Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bye Bye. Nederlandse Antillen

toedeltokant.jpgSimpel. De politici en inwoners van de Antillen moeten ons niet. Uit principe haten ze Nederlanders tot op het bot, maar af en toe doen ze pootjes geven voor geld. Geld dat ze vervolgens uitgeven aan Amerikaanse auto's, peanutbutter en Honda's met airco. Begrijpelijk dat de helft van de Nederlanders van deze corrupte boevennesten af wil. Tja, jullie hebben er geen tweede huis, geen abn-amro offshore account dus dat is wel een beetje makkelijk praten. Maar verder best begrijpelijk, dus daarom de vraag aan de minister-president van eilandjes A, B en C: blijven de lage belastingtarieven ook bij een afsplitsing gehandhaafd? Droppen jullie kansloze jongeren straks in Venezuela ipv. 020-ZO? Halen jullie gestrande Antillianen uit Nederland terug? Krijgen low-cost carriers beslist GEEN landingsrechten? En blijven all your nieren are belong to us? Is het antwoord op al deze vragen JA. Dan hebben we een deal!

Reaguursels

Inloggen

@hendrik jan langer34 07-01-08 @ 17:32:
Ja Dr. Clavan, wat is je punt precies? Herhalen van wat ik al eerder heb betoogd is niet echt een constructieve bijdrage. 'n Beetje zonde van het typen, lijkt me.

koerbagh ® | 08-01-08 | 15:48

In ieder geval: omdat onze Hero Brinkman (PVV) in het geheel niet welkom is dienen de Nederlandse staatsuitgaven aan de Antillen te worden gekort in verhouding tot het percentage PVV stemmers. Wij PVV stemmers willen nu absoluut en pertinent niet meer dat ónze zuurverdiende centen naar de Antillen gaan.
Punt, punt en nog eens punt.

michello | 07-01-08 | 22:39

Verkopen die handel! a.s.a.p.

Henkieeee | 07-01-08 | 20:55

Geenstijl doe je werk is wat beter !!

abn-amro offshore account .................

De Bank is daar al een jaartje of 2 weg.

Ervarings_deskundige | 07-01-08 | 19:18

Typisch weer dat stomme CDA: ‘We kunnen het Statuut voor het Koninkrijk, waarin de verhoudingen tussen de landen geregeld zijn, niet eenzijdig opzeggen'. Mensen die allang dood zijn ontnemen op deze manier generaties het democratische recht om dingen anders te doen. We worden gewoon gegijzeld en getuige de Europapolitiek leren de politici het nooit af.
Maak de kachel aan met dat statuut en geef die roteilanden gewoon aan Chavez.

Angelica | 07-01-08 | 19:10

bidi

G-unite | 07-01-08 | 18:14

Is er eigenlijk voor een verblijf op Texel of Terschelling ook een verblijfsvergunning nodig als je gewoon beschikt over een Nederlands paspoort?? Ik voel me verdomme bijna illegaal in mijn eigen koninkrijk. Wie gaat eindelijk eens de bijl zetten in deze waanzinnige grappenmakerij?

rokershoest | 07-01-08 | 17:37

koerbagh ® 07-01-08 @ 16:56
"Zoals het nu geregeld is gaat het niet meer"; daarover is iedereen - zowel de Europese als de Caribische Nederlanders - het wel eens.
Het punt is dat zoals het nu geregeld gaat worden (overeenkomstig de slotverklaring) het ook niet zal gaan. Antillianen willen juist geen provincie van Nederland zijn. Wat zij wel willen? Als zelfstandig “land” volledige onafhankelijkheid, zij het met een Nederlands paspoort om gemakkelijk te kunnen blijven reizen en met de beschikking over Nederlands geld om periodiek de bestaande en in de toekomst weer gegroeide staatsschulden af te lossen.
Als padvinder dan wel welzijns- of opbouwwerker zou u het overigens niet slecht doen.

hendrik jan langer34 | 07-01-08 | 17:32

@whogivesashit 07-01-08 @ 16:09:
80% van de reacties zijn niet serieus te nemen. Het gaat ook niet om "Antillianen" of een ander huidskleurtje, dat boeit verder totaal niet. Het probleem is een verrotte staatkundige verhouding die aan beide zijden van oceaan tot problemen leidt en de onwil om (ook aan beide kanten) om daar wat aan te doen, want dan moeten beiden ook voordelen van de status quo inleveren en nadelen van een nieuwe situatie (welke dat ook is) slikken.
Alle problemen (ook micro-niveau en op macro-niveau, van de individuele jonge criminelen in R'dam Zuid - tot de politieke en economische crises op de Antillen zelf) kun je denk ik alleen oplossen door te beginnen met deze onhandige koninkrijks-constructie af te schaffen. Maak je er een provincie van heb je ineens de middelen en wetgeving op de Antillen om de bestuurlijke en economische problemen op te lossen. Maak je het onafhankelijk heb je hier in NL geen reden meer om criminele Antillianen als landgenoten te hoeven accepteren en geen budgettaire verplichtingen meer (maar ook geen vruchtgebruik...)
Nou ja... voor mij is 1 ding duidelijk: Zoals het nu geregeld is gaat het niet meer. (Zo het ooit al gewerkt heeft.)

koerbagh ® | 07-01-08 | 16:56

@LoudAndProud
helemaal waar!! ik heb veel hollanders te vriend die hier wonen en sommigen die hier bij ons op bezoek komen. Ik discrimineer niemand en hou iedereen te vriend. Ik vind dat je niet moet polariseren of verwildersen. Nou zijn we hier natuurlijk allemaal beledigd door de heer wilders, maar gaan niet zeggen van alle nederlanders zijn KKK. Maar gezien de reacties op geenstijl en het bericht zelve krijg ik toch echt mijn twijfels hierover. Ik wou dat het beter was maar deze generatie maakt alles kapot!! het is alleen haat en angst!!

whogivesashit | 07-01-08 | 16:09

Ik was tijdens het WK '98 op Aruba ,en na elke wedstrijd door Nederland gewonnen ging iedereen massaal de straat op om "onze" overwinning te vieren.
Leukste WK die ik ooit heb meegemaakt.
Dus dat wij/zij denken valt volgens mij erg mee.

Maar misschien als Wilders en Gelt Dekker zo doorgaan dat ze ons uiteindelijk wel leren te haten.

LoudAndProud | 07-01-08 | 16:02

ik woon niet in EU maar op eiland A goed opgemerkt. Ik heb wel in Nederland (soon to be EUistan) gestudeerd maar ben na mijn studie netjes teruggekomen zoals de meeste mensen uit het eiland A ook doen. Studeren en wegwezen! Nedeland is cool maar wordt de laatste tijd steeds extremer met mensen die niet aan het WASP criteria voldoen(KKK?). Nou zeg ik helemaal niet dat hier niet gestolen wordt maar het gebeurt ook daar en mensen zijn overal anders. Maar we blijven mensen en moeten toch samen leven. Dus fock mijn eiland en verkoop dit hele shitbende maar aan de laagste bieder maar, weet wel waar de interesse van amerika en de strategische positie van deze eilande t.o.v. handel en zuidamerika betekent.
Erg goed in voorspellen waren jullie ook niet toen suriname voor new york werd geruild. Ik zeg blijf haat kweken en haat zullen jullie oogsten. kweek wiet en hash en liefde en je zult hetzelfde ontvangen van je medemens!!

whogivesashit | 07-01-08 | 16:02

Ik ben op geen van de Antilliaanse eilanden ooit een Antilliaan tegengekomen die mij niet moest omdat ik Hollander ben.
Vriendelijke vrolijke mensen, prachtig duiken, mooi landschap, de zon, koud Polar bier mooie vrouwen en goeie sosa.... ik zeg laten we de Antillen vooral te vriend houden!

LoudAndProud | 07-01-08 | 15:59

Het probleem is natuurlijk dat de huidige staatkundige verhouding kut is en voor de Antillen voordelig en voor Nederland nadelig. We moeten er gewoon een provincie met gemeenten van maken of onafhankelijk (individueel of in verband). Geen rare tussenvormen, dat werkt voor geen meter.

koerbagh ® | 07-01-08 | 15:56

whogivesashit
Het geluid van zo'n Antilliaanse ongeletterde houdt de lachspieren soepel. Merkwaardig overigens, dat wij-jullie-denken; zijn wij niet allen rijksgenoten?

hendrik jan langer34 | 07-01-08 | 15:54

whogivesashit 07-01-08 @ 15:39
Ik neem aan dat jij niet in Nederland woont?

El_Guapo | 07-01-08 | 15:49

nou nou nou hollandiertjes het is en blijft nog altijd zo dat Nederland van het eiland A een hotelletje heeft afgepikt. Als jullie nou eens terugblikken op een geschiedenis van slavenhandel, handel in chemicalien(aan Irak), handel in wapens, handel in XTC, colaboratie met duitsers WO2 en daarna gelijk handjes wassen(schijheilige heumtjes), handel in meisjes, schipholtunnelfraude waar meer is gestolen dan in de hele geschiedenis van het de antillen, verschillende criminele organisaties, en gewoon ff balkenende omdat hij nou eenmaal jullie volk representeerd. Dan hebben jullie ook niet veel om trots op te zijn(nou klompen en windmolens dan).
Jullie denken da Wilders een oplossing heeft terwijl dit niet een mogelijk is en bij een politieke campange zal blijven. Dan mag je wel staan roepen van verkopen die troep maar hebben jullie enig idee hoeveel Nederland zelf hier witgewassen krijgt? Weten jullie wat er gaande is en wat de belangen hier zijn?
Nou ik zeg in de tussentijd is Nederland aan de EU weggegeven en jullie staan te gillen voor eigen identiteit en cultuur hahahahahaha.
Nederland is binnenkort OOSTBLOKLANDSKY.

whogivesashit | 07-01-08 | 15:39

Goed idee eilanden onafhankelijk dan gaat 50% van de bevolking richting NL(vooral de klaplopers) Een paspoort hebben ze al.Kunnen we op eigen houtje weer wat belastingen aanpassen en sytroomt het geld via de ofshore weer binnen *neemt optie op terrein naaast me in seru boca*

miko | 07-01-08 | 15:15

POK: DE POT VERWIJT DE KETEL DAT HIJ ZWART ZIET.

In het kader van het halfjaarlijks Parlementair Overleg Koninkrijkrelaties (POK) is momenteel een Nederlandse delegatie op de Antillen. Dit bezoek heeft mede door het Tweede Kamerlid Hero Brinkman (PVV) bijzondere aandacht gekregen.

Lees het hele verhaal op www.petersiebelt.nl/

Peter Siebelt | 07-01-08 | 15:12

Als Nederlander moet je nog steeds een heel stapel verse documenten overleggen bij Kranshi om überhaupt een verblijfsvergunning te krijgen. Met tachtigduizend stempels erop want daar geylt men op.
Onder andere een bewijs van goed gedrag.
Moesten ze hier in 0031 ook invoeren, dan komt er bijna geen 005999 negert meer in. Een paspoortje is wel te regelen, maar een bewijs van goed gedrag.......

tuinpak | 07-01-08 | 15:11

En waarom kunnen wij Getverdemme puntje f ook niet van toepassing laten zijn op de alhier binnenglippende Antillianen?? Waarom bestaat deze rechtsongelijkheid binnen ons koninkrijk? Kun je mij dit uitleggen Beatrix?
DISCRIMINATIE!!!

rokershoest | 07-01-08 | 14:04

Pijnlijk, maar de gemiddelde Nederlander zal slechts met de grootste moeite toegang krijgen tot de roversnesten. U mag wel flink bijdragen in de onderhoudskosten van de roversnesten middels uw inkomstenbelasting.

Van de website;

Wie komen in aanmerking voor een verklaring van rechtswege?
De volgende personen krijgen toelating van rechtswege in de Nederlandse Antillen (artikel 3 LTU):
a. personen die door de overheid zijn uitgezonden (lees: in lands- of eilandsdienst aangestelde “vreemdelingen”, doorgaans Nederlanders, niet NVT-ers), voor de tijd van hun aanstelling;
b.personen die in dienst zijn geweest van de Nederlandse Antillen of van een der Eilandgebieden en uit dien hoofde pensioen of uitkering bij wijze van pensioen genieten, evenals de niet hertrouwde weduwen van zodanige personen;
c.beroepsconsuls, beroepsconsulaire ambtenaren en ander consulair personeel;
d.militairen, gedurende de tijd dat zij in de Nederlandse Antillen zijn gestationeerd;
e.opvarenden van tot de zee- of luchtmacht van enige mogend¬heid behorende schepen of luchtvaartuigen, gedurende de tijd, dat de Nederlandse Antillen met toestemming van de bevoegde autoriteit worden aangedaan;
f.meerderjarige Nederlanders, niet NVT-ers, mits zij voldoen aan bepaalde voorwaarden (verklaring van goed gedrag, huisvesting en voldoende middelen van bestaan); voor de in de Nederlandse Antillen genaturaliseerde Nederlander worden deze voorwaarden geacht te zijn vervuld;
g.de niet van tafel en bed gescheiden echtgenoot en minderja¬rige kinderen van de onder a, b, c, en d genoemde personen;
h.minderjarige kinderen van de in onderdeel f genoemde personen mits Nederlander en onder ouderlijk gezag of voogdij staande van die persoon;
i.personen, in de Nederlandse Antillen geboren, die de Nederlandse nationaliteit niet bezitten, mits zij de leeftijd van zestien jaar hebben bereikt en sedert hun geboorte onafgebroken in de Nederlandse Antillen toegelaten zijn geweest.

rokershoest | 07-01-08 | 13:59

Hadden we de echte Harry Potter maar als premier ipv een look-a-like. De echte Harry had wel raad geweten met al die slechterikken binnen ons koninkrijk.

rokershoest | 07-01-08 | 13:52

Miss Dushi 07-01-08 @ 13:00

U woont reeds in "Het Lustige Bos"?

Prof. Dr. F.A. Hayek | 07-01-08 | 13:25

Miss Dushi 07-01-08 @ 13:00
Dank voor je uitleg.
Weet je ook waarom er N.A op mijn rijbewijs staat? =0)

El_Guapo | 07-01-08 | 13:18

@ El_Guapo 07-01-08 @ 12:45........ Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Sinds een aantal jaren hebben Nederlanders geen verblijfsvergunning meer nodig om daar te kunnen wonen.

Miss Dushi | 07-01-08 | 13:00

de helft wil er niet vanaf.

Maaier | 07-01-08 | 12:51

Kan iemand mij eigenlijk het volgende uitleggen?

Een antilliaan komt naar Nederland en ontvangt soos en huisvesting.

Een nederlander gaat naar de antillen en moet allerlei documenten overleggen alvorens uberhaupt een verblijfsvergunning te kunnen krijgen?

El_Guapo | 07-01-08 | 12:45

Tja, het proefballonetje van wilders gaf enig gekrakeel in de kamer als ik mij kan herinneren. Idem voor de bea toespraak, ware het niet dat alle politici nu lekker op vakantie zijn, al dan niet met hun neuzen vol wit poeder. Onacceptabel en voudt van wilders, ja ja, in de kamer. Dat half nederland het ook nog met de man EENS is dat maakt het extra stekend voor de corrupte balkenbende...

granaatwerper | 07-01-08 | 12:33

Ben net op de Antillen geweest. Niertjes gegeten. Smaakten prima. Niets mis mee!

supersniper | 07-01-08 | 12:24

Valt die POKkebende natuurlijk even tegen dat de kritiek in Nederland op de uitspraken van Brinkman minimaal is en zoveel bijval krijgt.
Oorverdovende stilte aan de politieke zijde.
Iedereen heeft zoiets van; laat ik nou in Godsnaan mijn mond maar eens houden en kijken waar het op uitdraait.
Het rouwproces van het af moeten staan van de niet levensvatbare knuffels is begonnen.
Ze kunnen er alleen niet mee omgaan, het knuffelbeleid is failliet, dat weten ze allemaal, ze zitten nu nog in de ontkenningsfase.

ADO-Le-Cent | 07-01-08 | 12:16

Hé Chavez, bel me even, hebben we dat in 1 minuut geregeld !

deFiscus | 07-01-08 | 12:11

gewoon weg ermee en verder geen gezeik

l@mb@l | 07-01-08 | 11:43

De Antillen zijn jarenlang de kanseneilanden geweest. Hoe is het mogelijk dat een paar van de mooiste eilanden ter wereld geen geldmachine zijn............. geldverdien machine, geen geldverslindende machine.

Oerkoendoe | 07-01-08 | 11:03

Hoeveel procent van de Nederlanders is dit soort onderzoekjes van Maurice de Hond zat?

Patrick Bateman | 07-01-08 | 11:00

Wordt het toch nog gezellig.

hoogh | 07-01-08 | 10:59

@Mokum Kosher

Voorkeur voor een verhuisbedrijf?

inquisitra | 07-01-08 | 10:47

De Antillen zouden ook kunnen fuseren met Suriname. Hun voorouders hebben in dezelfde slavenschepen aan de ketting gelegen. Dat schept toch een band? Ik ben er van overtuigd dat Surinamers en Antillianen elkaar hartstikke goed kunnen begrijpen en er gezamelijk in goed overleg een fantastische bestuurlijke rotzooi van kunnen maken. Laat ze lekker zelf hun eeuwenoude culturele dingen doen. Daar moeten wij als Nederland ons niet mee willen bemoeien.

rokershoest | 07-01-08 | 10:47

Ik wil helemaal niet af van de Antillen. Alsof het deelraad Zuidoost niet corrupt is. Als het over corrupt gaat dan kan je half Nederland ook opdoeklen (nee geen typefout). Dat gelul over die Antillen. Ik gun die mensen het beste en net zulke welvaart als wij hier hebben.

Mokum Kosher | 07-01-08 | 10:44

kunnen we die meuk niet ruilen tegen alaska met die yanks

eric@fuall | 07-01-08 | 10:44

Ja Maar hoe moet de politiek dan aan z,n voorraad wit komen!!!

micha | 07-01-08 | 10:41

Het beste wat die antilianen overkomen is is dat hun voorouders vroeger als slaven naar hun eilanden gebracht zijn. Anders hadden deze nakomelingen ook in een vluchtelingententje in Darfur gezeten. Maar of ze dankbaar zijn? Nee dus. Ze blijven maar janken dat ze zielige slavenkindertjes zijn die nog een heleboel vergoedingen van Nederland willen. Zonder dat wij ons mogen bemoeien met waar dat aan besteed wordt. Want dan zijn we weer de vuile koloniaal.

fzwart | 07-01-08 | 10:39

Kan CBS aub eens doorrekenen hoeveel de benzineprijs omlaag kan als we alle financiele banden met de Antillen breken? Lijkt me een geweldig goed alternatief! Misschien kan Wouter B eens met zijn vriend van Koninkrijksrelaties gaan babbelen?

Snorry! | 07-01-08 | 10:36

En wat moeten we nu eigenlijk met die klote eilandjes?? Kost klauwen met geld en we hebben er geen ene zak te vertellen.

rokershoest | 07-01-08 | 10:35

Met hoeveel zouden onze lasten eigenlijk kunnen dalen als we eindelijk van die roversnesten af zijn? Moet toch best een groot bedrag zijn.

rokershoest | 07-01-08 | 10:33

Prachtwijken weg, Antillen weg, Bea weg en boevenbende Balk weg .... Wordt Nederland toch nog een heerlijk land om in te wonen. Wat een bergen met geld zouden we overhouden.

cbrdrivert | 07-01-08 | 10:25

@Fuckje

Klopt. Het is ook een type mens wat niet kan besturen. En dat type komt van eilanden waar ze dat nooit geleerd hebben. Surinamers hebben het nooit gekund, want die hebben hun rijke Bauxiet-toekomst tot een vuilnishoop gemaakt. En het is gewoon waar. Ze namen hun incompetentie gewoon mee.. Integer zijn ze ook niet, want nepotisme is een groot goed op die antillen.
Het erge is dat ze ook in deelraden hun gang gaan op een manier dat gewoon niet kan, terwijl een PvdA ze de hand boven het hoofd houdt.
De FIOD moet een razzie houden in alle gesubsidieerde Antilliaanse en Surinaamse instellingen. Volgens mij trek je dan iets open waardoor we dag erop onmiddelijk onze driekleur strijken op die groep palmbomen.

inquisitra | 07-01-08 | 10:23

Wat maar weinig mensen weten is dat de Ned. regering, pardon het Ned. kabinet, ook wel van die eilandjes af wil, maar eigenlijk alleen tante Bea dwars blijft liggen. Evenals aunty Victoria indertijd, stelt ze er een eer in een koninkrijk “te bezitten” waar de zon, pardon haar zon, wat minder lang onder de horizon verdwijnt. Ook dat vriendelijk gejuich door al die rijksgenootjes bij haar aankomst een keer per twee jaar - want daarvoor zijn ze ook weer niet te beroerd als het om een financiële bijdrage gaat - zou ze niet graag willen missen. En wat zou aunty Elisabeth wel zeggen; die gedraagt zich toch al zo nuffig tegen haar en ze blijft haar steeds maar weer als frau von Lippe aanschrijven zoals haar almanak dat voorschrijft.

hendrik jan langer34 | 07-01-08 | 10:15

Krijgen ze Bea erbij, dezelfde 50% wil daar ook vanaf!

fietser | 07-01-08 | 10:11

klunshof lees je mee? this is how it's done. zie jij reaguursels waarin de auteur van het artikel wordt afgebrand? neen.

Wim Bitterzaad™ | 07-01-08 | 10:02

Helft Nederlanders wil af van Antillen
Helft wil Beatrix alleen lintjes laten knippen
Helft Nederlanders is voor vuurwerkverbod
Het zijn weer gouden tijden voor de opiniepeilers.

CoffeePatch | 07-01-08 | 10:01

@ fzwart 07-01-08 @ 09:57
wat is er mis met knuffelpeaulen??

Sjakie Snel | 07-01-08 | 10:00

@inquisitra07-01-08@09:53,
Niet alleen op de Antillen, kijk eens naar bv de deelraadsbesturen, de soepsidies, de corruptie bij de overheden, de gelegaliseerde diefstallen bij de Belastingdienst, het vergadercirkus, het " Management", de milieumaffia, moet ik doorgaan?

fuckje | 07-01-08 | 10:00

@spooky 07-01-08 @ 09:41
en wat bezielt zo'n meisje eigenlijk he??

Sjakie Snel | 07-01-08 | 09:59

Het zit te slapen onder een boom en weigerd te slingeren........ een Anti-Liaan

Arendje777 | 07-01-08 | 09:58

De Hond moet vooral zo doorgaan met olie op het vuur gooien. Van z'n geloofwaardigheid blijft op op deze manier maar bar weinig over.

luldebehanger | 07-01-08 | 09:57

Weten jullie wat een werkeloosheid dit teweeg gaat brengen?
Nee, niet op de Antillen, daar werken ze sowieso niet. Ik bedoel in Nederland. Al die geytenwollensokken straathoekwelzijnsjongerenwerkers. Die hebben straks geen knuffelnegerts meer om te knuffelen. En worden dus werkeloos want ander werk kunnen ze niet.
Heeft heer Hoxha daar wel eens aan gedacht?

fzwart | 07-01-08 | 09:57

Beste GeppieConjo,

Wij hebben uw advertentie op Marktplaats.nl helaas moeten verwijderen, omdat u een product aanbiedt of zoekt dat niet is toegestaan volgens de regels van Marktplaats.nl.

Ach ja, het was leuk zolang het duurde,...

Geppie Conjo | 07-01-08 | 09:56

"gestrande" reizigers met een zak poedersuikâh?

Alcoholic | 07-01-08 | 09:56

je hebt werkpaarden, en je hebt Antilianen..

Patrick Zweedsey | 07-01-08 | 09:55

@madakantognie?! 07-01-08 @ 09:45

Ik wist niet waar ik het anders onder moest plaatsen ;)

Geppie Conjo | 07-01-08 | 09:54

Ik heb me altijd afgevraagd hoe het mogelijk is als Antillen, dat je met miljarden zakgeld een kuteconomie hebt, kutonderwijs hebt , een middeleeuwse gevangenis hebt, drugdealers in dorpsraden hebt, corruptie hebt. Die palmbomen krijgen in verhouding een BNP vanuit Nederland die ze in 20 jaar niet eens bij elkaar kunnen stelen.
Maar de schijnwerpers mogen ook gericht worden op die Nederlandse politici en hun partijen die decennia lang geld gepompt hebben in dit tropische over-de-balk-project. Niet ingrijpen als je het geld gewoon ziet verdwijnen en nauwelijks veranderingen ziet is OOK incompetentie.
Antillen weg en dan hier gelijk grote schoonmaak houden. En de verantwoordelijke politici krijgen gratis het Antilliaanse staatsburgerschap, want blijkbaar zijn ze qua vaardigheden en instelling daar beter op hun plek.

inquisitra | 07-01-08 | 09:53

De NL roversheid heeft onlangs nog efkes 2.200.000.000 Euri extra van Uw geld opzij gelegd voor de Antillen want ze hadden wat tekorten.
Nou... is dat liev of niet van Balk? De schat!

Ad Fundum | 07-01-08 | 09:50

Hoe vaak heeft het prachtige nieuws omtrent afschafting van de Antillen mij al niet mogen bereiken...
Ik juich pas als ik het eiland zelfs met Google Earth niet meer kan vinden!

Monsieur Boezz | 07-01-08 | 09:50

Geppie Conjo 07-01-08 @ 09:20
LOL rommelmarktspullen

madakantognie?! | 07-01-08 | 09:45

Mee eens.

Ari Gold | 07-01-08 | 09:44

De Antillen mogen wat mji betreft hun eigen broek ophouden. Dat moet ze best kunnen lukken als ze de toeristische industrie een beetje op poten kunnen krijgen.

Zeven | 07-01-08 | 09:43

Zoals Theo Maasen dit weekend zei. Heb nix tegen groepsverkrachters, ik bedoel m'n beste vrienden zijn antillianen.

spooky | 07-01-08 | 09:41

krijgen ze beatrix er gratis bij.

daskapitalist | 07-01-08 | 09:36

Een van de mooiste toeristeneilanden ter wereld. Die kunnen makkelijk zonder Subsidie uit 070.

bijtertje1001 | 07-01-08 | 09:36

Wat moeten we met die troep. Gooi van mij in zee of brand het plat die kudt eilanden met hun criminele boeven bewind.Laat ze lekker verekken die kudt uitvreters.

monaco | 07-01-08 | 09:34

ach, je moet er niet zo zwaar an tillen

rioolguurder | 07-01-08 | 09:32

Of ze bij ons blijven of niet, die kansenjongeren cq criminelen moeten niet zomaar een Nederlands paspoort kunnen krijgen. Optieften.

OlympianMaster | 07-01-08 | 09:30

De helft van de nederlanders wil ook van dat andere geldverslindende corrupte boevennest af, Oranjeklanten als staatshoofden. Kan dat niet even in één move?

Schoorsteenveger | 07-01-08 | 09:29

Als halve Antilliaan, hoop ik inderdaad in stilte dat we er nog een beetje een leuke prijs voor kunnen vangen! Wellicht dat D-reizen , danwel Arke een bod kunnen doen?

KaiserSoza | 07-01-08 | 09:28

@DiagnosisTyphus 07-01-08 @ 09:25
ook symbolisch is het niets waard

aardt | 07-01-08 | 09:28

@DiagnosisTyphus 07-01-08 @ 09:25

hehe.

Hadden we New Amsterdam toendertijd niet ook voor een symbolisch bedrag van de hand gedaan?

Geppie Conjo | 07-01-08 | 09:28

@Geppie Conjo (09:20)
Symbolisch bedrag dan maar?

DiagnosisTyphus | 07-01-08 | 09:25

We kunnen de accijns niet verlagen anders krijgen we een gat in onze begroting (snik, huil, vals lachend).

TADAAA de oplossing !!! AFSTOTEN die ABC schit en Suriname erbij.

Geld in overvloed.

Skulldagger | 07-01-08 | 09:25

discriminasie! je weet tog.

preston spears | 07-01-08 | 09:21

Er is blijkbaar iets aan de hand met de helft van de nederlanders.
Willen boevennesten op kosten van de andere helft onderhouden; langs de weg liggen op de morgen van prinsjesdag; de onschuldige lawinepijlen+wasbenzineflessen van buurman in de ban doen.

Jan Passant | 07-01-08 | 09:13

He swa, ik ga je zien!

Dayak | 07-01-08 | 09:12

Weg met dat corrupte dievengilde.

Bascii | 07-01-08 | 09:10

Weg met dat roversnest! Yeeeeaaaaah!!! Hier gaat de vlag uit!

Doc Damage | 07-01-08 | 09:10

Wordt op eiland A niet net een motie ingediend om alle politieke banden met 0031 te breken vanwege een hotel?

DiagnosisTyphus | 07-01-08 | 09:07

De helft is de andere helft niet goed bij hun hoofd.

dam-dame | 07-01-08 | 09:06

Heerlijk, kamerlid Wilders heeft die corrupte bende eindelijk op de knieën gekregen.

Dr. Faustus | 07-01-08 | 09:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken