Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Impeach Job Cohen

theecohen.jpgTerwijl het pus nog uit de wonden van de neergestoken agenten in Slotervaart sijpelt, pleit 020-burgemeester Job Cohen voor een softe aanpak van straattuig in Amsterdam-West. Nu mogen wij van GeenStijl graag overijverige Amsterdamse agentjes verbaal te kakken zetten. Maar in Job Cohen moeten wij onze meerdere erkennen. Zoals u weet is een burgemeester baas over de pliesie. En Job Cohen, burgervader te Amsterdam, minacht zijn eigen mensen. Schoftentuig steekt al twee weken lang autos in de fik, richt vernielingen aan en spuugt op alles in uniform. En het enige wat Job Cohen, burgemeester en hoofd der politie, daar tegen over stelt is Zwak Leiderschap en Pure Lafheid. Reljeugd moet niet gestraft worden. Nee, wie dat zegt is "een populist, die van de bühne schreeuwt". Cohen wil straatterroristen leren figuurzagen, punniken, en verder met zachte hand knuffelen richting normaal burgerschap. Hoog tijd dat de Jantjes dat Slotervaart eens schoonvegen. En kan iemand ook even een bezem door de Stopera halen? Liever een populist dan laffe druiloor die voor tirannen zwicht...

Reaguursels

Inloggen

Als z'n termijn erop zit kan die man altijd nog agoog worden. Fijn vragen of mensen erover willen praten, hoe ze zich erbij voelen, en of ze er misschien een mooie tekening over willen maken.

... Hoewel je in die tak ook weleens met probleemjongeren te maken krijgt...

Vage_eddie | 31-10-07 | 03:28

zo stel je voor zeg, 30 jaar blijven hangen op GS.... da's pas vriendschap voor t leven...

gouhaartje | 31-10-07 | 02:50

@Gouhaartje

Ik ken dat, sommige mensen kwamen in Nederland ook een kijkje nemen, bleven toen 30 jaar hangen.

Zal wel door het gratis geld komen denk ik, maar.... wat is jou excuus?

Strontland | 30-10-07 | 22:54

The Green*Machine 30-10-07 @ 20:59
ik kom soms alleen maar een kijkje nemen in tegenstelling tot sommige anderen die hier wonen.. en echt geen leven hebben

gouhaartje | 30-10-07 | 21:28

@ gouhaartje:
Wat doe je hier zelf dan ei. Get a life

The Green*Machine | 30-10-07 | 20:59

"... Maar hoe zit het dan met Allochtonen die vinden dat er teveel Buitenlanders zijn? ..."

Parasieten die de boel kaalvreten, zijn onderling niet zo loyaal. Zij zien liever de andere sprinkhanen ook liever gaan dan komen. Teveel concurrentie voor het bijstandsgeld is natuurlijk ook niet gewenst.

Dr Doom | 30-10-07 | 20:12

Amsterdam krijgt de ellende die ze verdient. Een pappen en nathouden PvdA-Jood tot burgemeester benoemen in een Moslim stad: vragen om problemen. Als Jood durft hij niet op te treden tegen Moslim criminelen.
Zachte heelmeesters...............

Avant | 30-10-07 | 20:07

-weggejorist-

Dr Doom | 30-10-07 | 20:07

-weggejorist-

Demonische Eend | 30-10-07 | 20:07

Ik heb gezegd...

Adriaantjeeeeeuh | 30-10-07 | 19:26

Foei Prit Stift: een Godwin.

Der Schmarotzer | 30-10-07 | 19:24

jopi 30-10-07 @ 19:09
wat kost een beetje paradijs tegenwoordig?

gouhaartje | 30-10-07 | 19:19

gouhaartje 30-10 07 @ 18:47
Wat zou dit land opbrengen?

jopi | 30-10-07 | 19:09

Ongetwijfeld vond Cohen het harde optreden tegen Hitler destijds ook erg populistisch.... die man is knettergek!

lekker wijf | 30-10-07 | 19:04

MAXIMO 30-10-07 @ 10:20
Nee, ik heb nooit in Rotterdam gewoond.
Ik heb 10 jaar in Amsterdam gewoond maar ben daar weggegaan omdat het onleefbaar werd.
Je mag 3x raden waarom.

Moi2 | 30-10-07 | 19:03

GO COHEN!!!!!!!!!!!! respecttttt!! iemand moet toch de wijstste zijn, als je het aan deze GSmassa-geiten zou overlaten was nederland binnen tien minuten verkocht aan de duitsers.. uurrgghhh gauw mn mond spoelen

gouhaartje | 30-10-07 | 18:47

@LoudandProud

Laat ik nou om de haverklap stappen te hebben gezet in Slotervaart.Vroeger en nu.
Ik heb er school gegaan n.b. vlakbij het August Allebeplein en deze wijk zien afglijden in een no-go area in de afgelopen pakweg 20 jaar.
Volgens mij heb JIJ er nooit stappen gezet.

Inderdaad, ik ben ook voor ME de wijk in. Raar he? Waarom wel de ME op krakers afsturen en niet op dat allochtone tuig trouwens?

delano | 30-10-07 | 18:45

En het enige dat mij de afgelopen weken duidelijk is geworden is dat 99% van de reaguurders en bijna de gehele redactie van Geen Stijl nog nooit een voet in Slotervaart gezet heeft.
De ME en het leger de wijk in, straatverboden, deportatie... ik heb nog nooit zulke stompzinnige "oplossingen" gehoord .
Met GS en haar aanhang aan het roer in Amsterdam was de halve stad nu ongeveer afgebrand, in plaats van een paar autos.

LoudAndProud | 30-10-07 | 18:30

@lekker wijf 30-10-07 @ 17:34t
" Amsterdamse dombo's, losers en hufters die op Cohen hebben gestemd "
Heerlijk, het zijn dit soort posts waardoor ik toch steeds weer terugkom bij Geen Stijl.
Mensen als jij die overal een oplossing voor hebben maar ondertussen geen benul hebben van de meest elementaire Nederlandse staatskunde.
Beste "lekker wijf" de burgemeester wordt niet verkozen , maar benoemd, en wel door de Gemeenteraad.
En dit lesje heb je geleerd van een "Amsterdamse dombo"

LoudAndProud | 30-10-07 | 18:18

@Geertjew 30-10-07 @ 17:10

Goed lezen, Geertjew, je kunt op je spandoek zetten wat je wil, als je er maar geen teksten op zet à la de baardaapmongeaulen-manifestatie in Londen indertijd.

wopper | 30-10-07 | 18:07

Blow Job

Dunnepoep | 30-10-07 | 17:54

Ik hoop dat de Amsterdamse dombo's, losers en hufters die op Cohen hebben gestemd nu eindelijk begrijpen dat ze op een laffe zak, op een bangerik, op de ideale deurmat hebben gestemd. Cohen, treedt af!

lekker wijf | 30-10-07 | 17:34

-weggejorist-

Geertjew | 30-10-07 | 17:10

Als ik het goed begrijp kan je beter een andermans auto in de fik steken dan fout parkeren in 020.

jopi | 30-10-07 | 16:45

Wat een laffe rat.

Remington.223 | 30-10-07 | 16:42

ok dus ik mag openlijk cohen de dood in wensen en zeggen dat ik ipv een aanslag op een auto een aanslag op hem ga plegen...

Of krijg ik dan wel politie op mijn dak?
Want als dat zo is wordt ik in mijn eigen land flink gediscrimineerd.

FrAgFo0d | 30-10-07 | 16:41

Zie ik hier een complot tegen onze eigen Job Cohen?!
Antisemitisme is het.Schaamt U de man kan er ook niets aan doen dat hij een jeaud is
Dit was het nieuwsbulletin van Groenlinks bedankt voor uw aandacht nu weer over naar de ''echte'' problemen van vandaag

agja | 30-10-07 | 16:35

Die slappe theemuts is als de dood dat grenzen stellen als een bevestiging van hun wereldbeeld door dit karakterloze tuig wordt opgevat en zullen dit onmiddelijk aangrijpen om zich een slachtofferrol aan te meten.
En anders wordt ze dit wel aangepraat en dat doet het electoraal altijd goed.

huppelkudtje | 30-10-07 | 16:25

@ Orang Oetlul 30-10-07 @ 12:54

Jij woont zeker in een hutje op de hei? Niet in de hoofdstad in ieder geval...

The Green*Machine | 30-10-07 | 16:19

@Job Cohen,

Here we come!
We gaan Job & Co. een poepie laten ruiken.
Grote demo op de Dam a.s. 24 november om 13.00 uur:
www.hetvrijevolk.com/?pagina=4759&...

.

Maar eerst herdenken we Theo a.s. vrijdag in het Oosterpark - 19.00 uur.

wopper | 30-10-07 | 16:18

Ik wordt niet goed als ik deze joodse fundamentalist zie of hoor. De joodse gemeenschap moet deze man meteen de deur wijzen. Wat een clown. Iedere keer als onze fijne moslim medemens "hamas, hamas, de joden aan het gas"scanderen. Dan gaat deze fijne burgervader met zijn keppeltje een kopje thee drinken in een of andere fundamentalistische ( parasiterend) gebedsruimte.
Wat verwachten jullie ook van deze man. Hij behoort tot de Partij van de Allochtoon, of was het Armoei, Afgunst, Arabier, Anti-Christ. Ik weet het niet meer.
Waar staat deze linkse partij ook alweer voor. Ze komen zeker niet op voor de arbeider, omdat deze na veertig jaar linkse dictatuur slimmer geworden is.
LATEN WIJ ALLEN DE VOLGENDE KEER OP DE SP VAN MAO STEMMEN. DAN KUNNEN ALLE WERKENDE NEDERLANDERS HUN BOELTJE PAKKEN.

betaler | 30-10-07 | 16:16

@Deport 30-10-07 @ 15:56
Cohens aanpak, maar ook de benadering van Bak Ellende en co, lijkt te zijn ingegeven door achterhaalde politiek correctheid én angst. Zijn favoriete uitspraak 'de boel bij elkaar houden' getuigt van het laatstgenoemde. Als je echt iets wil veranderen, valt een flinke knal echter niet te vermijden. Natuurlijk zorgt hard ingrijpen voor morrende groepen en zuigende media, maar als de storm is geluwd, kun je de boel werkelijk opbouwen en bij elkaar gaan houden.

Murdockyoufool | 30-10-07 | 16:12

Na Cohen komt er toch weer een PVDA burgemeester. Zal die een totaal ander beleid gaan voeren? Nee dus. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de rest van Nederland. Straks worden de zeteltjes weer gehaald, de coalitie gesmeed, de wervingsfolders door de shredder gehaald en de jobs met 30 % salarisverhoging verdeeld.

Hairy Armpit | 30-10-07 | 16:12

Het standrechtelijk executeren van burgemeesters in oorlogstijd zou bespreekbaar moeten zijn

Jan Passant | 30-10-07 | 15:57

Murdockyoufool 30-10-07 @ 15:49
Ik kan ook werkelijk de beweegredenen van Cohen niet begrjipen. Sta hij nu zo ver van de werkelijkheid af, dat hij niet inziet dat de zachte hand niet werkt bij dit gajes? Of is het een ultieme poging tot het onderdekken van een nieuwe behandelmethode tegen deze kansloze rukkers? Kan iemand me in godsnaam Job's motivatie horen, want deze heb ik nog nooit gehoord? Los van het gezanik dat de 'harde hand methode' averechts werkt dan.

Deport | 30-10-07 | 15:56

@ Deport 30-10-07 @ 15:35
Als ik naar links loop, dan draai ik in rondjes (voorzetje). Dit geldt overigens ook voor de fiets.

psycho_ab | 30-10-07 | 15:49

@psycho_ab 30-10-07 @ 15:11
De aanpak waar we het dus beiden over eens zijn, is de harde aanpak die velen voorstaan. Cohen weigert echter op te treden en verwacht nog steeds heil van praten, thee, thee, thee, thee en soepsidieslorpende projectjes, terwijl alles al op die jongens is uitgeprobeerd. Ongenuanceerde reacties zijn zodoende begrijpelijk. Die Amsterdamse idioot wil maar niet begrijpen...

Murdockyoufool | 30-10-07 | 15:49

Hmmm.... schiet me ineens te binnen:

Allochtonen als doelgroep voor de Partij van de Arbeid... moeten ze dan niet eerst aan de Arbeid? Tenzij die "A" inderdaad voor Allochtoon staat.

Maar hoe zit het dan met Allochtonen die vinden dat er teveel Buitenlanders zijn? Bedoelen ze daar dan Autochtonen mee of... pfffff, verwarrend allemaal.

Kom er maar in, Professor van Leipum!

ZwartGat | 30-10-07 | 15:46

Ik vermoed dat psycho_ab naar links loopt. Recht de Noordzee in dus.
Tenzij hij verward is. Dan pakt hij de fiets.

Deport | 30-10-07 | 15:35

@ ZwartGat 30-10-07 @ 15:25
Het ga je goed.

psycho_ab | 30-10-07 | 15:31

Daffe Luiroog!

Deport | 30-10-07 | 15:29

@ psycho_ab 30-10-07 @ 15:22

Laat me even weten waar jij heengaat, dan loop ik de andere kant op... sufferd...

ZwartGat | 30-10-07 | 15:25

@ ZwartGat 30-10-07 @ 15:08

Lees mijn vorige reactie maar even. Als ik ergens respect voor heb, dan is het voor hoe de politie in Nederland zijn best doet en het ook moeilijk heeft met hoe om te gaan met al die zaken. De jongens en meiden staan met de voeten in de modder en zijn echt niet alleen bezig met het uitschrijven van bonnen.

psycho_ab | 30-10-07 | 15:22

Job Cohen behoort tot een partij(PVDA) die als doelgroep de allochtonen heeft.
Omdat nog niet alle allochtonen op de PVDA stemmen, is het hele beleid van de PVDA erop gericht het die allochtonen vooral naar de zin te maken zodat nog meer mensen uit deze snel groeiende groep in de nabije toekomst op de PVDA gaan stemmen.
De gewone arbeider, die vroeger op de PVDA stemde, doet dat allang niet meer.
De PVDA heeft, al die mensen die in de afgelopen jaren zijn weggelopen bij de PVDA, al opgegeven en doet ook geen pogingen meer op ze terug te winnen.

Verder is er nog een goed verdiendende, goed opgeleide en politiek-correcte middenklasse die uit een schuldgevoel over hun eigen welstand op de PVDA stemt en vooral in de grachtengordel en de watergraafsmeer woont.

Beter populist dan een politieke masochist zeg ik dan maar tegen onze Nationale Theemuts.

delano | 30-10-07 | 15:21

@ Murdockyoufool 30-10-07 @ 14:59

Ik ben helemaal niet voor de zachte aanpak. Dit schreef ik ook in mijn eerdere reactie. Mijn ideeen gaan meer richting de aanpak die jij ook voorstelt, alleen stoor ik mij nogal aan veel reacties die ongenuanceerd en polariserend zijn.

Maar goed, dat is mijn probleem met 0031 anno 2007. Veel over en weer schreeuwen, weinig concreet werkende oplossingen.

psycho_ab | 30-10-07 | 15:11

@ psycho_ab 30-10-07 @ 14:47

Mijn nederige verontschuldigingen... Ik heb ook niet veel argumentatie in uw verweer kunnen erkennenn. Slechts meehuilen met de hele linkse meute die het kennelijk prima vindt. Dat is natuurlijk veel beter dan een keer hardop roepen: EN NU IS HET GODVERDOMME GENOEG GEWEEST!
-
Mijn grootvader was Rijksveldwachter en die zette de jeugd "op het hek" zoals hij dat noemde. Waar zijn de Bromsnorren van vandaag? Gok dat ze allemaal in de bosjes liggen om te kijken of we niet te hard rijden of een lampje hebben dat op de fiets vastzit...
-
Voor de rest gaat het prima hoor... Lang leve Nederland, nu de Nederlanders nog!

Sufferd... wordt eens wakker!

ZwartGat | 30-10-07 | 15:08

van Maerlant 30-10-07 @ 14:51

En ben je opgelugt.

Maar je hebt wel gelijk hoor, ik generaliseer inderdaad. Heel, af en toe zie ik ook doordachte meningen. Excuses aan een ieder die zich tekort gedaan voelt.
Vind je het vervelend wanneer ik je verder niet schoffeer.


psycho_ab | 30-10-07 | 15:05

@psycho_ab 30-10-07 @ 14:30
Wel eens van zachte heelmeester en stinke wonden gehoord? Wel eens afgevraagd waarom doktoren een lichaamsdeel dat is vergeven door gangreen moet worden geamputeerd? Omdat het de rest van het lichaam bedreigt en uiteindelijk kapot maakt. 'Door laten etteren', hetgeen jij prefeert boven ingrijpen, is dus allesbehalve wenselijk. Politie en bestuurders weten wie de lastpakken en criminelen zijn. Pak ze op, berecht ze en stuur ze naar Glen Mills of leg ze ISD op, zodat mensen die wel iets willen gewoon door kunnen gaan met leven.

Murdockyoufool | 30-10-07 | 14:59

psycho_ab 30-10-07 @ 14:30

Dit is de zoveelste draad over deze problematiek, en zowat alles passeerde hier al de revue: slogans, halfdoordachte 'oplossingen', maar net zogoed op de dagelijkse praktijk geïnspireerde, concreet toepasbare recepten. Jij gooit alles op één hoopje, generaliseert, meent je boven de rest te moeten stellen en slaagt er daarbij in om 5 taalfouten te maken op amper 9 regels. Jij bent vast niet populistisch, jij bent gewoon dom, brutaal en pretentieus.

van Maerlant | 30-10-07 | 14:51

AdolfJoling 1918: De bewering dat werkvoor dit soort probleemmensen de oplossing zou zijn voor hun crimineel gedrag is een populistische, evenzo als van andere beweringen wordt gezegd. Veel van die jeugd is nog niet eens aan een baan toe.maar horen op school te zitten. Waarom maken ze hun school niet af: omdat ze geen werk hebben ?? Waar het wel aan ligt, past niet in het politiek-correcte straatje Het plaatst HEN onterecht in een slachtofferrol van onze maatschappij.
Wat een idiote omkering. Je verschaft jezelf een vrijbrief om het probleem niet justitieel te hoeven op te lossen. Het is nog wachten op het moment dat de neergestoken agenten door het OM voor de rechter gedaagd worden.

speerpunt | 30-10-07 | 14:50

@ ZwartGat 30-10-07

He gezellig, lekker schelden zonder ook maar iets van een punt te maken of te reageren.

hoogachtend professor van Leipum

psycho_ab | 30-10-07 | 14:47

Oh Job Cohennie met je elastieken benen
Die wil elke avond naar een moskeetje toe

Murdockyoufool | 30-10-07 | 14:44

@psycho_ab 30-10-07 @ 14:30

Weet je wat het gevolg is van dat labbekakkerige gelul van jou en de jouwen?
Dat de mensen die Nederland groot hebben gemaakt zich niet langer herkennen en wegvluchten. Dan roept de hele "zachte kant" dat het om belastingvlucht gaat, maar IK wens mijn kinderen niet bloot te stellen aan vullis als in 020-Gaza!

Wordt eens wakker in je zweefmolen, Professor van Leipum!

ZwartGat | 30-10-07 | 14:42

als je een paar jaar terug zei trap die zwartjoekels eruit was je een racist.
nu ben je een populist.
het enige verschil is dat ons zielig nederland nu tot de oren in het moeras zit,en een paar jaar terug tot de enkels.
en de zwartjoekels lachen ons uit.ha ha ha ha ha ha ha ha .
stelletje knoeiers die regenten.

paulusma | 30-10-07 | 14:37

-weggejorist-
Herr Oberst 30-10-07 @ 09:57

De tentakels van Cohen rijken zelfs tot Geenstijl, nu wordt het echt eng!

Herr Oberst | 30-10-07 | 14:35

Job Cohen behoort samen met Frits Barend en Harry de Winter tot een zeldzame kaste naieve jaudse mensen die coute que coute politiek correct willen zijn. Is het zelfkastijding? Is het koket gedrag?
En maar Finnen blijven knuffelen en maar meehuilen met de SP wolven die zeggen op te komen voor de Palestijnen. Dan zijn woorden als die van Murdockyoufool wel op zijn plaats, ook al misvat Joris dit blijkbaar als antisemitisch.

LJBrinkhorst | 30-10-07 | 14:32

Wat is het toch eigenlijk ook gemakkelijk als ik al die reacties hier lees. Cohen weg, jongeren keihard aanpakken en/of met de hele familie deporteren en opgelost is het probleem, of .......... is dat wat Cohen bedoeld met populistisch gebral. Zonder enige gevoel voor de situatie en de complexiteit hiervan maar een beetje met zogenaamde oplossingen en ideeen komen. Overigens geldt dit ook voor de oplossing die hij zelf voorstaat. Een softe aanpak en werk bieden alleen werkt ook niet. Dit deescalleert wellicht, maar laat een gezwel dooretteren. Een harde aanpak werkt escallerend, waardoor nog meer mensen zich gaan afzonderen van de maatschappij.

psycho_ab | 30-10-07 | 14:30

wel eens AAN kantklossen gedacht

Karel Kruizenruiker | 30-10-07 | 14:06

Figuurzagen, punniken? ik weet het niet... wel eens kantklossen gedacht?

Karel Kruizenruiker | 30-10-07 | 14:05

Als Cohen kan aantonen dat de softe aanpak werkt dan ben ik helemaal voor.
Maar volgens mij heeft hij de softe aanpak al vaker geprobeerd. Wat was daarvan het resultaat?

GodHandKiller | 30-10-07 | 13:35

Nog niet zolang geleden werd hij naar voren geschoven als nieuwe premier. Je moet er toch niet aan denken hoe dat zou zijn afgelopen. Brrrrr.

lekker moeder | 30-10-07 | 13:30

Job Cohen: Burgemeester in oorlogstijd...

delano | 30-10-07 | 13:22

het is eigenlijk best simpel te beredeneren waarom cohen kiest voor een zachte aanpak:
hij is bang dat als ie nu ingrijpt de rifaapjes zich dan nog meer gaan organiseren en dat half amsterdam straks in de fik staat, bang om voor racist uitgemaakt te worden en bang voor het woord 'discriminatie'

dan zeg ik op mijn beurt: laat dat verdomme een keer gebeuren, die hel losbreken, laat dat een keer gebeuren, dat we ONTERECHT voor "discriminerende racisten" worden uitgemaakt, dan hebben we tenminste een goede reden om de lange lat er op een zeer pijnlijke manier overheen te halen

als ik politicus zou zijn had ik allang kamervragen gesteld over de mogelijkheid burgemeesters af te zetten bij gebleken ongeschiktheid

Dhr. de Wit | 30-10-07 | 13:08

Zeg, wordt dat nog wat 2 november of kan ik mij de moeite besparen?

hetluis | 30-10-07 | 13:04

Waar is BROMSNOR gebleven?
Die wist wel raad met dit soort gasten...

ZwartGat | 30-10-07 | 12:56

Prima, goed als er nog meer auto's in de fik worden gezet of andere nazi/moslim terreur plaatsvind. Prima voor de stemmen van Rita en Geert! Cohen, bedankt ook namens Rita en Geert!

DutchWax | 30-10-07 | 12:56

merci wopper, dat is best wel gesalafistucked ja.

Multikuli | 30-10-07 | 12:55

Wat een hoop jankreacties weer.......

Orang Oetlul | 30-10-07 | 12:54

-weggejorist-

Murdockyoufool 30-10-07 @ 11:52

Mja, dat viel te verwachten. Mijn kwalificatie was uiteraerde niet antisemitisch bedoeld, maar diende om het continue slappe optreden van Cohen te illustreren.

Murdockyoufool | 30-10-07 | 12:50

@wopper, plemp eens aub?

Multikuli | 30-10-07 | 12:47

Mijnheer Cohen is een politieke dinosaurus, en is blijven hangen in het softe denken wat deze ellende in de eerste plaats veroorzaakt heeft.
Je zal als politie agentje maar zo'n baas hebben, het is te triest voor woorden.

Wat hij niet beseft is dat de goeie allochtonen op deze manier dubbel zo hard gediscrimineerd worden, en met de nek aangekeken, die man helpt iedere vorm van integratie hard naar de klote

captainobvious | 30-10-07 | 12:42

Ja, waarom kan een burgemeester niet officieel worden weggejaagd? Ik vind die Cohen zo'n verachtelijke kerel. Hoe komt zo'n lamlul op die plaats? Dank zij de partijpolitiek van Nederland natuurlijk! Dank zij die carrièrepolitici, die soms niet eens het einde van hun studie afwachten, die de krankzinnige arrogantie hebben het wel eventjes voor ieder ander te gaan regelen. Die krankzinnige arrogantie van maffiosi is wat een politicus van een normaal mens scheidt en die van Nederland de maffiastaat van de EU heeft gemaakt. Al kan België er ook wat van. Al hebben wij daar minder last van. Je hoeft alleen maar te weten dat in een Belgische supermarkt de melk drie keer duurder is dan in een Nederlandse supermarkt, de voordelige dan. Arme Belgen. De allochtonen van de EU. Zitten ook opgescheept met plurken in plaats van burgemeesters. Moet je die dhimmie van Brussel zien. Je gaat over je nek.

Hammar | 30-10-07 | 12:41

Stop die man in een muisgrijze zak met een witte strip erom heen.
Loop naar de stoeprand en roep vervolgens:

"Vuiiiiilnisman, kan deze ZAK ook mee?"

delano | 30-10-07 | 12:40

Cohen.............. SLAPPE LUL

radiocop | 30-10-07 | 12:39

polite agenten laat van je horen. T'is jullie werk dat wordt gefrustreerd. Straks mag je alleen nog maar fietslampjes controleren.

ptdh | 30-10-07 | 12:26

@Bokaazj .

Ja maar daar ga je thee mee drinken,,,

hansvanvoren | 30-10-07 | 12:25

Ik ben nogal verdeeld over het geheel. Want het zou bijvoorbeeld heel goed kunnen dat Job hier, door zijn aanpak, de boel voor erger heeft gespaard. De rel is voornamelijk door de pers ontketend, ongelukkigerwijs, al siert het Job dat hij zijn vinger niet in die richting gewezen heeft, en uitgevoerd door een stelletje malloten dat het inderdaad verdient om iedere cent die ze verbrand hebben terug te betalen. Maar - all said and done - de schade valt uiteindelijk mee. En laten we wel wezen - de grootste blunder komt hier voor de rekening van de AIVD, die B. heeft laten rondlopen op straat terwijl er voldoende redenen waren om de man in te rekenen.

Niet voor Jan | 30-10-07 | 12:25

@All,

Terwijl we nou al weken verbaal aan 't Cohennen zijn en er geen ene moer verandert want Snob Cohen luistert alleen naar z'm mocro-achterban, is me iets ter oge gekomen dat eveneens van de pot gerukt is.

.

Een Nederlander heeft enkele weken geleden een keurige brief gestuurd aan Sjeik G(n)eit -u weet wel, een van de ergste leden van dreigbaardenbrigade.
Welnu, de briefschrijver (een oudere heer) is onlangs om 7 uur 's morgens van zijn bed gelicht door het OM Haaglanden en met z'n computer naar het plieisiebureau gebracht.
Na enkele uren is hij vrijgelaten.
Hij wacht nog steeds op teruggave van z'n computer.

.

Opnieuw een voorval dat niet in de MSM is gekomen en een waarschuwing is aan ons dat het boven-ons-gestelde gepeupel diep, zeer diep in de aersch van de salafies zit: G(n)eit doet aangifte en meteen komt het OM in actie.
Meten met 2 maten heet dat, en exact dat is wat Cohen doet.

.

Bij interesse, en als 't mag van de redactie, wil ik de link hier wel posten.

wopper | 30-10-07 | 12:23

Ben benieuwd naar het vragenuurtje dalijk.

krommeteen | 30-10-07 | 12:09

Fuckje is actief geweest voor divere bruine partijen. Hoe zuriger, rechtser en Rotterdams gefrustreerd hoe beter voor Fuckje. Stiekem is Fuckje er namelijk van overtuigd dat alle allochtonen "hoer" naar haar roepen en dat er geen beter land is dan een blank land.
Bovendien correspondeert Fuckje dagelijks met Geert Wilders en blijft zij zelfs alcht Wilders staat als deze joker een Guantanamo Bay wil oprichten in Nederland.
Op zich is dat niet zo gek, er zijn meer vrouwen van het type Kapic in Nederland, maar Fuckje beweert te studeren. En dat is toch wel heel deerniswekkend.

blikjegrolsch | 30-10-07 | 12:06

F-siders en krakers worden zero-tolerant aangepakt. Om maar te zwijgen van fietsers die zonder licht rondrijden.

Wellicht dat de kraakbeweging zijn spandoeken in het arabisch moet schrijven, dan durft cohen niks meer.

*gaat arabische stickers op fiets plakken*

Lerd Geers | 30-10-07 | 12:03

JdG 30-10-07 @ 11:53

Een jood die bij wijze van carrièreplanning (verdwijnende) autochtonen discrimineert en zich voor het karretje laat spannen van (verschijnende) islamofascisten: de electorale rekenoefening van de PVDI klopt wel degelijk.

van Maerlant | 30-10-07 | 11:58

Niks meer aan toe te voegen.

fluh | 30-10-07 | 11:55

Ik vraag me dan af: hoveel Nederlanders steunen deze incapabele, volslagen idioot nog? Ik denk zeer weinig. Ik dacht altijd dat je in een democratie de steun van het volk nodig had.

JdG | 30-10-07 | 11:53

dat Job es gauw in die stinkgrachten van zijn stadje mag valluh

Patrick Zweedsey | 30-10-07 | 11:53

-weggejorist-

Murdockyoufool | 30-10-07 | 11:52

Ach wel het is zijn kudt stad, en daar de hoeren anderdaags opdonderen moeten en wiet niet vrij te verkrijgen is, is er niet zoveel meer met Amsterdam. Ik zeg donder het als een extraatje bij de Antillen op marktplaats. Ik melde een jaar of 3 terug al om Nederland op marktplaats te zetten, en had dat nou maar gedaan daar toen het misschien nog wat opleverde. Komt bij dat nu bekent is dat cohen een mislukt Caribische rif regeert anderdaags, letterlijk, nu nog figuurlijk.

Reverend Ray | 30-10-07 | 11:51

Deze man heeft alles om in Nederland minister te worden.

van Maerlant | 30-10-07 | 11:51

Gadverdamme! Cohen verdwijn eens heel snel uit Amsterdam! Cohen wil vooral de rust bewaren, maar wie goed kijkt en ziet wat er zich allemaal afspeeld in al die stadswijken, weet dat die rust er niet zal komen. Vieze linkse verrader. Nederland gaat niet naar de klote, Nederland is al naar de klote.

edonkey | 30-10-07 | 11:49

Job mag dan wel een nagenoeg lege uithangbordfunctie hebben, zijn voos geleuter heeft voor het tuig echter een geweld en criminaliteit aanzuigende werking, immers zij denken dat het zijn van burgemeester ook macht inhoud.

Job ga gewoon een gaarkeuken en een voeselbank leiden, dan ondervindt je dagelijks aan de lijve wat jouw voos geleuter voor uitwerking heeft gehad op de mensen die door jouw angsten, door het islamo en ander meelopend tuig, tot hulpeloze slachtoffers zijn gemaakt.

Hans Anders | 30-10-07 | 11:43

De gekozen burgemeester was ik altijd op tegen, maar nu deze slappe zak het bloed onder m'n nagels vandaan haalt zou ik er maar wat graag een rood rondje voor tekenen. Waar ik ook voor ben is het feit dat mensen die zich weigeren aan onze cultuur aan te passen dan maar te straffen op manieren die ze vanuit hun eigen cultuur gewend zijn. w-sahara.blogspot.com/2007/05/escalati... Vind je het gek dat die koffietafel niet werkt.

The Green*Machine | 30-10-07 | 11:35

Snap niet dat er nog geen burgerwacht is ingesteld. Als die idioten hier bij mij denken straffeloos auto's in de fik te kunnen zetten, hebben ze het mis. Ik patrouilleer dan wel in mijn wijkje, om de beurt met de buurtgenoten. En iedereen die ook maar op de grond spuugt (doe je thuis niet, dus op straat ook niet) spijker ik met z'n broek vast aan een boom.

Horror Skopie | 30-10-07 | 11:29

@ Fuckje
Ben jij ook actief geweest tijdens de campagne voor 1NL?

Robin Hood | 30-10-07 | 11:24

Maximo verwijt iemand dat hij niet uit Islamsterdam komt maar komt zelf uit Almere(de stad waar een boel mensen heengevlucht zijn omdat Cohen het zo goed zou doen). Het blijft een rare kwast.

multidifficulti | 30-10-07 | 11:20

Iran weet wel een oplossing voor dit soort gevalletjes.

Pigha Lal | 30-10-07 | 11:17

Dit is toch een onvervalste JOBStijding

kalknagel | 30-10-07 | 11:16

Dit soort types zijn de reden van de intolerante en verharding houding van de Nederlandse maatschappij.Achmed komt met van alles weg en Jantje,Pietje, Klaasje moeten aan de hoogste boom als zij dit soort dingen doen.Dus wat denken Jantje,Pietje,Klaasje... Fuck this shit,ik word ook een pokkelijer die schijt aan alles en iedereen heeft.Zie hier de reden van de verruwing van de Nederlandse(autochtoone) bevolking.Deze grap is al sinds een jaar of 30 aan de gang,en die slinke kankeuhbakken in DH of A'dam snappen er nog steeds geen reet van.Gewoon de sharia in pluggen voor dit soort gasten.Moet je kijken,na 2 man de pleuris geslagen hebben met een karwats.Is die zooi binnen een week weer terug in het gareel.Ben zeer voor de Sharia als die alleen word toegepast op de Moslim bevolking.RAMMEN

ViciousDick | 30-10-07 | 11:12

Mischien dat werken helpt, dagje voor de kleuterklas dan verliezen die 72 maagden ook hun glans een beetje.

Multikuli | 30-10-07 | 11:10

Tuurlijk, laten we vooral de krakers aanpakken om de aandacht af te leiden en de gefrustreerde pliesietjes toch de kans te geven om hun agressie te kunnen botvieren. Laten we vooral niet de échte problemen aanpakken.

Horror Skopie | 30-10-07 | 11:09

"Hij zegt dat bijvoorbeeld werk een beter middel kan zijn om de jongeren op het rechte pad te krijgen." Dan moeten ze maar voor Cohen gaan werken die is de enige die ze duldt. Oh da's pech, om geloofsredenen kunnen ze niet voor een Cohen werken, wat nu?

sluipschutter | 30-10-07 | 11:03

Mensen onthoud deze periode goed ! Dit is de PvdA aan de macht. Dit is wat je krijgt als de PvdA het voor het zeggen heeft.
-
Door gekozen burgemeesters, meer PVV en SP burgemeesters. Weg met de PvdA. Keiharde aanpak van finnen.

MyrtheZuigtPiel | 30-10-07 | 11:02

Reykjavik 30-10-07 @ 10:21
Ziekelijke neo-nazi...

blikjegrolsch | 30-10-07 | 11:01

@Robin Hood,
Vertel!
0ntopic, Zolang Amsterdam een links gemeentebestuur heeft zal het helaas zo blijven, of je daar nu een Cohen of Samson, een Dijksma of Marijke Vos hebt zitten. ( liggen, hangen..)

fuckje | 30-10-07 | 10:58

GEERT!! Please, doe iets aan papsnavels als Cohen!

Yarinos | 30-10-07 | 10:55

@ Fuckje
Zo is ie best wel snel weg, he? Stomme trol (niet jij natuurlijk). Wist je trouwens dat het heel goed mogelijk is dat wij elkaar wel eens IRL ontmoet hebben?

Robin Hood | 30-10-07 | 10:54

Robin Hood 30-10-07 @ 10:47
Gelijk heb je, ik zou er ook niet om kunnen (glim)lachen, als ik jou was.
Anyway, ik moet er "helaas" vandoor dus je mag iemand anders uitzoeken om jouw frustaties op te projecteren.
Veel succes verder.

MAXIMO | 30-10-07 | 10:52

Tis wel jammer, dat als die kudtcohen weg is, er wel weer een andere pvda'er voor in de plaats komt. Is al jaren zo, 020 is van hullie .. stilzwijgende afspraak, niks geen democratie.
Wat dat betreft, zou de gekozen burgermeester een goed plan zijn, voor dit land. Het is te belacheleijk voor woorden, dat er in deze jobstijden niemand rekenschap hoeft af te leggen.

Zottelkopf | 30-10-07 | 10:51

@ MAXIMO: als je me nu probeert te overtreffen ben je daarin jammerlijk gefaald. Ik moest er niet eens om glimlachen. Kom op, dat kan je vast beter!

Robin Hood | 30-10-07 | 10:47

Die vent zal je baas wezen zeg.

Days-Of-Wild | 30-10-07 | 10:43

Vandaag in de krant: "De politie zal dit najaar strenger controleren op fietsverlichting. Daarbij worden draagbare lampjes die aan kleding of tassen bungelen niet meer geaccepteerd. Ook knipperende fietsverlichting kan een boete opleveren."
Daar zit het 'm in, het gaat om de plek. Een goed lampje op de verkeerde plek wordt niet geaccepteerd. Een brandende auto in de goede wijk wordt wel geaccepteerd. Een brandende auto bij Cohen voor de deur, dat zal niet worden geaccepteerd. Het duurde even, maar nu begrijp ik de overheid.

Het CDA | 30-10-07 | 10:42

Robin Hood 30-10-07 @ 10:34
Dus je echtgenoot is al heengegaan?
Gefeliciteerd.

MAXIMO | 30-10-07 | 10:42

Ik stel voor dat we met zijn allen meer belasting gaan betalen en eens wat mooie projectjes gaan doen voor deze arme jongeren. Dan krijgt Job wel zijn gelijk..............*roggel kuch argggggggghhhh*

Behangdelul | 30-10-07 | 10:41

softe aanpak werkt !!! gewoon geduld hebben , de auto's zijn vanzelf een keer op....:

BR 1 AUTOBRAND (Incidentnet: reg.inmeld) JOUBERTSTRAAT ASD [ 541 ]
29-10-2007 23:54:24
BR 1 BRAND VRACHTWAGEN/BUS (Incidentnet: reg.inmeld) SCHEPENLAAN/FREGATSTRAAT ASD [ 532 ]
29-10-2007 22:28:33

Brasser | 30-10-07 | 10:40

LOL! @ Robin Hood!

fuckje | 30-10-07 | 10:37

@ ster1980 30-10-07 @ 10:33

Hoezo 'structurele oplossingen'??? Noem er eens een paar?

zum kotzen | 30-10-07 | 10:36

@ MAXIMO: Ik weet wel zeker dat jij ergens anders terecht gaat komen dan ik. Ik schat zo in dat jij fijn 72 bejaarde kerels krijgt als je naar het hiernamaals gaat. Maar ze zijn wel maagd, dat dan weer wel.

Robin Hood | 30-10-07 | 10:34

* zucht *

Nappert | 30-10-07 | 10:34

Mooi weer hoe op deze site mensen uitgekakt worden die op WEL weten waar ze mee bezig zijn en waarschijnlijk meer succes hebben tot structurele oplossingen voor problemen...

ster1980 | 30-10-07 | 10:33

Als gijzelaar van zijn eigen beleid weet Cohen donders goed wat er gebeurt als hij nu hard zou optreden. Dat heeft Welten hem al verteld.

CoffeePatch | 30-10-07 | 10:28

Robin Hood 30-10-07 @ 10:22
Hoezo? Wil jij mij ook in jouw dimensie hebben?
Bedankt maar dat laat ik denk ik toch maar aan mij voorbijgaan.

MAXIMO | 30-10-07 | 10:28

Het zal je auto maar zijn, die in vlammen opgaat. Je krijgt niks van de verzekering terug ook al ben je all riks verzekerd. Tenzij de daders gepakt worden, maar ja: van een kale kip.....

Het is mij: Robert | 30-10-07 | 10:27

@fuckje 30-10-07 @ 10:24
De Hema heeft pretenties.
En dat KAN en MAG niet in Nederland

blafgrap | 30-10-07 | 10:26

@ hansvanvoren
Er zijn ook vast wel terorristen genoeg met een lampje aan hun tas.

Bokaazj | 30-10-07 | 10:25

@blafgrap,
Er is toch al een El Hema? Wegens succes geprolongeerd!
@maximo,
Hulde voor je besluit hier niets meer over te zeggen;-)

fuckje | 30-10-07 | 10:24

Kun je geen procedure starten voor een impeachment?Anders is het een beetje veel geschreeuw, weinig wol, heren. Kan dat niet met een referendum? Ik denk dat je makkelijk 500k handtekeningen krijgt.

alpha_mannetje | 30-10-07 | 10:23

@ MAXIMO 10:06 : sterf af, lutser.

Robin Hood | 30-10-07 | 10:22

Zo maar een stukje uit N.N.....

"De Raad van Hoofdcommissarissen heeft alle politiekorpsen een brief geschreven waarin staat dat ze de wet consequent moeten handhaven. "Dat betekent dat verlichting die niet vastzit op de fiets, verleden tijd is"

Kijk dat is nu Holland op z'n smalst, aan de ene kant wordt alles wat het land kapot maakt getolereerd. aan de andere kant wordt de goedwillende burger op onbenulligheden gepakt.

hansvanvoren | 30-10-07 | 10:21

Mijnheer Cohen zal dit topic wel weer lezen, want imagobewaking staat hoog in het vaandel bij deze burgervader. Dus, meneer Coen, even tussen U en mij. Hierbij wederom een ekstra gratis tip van uw toegenegen Reykjavik: zet een peloton Grühne Polizei in in Slotervaart. U zult zien dat het dan binnen de kortste keren afgelopen is met dat ellendige straatterrorisme, waarvan uw burgers (ik onderstreep UW burgers, want zo ziet u dat toch zo graag?) uitermate veel last hebben. En mocht dat toch nog een te lichte oplossing blijken, dan is een contingent Russische politie wellicht ook nog een goed idee...: www.dumpert.nl/mediabase/30257/2a01c4e...

Reykjavik | 30-10-07 | 10:21

Moi2 30-10-07 @ 10:15
Dan verschillen we van mening maar hoe dan ook, dat is al meer dan Pritt ooit voor zijn stad heeft gedaan.
Was jij overigens geen R'dammer?
*besluit hier verder geen woorden meer aan vuil te maken*

MAXIMO | 30-10-07 | 10:20

@Kolonel klootoog. Mwah...

Peer de Krijp | 30-10-07 | 10:20

@ .KicksAss 30-10-07 @ 10:05

Heb je ook helemaal gelijk in. Het gaat me zo ontzettend aan het hart allemaal. De hele verloedering van onze samenleving. Ik ben opgevoed met veel principes, waarden en normen. Daar zie ik zo weinig van terug in latere generaties. Ik probeer al jarenlang wat goeds te doen voor dit land en het raakt me dan ook persoonlijk als ik zie dat mensen die veel meer macht en veel meer invloed hebben dan ik het aan de andere kant nog veel harder afbreken dan dat ik dingen op kan bouwen.

Misschien moet ik dan eindelijk maar eens gaan accepteren dat het allemaal niet meer te redden is en een gewone baan zoeken achter de kassa ofzo.

Robin Hood | 30-10-07 | 10:20

-weggejorist-

'TrauMa | 30-10-07 | 10:19

@knurfie 30-10-07 @ 10:07

Er *is* al een zero tolerance beleid.
Met een zakje wiet op houseparty > nacht in de cel
Samenleving 'moet gedeseksualiseerd worden'
Paddo's > verboden
Roken > verboden.
Er is al een zero-tolerance beleid maar dat beleid treft vooral de in de jaren 60 door de linksen zo fel bevochten 'progressieve vrijheden' Die worden nu door die zelfde linksen tesamen met de gristenen net zo makkelijk weer verraden.
Volgens mij had Fortuyn met Nederland een Bijenkorf voor ogen maar dan wel met een hedonisten afdeling. Wilders denkt dat ie een C&A bedoelde en het huidige kabinet werkt vooral aan een Aldi met gebedsruimte.

blafgrap | 30-10-07 | 10:18

Maar goed…

Ik ben altijd nog blij Amsterdammer te zijn. Godezijdank ben ik geen kakkerlak of stinkboer.

kolonel klootoog | 30-10-07 | 10:17

Dropke 30-10-07 @ 10:07
Die jerrykansenjongeren lachen zich nu echt rot, ja.

Schoorsteenveger | 30-10-07 | 10:17

Het ergste is nog wel dat ook hij over een paar decennia met uitgestreken smoel in Netwerk oid zit te vertellen dat hij de sindsdien ontstane toestand nooit heeft zien aankomen.
Wat een misselijkmakende reflex van Cohen om kritiek op zijn beleid af te doen als populistisch. Probeer eens met een argument te komen Job, waarom een hardere aanpak in andere landen wel werkt maar bij ons niet zou kunnen bv. Nu probeer je je tegenstanders in een vakje te plaatsen waar ze veelal niet thuis horen in de hoop dat dat ze afschrikt zodat ze weer netjes voorover bukken.

Iko Nal | 30-10-07 | 10:16

Mja, denk dat het wel tijd word dat Cohen en/of auto in de fik vliegen

Sjaaakie | 30-10-07 | 10:16

@Mulimans: Ga jij ook de straat op als een groep blanke voetbalsupporters ergens een binnenstad sloopt? Voel jij je dan als medeblanke aangesproken om dat op te lossen?

Tagteam | 30-10-07 | 10:16

-weggejorist-

the0roger | 30-10-07 | 10:16

MAXIMO 30-10-07 @ 10:06
Die man heeft helemaal niets gedaan voor Amsterdam, behalve dan de stad uitleveren aan pubertjes.
De man is al jaren niet meer de baas in zijn eigen stad en slap toegeven aan iedere wens van buitenlandse parasieten noem ik niet "iets doen voor Amsterdam"
Het is niet zo raar dat die autobranden anarchie juist in Amsterdam is, men weet wat voor een slappe kwal daar "de baas" is.

Moi2 | 30-10-07 | 10:15

Frapant gegeven vind ik ook altijd weer dat het met dit soort dingen altijd weer oorverdovendstil is bij de rest van onze Islamitische medeburgers.

De zelfs al tweede en derde generatie Turkse Nederlanders gaan stevig uit hun dak als het om hun (overwegend) Islamitische Koerdische broeders gaat ver van hier, maar als de stabiliteit van hun eigen land (Nederland) inclusief hun goede naam hier op het spel staat hoor je ze niet.

Waarom demonstreren de Nederlandse Turken dan wel en wordt Youtube overspoeld met filmpjes hiervan, maar houden ze zich rustig als Amsterdam Slotervaart wordt geterroriseerd en gemollesteerd door hun Islamitische medebrugers? Ik zou (als Nederlandse Turk) dan echt razend zijn en denken: "Hoe durven jullie zogenaamde kinderen van Alah! Onze naam weer zo door het slijk te halen en te zagen aan de zoveelste pijler van ons mooie land, met haar democratie, vrijheid van meningsuiting en welvaart!". Waarom zien wij dan niets van dat vuur als wij zagen bij de afgelopen Turkse demonstratie in Utrecht?

Mulimans | 30-10-07 | 10:14

hermanus 30-10-07 @ 10:11
ja, want het lampje hoort niet aan je jas, het lampje hoort aan de fiets.

van dal | 30-10-07 | 10:13

Ben trouwens wel benieuwd of Ko Hen het aantal fietslicht- en snelheidscontroles heeft teruggeschroefd, momenteel kun je zulk soort dingen toch moeilijk uitleggen aan de bevolking.

zum kotzen | 30-10-07 | 10:13

Cohen, slappe, laffe zak, die je bent. Geen andere volk dan het Nederlandse(of zo je wilt het Amsterdamse) accepteert een leider als jij bent. Je bent je ambt onwaardig.

Je mag je gewoonweg niet meer druk maken om die 150 misdadigers, die op geen enkele vorm van welwillendheid nog positief zullen (kunnen) reageren. Die moet je loslaten, net als ouders die hun verslaafde kinderen alleen nog maar kunnen helpen door ze ‘los te laten’. Investeer niets, maar dan ook niets meer in deze groep, die al talloze malen heeft aangegeven niet meer te willen. Trek er een streep onder en schrijf die handel af; als een soort omgekeerde pardonregeling. Misschien dat dat woord je een beetje in beweging kan krijgen, schaamteloze angsthaas …

Dat betekent oppakken en de keuze laten maken tussen het Nederlandse òf het Marokkaanse paspoort. Indien de keuze valt op het Nederlandse paspoort, dan rigoreus aanpakken in de vorm van een jarenlange gevangenisstraf met inbegrip van een opvoedkundig- en herscholings (dùs reïntegratie-) programma. Indien de keuze gemaakt wordt voor de Marokkaanse nationaliteit, dan met een grote strik erom op de boot naar Cassablanca zetten.

Dat is de enige, maar dan ook de enige, kans om nog iets te bewerkstelligen met de vijftig keer grotere groep van jonge(re) Marokkanen die nog nèt niet verrot genoeg zijn en waar nog enige toekomst in zit. Een voorbeeld stellen, zo heet dat in de volksmond en wat geldt als een bewezen tactiek, wanneer het point of no return bereikt is en wanneer je accepteert dat een enkel persoon of een kleine groep geofferd moet worden om een grotere groep wat duidelijk te maken.

Mr Sanbou | 30-10-07 | 10:13

@Tagteam 30-10-07 @ 10:08

Klopt, maar eigenlijk was hij dus gewoon een soort van allochtoon :-)

Tagteam | 30-10-07 | 10:12

Tja, jammer dat de linkse partijen in 020 de meerderheid in de gemeenteraad vormen, anders was Ko Hen allang met pek en veren de stad uitgejaagd. Maar da's dan ook de schuld van de Amsterdamse kiezer zelf he.

zum kotzen | 30-10-07 | 10:11

het begint irritant te worden dit soort uitlatingen, als je een auto in de fik steekt krijg je begeiding en met het licht aan je jas omdat de bevestiging is gesloopt kost je, wat is het 45 euro?

hermanus | 30-10-07 | 10:11

@Tagteam 30-10-07 @ 10:08

En werkte en stierf in Amsterdam!

wopper | 30-10-07 | 10:11

@Peer de Krijp 30-10-07 @ 10:01

We zijn niet allemaal laf hiero!
De tijd om de koffers te pakken is nog lang niet aangebroken.
Tot die tijd maak ik me druk om mijn stad!
En voer m'n eigen oorlogje (geen nadere specificaties daarover)!

wopper | 30-10-07 | 10:10

De man laat al jaren zien tot op het bot incompetent te zijn.

Moi2 | 30-10-07 | 10:09

@Wopper 30-10-07 @ 09:57

Rembrand van Rijn komt uit Leiden.

Tagteam | 30-10-07 | 10:08

Kan er niet zo'n Amerikaanse burgemeester van het ZERO-tolerance beleid worden ingevlogen

knurfie | 30-10-07 | 10:07

Als het niet om te janken was, zou je om zo`n vent toch kunnen lachen !!!

Dropke | 30-10-07 | 10:07

020 is al jaren eigendom van de PVDA en dat is te merken aan de totale verloedering op alle vlakken. Cohen moet absoluut weg maar dat zal denk ik niet gebeuren. Ik heb persoonlijk deze stad al opgegeven als hoofdstad van NL. Het kan me nog maar weinig boeien ook al steken ze de hele kolerezooi in de hens.

doskabouter | 30-10-07 | 10:07

"Liever een populist dan laffe druiloor die voor tirannen zwicht..."
En toch heeft Job meer gedaan voor A'dam dan anoniem bravourig te doen achter zijn toetsenbord, is het niet Pritt?

MAXIMO | 30-10-07 | 10:06

AMEN

derkcs | 30-10-07 | 10:06

@ Robin Hood 30-10-07 @ 09:31
De kille en bovenal zeer trieste waarheid, dit is helaas onze hoofdstad en ons land. En om eerlijk te zijn ik heb me nog nooit zo geschaamd voor Nederland, veel dieper dan dit kunnen we niet zinken.

.KicksAss | 30-10-07 | 10:05

Job weet het beter net als die fijne kutdt partij van hem.
Eigenlijk is het provoceren wat hij doet, want het kan niet meer lang duren voor men het recht in eigen handen neemt.
Wel strafbaar maar wat Job doet is gewoon uitlokken tot....
En dat is ook strafbaar.

retep123 | 30-10-07 | 10:05

-weggejorist-

ing.Autist | 30-10-07 | 10:04

Gooi toch een atoombom op Islamsterdam.

Dr. Faustus | 30-10-07 | 10:04

gewoon een verdrijvingsedict maken. wordt al sinds mensenheugenis gedaan, dus waarom nu niet....

Octavianus | 30-10-07 | 10:04

Vroeger mocht ik Cohen, omdat ie hart voor de stad heeft. Maar door zijn softe optreden toont ie dat ie geen respect heeft voor de 2 neergestoken agenten, voor de stad, handhaving van de goeie orde en goed fatsoen.

Dit is echt weer PvdA laf gedrag. Bang om voor rasist uit gemaakt te worden of 'uit goeie wil' handelen om hun eigen ego op te krikken.

John Logan | 30-10-07 | 10:03

@ Fuckje
Ja, maar als ik boos ben wil ik nog wel eens wat groffer in de mond worden en ik probeer me altijd te gedragen als een echte dame ;)

Robin Hood | 30-10-07 | 10:02

@Wopper. Vind je het zelf niet enorm zonde van je tijd? Je leeft maar één keer. Of in de pvda-modus: waarom zou je je druk maken over iets dat je toch niet kan veranderen? Het is toch duidelijk? COHEN GAAT NIET INGRIJPEN!
Des te sneller je het beseft, des te sneller kun je er weg zijn en de draad ergens anders oppakken. Carpe diem en f*ck islamsterdam.

Peer de Krijp | 30-10-07 | 10:01

@ AdolfJoling 30-10-07 @ 09:18
Grapjas, die ventjes zijn nog leerplichtig. Wat nou werk, gesloten inrichting, heropvoeding en dan gaan we als ze 18 zijn eens over werk praten.
-
Wat betreft wraak, dit is geen wraak maar gerechtigheid. Wraak is ter plekke executeren van Finnen die auto's in brand steken.

.KicksAss | 30-10-07 | 10:00

-weggejorist-

ReligionSucks | 30-10-07 | 10:00

@ Lesbeau's4ever 30-10-07 @ 09:56

Prime Time, dat zijn toch die series die op een moment met hoge kijkdichtheid worden uitgezonden. Ja! Daar zou Job nou eens iets aan moeten doen. Verschrikkelijk!

kolonel klootoog | 30-10-07 | 09:59

@ fuckje 30-10-07 @ 09:55

Ik heb er geen zin meer in, ze doen maar. Ik ga een goed stel knuppels kopen en maak van mijn huis een vesting.

kolonel klootoog | 30-10-07 | 09:58

-weggejorist-

Herr Oberst | 30-10-07 | 09:57

@Peer de Krijp 30-10-07 @ 09:54

No way!
De stad van Rembrandt van Rijn wordt never nooit opgegeven.

wopper | 30-10-07 | 09:57

Be?lzebul 30-10-07 @ 09:47
Koekje? een heel pak LU openrukken , en neem aandelen pickwick thee.

Mr_Pikibelly | 30-10-07 | 09:56

Job ga 1x Prime Time kijken, dan weet je wat voor lui dat zijn.

Lesbeau's4ever | 30-10-07 | 09:56

@kolonel klootoog,
Don't give up!

fuckje | 30-10-07 | 09:55

Die Job Cohen praat peop.
Afgelopen week hier in de straat 3 auto's in de fik gezet maar heb
nog steeds geen baan. Dat riekt naar discriminatie!

blafgrap | 30-10-07 | 09:55

Mensen, ga toch buiten Amsterdam wonen, meer groen, meer rust, geen rotjongens. Geef het gewoon op en geef de hoofdstad gewoon over aan de mensen die geen Nederlands spreken, geen werk willen verrichten, de straat terroriseren en een achterlijke godsdienst er op nahouden. Het is voorbij, Cohen heeft jullie verraden. Waarom nog langer protesteren? het is toch volledig zinloos.

Peer de Krijp | 30-10-07 | 09:54

*zucht en geeft het op*

Wat een domme domme nare man.

Ow ja, en LOL @ fuckje.

kolonel klootoog | 30-10-07 | 09:54

blijft zowiezo raar dat een groep mensen wordt opgepakt die dan welliswaar drugs gebruiken maar op dat mmnt geen overlast veroorzaken, terwijl er al weken een stel finnen loopt te rellen (dus vette overlast veroorzaken) waar niets aan gedaan word...

stoutklein_kutkonijn | 30-10-07 | 09:53

@Robin Hood 30-10-07 @ 09:48

Breek me de bek niet open, Robin!
*proest, Cohen al ziet in een van achteren opengewerkt leren broekje.. indachtig de sm-praktijken (waren 't nou ordi roddels of niet?!) van het melkblanke Adje..*

wopper | 30-10-07 | 09:52

Job Cohen valt direct te vergelijken met Chamberlain en zijn appeasement politiek. Door met de agressor (Hitler) te gaan praten met een kopje thee. Wat lief van hem. Toen viel Hitler Polen binnen en later ook Nederland. Churchill mocht toen zijn rommel opruimen door actie te ondernemen en terug te vechten. Nederland heeft nu een Churchill nodig. Geen slappe, laffe goedprater die politieke carriere veilig stelt. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Klontje melk | 30-10-07 | 09:52

Joris ziek? Of met vakantie?

uwesbeki | 30-10-07 | 09:51

@blafgrap: ja het is makkelijker om een paar gezellige partypeople, die lekker soezerig zijn van de pillen en paddo's, aan te houden dan een paar schitzo finnetjes.

stoutklein_kutkonijn | 30-10-07 | 09:49

Nou heren GS, gaat nou toch eindelijk eens de politiek in en los de problemen in dit land op. Niet dat ik in jullie aanpak geloof, maar wie weet.

Of verzin hier eens wat nieuws.

Tagteam | 30-10-07 | 09:48

@Ya Honza,
Joris verzorgt de notulen;-)
@Robin Hood,
Feiten mogen toch worden benoemd hier?

fuckje | 30-10-07 | 09:48

@ wopper 30-10-07 @ 09:42

Cohen is al net zo'n mislukkeling als Melkert. Ik roep al jaaaren dat hij zijn opvolger wordt.

Robin Hood | 30-10-07 | 09:48

Gewoon heel 020 nuken.
Job weg, Finnen weg, Ajax weg, Krakertuig weg, Bijlmer weg.
Ik zie alleen maar voordelen

man on the edge | 30-10-07 | 09:48

Koekje erbij??

Be?lzebul | 30-10-07 | 09:47

en nu H.M. van Randwijk in z'n geheel:

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht......

wel een beetje gek om dit gedicht zo te parafraseren.

Hyronimusch | 30-10-07 | 09:47

Harde maatregelen, zachte maatregelen... Punt is dat de wet gehandhaafd dient te worden.

Ik ben benieuwd wat de plannen van Cohen nu precies zijn.

Stir Glenfarclas II | 30-10-07 | 09:46

@Dr tikshit. Om jou te pesten?

Peer de Krijp | 30-10-07 | 09:45

Je kan van die Cohen zeggen wat je wil maar hij pakt om 5 uur 's ochtends wel de individuele partyganger aan!

blafgrap | 30-10-07 | 09:44

Job, jongen... ik heb het al eerder gezegd, je bent een slappe l*l. Heeft het zakje Pickwick Autumn Storm gesmaakt? Of had ik er nog een paar zwammetjes bij moeten doen?

stoutklein_kutkonijn | 30-10-07 | 09:44

teletekst pag. 120 : "De politie gaat strenger controleren op fietsverlichting"
dat dan weer wel

laurentius | 30-10-07 | 09:44

Welnee righteousness, wat we hier zien is de hyena-constante, yipyipyip. Stuur er een roedel leeuwen op af en laat ze even hun tandjes uitpoepen.

Multikuli | 30-10-07 | 09:43

Vreemd dat het buitenland Joppie ziet als een van de beste burgemeesters ter wereld. De aanpak van de emoties rond de moord op Theo hebben dat opgeleverd. Maar was die aanpak op de lange duur wel zo goed? 020west zegt van niet.

Morrizz | 30-10-07 | 09:43

Ik woon er niet en het interesseert me niet meer.

Peer de Krijp 30-10-07 @ 09:40

Waarom post je dan lutser?

dr. tikshit | 30-10-07 | 09:43

-weggejorist-

Dr. Faustus | 30-10-07 | 09:42

Vanmorgen wakker geworden om negen uur, heerlijk uitslapen en genietend van een weekje vrij na 6 maanden 7 dagen/pw werken. Fluitend de keuken binnen gelopen om een senseo'tje, fluitend de broodrooster aangeet en een eitje gekookt, vrolijk geluimd de woonkamer ingelopen en de pc aangezet.
PC start op, gaat direct naar de startpagina..... kotsend mijn onbijt over de grond strooiend want..... Job Cohen.... bah

IJzervreter | 30-10-07 | 09:42

Heeft Cohen dan godverdomme helemaal NIETS geleerd in dat achterlijke kudt-dorp van hem???

Robin Hood 30-10-07 @ 09:31

@Robin Hood,

Nope, hij heeft helemaal niets geleerd in dat achterlijke kudt-HOOFD van hem!
Op Thielemans van Brussel na is hij de meest laffe burgemeester van nu.

.

Vergis je niet, de pvdi moet aan het stemvolk denken, zij maakt binnen korte tijd immers het merendeel van Islamsterdam uit. De stad moet en zal in handen van de rooie appeasers blijven.
En Job krijgt straks een hoge functie in het buitenland of wordt commie van de keunigin.

wopper | 30-10-07 | 09:42

Maar mensen ik ben het volkomen met jullie eens dat Cohen weg moet. Maar zien jullie het nog steeds zo rooskleurig in dat als er een nieuwe burgemeester komt het allemaal zo veel anders wordt ? Kom op zeg, het is allang te laat .

righteousness | 30-10-07 | 09:42

Cohen.... wat een onbekwaam, laf stuk vreten is het ook.

liggend_streepje | 30-10-07 | 09:41

Ik woon er niet en het interesseert me niet meer.

Peer de Krijp | 30-10-07 | 09:40

Het is toch ook een klink klare theejunk haha

Philstijl | 30-10-07 | 09:40

Het is een schande!

Devlaam | 30-10-07 | 09:40

Je zou bijna aan kwade opzet gaan denken. Of helemaal.

Multikuli | 30-10-07 | 09:39

JOB STOP
STOP JOB
JOB STOP
STOP JOB

laurentius | 30-10-07 | 09:38

Wat dat betreft is het jammer dat die ambtswoning niet in west staat.... heb zelf het genoegen gehad om met enkele kansenjongeren te werken, en dit waren dan nog gewoon de schoolgaande varianten, en zelfs daarmee valt in 9 vd 10 gevallen niets te beginnen...

lounge01 | 30-10-07 | 09:38

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. (Oudhollandsch spreekwoord)

Dr. Faustus | 30-10-07 | 09:38

Als Joppie over laat gaan tot een hardere aanpak houdt dat in dat zijn eerdere methodes gefaald hebben. Dus kan Joppie (slapjanus die hij is) dat niet toegeven, ook daar ontbreekt hem de moed voor.

Morrizz | 30-10-07 | 09:38

Het wordt tijd, dat de minister van Binnenlandse zaken ingrijpt en deze incompetente man uit zijn functie ontheft. Maak hem nog een paar jaar voorzitter van da campeerraad of zo, dat hij waardig weg kan en stel Leers aan in Amsterdam.

krommeteen | 30-10-07 | 09:37

@ van dal 30-10-07 @ 09:32

LOL!

FreaX | 30-10-07 | 09:36

Job moet natuurlijk wel al zijn linkse vriendjes aan het werk houden. Al die theedrinkende praatpalen kunnen niks anders en moeten dus het debat blijven aangaan. Samen de boel bij mekaar houden en dat soort flauwekul.

Neptukker | 30-10-07 | 09:36

LOL @ fuckje!

DaWit | 30-10-07 | 09:35

OT
Niet helemaal:
het is weer kraakpandenslag voor de pliesie in Islamsterdam
www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=30...

.

Kijk, Jobje kan niet alles tegelijk hè, het krakerstuig moet eerst uit de panden geknuppeld worden (en terecht), daarna komt het autobranderstuig aan de beurt.
NOT.

wopper | 30-10-07 | 09:35

Pritt Stift is gewoon een populist die van de buhne schreeuwt.

Barend Servet | 30-10-07 | 09:34

wat is er mis met populisme ?

laurentius | 30-10-07 | 09:34


Alles wordt op enig moment wel aangepakt in 020, maar niet de Gaza strook
Waar geen wil is, is geen weg
Al jaren hoogste tijd voor Laffe Job om op te zouten

Tobi | 30-10-07 | 09:34

@Zippy Nou ik wil het wel graag weten. Hoe zou het er nu uitzien?

lijn5 | 30-10-07 | 09:34

Wat een smerige rooibosfan is het ook! Noem mij maar populistisch...

Tommygunner | 30-10-07 | 09:33

Die man moet vlug stoppen met burgermeester zijn.
Want hij kan zijn baantje niet aan .
Stuur hem naar een bejaarden centrum voor dementen.
Logies kan hij niet meer denken

gerrit5042 | 30-10-07 | 09:33

Die Cohen is compleet geschift. Is er dan niemand die hem dat duidelijk kan maken??

Doedel99 | 30-10-07 | 09:32

Inderdaad Pritt Stift, en de tirannen zijn in dit geval schreeuwers zoals jij.

Woods | 30-10-07 | 09:32

FreaX 30-10-07 @ 09:30 dat kan, moeten ze het zelf even komen lezen... ik kan geen arabisch namelijk.

van dal | 30-10-07 | 09:32

Je wilt niet weten hoe de situatie nu had geweest als er vanaf pak 'm beet 5 jaar geleden met harde hand was opgetreden....

Zippy | 30-10-07 | 09:32

@ fuckje 30-10-07 @ 09:21

Okee, ik heb alleen geen trek in een ban, dus ik hou me nog steeds in ;)
Ik voel me zo goedverdoemde machteloos! Zo oneerlijk is dit tegenover andere groepen mensen. Ik herinner me nog een demonstratie op het stadionplein op 4 november 2004 inzake de laffe moord op de onbeveiligde Van Gogh (De maat is vol). Meer pliesie en ME op de been dan demonstranten. Als je er niet rechts genoeg uitzag, dan kwam je er niet eens langs!! Enkele leden van de Jonge Fortuynisten werden met knuppels tegen hun benen geslagen, omdat ze er toch langs wilden. Uiteindelijk maar vol blauwe plekken huiswaarts getogen. Ook al was hun vereniging mede organisator.

Volgens mij was dit onder het bewind van Chief Cohen. Net als nu. Alleen was die demonstratie georganiseerd vanwege een gegronde reden (laffe moord op een vrijspreker). Dit tuig vernielt een hele wijk om zelfverdediging van een agente tegen een actie van een schizofrene, psychopathische, suïcidale Marokkaan met aanleg voor terroristische activiteiten.

Het is bijna twee november. Drie jaar geleden (wat gaat de tijd toch hard) werd Theo vermoord. Heeft Cohen dan godverdomme helemaal NIETS geleerd in dat achterlijke kudt-dorp van hem???

Robin Hood | 30-10-07 | 09:31

Toch heeft hij wel een punt.

Teen | 30-10-07 | 09:30

@ van dal 30-10-07 @ 09:27

is het een idee om het kenteken van dat busje even door te geven aan het Slotervaartse tuig??

FreaX | 30-10-07 | 09:30

ik denk dat job anders piept als we hem 24 uur lang opsluiten met 12 opgefokte
relschoppers

laurentius | 30-10-07 | 09:30

Jobstijding.

Schoorsteenveger | 30-10-07 | 09:30

Stuur Gerd Leers maar een tijdje naar 020 die lost de zaakjes wel op.

kneuterzak | 30-10-07 | 09:29

'zoals het vindne van werk' ?? Het zijn geen volwassenen mar KINDEREN die alles terroriseren, van 14, 15 jaar. Heeft NIETS met werkloosheid en geen baan vinden te maken, op die leeftijd ben je net vakkenvuller!! Wat een struisvogel.

Espace Première | 30-10-07 | 09:27

ja hoor.. in dit topic gereaguurd en meteen weer een schreefje aan mijn cursor... en ongeregelde tijden is het afwisselend een pijltje of een handje...

*ziet geblindeerd busje aan de overkant van de straat staan, onopvallend grijs, met een schotelantenne op het dak, dat wel*

van dal | 30-10-07 | 09:27

Knuffel ze dan deaud!

Iedereen pleit voor harde maatregelen. Het volk, de politie, de buurtvaders, de imam, de lokale pollitiek, werkelijk elke laag wil dit tuig aanpakken. En wat doet de opper thee drinker? Nog een kopje inschenken...

mva81 | 30-10-07 | 09:26

Als jood zou Cohen toch moeten weten dat "appeasement" van (islamo)fascisten een heilloze weg is

BASinnic | 30-10-07 | 09:24

beste job,
werk voor die jongens is de oplossing??
dan werkt dat alleen als je ze opsluit in een werkkamp , gedwongen dus, want
denk je dat ze zin hebben om 40 uur per week voor 200 euro te werken als ze 300 euro per dag met illegale handeltjes kunnen verdienen, handel in drugs, scooters en
mobieltjes, laptops etc ???/ zou ik ook geen zin in hebben.
dus: diegenen die strafbare feiten plegen , oppakken, en lekker bezig laten zijn, aan de weg of zo of in het bos, op het land, gezond en productief bezig zijn, en onderhand wat bijbrengen over wat wel en niet mag, het over mijn en dijn hebben,
wat van jou is is van jou en wat van mij is daar blijf je af, klaar!
dag job

laurentius | 30-10-07 | 09:24

@fuckje
je tafel wordt al aardig vol en de thee moet er ook nog op...

Ya Honza | 30-10-07 | 09:23

Slappe homo dat die cohen is.
Aanpakken dat tuig, slaan, schoppen, opsluiten.
Ik denk dat Cohen zelf ook hele softe ouders had... als hij dan weer eens het buurmeisje had aangerand, moest ie thee gaan drinken daar...

stimpel | 30-10-07 | 09:23

-weggejorist-

DeRuk2007 | 30-10-07 | 09:23

Typisch staaltje politiek. Niks doen op problemen waar echte mensen mee worden geconfronteerd op te lossen, en daar nog een kletsverhaal op verzinnen ook. Ziehier de basis oorzaak waarom dit land af glijdt naar een losers-poule. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden Job.

dr. tikshit | 30-10-07 | 09:22

Burgerlijke ongehoor 30-10-07 @ 09:18 zie:"wat verder ter tafel komt"....

van dal | 30-10-07 | 09:22

@immalin
wat komt er verder ten tafel?

ed.. | 30-10-07 | 09:21

" Kom er nu maar in" @ Robin Hood !

fuckje | 30-10-07 | 09:21

Kwoot:
De burgemeester pleit voor 'een harde en zachte aanpak': 'Ik ben niet tegen flink straffen. Maar dat alleen is niet de oplossing.' Volgens Cohen is werk ook heel belangrijk om de jongeren weer op het rechte pad te krijgen. Ook roemde hij de inzet van straatcoaches die volgens hem succesvol is.

.

Job wil alles: en/en.
Geef 'm nu eens die 2e prijs van beste, herstel lafste burgemeester van de wereld.
Wie de 1e weet krijgt van mij de bingoprijs.

wopper | 30-10-07 | 09:21

@Imallin,
Goed verhaal, duidelijk en origineel;-)

fuckje | 30-10-07 | 09:20

-weggejorist-

.KicksAss | 30-10-07 | 09:20

@fuckje
-geert, kom er maar in....

ed.. | 30-10-07 | 09:20

Laat hem een hartaanval krijgen en aub worden vervangen door een populist die wel wat aan dat tuig doet !
.
@ fuckje 30-10-07 @ 09:11: Ik mis Genocide in je samenvatting !

Burgerlijke ongehoor | 30-10-07 | 09:18

Cohen heeft een punt als 'ie beweert dat werk dit soort jongeren sneller op het goede pad brengt dan straf. Alleen: wie wil er buiten Cohen nog oplossingen? Wraak willen we. Good old, populistische wraak.

AdolfJoling | 30-10-07 | 09:18

Cohen moet weg! Doe ook maar meteen leger + ME de wijk in.
En laat die mensen asjeblieft hun Nederlands paspoort inleveren en terug naar de zandbak gaan met de complete familie.

En als we dan toch gvd bezig zijn, geef dan ook maar meteen een theedrinkverbod.

Imallin | 30-10-07 | 09:18

DT71 30-10-07 @ 09:13

Die Marcouch vertrouw ik voor geen meter. Lieden die met buurtvaders en imams in gesprek gaan kunnen wat mij betreft vallen onder de noemer clientelisme.

kwarkoo1 | 30-10-07 | 09:18

Er komt stoom uit mijn oren, ik wacht wel even met reaguren.

Robin Hood | 30-10-07 | 09:18

@fuckje

je vergeet iets over heelmeesters en stinken ofzeau... BTW gooi dit neau niet op de heaup van W.V.T.T.K

Verders staat deze gozah achter de harde aanpak!

je weet het | 30-10-07 | 09:17

Job, je auto staat in brand!

rokershoest | 30-10-07 | 09:17

"Cohen ziet echter meer in andere maatregelen, zoals de inzet van 'straatcoaches', die de jeugd terecht moeten wijzen"

Vervang dat "wijzen" door "stellen" en ik ben het met hem eens.

James Lastig | 30-10-07 | 09:17

"figuurzagen".....
Levensgevaarlijk, Job!

fuckje | 30-10-07 | 09:16

Meneer de ''Thee Drinker'' laat liever razia's houden op afterparty's, daar loopt het tuig rond, die smerige feestvierders waar niemand last van heeft die mot je aanpakken, keihard!
Tijd dat Job zijn biezen pakt weg met die man.

Amen | 30-10-07 | 09:16

fuckje 30-10-07 @ 09:11
u vergeet: Cohen ga 's deaud.

Meneer | 30-10-07 | 09:16

Gelukkig wordt deze zachte lijn niet integraal doorgezet; er wordt binnenkort weer stevig opgetreden door onze politie.....
zie:
www.nu.nl/news/1293308/14/Fietsverlich...)

machiavinchi | 30-10-07 | 09:16

Als je ziet dat het al tijden verkeerd gaat, en het alleen maar slechter wordt, dan moet je je beleid aanpassen. Leiderschap heet dat.

Woerd | 30-10-07 | 09:16

ja, wat lekker zwart-wit en simpel gesteld allemaal, dan snappen we het hier tenminste....

Kerby | 30-10-07 | 09:16

Het hele Damrak is afgesloten om wat krakerts te ontruimen.
Het kan dus wél...

Patrick Bateman | 30-10-07 | 09:15

-weggejorist-

Gain Style | 30-10-07 | 09:15

Bravo en hulde voor dit betoog! Ik dacht het RTL bericht even niet goed te begrijpen maar het staat er echt.

Lardeerik | 30-10-07 | 09:15

fuckje 30-10-07 @ 09:11
ah, mooi, scheelt een hoop lezen. ik ben verheugd op te kunnen merken dat in "wat verder ter tafel komt" behoorlijk wat ruimte zit voor creatieve ideeën.

van dal | 30-10-07 | 09:14

Rellen, is tog leuk?

RTLNieuws | 30-10-07 | 09:14

Leuk voor Markouch om te horen. De enige bestuurder die het snapt en al heeeeel lang roept om een harde aanpak omdat hij uit de PRAKTIJK weet dat dit het enige is dat werkt. Markouch, ik zou me niet zo te kakken laten zetten en een andere 'job' zoeken.

Rest In Privacy | 30-10-07 | 09:13

Werk zou volgens Cohen beter zijn voor die jongeren. Die slaapkop weet niet eens dat jochies van 12 jaar nog steeds leerplichtig zijn.

Bovendien is het roepen van 'populist' tegen andersdenkenden typisch zo'n (s)links truckje om de aandacht af te leiden. BAH!

kwarkoo1 | 30-10-07 | 09:13

@fuckje 09.11

lol......

brutus68 | 30-10-07 | 09:12

Weg van de minste weerstand, staan wij als hollanders bovenaan de wereldranglijst !

righteousness | 30-10-07 | 09:12

Wil iemand zijn auto even wat bijblakeren, dat geeft een leerzaam Groenteman effect (alles goed vinden totdat je eigen tasje gejat wordt)

Ya Honza | 30-10-07 | 09:11

Alvast een samenvatting van de volgende 583 reacties:
- Cohen moet weg,
- Leger + ME de wijk in.
- Nederlands paspoort inleveren en terug naar de zandbak met de complete familie.
- Een theedrinkverbod.
- wat verder ter tafel komt......

fuckje | 30-10-07 | 09:11

"Cohen ziet echter meer in andere maatregelen, zoals de inzet van 'straatcoaches', die de jeugd terecht moeten wijzen."

...

Dunnus | 30-10-07 | 09:08

Ja, en die zachte aanpak helpt natuurlijk wel. Dat hebben we de afgelopen jaren, maanden en vooral weken gezien.

Tuvai | 30-10-07 | 09:08

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken