Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

3x kloppe met Benjamin Hoppe

benjaminhoppe.jpg2007 was een beroerd jaar voor de gemeenteraadsleden van Nederland. Want we zijn er weer eentje kwijt. Benjamin Hoppe, raadslid voor de SP in Schiedam. Meneer is gisteravond uit het pluche gestapt wegens een gevalletje huiselijk geweld. Dat zat zo: Mevrouw Hoppe lag een ander te soppe. En toen begon Benjamin te kloppe. Pets pats, straf voor het vrouwtje. Kedeng, schop, knal voor het vriendje van het vrouwtje. Terecht zult u zeggen. Poten af van andermans spullen. Meteen helemaal lens schoppe, die vrouwendief. Maar daar dacht de rechter toch anders over. Benjamin Hoppe mocht voor straf vijftig uur bejaarden soppe. Want de verkering was namelijk UIT, aldus de vriendin. "Al enkele dagen." Dus meneer Hoppe. Lekker foppe! Als extra straf moest Benjamin Hoppe ook nog eens 250 euro betalen. En nu is ook zijn carriere als Socialistisch Politicus voorbij. Denkt u als werkgever; gepassioneerde kerels, daar kan Nederland niet genoeg van hebben. HIERRR kunt u Benjamin even krabbel sturen.

Reaguursels

Inloggen

deze hyver is niet ok ??? hahahahahahaha

deFiscus | 21-12-07 | 11:26

@PiGGY
hyves is zelf ook kansloos
net als al die Breezah's die het denken te kunnen gebruiken

WernerGSF | 21-12-07 | 00:12

ooooh.. " Deze Hyver is niet ok "

Ok dan niet

PiGGY | 20-12-07 | 23:17

Bij de SGP ligt wellicht een mooie toekomst voor deze losert!

Maelstrom | 20-12-07 | 20:24

Ohja 20-12-07 @ 16:51
weet het, been there, done them, got the t-shirt...

tuttebelle | 20-12-07 | 19:48

politieke carrière voorbij, een strafblad en gekickt van hyves. Het leven zit voor sommige mensen eigenlijk altijd tegen.

morecowbell | 20-12-07 | 19:05

hahahahahaha, bij hyves staat:" Deze Hyver is niet ok !!! "
funny ....

dronkenjezus | 20-12-07 | 18:18

had ie maar bij de pvda moete hoppe, want dan mag je blijven, ongeacht wat je uitvreet.

je postbode | 20-12-07 | 17:58

tuttebelle 20-12-07 @ 16:20 Dat denk ik niet, want zijn nieuwe vriendin kan niet spellen zag ik op haar hyves en bij jou kan ik lezen wat er staat.
-
Ik heb natuurlijk licht afwijkende voorbeelden gebruikt maar het was wel precies even ernstig.

Ohja | 20-12-07 | 16:51

Ohja 20-12-07 @ 15:18

die dus.

tuttebelle | 20-12-07 | 16:20

Murdockyoufool 20-12-07 @ 16:13
sorry, bedoelde Ohja. Jij zou dat nooit doen tuurlijk weet ik toch.

tuttebelle | 20-12-07 | 16:19

@tuttebelle 20-12-07 @ 16:06
Ehm nee, ik is een man. Ook als en uw huidge vriend ho dan wel bi zijn, is het onmogelijk. Dikke reedt, honden op het bed, befboeren, moeder over de vloer, daar doe ik allemaal niet aan.

Murdockyoufool | 20-12-07 | 16:13

Murdockyoufool 20-12-07 @ 16:03

Dus jij was die ex van mijn huidige vriend??

tuttebelle | 20-12-07 | 16:06

@Ohja 20-12-07 @ 15:18
Wat betreft wisselwerking heb je gelijk, maar Hopsy's situatie laat zich -nogmaals- lastig inschatten.

Wow, boeren tijdens het beffen -ik maak van de door jou vermelde vriendin even een vriend-, met je vadsige reedt voor de PS, honden op het bed en ouders voor de hele dag uitnodigen... hij had wel klasse, hè?

Murdockyoufool | 20-12-07 | 16:03

Tja, die gast heeft het zelf uitgedragen. Gemeenschappelijk bezit enzo...

Ion Susai | 20-12-07 | 16:02

Ik wist niet eens dat deze pipo mij 'vertegenwoordigde' in de stad.. Nou weet ik gelukkig alleen van de burgemeester-es-in-vrouw de naam dus echt aan klantenbinding doet Schiedam niet...

Zalluf | 20-12-07 | 15:36

Murdockyoufool 20-12-07 @ 14:20 Ook dan is zijn gelijk relatief. Mijn relatie is ook begonnen voordat de relatie daarvoor officieel voorbij was. Dat was, meen ik, naar omstandigheden wél redelijk. Er kan zo veel spelen en het is zo makkelijk een conclusie te trekken op basis van 1 enkel feit. Overigens ben ik wel eerlijk geweest maar bij iemand die dus 'door het lint gaat' kan ik me goed voorstellen dat je dat achterwege laat tot je uit handbereik bent.
-
Ik ga niet uitweiden over mijn eigen ex, maar ik geef een vergelijkbaar voorbeeld. Stel jij hebt een vriendin en je voelt niets meer voor haar, niet omdat jij een verwend kudtjoch bent dat zelf niet voor een relatie wil vechten, maar omdat mevrouw met haar enorm toegenoemde ongedouchte reedt de hele dag voor de playstation zit, nooit wat schoonmaakt en nooit kookt, 3x per week haar ouders uitnodigt (tuurlijk mogen jullie de hele dag blijven! Is toch leuk?) en tijdens het pijpen af en toe pauzeert om een keiharde boer te laten en haar 3 ruftende klote honden perse op bed wil hebben - en vervolgens maak je het dus (DUH) uit, en beloofd mevrouw beterschap, jankend, heel zielig, op alle genoemde gebieden en jij denkt terug aan toen het nog leuk was, word sentimenteel, en geeft het een kans. Vervolgens veranderd er niets (althans, niet langer dan 1 dag) en kom jij iemand tegen. Wat doe je dan?
-
Wat ik deed, was naar huis bellen dat we moesten praten... ;) anyway. Wat ik probeer te zeggen is dat het altijd om een wisselwerking tussen 2 personen gaat in een relatie en dat er op een vreemde manier toch balans kan zijn in een ogenschijnlijk oneerlijke situatie. Ik zeg niet dat het hier het geval is, maar ik bedoel gewoon dat het moeilijk is om daar absolute regels in te hebben.

Ohja | 20-12-07 | 15:18

Die onbetrouwbare kudtwijven ook..

Neuqen, neuqen en nog es neuqen. En dan nog klagen ook dat hun hardwerkende man een beetje pissig aan het worden is.

Dan hebben die Moslims het toch wel beter voor elkaar.

rokershoest | 20-12-07 | 14:46

@Ohja 20-12-07 @ 13:59
Die 'echte vrouw' is er al heur, maak je geen zorgen. Hell, 'k zou niet anders willen, van kirrende meisjemeisjes word ik niet blij.
Waar het mij om gaat, is dat de Hoppe-actie te snel wordt weggezet als het werk van een bokito. Nu ken ik de precieze omstandigheden uiteraard niet, en ik zeg ook niet ik op dezelfde manier zou reageren, ik kan me Hoppe's woede echter voorstellen.
Jij schetste daarnet een scenario van netjes uitmaken en troosten, maar stel nu dat good old Ben erachter kwam dat mevrouw al een tijd voor de break rondneukte met een van z'n vrienden? Jazeker, dat is haar individuele wens, zoals jij het omschrijft, maar sta dan niet raar te kijken dat Hops enigszins door het lint gaat.

Murdockyoufool | 20-12-07 | 14:20

Bigi Bana Boy 20-12-07 @ 13:48
Nu praat je nogal voor je beurt. Ik heb weinig op met feministen - niets eigenlijk - alleen is het zo dat de clichézaken nogal vaak voor me werden ingevuld. Niet getreurd want ik scheer mannen niet over één kam, maar gaandeweg werd duidelijk dat ik me bij mannen met een bepaalde instelling beter thuis voel. Dat jij hen dan beschouwt als watjes is totaal niet te rijmen met hoe deze mannen in elkaar steken. Je hoeft niet te slaan of apig te zijn om te bewijzen dat je 'een man' bent. Niet dat je ze beledigt, want zij staan wel boven zulke oordelen.

Shalome | 20-12-07 | 14:19

€125 om iemand blauw te slaan? Das niet duur.
Het was zeker niet de vriendin van de rechter?

frickY | 20-12-07 | 14:16

Enigmaticus 20-12-07 @ 14:04
Vrouwen moet je niet slaan maar verder zou er best wel eens wat vaker gemept moeten worden. Het is juist die slappe feminime policor houding die er voor zorgt dat NL' ers oa geen partij voor mocro's zijn. De wereld is niet liev en het is nog altijd zo dat het recht van de sterkste geldt in de wereld om ons heen..

Bigi Bana Boy | 20-12-07 | 14:06

Je moet gewoon niet slaan, whatever the circumstance. Punt. Behalve uit zelfverdediging dan. Kammenievoorstelle dat daar hierzo sprake van was.

Enigmaticus | 20-12-07 | 14:04

Murdockyoufool 20-12-07 @ 13:52
Je haalt mij de woorden uit de mond. Ze weten niet wat ze willen. Of misschien ook wel, een policor gekastreerde theemuts kater voor thuis en een vrouwenmeppende onbetrouwbare wilde Bokito negert met bijbehorende enorme dropstaaf voor de sex. En dan zijn mannen kneuzen met een indentiteitscrisis ....

Bigi Bana Boy | 20-12-07 | 14:02

@ mezelf; zoelen = zoeken

Ohja | 20-12-07 | 14:01

Murdockyoufool 20-12-07 @ 13:52
'Vrouwen willen' bestaat niet. Is bedacht door media en tijdschriften voor stomme dozen die dat dan weer slaafs volgen. Die willen dus niet, die volgen. Kiezen voor een meningloos wijf heeft inderdaad als gevolg dat ze zelf gelooft te willen wat de meeste vrouwen willen en dat je daar dus alsnog alszijnde 'haar wil' mee moet zien te dealen. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een échte vrouw zoelen (of als je die al hebt; mooi zo!) en dan speelt dat probleem dus niet, tenzij jij degene bent die hangt aan algemeenheden en haar individuele wensen voor zover die daar mee overeen komen als een directe aanval op je mannelijkheid danwel testosteronlevel ervaart.

Ohja | 20-12-07 | 13:59

Ha ik ken die gast persoonlijk. Mag m niet.

maninhetwater | 20-12-07 | 13:58

@Bigi Bana Boy 20-12-07 @ 12:36
Het is een gotspe, Bigi. Enerzijds klagen vrouwen dat er geen echte mannen meer zijn, anderzijds willen ze blijkbaar een soort vriendinnetje aan hun zijde. Rot toch op. 'k Ben niet zo'n aap die zijn sokken en ondergoed naast de wasmand gooit, zodat z'n vrouw ze op kan rapen, en al krabbend uit z'n stinkbed rolt, noch ben ik vies van huishoudelijk werk, maar het verdedigen van eer is zeker aan me besteed. En dat gaat niet noodzakelijkerwijs zachtzinnig.

Murdockyoufool | 20-12-07 | 13:52

Shalome 20-12-07 @ 13:19
Pfff, je klinkt precies als een hele goede (dat dan weer wel) erg feministische vriendin van mij. Die zegt altijd hetzelfde over haar mannelijke vrienden.
Wat ze dan met mij aan moet is mij ook een raadsel maar goed, vrouwen zijn sowieso een raadsel voro me :-) Het zal ongetwijfeld met politieke voorkeuren en opleidingsniveau te maken hebben. Imho zijn het stel pussywhipped self-denyers. Ik ben zoals gezegd zeker geen vrouwenmeppert maar ben ook geen policor huilie huilie jan jurk.

Bigi Bana Boy | 20-12-07 | 13:48

@ Bigi Bana Boy

Je hebt helemaal gelijk. Echter, het gegeven dat deze jongen zich door actief lidmaatschap van een politieke partij in een publieke rol plaatst, doet mij dunken dat hij beter weg had kunnen lopen, dan uit zijn slof te schieten.
Hoge bomen (of in dit geval struik)....

Count Ochnipov | 20-12-07 | 13:47

Bigi Bana Boy 20-12-07 @ 12:53 In jouw huis hoef je dat zeer zeker niet te accepteren. Het zou ook bijzonder lomp zijn om in andermans huis andermans vrouw te gaan liggen ****, los van gewoon ordinair. In dit geval gaat dat ook volgens jou dus niet op - dan zijn we het daar over eens.
-
Wat je verdere eerdere betoog betreft vind ik dat je enerzijds gelijk hebt in die zin, dat beschaving inderdaad ruimte bied voor misbruik en manipulatie van de wetenschap, dat de ander beschaafd zal zijn. Echter bied het tegenovergestelde eveneems ruimte voor (groter?) misbruik. Met Kouwes' woorden dus waar hebben we het over dat hou je tog. Zelf grenzen stellen in een relatie kan iedereen, man en vrouw. Daarbij hoef je niet vast te houden aan conventionele rolverdelingen, doen mijn vriend en ik ook niet. Waar het om gaat is dat je je er beiden goed bij voelt. En wat maakt het dan uit wat de feministen, de macho's of wat voor -ist dan ook daarvan denkt? Wanneer je niemand kunt vinden die aan je eisen voldoet, kun je bepalen of je je eisen wilt bijstellen, of voor een totaal andere levensstijl kiest. Individualiteit rules. Mijn boodschap is eigenlijk, als je je niet gebonden voelt aan een bepaalde theorie of mening, voel je er dan ook niet door geremd. Want op relatie gebied is écht álles mogelijk en wie zich ergens mee identificeert... kiest daar zelf voor. Je bent alleen gebonden aan de wet, de rest is wat je er zelf van maakt.

Ohja | 20-12-07 | 13:22

@Bigi
Nou sorry, ik heb alleen maar mannen in mijn vriendenkring die op zulk oempf-oempf-vertoon smalend zullen reageren. En ja, ze hebben allen al eens in die situatie verkeerd, maar niet één kwam ook maar op afstand op het idee om te knallen. Daarom zijn het ook vrienden van me. Van mannen die nog zo dicht bij hun apendriften staan moet ik niets hebben. Doe mij maar de doorgeëvolueerde types.

Shalome | 20-12-07 | 13:19

tuttebelle 20-12-07 @ 13:09
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat het mij niet om deze specifieke zaak gaat en dat ik er te weinig vanaf weet om er een oordeel over te hebben ? Verder zeg ik nergens dat ik vrouwenmeppen acceptabel vind.
Maar nu hou ik er mee op want ik begin mijzelf te herhalen.
Lees mijn postings nog maar eens terug.

Bigi Bana Boy | 20-12-07 | 13:17

GS durf het bijna niet te vragen.......... maarre geen picca van die vreemdgaande HO?
(kijk ik liever naar dan zo,n lustert van de espee)

hero_of_heaven | 20-12-07 | 13:15

Bigi Bana Boy 20-12-07 @ 12:53
het was niet zijn huis, het was haar huis. Hij woonde daar niet. En hij sloeg niet alleen die vent, maar haar ook. Daarbij had ze de relatie paar dagen daarvoor verbroken. Dat maakt haar misschien een ordinair wijf, maar geeft hem niet het recht klappen uit te delen, m.i.

tuttebelle | 20-12-07 | 13:09

Ohja 20-12-07 @ 12:42
Met alle respekt maar je leest niet goed wat ik schrijf. Ik ken de genoemde situatie niet en zei alleen maar dat ik mij kon voorstellen dat je iemand op en hetêrdaadje betrapt, je tijdelijk je woede niet kunt beheersen. Ik zou het mij niet laten flikken in mijn eigen bed en huis. Dat totale gebrek aan respekt voor iemand om zoiets te doen ..... Ik hoef niet alles over mijn kant te laten gaan.

Verder ben ik het helemaal met je betoog eens, ik ben zeker niet voor vrouwenmeppen, heb mevrouw Bigi dan ook nog nooit gemept en zou inderdaad de eer aan mijzelf houden. Dat gezegd hebbende hoef ik mij ook niet alles te laten welgevallen. Ik zou bij een inbreker het licht uit zijn harsens slaan en dat geldt ook voor iemand die zo onbeschaamd is om mijn vrouw, in mijn bed, in mijn huis te bokken. Waarom zou ik daar ineens respektvol mee moeten omgaan ?

Bigi Bana Boy | 20-12-07 | 12:53

Bigi Bana Boy 20-12-07 @ 11:33 Je maakt de suggestie dat het 'dus' al eerder zo geweest MOET zijn. De situatie was, dat het al uit was. Je weet niet wat daar aan vooraf gegaan is dus je kunt er niet over oordelen of het snel is. Ik ken een stel die al een half jaar geen seks meer hadden voor het officieel uit was. Het was dan ook geen verrassing. Moet zo iemand dan nóg langer wachten ofzo? En zou dat niet even goed een onderdrukking van HAAR natuur zijn? Of bedoel je dat beschaving alleen voor vrouwen zou moeten gelden? Of alleen als het om geweld gaat niet? De situatie die jij zelf schetst, dus het met een ander in bed aantreffen, is uiteraard nog pijnlijker, maar ik ben het met Shalome eens dat slaan gewoon het stomste is wat je kunt doen, apengedrag.
-
Overigens kan ik me best voorstellen dat het pijnlijk is als je je ex met een ander ziet, snel nog wel. Je hebt het volle recht om dan woede te voelen. Hoe lang je daar in blijft hangen en op welke wijze je hier expressie aan geeft, echter, is iets waarvan je de gevolgen beter tijdig kunt inschatten. Daarom, kun je je beter omdraaien, om nooit meer terug te kijken. Zeg nou zelf, kun je die energie beter aan het corrigeren aan een ander besteden of aan het versterken van jezelf? Wie verdiend jouw aandacht nou echt op dat moment? (hint, hint; jij!).
-
Sancho Panza 20-12-07 @ 12:10 Ja... Genant gewoon. Net als Wilders en de VVD poppetjes drama's overigens. Who needs -ism's anyway. Al die ego's eruit, praktische oplossingen er in. Utopia. Maar goed, je moet érgens in geloven right?

Ohja | 20-12-07 | 12:42

"vermoedt dat het dier zijn leefgebied naar het water heeft verplaatst, om zich zo te beschermen tegen roofdieren."

Nou, veel heeft dat niet geholpen, gezien het grote aanta KutJappen die zich op zee bevinden.

viezehetero | 20-12-07 | 12:36

Murdockyoufool 20-12-07 @ 12:26 en @Shalome
Wat Murdock betoogt sluit mooi aan bij wat ik probeerde te zeggen en dat is dat mannen in NL in een soort existentiële crisis zitten gevangen tussen hun, toegegeven, primitieve aard en de bijzondeer hoge eisen van de NL dames die op dat gebied doorgaans uitermate policor denken. Want laten we daar eerlijk over zijn, echt nodig zijn we niet meer in maatschappij geloof ik. Of het moet om ondergeschikte dommekrachten gaan die lichamelijk zware, slecht betaalde en laag gewaardeerde klusjes opknappen.
Het zal best allemaal primitief zijn en de mannelijke aard uiteraard zielig en bespottelijk maar ontkennen dat het nog altijd wel degelijk onderhuids bestaat is naief en policor. Ik geef het tenminste toe dat ik niet van alle zonden vrij ben.

Bigi Bana Boy | 20-12-07 | 12:36

Waar vindt die democratische Stront Partij van Ian MAOrijnissen die Hoppezakken toch? Hop Bennie Hop!

supersniper | 20-12-07 | 12:33

Shalome 20-12-07 @ 11:45
Nogmaals ik praat slaan niet goed en van het onderhavige geval weet ik te weinig. Ik geloof je als je zegt dat het uit was. Het enige wat ik stel is dat ik het begrijp als je thuiskomt en je ziet het eea voor je ogen plaatsvinden.

Bigi Bana Boy | 20-12-07 | 12:29

@Shalome 20-12-07 @ 12:12
Bigi betoogde daarnet al heel aardig hoe zulks in z'n werk kan gaan. Aard van het beestje. 'k Ben er persoonlijk niet voor om vrouwen te slaan, maar jaloezie gekoppeld aan woede levert nu eenmaal onvoorspelbare reacties op. Beteugelen is makkelijker gezegd dan gedaan; een man die niet reageert, voelt zichzelf een watje. Verder: je hoeft vrouwen ook niets te leren over blinde woede ten gevolge van van jaloezie, mijn god, wat een puinhopen levert dat op.
In de politiek zitten wel meer malloten. Sterker, je kunt je afvragen welke politicus geen lijkjes in de kast heeft.

Murdockyoufool | 20-12-07 | 12:26

Eigenlijk zou er een wet moeten zijn die zegt dat ex-vriendinnen minimaal 12 maanden in quarantaine moeten alvorens het volgende slachtoffer er overheen mag.

Biff Eagleburger | 20-12-07 | 12:19

Murdockyoufool 20-12-07 @ 12:06
Dat maakt wel uit. En al was het niet zo: dat bespottelijke bezitterige haantjesharemgedrag gaat nergens over. Die SP-malloot heeft met zijn vuisten even 'zijn territorium afgebakend'. En dat zit in de politiek. Lieve help.

Shalome | 20-12-07 | 12:12

Ohja 20-12-07 @ 11:03
kijk maar naar het volgende item, heerlijk toch als links de vooroordelen weer bevestigd.

Sancho Panza | 20-12-07 | 12:10

@Shalome 20-12-07 @ 12:00
D-A-T*M-A-A-K-T*N-I-E-T*U-I-T.
Mevrouw bezat bijzonder snel een nieuwe fuckbuddy, niet? Je vraagt je af of....

Murdockyoufool | 20-12-07 | 12:06

Mensen die blijf van mijn lijf huizen zijn er niet voor niks he.
Die moeten wel gevuld blijven

veel vaak en vet | 20-12-07 | 12:01

Aan alle schele macho's: H-E-T * W-A-S * A-L * U-I-T.

Shalome | 20-12-07 | 12:00

-weggejorist-

KaKeL Kees | 20-12-07 | 11:57

@Bigi Bana Boy 20-12-07 @ 11:39
Dat vind ik nu eens mooi gezegd: opbokken met die klootzak die het op jouw harem heeft voorzien. Overigens vermindert de vechtlust met de jaren. Op m'n achttiende vloog ik mannen al naar de strot als ze naar mijn vriendin keken, nu komt er slechts een pissige blik als ze overduidelijk interesse het vrouwtje tonen. Niettemin kan ik me voorstellen dat deze Benjamin zich zwaar genaaid voelde en even z'n gram wilde halen.

Murdockyoufool | 20-12-07 | 11:57

LOL @ zijn Hyves. Die griet met de hartjes is verdwenen.

Duikduivel | 20-12-07 | 11:55

Bigi Bana Boy 20-12-07 @ 11:45
Ik praat niets goed - hoe komt je erbij. Ik veracht elke vent tot in elke vezel als hij z'n oerdriften niet weet te bedwingen. Kun jij wel zeggen 'is nu eenmaal zo' maar dan zeg ik 'doe maar harder je best, slapjanus'.

Shalome | 20-12-07 | 11:47

Bigi Bana Boy 20-12-07 @ 11:33
Het was uit met die vrouw. Bovendien is slaan zo ongeveer het stomste wat je kunt doen. Bovendien zijn er veel zielige en lachwekkende mannen, want ondanks al hun zalvende praatjes - die ze volgens mij nog zelf geloven ook - is elke handeling erop gericht om aan het eind van de avond tóch die pik erin te kunnen steken. Ik heb dat altijd, heeeeeeeeeeeeel lang, afgedaan als een dom feministisch cliché want ik heb niets met femi's, maar ondertussen weet ik beter.

Shalome | 20-12-07 | 11:45

Shalome 20-12-07 @ 11:41
Is dat niet hét kenmerk van links policorisme ? Alles proberen goed te lullen en weg proberen te redeneren, daarbij de naakte harde waarheid negerend ? Normaal gesproken, op andere topics, zou ik jou daar echt als laatste van betichten maar je doet het op dit specifieke onderwerp nu ook. Beschaving is flinterdun en het ontkennen en niet willen zien van diepere onderliggende mechanismen is gevaarlijk en naief. Mannen zijn niet liev. Laat je niks wijsmaken.

Bigi Bana Boy | 20-12-07 | 11:45

Waarom hebben jullie een foto van Sieb van de Kast bij dit bericht geplaatst?

Lange Neus | 20-12-07 | 11:44

Bigi Bana Boy 20-12-07 @ 11:39
Jemig.
Hoe beschaafder, hoe meer in staat je dierlijke instincten te onderdrukken. Dat heet beschaving want daarin onderscheiden we ons van dieren. Dus geen lofzang op de sterkste mannetjesbeer svp.

Shalome | 20-12-07 | 11:41

Ik blijf er overigens ook bij dat mannen - de meesten onbewust - een afkeer van concurrenten hebben en zeker als het een echte concurrent blijkt te zijn. Wij houden niet van mannen die beter in de markt liggen dan wij zelf en hebben daar instinctief een afkeer van. En zoals de dierenwereld laat zien betekent dat daar althans meestal kleunen. Opbokken met die klootzak die het op jouw harem heeft voorzien. De sterkste neuqt en daar moet om geknokt worden. Weliswaar wordt de mens geacht verder te zijn dat dat maar toch zit dit mechanisme diep in alle mannen, zij het bij de een wat dieper dan bij de ander. Kijk op een willekeurige zaterdagavond maar eens om je heen, dan zie je het voor je ogen gebeuren. Miljoenen jaren evolutie laten zich niet in tien jaar weglullen door Joke Smit en Germaine Greer.

Bigi Bana Boy | 20-12-07 | 11:39

Ja, die islam is zo slecht nog niet.

Biff Eagleburger | 20-12-07 | 11:34

Die blije foto is dat hem zelf of z'n wijf....;-)

I.K. Nownothing | 20-12-07 | 11:34

Ohja 20-12-07 @ 11:22
Ik ken de details van deze affaire niet prcies en wil daar dus ook geen oordeel over vellen. En nogmaals ik keur geweld jegens vrouwen absoluut af. Het enige wat ik zeg is dat vechten met concurrenten, en mischien wel helaas, op zich wel natuurlijk is en dat ook mensen niet vrij zijn van dat soort sentimenten. En ik vind ook dat het policorisme van alles en nog wat probeert te onderdrukken.
Wat het feminisme betreft ben ik van mening dat het wel degelijk NL mannen in een diepe existentieële crisis heeft gestort omdat mannelijke gedragingen veelal als ongewenst of in het gunstigste geval als zielig en lachwekkend wordt gezien. Ik zeg niet dat het feminisme ook niet veel goeds heeft gebracht, sterker nog ik vind dat op veel terreinen het hoog nodig was dat er iets veranderde, maar wel dat de zaak uit balans is.
Tot slot praat ik niet goed wat meneer Hoppe gedaan heeft, maar zou ik wel begrip kunnen hebben voor iemand die tot fysiek geweld overgaat als hij de spreekwoordelijke melkboer naakt in de kledingkast aantreft. Jouw vrouw, in jouw huis, in jouw bed ... je hoeft toch gvd niet altijd maar alles policor weg te redeneren ? Ik begrjjp best dat het een zwaktebod is maar wij mannen zijn nu eenmaal vaak wat eenvoudiger van geest.

Bigi Bana Boy | 20-12-07 | 11:33

@ Bigi Bana Boy 20-12-07 @ 11:11

Deze lul op pootjes had niet eensch een sleutel van het huis van z'n vriendin:

Kwoot AD:
Met de opa van het slachtoffer, die een sleutel van het huis van zijn kleindochter had, ging hij naar haar woning. Daar trof hij de twee in bed. Volgens de opa en beide slachtoffers beukte H. in op de vrouw en haar nieuwe vriend, die ook tegen zn hoofd geschopt werd. De arts vond bij de ex bulten en blauwe plekken over haar hele lichaam. Ook de vriend had verwondingen opgelopen.

.

En niet gaan zeuren over jullie eigen primitieve gedrag verbloemd als machomietjes die er meteen op los slaan als vrouwtje niet met huid en haar jullie bezit is of wenst te zijn!

wopper | 20-12-07 | 11:31

@Ohja 20-12-07 @ 11:22
Wat een afschuwelijke braaftaal komt er uit je klavier. Netjes uitgemaakt, aangeboden vrienden te blijven, getroost.... hallo Vivalezeres! Het feit is dat mevrouw al na een paar dagen een nieuw keesmaatje had. Tuut tuut, dat is snel! Of... kende ze nieuw vriendje al voordat de verkering werd beëindigd... je zou het haast denken.
Dusss, logisch dat B. Hoppe een heul klein bietje doordraait. Kwestie van: de naaier wordt genaaid.

Murdockyoufool | 20-12-07 | 11:31

@Bigi
En het klinkt aardig je verhaal, maar heb het in mijn omgeving gemerkt. Mijnheer kon zich niet inhouden toen hij ex met nieuwe vriend zag, maar toen hij toevallig mij en een kameraad met zijn ex en nieuwe vriend zag kon hij het opeens wel. We waren nl iets groter en sterker dan hem. Zo werkt het meestal met mensen die "zichzelf niet meer in bedwang kunnen houden."

sjaakdeslinksesul | 20-12-07 | 11:30

Hij zal zijn hyves zodadelijk wel verbergen.
Dus dan maar verder berichten op [email protected]

whatisup? | 20-12-07 | 11:22

Bigi Bana Boy 20-12-07 @ 11:11 Het was al een aantal dagen uit, dus hoezo onbetrouwbare snol? Hooguit kun je zeggen dat het snel is, om dan meteen een ander te hebben. Misschien is zij daar juist heel netjes mee omgegaan en heeft ze het heel netjes uitgemaakt, hem getroost, en aangeboden om vrienden te blijven, na diverse lijmpogingen van de relatie, en is hij gewoon een gefrustreerde achterblijver die niet kan dealen met het feit dat het uit is.
Dat is dus helemaal niet bekend.
-
Wat je zegt over doorgeschoten feminisme vind ik overigens grote onzin. Als het een vrouw is die dit gedaan zou hebben zou er waarschijnlijk anders gereageerd zijn en was het inderdaad afgedaan als een privé kwestie. Dat ligt er volgens mij vooral aan dat een vrouw niet als serieuze bedreiging gezien wordt in gewelddadige zin. Gezien het feit dat vrouwen doorgaans inderdaad lichamelijk minder krachtig zijn, is dat biologisch gezien juist heel natuurlijk. Het is relationeel denk ik zo dat de man op het ene gebied meer kan maken en de vrouw op het andere. Ik snap niet dat mensen niet gewoon hun eigen voordelen uitbuiten, tegen de tijd dat je die volledig hebt benut ben je dood en heb je geen tijd meer om te zeiken over de dingen waar je niet mee weg kwam... Maar mensen verzieken blijkbaar liever hun leven door te zeiken en janken over wat niet is, dan dan ze de tijd besteden aan wat wel is. Eigen schuld als je dan een kutleven hebt, en NIET de schuld van wat voor -isme dan ook.

Ohja | 20-12-07 | 11:22

Hmmm, ik vind dit eigenlijk niet meer dan terecht. 'Het was al een paar dagen uit'... en dan lig je uiteraard direct met een ander te neuken. Hoerrrr. Klappen zul je krijgen.

Murdockyoufool | 20-12-07 | 11:19

Bigi Bana Boy 20-12-07 @ 11:11
En bij de oude Germanen werden mensen met rood krullend haar doodgeslagen omdat het vee anders ziek werd, dus benjamin boft nog.

sjaakdeslinksesul | 20-12-07 | 11:18

@Bigi

Daarom is het altijd een goed idee om een stapeltje naaktfoto's en films achter de hand te houden.

Biff Eagleburger | 20-12-07 | 11:17

Crime passionnel????

DrSigmund | 20-12-07 | 11:15

Eea geeft wel een beetje aan hoe zeer mannen terrein hebben verloren hier in NL door het feminisme. Ik ben absoluut geen apologist voor vrouwenmepperts en zou het zelf, ondanks mij Patrick, Howard en OJ geintjes, nooit doen. Neemt niet weg dat je als man niet alles hoeft te pikken en dat als je thuis komt en je vrouw met een ander ziet liggen bonen ik het niet zo heel raar vind dat je een paar meppen uitdeelt. Natuurlijk komt vreemdgaan veel voor en natuurlijk zou je er boven moeten staan en haar nieuwe vriendje veel plezier wensen met zo'n onbetriouwbare snol.
Maar we zijn primitieve mannen in ons binnenste en ik vind het zoals gezegd niet zo heel raar dat je even tijdelijk zo kwaad wordt dat je jezelf niet meer in de hand hebt. Het is nogal wat om even voor je neus je wereld te zien instorten, en dan nog wel door de persoon waar je dacht samen mee door het leven te gaan.
Zo niet in post-feministisch, pacifistisch en policor NL waar wereldvreemde D66 rechters de dienst uit maken. Want in die kringen dienen mannen verplicht met draagzakken en bakfietsen rond te rennen en vooral geen enkele uiting van mannelijkheid te vertonen. Een beetje tegennatuurlijk lijkt mij. Iedere andere mannelijke dieren slaan elkaar voortdurend in elkaar in de strijd om dominantie. Iemand wel eens op de Veluwe geweest tijdens de paringstijd ? Een grote kleunpartij. En zo zijn wij van binnen in feite ook maar we mogen het sinds Hedy D'Ancona niet (sterf ouwe kudt) meer.
Alleen wij moeten het weer anders doen.

Bigi Bana Boy | 20-12-07 | 11:11

die boete wordt toch betaald uit de partijkas

ijsklont | 20-12-07 | 11:09

En als het nou nog een lekker wijf was, maar nee hoor.

Biff Eagleburger | 20-12-07 | 11:08

@osgn: laat me raden.. Figaro moet NU online komen?

Kledder en de Vock | 20-12-07 | 11:04

geweaun in de kudt trappen zo`n wijf

azijnseikerT | 20-12-07 | 11:04

En over Graus van de PVV maar ouwehoeren. Graus was niet eens veroordeeld....

kwarkoo1 | 20-12-07 | 11:04

Sancho Panza 20-12-07 @ 10:59 Iedere vorm van absolutisme is kortzichtig.

Ohja | 20-12-07 | 11:03

Socialisme is niet agressief.

Zo jammer! | 20-12-07 | 11:01

@osgn 20-12-07 @ 10:56

Wellicht veel gevraagd, edoch even de kop lezen.

KaiserSoza | 20-12-07 | 11:00

Ohja 20-12-07 @ 10:51
niets mis mee als links zichzelf belachelijk maakt, links is per definitie kortzichtig

Sancho Panza | 20-12-07 | 10:59

-weggejorist-

osgn | 20-12-07 | 10:56

Volstrekt onacceptabel natuurlijk voor zo'n linkse bemoeizuchtige demagoggel, dat mensen in zijn omgeving hun eigen keuzes maken.

Shalome | 20-12-07 | 10:55

"voorbij" moet natuurlijk zijn "naar de knoppe"

Rimmer | 20-12-07 | 10:55

Oow.. sorry mensen... dat linkje slaat hier nergens op, maar is wel leuk. Was bedoeld voor een anderd draadje.. hehe/

inquisitra | 20-12-07 | 10:53

W.A.A.R. G.A.A.T D.I.T. O.V.E.R. ?

osgn | 20-12-07 | 10:53

Durf je wel Ben? Pak iemand van je eigen grootte, Meulenbelt bijvoorbeeld.

sjaakdeslinksesul | 20-12-07 | 10:52

En dat terwijl hij alleen maar een fles Glorix kwam brengen.

beffje | 20-12-07 | 10:52

Als hij het kan... Waarom die eikels van de PvdA in 020-ZuidOost niet? Of moet er gemat worden voordat je moet opstappen?

His Goofness | 20-12-07 | 10:51

inquisitra 20-12-07 @ 10:42 Precies. Maar ondertussen wil de politiek zich wél met onze moraal bemoeien en daar regels en sancties aan te verbinden. Zelf vind ik dat een privé leven best mag, maar geweldpleging per definitie niet mag. Omdat het gaat om mensen die een land moeten kunnen besturen heb je daarin liever geen enorm impulsieve, korte termijn denkers zonder zelfbeheersing als het om geweld gaat. Dus in dit geval lijkt het gedrag mij relevant voor de functie. Relevant genoeg om gevolgen aan te verbinden.
-
Wel is hij als ik zijn blogjes lees intelligenter dan die Krista bijvoorbeeld (wat een ongelofelijk DOM kortzichtig wijf is dat!). Ik snap dan ook wel dat Marijnissen alles zelf wil bepalen. De rest is gewoon te stom. Er zou echt eens wat meer talent in die partij moeten komen, want op Marijnissen na maken ze links gewoon belachelijk.

Ohja | 20-12-07 | 10:51

Relaxte gast

madakantognie?! | 20-12-07 | 10:50

Wel lekker als je zo publiekelijk te schande word gemaakt dat je wijf een ander ligt te neuken. Hoezee~! Denk dat 60% hier gaat huilie doen en 20% niets en de rest klop.

Captain Diehard | 20-12-07 | 10:48

Bij de PvdA had ie rustig door kunnen gaan.

*PvdA-mode on*

"Het maakt niks uit wat je in je prive doet als politicus en bovendien zal zijn vriendin het wel zelf uitgelokt hebben!"

*PvdA-mode OFF*

inquisitra | 20-12-07 | 10:42

Ze zijn toch zo socialistisch bij de SP. Eerlijk zullen we alles delen. DEEL dan ook je vrouw

alpenzussie | 20-12-07 | 10:39

@in de regenjas,
Nee, nu ff niet, ik zit nog op 6 andere topics ook.

fuckje | 20-12-07 | 10:36

@in de regenjas: tja, als je dat commentaar leest.. dan blijkt Romana gewoon een homofiel te zijn. Vieze kerel. Bah!

Kledder en de Vock | 20-12-07 | 10:35

@fuckje 20-12-07 @ 10:25
Lees die reactie eronder dan eens ;-)
Iemand noemt dat een mooie foto ;-(

in de regenjas | 20-12-07 | 10:32

Was dat wijf nu bezig met Harry v Bommel?

beffje | 20-12-07 | 10:32

fuckje 20-12-07 @ 10:25 Die zetten ze zelf bij hun naam, als ze een profiel maken. Anders ben ik nu heel erg hyves-lesbisch met zo'n 15 verschillende vrouwen. ;)

Ohja | 20-12-07 | 10:31

@Kledder en de Vock,
Toch leuk he, die familieanalyses!

fuckje | 20-12-07 | 10:31

Mijn merken: Adidas, Pickwick, Wereld Natuur Fonds, Zwitsal, Pickwick, Wereld Natuur Fonds, Zwitsal, Dove, Postbank, HERTOG JAN!, Puma, BNN, Grolsch, Jupiler, Nokia, The Body Shop, Tommy Hilfiger

Zozo, en dat voor een krakert-in-de-dop...

Als hij z'n tijd nou eens stopte in het leren schrijven van de nederlandse taal in plaats van paddo's vreten kwam er misschien nog iets van hem terecht...

Sjakie Snel | 20-12-07 | 10:31

@Fuckje: nee joh. Die is al een tijdje met Mike (zie foto's Turkije). En volgens mij had Mike zich nooit laten slaan door softie Bennie

Kledder en de Vock | 20-12-07 | 10:29

@cram [email protected] 10:22

Kun je ook zo´n lijst maken van het CDA, de VVD en de PvdA?

Pietje Bell | 20-12-07 | 10:29

Hij is dus niet van de kast.

Klipgloss | 20-12-07 | 10:26

@Ohja,
Die meid met die hartjes om dr koppie, leek mij logisch.

fuckje | 20-12-07 | 10:25

Dit had iedere man gedaan.

LoL @ Sévèke | 20-12-07 | 10:25

Van Hoppe had ik dit echt niet verwacht. Van de fractievoorzitter van de SP Schiedam daarentegen....

Kledder en de Vock | 20-12-07 | 10:25

Trouwens, € 250,- voor een uurtje SM is stevig aan de prijs. Is de consumentenbond al op de hoogte gesteld?

kolonel klootoog | 20-12-07 | 10:25

fuckje 20-12-07 @ 10:19 Maar maar... hoe weet je dan welke zijn ex is?

Ohja | 20-12-07 | 10:25

De lijst van criminelen binnen de SP wordt steeds langer:
Krista van Velzen
Ali Lazrak
Ben Hoppe
De leiding van de Sp wegens souteneurschap (op eisen van inkomsten Kamerleden)

Wordt het niet eens tijd dat deze partij verboden wordt?

cram | 20-12-07 | 10:22

Zijn ex heeft geluk dat ie Benjamin heet en niet Mohammed.

sjwetzkop | 20-12-07 | 10:22

@kolonel klootoog 20-12-07 @ 10:08
Dat dan weer wel ja. Zou zonde zijn als hij niet genoeg ellende in de rest van zijn mislukte leven krijgt.

Agent327 | 20-12-07 | 10:20

@Klipgloss,
Op zijn Hyves, kan je z'n ex ook " bewonderen".

fuckje | 20-12-07 | 10:19

@ Strotgrondel 20-12-07 @ 10:17

Aub not, geen omgekeerd Deplaatje met -tig topics en comments over deze lul op pootjes..

wopper | 20-12-07 | 10:19

Kan iemand Radar laten weten wie zijn kapperT is? Waardeloze bos stro.

KaiserSoza | 20-12-07 | 10:18

Foto's?

Klipgloss | 20-12-07 | 10:18

That's my nigger. Luisteren moet ze.

Bigi Bana Boy | 20-12-07 | 10:17

Alweer een schandaaltje van de een of andere lokale kudt-politicus, Pritt?
Jezus, wat een bagger-hoernalastiek...
Maar goed, op naar de 256 comments.

Strotgrondel | 20-12-07 | 10:17

Gaat weer lekker met de heren der schepping: 5 van de 7 NN topics gaan over geweld en 1 van de 2 GS berichten..
Wat is dat toch tijdens de donkere dagen voor kerst?
Krijgen de opgefokte mannetjesputters de kolder in de kop vanwege hun *huilie* eenzaamheid?
Tieph op met jullie losse handjes.

wopper | 20-12-07 | 10:15

Die Romana heeft het buskruit ook niet uitgevonden btw.

fuckje | 20-12-07 | 10:15

Waarom begint hij geen éénmansfractie? Dan kan hij dat SP-geld mooi in eigen zak houden, dat dan ook weer wel.

fuckje | 20-12-07 | 10:12

wat een hoer, ik zou er ook op inslaan, op die gast. Maar ja alles delen is wel een socialistische gedachte.

bertminernie | 20-12-07 | 10:10

@kolonel klootoog 20-12-07 @ 10:08

Als jij nou eens keelschraapt en Boze Buur een beatbox wordt het nog wat vandaag.

De StoorZenDer | 20-12-07 | 10:09

Bij mij had die biatch geen aangifte gedaan... moewhahaha!

Tommygunner | 20-12-07 | 10:08

@ Boze Buur 20-12-07 @ 10:03

Ha Ha Ha en Ha. Hoe zit het trouwens met jouw carrière als MC? We horen, gelukkig, zo weinig van je?

@ Agent327 20-12-07 @ 10:04

Ja, maar dan heb je kans dattie dood gaat. En dat is zonde, deze triesto verdient een lang leven met veel ongeluk en tegenslag. Al is het alleen maar om die dweil op z'n kop.

kolonel klootoog | 20-12-07 | 10:08

Beter niet meer rijmen Pritt!!

Rik me Leet | 20-12-07 | 10:06

Zijn er ook nog mensen die wel normaal met anderen om kunnen gaan? Dat je iets niet leuk vind wil nog niet zeggen dat je een ander dan maar uit elkaar kan gaan slaan. (In elkaar is ook een rare uitdrukking.... je zit toch al in elkaar, dan kan je toch alleen maar uit elkaar geslagen worden...).

Ohja | 20-12-07 | 10:04

Ben, ga es werken aan je innerlijke zelf.

JudgeJuly | 20-12-07 | 10:04

@kolonel klootoog 20-12-07 @ 10:01
Met zo'n dweil kun je toch ook goed een stoep schoonmaken van 6 hoog af

Agent327 | 20-12-07 | 10:04

@Pritt
Gooi er een beat onder, werk een beetje aan de flow en je hebt een wereldnummer.

Boze Buur | 20-12-07 | 10:03

Gewoon terugclaimen dat ze hem psychologisch heeft mishandeld door dat te doen en hem ontoerekeningsvatbaar laten verklaren op dat moment. Crime passionél om het maar zo te schuiven.

Arie de huisnegert | 20-12-07 | 10:02

Handjes afhakken dan maar?

Huub Huub | 20-12-07 | 10:02

Wat een ludieke pica, zo met die dweil op z'n hoofd.

kolonel klootoog | 20-12-07 | 10:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken