Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hoor wie klopt daar kinderen

Tijd voor Chinees vuurwerk...Bijna weekend, even een servicemededeling voor de bewoners van de Randstad. Parkeert u de auto komende dagen even binnen. Er komen namelijk rellen aan. Rellen ja, zoals in Frankrijk. Nee Job, we zijn de boel niet aan het ophitsen, we tekenen slechts de woorden op van een criminoloog en een socioloog. Wellicht een idee nog even snel je verzekeringsagent te bellen, dan wel je Landwind juist in 020 West te parkeren. Kom je er toch nog op een goedkope manier vanaf. Wanneer het ding namelijk binnen een jaar total los wordt verklaard, keert de verzekeraar immers het volledige aankoopbedrag uit. Kun je gewoon weer een jonge gebruikte Opel Astra 1.4i aanschaffen. Want dat het los gaat is zeker. "De rellen komen, de vraag is enkel nog wanneer."

Reaguursels

Inloggen

Met de vlam in de Pijp, scheur ik...
ja, wat zal ik nu weer eens aan flarden scheuren...

Rest In Privacy | 21-01-06 | 07:29

Aardige vergelijking witvoet. Alleen jammer dat er op die (haagse) boot 2645 stuurlui rondlopen. Ieder met de wijsheid in pacht. En met de wil om vooral z'n eigen huid te redden.

brrkah | 20-01-06 | 18:20

@brrkah 17:36
Als je traag, gestaag en onvermijdelijk op ramkoers ligt moet je mi. niet teveel (meer) zeiken over die ijsberg maar praat je beter over je boot en de mogelijkheden die je hebt om de schade zo minimaal mogelijk te houden.

witvoet | 20-01-06 | 17:43

Ja, witvoet, het gaat de goede kant op. Zoals een staatsman, waarvan mij de naam ontschoten is, eens zei: "Eerst stonden we vlak voor de afgrond, nu zijn we al een stap verder"

brrkah | 20-01-06 | 17:36

@brrkah 15:20
De dag dat er een serieuze en representatieve, gematigd democratische Moslimpartij (een soort van ÇDA) geboren wordt, is de dag dat onze vrienden van de Rode Roos electoraal halveren.
.
Dat de ouders direct en niet-vrijblijvend een hele zware verantwoordelijkheid te nemen hebben wanneer hun grut *kuch* ontspoort is helder. Waarom nog altijd veel (semi-)overheadsinstellingen wat oneigenlijke drempels zien in te grijpen in juist niet-autochtone gezinnen is een raadsel... Maar zo zoetjesan wordt het klimaat toch aangenamer watdataangaat. In 010 durft men nu binnen de nog altijd verstikkende muren van de Coolsingelpoppenkast iig. al veel meer te zeggen en te plannen... nou nog effe doen.

witvoet | 20-01-06 | 15:41

Zijn die tyfus rel-mocrotjes nu al opgepakt en hun ouders uit de ouderlijke macht ontzet? Bureau Jeugdzorg is daar normaal gezien bij autochtone nederlanders (al dan niet terecht) erg snel mee. Of is dit weer te stigmatiserend 3 maanden voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen? Job en zijn mede-PvdA-morons hebben nl. flink wat allochtoon kiesvee nodig om op het pluche te blijven zitten....

brrkah | 20-01-06 | 15:20

@CoJoNes 13:35
Als het collectieve Noodweer werkelijk losbarst zal ook dat begrip vallen ja.

witvoet | 20-01-06 | 14:30

@Romanus 13:36
Rechtsopvattingen veranderen en evolueren mi. veelal te traag. Toch zijn er ook geluiden van een verschuivende doctrine en rechtspraak dienaangaand.
Een juwelier die een roofovervaller doodschoot is onlangs slechts veroordeeld voor verboden wapenbezit...
Maar dat "de" Overhead normaliter zo'n 10 a 15 jaar achter de maatschappelijke ontwikkelingen aanloopt kan ik slechts beamen...

witvoet | 20-01-06 | 14:21

@Beasjts Return 14:13
Ben reeds in het bezit van twee witte voeten. Zat.
En volgens mij ben ik gewoon noch ongewoon D'66er.
Maar kick eens off met dat pooltje dan...

witvoet | 20-01-06 | 14:17

@witvoet

Bij wie wil jij in eennaam een wit voetje halen?
Volgens mij ben je gewoon een d66´er. Niks mis met een leuk pooltje.

Beasjts Return | 20-01-06 | 14:13

Koooooooom maar, laat ze het maar proberen, kan niet wachten tot dat tuig met zen vuile klauwen aan mijn spullen komt.....

magicjohn | 20-01-06 | 14:05

@witvoet
Daar ben ik het uiteraard mee eens. Maar de laatste, pak weg 10 jaar, dus zeker tijdens het regime van Kok, wijst uit, dat die dingen wel mogelijk zijn, maar dan word je wel veroordeeld. Denk b.v. aan al die juweliers, die zich al of niet met een wapen, honkbalknuppel of wat dan ook probeerden te verdedigen tijdens roofpartijen of inbraken. Of aan die demonstraties van Koerden e.a. in Den Haag een paar jaar geleden. Heel veel schade. De politie stond er bij en keek er naar. En wat heeft het parlement of de regering daar tot op heden aan gedaan? Juist, niets!

Romanus | 20-01-06 | 13:36

@witvoet
Je bedoelt het Noodweer Exces ?

CoJoNes | 20-01-06 | 13:35

Als het collectieve Noodweer losbarst dan...

witvoet | 20-01-06 | 13:27

@Romanus 13:10
Er zijn stemmen die zeggen dat wanneer je eigen huis en haard, je eigen veiligheid, die van je dierbaren en die van je eigendom sterk bedreigd worden tijdens onlusten, rellen en oproer, je je sneller kunt beroepen op je recht op verdediging van dat wat je lief is... Er dient gehecht te worden aan die stemmen!

witvoet | 20-01-06 | 13:21

@Breinstein,

ik weet het , maar jezus , begin echt genoeg van te krijgen , begint nu echt tijd te worden dat er wat aan gedaan wordt , zo niet voor NL als een land , dan gewoon voor een keertje iets anders ipv , cabo pimp g-unit groepsverkrachting , marokkoanen pesten mensen uit buurt of die soort dingen , begint eentonig te worden

Mr.Anthropy | 20-01-06 | 13:17

@ Iefje

ooit gehoord van ironie?????

schophetleven | 20-01-06 | 13:15

@Mr.Anthropy: dat komt omdat dat tuig zich ook elke dag met ons confronteert.

Breinstein | 20-01-06 | 13:13

@witvoet
Het gaat niet om bevoegdheden. Het gaat om steun van de overheid. En die steun is politiek bepaald. En als dat politiek correct bepaald is, kun je zelf wel inschatten hoe het dan zit met je verantwoordelijkheid en bevoegdheid. Nul komma nul dus.

Romanus | 20-01-06 | 13:10

En jawel, uiteraard doet ook Trouw aan censuur, reacties worden eerst gescand. Mijn haarscherpe analyse zal er waarschijnlijk niet door komen. Redactionele integriteit, mijn kont!!

CoJoNes | 20-01-06 | 13:09

@Romanus
Het beste ben ik vergeten te noemen: en dat is je gevoel voor ironie...

Tiepe | 20-01-06 | 13:06

@ iefje

schophetleven | 20-01-06 | 13:05

*dat ik niet geconfronteerd word

Mr.Anthropy | 20-01-06 | 13:05

begin er een beetje schijtziek van te worden iedere keer buitenlander dit , Marokkaan dat , is er geen andere nieuws tegenwoordig in NL ? er is geen dag dat ik met tuig geconfronteerd word in de media :/

Mr.Anthropy | 20-01-06 | 13:04

@Filo 12:54
Verzekeringsmaatschappijen en Overhead zullen ervan uitgaan dat mensen tzt. zelf hun eigendommen dienen te beschermen. Maar ja, geen verantwoordelijkheden zonder bevoegdheden toch?

witvoet | 20-01-06 | 13:02

@Tiepe
Bedankt voor je opmerking. Ik word er verlegen van.

Romanus | 20-01-06 | 12:59

Bij georganiseerd volksoproer, zoals rellen, keert de verzekering geen cent uit. Leuk geprobeerd. Aan de andere kant ruimt zo'n ontploffende Landwind wel op.

Filo | 20-01-06 | 12:54

Die lezersreacties op de Trouwpagina vermeerderen zich ook met de minuut zeg...

witvoet | 20-01-06 | 12:51

Job mag wel weer wat extra thee in gaan slaan want er moet weer veel overlegd worden de komende weken

Heintje Davids | 20-01-06 | 12:46

Om hoeveel van die kleine bruinogige cheitenneuqers gaat het nu eigenlijk. Als we gewoon even een uurtje achter onze kijkpijp vandaan komen dan is dat probleem zo opgelost. Lekker reality gamen

agrottogop | 20-01-06 | 12:43

@Romanus
Ik heb zo'n enorme bewondering voor jou! Je bent slim, hebt de feiten op een rijtje en weet gewoon verschrikkelijk veel. Jij bent echt heel cool. Een topper. En ook heel erg leerzaam zoals met die Great Mutiny opmerking. Jeetje man, wat heb jij veel gelezen en gezien! Echt een verrijking. Niet alleen voor mij hoor. Voor ons allemaal. Dank je, dank je. Mocht ik een keer de eer hebben je te ontmoeten, dan vrees ik sprakeloos te zijn. Wat heb jij eigenlijk gestudeerd? Ik ben erg benieuwd. Aan die bron van kennis zou ik me graag eens willen laven... Kortom Romanus: je bent een voorbeeld voor onze maatschappij. Waren er maar meer zoals jij!

Tiepe | 20-01-06 | 12:40

@Pannie 12:23
Wie had 't over rasserellen?
Autochtone Rotterdammers zijn er in vele geuren en kleuren hoor!

witvoet | 20-01-06 | 12:38

Ach ook in 020-west hoeft maar één mongool een auto in de fik te steken en ze gaan los. Intiatief hebben die Riffers aldaar gelukkig niet vaak getoond.

CoJoNes | 20-01-06 | 12:30

@Beasjts Return 12:15
En wat zal de aanleiding zijn?
Een homofiele leraar die volledig doorgedraaid na jarenlang getreiterd, bedreigd en bespuugd te zijn, met een uitgeboord alarmpistool op een groep islamitische bully's schiet?
Een doodgeschoten crimineel die met een mes op een diender afstormt?
Het vastzetten van een jeugdige moordenaar die net daarvoor eventjes een leraar door z'n hoofd schoot -Matties 4 life, je weettog-?
Het verbieden van haatzenders?
Het verbieden van sluiers op scholen?
Het met veel tamtam oppakken van een terreurgezin?

witvoet | 20-01-06 | 12:28

@geytennöker 20-01-06 @ 12:02
Schietles is overbodig, ze zijn meestal met zoveel dat je onmogelijk kunt missen.

Lucifer | 20-01-06 | 12:28

Die kruisvaarders van Trouw hopen al langer op een ouderwetse kruistocht in spijkerbroek..
Nu trommelen ze twee professoren op om de opruiing compleet te maken, niet helemaal gelukt overigens gezien de laatste alinea.
Verbazingwekkend genoeg staat er in die alinea geen kritische kanttekening over de betreffende haatzaaiers van het Gristelijke WC-papier...

MAXIMO | 20-01-06 | 12:24

In Rotterdam zul je nooit rasserellen krijgen, daar is die stad te gemixed voor.
Hooguit wat van die negertjes uit Spijkenisse die vinden dat ze eigenlijk in East LA hadden moeten wonen en zich dan maar zo gaan gedragen.

Pannie | 20-01-06 | 12:23

@catch22
Kortom: elk volk heeft een volksaard, daarom zijn er ook verschillende volkeren. Maar antinationalisten als PvdA- en D66-lui enz. willen daar niets van weten. Antropologie is niet voor niets een weinig gewaardeerd vak in die kringen.

Romanus | 20-01-06 | 12:20

"de vraag is enkel nog wanneer."
Is er een pooltje?
Kunnen we lekker wedden op het juiste tijdtsip.

Beasjts Return | 20-01-06 | 12:15

Ik zit vol met temperament .... maar kan me beheersen. Kwestie van goede opvoeding, goede cultuur, niet zeuren maar werken mentaliteit. Er is ook een groep mensen in dit land die opgefokt, verwend, lui, hypocriet zijn en alle argumenten misbruiken om het eigen falen te verdoezelen. En als je autootje moet branden om je aandachtstekort te tonen, stop ze dan in de cel bij die hondenneuqer.

Roberto Fransisco | 20-01-06 | 12:14

@witvoet
Dat is geen grap, want iets soortgelijks is werkelijk gebeurd. In 1857 in Brits India, Toen werd varkensvet gebruikt als smeer. Dit was een van de redenen voor de Great Mutiny, zoals dat toen genoemd werd.

Romanus | 20-01-06 | 12:11

Pim, bedankt!

Flex187 | 20-01-06 | 12:06

cultuur,cultuur,cultuur, mn neus.

't is voor een deel ook de inborst van de tribale stam:
indo's, oost-aziaten (vooral deze!) hebben gewoon wat meer aanleg voor IQ en introvert gedrag.

en ja, een kleinere l*l natuurlijk, dat ook.

catch22 | 20-01-06 | 12:05

@geytennöker 12:02
Hoorde laatst op de schietbaan wel van een opkomende trend om de punt van kogels in varkensbloed te dopen...

witvoet | 20-01-06 | 12:05

Ik neem ook niet voor niets schietles.

Heeft iemand hier nog een leuke suggestie voor een leuke combinatie pipa/grootkaliber geweer voor wanneer het mocroseizoen geopend wordt?

geytennöker | 20-01-06 | 12:02

Goh echt? Wat een verrassing. Ik mag hopen dat de rellen bij Job thuis beginnen.

Lucifer | 20-01-06 | 12:01

@CoJoNes. Dat bedoel ik nou: gewoon volledig geintegreerd in onze samenleving. En hebben dus de kansen die geboden worden gegrepen en vormen gerespecteerde bevolkingsgroepen. *Mompelt met SNS-stem: zo kan het ook!*

Breinstein | 20-01-06 | 11:52

@zinloosgekweld
Helemaal gelijk! Wij Nederlanders worden al jaren negatief gediscrimineerd en financieel uitgezogen voor het ideaal van de multicul.
En dan lees je deze week ook nog eens, dat de AIVD van Remkes Lonsdalers in de gaten houdt, want mogelijk gevaar voor de democratische rechtsorde, al stelt men vast dat deze jongeren slecht georganiseerd zijn en nauwelijks een ideologie hebben. Maar worden toch wel extreem-rechts genoemd. Natuurlijk, ze zijn gevaarlijk, want ze moorden niet, verkrachten niet, roven niet, gooien niks door ruiten, trekken geen mensen van fietsen of brommers, pesten geen mensen uit hun huizen en willen geen homo's van gebouwen gooien. En dan zijn het ook nog eens een keer Nederlanders die zich tegen allochtoon tuig willen verdedigen. Dat is natuurlijk een gevaar voor de multiculsamenleving en de droom van links, dus daar moet hard tegen opgetreden worden.
Bestuurders a la Cohen horen voor een tribunaal gesleept te worden wegens .....(vul zelf maar in).

Romanus | 20-01-06 | 11:52

i dont give a shit... won in arnhem wij zijn braaf:P

Timootje | 20-01-06 | 11:46

Een Chinese 4WD die niet deugt is natuurlijk erg leuk. Alleen is dit een gebleken kletsverhaal dat de ANWB verzonnen had om het nieuws over 50.000 dubbelverzekerden een andere wending te geven. (van ANWB tilt je naar ANWB beschermt je) Ik hoop dat iedereen elkaar bloemen geeft, maar dit kabinet vraagt wel het alleruiterste van eenieders sociale beheersing!

gevallenverstand | 20-01-06 | 11:46

@Breinstein 11.34
Indo's wilden het liefst assimileren en kregen van huis uit zelfs het dringend advies zo 'blond' mogelijk te trouwen. Mijn schoonvader (indo) weigert tot de dag van vandaag te praten over zijn verleden in Indonesie. Mijn vriendin (halfbloed indo) is ook totaal niet geinteresseerd in haar indische roots en dat terwijl ze gewoon drs. voor haar naam heeft staan. Is geen kwestie van dommigheid, kwestie van prioriteit, ze is 100% Nederlands.
Ben zelf geboren in *kuch* Zwolle, mijn zwolse roots laten me ook meer dan koud.

CoJoNes | 20-01-06 | 11:42

@ CoJoNes 20-01-06 @ 11:35
..
leuk, maar ik ga op bezoek bij zus klootoog. dus tober moet het zonder mij, en een gevoel voor smaak, doen.

kolonel klootoog | 20-01-06 | 11:39

Volgens mij bedoeld Jeroen010 de rellen in de jaren 70. Maar toen deelden wij de klappen uit. We zijn inderdaad mietjes geworden...

BASinnic | 20-01-06 | 11:36

****Ook hier komen rellen. Voor de relschoppers geen betere aanleiding dan de recente reakties van politici en journalisten.****

Kijk, dat is nou de typische bullshit waarom het uit de hand gaat lopen. Door de schuld bij anderen (media) dan de werkelijke daders te leggen. Denk je nou werkelijk dat die hangjongeren het NRC lezen of naar NOVA kijken?? Ook het eeuwige gezeik dat die jongeren geen perspectieven hebben en daarom maar dit soort dingen doen. Allemaal de schuld van onze maatschappij.

Overleg en diplomatie is een instrument maar op een gegeven moment houdt het op. Net als met Nazi-Duitsland of nu met Iran, als de tegenpartij geen enkele toenadering maakt, maar doorgaat met zijn Duivelse werk, moeten de instrumenten (die als dreigement worden gebruikt) worden ingezet.

Er is slechts 1 oplossing: keihard optreden.

Lang leve Job Cohen, Europeaan van het Jaar

drs. B | 20-01-06 | 11:35

@kolonel
Dat verklaart de aanwezigheid van Ronnie Tober op de Grote Markt

CoJoNes | 20-01-06 | 11:35

@ISDJC: we hebben ze woonruimte gegeven. Leerplicht en gratis onderwijs. Vrijheid. Kansen. Maar nee, school is voor mietjes, voortijdig schoolverlaten is da bomb! En dan maar criminaliseren, dan dwing je pas ReZpEkT af bij je mede-losers. Een relatief klein deel van die gastjes zorgt ervoor dat hele bevolkingsgroepen in een negatieve spiraal terecht komen: geen stageplekken, geen baan, achterstandswijken, crimineel gedrag... het zelfreinigend vermogen is bovendien nihil, want ach, Nederlanders zijn toch maar ongelovige varkens waar je een hekel aan moet hebben, die mag je best beroven/beledigen/treiteren/bedreigen. En nee, ik discrimineer niet. Ik heb Turken onder m'n beste vrienden. Wel degelijk is de problematiek voor een flink deel cultureel bepaald. Waarom is het zo, dat we in Nederland ook talloze Indo's en Chinezen hebben, maar deze groepen zelden een uitkering hebben en zelden negatief in het nieuws komen? En waarom is dat wel het geval bij Marokkanen en Antillianen? En waarom is dat dan volgens jou ONZE eigen schuld?

Breinstein | 20-01-06 | 11:34

qua timing schiet het ook al niet op. ga ik eens naar 050, komt er net kermis in de stad. goedverdoeme, en ik had nog wel zulke goede plaatsen.

kolonel klootoog | 20-01-06 | 11:33

De Blokhoofden van de Burgerbescherming Rotterdam kunnen beter hun wapenarsenalen maar vast uit het vet halen. Hoeveel opslagplaatsen zouden er dalijk niet voor 't eerst in zo'n vijftig jaar weer opengegooid worden?
Gezellig zo'n samenleving... Nog bedankt vrienden van de Rode Roos!

witvoet | 20-01-06 | 11:24

Als ik morgen maar rustig boodschappen kan doen bij de lidl op het august allabeplein. Kijk ik later wel thuis of mijn overburen (Isl College Adam) nog gaat branden.

bookie | 20-01-06 | 11:21

Ik vond de krakersrellen ook prachtig. Lekker met die houten knuppel op zo'n vieze kraker slaan. Waterkannonnetje inzetten. Traangasbommetje neerleggen. Ik zie Cohen dit trouwens niet doen hoor, maar als ze zelf gaan rellen...
Eens in de zoveel tijd is het tijd voor een grote schoonmaak, prachtig als die ingezet wordt door het tuig zelf.
[Offtopic]
In het jeugdjournaal ging het gisteren over de "jongeren", met een interviewtje met Cohen. Maar het woord "Marokkanen" kwam in het hele item niet voor.

Iefje | 20-01-06 | 11:17

inderdaad JOB COHEN , vooral jezelf niet de schuld geven.!
.
Door jarenlang stelselmatig de Marokaanse criminelen te ontzien en dus NIET te straffen en zelfs hun daden koste wat het kost uit de media te houden heb je namelijk zelf die respectloze gevaarlijke en samenlevingsbedreigende allochtonentroep gecreëerd! Zowel in je eigen Kudtstad als in heel Nederland.
Je hebt laten zien dat auto's in de fik steken en mesne bedreigen MAG mits je Mocro bent of moslim.
.
Cohen je hebt goed laten zien dat allochtoon crimineel gedrag flink beloont wordt, en structureel is het nu zelfs al vastgelegd dat er ieder jaar 6 miljoen ingepompt wordt zoddat er alleen maar meer wapens in de moskee-en en burrthuizen verhandeld kunnen worden.

Flapdrol!

zinloosgekweld | 20-01-06 | 11:14

@Jeroen010 10:53
Waar doel je op? Jaren '70 op Zuid...

witvoet | 20-01-06 | 11:13

Gelukkig woon ik in Amsterdam!

Generaal Pardon | 20-01-06 | 11:12

Och, ik heb ruim 30 jaar in Adam west gewoont (Hudsonstraat)
vroeger waren er ook al zo nu en dan rellen.. dus waar maken ze zich druk om..

Hoppermania | 20-01-06 | 11:11

ISDJC Killerbee 20-01-06 @ 11:02

niets! Helemaal niets. Nóg niets! Maar ik heb daarentegen ook nog nooit rellen veroorzaakt of abject gedrag vertoond.

Harige Bangmaker | 20-01-06 | 11:09

man man, echt de rellen worden je gewoon aangepraat. Ee helft van die jochies hangt hier de hele dag op straat! Die zijn niet op zoek naar werk, want die horen gewoon nog op school te zitten.
als er maar steeds geroepen blijft worden dat al deze kansarme kinders niet aangenomen worden door de boze "blanke"baas, ja dan gaan ze het zelf ook nog geloven en komen de rellen vanzelf!
Ik zeg: vooral zo doorgaan :S

sjaak lombok | 20-01-06 | 11:08

total loSS?

vet | 20-01-06 | 11:07

@schophetleven
hou de moet er in? Jezus zeg, ik hoop voor je dat je HELE dikke vingers hebt.
.
Rellen zijn goed, dan hebben we eindelijk een reden om het leger met scherp te laten schieten op dat schorem. The pickwick days are over, Job!

Iefje | 20-01-06 | 11:05

leven op t platte land is beter !!!

De Bok | 20-01-06 | 11:05

Klopt, de AIVD en de media moeten eens ophouden zo te schrijven over die Lonsdalertjes, dat gaat een keer fout, ehh.., gaat dit bericht nog eens lezen.

gentle giant | 20-01-06 | 11:05

Inderdaad de media zijn schuldig.
Kunnen die idioten nu gewoon niet eens ophouden met de vingers te wijzen naar anderen dan diegenen die de rellen plegen.
Zij zijn schuldig en niemand anders.

Hockey | 20-01-06 | 11:04

Ja uh? Lekker nieuws. Was toch allang al bekend. Vraag is alleen wanneer de tering nou echt es uitbreekt. Zal es tijd worden.

Wokkel | 20-01-06 | 11:04

wat heb jij gedaan om dit te voorkomen dan harige bangmaker?? behalve je zakken vullen...

ISDJC Killerbee | 20-01-06 | 11:02

@DJW 20-01-06 @ 10:54

Ga jij ook heen 5 feb?

Prullenbak | 20-01-06 | 11:01

Hopen dat de politie hier echt verschrikkelijk hard tegen op treedt, zodat het een keer afgelopen is met dat gezeik.

Mathijs | 20-01-06 | 11:01

Ehm, jouw schuld misschien, ISDJC Killerbee.
Laat mij er buiten, gaarne, dank U wel.

Harige Bangmaker | 20-01-06 | 11:00

Ik heb een fiets?

Prullenbak | 20-01-06 | 11:00

er is niks mis met rellen... we houden ons al jarenlang voor dat we beschaafd zijn... dit zijn de gevolgen van die zogenaamde beschaving... Laat ze het er maar uit schreeuwen/duwen/trekken/slaan/in de hens steken/ oma'tjes verkrachten en moorden....
dit is onze eigen schuld...

ISDJC Killerbee | 20-01-06 | 10:59

mijn idee, maar gelukkig heeft Cohen zelf van de week al toe gegeven dat hij de problemen in sommige probleemwijken (zoals de diamantbuurt) niet kan verhelpen (in de metro ergens van de week) en dat hij niet meer weet wat te doen. lekkere burgermeester, hou de moet er in!

schophetleven | 20-01-06 | 10:54

Hebben we het nu over 5 februari in Rotterdam Zuid?

DJW | 20-01-06 | 10:54

Wij hebben ze al gehad in Rotterdam, succes ermee!!

Jeroen010 | 20-01-06 | 10:53

Wat is er leuk aan rellen?

Tiepe | 20-01-06 | 10:49

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland