
Ver van je bed show. De belangrijkste
oppositieleider van Pakistan is dood. Een eerdere aanslag overleefde ze, dit keer werd ze wel gedood door een bom. Mevrouw was immens
populair onder de bevolking. Dé hoop van de arme Pakistaanse mens en voor hen enige alternatief voor moslimradicalisering. We beginnen niet eens aan een analyse van de gevolgen, de rampscenarios, de opstand. En niet te vergeten, het feit dat Pakistan toch wel dikke zware (atoom)wapens heeft.
Reaguursels
InloggenToch lullige voor dat corrupte machtsgeile kruisruikende schootteefje van de US om zo aan haar, verder volstrekt verdiende, einde te komen. Maar niet getreurd, mevrouw ligt knusjes tussen haar broers en papa in. Zo is na de politiek nu ook de dood een gezellig famillie-onderonsje voor de Bhuttootjes...
En weer is er een opgeruimd die baardmans in de weg stond zullen we maar zeggen.
Bhuto rust in vrede, het had niet zo mogen zijn.
van dal 27-12-07 @ 16:29: zit niet zo te zeuren jij hebt gewoon zelf geen gevoel voor humor!
@koerbagh ® 27-12-07 @ 20:02
nou hopelijk lucht het op.
Ik lig trouwens in een deuk om al die Yanks die haar een lichtend voorbeeld van democratie noemen.
Nog al logisch dat je een stel extremisten creeert als zo'n corrupte criminele mafiosie die democratie moet voorstellen.
Trouwens Biomassa die Musharraf en het leger van Pakistan zijn nog veel erger en nog corrupter.
Daar zal je niet veel stabiliteit mee creeren in dat land.
Ze hebben het al een hele tijd op een akkoordje gegooid met Al Qaida en de Taliban.
De NAVO zal zelf Pakistan in moeten om die baardapen op te ruimen.
Na Afrika en Irak heeft Allah ook Pakistan verlaten.
De slachters van Satan zullen hier ook de overhand nemen.
Dit wordt weer een gevalletje "noodtoestand" voor Musharraf en niet geheel ten onrechte! Beter een sterk (en westers gezind) "schrikbewind", dan de totale anarchie en chaos die in Pakistan/Afghanistan nu de scepter zwaait! Blaas die "schijn"verkiezingen maar af en zorg vooral NU voor rust in het land en het keihard aanpakken van al die radicale en extreme elementen die de hele regio (dreigen te) ontwrichten! De VS heeft vanuit ideologische motieven gegokt, maar verloren... de democratie in Pakistan zal nog lang op zich laten wachten, zolang (zelfmoord)extremisten zich voortdurend laten gelden! Democratie is mooi, maar alles op z'n tijd.. Pakistan is er simpelweg nog niet klaar voor, dat is nu nogmaals weer gebleken! Keihard leiderschap zal nu meer dan ooit nodig zijn, de "wil" van het volk is vooralsnog teveel verdeeld en doorspekt met extremistische ideologieen.. niet geschikt voor een democratisch bestel naar westers voorbeeld. Het bewijs is overdonderend!! Lang leve Musharraf en het leger, voor het Westen (voorlopig) de enige oplossing voor rust in de regio!
-weggejorist-
Waarom moet dit zo ver weg van mekka gebeuren...
Iedereen die suggereert dat Musharraf er achter zit snapt er werkelijk niets van. Het zijn de Jihadistische extremisten van het El-Quaida type, degenen die er niet voor terug zouden deinzen om New Dehli, New York etc te nuken mochten ze een bom te pakken krijgen.
Bhutto was immers een fel tegenstander van deze lieden,
Het enige dat je Musharraf kunt verwijten is dat hij (nog) te slap optreedt tegen deze organisaties en de madrassas.
Wat zitten jullie nou te treuren hier? Deze vrouw was een gangster van het formaat waar ze het op Sicilie voor in hun broek doen. Nothing lost.
Je bent een rund... nee laat maar.
Te ziek dit.
@ wopper 27-12-07 @ 21:50
-
Wellicht. Wie het weet mag het zeggen.
-
Graag met harde bewijzen.
@ A. Hilter 27-12-07 @ 21:43
Áls het bewijs ooit op tafel komt..
Het is daar allemaal zeer ingewikkeld, de ware toedracht komen we nooit te weten. Zelfs de experts kunnen ernaast zitten.
Misschien komt Ahmed Rashid met een goede analyse, een Pakistaanse journalist en schrijver van een aantal uitmuntende boeken, o.a. over de Taliban.
@ Lizzard 27-12-07 @ 21:39
-
Ruimte zat. op GS
-
ouwe
-
rechtse
-
rukkerT
@ wopper 27-12-07 @ 21:28
-
Inderdaad interessant.
-
In de wereld vinden er grove misdaden tegen de menselijkheid plaats. De laffe aanslag op B.B. bewijst dit helaas weer.
-
Als blijkt dat baardmannen verantwoordelijk zijn, hoop ik van harte dat ze opgepakt worden en naar Pakistaans gebruik bestraft worden.
-
Nu het bewijs graag.
-weggejorist-
-weggejorist-
@ wopper 27-12-07 @ 21:24
-
Ik heb er kennis van genomen.
-
CNN, BBC en de Nederlandse pers bevestigen deze claim nog niet.
-
Ik wacht af.
@ A. Hilter 27-12-07 @ 21:24
De 2 draadjes op Little Green Footballs staan vol links met allerlei interessant materiaal (dat is hier wel even anders), eat your heart out.. linken kunnen ze.
Verder heeft Getty Images een serie van honderden foto's over het gebeuren, sommige zijn shocking.
@ A. Hilter 27-12-07 @ 21:16
U moet wel lezen hè:
koerbagh ® 27-12-07 @ 21:08
@ koerbagh ® 27-12-07 @ 21:08
-
Dank je, maar voorlopig geef ik de voorkeur aan de laatste berichtgeving van de BBC.
-
"There were no immediate claims of responsibility for the attack. Analysts believe Islamist militants to be the most likely group behind it."
-
Geloven is goed, maar controleren is beter.
@ Wopper 27-12-07 @ 21:05
-
Staat een vermeende bedreiging gelijk aan een verachtelijke aanslag?
-
Is het inmiddels opgeëist?
Zeer zonde ze had veel moed en liet zich niet afschrikken!
Laf gedoe allemaal die Musharraf zullen ze niet vermoorden die is natuurlijk dikke vriendjes met de Al Q. zal me niet verbazen dat hij er achter zit vuile geniepige klootzak.
Op deze manier is het makkelijk winnen!
@ stijlloze1988 27-12-07 @ 20:53
-
Onzin.
-
Maar gewoonlijk eisen terroristen wel een aanslag op.
@A. Hilter 27-12-07 @ 21:02:
www.adnkronos.com/AKI/English/Security...
@ A. Hilter 27-12-07 @ 21:02
In de draadjes van LGF.
Er waren 3 terroristen, 2 daarvan hebben op haar geschoten en de derde heeft zich geplofkipt.
Al Qaida, de Afghaanse tak. Had haar al gedreigd daarmee toen ze terugkeerde naar Pakistan.
@ wopper 27-12-07 @ 20:50
-
Vertel. Welke bron vermeld dit?
Benazir Bhutto is eerst met een kogel in de nek neergeschoten door de zelfmoordterrorist, die zich vervolgens heeft opgeblazen.
-
Wie heeft deze gruwelijke terreurdaad opgeëist?
zoiets doen moslims toch nooit...
@ A. Hilter 27-12-07 @ 20:30
Al Qudt.
Benazir Bhutto was een goede dappere vrouw. Het is een drama dat ze is vermoord door de baarden. Gelukkig zal haar boodschap de komende jaren alleen maar sterker gaan klinken.
Een even laffe als domme misdaad tegen de Democratie en haar vurige pleitbezorgster Benazir Bhutto.
-
De boodschapster is dood, maar haar boodschap leeft voort.
-
Is de aanslag inmiddels door iemand opgeëist?
Stuur Beatrix maar naar Pakistan om ze te helpen daar.
@Onderbuik 27-12-07 @ 16:51:
Ik discrimineer niet, de gristelijke, joodse en moslim god zijn allemaal even ridicuul als ook hun boekjes, profeten en volgelingen. Daar maak ik verder geen onderscheid tussen naar afkomst, kleur of etniciteit.
Om de goedkeuring en rechtvaardiging te vinden voor moord, doodslag, slavernij, pedofilie, incest, homofobie, genocide, rassenhaat en oorlog hoef je niet verder te zoeken dan de tora, bijbel en koran. Ik begrijp niet dat ik daar respect voor moet opbrengen (dat doe ik dus niet), dat religieuzen allerlei kul en flagrante en aantoonbare onzin mogen verkopen (en dat mag van mij) en dat ik vervolgens mijn bek moet houden en dat zou niet mogen beschimpen, ridiculiseren en verachten, ook nog met recht en rede, volledig beargumenteerd.
Als jij daar ook niet tegen kan dan sodemieter je ook maar op naar een land een naar keuze waar geen vrijheid van meningsuiting is.
Waarom hoor ik nooit Moslims die dit sterk veroordelen? Hoe kan je een religie aanhangen die dit soort dingen maar, op zn zachts gezegt, onder tafel schuift?
Ik lees nooit dat een extreme Christen of Jood zich heeft opgeblazen met een bommengordel?
Moest eens gebeuren in Mekka bijvoorbeeld. Dan is het hek van de dam en heb je gelijk WO3.... Dan zijn ze plotseling al die honderden zelfmoordaanslagen vergeten!
Stelletje laffe honden zijn het.. en een middeleeuwse religie.
Moedige vrouw, maar helaas ook een beetje dom. Hier hoef je geen Oxford voor gedaan te hebben om in deze contreien deze aanslag te voorspellen; lijkt een beetje op een zelfmoordaanslag van haarzelf. Maar ze zou ook in overweging genomen moeten hebben al die honderden anderen die met deze actie en de vorige mee opgblazen worden. Een gewaarschuwd mens telt voor tweehonderd.
Evengoed RIP.
Die gast rechts vooraan zit anders in z'n handen te klappen van de pret.
Populair zijn bij de bevolking in die regio is blijkbaar dodelijk...
was de benzine op?
Let op hoe vaak de woorden "geschokt" en "met afschuw kennisgenomen"weer zullen worden uitgesproken door de H.H. politici.
www.expliciet.nl/content/view/8946/82/...
HUT blij.
in iedergeval iemand blij.
@ IgorTheHorrible
Doe is deaud gaan met die waardeloze kudt-oneliners van je..
niet: "gestopt met roken"?
Triest voor Pakistan...
En kom er maar in gematigde moslims van Nederland met je commentaren.
En kom er ook maar in Rabarberke met je genuanceerde meninkjes....
@KoC
Niet leuk. Niet doen.
En wederom schuift hoff zijn psu weer wat dichter bij de voordeur.
Gezellig ,klotehakbars met kernwapens, India vindt het ook helemaal geweldig, ik hoop dat een ieder zich realiseert hoe dicht we al bij een paar flinke nucliaire klappen geweest zijn tussen die twee pokkelanden..
foute grap alert
Bhutto moge dan dood zijn, gestopt met roken is ze nog lang niet.
/foute grap alert
De wereld is er weer een stukje onveiliger op geworden.Beter is het om eens ouderwets met elkaar de vredespijp te roken, maar weet niet wat e.e.a. van invloed is op de voorraad Zwarte Paak!
Ik wens iedereen heel veel sterkte.
Volgens mij is ze gedood door 2 kogels (nek en borst), daarna blies de dader zich op en doodde nog eens 20 mensen. Nieuwsbericht klopt dus niet helemaal.
@Maaier 27-12-07 @ 17:18
je hebt gelijk, maar de 2e zin klopt wél.
Verder lijkt het me raadzaam voor de hele 2e kamer om eens op werkbezoek te gaan bij landen zoals Pakistan, Iran, en ook bv Turkije, gewoon om eens te zien hoe de islam in de praktijk werkt.
Balkende "staat vierkant achter de rede van Beatrix" volgens een bericht op teletekst.
Zou die klootzak nou ook durven beweren dat hij vierkant achter de opvattingen van Bhutto staat?
En zou die Oranje tuthola nu ook even willen verklaren dat ze de tolerantie en gematigheid steunt van de mensen de Bhutto-aanhang?
Nee, waarschijnlijk heeft de Oranjekakmadam het al weer te druk met haar volgende multiculrede.
@Maaier 27-12-07 @ 17:18
Dank.
Voor sommige mensen toch wel moeilijk allemaal.
@steven paul
ik ben de weg, de waarheid en het leven....
:-)
Weer een stap dichter bij de totale ontwrichting van het autocratische Pakistan.
Mosle & Democratie gaan niet samen laat dat duidelijk zijn.
De rebellerende talibantoes en Islaam stammen worden steeds sterker en zullen doorgaan tot ook Musharaf in zijn graf ligt zodat ze hun radicale handjes op het kern-arsenaal van pakistan hebben.
Dan kan de Isaf nog wat meemaken de hele (westerse) wereld trouwens want de haat van de primitieve moslem armoedzaaiers is omgeslagen in een permanente furieuse krankzinnigheid omdat het westen de rijkdom heeft die Allah de brave gelovige altijd heeft belooft.
blog.americancongressfortruth.com/
Korreltje Zout 27-12-07 @ 17:10
Die eerste zin klopt niet, we hebben al meer dan een eeuw vrouwelijke staatshoofden.
@ piquant 27-12-07 @ 16:52
Tuurlijk, er zijn verschillen tussen Pakistan en Nederland. Pakistan heeft bijvoorbeeld een vrouwelijk staatshoofd gehad en loopt, wat dat betreft, voor op NL. But seriously, Geert en Ayaan waren natuurlijk allang deaud geweest als ze niet waren beveiligd.
Pakistan is op weg naar de monocultuur.....
@Sashimi San 27-12-07 @ 16:57
Ga jij eens heel rap terug naar school... Analfabeet.
Zo ver van me bed show is het niet hoor... ik zou zeggen stuur 'onze jongns' ook naar Paki om daar de (kuch) democratie te bewaken en te helpen bij de opbouw van schooltjes, is hard nodig daar.
'da wizard' deze situatie... wahahahaha, sure! Musharraf zal binenkort wel keizen voor politiek assiel in amerika, als ie het nog red.
En toch is er nog altijd niemand weggejorist hier. Toch wel een heel verschil, vier Chinese meisjes versus dit topic.
-weggejorist-
@ Korreltje Zout 27-12-07 @ 16:47
Het is dat je grano cum salis heet, anders zou ik je wel heel erg hysterisch noemen.
@ Korreltje Zout 27-12-07 @ 16:47
Hehe, kwatsj, natuurlijk. De situatie is niet te vergelijken. Pakistan is een vuilnisbelt met atoomwapens, wij een opgeknapte wijk zonder atoomwapens. We hebben wel 2 politieke moorden gehad en herbergen een aantal wannabee plofkippen. Daar is 't één grote waanzin, letterlijk en figuurlijk.. ga er maar eens op vakantie, dan piep je wel anders.
@koerbagh ® 27-12-07 @ 16:06
Kom zeg niet zo generaliseren, het gaat hier helemaal niet over christenen En daarnaast vind ik op mijn beurt jouw kijk op christenen nogal subjektief en abject...
En dus moet Musharraf aanblijven om deze toestand het hoofd te bieden.
Heeft hij toch zijn doel bereikt...
Pakistan en Nederland: als je je hoofd boven het maaiveld uitsteekt word je door een hakbar gedood.
manna04AD 27-12-07 @ 16:35
Zit je de spreukenkalender voor te lezen of ben je dominee?
met een beetje respect en tolerantie komt het weer dik in orde daar
woestijnvos 27-12-07 @ 16:31
Jij gaat er dus nog op in. Respect voor jou van mij, ik kon het niet opbrengen.
en aan vele reaguurders ook een overdenking:
Je kunt een probleem niet oplossen vanuit hetzelfde soort denken dat tot het probleem heeft geleid.
volgens de foto zijn ze nog niet allemaal gestopt met roken
Voor de zoveelste keer werken mijn vredeswensen niet, maar wat is nieuw binnen het mensdom? De zin of onzin van geweld, wie legt me dat uit?
Begrijp wel waarom mensen uit bepaalde delen van de wereld een veiligere haven zoeken elders. NL is gelukkig, relatief gezien, nog zo'n haven.
@ Horror Skopie 27-12-07 @ 14:56 : Whossein?
zwakke mensen zijn wreed, alleen van de sterken gaat zachtmoedigheid uit. rip.....
@pYp:Durven wij wel andere denkbeelden toe te laten of zijn we een angstig...
Typisch linkse discussietruuk. 2 dingen met elkaar verbinden die niets met elkaar te maken hebben. Als je nadenkt over wat je binnen wilt laten ben je echt niet automatisch angstig. Hangt er helemaal van af wat voor soort denkbeelden. Eskimo;s bijvoorbeeld: moeten wij hier ook zeehondjes gaan neerknuppelen of ben jij een angstige kat in t nauw, pyp? vrouwenbesnijdenis? doodstraf? wapenbezit? vind je dat dat allemaal moet kunnen of ben jij soms zo'n angstige kat in t nauw?
@van dal 27-12-07 @ 16:24
.... En een goed geheugen ook nog.
Dikke Chinees 27-12-07 @ 16:24
Wrange humor, maar ik onderschrijf 'm.
Hmmmm lullig en dat meen ik serieus juist mensen zo als zij kunnen werkelijk wat in dat soort landen veranderen wij niet hoe graag we dat ook zouden willen .Het westen speeldt op dit moment eerder een beetje de rol van brandweerman in dat soort landen een beetje symptoom bestrijding zeg maar .
LoL @ Sévèke 27-12-07 @ 16:26 nou.... als er hier één is die nooit zuur is, ben ik dat. maar jouw probleem is dat je niet zo goed bent in grapjes...
"Pakistan" is dichterbij dan wij denken.
koerbagh ® 27-12-07 @ 16:25 volgens mij niet, kijk eens een klein beetje omhoog...
Kabhutto
Laat me raden van dal jij leest vast de NRC, je komt zo zuur over.
@ bookie 27-12-07 @ 15:59
Interessante link, Al Qudt is weer bezig.
Lekkere jongens. Ik wist niet dat Al Qudt tegen Bhutto was.
@van dal 27-12-07 @ 16:24:
Volgens mij bedoelde ze het ironisch...
@ van dal 27-12-07 @ 16:24
Ik zag het niet over het hoofd. +1 voor u.
(pvda modus aan)
Het is toch grotendeels haar eigen schuld dat ze omkwam. Ze polariseerde de samenleving met haar ongenuanceerde uitspraken en krenkte de gevoelens van de fundamentalische moslimgemeenschap, waardoor sommige leden daarvan radicaliseerden en zich genoodzaakt zagen om tot actie over te gaan.
Het is te hopen dat de regering van Pakistan nu de dialoog aangaat met de radicale islam, ervoor zorgt dat die zich niet langer buitengesloten hoeven te voelen en veel investeert in prachtwijken, banen voor de kansenjongeren en met kracht discriminatie op de arbeidsmarkt en in het uitgaansleven bestrijdt.
Nonnes 27-12-07 @ 16:21 én... netjes gebleven ook nog.
is de richting van waaruit de kogel kwam al bekend?
Volgens Vogelaar moeten we dit soort malle Islamitische eigenaardigheden gewaun integreren in onze toekomstige joods christelijke islamitische samenleving.
@ vander f
Eerlijk gezegd zie ik ide verkiezingen voorlopig wel doorgaan.
Niet vergeten, Musharraf is een belangrijke opponent kwijt, en door de verkiezingen uit te stellen, geeft hij een opvolger van Bhutti de kans zich te hergroeperen en de aanval op hem te openen.
Bovendien, mocht Musharraf dit een beetje verstandig aanpakken, zodanig dat het niet compleet uit de klauwen lopt, dan zullen veel mensen Musharraf toch steunen.
Voorlopig heeft Musharraf er niet zo heel veel belang bij om de verkiezingen uit te stellen.
Maar ja, 2 cents enzo.
@ van dal 27-12-07 @ 16:20
Van Dal, je bent leuk.
DiagnosisTyphus 27-12-07 @ 16:19 duh..
koerbagh ® 27-12-07 @ 16:18 koerbach en nonnes, ga jullie kout eens verder op msn, of huur een kamer... etc. [/koerbachmodus]
@ koerbagh ® 27-12-07 @ 16:18
Ik hoop op een dumpje.
ben ik hier in het islam-draadje?
@van dal (16:14)
Laat dat maar eens zien in een Venn-diagram.
@Nonnes 27-12-07 @ 16:16:
Dan heb je mij het nog nooit horen uitspreken. Ik kan dat ook heel mooi hoor.
@van dal 27-12-07 @ 16:14:
Ik durf niet te vragen waar een zwaaiende knots allemaal in past...
Toch een treffende nick voor iemand met holbewoner-ideeën, trouwens. Zoveel zelfkennis heeft 'ie dan weer wel.
Nonnes 27-12-07 @ 16:16 die hele zin kwam mij al zo bekend voor.....
LoL @ Sévèke 27-12-07 @ 16:14 ik vind je 'grapje' erg ver van de werkelijkheid staan.
@ koerbagh ® 27-12-07 @ 16:06
Sorry, maar ik moet je er even op wijzen dat het woord 'abject' is geclaimd door Abraham Moszkowicz. Niemand kan het zo prachtig met ingehouden walging uitspreken.
Beetje spijtig, al dat gedoe om een stukje vertile cresent van 2000 jaar geleden. Maar wie zegt dat het de hakbars zijn en niet Musharif him self?
Persoonlijk berichtje voor Mw.Von Amsberg : Over grof gesproken - een wel erg grove actie van een Islamalloot nietwaar ,om een goed opgeleide, westers georienteerde en dus op democratie gerichte dame neer te knallen en vervolgens zichzelf en talloze omstanders op te blazen ? Nog fijne, ontspannen dagen toegewenst in het land van je opvolgster wier foute vader ( birds of a feather ?)inmiddels, ondanks eerdere felle protesten van je eigen klootjesvolk een in jouw kliek zeer geziene gast is. Arrogante wereldvreemde trut.
DiagnosisTyphus 27-12-07 @ 16:07 ik pas in mijn jas, mijn jas past in mijn tas... dus, pas ik in mijn tas...
van dal 27-12-07 @ 16:12: Nee. Jij wel dan?
LoL @ Sévèke 27-12-07 @ 16:10 was jij tegelijk met zwaaiende knots in de paddo-winkel?
Was het trouwens een reaguurder? Want ik hoorde dat die vrouw door een neqsgot om het leven was gekomen.
Was dat niet een beetje een corrupte doos??? Maar ja, dat is normaal in dat soort achtergebleven gebieden.
@Zwaaiende Knots (15:59) - "Er is niets anders dan God"
Dus God is alles. Ik ben onderdeel van alles, dus eigenlijk een beetje God. Dank.
De Religion of Peace, de Islam, laat zich weer eens van zijn moorderachtige kant zien.
Gister was er een poging van een 15 jarige madras -gehersenspoelde jongen om mevrouw op te blazen, vandaag heeft zijn klasgenoot meer geluk gehad.
Wat een k-land wat een vreselijke " religie"
En dat allemaal in een land met nukes.
Niet te geloven. Ik word hier moedeloos van.
bericht van gister:
December 26, 2007 11:33pm
15-year-old bomber stopped at Bhutto rally
POLICE in Pakistan have stopped a 15-year-old boy they say was carrying a bomb made of dynamite and nails from gettnig into a rally by opposition leader Benazir Bhutto.
The boy got past the first of four security checkpoints set up outside the rally in the northwestern city of Peshawar but was caught at the second, said police officer Rahim Shah, according to the Associated Press.
In October, suicide bombers struck a parade celebrating Ms Bhutto's return from exile, killing more than 140 people in the southern city of Karachi.
bron :http://www.news.com.au/story/0,23599,22975025-23109,00.html
Het blijft rommelen daar en dat met de wetenschap dat ze prachtige vuurpijlen hebben.
Nu Pakistan, Wanneer bij ons?
"Want allah wil dit allemaal.. Wie niet voor ons is, is tegen ons en mag gewoon gedood worden."
Niks vrede op aarde. Gewoon luisteren naar wat die extreem-rechtsen willen en niets anders!
@Zwaaiende Knots 27-12-07 @ 15:58:
Aangezien dat het enige is waar je als mens enige uitspraak over kan doen en elke claim over een hiernamaals gebakken lucht is is dat opeens flauw? Weet je wat ik flauw vind? Dat een sprookjesgelover het recht claimt om een ander die paar jaartjes chemisch geluk te misgunnen en dat chemisch geluk moedwillig wil bekorten, zelf voor god meent te moeten spelen ook al staat in dat sprookjesboek van hem dat dat helemaal niet mag. Dat vind ik nogal flauw.
En pervers. En abject. Maar goed, nogmaals: je mag het allemaal vinden. Je mag het geloven en je mag het ook allemaal roepen. Ik claim slechts het recht om het belachelijk te vinden, te bekritiseren en uit te schelden waar nodig.
Kun je er niet tegen moet je naar een land gaan waar ik dat allemaal niet mag.
een "zwaaiende knots" is dat net zoiets als een harde sjanker?
@ vander F 27-12-07 @ 15:34
Er kan van alles gebeuren natuurlijk, zelfs Mousharaf kan een bom op zijn kop krijgen,maar ik wed dat ie gaat zeggen , zich aan de belofte te houden dat er verkiezingen komen.
Mooier kan hij het nu niet hebben.
@Zwaaiende Knots 27-12-07 @ 15:59
Jouw "soort".
Gelukkig,
zwaaiende knots is een hersenspinsel.
weten we dat ook weer.
het lijkt zowaar Nederland wel !!
Zwaaiende Knots 27-12-07 @ 15:59
Kom nog is terug als je paddo's uitgewerkt zijn ...
Zwaaiende Knots 27-12-07 @ 15:58 gebeurd niet zo vaak, dus koester dit moment.. ik ben het met koerbach ® eens,
gaat eens deaud knots.
-weggejorist-
Blijkbaar Al Qaeda:
www.adnkronos.com/AKI/English/Security...
Maar wij winnen nu wel met hockey van dat kudtland!
Islam ist vrede....
-weggejorist-
Dit is echt beangstigend. Moslimfundementalisten, je denkt dat je alles hebt gezien. Wij mogen er hier niet over praten van de koningin. "veronderstellingen aannemen voor de waarheid" Is dit genoeg waarheid Majesteit?
Dezelfde foto op de televaag maar dan anders. Snap wel waarom maar ik wist niet dat Persfoto's gefotoshopt werden.
@azijnseikerT 27-12-07 @ 15:28
Een dialoog is inderdaad een gesprek tussen twee partijen waarbij de ander ook moet luisteren. Echter, vantevoren al achterdocht hebben is een voedingsbodem voor agressie en oorlog. Voordat je gaat praten zal je eerst naar jezelf moeten kijken of je wel open staat voor een andere mening en cultuur.
.
Staat men namelijk zelf wel open voor andere denkbeelden of wil men niet dat islamitische denkwijzen in Nederland wortelen, met andere woorden dat de spruitjeslucht tot in het oneindige blijft hangen? Durven wij wel andere denkbeelden toe te laten of zijn we een angstige kat in het nauw die rare sprongen maakt.
.
ls het tweede het geval, dan heeft praten geen zin en kunnen beter de wapens opgepakt worden en deze mensen op transport worden gesteld naar het land van herkomst, tja en waar zijn we dan beland?
Eentje met uitspraken van God dit God dat, jeweetwel
Oppositie weg; tijd voor verkiezingen.
-weggejorist-
@Zwaaiende Knots 27-12-07 @ 15:45,
alles goed verder?
@Zwaaiende Knots 27-12-07 @ 15:45:
Ach, je bent zo eentje. Die het bommen leggen en doodschieten voor politieke redenen allemaal goed vindt omdat je toch in de eeuwigheid verder leeft... althans dat denk je omdat je een sprookje gelooft. En dat ik de sprookjesgelovers moet respecteren en hun gang moet laten gaan met moorddadige praktijken vanwege een bloedcultus en ze niet een rustig vredig ongeloof mag toewensen omdat godsverering mensonterend is.
Nou, dat mag jij allemaal vinden. Dat interesseert mij geen zier.
You can kiss my proverbial arse. Or my real one, which ever you prefer.
Tering van dit bericht schrik ik wel... R.I.P. Bhutto, en dat die extremisten mogen branden in hellllllll
gelukkig hebben we de foto's nog..
@Zwaaiende Knots 27-12-07 @ 15:45
God zou je kunnen laten verdwijnen in het onpersoonlijke
Ben jij er ook zo eentje?
Ik heb me nooit erg verdiept in de politiek van Pakistan. Een moord is sowieso nooit goed te keuren ook al is zij in destijds in haar regeerperiode corrupt geweest. Het schijnt dat ze nu erg populair is. Hopelijk komt er geen burgeroorlog in Pakistan.
@b*fke
't Schijnt dat Kahn in Delft technische natuurkunde gestudeerd heeft en aldaar zijn kennis heeft opgedaan op het gebied van atoomtechnologie. Toen ik studeerde viel het me al op dat islamieten vaak voor die afstudeerrichting kozen. Natuurlijk is dit toeval .......
A .... ze is dood. ..
Daar was het wachten op toch...
volgend jaar zijn we haar vergeten...
Who's next...
@ Shalome 27-12-07 @ 15:29
"mijn stad Amsterdam..."
.
-Lol!
Jokkebrok 27-12-07 @ 15:45
Niet gewend en ze willen het ook niet. Als moslims democratie hadden gewild, had het er in islamitische landen niet zo verschrikkelijk uitgezien.
-weggejorist-
Ik hoop niet dat wij ook op dit soort toestanden afstevenen. Angst ja, ik ben bang dat het bij elkaar houden hier gewoon niet meer werkt. wij zitten hier met 1 miljoen mensen die nog niet gewend zijn aan democratie.
Balkenende: "Dit is een voorbeeld van hoe we niet met elkaar om moeten gaan."
Voor de geïnteresseerden deze korte docu over de grensrituelen tussen India en Pakistan.
www.youtube.com/watch?v=cait2kbqryk&am...
Premier Balkenende heeft met grote afschuw kennisgenomen van de moord op Benazir Bhutto. Onze gedachten en ons medeleven zijn bij haar familie, vrienden en collega's, aldus de minister-president.
Zoow das ook weer klaar.... next!
Islam is vrede. Kopje thee erbij?
ja had ze maar op haar woorden moeten passen.
[Bea/Balkenende/Vogelaar/WRRmodus uit]
@TopDutch
"Verschrikkelijk voor dze dappere vrouw en haar familie. Ken haar nog van de tijd dat ze sturdeerde in Oxford, zeventige jaren. Slim , mooi en pro Democratie."
Leuk, ik ben net als zij, ook van 1953, studeerde ook in Oxford 1973 en 1974, ken(de) haar echter niet, wel haar vader ttv de NL ambassadeur daar (Zuidberg).
@ranke mossel 27-12-07 @ 15:27
fuck de mossels!
@PyP & Shalome: Ik heb geantwoord in het Beatrix topic, anders lopen de dreads door elkaar!
@piquant 27-12-07 @ 15:28,
hangt er helemaal van af of er weer een staat van beleg wordt afgekondigd
'IN HET BELANG VAN HET LAND, BLABLA... GEEN VERKIEZINGEN... UITSTEL etc.'
Lebowski Achiever 27-12-07 @ 15:24
Die hele toespraak van Bea is voor mij de prullenbak in. Ze heeft het gezegd, ik sla het op, denk er het mijne van en basta. Ik voel me in elk geval niet in het minst aangesproken, want Joost weet hoeveel ik mijn stad Amsterdam al heb zien inleveren ten bate van die angstige, bekrompen, achterlijke, xenofobe moskeemalloten.
Doet me denken aan een film die ik gisteren gezien heb, The Kingdom.
Een heel realistisch beeld over hoe zoiets nou gepland wordt.
Het begin hier: www.youtube.com/watch?v=4NE9CTEO79w
@vander F 27-12-07 @ 15:23
Ik denk dat de verkiezingen zeker zullen doorgaan. Weer een concurrent minder voor Mousharaf.
Nu de anderen nog huisarrest en de overwinning staat vast.
Kees Maf 27-12-07 @ 15:20
China en Rusland hebben er ook belang bij dat de boel niet ontploft aldaar. Wie weet dat die nog wat kunnen klaarspelen. Als je aan mij vraagt of ik zou weten wat we er aan zouden moeten doen dan denk ik dat onze westerse politici op een diplomatieke wijze China en Rusland duidelijk zouden moeten maken dat er iets van hen verwacht wordt. Oftewel, ik weet het eigenlijk zelf ook niet. Ben bang dat er geen goede oplossing is en dat op den duur oorlog onvermijdelijk is.
Nonnes 27-12-07 @ 15:13
Was het maar waar dat ik daar meer verstand van spruitjes klaarmaken had. Ik leef voornamelijk op magnetronmaaltijden. Kan zijn dat daar het zicht ook van vertroebeld wordt, maar ik vrees toch dat ik niet zo'n slechte analyse heb gegeven.
www.regionaltimes.com/27dec2007/frontp...
-=PyP=- 27-12-07 @ 15:25
Die vraag houdt ook in: Accepteren zij dat ook?
@Zwaaiende Knots 27-12-07 @ 15:17:
Leuk dat je je even aan me voorstelt, maar je aanname dat jouw bestaan of je mening mij wat kan schelen is toch echt een misvatting.
-weggejorist-
fuck bush!
Ben erg benieuwd naar de reactie van onze regering...
Fleauxe 27-12-07 @ 15:11
Verachting en angst zijn twee verschillende zaken. Ik ben niet bang voor de haatbaarden of die VMBO-afhakers of gebrainwashte hoofddoektrutten. Ik heb wel erg veel veranting voor hun angst voor ons, voor onze vrijheid waar zij totaal de mentale capaciteiten niet voor hebben om die aan te kunnen. Ik kan hun angstzweet op elke straathoek ruiken. Links profiteert ervan en doet alsof ze bij hun in veilige handen zijn.
Re Wilders of Rita: ik hoop dat de VVD bijdraait - zien we wel tegen die tijd. Wilders & Rita zijn relatieve nieuwkomers, en VVD is veel verspreider ook in gemeente and such. Gemeenteraden zijn machtige beleidsmakers voor de grote steden, en daar rookt het op dit moment het hardst.
RIP en jammer.
Maar haar dood zal wel weer de schuld zijn van de nederlandsche autochtone bevolking.
't lijkt daar wel op NL! Weten ze ook wel raad met oppositieleiders ...
@Fleauxe 27-12-07 @ 15:11
Je hebt gelijk dat er angst is onder veel Nederlanders maar het is niet duidelijk wat er nu gedaan moet worden om het tij te keren. Verscherping van het debat zorgt voor segregatie tussen Christenen en Moslims en we weten waar dat in het verleden toe heeft geleid. (noord-ierland, WOII, 80-jarige oorlog).
.
Blijkbaar heeft de Islam andere waarden en normen die wij niet accepteren zoals de katholieken en de protestanten destijds. Er waren eeuwen aan oorlog voor nodig om uiteindelijk tot het besef te komen dat het niet veel uitmaakt waarin je gelooft, als je de ander maar de ruimte geeft.
.
De vraag is of wij dit wel willen, of we er een decennia (zoniet eeuwen) lange oorlog voor over hebben, of dat we zeggen: Zij zijn anders, maar we accepteren het binnen de grenzen van de wet!
Shalome 27-12-07 @ 14:57
Beashit heeft in 2002 ook niks over Pim gezegd... niet op de troonrede en ook niet tijdens haar Kerst toespraak. Dus het was al wel duidelijk wat haar "true colors" zijn.
.
zwaar ziek.. islam moet toch wel het meest achterlijke geloof op dit moment zijn..
@King of controversy 27-12-07 @ 15:17,
en zie jij die verkiezingen nog doorgaan?
zal mij benieuwen.
@Jeremia 27-12-07 @ 15:14
Sja, maar hoe zou de wersterse wereld moeten gaan anticiperen dan? Ik heb echt geen flauw idee.
Hoeveel moeten er nog komen.......
is dit nou zo'n lawinepijl met peurschuim en haarlak bom??
-1 voor dat halve lichaam btw..
Het is de wil van Allah en God, want anders was het niet gebeurd.
Wat haat ik die Goden toch, kunnen we die niet afschieten of voor eeuwig aan de ketting leggen in de zoutmijnen van Groningen?
@ Tuig Is Back 27-12-07 @ 15:16
Flikker een sop, ouwe geitebreier.
Rampscenario:
Musharraf kan zich het niet permitteren om vol in de aanval te gaan tegen de fundi's, dus hij zoekt een andere zondebok, te weten India. Ik ken Musarraf niet persoonlijk, dus weet niet wat hij liever heeft, leider van een genucleaird land, of een weggejaagde mislukkeling.
-weggejorist-
@Horror Skopie 27-12-07 @ 14:56:
Dat was (en is nog steeds) een wijdverspreid misverstand over Sadam.
video.google.com/videoplay?docid=-6145...
(vanaf 52:24)
Islam en verdraagzaamheid gaan niet samen.
Ik hoop dat de vorstin en Vogelaar dit inzien.
@ Shalome 27-12-07 @ 14:57
Hé! Kijk, eens wie er weer als de kippen bij is, ouwe jehudi! Kom je weer wat zieltjes winnen voor de omgekeerde Jihad?
het lijkt mij verstandig dat we Bea exporteren naar dat land om hen met stichtelijke kersttoespraken verdraagzaamheid te leren.
-weggejorist-
Verschrikkelijk voor dze dappere vrouw en haar familie. Ken haar nog van de tijd dat ze sturdeerde in Oxford, zeventige jaren. Slim , mooi en pro Democratie. Wat een simple-minds deze idioten die denken met bommen de problemen te kunnen oplossen. Las hierboven een onzinnig kommentaar dat ze wellicht de beste keuze was van twee kwaden. Kan haar echt niet onder de noemer het kwaad schuiven. Erg kort door de bocht. Maar nu wel weer vrijbaan voor de radicale jurken aldaar.
Lizzard 27-12-07 @ 15:09
Anticiperen is natuurlijk verreweg het beste. Maar het zal wel kop in het zand worden.
@Cinq-Marquis 27-12-07 @ 15:12,
vast wel,
de Koran is een vrijwel geheel overgeschreven oud testament.
@ koerbagh ® 27-12-07 @ 15:05
Buiging.
@ Jeremia 27-12-07 @ 15:01
Ik hoop dat jij eigenlijk veel meer verstand hebt van spruitjes klaarmaken ofzo. Maar dat zal wel niet he?
Mijn vrolijke stemming is gaan liggen. Terug in de realiteit.
Ik vind dat Nederland een nieuwe kandidaat moet sturen voor de oppositie in pakistan: Rita verdonk
Nu, het laat maar weer eens zien hoe *kuch* vredelievend de islam is. Hoe fijn ze het vinden om ander gedachtegoed in democratie te ontarmen...
Heeft de koran ook een oog-om-oog-tand-om-tand policy ?
@Lizzard 27-12-07 @ 15:09,
onder het zand, hoe staat het met jouw atoomvaste schuilkelder?
Schokkend!
@Shalome: Je ziet die dingen, je hoort die dingen en dan verwacht men dat je vervolgens je snaveltje toe doet! Erg hinderlijk allemaal, maar goed het is allemaal een beetje voorspelbaar aan het worden vind je niet? Ik bedoel maar, links lijkt zich (behoudens door Starf*cker aangedragen voorbeelden) nog steeds niet veel aan te trekken van een breed maatschappelijk geluid. Dan maar op Wilders stemmen zou je zeggen, maar dat is te makkelijk voor ze. Ik hou die linkse kliek met Maxima als boegbeeld als geheel verantwoordelijk voor een enorme radicalisering onder autochtonen. Links is met een spel bezig is wat je een ergste vijand niet toewenst. Er is een ENORME angst onder de bevolking voor moslims en islam, en die mag eigenlijk niet besproken worden. Op hetzelfde moment dat links verzoekt om een stilzwijgen verklaart ze haar bange kiezers ook nog eens voor gek. Er is namelijk niets om bang voor te zijn, dat is ons aangepraat door de nare neo-conservatieven. Dus laat het even op je inwerken Shalome, je bent een 'bange gek' ! Maar hoewel ik op Wilders zal stemmen heb ik in hem ook geen enkel vertrouwen. Ik heb de partij een keer voorgelegd (per mail, ik ken ze niet) om een referendum te houden naar ' de wenselijkheid van het verder wortelen van Islamitisch-culturele aspecten in onze samenleving' , maar dat scoort natuurlijk niet zoveel punten als "Mohammed is Hitler" roepen. Dus misschien is Rita een betere optie om te subsidieren, weet jij het nog?
Mmmm. Zorgelijke situatie mede gelet op het feit dat onze meisjes en jongens daar, gedwongen door de Balkie club, CDA, PvdA, CU en VVD, dicht in de buurt aanwezig zijn.
Verder zit volgens CNN een bom achter de aanslag.
beffje 27-12-07 @ 15:08
Zie het positief. Normaal gesproken gebeurt er nooit iets belangrijks in Almelo.
-weggejorist-
Kudt Hakbars.
Democratie in pakistan, degene die het meeste aanslagen overleefd wordt premier. Niet voor een of ander hoor, maar zelf voor de 1e golfoorlog was Irak zelf gekend als een godsdienstvrij land. Als de usa zich nog in wat andere landen daar gaat moeien gaat het vast weer beter.
Was trouwens deze week "de nieuwe mama" in belgie met een moslimgezin.Die hebben geen verdere bijdrage geleverd dan aan de belgen waar ze mee in contact kwamen dingen te zeggen als; jij zou een goeie moslim kunnen worden enz.
Gelukkig heeft de Pakistaanse MTV in een directe reactie beloofd de immens populaire cartoon Beavis en Bhuttohead niet van buis te halen.
Inderdaad redacktie
Het feit dat Pakistan toch wel dikke zware (atoom)wapens heeft.
EN FIJN DAT IE HET VAK VAN ONS IN ALMELOO HEEFT GELEERD dat is pas VOC gedachte.
Kudtzooi,
en nu?
Wederom staat van beleg?
Alsof de tegenstanders van Musharaf dat pikken,
godverdegodver.
OT: Wat is er met nieuwnieuws aan de hand?
www.nieuwnieuws.nl/even_weg.html
snissa.com/viewwebshot.html?uuid=59a17...
Und von jetzt ab wird Bombe mit Bombe vergolten!
de kalkoenen in Pakistan hebben een betere levensverwachting dan politici
seedorf3 27-12-07 @ 14:49
200%, hoe werkt in de praktijk?
Wat is dat toch met R.I.P. en "rust in vrede"? Dood is dood. Afgelopen, basta, finito, the end, Schluß, fin, over en uit, gebeurd, uit de tijd, klaar. Niks.
Rust in vrede, dat moet je godverdomme aan die achterlijken vertellen die politieke meningsverschillen met bommen en kogels menen te kunnen en moeten oplossen.
-weggejorist-
Fuck fuck fuck fuck! Dit is NIET GOED!
Dieptriest, moedig mens. Ontwikkelingshulp stopzetten:-( Zal wel incident zijn..
Als een baardmans daar de macht grijpt zal die schuimbekkend gaan verkondigen dat Kashmir ten koste van alles veroverd moet worden op India. Daarna zullen alle islamic rageboys de straat op rennen en in hun tomeloze enthousiasme elkaar de strot afsnijden, waarna het betere hakwerk tegen India kan beginnen. Daar zullen hindoestrijders in de geest van ene Dewanand www.dewanand.com/ voor eens en voor altijd willen afrekenen met de moslims. En het aardige is dat beide machten atoomwapens bezitten. Gelukkig nieuw jaar.
@dienstweigeraar... 27-12-07 @ 14:59
Touché
-weggejorist-
Het was natuurlijk wachten op de keer dat een aanslag wel zou lukken want die haatbaarden geven niet zo snel op
leuk zo'n gepolariseerde samenleving
O nee he, nu hebben we dit weer. gisteren waren de aardappelballetjes ook al op.
By the way, samen met Bhutto zijn er 60 andere mensen omgekomen. Bij eerdere zelfmoordaanslagen op Bhutto nog eens honderden.
.
Islam = vrede, voor wie de boodschap mocht vergeten.
Fleauxe 27-12-07 @ 14:52
Eh. Heel opmerkelijk ook dat Bea niet daags na de moord op Theo van Gogh een toespraak hield over hoe verdraagzaam 'wij' wel niet moeten zijn. De lafaardin. Met Theo jaren dood en Mo B achter de tralies is er nog niets aan de loodzwaarte van die daad ingeboet, plus alle wanna-be Mo Beetjes in 020-Gaza die staan te trappelen om hun grote held te evenaren. Ze kan de pot op met haar tolerantie.
En ik weet het, het gerucht gaat dat Bea's boodschap was bedoeld voor alle inwoners van Nederland. Moeha. Toch gek dat ik de berberse, Arabische en Turkse ondertiteling er niet bij heb gezien.
@Seedorf
Musharraf is de Saddam Hoessein van Pakistan. Beiden hielden de extremisten in toom, vaaren een pro-Westerse koers en werden dan ook gesteund door het Westen. Maar hoe denken we tegenwoordig over de heer Hoessein?
Dubbel gevoel hierbij. Elke politieke aanslag is er één teveel en daarom is dit zeer te betreuren. Dat gezegd hebbende vraag ik mij af of de wereld met deze, wegens corruptie veroordeelde dame in Pakistan aan het roer beter af zou zijn dan voorheen. Voor het westen lijkt Musharaf een betere optie, maar het blijft kiezen tussen kwaden.
Maar goed: dat zij moge rusten in vrede
Die dikke zware atoomwapens zijn gebouwd met Nederlandse kennis.
Ongelooflijk. Rust in vrede.
Volgens mij is het probleem met Musharraf juist dat hij niet zo heel veel doet aan de fundementalisten. De Talibani konden de afgelopen jaren onder zijn bewind min of meer ongehinderd Afghanistan binnen vanuit Pakistan.
Laten we de bende maar platgooien daar, zij we in één klap van al het gezeik af ;-)
Wat had dat mens toch met Hitler ???
En de geestelijke vader van Pipo is eauk al deaudt, wat een puinhoop deze wereld.
Super niet?
@Shalome: Zie je haar niet lopen op CNN dan, ze roept " Heren heren, hiermee erodeert de gemeenschapszin"
Heeft nog lang geduurd vind ik...
Gewoon uit de weg geruimd door Musharraf, het vriendje van Bush.
Zwaar kud, zal die geniepige Musharraf wel achter zitten dus.
Misschien kan Beatrix snel aldaar tolerantie gaan preken. Zal vast helpen.
Nu zij dood is, zal het aantal aanslagen wel met 200% afnemen.
Hopelijk backfired dit niet op Musharraf. Want ik heb liever dat er een sterke militaire dictator aan de macht is, die de extremisten aan het uitroken is, dan een stel corrupte burgerpolitici, zoals Bhutto of Sharif, die te druk bezig zijn om de schatkist te roven en te plunderen, waardoor het uitgebreide kernwapenarsenaal van Pakistan voor het grijpen ligt.
Dus Musharaf for president?
RIP
hoog tijd voor een burgeroorlog
Wat verrot mij pakistan nu, allemaal 1 pot nat.
Het is gofferdomme ook elke keer hetzelfde gezeik met die fundies...
Maar gelukkig is het druk bij de Ikea in Delft, dat dan weer wel.
Had zij nou ook niet een succesvolle muziek carriere onder de naam Nana Mouskouri???
Respect en amen. Rust in vrede en hopelijk ook een beetje vrede voor Pakistan, al vrees ik rampen voor het land en de bevolking...
Ze is dood door kogels. Hoofd en nek. Dus gewoon vermoord. Pakistan gaat een heel gevaarlijke tijd gemoed
CNN heeft haar nu ook dood verklaard. De fundi's doen goede zaken zo vlak voor het nieuwe jaar.
Jullie krijgen de groeten van Benazir
Former Pakistan Prime Minister Benazir Bhutto has died after a suicide bombing that killed at last 14 of her supporters, former Pakistan government spokesman Tariq Azim Khan and Pakistan's primary television networks said. Bhutto was shot in the aftermath of the bomb attack.
Moedige vrouw, inderdaad. Maar aan zoveel haatmannetjes met explosieven ontkom je niet makkelijk. Die gaan door met aanslagen plegen, al doden ze eerst honderden onschuldigen.
@Alcoholic 27-12-07 @ 14:39
Volgens CNN / haar man is ze geraakt door een kogel in de nek nadat de zelfmoordaanslag plaats had.
Beetje minder drinken ;)
Ik kijk uit naar de volgende artikelen. *sigh*
@joohoop 27-12-07 @ 14:40: en dikke maatjes met Musharraf.
De daders zijn vriendjes van Bush. Het zou mij hoogstens verbazen als dat niet zo is.
Nou, aangenaam weer! Wat een kudtnieuws zeg!
Dat komt ervan als je (net zoals op de foto) de Hitlergroet uitbrengt. De Mossad zal er wel achter zitten.
Populair kan ze best geweest zijn maar ook corrupt en een autocraat van de bovenste plank.
ze is morsdood aldus de immer betrouwbare NOS.
2008 wordt een gezellig jaar in Pakistan. Dat is nu al bekend.
Volgens CNN/BBC leeft ze nog maar is ze kritiek
Met Bhutto was het al een explosieve situatie. Ik durf niet te denken aan hoeveel instabieler de regio geworden is met haar dood door geweld.
@DeRepubliekNL 27-12-07 @ 14:35
Het zou gaan om een zelfmoordaanslag, wat best lastig is met kogels... Ergens buiten de stad waren vuurgevechten waarbij 4 doden viel...
of ze nou dood is of niet, lijkt nogal wat onduidelijkheid over te zijn..
gebeurd helemaal nikkes
*gaat weer terug naar de sjoelbak*
dit is zeer verontrustend nieuws. te hopen valt, dat pakistan nu niet in een fullsize burgeroorlog verzeild raakt. 't rommelt al meer dan genoeg in die regio.
@ fuckje 27-12-07 @ 14:34
Zo is het.
Bij de vorige aanslag kwamen 130 mensen om lees ik. Nu dan?
ojee wat een ellende....
Het was geen bom, ze is geraakt door kogels....
Dit is een ramp voor het land, en bovenal voor haar familie. Ik had en heb veel bewondering voor deze moedige vrouw.
Ik ga niet meer op vakantie daarheen !
De Kerst heeft ze dan wel nog gehaald..
Wordt er vast nog gezelliger op daar in Pakistan.
Zei ik toch.
REAGEER OOK