Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Het banaalste debat ooit

Fokken & ZuigenZo. En nu allemaal op de knieën. Doen wij de rits open en schotelen u iets lekkers voor. Sabbelt u even mee aan een privé-zaak die uitgroeide tot ‘politiek’. Live meekijken en zwaaien naar Rutger in Havana aan de Waal doet u HIERRR. Niet dat er iets uit dit nu al zuigende raadsdebat gaat komen. De Stadspartij doet een plas, samen drinken zij nog een glas en alles blijft gewoon zoals het was... Update: Zoals verwacht, heeft een zwijgzame Depla het debat overleefd.

Reaguursels

Inloggen

@doe eens niet 29-11-07 @ 10:00
Flamen is een eufemisme voor beledigen.

holtor | 30-11-07 | 01:17

De 3 Depla's Horen Zien en ZuiGen

Sauron the Great | 29-11-07 | 22:48

@stan81
5 10 20jaar? Ik kom nu al niet meer bij.

jopi | 29-11-07 | 18:52

inderdaad banaal
die wethouder De Paal

borderlijntje | 29-11-07 | 15:07

Die Depla is natuurlijk een beetje domme jongen die een beetje veel last heeft van zijn hormoonhuishouding. Je pik steken in andervrouwszaken op het terrein van het stadhuis, een openbaar gebouw, in functie als wethouder, is natuurlijk geen prive zaak. Prive is wat je thuis doet, uit het zicht van anderen, waar, zolang het strookt met onze wetgeving, geen enkele verantwoording voor hoeft worden afgelegd.

*neukt ondertussen de secretaresse, in zijn lease-auto op het parkeerterein van het kantoor en legt aan zijn collega's en baas uit door het open portierraampje dat het een prive-zaak betreft en dus geen verantwoording verschuldigd is, laat staan dat hij ervoor ontslagen kan worden*

web_krijter | 29-11-07 | 14:33

Verachtelijke figuur, die Depla. Burgemeester Thom niet minder, trouwens.

oliefan | 29-11-07 | 11:45

@Ingelheit 29-11-07 @ 10:32
Wat een geklungel.

Nonnes | 29-11-07 | 10:38

-weggejorist-

Ingelheit | 29-11-07 | 10:32

Jij had het over een maitresse voorzien van een appartement.

Het materiaal van die bewakingscamera's is niet boeiend toch? Dat is echt wel gebeurd. En ik hoop dat de dame en heer ervan hebben genoten. Maar dat heeft met machtsmisbruik e.d. niets te maken.
Ik vind nog steeds dat hij weg moet om zichzelf niet onsterfelijk belachelijk te maken. Maar het meeste van wat hem hier (VOORAL HIER) in de schoenen is geschoven is niet waar. En dat is net zo vals en achterbaks als die maniertjes van Oraalridder Janssen. En daar ben ik teleurgesteld over. Snif.

Nonnes | 29-11-07 | 10:27

Nonnes 29-11-07 @ 10:04
-
Het materiaal vd bewakingscamera's .................

stan81 | 29-11-07 | 10:21

@stan81 29-11-07 @ 09:47
Hebben we al bewijs? Nee he... Bij een klein spoortje daarvan was Depla er gisteren hollekidee uitgeknikkerd.

Nonnes | 29-11-07 | 10:04

Voor mijn aandachtige lezer,
-
Na circa 20 jaar formele educatie, kom ik tot een conclusie dat ik dezelfde 'eerlijkheid' of visie behouden heb als kind, maar daar nu door vele voorbeelden uit de praktijk en definitie'tjes uit de theorie ... een verhaal kan ophangen van hoogstaand niveau (al zeg ik het zelf).
-
Maar gezien mijn enigszins (verworde) sadistische Natuur van aard, laat ik mijn medemens 'gaar koken in zijn eigen sop' .. maw, ik help niemand meer dan mijn directe omgeving.
-
Tevens zegt men dat de beste stuurlui aan wal staan. Maar natuurlijk!
Aan de zijlijn foeteren en bekritiseren is heerlijk! Maar wat voor land zouden we 'krijgen' of aan bouwen indien Geenstijl (ers) (en lieden zoals ik) een heuse stap maakt(/maken) naar de politiek?!
-
Met de laffe afsluiting 'de tijd zal het ons leren' teken ik en hoop eigenlijk te leren over tijd, want in mijn theorieen zijn wij eerder gevangene en slachtoffer van definities en incompetent (onnatuurlijk, niet-logisch) ontwerp.
-
Then again, mensen mét historisch besef, zoals ik, denken in termen van noodzakelijkheid. Wellicht .... 5, 20, 50 jaar verder, zullen we smalend glimlachen over het tijdperk waarin we nu bivakeren...

stan81 | 29-11-07 | 10:02

@Holtor 09.39 mijn flame aan u gaat over het onderwerp. Ik oordeel verder niet of u gelukkig, ongelukkig, dom dan wel slim, vermogend dan wel onvermogend, etc.etc. bent omdat ik u persoonlijk niet ken, het mij niet boeit en omdat het niets met het onderwerp te maken heeft.

doe eens niet | 29-11-07 | 10:00

nl.wikipedia.org/wiki/Nepotisme
Nepotisme bedoel ik in ruime zin. Een bijvrouw of maitresse voorzien van een appartement ofzo, schaar ik weldegelijk onder nepotisme/vriendjespolitiek.

stan81 | 29-11-07 | 09:47

@stan81 09:41
En luisterde er iemand?

holtor | 29-11-07 | 09:46

@stan81 29-11-07 @ 09:41,
wat een boel woorden om een typische PvdA'er te omschrijven.

vander F | 29-11-07 | 09:44

-weggejorist-

stan81 | 29-11-07 | 09:41

@doe eens niet 09:15
Dat mag jij allemaal vinden, dat is je goed recht. Ik vind hele andere dingen.

Maar dat snap je verder toch niet want je laat je lekker misleiden door de tegenlobby die er niet voor niets de nadruk op legt dat het een privé kwestie betreft. Slaap rustig verder.

holtor | 29-11-07 | 09:39

Dat meneer Depla zich lekker laat afzuigen in het openbaar is natuurlijk grote klasse! Wat ik alleen niet begrijp is dat hij, nu hij is betrapt, zich beroept op "recht op prive domein". Als hij inderdaad denkt dat sex in het openbaar een prive zaak is zou het een leuk idee zijn als mensen die graag sex in het openbaar bedrijven dit gaan doen voor de woning van de heer Depla. Weet iemand waar hij woont?

hillelujah | 29-11-07 | 09:37

@ De God van Empel 29-11-07 @ 09:08
Doe niet zo zielig. Gaan we nu beweren dat hij door de media is gedwongen om orale oversex te plegen in het fietsenhok?

Sunnygirl | 29-11-07 | 09:20

@Holtor 08.56

Nog een keer dan. Als er een belangenverstrengeling in je politieke functioneren kan ontstaan door je seksleven dan dien je...

*of de seksuele relatie niet aan te gaan:

*of over te stappen naar een andere functie/plek waar die belangenverstrengeling niet bestaat:

Ik heb wel eens gelezen dat er in de tweede kamer ook heel wat wordt kruisbestuifd over en weer. Dat vind ik geen fijne gedachte als er gestemd moet worden over een politieke kwestie. Seks is wel degelijk een middel om invloed mee uit te oefenen.

Verder mag een ieder het doen met wie die wil waar die wil (al vind ik een fietsenhok puberaal en getuigen van slechte smaak) zolang ik er maar geen last van heb.

Verder is het feit dat u het nodig vind om het op de persoon te spelen een zwaktebod. Uw opmerking zegt meer over uzelf dan over mij vrees ik.

doe eens niet | 29-11-07 | 09:15

@wopper 29-11-07 @ 09:12:
Gezien. Dank voor info, zeer verhelderend... indeed.
*Hat tip*

koerbagh ® | 29-11-07 | 09:13

@ koerbagh ® 29-11-07 @ 09:06

OT/
Er staat een linkje voor je op de GW topic

wopper | 29-11-07 | 09:12

@koerbagh ® 29-11-07 @ 09:09,
Rijkman Groenink een ondernemer noemen gaat zeker te ver.
Al kan hij z'n eigen geld stashen als de beste.

vander F | 29-11-07 | 09:12

Die pa de Pla toch hij blijft volhouden dat het een prive kwestie is, zonder schaamte net als zijn vriend in amstelodam van oude kerk die het bestond om junken af te raggen voor weinig muntjes en daar zonder schaamte verontwaardigd reageerde dat het prive was en de buitenwereld voor schuldig hield aan bemoeienissen in de prive sfeer.
Pa vergeet echter en met hem vele dat zijn prive geen prive meer was op het moment dat hij in een niet zijnde prive ruimte zich liet clintonnen
Normen en waarde? De borden voor hun kop worden steeds dikker.
Let wel deze man doet mee aan de besturing van ons land,
Om te kotsen

boost | 29-11-07 | 09:10

@mezelf @ 09:06
"Ondernemers" moet natuurlijk natuurlijk met heel veel aanhalingstekens " "
*Maakt ook nog maar even het gebaar met vingers*

*kuch-rochel-hoest* eh... "ondernemers", dus...

koerbagh ® | 29-11-07 | 09:09

@sulfuric-Acid

U heeft helemaal gelijk bvd moet idd RVD zijn mijn oprechte excuses.

Karel Kruizenruiker | 29-11-07 | 09:08

Depla is het slachtoffer, de media de dader.

De God van Empel | 29-11-07 | 09:08

"Depla laat zich niet klein krijgen"

Hij loopt dus al weer rond met een vlaggenmast in zijn broek.
Dames van de raad en langbenige stagiares, wees gewaarschuwd!

rokershoest | 29-11-07 | 09:08

hmm, gister was mijn verbinding althans zeer slecht (viel telkens weg) máár gelukkig heb ik de eerste 10 minuten mogen meekijken... Zeer interessant verloop dat men na 10 minuten de agenda had doorlopen én een aantal zeer interessante punten 12 en 19 december pas aan de orde komen. Ik kan haast niet wachten om dan weer in te schakelen op omroep pijpmegen tv the politics edition....
-
Enfin, zeer merkwaardig overigens dat twee zelfverklaarde bonobo's Depla en van Veluwe ofzo graag in de politiek willen blijven zitten. Mocht ik in zulks een penibele situatie zitten, dan zou ik emigratie overwegen. Maar deze 2 politici hebben blijkbaar geen eer, geen fatsoen en geen integriteit.
Kortom: eigenschappen waar velen aan gewend zijn geraakt en zuchtend en laf het maar accepteren...
-
-
Nijmegen is een zeer mooie stad. In enkele zomers heb ik toffe bandjes gezien op festivalletjes. Maar nochtans stop ik Nijmegen in een quarantaine, als deze stad zich bestuurd wil zien door ransapen, mijd ik het maar als de pest!

stan81 | 29-11-07 | 09:06

@wopper 29-11-07 @ 08:56,
dit is dan weer bemoedigend:

'Voor wie nog niet overtuigd is van het project, heeft Jan Muijs ook nog een ander argument. "Van de eerste leerlingen die dit al gedaan hebben, hebben we veel geleerd. Ze blijken zich namelijk te beseffen toch wel heel erg Nederlands te zijn."'

vander F | 29-11-07 | 09:06

@wopper 29-11-07 @ 08:56:
Kewl... ik ga ook mbo doen voor grap (nemen ze nog bejaarde dertigers aan?) en vraag een stage op de Kaaiman-eilanden om... de Nederlandse taal en bedrijfscultuur te begrijpen. De Rijkman Groeninkjes en alle andere uitgekochte (of moet dat zijn: uitgekookte? - ze praten allemaal wel met een gare aardappel in de keel) ondernemers stashen daar hun poen immers...

koerbagh ® | 29-11-07 | 09:06

Woede over Turkse stage Nederlands-Turkse leerlingen:

www.telegraaf.nl/binnenland/2644346/Wo...

Kwoot:
Les krijgen op het mbo is voor Turkse leerlingen ineens een stuk zonniger geworden. Als Turkse mbo-leerling mogen ze namelijk gesubsidieerd stage lopen in Turkije om 'uiteindelijk beter de Nederlandse taal en bedrijfscultuur te begrijpen'.

.

*ziet vele stages naar... vul maar in.. eerst een sterk bakkie koffie*

wopper | 29-11-07 | 08:56

@doe eens niet 06:56
Dus PvdA-ers mogen alleen door PvdA-ers gepijpt worden, en VVDers door VVDers begrijp ik.

Dank je wel voor deze duidelijke uitleg. Je komt lekker gelukkig over.

holtor | 29-11-07 | 08:56

I did not have sex with that woman!

nattebever | 29-11-07 | 08:55

Kijk, de kachel wordt weer opgestookt, NN is online,
er wordt gewerkt achter de schermen.

*wacht in spanning het 9.00 uur topic af*

vander F | 29-11-07 | 08:54

Het glas, DEPLAs, .....

James Lastig | 29-11-07 | 08:54

Het jongste neefje van Willem was zich gisterenmiddag op het terras in het Vondelpark stierlijk aan het vervelen met een baby en een Iphone, nou dat vond ik toch wel wat hoor.

Mout van Amstel | 29-11-07 | 08:53

De PVDA krijgt mijn stem NOOOOOOOOOIIIIT meer!!!! Wat een stel vreselijke hypocriete losers zijn dat. Dit land kan zoveel beter??.... wat een gotspe. Let op mijn woorden; die Depla krijgt straks een leuke baan als toevlucht en foetsie istie..... kijk, dat bedoel ik nou met integer. Wat een vreselijk smerig geil mannetje is dat. Ik stel voor dat alle ambtenaren in heel Nederland zich laten klaarzuigen in het fietsenhok. Dat kan namelijk want dat is een privé domein geworden. En owee wanneer er een ambtenaar wordt ontslagen..... dan zijn namelijk de rapen gaar!!

@reinaert
JR is back!

ed.. | 29-11-07 | 08:44

@vander F 29-11-07 @ 08:31:
GS-Light wordt momenteel gehost op een gehackte X-Box. Gaat prima, toch?

Reinaert | 29-11-07 | 08:33

@Sulfuric-Acid 29-11-07 @ 08:21,
deze GS-light kun je op een handheld servert draaien.

vander F | 29-11-07 | 08:31

@vander F 29-11-07 @ 08:12,
Dat komt omdat Nieuwnieuws.nl er uit ligt.

Sulfuric-Acid | 29-11-07 | 08:21

@Karel Kruizenruiker 29-11-07 @ 08:12,
BVD..?? Dat moet zeker de RVD zijn of niet..??

Sulfuric-Acid | 29-11-07 | 08:19

Dikke sigaar voor Depla. Jammer dat hij van de PvDA is, die hebben nu ook een rechte rug in huis. Goed gedaan gozah.

ojédiaré | 29-11-07 | 08:14

Iets met glas, plas, was en doofpot, doorlopen mensen er is hier niets gebeurt. Maar ff wat anders, ik zat net naar het onbijt journaal te kijken en daar stond te lezen in de tekstbalk dat de bvd stappen gaat ondernemen tegen Geen Stijl ivm de foto. Dominique vs Eef Brouwer, het belooft weer een mooie dag te worden.

Karel Kruizenruiker | 29-11-07 | 08:12

@broomstick 29-11-07 @ 07:09: Geloof toch dat we Joris uit zijn bed moeten zien te krijgen, voor je het weet moeten we nog gaan werken ook - of kijken of er wat in het fietsenhok te beleven valt.

Snijbonenmolen | 29-11-07 | 08:12

de pagina ververst nu wel lekker snel bij een F5...

vander F | 29-11-07 | 08:12

Depla in zijn rede: een collega wethouder mailde me: "laat je niet klein krijgen".

mevrouw Jansen uit S | 29-11-07 | 07:46

Zal de gemeente Nijmegen/ PvdA al in onderhandeling zijn met die vrouw v.d. Veluw om haar kop verder maar te houden over wat er gebeurd is in dat fietsenhok?

Auke | 29-11-07 | 07:25

Net weer even dat filmpie van deze man bekeken. ik ben maar gestopt met het tellen van het woord "privé domein" Als wethouder ben je publiek figuur en dien je een voorbeeld te zijn. Het zal mij een worst (wat een woord) zijn of hij zich heeft laten pijpen, maar dat doe je niet en zeker niet op je werk. Er zijn er voor minder ontslagen. En hoe zit dat met het verhaal over dat flatje, dat meneer voor zijn minnares geregeld zou hebben ? Daar horen we niets over. Als dat ook niet waar is of half of tot privé domein behoort, hoor ik dat ook graag.

krommeteen | 29-11-07 | 07:16

drie keer pijpen lijkt mij een gepaste straf

KingLear | 29-11-07 | 07:11

nieuwnieuws.nl is al down, wat is het volgende doel van de RVD?

broomstick | 29-11-07 | 07:09

Typisch weer PVDA. Draaien, niet ontkennen maar ook niet bevestigen. Weer zo´n "snelle" soort Wouter Bos figuur, waarmee de partij grootse plannen heeft voor de toekomst wordt gespaard. Te zot voor woorden.

krommeteen | 29-11-07 | 07:06

@Holtor - Clinton deed het dan ook niet met iemand die hem uit hoofde van haar functie moest controleren op politieke besluitvorming. Depla wel. De VVD is de enige die van mij een +1 krijgt omdat ze de dame in kwestie uit de fractie verwijderd hebben. Zij kunnen er immers niet meer van op aan dat zij objectief de confrontatie aangaat met de wethouder als ze er avond ervoor nog lekker cosy zijn geweest.

Maar dat snap je verder toch niet want je laat je lekker misleiden door de tegenlobby die er niet voor niets de nadruk op legt dat het een privé kwestie betreft. Slaap rustig verder.

doe eens niet | 29-11-07 | 06:56

En Clinton hoefde van mij ook niet impeached te worden.

Maar gelukkig heb ik het niet voor het zeggen, anders zou het maar een zonnige wereld worden dames en heren.

holtor | 29-11-07 | 06:33

Dat hoefde van mij ook niet.

holtor | 29-11-07 | 06:31

Ik krijg een getal door...

holtor | 29-11-07 | 06:29

Zo bekeken hoefde de pvda-hoerenloper ook niet op te stappen...

wat een politieke onzin weer op de vroege morgen...

DeArmeStudent | 29-11-07 | 06:28

Maar ik begrijp eruit dat voornamelijk PvdA-ers telergesteld zijn dat een PvdA-er zich heeft laten pijpen. Kennelijk is dat laakbaar in PvdA-kringen.

holtor | 29-11-07 | 06:22

Paul Depla for president!

holtor | 29-11-07 | 06:20

.. Ach het zal wel gebruikelijk zijn onder politici om elkaar eens een goeie beurt te geven, maakt niet uit welke partij. Schijn van belangenverstrengeling? daar mag je als burger niet over zeuren. Je hebt je stem gegeven en de dames, heren politici bepalen zelf wel hoe ze hun metier verder invulling wensen te geven en met wie ze *kuch* na borrelen. Wilt u zich daar niet zo hinderlijk tegenaan bemoeien, dat stoort enkel maar.

Gewoon weer aan het werk stelletje plebs en vooral niet seksen in het fietsenhok want als je geen bestuurlijke functie hebt krijg je daarvoor nog steeds de zak.

Verder een recht goedemorgen *sterke zwarte bak pleur naar binnen werkt*

doe eens niet | 29-11-07 | 06:07

-weggejorist-

Strotgrondel | 29-11-07 | 06:04

-weggejorist-

krommeteen | 29-11-07 | 05:29

test bidi ...

ja hoorrrr..

JORIS blijf van die kabels af!!

oant moarn | 29-11-07 | 05:24

Server ist kaput. Nieuwnieuws tut es nicht.

krommeteen | 29-11-07 | 05:14

trusten

Robbey | 29-11-07 | 04:58

Skoezzi ... De laatste valt het diepst.
Welterusten!!

Strotgrondel | 29-11-07 | 03:44

Integriteit en fatsoen, Depla. Integriteit!! Laat ik dit soort grote woorden nooit meer uit jouw bek of die van je mede PVDA-ers meer horen. Mooie uitkomst van het verhaal als dat het geval zou zijn, maar dat zal wel niet...

Max Stirner | 29-11-07 | 03:33

@ AiVd
Q16xgh(&^&
DeHaDiBuij
(errorco*

Strotgrondel | 29-11-07 | 03:06

Oh, 2 keer... scusi

toody | 29-11-07 | 03:00

-weggejorist-

jappertje | 29-11-07 | 02:59

WTF, overheidsdienaren die het privédomein van de burger al lang naar de kloten geholpen hebben verschuilen zich achter iets als een privékwestie.
..
Arrogante nitwits.

toody | 29-11-07 | 02:56

-weggejorist-

toody | 29-11-07 | 02:54

Zeg euhm, doe het oblomov filter eens goed afstellen. "kom over een paar minuten maar terug". Ik zit hier uren voor niks te F5'en. Dat kan zo niet. Is oo k geen goeie reclame voor ome Raimond.

Nepkarel | 29-11-07 | 02:50

de spindoctors zijn vroeg op vandaag.
moet de vox populi worden getemd?
morren we teveel?

Smegma Ridder | 29-11-07 | 02:44

@-edit 29-11-07 @ 02:29
"maar ik ben bereid met je mee te gaan dat daarmee niet onomstotelijk vaststaat dat er geen sprake was van machtsmisbruik."

Dat is het enige dat telt.
Feit, er is inderdaad geen onomstotelijk bewijs dat het wel/niet zo was, maar een kleine "sorry" (voor het trekken van een verkeerde conclusie uit een vonnis) in de richting van Sunnygirl, zou wel op zijn plaats zijn, denk ik.

Herman Flipsen | 29-11-07 | 02:37

@Herman Flipsen 29-11-07 @ 02:25
Dat valt op vele manieren uit te leggen, maar ik ben bereid met je mee te gaan dat daarmee niet onomstotelijk vaststaat dat er geen sprake was van machtsmisbruik.

Aan de andere kant heb ik nog steeds geen bewijzen gezien dat dit wel het geval was. Dat zou je dan ook moeten onderkennen. Nogmaals: als er bewijzen aan te voeren zijn, ben ik de eerste die roept: opzouten. Maar niet eerder.

-edit | 29-11-07 | 02:29

@-edit 29-11-07 @ 02:11

"De gemeente kreeg daarbij gelijk van de rechter. Kennelijk valt Depla dus niets te verwijten" -edit 29-11-07 @ 01:27
was een reactie op Sunnygirl 29-11-07 @ 01:21, wat een reactie was op "Machtsmisbruik is wel ernstig, maar zal wel eerst aangetoond dienen te worden. De schijn alleen is onvoldoende, naar ik meen." -edit 29-11-07 @ 01:12

Ik geef enkel aan, dat de rechter zich nooit heeft uitgelaten over het -mogelijke- machtsmisbruik, sterker, hij laat het in het midden.

Jouw veronderstelling dat uit het vonnis blijkt, dat Depla niets te verwijten valt in onderhavige kwestie, blijkt dus nergens uit, aangezien de rechtbank er niets over heeft willen zeggen.

Herman Flipsen | 29-11-07 | 02:25

Oh... heb ik het weer gedaan met mijn nuchtere kijk op de wereld?

VanFrikschoten | 29-11-07 | 02:19

VanFrikschoten 29-11-07 @ 02:03
Ja, ik begin ook verveeld te raken, et tu Frikker?
'K ga maar MGS 3 spelen, bij gebrek 'an beter .......

Strotgrondel | 29-11-07 | 02:12

@Herman Flipsen 29-11-07 @ 02:04
Dat wil ik gaarne toegeven, maar jouw link bewijst dat niet. Overigens heb ik nog nergens bewijs gezien daarvan. Wanneer er bewijs is, ben ik de eerste die het toe zal geven.

-edit | 29-11-07 | 02:11

Sikkeneur 29-11-07 @ 01:51
Projecteren? ;)

flauw & spitteman | 29-11-07 | 02:10

@Sunnygirl 29-11-07 @ 02:00
Je hebt de hele zaak niet gelezen, merk ik. De relatie tussen mevrouw en de gemeente is niet door tussenkomst van de rechter beïndigd. Dat was ook niet nodig, want mevrouw was gedetacheerd. Je oordeelt te snel, zonder de feiten te kennen.

-edit | 29-11-07 | 02:09

-Memo Hendrik VanFrikschoten-
Deze draad ging over "Het banaalste debat ooit"

VanFrikschoten | 29-11-07 | 02:08

-weggejorist-

de grote boze wolf | 29-11-07 | 02:06

@VanFrikschoten 29-11-07 @ 02:03
typvouten... dubbel @@... achteruitgang, heren, sssst. tjuus!

VanFrikschoten | 29-11-07 | 02:06

@-edit 29-11-07 @ 01:57
*zucht*
Eenzijdige opzegging van een detacheringsovereenkomst (kan beschouwd worden als ontslag door derden) dan...
Neemt niets weg van het feit, dat het mogelijke machtsmisbruik in casu geen enkele rol speelde.
Je zat fout, maar dat hoef je van mij niet toe te geven hoor, wees niet bang.

Herman Flipsen | 29-11-07 | 02:04

Verontwaardiging is niet goed voor de mens.

holtor | 29-11-07 | 02:04

@@VanFrikschoten 29-11-07 @ 01:53

Ja, wat flik je ons nou... eikel? De hele ploeg de tent uijagen...?

VanFrikschoten | 29-11-07 | 02:03

@VanFrikschoten 29-11-07 @ 01:53
LUL!

VanFrikschoten | 29-11-07 | 02:00

@VanFrikschoten 01:53
Je hebt gelijk, ik moest maar eens naar mijn werk.

holtor | 29-11-07 | 02:00

@ -edit 29-11-07 @ 01:57

Wat een gemiereneuk zeg. In beide gevallen, vroegtijding einde tijdelijke dienstbetrekking c.q. opdracht door tussenkomst van rechter

Sunnygirl | 29-11-07 | 02:00

In ieder geval, NN is morgen weer terug, ptvrrrdrie!
... Anders onderneemt Dominique nogal korte gedingen.

Strotgrondel | 29-11-07 | 01:59

@de grote boze wolf 29-11-07 @ 01:44
Heb jij een link van die peilingen? Ik werk dagelijks met rechters en mijn indruk is anders.

-edit | 29-11-07 | 01:59

@Sikkeneur 29-11-07 @ 01:48
Leuk! Word ik blij van. Heb laatst nog één van de dames gesproken achter de schuur. Prachtige vrouw. Waren alle vrouwen maar zo...

VanFrikschoten | 29-11-07 | 01:58

@holtor
omdat die ellendelingen het voortdurend over respect hebben vond ik het hier eigenlijk best een passende redenering. Verder moeten ze natuurlijk niet vergeten wie uiteindelijk hun broodheer is.

waskuip-admiraal | 29-11-07 | 01:58

@Herman Flipsen 29-11-07 @ 01:42
U leest niet goed. Dit betreft niet het ontslag van mevrouw maar het beëindigen van een detacheringsovereenkomst tussen de gemeente en Randstad. Waar lees jij het woord ontslag?

-edit | 29-11-07 | 01:57

@ correct 29-11-07 @ 01:55

Met zulke vrienden, heeft Depla geen vijanden nodig.

Sunnygirl | 29-11-07 | 01:57

In ieder geval, NN is morgen weer terug, ptvrrrdrie!
... Anders onderneemt Dominique nogal korte gedingen...

Strotgrondel | 29-11-07 | 01:56

-weggejorist-

de grote boze wolf | 29-11-07 | 01:56

@ VanFrikschoten 29-11-07 @ 01:53
Wat dacht je van tijdsverschil en verveling! Reden genoeg voor mij

Sunnygirl | 29-11-07 | 01:55

Kom op, zuigelingen van geenstijl. Trek die luier uit en wordt eens een flinke kleuter! Waar gaat dit over? Geen inspiratie? Geen smaak? Ja, geen stijl, da's wat al te makkelijk en goedkoop, vrinden... stakkers, eigenlijk. Kom op en maak eens echt een zaak. En wel tegen die boer die in weerwil van zijn(? vast wel) ambt en de regelgeving die video niet heeft behandeld zoals is voorgeschreven. Slap gelul? Nah, stel dat het andersom was geweest, en die boer zich had laten zuigen en die wethouder met die video had staan zwaaien. Had u dan ook zo'n fijn stuk gemaakt? Goedkoop hoor.

correct | 29-11-07 | 01:55

"... ik mag het niet op werk dus volksvertegenwoordiger ook niet."

Jaloers dus.

holtor | 29-11-07 | 01:55

Juistem Frik.... *KLIK*

Sikkeneur | 29-11-07 | 01:55

-weggejorist-

de grote boze wolf | 29-11-07 | 01:54

waskuip-admiraal 29-11-07 @ 01:50

Correctie waskuip. Het was een dikke vinger in d'r mond

Sunnygirl | 29-11-07 | 01:53

@"Intellectuelia"op dit uur: Gaan jullie er werkelijk hard op om op dit uur doorwrochte verhandelingen te reaguren wat waarschijnlijk toch geen mens leest? Van die stukkies, dat je denkt:"Oh, oh:Lang! Moeielijk lesuh!"
En dan toch doortypen... Vertel je motivatie eens... Misschien wordt je ontdekt voor de TV(!) bij "Het Gesprek" ofzo....

VanFrikschoten | 29-11-07 | 01:53

flauw & spitteman 29-11-07 @ 01:48
Wanneer komen de slaapkamerbeelden van flauw & spitteman in de DumperT?

Sikkeneur | 29-11-07 | 01:51

@ flauw & spitteman 29-11-07 @ 01:48
Spot on! Amen. Had het zelf niet beter kunnen verwoorden!

Sunnygirl | 29-11-07 | 01:51

Zijn leven interresseert me geen fcuk. Dus geen soap. Ik zit ook niet te wachten op dit soort affaires. Bovendien een schoffering van de burger om deze zo laag in te schatten alsof deze dit soort verhalen als dom vermaak ziet.

De burger vindt dit interressant omdat deze een paar eerlijke principes heeft. De burger trekt gedraai niet, trek inconsequenties niet (qua gedragscodes) en ziet graag een beetje gelijkheid; ik mag het niet op werk dus volksvertegenwoordiger ook niet. Van een pvda-er, bij uitstek, mag je voor dit soort simpele dingen best een beetje begrip verwachten. Maar als puntje bij paaltje komt is er ineens weer die verdoemde 'ruimdenkendheid' en de dikke vinger naar de burger en zijn dagelijkse realiteit waar je zo lekker helder van gaat denken.

waskuip-admiraal | 29-11-07 | 01:50

VanFrikschoten 29-11-07 @ 01:38
Ingeval je deze dame uitnodigd voor een bezoek aan je schuur, hier alvast het nodige pep en powerwerk voor je gang naar het duistere bolwerk:http://nl.youtube.com/watch?v=qcagxOToiCg

Sikkeneur | 29-11-07 | 01:48

Stank voor dank. Het is respectloos hoe de media hier mee omgaat. Totaal geen besef van perspectief. Dat je als rechtschapen sociaal democraat op het gemeente matje wordt geroepen wanneer je vol goede bedoelingen en de beste intenties ten spijt je bloedeigen privé yoghurt-bux z'n broodnodige werk laat doen om de zuurgraad in de van achterstallig onderhoud verkerende privé bakkus van dat slappe aftreksel van Erica Terpstra op peil te brengen. Helemaal niks mis mee. Wie denken ze wel dat hij is; Fransje Bauer? Waar haalt de media het gore lef vandaan om dit romantische privé rendez-vous in de salle de vélo (ugh) aan te grijpen om te twijfelen aan de goede normen, waarden en zeden die Depla hoog in zijn privé vaandel heeft staan? Halleluja, wij, en in het bijzonder een ieder die Havanna aan de Waal een warm hart toedraagt mogen van geluk spreken en god dankbaar zijn dat ons Paultje net zo geil is op gemeente pluche als zijn zijn broer die als lid van de 2e kamer voor de laatmaarlullenikdoetochwaarikzininheb fractie waar die als woordvoerder voor portefeuille uitwonen, ouwe bitches, jong geleerd is oud gedaan en haaruitval veel goede daden heeft verricht. Niet geloven? Als de niet gekozen Excelentisimo Señor Presidente Sandinista Thom de Graaf als goedgeaarde burgervader het belastende filmmateriaal op persoonlijk titel heeft laten vernietigen moet je wel heel levensmoe zijn om dit in twijfel te trekken. Succes.

flauw & spitteman | 29-11-07 | 01:48

-weggejorist-

de grote boze wolf | 29-11-07 | 01:44

@Sunnygirl 01:34
Bij mij niet. Ik kan bij mezelf weinig bekrompen moralisme ontdekken. Ik ben een sunny boy. Jij noemt jezelf alleen maar zo.

holtor | 29-11-07 | 01:43

@-edit 29-11-07 @ 01:33
Lees het vonnis er dan maar eens op na:

"4.5 In het midden kan worden gelaten of Randstad op 2 september 2002 wist van de relatie van [appellante] met een bestuurder van de gemeente, of deze relatie voor de gemeente reden was om de detachering van [appellante] te beëindigen, zoals [appellante] meent, en of Randstad dat wel of niet wist. Als niet bestreden staat in dit geding vast dat een opdrachtgever van Randstad, zoals de gemeente, eenzijdig een detachering door Randstad bij haar kan beëindigen. Ook staat vast dat Randstad een opdrachtgever niet kan dwingen de relatie met een gedetacheerde werknemer voort te zetten. De vraag of Randstad met de beëindiging van de detachering heeft ingestemd, waarnaar door [appellante] in haar pleitnota in hoger beroep op bladzijde 8 onder 4 wordt verwezen, is dan ook niet relevant. Verzet door Randstad, als door [appellante] (in haar hiervoor onder e- genoemde stelling) bepleit, zou immers zinloos zijn geweest. Het functioneren en het gedrag van [appellante] tijdens haar detachering bij de gemeente zijn, nu geen bijzondere feiten en omstandigheden zijn gesteld of gebleken, niet relevant in de verhouding Randstad–[appellante], aangezien de gemeente de detachering eenzijdig kon beëindigen. "
zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?...

Het betrof dus enkel het ontslag, niet het mogelijk machtsmisbruik.
Het is niet allemaal wat het lijkt...

Herman Flipsen | 29-11-07 | 01:42

@ -edit 29-11-07 @ 01:39
Als wildplassen al een strafbaar feit is. Dan ga je me niet vertellen dat binnen de APV Wild pijpen mot kunnen. Als je al niet mag buiten plassen. Past pijpen buiten al helemaal niet!

Sunnygirl | 29-11-07 | 01:42

@waskuip-admiraal 01:35
Als de Nijmeegse burgers ook vinden dat hij slecht kan debatteren, wordt hij volgende keer niet herkozen.

Verder is zijn leven geen reality soap.

*nog even checkt: ja, dat zijn inderdaad twee verschillende zaken*

holtor | 29-11-07 | 01:41

@mongeaulen die denken dat ik op dit uur nog hele verhandelingen ga tentoonspreiden is hier een linkje; mijn huiswerk is al af:
youtube.com/watch?v=r0hHCALiAXs

VanFrikschoten | 29-11-07 | 01:41

waskuip-admiraal 29-11-07 @ 00:14

Als je oprechte woede voelt opkomen wanneer je leest dat twee mensen zich aan elkaar verlustigen, en jezelf "verbijt" wanneer een leuke collega voorbij loopt moet je jezelf eens afvragen of je wel zo gelukkig bent als je jezelf blijkbaar aangepraat hebt en/of sociaal wenselijk is omdat je een vrouw en kinderen hebt.

Andriesch Knevelmans | 29-11-07 | 01:41

@Sunnygirl 29-11-07 @ 01:32
Ah komop. Zou het niet kunnen dat het sexpaartje het fietsenhok had uitgekozen omdat ze in de veronderstelling waren dat ze daar privé hun ding konden doen? Het ligt niet erg voor de hand dat ze bewust voor camera de harde sjanker hebben laten kotsen, niet?

Dat de man een probleem heeft naar zijn echtgenote is waar, maar dat lijkt me ontegenzeggelijk een pure privé kwestie. Evenals het voetbalveld.

Kijk eens rond in jouw omgeving en zie dat er velen op dat voetbalveld staan die ook niet altijd thuis neuken. Als we daarop elke functionaris naar huis moeten sturen, hebben we binnenkort een land met 10 miljoen werklozen.

-edit | 29-11-07 | 01:39

Zit heel die gemeenteraad hier te f5-en ofzo?

Volgens mij is het gewoon een steekpenning geweest in dat fietsenhok.

Robbey | 29-11-07 | 01:39

@Sunnygirl 29-11-07 @ 01:37
Ach, meiske, toch....

VanFrikschoten | 29-11-07 | 01:38

@ VanFrikschoten 29-11-07 @ 01:35
Nee, kom alleen maar uit Arnhem

Sunnygirl | 29-11-07 | 01:37

@Strotgrondel 29-11-07 @ 01:35
Het blijft "Deep Shit"...

VanFrikschoten | 29-11-07 | 01:37

VanFrikschoten 29-11-07 @ 01:26
Wat denkt u wel niet? Dun is dun maar dubbel dun maakt dik. Alsook omgekeerd.

Strotgrondel | 29-11-07 | 01:35

@Sunnygirl 29-11-07 @ 01:34
Werk jij voor Loesje?

VanFrikschoten | 29-11-07 | 01:35

@holtor
het praatje van depla was pathetisch, onzakelijk, en eigenlijk zwak en beneden alle peil. Hij liet met de lullige vergelijkingen en citaatjes duidelijk merken het debat niet au serieus te nemen en er van uit te gaan dat hij toch wel kon blijven zitten. Meerderheid = meerderheid. En een socialist die de benen neemt moet zijn commissariaten al op zak hebben en dat heeft paultje verre van.

waskuip-admiraal | 29-11-07 | 01:35

@ holtor 29-11-07 @ 01:30
Bekrompen moralisme is de keerzijde van een vetsalaris in een publieke functie

Sunnygirl | 29-11-07 | 01:34

@Sikkeneur 29-11-07 @ 01:29
Maakt niet uit sikkeneur.
Er moet over gepraat worden. Voor internet 1.0 werd er niet gepraat maar geslikt. Nu is alles anders en worden onze gedachten en meningen letters op een scherm! Revolutie!

VanFrikschoten | 29-11-07 | 01:33

@Herman Flipsen 29-11-07 @ 01:30
Dat was in deze casus vrij helder: mogelijk machtsmisbruik, want de dame in kwestie was in dienst van Randstad en had geen arbeidsverhouding met de gemeente. Het is niet altijd wat het lijkt heer Flipsen.

-edit | 29-11-07 | 01:33

@-edit 29-11-07 @ 01:19

Okay van die pavlovreactie! Maar dat gedonder met Depla is niet de eerste keer. En hij heeft niet gelopen als politicus. Maar echt betrouwbaar komt hij niet op mij over. En man als Depla is door zijn honger naar vers vlees een ongeleid projectiel wat zich uitermate chantabel opstelt. De man is niet eens een serial monopolist. Niet goed voor publieke positie. Zoals je zelf al zegt. Je moet zelfs de schijn niet tegen hebben. Pijpen om de lekker, okay. Zeker als beide daar lol van hadden en niemand er schade van ondervond. Maar doe het dan ook privé. En man met een baan als Depla heeft, moet toch wel ergens een kamertje kunnen huren wat zijn privacy garanderen kan. Met al die banen en bijbanen moet dat er toch vanaf kunnen. Als je buiten de deur wil neuken prima maar val niemand er mee lastig. En ook voor een echtgenote moet dit geen lolletje zijn. Ook al zou ze er persoonlijk geen probleem mee hebben. Wat ik betwijfel. Je wordt dan als vrouw van de wethouder niet echt met respect meer bekeken. En als je als wethouder na zo'n akkefietje weer gezellig met je zoontjes op het voetbalveld staat, kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat er niet afkeurend en giechelend over geroddelt wordt. Uiteindelijk tasten ook dat soort effecten je positie als wethouder aan.

Sunnygirl | 29-11-07 | 01:32

Depla? Depsla? Wie? F*ck die gast met z'n hok-escapades...
Neuqen, iemand?

Strotgrondel | 29-11-07 | 01:31

@-edit 29-11-07 @ 01:27
Over welke zaak heeft de rechter zich uitgesproken?
[]ontslag
[]mogelijk machtsmisbruik

Vul het zelf maar in...

Herman Flipsen | 29-11-07 | 01:30

Oehoe, kleinburgerlijke reaguurdertjes. Wat zijn jullie verontwaardigd over het pijpincidentje - kleinburgerlijk jaloers?

Wat volwassen mensen doen in een fietsenhok (buiten functie dus) is *hun* zaak, niet die van jullie. Wat voor schade er aangebracht wordt aan Depla zijn gezin, dat is jullie zaak - bekrompen moralisme is de motor van de media-aandacht.

Het flat-voorval zou terechte reden tot onderzoek zijn - maar daar gaat dit debat niet over. Aanhalen van het flat-gerucht rechtvaardigt geen ongezonde belangstelling voor andere volwassenen hun sexleven.

Toen de Clinton-affaire speelde zei ik tegen buitenlanders dat in Europa zo'n man tot president voor het leven zou worden gekozen. Ik had ongelijk.

Depla daarentegen heeft volkomen gelijk. Zijn leven is geen reality soap.

Depla voor president.

holtor | 29-11-07 | 01:30

"Laat je niet klein krijgen..."

LOL

J26 | 29-11-07 | 01:29

Goeferdoeme; is GeenPrivé nou nog niet uitgeluld over de Depla-affaire?
Zonder camera's en ratjes die hun stoere bek niet kunnen houden, had er geen haan naar gekraaid en was het een buitenechtelijk avontuurtje geweest tussen 2 volwassen mensen die maar met hun eigen geweten in het reine moeten zien te komen tov hun partners.
Maar dankbaar voor en dankzij de de loslippigheid van den alerte nederlanderT weet GeenPrivé al een week lang het opgeheven moralistische vingertje voor eigen bûhne hoog te houden.
*wat schreef Weesie ook alweer over privacy aan de RVD?*

Sikkeneur | 29-11-07 | 01:29

@Sunnygirl 29-11-07 @ 01:21
Ik heb ergens een link gezien waarbij een rechter zich over de kwestie heeft uitgesproken. De gemeente kreeg daarbij gelijk van de rechter. Kennelijk valt Depla dus niets te verwijten. Die zaak is dus afgedaan.

-edit | 29-11-07 | 01:27

@sputnik 29-11-07 @ 01:17, kan ik met je eens zijn, maar geef dan toe dat je naast de pot pist, en dat je een heel ambtelijk apparaat nodig hebt om dat te verbloemen, wat waarschijnlijk meer kost, dan dat gezeik om een paar pandjes.
Niet goed, aanpakken, maar niet heel bestuurlijk Nijmegen hierover laten steggelen, wat dat kost veul meer.

gentle giant | 29-11-07 | 01:27

@VanFrikschoten 29-11-07 @ 01:23
Daarnaast is een dik verhaal gewoon een dik verhaal. Period! Moet je maar een vak leren.

VanFrikschoten | 29-11-07 | 01:26

@de grote boze wolf 29-11-07 @ 01:13
Je kunt Depla niet kwalijk nemen dat het debat niet over dat huis ging.

Overigens: als ik in de schoenen van Clinton had gestaan, had ik het gerechtshof keihard uitgelachen en gevraagd waar ze het gore lef vandaan halen om zich met mijn sexleven te bemoeien. Maar dat geheel terzijde (zei -edit met zijn grote bek)

-edit | 29-11-07 | 01:23

@sputnik 29-11-07 @ 01:17
Het gaat helemaal niet om Janssen. Die heeft in de raad zijn recht zijn mening te geven. De schade zit 'm in de oorzaak en dat is de aktie van Depla. Ga mij verder eens aantonen dat Televaag en GS "zich laten gebruiken"? Wie stuurt dat dan aan? Door wie dan en met welke macht of druk?
U spreekt peop.

VanFrikschoten | 29-11-07 | 01:23

@sputnik

Jo Janssen - Paul Depla
Martijn van Dam - Harry van Bommel

Ik zie geen verschil, of eigenlijk wel. Politiek is het optreden van Paul Depla discutabel en bovendien is hij (helemaal sinds dualisering) net iets meer verantwoording schuldig dan Harry van Bommel.

waskuip-admiraal | 29-11-07 | 01:22

@ -edit 29-11-07 @ 01:12
Is een onvoorzien begrotingspostje al genoeg schijn? En dan hebben we het niet over nu maar over de vorige Paul Depla affaire. Toen had hij ook al geen controle over zijn oergevoels. Hij was toen ook al getrouwd. Volgens VVD-fractievoorzitter Peter-Paul Leferink op Reinink heeft de gemeente die zaak van toen geschikt, toen de liefde over was en Depla het contract met Randstad verbrak en de huur van het appartement opzegde. "De gemeente heeft de zaak toen geschikt, ik geloof dat ze 30.000 euro heeft meegekregen

Sunnygirl | 29-11-07 | 01:21

-weggejorist-

de grote boze wolf | 29-11-07 | 01:21

@Sunnygirl 29-11-07 @ 01:10
Ik heb Depla niet horen liegen, want net als jij kan ik daar slecht tegen. Ik heb geen bewijzen gezien dat Depla misbruik maakt van zijn positie. Die pijpbeurt zal daar weinig mee van doen hebben. Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat dit alleen geschiedde om het lekker. Het is ook niet Depla geweest die hierover een geldverspillend openbaar debat wilde voeren, maar het waren anderen die zijn privé zaken in het openbaar wilden uitdebatteren. In de hoop er een politiek slaatje uit te slaan.

Aantijgingen: prima, maar eerst met bewijzen komen. Die door jou veronderstelde Pavlovreactie van mij is er niet.

-edit | 29-11-07 | 01:19

@ gentle giant 29-11-07 @ 00:48
Het gaat wat dat betreft niet om Depla. Tuurlijk is-ie gepijpt. Het punt is dat het interessante aan deze zaak is, of in elk geval óók interessant en ter zake doend, dat die Jo Janssen een louche vent is die met deze actie doelbewust Depla schade wil berokkenen. Dat is het verhaal achter het verhaal. Maar daar hoor je de Televaag en GS niet over, die laten zich gebruiken om een PvdA-wethouder te beschadigen.

sputnik | 29-11-07 | 01:17

@kersenflap 29-11-07 @ 01:11
NN, heeft een gedeelte van de site geschaakt, Joris heeft alreeds een repatriëringsactie op poten gezet.

Herman Flipsen | 29-11-07 | 01:15

au fond niet. draaien, ontkennen, op gemeentehuis, tape wissen etc etc is bijmekaar voldoende voor een terechte veroordeling. Een echte vent had zijn biezen gepakt.

waskuip-admiraal | 29-11-07 | 01:15

@ kersenflap 29-11-07 @ 01:11
Op de rest van de rokende server, gok ik. Wegens overmatig bezoek trekt de server het volgens mij niet om meer te plaatsen. Joris is denk ik druk met frisse lucht wapperen om de zaak een beetje koel te houden.

Sunnygirl | 29-11-07 | 01:14

@kersenflap 29-11-07 @ 01:11, weggethomd!

gentle giant | 29-11-07 | 01:13

-weggejorist-

de grote boze wolf | 29-11-07 | 01:13

@waskuip-admiraal 29-11-07 @ 01:05
Sex met politieke tegenstanders, is dat erg? Als dat een criterium wordt, sneuvelen om die reden heel wat huwelijken. Toegegeven: de meesten huwelijken hebben geen publieke functie, maar toch. Die opstelling vind ik enigsins bekrompen.

Machtsmisbruik is wel ernstig, maar zal wel eerst aangetoond dienen te worden. De schijn alleen is onvoldoende, naar ik meen.

-edit | 29-11-07 | 01:12

Waar is de rest van de site gebleven?

kersenflap | 29-11-07 | 01:11

@-edit 29-11-07 @ 00:59
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij gedrag van politici die liegen, bedriegen en omkopen het hand boven het hoofd wil houden door mensen die politici ter verantwoording roepen, bekrompen te noemen. Heb je altijd dergelijke pavlov reacties als je geen goede tegenargumenten hebt? het doet me denken aan gedrag van Joden en mocro's. Als je tegen mocro's of joden iets zegt wat ze niet uitkomt hebben ze ook gelijk een pavlov reactie. De mocro beroept zich direct op discriminatie en een jood maakt je gelijk uit voor nazi. Is het toverwoord voor politici dus bekrompen? Laat mij dan maar lekker een bekrompen nazistische racist zijn. Depla is aangeschoten wild die misbruik van zijn positie maakt en misbruik maakt van gemeenschapsgelden. Alleen al de tijd die er in het debat moet worden gestoken. Laat hij z'n privé zaken ook lekker thuis houden!

Sunnygirl | 29-11-07 | 01:10

@Dhr. Rudolf ? 29-11-07 @ 01:06
Joris, is druk bezig met de voorspellingen van morgen, voorlopig bent u nog afhankelijk van de -door de RVD goedgekeurde- nieuwsitems op teletekst.

Herman Flipsen | 29-11-07 | 01:10

JA! Met VanFrikschoten nog even... Is jullie allemaal GOED duidelijk hoe dit politieke spel weer over de hoofden van de burger wordt gepeeld terwijl die klaplopers er weer mee weg komen? NOU?
DAT dus...!

VanFrikschoten | 29-11-07 | 01:09

de grote boze wolf 29-11-07 @ 01:01
Maar Clinton kreeg van Monica een sigaar uit eigen doos en dat vond hij niet eens erg.

ADO-Le-Cent | 29-11-07 | 01:09

@sputnik 29-11-07 @ 00:41, dus de Volkskrant zegt ook dat Depla chantabel is?

gentle giant | 29-11-07 | 01:08

@de grote boze wolf 29-11-07 @ 01:02
Zo'n type dat mensen veroordeeld vanwege vrijwillige sex, al dan niet buiten het huwelijk. Want dat zou immoreel zijn en niet conform de gristelijke waarden en normen.

Ik verdenk jou daar overigens niet van.

-edit | 29-11-07 | 01:06

@ Herman Flipsen

dus nog geen nieuws?

Dhr. Rudolf ? | 29-11-07 | 01:06

Misschien verblind door zijn charisma, maar van wat ik er van begreep was het ook geen slechte president. Dus gevalletje kind en badwater (vervelend klinkende beeldspraak, maar goed).
Toch is het met Depla inhoudelijk iets ernstiger. Het geval staat op tape en heeft bovendien een paar extra dimensies, meneer deed het met politiek tegenstander en heeft ook geschiedenis qua affaires en bovendien de schijn van machtsmisbruik gewekt.

waskuip-admiraal | 29-11-07 | 01:05

-weggejorist-

de grote boze wolf | 29-11-07 | 01:02

@stoofstraat 29-11-07 @ 00:58
Fietsenhok, is maar een klein onderdeel van het "mantel der liefde werk" binnen de PvdA in Nijmegen www.geenstijl.nl/mt/archieven/1097021....

Herman Flipsen | 29-11-07 | 01:02

-weggejorist-

de grote boze wolf | 29-11-07 | 01:01

@de grote boze wolf 29-11-07 @ 00:48
Jij bent toch niet het type dat eenzelfde bekrompenheid heeft als de amerikanen? Hoe laag kan je gaan als natie om een (ex)president voor een hooggerechtshof een pijpbeurt te laten verantwoorden?

Als bewezen kan worden dat Depla, de minnares en het huis verhaal klopt, is dat voldoende reden om de man onmiddellijk de laan uit te sturen. Ik heb begrepen dat hiervoor geen bewijzen zijn aan te leveren. Maar hier kan ik naast zitten.

-edit | 29-11-07 | 00:59

Zijn de redactieleden van Geenstijl jaloers dat ze nog nooit in een fietsenhok gepijpt zijn? Kan me geen andere reden voor de kleinburgelijke verontwaardiging voorstellen...

stoofstraat | 29-11-07 | 00:58

@Dhr. Rudolf ? 29-11-07 @ 00:54
Er schijnt een zoektocht, op poten gezet te zijn.

Herman Flipsen | 29-11-07 | 00:57

@sputnik 29-11-07 @ 00:41, waar is u ? ( inkoppertje ).

gentle giant | 29-11-07 | 00:56

@de grote boze wolf

ik constateer dat ik zo hypocriet als de pest ben. Want bij Clinton vond ik op een of andere manier die hele impeachment affaire grote onzin.

waskuip-admiraal | 29-11-07 | 00:55

al nieuws over nn?

Dhr. Rudolf ? | 29-11-07 | 00:54

-weggejorist-

de grote boze wolf | 29-11-07 | 00:48

@sputnik 29-11-07 @ 00:41, OK, interessant, maar een integer wethouder zou zich hier toch tegen kunnen verweren?

gentle giant | 29-11-07 | 00:48

ik ga slapen jullie site is half gemold,zie jullie morgen weer.

zwart | 29-11-07 | 00:41

Wat mij betreft is iets privé als je het zelf ook privé houdt. Depla heeft wel erg veel moeite gedaan om zijn privézaakje vooral niet privé te houden. Heeft die moeite niet eens voor zijn eigen gezin gedaan. Wat moet je van zo iemand verwachten als het gaat om meet dan 5 personen?

Sunnygirl | 29-11-07 | 00:40

Wanne onzin.

Arie de huisnegert | 29-11-07 | 00:40

nowornever 29-11-07 @ 00:34

thom is lang genoeg om geen ladder nodig te hebben....

van dal | 29-11-07 | 00:39

@ Dhr Rudolf,
betalen mag niet; we hebben net de bouwfraudeaffaire gehad. Ik verwacht dat het meer gaat om voorkeurstemmen... Heet ze toevallig Rita????

nowornever | 29-11-07 | 00:37

Staat NN af?
Op zwart?
Is de RVD met het oprollen van GS begonnen?

Tobi | 29-11-07 | 00:36

-weggejorist-

Anth.9403 | 29-11-07 | 00:36

blijft een vies mannetje, die Depla. ik zeg het je; hij heeft die snol er nog voor betaald ook.

Dhr. Rudolf ? | 29-11-07 | 00:34

@ van dal
Ik wist niet dat Thom zelf ook van de fietsenkelder gebruikt maakte........... Als Thom hem er afgeslagen heeft is dat wel een teken van proactieve politiek; dat is ook een novium.... in Noviomagum....

nowornever | 29-11-07 | 00:34

www.gelderlander.nl/nijmegen/2232021/V...
Vermakelijke reacties op het stukje in de Gelderlander. Ene Willy vergelijkt Depla met Clinton. *kuch* Die reacties daar hebben een truttigheidsgehalte dat groter is dan een hele bus vol Woukes van Scherrenborg. En hebben een realiteitsgehalte van niks. Wat heb je aan een kerel die z'n lul achterna loopt? Die geeft maar aan een ding prioriteit. En dat is aan zijn eigen jongeheer. De enige reden dat hij zijn rug recht is waarschijnlijk dat z'n broek zo strak zit door bijna permanente erecties.

Sunnygirl | 29-11-07 | 00:32

Deplee in zijn Dumperttoespraak: "Zo mailde een collega-wethouder uit een andere gemeente me: "Veel succes en laat je niet klein krijgen." Was vast zijn eveneens in opspraak geraakte ex-minnares uit Tilburg. Maar ja, dat is privé.

doedeljantje | 29-11-07 | 00:32

nowornever 29-11-07 @ 00:24
ik denk dat die bewakingscamera ondertussen wel van het plafond gemept is door thom zelf, in die fietsenkelder.

van dal | 29-11-07 | 00:31

@klauwkikker 29-11-07 @ 00:26, ik beweeg nu heel zachtjes mijn pink, voel je dat?

gentle giant | 29-11-07 | 00:28

Flater kan niet meer op NN
* vergrijpt zich dan maar aan secr, in jacuzzi*

Toedels!

drs. G. Flater | 29-11-07 | 00:27

Jammer hè, Fleischbaum...

*kan de binnenpret niet onderdrukken*

klauwkikker | 29-11-07 | 00:26

o en off-topic en eigenlijk niet boeiend.. maar toch. De Pers levert morgen weer een mooie krant, goed stuk over marrokanen. En een steuntje voor islam-provocateurs.

... en zit nu dat filmpje van die dEPLA te kijken, maar wat een burgerlijk mannetje . Praat op laf weëeig toontje, maar met een net iets gedetrivialiseerd idioom, zeg maar gezag uitstralen op een linksige manier. Type Kluun.

waskuip-admiraal | 29-11-07 | 00:25

Dat is snel!

gentle giant | 29-11-07 | 00:25

@van dal 29-11-07 @ 00:23
Meer een probleem voor de controlerende dan de gecontroleerde, lijkt me dan. De affaire Oudkerk was van iets andere orde.

-edit | 29-11-07 | 00:25

@drs. G. Flater 29-11-07 @ 00:22
Ach bekijk het van de positieve kant, met zo'n slepende cursor weet je tenminste dat je niet alleen bent....

Herman Flipsen | 29-11-07 | 00:25

-weggethomd-

gentle giant | 29-11-07 | 00:25

@ van dal
ik ga even het archief in. Maar misschien dat er vanavond na de 'verhitte' raadsvergadering nog iets gebeurd in dat hok.......

nowornever | 29-11-07 | 00:24

VanFrikschoten 29-11-07 @ 00:22

helemaal mee eens, wat een kudtdictatortje is die de graaf.

van dal | 29-11-07 | 00:24

-edit 29-11-07 @ 00:21
nee lulhannes, maar als je het als bestuurderT doet met iemand die in de raad zit, de raad die de wethouders op functioneren controleerd, en buitenechtelijk ook nog terwijl de bewaking mee zit te kijken op een monitor, dan ben je onderweg naar de uitgang.
zie de gebeurtenissen rond oudkerk.

van dal | 29-11-07 | 00:23

Kan dat filmpje niet ergens blijvend worden vertoond als een voorbeeld van politieke arogantie van de heerschende partijen?
De Graaf tegen dat kittig ding:"Nee, hoor.. u heeft uw beurt reeds gehad"
Een Janssen van GewoonNijmegen die van uit zijn hart spreekt voor zijn achteban en als een pias wordt gezien; ondergewelbespraakt door "De Geoefend welbespraakt BENOEMDE burgemeester"(kort houden dat volk) ... Een Zwart van de PvdA die nog slechter uit zijn woorden komt dan de gemiddelde tooghanger in een verlopen drinkgelegenheid?
Wat een trieste dominerende ik-ben-meer-dan-jij vertoning was dit. Ronduit WAL-GE-LIJK!

VanFrikschoten | 29-11-07 | 00:22

@Strotgrondel 29-11-07 @ 00:16
U en ik begrijpen dat . . . .

drs. G. Flater | 29-11-07 | 00:22

nowornever 29-11-07 @ 00:19
de beelden zijn gethomd. al een poosje geleden.

van dal | 29-11-07 | 00:21

@van dal 29-11-07 @ 00:08
Dus als publiek figuur is het übermenselijke gedrag als het hebben van sex not done? M.a.w: als publiek figuur dien je boven het menselijke te staan?

-edit | 29-11-07 | 00:21

Nou, weer een staats-securitate DDOS overleefd? 't Is toch wat, zo'n staatsondermijnende webzijde runnen.

koerbagh ® | 29-11-07 | 00:19

Andriesch Knevelmans 29-11-07 @ 00:08
You are from the dark side..:)

Strotgrondel | 29-11-07 | 00:19

@waskuip-admiraal 29-11-07 @ 00:14
Geldt een ford mondeo ook?
Maar voor de rest; amen!

Monsieur Boezz | 29-11-07 | 00:19

Wanneer krijgen we streaming live beelden vanuit het fietsenhok;
wie heeft er een link...

nowornever | 29-11-07 | 00:19

@akadexter 29-11-07 @ 00:12
Van der Vlies, is een zeer zakelijk en bekwaam kamerlid, dus waarom zou hij geen politicus van het jaar mogen worden?
Dat jij het niets eens bent met zijn standpunten (ik net zo min trouwens) doet niets af aan de kwaliteiten, van Van der Vlies.

Herman Flipsen | 29-11-07 | 00:18

waskuip-admiraal 29-11-07 @ 00:15
speklapjes en gehaktballen vergeten admiraal...

van dal | 29-11-07 | 00:17

Ja, GS wordt nu gemonitord door 10-12 mannetjes in 070-020, en ik zeg: Neen, het is geen 24, relax, dudes.....

Strotgrondel | 29-11-07 | 00:16

@waskuip-admiraal 29-11-07 @ 00:14
justum!

Bernhard Bang | 29-11-07 | 00:16

terecht = mis

waskuip-admiraal | 29-11-07 | 00:15

@Knevel
gutteguttegut. Kun je me even uitleggen wat er precies terecht is met de oprechte woede van een opel-astra rijder. Een man, met kinderen, morgen zeven uur op, file, werk, file aardappels, hobby, naar bed, volgende dag idem en dan ook nog gelukkig. Wat is daar in godsnaam mis mee?? Als zo'n vent zich dan opwindt over iemand die zogenaamd in zijn dienst al een interressanter bestaan heeft en zich dan toch zo schandalig misdraagt. Terwijl onze astrachauffeur zich gewoon even verbijt als hij een leuke collega voorbijloopt.

Ik wordt echt pislink van dit soort misplaatste superioriteit.

waskuip-admiraal | 29-11-07 | 00:14

@Andriesch Knevelmans 29-11-07 @ 00:08
None of the Above!

Ahasveros | 29-11-07 | 00:14

RVDOS

Willem H. | 29-11-07 | 00:14

Ik ga ervoor!!
Off Topic
Help de SGP uit de Politicus v/h Jaar verkiezing
Wilders of Verdonk of Kamp, alles beter dan de gggristenhond!
( cgi.nos.nl/cgi/politicus2007/index.php... )

akadexter | 29-11-07 | 00:12

@Andriesch Knevelmans 29-11-07 @ 00:08, het is niet of, of, het is en, en, en dat zuigt.

gentle giant | 29-11-07 | 00:12

Ik zie dat alle misdeelde Opel Astra-rijders van Nederland zich weer eens flink verkneukelen hier op GS **** GAAAP *****. Let it go GS. Liever een PvdA-er die overal z'n paal in steekt en z'n rug recht in plaats van zo'n vrome gristenhond die met z'n morele prietpraat zich in 's avonds door een fin in z'n kont laat beunen langs de snelweg.

Andriesch Knevelmans | 29-11-07 | 00:08

Teletekst: 105

gentle giant | 29-11-07 | 00:08

edit 29-11-07 @ 00:06
wel, maar ik ben geen publiek figuur.

van dal | 29-11-07 | 00:08

@van dal 29-11-07 @ 00:00
U heeft nooit gesekst in een fietsenhok? Wat sneu nou.

-edit | 29-11-07 | 00:06

Was Depla weer op de fiets of was hij nu maar met de auto gekomen?

Sunnygirl | 29-11-07 | 00:06

Maar... Was het nou lekker? Volgens mij was het best een dikke trol...(Merk je niks van ,weet ik, maar toch, het oog wil toch ook wat?)

Homer J. Simpson | 29-11-07 | 00:05

Het woord is nu aan de onderzoeksjournalisten, if they exist.

doedeljantje | 29-11-07 | 00:05

Wat een gedoe, die man wilde zijn eikel nog even laten reinigen, mevrouw Depla schijnt geklaagd te hebben.

kuttekrap | 29-11-07 | 00:03

Joris is de liefste!
Echt waar!!

(wellicht blijft dit wel staan?)

Herman Flipsen | 29-11-07 | 00:03

LOL

vander F | 29-11-07 | 00:03

@ vander F 28-11-07 @ 23:47
en hoveel gaat dat kosten :P

hoere | 29-11-07 | 00:03

Wordt GeenStijl gehackt door het koningshuis ofzo? Waar zijn alle nieuwsitems?

geintegreerde allo | 29-11-07 | 00:02

Ik waag het erop.
-
Complottheorie:
-
GS is door bepaalde krachten misbuikt. In haar honger naar succes heeft ze gretig toegehapt op deze toegespeelde "scoop van formaat".
-
Helaas is het - zonder bewijs - uitgedraaid op een slappe hap. Dit in tegenstelling tot de flinke kluif die Depla de VVD voorschotelde.

A. Hilter | 29-11-07 | 00:01

out/
la maar...

vander F | 29-11-07 | 00:01

zeau, ut doet ut weer... heb de erbarmelijke vertoning ook gezien.. het mag u allen duidelijk zijn dat die lul van de graaf niet gekozen is, wat een dictatortje, nou ja, nijmegen heet niet voor niets havana aan de waal....
cubaanse dictatuur... maar, als die lul van een depla mij iets komt voorschrijven.... zal ik niet nalaten om over de fietsenkelder te beginnen. en laat hij nou maar eens blijven volhouden dat ie zichzelf bestuurlijk nog niet beschadigd heeft.
laffe hond, een beetje in de slachtofferhoek gaan zitten....

van dal | 29-11-07 | 00:00

He he, we zijn er weer.
Die RVD maakt er ook meteen werk van...

da wizard | 29-11-07 | 00:00

Nieuwe manier van Jorissen?

CoffeePatch | 28-11-07 | 23:59

akadexter 23:54: Alle mensen die daar iets aan kunnen doen worden gebanned door de NOS.

Willem H. | 28-11-07 | 23:59

@akadexter e.a.
ik denk dat er nog aardig wat niet veluwebewoners voor de gelenheid maar even op die sgp-erts stemmen.

waskuip-admiraal | 28-11-07 | 23:59

Nou ja, in ieder geval gaat Depla niet op wachtgeld thuis zitten.

alfagrl | 28-11-07 | 23:58

@drs. G. Flater 28-11-07 @ 23:56
[sarcasme]

Is dat erg?

[/sarcasme]

Herman Flipsen | 28-11-07 | 23:58

Wie schrijft die blijft?
Niet voor GS!

vander F | 28-11-07 | 23:58

@ Boze Buur & Sjaak
Inderdaad, maar of Joris het daar mee eens is....

Teen | 28-11-07 | 23:57

Flater is weg hier . . .
This s*cks

drs. G. Flater | 28-11-07 | 23:57

Joehoe, laat Joris zn werk is naar behoren uitvoeren

Koninkrijk | 28-11-07 | 23:57

@Herman Flipsen 23:55
Zes plemps van mij zijn ook weg

drs. G. Flater | 28-11-07 | 23:56

RVD begint z'n offensief tegen geenstijl

]Kasper | 28-11-07 | 23:56

Ik plemp me suf, maar niks-nada-noppes (het is nu 23:49)

drs. G. Flater | 28-11-07 | 23:55

Bij de Premiumclub is er niets aan de hand.

Teen | 28-11-07 | 23:55

Maar 2 posts op de homepage?!

Pablo Escobar | 28-11-07 | 23:55

@drs. G. Flater 28-11-07 @ 23:51,
beetje zweten in uws aanschijns?
Niks mis mee en underrated.

vander F | 28-11-07 | 23:55

Waar zijn mijn zeer interessante bijdragen gebleven?

luisindepels | 28-11-07 | 23:55

*testbidi*

Is Joris weer met Gina (fictieve naam) aan het klooien in het serverhok?

Herman Flipsen | 28-11-07 | 23:55

JP laat zich morgen zuigen door Jet.. privé is privé

krem | 28-11-07 | 23:54

Eerm gggristenvrienden, even offtopic... over de Politicus v/h Jaar
De SGP staat op de eerste plaats met de jezuslover van der Vliet.
DOE ER WAT AAN!!
cgi.nos.nl/cgi/politicus2007/index.php...

akadexter | 28-11-07 | 23:54

Nonnes 28-11-07 @ 22:48

**Depla moet weg want hij wordt nooit meer serieus genomen. **

Ik zie hem al helemaal zitten, in onderhandeling met,-zeg maar- de directeur van stadsreiniging; 'goh mijnheer Depla, zullen we de gesprekken even voortzetten in een wat andere ambiance; fietsenstaling ofzo?"
ook al zeggen ze het nooit hardop, ze denken het wel.

luisindepels | 28-11-07 | 23:53

"Zoals verwacht, heeft een zwijgzame Depla het debat overleefd"

Waarmee duidelijk is geworden dat dit onmiddellijk gebombareerd moet worden als het non-topic van het jaar.

-edit | 28-11-07 | 23:53

/out
Ik lees het wel op www.bbrussen.nl als jullie het weer doen.
Investeren in je winkel levert meer op dan een A8, Fleisch.

CoJoNes | 28-11-07 | 23:53

Drie comments geplempt en alles is in cyberspace verdwenen . . .
Telegaap: doe iets om GS te redden ! !

drs. G. Flater | 28-11-07 | 23:53

tssss, comments verschijnen, comments verdwijnen. Heren het is een drama aan het worden.

CoJoNes | 28-11-07 | 23:51

@vander F 28-11-07 @ 23:47
Armzalige loonslaaf ! !

drs. G. Flater | 28-11-07 | 23:51

Wat is er de laatste tijd aan de hand...?
Slecht bereikbaar... Weinig nieuws... Is er weer iemand in elkaar geslagen bij wijze van publiciteitsstunt omdat de Internet verbinding te dun is?

Chipdude | 28-11-07 | 23:51

Because of the extensive growth of the NETHolding Hosting Facilities Network, we upgraded our network to a 5 Pop Down solution.

CoffeePatch | 28-11-07 | 23:50

JORISS!

zeg dat het een technisch probleempje is.

vander F | 28-11-07 | 23:50

JORISS!

zeg me dat het een technisch probleempje is.

vander F | 28-11-07 | 23:48

Een F5 vraagt ook onnodig veel refreshwerk. Dat kan veel slimmer, meaner en leaner.

CoJoNes | 28-11-07 | 23:48

JOEPIE! GS is weer terug. Waar waren jullie toch al die tijd?

Megazand | 28-11-07 | 23:48

@drs.
dan zelf maar een servert inhuren in Rusland o.i.d.

vander F | 28-11-07 | 23:47

Tja . . .
Als je ziel hebt verkocht aan de duivel (Tele-ruqquhrtjuhs), kun je dit soort shit verwachten . . .
maar goed: die jongens hebben de dollars in da pocket en dat kunnen wij armzalige reaguurders hun niet navertertellen . . .

drs. G. Flater | 28-11-07 | 23:46

fucking SstaatSscensuur.

vander F | 28-11-07 | 23:45

'De rode Dynastie Depla ontspringt weer de dansch'

DeBruineSter | 28-11-07 | 23:45

ik geef het op.
oant moarn

vander F | 28-11-07 | 23:44

@oant moarn 28-11-07 @ 23:41
NN is eauck weer deaud . . . .
Sinds die lutsers hun ziel aan Telegaap hebben verkocht, gaan zaken bergafwaarts hier . . .

drs. G. Flater | 28-11-07 | 23:42

test bidi bidi.. ist nou over joris met die kabeltjes te spelen daaro!

oant moarn | 28-11-07 | 23:41

Les één in politieke wetenschappen . . .
Is er iemand die door Flater (drs politiek) bijgeschoold wenst te worden ? ?

@VanFrikschoten 28-11-07 @ 22:54
Zelfs MET filmpjes zal er in Stalingrad aan de Rijn niks gebeuren . . .

drs. G. Flater | 28-11-07 | 23:40

Ach, de uitkomst van dit democratisch verantwoord voorgezeten debat is uiteindelijk niet eens zo heel erg verrassend. Een oud Nijmeegsch gezegde luidt immers: "Waar zijn broek vol van is, loopt haar mond van over".

Hans Saucijs | 28-11-07 | 23:40

Sorry zat nog in het cash geheugen van de CoffeePatchServerT.

CoffeePatch | 28-11-07 | 23:38

Je zal maar een commerciele onderneming zijn en op alle media wordt al dagenlang gratis reclame gemaakt en dan heb je je handeltje bij garnierprojects ondergebracht.
Tja, dan heb je toch een enorme beginnersfout gemaakt.

CoffeePatch | 28-11-07 | 23:36

Zo zo geautomatiseerde regie... Ali zet d'r mic per ongeluk aan en is meteen in beeld.

min6 | 28-11-07 | 22:57

goedverdoemme, er wordt censuur gepleegd. M'n beeld staat stil...

Sulfuric-Acid | 28-11-07 | 22:54

Ah.. niks besloten en er komen filmpjes van...

VanFrikschoten | 28-11-07 | 22:54

@Nonnes 28-11-07 @ 22:48
-
Depla wordt serieus in de mond genomen.
-
Tenminste, als het aan de VVD ligt.

A. Hilter | 28-11-07 | 22:54

Oeh, verworpen
en de verbinding ook gelijk weg :')

Loos Alarm | 28-11-07 | 22:54

Je zal maar een commerciele onderneming zijn en bij garnierprojects je handeltje hebben ondergebracht.

CoffeePatch | 28-11-07 | 22:54

Veluw naast van Hees? Waar zijn de handjes?

Willem H. | 28-11-07 | 22:53

Kweet niet hoe goed Thom Depla kent maar naast bekkies óm z'n tokus zal hij eauk best houden van vuisten in z'n aarsch, "Doe es mij vrijwaren obv. lucht Thom. Pijpen?"

widtvoet... | 28-11-07 | 22:53

voor 10, 26 tegen en mevrouw ali heeft haar microfoon aangezet.

waskuip-admiraal | 28-11-07 | 22:53

voor 10, 26 tegen en mevrouw ali heeft haar microfoon aangezet.

waskuip-admiraal | 28-11-07 | 22:53

Ali van GroenLinks

**Bloeb** | 28-11-07 | 22:52

TEGEN! BOEH! WAARDELOOS!

VanFrikschoten | 28-11-07 | 22:52

@Cunnilingus22:46
Dank U wel voor de uitleg.
Weer wat geleerd.

miljardeuroman | 28-11-07 | 22:52

Wat is er onduidelijk aan geen stemverklaring? :')

Loos Alarm | 28-11-07 | 22:51

*carnavalskraker inzet*

"met jou zaad in m'n kop
voel ik me helemaal top"

Lepo | 28-11-07 | 22:51

Interessant kijkje in het Nijmeegse: Vriendjespolitiek, en er dik bovenop van heb ik jou daar,

Adalgar | 28-11-07 | 22:50

Wat een half bakken motie! Dacht dat het een motie van wantrouwen werd.

Willem H. | 28-11-07 | 22:50

Typisch een PVDA typetje die Depla. Weer zo'n lul zonder stropdas.
Hij lijkt me wel een beetje zo'n persoon die bij z'n hogeren er tot aan z'n elleboog in zit..!!

Sulfuric-Acid | 28-11-07 | 22:50

... en hij nam de notie tot zich :')

Loos Alarm | 28-11-07 | 22:50

Ik hoor de Graaf alleen maar zuchten. Laat 'm lekker van z'n eigen geld gaan zuchten. Ik zit toch ook niet te zuchten op m'n werk.

artbrut | 28-11-07 | 22:50

@ VanFrikschoten 28-11-07 @ 22:49
Goeie bijdrage!

Bernhard Bang | 28-11-07 | 22:50

De motie wordt vermenigvuldigd, ( ga heen en vermenigvuldigd u, neuken ).
Duurt een kwartiertje hoor!

gentle giant | 28-11-07 | 22:49

@ Nonnes 28-11-07 @ 22:48
Waarom zou je op een PvdA'ert stemmen?

De God van Empel | 28-11-07 | 22:49

Je zult maar vertegenwoordigd worden door zo'n ongewassen schipperstrui.

CoJoNes | 28-11-07 | 22:49

*uche*

VanFrikschoten | 28-11-07 | 22:49

oh wacht, dit keer niet

Loos Alarm | 28-11-07 | 22:49

DING DONG

Loos Alarm | 28-11-07 | 22:48

Ik had zeker op hem gestemd als ik daar had gewoond. (Stond hij wel op de lijst?) Hij was een goede wethouder. Heeft veel voor elkaar gekregen daar. Wel allemaal in de clubkleuren groen/rood maar dat was de keus van de Nijmeegse burgers. Democratie boven alles.
Maar nu... laten zuigen door een vreemd bekkie (heel vreemd bekkie zelfs). Gebeurt elke dag wel ergens maar hij heeft het niet geheim kunnen houden. Da's lullig... Van die andere aantijgingen die die schreeuwerd van Gewoon Nijmegen heeft rondgestuurd blijft dus echt niets over. Maar het kwaad is al geschied. Depla moet weg want hij wordt nooit meer serieus genomen.

Nonnes | 28-11-07 | 22:48

Je als bestuurder op de werkplek laten pijpen is niet in strijd met het kernbegrip 'bestuurlijke integriteit', of is het nooit gebeurd?

Bernhard Bang | 28-11-07 | 22:48

Ik ga in op uw motie, yeahhhhhhh...

gentle giant | 28-11-07 | 22:47

Sulfuric-Acid 28-11-07 @ 22:45
Daar wordt gewoon over heen gewauweld.

Elisabeth2 | 28-11-07 | 22:47

@Sulfuric-Acid 28-11-07 @ 22:45,
jawel, ze hebben het regelmatig over 'dienstbaarheid'
en schorseneren, snap ik niet, dat spul is niet te vreten.

vander F | 28-11-07 | 22:47

Zo heb je ineens heel 0031 op de publieke tribune zitten.

Lobo | 28-11-07 | 22:47

Kittig ding, hoor die Juffrouw de Jong...

VanFrikschoten | 28-11-07 | 22:47

vander F 28-11-07 @ 22:43
Da's wel handig; mocht zo'n bedrijfswipje uit de hand lopen, is er tenminste meteen geneeskundige zorg aanwezig.

Shalome | 28-11-07 | 22:46

Het gaat echt alleen maar over de regeltjes en niet over de inhoud
Waar gaat dit heen.... >_>

Loos Alarm | 28-11-07 | 22:46

@miljardeuroman

een lul in je oor

Cunnilingus | 28-11-07 | 22:46

Whaha, wat een zak die De Graaf.

Trutkip | 28-11-07 | 22:46

LoL @ "U beschadigt mijn stad, dat vind ik nogal wat!"

doedeljantje | 28-11-07 | 22:46

Owkee.. Ik zit dus net pas een 15-tal minuten te kijken maar ik heb nog hielegaar naks gehoord over de betreffende pijp-kwestie o.i.d.

Sulfuric-Acid | 28-11-07 | 22:45

Echt amateuristische bullshit

Loos Alarm | 28-11-07 | 22:45

Shalome 28-11-07 @ 22:44
Nee dat is de rvd...
Tijd voor de befaamde hoedjes...

HetSpel | 28-11-07 | 22:45

Oei, ik dacht de RVD slaat HARD terug... Dit is niet de eerste x deze week dat we eruit liggen, het wordt tijd voor meer capaciteit... Zo worden we nog kwetsbaarder voor aanslagen dan onze jongens in Afghanistan....

Blake Bier | 28-11-07 | 22:45

Ze begrijpt het niet
Doos

Loos Alarm | 28-11-07 | 22:45

Wat een poppekast dit.

Utopiad | 28-11-07 | 22:45

Gore Groenlinks lul!

artbrut | 28-11-07 | 22:45

Als alles bij het oude blijft, krijgt de VVD het razenddruk in het fietsenhok.
-
Tip: De nieuwe Labello lipverzorging is nu verrijkt met amandelolie.

A. Hilter | 28-11-07 | 22:45

Nu is het natuurlijk zo dat er veel meer wordt gepijpt en gebeft bij politici onderling. Harry van Bommel stapt na elk reisje flossend en gorgelend met mondwater het vliegtuig in. Depla was alleen zo dom om er een x-rated filmpje van te laten maken. Sja.
.
OT - Zijn op hp echt nog maar 2 topics, of ligt dat aan mijn french connection?

Shalome | 28-11-07 | 22:44

Hee, GeenStijl is er weer.

Elisabeth2 | 28-11-07 | 22:44

Go de Jong!

De God van Empel | 28-11-07 | 22:43

Slim hoor, Janssen en Janssen in de raadzaal.... Komt vast goed

VanFrikschoten | 28-11-07 | 22:43

Schrok me dood van de PING PING. of we allemaal onze plaatsen weer wilde innemen. Stond meteen en liep naar de W.C. Tom heeft toch best een dwingende stem....

findecano | 28-11-07 | 22:43

@Shalome 28-11-07 @ 22:39,
ik werk in de gezondheidszorg, GGZ.
Wat ervaring opgedaan in het verleden.

vander F | 28-11-07 | 22:43

wat is oraal?

miljardeuroman | 28-11-07 | 22:43

Kindertjens allemaal zitten met de armen over elkaar
'Ik bedoel de andere heer Janssen' :')

Gelijk op de teentjes getrapt
kloothommels

Loos Alarm | 28-11-07 | 22:43

Zeg hoor eens even, dat "even weg" ben ik inmiddels behoorlijk beu hoor! Koop eens wat minder brak spul zeg.

Het begint goedverdoemme schering en inslag te worden met die kudt-banner

Chiant | 28-11-07 | 22:43

Gezellig Janssen en Janssen...

min6 | 28-11-07 | 22:43

hahahaha Janssen-fittie

OoO | 28-11-07 | 22:43

@paulusdeboskabout
man lazer toch op. Wat je hier ziet is werkelijk fantastisch. Je ziet hier de hypocrisie die ontstaat bij links bewind. Dit soort mensen houdt mekaar bij gebrek aan inhoudt en karakter de hand boven het hooft. Kuddegedrag zeg maar. Gewoon clusterend tuig.

... en ik word heulemoal gek van die poppups.

waskuip-admiraal | 28-11-07 | 22:43

Kijk die Depla nou naar de vrouwkes loeren. Wat een smeerig mannetje is het toch.

artbrut | 28-11-07 | 22:42

OoO 28-11-07 @ 22:30
Liever tien Thom's achter je!

gentle giant | 28-11-07 | 22:42

Hahaha de Graaff drukt op de ding dong :')

Loos Alarm | 28-11-07 | 22:42

*ping ping*
KOMEN ALLEMAAL

Lepo | 28-11-07 | 22:42

@CoJoNes 28-11-07 @ 22:38,
Heeft te maken dat het met D66 zo 'goed' gaat. Thom de Graaf probeert die Depla z'n hachje te redden zodat de Graaf naar de PVDA kan overstappen als D66 ter ziele gaat.

Sulfuric-Acid | 28-11-07 | 22:42

Je kunt ook duidelijk zien, dat deze raadsfracties allemaal gebriefd zijn door de landelijke besturen.
Een beschadiging van Depla is funest voor de verhoudingen in de coalitie. De VVD heeft zelf een smoking gun in de gelederen, dus niks aan de Handa voor Depla. Blijf maar lekker zitten jongen, ons dekt ons. (p.i.)

CoJoNes | 28-11-07 | 22:42

time's up boys and girls

Loos Alarm | 28-11-07 | 22:41

Rutger zit zeker verdekt opgesteld in het fietsenhok, wachtend tot het evenement voorbij is om daarna toe te slaan.
*gevecht tussen De Plee & Rutger voorziet*

wopper | 28-11-07 | 22:41

bitterballen: €3
bier: €2.5
rutgers make-up: €455
internet: €35
kouwes psycholoog: €10 000
De Chef: €1
aluminium hoedjes: €2 / stuk
r.E.ps.EcT: €0,2
mocros: €666
Als politieker gepijpt worden in een fietsenhok waarna iedereen op deze aardkloot erover kan lezenen debatteren: PRICELESS ~ !

HetSpel | 28-11-07 | 22:41

* zich ergert aan een burgemeester die zich niet aan zijn eigen gestelde grenzen houdt *

Bernhard Bang | 28-11-07 | 22:41

@CoJoNes 28-11-07 @ 22:38,
een echte D66'er *kuch*

vander F | 28-11-07 | 22:40

@ CoJoNes 28-11-07 @ 22:38 Nee, dat mens van de stadspartij staat Spinoza te citeren; geef nou gewoon toe: dit gaat helemaal nergens over.

Paulusdebosbouter | 28-11-07 | 22:40

Tjsa, Havana aan de Waal.
Het lijkt er ondertussen echt op!

Bijstandtrekker | 28-11-07 | 22:40

Tijd!

Bernhard Bang | 28-11-07 | 22:40

Bea laat het er niet bij zitten en vraagt om schorsing. Zal wel een afgedankte scharrel van Depla zijn als ik haar verontwaardiging zo zie....

**Bloeb** | 28-11-07 | 22:40

Kijk ze eens tegen de muur staan overleggen
'Joa als jij nou zegt dattie ut niet gedaan hep, dan doe ik dat ook.
PS je ben m'n brieffie niet vergete he? morge 5 uur bij de dameswc'

Loos Alarm | 28-11-07 | 22:40

Uit anonieme bron verneem ik dat wethouder Depla op dit moment in het fietsenhok een band aan het plakken is.

artbrut | 28-11-07 | 22:40

Vijf minuten overleg in het fietsenhok.
Volgens mij is die mevr. van de stadspartij gewoon aan een goeie beurt toe, dat scheelt een hoop onnodige vragen in de raadzaal.

Cookie v. eigen deeg | 28-11-07 | 22:39

vander F 28-11-07 @ 22:37
Joh. Toen ik nog voor een bedrijf werkte, werd er lustig op los gewipt. Deed nooit iemand moeilijk over.

Shalome | 28-11-07 | 22:39

@vander F
Misschien is integriteit bij jullie nog iets wat enige betekenis heeft.

De God van Empel | 28-11-07 | 22:39

En voor zo'n klucht hebben ze in 020 nog een extra prelude nodig qua theater?....

VanFrikschoten | 28-11-07 | 22:39

Loos Alarm 28-11-07 @ 22:37

Even wachten tot puntje 23 in de agenda. Dan wordt een lid benoemd in commissie Beeldkwaliteit.

OoO | 28-11-07 | 22:39

Schandalig hoe de Graaf zich gedraagt hier. Ben zelf raadslid in een andere gemeente, maar als mijn voorzitter mij zo zou behandelen zou het debat gewoon over zijn. Dit mag volstrekt niet wat de Graaf hier doet. De raad bepaalt, niet het college. Dat lesje zou hem geleerd moeten worden denk ik.

MrDeke | 28-11-07 | 22:38

@De God van Empel 28-11-07 @ 22:34,
Yeps, gaat al weer stukken beter! Thanks!

Sulfuric-Acid | 28-11-07 | 22:38

Mooi hoor dit. Nepotisme, corruptie en leugens, live en stromend voor iedereen te zien. De benoemde burgemeester is volgens mij zelfs zo chantabel als de pest, te horen aan de absurde drogredenaties van dit intellectueel vlieggewicht.

CoJoNes | 28-11-07 | 22:38

Die depla zit er maar naast te grijnzen en te lachen. Wat een kwal... ik zou er nooit op stemmen als ik daar zou wonen. (gelukkig niet, veels te linkse stad)

Keaning_Radboud | 28-11-07 | 22:38

Foodfight!

De God van Empel | 28-11-07 | 22:37

Raar eigenlijk, bij mij op het bedrijf zijn seksuele relaties tussen werknemers onacceptabel.
Bij relaties stelt men als voorwaarde dat men op verschillende locaties gaat werken.

vander F | 28-11-07 | 22:37

Hup, allemaal naar het fietsenhok!

OoO | 28-11-07 | 22:37

Trouwens het verspringende beeld is te irritant

Loos Alarm | 28-11-07 | 22:37

Wat een eikel die de Graaf. D66 op naar de 0 zetels!

Keaning_Radboud | 28-11-07 | 22:36

schorsing...??

OoO | 28-11-07 | 22:36

Schorsing lolol omg

Loos Alarm | 28-11-07 | 22:36

Motie! Motie!

Willem H. | 28-11-07 | 22:36

Van Zijl de Jong roels!

Bernhard Bang | 28-11-07 | 22:36

Hahaha, 5 minuten schorsing van Fidel de Graaf!

wopper | 28-11-07 | 22:36

Maar wil de ITer? die de opname "gewist" heeft dit toch nog ergens op het net dumpen!

azijnseikerT | 28-11-07 | 22:35

De Graaf is in z'n element.
Idd. precies hém...

widtvoet... | 28-11-07 | 22:35

CoJoNes 28-11-07 @ 22:33
Geen last van. IE6, Win XP..

VanFrikschoten | 28-11-07 | 22:35

Dus zo voelt oorlog. Alles weg. Machteloosheid. Ah, dood, zoete dood, die vergetelheid!
[dramatische pauze]
.
*kuch*

Shalome | 28-11-07 | 22:35

-weggejorist-

rifkicker | 28-11-07 | 22:35

Wat een knulligheid toch ook, wat gezuigfapzuig in een donker hol en alles is op stelten

Koninkrijk | 28-11-07 | 22:34

Ik mag 't niet zeggen, maar man oh man wat heeft die deppla een rottig bekkie en een vals koppie.

wopper | 28-11-07 | 22:34

@H2S03-
Misschien Windows media player downloaden of Realplayer. En dan daar die link in plempen..

De God van Empel | 28-11-07 | 22:34

In voorkomende gevallen is in het geheim van zijn geslachtsdeel proeven een hele goeie manier voor een raadslid om de bestuurder onafhankelijk te toetsen....

Bernhard Bang | 28-11-07 | 22:33

Bij iedere wisseling van camerastandpunt komt een pop-up. Lekkere techniek daar bij bestuuronline.nl

CoJoNes | 28-11-07 | 22:33

@De God van Empel 28-11-07 @ 22:30,
jammer, maar ik kreeg gelijk weer javascript tab. Ligt aan de kant van die home.bestuuronline.nl serverT...

Sulfuric-Acid | 28-11-07 | 22:33

De Graaf: Raadsleden mogen neuqen met elkaar... eigen verantwoordelijkheid

VanFrikschoten | 28-11-07 | 22:32

Ik zou haar doen.

Teen | 28-11-07 | 22:32

De schmarotzer blijft gedekt dus zitten.
Heb ik verder iets gemist over de appartement-affaire?
Dit vanwege de black out.

wopper | 28-11-07 | 22:31

Hup Z. de Jong! Pak die lamzakken aan!

artbrut | 28-11-07 | 22:31

Depla had beter op de kachel kunnen spuiten.
was het met een sisser afgelopen ha ha ha

skippa | 28-11-07 | 22:31

Gelukkig staat meneerman Paul Depla z'n integriteit niet ter diskussie.

widtvoet... | 28-11-07 | 22:31

"http://home.bestuuronline.nl/nijmegen/assets/Uitzending 28 november/live.asx" Deze link misschien? (met spaasie)

De God van Empel | 28-11-07 | 22:30

G.C.M.van Zijll de Jong-Lodenstein (Bea) is wel een zeur zeg... Zou je maar voor je hebben staan bij de kassa...

OoO | 28-11-07 | 22:30

De VVD zuigt

hania82 | 28-11-07 | 22:29

is die uitzendkracht nu al aan de orde gekomen?

daskapitalist | 28-11-07 | 22:29

@De God van Empel 28-11-07 @ 22:27,
Dank! ben gelukkig dus niet de enigste, hè Nonnes... Focking irri dat k*dt script!

Sulfuric-Acid | 28-11-07 | 22:29

De Graaf, door het ijs.

gentle giant | 28-11-07 | 22:28

@waskuip-admiraal 28-11-07 @ 22:23 Ga toch weg man; het een beetje opnemen voor het gesundes Volkemfinden van pisvlek. Echt die dubbele moraal van GS gaat er bij mij niet in: en maar kankeren op de normen en waarden van het kabinet, maar nu ineens de vermoorde onschuld zelf.

Paulusdebosbouter | 28-11-07 | 22:28

Sulfuric-Acid 28-11-07 @ 22:25

Onafgebroken. Irritant.

Nonnes | 28-11-07 | 22:27

Ik blijf erbij dat het GEEN prive zaak is. Stel dat die beveiliging de beelden had bewaard, dan zijn die betokkenen zo chantabel als wat. Dat VVD truusje heeft haar eigen reisburo, je kan dus elk jaar gratis op vakantie en anders staat mevrouw in de dumpert... En die wethouder kan natuurlijk ook veel regelen.

jappertje | 28-11-07 | 22:27

@CoJoNes 28-11-07 @ 22:26,
en jij draait Windows.

vander F | 28-11-07 | 22:27

@Depla
Daarmee is "de kous uit" -niet af...

VanFrikschoten | 28-11-07 | 22:27

@H2SO4
zie waskuip-admiraal 28-11-07 @ 21:37

De God van Empel | 28-11-07 | 22:27

Het is een aanslag op de seksuele moraal van de Nijmeegse jeugd. Het perfecte argument voor een loverboy om een nieuw slachtoffer de prostitutie in te praten. Als de loco-burgemeester zich al laat afzuigen in het fietsenhok waarom zou zo'n labiel meisje niet eens wat actie kunnen ondernemen voor een paar euro.

Jelmer | 28-11-07 | 22:27

Waar zijn de topics? RVD slaat toe?

fluh | 28-11-07 | 22:27

iedereen -s

hania82 | 28-11-07 | 22:26

-weggejorist-

rifkicker | 28-11-07 | 22:26

Waarom probeert die kudtsite al die popups te openen?

CoJoNes | 28-11-07 | 22:26

Het zou wel handig zijn als Geenstijl een wat stabielere server zou nemen.
De site is nu zo bekend en berucht dat de total views per dag ongeveer evenhoog zijn als Telegraaf.nl denk ik. Zeker in zo''n drukke tijd als met Manon Thomas, het pijpschandaal, of de foto's van max en willem.
Dus geenstijl doe er wat aan. We kunnen geen 5 minuten zonder deze website. Niet iedereens heeft echt een leven.

hania82 | 28-11-07 | 22:26

Breaking!
Depla kan niet zingen! Dus ook niet als zodanig doende de kerk uit...

VanFrikschoten | 28-11-07 | 22:26

Ik ben GeenStijl...?

De God van Empel | 28-11-07 | 22:26

Het debat, propaganda, dictatuur en democratie, een beetje lobbyen, en de pen die scherper snijdt dan het zwaard, maar waar de pen tekort schiet, daar heerst het machtigste middel in de politiek, seks.

Hannalore | 28-11-07 | 22:25

Zij er toevallig meer mensen die spontaan extra tabbladen krijgen in FF van één of ander embedded javascript..??

@vander F 28-11-07 @ 22:22,
hahaha, er staan er nog maar 2. Volgens mij wil GS met een schone lij beginnen of iets dergelijks.. LOL

Sulfuric-Acid | 28-11-07 | 22:25

i-i-i-i-ik

De God van Empel | 28-11-07 | 22:25

Nu krijgt geenstijl de fout van de wethouder Dupla

Keaning_Radboud | 28-11-07 | 22:24

*dreigbrief AIVD?*

vander F | 28-11-07 | 22:24

SP: U die het er over heeft beschadigt de stad zelluf...

VanFrikschoten | 28-11-07 | 22:24

Die server van de gemeente rookt ook bijna. Zijn zeker allemaal pr0n aan het downloaden in de kantine.

OoO | 28-11-07 | 22:23

Edit van mijn vorig bericht... price.. moet prive zijn :-)

Keaning_Radboud | 28-11-07 | 22:23

@paulusdeboskabouter.
Rioolrat of niet. De man maakt hier als enige het punt, dat wel van een gezond verstand getuigt.

En dat jankerige fatsoen van die linkse klerelijers is echt zum kotzen. "ik zit hier met schaamte'. Nou, mister ugly, ik kijk en luister met schaamte. Bespaar de mensen je gratuite milieupraatjes.

Ik heb het idee dat al die linkse figuren verdacht gevoelig zijn voor het, toch niet ontkennen, charisme van die depla. Men kan einfach niet zonder hun leider/idool , en om die hufter op zijn plek te houden wringt men zich in de meest exotische kromme bochten.

waskuip-admiraal | 28-11-07 | 22:23

Lang leve de democratie...

- teruggejorist - | 28-11-07 | 22:22

Zeau, even dacht ik dat de RvD GS te pakken had!

4LXS | 28-11-07 | 22:22

wat nu, een MEGA Joris?

*topics weg?*

vander F | 28-11-07 | 22:22

ja wat nou uit de lucht gehaald... was Rutger er niet? wil beelden zien?

yvonne bakhuizen | 28-11-07 | 22:22

Groenlinks door de bocht....

De God van Empel | 28-11-07 | 22:22

GL: Vozen moet mogen; het gaat om de lucht en de natuur...

VanFrikschoten | 28-11-07 | 22:21

Maar over welk gerucht hebben ze 't nou?

widtvoet... | 28-11-07 | 22:21

stream doet het hier nog wel, al is het wel een slechte server daar.... Zeker allemaal geenstijlers op de server? :-)
Die van de Pvda en D66 zijn ook meelopers. Alles op het topic price gooien. Ja zo kan ik het ook. Het is wel in het gemeentehuis gebeurd.

Keaning_Radboud | 28-11-07 | 22:21

De GeenStijl-verbinding knippert een beetje vandaag.

Takenu | 28-11-07 | 22:21

Zwart van de PvdA kan nog niet één simpele zin zonder horten en stoten uitspreken.... Wat een mongeaul...

VanFrikschoten | 28-11-07 | 22:19

Zo zie je maar weer waar Geen Stijl zijn info vandaan haalt: van vieze foute patsers die door zwart geld rijk geworden zijn. Rioolrat Jo Jansen in de bocht!

Paulusdebosbouter | 28-11-07 | 22:18

Die Janssen van GewoonNijmegen is mijn persoonlijke held.

De God van Empel | 28-11-07 | 22:18

1, 2, test test

Heerlijk_gaby | 28-11-07 | 22:18

bidi flirp

De God van Empel | 28-11-07 | 22:17

test

wopper | 28-11-07 | 22:02

Shit, zijn we er weer?

wopper | 28-11-07 | 22:00

Welcome to "NoWhereLand!" Muhaha.. The sectret LinuX-zone..

VanFrikschoten | 28-11-07 | 21:57

BOLD is beter leesbaar! Mooi, Joris!

VanFrikschoten | 28-11-07 | 21:56

De fielt blijft gewoon zitten.. moehahaha, hoe krijgt deze dichtgeknepen bek 't uit z'n strot!

wopper | 28-11-07 | 21:55

De fielt blijft gewoon zitten.. moehahaha, hoe krijgt deze dichtgeknepen bek 't uit z'n strot!

wopper | 28-11-07 | 21:54

www.omroepgelderland.nl/ voor wie niet van voetbal houdt, maar van links lullen en rechts zuigen.

CoffeePatch | 28-11-07 | 21:54

De fielt blijft gewoon zitten.. moehahaha, hoe krijgt deze dichtgeknepen bek 't uit z'n strot!

wopper | 28-11-07 | 21:54

test

De God van Empel | 28-11-07 | 21:53

Ennn weg.

vander F | 28-11-07 | 21:53

Lekkere boel. Gaat het eindelijk ergens over, nokt de verbinding met GS en met de livestream er om de paar seconden mee. Iets te veel liefhebbers vanavond?

Cookie v. eigen deeg | 28-11-07 | 21:53

"Soms duurt een" minuut "heel lang." Mijn vrouw vertelde ik vroeger altijd dat 't minimaal een kwartier was.

widtvoet... | 28-11-07 | 21:52

Huh, de lay-out is helemaal gestarf*cked

De God van Empel | 28-11-07 | 21:52

'dankJEwel' voorzitter???? Boerenlul. Hufter. Probeer dit eens bij een echte baas. En dan nu ook je zelfmedelijden etaleren. Acteur, met je volkse proletenkop, je ruwe huid, je wipneus en je primitieve hormonenogen. IJdele poseur.

waskuip-admiraal | 28-11-07 | 21:52

Nou gelet op het aantal haperingen in de uitzending staat de digitale snelweg vanuit Nijmegen vol met SUV's die het centrum uitgejaagd worden

Chiant | 28-11-07 | 21:51

@ waskuip-admiraal
nee, geen pop-ups hier.
(tegenvaller trouwens, kindjes zitten braaf met armpjes over elkaar)

King of controversy | 28-11-07 | 21:51

ja hoor, geenstijl weer genoemd

OoO | 28-11-07 | 21:51

[email protected]: Naaqtrecreatie in de fietsenstalling...

VanFrikschoten | 28-11-07 | 21:51

ik vreesde al voor een server meltdown, maar daar zijn we weer

Heerlijk_gaby | 28-11-07 | 21:51

geenstijl wordt genoemd...

De God van Empel | 28-11-07 | 21:50

In de categorie; en nu gaat het helemaal niet gebeuren

Kingeef1975 | 28-11-07 | 21:50

Voor de niet Nijmegen kenners onder ons: Jo Janssen erkend fouterik en roddelkont speelt nu de moraalridder.

Paulusdebosbouter | 28-11-07 | 21:48

@koc
bedankt, maar oninterressant.

U ook steeds internet explorer pop-ups met een of ander javascript??? Of ben ik de enige.

waskuip-admiraal | 28-11-07 | 21:37

.............. Ondertussen in Den Haag.............
Schoolfrik VerBeet waarschuwt de publieke tribune om niet te reageren. LOL!

fuckje | 28-11-07 | 21:37

punt dit, punt dat... wat is die d66'er saai

Keaning_Radboud | 28-11-07 | 21:36

@koc
bedankt, maar oninterressant.

U ook steeds internet explorer pop-ups met een of ander javascript??? Of ben ik de enige.

waskuip-admiraal | 28-11-07 | 21:36

Voorzitter. Punt van orde.
Ik hef mijn reaukverbod op.

widtvoet... | 28-11-07 | 21:35

heee, was dat woutertje?

OoO | 28-11-07 | 21:35

Wat zijn dat voor kut embed javascripts van Bestuuronline.nl?

**Bloeb** | 28-11-07 | 21:35

-eh? zorrie duppel-

Lepo | 28-11-07 | 21:33

@ De God van Empel + waskuip generaal
Onderwijs debat over 1040 uren norm. Publieke tribune is afgeladen vol.
Rellen.
Verbeet waarschuwt ze alvast ;-)

King of controversy | 28-11-07 | 21:33

Ah, de anusstuken nu...

Lepo | 28-11-07 | 21:33

Wie zit daar onder Thoms bureau?

widtvoet... | 28-11-07 | 21:32

Ah, de anusstuken nu...

Lepo | 28-11-07 | 21:32

Dit is natuurlijk ook een manier om de unieke bezoekers plus de pageviews van gamert wat op te krikken. Gaat het echt zo slecht jongens? Feel free to contact me als jullie nog wat tips willen van hoe je d'r een succes van moet maken.

Vagere_Hein | 28-11-07 | 21:32

De show gaat nu beginnen!

- teruggejorist - | 28-11-07 | 21:32

Tering wat had Depla nu graag zelf dat kwakje gegenereerd.

widtvoet... | 28-11-07 | 21:31

@KOC
wat gebeurt er dan in tweedekamer??

waskuip-admiraal | 28-11-07 | 21:31

ik hoor iets...

De God van Empel | 28-11-07 | 21:31

kijk even naar de drukte, laat dat op je inwerken en bedenk dan dat dit allemaal begon met vijf minuten vies doen in een fietsenkelder.

waskuip-admiraal | 28-11-07 | 21:30

@ Cookie v. eigen deeg 28-11-07 @ 21:27

Thanks, Cookie.

wopper | 28-11-07 | 21:30

Zitten de feestvarkens al in de zaal?

OoO | 28-11-07 | 21:29

Een toupetje zou die voorste meneer niet misstaan...

Doofpot | 28-11-07 | 21:28

@King of controversy 28-11-07 @ 21:27
Een staatsgreep door wie?

De God van Empel | 28-11-07 | 21:28

@wopper 28-11-07 @ 21:25
rmk>voledig scherm?

Cookie v. eigen deeg | 28-11-07 | 21:27

"copyright gamert 2009"
juist....

De God van Empel | 28-11-07 | 21:27

@ CoJoNes
Typisch voor de bekrompenheid van GeenStijl. In de tweede kamer gaat zo meteen live een staatgreep gepleegd worden (bewakers waren vanmiddag al zenuwachtig), en Fleischbaum vertelt zijn meute te gaan kijken naar iets veel interessanters, namelijk (jaja) een meneer die seks heeft gehad in een fietsenhok.
De enige nieuwswaarde hiervan is dat Fleischbaum zelf een oogje heeft op mevrouw Depla, iets anders kan ik niet verzinnen.

King of controversy | 28-11-07 | 21:27

Op dat grote videoscherm krijgen we straks natuurlijk live beelden vanuit het fietsenhok.

Hans Saucijs | 28-11-07 | 21:27

Wat een mooie gemeentezaal... lekkere stoelen. Heeft zeker een aardig centje gekost?

Keaning_Radboud | 28-11-07 | 21:26

Iek wiel groot beeldt.. kan amper wat sien..

wopper | 28-11-07 | 21:25

@Don Knieschot 21:09: Das kut! Doch ik mag helemaal niet meer stemmen. Al m'n e-mails, en IP volledig geblokt. Niet eens meer legaal stemmen dus.

Willem H. | 28-11-07 | 21:24

het
privédomein
meette
exakt
negen
centimeter

widtvoet... | 28-11-07 | 21:24

spannend, nog sex minuten voor 21:30

stan81 | 28-11-07 | 21:24

De VVD heeft momenteel toch al de mond vol van de Pvda...

Zijn er foto's - euh linkjes - van die fab-snol...? Ben wel benieuwd waar die rel nu over gaat...

chemo_doctor | 28-11-07 | 21:23

Irritant zoemend geluid trouwens :o.

Plattebats | 28-11-07 | 21:23

Weg met die vent. Niet puur vanwege die sex, maar omdat meneer Deplasser een vrouw en 2 kleine plassertjes thuis heeft. Denk eens aan de gevolgen voor hen. Als hij geen problemen heeft om lullig tegen zijn eigen vrouw te doen, dan heb je grote kans dat hij in zijn politieke optreden het hem ook geen teelbal kan schelen wat er met een maatschappelijke zaak gebeurt terwijl hij er eigenlijk als een paal voor moet staan.

clara de k. | 28-11-07 | 21:21

schiet een sop met die testicals?!

stan81 | 28-11-07 | 21:21

Doofpot 28-11-07 @ 21:17
*he psst kijk dan ff naar Bertus Betonsloper 28-11-07 @ 20:57... brengt een beetje leven in de brouwerij ;)*

Bertus Betonsloper | 28-11-07 | 21:20

Die vent onderin beeld zit wel vulgaire gebaren te maken zeg

henkiedenkiedenkie | 28-11-07 | 21:20

And I hope that you die
And your death'll come soon
I will follow your casket
In the pale afternoon
And I'll watch while you're lowered
Down to your deathbed
And I'll stand o'er your grave
'Til I'm sure that you're dead
www.youtube.com/watch?v=iWkWSLEW-Ds
Wij gaan wel naar begrafenissen, ( gewoon voor de zekerheid ).

gentle giant | 28-11-07 | 21:19

[REKLAMEBOODSCHAP] "Met dwaalglippers van Roosniegoe VOF gain jeukels." [/REKLAMEBOODSCHAP]

Hé 1-1.

widtvoet... | 28-11-07 | 21:18

Er moet gewoon veel meer geneukt worden. Voorkomt heel veeeel stress op ut werruk.

Ze zitten trouwens in een optische loop... dat is an sich al interessant genoeg om te bljven kijken. Maar ik heb dan ook geen leven.

Doofpot | 28-11-07 | 21:17

@Don Knieschot 21:09
Sow, de Biblebelt is massaal aan het intahnettah geslagen! Maar goed, op zondag mogen ze niet stemmen dus dan halen Geert et al. de achterstand weer in.

Aussie | 28-11-07 | 21:15

Hahaha, ik moet ineens aan de videoclip denken van 'When the lady smiles' van Golden Earring. OH NO!

OoO | 28-11-07 | 21:15

Zonder bewijslast wordt het wel een heel erg hypothetisch debat. Ik zeg: Eerst de harde bewijzen, daarna pas debateren.
Of weet je wat, laat dat debat maar zitten, alleen de bewijslast is genoeg.

Cookie v. eigen deeg | 28-11-07 | 21:15

De tribunes in Nijmegen stromen vol met allemaal mannetjes.

JamesHuntLive | 28-11-07 | 21:14

Was nèt beneden om bak koffie te pakken, hoor ik iemand van boven "HELP HELP HELP" roepen... schiet naar boven, blijkt die Nijmeegse treksep dus "TEST TEST TEST" te roepen...

**Bloeb** | 28-11-07 | 21:14

Het zijn wel bijtertjes daar in de veluwe..

waskuip-admiraal | 28-11-07 | 21:12

@-edit 28-11-07 @ 20:53
Seks is viesbah, niet doen jongens en meisjes!
(op basisschool 'geleerd')

De God van Empel | 28-11-07 | 21:12

Het onderwijsdebat begint ook om 21:30, met een tribune vol met dat tuig.

CoJoNes | 28-11-07 | 21:11

ff biertje gaat drinken, laters!

Sulfuric-Acid | 28-11-07 | 21:10

volgens mij is iedereen nodig bezig z'n fiets te stallen.

daskapitalist | 28-11-07 | 21:10

De microfoon doet het! Da's in ieder geval een begin.
Alleen jammer dat het een lelijk wijf was wat test riep.

Sulfuric-Acid | 28-11-07 | 21:08

Ja, hij doet het!

Doofpot | 28-11-07 | 21:08

Hee, een vrouwenstem! Geil

Hurmuk | 28-11-07 | 21:06

Van Hees riep 3 keer 'test'

OoO | 28-11-07 | 21:06

Test! Ik schrok me rot :')

Stefka | 28-11-07 | 21:05

"test"

OoO | 28-11-07 | 21:05

wie riep er test?

Hurmuk | 28-11-07 | 21:05

Test?

Aussie | 28-11-07 | 21:05

laat de blokken duplo depla vallen, chop chop, hurry up will ya?

stan81 | 28-11-07 | 21:05

D'r gebeurt wat, ik zie nu meer dan 2 mensen in de zaal... Spannend!!

Sulfuric-Acid | 28-11-07 | 21:02

geen rutger

Plattebats | 28-11-07 | 20:59

Alhoewel ik dit een ongelooflijke oninteressant onderwerp vind, vind ik het heerlijk te zien hoe een pvda'er het leven zuur wordt gemaakt. Ik hoop dat het Geenstijl daar ook om te doen is. Want laten we eerlijk zijn: wie kan het nou ene reet interesseren dat zo'n lamlul z'n pik laat afzuigen door een vrouwmensch. Op youporn zie ik niet anders. Dat het in dit geval twee politici betreft in de fietsenkelder is hooguit pikant te noemen.

artbrut | 28-11-07 | 20:59

Mijn welgemeende excuses voor het niet naslaan van alle in het artikel genoemde bronnen. Het begint inderdaad om 21:30. Ze willen natuurlijk de eerste helft van Liverpool kijken voordat ze aanschuiven.

waterpomptang | 28-11-07 | 20:56

Bekrompenheid ten top. Al die drukte om een beetje geseks in een fietsenhok. En dat gezeik vanwege voorbeeldgedrag. Wat een geloel. Sex is uitstekend voorbeeldgedrag, zeker wanneer beide partijen daar vrijwillig mee bezig zijn. Er moet nog veel meer gefietsenhokt worden in 0031.

Gelukkig moet het dan wel erg goed gaan met Nederland als dit een supertopic is geworden op Geen Stijl.

-edit | 28-11-07 | 20:53

Dat mens van de Stadspartij is gewoon jaloers; benieuwd wat die verzuurde doos nu weer te zeuren heeft. Typisch Nimweegse kwaal, trouwens: nuilen.

Paulusdebosbouter | 28-11-07 | 20:52

Hier in Nijmegen smaakt het bier nog steeds prima. Waarom je avond verkutten met politieke onzin?? Geef die Rutger ook een avondje vrij..

Nimrodd | 28-11-07 | 20:52

Iemand de stream van de bewakingscamera in 't fietsenhok?

Heerlijk_gaby | 28-11-07 | 20:52

-edit lees je het niet lutser-

1oog | 28-11-07 | 20:52

Het spetterd nog niet...

GSpot | 28-11-07 | 20:50

Die fokke en sukke is al een tijdje op het internet te vinden? Week terug ofzo? xD

Maarja, weet niet wat die depla doet, maar laat hem maar ff uitzetten uit nl >.<

snuk | 28-11-07 | 20:50

@ waterpomptang: voorstelling begint om half tien.
Verwacht geen vieze dingetjes enzo. Denk dat ze zich er onderling wel uitlullen.
Óf Thom de Graaf en/of Deplayboy kicken ass. Zou ook lachen zijn.

JamesHuntLive | 28-11-07 | 20:49

@ waterpomptang

21.30 (gewoon alles lezen, text... weet je wel)

Hurmuk | 28-11-07 | 20:49

Briljant! In 1 moeite door ook Gamert pluggen.

G-unite | 28-11-07 | 20:49

Komt dat geile raadslid ook?

Hurmuk | 28-11-07 | 20:48

Vrouwtje Depla en kindjes ? Wat vinden jullie van pappa ?

dwerslizzer | 28-11-07 | 20:46

Ow, is het live? En ik maar wachten tot het filmpje begint, Lol

geintegreerde allo | 28-11-07 | 20:45

Havanna of Havana?

Jimmie Dimmick | 28-11-07 | 20:45

Het is nog een beetje leeg daar. Hoe laat beginnen ze?

waterpomptang | 28-11-07 | 20:43

Niet dat er iets uit dit nu al zuigende raadsdebat.
---
Volgens mij zoog er maar één partij...

da wizard | 28-11-07 | 20:43

Rutger hoopt mevrouw de vvd'ster tegen te komen?

Heerlijk_gaby | 28-11-07 | 20:42

Erelid van de PvdA houdt zich staande!

GSpot | 28-11-07 | 20:42

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken