Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Rutger, maar nu even serieus

lanuitgstv.jpgOntluisterend bericht vannochtend in de Televaag. In haar onmetelijke wijsheid heeft de rechtbank Amsterdam besloten de zus van de onlangs in koele bloede doodgeschoten avondwinkelier Erkan Yildiz niet langer toe te laten tot het strafproces tegen de moordenaars van haar broer. Volgens de woordvoerder vormt Ayse Yildiz - u leest het goed - een bedreiging voor de twee roofovervallers. De kersverse moeder, die haar broer hevig bloedend aantrof in de overhoop gehaalde winkel, is met stomheid geslagen: "Nog geen greintje spijt hebben ze betuigd. Eén van die gasten hangt nog steeds een wazig verhaal op en ontkent erbij betrokken te zijn geweest. En nu piepen ze dat ze worden bedreigd en dat de Turkse gemeenschap wraak wil nemen." Tijdens de eerste zitting kwam een hevig geëmotioneerde familie Yildiz erachter dat een van Erkans moordenaars een vaste klant van zijn winkel La Nuit bleek te zijn. En sindsdien gonst het op het cellenblok van het duo van de geruchten over wraak. Gelukkig wist advocaat Gerard Spong snel te regelen dat Ayse de ongetwijfeld lachwekkend lage strafeis tegen zijn cliënten uit de krant mag vernemen. De volgende zitting op 29 november is namelijk gewoon niet toegankelijk voor de nabestaanden. Welkom in Nederland, waar de grootste slachtoffers nog altijd de daders zijn. Rutger deed een bakkie thee met Ayse. Premtime is er niks bij. FILMPJE UPDATE: Pech voor ons hevig bedreigde moordenaarsduo. Zojuist bereikt ons het bericht dat het OM eieren voor haar geld heeft gekozen en dat Ayse de volgende zitting gewoon mag bijwonen.

Reaguursels

Inloggen

Heb hier geen verstand van,ik weet ook geen oplossing ,vind het ook erg ,maar het lijkt me verschrikkelijk.

sjwetzkop | 16-11-07 | 22:58

@van Grubbebeck 16-11-07 @ 18:26
Klopt helemaal o Grote Koerbagh. Ik ben uw marionet. (De regiseur verzoekt je toch vriendelijk van Grubbebeck 15-11-07 @ 21:41 te deduceren. Tsjek die vleesetende planten man.... en trek de parallel met jezelf vanuit de Time Warp van dat moment ;)

van Grubbebeck | 16-11-07 | 21:22

@Angelica,

Zo is het maar net, "be careful what you ask, you might get it" is een bekende gezegde. Nu Turken de gebetend hond gaan uithangen is wel erg cru. Tja nu het knuffelallah-tonen zijn ja nu mag je wel kankeren op het softe beleid zonder direct voor fascist uitgemaakt te worden. En dat merk je ook op deze site.. Triest en vooral LAF als dat je uitlaatklep is.

Dr Doom | 16-11-07 | 19:47

@van Grubbebeck 16-11-07 @ 18:26:
Jij schrijft geen scripts, je bent hooguit mijn marionet. Dream on, Pinocchio.

koerbagh ® | 16-11-07 | 19:15

Ach, weet je hebben jullie geen medelijden met deze moordende duo,
ze zitten onschuldig vast, hebben er helemaal niets mee te maken en nu worden ze ook nog bedreigd. mensen,mensen. in welk land leven we waar de slachtoffers cq na bestaande zo worden behandeld. SCHANDE

KIJKMIJNAUW | 16-11-07 | 18:56

Dat softe beleid van de overheid hangt mij, net als Ayse, ook de keel uit, maar het zijn wel de moslims zelf die massaal op de politici van het softe beleid (PVDA, GL en SP) hebben gestemd. Juist omdat dat softe beleid zo vaak in hun voordeel werkte.
In het geval van de familie Yildiz keert dat beleid zich nu tegen hen.
Heel triest, maar hèèl veel anderen gingen de familie Yildiz voor.

Angelica | 16-11-07 | 18:55

koerbagh ® 16-11-07 @ 16:34
*zucht* koerbagh ® (echo)........®.....®...®..®.®®
Laat ik je een hint geven. Ik ben de regiseur, GeenStijl is mijn stijlloze speelveld, van Grubbebeck mijn hoofdrolspeler en jij bent van pak 'm beet: van Grubbebeck 15-11-07 @ 22:09 tot koerbagh ® 16-11-07 @ 16:34 het (geheel volgens verwachting) gewillige personage geweest dat zich vrijwel naadloos aan mijn script heeft gehouden...

Have fun, wees Stijlloos en vergeet vooral niet af en toe je Alu-hoedje op te zetten ;)

van Grubbebeck | 16-11-07 | 18:26

@van Grubbebeck 16-11-07 @ 09:54:
Nee hoor, ik beoordeel comments puur op de inhoud. En ja, op basis van wat mensen opschrijven (en naar ik toch altijd aanneem, bij volle verstand) deduceer ik hun meningen tot de achterliggende veronderstellingen en principes. Dat is iets geheel anders dan je een (voor)oordeel aanmatigen over de kennis, karakter, opleiding, en persoonlijkheid aan de smaak en voorkeuren van iemand.

koerbagh ® | 16-11-07 | 16:34

koerbagh ® 16-11-07 @ 00:19
Verwijt de pot de ketel nu dat' ie zwart ziet? (Ben 00:15 gaan slapen, vandaar)
Even goede vrienden koerbagh ®. Je zit er naast. Goedemorgen...

van Grubbebeck | 16-11-07 | 09:54

Mijn complimenten meisje. Ik wens je alle succes en geluk van de wereld.
Dat de daders levenslang mogen wegrotten in een EBI.

rokershoest | 16-11-07 | 09:02

He neuk nou op! Ik ben weg gecensuurt!!!!

Poetuit | 16-11-07 | 08:48

knap van haar dat ze zo'n helder commentaar kan geven. Ik zou van woede op ontploffen staan en dan komt er niet veel nets meer uit. +10!

twinsisterjoyce | 16-11-07 | 08:28

Hoofddoekjes & hoaxen....

Dr. Faustus | 16-11-07 | 08:06

ja meid... welkom in NL

Lebowski Achiever | 16-11-07 | 07:59

Het wordt tijd voor een achtuurtje doordeweeks.

* | 16-11-07 | 07:57

Dank je, idem.

Het Oude Rijden | 16-11-07 | 01:59

Tis triest... 01.28 uur en het laatste topic is doodgebloed... Ik zal de dagsluiting maar doen: morgen allemaal gezond weer op..

klauwkikker | 16-11-07 | 01:29

@bloedjelink 16-11-07 @ 01:18
Lees mijn comments en zie dat wij, wat dat betreft, op één lijn zitten..

klauwkikker | 16-11-07 | 01:21

Na 20:00 uur geen topic meer plaatsen en de bodem ook nog uit dat topic verliezen met de update... beetje magertjes.
Het gebeurt iets te vaak: rond 20:00 of 20:30 uur de afsluiter van de dag plaatsen.
Daar kom je alleen mee weg als het een topic is dat een goede discussie uitlokt. Dit is niet zo'n topic. Jammer.

bloedjelink | 16-11-07 | 01:18

@onzinloos 16-11-07 @ 01:09
Zolang ik niet geband wordt, ga ik ook door...

klauwkikker | 16-11-07 | 01:14

@onzinloos 16-11-07 @ 01:07
Nee, je hebt gelijk. Maar ik wordt af en toe niet goed van dat zelfingenomen toontje van gs en die houding van wij zijn onaantastbaar en als je kritiek op ons hebt zetten we je gastenboek op internet. Dus een beetje tegengas dacht de anarchist in mij...

klauwkikker | 16-11-07 | 01:13

Ik zeg: het goeiste topic voor het laatst bewaren. Ik geef de hoop niet op, morgen probeer ik het (tegen beter weten in?) gewoon weer!

onzinloos | 16-11-07 | 01:09

Van de 10 á 12 geplaatste topics zijn er 2 de moeite waard om echt te commenten. na 00.00 is alleen de laatstgeplaatste nog echt een beetje actueel. Dan komt het voor dat er inhoudelijk een fijne discussie wordt gevoerd. Maar goed, je kan niet verwachten dat er iedere dag 'heat of the moment' actie aan de gang is

onzinloos | 16-11-07 | 01:07

@onzinloos 16-11-07 @ 01:01
wil ik best geloven.. Nogmaals, ik heb het over de betaalde medewerkers, niet over de vrijwilligers..

klauwkikker | 16-11-07 | 01:04

Ik zie het dilemma wel voor de redactie. Toen ze begonnen deden ze dingen die je eigenlijk niet kon maken, maar ze vonden het zelf leuk.
Nu maken ze dingen die ze zelf allang niet meer leuk vinden en die je,inmiddels, ook kunt maken. En dan die adverteerders hè...

klauwkikker | 16-11-07 | 01:02

klauwkikker 16-11-07 @ 00:58
Goh, dan heb je gisteren nog iets gemist: Shalome gaf een dikke veeg uit de reli-pan en het intelectueel-gekweel omtrent bijbelse teksten en andersoortige ellende was niet van de lucht. Moest helemaal nadenken..

onzinloos | 16-11-07 | 01:01

@koerbagh ® 16-11-07 @ 00:54
Nee, daar heb je gelijk in. Maar ik zie de topics als een verpakking die je moet verleiden naar de inhoud(comments). En de verpakking is saai geworden.

klauwkikker | 16-11-07 | 00:58

@klauwkikker 16-11-07 @ 00:48:
Oh, maar zijn de topics ooit wel van doorslaggevend belang geweest dan?
(Op Kouwes na, uiteraard.)

koerbagh ® | 16-11-07 | 00:54

Ik ken B&B niet. Bij ons op de afdeling mag de tv pas na achten aan. Isoleercel uitgezonderd..

klauwkikker | 16-11-07 | 00:54

en nagesynchroniseerde porno is ook kut!

onzinloos | 16-11-07 | 00:53

klauwkikker 16-11-07 @ 00:48
ik voelde me al helemaal gedaald in achting! Maar je hebt best een klein beetje gelijk, een stevige discussie zou best wel weer eens goed zijn voor de intelectuele ontwikkeling. Tot die tijd: B&B zuigt en R.E.P.S.E.C.T!!

onzinloos | 16-11-07 | 00:51

koerbagh ® 16-11-07 @ 00:44
Heb jij het ook gehoord dan? naah meid vertel es dan? het ANARCHISME is er helemaal vanaf! ohja joh?? OP NAAR FOK!! en hup, daar gaan ze met de afdeling. lekker kritisch bezig zijn over heeeeele belangrijke onderwerpen. B&B zuigt! lekker belangerijk... (met de nadruk op belangErijk)

onzinloos | 16-11-07 | 00:48

Ik ben de enige op de gesloten afdeling met een PC...
En by the way, ik had het niet over de reaguurders maar over de voorspelbare en veilige topics...

klauwkikker | 16-11-07 | 00:48

@klauwkikker 16-11-07 @ 00:37:
Je bent er vergeten bij te zeggen: "dat vinden wij allemaal op de afdeling."
Dat maakt het comment helemaal af.

koerbagh ® | 16-11-07 | 00:44

klauwkikker 16-11-07 @ 00:37
Heb je die mensen gesproken in een doodgebloed topic? Of zit je dagelijks met je afdeling te f5en? Graag een anarchistische uitspraak om een beetje leven in de brouwerij te brengen!

onzinloos | 16-11-07 | 00:40

@onzinloos 16-11-07 @ 00:30:
Ja, Bold & Beautiful zuigt natuurlijk. As The World Turns dat hoort dan weer wel in zo'n interieur. Of Duitse porno uit de jaren '70. Heiße Mädchen auf Ibiza, met nagesynchroniseerd gehijg enzo. Dat is mooi. www.youtube.com/watch?v=GGRo5T5zsXA

koerbagh ® | 16-11-07 | 00:39

Luiheid :P

OPenJEogen | 16-11-07 | 00:37

Ik heb al meerdere mensen gesproken die niet meer op GS kijken omdat ze vinden dat het nieuwe eraf is en het een beetje doodgebloed is..
De laatste tijd moet ik ze, helaas, gelijk geven.
Dus, Gs koop de aandelen van de Televaag weer terug en word weer anarchistisch.

klauwkikker | 16-11-07 | 00:37

OPenJEogen 16-11-07 @ 00:34
Waarom zou het een turk nog lukken om de hoofdletters op de goeie plaats te zetten.
=weg

LibertasSimplex | 16-11-07 | 00:35

dr.spin007 Rules! maar zelf houd ik er niet zo van..

of zouden witte skai lederen banken besmettelijk zijn?

onzinloos | 16-11-07 | 00:34

onzinloos 16-11-07 @ 00:04
Kunnen ze zo bij de chinees gaan zitten. Als verdieping van het interieur.

LibertasSimplex | 16-11-07 | 00:30

ik krijg visioenen van plastic planten.. heel veel plastic planten.. Als je binnen komt staat Bold&B. aan ARGH!!

onzinloos | 16-11-07 | 00:30

Een echt berenvel, dat lijkt me wel weer wat. Voor de open haard.

dr.spin007 | 16-11-07 | 00:29

Witte skai leren bankstellen heersen trouwens...

Ik lees hier niet uit dat CoJ zelf van dat spul houdt.

dr.spin007 | 16-11-07 | 00:27

@onzinloos 16-11-07 @ 00:23:
Nou, pas als het oranje skai zou zijn, dan ging ik me ook zorgen maken. Alhoewel, als er dan ook een vitrine met porseleinen maria-beeldjes, een kroonluchter met glazen kralen en een origineel ijsberenvel op de grond ligt, dan klopt dat interieur weer wel, natuurlijk.

koerbagh ® | 16-11-07 | 00:27

dr.spin007 16-11-07 @ 00:24>>CoJoNes 15-11-07 @ 23:41

en witte dan nog wel hé!

onzinloos | 16-11-07 | 00:26

onzinloos 16-11-07 @ 00:23

waar baseer jij dat op?

dr.spin007 | 16-11-07 | 00:24

Cojones houdt van skai lederen bankstellen. Daar mag best iets van gezegd worden dacht ik zo. Die voorkeur vind ik dan weer een beetje eng

onzinloos | 16-11-07 | 00:23



hear hear

dr.spin007 | 16-11-07 | 00:22

@van Grubbebeck 16-11-07 @ 00:01:
Mwoah, ik voelde me aangesproken... So, sue me.
"Aan alle bekrompen geesten die steeds maar weer op de proppen komen met die roze psychedelische Time shit. Hier een 'mind opener' "

Alsof ik bekrompen ben, mijn "mind" niet open is en ik die zooi niet zou kennen. Ik bed het even in in een historisch kader. Ik stoor me er een beetje aan als mensen zich een oordeel over ander aanmeten en denken dat alles wat zij kennen en ontdekt hebben uniek is en tekend voor hun 'open mind'. Dat IS namelijk nogal bekrompen.
Alsof een ander niks weet, niks heeft gezien, niet weet wat er aan kunst allemaal te koop is in de wereld; allemaal slechts gebaseerd op de smaak van iemand anders. Dat vind ik nogal aanmatigend. Ik heb bijvoorbeeld weinig met CoJo's muzieksmaak (op een aantal dingetjes na), maar ik gun hem zijn voorkeur van harte. Ik beoordeel de persoon en zijn kennis er niet mee. Dat doe jij wel. Aanmatigend. Storend. That's all.

koerbagh ® | 16-11-07 | 00:19

H2SO4 = out!
Laters!

Sulfuric-Acid | 16-11-07 | 00:18

@DeGriek 15-11-07 @ 23:08,
Ik zal eens kijken of ik dat allemaal kan ontcijferen.
Het alcoholpromilage is dus om en nabij de 45% (give or take a few)..??

Sulfuric-Acid | 16-11-07 | 00:13

@CoJoNes 15-11-07 @ 23:41
Vooral leuk, om Jetty te horen over Marrons, moet ze in Paramaribo ook maar eens doen.
De regering in Suriname laat de Marrons ook gewoon links liggen, als het oerwoud weer eens onder water staat en een gemiddelde bewoner van Paramaribo, wil een Marron enkel in dienst nemen als schoonmaakster die moet zwijgen.

Herman Flipsen | 16-11-07 | 00:12

@bottehond 15-11-07 @ 23:24,
Dan zou ik met die cardioloog wel eens een hartig woordje willen wisselen.
Ik ben er zeker van dat hij daarna z'n mening bijsteld.

Sulfuric-Acid | 16-11-07 | 00:11

CoJoNes 15-11-07 @ 23:41
met een spiegel erboven en een glazen tafel incl. gouden randje

onzinloos | 16-11-07 | 00:04

relax! Frankie goes to hollywood

Dr.Dreetje | 16-11-07 | 00:02

koerbagh ® 15-11-07 @ 23:52
Wat voegt dat toe of doet dat af?

van Grubbebeck | 16-11-07 | 00:01

@van Grubbebeck 15-11-07 @ 23:19:
Niks nieuws onder de zon... In de twintiger jaren deed Walther Ruttmann dat soort dingen al. www.youtube.com/watch?v=WSG5eHExlrY

koerbagh ® | 15-11-07 | 23:52

@Herman Flipsen 15-11-07 @ 23:30
Je hebt helemaal gelijk.
Ik was het allemaal even kwijt. Niet helemaal helder van geest op dit punt. Maar goed, ik ben weer wakker, waarvoor dank.

Cookie v. eigen deeg | 15-11-07 | 23:45

Waarom dien die Suri's toch altijd zo hun best om het verkeerde vooroordeel te bevestigen. Als je Rayman en die muts bij P&W moet geloven, lopen alle surinaamse vrouwen rond in batikshit en dopppen ze de hele dag kousenband. Laffe flauwe typetjes, terwijl de meeste Surinamers die ik ken erg grappig zijn en vooral erg Westers.
Witte skai leren bankstellen heersen trouwens.

CoJoNes | 15-11-07 | 23:41

vanNochtend?

maartoen | 15-11-07 | 23:37

LOL
Balkenende zwaar gePWND door mike en thomas. Heerlijk.

CoJoNes | 15-11-07 | 23:33

Wat Rutger zegt... Sterkte er mee.
Ojah... Forza Marco van Basten, dat moest ik ook ff kwijt.

bethundered | 15-11-07 | 23:31

@Cookie v. eigen deeg 15-11-07 @ 23:14
Dan ben je de "schiedammerparkmoord" ook vast vergeten..

Dat de gebr. Anker een imago hebben opgebouwd, als waren zij de Hielke en Sietse van de Nederlandse strafrechtadvocatuur (opnemen van carnavalsliedjes en joviaal schreeuwen op de tribune van Herenveen), zegt niets over Spong.

De zaken met "de fouterikken", blijven waarschijnlijk wat beter in het geheugen hangen, al wil ik de door Anker verdedigde Ferdi E. en onze vriend van "Woensdag gehaktdag" nu niet meteen omschrijven als "goedzakken".

Herman Flipsen | 15-11-07 | 23:30

bottehond 15-11-07 @ 23:24

(offtopic) Die De Gucht waar ik het gisteren over had zit nu bij P&W.

v Maerlant | 15-11-07 | 23:28

Is NieuwNieuws verkocht of zeau? Die sterven heel rap af als ze onder de plu van GS vandaan komen.

bottehond | 15-11-07 | 23:27

@ Zwavelzuur

Nonsens. Volgens cardioloog van Lommel is dat tijdreizen helemaal niet vermoeiend.

bottehond | 15-11-07 | 23:24

Aan alle bekrompen geesten die steeds maar weer op de proppen komen met die roze psychedelische Time shit. Hier een 'mind opener':
www.youtube.com/watch?v=qE8VMGHAPAs&am...

van Grubbebeck | 15-11-07 | 23:19

@CoJoNes 15-11-07 @ 23:07:
Ach, alles beter dan die DJ-herrie (als we dan toch gaan cross-topic commenten. De hele boel is toch in de warrie vandaag.)

koerbagh ® | 15-11-07 | 23:15

@Sytze
Het is inderdaad wel iets voor een VVD congres. Ik zie je punt.

CoJoNes | 15-11-07 | 23:14

@Herman Flipsen 15-11-07 @ 23:08
Dat was even uit mijn geheugen ontsnapt. In al die surinamezaken doet de beste man geloof ik wel goede dingen. In NL is hij me de laatste tijd te vaak in beeld in combinatie met echte fouterikken.

Cookie v. eigen deeg | 15-11-07 | 23:14

wat een heerlijk muziek Koer.

dr.spin007 | 15-11-07 | 23:12

@mezelf 23:08
'geïnteresseerd' en 'stuur' natuurlijk. Ja, die Tsipouro is niet mis en hakt er goed in, dit wordt je laatste glaasje Griek!

DeGriek | 15-11-07 | 23:11

@Sulfuric-Acid 15-11-07 @ 22:57
Helaas is dit niet te koop in winkels, althans niet 'the real deal'. Mocht je echt geïntesseerd zijn: email: waar zeus de adelaars elkaar liet tegenkomen +es @ jahoe.com
De buurman is het op dit moment een verse lading aan het stoken en ik suur het je graag op heur.

DeGriek | 15-11-07 | 23:08

@koerbagh
even een crosstopiccompliment voor je libertarische argumentatie in het boetes topic.

on topic @ koerbagh
Wat een kudtmuziek.

CoJoNes | 15-11-07 | 23:07

@Herman Flipsen 15-11-07 @ 23:00
Mijn sympathie gaat dan toch eerder uit naar bijv. de gebroeders Anker. Die doen een vast percentage pro deo zaken voor sukkelaars die pech hebben. Helaas komen er ook aardig wat mensen voor de rechter die best braaf zijn.

Cookie v. eigen deeg | 15-11-07 | 23:03

@koerbagh ® 15-11-07 @ 22:58,
nooit geweten dat een mens zo moe kan worden van al dat tijdreizen.

Sulfuric-Acid | 15-11-07 | 23:01

@Cookie v. eigen deeg 15-11-07 @ 22:55
Mensen die altijd "goed" zijn, hebben niet vaak een advocaat nodig.... Daarbij, ligt de verdediging in handen van "Spong advocaten", dus is het waarschijnlijk een andere -dan Song zelf- advocaat, die deze zaak heeft.

Herman Flipsen | 15-11-07 | 23:00

@Ahasveros 15-11-07 @ 22:56,
Allemachtig zeg, wat ben jij vandaag in een dichterlijke bui..!!

Sulfuric-Acid | 15-11-07 | 22:59

Truste @nattebever 15-11-07 @ 22:49:
Mooi... Zetten we even een plaatje op.
www.youtube.com/v/nSLqbl2Xshs
(Past wel met al die time-sync idiotie eerder op de avond)

koerbagh ® | 15-11-07 | 22:58

@DeGriek 15-11-07 @ 22:53,
Die tsipouro, waar ik nu voor het eerst van hoor, lijkt me trouwens ook wel eens lekker. Ik zal de slijterT eens vragen of hij wat wil bestellen veur mij!!

Sulfuric-Acid | 15-11-07 | 22:57

@LibertasSimplex 15-11-07 @ 22:52,
ze zuipen teveel, die bevers, gaan ze gevaarlijke dingen doen www.jetew.com/Beaver.jpg

vander F | 15-11-07 | 22:57

@Ayse: sen čok güzel!

Heb de helft van je betoog gemist...
Die ogen van je, oh, die ogen dansen als de Volle Zee, en ik, ik dans op de golven mee!

Welkom in 0031 kanjert, en deel ons leedwezen onder dit politiek correct schrikbewind...

Ahasveros | 15-11-07 | 22:56

@vander F 15-11-07 @ 22:49,
Cheers!

@LibertasSimplex 15-11-07 @ 22:52,
Ik snap wat je bedoelt, normaal heeft natte daar een fles voor nodig...
Zal wel iets met doordeweeks te maken hebben denk ik..!!??

Sulfuric-Acid | 15-11-07 | 22:55

Die Spong mist toch wel een gen of zo iets, in elk geval zit ergens een structureel gebrek waardoor hij de meest foute mensen steeds moet verdedigen.

Cookie v. eigen deeg | 15-11-07 | 22:55

neuh, bedankt. De tsipouro hier valt nogal zwaar.

DeGriek | 15-11-07 | 22:53

One bever down. Terwijl je zuks niet wil. Die dingen sterven uit, I tell ya.

LibertasSimplex | 15-11-07 | 22:52

Wil iemand nog een bodempje?

vander F | 15-11-07 | 22:51

Sulfuric-Acid 15-11-07 @ 22:43

You're my nigger!
Sweet drinks...
=out, kapodt, verkeerde warp, zakjeuk, weet ik veel, slaap, veel slaap.

nattebever | 15-11-07 | 22:49

@Sulfuric-Acid 15-11-07 @ 22:43,
Gloe-gloe-gloe-gloe-gloe-gloe-gloek.............. EEEeeeehhhh!
*smak*

vander F | 15-11-07 | 22:49

hahaha

LibertasSimplex | 15-11-07 | 22:48

LibertasSimplex 15-11-07 @ 22:40
Een Heldin.
Zou ik van Spong niet zo gauw zeggen, ook niet als-ie als een man was.

nattebever | 15-11-07 | 22:47

Goddank heeft Rutger zich hersteld na ziijn vorige filmpje.
Mooi gemaakt, goed gedaan.
Het OM neemt de mening van Spomng uiteindelijk niet overgenomen, ook mooi.

Cookie v. eigen deeg | 15-11-07 | 22:44

en een S

*batterij in keyboard vervangt*

dr.spin007 | 15-11-07 | 22:40

nattebever 15-11-07 @ 22:35
Een mooie vrouw. Van Beverhoven. Echt een prachtige vrouw. Zoals ze opkomt voor haar man en zichzelf en haar opvatting. Innerlijk bladiebla.
Heerlijke vrouw. Die zou ik weleens graag aan de binnenkant van willen bekijken (Bassie).
Mannentaal.

LibertasSimplex | 15-11-07 | 22:40

Maaruh, heeft iemand Kouwes deze week al gezien..??

Sulfuric-Acid | 15-11-07 | 22:39

Moet het weer, een politieke statement van die vrouw met d'r hoofddoek?
Huilende hoofdoeken zijn aan inflatie onderhevig eaukal is men in dit geval egt het slachtoffer.

solidstate | 15-11-07 | 22:38

@nattebever 15-11-07 @ 22:32,
hhmmm, daar kon je wel eens gelijk in hebben. Maar zelfs daar weet hij 'onderuit' te komen door soms wel eens op een normaal tijdstip te reaguren.
Als vanFrikschoten weer eens lekker bezig is moet ik altijd aan de volgende spreuk denken: "Een schyzofreen is nooit alleen"...

Sulfuric-Acid | 15-11-07 | 22:36

@dr.
Dat en een "s".

Herman Flipsen | 15-11-07 | 22:36

dr.spin007 15-11-07 @ 22:34
Je mist vermoedelijk de snor daarvoor.

LibertasSimplex | 15-11-07 | 22:35

LibertasSimplex 15-11-07 @ 22:30

Ben je preuts aan het doen? Dat wijf zou ik wel eens stevig willen uitwonen - dat bedoel je toch?
Misschien bedoel JIJ dat niet. Ik zou het wel bedoelen.
'Een mooie vrouw', tralalalalala.
Keihard neuken ja, en de wraak van de familie op de koop toe nemen.
Kijk, LS, dat is mannentaal.
En dan ook nog een hoofddoekje erbij - ze maakt het je nog makkelijk ook, toch? Geen gezeik als je thuis komt, alles keurig weggeveegd. Man, wat wil je nog meer?

nattebever | 15-11-07 | 22:35

mis ik een N?

dr.spin007 | 15-11-07 | 22:34

Ik zou die turkse best wel haar binnevoering willen maseren.

dr.spin007 | 15-11-07 | 22:33

Sulfuric-Acid 15-11-07 @ 22:29

Vergissing. VanFrikschoten is een nachtdier en komt gelijk (als Jezus) een dief in de nacht en vaagt met twee zinnen hele topics weg.
Dat is niet iedereen gegeven.

nattebever | 15-11-07 | 22:32

Ik mis Van Frikschoten want die had die daders allang een therapeutisch voorstel gedaan. Die Turkse vrouw btw met alle respect nu het nog kan vandaag, wat een mooie vrouw.

LibertasSimplex | 15-11-07 | 22:30

dr.spin007 15-11-07 @ 22:26

Ja. Als nattebever een comment plaatst moet iedereen minstens vijf minuten z'n smoel houden en eens rustig nadenken over de diepere betekenis van des bevers woorden.
Slap geouwehoer, dat hoor ik de kroeg al genoeg.
Overal, eigenlijk.
Hier ook.
Okee.
Lul maar raak.

nattebever | 15-11-07 | 22:30

@DeGriek 15-11-07 @ 22:26,
Ik denk dat vanFrikschoten weggelopen is achter z'n keyboard en nu achter zichzelf aan het aanrennen is...

Sulfuric-Acid | 15-11-07 | 22:29

Hey bedankt Lobo... mijn favoriete band!

dr.spin007 | 15-11-07 | 22:28

Mooi gezicht, al die hangende Pink Floyd fans.
Een beetje de kindertjes wijsmaken dat ze niet moeten luisteren, zijn ze nou helemaal bedonderd!

nattebever | 15-11-07 | 22:27

@nattebever 15-11-07 @ 22:18
Wederom dank voor de info, al is VFGI voor mij nog een raadsel, ik google er wel naar. Nogmaals, voor mij is vanFrikschoten van ongeevenaarde klasse en voor vanavond wist ik niet van het bestaan van Vlunk dus zal ik deze vergelijking niet meer maken. Ik begrijp uit uw opmerkingen dat Vlunk een begrip op zichzelf is en zal hier niet meer naar vragen.
Wat rest is, waar is vanFrikschoten?
Frik, kom er es in!

DeGriek | 15-11-07 | 22:26

nattebever 15-11-07 @ 22:15

bestaan daar afspraken over dan?

dr.spin007 | 15-11-07 | 22:26

Kunnen alle Pink Floyd fans zich NU verhangen?
Dank.

nattebever | 15-11-07 | 22:24

@bever, 22:22 (toeval?):
Je breekt mijn hart :(

Lobo | 15-11-07 | 22:22

Die nieuwslezeres van Nieuw Nieuws. Die.

LibertasSimplex | 15-11-07 | 22:22

goed werk Rutger!

superjan | 15-11-07 | 22:22

@HF:
Uw versie is anders ook buitengewoon mooi.

Lobo | 15-11-07 | 22:22

Lobo 15-11-07 @ 22:14

Weet je, ik ken veel ontwikkelde mensen die Pink F. leuk vinden, terwijl ik het geforceerde troep vind, pseudo-muziek. Nou ja, gewoon kudtmuziek. Ken je dat lied over die ene steen die dan in een muur zit en zo? Toch niet om te harden? 't Is vreselijk.
Ik ben wel voor het stenigen van Pink Floyd fans.

nattebever | 15-11-07 | 22:22

Hoe laat is het en waar ben ik. Overigens. Die meid. Die de hele tijd maar blijft klaarkomen. Die vriendin van ik ben effe zn naam kwijt die Peter of Peters. Die. Dat wijf dat al klaarkomt als je hard aan haar bureau schudt. Dit is haar bloot volgens mij. http://www.exportruck.co.uk/Serah.htm

LibertasSimplex | 15-11-07 | 22:20

@Lobo 15-11-07 @ 22:14
Excuus, ik had eerder moeten F5'en.

Herman Flipsen | 15-11-07 | 22:20

Avondwinkeltjes overvallen is kennelijk lukratief genoeg om zich Spong advocaten te kunnen veroorloven. MISDAAD LOONT!!!!!!!!!

Ad337 | 15-11-07 | 22:20

Hoe spijtig ook voor de nabestaanden van het slachtoffer, rechtzaken worden niet voor hen gehouden.
Het is hoofdzakelijk een rechtzaak van "de samenleving" tegen de dader.
Nabestaanden horen zich derhalve (hoe moeilijk het begrijpelijkerwijs ook is) tijdens een rechtzaak op de vlakte houden en niet verstoren.
Goed echter, dat het OM de familie gewon weer toelaat tot de rechtzaal.

Speciaal voor Joris www.youtube.com/watch?v=8wbQdk4kRpU

Herman Flipsen | 15-11-07 | 22:18

DeGriek 15-11-07 @ 22:14

VanFrikschoten is van eenzame klasse en nergens een reincarnatie van. Hij heeft zichzelf uitgevonden, met z'n familie d'r bij.
Wie kent niet het VFGI? Talloze reaguurders zijn al meegeweest, het schuurtje in.
Nee, niet te vergelijken met Vlunk - ik laat hem verder onbesproken, want hij heeft hier geen toegang en kan dus niet reageren.

nattebever | 15-11-07 | 22:18

dr.spin007 15-11-07 @ 22:13

Hoezo sta jij ineens tussen mijn comments? Was jij vroeger al vervelend op het schoolplein?

nattebever | 15-11-07 | 22:15

@nattebever 15-11-07 @ 22:07
Bedankt voor de info, het lijkt er dus op dat vanFrikschoten een soort reïncarnatie lijkt te worden van Vlunk? Of sla ik hier de plank volledig mis?
Ik vind vanFrikschoten bijzonder sterk in zijn monologen en begin een ware fan te worden.

DeGriek | 15-11-07 | 22:14

nattebever 15-11-07 @ 22:12
Je lijkt VanFrikschoten wel.

nattebever | 15-11-07 | 22:14

Oké dan. Tja, die moordenaars... Bubba heeft ze al op het netvlies, heb ik begrepen.

dr.spin007 | 15-11-07 | 22:13

Nah, toch maar niet.
Is al eens gedaan.

nattebever | 15-11-07 | 22:13

Loopt de tijd weer normaal?
Tijd voor een vlunkie.

nattebever | 15-11-07 | 22:13

Je kunt beter dood wezen.

nattebever | 15-11-07 | 22:12

@dr.spin007 15-11-07 @ 22:08
Een uur terug?

Herman Flipsen | 15-11-07 | 22:10

15-11-2007 @ 22:09

van Grubbebeck | 15-11-07 | 22:09

waar waren we gebleven?

dr.spin007 | 15-11-07 | 22:08

De commentsorteermachinehamster is overleden. :'(

troubleh | 15-11-07 | 22:07

@Lobo 15-11-07 @ 22:04
Yomanda vroeg een tientje entree p.p., niets voor u?

DeGriek | 15-11-07 | 22:07

DeGriek 15-11-07 @ 22:02

Vlunk was een legendarische commenter die rustig tien keer achter elkaar postte - dat tiental heette in de volksmond een vlunk.
Hij werd voortdurend achterna gezeten door zichzelf - een soort hogere paranoia. Wel buitengewoon intelligent. Jammer dattie weg is.

nattebever | 15-11-07 | 22:07

En het verschil loopt op, nu GR tijd + 6 minuten, nog even en we F5-en in de afghaanse tijdzone.

DeGriek | 15-11-07 | 22:05

@update: OM leest GS en heeft zich bedacht?

Lobo | 15-11-07 | 22:05

Lijkt wel een oubollig singlefeest waarbij iedereen via een naamkaartje random met iemand gekoppeld wordt

vander F | 15-11-07 | 22:05

Ach, de jonge Bowie, wat een schatje. Tijd is tijd, tijdrekening volmaakt irrelevant.
Dat begrijpt niet iedereen.
It's time to leave the capsule, if you dare.

www.youtube.com/watch?v=D67kmFzSh_o&am...

nattebever | 15-11-07 | 22:04

testie

Joris von Loghausen | 15-11-07 | 22:04

Iets in me zegt dat Joris zo gaat posten.. het zal beginnen met een, ja de letter komt binnen, een 't'..

Lobo | 15-11-07 | 22:04

Beam me up scotty
* benieuwd is naar tijd *

Sulfuric-Acid | 15-11-07 | 22:03

@nattebever 15-11-07 @ 21:57
Fijn dat u er ook bent, ik heb een vraag n.a.v. een comment in deze draad (dr.spin007 15-11-07 @ 21:03) en die edit van Joris naar vanFrikschoten van vannacht : wie is Vlunk?

DeGriek | 15-11-07 | 22:02

Kijk Azijnbode, IndyMedia & Cohen;
Zo kan het ook!
(lekker dametje trouwens)

Weeraanmelden | 15-11-07 | 22:02

@ Koerbagh, jij reaguurt nu weer in de juiste tijdzone... Ik ben benieuwd waar ik nu weer terecht kom!

Sulfuric-Acid | 15-11-07 | 22:02

@fluh 15-11-07 @ 22:00,
yep, het is hier nu 22.02

vander F | 15-11-07 | 22:02

@Sulfuric-Acid 15-11-07 @ 21:58:
't Is ernstig surrealistisch, ik zit weer op GMT +1 geloof ik. Maar zeker weten doe je niks. Het is wel mooi, maar moet niet te lang duren. Als dit elke dag zo moet dan gaat de lol er gauw af.

koerbagh ® | 15-11-07 | 22:01

Heej is het al tien uur?

fluh | 15-11-07 | 22:00

Als er gesproken wordt over wraak zal dat wellicht ook zo gebeuren. waar die lui ook zitten en hoe lang het ook duurt. In dat geval voorzie ik een klassiek "over de ring"-etje.

bottehond | 15-11-07 | 22:00

Godverdomme onvoorstelbaar! Van mij mogen die Turken hun wraak halen hoor, onder de noemer 'verantwoorde eerwraak'.

fluh | 15-11-07 | 22:00

@dr.spin007 15-11-07 @ 21:58,
Soms een uur later en soms een uur vroeger (juiste tijd)...

Sulfuric-Acid | 15-11-07 | 21:59

GS mag wel oppassen, straks gaat Rutger nog voor veel geld naar de EO toe!
Maar ff serieus: Nederland faalt. Goed om dat is in beeld te brengen, hopelijk wordt Den Haag wakker

Megazand | 15-11-07 | 21:59

Ian Curtis 15-11-07 @ 20:51

Hier tijdzone weer normaal, benieuwd op welk tijdstip deze post verschijnt.

Ian Curtis | 15-11-07 | 21:59

Sulfuric-Acid 15-11-07 @ 21:59

Bedankt!

dr.spin007 | 15-11-07 | 21:59

En nu weer niet!!! Ik wordt er niet goed van.

@Koerbagh, mijn reply naar jou staat nu @ 20:48....

Sulfuric-Acid | 15-11-07 | 21:58

LOL @ fucked up volgorde van comments!! Nu reaguur ik weer op Wintertijd.!!

Sulfuric-Acid | 15-11-07 | 21:58

weet iemand hoe laat het is?

dr.spin007 | 15-11-07 | 21:58

Wat maakt het uit in welke volgorde de comments staan?
Zet deze maar bovenaan, dan is de rest gelul.
Kan dat, Joris?

nattebever | 15-11-07 | 21:57

Het is 21:56

van Grubbebeck | 15-11-07 | 21:56

Weet je, eigenlijk schaam ik mij als Nederlander. Ik schaam mij heel heel diep. Het is zelfs vernederend om te zien hoe ons land faalt.

Het_leuke_zuiden | 15-11-07 | 21:56

hoe ver zijn we?

dr.spin007 | 15-11-07 | 21:56

De boel staat op griekse tijd +3 min. wat een gezeik, eerst kan ik niet F5-en en dan dit, het leest een beetje beroerd zo.
En ik maar denken dat het aan mijn GPRS-verbindinkje vanuit de Griekse bergen lag.
VanFrikschoten:
Doe er wat aan!

DeGriek | 15-11-07 | 21:55

Waar ben ik nu? In het nabije oosten?

Troglodyt | 15-11-07 | 21:55

't Zou toch wel gaaf zijn als de familie van Ayse de moordenaar zou afmaken. Go Ayse, go!
Dat slappe gedoe hier in NL: eye for an eye. Hoppa, talio, geen gelul.
Iemand die een ander vermoordt heeft het recht op leven verspeeld.
Daahaag, meld me aan als beul.
Iemand nog een wat haperende guillotine ergens liggen? 't Moet wel volksvermaak blijven. Wat was er ook al weer mis met de ophanging van Saddam?
O ja, 't filmpje was van slechte kwaliteit.
Meer niet. Detail.

nattebever | 15-11-07 | 21:53

@G-unite 15-11-07 @ 21:44,
En ik reaguur nog steeds op zomertijd...

@koerbagh ® 15-11-07 @ 21:48,
Ah! Ook aangekomen in de 'juiste' tijdszone..!!??

Sulfuric-Acid | 15-11-07 | 21:51

@koerbagh ® 15-11-07 @ 21:48:
Grinnik.. dat is duidelijk de goden verzoeken. Lijkt erop alsof de systeemtijd van de individuele servers van een cluster niet helemaal synchroon loopt.

Lobo | 15-11-07 | 21:51

LOL @Sulfuric-Acid 15-11-07 @ 21:48:
Goed ben ik hè? Maar ik ben weer bij de (verkeerde, toekomstige) tijd, schijnbaar.

koerbagh ® | 15-11-07 | 21:51

@koerbagh ® 15-11-07 @ 20:27,
Hoe weet jij om 20:27 al wat ik op 21:31 schrijven ga..?? LOL.

Sulfuric-Acid | 15-11-07 | 21:48

@G-unite 15-11-07 @ 21:44:
Mijn tijd is weer goed (geloof ik) en ik heb niks speciaals gedaan anders dan even stevig F5-en en van topic switchen. Nou ja, het leest wel wat lullig, op twee plekken in het draadje kijken naar nieuwe comments.

koerbagh ® | 15-11-07 | 21:48

De partij Eigenrechting komt van niets binnen met zes zetels.

doedeljantje | 15-11-07 | 21:47

Eigen schuld moet je de storingsdienst maar niet wegjorissen.

azijnseikerT | 15-11-07 | 21:47

Welkom in Nederland moppie..
Zo gaat het hier, dankzij links, nou eenmaal in Nederland.
Softerigheid en een ballenloos beleid zijn hier de norm.
De zachte heelmeesters van justitie maken stinkende wonden..

baronbreekijzer | 15-11-07 | 21:47

@redactie: Zo kan het niet langer!

laffe haas | 15-11-07 | 21:46

Hakbarrr 15-11-07 @ 21:28

Geef het nog een paar jaar en de Turken stemmen niet meer op Links. Dan resten alleen de Hakbarrs nog.

Marcel van Dam | 15-11-07 | 21:45

-weggejorist-

storingsdienst | 15-11-07 | 21:45

Welkom in Nederland, beste familie. Ik hoop dat jullie deze zaak doorzetten want misschien dat de boven ons geplaatsten (zoals mw. Vogelaar) naar jullie (een Turkse familie) beter luisteren dan naar Nederlanders. Wij zijn al jaren machteloos. Misschien hebben jullie meer macht. En verder is het natuurlijk gelul dat de daders zo bang zijn voor de vrienden van Erkan. Pffffffffff. Helaas is Erkan dood en de daders zijn nog springlevend. Schande dat de familie verwijderd wordt.

Marcel van Dam | 15-11-07 | 21:44

Ga nu eens iets aan die server doen. Ik werk bij een bedrijf dat wereldwijd 600.000+ aansluitingen heeft i.p.v. de GS 66.666. Maar ja, misschien is dat het wel. Toch Lucifer in huis gehaald.

Elisabeth2 | 15-11-07 | 21:44

Fijn. De comments zijn geshuffeld.

G-unite | 15-11-07 | 21:44

-weggejorist en opgerot-

bubblegum | 15-11-07 | 21:43

Ga nu eens iets aan die server doen. Ik werk bij een bedrijf dat wereldwijd 600.000+ aansluitingen heeft i.p.v. de GS 66.666. Maar ja, misschien is dat het wel. Toch Lucifer in huis gehaald.

Elisabeth2 | 15-11-07 | 21:42

Of een negah millimetah anschaffuh en zlluf voah rechtah speluh

dikvoormekaar | 15-11-07 | 21:41

Hoe kunnen die gastje Spong betalen? Lijkt me niet de meest goedkope advocaat. Typisch dat die topstrafleiters (lees ratten) altijd op dit soort "media" zaken zitten. En dat Spong gaat eisen dat de criminelen zich bedreigd voelen is natuurlijk een lachertje en bedoelt om de boel te frustreren.

Bodde | 15-11-07 | 21:41

Dat ga je krijgen als je linkse rechters hebt.
Bij de linkse kerk worden daders als slachtoffers gezien.

Bijstandtrekker | 15-11-07 | 21:40

Doe de tijd eens goedzetten Lognazi. Luie flikkers gebruiken daar het NTP protocol voor.

Bo Dreksma | 15-11-07 | 21:37

Met de dreiging van een afrekening vanuit de Turkse vriendenkring van Erkan is het niet te hopen voor de daders dat de rechter een lage,lees typisch Nederlandse, straf uitspreekt.

zebikboss | 15-11-07 | 21:37

test...

da wizard | 15-11-07 | 21:31

Toch…hoe groot hun ego ook moge zijn, de drang naar macht, status, geld en al wat meer de mensch kan plezieren. Zo’n Spong zal toch vast eens in de spiegel kijken meewarig schudden en tegen zichzelf zeggen: Dit klopt niet Geer, dit wat ik aan het doen ben klopt niet, hier ga ik gruwelijk scheef” Er dan wel van uitgaande dat Moskootje geen mens is.

Worm van der Waarden | 15-11-07 | 21:31

Nog even en de criminelen worden vrijgesproken en de slachtoffers worden vastgezet. Waar gaat dit heen in dit land.

Sulfuric-Acid | 15-11-07 | 21:31

jezus Rutger, goed bezig.
Goed coherent verhaal van die dame ook - daar kunnen een hoop van die ReZteCp eisende kudtgastjes met petten nog een heleboel van leren.

Boetsj | 15-11-07 | 21:30

Toch…hoe groot hun ego ook moge zijn, de drang naar macht, status, geld en al wat meer de mensch kan plezieren; Zo’n Spong zal toch vast eens in de spiegel kijken meewarig schudden en tegen zichzelf zeggen: Dit klopt niet Geer, dit wat ik aan het doen ben klopt niet, hier ga ik gruwelijk scheef” Er dan wel van uitgaande dat Moskootje geen mens is.

Worm van der Waarden | 15-11-07 | 21:29

Hadden die allochtonen niet hun leven op sLinkse partijen moeten stemmen.Dan krijg je dit soort rechters. En nu huilie huilie doen??

Hakbarrr | 15-11-07 | 21:28

Ben benieuwd wat Spong hierop te zeggen heeft... Had Rutger ff moeten vragen.

Pippo van Eenennaam | 15-11-07 | 21:28

Cool wijf.
Mooi gesproken.
Dit kan dan ook alleen maar in een bananenrepubliek als Nederland.
Maar als die dader vrij komt mag nog even het verhaal doen tegenover een aantal Turken die dan zelf wel gaan bepalen wat ze een passende straf vinden.
Niet te rechtvaardigen natuurlijk, maar wel begrijpelijk...

da wizard | 15-11-07 | 21:26

Dienstmededeling: Het oblomov filter staat de boel weer de verneuken. Ik kan al een paar uur niet meer F5en. De boel loopt nog trager dan een manke schildpad,

Nepkarel | 15-11-07 | 21:26

@dr.spin007 15-11-07 @ 21:03
Excuus ik ben een newbie, zag gister die naam ook al eens verschijnen in een 'edit' naar vanFrikschoten; wie is Vlunk?

DeGriek | 15-11-07 | 21:25

geef ze nog een kopje thee, die daders en wellicht heeft vogelwijf nog een potje waardoor ze na hun taakstraf op een waardige manier kunnen terugkeren in de maatschappij

casablanca | 15-11-07 | 21:25

Deze reactie is niet OK nadenkeniseenkunst 15-11-07 @ 21:20

Nadenken is inderdaad een kunst.
Probeer het eens.

Harige Bangmaker | 15-11-07 | 21:23

De dader heeft nu eenmaal meer rechten dan het slachtoffer. Zo doen we dat hier. In Turkije gaat het anders natuurlijk, maar daar staat tegenover dat een moord daar ook niet perse een criminele handeling is.

koerbagh ® | 15-11-07 | 21:23

Waarom doet Spong van dit soort zaken?
Hij verdient er niks aan en maakt het leed voor de slachtoffers alleen maar groter. Geef die moordenaar een advocaatje in opleiding!

Lambalski | 15-11-07 | 21:22

Dat ze eerst maar eens dat hoofddoek afzet.

troubleh | 15-11-07 | 21:22

Ze heeft groot gelijk. Dat je zoiets mee moet maken. Vreselijk !

Bjorn |~|! | 15-11-07 | 21:20

Welkom in de Nederland boeteland.Waar de overheid haar eigen incassobedrijf een uniform geeft en pliesie noemt, waar doodgeschoten of met een bijl gedood worden burgerpech is en de daders wel straf krijgen maar er altijd excuses zijn om hen weer naar praatgroepen te sturen en zware straffen niet op te legen om dat dat wellicht schadelijk is voor hun welzijn.Daders hebben rechten en advocaten vinden dat terecht.Anders wordt het een politiestaat????Dus wilt u voorkomen dat u ooit slachtoffer wordt van een ontspoorde idioot met criminele
ambities neem vooraf u maatregelen want de pliesie zal hoogstwaarschijnlijk te laat komen en de rechtbank vindt u maar lastig en wil eigenlijk alleen u op papier laten weten welk wijs besluit ze genomen hebben.

nadenkeniseenkunst | 15-11-07 | 21:20

We zijn allemaal slachtoffer in 0031.

Lobo | 15-11-07 | 21:19

Trieste zaak. Helaas zie je steeds vaker dat rechters totaal geen gevoel voor rechtvaardigheid bezitten en slechts kunnen denken vanuit het wetboek.

raples | 15-11-07 | 21:19

Test

Joris, neuqen?

/Test

Harige Bangmaker | 15-11-07 | 21:18

raples 15-11-07 @ 21:19

vreselijk triest ja.

dr.spin007 | 15-11-07 | 21:12

@Bottehond: helemaal mee eens

v Maerlant | 15-11-07 | 21:12

hmmm reactie weg ik zei het mooier denk ik, goed zo in ieder geval.

Multikuli | 15-11-07 | 21:11

Heej is het al tien uur?
fluh 15-11-07 @ 22:00

geen idee...

dr.spin007 | 15-11-07 | 21:08

Boetsj 15-11-07 @ 21:30

Niets meer aan toe te voegen!

azijnseikerT | 15-11-07 | 21:07

Goed van jullie, GS proost

Multikuli | 15-11-07 | 21:07

Lobo 15-11-07 @ 22:08

mooi plaatje man!

dr.spin007 | 15-11-07 | 21:06

Sneller
Scherper
Beter

v Maerlant | 15-11-07 | 21:06

wow... ik sta ineens een uur geleden (21:03)

dr.spin007 | 15-11-07 | 21:06

dat gekudt tussen die allochtone bevolkingsgroepen interesseert me geen ene reedt meer. Ze zoeken het allemaal maar lekker zelf verder uit.

Ik word alleen nog woest als een autochtoon het slachtoffer wordt van dat geweld, zoals een tijdje geleden die bejaarde bakker in Rotterdam.

Auke | 15-11-07 | 21:05

vrijspraak is in dit geval de juiste straf. wel even vermelden aan de familie waar de heren wonen. Ha ha ha ha ha ieder nadeel heeft z,n voordeel.

paulusma | 15-11-07 | 21:05

@Update

Dat OM zit dus óók massaal mee te F5-en!

Vandaar dat het land één groot abces is...

Boris Poepnagel | 15-11-07 | 21:05

Dus het is zover?

*aluhoedje rechttrekt*

De grote migratie is begonnen. Ik vond het al verdacht dat Vlunk zich schuilhield. Nou jongens... het was me een eer jullie gekend te hebben.

dr.spin007 | 15-11-07 | 21:03

@DeGriek 15-11-07 @ 22:05:
Oh leuk, kunnen onze jongens in Tarin Kowt ook mee F5-en.

koerbagh ® | 15-11-07 | 21:02

@ Von Loghauszen
Kijk eens naar de servert/database die de comments ontvangt/uitserveeert

paost712 | 15-11-07 | 21:02

mischien hebben ze de server zo gemaakt dat tie vanavond om 11 uur op half 8 staat en om half 8 op half 5, dan heb ik mooi een nacht geslapen en nog geld verdiend ook

aardt | 15-11-07 | 21:02

volgende filmpje graag iets met homo's, krakers of uitkeringtrekkers

aardt | 15-11-07 | 21:01

volgende filmpje graag iets met homo's, krakers of uitkeringtrekkers

aardt | 15-11-07 | 21:01

volgende filmpje graag iets met homo's, krakers of uitkeringtrekkers

aardt | 15-11-07 | 21:01

Wat ben ik blij dta ik straks niet al die comments weer op juiste volgorde hoef te zetten...
Is dit de manier waarop de broer van Ayse Yildiz mee-reaguurt?

@broer van ??:??
Statement is duidelijk, kunnen we nu gewoon weer doorgaan?

paost712 | 15-11-07 | 21:00

Joris von Loghausen 15-11-07 @ 22:04
Ha die Joris. Fotootje?

Elisabeth2 | 15-11-07 | 20:59

Ian Curtis 15-11-07 @ 20:53

En weer op de juiste tijd. Ik stop met het mezelf aanhalen maar, anders denkt Joris dat ik een soort van Frikschoten ben met zijn nachtelijke monologen.

Ian Curtis | 15-11-07 | 20:57

Stir up, Dutchmen. Nu de allochtonen het de spuigaten vinden uitlopen zal het wel snel serieus genomen worden. O kijk, een update.

v Maerlant | 15-11-07 | 20:57

Zomertijd? Wintertijd? Systeemtijd?
Tijd is helemaal niet belangrijk, wat je ermee doet dát is pas belangrijk.

@Het Leuke Zuiden 21:56
Zo erg is het toch niet een (wisselend) uurtje verschil?

paost712 | 15-11-07 | 20:57

Niet allemaal door mekaar praten, mensen. Zo wordt deze topic een puinhoop.

kuttekrap | 15-11-07 | 20:56

Gna gna, ik sta op 20.51. Straks kunnen we weer voorspellen wat iedereen gaat zeggen.

Elisabeth2 | 15-11-07 | 20:54

Nope, dat wordt heen en weer scrollen tussen de comments.

Ian Curtis | 15-11-07 | 20:53

wolgens De Dikke Van Dala is respect:

res·pect (het ~)
1 eerbied uit hoogachting of angst


De rechter in questie heeft dus gewoon respect voor de moordenaartjes, m.a.w. hij is bang.
Kij dat werpt meteen een ander licht op de zaak en deze rechter kan middels wraking (www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?z...) afgeserveerd worden.

next!

paost712 | 15-11-07 | 20:51

Sulfuric-Acid 15-11-07 @ 21:51
Draait de aarde opeens wat langzamer door?

Elisabeth2 | 15-11-07 | 20:51

Ayse Yildiz moet maar eens met Ella V. praten, die kan misschien wel een goed woordje voor haar doen.

Ian Curtis | 15-11-07 | 20:51

@koerbagh ® 15-11-07 @ 21:51,
ik denk er over een een ticket naar de UK te kopen. Dan klopt te tijd wel...
Misschien dat GS de serverT wel virtueel ergens in het oosten kan laten draaien. Hoef ik m'n huis ook niet uit ;-)

Ennuh, doe nog eens reaguren op iets wat ik zo rond 22:00 uur GS tijd ga posten!

Sulfuric-Acid | 15-11-07 | 20:48

Turken mogen ook op Wilders stemmen, bovendien komen de daders wellicht dan eerder op de digitale schandpaal (van de PVV).

Onderbuik | 15-11-07 | 20:45

Ik proef een bepaalde ironie. Een samenwerking tussen een allochtone Nederlander en GS. Overigens doet het mij deugd, heel erg deugd. Condoleance voor de nabestaanden. Je hebt gelijk, de Nederlandse aanpak is niet deugdelijk(dankzij mensen als Vogelaar en consorten).

Het_leuke_zuiden | 15-11-07 | 20:44

Klant is Koning ...... monarchie afschaffen?

Dr.Dreetje | 15-11-07 | 20:42

Welkom in Nederland moppie..
Zo gaat het hier, dankzij links, nou eenmaal in Nederland.
Softerigheid en een ballenloos beleid zijn hier de norm.
De zachte heelmeesters van justitie maken stinkende wonden..

baronbreekijzer | 15-11-07 | 20:39

@mezelf @ 20:31
Correctie. Het valt in Nederland nog wel mee. In Arabierië is het helemaal niet verstandig om slachtoffer te zijn: www.arabnews.com/?page=1&section=0...

koerbagh ® | 15-11-07 | 20:36

Jezus, ik dacht al dat het aan mn computer lag! was al bezig een nieuwe batterij voor de mac te bestellen!

laffe haas | 15-11-07 | 20:35

@ Bo Dreksma 15-11-07 @ 21:37

Doe eens liev zijn op de dag van het Respect....

Hakbarrr | 15-11-07 | 20:34

Hakbarrr 15-11-07 @ 21:28

Ken jij die mensen? Weet jij op wie ze stemmen? nee? houd dan gewoon je mond.

MTB | 15-11-07 | 20:31

@Lambalski 15-11-07 @ 20:18:
De familie is Turks-Nederlands. Turkije is dit verband dus wel degelijk relevant. Maar je kan elk willekeurig land invullen, nergens ter wereld hebben de daders meer rechten dan de slachtoffers.

koerbagh ® | 15-11-07 | 20:31

Yep. Ik weet het niet. Kijk, dat die daders bedreigd worden in de bajes zal me boeien, maar tijdens de rechtszaak moet er natuurlijk wel enige orde heersen in de rechtszaal. Dat de emoties hoog oplopen bij de familie Yildiz is heel begrijpelijk, maar dat zou misschien enigzins gekanaliseerd moeten worden door professionele hulpverleners. De toegang ontzeggen tot de rechtszaal van deze familie is natuurlijk schandalig.

brutus68 | 15-11-07 | 20:30

Ik reaguur toch blijkbaar vanuit een andere tijdzone dan veel anderen...
Heel merkwaardig.

koerbagh ® | 15-11-07 | 20:28

Ik hoop dat die rechter een keer flink "te grazen" wordt genomen.

musclehedz | 15-11-07 | 20:28

@Sulfuric-Acid 15-11-07 @ 21:31:
Dat heet dan anders. Met een mooi woord wordt dat dan verkocht als: Gated community.

koerbagh ® | 15-11-07 | 20:27

Diepe zucht. Over hoe nabestaanden en slachtoffers behandeld worden.

Elisabeth2 | 15-11-07 | 20:26

Beperkte dictatuur invoeren dan maar?

dikvoormekaar | 15-11-07 | 20:21

@ troubleh 21:22
Ach man, moet ze toch zelf weten, mijn moeder liep 30 jaar geleden ook met een sjaaltje om dr hoofd. Voor de rest, het is wel frappant dat onze allochtone medeburders ook braken van ons 'softe beleid'!

laffe haas | 15-11-07 | 20:21

@ redactie:
<br>
Nog zomertijd zeker bij jullie? Doe die klok eens goed zetten !!!

kwik kwek en kwakje | 15-11-07 | 20:19

@koerbagh
Wat heeft Turkije hier nu mee te maken?
Waarschijnlijk spreekt deze vrouw beter Nederlands dan jij.....

Lambalski | 15-11-07 | 20:18

Spong is een heaumeau!!

3*links=rechts | 15-11-07 | 20:13

Goed bezig hier in nederland.
:S

Koreaantje | 15-11-07 | 20:10

Ayse; je bent geslaagd voor de inburgeringscursus. Zo worden Nederlanders nu eenmaal behandeld. Sterkte ermee, chickie.

Gain Style | 15-11-07 | 20:09

Ik dacht dat het niet meer mogelijk was.
Weer is Nederland een stukje afgezakt.

dikke boehoe | 15-11-07 | 20:09

Tja, zo is het maar net, slachtoffers hebben we genoeg hier maar daders ho maar. Gelukkig hebben de Turken iets meer lef dan wij Hollanders zodat het recht zijn beloop nog wel zal krijgen.

Frotklob | 15-11-07 | 20:08

Rutger goed bezig jongen!

DannyW | 15-11-07 | 20:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken