Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

NMO spoelt 3 ton door toilet

daar gaat uw geldRadicale moslims nemen de macht over bij de Nederlandse Moslim Omroep. En dat mag best wat kosten. Ruim 3 ton om precies te zijn. Zo zit de voormalig algemeen directeur Frank William op dit moment thuis duimen te draaien van uw centjes. William werd namelijk ontslagen door het bestuur van de NMO, opdat laatstgenoemde voortaan ongestoord de gecodeerde boodschappen van het Moslimbroederschap de huiskamer in kan schieten. En terwijl u vandaag te horen heeft gekregen dat u er dit jaar gemiddeld 13 euro per maand op achteruit gaat, weet de voormalig topbestuurder van de 39f-omroep zich in ieder geval tot december 2010 verzekerd van maandelijks 7200 euro. Graties. Gewoon stilzitten en rijk worden door verscheidenheid. Publiek geld zat daar bij de NMO...

Reaguursels

Inloggen

@sjaakdeslinksesul 16-01-08 @ 08:17
.
mja, weet je sjaak, je uitleg is voldoende, maar ik zit geweaun gruwelijk op een andere lijn. en ik ben die absurde schaperige oorlogsretoriek meer dan beu. en ja sjaak, jij vormt een uitzondering, maar sommigen hier op GS lopen blindelings wilders achterna. Jij komt nog met uitleg, maar sommigen roepen maar wat. ik zie het eerste bomgordeltje hier nog wel afgaan, het word een broeierige februari. maar kom godverdomme dan niet zeiken dat al die islamieten varkens zijn en dat ze nu dan toch echt deaud moeten, want; haat zaait haat. wilders zaait haat. stompzinnig. mongeaulengedrag.

lulletjerozewater | 16-01-08 | 13:37

lulletjerozewater 16-01-08 @ 00:41
1 en 2 waren als grap bedoeld, vandaar dat ik valse start zei. Alles daaronder is wel als serieuze mening bedoeld.

sjaakdeslinksesul | 16-01-08 | 08:17

sjaakdeslinksesul 15-01-08 @ 16:45

1: de koran verbieden, dus ook de bijbel, Thora etc. ok, lijkt mij haalbaar
2: deportatie; bij dat soort termen verlies je mij onmiddellijk. En welk geloof in de publieke sfeer? Maar natuurlijk, het hoofddoekje-incident. Hoe kan het ook anders. Magoe; op dat punt (hoe makkelijk ook) vind ik dat je gelijk hebt.
3: absurd, ben ik met je eens.
4: zie 3
5: exces. Lachwekkend, maar toch; een exces.
6: al dat soort organisaties verbieden, daarvoor moet eerst een redelijk bewijs voor zijn. Anders zou jouw voetbalclubje ook wel eens zomaar verboden kunnen worden. Ik noem maar een voorbeeld.
7: iemand is homofoob? Prima; vrijheid van meningsuiting.
8: stoppen met overleg? Hoezo? Het is een maatschappelijk instelling, met blijkbaar aanhang. Hoe kun je die nu gaan negeren?
9: maar zeg nou zelf: je gaat goddomme toch niet de koran verbieden om daarna met gematigde moslims een gesprek aan te gaan?

Kortom; Sjaak, je hebt een medestander op sommige punten. Maar op sommige ook faliekant niet. Ik voorzie in jouw oplossing geen constructieve oplossing. Op sommige punten zelfs een verwijding en conflicten. En dat leid doorgaans niet tot een oplossing.

Hoe het ook zij; aangezien ik tyfuskort de tijd heb en er nog tyfusveel over te melden valt; morgen weer een dag.

lulletjerozewater | 16-01-08 | 00:41

Verslaafd?

Leren wij onze kinderen niet tijdens de opvoeding om van drugs af te
blijven?
Ben je aan de drugs verslaafd, heb je dit alleen maar aan jezelf te danken!
En dan 3 maanden naar Portugal?
GVD!!!!
En wie mag daar weer voor opdraaien?
Juist, wij Nederlanders die voor hun geld hard moeten werken!!
Hoeveel Nederlanders zijn er niet die hard voor hun geld werken en NIET op
vakantie kunnen maar het WEL verdienen?
En dan mogen wij voor die verslaafden opdraaien?
Ik vind het grof en grof schandalig!
Diegene die dit alleen al heeft kunnen bedenken, ik vind het een misdadige
en schandalige gedachten!
Ik, en ik weet zeker veel meer Nederlanders , voelen zich goed misbruikt
hier in dit land.
Wij mogen hard werken en voor de stommiteiten van anderen opdraaien.
Maar ja, hier in Nederland kan en mag toch alles?

Enkele voorbeelden:
Ik sprak laatst met een man die aan het klussen was.
Hij vertelde mij volledig te zijn afgekeurd.
"Nu kan ik tenminste nog een leuke cent zwart verdienen" zei hij.
"Ik werk per dag toch zo'n 6 uur zwart, lekker meegenomen he"? Zei de man.

Wordt een man van het UWV voor een baan naar een bedrijf gestuurd om te
werken.
" Moet ik dan iedere dag om 06.00 uur beginnen"? vroeg de man.
"Daar voel ik niets voor, dan heb ik liever iets minder en behoud mijn
uitkering".

Als het aan mij lag, niet willen werken, GEEN uitkering punt uit!!!

Twee lekkere voorbeelden he van wat hier in Nederland allemaal kan!

Hier in dit land wordt veel te veel geld in een bodemloze put gesmeten!
Geef liever iets meer geld uit aan strengere controles!

Het is voor de werkende mens om ziek te worden hier in eigen land!

Nee, ik schaam me kapot om Nederlandse te zijn!
Dit land is hartstikke rot van al die domme ideen waar nogmaals de
hardwerkende Nederlander de dupe van is!!

Ik ben blij als ik van mijn salaris twee weken op vakantie kan .......
Nee, de ideen hier in dit land daar worden wij niet vrolijk van!!

argg | 15-01-08 | 23:07

-weggejorist-

argg | 15-01-08 | 22:40

Hoe krijgen jullie digitale uitvreterts het toch voor mekaar om van een simpele wachtgeldkwestie uit te komen op allochtonen, moslims en zelfs op Berlijn en het nieuwe fascisme?

Dat heb net zoveel met elkaar te maken als kamasutra met schele cavia's.

Geef jullie een leesplankje en jullie maken er Ap neukt Mies en 'ze pakken onze weifen af' van.
Stelletje ongewervelde weekdieren.

Oblomow | 15-01-08 | 21:56

lulletjerozewater 15-01-08 @ 16:00
1) verbod op koran
2) deportatie van moslims naar land van herkomst... nee, valse start
Lastig omdat mijn ideeen neerkomen op het terugdringen van geloof in de publieke sfeer, dmv uitdragen neutrale identiteit overheid en schrappen van bepalingen mbt geloof in grondwet en wet gelijke behandeling.
Nu wordt bv een hoofddoekje beschouwd als een geloofsuiting, volgens mij dient het gewoon gezien te worden voor wat het is: een kledingstuk. Dan zou iedere instelling zelf kledingseisen mogen stellen en als het niet-dragen van een hoofdoek daar onder valt, heb je als moslima pech. Dat klinkt hard, maar in wezen gelden deze regels al wel voor niet-gelovigen. Als jouw baas verlangt dat je geen gezichtspiercing mag hebben, kun je naar de rechter stappen, maar jij krijgt geen gelijk.
Net zo goed moet de grondwet worden aangepast, zodat gelovigen zich niet langer kunnen verschuilen achter hun geloofsovertuiging als ze discriminerende uitlatingen doen of zich discrimerend opstellen. Op dit moment mag een islamitische school homosexuele leraren weigeren op grond van hun geloofsovertuiging. Dat mag een openbare school niet en jij mag dat ook niet als werkgever.
Gelijkberechtiging voor de wet voor gelovigen en niet-gelovigen dus en scheiding van kerk en staat. Is dat nu extreem gedachtegoed? Het lastige is echter dat hiervoor de christenen ook overstag moeten gaan en dat zie ik zo snel niet gebeuren.
In de tussentijd moeten bestuurders en opiniemakers het verschil leren inzien met wie ze nu exact te maken hebben. Het lachwekkendste vorbeeld is op GS wel eens langs gekomen: imam vraagt aan gemeente Delft om subsidie voor jongerenproject, krijgt het geld natuurlijk en kort daarop wordt broer in het VK gearresteerd wegens terrorisme, schoonbroer is met noorderzon (en geld?) vertrokken richting MO.
Geen geld dus geven aan allerlei vage islamitische welzijnsclubjes, geen imams uit het buitenland, geen geldstromen meer toelaten uit landen als SA, UAE, Pakistan enz. Verbod op activiteiten van clubs als WIM, Hizb Ut Tahrir, Mili Gorus. Onmogelijk? Nee hoor, zij keren zich nl tegen de grondwet en kunnen dus als criminele organisaties worden beschouwd. Maar ook de zusjes van halel en ab en sal van de publieke zender af, ze zijn homofoob en van een roomblanke presentator wordt dat ook niet geaccepteerd. Een tariq ramadan, die vrouwen slaan wel OK vindt, niet aanstellen als hoogleraar, ophouden met overleg tussen overheid en de orthodoxe moslimkoepel, niet bij iedere scheet binnen de moslimgemeenschap de orthodoxen uitnodigen in TV-programma's.
Ondertussen kun je juist meer ruimte bieden aan moslims die wel de grondwet onderschrijven en een gematigd geluid laten horen. Dus wel projecten van hun clubs of een gematigde moskee faciliteren. Betalen vind ik dan net weer te ver gaan, daar ben ik absoluut geen voorstander van. Maar als het uit de huidige pot komt, vind ik het wel weer best, anders belandt het toch maar bij de verkeerden.

sjaakdeslinksesul | 15-01-08 | 16:45

@sjaakdeslinksesul 15-01-08 @ 15:11
.
ok, welke oplossing staat jou voor ogen?

lulletjerozewater | 15-01-08 | 16:00

Was het die oude NMO niet die een dag na 9/11 vrolijke Islamitische liedjes uitzond waarin gezongen werd dat zij (de slachtoffers) 'moge branden in de hel'? Zelfs kwartjesdief Kok sprak zijn verontwaardiging er over uit.

van Kloten | 15-01-08 | 15:52

@lulletjerozewater 15-01-08 @ 14:33
Wie heeft het over Wilders? Ik heb het over jouw ideeen. En hoe is door iedereen dan opgetreden tegen die misstanden die ik aanhaal? Williams is ontslagen, de bouw van de Essalaam-moskee is hervat, Milli Gorus is overgenomen, Hizb Ut Tharir stopt foldertjes in mijn brievenbus met de korantekst waarin moslims die pro-integratie zijn naast de ongelovigen in de hel zullen branden en Doekle e.c. nemen het op tegen de haatzaaierij van Wioldersomdat hij ook vindt dat "samenleven een noodzaak is".
Ik zeg je nogmaals dat een deel van de moslims helemaal niet met jou wil samenleven en een ander deel misschien wel, maar alleen onder hun eigen voorwaarden. En dat gaat vooral ten koste van de grote minderheid zo niet meerderheid van moslims die wel gewoon wil meedoen en natuurlijk van de rest van de samenleving, die dit allemaal maar mag faciliteren (zie die NMO-subsidiestroom).
Hoe eerder je duidelijkheid schept dat de meerderheid van de autochtonen en non-islamitische allochtonen geen compromissen wensen te sluiten op zaken als vrouwenrechten, homosexualiteit, vrijheid van meningsuiting enz. hoe eerder integratie voor de goedwillenden tot stand kan komen. En daar hoort ook het bestrijden van de homohatende, vrouwonvriendelijke, antisemitische en atheistenhatende anti-integratiezuil binnen de Islam bij.
Met dooddoeners als "we zullen moeten samenleven" kom je nergens. Daarom voor jou de volgende zinsnede uit die folder van Hizb Ut Tahrir over de film van Wilders: "Echter, deze film is slechts een onderdeel van een georganiseerde campagne, geleidt (niet mijn spelfout) door bepaalde personen, tegen Islam en de moslims in NL, met als doelstelling de druk op moslims op te voeren om hen weg te keren van hun religie. Dit door misinterpretatie, verzinsels en door alles waar de moslims in geloven te lasteren."
Wie zouden ze hiermee bedoelen? Nu, o.a. mensen zoals jij die hopen dat door dialoog met moslims zij tot meer verlichte denkbeelden komen.

sjaakdeslinksesul | 15-01-08 | 15:11

@sjaakdeslinksesul 15-01-08 @ 14:08
.
naief? ik vraag het mij af. ik ben het met je eens dat het een puinhoop is bij tijd en wijle. ik geloof ook dat er NIEMAND is in NL die vind dat er strakker opgetreden moet worden tegen misstanden, waarvan jij de voorbeelden geeft. maar ik ben het oneens met een wilders die de bit door de schedel heentrekt om een een probleem tot stilstand te brengen. bovendien kan je intgratie niet tegenhouden. we zullen moeten samenleven. het is een noodzaak.

lulletjerozewater | 15-01-08 | 14:33

Tot nu toe slechts 95 reacties. Wordt NL islambashen moe? Polen, Bulgaren, Roemenen oppassen want jullie zijn de volgende. Oja wordt ook tijd voor dronken Britten. Wilders waar ben je??

hirudinea | 15-01-08 | 14:10

lulletjerozewater 15-01-08 @ 13:51
Als je alles op zijn beloop laat zal er inderdaad langzaam integratie tot stand komen, door sociaal-economische stijging en het wonen in witte wijken en op den duur door gemengde huwelijken, al levert dat voor moslims meer problemen op dan voor andere allochtonen.
Maar op hetzelfde moment is er wel sprake van een tegenbeweging binnen de islamitische gemeenschap zelf. De salafisten en andere orthodoxe soennieten vertegenwoordigen maar zo'n 20 a 40 % van de soennieten, die zelf maar zo'n 80% van de Nederlandse moslims uitmaken. Maar inmiddels hebben ze wel vrijwel alle koepelorganisaties en een aantal van de grote moskeeen in de grote steden in handen. En dat zijn nu juist de stromingen die uit zijn op strenge controle over de eigen gemeenschap, bij gebrek aan autochtone bekeringen.
Je hebt nogal wat gemeen met sommige reaguurders die je hier bestrijdt. Zij gooien nl alle moslims op de grote hoop, net als jij dat doet. Jij hoopt op integratie van moslims, terwijl een deel van die moslims juist niet wil integreren, omdat ze (terecht) bang zijn dat hierdoor hun geloof wordt aangetast.
Als je werkelijk uit bent op vreedzaam samenleven tussen bevolkingsgroepen in onze samenleving, dan zul je ook intolerant moeten wezen tegen elementen binnen de op te nemen groep, die zich juist afzet tegen onze samenleving en wil voorkomen dat eigen groepsleden volwaardig deelnemen aan onze samenleving. En in dat laatste maken ze op dit moment behoorlijke vorderingen, juist omdat mensen met dezelfde naieve, menslievende en optimistische kijk zoals jij die bezit, geen onderscheid willen of durven maken.

sjaakdeslinksesul | 15-01-08 | 14:08

lulletjerozewater 15-01-08 @ 13:51
Nee, dat is geen sociologisch/psychoverschijnsel. Je bent westers en hebt een heel andere achtergrond. Jij denkt dat de hele wereld zo in elkaar steekt, al zeg je net zelf dat je nadenkt. Denk dan ook na en ga er niet van uit dat het westerse model zó superieur is dat iedereen uiteindelijk wel overstag zal gaan. Aan de andere kant van het spectrum zitten mensen die net zo overtuigd zijn als jij dat wij uiteindelijk de overslag maken. En die zijn erg, erg geduldig. Geduldiger dan hun mensenleven duurt, hombre. Zij hebben een heel ander begrip van eeuwigheid.

Shalome | 15-01-08 | 14:06

@StijlloosSuperieur 15-01-08 @ 13:25
.
een landverrader. het is goddomme toch niet dat je je nick uitgekozen hebt om de afkorting mmh?!

lulletjerozewater | 15-01-08 | 14:01

Nederland, WORDT NOU EENS WAKKER! Verdomme, ik erger me zo aan deze berichten. Het ene is nog niet geweest en het volgende komt langs. Corruptie, extremisme, islamo-fascisme, en het gaat maar door. En wie wijst de massa als "schuldige" aan? Notabene Geert Wilders, de enige die de problemen durft aan te kaarten. Gewoon zo doorgaan, mensen, er is niets aan de hand, als Wilders is opgeruimd zijn alle problemen voorbij. Wat een tyfusland is het geworden. Bah!

DeRuk2007 | 15-01-08 | 13:52

sjaakdeslinksesul 15-01-08 @ 12:45
.
Ik sluit mijn ogen niet voor de NMO en alles wat daaraan gelieerd is, of wat dezelfde haatdragende boodschap heeft. Het zij zo dat dat soort organisaties er zijn en dat die misstanden opgelost dienen te worden. Maar ik weiger te geloven dat dit soort idoterie langer dan 2 generaties voortduurt. En dat er een totale chaos ontstaat in de tussentijd is onwerkelijk. NL heeft genoeg koeltoer om de nieuwe koeltoer op te vangen. Het is zelfs een uitdaging. Ik heb zelf gewoont in Zweden en ik voelde mij gruwelijk NLs. Maar dat stopte naar verloop van tijd. Ik had een baan geregeld, werd gewaardeerd, dronk een biertje met mijn matties en uiteindelijk werd mijn gevoel minder en minder. Ik had ook minder de behoefte om NLers te zien, immers ik kreeg steeds meer Zweedse vrienden. En het was de gastvrijheid die mij deed integreren. En goed deed integreren. Ik vermoed dat als ik doorlopend getraineerd was, men had mij zitten dollen en doorlopend zitten pesten dan was ik nooit van mijn NLer gevoel afgekomen. En had ik mij een vreemde gevoelt. Het is een simpel sociologisch/psychologisch verschijnsel.

lulletjerozewater | 15-01-08 | 13:51

Belasting geld is van de samenleving en moet goed worden gesteed aan die samenleving. Maar waarom heb ik steeds het gevoel dat de regering (lees Wouter Bos) liever het geld in ontwikkelingshulp (lees investeren om het land uit te buiten) en andere linkse hobbies steekt dan in het eigen volk die die centjes bij elkaar hebben gewerkt?

Ik zou zeggen eerst werken en meedraaien in deze maatschappij en dan meedelen met de pot! Oprotten met die NMO!

Doc Damage | 15-01-08 | 13:34

Aars 15-01-08 @ 10:20
Pas maar op, mijn comment daarover is met een edit verwijderd. Vrijheid van meningsuiting? Helaas niet op GS.

Dephne Dackers | 15-01-08 | 13:34

@lulletjerozewater 15-01-08 @ 12:19
Ik dacht al zo over moslims ver voor Bolkestein en Pim Fortuyn, werd toen ook uitgemaakt voor extreem-rechts, maar kwam erachter dat veel mensen er zo over denken. Wilders is gewoon de enige politici die de spijker op de kop slaat. Dat is de reden waarom ik op hem stem.
/
En de nachtmerrie is het niet durven spreken over problemen, en mensen die het wel durven worden of doodgeschoten/doodgestoken, of uitgemaakt voor racist. Wilders zet zijn leven op het spel voor de waarheid, en ik ben blij dat er tenminste 1 iemand is in de 2e kamer die dat doet. Wilders maakt mij niet bang, hell, ik ben niet bang voor moslims, zie alleen dat Nederland geld over de balk smijt, en haar welzijn op het spel zet voor een groep infantiele mensen met een zandcultuur. En iets dat mijn voorouders, onze voorouders hebben gerealiseerd, laat ik niet vernielen door een generatie politiek-correct tuig. Dat jij daar aan wil meewerken, dat jij een landverrader wilt zijn, moet je helemaal zelf weten, maar ooit is het geld op, en de kans dat we dat geld terugkrijgen is zeer klein.

StijlloosSuperieur | 15-01-08 | 13:25

*-edit- en de nog net even langs gescrolde reactie van
@ sjaakdeslinksesul natuurlijk... werkse @ allemaal*

Bertus Betonsloper | 15-01-08 | 13:23

ed.. 15-01-08 @ 11:14
Jammer dat wij elkaar niet over 200 jaar weer kunnen spreken.
UAE is nu economisch stabiel en nog groeiende.
Wacht maar eens af als dit tij zich gaat keren.
Een dip of crisis in de economie is veelal de oorzaak van een conflict.
Men zal altijd trachten dit op een bepaalde groep mensen te schuiven en deze dan ook subiet het land uit flikkeren (of erger).
De straffen voor een auto in de fik steken of straatroof zullen in de UEA waarschijnlijk niet zo mild zijn als in 0031...?

Ommezwaai | 15-01-08 | 13:17

lulletjerozewater 15-01-08 @ 12:08
Je reactie is symptomatisch voor eerder genoemde ziektes en spreekt wat mij betreft voor zich. Verder wat @ StijlloosSuperieur zegt.
-
Beterschap toegewenscht!

Bertus Betonsloper | 15-01-08 | 13:15

'Radicale Moslims nemen de macht over bij de NMO' is een volkomen terechte en te onderbouwen constatering.

Zie ook sjaakdeslinksesul 15-01-08 @ 12:45.

Dus loop niet zo naief te bleren dat de openingszin populistisch/ stigmatiserend zou zijn.
Was dat maar waar.

Het is echter gewoon de realiteit, helaas pindakaas.

vander F | 15-01-08 | 13:12

@lulletjerozewater 15-01-08 @ 12:14
Het draadje zo overziend wil ik toch even wat aan je kwijt, misschien steek je er wat van op.
De NMO ontstond uit een fusie tussen Nederlandse Islamitische Omroep, die in handen was van het Contactorgaan Moslims Overheid, en de NMO zelf, die onder de Nederlandse Moslimraad valt. De NMR was ooit uit het CMO gestapt, omdat binnen deze club gematigde amadiyya niet langer welkom waren. Voorwaarde bij fusie van de NMO was dan ook voor gematigde moslims (alewieten, amadiyya en gematigde soennieten) dat de zelf gematigde Williams aan het roer stond. Gaandeweg en vooral door de domheid van Rita Verdonk, die alleen nog zaken wou doen met een enkel aanspreekpunt (dat werd de Contact Groep Islam), heeft de NMR de GCO rechts ingehaald, met clubs als Milli Gorus, World Islamic Mission (google maar eens) en broederschapsleden in hun midden.
Na het zuiveren van de CGI en NMR van gematigde elementen is nu de NMO aan de beurt en in dit licht dient het ontslag van Williams dan ook gezien te worden. Of hij echt gefraudeerd of vrouwen sexueel geintimideerd heeft zoals beweerd wordt, doet er niet toe. Als hij recht in de leer was geweest, had men hem nooit ontslagen.
Hetzelfde patroon zie je ook terug bij de bouw van de Westermoskee in Amsterdam en de Essalam-moskee in Rotterdam. Salafisten die gesteund met buitenlands geld en knowhow de boel overnemen en gematigde elementen eerst uitschakelen, waarbij de onwetende autochtone bestuurders aan de zijlijn staan toe te kijken en veel te laat of niet optreden. Ondertussen zijn de organisaties van gematigde moslims, die pro-integratie zijn en de rgondwet wel volledig onderschrijven, langzaam uitgehold. De salafisten die het nu voor het zeggen hebben, staan niet de integratie van of verlichting onder nederlandse moslims voor zoals jij zelf graag ziet, maar juist segregatie en orthodoxie. Ze dienen zelfs in jouw optiek niet gefinancierd te worden door de overheid, maar juist bestreden te worden, ten faveure van en ter bescherming van moslims die wel willen integreren.

sjaakdeslinksesul | 15-01-08 | 12:45

lulletjerozewater 15-01-08 @ 12:14
Dat streven naar symbiose wordt niet door iedereen hetzelfde ingevuld. Daar zit 'm nou net de crux. Als je nadenkt, zoals je zegt, stap dan af van je westerse denkraam die in jouw waardenstelsel ligt opgesloten omdat je zo bent opgevoed. Er bestaan andere waardenstelsels naast de onze: tegenwoordig zijn ze en masse zelfs tussen ons gaan leven. En hun opvattingen van symbiose staan lijnrecht op die van ons. Zelfde streven, ander einddoel.

Shalome | 15-01-08 | 12:39

Ik zeg het zelf: -weggejorist-

redrooster130977 | 15-01-08 | 12:37

Even omgedraaide wereld. Stel je voor dat de NMO nu niet een pislamomroep is, maar gewoon een Nederlandse. En dan ontslaan ze de directeur die toevallig moslim is. Dan was de hele wereld te klein van racisme, diescriminatie jonge en zou zelfs Radio Baghdad schande spreken van dit voorval.

ExtremeExtremist | 15-01-08 | 12:36

Laatste alinea uit "de ondergang van Nederland" door Mohamed Rasoel:

Daar staan ze nu, die Nederlanders met hun volstrekt gerechtvaardigd en zonder twijfel hoogstaand streven om zo zich ver mogelijk van Hitlers ideologie te distantiëren. Ze hebben over het hoofd gezien dat hun weg aan het andere eind uitkomt bij de joden (met alle respect). De stakkers begrijpen maar niet dat de keus niet noodzakelijk die tussen nazi 's en joden hoeft te zijn, tussen roofdier en prooi, tussen onderdrukker en slachtoffer, maar dat er een alternatief is, een derde weg, namelijk het vege lijf redden en zorgen voor het voortbestaan van de eigen cultuur en het eigen land. En het is louter dat ene, kleine misverstand dat zal maken dat de Nederlanders de geschiedenis ingaan als het volk dat zo diep nadacht over een angstdroom uit het verleden dat het zelf die angstdroom werd.

nl.wikipedia.org/wiki/De_ondergang_van_Nederland

frenkie4alllll | 15-01-08 | 12:31

@lulletjerozewater 15-01-08 @ 12:19
Ja en Maxima's vader kan goed door een vizier kijken.
Maar Maxima kan niet eens begrijpelijk Nederlands lezen, dus echt objectiev kan ze over Nederland niet zijn. En ik had het niet over Maxima de nep princes, er zijn wel meer Maxima's. Ik bedoelde je billemaat hier in de draad en dat wist jij natuurlijk wel, een beetje dollen is natuurlijk veel leuker als kudtnieuws lezen.

paintitred | 15-01-08 | 12:30

Ach wat is 3 ton op 9 miljard? Leest u maar eens....

Het blijkt nogal lastig te zijn om over dit onderwerp actuele, betrouwbare en inzichtelijke informatie te vergaren waarmee deze cijfers naar 2007 kunnen worden vertaald. Omdat er is sprake is van een complexe wisselwerking tussen baten en lasten, beperk ik mij tot de directe kosten welke in verband staan met de groep immigranten die geen actieve bijdrage levert aan het Bruto Binnenlands Product (BBP). Opvallend is dat personen die het islamitisch geloof aanhangen (ca. 1 miljoen) zowel relatief als absoluut sterk oververtegenwoordigd zijn in deze categorie.

Met deze beperkte gegevens wordt onderstaand een grove kostenberekening uitgevoerd welke is toegespitst op de moslimbevolking.

Aannames:
Aantal moslims 1.000.000
Gezinssamenstelling: Vijf personen. Echtpaar met gemiddeld drie kinderen. Eén kostwinner.
Percentage uitkeringsafhankelijke kostwinners 50%
Uitkering per kostwinner € 1.500 p/m inclusief (huur)subsidies

Kosten per jaar:

Inkomen:
Uitkering = 12 x € 1.500 x 100.000 = € 1,80 miljard

Huisvesting:
Kapitaalslasten, € 1,00 miljard
Prachtwijken, € 1 miljard over 4 jaar = € 0,25 miljard

Gezondheidszorg:
Kosten gezondheidszorg, € 75 miljard = € 4.700 per inwoner.
50% van 1.000.000 x € 4.700 = € 2,35 miljard

Onderwijs:
We beperken ons tot het basisonderwijs van 2 kinderen per werkloze kostwinner
Kosten primair onderwijs € 8,5 miljard
1,5 miljoen leerlingen > € 5.700 per leerling
200.000 * € 5.700 = € 1,14 miljard

Integratie:
Inspanningen en subsidies € 1,00 miljard

Gevangeniswezen:
Gedetineerd: 16.000 personen
Van de gedineerden is 60% van allochtone afkomst
Aantal gedetineerde allochtonen, 60% van 16.000 = 9.600
Kosten € 150 per dag = 55.000 per jaar per gedetineerde
Totaal 9.600 x € 55.000 = € 0,53 miljard

Opvang:
Directe kosten gemoeid met vluchtelingenopvang
(Rijksbegroting 2008, cijfers 2007) € 0,90 miljard

Zo komen we uit op totale jaarlijkse kosten van ongeveer € 9 miljard.

De rest...
www.hetvrijevolk.com/?pagina=4940&...

frenkie4alllll | 15-01-08 | 12:22

@StijlloosSuperieur 15-01-08 @ 12:11
.
ik neem het je niet eens kwalijk, wilders heeft een uiterst doeltreffende methode voor bangmakerij. bij jou is het gelukt. maar kijk eens om je heen? wees eens reeeel. welke nachtmerrie bedoel je nu eigenlijk?
.
@paintitred 15-01-08 @ 12:13
.
das prettig. want Maxima heeft een redelijk objectieve kijk gehad als nieuwkomer op NL. voor zover als objectief natuurlijk mogelijk was.

lulletjerozewater | 15-01-08 | 12:19

@Flushbodem: another world news item, keep it up. lol.

undutchable | 15-01-08 | 12:18

@Shalome 15-01-08 @ 11:59
.
nou ja, alle.... de meeste toch zeker. simpele verklaring: als mens (en dat zijn we allemaal) heb je universele behoeftes. die zijn vastgelegd in je genen. het streven naar een symbiose is er één van. en dat dat hobbels oplevert is onvermijdelijk, maar het streven (lees: nadenken) is wat wij allen gemeen hebben met elkaar

lulletjerozewater | 15-01-08 | 12:14

lulletjeslootwater 15-01-08 @ 12:08
Iedergeval ben je niet alleen met je zieke emoties, MAXIMA staat achter je.

paintitred | 15-01-08 | 12:13

@lulletjerozewater 15-01-08 @ 11:53
Ach gut, tast Wilders je multiculturele, politiek-correcte habitat aan?
Wees gerust, hij schudt je slechts wakker, want je hebt een nachtmerrie, een nachtmerrie genaamd Nederland anno 2007/2008.

StijlloosSuperieur | 15-01-08 | 12:11

Frank William was ook al directeur van de NMO toen deze na de aanslagen op het WTC de volgende dag als passend Koranvers, "de ongelovigen zullen branden in het vuur", op de Nederlandse beeldschermen liet verschijnen.
En nu pas hebben radicale moslims het daar voor het zeggen?

Oeleflaffel | 15-01-08 | 12:10

@Bertus Betonsloper 15-01-08 @ 11:56
.
heb je godverdomme je huiswerk niet gedaan Bert? genoeg naslagwerken van vooraanstaande wetenschappers die die ziektes noodzakelijk achten voor een prettige toekomst. magoe, ik geef je opnieuw een kans, ik heb je hoog zitten namelijk
.
@Shalome 15-01-08 @ 11:59
.
ja

lulletjerozewater | 15-01-08 | 12:08

Frank William is de winnaar van de Herfkens-award vandaag!

Patrick Bateman | 15-01-08 | 12:03

lulletjerozewater 15-01-08 @ 11:53
En jij gaat ervan uit dat al die immigranten die wij hier onderhouden, ook nadenken over de hogere issues.

Shalome | 15-01-08 | 11:59

lulletjerozewater 15-01-08 @ 11:53
Mwhoehaha, weet je wat pas nare, enge bijna niet te genezen ziektes zijn?
Policor, multicul en dhimmitude. En jij bent daar het reagurende voorbeeld van.

Bertus Betonsloper | 15-01-08 | 11:56

ed.. 15-01-08 @ 11:46

Kudo's: 'je hebt gelijk' zeggen is niet makkelijk. Persoonlijk denk ik dat het te laat is en dat het wachten is op de uitbarsting van de vulkaan (Fackwa 10:37). Gelukkig - een mens leeft op hoop, nietwaar - kan ik er naast zijn ook.

van Maerlant | 15-01-08 | 11:56

@padjakker deluxe 15-01-08 @ 11:44
.
ik ben sinds 2005 fan van GS. en dat blijf ik ook. stemmingmakerij of niet. beetje tegengas kan geen kwaad, medunkt. en zeker tegen wilderitus, een hele nare besmettelijke ziekte. en helaas verspreid zich het heel snel. gelukkig is er een goede doeltreffende behandeling tegen nl.; nadenken.

lulletjerozewater | 15-01-08 | 11:53

@van maerlant
okee, dan heb je gelijk, multicul zonder een dominante cultuur werkt niet, maar zoals je stelt zal dat wel de oplossing zijn... jammer genoeg is dat voor 0031 misschien te laat, maar laten we dat iig proberen.. niet geschoten is altijd mis enzo..

ed.. | 15-01-08 | 11:46

@lulletjerozewater 15-01-08 @ 10:39
Als je niet door de prikkelende woordkeuze van een WEBLOG als GS.nl heen kunt kijken kun je beter op een NIEUWSSITE gaan F5-en kerel. Verder wat alpha_mannetje 15-01-08 @ 10:25 zegt.

padjakker deluxe | 15-01-08 | 11:44

Wat Lulletjerozewater zegt.

MAXIMO | 15-01-08 | 11:38

Rotterdams deelraadslid Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen", "bekeer je tot de islam".
www.hetvrijevolk.com/?pagina=5168&...
(Ik heb de link ook op NN geplaatst, maar ik wilde 'm de mensen die alleen GS bezoeken niet onthouden.)

Rarend | 15-01-08 | 11:27

van dal 15-01-08 @ 11:10
Dat was ook precies mijn punt. Dat is wat het linkse systeem met mensen doet.
Tel daar nog bij op al die immigranten die voorheen onder zware omstandigheden een paar stuivers bij elkaar schraapten, en die hier zomaar opeens alles gratis krijgen. Hun leven kunnen leven zonder een vinger uit te steken in een peperdure stad zoals Amsterdam, elke dag te eten hebben, de plee door kunnen trekken, altijd stroom, altijd tv, kinderen naar school, bij ziekzijn naar de dokter en/of ziekenhuis.
Wie denkt dat zij, met hun totaal andere achtergrond, dit uiteindelijk massaal zullen omzetten in zoveel waardering voor Nederland dat zij er ook hard aan gaan bijdragen, is volslagen gek.
Dat linkse systeem creëert de ene na de andere papzak annex profiteur.

Shalome | 15-01-08 | 11:20

ed.. 15-01-08 @ 11:14

Multicul werkt NIET. Kijk naar Amerika. Vijftig jaar geleden gingen daar de eerste zwarten - onder politiebescherming - naar een prestigieuze academie. Vijftig jaar later ging een juffrouw die daar indertijd gedoceerd had een gastles geven, en wat ze zag brak haar hart: nog steeds zaten de kinderen gescheiden, net hetzelfde als 50 jaar terug. Jouw voorbeeld sterkt eigenlijk mijn stelling: je bent zo fair te noteren dat de sjeiks' wil wet is. Een dergelijke despoot kunnen wij ons hier niet permitteren en willen we ook niet. De enige manier om een multi-etnische staat - wat iets heel anders is dan een multiculturele samenleving - te laten functioneren is uitgaan van de notie 'dominante cultuur'. Nou, als het daar érgens te laat voor is, dan wel in Nederland. Stel je voor: do-mi-nant!

van Maerlant | 15-01-08 | 11:19

@van maerlant
multicul werkt wel, alleen moeten er 'offers' gebracht worden... woon in de UAE en hier heb je mensen vanuit allerlei landen van de regenboog, iedereen respecteert elkaar, er zijn bijv gewoon kerken alhier, maar uiteindelijk is de sjeich's wil wet. de moslim gebruiken gaan dan ook voor alle andere...

ed.. | 15-01-08 | 11:14

is dit nieuws? dit gebeurt toch aan de lopende band met wethouders en ander gemeentlelijk (geen typo) gespuis (autochtoon en allochtoon)?
Ik vind wel dat de Eerste zin anders had kunnen beginnen dan met:
"Radicale moslims nemen de macht over". maar ja, dit is tenslotte GS niet waar

ley007 | 15-01-08 | 11:10

Shalome 15-01-08 @ 10:49 links of rechts, als ze je elke maand een zak geld komen brengen.... ik ken eigenlijk niemand die dan zegt: "nee, dank je, geef maar aan een goed doel.

van dal | 15-01-08 | 11:10

Sorry, was @ ed... 11:04

van Maerlant | 15-01-08 | 11:09

ed.. 15-01-08 @ 10:58

Zoals je weet is de Balkansituatie vreselijk complex, maar ook daar kan je vaak spreken van 'gasten' die in het zog van de veroveringslegers aangemoedigd werden te emigreren om de boel in te palmen. Bottom line is: multicul werkt niet, nergens, nooit.

van Maerlant | 15-01-08 | 11:09

@van mearlant
maar zijn onze 'gasten' niet op vrijwillige basis naar 0031 gekomen?

ed.. | 15-01-08 | 11:04

Wel koopkracht daling over hele linie. Nou weten we ook weer waar dat vandaan komt. Dank (s)linkse regering

enlosssch | 15-01-08 | 11:02

ed.. 15-01-08 @ 10:58

Ik begrijp jullie allebei. Jij hebt een punt dat de situatie niet 1 op 1 vergelijkbaar is, Ommezwaai heeft een punt dat hij uit de situatie wil leren. De les die hij trekt is de juiste.

van Maerlant | 15-01-08 | 11:00

Lieve mensen laten wij ons meer proberen te richten op de positieve invloed van de islam op onze gemeenschap. Laten wij elkander de hand reiken om deze vervolgens diep in onze eigen boezem te steken.
Waarde medeburgers ik roep u op om in naam van alles wat ons lief is de strijdbijl te begraven en ons te begeven naar het zinnebeeldig gemeenschapshuis en ons over te geven aan zang en dans.
Broeders ik zie een weg voor ons die lang is en niet van enig gevaar is gevrijwaard.
Een weg die zal leiden langs de afgrond van onze ziel maar die ons zal sterken en dichter tot hem zal brengen die ons allen zo na staat maar wij zo moeilijk in de onrust van ons dagelijks bestaan kunnen vinden.
Is het niet zo dat in wezen die bomgordel ons allen past.
Zijn wij niet allen bereid om in het aanzien van onze liefdevolle god te exploderen van liefde .
Laten wij onze liefde radicaler beleven en uiten , het elysium met rappe schreden naderbij halen teneinde onze vermoeide ziel te rusten te kunnen leggen.
Ik stel voor om iedere burger van dit land te subsidieren zodat de spanning ,die de strijd om ons dagelijks bestaan geeft, niet meer zal leiden tot gevoelens van onbehagen.

Jokkebrok | 15-01-08 | 10:59

ach gelukkig, ook hier rukt het religieus fascisme op, naast CU en SGP hebben we een nieuwe groep die graag hun boek wil slijten.

stieffie | 15-01-08 | 10:58

@van mearlant
klopt, maar je begrijpt wat ik bedoel toch?

ed.. | 15-01-08 | 10:58

@Snorry! 15-01-08 @ 10:50
.
ik heb ze al een tijdje geleden afgedaan. jij nog niet geloof ik.

lulletjerozewater | 15-01-08 | 10:58

Tofu Dibi, zie ik je over een uurtje op de Dam? Parapluutje meenemen hoor.

colonnecinco | 15-01-08 | 10:57

Werken bij de NMO is dus verkapte bijstandstrekkerij?

Boris Poepnagel | 15-01-08 | 10:56

Kees Maf 15-01-08 @ 10:50
Belastingen ontduiken is strafbaar, belastingen ontwijken niet...
Daar hoef je (nog) niet voor in het buitenland te wonen.

Ommezwaai | 15-01-08 | 10:56

@lulletjerozewater 15-01-08 @ 10:39
GS is pure stemmingsmakerij ja. Vandaar dat we op GS nooit wat horen over Joran de moordende verkrachter, Herfkens de gesubsidieerde VN snol, de Haagse daktokkies, roomblanke milieumongolen die Al Gore's shit hebben gezien, Jobje Cohen met z'n Pickwick aandelen...
.
Nee hoor, daar hebben we het op GS nooit over.

dlseth | 15-01-08 | 10:55

ed.. 15-01-08 @ 10:47
Men heeft op de Balkan getracht haar "gasten" naar een andere regio te verplaatsen. Deze "gasten" waren dus niet de oorspronkelijke bewoners
(denk aan de Albanezen e.d.).
Bijeengeraapt zou ik het niet willen noemen. Aangezien deze volkeren al ettelijke eeuwen vreedzaam samen leefden (dacht men).

Ommezwaai | 15-01-08 | 10:54

Radicale moslims, gelieerd met in sommige landen verboden organisaties, krijgen in Nederland gesubsidieerd zendtijd en als ze het dan te gortig maken en erover wordt bericht gaan er hier nog Nederlanders huilen dat het stemmingmakerij is. Stapelzot heeft die multiculshit sommigen gemaakt.
-
ed.. 15-01-08 @ 10:47
De Balkan is wel wat groter dan ex-Joegoslavië alleen.

van Maerlant | 15-01-08 | 10:52

@lulletjerozewater 15-01-08 @ 10:29

"allochtoon die een misstap maakt" Ja dat is voer voor de wat minder genuanceerde medemens. Jij bent het die onze allochtonen zo generaliseert. Alsof elke allochtoon een radicale moslim is, er zitten zat vredelievende mensen bij, neem de boedisten eens. Bovendien zie jij een abjecte groep als de moslimbroederschap als DE moslim. Gelukkig ben jij een genuanceerd medemens.

spooky | 15-01-08 | 10:51

@ lulletjerozewater:

Doe AUB die oog- en oorkleppen eens af! Als je met je schijnheilige commentaren een schuldgevoel van je af probeert te schrijven kun je beter gewoon een dagboek kopen. Lutser!

Snorry! | 15-01-08 | 10:50

@James Lastig 15-01-08 @ 10:14
Ik betaal nog steeds belasting in NL. Geloof me, ik hou er liever vandaag mee op dan morgen. Het is helaas strafbaar om belasting te ontduiken, anders had ik dat al lang gedaan. Emigreren doe ik ook (nog) niet, ik vrees namelijk dat het in de meeste andere landen niet veel beter is. Bovendien zit ik niet te wachten op de heisa van emigreren.

Kees Maf | 15-01-08 | 10:50

Voilá het linkse systeem. Je krijgt honderdduizenden euri toegeschoven en probeer dan maar eens je trots te bewaren om je eigen broek op te houden, danwel naar de stem van je geweten te luisteren dat er mensen zijn die dit geld harder nodig hebben. Om over mensen die dit moeten opbrengen niet eens te spreken.
.
Het linkse systeem zorgt ervoor dat deze William tevreden achterover leunt en incasseert, alles faciliterend volgens de wet. Zijn eigen ethiek en trots worden weggesmeerd met zakken vol geld. Dat doet links met mensen.

Shalome | 15-01-08 | 10:49

Is er dan werkelijk niets positiefs te melden vandaag?

De StoorZenDer | 15-01-08 | 10:48

@ommezwaai
mmm... balkan was een bijeengeraapt zooitje met vadertje tito als bindende factor.. in 0031 is het de oorspronkelijke bewoners en haar gasten.. lijkt me toch iets anders...

ed.. | 15-01-08 | 10:47

Fackwa 15-01-08 @ 10:37
Je hoeft niet eens zo ver terug te gaan.
Getuige het conflict op de Balkan in de jaren 90.
Deze regio was ooit ook een multiculturele show.
Dictators hebben het conflict altijd weten te smoren, todat...

Ommezwaai | 15-01-08 | 10:43

@ lulletjerozewater 15-01-08 @ 10:39
Dit is geen nieuwssite, treurmans.
En tja, dat is waar alle subsidie heengaat, dus dan krijg je dat vanzelf. Je zou eigenlijk tegen dat principe moeten ageren, want is er een beter mechanisme om mensen te verdelen dan geld van de ene groep naar de andere te pompen?
Je bent wel ok, maar je moet echt gaan werken aan je open pc-zenuw.

alpha_mannetje | 15-01-08 | 10:43

Je mag het weggooien van geld niet bekritiseren, want dan ben je aan het discrimineren. FOUT, het betreft in dit geval een buitenlander, die evengoed op de korrel wordt genomen als die kut in NY... heeft niks met discriminatie te maken. Bij mij op school ging t ook altijd zo. Wollah meneer, iesj discriminazjie. Nee, izj niet!

lamlul007 | 15-01-08 | 10:41

Lulrozenrioolwater wil net als de belastingdienst alleen leuk nieuws.

paintitred | 15-01-08 | 10:41

@alpha_mannetje 15-01-08 @ 10:31
.
Fleisch gaat flink los met vetgedrukte letters en wat in het rond gestrooide emoties (Graties). Dat noem jij géén stemmingmakerij? Ik wel. En wees gerust, de tyfus voor alle subsidie-burners. Maar het is wel erg veel allochtoon tegenwoordig. lijkt mij weinig constructief.

lulletjerozewater | 15-01-08 | 10:39

Net gekeken naar Mak's geschiedenis lesje: de parallel met het Berlijn van '29 is treffend: iedereen weet dat we op een vulkaan dansen en dat het Nieuwe Fascisme op komst is maar de houding van established left om te bagatelliseren dan wel enthusiast mee te doen.

Fackwa | 15-01-08 | 10:37

@fuckje 15-01-08 @ 10:17

lol

The Nameless | 15-01-08 | 10:35

Ja.. doe zoals de rest van de thuiszitters en wachtgeldslikkers. Stem of wordt lid van de PVDA!!

Ommezwaai | 15-01-08 | 10:32

@ lulletjerozewater 15-01-08 @ 10:29
Dat ligt wederom aan jouw interpetatie vriend, ik lees iets heel anders: Ik lees het aan de kaak stellen van de krampachtige manier waarop Nederland met allochtonen omgaat (geen vragen stellen, geld geven, want je zou wel eens van nare gedachten beticht kunnen worden.) Ter illustratie noem ik jou, je hoort het woord moslim en het stukje is niet positief dus is het stemmingmakerij.

alpha_mannetje | 15-01-08 | 10:31

Dit is normaal gedrag in de overheidssector.
Zo zijn er honderden die vangen en thuiszitten na zgn. conflicten, publiek geld toch.
Is altijd voldoende op voorraad.
Anders verhogen we weer 18 belastingen

kalknagel | 15-01-08 | 10:29

@alpha_mannetje 15-01-08 @ 10:25
.
GS is allerminst racistisch, maar dit is je reinste stemmingmakerij. en iedereen weet het. en ja, ook koenders kwam aan bod, maar de nadruk ligt nogal op de allochtoon die een misstap maakt. voer voor de wat minder genuanceerde medemens.

lulletjerozewater | 15-01-08 | 10:29

Na het "zuur" voor Frank William dus nu het "zoet" en voor alle Nederlanders die er op achteruit gaan gewoon 'de pleuris".
Althans volgens Balkenende.

delano | 15-01-08 | 10:26

@ lulletjerozewater..."een sop" ???? Verder moet je de feiten laten spreken, en niet de geschiedenis boeken, wollah!?!

lamlul007 | 15-01-08 | 10:26

@ lulletjerozewater 15-01-08 @ 10:21
Lul niet zo, ook andere subsidieverbranders komen aan het licht, ik noem een Koenders. Dat jij nou eenmaal een heel groot centrum in je hoofd hebt wat gevoelig is voor 'rassenverschillen' maakt dat GS nou racistisch?

alpha_mannetje | 15-01-08 | 10:25

@alpha_mannetje 15-01-08 @ 10:15
.
het is niet grappig meer. het voed een onredelijk gevoel van onverdraagzaamheid.
.
@klaas.heitinga 15-01-08 @ 10:19
.
wat loop jij te blaten vriend?

lulletjerozewater | 15-01-08 | 10:23

Ik wordt kotsmisselijk van mensen die met luiwammessen rijk worden. Dat ze maar een enge ziekte krijgen! Stelletje profiteurs. En wouter ook!

lamlul007 | 15-01-08 | 10:23

Kan Frank William voor dat geld niet even naar Oostenrijk gaan? Daar is een politica met aardige uitspraken in opspraak. ( leuke zin ;-) )
De koran is geschreven door Mo tijdens een epileptische aanval. Daar was Geert nog niet achtergekomen.

fuckje | 15-01-08 | 10:22

ok vraagje; hoeveel subsidie spoelt de autochtone nederlander door de plee? ik vermoed dat dat bedrag een stuk hoger ligt. hou een sop met die kul over allochtonen. door hier zo verschrikkelijk de nadruk op te leggen integreren die gasten ook nooit. we hebben ze allemaal keihard nodig; turken, antillianen, marokanen, negers, halfbloedjes, chinezen, mongeaulen en indiers. Punt. Geen discussie over mogelijk. en ja, ons beleid zal er op aangepast moeten worden, gericht op een soepeler integratiebeleid, maar jezus nog aan toe; het is de BLANKE nederlander die het meest geintegreerd en geinformeerd moet worden. wat een k-vooroordelen. doe niet zo achterlijk, lees je geschiedenisboekjes en zie dat nederland bestaat uit talloze volkeren en geloven. wij integreren al eeuwen. en dat zullen we nog eeuwen moeten doen. juist nu.

lulletjerozewater | 15-01-08 | 10:21

@lulletjerozewater 15-01-08 @ 10:11. Wat heeft Wilders hier nou weer mee te maken. Weet je niks meer? Ga eens een cursus argumentatietheorie volgen ipv geenstil te F5'en jongen.

klaas.heitinga | 15-01-08 | 10:19

gaan als goedmakertje de film van wilders uitzenden

chok die | 15-01-08 | 10:19

@ Fleischbaum
Slecht humeur?

Vacature | 15-01-08 | 10:18

@Multiculi@10:14,
Klopt! Het zijn meest de katholieke en gereformeerde Moslims.

fuckje | 15-01-08 | 10:17

Nederland het land waar we ons richten op de minderbedeelden, zodat je in aanmerking komt voor subsidie. Maar ook het land waar mensen die echt 'willen' zo veel mogelijk worden tegengewerkt en belast.

DeDerdeKamer | 15-01-08 | 10:16

@ lulletjerozewater 15-01-08 @ 10:11
Wat een BS, GS is de eerste die zal kakken op overheidsgeld wat voor niks over de balk wordt gesmeten en het is natuurlijk des te grappiger als dat ter meerdere eer en glorie van de multiculturele samenleving wordt gedaan, puur en alleen omdat nou eenmaal reden nummer een is om geld over de balk te smijten.

alpha_mannetje | 15-01-08 | 10:15

@lulletjerozewater
Wat heeft Wilders hier nou weer mee te maken? Dit is gewoon een soort fraude/oplichting. Dat het nou toevallig om een moslimomroep gaat..... Of mag je er dan soms niets over zeggen??

Ari Gold | 15-01-08 | 10:15

Volgens mij staat er duidelijk dat ze er alles aan gaan doen om hem voor 2010 weg te krijgen. Dus niks 3ton.

bookie | 15-01-08 | 10:14

Wie van de reaguurders betaalt er nog belasting in Nederland?
En hoe lang ben je nog van plan daar mee door te gaan?

James Lastig | 15-01-08 | 10:14

Lekker populistisch weer, zijn heus niet alleen maar islamitische moslims die dit doen.

Multikuli | 15-01-08 | 10:14

Only in Holland..

baronbreekijzer | 15-01-08 | 10:14

liever duimpjes draaien van dat geld dan bommetjes financieren

ProW | 15-01-08 | 10:13

Ok ok, stuur die junks ook maar naar LuiLekkerLand.

DiagnosisTyphus | 15-01-08 | 10:11

jezus. de wilders-propaganda-machine draait weer op GS

lulletjerozewater | 15-01-08 | 10:11

Ahha, de Islam is niet alleen liefde, maar ook eerlijk delen !

Burgerlijke ongehoor | 15-01-08 | 10:10

3 ton, weet je hoeveel bommen daarmee gefinancierd kunnen worden?!
waar gaat het heen met nederland:(

Fevor | 15-01-08 | 10:10

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken