
Een
speciale aflevering vanavond van Paul en Witteman. Live vanuit gezellige kansenwijk Slotervaart, waar nog niet zo lang geleden ruim dertig autos in vlammen opgingen omdat een schizofrene Marokkaan probeerde twee politieagenten van het leven te beroven. Nu, twee maanden verder, leek het de netcoördinator wel een aardig idee een uitzending te maken hoe het er nu voorstaat. Onder het motto: 'Hoezo no go?' mag minister van autobranden Ella Vogelaar komen uitleggen dat het eigenlijk best goed gaat in de wijk en Prem mag aanzitten in verband met het verplichte allochtonenquotum. Verder te gast: rechterspits van de VVD Henk Kamp, opruier/korschef Bernhard Welten, theezakje Job Cohen en stadsdeelvoorzitter Achmed Marcouch. Laatstgenoemde is in twee maanden tijd overigens volledig geradicaliseerd. Zo eist hij, tot afschuw van zijn burgermeester en minister Vogelaar,
keiharde maatregelen van Den Haag. Volgens Marcouch is de tijd van pappen en nathouden voorbij.
"Al die onderzoeken, rapporten en dat gepraat duurt maanden, terwijl nú actie nodig is." Zo is het maar net! Of zoals een Marokkaanse buurtvader
stelt: "Een maand in de gevangenis met dat tuig. Weinig slapen, eten en drinken, en dan zijn ze genezen..." Misschien een ideetje voor de redactie om Cohen af te zeggen en een stoeltje in te ruimen voor deze meneer...
Reaguursels
Inloggennou heb toch 30 seconden gekeken, genoeg om vogelaars te horen zeggen dat het probleem deels veroorzaakt (! ) door de politie, en dat ze eigenlijk allebei schuld hebben, niet alleen de brave hardwerkende marokkanen maar ook de plisie...
Gezien, werd idd weer veel ontwijkend "geantwoord", weinig echt geluisterd naar de wijk zelf, maar toch was het wel interessant imho.
Gister gezien.
Vragen werden niet beantwoord, hoogstens met een andere vraag.
Het was een mooi staaltje langs elkaar heenpraten.
Oeps gemist! Nazizwijn is op vakantie!
-weggejorist-
Geheel door uzelf gesponsord op de PvdA-SStaatsTV
Misschien kunnen er door de heren Pauw en Witteman nog kritische vragen gesteld worden over de moskee die door de Moslimbroederschap bij de Ottho Heldringstraat / Wilhelmina Druckerstraat in Slotervaart neergezet gaat worden. Jobje Cohen heeft geen bezwaar en vindt de Moslimbroederschap één grote integratie bevorderende organisatie, het lijkt mij dat daar wel wat op af te dingen valt.
Afzeggen opzeggen omruilen inruilen weg doen die cohen.
Multicul is zekers niet doodlopend, zeker niet als het om negerts, hindoes, boedisten, russisch ortodoxen..... gaat. Gaat allemaal prima. Moslims en multicul gaat niet goed samen. En met die moslims kan het ook wel samen gaan maar niet zoals nu. De weg van de partij voor de allochtonen is wel een doodlopende steeg.
Al eens eerder gezegd,.... en zeg t nog maar eens.....
multikul = doodlopende steeg!
Maar ws is daar de volgende veertig jaar voor nodig om dat in brede kring door te laten dringen......
Probleem van Marcouch is dat hij de moskee gaat vragen om mee te helpen om de rust in de wijk te herstellen, in plaats van de politie en niets dan de politie. Probleem van Marchouch is dat hij voor de politie hoofddoekjes wil toestaan, OMDAT enkele moslimjongeren geen respect voor vrouwen zonder hoofddoek hebben. Het probleem van Marcouch is dat hij de verantwoordelijkheden van de overheid en de Islamitische instellingen vermengt en dat hij de uitgangspunten van de grondwet en de sharia daardoor ook vermengt. Marcouch wil de wet voor moslims op Islamitische - en dus herkenbare - wijze handhaven in Slotervaart. Daar is niks op tegen, maar laat de niet-moslims uit Slotervaart dan wel eerst rustig het gebied verlaten. Zij vallen nog altijd onder de grondwet.
De links naar het parool die ik vergeten was:
www.parool.nl/nieuws/2007/DEC/06/ams6....
www.parool.nl/nieuws/2007/DEC/04/p2.ht...
Ik hoop (en ben bang van niet) dat iemand vraagt naar de (positieve) invloed die religie kan hebben in oplossing van de problemen. Cohen had het een tijd geleden nog (jeuk) over de bindende kracht van religie. Marcouch riep op tot een centrale plaats van de Iman in het oplossen van buurtproblemen. Welke rol krijgt de stichting Marhaba nog? Geen geld meer zo stond in het parool vorige week. Maar er staat ook dat Cohen de doelstelling nog steeds aanhangt. Hij gaat nu kijken hoe hij die alsnog kan realiseren en of er alsnog een soortgelijk centrum moet komen. ''Het onderwerp islam is onverminderd belangrijk'', aldus de burgemeester.
Marhaba wil een plek realiseren voor informatie, ontmoeting, debat en reflectie op de vraag wat het betekent om moslim te zijn in een seculiere maatschappij en een bijdrage leveren aan de moderne Europese beschaving vanuit de rijke islamitische cultuur en geschiedenis.
Welke plek kan een godsdienst (islam) hebben in een wijk. Marhaba betekent handreiking, als hollander verwacht ik dan een gift maar ben bang dat de uitgestoken hand komt nemen ipv geven. Het nemen van het recht van religieuze inmenging in ons bestuur. Mogelijk gemaakt door de Cohen, Marcouch, Iman en het verbond tussen pvda en het cda (die strikte scheiding van kerk en staat toch al een steen des aanstoots vonden)
Het is een lang verhaal maar dit is waar ik me zorgen over maak in Slotervaart, veel meer dan de discussie over de persoon Marcouch.
Heb vernomen dat er een extra sterke groot-membraam microfoon is aangeschaft om de geluidsdruk van Prem Shivram Shaw Harakrihsna Toedeledokie te weerstaan. Tevens zullen oordopjes aan de aanwezigen worden uitgereikt.
.. als kamp een slimme vent is gaat hij snoeihard op marcouch in de aanval. Gewoon vragen naar resultaten, zijn standpunt over Tariq Ramadan en vragen waarom hij niet samen met politie en justitie naar middelen gezocht heeft om het tuig van straat te halen... waarom geen samenscholingsverbod bijvoorbeeld. Marcouch lult mooi maar heeft nog NUL harde maatregelen genomen. Alleen maar ingrijpen via de softe sector.
@ fapmans 17-12-07 @ 13:57
Ik voorspel dat Kamp niet aan het woord komt en marcouch de hele uitzending vol wauwelt met zijn gebhruikelijke taqiyya retoriek, om te eindigen met de instemming van alle aanzittende dat het eigenlijk de schuld is van de nederlandse xenofoben en dat er twee miljard moet gaan naar de invoering van hoofddoekjes bij de politie.
@vander F
Bedankt voor de link naar het vrijevolk, dat was wat ik zocht over wat Botte eerder schreef. Die moslimbroederschap en zijn leermeesters zijn dubieus, maar in hoeverre is een leerling zijn leermeester. In hoeverre deelt die man de zienswijze van hen of neemt daar stelling tegen.
Over die taqiyya deel ik de mening van maaier. Dat is wat mij betreft ben ik tegen het principe van mensen als groep neerzetten als in en in slecht. De slechte moslim preekt radicalisering of preekt verzoening, het maakt niet uit, het is bewijs van de sharia of van de leugen. Of Marcourch goed werkt doet voor Slotervaart of de wolf is die hier wordt voorgesteld, ik zal hem eens meer kritisch volgen.
Dat wordt een mooi stukje televisie!
@ Flodder 17-12-07 @ 13:46
Vraag je jijzelf niet eens af waarom zo'n "moderne" moslim als marcouch kost wat kost hoofddoekjes bij de politie wil.
Ik wel en kom tot de conclusie, in het licht van het verleden van de islam, dat er maar 1 reden voor kan zijn.
Maaier 17-12-07 @ 13:42
Laat je eigen denktrant nu eens los. Ons systeem met schuld, geweten, eigen verantwoordelijkheid, het individu, vrijheid, bladiebla. Moslims hebben een heel ander waardenstelsel. En een heel groot gedeelte (de meerderheid) is er net zo van overtuigd dat wij beter hun kant op kunnen denken.
Net zoals jij er heilig van overtuigd bent dat ze uiteindelijk wel verwestersen, wachten zij in alle geduld af totdat wij hun islamitische waarheid ontdekken. En daarbij hebben een heleboel de beste bedoelingen, ook nog eens. Net als wij.
Begrijp je nu waar de frictie zit?
Flodder 17-12-07 @ 13:46
Precies. Maargoed, iemand wel op voorhand vertrouwen op basis an z'n daden is nauurlijk dhimmigedrag. Daarmee maakt iemand als solidstate elke redenering kloppend.
solidstate 17-12-07 @ 13:44
Na jarenlag intensief hier m'n tijd verdoen heb ik al die argummente al 100 keer voorbij zien komen, du dat zit wel goed hoor.
@Maaier 17-12-07 @ 13:32:
Pardon? Dat zijn Wilders-achtige uitspraken. Daar was jij toch zo tegen? En met je de hele PvdA, Ella Vogelbeest voorop? Hoe is dat anders te rijmen voor een PvdA-bestuurder? Hij speelt de één tegen de ander uit. Daar kan ik maar 1 motief voor verzinnen.
solidstate 17-12-07 @ 13:37
De waarheid zal wel weer eens in het midden kunnen liggen. Heb net die Marcouch bekeken bij buitenhof en ben het radicaal met hem oneens. Maar het gaat veel te ver om iemand die (praktiserend) moslim is gelijk maar te verdenken van het hebben van een geheime agenda die pleit voor de sharia en alles wat hij zegt wat daar niet mee strookt af te doen met 'taqiyya'. Dat is paranoide en xenofobisch, dat is geen kwestie meer van gezond wantrouwen, dat is ongezond wantrouwen. Zulke verregaande beschuldigingen, een gewenste sharia is nogal iets, kan je niet maken zonder deze te staven met bewijzen.
@ Maaier 17-12-07 @ 13:42
Prima, blijf jij maar naar je onderbuik luisteren en ageren tegen mensen die wel weten waar ze over praten.
solidstate 17-12-07 @ 13:37
Nee ik hoef jihadwatch niet door te lezen om te weten hoe het volgens de osama's van deze werld zou moeten werken. Anachronitsiche onzin die daar staat, in combinatie met eenzelfd geloof in de pure islam als de Taliban.
@ Maaier 17-12-07 @ 13:32
Jij zou je eens kunnen verdiepen in de geschiedenis van de islam en hoe het dhimmificatie proces in zijn werk ging en nog steeds gaat.
Kom daarna maar inhoudelijk meepraten met een goede kennis van zaken i.p.v. je ondergevoelens die zeggen dat het allemaal koek en ei is.
koerbagh ® 17-12-07 @ 13:23
Wat ie daa zegt is dan toch juist goed? Dat taqiyya verhaal geloof ik voor geen meter. Dat zou betekenen dat je geen enkele moslim kan geloven. En het is ook wel heel makkelijk. Als Marcouch iets zegt wat je niet bevalt: zie je wel, hij wil een sharia, als ie iets zegt wat je wel bevalt: nee, niet geloven, want hij liegt toch. Wat vander F 17-12-07 @ 13:22 zegt is wel een kwalijke zaak, de moslimbroederschap i natuurlijk een gevaarlijke club. Dan nog geldt: ik heb m nog niet in zijn daden kunnen betrappen op Broederschap -achtige ideën.
Marcouch is in mijn ogen een prima bestuurder met een vreselijk lastig taken pakket. Maar goed ik ben voor rede vatbaar, er kan best iets zijn wat ik niet weet of verkeerd zie. Ik lees iets over ogen en meneer zou psychopaat zijn, ik lees iets over hoofddoekjes bij de politie en dat zou hetzelfde zijn als de sharia willen invoeren. Ik lees dat meneer moslim is en met kont omhoog regelmatig bid. Ik lees kortom niks dat mijn mening over deze man doet bijstellen noch mijn mening over de mate van xenofobie bij menig reaguurder, kom op zeg zijn ogen en het feit dat hij bid als beoordelingskader gebruiken voor onze bestuurders, waar zijn we dan helemaal mee bezig. Die hoofddoekjes zijn een secundair probleem, dat kan in principe niet maar heeft geen fuck met sharia te maken maar met perspectief voor vrouwen die waarschijnlijk wel anders willen maar niet mogen. Het enige waar ik de klok heb horen luiden maar ik de klepel nog zoek is de zeer explicite steun van hem aan ene iman inzake de rellen in Slotervaart, een iman die wel degelijk heel fout was. Botte had het daarover maar ik ben het kwijt.
taqiyya:
www.islam-watch.org/Warner/Taqiyya-Isl...
@ Maaier 17-12-07 @ 13:13
Mouwer, zou jij door een als bahgwan. als cliniclown of als non verklede agente gesommeerd willen worden op te houden wild te plassen?
Nee.
Dus ook niet door een moslima sharia politie.
Ik snap eerlijk gezegd niet de moeite die je daarmee hebt.
@Maaier 17-12-07 @ 13:13,
goh, onzin?
@Maaier 17-12-07 @ 13:13:
Het concept taqiyya is nog steeds niet helemaal in je schedeldak terechtgekomen hè? Lees maar even wat meneer feitelijk allemaal zegt.
www.elsevier.nl/opinie/weblog/asp/artn...
Marcouch?
Islam Broederschap liefhebber,
linke gast die je goed in de gaten moeten houden:
'Als ik dingen niet begrijp, raadpleeg ik de toelichtingen of mijn relaties die ik betrouwbaar en deskundig acht. Op dit gebied is bijvoorbeeld Youssoug Al Qaradawi een boegbeeld in de islamitische samenleving, een Korangeleerde en groot wetenschapper.''
"'Deze Youssoug Al Qaradawi, waar de proto-kalief zo hoog van opgeeft, is lid van de moslimbroederschap'
hetvrijevolk.com/index.php?pagina=4688....
Although al-Qaradawi has long had one of the more prominent roles within the thought leadership of the Muslim Brotherhood[1], he has twice turned turn down offers for the official directorship role of the organization''
en.wikipedia.org/wiki/Yusuf_al-Qaradaw...
@Koebagh: Je kunt ze misschien wel juist die richting in duwen. Die jongste generaties weten niet hoe snel ze Westers zullen worden op het moment dat ze ECHT 5 keer per dag moeten bidden en zo. En zo niet dan kunnen ze altijd nog naar een ' prep-camp' op de Antillen!
-
Iedereen even z'n hand opsteken als 'ie VOOR prep-camps op de Antillen is!
koerbagh ® 17-12-07 @ 13:08
Das'onzin. Volgens mij heet ie alleen gezegd dat hij voor het toestaan van hoofddoekjes is bij de politie en dat er misschien beer wordt geluisterd naar agenten van allochtone afkomst. Dat laatste is natuurlijk een kwalijke zaak, maar volgens mij heeft Marcouch vornamelijk een probleem beschreven, zoner daarbij te melden dat hij vind dat er dan alleen maar allochtone pliesie in slotervaart moet komen.
Die hofddoekjes ben ik nog steeds niet uit. Zoals ik eerder zei: het niet dragen van geloofsuitingen bij de pliesie is logisch, van de andere kant boeit het mee ook weer geen ene flikker, zolang de politie z'n werk goed doet.
@Flodder 17-12-07 @ 12:49 & Maaier 17-12-07 @ 12:55:
Marcouch wil feitelijk sharia in zijn wijk onder de moslims. Eigen recht dus.
Apartheid, heet dat. Integreren noemen jullie dat. Islamisering noem ik dat. Gaat er al een lampje branden in die warrige hoofdjes van jullie?
@ mezelf
Vertel= Vraag
@ Flodder
Vertel vriend/in Maaier maar wat hij zei over de hoofdoekjes.
Of nog beter; kijk even op www. uitzendinggemist.nl Dan heeft u het uit de eerste 'hand', anders wordt er weer zoveel geknipt en geplakt.
Ik heb het al eerder aangegeven, ik woon zeer dichtbij Slotervaart, spreek met grote regelmaat Marokkanen, van jong tot oud, en steeds weer hoor je hetzelfde, hoe dom wij wel niet zijn om Marcouch te geloven, of wij niet door hebbben dat we bedonderd worden waar we bij staan, hoe zij in een deuk liggen om de naiviteit als het om deze man gaat.
slaap lekker verder word er steeds weer gezegd.
@Maaier: Die man heeft 't lastig hoor, en hij zit bij de verkeerde partij! Hij is iemand die juist omwille van zijn geloof en het aanzien daarvan het tuig er goed hard van langs zou willen geven. Hij is dus niet alleen een 'enge meneer' voor veel autochtonen hij wordt ook nog eens bespuugd door menig Marokkaan omdat ze hem een overloper vinden. Ik vind hem nog steeds een zacht ei, maar met hem kun je zeker een goed gesprek voeren zo lijkt me!
Maaier 17-12-07 @ 12:55
Wat heeft die daar over gezegd dan, over die hoofddoekjes dan? Zit de laatste tijd een beetje in een medialuwte. Maar als hij voor hoofddoekjes bij de politie heeft gepleit dan kan hij mij ook niet veel meer goed doen. Politie moet gezag uitstralen, geen geloof.
Flodder 17-12-07 @ 12:49
Inderdaad. Marcouch komt op mij over als een integer bestuurder, die misschien ook niet alle antwoorden heeft, maar wel zaken wil aanpakken. Waarom zou die man niet te vertrouwen zijn? OMdat ie moslim is? Dat is geen reden natuurlijk, je moet m beoordelen op z'n ideeën en daden als bstuurder. Je kan het wel met m oneens zijn, bijvoorbeeld over hoofdddoekjes bij de pliesie, maar volgens mij is dat wat ander dan dat ie niet te vertrouwen is.
@solidstate.
Helemaal waar, geen speld tussen te krijgen.
Vieze gladjekker, die Marcouch, wie daar in stinkt, moet eens bij zichzelf te rade gaan.
Volgens zijn eigen broer [HP.De Tîjd] is het een zeer vrome, lees schijheilige, moslim die meerdere keren per dag met de kont omhoog en de neus in het stof ligt.
Wat een arrogante, sluwe vos, om op te kotsen.
Kunnen de Marcouch-bashers hun beschuldigingen ook een keer onderbouwen met aantoonbare en controleerbare argumenten? Of blijft het bij; 'kijk maar eens naar zijn ogen'. Niet iedereen is gezegend met een volstrekt paranoide, xenofobische geaardheid.
@Fleauxe 17-12-07 @ 12:33
nou iedere doorbreking van de gevestigde linkse journalistieke orde zal ik toejuichen, wat is er mis met een Harry Mensch, of Jort Kelder, deze lieden worden tenminste niet gehinderd door een loodzwaar links geweten.
.
Gelukkig is er internet, en die zal m.i. steeds meer door de leugens heen gaan prikken.
solidstate 17-12-07 @ 12:26
Hij is een gevaarlijke 'Maestro', mee eens. Voor de goede opletterT is hij al lang door de mand gevallen...
test
@Onderbuik: Jaha, dat zouden ze eigenlijk moeten doen, maar goed! Ik zat zelf meer te denken aan GS.TV of zo. Je hebt ook nog 'Het Gesprek' maar ja, dat is eigenlijk voor bejaarden. Ik zou wel eens willen weten of deGrote Leider of Wouter B. het aan zouden durven om voor dat (overigens bijna grievend lelijke) tuinhuisje eens lekker 'de dialoog aan te gaan' met Tante Riet of Geert. Maar goed, het zal wel bij denken blijven. Want eerlijk gezegd zie ik de 'createurs de GS' ook nog niet zo actief worden...
@ solidstate 12:26
U haalt me de woorden uit de mond. Marcouch is een psychopaat, kijk vanavond maar eens goed naar zijn ogen.
het is ook vreemd dat negatief gedrag (van de kansenjongeren) beloont wordt met media-aandacht. Bij kleine kinderen en dieren moet je negatief gedrag juist níet belonen, waarom bij kansenjongeren wél?
Die schizofreen (vzmh) pleegde "suïcide by cops". Anders was hij er bij Allah niet in gekomen. Nu werd hij in de moskee opgebaard. Had hij zich opgeknoopt of was hij van een schotelantenne op 8 hoog gesprongen dan hadden ze hem in natte poldergrond begraven zonder enige ruchtbaarheid.
Bekend is dat hij suïcidaal was. Dit was gewoon een manier om zijn familie de schande in de Barbar-gemeenschap te besparen.
De agenten waren een middel. Het doel was zelfmoord. Moge schande over zijn familie komen en de Barbarclub
Marcouch is een taquiyya-meister.
Die zou zijn eigen moeder nog verkopen als het de invoering van de sharia zou bespoedigen.
Deze man is een leugenaar eerste klas.
Kijk maar naar zijn acties bij het begin van de slotervaart rellen.
Eerder vroeg dan laat valt hij door de mand.
In buitenhof kon hij nauwelijk zijn rabiate tweede natuur onderdrukken toen het over de hoofddoekjes ging bij de politie.
Hij wil het liefst "verkracht maar een ander doekjes dragende agentes" binnen het nederlandse politie korps zodat ze zo snel mogelijk kunnen beginnen de sharia op te leggen aan de nederlandse dhimmi's.
Pauw & Witteman wordt mede mogelijk gemaakt door Douwe Egberts
Komt goed.
www.nieuwreligieuspeil.net/node/1516
@Fleauxe 17-12-07 @ 12:08
ja B&vD keek ik ook graag, daar zaten regelmatig "belangrijke" mensen (ministers e.d.) aan tafel, blijkbaar was B&vD een goed alternatief voor hen.
.
In een eerlijke wereld zou je m.i. ook bij de publieke omroep gewoon praatprogramma's moeten hebben die niet altijd vanuit dezelfde hoek (links,progressief) werden gemaakt. Dus dan gepresenteerd door een vvd-er, dan een sp-er, dan een gristen, enz. Nu is het in de zomer een paar keer dat Andries Knevel het programma "doet". Het lijkt me leuk om dit idee door te voeren en bv gewoon iedere dag een ander presentatie-duo te hebben...
En tussen die lijntjes moest 'Ontegratieminister Ella Vogelaar (PvdA), VVD-Tweede Kamerlid Ella Vogelaar' staan.
Ik verwacht de oude vertrouwde de gouwe ouwe "Wij hebben geen werk en worden gediscrimineerd" LP die het al járen heel erg goed doet! En dat terwijl ik steeds harder moet zoeken naar winkels en dergelijke waar géén Fatima of Ahmed werkt... (jajaja, ik weet iets met MAG niet en zo...) Verder is dit bijna een droevig circus te noemen. Eerst lekker downplayen met een mooi 'live' programma vanuit Amsterdam, even laten zien dat het tuig de voorgekauwde riedeltjes mooi op kunnen dreunen. "Wij wíllen wel, Wij kiezen BEWUST voor ons geloof, Iedereen is gelijk en de mooiste van allen Islam is Liefde) En een week na die uitzending schrikken ze zich weer de tering van de opiniepeilingen! Ga zo door heren, doe waar u goed in bent!
LoL @ Sévèke 17-12-07 @ 11:59
Je ziet Witteman Pauw ook altijd aankijken als hij iets wil vragen wat eigenlijk niet mag. "vraag jij het maar"
Pauw vult dat vaak meteen in, maar je ziet hem in zijn nonchalante blik denken "wat ben jij toch een prutser"
Ik citeer:
-
<Integratieminister Ella Vogelaar (PvdA), VVD-Tweede Kamerlid Ella Vogelaar>
-
Nou, dat wordt nog leuk...
Prem kan wel eens een voor een verassing zorgen, in iedergeval een beetje provocatie in wat anders idd een theeceremonie kan worden. *hoopt op veel inbreng van Pauw en Prem en van Marcouch die qua praktijkkennis gekke Vogelaar alle kanten van de studio kan laten zien*
Ach, rot toch allemaal op met die Del1 van Royen en praatjesmaker Kelder. Die gasten verneukten de boel met hun makkelijke geblaat. Vogelaersch werd absoluut niet door hen in de problemen gebracht, ze riep enkel medelijden op.
Overigens hoef ik deze uitzending niet te zien, de conclusie staat immers al vast: het gaat steeds beter in Slotervaart!
Mag die meneer met de baard uit het filmpje niet een maandje of wat burgemeester van 020 spelen?
De wittemannen zijn zonder comfort opgegroeid en dat siert ze. Pauw is natuurlijk gewoon een metrosueleslettebak.
Zal wel weer een pak geneuzel worden. In iedergeval zal er niks uit komen.
Ik mis Heleen van Rooyen en Jort Kelder. Hen gecombineerd met Ella Vogelaars staat garant voor een fijn avondje kijkplezier!
@LoL @ Sévèke 17-12-07 @ 12:03
dat zou kunnen, blijkbaar vind je hem goed en dat mag natuurlijk. Ik zal er nog eens op letten.
@Onderbuik: Je hebt gelijk, maar ik moet wel zeggen dat ik dan ook zo'n lul ben die wel kijkt. Er is bijna geen tegenhanger! En dat zouden de commercielen zich wel eens mogen aantrekken, want die zijn in staat totaal objectieve berichtgeving te verschaffen. Ok, misschien niet te objectief over hun sponsors (wellicht) maar ze kennen in ieder geval geen politieke sponsor zoals de VARA. Of om het maar toe te geven, en daar schaam ik me best voor! *fluistert beschaamd* "Ik mis Barend&vanDorp!"
je zal maar onder de indruk zijn van wat Heleen en Jort te melden hebben... hoe leeg ben je dan...
Onderbuik 17-12-07 @ 12:02: volgens mij stemt Pauw inderdaad SP, maar als hij zijn vak uitoefent is hij heel erg professioneel en maximaal objectief.
Sinds die Pauw weg is bij Nova, is het altijd en eeuwig die zure linkse subjectieve ondertoon dat je daar hoort. Ook dat eeuwige sneaky gegrijns van Polak komt mij de strot uit.
@LoL @ Sévèke 17-12-07 @ 11:59
pauw is geloof ik SP, dat is al iets beter dan die fossiele pvda.
@Fleauxe 17-12-07 @ 11:49 en anderen
Het is inderdaad die vervelende sfeer van nobele mensen onder elkaar die je dan te zien krijgt, het lijkt modern maar is o zo bekrompen.
Persoonlijk vraag ik me steeds meer af waarom er zo veel van die linkse vara praatprogramma's op tv zijn, het is misschien iets van de brutalen hebben de halve (linkerhelft) wereld. Weg met die rommel aub!
Burgerlijke ongehoor 17-12-07 @ 11:50: LOL!
Maar ik blijf er bij, ik heb nog nooit zo'n goede objectieve interviewer gezien zoals Jeroen Paul. Dat zag je ook altijd goed bij Nova, want als Nova er echt niet meer onder uit kon komen om een kritisch onderwerp te behandelen dat de linkse kerk in een slecht daglicht zou stellen, dan werd Pauw altijd naar voren geschoven om kritische vragen te stellen, want al die andere presentatoren kunnen dat simpel weg niet.
Zitten er ook nog mensen uit het 'foute' kamp?
impeach Cohen!
Paul en Witteman, de dictators van links-tv. Altijd gasten uitnodigen van het andere kamp, zogenaamd voor de onpartijdigheid, maar nooit uit laten spreken. Walgelijk stel. En dan die zelfingenomen kop van die Pauw. Brrr.
Negatief kijkadvies.
@waskuip-admiraal: Grappig nu je het zegt, dat heb ik toen ook gezien. Maar ik denk eigenlijk dat hij dat doet om te laten zien hoe verheven hij wel niet is. Zo van; "DVD? Ach da's voor het gepeupel"
@ Onderbuik 17-12-07 @ 11:41: U zei: "Waar ik vaak aan moet denken bij Paul Witteman, is dat zijn oudere broers bewust NOOIT naar hem keken, tamelijk sick van die broers dus"
.
Beetje zielig die opmerking van je, Nooit van VVD-ers gehoord ? Die kijken nooit naar Witteman, die wachten op Witteman zijn beste uitzending, te weten zijn begravenis
Het zal weer een politiek correct theekransje worden.
Hoezo NOGO????????? Zijn we daar nog niet achter? @Onderbuik; Ja inderdaad, ik voorspel je nu al twee hoofddoekjes die komen vertellen dat zij he-le-maal niet gek zijn en lekker modern. En uiteraard zal iedereen een leuke anti-rechts grap maken, anders ben je immers een 'minderwaardig' mens, om het maar in PVDA-jargon te houden.
.. en dat dvd-voorbeeld gaf ik hier trouwens al eens..
@onderbuik
wat ik er, ter illustratie, nog even bij had moeten zeggen is dat witteman, vorig jaar het bij een dvd had over 'die schijfjes, dvd's, of hoe heten die dingen tegenwoordig...'. Als je anno 2006 nog zo over die dingen praat leef je al in het verleden. Dan ben je eigenlijk al gediskwalificeerd voor een programma dat, excuses voor deze pvda-zin, zo dicht op de maatschappij zit.
@waskuip en @Seveke
Waar ik vaak aan moet denken bij Paul Witteman, is dat zijn oudere broers bewust NOOIT naar hem keken, tamelijk sick van die broers dus.
Verder is hij best een vakman, maar heeft hij het verkeerde vrienden, zoals Marcel van Dam, en meer van die pvda lui.
Opvallend vind ik verder dat hij als het ware Jeroen Pauw erg nadrukkelijk aankijkt als die zélf een keer iets zegt, of dat asperger is weet ik niet, zou kunnen het komt wel erg controlerend over.
Ik pas vanavond, is alleen maar tenenkrommend.
Benieuwd op Paul Witteman met zoveel PVDA-ers in het programma vanavond nog boven de tafel uitkomt.
Joepie ! weer een reden om vanavond naar de kroeg te gaan ! er is tenslotte toch niets op TV !
.
Toch heeft die Marcouch wel goede ideeen, die moeste ze eens door een commisie laten onderzoeken of het haalbaar is !
Er is voor 2,5 miljoen euro aan thee besteld, dat is ongeveer 357 ton bij een prijs van 7000 euro/ton. Moet goedkomen nu
Onderbuik 17-12-07 @ 11:31: Paul witteman is een tv-crimineel, maar Jeroen Pauw is de juiste man die Witteman op het rechte televisiepad weet te houden. Pauw heeft de touwtjes zelfs zo goed in handen, dat Witteman soms ook erg kritische vragen stelt.
... en o ja. Paul Witteman is wereldvreemd en heeft vermoedelijk Asperger. Komt eigenlijk alleen goed uit zijn woorden als hij over Bach praat of in termen ouderwetse haagse politiek. Zijn grapjes zijn vaak verdacht oubollig.
Dat wordt weer moeilijk en politiek correct om de brei heendraaien zoals Paul Witteman al zo'n 25 jaar doet, helaas met dit verschil dat hij nú niet meer de kijkers en luisteraars aan zijn zijde heeft. Eigenlijk heeft dit programma dus geen bestaansrecht meer.
Pappen nathouden gaat straks leuk uitpakken bij de Polen, die gasten mogen hun auto's overal neerzetten want ze krijgen toch geen boetes.
@ fuckje 17-12-07 @ 11:16
Jensen heeft ook wel eens leuke gasten, maakt hem er niet minder irritant om.
er gaat toch niets veranderen, want ze weten dondersgoed als je hard politieoptreden tolereert dat je dan parijse toestanden krijgt... op een veel grotere en meer geweldadige schaal als de vorige keer in slotervaard (of waar dan ook)
kon me niet voorstellen dat de reden bangheid zou zijn, maar begin nu echt te denken dat wij dit verwende kind (marokkaanse gemeenschap) gewoon eens als een volwassenen gaan behandelen. Tijd is er meer dan rijp voor !
Dus, hard optreden om te laten zien hoe groot het probleem eigenlijk al geworden is.
waskuip-admiraal 17-12-07 @ 11:25: MEGALOL!!
.
"Vroeger rapte hij met hiphopgroep THC over blowen, feesten en seks. Maar sinds zijn broertje hem het juiste pad wees, is hij sociaal bewuster geworden en schrijft hij maatschappijkritische teksten."
.
Ik heb hier maar een antwoord op: radicalisatie: www.nederlandtegenterrorisme.nl
@OoO,
Het was mijzelve. Ik had nog een kort berichtje met " sorry voor de foutjes" verstuurd, maar kreeg toen een service-error-melding.
Verschoning graag ;-)
Die vader is eindelijk iemand die wel goed ingeburgerd is,zet die maar aan het hoofd van een programma dan worden de ettertjes eindelijk eens aangepakt.
moet een interessant onderhoud worden. Benieuwd hoeveel flauwekul er uit de linkse hoek zal komen... ja maar... we moeten niet vergeten... laten we nou eerst eens...
Henk Kamp heeft bij vlagen wel goeie ideeën, dat dan weer wel.
Good cop, bad cop, voor iedereen wat wils bij de PvdA. Met dubbele tong praten en vervolgens subsidie vragen/uitdelen. Echt wel heel geloofwaardig.
Zie in dit interview dat zelfs beroepsmarrokaan Appa twijfelt aan de oprechtheid van Marcouch:
www.revu.nl/10058.Video-interview_met_...
Ja, Heleen en Jort, kom er maar in!
-Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door Pickwick-
Dit wordt lachen, die Cohen en die Vogelaar worden straks keihard afgestraft op TV.
Is dit de kinderoppas van fuckje @ 11:10? Normaal maakt ze nooit zoveel zpelvauten
.. en maatregelen als coaching of schoolprojecten, waar het tuig niet mee getroffen wordt, tel ik niet mee..
Marcouch is een wolf in schaapskleren, niet meer en niet minder, wat een giller om daar in te trappen, iedereen bagatliseert de problemen in Slotervaart, en dan zal het uitgerekend een Marokkaan zijn die de boel wil aanpakken? hoe naief kan je zijn, ja,ja, ik weet het, voor de camera's speelt hij de held, is hij ''de man'' waar Slotervaart op wacht.
Ik woon er heel dichtbij, vergeet het maar.!!
Goed bezig die man, hulde
Ik ga hier zo erg met kromme tenen naar kijken. En die zijn normaal recht.
de nachtmerrie van iedere linkse gesubsidieerde flapdrol: de rechtse allochtoon uit de kansenwijk die dat slappe theekransje goed zat is.
@fleischbaum
Marcouch radicaliseert inderdaad. Eiste onlangs op hoge toon bij Buitenhof dat politieagentes een hoofddoek moeten kunnen dragen. Met de hylarische argumentatie dat de sterke arm anders van 'expertissse' verstoken blijft. Deze vent is een mooiprater. Welke maatregelen heeft hij in de tussentijd eigenlijk zelf genomen?
Interessante cast, zeker de moeite waard om even te kijken, je weet tog nigger!
Marcouch for president
Wat mij betreft maken ze die Marcouch burgemeester en die buurtvader stadsdeelvoorzitter. Dan mag Cohen opzouten en een nietszeggende functie binnen de PvdA krijgen. Die vent heeft nu wel genoeg verkloot in Amsterdam.
@ijsklont,
Prem had zaterdag toch wel een aardig intervieuw met een marokkaanse moeder van 10 kinderen. Haar uit marokko overgebrachtte, veel oudere echtgenoot had na 10 geboortes de kuierlatten genomen, 5 van de 10 hebben een strafblad. Ze noemt zichzelf een baarmoeder met kinderbijslag.
Dat dan wel weer.
een keer Cohen te veel; die man kan niet alles alleen
Komen Jort en Heleen ook? Kunnen ze Vogelaars weer lekker afzeiken.
Als Prem Ramdananakissishoenienoem erbij is, haak ik af
REAGEER OOK