Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Sterf, hond

woevie.gifHet stinkt, het maakt lawaai en het schijt op straat. Normaliter zouden alle Hinderwet-metertjes zwaar in het rood moeten staan. Maar nee, honden zijn nog steeds niet verboden in Nederland. In Purmerend zijn twee vrouwen aangevallen door vier van die wandelende peopcentrales. Met dank aan Justitie, die besliste dat de honden na een eerder incident gewoon terug mochten naar de eigenaar. Inderdaad. In plaats van regelrecht de gaskamer in, werden de honden gewoon het Purmerbos weer ingestuurd. Daar deden de vier Fikkies zich tegoed aan een vrouw én haar hond. De baasjes stonden erbij en keken ernaar. Wie die vrouwelijke hapklare brok is en wat er met die kudthonden gaat gebeuren is onbekend. Want de pliesie heeft maar weer eens een publicitair rookgordijntje opgehangen. “De oorzaak van deze voorzichtigheid ligt in de aard van de daders. Volgens politiewoordvoerder Melius geen frisse jongens.” Joh! Dokter, doe eens 6 x inslapen. Wacht… maak daar 7 x van. Die zak van Justitie mag ook mee. En als we toch bezig zijn, die hond die die kleuter uit de buggy hapte mag ook slapie doen. Is namelijk verboden...

Reaguursels

Inloggen

het gaat er ook om waar je met je hond woont
als je in Zeeland woont is dat meestal geen probleem, ruimte genoeg.
maar in een stad als Rotterdam waar het zwart ziet van de mensen is het natuurlijk heel lastig om een hond te houden

Barre_de_k | 14-01-06 | 09:11

welke aso kamper neemt dan ook zon kut beest

argh | 13-01-06 | 18:10

Profiel :

Mongolisch uiterlijk,Nike Trainingspak, Nike Sportschoenen, Gouden Ketting over nep-Armani Trui, van nature laf persoon, meet zijn persoonlijkheid af aan het soort hond waar hij mee loop.... uhh showt, criminele achtergrond, asociaal gedrag, kan geen liefde van mensen ontvangen dan maar van een hon..... vechtmachine.

Conclusie : HAD al afgemaakt moeten zijn

Herman Brood | 12-01-06 | 16:07

Ik heb ook een hond, die poept altijd netjes in de bosjes. Ik trap ook altijd in de poep, de poep van honden die het niet netjes in de bosjes doen. Die mensen, die moet je insmeren met hun eigen hond zijn poep. Misschien gaan ze zich dan wat socialer gedragen?

Redrooster75 | 12-01-06 | 11:59

Ik heb ook een hond, die poept altijd netjes in de bosjes. Ik trap ook altijd in de poep, de poep van honden die het niet netjes in de bosjes doen. Die mensen, die moet je insmeren met hun eigen hond zijn poep. Misschien gaan ze zich dan wat socialer gedragen?

Redrooster75 | 12-01-06 | 11:59

@violette
Politie selecteert de honden op o.a. felheid, bijtkracht (vasthouden) e.d. Het klinkt misschien wat onprettig maar ik persoonlijk vind het wel logisch dat ze dan het liefst een (bv mechelse herder) dergelijke hond hebben, bijten en vasthouden is dan belangrijker dan dat hij onmiddelijk loslaat als de agent het commando geeft...

Onderbuik | 11-01-06 | 14:37

@Violette
Ja, inderdaad. Met brievenbus.

Nemo | 11-01-06 | 12:15

?Ik wil best zaken toelichten, maar niet als de eerste de beste van de mavo getrapte barkrukintellectueel al meteen met termen als 'NON-argument' en 'VMBO-examen' begint te smijten.

Rabarberke 10-01-06 @ 23:26?

Enig idee hoe arrogant dat klinkt, rabarberke? Jij acht jezelf niet te min om jouw verheven toelichting te geven als de discussiepartner niet aan jouw definitie van ?barkrukintellectueel? voldoet?
Oeps, mijn tenen staan krom? overkomt me vaker als ik het idee krijg te maken te hebben met lieden die bijzonder ingenomen lijken te zijn met hun intellectuele capaciteiten, maar die bij inhoudelijke tegenwerpingen niet verder komen dan persoonlijke aanvallen of een oorverdovende stilte.

Je gaat ons volgende keer nog vertellen dat je ook verstand hebt van falabella-paardjes ofzeau?

zum kotzen | 11-01-06 | 11:47

@Nemo 11-01-06 @ 09:35
Hondenhok met een brievenbus??

Violette | 11-01-06 | 11:24

En pliesiehonden dan? Ik heb ook zo'n mechelse herder maar die bijt echt niet. Kan de pliesie nog wat van leren, van dat opvoedkundige gedrag van mij. Met hun kudthonden!!

Violette | 11-01-06 | 11:23

De pliesie bekommert zich meer om het halen van de gestelde doelen in het prestatiecontract, ergo, is zeer druk met de cijfers om vooral te bewijzen dat er meer geld voor mooie "bling-bling" police-cars met alles erop-en-eran.
Die hebben echt geen zin om zich af te laten rossen of op te laten vreten door zo'n kwijlende schijtdoos met dito eigenaar. Levert geen punten op, dus prio zero.
Tip van een hardloper:
Koop een goeie Tazer, met dat geinige apparaatje zet je van zowel hond als baas de rikketik op tilt binnen luttele seconden.

Eppo | 11-01-06 | 10:12

En NU staan er evenveel berichten als in het vorige onderwerp. Hahahaha. Oh nee 1 meer.
Oh ja en hondenpoep stinkt. De volgende keer dat er hondenpoep in mijn tuin ligt gooi ik het in de brievenbus van de eigenaar.

Nemo | 11-01-06 | 09:35

Eindeloze discussie dit..., het ergste vind ik nog wel die reactie van die pliessie-voorlichter "de oorzaak van de voorzichtigheid ligt in de aard van de daders"..., geteisum dus met een grote muil dat boven de wet denkt te staan, en de pliessie wil dan nog serieus genomen worden door de burger??
Heb niet alle reacties gelezen, maar de teneur zal wel duidelijk zijn: lik op stuk met dit soort tuig, dus hond afmaken, eigenaar achter de tralies wegens zware mishandeling.

brutus68 | 11-01-06 | 09:33

Ik vind persoonlijk dat ze al die kinderen maar eens aan de lijn moeten houden, zo kunnen die honden niet eens meer vrolijk hun jachtinstincten uitleven. Tsss wat moet er van onze maatschappij terecht komen als je niet eens meer je lievelingsroofdier los kan laten lopen zonder dat er een kind of wandelaarster zijn bek vervuild. Mijn Osteolaemus tetraspis laat ik ook altijd los lopen, en al die kattenlovers maar klagen. Ik mag toch zeker zelf mijn huisdier wel uitkiezen. Oh, sorry dat doet ie anders nooit, tja moeten ze die kinderen maar eens een cursus omgaan met huisdieren geven, bij de plaatselijke jachtclub ofzeau.

spitfire1024 | 11-01-06 | 09:20

Het gedrag van de honden moet je hun baas aanrekenen.
Een hond is een roedeldier en jij als baas, 'de alpha' bepaalt wat de hond mag/niet mag.
Iedere echte hondeliefhebber gaat op cursus en vervolg cursussen met zijn/haar hond om zo de regels van een roedel te leren.
Ik ben er van overtuigd dat als je daarin consequent blijft je een lieve trouwe hond hebt.

Echter de macho pitbull figuren hebben waarschijnlijk geen zin/tijd om hun hond op te voeden.
Het gevolg is een instabiele dominante hond die zijn grenzen zal blijven zoeken.

Artwido | 11-01-06 | 09:10

ik liep gisteren in een hondedrol op de stoep, bah.

ranonkel | 11-01-06 | 07:17

Misschien dat onze geachte medelanders volgend jaar ritueel honden en katten kunnen slachten en opvreten?

neemjemoederindemali | 11-01-06 | 02:17

Voor een beter milieu en meer veiligheid op straat, zou iedere honden en katten bezitter verplicht moeten worden zijn gezelligheidspredator af te maken. Daarna moet het dier natuurlijk wel opgegeten worden. Want weggooien is zonde en waar laten we anders al die kadavers.
Eenzaam zonder je trouwe viervoeter? Oh wat zielig, neem maar een asielzoeker in huis dan.

mic hel | 11-01-06 | 02:15

Kan iemand me ook ?? aan de (pop yeah) collar lijnen, - voorzien van een flowchart ofzeau - waar gaat het over? Honden, katten al dan niet www.manageable.nl/ die hen en weer springende para-graaf taal doet me moelijk tele-visie-en, wat bennu dat voor yellow-bird-favours.
<br><br>
Kunnen we de boel niet laten peilen door Maurice of laten verwachten door Marjon. Lijkt de publieke sector wel, begrijp er afenteau geen reet van, misschien kan iemand ?? een lichtie op die straalkachel www.opsi.gov.uk/acts/ van mij laten schijnen.
<br><br>
BTW niet 19 maar 91 % spreekt heden ten dage in energie analogieen, 't is UN interessanter - eauzeau breed toepasbaar - actueel klimaat welke veel meer spanning brengt.

Pas Op Je Tellen | 11-01-06 | 01:57

@mexicano

Ja heel naar, bezit, eigendom, houderschap, pacht etc. Allemaal op de helling ermee.

Rabarberke | 11-01-06 | 00:24

@Rabarberke 11-01-06 @ 00:17
Dat doet me weer herinneren aan mijn studie (al heel wat jaartjes geleden). BEZITTER is geen EIGENAAR. Daar was trouwens leuke jurisprudentie over.
Sorry, maar dat onderwerp uitdiepen heb ik nu geen lust meer in. Morgen weer vroeg op. Welterusten en bednakt voor je commentaren.

Mexicano | 11-01-06 | 00:22

@mexicano

Wat de opiumwet eigenlijk zegt is dat je wel mag gebruiken (als het maar niet in het openbaar is) maar niet bezitten. Dus als je de dealer het spul meteen in je neusgaten laat blazen, ben je helemaal legaal bezig. Je hebt de stof feitelijk nooit in je bezit, omdat je haar meteen gebruikt. En van gebruik en bezit kan tegelijkertijd geen sprake zijn, omdat gebruik is toegestaan (heb het inmiddels opgezocht) en bezit niet.

Rabarberke | 11-01-06 | 00:22

Een hond is net als z`n baasje, ofzeau..

Rebelscum | 11-01-06 | 00:21

@mexicano

Nee ik heb zijn sprookje niet gelezen. ik ga het ook niet lezen. Ik ben niet geinteresseerd. Hij zal het wel niet leuk vinden, maar such is life.

Rabarberke | 11-01-06 | 00:19

Ik mis ook Rabarberke haar punt.

holtor | 11-01-06 | 00:18

@mexicano

Zeker weten doe ik nooit iets, maar ik meen dat het bezit in ieder geval verboden is en om iets te snuiven moet je het m.i. eerst in je bezit hebben, tenzij het is komen aanwaaien.

"Sorry agent, deze coke is net mijn neusgaten in komen aanwaaien. Van enig bezit danwel houderschap is geen enkele sprake, ik gebruik alleen maar"

Bezit en houderschap is in het privaatrecht iets verschillends. Of dat in de opiumwet ook zo is... In de opiumwet staat 'bezit' van drugs is verboden. Maar of het houden van drugs verboden is...."ehh ja is niet van mij man, heb het ff in bewaring voor een maatje haha"

Het bezitten van een pitbull is verboden, maar het houden van een pitbull?

Rabarberke | 11-01-06 | 00:17

@.. Whatever 11-01-06 @ 00:15
Tja hier 7 uurtjes later, dus bedtijd.

Mexicano | 11-01-06 | 00:17

idd tijd voor bier (en een peukje).

HoerenSloep | 11-01-06 | 00:16

Anyway ik heb het 17:17 tijd voor een biertje, succes met de hondepoep of hondenpoep of honden-poep.

..Whatever | 11-01-06 | 00:15

@Rabarbeke
Hama heeft het een paar maal gevraagd of je zijn sprookje hebt gelezen. Ik denk het wel overigens. Of denk ik verkeerd?

Mexicano | 11-01-06 | 00:13

@K1100: Zijn we het daar in ieder geval over eens.

HoerenSloep | 11-01-06 | 00:12

@Rabarberke: Dat die wetgever selectief te werk gaat is een heel andere discussie. Dat staat m.i. los van honden, roken of andere zaken. Ik weet ook wel dat de kleptocraten in Den Haag er een -op pecunia gestuurde- dubbele agenda er op na houden.

HoerenSloep | 11-01-06 | 00:11

Nou nog een keer dan: mensen, het statussymbool van de hond met een minderwaardigheidscomplex, levensgevaarlijk (voor iedereen).
De goudvis rules!

K1100 | 11-01-06 | 00:10

Het mooie van een goudvis is dat ie nauwelijks een geheugen heeft. Het is dat zo'n beest in het water moet blijven, anders zou hij in de tweede kamer prima kunnen functioneren.

Rabarberke | 11-01-06 | 00:10

@rabarberke
Handelen akkoord. Maar gebruiken, weet je dat echt 100% zeker?

Mexicano | 11-01-06 | 00:09

Of dat je hoster je een mail stuurt dat de domeinen met een D en een S problemen hebben, problemen die je zelf niet vernomen hebt en dat ze dat in 4 uurtjes even gaan klaren maar wel even een schrijf beveiliging erop zetten terwijl jouw sait dus gewoon een catch benut en dus geen ruk meer doet behalve een fatal melding, om vervolgens te zien dat je sait 4 dagen naar de fuck is met nog geen zicht op vooruitgang terwijl je toch prima centjes betaald aan die lutsers welke ook nog eens niet een klein lullige hostertje is, ook stress, en in dergelijke gevallen brengt een sigaretje uitkomst of een doos in dit geval.

..Whatever | 11-01-06 | 00:09

Nou nog een keer dan: honden, het statussymbool van het plebs met een minderwaardigheidscomplex, gevaarlijk (en niet alleen voor derden).
De goudvis rules!

HoerenSloep | 11-01-06 | 00:07

@mexicano

In het wetboek van strafrecht staat dat je niet mag handelen in verboden/verdovende middelen en ze niet mag gebruiken etc. op straffe van huppeldepup bladiebla. En in de opiumwet staat een hele lijst van die teringzooi.

Rabarberke | 11-01-06 | 00:06

@.. Whatever 11-01-06 @ 00:00
Mag ik deze inlijsten en aan de muur hangen or rust er copyright op?
*draait nog een zware van Nelle*

K1100 | 11-01-06 | 00:05

@.. Whatever
Jij stoomt zeker heel wat sigaretten weg......

Mexicano | 11-01-06 | 00:05

@Hoerensloep

Nee hoor dat is een analogie.

Wetgever beschermt de burger selectief. Hij beschermt de burger door bepaalde zaken te verbieden die voor de burger schadelijk zijn, tenzij er andere belangen mee zijn gemoeid.

Belangrijk daarbij is dat de distributie van het euvel gereguleerd kan worden. Bij cocaine kan dat niet en pitbulls kan dat niet, dus is het verboden. Bij sigaretten en alcohol kan dat wel, het levert accijnzen op, dus mag het.

Mooi voorbeeld: softdrugs. Eerst mocht het niet, toen het grotendeels geimporteerd was. Toen nederwiet kwam, zag de overheid kans om de shit te reguleren en nu vangt ze er zelfs omzetbelasting over.

De taak van de overheid is de burger te beschermen tegen gezondheidsrisico's. Die taak laat de overheid teveel afhangen van het eigen (accijns)belang en het belang van machtige organisaties.

Zo ook met brandstoffen. Ipv dat we boeren subsidieren om meer koolzaad te verbouwen en een schone brandstof te produceren om onafhankelijk te worden van de arabieren, subsidieren we boeren om in de bioindustrie het smerigste, meest smakeloze en ongezondste vlees te maken wat er is.

Het is maar waar je als overheid je prioriteiten legt en hoe diep je als stemvee in slaap gevallen bent.

Rabarberke | 11-01-06 | 00:03

@Rabarberke 10-01-06 @ 23:56
Dat had ik al begrepen toe ik de reactie van cojones las. :-)

Mexicano | 11-01-06 | 00:02

Mijn oma's van bijna 90 hebben anders nooit geklaagd over de tonnen aan sigaretten, die ze hebben geconsumeerd.

Die jongen van vroeger, die in zijn gezicht gebeten was, en daarna nooit meer een lekker wijf kon regelen daarentegen...

Harige Bangmaker | 11-01-06 | 00:02

@Rabarberke 10-01-06 @ 23:52
Daat heb jij wel een punt. De wetgever treedt inderdaad wel in persoonlijke beslissingen. Wat je al aanhaalt, het wel of niet dragen van een veiligheidsriem. Ben ik een extra gevaar op de weg als ik diee riem niet draag. Natuurlijk niet. Evenzo met het wel of niet dragen van een helm.
Ik vind dat dan ook een aantasting van de persoonlijke vrijheid. Maar dat wordt dan met drogredenen verworpen, omdat het 'in het algemeen belang is'.
Wel vraag ik me even af in elke wetgeving is geregeld, dat een mens niet mag spuiten, snuiven of crack roken.

Mexicano | 11-01-06 | 00:01

had ik het aspect vrouw al genoemd of man in het geval van vrouw?

..Whatever | 11-01-06 | 00:01

K1100 10-01-06 @ 23:59

Het is inderdaad humor om wakker te worden met een lading stinkende hondenstront voor de deur.

:)

Harige Bangmaker | 11-01-06 | 00:00

Sigaretten kunnen in principe goed zijn, wanneer je stress (wat het slechtste ding is voor je lichaam) schade op de langere termijn hoger licht dan de rook schade is het verstandig te roken om die stress te verminderen, op die manier rook je er zo een paar jaren bij. Dat gaat alleen op wanneer je geregeld in de stress zit natuurlijk, maar dat zit een ieder je herkent het alleen niet in veel gevallen.
Beter dus neem je het zekere voor het onzekere en brand je geregeld een peukje weg om te kalmeren, zelf wanneer je niet de gaten hebt dat je je eigen kalmeert op dat moment. Dus.
Dat kan dus financiële stress zijn relationele stress, het leven in het algemeen stress, stress van je omgeving, stress van de hond van de buren etc. vergis je niet veelal zit je tot je nek in de stress zonder het te weten daar je het als gewoon neemt, toch is het stress, batterijtje leeg van de remote, een langzame download ga zo maar door.

..Whatever | 11-01-06 | 00:00

@ Rabarberke
Als iemand aangevallen wordt door een hond, is er een duidelijke dader.
Maar wie is de dader als iemand sterft ten gevolge van meeroken?
Daarom is de honde eigenaar makkelijker aan te pakken. Denk ik.

King of controversy | 10-01-06 | 23:59

Tja ga ook nog maar eens een Marlboro in de fik steken voor het slapen, weltrusten allemaal.

Carpa | 10-01-06 | 23:59

@Rabarberke 10-01-06 @ 23:52
Zou je een onderwerp ook een met een beetje humor kunnen benaderen. zou voor de meesten hier een verademing zijn.

K1100 | 10-01-06 | 23:59

@mexicano
ik verwees in mijn reactie aan jou aan de opmerking van cojones eerder, waar jij instemmend op reageerde. ik was kennelijk niet duidelijk genoeg, hij dacht ook al dat ik jou bedoelde.

Rabarberke | 10-01-06 | 23:56

@Rabarberke: Dat is wat je noemt een d(r)ogreden.

HoerenSloep | 10-01-06 | 23:56

Het was juist als extra punt voor je zaak bedoeld, ene punt wat je volgens mij vergat

King of controversy | 10-01-06 | 23:55

@king
dan mis je mijn punt :), honden zijn zelden slecht voor de mens, sigaretten altijd...

Rabarberke | 10-01-06 | 23:54

@ Whatever
Ik ben kluizenaar dus zal wel goedkomen.

drieluik | 10-01-06 | 23:53

@ Levereter

Ga hetzelfde doen. Slaap ze allen

haasje over | 10-01-06 | 23:53

Is inderdaad wonderlijk. Mensen met honden kunnen met hun ogen dicht over en grasveld lopen zonder ooit in de stront te stappen. Hondelozen stappen nog in de enige drol die er in de stad ligt.

K1100 | 10-01-06 | 23:53

@mexicano

Nu heb ik geen verstand van rechten, maar...

... de wetgever treedt wel in de persoonlijke beslissingen van een volwassen persoon en verbiedt hem te spuiten, te snuiven, crack te roken etc. Dat mag allemaal niet. Waarom doet hij niet hetzelfde met roken, nu met roken een gigantisch gezondheidsrisico is gemoeid, wat niet alleen de roker aangaat, maar ook degenen die zijn behandeling moeten betalen als hij de tering krijgt!?

De wetgever, en zeker de Nederlandse, doet niet anders dan in de persoonlijk beslissingen van een burger treden. Probeer maar eens zonder gordel te rijden.

Over non-argumenten gesproken.

Rabarberke | 10-01-06 | 23:52

Heb me weer naar hartelust gelaafd aan deze intellectuele hoorn des overvloeds en ga voldaan slapen, Truste iedereen.

Levereter | 10-01-06 | 23:51

Drieluik, niet uitademen dat is fucking slecht voor je omgeving, jij kunt er in principe vrij in rond lopen daar jij de roker bent, maar je omgeving gaat naar de sodemieter dat je het even weet. Wel jij ook maar stukken langzamer dan je omgeving.

..Whatever | 10-01-06 | 23:51

@ Harige

Maar K1100 heeft het vermogen zich in de dader te verplaatsen en weet er dus altijd naast te stappen. Heb zelf dat vermogen ook. Hoe dat toch komt??

haasje over | 10-01-06 | 23:50

@ Rabarberke
Ik ben het voor een gedeelte met je eens. Je vergeet dit: honden zijn niet per definitie dodelijk of slecht voor een mens. Sigaretten wel.

King of controversy | 10-01-06 | 23:49

K1100 10-01-06 @ 23:46

Dat is waar.
Tot het jezelf overkomt.
Dan is het a-sociaal.

Harige Bangmaker | 10-01-06 | 23:48

@Levereter 10-01-06 @ 23:46
Mijn Leonberger rookt Zware van Nelle, pakkie in twee dagen.

K1100 | 10-01-06 | 23:48

*Het opsporingsonderzoek zit vooralsnog op een dood spoor en het team wordt teruggebracht tot 1 klein beftekkeltje*

haasje over | 10-01-06 | 23:47

Ik steek nog eens het vuur in een marlboro. Het was weer erg leerzaam.
Tip voor sommigen: neem jezelf niet al te serieus.

drieluik | 10-01-06 | 23:47

@Rabarberke 10-01-06 @ 23:39
Ik brulde niet over een non-arugement. Ik bevestigde een reactie van een reaguurder, die jou beschuldigde van non-argementen. En daar was ik het mee eens.
Je moet nu eens goed begrijpen, dat de wetgever beoogt een individu in dit land te beschermen tegen de gevaren van ANDEREN. De wetgever kan niet treden in de persoonlijke beslissingen van een persoon om te roken of te drinken of bv. van het dak te springen. Ik neem toch wel aan dat ook jij begrijpt dat een wetgever ook geen wet tegen het verbod op zelfmoord kan maken.
Dat is nu het essentiele verschil, wat jij even uit het oog verliest.

Mexicano | 10-01-06 | 23:47

Wat levereter zegt.

HoerenSloep | 10-01-06 | 23:47

@Harige Bangmaker 10-01-06 @ 23:45
masochisten= Humoristen:)

K1100 | 10-01-06 | 23:46

Ik vind het allemaal een beetje off-topic, er vallen ook veel doden in het verkeer, uitlaatgassen, asbest noem maar op, maar het gaat hier over de canis domesticus en niet over peuken.

Levereter | 10-01-06 | 23:46

@haasje over 10-01-06 @ 23:42
Niet doen hè.

K1100 | 10-01-06 | 23:45

haasje over 10-01-06 @ 23:42

Neen, dat was in Amsterdam. Maar ik neem aan dat in iedere stad wel zo'n randmongeaul rondloopt, die expres hopen stront door zijn hond laat uitpersen recht voor iemand's deur. De wereld zit vol met masochisten.

Harige Bangmaker | 10-01-06 | 23:45

@Rabarberke: En ik geloof ook niet dat mensen uit vrije wil neuqen, dat zien ze allemaal op MTV.
Volgens mij ben je het spoor nu toch een beetje bijster.
En je zit mexicano te prijzen voor het argumenteren? Doe zellluf ook eens.

HoerenSloep | 10-01-06 | 23:43

@ Harige

Woon je toevallig in Den Haag?? Dan heb ik een verdachte

haasje over | 10-01-06 | 23:42

@haasje

haha nee nee, het gaat me er niet om dat ik vind dat de overheid sigaretten MOET verbieden, maar ik vind het nogal scheef als er zo rigoreus wordt ingegrepen met honden en een veel groter gevaar gewoon wordt getolereerd.

ik zei vanaf het begin dat je dingen in perspectief moet zien en er vallen nu eenmaal meer doden door sigaretten dan door pitbulls...

Rabarberke | 10-01-06 | 23:42

Honden zuigen.

Iemand heeft het ooit gepresteerd om zijn hond RECHT VOOR MIJN DEUR, ik herhaal, RECHT VOOR MIJN DEUR, een tien-tons-hoop stront te laten produceren. Dat was a) kotsend wakker worden, en b) kostte het me goddomme een klein uur om de boel schoon te krijgen en het trappenhuis door te laten luchten. Daarnaast was ik uiteraard te laat voor mijn verplichtingen. Nee dank je de koekoek. Weg met die dingen. Of voed zo'n beest goed op. Maar die knakker, die mij dit heeft geflikt, mag branden in hel.

Harige Bangmaker | 10-01-06 | 23:41

Ah, de rook is slechter dan de rook van dezelfde bron welke direct onder 90 graden naar binnen gezogen word? juist zijn we daaruit, met filter misschien.
Blijft het een feit dat de roker dichter op de bron staat en dus een hogere verzadiging van vervuilde rook lucht binnen krijgt. En in alle gevallen meeroken dus gewoon niet gezond is maar nimmer slechter, en dat de roker in principe zijn peuk in één ruk weg moet zuigen daar dat gezonder is dan de peuk in de hand houden. Ok prima wat jij wil kuch.

..Whatever | 10-01-06 | 23:41

Ook tabee!

gevallenverstand | 10-01-06 | 23:39

@mexicano

Mooi, je begint al ter argumenteren. Beter dan meteen brullen dat iets een non-arguument is.

Waar het mij om gaat is dat van overheidswege bepaalde gevaren worden getolereerd en andere, minder erge, niet.

Ik geloof er geen fluit van dat mensen uit vrije wil roken. Onzin. Ze worden verleid door allerlei reklames, door vriendjes, als pubers en raken verslaafd en kunnen er niet meer afblijven.

Roken doe je niet zelf, dat wordt je aangesmeerd en je raakt er aan verslaafd.

De overheid zou mensen tegen zo'n sluipende moordenaar moeten beschermen. Maar nee, een paar gevaarlijke honden is belangrijker. :(

Rabarberke | 10-01-06 | 23:39

Hondenkerkhof, hondencrematorium, hondenbloedbank, Illegale honden!

gevallenverstand | 10-01-06 | 23:38

Zou Rabarbeke een gestopte roker zijn?

haasje over | 10-01-06 | 23:38

@ Whatever 23:34

Zo werkt de democratie nou eenmaal

haasje over | 10-01-06 | 23:36

@whatever
Ik bedoel dat de uitgeblazen rook ongezonder is dan de ingedingeste rook. Er zit meer troep in. Uiteraard is de roker dubbel de lul, maar uitgeademde sigarettenrook is op zich ongezonder dan ingeademde tabaksrook.

Maar los daarvan blijft het een feit:

1. Meer doden door sigaretten, sigaretten mogen.
2. Paar doden door pitbulls, alle pitbulls verboden.

Als cocaine nou ook zo'n tabakslobby zou hebben, met flink wat invloed bij de overheid, dan zouden we in de koffiepauze allemaal legaal een snuif mogen nemen. Uiteraard met waarschuwingen op de verpakking als "Snuiven is slecht voor uw neusslijmvlies" en "Langdurig snuiven leidt tot paranoia"

Rabarberke | 10-01-06 | 23:36

hama 10-01-06 @ 23:33

Graag gedaan warrior...
Ik ben ook pleitte
Gegroet u allen...!

omerta62 | 10-01-06 | 23:35

@ Levereter

Ga Hoerensloep een beetje z'n hondenangsten zitten bevestigen. Kom jo, ga de hond uitlaten en minder wijntjes vanavond.

haasje over | 10-01-06 | 23:35

@Rabarberke 10-01-06 @ 23:26
Natuurlijk maken sigaretten meer slachtoffers dan welke hond ook. Dat is een feit. Maar er is een belangrijk verschil. Roken doet de mens ZICHZELF aan en vormt geen gevaar voor anderen. Als roker ben je dus ook beperkt in je bewegingsruimte door de vele rookverboden die er (terecht) zijn.
Maar als ik gedood wordt door een pitbull, dan heb ik mij dat NIET ZELF aangedaan. Dan is dat de schuld van de houder van die hond, die de wet aan zijn laars lapt.

Mexicano | 10-01-06 | 23:35

Of iemand moet me nu even uitleggen via welk medium de meerook lucht bij de meeroker komt zonder de roker zijn niet meerook lucht te beïnvloeden. Vind ik wel spannend. Als maar genoeg debielen zeggen dat meeroken slechter is dan is het natuurlijk wel slechter. Dat weer wel dan. Je kunt ook beter zelf auto gaan rijden dan de roet van een ander inhaleren veel slechter dan je eigen roet rommel.

..Whatever | 10-01-06 | 23:34

@omerta, zeer bedankt weer, gaarne tot een wederdienst bereid..

hama | 10-01-06 | 23:33

In de Westerse wereld worden jaarlijks gemiddeld zo'n 120 kinderen doodgebeten in de derde wereld een veelvoud hiervan, en 10 duizenden moeten zich jaarlijks laten behandelen voor beetwonden.
Elk ander beest dat dit flikte was allang met wortel en tak uitgeroeid.
Maar niet die lieve lieve hond. Het is omgekeerd, zij hebben ons gedomesticeerd.

Levereter | 10-01-06 | 23:33

@Whatever: Nee, daar hebben ze honden voor.

HoerenSloep | 10-01-06 | 23:33

@ Rabarberke 23:29

Ja Mastino's .... die doen het ook goed in de achterstandswijken. 70 kilo hond op een kutflatje in oud Zuid, omdat het baasje een plasserprobleempje heeft.
Maar met Bonzo schijten ze wel lekker veeeeeel.

haasje over | 10-01-06 | 23:32

gaat slapen kusje allemaal,
@rabarbeke, hou ook van jou, al kom ik daar niet graag voor uit..

hama | 10-01-06 | 23:32

-off topic- 'Cohen wil een ander, beter VMBO' 'op deze manier doe je toch je best er niet voor' aldus Job.

gevallenverstand | 10-01-06 | 23:32

@Rabarbeke
Lees de gemiddelde verpakking hard voer en raar: daar zitten al die dingen al in.
Het nadeel van honden dat ze zelden veganistisch zijn. Anders hadden ze in Schinveld wel honden gehad. Boomstompjes zat op tegen te piesen.

ristretto | 10-01-06 | 23:31

Meeroken is niet slechter, fabel. Wanneer je zelf begint te denken kun je dat eigenlijk gewoon concluderen. een roker krijgt zowel lucht binnen via het eventuele filter, dan wel tussen de trekken door de lucht waar hij zich in bevind, en dat zou de meerook lucht betreffen. Dat meerook gelul is een beetjes voor het simpele volk om de daad wat kracht bij te zetten, blijft natuurlijk wel gelul.
Geef verder niks, zelf niet denken doen de meeste niet.

..Whatever | 10-01-06 | 23:31

Lijkt me een prima dieet. Een hond kool laten vreten, misschien dat die geur bij jou thuis niet opvalt rabarberke, maar bij mensen zonder wierook en met stofzuiger.... Lijkt me geen feestje

CoJoNes | 10-01-06 | 23:31

nee natuurlijk niet, rabarbeke is zo verheven

hama | 10-01-06 | 23:30

CoJoNes 10-01-06 @ 23:25
Gek... dat hoor ik meer de laatste tijd...
Ik moet wat meer paren denk ik...
Net als mijn grote harige vriend... heeft inmiddels al 12 stevige strontsproeiende pups verwekt bij zijn geile vriendin

omerta62 | 10-01-06 | 23:29

Ik denk dat ze honden moeten leren roken (of rookt verbrande vacht niet?)

HoerenSloep | 10-01-06 | 23:29

Nee serieus, dat rijst/gemalen kip/kool dieet wordt door fokkers van mastino's in Italie gebruikt. Die beesten vreten nogal wat kilo's en twee zakken bonzo per dag is behoorlijk prijzig.

Rabarberke | 10-01-06 | 23:29

Hoho Rabarberke, dat was ik, MEXIcano is onschuldig

CoJoNes | 10-01-06 | 23:29

@ Levereter

En het baasje op internet?

haasje over | 10-01-06 | 23:29

@rabarbeke
Doe een voorzichtige gok: begint met een R?

ristretto | 10-01-06 | 23:28

Mijn hond jaagt graag op eenden bij de vijver in het park.

Levereter | 10-01-06 | 23:27

@mexicano

De redenering is gewoon niet eenvoudig te volgen. Het gaat om gevaar wat de overheid wel of niet toelaatbaar acht.

Pitbulls zijn verboden vanwege hun gevaar.

Sigaretten maken meer slachtofers dan welke hond dan ook. Nooit verboden.

Het gaat niet er niet om dat jij een gevaar bent met je sigaret (hoewel meeroken ongezonder is dan roken), maar dat de overheid ergere gevaren tolereert en relatief onschuldige gevaren hard aanpakt. En dan heb ik het gewoon over statistieken en cijfers.

Er vallen meer doden door sigaretten dan door agressieve honden. Sigaretten zijn toegestaan, agressieve honden niet.

Ik wil best zaken toelichten, maar niet als de eerste de beste van de mavo getrapte barkrukintellectueel al meteen met termen als 'NON-argument' en 'VMBO-examen' begint te smijten.

Rabarberke | 10-01-06 | 23:26

i rest my case, rabarbeke zou alleen gekookte rijst, gemalen kip en wat groente moeten eten.

hama | 10-01-06 | 23:26

Mijn katten hebben bijvoorbeeld de schurft in wanneer ik de bak niet schoon heb, daar ze dan op de vloer schijten en dat vinden ze niks, graven veel leuker.
Die beesten zijn eigenlijk stukken netter dan ik, wat het schijten aangaat.

..Whatever | 10-01-06 | 23:26

Ik geef mijn hond alleen maar paling en vette zalm...
Dan is komt het pannekoekeffect bij het neerkomen beter tot zijn recht!

omerta62 | 10-01-06 | 23:26

omerta=grappig
Bijna jammer dat ik het zo hartsgrondelijk met je oneens op k9gebied

CoJoNes | 10-01-06 | 23:25

* spuit z'n Axe Musk leeg *
.
^ <<<::::
| |
| |

drieluik | 10-01-06 | 23:25

@omerta62 10-01-06 @ 23:21
Zover ga ik dan weer niet, maar ik ben geen omerta. Laat hem ook wel eens achter auto´s schijten, kofferbak open en raak. het mooiste is als ze van die wandelschoenen met dat diepe profiel hebben.

K1100 | 10-01-06 | 23:25

Honden zijn de parasieten van de samenleving. Waar de rest van de wereld zou moeten eten eten zij. Wat de rest van de mensheid aan liefde moet krijgen nemen zij. En dan heb ik het nog niet over al die kale mannen die ook die twee hondjes hebben gekocht.

gevallenverstand | 10-01-06 | 23:25

@Mexicano ik doelde op hama, niet op jou. Excusez moi.

Carpa | 10-01-06 | 23:25

@Rabarberke: I rest my case! Gekookte rijst... *grinnikken gaat langzaam over in onbedaarlijk schateren*

HoerenSloep | 10-01-06 | 23:24

@rabarbeke
Soort rijbewijs dus. Lijkt me wel wat voor ouders. Ouderschapsbewijs, dan hoef je het ook niet vier keer te proberen in de tuin om ze op te laten groeien.

ristretto | 10-01-06 | 23:24

@ Rabarbeke

Hè ja In die hoek hadden we nog geen regeltjes, laten we dat maar snel doen. Met als gevolg de LOI-cursus papagaaienpoep scheppen (schriftelijk, dat dan weer wel)

@ CoJoNes
Voel enige vijandigheid opkomen

haasje over | 10-01-06 | 23:24

Het probleem is dat we de globe afgeasfalteerd hebben en de beesten niet meer lekker even een gaatje kunnen graven om deze vol te schijten.
Kunnen die beesten geen donder aan doen natuurlijk.

..Whatever | 10-01-06 | 23:23

@Carpa 10-01-06 @ 23:21
En welke mag dat dan wel wezen?

Mexicano | 10-01-06 | 23:23

En af en toe een kleuter.

Levereter | 10-01-06 | 23:23

Hondenpoep is op zich niet erg, maar de troep die sommige honden te vreten krijgen, en de stank die ze dan produceren, dat is erg. Een hond zou alleen gekookte rijst, gemalen kip en wat groente moeten eten.

Rabarberke | 10-01-06 | 23:22

K1100 10-01-06 @ 23:18
Geweldig... ik ken dat!
Ik ga daarbij ook altijd nog even over hun schoenen staan te zeiken.... zomaar.. gratis!

omerta62 | 10-01-06 | 23:21

@Mexicano ja und? Die giftige reacties zijn in elk geval een stuk leuker om te lezen dan continu je puberale grap herhalen.

Carpa | 10-01-06 | 23:21

@ristretto

De oplossing is heel simpel. De meeste mensen zijn hoogstens geschikt voor een poedel en niet meer dan dat. Zelfs een herder is al gevaarlijk in handen van de meeste mensen.

Mensen zouden alvorens een huisdier zoals een hond, pony, papegaai en andere opvoedingsgevoelige dieren eerst maar eens een soort van vergunning moeten aanvragen,na een cursus en na voldoende vaardigheden te hebben laten zien.

Rabarberke | 10-01-06 | 23:20

@ mexicano
daarom vraag ik ook om oplossingen, behalve chemische oplossingen hoor ik niets nieuws. Ik begin wel iets te ruiken...

ristretto | 10-01-06 | 23:19

@ K1100
Totdat de eerste tandjes komen. Ga je toch twijfelen.

haasje over | 10-01-06 | 23:19

Het enige goede blaffen is de vrouw volblaffen en dat ga ik nu maar eens doen. Kan morgen nog ff blijven liggen, ik hoef geen inteeltproduct bij een boom af te tappen 's ochtendsvroeg...

HoerenSloep | 10-01-06 | 23:19

Ik vraag me al lang af of er bij mensen met een hond retardatie optreedt omdat ze een hond hebben, of dat ze een hond hebben omdat ze geretardeerd zijn. Een fijn kip-en-ei dilemmaatje voor de dinsdagavond.

CoJoNes | 10-01-06 | 23:18

@gevallenverstand 10-01-06 @ 23:15
Ik kan er altijd zo van genieten als ik mijn leonberger van 60 kilo op de stoeprand laat schijten en er dan iemand die uit zijn auto stapt er tot zijn enkels inzakt. Moet je die gezichten zien, Onbetaalbaar.

K1100 | 10-01-06 | 23:18

@omerta, altijd goed voor een schaterlach mijnerzijds,

@gevallen verstand, ach het is rabarberke maar die zuurpruim

hama | 10-01-06 | 23:18

GVD... altijd als ik ergens laat binnen komt heeft er eentje een pot rotte rabarber onder de stoel staan!!!.. lekker fris... maar is het ook lekker?

omerta62 | 10-01-06 | 23:18

Als Rabarberke woort aangevallen om haar meningen, wordt ze altijd giftig. Ook als ze ongelijk heeft, dat is mij vaker opgevallen. Inderdaad had cojones gelijk met NON-argumenten van Rabarberke. Dat pitbulls sinds 1993 verboden zijn hangt samen met het gevaar dat deze dieren voor derden kan opleveren.
Dat er roken (als voorbeeld) wordt bijgehaald slaat natuurlijk nergens op. Als ik in mijn eigen huis een sigaretje opsteek ben ik geen gevaar voor derden. Wel in openbare gelegenheden, vandaar dan ook het rookverbod op die plekken.

Mexicano | 10-01-06 | 23:17

kan iemand hama zijn plaat eens omdraaien?

Rabarberke | 10-01-06 | 23:17

ok, ik ga ook nog een stapje verder,

hama | 10-01-06 | 23:17

@rabarbeke,
Ok je signaleert het probleem. Oplossing??

ristretto | 10-01-06 | 23:17

Hama.... Affffffff! Afff jaaaah? Rustiggggggg! You are better then that!

gevallenverstand | 10-01-06 | 23:17

Goedenavond allemaal!
pfoehh... wat een teringlucht hier zeg..!
Wie heeft er hier uit zijn muil gescheten?

omerta62 | 10-01-06 | 23:16

OK Ik ga nog een stapje verder: En als je dan iets over honden zegt worden ze meteen vergeleken met mensen K1100 10-01-06 @ 22:44 Als er dus meer mensen komen dan moeten er minder honden komen! 240 EU per gevonden drol en na 3 keer het bezitten van een hond verbieden voor een periode van 2 jaar! Geblaf valt onder een lawaai verordening en eigenaar & hond kan bij overtreding naar een hondenopvoedcursus. O ja Rabarber, fijnstof in randstad is een groot probleem, maar als je dan even naar een bos gaat moet het wel goed zijn.

gevallenverstand | 10-01-06 | 23:15

ok hotelzeepje uit Rome, alstublieft

ristretto | 10-01-06 | 23:14

Wat doet zo een meiske dan ook zonder blaffer in het bos, althans de juiste blaffer. Dat kan al jaren niet meer.

..Whatever | 10-01-06 | 23:14

@rabarbeke, misschien moet je je eens aan je douchekop uitleggen waarom je al in geen drie weken contact hebt gehad!!

hama | 10-01-06 | 23:14

@haasje over 10-01-06 @ 23:10
Beetje verstand gebruiken, als je die eerste van die tweeling ondersteboven met dat hoofdje in die goudvissenkom gepropt hebt en er dan na een dag achter komt dat ie het niet meer doet lijkt het mij niet verstandig om dat met de tweede ook te doen (alhoewel).

K1100 | 10-01-06 | 23:14

*geflabbergasteerd* @rabarberke

CoJoNes | 10-01-06 | 23:13

-weggejorist-

hama | 10-01-06 | 23:12

@haasje over: Al jaren mijn credo

HoerenSloep | 10-01-06 | 23:11

@cojones

Als je redeneringen zou proberen te begrijpen met je verstand en niet met je kloten, zou ik nog een poging doen om het uit te leggen.

Rabarberke | 10-01-06 | 23:11

@ K1100 23:04

Maar als je rekent op een goudvis doe je toch die investering en probeer je uiteindelijk toch het nuttige met het aangename te verenigen.
En dat die koters daar dan niet tegenkunnen, tss Ze hebben toch ook 9 maanden lang gezwommen. Hoe kon Hama dat nu weten?

@ Hoerensloep

OK gewoon bang, prima, neem er geen en kom gezellig niet op de koffie. Iedereen blij

haasje over | 10-01-06 | 23:10

@HoerenSloep 10-01-06 @ 23:08
Lul er dan geen onzin over, als je er niets van weet.

Mexicano | 10-01-06 | 23:10

@Mexicano: Dat wil ik ook graag zo houden

HoerenSloep | 10-01-06 | 23:08

@ rabarbeke, ik denk dat het tijd is om de strijdbijl, in ieder geval tijdelijk te begraven. ik neem je advies ter harte en vraag je nogmaals of je mijn sprookje hebt gelezen.

@hoerensloep, niet zo'n bekkie tegen de hama aub.

hama | 10-01-06 | 23:06

Eén ding weet ik zeker, hoerensloep weet weinig van honden.

Mexicano | 10-01-06 | 23:06

@haasje over dat het pittige honden zijn ben ik met je eens maar ik denk toch dat er een hoop fabeltjes over deze beesten de wereld in geholpen zijn. Dat van die blokkerende kaken geloof ik ook niet helemaal (maar ben geen kenner) want dan gaat zo'n beest toch deaud alstie één keer gebeten heeft?

En hama, is het geen bedtijd joh?

Carpa | 10-01-06 | 23:06

@hoerensloep

Het is ook maar een een kwestie van tijd voordat het flaneren met je piranha in de koivijver van de buurman een nieuwe rage onder sportschoolfiguren wordt.

Rabarberke | 10-01-06 | 23:05

@Rabarberke in het algemeen
Jaarlijks sterven er meer kinderen van de honger, de aids, van verkeersongelukken, mishandeling, ongelukjes thuis, ziektes en meeroken dan door toedoen van pedosexuelen.
Volgens jouw redenering moeten we dus onze bek houden over kinderporno en pederasten, want verkeersongelukken zijn ook erg.
Mijn neuqende god. Wat een NON argument. Wordt helemaal niks met dat VMBO-examen in mei.

CoJoNes | 10-01-06 | 23:05

@hama 10-01-06 @ 23:03
Kinderen horen ook niet in het aquarium, moet jij toch weten.

K1100 | 10-01-06 | 23:04

hama, als je een zure lucht ruikt, dan zou ik me wat vaker wassen als ik jou was.

Rabarberke | 10-01-06 | 23:03

@Rabarberke: Daar heb je ook hele linke in hoor...;)

@hama: Wat heb je geslikt joh?, Tief eens een eind op naar het stamcafe... Je vervuilt een nuttig topic.

HoerenSloep | 10-01-06 | 23:03

@hama 10-01-06 @ 22:58
En hoe krijg je die zure lucht dan uit je huis? Overigens, dat sprookje was perfect. Komt in aanmerking voor een prijs, die van mij was te kort denk ik.

Mexicano | 10-01-06 | 23:03

@ Rabarbeke
Mensen doen rare dingen met honden. Sex en zo.. Die doen niet zo agressief, die raken hun energie wel kwijt. Is dat dan wel goed?

ristretto | 10-01-06 | 23:03

zo overwoog ik ooit een goudvis, maar ben begonnen met een tweeling.
god hebbe hun ziel

hama | 10-01-06 | 23:03

De meeste mensen die een hond overwegen, kunnen beter eerst met een goudvis beginnen.

Rabarberke | 10-01-06 | 23:01

-edit stamcafe!-

hama | 10-01-06 | 22:58

@ hoerensloep
Net als bij andere zaken gaat het om de verantwoordelijkheid nemen. Wil je een hond? Prima! Zorg goed voor het beest en zorg dat anderen er geen last van hebben. Wil je kinderen? Prima! Zorg er goed voor en zorg dat ze anderen ( behalve eenden) niet lastig vallen. Dat is alles. Dus maak die honden af of zorg dat ze het afleren en pak de "baasjes " aan.

ristretto | 10-01-06 | 22:58

@haasje over: De kans dat die 99% ook kortsluiting krijgt is mij te groot. En dat gebeurt, regelmatig. En niet alleen pittbulls of andere inteeltproducten (zijn ze in mijn ogen allemaal trouwens, oorsprong: wolf). Ook de gewone huis-tuin-keuken strontmasjien, ze grijpen je allemaal een keer bij de kloten (of een ander spreekwoordelijk lichaamsdeel).

HoerenSloep | 10-01-06 | 22:57

@ Carpa

Daar heb ik persoonlijk nog nooit van gehoord. Wat ik wel meermalen van dichtbij met dergelijke honden heb gezien is dat er na een bijtincident een soort drempel is genomen en de reden van zijn bestaan (vechten en bijten is heruitgevonden) en dan zijn die klemmende kaken (ze blokkeren) heel eng.
Feitelijk met een Retriever hetzelfde. Als je hem niet bejaagd gaat ie echt niet in 1x dooie beestjes voor je zoeken. Train hem, maak hem wakker en gaan met die banaan.

haasje over | 10-01-06 | 22:56

wat hangt hier een zure lucht, bah!

hama | 10-01-06 | 22:56

@haasje over

Ehh ja er zijn volgens mij altijd honden geweest die wat minder mals waren dan een impotente poedel met een minderwaardigheidscomplex. In een tijd dat iedereen in Nederland aan het infuus zit en pootjes moet geven, is het houden van een wat pittige hond natuurlijk ook not done.

Weet jij hoeveel mensen een trap van een paard krijgen jaarlijks? Ooit een paard afgemaakt zien worden dat een kind een trap gaf? Nee want een paard is te duur.

Ooit een auto naar de sloop zien gaan omdat ie een dodelijk ongeluk veroorzaakte?

Het gaat mij om het feit dat er genoeg gevaarlijk speelgoed is dat gewoon gedoogd wordt. Genoeg levensgevaarlijke situaties waar we dagelijks mee instemmen.

Maar van Aaartsen vond het ooit nodig om eens wat hondenrassen te gaan verbieden omdat ze gevaarlijk waren. Zo lust ik er ook nog wel een paaar. Honden hebben geen lobby, geen sponsoren, geen maatschappelijk belang. Er zijn een paar gevaarlijk, dus hoppa verbieden maar.

Ondertussen loopt elke VMBO'er met een mes op zak, slaat men elkaar in het weekend de hersens in, vallen er tientallen verkeersslachtoffers per jaar in het verkeer, wat de verkeersgestapo ook doet, en toch vinden mensen tijd om te gaan lopen zeiken over een paar honden.

Pitbulls, staffordshires, american bulldogs, bull terriers, mastino's etc. etc. zijn geen honden voor labiele schichtige randdebielen die de hele dag doorbrengen met uit hun neus vreten, shit roken, sporten en geen leven hebben. Het zijn honden met karakter die baasjes met karakter nodig hebben. Aangezien het de meesten in Nederland aan ballen en karakter ontbreekt, zijn die honden dus behoorlijk de lul hier.

Helaas voeden dit soort mensen niet alleen honden verkeerd op, maar ook kinderen. Met als gevolg dat we met een hele nieuwe generatie ontspoorde adhd'ertjes zitten die behalve gamen en stuff roken tot niets zinvols in staat zijn.

Rabarberke | 10-01-06 | 22:56

Is dit niet verboden wapenbezit (gevaarlijk hond), dierenmishandeling en poging tot doodslag? Dan hebben we het nog niet over de opiumwet mbt de gevonden (soft)drugs bij de eigenaar....

Crabby | 10-01-06 | 22:56

hama vindt hondjes lief

hama | 10-01-06 | 22:53

hallo hama

K1100 | 10-01-06 | 22:52

Hallo Hama

@ Hoerensloep
Dat je niet van honden houdt of er bang voor bent prima hoor, neem er geen. En ik laat mijn hond wel met een boogje om je heen lopen. maar hier hebben we een andere discussie. Wat te doen met die ene procent die kortsluiting krijgt. Die andere 99% liggen nu gewoon lullig op een matje gezellig te wezen.

haasje over | 10-01-06 | 22:52

ik noem er even 1, rabarbeke
dag rabarbeke mijn kind heb je mijn sprookje nog gelezen?

hama | 10-01-06 | 22:52

dag hama

ristretto | 10-01-06 | 22:52

@Haasje over ja maar is dat nou zo of is dat weer een fabeltje (ik heb ook wel eens gehoord dat die beesten door inteelt een te kleine schedel hadden en dat ze daardoor gek werden). Rabarberke heeft wel een punt dat het maar om een handjevol gevallen gaat en dat het meestal te wijten is aan het feit dat het iq van de pitbull in kwestie twee keer zo hoog was als dat van zijn baasje. Dat hele pitbull verbod riekt naar kleinzerig hollandse verbiedzucht.

Carpa | 10-01-06 | 22:51

@hama: Waar dan?

HoerenSloep | 10-01-06 | 22:50

hallo vrienden

hama | 10-01-06 | 22:49

@haasje over: Altijd dat zelfde gezeik: als tie bijt -maar dat doet tie NOOOIT hoor- is tie dood. Zo'n risico neem je toch niet.
Ik heb in mijn huis toch ook geen granaat en zeg: "als tie afgaat moet tie weg".

HoerenSloep | 10-01-06 | 22:49

@ Hoerensloep

Daar heb je een punt

haasje over | 10-01-06 | 22:47

@gevallenverstand

Je moet je eens verdiepen in de schone lucht die we met zijn allen in de randstad produceren. Schrik je van.

Maar goed, zo'n hondenuitlaatveld is erger. Die drollen zijn niet biologisch afbreekbaar of zo.

Rabarberke | 10-01-06 | 22:46

@ Rabarkerke

Die beesten zijn gefokt om niet te sporen en met stieren te vechten. Da's leuk in de binnenlanden van Argentinië, maar niet in zo'n postzegel omgeving als hier. Het gaat regelmatig fout en een hond die laat zien dattie hier niet kan functioneren moet hier dus niet zijn, maar in de hondenhemel.
En het zijn altijd de sneue types met zo'n hond. Klein piemeltje, nog kleiner bovenkamertje, campingsmoking en stoer kijken. Het is net carbid en water, succes verzekerd.
Heb zelf zo'n blonde sufkut. Alsie ooit bijt isie errug dood. Het is een hond en de kans dat die een kind te grazen neemt moet altijd klein gehouden worden. Slapen dus en helaas helaas de voetbalsupporter is een menselijk wezen (ook al moet je goed kijken).

haasje over | 10-01-06 | 22:45

@Rabarberke: Tja, behalve de voetbalmongeaulen heb je de meeste dingen uit dat rijtje gewoon nodig, maar zo'n bunzing niet, simpel.
.
En kom niet aan auto's, dat kost me m'n nick..;)

HoerenSloep | 10-01-06 | 22:44

@gevallenverstand 10-01-06 @ 22:40
Er komen ook steeds meer mensen, als die allemaal op straat zouden schijten zoals in de Middeleeuwen zou het hier nog veel harder stinken. Nu donderen we het zooitje gewoon in zee, en zomers zwemmen we lekker doorheen.

K1100 | 10-01-06 | 22:44

Er komen steeds meer honden, er zijn zelfs stukken bos waar een walm hangt van hun behoeften.

gevallenverstand | 10-01-06 | 22:40

@Rabarberke 10-01-06 @ 22:36
Hoe is het met ja PH waarde? Vliegtuigen worden niet afgeschaft want dan ben ik mijn baan kwijt, en ik moet trouwens op vakantie vrijdag.
Honden zijn leuk trouwens.

K1100 | 10-01-06 | 22:39

Juist! Die enkele agressieve hond valt in het niet bij al die auto's die dagelijks hun woede op me proberen te koelen. Ik hoef me maar met m'n jerrycan op straat te vertonen of d'r komt er weer een blindelings op me afgeraasd.

drieluik | 10-01-06 | 22:39

@hoerensloep

Schaf dan ook voetbalsupporters en auto's af, volgens mij zijn daarmee meer slachtoffers gevallen dan met honden. Vergeet bussen en vliegtuigen niet en natuurlijk sigaretten en alcohol.

En dat ranzige kutvlees van kippen en varkens wat we hier produceren en waar iedereen die het vreet langzaam van dichtslibt en debiel wordt.

Beetje zeiken over een paar honden, nee daar winnen we veel mee.

Rabarberke | 10-01-06 | 22:36

@Rabarberke: Het perspectief is duidelijk: ut zijn kudtbeesten! Ongeacht of ze nou het gezicht van een peuter afrukken!

HoerenSloep | 10-01-06 | 22:32

*kwispelt blij naar Rabarberke*

vraagstaart | 10-01-06 | 22:30

Die haat ook altijd. Volgens mij zijn er zo'n tienduizend pittbuls geweest ooit in NL, waarvan een hand vol wat uitgespookt heeft. Het baasje was doorgaans een ontzettende debiel, sportschoolfiguur of verknipte randmongool van het soort dat hier ook de nodige wartaal uitslaat. Zoals de debiel wooter, die zelf zowaar nog agressievere wartaal uit zijn bek krijgt dan de gemiddelde kuthond aan agressief gedrag vertoont.

Hoe vaak is het in 20 jaar tijd verkeerd gegaan met die honden? En hoe vaak met auto's? En hoe vaak met voetbalsupporters?

Beetje dingen in perspectief zien graag voordat je hier je scheur opentrekt.

Rabarberke | 10-01-06 | 22:26

katten agressief... welnee...
maar ze schijten wel op straat zodra ze buiten zijn.
zouden dus eigenlijk ook belast moeten worden.

endannog | 10-01-06 | 22:25

Ga eens lekker dood stelletje zielepoten, wat zo af en toe door honden wordt aangericht is vreselijk, maar valt volledig in het niets bij wat mensen elkaar BEWUST aandoen.

fuckface | 10-01-06 | 22:24

scheid?

Mexicano | 10-01-06 | 22:22

Er is een soort van consensus onder hondeneigenaren die luidt: 'We betalen toch belasting dan kan onze scheid toch van opgeruimd worden?' Vervolgens roept men steeds weer dat katten ook agressief zijn. zie 17:23 Redenloos, maar het begin van verweer is er!

gevallenverstand | 10-01-06 | 22:16

omerta62 10-01-06 @ 22:12

Móet dat dan per se gezegd worden?
Ik bedoel, ieder zinnig mens heeft sowieso wel een hekel aan scootertuig. Dat is algemeen bekend. Er is iets grondig met je mis als je daar géén tyfushekel aan hebt, of erger nog, ertoe behoort.

Harige Bangmaker | 10-01-06 | 22:15

Zo hond, zo baas. Het feit dat die persoon zn soort had zegt al heel veel over de baas, zo niet genoeg. Wat zie je in godsnaam in zn lelijke rothond met een aggresieve kutkop? Een hond neem je meestal omdat het lief en schattig is en dan neem je niet zn aggresieve kuthond. Het is al de zoveelste keer dat het fout gaat met dit soort honden, elke x is er 1 teveel. Afmaken die terriers allemaal

Wooter | 10-01-06 | 22:15

vanwege een fipo had cugel nu al maanden een ban en postte hier dus niet meer op den duur
-edit lieve mail sturen is unban-

cugel | 10-01-06 | 22:14

vraagstaart 10-01-06 @ 22:03
Goed gesproken vriend.. ugh!
Ik heb last van die ventjes van 19 jaar die met een teringgang de beloopbare gedeelten van de openbare weg,genaamd stoepen, onveilig maken met die stinkscooters zonder uitlaat!
Ik heb nog niemand horen zeggen dat die mannekes van hun scooter getrokken moeten worden,vervolgens ontkleed ,overgoten met benzine en in de brand gestoken moeten worden!
Niettemin heeft vorige week zo'n lieverdje hier vlakbij een vrouw half invalide gereden.....

omerta62 | 10-01-06 | 22:12

ja, zo ben ik tenminste weer herkenbaar als cugel

cugel | 10-01-06 | 22:12

Test geslaagd, cugel2?

Harige Bangmaker | 10-01-06 | 22:12

Hondeneigenaren zijn wandelende minderwaardigheidscomplexen: ze hebben nergens wat te vertellen: bij de vrouw niet, bij de blagen niet, bij de collega's niet, alleen zo'n onderdanig, onderkruipend, stinkend strontfabriekje aan een touw kijkt 'm met grote honden(hahahaha)ogen aan. Zeau zielig! Affakkellen die hap!
Soms zie je een lekker wijf op straat en denk je Hmmm, maar dan komt er zo'n kuthond achteraan en dat weet je het al weer: die muts van d'r stinkt net zo als die muil van dat beest. Gadver.

HoerenSloep | 10-01-06 | 22:09

test

cugel | 10-01-06 | 22:08

alle beesten het huis uit, te beginnen mijn grot. Hiero wordt niet eens hondenbelasting betaald voor die zandbakvervuilende, hethelejaarkankerherrieproducerende surrogaten voor het kind dat je met de zomervakantie niet naar een asiel kunt brengen.

zeiksmurf | 10-01-06 | 22:08

Nou, van het lezen van de meeste posts hier word je niet vrolijk. Als je "honden" vervangt door mocro's, negerts, BrEeZaH's, Van Jeaule's familie, Job Picklik of Exota Marcel heeft Joris er een dagtaak bij.

Met de onverdraagzaamheid van een Volkskrantredacteur gaan hier reaguuurders te keer tegen 's mensen beste vriend. Het gaat niet om de hond, het gaat om de uitwassen van de hond! Laat onze viervoetige vriend niet lijden onder het stigma dat een klein aantal in glimmend paars gestoken Tokkies met een groot minderwaardigheidscomplex en een omgekeerd evenredig groot pikkie hen geeft, door rotgefokte rasjes verder te verkleauten met een "opvoeding" die te vergelijken is met wat in Mauthausen in 40-45 gebeurde.

Een echte, goed opgevoede hond met een baas die 'm de baas is (vandaar: baas) is geen gevaar, schijt netjes in de goot en gedraagt zich. Ik heb een hele grote (hond, dus) die nooit, maar dan ook nooit vervelend doet tegen kinderen - maar natuurlijk gaat geen weldenkend mens het risico desondanks nemen, zo'n hond laat je nooit met kinderen alleen. Als je dat niet kan snappen, moet je geen hond nemen en verdien je net als het beest een neqschot als er wat gebeurt.

Tenzij het een vervelend kudtkind is natuurlijk, of die zeikerd van een buurman, of een Jehova op zondagmorgen, of de belastinginspecteur, of Koos Spee, of een krakert op een bakfiets, of een Volkskrantnazi.

vraagstaart | 10-01-06 | 22:03

Bah, honden zijn vies en nutteloos.

WillemIII | 10-01-06 | 21:58

@gevallenverstand
Pervers, je honden trainen om de geur van een natte poes te herkennen.

drieluik | 10-01-06 | 21:48

@gevallenverstand 10-01-06 @ 21:42
Nu we het toch over honden en katten hebben, heb je geen overbuurvrouw van een jaar of 25 met flinke prammen en een poesje (mag geschoren zijn)?
Aanwezigheid van hond geen bezwaar.

Mexicano | 10-01-06 | 21:47

Goed de stemming zit erin. Iemand interesse in het adres van mijn heaumeau overbuurvrouw die haar altijd blaffende honden gebruikt om andere pothondeneigenaressen op te pikken?

gevallenverstand | 10-01-06 | 21:42

@Pritt Stift
Vriend, ik bespeur een agressief ondertoontje. Ben je vandaag niet genaaid ofzeau? Kom maar www.flibbertigibbet.nu/ want deze wijven hebben er zin an en jij bent vast de enige die geen stijlloos ipbannetje heeft gekregen daar in dat gastenboekje.

@Hama
Kan jij nog reauken daaro? ;-))

nuked | 10-01-06 | 21:35

@Harige Bangmaker 10-01-06 @ 21:31
Helemaal mee eens. Je hoeft ze niet uit te laten en er evenmin met een schep en poepzak achteraan te lopen.

Mexicano | 10-01-06 | 21:33

Doe mij maar een kat.
Of twee.
Drie ook goed.

Niet meer.

Harige Bangmaker | 10-01-06 | 21:31

Er is niks mis met een sterke, grote hond, zolang het beest maar afgericht is. Maar zoals ik al op nieuwsnieuws zei: Doe mij maar een Rottweiler (en z'n oren en staart niet couperen, maar gewoon heel laten).

Framoes | 10-01-06 | 21:26

PRI-I-II-III-TTT!!! Poep...*POEP*!! o.k.?

TM | 10-01-06 | 21:20

Opstoken die bijtgrage gevallen. Inclusief eigenaren..."Ik stond erbij en ik keek..."

En ga eens werken i.p.v. overdag de hondjes uitlaten!

Stelletje kleautmongeaulen. Bah.

*de grote storthoop heeft gesproken.... JAAAAAAAAAAAAAH*

Jorgos | 10-01-06 | 21:17

Waarom is justitie zo slap vragen velen zich af. Waarom wordt er überhaupt zo halfzacht opgetreden tegen alle criminelen (losgeslagen mocro's, tokkies enz)? Dat komt omdat de toplaag van de maatschappij niet gevormd wordt door mensen die streetwise zijn. Nee, het zijn de eenden, de dagobertjes, de Leische heren en Heren van Adel die hier de dienst uitmaken.

Barbapoeppa | 10-01-06 | 21:14

*neurie 'Het hondje van Dirkie' van Wim Sonnevelt*

veest van pim | 10-01-06 | 21:12

Een Pritt-bull zonder gebit lijkt mij de ideale hond.

Karel kwakbol | 10-01-06 | 21:07

Dat doet ie anders noooooooooooit.......

Prof. Dr. Paardekuth | 10-01-06 | 20:57

Tis idd altijd weer een uitdaging om hier tegen de gevestigde orde te schoppen.

.bolletje | 10-01-06 | 20:49

Ja, maar ik had het over het laten informeren.
GS moet namelijk wel lekker selectief blijven.
Maakt het makkelijker om je mening te vormen.

Harige Bangmaker | 10-01-06 | 20:48

@ Harige

Gekkie.
Het staat zelfs in de bron..
.
Onderzoek van de Algemene Inspectie Dienst (AID) op het lichaam van de zaterdag direct afgemaakte hond heeft dit uitgewezen.

.bolletje | 10-01-06 | 20:46

@.bolletje 10-01-06 @ 20:34

Doe niet zo mal.

Harige Bangmaker | 10-01-06 | 20:42

De hond die dat kindje uit die buggy sleurde is binnen een uur ingeslapen door een dierenarts.
.
Geenstijl, laat je informeren.

.bolletje | 10-01-06 | 20:34

haasje over 10-01-06 @ 20:17
Mee eens...
Schietende stekende en verkrachtende antilianen ook.

omerta62 | 10-01-06 | 20:18

@Ommerta
Terecht. Ik sta achter je.

Nemo | 10-01-06 | 20:18

Heb zelf hond, is leuk, bijtende hond moet slapies doen

haasje over | 10-01-06 | 20:17

Nemo 10-01-06 @ 20:00

Moest wel Nemo... volgens Hama hadden zij het vermogen gehad om mijn bedrijfs pc eventjes te rehabiliteren zonder dat ik daar toestemming voor gegeven zou hebben.
Moest even wat slijm op de eendenklep neer gaan leggen...

omerta62 | 10-01-06 | 20:05

Niet dat honden nou dood moeten, maar is het fokken van hondenrassen geen inteelt? Het is maar vraag ik weet eigenlijk niks van honden.

SpongeBob | 10-01-06 | 20:05

@Mamaloe de 2de<br>
Ook dank. We zaten tegelijk aan onze post te werken volgens mij. Kan gebeuren. Zo vullen we elkaar mooi aan. In jouw post ook een paar rake punten. Maar op redelijkheid gestoelde tegenreacties verwacht ik eigenlijk niet. Die lui zijn vast blindegeleidehonden aan het afknallen, wordt de wereld beter van of zo.
Enfin, tijd voor meer ander zaken nu. Koffie en daarna weer aan het werk... ;(

Crimson | 10-01-06 | 20:02

@Omerta
Goed bezig daro!

Nemo | 10-01-06 | 20:00

Laat een ding goed duidelijk zijn, ik heb geen hekel aan honden, ik heb een hekel aan de uitwassen van honden.
Als iemand mij met redelijke argumenten kan vertellen waarom het leuk is om een potentieel moordwapen in huis te halen, terwijl er andere opties zijn, stel ik mijn standpunt bij. Een nationaal verbod op alle honden waarvan bekend is dat ze een wat korter lontje hebben dan de gemiddelde vlooienbunker, lijkt mij tot dan de meest zinvolle en volwassen oplossing.

CoJoNes | 10-01-06 | 19:59

hama 10-01-06 @ 19:56

Ik gedraag me... beloofd is beloofd
*en jankt nog een oor bij brutus naar binnen*

omerta62 | 10-01-06 | 19:58

@crimson

Zie bovenstaande post!!ook jij bedankt voor eigenlijk dezelfde versie,goed opgebouwd... helaas is dat bewegen met dieren in mijn geval wat lastig ,ze moeten zo hard rennen naast me racefiets;-)

Mamaloe de 2de | 10-01-06 | 19:58

stijlvolle reactie bij de dd dames, omerta
moet nu effe poepen en daarna GTST, kom straks weer terug, hou je rustig he?

hama | 10-01-06 | 19:56

Je kan wel weer zien wie er in nederland de baas is. Als de politie in zijn broek sch*t om deze zaak grondig aan te pakken dan lusten de honden daar geen brood van. Een slap excuus als: "softdrugs in de woning gevonden", verzinnen om een paar van die draaideur criminelen vast te houden. Die gasten hebben een poging tot moord op hun geweten als ze weten dat die honden niet betrouwbaar zijn. Publiek terecht stellen die gasten.

Aan allen die denken met gif en aanverwanten het "honden probleem" te bestrijden: lekker handig. Strooi je dat spul zo her en der rond buiten, ligt het niet alleen te graai en grabbel voor de hond, maar ook voor eventueel argeloos passerende kindjes. <br>
Verder barst het weer van de weloverwogen en tevens ook goed onderbouwde reacties, waarvoor dank. Klapklapklap. <br>
Het zou velen van u niet misstaan zich eens te verdiepen in het fenomeen hond. Het zijn beesten ja. En ze kunnen weleens bijten ja. Maar dat heeft, zoals hierboven reeds opgemerkt, altijd een oorzaak. Meestal is het de opvoeding, soms ligt het aan de situatie van de hond zelf (ik spreek uit ervaring, ik kende ooit een hond die ernstig ziek bleek te zijn en daarom geen persoon nabij dulde, het beest bleek op sterven na dood van de kanker), en heel soms heb je honden die gewoon een steekje los hebben. Komt ook bij mensen voor (heel soms). <br>
Van de andere kant bekeken hebben we zo hier en daar ook veel profijt gehad van honden. In het verleden (en nog wel, maar dan op bescheidener schaal) werden honden voor zeer veel taken ingezet, waarvan het helpen bij reddingswerkzaamheden niet de minste taak is waarin honden kunnen uitblinken.<br>
En ja, ik heb ook honden, en wij (ons gezin, inclusief kinderen) genieten volop van die beesten. Omdat we er actief mee bezig zijn, zijn onze honden (uit het asiel) juist van slecht gesocialiseerde en angstige honden veranderd in trouwe makkers. En natuurlijk moet je altijd verantwoord met die beesten omgaan. Nooit alleen met kleine kinderen laten, altijd consequent in wat wel en niet mag, en ruim voldoende tijd besteden aan die beesten. Ik durf zelfs te stellen dat ik dankzij mijn honden gezonder leef, want meer beweeg dan zonder honden.

Crimson | 10-01-06 | 19:52

Die hondse reacties hier ook soms, daar lusten de honden geen kind.. eh brood van.

Usagi | 10-01-06 | 19:52

@usagi

Daar heb je helemaal gelijk in,kort en krachtig,maar kort

Mamaloe de 2de | 10-01-06 | 19:51

//way off topic//
Yesssss,
nieuwe Apple/Intel iMac's en laptops, supersnel, superplat en supergeyl..!!!
*veegt spetters van beeldscherm*

vander F | 10-01-06 | 19:51

@cojones
ik heb 1 kat, de andere kat is laatst overleden. Ik houdt eigenlijk meer van honden, maar ben nogal lui aangelegd: verplicht 3 of 4 keer per dag uitlaten trekt mij niet aan.

Onderbuik | 10-01-06 | 19:50

hama 10-01-06 @ 19:48
Ben al weer rustig... ff pilletje genomen..
Bleef ie nou?
By the way... ben nog even bij de dos dames geweest...

omerta62 | 10-01-06 | 19:50

Dag omerta, wat is er loos, maak je je weer te druk?

hama | 10-01-06 | 19:48

Die kuthonden ook. En dan heb ik het alleen nog maar over de baasjes.

Iefje | 10-01-06 | 19:47

het is met honden net als met kinderen: sommige mensen kunnen er beter niet aan beginnen...

Onderbuik | 10-01-06 | 19:46

Mamaloe de 2de 10-01-06 @ 19:44

Mijn excuses, ik drukte wat later op de post knop dan dat ik het getypt had. Neemt niet weg dat mijn bericht heel wat beter te lezen is.

Usagi | 10-01-06 | 19:46

Lol @ omerta
Eloquent gesteld. Serieus.
Weet niet waarom ik het je vertel, maar heb zelf gewoon 2 katten, met evenveel -bakken. Heeft niemand last van en mijn bloedruk blijft OK ;)

CoJoNes | 10-01-06 | 19:45

@Usagi

Bedankt voor de verkorte versie van mijn post,moet je vaker doen...

Mamaloe de 2de | 10-01-06 | 19:44


Omerta Omerta Omerta...

Weer schaamhaar aan het roken?

Tssss....

Apotheker | 10-01-06 | 19:44

CoJoNes 10-01-06 @ 19:33
Nog 1 dan: luister cobus jopie en nestor:
Dat jij met je grote gezinnengezicht in de dierentuin samen met je verkankerde gezinsdramatische sociale dienst problematiek moet komen om een dier te kunnen aaien is niet mijn probleem!
Misschien kan je die apotheker eens onder zijn smerige ballen aaien om het harige gevoel eens te krijgen.
Verder ben je volgens mij een weiwaterpisser die door zijn neus lult om zijn gore stembandjes te sparen... oftewel je zit in je eigen tuin te blaffen om een hond uit te sparen!
Gierige nitwit op sokken!
Ps. ik haat je... maar voor de rest ben je ook wel ergens okay... een gozer uit 1 stuk.. tis jammer dat die vieze reet van je in tweeeen ligt!

Toedeloe.. lul

omerta62 | 10-01-06 | 19:41

Elk hondenras is gefokt om te scheuren, open te rijten en te doden, want daarom waren ze de beste vriend van de mens. Kleinere hondjes scheurden vogeltjes en keine zoogdiertjes aan stukken en de grotere versies trokken hertjes en zwijntjes uit elkaar. Dat er nu andere hondenbaantjes bestaan is mooi, maar dat instinct zit er nog steeds in. Elke hond is gevaarlijk, niet alleen de vechthondenfamilie. Met de juiste opvoeding krijg je de drang naar het instinct minder, maar niet geheel weg.

Helaas zijn er nogal veel mensen die hun hond dus slecht of zelfs helemaal niet opvoeden, maar net een pittbull in de nieuwe clip van een stoere rapnegert zagen en er ook eentje moesten hebben, want dan zijn zij ook echte gangsters. Dan krijg je dus kudthonden die (onder andere) kinderen grijpen.

Usagi | 10-01-06 | 19:39

Justitie had de hondeneigenaren de eerste keer goed moeten aanpakken, het is schandalig dat ze er de eerste keer te makkelijk tussenuit gekomen zijn. Kudt gasten!

OversteKarremans | 10-01-06 | 19:38

@iedereen

Ik denk dat een hoop mensen de greep op het leven en leven met dieren een beetje kwijt zijn,allereerst heeft de hond de mens in het verleden altijd gediend,karren voortrekkend,waakhonden,jachthonden denk aan dat soort dingen,dat over de loop van de geschiedenis de hond niet meer uit ons leven is weg te denken staat buiten kijf,maar zoals met zovele dingen slaan we natuurlijk weer door,vroeger had je geen rassen als pitbulls of mastiffs,je had herders,poedels,vuilnisbakkenrassen en nog veel meer honden,maar NOOIT gefokt als vechthond,jullie vergeten namelijk dat het de MENS is die deze soorten heeft gefokt,een pitbull of eigenlijk welke ras-hond dan ook is een "freak of nature"en het gedrag is VOLKOMEN te wijten aan de mens.Het moet dan ook streng verboden worden om dit soort honden te houden,te fokken enz.en geen boetes maar zware gevanenisstraffen want er zit een gigantische industrie achter,plus vind ik ook dat labiele,slecht opgevoede of asociale mensen(wel eens een normaal mens met een pitbull gezien,ik niet) dit soort honden moeten laten inslapen,maar daar ligt de verantwoordelijkheid bij de dierenbescherming,want die geeft aan jan en alleman maar van alles mee zonder de geschiedenis of het gedragspatroon van deze mensen te bekijken.
Dan nog iets,maar dat is meer voor de gebrekkigen onder ons,als je niet met dieren wil of kan omgaan mankeer je iets,ik heb een hele mooie jeugd gehad(en toch post ik hier,lol)en onze hond speelde daar een grote rol in,ik heb mijn vader(oud-marinier)maar 1 keer zien huilen en dat was toen we onze hond lieten inslapen,het is goed voor kinderen om met dieren om te gaan zodat ze respect krijgen voor de natuur en hem niet zo naar de klote helpen als de generaties daarvoor.

Kortom als je een hekel aan honden of ander dieren hebt,heb je een gebrek,maar wat het belangrijkste is is dat dit soort rashonden worden uitgeroeid,want ze zijn niet gefokt om de mens te dienen of als gezelschap te dienen,maar om zich tegen andere honden dood te vechten waar MENSEN dan weer aan verdienen,ja we zijn behoorlijk de weg kwijt kwa honden vinden jullie ook niet?Honden dienen trouwens nog steeds de mens;

www.geleidehond.nl/kngf.asp

Mamaloe de 2de | 10-01-06 | 19:33

@omerta
sorry, ik ga ervandoor. Zou jij ook moeten doen, gewoon alles van je af zetten. Rustig op de bank neerploffen met een koud biertje.

SODEP | 10-01-06 | 19:33

Grappig, nog nooit iemand met katten gezien die zo heftig kan reageren als ze z'n katten 'aanvallen'. Ook zelden zoveel spelfouten, typo's en grammaticale blunders zien maken door iemand, zonder weggejorist te worden. omerta=huppeltutje??

CoJoNes | 10-01-06 | 19:33

SODEP 10-01-06 @ 19:28
Ga jij zo langzamerhand eens de bijl overnemen... makker?
Waar is Hama?....*zucht*

omerta62 | 10-01-06 | 19:29

Hond valt aan = hond moet worden afgemaakt. Schuldigen (baasje, opvoeding, blah blah) worden later wel aangewezen. Hond staat lager dan de mens. Punt.

Je Zwager | 10-01-06 | 19:29

@omerta
Blijven ademen, blijven ademen.

SODEP | 10-01-06 | 19:28

CoJoNes 10-01-06 @ 19:26
En u ook... met die uitzondering dat uw vader zich af staat te trekken

omerta62 | 10-01-06 | 19:28

-weggejorist-

omerta62 | 10-01-06 | 19:26

ok die=dies en sorry nee, geen spellingcontrole. dombo

CoJoNes | 10-01-06 | 19:26

@Omerta

Spellingscontrole?

Horse you rode ìn?

Hanoy?

Ehr... Neem me niet kwalijk maar volgens mij bent u dom.

Apotheker | 10-01-06 | 19:25

Het is niet leuk meer.... Ik kan niet eens even een leuke rally slaan met dat stelletje gespuis wat nu door heeft je geen creditcard voor GS hoeft te hebben!!
Redactie... stuur eens wat zwaargewichten!

omerta62 | 10-01-06 | 19:25


@ Omerta

Ja, paard. Ook lekker.

Apotheker | 10-01-06 | 19:23

CoJoNes 10-01-06 @ 19:21
Een excuus uwer zijde is hier op zijn plaats denk ik ...
Gezien uw spellingscontrole.

omerta62 | 10-01-06 | 19:23

Apotheker 10-01-06 @ 19:19
Fuck you and the horse you rode in to hanoy!

omerta62 | 10-01-06 | 19:21

Honden zijn ideaal. Al die mensen met een klein Ego en een kudtbaantje kunnen hun frustratie en machtswellust, de gemiste kansen en verkwanselde affectie op dit stinkend excuus voor een zoogdier botvieren. Scheelt een boel zinloos geweld, aanrandingen en wat die meer zij.

CoJoNes | 10-01-06 | 19:21

@ Onderbuik

Maar die honden toch ook spuitje ondanks dat ze verpest zijn door baasje??
Feit blijft dat ze verpest zijn

Zaadbuqs | 10-01-06 | 19:21

Dat die killerdogs als staffords niet verboden zijn, te belachelijk voor woorden.

MasterAB | 10-01-06 | 19:21

@huppeltutje
ja american bulldogs hebben een soort bult op hun neus. Volgens discovery channel zijn het juist lievere honden dan american stafforshire. Maar hoe dan ook: het gaat hier inderdaad over zeer bedenkelijke bazen, en de hond is de dupe...
spuitje voor die bazen dus maar...

Onderbuik | 10-01-06 | 19:20

@ SODEP

Misschien was ik iets te enthousiast...
:P

Zaadbuqs | 10-01-06 | 19:19

ROFL @omerta
Een sticker op je bumper met "mijn hond is mijn hobby" OMFG naast "mijn kind is mijn vrind" zeker. Ze bestaan echt, dit soort meaugeaulen.

CoJoNes | 10-01-06 | 19:19


Ben net effe terug uit Hanoi waar ze de perfecte oplossing hebben voor zo'n probleem.

Lekker gemarineerd met een chilisausje.

Apotheker | 10-01-06 | 19:19

Zaadbuqs 10-01-06 @ 19:15
Dat van dat tuinhek is raak....
De rest getuigt van IQ

omerta62 | 10-01-06 | 19:18

@Zaadbuqs
je bedoelt nu dus de bijtende hond? Daarmee ben ik het ook eens, maar niet alle honden doen dit. Je opmerking alle honden abgasen sloeg dus werkelijk nergens op.

SODEP | 10-01-06 | 19:18

Roei die gore kuthonden nou eens uit. Geen uitzonderingen. Al die door de mens (op)gefokte vecht/kill kill kill puppies weg!

Animon | 10-01-06 | 19:17

Ik heb idd een IQ van een roestig tuinhek, maar ik heb de schurft aan mensen die de hond gaan lopen verdedigen(is NB een soort groenlinks standpunt man)
Hond bijt>Schuld baasje>klopt>maar hond mag ook rustig dood hoor!!

Zaadbuqs | 10-01-06 | 19:15

laurens291 10-01-06 @ 19:12
U bent welkom!

omerta62 | 10-01-06 | 19:15

caspert79 10-01-06 @ 19:11

Caspert zijn vriendin is afgepakt door een negert met een enorme pik(t)?

omerta62 | 10-01-06 | 19:13

@Zaadbuqs
"Alle honden Abgasen"
.
Mijn hond vertoont meer intelligentie bij het staren naar de reet van een andere hond, dan jij met dit soort opmerkingen doet.

SODEP | 10-01-06 | 19:13

weer lekker laag hier allemaal zeg, dood aan de hondenhaters zou ik zo zeggen. 99% van de honden in Nederland doet geen reet (qua agressiviteit) en toch moeten ze allemaal afgemaakt worden :X. En ja, ik heb een hond.

laurens291 | 10-01-06 | 19:12

@ onderbuik

dank je ;)... american bulldogs is een ander soort als am staffs...
gelukkig maar... folgens mij zijn dat die met de varkensneus of niet?
wederom de zelfde discussie..

@ iedereen
zie nieuwsnieuws 16:36

huppeltutje | 10-01-06 | 19:12

Alle honden Abgasen
En iedereen die zegt: "Ja en de hond kan er nix aan doen" Soll auch abgegast werden...

Zaadbuqs | 10-01-06 | 19:11

Ook een schijthekel aan dat soort tuig met van die lelijke vechthonden. Doodstraf aan die kutgast.

caspert79 | 10-01-06 | 19:11

Ik vind de aanvallen een beetje tegenvallen op het hondenfort.
Redactie... even nog een sappige update bij het hondenstukje?
Ik verveel me....*zullen we toch maar naar het jozef rulofforum gaan brutus?*

omerta62 | 10-01-06 | 19:10

Alle honden Abgasen
En iedereen die zegt: "Ja en de hond kan er nix aan doen" Soll auch abgegast werden...

Zaadbuqs | 10-01-06 | 19:10

Stijlvol stijlloos 10-01-06 @ 19:01
Wederom hulde.

omerta62 | 10-01-06 | 19:05

Onderbuik 10-01-06 @ 18:56
Geen probleem... maar niet van mijn rottweiler ...
Heeft een niet te behandelen wurmpje in zijn ontlasting op het moment.
Waarschijnlijk opgelopen toen hij een kind heeft verorbert...
Die tering babyvoeding van tegenwoordig!

omerta62 | 10-01-06 | 19:04

Stelletje domme reacties hier . Dood aan alle hunden enzo, ik zeg dood aan alle hundenhater met hun eenvoudige mening. Ik heb zelf geen hund maar ik kan voorstellen dat je dat leuk vindt. Waarom mensen dat ontnemen , als je dat doet kan je wel meer gaan verbieden want ik heb ook een pleurishekel aan bejaarde op de weg en die schijten ook waar ze maar willen. En ja die motherfucker wannabe bad nigga's en wigga's die de bad boy uit willen hangen met pitbulls die moet je preventief ruimen, inclusief eigenaren!! Maar je moet ze niet allemaal over een kant scheren ( hu? ) ..........

Stijlvol stijlloos | 10-01-06 | 19:01

@huppeltutje
het artikel www.nhd.nl/Index/0,4731,,00.html?sHoof... heeft het amerikaanse buldogs, ws bedoelen ze american stafforshire o.i.d.?
De eigenaren van de honden voldoen aan het stereotype beeld wat ik heb: geen frisse jongens, softdrugs, en bovendien: het was al de TWEEDE keer. Wat een slap zooitje.

Onderbuik | 10-01-06 | 19:01

Die Purmerender mogen ze wat mij betreft samen met zijn Almeerse loverboy tussen de varkens gooien, het enige wat er dan overblijft zijn twee gebitjes en een gouwe tand.

Ðaimler | 10-01-06 | 19:01

Milk 10-01-06 @ 18:55
mmhh... tja... milk...... van milk and honey?
Wat lief!
U zit tijdens verjaardagen ook stiekum in de hal met een aansteker de jassen van de visite in de fik te steken?..

*tss.. wat een gekken he brutus.. en ziet lijdzaam nog een varkensoor naar binnen glijden**

omerta62 | 10-01-06 | 19:00

@omerta62
niet door mij i.i.g. misschien door een hond?

Onderbuik | 10-01-06 | 18:56

Eric Venhof 10-01-06 @ 18:53
Van mij mag u schijten waar u wilt... als het maar niet in mijn bek is!
*koest maar jongen.. het baasje wordt geflamed*

omerta62 | 10-01-06 | 18:56

Ze moeten gewoon dat hele ras uitmoorden, gewoon openbaar stenigen of allemaal op een hoop en dan de fik erin...
Kunnen die kut rossen niet gewoon een lieve labrador of een golden-retriever nemen? desnoods een chiauhua!

Milk | 10-01-06 | 18:55

omerta62 10-01-06 @ 18:54
Spaniel...

da wizard | 10-01-06 | 18:55

@omerta62:

groot gelijk omerta.. de baasjes zijn schuldig, niet de hond zelf.. zelfs al is de hond niet (geheel) te vertrouwen, dan is het aan het baasje om 'm aan de lijn te houden.. ik heb zelf ook een hele mooie Mechelaar, niks mis mee.. Luistert goed, is lief voor de meeste mensen (behalve als ze naar knoflook snuffelen, hehehe.. ;) ), en piekert er niet over om aan onze baby te komen, eerder zal ze die beschermen.. Desondanks houd ik 'r goed in de gaten, want het BLIJFT een hond.. Het ligt aan mij om ervoor te zorgen dat ze niks uitvreet.. Want dan ben ik schuldig, en niet dat beest.. dus, stelletje kleinzielige hondenhatertjes onder ons: op z'n "GS": ongezien de tyfus en een virtueel neqschot vanaf deze kant.. tenzij jullie e.e.a. 'ns gaan relativeren.. baasjes waarvan de hond "fout gaat" afmaken ok.. Maar van die beestjes blijf je af.. en de eerste de beste mongeaul die ik tegenkom die ik gif op straat zie pleuren, die krijgt van mij een abonnement op Monuta.

TenderMaster | 10-01-06 | 18:55

da wizard 10-01-06 @ 18:52
even raden: een chiwawa?

omerta62 | 10-01-06 | 18:54

Rechtsongelijkheid: als ik wildplas, kost me dat 50 euro. Honden zeiken en schijten ongestraft heel de stad vol.
Snapt u het nog?

Eric Venhof | 10-01-06 | 18:53

Als een hond bijt of wat anders fout doet, straf de eigenaar die is verantwoordelijk!
Een hond is zo slecht als zijn baas!
Ik heb trouwens een schat van een hondje...

da wizard | 10-01-06 | 18:52

wat voor soort honden waren het?
krijg het er niet uit het berichtje...
hulpppp...

huppeltutje | 10-01-06 | 18:52

Onderbuik 10-01-06 @ 18:49
Wordt hier een link gelegd naar onze antiliaanse topic van vanmiddag?

omerta62 | 10-01-06 | 18:52

Maar van mijn hondje blijf je af...

da wizard | 10-01-06 | 18:51

dit geemmer over die zgn gevaarlijke honderassen is nou al zo'n 20 jaar aan de gang. De overheid had als "oplossing" om de pitbull te verbieden. Nu hebben diezelfde mensen een American Steffordshire, ben ik nu zo slim of is de overheid zo dom: dit is toch te verwachten.
Oplossing: mensen die niet kunnen omgaan met een hond, bv niet goed op kunnen opvoeden of nog erger: de hond gebruiken om lekker stoer achter te verschuilen, gewoon die hond in beslag nemen, en de eigenaar verbieden een hond te nemen. Wat een slap gedoel zeg.

Onderbuik | 10-01-06 | 18:49

rn1970 10-01-06 @ 18:41
Het kunnen ook de eerste opkomende acnepuntjes zijn dat hij zo reageert...
Ac(h) nee he?
Verder heb ik het vermoeden dat hij inderdaad vanuit een stiekum ingeslopen wachtkamertje der beveiliging van een of andere gesloten instelling zit te posten.

omerta62 | 10-01-06 | 18:49

Ik ben effe aan het hijgen bij ome steve Jobs keynote, tripel en nootjes onder handbereik.
En honden en katten zijn toffe beesten, duh.
*terug naar de mac's*

vander F | 10-01-06 | 18:46

rn1970 10-01-06 @ 18:41
Die oren van die linzenzuiger... die kan ik wel gebruiken zeg!
Even roken en ... hoppa
* en streelt zijn geweldige moordmachine*

omerta62 | 10-01-06 | 18:45

@geytennöker 10-01-06 @ 18:32
Ik word liever opgevreten door een hond en in me reet geneukt door het baasje in trainingspak met slippers dan dat ik ooit een geflipte psychopaat als jij hoop te ontmoeten.

blawablawa | 10-01-06 | 18:43

ipje 10-01-06 @ 18:39

Hulde ipje...

omerta62 | 10-01-06 | 18:41

Een van de slachtoffers waren zeker bekende van de redactie gezien dit felle bericht. Mag ik u erop wijze dat deze honden het slachtoffer zijn van hun eigenaars..... dus een beetje R E S P E C T voor deze lieve schoothondjes.

ipje | 10-01-06 | 18:39

geytennöker 10-01-06 @ 18:32
U pak ik er even tussendoor.
Misschien verwart u mijn hond met uzelf .. wat er op neerkomt dat u volgens mij denkt dat een hond net als u ,aan die zoute zijksluiter van zijn moeder gaat liggen likken... fout.. helemaal fout.
Een getrainde hond likt alleen maar aan lijken... bij voorkeur die van u.

omerta62 | 10-01-06 | 18:39

U wenst een behandeling van mij?
Op 1 voorwaarde.. dat u niet net belletje heeft getrokken en inmiddels hard aan het wegrennen bent.
Een echte hondehater heeft eitjes in zijn (zeeman)broekje hangen.. en blijft staan... ik ben benieuwd.

omerta62 | 10-01-06 | 18:35

Poepcentrales?????? Gewoon schijtfabrieken.

Neehè | 10-01-06 | 18:34

Honden kun je uitstekend van kant maken door ze vergiftigd vlees voor hun bakkes te gooien, ik geloof dat ze de pijp uitgaan van nitraatzouten anders werkt een overdosis slaapmiddel ook wel. Een alternatief is et om een jerrycan van die ouderwets lekkere antivries over hun hek te gooien, die zo zoet smaakt maar wel giftig is.

En voor alle hypocriete hondenlulzuigers die geen kroket kopen van een koreaan omdat daar hond in zit: val lekker dood.

geytennöker | 10-01-06 | 18:32

Ik zal hier gerust wel een zooi flames mee over me heen krijgen, maar neem er even notie van dat het MIJN mening is: Ik heb persoonlijk dus een ontiegelijke teringhekel aan honden en waar ik nog grotere teringhekel aan heb zijn van die slungeltjes of mennekes in de midlifecrisis met zo'n pitbullsmoking aan (trainingspak), gouden kettingen en zo'n "stoere" hond als een rottweiler, pitbull of whatever. En van die domme sloeries die beweren dat het eigenlijk "zulke lieve hondjes" zijn.
Honden stinken, zijn dom, lawaaierig en hun bezitters stinken ook naar hond, net als hun huis en ik vind dat het in ieder geval eens tijd wordt voor verplichte hondenuitlaatplekken en dan interesseerd het mij geen fuck als die hondenbezitters midden in de nacht en door weer en wind 5 km. moeten lopen om de hond te laten schijten omdat ze anders een bekeuring krijgen van pakweg 65 euri.
Toedeloe.

MiRRoRMaN | 10-01-06 | 18:29

argh 10-01-06 @ 18:27
U wenst een behandeling te ondergaan van mijn kindje?

omerta62 | 10-01-06 | 18:28

kudt honden eigenaars

argh | 10-01-06 | 18:27

6 keer slapie voor Pritt Stift, komt meteen! Plus 2 van die pijltjes geweren dat we kunnen gaan jagen.

ThaCheat | 10-01-06 | 18:25

PogingX 10-01-06 @ 18:14
Ik kan geen vermaak zien in het stukje luisterend naar uw geplaatste link mijnheer.
Dat snapt u?
Ik heb niets voor niks een sticker op mijn achterbumper: "mijn hond is mijn hobby", en betaal niet "voor de aartsvijand van de hond" maandelijks een bedrag aan de hondenclub"het killertje".
Waar ze overigens fantastische frikandellen verkopen..(alleen de javaanse)

omerta62 | 10-01-06 | 18:22

Ben ooit een kat tegengekomen... Hij/het lag in de glasbak...
Lijkt me een mooie straf voor de baasjes van deze kudtbeesten..
Enne... Goed schudden bij 't leeggooien..

schnabbel | 10-01-06 | 18:20

@blawablawa
Voor de goede orde: Juist, dat is maar wat ik zeggen wilde.

knuffelpoes | 10-01-06 | 18:14

Dan krijgt jouw hond misschien ook wel een straatverbod. Ik mag ook niet meer zonder begeleiding bij de peuterschool komen, ook iets met hijgen en achtervolgen...

gringo ricardo | 10-01-06 | 18:12

Wel GVD!
WEER over die harige zieltjes!
Wat is dat met die redactie hier?
Ik voel me nu eens flink gediscrimineerd.(op zich wel prettig eigenlijk)
Ik heb al eerder verteld dat je een rottweiler niet kwaad moet maken door middel van naar hem te kijken!
Dat is zelfmoord... loop dan gewoon om met zo'n schijtmachine in een wagentje!
Altijd dat gehakketak over die honden..*en loopt naar zijn rottweiler van 56 kilo toe met 5 gerookte varkensoren*

omerta62 | 10-01-06 | 18:11

O ja, en mijn hond bijt ook niet, hij achtervolgt de kinderen alleen met hijgende bek. Hij bijt nooit.

King of controversy | 10-01-06 | 18:06

@ lol @ brzk
Nou, de racisten hebben elkaar weer gevonden hoor.

blawablawa | 10-01-06 | 18:05

@ Knotje 17:56
Ik geef geen de kind er de schuld van als hij/zij door een hond gebeten wordt. Hun ouders daarentegen, des te meer. Het ligt namelijk voor een groot deel aan het gedrag van het kind, wat hem/haar geleerd is (of beter gezegd niet geleerd is) door hun ouders.

King of controversy | 10-01-06 | 18:04

lol @ brzk

knuffelpoes | 10-01-06 | 18:03

@backdoorman 10-01-06 @ 17:56
In ieder geval zal ik niet ten onder gaan met de uitroep:' Dat dit mogelijk is in een land als Nederland', zoals jouw soort.

blawablawa | 10-01-06 | 18:00

@ knotje
mee eens en voor e e n keer ben ik het ook met Martin Gaus eens, als een hond bijt (ongeacht welk merk) moet hij onvoorwaardelijk richting hondenhemel

MILF | 10-01-06 | 17:59

@ king of controversy
dat slazat dus echt nergens op. Geef het kind de schuld. Kinderen zijn noodzakelijk, honden niet. Als kind en hond niet samengaan lijkt het voor mij duidelijk wie weg moet. Hoe kan je nou een kind de schuld geven als een hond een kind bijt? Waarom zou die hond niet op: ik mag verdomme geen kinderen bijten- les gaan? Omdat hij dat niet kan, en dus moet een hond dood.

Knotje | 10-01-06 | 17:56

@ blawablawa
Als we natuurlijke selectie z'n gang laten gaan verdwijnt jouw soort ook.

backdoorman | 10-01-06 | 17:56

Kutbeesten die honden. Alle honden en hun eigenaren afmaken lijkt mij de beste optie. Is er tenminste ook wat ademruimte in dit land en trap ik niet meer in de verkankerde hondenschijt.
O ja en alles wat naar Tokkie neigt ook afmaken. Ik bouw wel een gaskamertje.

von_cicero | 10-01-06 | 17:56

Wanneer gaan ze eens goed alles aso's met dito hondenrassen aanpakken. Als je soms ziet waar sommige duistere figuren mee rondlopen.
Een ander probleem is dat mensen vaak hun hond niet goed uitlaten. Bepaalde rassen hebben heel veel beweging nodig, krijgen ze dat niet, dan worden ze erg opgefokt.
Het lijkt wel of het overgrote deel van de bevolking gvd overal te dom en te lui voor is.

Hodja | 10-01-06 | 17:56

Laat die baasjes maar eerst een "verplichte" opvoedcursus volgen. Als je een hond normaal opvoed is er niks aan de hand. Pitbulls is een uitzondering. Die beesten zijn bijna niet op te voeden, Rot beesten....

Bart-e-us | 10-01-06 | 17:55

@King of controversy 10-01-06 @ 17:49
Idd, honden helpen zo bij de natuurlijke selectie. Recht van de sterksten. Laat de Tokkies die kutjuppen in hun grote huis maar lekker opvreten.

blawablawa | 10-01-06 | 17:54

"Het stinkt, het maakt lawaai en het schijt op straat" ... ik dacht dat het over buitenlanders ging maar het gaat over dieren! Joh!

Brzk | 10-01-06 | 17:54

@ King of conttoversy
honden zijn onrein snap dat nou

MILF | 10-01-06 | 17:53

Ik wordt zo langzamerhand schijtziek van die slappe zakken van justitie. Je bent welhaast verplicht om jezelf in dit land te gaan beschermen, want van politie en justitie moet je het niet meer hebben. Als de overheid geen veiligheid kan bieden moet je die als rechtgeaarde burger zelf creeren. Dus, wapens kopen en iedereen afslachten die mij in de weg staat. De wet van de jungle komt weer terug en dat alleen dankzij slappe ambtenaren. Ik heb in een aantal reacties gelezen dat het land naar de klote gaat. Volgens is het al naar de klote.

ErachterKijkerd | 10-01-06 | 17:53

Mwah leuke straf die eigenaren met de honden in een kleine ruimte eigenaren gekneveld en laat de natuur zijn beloop doggies krijgen toch een keer honger
... en sterven dan alsnog ....
Prachtig concept voor een camping zender

Sinner | 10-01-06 | 17:49

Weer een staaltje van SLAPPE ZAKKEN bij Justitie! Godverdomme man!

auxy | 10-01-06 | 17:48

Alle honden uit voorzorg afmaken

hans-1975-laptop | 10-01-06 | 17:48

@ blawablawa
Ja, lekker.

backdoorman | 10-01-06 | 17:47

Elmauro, dat vind ik een mooi gebaar. zouden alle honde-eigenaren moeten doen. Zelf verzoeken om de hond een spuitje te geven.

Dr.Grishnackh | 10-01-06 | 17:45

Overigens was in het geval van het gebeten jongetje, oma met kind op bezoek bij de eigenaar van de hond. Oma vroeg of de hond naar achteren mocht, maar het was al te laat. De eigenaar heeft zelf verzocht om de hond een spuitje te geven. Met het tokkie-gehalte van deze eigenaar lijkt het dus nogal mee te vallen.

Elmauro | 10-01-06 | 17:44

@Think 10-01-06 @ 17:41
Qua onderschijten en niks opruimen lijkt GS dus ook meer op een hond dan op een kat.

blawablawa | 10-01-06 | 17:44

Normaal doet die niks hoor!

BillyStardust | 10-01-06 | 17:41

@backdoorman 10-01-06 @ 17:30
Dan ben je zo'n wijvenhomo, die al vindt dat hij heerlijk flink genomen is als iemand met een tandenstoker naar zijn kont wijst. Daar passen katten nog wel bij ja.

blawablawa | 10-01-06 | 17:40

@backdoorman
wat lucas zou zeggen heb ik niets mee te maken.

Onderbuik | 10-01-06 | 17:40

sterf, hond, sterf! Alle honden dood! En katten! En alles dat overmatig poept, bijt of kleiner is dan 10 cm (insecten)!

Knotje | 10-01-06 | 17:40

@ onderbuik
Lucas zou zeggen "eigenaars moeten een spuitje krijgen".

backdoorman | 10-01-06 | 17:36

Moet ik het nou op mijn oude dag nog eens worden met LdLL?

Kudtbeesten zijn het. Heeft de BMW dealer hondonvriendelijke bullbars? Dogbars dus eigenlijk. En doe er ook maar hondeeigenarenbars bij!

Dr.Grishnackh | 10-01-06 | 17:35

eigenaars die honden gebruiken om stoer te doen moeten een spuitje krijgen.

Onderbuik | 10-01-06 | 17:34

'Snelweg goedgekeurd als hondenoversteekplaats.'

Arnulfo | 10-01-06 | 17:33

is het stukje van pritt? had ik geeneens door, zo vol samenhang. verder zijn katten aardige dieren hoor en honden ook leuk, om over walvissen en ander zeezoogdieren nog maar te zwijgen. huppeltrutje geeft met haar reactie op nieuwsnieuws trouwens een puik voorbeeld hoe vmbo en verantwoordelijk hond eigenaarschap hand in hand samen kunnen gaan.
..
het is natuurlijk altijd zo dat de verantwoordelijkheid van slecht opgevoede honden bij de maatschappij en de pvda ligt. ik heb net vernomen dat cohen martin gaus heeft gebeld en dat ze samen op de thee gaan.

kolonel klootoog | 10-01-06 | 17:33

over rookgordijnen gesproken, waarom horen we niks meer van die 3 gasten in Deventer?

Ariel | 10-01-06 | 17:31

GeenStijl wil alles maar verbieden. Het lijkt Groen Links wel.

blawablawa | 10-01-06 | 17:30

Mensen die een beest nodig hebben om aan liefde te komen sporen niet. Koop in plaats van honde en/of kattevoer maar een paar BreAzaH's in een duister dranklokaal, en daar is vast wel een dikke trol die je liefde wil geven in ruil voor een BreAzaH of drie..

Arthur van Tongeren | 10-01-06 | 17:30

Daar heb je gelijk in Lucas. Eigenaars van katten stemmen Groenlinks, drinken Sherry, en kijken elke avond naar Nova. En vaak ook nog eens homo.
Oh shit, ik ben er zelf ook zo een.

backdoorman | 10-01-06 | 17:30

Iedereen een jachtgeweeer en een license to kill voor honden. Lijkt me mooi.

Lucasdelinkselul | 10-01-06 | 17:29

@Pritt
Gebruik jezelf eens om van peop stront te maken.

Henkiemaardannietgek | 10-01-06 | 17:29

Zeg! Kap eens met kattenhaat! Kaaten zijn tenminste nooit in het bezit van een foute eigenaar.

Lucasdelinkselul | 10-01-06 | 17:28

beide heren zouden als voorbeeld aan het scrotum in het bosch gehangen moeten worden.

kolonel klootoog | 10-01-06 | 17:27

Ja, maar katten kun je in beton gieten en in een boom hangen voor de ME.

blawablawa | 10-01-06 | 17:26

Volgens mij bijten honden alleen wanneer ze niet goed zijn opgevoed, dus de kudtbaasjes moeten flink aangepakt worden, al helemaal als de aard van de baasjes niet fris is!

herc | 10-01-06 | 17:26

Dan nog maar niet te spreken over poezen. Die zure lucht die ze verspreiden. Bah.

backdoorman | 10-01-06 | 17:26

120 hechtingen heeft dat joch hoorde ik op de radio, dat kind is nu voor het leven getekend omdat een of andere tokkie zo'n kudtbeest wilde hebben. Ik hoop dat hij de rest van zijn leven iedere 9/10 van zijn salaris (zal wel een uitkering zijn, dan ook uiteraard, leeg trekken die hap) moet betalen aan litteken Henkie, want reken maar dat dat joch gepest gaat worden.

exarchos | 10-01-06 | 17:26

Of dolfijnen. Ook zo'n kut attitude.

blawablawa | 10-01-06 | 17:25

Katten zijn de bom. Dont fuck with katten.

Lucasdelinkselul | 10-01-06 | 17:25

Katten zijn nog veel erger. Die schijten in m'n tuin.

backdoorman | 10-01-06 | 17:23

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken