Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Harry van Bommel is een landverrader

neeeebalkkie.JPGTsja. Laten we het maar eerlijk zeggen. Een landverrader. Leuker kunnen we het niet maken. Wel duidelijker. Landverraad is een verzamelnaam van misdrijven waarbij de externe veiligheid van een land in gevaar wordt gebracht. Hieronder vallen onder meer het doorspelen van staatsgeheimen aan een vreemde mogendheid en het medewerking verlenen aan een vijand in oorlogstijd (collaboratie). Verklappen wat er in de Ministerraad gezegd is. Staatsgeheimen op de website van de SP lekken. Foei Harry! Oké, het gaat natuurlijk wel om de grootste gotspe van dit decennium. In casu: het duwen van de Europese grondwet door de strot van de Nederlanders door de heer JP Balkenende. Man man, wat zat die Balkenende peentjes te zweten vanmiddag. Zeg het hem, Harry the Hero! “U heeft in de ministerraad al besloten dat u dit wetsvoorstel gaat blokkeren. U belast dat voorstel daarmee niet, u legt er een bom onder. Daar omheen draaien is een minister-president onwaardig. Om het in uw eigen woorden te zeggen: u draait en u bent niet eerlijk

Reaguursels

Inloggen

@Barry van Hommel
VVD, CDA, PvdA, SP, Groen Links, D66, zijn allemaal links . Ik kwam daar ook pas achter toen ik mij eens liet informeren buiten de gebruikelijke ANP, NPS en andere staats propaganda.
Het probleem is het referentiekader. Wat in Nederland 'rechts' wordt genoemd is (in mijn ogen) nog steeds behoorlijk links. Hier is een redenatie die dit standpunt ondersteunt: links wil hogere belastingen, rechts wil lagere belastingen. Wat gebeurt er al tientallen jaren? Juist, hogere belastingen. Dat waren dus allemaal linkse kabinetten. Dan nog een voorbeeldje over de VVD: De VVD steunt een stalinistisch voorstel om de kinderopvang door de staat te laten regelen. Is de VVD nu links of rechts? VVD wil de staatsteun voor kranten groter maken. Is dat links of rechts?
Mijn conclusie is daarom dat Nederland in zijn geheel sterk links ge-biased is. Logisch dus ook dat bovenstaande opvatting waarschijnlijk als 'raar' zal worden ervaren door degenen die al jaren profiteren van het linkse gedachtengoed.

Ik zeg niet dat links goed of slecht is. Ik zeg alleen dat het geen gezonde situatie is als al jaren hetzelfde kliekje met hetzelfde liedje aan de macht is. En ja, ik baal er nog steeds van dat Pim is neergemaaid door een linkse lul. Pim had dingen kunnen veranderen. Maar ik ben vooral teleurgesteld in de demonisatie vooraf en de reactie achteraf vanuit de linkse politiek en media. Je ziet nu overigens hetzelfde met Geert Wilders gebeuren. Men noemt hem niet een 'misselijk mannetje', men leest niet meer voor uit het dagboek van Anne Frank, maar hem wordt wel de mond gesnoerd en 148 kamerleden zaten er bij en zeiden helemaal niks.

Slomo | 01-11-07 | 23:09

Slomo 01-11-07 @ 16:26

Een permanente meederheid op links? Links/ultra-links aan de macht? Sorry, best een aardige poging tot analyse, maar compleet gefaald want we hebben de laatste jaren zelden tot nooit een links kabinet gehad en ook geen permanente meerderheid op links. Was het maar zo! Je hebt echt een heel raar beeld van wat in de huidige politiek 'links' is.

Barry van Hommel | 01-11-07 | 16:49

@Barry van Bommel
Democratie, socialisme en dictatuur zijn maar heel globale omschrijvingen van hoe een maatschappij in elkaar zit. Neem nu Nederland, al heel lang hebben we hier te maken met linkse/ultra-linkse kabinetten. De meerderheid is 'links' in Nederland en dat zal ook zo blijven. Als rechtse lul heb je het dan niet getroffen. De belastingen gaan nooit omlaag, de collectieve sector blijft groeien, afijn de bekende ergernissen.
Zo'n permanente meerderheid op links corrigeert zichzelf niet. Fout beleid wordt niet recht gezet. Dat gaat van kwaad tot erger. Totdat de minderheid geen keus meer heeft en in opstand moet komen. Dat is geen oproep tot een dictatuur. Dat hoort bij het Democratisch proces.

Slomo | 01-11-07 | 16:26

Geef hem de strop!

apekop | 01-11-07 | 11:51

Timson 01-11-07 @ 11:40

Ach ja, er is ook nog nooit iemand vermoord omdat hij linkse sympathieën had he? Heb je enig idee wat voor heksenjacht op 'links' er plaats heeft gevonden tijdens de Koude Oorlog, en hoeveel levens dat vernietigd heeft? En daarbij: Van Gogh is vermoord door een moslim-extremist, Fortuyn door een dierenrechten-activist. Die laatste zou met een beetje fantasie 'links' kunnen worden genoemd (hoewel dierenrechten-activisme over het hele politieke spectrum voorkomt), maar die extremist is toch meer een fascist dan een socialist lijkt me zo hè?

Maar wat wil je eigenlijk nog meer zeggen met je post? Dat het eigenlijk toch wel jammer is dat linkse politici niet monddood worden gemaakt? Verwerp je democratie en roep je hier op tot een soort van dictatuur?

Barry van Hommel | 01-11-07 | 11:47

Ehm... hoe kan ik dit zeggen zonder een ban te krijgen. Misschien moet ik het mijmerend mijzelf afvragen waarom er nu al 2 mensen vermoord zijn die een sterke -naar mij mening rationele - kijk hadden op de realiteit en emotionele, misdragende en frauderende linkse politici blijkbaar een lang leven gegund zijn. Vrijheid van meningsuiting heb je niet meer in NL dus laat ik het zo zeggen,maar stel dat ik een land zou leven waar ik mijn mening zou mogen uiten dan vind ik het jammer dat er niet eens geschoond wordt aan de andere kant. HOewel ik moord ten strengste afwijs vind ik de weegschaal aan de linkerkant nu wel erg doorslaan.

Timson | 01-11-07 | 11:40

Devlaam 01-11-07 @ 11:09
Sorry, je haalt socialisme en fascisme nu toch écht door elkaar.

Barry van Hommel | 01-11-07 | 11:26

Socialisme is al een staatsbedreiging sinds het uitgevonden is.

Devlaam | 01-11-07 | 11:09

Volgens mij heeft iemand in de ministerraad lopen lekken... Die papieren mogen de ministerraad nog niet eens uit... maar kennelijk is daar iemand heetgeblakerd de oppositiepartijen gaan informeren. Prima werk van de SP!

rooimachine | 01-11-07 | 11:03

Barry van Hommel 01-11-07 @ 10:23
Ik ben persoonlijk van mening dat het beter is om met de gematigde krachten binnen bepaalde twijfelachtige organisaties te praten, om zo de hitte uit de lucht te halen. Puur en alleen maar arrogant zeggen van 'zij zijn dom en slecht en uitingen van het ultieme kwaad' geeft ze namelijk juist nog meer voedingsbodem en aanhang. En face it: hamas is nu eenmaal democratisch verkozen, zo'n signaal mag je niet negeren. En het feit dat de Taliban zo'n aanhang heeft geeft toch ook wel een signaal dat je als Westerse mogendheden daar iets verkeerd doet.

Barry van Hommel | 01-11-07 | 11:03

Barry van Hommel 01-11-07 @ 10:23
Gelukkig is Nederland nog zo vrij dat we gewoon van mening mogen verschillen in bepaalde mate :)

RauwKotsch | 01-11-07 | 10:46

Barry van Hommel 01-11-07 @ 10:23
Persoonlijk heb ik nogal veel tegen verschillende organisaties. Een poging tot overleg/gesprek met die organisaties, met hun huidige beleid, handelen en denkwijze, is naar mijn mening op zijn minst landverraad.

RauwKotsch | 01-11-07 | 10:42

RauwKotsch 01-11-07 @ 10:18

Graag een onderbouwing waarom Harry en landverrader is.

Barry van Hommel | 01-11-07 | 10:23

Harry is inderdaad een landverrader van gruwelijk caliber. Deze actie staat los van die uitspraak, want dit is geweldig. Eenmaal bedankt Harry en nu geen rare dingen meer zeggen over taliban meneren en kansengasten.

RauwKotsch | 01-11-07 | 10:18

Harry heeft gewoon weer gelijk.

Barry van Hommel | 01-11-07 | 10:16

Alle kans op mooie baantjes voor Balkenende en consorten met deze stunt in je CV. Beloof Harry ook zo'n baantje, -dik salaris en pensioen voor het leven- en hij zal Balkenende helpen deze scherts vertoning alsnog Democratisch te laten lijken.

Slomo | 01-11-07 | 10:12

Dat iemand deze notulen gelekt heeft maakt duidelijk dat er wel degelijk dappere Nederlandersch zijn die heel wat op het spel durven zetten om dit landverraad te ontmaskeren. Dat het U allen moge inspireren. De bewijzen van het landverraad en de benodigde één-tweetjes stapelen zich op. In menig landje op aarde zouden er partijbureaux in de fik gaan. Deze klerken van Brussel parasiteren op het zeer hoge beschavingsniveau van de Burger.

www.elsevier.nl/nieuws/politiek/artike...

bottehond | 01-11-07 | 10:10

wie trekt er eens de stekker uit Balkenende IV ?

Patrick Zweedsey | 01-11-07 | 09:33

Balkenende is een landverader en moet meteen worden aangeklaagd voor het schenden van de rechten van de mens, samen met dat vreselijke mannetje Donner.

souty | 01-11-07 | 09:19

Draadje snel gelezen; mijn eerste prijs gaat naar

Lucifer 31-10-07 @ 21:29

voor 'jeugdjournaaldemocratie'
-
Medaille moed en zelfopoffering: Koerbagh.
-
Hannalore 31-10-07 @ 22:37
Er is een min of meer algemeen unheimlich gevoel dat er (voorlopig) wel welvaart, maar geen welzijn is; de religies surfen op die gevoelens van onbehagen en de Worm pikt daar op in - no more, no less.

v Maerlant | 01-11-07 | 09:15

Goede aktie van Van Bommel

en idd niet te geloven dat dit zomaar kan.
Aan de andere kant zitten wij hier alleen maar op het internet te klagen... laten we eerlijk zijn, dat kan Bakellende niet boeien....

Zolang iedereen lafjes blijft zitten gebeurt er niets...

FrAgFo0d | 01-11-07 | 09:06

Wie is die Balkenende toch waar ze het steeds over hebben? Of is dat dat premier achtige typetje wat je een half jaar geleden nog wel eens op tv zag?

blafgrap | 01-11-07 | 09:00

niet te geloven dat Bakelende hier ook weer mee weg komt.

Ali Fal Salarm | 01-11-07 | 08:30

Nog minder stemmen VVD. laf,of trekt fossiel Wiegel aan de toutjes??

docker | 01-11-07 | 08:08

Harry legt op prima wijze de cultuur van liegen en bedriegen bloot zoals deze door alle rechtse politici gebezigd wordt. Het is alleen jammer dat dit zo soft gebeurd als in de 2e kamer. RAF Forever

badermeinhof | 01-11-07 | 08:03

draai draai draai en hopelijk binnen afzienbare tijd zwaai zwaai zwaai.
Zo m,n broodtrommel weer onder de arm en hele kuddes nuttelozen hebben weer te eten. niks te danken ik doe het met plezier.

paulusma | 01-11-07 | 07:14

Poppenkast is volksverraad.
Het plan werkt, Het volk maakt zich druk om poppenkast.
de Orders komen uit brussel.
1 op de 7 worden hierdoor niet gezien.

hallevvezool | 01-11-07 | 06:14

@Cookie v. eigen deeg 31-10-07 @ 22:51
Je schijnt wat moeite te hebben met de plaatsing van je "t"s en je "d"s. Toegegeven; 50% kans elke keer dat dit dilemma opduikt, maar jij presteert het om iedere keer precies mis te gokken! Schrijf de volgende keer precies het omgekeerde van wat je denkt dat het moet zijn met die "t" en die "d", dan ziet het er gelijk een stuk beter uit. Ik raad je ook aan om nog even de GS huisregels er op na te lezen, want jij bent op deze manier wel in overtreding met je zogenaamde groepskring-Nederlands.

Gatnop | 01-11-07 | 04:38

Van Bommel (volgens Maarten Toonder is dat "Broddels" of "Bobbels") is zeker m'n vriend niet, om over z'n Mao kluppie nog maar niet te spreken. Maar hij had in dit geval wel gelijk, want dat achterklap gedoe van die vrome viespeuk Balkenende, dat mag best eens in de openbaarheid gebracht worden. Bovendien heeft Van Bommel helemaal niets "gelekt", hij citeerde alleen maar wat al eerder in De Volksramp gestaan had.

Gatnop | 01-11-07 | 04:27

En Harry is niet alleen. Kan hij niet samen met Cohen over de kling gejaagd worden?

DeRuk2007 | 01-11-07 | 03:54

@DiagnosisTyphus 01-11-07 @ 02:52,
maar Gonny is boven de gordel op zich nog wel te pruimen (sic!),
echter, een echte man bevaart niet alleen de Rode Zee, maar ook de Dode Zee.

*Bij nacht en ontij*

vander F | 01-11-07 | 03:04

@vander F
Zodra Anja's guur dampende smeltkroes cunnilingus dient te ontvangen ter verdediging van het Vaderland, is het de vraag wat er nog te redden valt. Gonny ligt voor mij een beetje op de grens. Is zij ook niet bijna 50?

DiagnosisTyphus | 01-11-07 | 02:52

Vervolgens valt het overigens wel mee met die kudten,
ik heb wel eens een straffe 50+ kudt mogen bewerken tot beider plezier.

vander F | 01-11-07 | 02:39

@DiagnosisTyphus 01-11-07 @ 02:03,
Koer doet niet zo moeilijk om het Vaderland te verdedigen,
als het moet zet ik ook m'n tanden in de zurige lippen van Anja.


Maar dit is wel een ishotmyself van 30 jaar geleden,
nog niet geteisterd door genitale wratten en hormonale overgangs ellende.

vander F | 01-11-07 | 02:31

Dat we aarsgepaald zijn met het referendum wisten we van tevoren, alsmede dat van Bommel af en toe een loopje neemt met de regels (m.i. juist in dit geval, daar het een grove misstand aankaart en niet het landsbelang in gevaar brengt).
Maar dit anjameulenbelt.sp.nl/weblog/wp-content... is dus de ishotmyself-picca van Anja Meulenbelt... dertig jaar terug... en koerbagh zou daar eventueel zijn smaakpapillen aan wagen?

DiagnosisTyphus | 01-11-07 | 02:03

Het Koninkrijk wordt niet aan verdragen gebonden en deze worden niet opgezegd zonder voorafgaande goedkeuring van de Staten-Generaal.
- Artikel 91.1 Nederlandse Grondwet -

Het hele proces van Europese eenwording is al een halve eeuw een proces van bovenaf. De invloed van de bevolking is minimaal. In de Grondwet ligt nog steeds heel veel macht bij de Europese Raad en de Raad van Ministers. Dat zijn vertegenwoordigers van de nationale regeringen. Maar de centrale vraag is: door wie worden zij en de Europese Commissie gecontroleerd? Kortom er is een geweldig gebrek aan democratische controle.

www.hetvrijevolk.com/?pagina=4580&...

Niemands Knegt | 01-11-07 | 01:11

@bottehond 01-11-07 @ 00:20
Linkje nog maar een paar eer plempen wellicht.
Het zijn wel barre tijden, de regels zijn me niet altijd duidelijk moet ik zeggen.

Cookie v. eigen deeg | 01-11-07 | 00:49

BR 1 AUTOBRAND (Incidentnet: reg.inmeld) WILLEM KRAANSTRAAT 1 ASD [ 513 ]
01-11-2007 00:00:44 - Amsterdam-Amstelland - Amsterdam - Lichtkrant kazerne Osdorp
BR 1 AUTOBRAND (Incidentnet: reg.inmeld) SCHAARSBERGENSTRAAT ZO [ 542 ]
31-10-2007 23:47:27 - Amsterdam-Amstelland - Amsterdam - Lichtkrant kazerne Anton

frenkie4alllll | 01-11-07 | 00:41

Is simpel te bewijzen dat hij geen landverrader is. Het land is Nederland. Nederlanders bestaan niet (Koninklijk Besluit). Landverraad is verraad van het land door één van haar landgenoten, in het geval van Nederland dus niet bestaande Nederlanders. Ergo, in Nederland bestaan geen landverraders.

RexMundi | 01-11-07 | 00:41

@ Tijl

Ik ben meer van de dialoog als het kan.

@ Cookie

Je zou ze verrot slaan. Ik snap niet waarom de zwerm gek werd toen ik in een ban had en dat als aijnseikerT, een puike en kritische reaguurderT een neqschot krijgt men niet tot zo'n eenvoudige handeling als de petitie tekenen kan komen. Aanloopproblemen?

bottehond | 01-11-07 | 00:20

@Magistrae 01-11-07 @ 00:03
Staatstv bracht het vrij uitgebreid

-edit | 01-11-07 | 00:12

Magistrae 01-11-07 @ 00:03

Clairy NiceBoobs heeft het wél gebracht.

bottehond | 01-11-07 | 00:07

De echte landverraders zijn de ministers in dit kabinet, die met volledige minachting van het volk dit land uitverkopen aan Brussel!

Brouhaha | 01-11-07 | 00:06

Dat dit interne document op straat is komen te liggen kan de (politieke) kop kosten van Balkenende, en dat beseft hij zich maar al te goed. Zoals het er nu naar uitziet pikt de media dit (bewust?) niet echt op, hetgeen toch wel erg jammer is..

Magistrae | 01-11-07 | 00:03

Maar GS publiceert diezelfde mail. Is dat geen medeplichtigheid?

Quichegerechtigde | 31-10-07 | 23:56

@bottehond 31-10-07 @ 23:39
De solidaridad onder de reauze zwerm is weer hartverwamend. 23 reacties maar liefst.

Cookie v. eigen deeg | 31-10-07 | 23:47

@bottehond 31-10-07 @ 23:39

Ik ben meer van de harde actie. Permaban voor redactie?
Maar whatever works

Tijl Nachtspiegel | 31-10-07 | 23:46

Tijl Nachtspiegel 31-10-07 @ 23:21

Ik zwaai even naar hem. Zal ik zeggen tegen de @ Redactie dat ik een echt goeie column wil schrijven in ruil voor azijnseiker, karel bakbol, anarchez en djeen deau?

www.petitiononline.com/geengeyl/petiti...

bottehond | 31-10-07 | 23:39

Ik ben benieuwd, DAT MOETEN ZE NU EENS GAAN UITZOEKEN, wie deze informatie aan Van Bommel heeft gegeven, dat is de verrader!!!!!!!

De Schaapherder | 31-10-07 | 23:33

Vermaeckt u zich ook zo? Eerst WouterT beschuldigen van gedraai in de hoop op een kwasi-referendum, nu JP op het schavot. Resultaat? Nou?
.
Wie wil er een biertje?

-edit | 31-10-07 | 23:26

@bottehond en rickh

Berichtje van Azijnseiker:
"Als jij nog vandaag Geenstijled, kun je even aan oa bottehond en rickh laten weten dat ik gewoon kaltgestelt ben."

Azijn is zonder bericht rausgeschmissen. En in tegenstelling tot ik die al afgehaakt was na de hele Botte-ban affaire (GS is zooo 1e kwartaal 2007) maakt hij zich daar nog wel druk om

Tijl Nachtspiegel | 31-10-07 | 23:21

De drie establishmentspartijen hebben gewoon nog steeds niet door dat de kiezerts meer informatie krijgen dan alleen van de NOS. Nederland wordt welliswaar wat langzamer wakker dan ik had gedacht, maar vroeg of laat is het afgelopen met het esteblishment.

Ik ben overigens helemaal voor die europesche grondwet, als ik de preambule maar mag schrijven.

Cookie v. eigen deeg | 31-10-07 | 23:21

@bottehond 23:01

Eh, ik ga morgen het land uit... Jammer.

Hannalore | 31-10-07 | 23:19

@bottehond 22:53

Om maar een beetje in de sferen van het propagandistische te blijven. De drie establishmentspartijen zullen met veel omhaal beweren dat zij zich eensgezind achter het landsbelang zullen scharen. Voor ons belang dus, zeggen ze.
Het propagandistisch wantrouwen ten opzichte van de P.V.V., T.O.N., en de S.P., zoals het in de media wordt vertoond, heeft iets weg van een psychiatrisch verhaal. In het handboekje der psychiatrie wordt ons verteld dat degene wier affect, cognities, en zelfbeeld niet in overeenstemming zijn met de eisen van de heersende cultuur, waarvan het persoon in kwestie deel van uitmaakt, lijdt aan een persoonlijkheidsstoornis.
Dus, volgens het modieuze media-babbeltje, lijden partijen die niet in overeenstemming denken met het neoliberale eenheidsworst-denken van de gevestigde partijen, aan een "populistische persoonlijkheidsstoornis", en zijn daarom niet in staat om te regeren. Degenen die op deze partijen willen stemmen zijn, volgens onze televisie-, en krantenhoofden, dus niet te vertrouwen, en mogen als extremist aangemerkt worden. Ach botte, ik krijg er migraine van.

Hannalore | 31-10-07 | 23:18

@bottehond e.a.: Ik ben er sowieso bij. Al tijden hoop ik op een behoorlijk georganiseerd verzet. Geen grefo's, geen grondwet en een tweede glorieuze Slag bij Lepanto!

el_andaluz | 31-10-07 | 23:15

Neen
Het is het kabinet dat landverraad pleegt, niet de klokkenluider.
Wat positief is dat een besluit door het kabinet nu illegitiem kan worden genoemd, we behoeven ons er onder WildersI nix van aan te trekkken.

sprx | 31-10-07 | 23:15

@bottehond

kan het op verschillende manieren capicen.. probeer 'jij' het anders even.

waskuip-admiraal | 31-10-07 | 23:15

@bottehond 31-10-07 @ 23:12
Kom op hee, dat kan je beter botte. Jij bent ook zo link(s) als de pest.
Bovendien heeft die pik uit den Bosch ons vanavond exact uitgelegd dat niet werken iets anders is dan het niet hebben van een baan.

Cookie v. eigen deeg | 31-10-07 | 23:14

waskuip-admiraal 31-10-07 @ 23:09

Die links werken niet. Euhm. Hehehehehehe... Links en niet werken, capice?

bottehond | 31-10-07 | 23:12

Da Bomb heeft voor één keer gelijk. JP Mussert levert ons aan het Vierde Rijk uit en dat moet worden gezegd. Eee Balk? Gristenhyena...

Murdockyoufool | 31-10-07 | 23:11

Ja Judas Peter is een landverrder, maar dat is elke SP-er ook (de Hamas neukerts)

derkcs | 31-10-07 | 23:07

@ Hannalore

Slightly Off Topic: kom je vrijdag naar "de Schreeuw"?

bottehond | 31-10-07 | 23:01

Sashimi San 31-10-07 @ 22:54

Grefo- eerlijkheid? Er is niets veranderd. Ik woon tussen de gereformeerden en die zijn meer integer dan die rottende zieke kliek in 070, dude.
www.elsevier.nl/dossierartikel/asp/dos...

bottehond | 31-10-07 | 23:00

Een hufter van het kaliber van Luuk Blom zie je niet vaak in het wild.

waskuip-admiraal | 31-10-07 | 22:59

Luuk Blom is zelfs nog een graadje erger dan dat Tiggelaer-smoelwerk!
Waar haalt Woutert die rariteiten toch vandaan?
* Heeft hoofdpijn van de aanblik van Sharon op SSjournaal en neemt pil*

fuckje | 31-10-07 | 22:55

Harry lopt een beetje achter de feiten aan... mbt het niveau van grefo eerlijkheid. Geeft niks past bij de partij.

Sashimi San | 31-10-07 | 22:54

@fuckje 31-10-07 @ 22:52,
een auto, op Saba...

vander F | 31-10-07 | 22:54

Hannalore 31-10-07 @ 22:37

Judas Cohen capituleert voor de religieuzen. Wie zo ver gaat in het opgeven van de Vrijzinnige principes is een cynische leugenaar.

www.theovangogh.nl/metro_50.html

De veuveudeu in de TK valt Bommel aan. Dan weten we wat ze voornemens zijn te gaan stemmen. Zo zie je: of ze nu wel of niet meedoen aan een regering: de 3 establishmentspartijen cda, vvd en pvdi zullen op de majeure thema's elkaar de hand boven het hoofd houden. En de veuveudeu (onnozelaars) kan de ondernemers misschien wijsmaken dat ze beter af zijn als vol lid van de EUSSR, wie een eigen zaak runt moet inmiddels weten dat de EUSSR de samenleving, ook ondernemingen, klauwen vol geld kost. Voor de Vrijhandel hebben we die EU niet nodig, dus als de ondernemers slim zijn torpederen ze die veuveudeu. Establishmentshoeren.

Overigens zei Luuk Blom (de kwaadaardigste Zeeuw op de Balk na) vandaag in de TK: "wij zijn tegen dat Referendum en daar zal ik niet meer (sic) over draaien." Onze volksvertegenwoordigers hebben NUL niveau en intellect.
Niet schrikken, 't is schokkend:

weblogs.nrc.nl/weblog/europa/2007/06/2...

* Behaed de VVD *

bottehond | 31-10-07 | 22:53

@bottehond,
Nee, die grandioze foto van Rutte en Verdonk in één auto op SABA!

fuckje | 31-10-07 | 22:52

Harry is helemaal mijn man. Hij verteld ons wat we moeten weten. Is bovendien niet te bedondert om aan tegeven waneer hij het met GW een keer eens is en dan ook naast hem te gaan staan en hem de hand te schudden. Dit hebben we op de treurbuis kunnen zien bij de demonstratie voor de vrijlating van Al-Mansouri.
Bovendien heeft Harry in het verleden laten zien dat hij alle vrouwen over de hele wereld gelijk behandeld, als een echte heer.

Go Harry!

Cookie v. eigen deeg | 31-10-07 | 22:51

@niemandsknecht
gek dan dat die regeringsleiders niet in de gaten krijgen dat het misschien zinnig is om een verdrag op te stellen dat wél de concensus van de west-europeanen kan krijgen.

@all

Ik kan er met mijn verstand niet bij wat voor tuig er op de EU-posten van de VVD en de PvdA zit. Erg vervelend om naar die mensen te moeten kijken.

waskuip-admiraal | 31-10-07 | 22:50

www.hln.be/hlns/cache/det/art_639839.h...

dutchdane 31-10-07 @ 22:17

Let op wat ik zeg: de Burgers van de eu-landen gaan de zaak nu zelf oplossen. Basta. Dat wordt het. En dan komt er een veel realistischer verdrag. Dat recht doet aan wat de Burger wil. Dit groteske spelletje van een handvol eurofiele dromers en machtswellustelingen heeft nu wel lang genoeg geduurd. Wie de boeken van DJ Eppink en van Buitene gelezen heeft begrijpt waarom dit proces in de hand gehouden moet worden. Nogmaals: als onze politici dat denken niet te kunnen moeten de Burgers uit de lidstaten het zélf doen.

* Leve van Bommel en de Lekker *

bottehond | 31-10-07 | 22:41

@bottehond 22:09

'Cohen: luister beter naar kritiek van religies', kopte een onweerstaanbaar artikel mij toe. Cohen sprak mooie woorden in de dopesgezinde schuilkerk aan het hoofdstedelijk Singel, ja, als "ongelovige" hield ons aller Job opnieuw een pleidooi voor erkenning van het belang van religie. Job sprak over religieuze agenda's, ook die van de islam, die haaks staan op geaccepteerde praktijken uit onze cultuur, zoals o.a. fraude (let wel, dit zijn Jobs woorden), en "de commercialisering van het bestaan." Alsof dat nog niet erg genoeg is, bestaan er ook nog mensen die moeite hebben met "de existentiële leegte van de seculiere samenleving."

Waar gaat dit in vredesnaam over.? Steken opgeschoten mannekes auto's in brand omdat zij gekweld worden door "de existentiële leegte van de seculiere samenleving."..? Worden jonge moslims door "de commercialisering van het bestaan" gedwongen om het leven van Tony Montana te leiden.? Ik weet het niet.
Het zijn nietszeggende woorden uit de mond van een politicus, een ernstig symptoom van vergevorderde, terminale propaganda. Met het debat over het referendum is 't al niet beter. Harry van Bommel moet maar een andere koers gaan varen, hij moet Balkenende vragen of de premier nog iets zinnings te zeggen heeft. 'Propaganda, meneer van Bommel, propaganda, en gaat over tot de orde van de dag.'

Hannalore | 31-10-07 | 22:37

Koekje-dr-bij? 31-10-07 @ 22:22
't Gaat over het leven in alle volheid, inclusief staatsgrepen en wat dies meer zij.
En naakte wijven en Bono & Joe2.

nattebever | 31-10-07 | 22:31

Aangezien het volk niet meer tot het land behoort en tevens de vijand van de staat is inzake het Europese Verdrag, kan er dus gesteld worden dat hij een landverrader is.
Wij het volk, wij de vreemde mogendheid!

BSE rundfunk | 31-10-07 | 22:31

Iedereen die vanmorgen de voorpagina van de Telegraaf heeft gezien weet dat we Trots kunnen zijn op Nederland.

fuckje | 31-10-07 | 22:29

Maar....

Ze hebben wel allemaal LOONSVERHOGING !

wij betalen wel....

Herr Oberst | 31-10-07 | 22:29

-weggejorist-

de grote boze wolf | 31-10-07 | 22:28

-weggejorist-

de grote boze wolf | 31-10-07 | 22:26

vrijheid-van-spreken 31-10-07 @ 22:20
(niet verder vertellen hoor)

Flabbergast | 31-10-07 | 22:25

Wat mij betreft worden Balkenende, Bos, Rouvoet worden gearresteerd wegens landverraad en de rest van hun leven op water en brood in een diepe kerker doorbrengen. Het EU verdrag is namelijk wél een grondwettelijke wijziging.

Iko Nal | 31-10-07 | 22:22

nattebever 31-10-07 @ 22:20
Gaat het over ajaks? Anders moet-ie zn dyslexische muil houden.

Koekje-dr-bij? | 31-10-07 | 22:22

Topic is voorbij.
Kouwes is in dah house.

nattebever | 31-10-07 | 22:20

Is er nog een generaal in de zaal die een einde maakt aan dit horror-kabinet van landverraders!

vrijheid-van-spreken | 31-10-07 | 22:20

Ook Fransen willen referendum: www.nrc.nl/europa/article803383.ece/Fr...
..... maar ook Nicolas Sarkozy wil helemaal niets van een referendum weten. Dit is dus geen bestuur "van, voor en door het volk", maar van, voor en door een zeer kleine minderheid Bovenonsgestelden.

Niemands Knegt | 31-10-07 | 22:19

/OT
Is Azijnzeikert al 'vrij'?

RickH | 31-10-07 | 22:18

Het zijn toch allemaal landverraders daar in de politiek de hele bevolking heeft nee gestemd en dan schrijven ze het iets anders maar feitelijk precies hetzelfde en zeggen ze dat het niet zo is maar toch weer wel??????????
www.hln.be/hlns/cache/det/art_639839.h...

dutchdane | 31-10-07 | 22:17

de grote boze wolf 31-10-07 @ 22:11

Er is altijd nog de mogelijkheid van eenzelfde actie, en masse, door een paar honderd man. Maar voor nu mot de veuveudeu op de korrel. Die adspirant d66-ers (sic! 2x) kunnen zich nu nauwelijks permitteren de Burger te bruskeren. Dat zou ze uiterst duur komen te staan. De zich emanciperende Burger (ook het journaille dus) zou dat ook duidelijk kunnen maken aan de veuveudeu, vooral als zij/hij wel affiniteit met de vandaag de dag ongestropte blazers en parelkettingen heeft.

bottehond | 31-10-07 | 22:15

Als je opkomt voor de belangen van Nederland ben je imho juist geen landverrader. Balkenende en Bos die de Nederlandse soevereiniteit willen weggeven aan een vijandelijke mogendheid als de Europese Unie zijn daarentegen overduidelijk landverraders. Een delict waar vroeger de doodstraf op stond, en deze straf mag wat mij betreft dan ook met terugwerkende kracht weer ingevoerd worden.

Tarak | 31-10-07 | 22:14

dit kabinet heeft alle democratische regelingen uit de grondwet gesloopt. wat er overblijft zijn regelingen zodat een europese vorst kan regeren. vuile lafaards.

ganzo | 31-10-07 | 22:13

-weggejorist-

de grote boze wolf | 31-10-07 | 22:11

2008: Begin van de Tweede nederlanse opstand!

noorderling | 31-10-07 | 22:09

de grote boze wolf 31-10-07 @ 22:04

Hoe staat het aan het Oostfront? Qua "uitgesteld" en zo?

bottehond | 31-10-07 | 22:07

@Koekje-dr-bij? 21:58

De duistere hallucinogene middelen die Job in z'n thee duwt, zouden Timothy Leary doen opstaan uit de dood.

Hannalore | 31-10-07 | 22:05

-weggejorist-

de grote boze wolf | 31-10-07 | 22:04

Ach nou ja... het is Halloween (is iedereen wel verkleed vandaag?) en wat goed is is slecht en omgekeerd. Dus dit topic klopt wel weer. Van Bommel is een held.
En lekken uit de ministerraad van dit griezelkabinet is een mooie verzetsdaad.

*Trick or treat*

koerbagh ® | 31-10-07 | 21:59

Hannalore 31-10-07 @ 21:50
Ach ja, wat Job in zijn thee hangt is niet van pickwick heur... Kun je zelf groeien met de juiste verlichting enzeau.

Koekje-dr-bij? | 31-10-07 | 21:58

@ bottehond 31-10-07 @ 21:46
Verraad van Bos aan z'n kiezers inderdaad en lafjes van Harry om er nu weer over te beginnen.

JamesHuntLive | 31-10-07 | 21:54

@Bokassa 31-10-07 @ 21:51
stopwatch kopen?

VanFrikschoten | 31-10-07 | 21:53

VanFrikschoten 31-10-07 @ 21:49
... niet dat het veel uitmaakt...

nattebever | 31-10-07 | 21:52

LOL @ Bokassa 31-10-07 @ 21:50

Bokassa | 31-10-07 | 21:51

Zeddegeizot 31-10-07 @ 21:48

Misschien zegt het iets over mijn oordeelsvermogen. Het ligt niet voor de hand dat ik de ene thematiek helder benoem en de andere volstrekt verkeerd zie. Daar ben ik ook veel te zelfkritisch voor. Go figure.

bottehond | 31-10-07 | 21:50

@Koekje-dr-bij? 21:38

Aha, de aap komt nu uit de mouw, met of zonder AIDS, dat zal mij een worst zijn. In de krant schreef men iets moois over het kanker-verwekkende vermogen van worsten, maar het is het leven zelf, dat kanker verwekt, oh, ik dwaal af. Dus als ik het goed begrijp, om maar even terug te komen op die aap, zagen de dienstdoende agenten, die op 14 oktober op het bewuste bureau dienst deden, Bilal Bee voor een rood aangelopen Koekje-dr-bij? aan.
Zou dat de reden zijn voor de duistere taal die Job Cohen in de krant van vandaag te berde brengt.? 'Religies houden ons een spiegel voor', aldus de hoofdstedelijke burgermeester. Kom daar maar op.

Hannalore | 31-10-07 | 21:50

@RickH 31-10-07 @ 21:45
Ik hou me even een tijdje rustig vanaf nu om anderen hier ook de kans te geven het idee te hebben dat ze de spijker op zijn kop slaan...

VanFrikschoten | 31-10-07 | 21:49

Copy-paste van de SP?

Nieuwe Limburger | 31-10-07 | 21:48

bottehond 31-10-07 @ 21:32
Dit is een goed verhaal (itt je 'radicalisering' in Wilders' doordraverij)

Zeddegeizot | 31-10-07 | 21:48

JamesHuntLive 31-10-07 @ 21:35

Dus niet de SP, maar de pvdI is schuldig aan dit verraad van de natiestaat.

bottehond | 31-10-07 | 21:46

@ Friks.
Kom, laten we psalmen zingen.

RickH | 31-10-07 | 21:45

Merkt iemand anders van jullie nou ook wel eens bij mensen die mogelijk geen reaguurder zijn (weet je immers nooit zeker) dat ook zij kwaad zijn? D'r wordt allemaal bijna alleen maar enthusiast over geluld op de teevee maar bijna iedereen die ik tijdens smoke break d'r over spreek lijkt ook behoorlijk pissig te zijn. Leeft niet alleen bij reaguurders volgens mij.

openbaarminiserie | 31-10-07 | 21:44

@ ing.Autist 31-10-07 @ 21:33

Dat gereedschap heb je al als je dat schrijft. En is er sprake van een staatsgreep als Burgers een regime dat zélf een staatsgreep pleegt aanpakt?

bottehond | 31-10-07 | 21:44

Harry van Bommel is een negert! Of is dit smaad?

Ghosthawk | 31-10-07 | 21:44

@RickH 31-10-07 @ 21:42
Bij jou ook al?

VanFrikschoten | 31-10-07 | 21:43

@self *moskeet*

RickH | 31-10-07 | 21:42

ROFL @tjongejongejonge 31-10-07 @ 21:37
Waarmee ook meteen een hele goede verklaring is gevonden voor het feit dat ze dat nu juist wel zoveel doet (... mopperen).

koerbagh ® | 31-10-07 | 21:42

@fuckje 31-10-07 @ 21:36
Lokale mokeet.

RickH | 31-10-07 | 21:41

@VanFrikschoten 31-10-07 @ 21:39
De aivd stoort je reaguursels al....

VanFrikschoten | 31-10-07 | 21:40

.. ik vergis me:
nova/denhaag vandaag over deze kwestie
kijktip twee: Bij pauwenwitteman: de zus van nordin de helicoptergangster, doorgaans met slachtoffer verhaal.

waskuip-admiraal | 31-10-07 | 21:39

Morgen maar eens flink potten met dopererwten en wortels inslaan.... komt revolutie aan....

VanFrikschoten | 31-10-07 | 21:39

@ Koekje-dr-bij? @ 21:34
Inderdaad. Kosten nog moeiten werden gespaard. En zodat het er tijdens de huwelijksnacht met Khaled ook wat "bloed" vloeide, had zij 25 "maagdenpillen" geslikt. Zie: www.spitsnet.nl/nieuws.php/1/6963/onli...

James Ulrich | 31-10-07 | 21:39

En terecht Harry!
Bakellende is een draaikont 1e klas, kan woutertje nog wat van leren.

Zometeen zijn alle werknemers ook nog eens vogelvrij.
We worden genaait waar we bijstaan (gebukt dan wel)!

www.debaaswilmetjepraten.nl/
www.fnv.nl/helpjezelf/ontslagrecht/IK_...

Dit is nu het ware gezicht van het CDA, CU en PvdA.
We worden allemaal keihard geneukt door deze regering!

SP kom er maar in!!!!

Gripzz | 31-10-07 | 21:39

Hannalore 31-10-07 @ 21:34
August Allebeplein? Een paar eikels van dat bureau hebben precies een jaar geleden nog mijn broertje bekeurd voor het fietsen zonder verlichting!
*krijgt waas voor ogen*

Koekje-dr-bij? | 31-10-07 | 21:38

koerbagh ® 31-10-07 @ 21:08

als je net zo beft als je lult... dan mag Anja niet mopperen..

tjongejongejonge | 31-10-07 | 21:37

Confidentieel: het uitlekken kan enige schade toebrengen aan de staat der Nederlanden;
Geheim: het uitlekken kan ernstige schade toebrengen aan de staat der Nederlanden;
Zeer geheim: het uitlekken kan zeer ernstige schade toebrengen aan de staat der Nederlanden;
Socialistische Partij: het bestaan ervan brengt per definitie onherstelbare en maatschappelijk uiterst onverantwoorde schade toe aan de staat der Nederlanden.

* overigens wel voor een referendum in dezen is *

Chiant | 31-10-07 | 21:37

Weet iemand waar het boek " Hoe organiseer ik een Staatsgreep", te koop is?

fuckje | 31-10-07 | 21:36

Als Harry dat referendum had gewild, dan had-ie zo stoer moeten zijn om te gaan regeren, want die kans had de SP. Bos heeft het vervolgens verkwanseld in de onderhandelingen met Balkenende.
Het is dus al een gepasseerd station sinds de formatie. Blijf het daarom 'n beetje laf en goedkoop vinden van Dirty Harry.

JamesHuntLive | 31-10-07 | 21:35

openbaarminiserie 31-10-07 @ 21:22

Bij wijze van spreken, he. Niet zo hysterisch doen. Ik trek geen enkele stop uit geen enkele dijk. Dit is ONS land:

nl.youtube.com/watch?v=EmOH5f1J1Uc

bottehond | 31-10-07 | 21:35

@Flabbergast 21:26

Nou, sinds J.P. Balkenende aan het roer staat, moet ik bekennen, wordt ik door anaal-sadistische emoties overvallen. Vandaar die aambeien.? Nee, die gebarsten aders komen op het conto van de socialisten.....

@Koekje-dr-bij? 21:22

Volg die stemmen in je hoofd, voor je weet, spoel je aan op het August Allebeplein, met schuim op je lippen.

Hannalore | 31-10-07 | 21:34

James Ulrich 31-10-07 @ 21:31
Dat heb ik ook gehoord ja. Heeft een team van chirurgen 14 uur en 3 vierkante meter huishoudfolie gekost.

Koekje-dr-bij? | 31-10-07 | 21:34

Maar goed, je kan't ook van de pragmatische kant bekijken. Misschien dat de linkse terreur squads eindelijk 'es een goed gevecht kunnen gaan vechten. Ik juich wel vanaf de zijlijn okay?

openbaarminiserie | 31-10-07 | 21:34


Hulde voor de actie van Harry

@Bottehond
Ik doe mee met een staatsgreep mits het goeie gereedschap er voor krijg.

ing.Autist | 31-10-07 | 21:33

bloedjelink 31-10-07 @ 21:18

Ken je de methode Monnet en Spinelli?

kwoot
De politiek van de Europese eenwording werd daarmee de politiek van de omweg, van de verzwegen verdwijning van soevereiniteit, van het bedrog van de bevolking. De methode-Monnet is niet ten onrechte omschreven als ‘een staatsgreep in slow motion’. Overigens maakten de federalisten dat soms zelfs expliciet. In het in eurokringen beroemde Manifest van Ventotene, van de Italiaanse eurocraat Altiero Spinelli, schreef deze: “In revolutionaire tijden, wanneer instituties niet slechts bestuurd maar opgericht moeten worden, falen democratische procedures ten enen male’. Spinelli riep daarom op tot ‘een dictatorschap van de revolutionaire partij’, die een nieuwe federale Europese staat zou moeten creëren. Spinelli dacht dat de natiestaten konden worden vernietigd door de democratische procedures tijdelijk te omzeilen, waardoor ten langen leste een nieuwe, werkelijke democratie op Europees niveau zou kunnen ontstaan. Spinelli, deze voorstander van het dictatorschap van de eurocratie, is geen extremist of obscuur figuur. Hij was de bedenker van de interne markt, en een van de gebouwen van het Europees Parlement is naar Spinelli vernoemd.
ontkwoot

En dit is wat de Balk zei in zijn toespraak tot het europeesch parlement:

kwoot
1. Voortzetting van de succesvolle methode van verdragswijziging: stap voor stap Europa beter maken, met oog voor evenwicht.

De symboliek van een grondwet speelde een belangrijke rol bij het ‘nee’. Daarom pleit Nederland voor een wijzigingsverdrag, net als Amsterdam en Nice. Dat is een succesvolle voortzetting van de methode-Monnet: kleine stappen vooruit, met een concrete betekenis. Het zet de schijnwerper op de verbeteringen, op de democratische waarborgen, op de verhoging van slagvaardigheid. Zo kunnen we een positief debat hebben, en onder de schaduw van de verworpen Grondwet uitkomen. Kortom: zowel de naam, de vorm, als de inhoudelijke elementen die het beeld van een grondwet geven, verdienen heroverweging.
ontkwoot

bottehond | 31-10-07 | 21:32

*vertrouwen in heeft dat Friks niet gaat 'ploppen'*
Anja M. de Reaud/Zwarte weduwe. Maar dat terzijde.. Harry is best wel grappig en brengt wat leven in de polikliniek.

RickH | 31-10-07 | 21:32

fuckje 31-10-07 @ 21:26
Pfffft, ik zit te kijken... breek me de bek niet open!
-
Flabbergast 31-10-07 @ 21:30
Ah, toch haar gezicht. Tja eh, je ziet het verschil ook zeau slecht.

Koekje-dr-bij? | 31-10-07 | 21:32

Lucifer - laten we hopen dat het van "1 stapje achteruit, 2 stappen vooruit" gaat. Een ding is zeker, we zijn nu een aardige stap achteruit aan het maken.

openbaarminiserie | 31-10-07 | 21:31

Volgens onbevestigde geruchten liet Anja Meulenbelt voor de huwelijksnacht met Khaled Abu Zaid haar maagdenvlies herstellen. Las ik zojuist in Story.

James Ulrich | 31-10-07 | 21:31

Koekje-dr-bij? 31-10-07 @ 21:24
Dus jij dacht een foto van een open wond aan te treffen? (Viespeukje)

Flabbergast | 31-10-07 | 21:30

Wat me nog het meest irriteert is dat tijdens de verkiezingen het altijd over non issues gaat en de echt belangrijke zaken ons via achterkamertjes door de strot wordt geduwd. Dat is een jeugdjournaaldemocratie, we mogen alleen stemmen over de schommel terwijl we op de wip zitten en de zandbak van de buren in onze ogen waait.

Lucifer | 31-10-07 | 21:29

CoffeePatch @21:27
.
Denk dat 't komt dat ze moslim snorren zo lekker vindt kietelen.

openbaarminiserie | 31-10-07 | 21:29

Anja heeft zo haar eigen principes, ze laat zich alleen beffen door terroristen.

CoffeePatch | 31-10-07 | 21:27

koerbagh ® 31-10-07 @ 21:08
Gatveredamme!

Klukkluk | 31-10-07 | 21:26

@Koekje-dr-bij,
De ArenA?

fuckje | 31-10-07 | 21:26

Hannalore 31-10-07 @ 21:17
Wordt het niet eens tijd om te peopen?

Flabbergast | 31-10-07 | 21:26

@Zeddegeilsnot 31-10-07 @ 21:18:
Ja, het was ook het allerergste wat ik me zo snel kon voorstellen. Vandaar.

koerbagh ® | 31-10-07 | 21:25

Sorry James ik bedoelde QB (ja die.....) 31-10-07 @ 21:18

Lucifer | 31-10-07 | 21:25

Is dit nou werkelijk nieuws, behalve dan de manier waarop het nu onder de aandacht komt?
Of had iemand gedroomd dat dat referendum er toch zou komen?

nattebever | 31-10-07 | 21:25

VanFrikschoten 31-10-07 @ 21:24
Whát?

Koekje-dr-bij? | 31-10-07 | 21:25

@Koekje-dr-bij? 31-10-07 @ 21:22
*kuch*

VanFrikschoten | 31-10-07 | 21:24

Flabbergast 31-10-07 @ 21:19
Ik weet het niet héél erg zeker... maar volgens mij is dat haar gezicht.
Kan me vergissen...

Koekje-dr-bij? | 31-10-07 | 21:24

@James vertrouw nooit maar dan ook nooit een schijnheilige gristenhond.

Lucifer | 31-10-07 | 21:23

gentle giant 31-10-07 @ 21:17"
Ik heb hulp nodig... Kent iemand nog een goeie psychiatrische kliniek in de buurt van Amsterdam?

Koekje-dr-bij? | 31-10-07 | 21:22

Ok, ik zou Koerbagh doen als het de EU om zeep zou helpen.
Maar dan wil ik wel een standbeeld.

bloedjelink | 31-10-07 | 21:22

bottehond @21:15
.
Wat?!?! Een paar decennia sociapatisch zitten tenenstaren? Gatver. Gatver. Dat betekent ook een paar decennia allochtonen knuffelen. Een paar decennia belastingverhogingen. Een paar decennia al ons geld naar Afrika pissen. Een paar decennia naar dictator Jan luisteren.
.
Weet je wel wat je zegt? No way out. Geen van beide opties is aanvaardbaar. Trek die dop maar uit de dijk, en we gaan allemaal in Suriname wonen.

openbaarminiserie | 31-10-07 | 21:22

@James Ulrich 31-10-07 @ 21:12:
Dat zou dan wel weer een extra reden zijn om het te doen. Maar ja, haar schijnhuwelijk was me reeds bekend.

koerbagh ® | 31-10-07 | 21:21

hee botte veel plezier met een 65-jarige opgedroogde vagina..........

henkt | 31-10-07 | 21:21

@ henkt @ 21:16
Harry van Bommel is tegen de EU omdat die te weinig socialistisch is (denk aan vrij verkeer van werknemers en dergelijke). Als de EU morgen het socialisme omarmt, is de SP vandaag nog om.

James Ulrich | 31-10-07 | 21:19

Harry van B. is een mietje ivg Anja M.

RickH | 31-10-07 | 21:19

heb meer vertrouwen in J.P. en z'n grrrrristenhunde-vrienden dan in welk willekeurig lid van de criptofascisten beweging +31 aka de eSPee......


nuff said.

QB (ja die.....) | 31-10-07 | 21:18

De EU is door verveelde oudere jongere politici met een hang naar oudetijden- idealisme op een regenachtige achternamiddag bedacht en ons burgers vervolgens heel gewiekst door de strot geduwd.
De EU is een hoax die ons klauwen met geld kost. En nog veel erger, het kost ons de identiteit. De Verenigde Staten van Europa zullen nooit bestaan.
Hulde voor politici die deze inbreuk op de democratie aan de kaak willen stellen. Of ie nu van linker of rechterzijde komt. Als ie maar komt.
Harry schijnt een viriele man te zijn. Laat ie die Grondwet maar van de tafel spuiten.

bloedjelink | 31-10-07 | 21:18

@Koerbagger: Ga ogenblikkelijk je mond spoelen.
Verder: De ergste vijanden kunnen bij naderend onheil een gelegenheidscoalitie vormen. Harry, mijn steun heb je.

Zeddegeizot | 31-10-07 | 21:18

en oh ja. Net erg: niets over dit gore besluit in de MSM.

waskuip-admiraal | 31-10-07 | 21:17

Nog geen jaar geleden stak een trechter in m'n strot. Toen ik Balkenende door mijn slokdarm voelde glijden, kreeg ik een onweerstaanbare behoefte om te kotsen. Maar dat lukte mij niet, Balkenende gleed maar door, ik kon naar goeddunken kokhalzen, zo vaak als ik wenste, hij gleed maar door, gleed maar door. Zo ongeveer klonk mijn impressie van de afloop van de verkiezingen, zo'n jaar geleden.
Bij Balkenende glijdt van alles en nog wat door je strot. Jan Peter Balkenende fungeert als de "K-Y Lubricating Jelly" in de vaderlandse politiek. Mensen slikken hem met plezier, niemand klaagt. Dat van Bommel daar nog van opkijkt zeg....

Hannalore | 31-10-07 | 21:17

@Koekje-dr-bij? 31-10-07 @ 21:13
Ik zei toch: @ koerbagh, moet jij stiekem ook weer even kijken he?

gentle giant | 31-10-07 | 21:17

bottehond @21:12
.
Neen! Geenszins! Die kudt grondwet moet vernietigd worden. Verbrand. Verpulverd. Vergruisd. Maar tegenhouden zal nog zo makkelijk niet zijn als je ziet met wat voor bot geweld 'ie er doorheen geramd wordt,
.
Wat WILLEN die kutkankerhonden dan met die grondwet in vredesnaam! Waar zijn ze zo verschrikkelijk bang voor dat ze onze souvereiniteit zomaar weg willen geven?!?!?!

openbaarminiserie | 31-10-07 | 21:17

vieze man is het en blijft het die harry, maarrr hij is anti EU dus een vriend

henkt | 31-10-07 | 21:16

Ik zou Anja Meulenbelt nog beffen als het hielp om dat verdrag te blokkeren.

Rustige ® 31-10-07 @ 21:08

Kijk: een martelaar voor de natie. Jij bent uit het juiste hout gesneden. ROTFL!

bottehond | 31-10-07 | 21:16

@ Het_leuke_zuiden 31-10-07 @ 21:10
Ik ben je al veur geweest, ik heb een jaar of wat geleden op zijn linker peaut gezeten. :)

kneuterzak | 31-10-07 | 21:15

openbaarminiserie 31-10-07 @ 21:10

Ik leef liever een paar decennia in een crypto- sosjalisties Nederland dan in een gecastreerde provincie van Brussel. Je kunt zeggen over de SP wat je wilt, maar zij hebben inzake de twee relevantste thema''s anno 2007: de deaudscultus en de EUSSR wél het lef om door te denken.

bottehond | 31-10-07 | 21:15

@koerbagh ® 31-10-07 @ 21:08
Bah.
@gentle giant 31-10-07 @ 21:10
GADverreDAMME! Waar ben jij nou mee bezig jongen? He? Wat is dit nou?!
ViesPEUK!
*klikt zich een RSI op het [!]*

Koekje-dr-bij? | 31-10-07 | 21:13

typisch verwijt van de rechtsradicalen van geenstijl om iemand voor landverrader uit te maken. stelletje debiele chauvinisten.

antidoto | 31-10-07 | 21:13

Dat besluit is een zeer kwalijke zaak. Fundamenteel ondemocratisch. Balkenende verdient de mestkar.

waskuip-admiraal | 31-10-07 | 21:12

openbaarminiserie 31-10-07 @ 21:05

Inderdaad, en dan doe ik een stapje opzij, zodat de backstabbende landverraderlijke kliek ondergezeken wordt. Ik mag toch niet aannemen dat jij het eensch bent met het opheffen van de natiestaat Nederland? Wie daar in toestemt heeft geen begin van een notie van welk een uniek landje de Nederlanders ontwrocht hebben tegen álle gemakzuchtige logica in. En waarom hebben onze voorouders dat onmogelijk geachte mogelijk gemaakt? Door wilskracht en doorzettingsvermogen. Door karakter en eigenzinnigheid. Door niet weg te lopen van verantwoordelijkheid en weigeren te zwichten voor tirannie. Zó liggen de kaarten. Aan ieder de keus. Ik zal niet buigen. En het onmogelijke is alleen dan onmogelijk als je als zodanig beschouwt.

* Deaud aan de EUSSR *

bottehond | 31-10-07 | 21:12

@ koerbagh @ 21:08
Anja Meulenbelt is met een moslimterrorist getrouwd:
www.luxetlibertas.com/artikel07092007a...
En jij weet toch wat moslimterroristen met overspelige vrouwen doen? Of zou het toch een schijnhuwelijk zijn?

James Ulrich | 31-10-07 | 21:12

Harry voor president! en wat zeiken we over dat neuquen van hem? daar zijn we zelf toch ook gek op?

HitchHiker | 31-10-07 | 21:10

Balkenende is een kudtgristenhond. Vies vuil achterbaks mannetje. Een rede om met opzet 6 van de 10 vragen op een tentamen in te vullen,zodat ik met opzet een 6je haal.
Als er reincarnatie zou bestaan en ik mocht bepalen wat ik zou mogen worden en ik ging nu meteen deaud, dan zou ik terugkomen als een teek(met lyme) op de hoofd van jan peter balkenellende.

Het_leuke_zuiden | 31-10-07 | 21:10

POEH POEH, laat ze daar in den haag lekker allemaal de graftering krijgen.
vieze vuile stinkratten dat het zijn

MDE | 31-10-07 | 21:10

Ach hou toch op. Nederland verdient het om verraden te worden. Het hele land is amper 300 jaar oud en sinds dien is het niks als ellende..... in dit geval Balkellende

Doorsteken die dijken!

snapikhetnog | 31-10-07 | 21:10

bottehond, we moeten allemaal linksch worden vrees ik. Linksch gaat ook makkelijker met hooivorken de straat op. *zucht*

openbaarminiserie | 31-10-07 | 21:10

Balkenende heeft een goed hart. Het zou alleen gebakken op zijn rug moeten hangen!

blackangel | 31-10-07 | 21:09

Balk komt nu nog steviger in het zadel te zitten nu zeer waarschijnlijk
de Koning van het Ontslagrecht burgemeester van Den Haag gaat worden.
Jaja, Donnert zelf.
Jammer! Gemiste kans!
Heeft iemand nog een idee voor een kabinetscrisis?

fuckje | 31-10-07 | 21:09

@openbaarminiserie 31-10-07 @ 21:04:
Uit twee kwaden de minst kwade kiezen in dit specifieke geval is niet hetzelfde als het leuk vinden. Ik zou Anja Meulenbelt nog beffen als het hielp om dat verdrag te blokkeren. Daarmee zeg ik niet dat ik dat leuk zou vinden. Integendeel. (Hoewel beffen op zich natuurlijk wel een leuke hobby is... maar je gunt het zo'n Anja niet hè...)

koerbagh ® | 31-10-07 | 21:08

Balkenende is hier de landverrader, want hij verkwanselt de Nederlandse soevereiniteit door akkoord te gaan met de Europese grondwet.

Neuken geen bezwaar | 31-10-07 | 21:08

geert wil ook niet ayaan beschermen. Ook daarin vond ik die linkse prutser lutsers veel beter standpunt hebben, godver. kudt. Ik haat links maar links wil Ayaan verdedigen en grondwet in de brand steken! Wat moet ik nu???

openbaarminiserie | 31-10-07 | 21:07

Het inleveren van de NL'se zelfstandigheid is het enige landverraad wat ik in dit verhaal ben tegengekomen. Het is tijd om op wat voor manier dan ook nieuwe verkiezingen af te dwingen en te zorgen dat er voordat beslist wordt over de nieuwe eu grondwet een meerderheid van SP en Rita/Wilders in de 2e kamer zit.

Siempie | 31-10-07 | 21:06

En hij neukt vlezige wijven met kort peenhaar en rode gezichten!

alpha_mannetje | 31-10-07 | 21:06

bottehond, you're pissing in the wind vreesch ik

openbaarminiserie | 31-10-07 | 21:05

Der Harry heeft wel weer een lekker chickie in het bootje zitten, dat dan weer wel.

kneuterzak | 31-10-07 | 21:04

en daar werkt geertje aan mee?????

dragontje | 31-10-07 | 21:04

Nou moet ik doordat alleen dat linkse langharige tuig tegen die grondwet is ook nog links leuk vinden, godver de godver

openbaarminiserie | 31-10-07 | 21:04

Gut, Van Bommel heeft het licht gezien. Goed punt (voor het eerst), maar denk nu asjeblieft niet dat ik op de SP ga stemmen. Over m'n lijk! Ik lust trouwens ook geen tomaten.

Klukkluk | 31-10-07 | 21:03

Het enige waar de SP gelijk in heeft. Het enige waar de SP goed voor is. De enige reden waarom ze bestaansrecht hebben. Go Harry Go! JP Balkenende is de echte landverrader!

Lucifer | 31-10-07 | 21:02

kudt grondwet

openbaarminiserie | 31-10-07 | 21:02

JP is een geniepig ventje maar wat wil je.. hij gaat met Bos om dus waar je mee omgaat.....

krem | 31-10-07 | 21:02

De Balk staat nog een onaangename verrassing te wachten. Nederland gaat niet verkocht worden aan de EUSSR. Dit kabinet pleegt een luwelen Putsch en dient in feite afgezet te worden door het Nederlandsche Volk. Voordat het ophoudt te bestaan. Daarmee komt dan ook een eind aan de etnische zuivering door Brussel middels die vrije vestiging etc. Kom op, Nederlandersch. Laat zien uit welk hout we gesneden zijn!

bottehond | 31-10-07 | 21:02

Al onze volksvertegenwoordigerTs zijn landverraderTs.

Koekje-dr-bij? | 31-10-07 | 21:01

Dat Hamas-fan Harry van Bommel een verrader is, wist Theo van Gogh al jaren geleden. Ik citeer:
"Volgens Harry van Bommel, Kamerlid van de SP, zaai ik haat en drijf moslimjongeren in de armen van ronselaars voor de Heilige Oorlog. Harry zei dit voor de microfoon van de Nederlandse Moslim Omroep. Hij wordt hierin gesteund door de AIVD en 't is voor een vredelievende parlementariër wiens partij jarenlang de concentratiekampen onder Mao heeft verdedigd een hele eer om een geheime dienst aan z'n zijde te vinden. Zo komt er een pleister voor censuur van morgen vandaag al op z'n pootjes terecht. Mag ik dit zeggen?"
Bron: www.theovangogh.nl/metro_18.html

James Ulrich | 31-10-07 | 21:01

Serveren ze ook thee tijdens de ministerraad op vrijdag?

RTLNieuws | 31-10-07 | 21:01

Welke grefo is er nu wel eerlijk..

projectionist | 31-10-07 | 20:59

JP is ok olé olé

GillesDeLaTourette87 | 31-10-07 | 20:57

Lul! Heb je nog geneukt?

pbuh | 31-10-07 | 20:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken