Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Teeuwen TV Moment van het jaar

pijnbank.pngGefeliciteerd allemaal. U heeft wederom een stemming naar uw hand weten te zetten. Deze keer was het het TV-moment van het jaar 2007 dat werd gekaapt. De all-time Dumpert Favorite met Hans Teeuwen die de Meiden van Halal even op hun nummer zette pakte de titel. En dat allemaal wegens een bindend stemadvies. Overigens moest de eerste plaats wel worden gedeeld met de BNN Donor Show. Ofwel: Hans Teeuwen mocht gewoon niet winnen. Iets met benoemen en bouwen. Dus koos de vakjury unaniem voor de Donorshow terwijl de hardwerkende burger de voorkeur gaf aan Teeuwen. Een ex aequo dus, waarop Matthijs van Nieuwkerk besloot de prijs niet uit te reiken. Doekle Terpstra blij, Hans Teeuwen boos: “Wij hebben recht op die prijs, daar wij punten hebben gehaald, zonder organen te roven van verkeersslachtoffers,” aldus de winnaar die halal meisjes nog voorstelde samen te tongzoenen om zodoende alvast het TV moment van 2008 veilig te stellen. De dames weigerden beleefd. Als reactie op hun dubieuze uitverkiezing vertelden de Halalio's dat het inderdaad niet hun beste optreden was. Volgens Teeuwen kwam dat door de broeierige seksuele sfeer tijdens het gesprek. Ofwel dubbel PWND!

Reaguursels

Inloggen

@nattebever

*na haren te kamen en fris en fruitig te zijn*

Zo heb ik teminste al iets nuttigs gedaan voor deze wereld!

Jij je bever al geschoon gemaakt? Dan kan je teminste ook zeggen dat je nuttig bezig bent voor de wereld!

Ook een biertje dan maar?

3e Keizer | 15-01-08 | 16:47

Who gives a F*ck.

undutchable | 14-01-08 | 09:49

@Oblomow
als je het dan toch over NLP hebt, Hans Teeuwen herkaderd idd erg goed die theedoekjes..

Hans Teeuwen is gewoon geniaal in onze ogen net zoals de moslims de boef, de verkrachter en incest pleger in de naam Mohammed Geniaal vinden...

poephoofd911 | 14-01-08 | 00:03

De leugen regeert. De waarheid van Teeuwen kwam langszij.

GeenZaak | 13-01-08 | 23:06

net de hele uitzending bekeken.
HIER draait het om, al kun je 2007 geen memorabel jaar noemen met betrekking tot de vrijheid van handelen of spreken.
Hans begint 2008 spetterend, petje af !

suffie63 | 13-01-08 | 22:13

@maar_waarom_dan, je haalt me de woorden uit de mond.
Chapeau, mooi gesproken.

RoestigeRia | 13-01-08 | 19:42

Wat een strak geregisseerde uitzending was dat.
Teringlijers die alle resultaten van de stemming naar hun hand zetten.

pleurtop | 13-01-08 | 17:58

Oblomow 13-01-08 @ 14:53
Bla.. bla... bla...
politiek correct

Hakkepof | 13-01-08 | 17:08

de_moeder_van_rutte 13-01-08 @ 16:08
Je vergeet de opiniepeilingen......

Hakkepof | 13-01-08 | 17:06

Mooi gesproken Hans
Walgelijk, die donorshow, welke idioot dat bedacht heeft.....
De kijkers werden wagelijk gemanipuleerd om donor te worden.
Heel begrijpelijk dat het niet gewerkt heeft.
Mag men gaddame zelf uitmaken of men donor wil worden......

Hakkepof | 13-01-08 | 17:04

Oblomow 13-01-08 @ 14:53

voor een moslim gaat het inderdaad nergens over. Vrijheids van menings uiting, bah! ZE hebben toch koran...

maar_waarom_dan | 13-01-08 | 16:11

zucht, toch grappig dat er mensen denken dat teeuwen de hallal meisjes aan het afzeiken was. Misschien zijn er mensen die wel hebben opgelet maar hij verwoord gewoon op een geniale wijze waarom iemand het recht op beledigen heeft(vrijheid van meningsuiting, ahoewel ik het niet op beledigen heb vind ik wel dat je het recht moet hebben om te kunnen zeggen wat je wil)
Toch frapant dat zo'n moment als beste TV van het jaar word gekozen, in een land zoals Nederland zou je je recht van Vrijheid van meningsuiting niet hoeven te verdedigen. In dat opzicht had de donorshow moeten winnnen.

maar_waarom_dan | 13-01-08 | 16:10

Tweede kamerverkiezingen straks. Verkiezinsuitslag 1/3, klapvee op TV 1/3, "Onafhankelijk panel" 1/3.
CU WINT.

de_moeder_van_rutte | 13-01-08 | 16:08

@Oblomow 13-01-08 @ 14:53
ik beperk me even tot 1 punt: het knoeien met een poll. Het verschil tussen geenstijl en de VARA! is dat geenstijl dit gewoon openlijk doet en ook openlijk toegeeft, ja er zelfs trots op is.
De VARA! zal dit nooit toegeven, ik houd er zelfs rekening mee dat dit soort geniepig gedrag buiten hun bewustzijn om gebeurd, dus dan KUNNEN ze het wellicht ook niet toegeven. Veel liever maakt de VARA! een programma als De Leugen Regeert zodat ze niet over hun éigen bedenkelijke verleden en heden hoeven na te denken.

Onderbuik | 13-01-08 | 15:43

@nadenkeniseenkunst 13-01-08 @ 15:24
Heeft die heldendaden verricht dan?

Zakrat | 13-01-08 | 15:29

Leuk. Maar wel een bedenkelijk niveau. Geen één keer een heldendaad van Jan Peter Balkenende in de selectie.

nadenkeniseenkunst | 13-01-08 | 15:24

@Oblomof
Huil, huil, huil, je bent van een uitstervend ras man.
En zo te lezen ben je ook nog een zelfverklaard psycholoog.
Ook al kalk je 10 blaadjes vol, vanaf regel 1 klink je al als een hol vat. '
"Want vorsen naar de waarheid, daar een eigen standpunt op formuleren en deze kunnen onderbouwen is er niet bij."
Dat hoeft ook helemaal niet bij de Vara/pvda . Die maken voor iedereen wel uit hoe ze moet denken en doen...

de bier | 13-01-08 | 15:12

@ de biel
Heb geen idee waar je naar toe wil met je emotionele gekrijs, maar dat boeit ook niet zo.
Waar het hier om gaat, is de enorme selectieve verontwaardiging die hier op te tekenen is.
Zelf met een poll lopen knoeien en dan janken als anderen dat (schijnen) te doen. Over grefo-streken gesproken.

Punt 2 is dat dat hele fragment van Teeuwen nergens over gaat, althans inhoudelijk niet.
Tjek dat fragment nog maar eens en let op zijn ogen voordat hij reageert. Google daarna op nlp en ogen en je weet dat hij dat stukje ingestudeerd heeft. Maar ook dat is niet de kwestie.

Waar het om gaat, is de reden waarom dit fragment gehyped wordt, namelijk omdat het een antwoord is op jullie zielige machteloosheid een fatsoenlijk weerwoord te formuleren op de vermeende, en zelfverklaarde, dreiging van de hoofddoekenbrigade.
Teeuwen 'doet' iets wat jullie zelf niet kunnen, met dat vocabulaire en sociaal inzicht van een droog biskwietje.

Laat het over aan al die telgraaflezers en de doodstraf wordt om het jaar afgeschaft en ingevoerd, al naargelang op wie die voltroken wordt en al naar gelang de staat van de publieke opinie.
Want vorsen naar de waarheid, daar een eigen standpunt op formuleren en deze kunnen onderbouwen is er niet bij.
Als iemand wil weten wat jij ergens vindt, kan ie beter de elsevier er op naslaan dan het jou te vragen.

Dat soort infantiliteit verklaart ook de tranentrekkende selectie van de 15 fragmenten. We hebben in dit land kennelijk niks beters te bieden.

Oblomow | 13-01-08 | 14:53

Ik kan die Matthijs van Nieuwkerk echt NIET MEER ZIEN. Mijn god wat een overkill aan die kop, die stem, dat haar, dat toontje, dat zogenaamde nochelante maar oh zo gemaakte...... bleeehhhhh
enne Teeuwen... KISSS love you!!!!!!!!!!

k.at | 13-01-08 | 14:25

Teeuwen zet hier niet alleen het TV moment van 2007 neer.
Wat mij betreft verwoordt hij hier het probleem van de multikul samenleving,
op een manier waar de politiek nu eindelijk eens notie van moet nemen.
Noem het een iJkpunt Alleen al: .. een monopolie op de waarheid...

BulletTooth | 13-01-08 | 13:38

Krijgt de top2000 eind vh. jaar nou ook een 'vak-jury'?

Peter_S | 13-01-08 | 13:34

Ik vond de uitzending een toonbeeld van krampachtigheid. Alsof de discussie er een dienst mee bewezen wordt dat Wilders door een homo (=Target vor moslims) gediskwalificeerd wordt ?!
Deze avond toonde eens temeer aan hoe manipulatief de publieke omroep met haar kijkers omgaat.
Een jury voor een onderwerp als dit is totaal overbodig los van de vraag of deze jury uberhaupt representatief is voor dit onderwerp.
Kijk als je onverbloemd als omroep alles doet voor de kijkcijfers dan dondert een jury natuurlijk ook niet meer. De kijker hoort dan het laatste woord te hebben als je oprecht bent.
Ranzigheid , hypocrisie en paradoxale puriteinen voeren de boventoon binnen de publieke omroep.

Jokkebrok | 13-01-08 | 13:07

Misschien zit ik er helemaal naast, maar krijg de indruk dat Hans Teeuwen lekker op de drie Halla's mag inbeuken zonder dat hij wordt bedreigt. Zou het zo zijn dat de mannelijke fundi's dit wel kunnen waarderen?

Geweldloos verzet | 13-01-08 | 12:37

@Zakrat 13-01-08 @ 12:25
je hebt eigenlijk wel gelijk. Gek genoeg merk ik bij mezelf dat ik blijf verwachten van de VARA! en aanhang, dat ze zélf ook door beginnen te krijgen dat ze fout zaten en zitten, en dit zélf ook gaan TOEGEVEN. Maar dat is misschien niet zo verstandig, die geprommeerde geindoctrineerde linkse koppies krijg je nooit meer helemaal goed...

Onderbuik | 13-01-08 | 12:36

Oblomow 13-01-08 @ 11:50
Tot welke groep behoor dan wel niet? De linkse ubermensch die het allemaal weet. Als jij nog niet eens kunt zien hoe de 3 pinguins tot de grond afgemaakt zijn, ben jij juist het soort wat ze direct de stemgerechtigheid af moeten nemen. Mensen met zo'n plaat voor hun kop als jij hebt zijn bij voorbaat staatsgevaarlijk. Gisteravond was gewoon damagecontrol voor die 3 kopvodden. Jaren is er al in geinvesteerd en dat wordt in 1 keer door Teeuwen blootgelegd en afgestraft. De overeenkomst tussen die 3 halalwijven en een strenge grefo van de veluwe is gewoon treffend. Ik heb de Vara het nog nooit voor onze eigen reli-fanaten op zien nemen. Meten met 2 maten heet zoiets. Maar dat is een afwijking die erg vaak onder jouw soort voor komt..

de bier | 13-01-08 | 12:36

mijn verwachting komt uit

cooleman | 13-01-08 | 12:31

Wat laten we onszelf weer naaien door dat linkse boevennest!!!
Teeuwen mocht gewoon niet winnen en een gelijkspel was voor die vieze ratten de beste oplossing.

Zakrat | 13-01-08 | 12:25

@Shalome 13-01-08 @ 12:11
dat zei hij inderdaad heb het net ook even gehoord, zegt hij gewoon in de laatste 5 minuten, dus dat kost weinig moeite.
Gek genoeg stemt hij niet wat hij zélf vind, maar wat volgens hem internationaal gezien de meeste impact o.i.d. heeft, dat is zijn uitleg. Zoals ik net al zei: van de linkse sekte leden staat hij nog het meest open voor nieuwe ideeËn.

Onderbuik | 13-01-08 | 12:18

Sikkeneur 13-01-08 @ 11:48
Kan ik me prima voorstellen, dat je die hele uitzending niet wilt bekijken. Maar Zwaag zei het toch wel degelijk, dat voor hem Teeuwen het beste tv-moment was om die en die reden. Dus ik zat een beetje gek te kijken naar zijn 10 voor Donor later, en vroeg me af of hij voor Teeuwen ook een 10 zou doen. Toen kwam de 9.
Magoed, zoals je weet heb ik een broertje dood aan complottheorieën, al zijn er wel gekkere dingen gebeurd in de wereld. Voor de zolledigheid trek ik ook mijn doorgestoken rode kaart opmerking terug - al vond ik hem wel aardig.

Shalome | 13-01-08 | 12:11

@Sikkeneur 13-01-08 @ 11:48
hij dus internationaal dat is dan nogal logisch, tamelijk ingewikkelde manier van denken vind ik, maar goed, verder is Zwagermans best goed bezig, ook gezien zijn linkse geindoctrineerdheid in het verleden.
.
Wat mij verder opvalt is de enorme gelijkenis, niet alleen qua innerlijk maar nu ook qua uiterlijk tussen Ellen Blazer en Blazer Marcel van Dam... het is net een genetische ziekte...

Onderbuik | 13-01-08 | 12:07

@Oblomow
Idioot.

jopi | 13-01-08 | 11:54

Gekaapt, politiek-correct, vara-bolwerk... wat een stuitende domheid.
Eerst zelf een poll manipuleren en dan nog dat soort termen durven bezigen.
Dat we als mensheid nog niet uitgestorven zijn met zoveel domheid.
Tis dat er zoveel van rondlopen, anders was het goed geweest enkelen van jullie op te zetten en ter bestudering te schenken aan de wetenschap.

De noodzaak daartoe wordt nog eens bevestigd door het gekozen fragment, want waar gaat dat nou eigenlijk over?
Hans Teeuwen die uitblinkt met z'n ingestudeerde leeghoofdige text? Of juist meer dat hij zogenaamd een paar hoofddoeken te kakken zet?
Want juist die reden zegt iets over de deplorabele staat van de huidige publieke opinie en juist dat is HET argument om het stemvolk en klapvee geen directe democratie te gunnen.

Dergelijke eencellige organismen, met hun navelstaarderige en kleinburgerlijk provincialisme, moeten niet de gelegenheid krijgen hun onderbuik via b.v. een referendum te legen.

Pawned? Die meiden? Dacht ut nie. De enige die zichzelf voor lul zet, keer op keer, is die gewezen en mislukte cabaretier en jullie in zijn ranzig schuimende kielzog.
Hopelijk beseft hij zelf de 'waarde' van dergelijke 'steun'.
Zo niet, dan verdienen jullie mekaar.

Oblomow | 13-01-08 | 11:50

Shalome 13-01-08 @ 11:18
Ik zal de uitzending terug moeten zien wat Dhr. Joost precies heeft gezegd over dat tv-moment (en daar ga ik mijn tijd niet investeren)
Maar om heel even aan complotdenken mee te doen: Dhr. Joost vond de show van H. T. het beste tv-moment vanuit art. 7 GW perspectief en de hoax van de donorshow het beste tv-moment gezien de internationale impact.
Welke norm hanteer je dan bij je puntentoekenning? Nationaal of internationaal?

Sikkeneur | 13-01-08 | 11:48

101% terecht.

jopi | 13-01-08 | 11:37

voor de Vara-bashers.... tis een verkiezing van de Vara... wat zal het jou aan je reet roesten wie dat wint?

het zijn juist GS-ers die zichzelf veel te serieus nemen.

Kerby | 13-01-08 | 11:30

Sikkeneur 13-01-08 @ 10:51
Het is opmerkelijk maar tevenseen feit, tis niet anders. Zwagerman verklaart onomwonden dat hij Teeuwen vs Halal hét tv-moment van het jaar vindt, en even later geeft hij toch het hoogste cijfer aan donorshow. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken, ik vind het wel vreemd.

Shalome | 13-01-08 | 11:18

Teeuwen for President, kunnen we ten minste lachen en nemen de mensen zich zelf niet zo serieus.......

BEERTENDER | 13-01-08 | 10:58

Shalome 13-01-08 @ 10:20
Wat ik al schreef, maar over dat VARA-verhaal van jou ben ik niet zo stellig.
Ik heb ook geen lijntje naar Dhr. Joost, noch andere juryleden voor hoor en wederhoor.
Besides: ik kan wel leven met de uitslag, voor wat dit soort verkiezingen dan ook waard zijn.

Sikkeneur | 13-01-08 | 10:51

Bloemetjes_jurk 13-01-08 @ 00:36

Op sommige momenten echt tenenkrommend. AL is het best open en eerlijk, dat zien we niet zo vaak.
Onbegrijpelijk dat je wel homo zou mag zijn maar het niiet uitdragen want dat tegen het geloof.... (die Siep legde het goed uit overigens)

firecow | 13-01-08 | 10:42

VARA: Stelletje kutcommunisten, dit wisten jullie natuurlijk al lang. Alleen met 4x 10 kon er nog iets aan gedaan worden en dat is wat ze hebben gestemd?? Right, natuurlijk geloof ik jullie. (NOT!!)

player.omroep.nl/?aflID=6255340&md...

Kijkt u zelf

Kakelvers | 13-01-08 | 10:38

VARA rulez! Ik haal mijn met hamer en sikkel versierde rode vlag alvast van zolder!

Het is me eigenlijk de moeite van het debat niet waard, de heersende orde doet toch wat ie wil met z'n overgesubsidieerde medium.... :P

sr69 | 13-01-08 | 10:29

van Nieuwkerk vroeg in het begin van 't programma aan ellen blazer of ze nog vaak tv keek, en blazer antwoordde; 'ja naar dwdd en pauw en witteman en eeh.. eeh.. ja,ja' van nieuwkerk zei toe ' ook nog wat anders dan vara programma's?' waarop blazer antwoordde ' ja.. ehm.. eh.. films, en.. eehhh documentaires en eehh..' De toon was gezet, die zure kudthoer kijkt alleen maar de vara, hoe kan zij nou kiezen uit het beste tv-moment?
Ellen Blazer? Ellen Zuiger!

nare man | 13-01-08 | 10:29

Waarom een jury? Was dat van tevoren bekend? Em waarom tellen ze voor de helft mee. Wie zegt dat dit een goede afspiegeling is? Had er vier imans neergezet en Hans had in totaal 4 punten.

firecow | 13-01-08 | 10:27

Sikkeneur 13-01-08 @ 08:54
Het was een doorgestoken rode kaart van de VARA. Zwagerman had even daarvoor nog gezegd dat hij Teeuwen ook het beste vond, maar deed toch later braaf wat de VARA wilde.

Shalome | 13-01-08 | 10:20

Fraude en manipulatie open-en-bloot. Je vroeg je al af welke konijnen uit de hoed zouden komen. Klapvee 1/3 van einduitslag - *geheel transparant en eerlijk geteld*, *onafhanklelijke jury* = tweederde van het stemgewicht.
Plebs: fuck off

de_moeder_van_rutte | 13-01-08 | 10:19

Gelukkig hebben we linkse media nog om voor ons te beslissen wat goed is.

Vincent the Saint | 13-01-08 | 10:07

idee voor volgend jaar: de grote organenroofshow

more ron | 13-01-08 | 10:00

Wat een teringhonden. Linkse kutmedia. Dat ze allemaal een flink eind in de stront mogen zakken!

Kruisvaardert | 13-01-08 | 09:53

"Ofwel: Hans Teeuwen mocht gewoon niet winnen."

Alu hoedjes in de uitverkoop?
Zoals de waard is?

Kerby | 13-01-08 | 09:48

-weggejorist-

klaas.heitinga | 13-01-08 | 09:46

Net als met miss-verkiezingen zat er weer zo'n flauwe kudt-heaumeau in de jury. Dan weet je dat geen knap resultaat krijgt. Teeuwen forever!

Dundunbanza | 13-01-08 | 09:43

Joost Z deed een windvaantje? Ik dacht dat hij op HT & dMvH zou stemmen.

G-unite | 13-01-08 | 09:42

Ook ZONDER BINDEND STEMADVIES zou dit fragment gewonnen hebben.

DeSteef | 13-01-08 | 09:26

Het Volk heeft gewonnen? 44% tegen 40% vind ik geen klinkende overwinning met overmacht, maar die 40% was dan ook afkomstig van linksche policor mensen, toch?.
In zijn interviewtje met die Halalmeiden, zei Teeuwen ook maar 2 goede dingen:
iets over het gelijk in pacht hebben van religies en de grens ligt bij geweld, voor de rest was het vooral de komiek/cabaretier Teeuwen (die je leuk vindt of niet).
De Donorshow trok wereldwijd de aandacht voor wat een hoax bleek te zijn en zou dus de handjes op elkaar moeten krijgen a la de hoax van Gore volgens vele reaguurders.
Overigens vond ik de uiteindelijke uitslag ook een doorgestoken kaart, maar dat heeft meer te maken met de juryleden.

Sikkeneur | 13-01-08 | 08:54

heb het niet gezien, maar als de jury (met ellen blazer???!!!) de donorshow 4 keer een 10 dus 40 punten geeft, en Hans Teeuwen 35 punten kun je niet spreken van een eerlijke verkiezing.
.
De doctrine van de multiculti fascisten met hun superieure ideeën doet nog steeds krampachtig haar werk, bah!

Onderbuik | 13-01-08 | 08:47

Tis jammer dat die halal-dames op een gegeven moment in de gaten kregen dat ze al 5 minuten in de zeik gezet waren door hans en daardoor het gehele gesprek maar snel afkapten. Anders was hansjepansje misschien echt op dreef gekomen en hun helemaal de journalistieke carriere van de dames kunnen verpesten.
Donorshow heb ik niet gezien, maar het concept is het ook een prijs waardig.

Zeph... | 13-01-08 | 08:14

Dood aan de "Multiculti". "t had best leuk kunnen zijn, maar 't werkt dus blijkbaar niet. Ingrijpen voordat het kalf weer eens verdronken is, maar wie durft???!

Flerwin | 13-01-08 | 08:10

@ 3e keizer

Jij niet begrijp 't allemaal he?

Flerwin | 13-01-08 | 08:06

Wat doen ze überhaupt op de NEDERLANDSE televisie...

Flerwin | 13-01-08 | 08:05

Teeuwen had helemaal gelijk. Dat gelijk druist tevens in tegen de mening die Geenstijl vaak uitdraagt en ook tegen datgene waar Geenstijl zich zo graag puberaal tegen afzet. Oftewel; Gefeliciteerd Hans, je hebt het helemaal verdient.

(PS; Donorshow, leuk hoor, maar gedeeld? omfg!)

Flex | 13-01-08 | 05:54

Goeiemoggel!

goliath26 | 13-01-08 | 04:38

3e Keizer 13-01-08 @ 03:24
Lul niet zo achterlijk. Teeuwen zei alleen maar wat iedereen al vond, en krijgt applaus van een horde ongeletterde retards. Hij zou zich doodschamen voor z'n gemiddelde fan.
Die donorshow was kut, maar wel BIG.
Dus, wat jij moet doen? Je haar eens gaan kammen en je eens fatsoenlijk wassen, daar wordt de wereld al een stuk beter van.

nattebever | 13-01-08 | 04:09

Stront links gedoe weer! ALLEEN Hans had deze prijs moeten winnen dat weet iedereen! Lijkt wel of die stront linkse mensen bang zijn voor de waarheid! Lekker blijft ontkennen hoe kut de multiculti is! Zeker geef de donorshow maar ook een nummer 1 plaatjes! huppakeeee iedereen weer blij!

Een vrolijke samenleving zo, of niet Femke?!

3e Keizer | 13-01-08 | 03:24

@Pierlooo
Ook in dit geval zou ik lekker tegendraads willen doen maar ik zie geen tegenargumenten ten opzichte van de boodschap zoals Teeuwen die verwoord uit het filmpje. Heb jij nog iets hips?

Klaaswitz | 13-01-08 | 03:08

D'r wordt hier lekker geschopt tegen de VARA omdat ze in hun kramp een links multikulgeluid willen laten horen. Terecht natuurlijk om die vastgeroeste domheid aan te kaak te stellen. Het is eigenlijk minstens zo erg dat TROS en AVRO verzaken om een rechts geluid te laten horen. Behoorlijk laf dat ze geen opvolger van Hiltermann hebben.

skerchi | 13-01-08 | 03:05

Is er ook nog iemand hier met een eigen mening die niet tot zijn middel in de aars van hans teeuwen zit?

Pierlooo | 13-01-08 | 03:02

@Harry de Slijter 13-01-08 @ 00:12
Ga dat comment ff op fok plaatsen aub

Eel_stew | 13-01-08 | 02:32

koerbagh ® 13-01-08 @ 01:33
Triest ja.
Iemand vertelt dat geloof krankzinnig is (om het te parafraseren) en men kijkt er van op.
Dat is ons land, Nederland.
Hans Teeuwen had een goeie bui - hij had die wijven totaal moeten afmaken. Misschien zou het (politieke) resultaat minder zijn geweest, maar de lol niet.
Dat je niet begint met een soort van happyslapping, dat is al verwonderlijk. Dat je bereid bent om tegen een stuk of wat kopvodden aan te kijken, dat alleen al is bewonderenswaardig.
Gewoon, gelijk van de buis slaan.
Morgen wel kijken, op uitzending gemist.
Voltreffers.

nattebever | 13-01-08 | 02:00

@koerbagh ® 13-01-08 @ 01:42
"Die Ludolfs", waren op Kabel 1 leuker.

Herman Flipsen | 13-01-08 | 01:48

@piquant 13-01-08 @ 01:33:
Nee, ik ben onmiddellijk doorgezapt naar Chop Shop met Bernie & Leepu en Die Ludolfs op Discovery. Jochem was een herhaling en niet eens heel leuk.

koerbagh ® | 13-01-08 | 01:42

Het kan ook dat het iemand anders was met krullen, ik weet het eigenlijk niet precies meer.

OneandOnly | 13-01-08 | 01:41

@piquant 13-01-08 @ 01:33
Ja, toevallig wel..... maar hij liep me straal voorbij toen ik hem tegenkwam, hij gunde me geen blik waardig, egocentrische klootzak!

OneandOnly | 13-01-08 | 01:39

ik vond de Donnorshow ook goed, maar m'n eigenste ik was toch het meest onder indruk van de huidige Meester van het Vrije Woord.

the baracuda | 13-01-08 | 01:38

Iemand Jochem Meyer gezien vanavond?

piquant | 13-01-08 | 01:33

@nattebever 13-01-08 @ 00:54:
't Was voor veel multikul gelovigen (de Manon van de Garde's van deze wereld) waarschijnlijk toch een behoorlijke eye-opener.

koerbagh ® | 13-01-08 | 01:33

De dames moeten snel weer, sokjes stoppen, leren jassen invetten, en marlboro halen voor hun man, en verders: Smoel houden, je laten verkrachten, en om de zoveel tijd een nieuwe burka. Enne. Hans Teeuwen is niet per sé leuk, maar wat Hij zegt is waar. Het lijkt een grap, maar Hij spreekt gewoon de waarheid! *Zoekt CAPS lockbutton*

ajaan dun uurste | 13-01-08 | 01:32

@ OneandOnly 13-01-08 @ 01:29
Eens.

Teen | 13-01-08 | 01:31

Ik twijfel nu alleen of dat wel het afgelopen jaar was.....

OneandOnly | 13-01-08 | 01:30

Ik vond dat moment waarop die vrouw de krant aan het lezen was en dat ze dan op gegeven moment de krant opzij doet en dat je d'r tieten kon zien...... dat vond ik ook een mooi moment!

OneandOnly | 13-01-08 | 01:29

Geef mij een H.
Geef mij een A.
HANS... HANS... HANS!!

Teen | 13-01-08 | 01:26

Duhhh

goodray | 13-01-08 | 01:21

flikker toch op met je hans teeuwen

Phoib | 13-01-08 | 01:20

Herman Flipsen 13-01-08 @ 01:16
Hans Teeuwen is de enige lachkomiek in NL. De rest is totaal, maar dan ook totaal kudt.
Cohen is goede tweede, maar die zak hooi telt niet mee omdat hij geloof ik nog meent ook wat hij zegt.
Wat hij meent, ik weet het niet.
Dat hij de slapste en meest incompetente dweil is die 020 ooit gekend heeft, daar twijfelt geen mens aan, behalve misschien z'n werkster.

nattebever | 13-01-08 | 01:20

@nattebever 13-01-08 @ 01:15
Ja, die bedoelde ik.

Herman Flipsen | 13-01-08 | 01:16

Herman Flipsen 13-01-08 @ 01:03
Als je met 'Job' die mislukte mongool Cohen bedoelt, dan begrijp ik je post. Hij is fout voor de oorlog, dat weet iedereen. Vrijwel elke Amsterdammer, met uitzondering van de theedrinkende maffia, zou hem liever morgen onder de nog niet voltooide Noord-Zuidlijn zien komen dan overmorgen.
't Is een sukkel en 't erge is dat hij het nog weet ook, maar zo gauw geen ander baantje kan vinden.
En, zoals je weet, burgemeesters worden benoemd. Hij zou nooit verkozen zijn. Dat is iets wat elke burgemeester wel weet. Stel je voor, ze zouden moeite moeten doen om gekozen te worden en gedwongen worden om iets prijs te geven van hun standpunten.
Met dank aan D'66, die dit punt als onhaalbaar van de kaart heeft geveegd. Ook al een reden om Hammie geen enkel platform meer te gunnen.

nattebever | 13-01-08 | 01:15

Voorspelbaar dat Teeuwen niet mag winnen. Toch waanzinnig werk van Teeuwen!

DannyW | 13-01-08 | 01:14

Waarom was er in weet-ik-veel-wiens-naam een jury??? Laat dit gewoon een publieksprijs zijn! Wel vreemd dat het (schijnbaar) tokkie-publiek jochem myer de top-3 in moest stemmen. Maar op de stemmen alleen had Hans Teeuwen gewonnen. Toch jammer, want iedereen die logisch nadenkt zou moeten kunnen begrijpen dat de Donorshow wereldwijd het Nederlandse tv-moment van 2007 was. Hans Teeuwen is dan een goede tweede. Ik heb er dus op zich wel vrede mee dat ze dan maar allebei hebben "gewonnen".

T'o Malaak | 13-01-08 | 01:07

@Jan Passant 23:45, precies... eigenlijk leuk om te zien dat dit een herhaling in het klein is van het gedoe rond Europa... een "vakjury" die recht tegenover kiezers uit het klootjesvolk staat, en een spelleider die daarop besluit dat democratische besluiten gewoon zuigen.

Muxje | 13-01-08 | 01:04

@nattebever 13-01-08 @ 01:01
Job houdt zich meestal in, in het bijzijn van camera's.

Herman Flipsen | 13-01-08 | 01:03

@VanFrikschoten 13-01-08 @ 00:52
Dat wordt klimmen frik.
Op naar het kanonnenvleesch!

kuttekrap | 13-01-08 | 01:02

Hij had ook kunnen vragen: "Los van al het politiek gehannes over beledigen hier en beledigen daar, wat zouden jullie ervan vinden om eens stevig in d'n poepert geneukt te worden?'
Die vraag krijgen ze wel vaker, alleen hoor je dat zelden op t.v.

nattebever | 13-01-08 | 01:01

LOL@Hans Teeuwen.

Teen | 13-01-08 | 01:01

Come to speak of it. Dat stukje van Hans Teeuwen was in het geheel niet opzienbarend, behalve voor totale randdebielen. 't Was meer dat hij onder woorden bracht wat vrij veel mensen denken.
What's more. De meeste mensen kunnen zelfs dat niet eens, en laten zich ringeloren door een stelletje halvegare trutten zoals die Halal-kudthoeren.
Dat hij zich daartoe heeft geleend, dat vind ik wel een prijs waard. Dat hij de moeite heeft genomen om op die bank te gaan liggen en te luisteren naar het zwakzinnige policorgeleuter van een stel frigide pinguïns, ja, that's it.
Dat deed hij goed en ik kan hem daarom waarderen. Maar welk weldenkend mens zou zich in een hoek kunnen laten drukken door drie mislukte dildo's?

nattebever | 13-01-08 | 00:54

@kuttekrap 13-01-08 @ 00:50
Aan U de wending...

VanFrikschoten | 13-01-08 | 00:52

Wanneer maken we officieel bekend dat Hans Teeuwen niet meer Leuk is? Met Smeenk was hij goed, en in zijn eerste show(s). Sindsdien is het kunstje herhalen geweest. Snap niet waarom hij hier zo heilig wordt verklaard...

Bert op Safarie | 13-01-08 | 00:52

Is dit het slappe ouwehoertopic of moeten we nog een verdieping hoger klimmen?

kuttekrap | 13-01-08 | 00:50

@strotgrondel

As usual... Compleet met clit en al..

de melkboer | 13-01-08 | 00:47

Natuurlijk is de hoax van BNN die de halve wereld verontwaardigde de allerbeste TV die in dit land is gemaakt in 2007. Hans is een schiere peer en kan het mooi zeggen maar dat moment was even ingluren via de tv bij een mooi mens. Een eerlijk mens met gelukkig een complex hart op de tong. Met zo'n grote bek zou ik er wel met zijn tweeën in willen trouwens...

VanFrikschoten | 13-01-08 | 00:45

Alles goed en wel, maar wat mij bezighoudt is hoe de doosjes van de meiden gekapt zijn. Ja, ik ben een perverted freak.

Strotgrondel | 13-01-08 | 00:42

Okidoki dan. Ik had eigenlijk nog nooit een programma gezien van De Meiden van Halal. Ik ben net even naar die fijne NPS-site gesurfd en heb de eerste 10 minuten zitten kijken van seizoen 1. De meissies gaan naar de Gay Pride! Op weg er naartoe hebben ze het over het (natúúrlijk) puur theoretische geval dat 1 van hun broertjes homo zou zijn. Hoe zouden ze reageren? Nou, hahahaha, dat zou wel even heel raar zijn. Maarja, hoe zou je reageren als je broer een moordenaar is? Serieus!!! Er wordt een vergelijking gemaakt tussen homo zijn en moordenaar zijn!!! Nog even zitten kijken, ze zijn in 'gesprek' met Siep de Haan, maar laten ook hem niet uitpraten en toen ben ik afgehaakt. Djiezusfuckingallah, wat een dom middeleeuws gezemel.

Bloemetjes_jurk | 13-01-08 | 00:36

Go in the army Young men!! En laat jezelfvoor je harses schieten voor: Vrede & Veiligheid! Niet voor je eigenste land: maar voor de 'veiligheid' van een stel nodeloze derdewereld-apen die dat feitelijk heulemaal nie willen!
what a good way to die!!?

wiebje | 13-01-08 | 00:35

'vertrouw nooit de publieke omroep en al zeker niet de VARA' ...
en vervolgens toch maar weer een leuk stukje schrijven over een VARA programma terwijl de beste 3 finalisten programma's zijn afkomstig van de publieke omroepen! Gofferdomme, wat wil je nou??!!

alec | 13-01-08 | 00:34

“in de jury zaten Yvon Jaspers, Albert Verlinde, Joost Zwagerman en Ellen Blazer. De Donorshow van BNN werd door de jury beloond met vier tienen, maar het publiek koos voor Hans Teeuwen. Vervolgens kwam een gelijke stand uit de bus.”
Alles uit de kast getrokken door middel van deze tamelijk overbodige “vakjury” en dan nog niet geslaagd in de opzet. Woehaha

saidfred | 13-01-08 | 00:34

VanFrikschoten 13-01-08 @ 00:25 wel een beetje een herhaling hé?

van dal | 13-01-08 | 00:33

Ik vond het wel ontroerend dat Hans Teeuwen en de meisjes aan één tafel konden zitten en ook nog goed met elkaar omgaan. Dat geeft een mens hoop.

Teen | 13-01-08 | 00:33

Wederom een poging van links om de tegenstand tegen multikul de das om te doen. Om het niet helemaal een verkiezing volgens sovjet-normen te laten zijn hebben ze er maar een gelijkspel van gemaakt. Maar wij weten wel beter.

Sinar | 13-01-08 | 00:32

TV moment is natuurlijk van Steve Brown. Hoewel ik niet eens weet of dat wel op TV is geweest, maar net of dat zo relevant is.
"Ik heb Peter R de Vries nog een aantal pittige vragen te stellen" en dan meteen op de bek willen slaan. Dan hoef je geen grappen meer te verzinnen.

azijnseikerT | 13-01-08 | 00:32

@Teen 13-01-08 @ 00:28
Geen probleem. Doe ik mijn wetsuit weer aan en surf terug...

VanFrikschoten | 13-01-08 | 00:30

Moet zo'n hans teeuwissen met goud bedolven worden omdat die man gewoon heel erg eerlijk is in zijn spraak? Wat een ONZIN! Een tragedie is het dat het al zover is...

VanFrikschoten | 13-01-08 | 00:29

@ VanFrikschoten 13-01-08 @ 00:25
Wat doe jij hier? Ik ben nog een grap aan het verzinnen.

Teen | 13-01-08 | 00:28

Nogmaals: Teeuwen is helemaal NIET LEUK! (kleren-van-de keizer-effect!)..

Theo Maaasen is leuk! Net als Jochem Myjer !

wiebje | 13-01-08 | 00:26

Dat was toch allemaal vorig jaar?

VanFrikschoten | 13-01-08 | 00:25

Als de meiden van Halal die paar hoofddoeken waren die ik vanavond in een programma ontwaarde bij het zappen tussen twee films door, films uit onze eigen kast uiteraard, dat vind ik het valse krengen met valse smoelen en valse meningen, exact het tiepe valse snol dat je kunt verwachten dat ontstaat in een vrouwvijandige inferieure bedoeïenencultuur uit het achterlijkste deel van Ongelukkig Arabië, waar ze liever een schaap hebben dan een kameel. Nou ja, relatief gesproken. In 99 van de 99 gevallen is in Nederland een schapenneuker een Nederlander. Ha. Mijn mede-Nederlanders zijn godvergeten geperverteerde vuilakken. Ponyneukers, pedo's, perverse tiepes! Die meiden van Halal moeten nog erg hun best doen willen ze daar tussen integreren.

Hammar | 13-01-08 | 00:23


We moeten ons maar gelijk terug trekken uit het buitend.

Harry de Slijter | 13-01-08 | 00:22

Twee militairen dood. Arme donders. Vreselijk nieuws. Mijn condoleances aan de familie.

hoteldebotel | 13-01-08 | 00:22

Wederom (voor WIE het door had?) de PvdA beheerste deze avond/verkiezing!!

En dus... (hoe verbazingwekkend) heeft de PvdA gewonnen! U heeft geen enkele keus! Maar toch noemen we dit democratie! En iedereen is het daar namelijk over eens! Dus heet/is het democratie!

wiebje | 13-01-08 | 00:21

Beetje jammer dat die 'gekke' meiden serieus dachten dat zij ook iets hadden bijgedragen aan dit TV-moment. Nouja, hoewel, dat is natuurlijk ook zo. Door hun Intens Domme Onnozelheid kon Hans Teeuwen schitteren. Dus meissies, bedankt. Enne, kijk 'ns uit naar een nieuwe carrière... Alsjeblieft! Ik smeeeeeeeeeek het jullie!

Bloemetjes_jurk | 13-01-08 | 00:20

"In de jury zaten Yvon Jaspers, Albert Verlinde, Joost Zwagerman en Ellen Blazer"

Herman Flipsen | 13-01-08 | 00:19

Jammer van die twee doden (shit happens), leve Hans Teeuwen, ultieme winnaar, Welke vakidioten vormden dan de vakjury?

dr.spin007 | 13-01-08 | 00:18

-weggejorist-

Harry de Slijter | 13-01-08 | 00:12

Burgerlijke blijheid om zoiets. U lijk wel Troslid.

Jan Aaldrik | 13-01-08 | 00:11

Als Hans die prijs echt wil hebben kan Theo Maassen hem wel even voor hem jatten.

OneandOnly | 13-01-08 | 00:10

Teen 13-01-08 @ 00:01
maar het gevoel van overwicht is hetzelfde toch???

de bier | 13-01-08 | 00:09

cor123 13-01-08 @ 00:07
Dat weggrissen is iets cultureels, daar kon die boerka niks aan doen...

de bier | 13-01-08 | 00:08

Leuk toen Hans die award wegpakte, stom toen die Boerka het ook nog eens wilde doen.
Ongelooflijk.

cor123 | 13-01-08 | 00:07

Alice D. 13-01-08 @ 00:00
he bah

Koninkrijk | 13-01-08 | 00:04

Wie Teeuwen?????

beffje | 13-01-08 | 00:02

@ de bier 12-01-08 @ 23:58
Ach, ik was al blij dat ze niet weg kon rennen.

Teen | 13-01-08 | 00:01

@Cunnilingus 12-01-08 @ 23:46
leuke naam, laat ik nou net ook gymnasium gedaan hebben;)

Koninkrijk | 12-01-08 | 23:59

Teeuwen roeleert.
Fleischy doet nachtwerk.
Dubbel raak.

BloedendMaandverband | 12-01-08 | 23:59

En die boer-zoekt-vrouw-teef geeft Teeuwen een 8. Precies 1 punt te weinig om dat fragment te laten winnen.

de bier | 12-01-08 | 23:59

@Teen 12-01-08 @ 23:52
Was dat niet die man van die reclame van De Telefoongids?

OneandOnly | 12-01-08 | 23:59

De politiek correcte TV jury moesten de donor show natuurlijk allemaal een 10 geven .
Dat was duidelijk vooropgezet om iig te voorkomen dat Teeuwen zou winnen. Desondanks had je de verbazing moeten zien, hahaha

In de ondertiteling 888 werd echter iets eerder al gemeld dat de Donorshow had gewonnen, terwijl Matthijs ook Teeuwen noemde !

Best wel een sneue toestand, die meiden erbij, maar ja, ze moesten wel,
één moment beurde hen op, dat was toen vd Linde hen, als troost vermoed ik, een sneer richting Wilders gaf.

cor123 | 12-01-08 | 23:58

Teen 12-01-08 @ 23:52
Godver, was jij dat man. Inderdaad, in tijden niet zo gelachen.. Ik vind het achteraf wel jammer voor je dat Luciel zo oud is...

de bier | 12-01-08 | 23:58

Het was weer tenenkrommend politiek correct.

Joost Zwagermans had NET voor de stemming gezegd over het stukje met Teeuwen: "Dit is voor mij HET televisiemoment van 2007". Vervolgens geeft hij Teeuwen een 8 (of 9, weet ik niet meer) en de donorshow een 10...

Lange Neus | 12-01-08 | 23:58

En dan die Kwalbert met z'n Geert Wilders... Direct een shot van die 2 pinguins die niet weten hoe hard en manisch ze moeten klappen. Hoe ingestudeerd....

de bier | 12-01-08 | 23:53

niet overdrijven teen

Jan Passant | 12-01-08 | 23:53

@Cunnilingus 12-01-08 @ 23:46
Die man heeft ook altijd geluk.

OneandOnly | 12-01-08 | 23:53

Volgens mij hebben ze aflevering van 209 van Lingo gemist. Toen zei een kandidaat "NAAIEN"!!! God, wat was dat lachen!

Teen | 12-01-08 | 23:52

Hte feit dat dit TV moment.. HET TV-MOMENT van 2007 is geworden..

.. zou je al argwanend moeten maken..!!

NIET DUS!!??

Geen wonder dat de New-NSB.. (=-PVDA, CDA, VVD) hier ter lande meer dan 6 miljoen stemmen haalt!!?

wiebje | 12-01-08 | 23:51

Hoezo gekaapt?
Niet te hoogmoedig worden.
Was gewoon het beste moment.

Peter_S | 12-01-08 | 23:51

pwnd²

wo ist der bahnhof | 12-01-08 | 23:51

zeau zie je maar weer ze hadden al een idee in hun kop en lieten dat gewoon winnen, de ilusie die democratie heet

lokado | 12-01-08 | 23:50

Die Blazer zorgde wel voor het TV moment van 2008!
Toen ze die kutten-ontwerpende negertdokter bedoelde sprak ze over dokter Obama!!!!

de bier | 12-01-08 | 23:49

Maar goed dat ze dat tongzoenen hebben geweigerd! Voor je het weet zijn ze zo geyl dat ze elkaar beginnen te vingeren.... van de andere kant....*fapperdefap*!

OneandOnly | 12-01-08 | 23:49

Wat ik dus bij NN al zei: als dit de hoogtepunten van 2007 zijn ben ik ontzettend blij dat ik geen tv meer kijk.

Grasgriezel | 12-01-08 | 23:48

Gefeliciteerd mensen. Verdiend het moment van 2007.
De enige speach die de vrijheid van meningsuiting duidelijk maakt zonder dat er ook maar één gat in de redenering geschoten kan worden.

M299 | 12-01-08 | 23:47

Teeuwen is helemaal niet leuk! Het is een Zoutvat! Die meiden Halal afzeiken is helemaal niet zo moelijk! Zelfs Youp vant Hek had dat gekund!

wiebje | 12-01-08 | 23:47

Na afloop heeft Hans Teeuwen 1 van de meiden van halal geneuqt.

Heb ik vernomen uit betrouwbare bron(nen).

Cunnilingus | 12-01-08 | 23:46

Eigengeiler van Nieuwkerk wist zo toch weer de aandacht op zichzelf te vestigen.

JamesHuntLive | 12-01-08 | 23:45

Ik vermoed dat die weldenkende benoemers & bouwers een pesthekel aan democratie krijgen door dit soort zaken. Als ze dat al niet hadden.

Jan Passant | 12-01-08 | 23:45

Hulde! Meiden, gaat eens bukken voor koning Hans!

Jens Jeremies | 12-01-08 | 23:44

De meiden van halal zijn voorgoed uitge(lul)d

baggerboer | 12-01-08 | 23:44

Hans Teeuwen koning van de lach...

fockit | 12-01-08 | 23:41

Valt me toch tegen van juryleden Zwagerman en Jaspers dat ze geen andere keuze maakten. Van VARA tuthola Blazer en enge nicht Verlinde voldoen weer wel aan hun ruggegraatloze verwachting.

Tarak | 12-01-08 | 23:40

En de prijs voor de Meiden van Halal is een donorcodicil.

CoffeePatch | 12-01-08 | 23:40

Waarom bekende Nederlanders moesten stemmen is mij nog steeds een raadsel...

da wizard | 12-01-08 | 23:37

Kun je wel zeggen dubbel PWND!!!
Mattie Matthijs moest zijn best doen Hans af te remmen.
Hoewel die ene Halal nogal zat te soppen toen Hans wou tongen.

Herr Manus | 12-01-08 | 23:37

Hmm, redactie wilde eerst Jochem Meijer afkijken denk ik

Bicycle_Repairman | 12-01-08 | 23:35

Yeah!

Jimmie Dimmick | 12-01-08 | 23:32

Hansje Teeuwen ajajajaj!!!

Dr.Bob | 12-01-08 | 23:31

hoe ken dat nouw?

jan-lul-de-behanger | 12-01-08 | 23:30

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland