gekregen daags voor zijn oordeel in deze.

Ik denk dat deze soap-opera ook in 2008 de gemoederen nog wel even zal gaan bezighouden. Ben overigens benieuwd wanneer dit hele drama verfilmd zal gaan worden. Met zo'n verhaal heb je geen scriptschrijvers meer nodig.

Templar | 04-02-08 | 10:04

Waar staat die R eigenlijk voor?

behoorlijk | 04-02-08 | 10:03

moeder hoort dat haar dochter definitief als dood moet worden beschouwd.... en begint over haar land te zeuren....

van dal | 04-02-08 | 10:01

Ik geef het toe, IK HEB HAAR VERSMURFD!

Karel Aasschaaf | 04-02-08 | 10:00

Zou de moeder van Natalee haar rechtmatige deel krijgen van de deal van Peter met ABC?

Naadster | 04-02-08 | 10:00

Vet man, samen met 7 miljoen anderen een alibi hebben..

MAXIMO | 04-02-08 | 09:59

Reken maar dat ik een lening bij lenen.nl neem! Dat is een snelle... vroemmm!

Vaffanculo | 04-02-08 | 09:57

Als het een hoax van Joran & Patrick is zou hij niet zijn vader als een enge geldwolf voor de dag laten komen. En dan zou je ook gerepeteerde, herhaalde zinnetjes horen. En zou hij zich niet helemaal gek blowen in die auto. En zou hij er niet zo'n krankzinnig verhaal van maken. Denk ik.

Maar wel vaag: waar sloegen die autoritten eigenlijk op? Gingen ze ergens heen? Ook vaag: PdV zegt vanwege politieonderzoek dat verhaal van Daury niet heeft nagetrokken, maar het was wel gelekt naar een verslaggever van de Volkskrant (die dat boek had geschreven) die het ook al was nagegaan. Het verhaal stond gisteravond op volkskrant.nl (tijdens de uitzending) maar is inmiddels weer weg:

www.nujij.nl/vriend-joran-die-dag-was-...
www.google.com/search?client=safari&am...

behoorlijk | 04-02-08 | 09:57

@van dal
klopt... maar dit soort lieden maken je niet vrolijk op de vroege middag... driewerf bah....

ed.. | 04-02-08 | 09:57

FLEISCHBAUM, ga zelf eens wat aan onderzoek doen! Peter R zit niet bij Ophra want de rechten liggen bij ABC. En Peter R vertrekt woensdag pas naar de VS voor Larry King, Goodmorning America en wat losse interviews. Dus als je er niets van weet ga dan niet dom uit je nek lopen lullen.

Spliff01 | 04-02-08 | 09:54

ooh damn, ik wilde net de moord op kennedy bekennen, 2 joints op en dan krijg je dat. die vreemde meneer naast me met die plaksnor bleef er ook zo over doorzeuren. laten de stakende politieagenten maar ontslaan, judge peterrrrrrrrrrr is genoeg.

SloopKogel (wie zijn | 04-02-08 | 09:54

@ SloopKogel (wie zijn 04-02-08 @ 09:44 De moord op Kennedy hat de Vries allang opgelost. frontpage.fok.nl/nieuws/64282

Willianus Wortelus | 04-02-08 | 09:51

Peter. je bent de wietplantage vergeten uit te zenden!

Brrrrrrb.

- pakt nog een fles wijn -

Joran van der Sloot | 04-02-08 | 09:50

@SloopKogel (wie zijn 04-02-08 @ 09:44:
Dat van dat IQ-gekoppeld stemrecht lijkt me wel wat. Alleen, hoe krijgen we dat erdoorheen?

Naadster | 04-02-08 | 09:50

Nee zo'n uitzending maakt alleen maar duidelijk dat de Spaanse Inquisitie een paar eeuwen te vroeg is afgeschaft.

Rabarberke | 04-02-08 | 09:50

Jorantje heeft een beetje spijt dat hij zijn mondje voorbij heeft gepraat tegen de boze,stoere meneer met het uitgescheurde mondhoekje...

Echt conjo voor je...

#*Knakworst*# | 04-02-08 | 09:49

OoO 04-02-08 @ 09:47 heb je niet gekeken dan?

van dal | 04-02-08 | 09:48

Zowel het verhaal van Joran als dat van Peter R. de Vries in ongeloofwaardig. Wat voor intenties heeft een zekere Patrick van der Eem? Hoe briljant geacteerd kun je op tv reageren als moeder: 'Gosh, what they did to our country!' lijkt me als tekst niet echt op zijn plaats in zo'n persoonlijk drama.
Er klopt te veel niet aan deze uitzending en is in ieder geval sterk onvolledig om te spreken van een 'opgeloste zaak'. Dat PRdV ook nog eens een subtiele term als 'De voorbank-gesprekken' probeert door te voeren geeft toch wel sterk aan dat hij hunkert naar een Godenstatus met uitermate goede pensioenvergoeding.
Hoe dom moeten wij als kijker zijn om op basis van deze uitzending een oordeel te vellen over Joran, Patrick, Peter en welke betrokkene dan ook?
Ik zeg: Lalalalala, geld!

Naadster | 04-02-08 | 09:48

van dal 04-02-08 @ 09:45
Oei! Kun je dat op beeld krijgen?

OoO | 04-02-08 | 09:47

Let maar op: binnenkort zit die JvdS weer achter slot en grendel.
Om vervolgens de fout in te gaan met nóg een verklaring.

Sulfuric-Acid | 04-02-08 | 09:47

Er zijn gelukkig erg veel mensen die NIET gekeken hebben

Oerkoendoe | 04-02-08 | 09:47

-Gaat subiet Alu-hoedje zoeken-

Guusje Nadorst | 04-02-08 | 09:46

@ OoO 04-02-08 @ 09:30
Wat ik mij ook bedacht, was dat, zolang hij onder invloed e.e.a. beweert, hij altijd terug kan krabbelen.
En laten we wel wezen, de meesten willen niet er in hun splinternieuwe vieze kar gerookt wordt!

Alice D. | 04-02-08 | 09:45

Die Patrick van der Eem is trouwens pas 34! Zag er flink beroerd uit.

Marcel van Dam | 04-02-08 | 09:45

@jiha 04-02-08 @ 09:40

*applaus*

Peter is een journalist. En die blijven altijd journalisten. Laat hem maar nu zijn 15 minutes of fame krijgen, en hem dan lekker laten verkassen naar Madeira of zo. Zodat wij hier voortaan maar verschoond blijven van dit soort riooljournalistiek.

OoO | 04-02-08 | 09:45

en het waren twee landrovers, de eerste had een zwart lederen interieur, de tweede een briun lederen interieur...

van dal | 04-02-08 | 09:45

Dyna2005 04-02-08 @ 09:44
Met boeven vang je boeven.

2amazing | 04-02-08 | 09:45

laten ze die peterrrrrrrrrr in de usa houden. kan hij fijn de moord op kenndy oplossen, bewijzen dat de maan van kaas is en osama bin laden opsporen. jezus wat een domme telegraaf types bevolken dit arme land. openbare executies? heksenverbrandingen? moeten we nu echt stemrecht onder de 125 iq punten afschaffen?

SloopKogel (wie zijn | 04-02-08 | 09:44

Peter R de Vries is ook een druiloor, wie gaat er nu een crimineel inzetten om een andere crimineel op te kunnen pakken. Eeen gozer van 20 die een crimineel als vriend heeft wil toch alleen maar stoer doen en zoveel mogelijk overdrijven om op hetzelfde niveau te komen. Er is geen enkele advocaat die erin trapt en alles zo onderuitschopt. Ik had Peter toch wel wat hoger ingeschat.

Dyna2005 | 04-02-08 | 09:44

El Trianero 04-02-08 @ 09:42 moet je de update even lezen, is handelsvoorraad....

van dal | 04-02-08 | 09:43

@Barrrrt 04-02-08 @ 09:37
Ik wil hem wel overhoren, geen probleem. Wat is het? Aardrijkskunde?

Vaffanculo | 04-02-08 | 09:41

ed.. 04-02-08 @ 09:39 groot ammers.... say no more...

van dal | 04-02-08 | 09:41

Houdt nou NIEMAND rekening met het feit dat Peter er zelf in zou kunnen zijn geluisd? De man heeft vele vijanden en meerdere beweren dat hij een vriendje is van de maffia en deze naar de mond praat. Misschien is dit wel een heel slim opgezette en grote val voor Peter zelf (al dan niet met Joran als slachtoffer). Vindt niemand het vaag dat die gozer, die Patrick, opeens zijn diensten aanbiedt en Peter daar graag op in gaat? Zomaar? Hoewel die Joran niet erg fris is, zou ik zeggen: geloof niet meteen alles! De echte waarheid is vaak nog vele malen erger.....

jiha | 04-02-08 | 09:40

Die gast heeft gewoon drugs lopen gebruiken met Natjem Natje is in een bad trip geraakt en volledig out gegaan. Joran heeft dealertje gebeld om te vragen wat te doen, dealertje komt en wil niet dat iemand er achter komt dat ie foute dope verkoopt, dumpt lijk in zee. Joran is een beetje een sukkeltje die is beginnen met liegen en niet meer terug kan. Kan iedereen gebeuren, ik hoor iedereen zeggen dat hij zo respectloos praat over vrouwen maar volgens mij is hij gewoon een standaard GeenStijl reaguurder kwa taal en drugsgebruik!

De dikke vandaal | 04-02-08 | 09:40

Joran heeft ontzettend zitten opscheppen tegenover Patrick , waarschijnlijk omdat Patrick hem heeft laten geloven dat ze samen bergen met geld gaan verdienen aan de wiethandel. .Joran wilde daar graag aan mee werken. Patrick komt op hem over als iemand uit het criminele circuit en dat interesseerde hem enorm. Grootspraak dus , die hij ook nog eens onder invloed van drugs aan het vertellen is. Dat hij er bij betrokken is dat lijkt me duidelijk maar dat komt niet door de verborgen camera acties van de Vries. Al vanaf het begin was duidelijk dat Joran hier mee te maken had. Nee , een blowende Joran kan niemand serieus nemen. Helaas , geen goede redenen om het weer te arresteren.

dartjan | 04-02-08 | 09:40
-weggejorist-
ed.. | 04-02-08 | 09:39

Wat een primitieve reacties hier op GS van lieden die menen zich tot het denkende deel der natie te mogen rekenen. De volstrekt ongefundeerde beschuldigingen, ook richting de ouders van JvdS vliegen je om de kop. Dat joch was zeventien toen zich eea afspeelde. Hij had uiteraard geen middelen als GHB nodig om een daterape te plegen: de jonge toeristes waren/zijn letterlijk voor ’t uitzoeken. Dat je daardoor geen al te grote achting opbouwt voor de aangeboden “waar”, mag duidelijk zijn. Het is natuurlijk niet goed te praten wat er is gebeurd, maar de ware toedracht is nog steeds niet overtuigend aan het licht gebracht. Nuff said.

snuff | 04-02-08 | 09:39

joran ist ein hond

mr.axe | 04-02-08 | 09:39

Trouwens, dat pro-amerikaanse geleuter van die Bef Twatty: "Look what he did to our country". Over welk land heeft ze het nu precies, want dat is wel de meest ingestudeerde oneliner van de hele affaire.

OoO | 04-02-08 | 09:39

@ OoO
tuurlijk klopt het niet 100%. die gast was toen (enigzins) overstuur en terwijl hij alles verteld zit hij te blowen.
ik denk dat als die Dauri word overhoord alles bovenwater komt en misschien zelfs nog overblijfselen van nathalie kunnen worden gevonden.

Barrrrt | 04-02-08 | 09:37

Brrrb

*loopt naar de kast en pakt een fles rode wijn*

- je weet toch-

Joran van der Sloot | 04-02-08 | 09:36

@Willianus Wortelus 04-02-08 @ 09:33
ieuw! Laat maar...

Klukkluk | 04-02-08 | 09:36

@Marcel van Dam 04-02-08 @ 09:30
Precies, en dan gebracht, in de typical PvdAllochtone style:
Dat heeft ie wel gezegt, maar niet zo bedoeld!!
M.a.w. :Niets aan de hand mensen daar op Aruba, geweaun doorlopen mensen.

Guusje Nadorst | 04-02-08 | 09:35

Voorlopig geen arrestatiebevel toch ?!
Petertje je moet je werk toch iets beter doen..

*loopt naar de kast en pakt een glas rode wijn*

Joran van der Sloot | 04-02-08 | 09:35

@ Willianus Wortelus 04-02-08 @ 09:01
Die deelt de poet met Joran ;)

Alice D. | 04-02-08 | 09:35

" Ze deed het niet meer".
Als Joran een necrofiel in zijn kennisenkring had, had ze misschien nog wat langer op het strand gelegen.
Wat een gewetenloos misbaksel die Joran!

fuckje | 04-02-08 | 09:34

Teen 04-02-08 @ 09:28
Maar jij kunt tenminste zwemmen

Klukkluk | 04-02-08 | 09:33

@Guusje Nadorst 04-02-08 @ 09:27,
Typische comment van een amerikaan. Raakt kant nog wal...
Alsof er in de USA nog nooit iemand vermoord is, hahaha

Sulfuric-Acid | 04-02-08 | 09:31

't is eigenlijk heel simpel: Joran vond haar lastig, omdat ze wilde blijven sterren kijken. Daarom heeft hij haar strot dichtgeknepen en haar kwijt gemaakt op zee. Niemand heeft 'm geholpen, hij heeft 't gewoon zelf gedaan. Zo...

Bascii | 04-02-08 | 09:31

@Barrrrt 09:22
Met die laatste zin ben ik het helemaal eens. Alleen het lulverhaal dat hij ophangt rammelt overal. Tijdstippen, afstanden, en bedenk dat hij dit allemaal zo zeker aan het opratelen is alsof het gister was gebeurd. De opnames waren van de afgelopen 3 weken, en geen moment hoefde Joran in z'n geheugen te graven.

Die Daury kent hij misschien ook pas maximaal een jaar, dat was een naam die hij kon gebruiken. En aan hem was hij wat verschuldigd van een paar jaar daarvoor...? Toen zou Joran dus 14 zijn, en die Daury 21. Ook met die leeftijd is hier en daar een vergissing gemaakt.

Het is heel goed voorbereid, en Peter RdV is er met z'n open ogen ingetuind.

OoO | 04-02-08 | 09:30

Als je van der Sloot heet moet je ze daar ook in dumpen....

Captain Orange | 04-02-08 | 09:30

@Guusje Nadorst 04-02-08 @ 09:27

Haha, Nederland is nu de hel? Ook goed! Maar hopen dat de Amerikanen een vreselijke hekel aan Nederland krijgen. Dan hoeven we ook niet meer in hun zinloze corrupte oorlogen mee te vechten. Hoewel ... Balkenende en Verhagen zullen wel weer gaan slijmen.

Marcel van Dam | 04-02-08 | 09:30

Kan best zijn dat ze over zijn schoenen heeft heengekotst.

El_Guapo | 04-02-08 | 09:30

ekris stond ook in de aftiteling als één van de 'medemogelijkmakerTs. de vries z'n eigen beamers zullen er ook wel vandaan komen. kan iemand me trouwens uitleggen waarom de vries in de leader van z'n uitzendingen altijd laat zien, dat-ie in een dikke beamer rijdt ? versterkt dat z'n geloofwaardigheid ofzeau ?

baba4oog | 04-02-08 | 09:29

Ik heb de hele nacht gedroomd dat Joran mij liep te vingeren.

Teen | 04-02-08 | 09:28

Toch wordt het hoog tijd dat venezuela die eilanden overneemt. Compleet met de coole meisjesopruimerts.

Jan Passant | 04-02-08 | 09:28

@ Hellsmurfje 04-02-08 @ 09:21
In elk geval meer info dan van Peter RRRRRRR

Die start overigens de serie "Hillbilly seeks deadbody" in Amerika. Gegarandeerd een kaskraker

Sunnygirl | 04-02-08 | 09:27

Leuk commentje bij ABC:
"Every Travel Agency should be made aware of this and maybe no one will visit the little HELL HOLE ISLAND ever again or Holland either, I know I'll never go back again."
Is beter voor 't milieu, dat dan weer wel.

Guusje Nadorst | 04-02-08 | 09:27

Kijk dat Joran in paniek was toen "die hoer" het niet meer deed snap ik. En dat hij vervolgens een vriend belt in plaats van een ambulance snap ik ook. In paniek doe je rare dingen. Wat ik wel raar vind is dat hij kennelijk nog genoeg verstand had om via een telefooncel te bellen zodat hij niet getraceerd kon worden. Iemand die in paniek is belt gewoon met zijn mobieltje lijkt mij. Ook was hij "slim" genoeg om het levenloze lichaam naar de bosjes te slepen voor hij ging bellen. Ook geen actie voor iemand die zwaar in paniek is. Verder liet hij zich filmen door een beveiligingscammera en meneer ging thuis nog even computeren. Dit alles met als doel om de politie om de tuin te leiden. Iemand die in paniek is denkt niet helder na en maakt fouten. Vervolgens slaapt het knulletje als een roos. Heel raar allemaal.

*BEEP* | 04-02-08 | 09:27

Wat hij met de moeder deet van natalie was gewoon schandalig RIOOL
TV .SPECIES wat rodderbladen doen ,dus schooiers werk
DIE man mag van mij in Amerika blijven daar hoort hij thuis

gerrit5042 | 04-02-08 | 09:26

Ik zat dat wijf te schudden man.

Rabarberke | 04-02-08 | 09:26

-weggejorist-

Ayaan Sorry | 04-02-08 | 09:25

@OoO 04-02-08 @ 09:20

Is waar. Maar hulpdiensten bellen of het hotel binnen rennen voor hulp is toch logischer. Maar goed, dat is al 1000 x gezegd hm. Ik denk dat hij z'n vader heeft gebeld. Vader wil rechter worden, die kan al die problemen niet gebruiken en 'geen lijk, geen zaak'. Paul is even schuldig of mss wel meer en Joran houdt zijn vader uit de wind. Dat van die schoenen begrijp ik echter nog steeds niet. Zal wel bloed op hebben gezeten. Verbranden lijkt mij dan handiger dan weggooien, trouwens.

Marcel van Dam | 04-02-08 | 09:25

vragen, vragen, vragen

Cheffff | 04-02-08 | 09:25

Ik snap die gozer niet... kip wordt onwel -> ambulance zaak klaar. Waarom lichaam dumpen? raar hoor.
Het zou echter ook kunnen dat Joran wist dat zijn zogenoemde maat hem erin luisde met zijn opnameopparatuur en dus bewust dit verhaal ervan gemaakt heeft. Zodoende om hogere straf te ontlopen. ( moord )

Glitzz | 04-02-08 | 09:25

Ik denk dat "die man met dat bootje" gewoon Jorans vader was.

grote haas | 04-02-08 | 09:24

Trouwens, Peter had dit beter op donderdag kunnen uitzenden: dan doen de gereformeerden en katholieke zuiderlingen ook mee. Woensdag is er voetbal tegen Croatie, dus dat kan ook niet. Na de koopavond... dus beter plannen volgende keer.

Boven t Maaiveld | 04-02-08 | 09:23

@ OoO 04-02-08 @ 09:14

lul niet man. waarom zou hij liegen? ik weet dat hij haast niet anders doet, maar dit verzint hij echt niet hoor.

en die patrick is een beste gozer. toen hij Joran wat beter kende ging hij naar Peter R omdat hij heel veel centjes kon gaan verdienen.

1 ding is zeker en dat is dat Joran 100% schuldig is aan de verdwijning van Holloway

Barrrrt | 04-02-08 | 09:22

Heeft Peytorr de GeenStijl-aandelen overgenomen van de Televaag? Man man, ik snak naar een ander topic. Iets met kamelentenen of zo

Klukkluk | 04-02-08 | 09:21

-weggejorist-

Ayaan Sorry | 04-02-08 | 09:21

Was boer zoekt vrouw nog wat?

Hellsmurfje | 04-02-08 | 09:21

Dat van die photoshop was een glapje, geloof ik.
Marcel van Dam 04-02-08 @ 09:17
-
Maar wie komt er serieus aan de deur vragen waarom hij dat had gedaan? Bovendien, hoe kwam Joran dan aan die foto? Peter R is een sensatiezoeker. Joran vindt het leuk om op te scheppen.

Maar hij scheet zeven kleuren stront toen het meisje dood was, en hij met een lijk op het strand zat. Ga dat maar eens uitleggen.

OoO | 04-02-08 | 09:20

@sunnygirl. Volkomen eens. Liever 5 jorans dan 1 peter deepfreeze. Hoe hij bijna klaarkomend die moeder zat te voeren tot tranen met kloterige opmerkingen. Die man is een dwangmatig/obessief neuroot.
En OoO ja, die 'bekentnis' klopt voor geen meter. Telefoon op het strand alleen met creditcards, die 'vriend' die een waterdicht alibi heeft voor de betreffende periode? Zo er al creditcards zijn, zijn die allang en breed uitgeplozen.

openluchtgevangenis | 04-02-08 | 09:18

hij is (mede)schuldig aan haar dood, anders dump je haar niet in zee maar ren je naar het hotel om hulp te zoeken.

irritant man, heb ik jarenlang die hele joran-flauwekul weten te negeren krijg je zoiets. houdt me wel bezig zeg, kon er helegaar niet van slapen.

behoorlijk | 04-02-08 | 09:18

@OoO 04-02-08 @ 09:14
En die Twitty moeten ze maar weer op stal zetten. LOL! Wat een paard idd.

Dat van die photoshop was een glapje, geloof ik.
Dat van die schoenen begrijp ik ook niet.

Marcel van Dam | 04-02-08 | 09:17

of het echt de waarheid was weet ik niet.. maar het klopt al meer dan het verhaal van: ''ja ehh, ik had haar daar achtergelaten, ik heb er verder niets mee te maken''.
van mij mag Joran een flinke straf krijgen.

Barrrrt | 04-02-08 | 09:17

Geert moet nog ff wachten om dat record te verbreken.

Boven t Maaiveld | 04-02-08 | 09:15

Shit, heb ik wat belangrijks op de campingzender gemist gisteravond? Sorry, maar moest de herhaling van Idols nog kijken......

Guusje Nadorst | 04-02-08 | 09:15

Joran heeft PRdV ontzettend bij de (a)n(e)us genomen. Volgens mij heeft die Patrick samen met Joran dit plannetje opgezet omtrent die geënsceneerde bekentenis. Dat Natalee overleden is op het strand moge duidelijk zijn, en dat haar lichaam in zee gedumpt is zal ook wel kloppen. Joran mag zich de trotse eigenaar noemen van de titel 'de jongen die een meisje doodvingerde'.

Alleen die verborgen camera-interviews waren wel heel geacteerd.

1) Wat heeft het voor zin om in een luxe RangeRover doelloos rond te rijden en daar vraag-antwoordspelletjes gaat spelen met iemand die je maar 6 maanden kent? En dat terwijl je het voor de hele wereld geheim probeerde te houden...

2) Waarom vroeg die interviewer Patrick naar de naam van de boot? Overigens keek Joran hem toen even niet begrijpend aan, maar veranderde toen weer snel van z'n rollenspel en veel te snel antwoordde dat hij dat 'niet meer wist'

3) Joran zei diverse malen dat hij het meisje maar 2.5 - 3 uur had gekend. Toch laat hij (volgens PRdV tenminst) een photoshop-foto maken van dat meisje samen met hem in een apartement. En waarom dan?

4) Kan iemand uitleggen waarom hij, als hij zeker nog een eind moet lopen om thuis te komen, zijn schoenen weggooit in een put? Als hij toch een appartementje voor zichzelf heeft, kan hij dit 'bewijsmateriaal' beter mee naar huis nemen?

Joran heeft met opzet gelogen. Patrick heeft het spelletje meegespeeld. En Peter is er in getuind. "Als de waarheid boven tafel komt, ga je dan je excuses aan mij aanbieden?", vroeg Joran. Nou Peter, begin maar vast.

En die Twitty moeten ze maar weer op stal zetten.

OoO | 04-02-08 | 09:14

@NoMinister 04-02-08 @ 09:03

There is no such helper, his father helped him.

Marcel van Dam | 04-02-08 | 09:12

mooi dat de Vries naar de VS vertrekt. Hoop dat ze hem daar ook gelijk houden. Zo'n sensatie schopper en gebakkenlucht expert heeft meer kansen op de arbeidsmarkt daar. Z'n steenkolen engels wordt vast z'n grootste punt van succes. Mag de Johan vd Heuvel misschien niet mee. Zijn we daar ook klaar mee. Kan die in de voetspoeren van Peterts nieuwe toekomst treden NEXT

Sunnygirl | 04-02-08 | 09:11

Tuurlijk; iemand wordt onwel en dan dump je haar in de zee. Wat klopt er niet aan dit verhaal?

thispissesmeoff | 04-02-08 | 09:10

Mooi man. Joran van der Sloot, de ideale schoonzoon. 17 jaar en midden in de nacht aan de blackjacktafel. De dag blowend doorbrengen. Wannabe-gangstah en wietteler in de dop. Toppertje!

Spinal Fap | 04-02-08 | 09:10

fuckje 04-02-08 @ 09:02

Zo! Dat denk ik ook. Joran heeft paps gebeld op het strand met payphone. Paps heeft Joran's internet/msn aangezet. Paps is gekomen en heeft alleen of samen met Joran Natalee laten afzinken.

Marcel van Dam | 04-02-08 | 09:10

Als je goed oplet tijdens z'n verhaal zie je dat het hele Daury verhaal ook gelogen is. Hij heeft zelf een bootje gepakt en haar 'weggemaakt'. Als hij iemand gebeld heeft vanaf het Marriot is het z'n pa om te vragen wat hij moest doen.

Devia Vir | 04-02-08 | 09:10

Lijkt wel een beetje op de O.J Simson zaak. We wisten ook allemaal dat hij schuldig was maar het bewijs was juridisch niet rond te breien.

drububu | 04-02-08 | 09:08

Zo en nu terug naar de orde van de dag. Moslims?

kwarkoo1 | 04-02-08 | 09:08

Hoax!!!!

peter en joran zitten samen in het complot!

sambalbaj | 04-02-08 | 09:07

@G-unite,
Dat hoorde ik zonet op radio1. Precies evenveel als de vorige week, ongeveer 4 miljoen, en " In Europa " trok ook nog 600.000 kijkerts.

fuckje | 04-02-08 | 09:06

ok, is er ook nog nieuws vandaag? Mijn tv weekend is nu wel genoeg verziekt door die arubaanse plofkop en die wannebe crimereporter.

meq | 04-02-08 | 09:06

Campingzendertje heeft toch maar mooi 2 van de 3 top-3 plaatsen gevuld.
Nederland campingland?

Lifecanbesimple | 04-02-08 | 09:05

Hoeveel had Yvon J er?
La ma, zie het al 4,3 mio. Ook niet gek.

G-unite | 04-02-08 | 09:04

Peter rulez.

Lifecanbesimple | 04-02-08 | 09:03

Guity as hell. No conviction. And he did more. And that helping man he invented to be able to call himself a liar. Sick man man.

NoMinister | 04-02-08 | 09:03

-weggejorist-

KaKeL Kees | 04-02-08 | 09:03

Wietkikker!

Kees Flodder | 04-02-08 | 09:02

Een loser eersteklas.
Heel vreemd verhaal dat 'ie voorlopig nog niet wordt opgepakt. Hoe duidelijk wil je het allemaal hebben?

Moriaantje | 04-02-08 | 09:02

Joran van der S. had op het strand een arts moeten bellen.
Paul van der S. heeft Natalee laten verdwijnen.
Zo!

fuckje | 04-02-08 | 09:02

Hoe is het eigenlijk met de Wietkwekerij van Patrick? Branden de lampen al?

Willianus Wortelus | 04-02-08 | 09:01

Bierrrrtje doen met Joran

ST | 04-02-08 | 09:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken