Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Brandweer blust onder begeleiding ME

Burn baby burn...Dus u dacht dat de autobranden in de Amsterdam over waren? Nou mooi niet. De terreur gaat gewoon door, alleen wordt het niet meer gecommuniceerd. Zo zijn er vannacht weer enkele auto’s uitgebrand. Dit keer in de Westelijke Tuinsteden, welhaast net zo’n leefbare kansenwijk als Slotervaart. En er is nog een verschil. Uit angst voor wraakacties wordt de brandweer nu geëscorteerd door de Mobiele Eenheid, om haar werk te kunnen doen. Is heel normaal toch? Overigens wel vervelend voor de eigenaren van die auto’s die zijn uitgebrand. Zij zijn namelijk niet alleen hun auto kwijt, maar tevens blijken verzekeraars slechts een gedeelte van de schade te vergoeden. Wie zijn of haar wagen slechts alleen WA heeft verzekerd, ontvangt helemaal niets zolang de daders niet zijn gepakt. Lang leve de rechtsstaat...

Reaguursels

Inloggen

Waar blijven de `mariniers`, werkte op de Dam ook prima!!

dwar | 24-10-07 | 16:45

-weggejorist-

dwar | 24-10-07 | 16:44

Zo, en nu een lekker kopje thee

lonesome zorro | 24-10-07 | 00:07

Waar blijft de soladiriteit van de rest van Nederland dan? Als er godverdomme in fucking lame Verweggistan 1 of ander rampje voltrekt, dan worden er allerlei inzamelingsakties gehouden. Laten we dan nu eens de staatstelevisie gebruiken voor een inzamelingsaktie voor de gedupeerden.
Buiten dat: verzekeringsmaatschappijen zijn na banken de grootste legale oplichters -denkt ff aan al die aandelen lease gevalletjes-

stoutklein_kutkonijn | 23-10-07 | 20:56

Binnenkort te koud om nog laat buiten te spelen nog ca 223 auto's te gaan.

bogus | 23-10-07 | 20:39

@ Bo Dreksema,
Ze gáán maar door, die smerige klootzakken.........

kersenflap | 23-10-07 | 20:11

Mijn auto is helemaal niet in de fik gestoken door finnen. En als-ie wel in de fik was gestoken door finnen, dan zou ik het nog niet zeggen.

zum kotzen | 23-10-07 | 20:04

Er zijn helemaal geen autobranden in amsterdam !!
Jullie allemaal hier hebben alleen maar het gevoel dat er autobranden zijn in amsterdam !!?

speerpunt | 23-10-07 | 19:59

De auders van dit schorem zetten die kinderen aan tot haat van alles wat nederlands en westers is. De aoto's die in brandt zijn gestoken waren van werkende nederlanders in zorgvuldig geselecteerde straten waar de laatste autochteaunen wegkreperen. Het spreekwoordelijke turkenbusje wordt niet verbrandt.

moulesfrits | 23-10-07 | 19:55

Jan en Alwien hebben jaren gespaard voor hun 2e hands auto. Ze hebben ook altjid braaf hun torenhoge belasting en premie aanslagen betaald. Uit solidariteit, mogen ze nu hun auto veilig stellen bij Groen Links bestuurders op de Grachtengordel en de PvdA ambtenaren in Oud Zuid. Goren Links zal ze geen milieu boete geven voor de benzine die over hun auto is gegooid en de PvdA ziet af van de parkeerboete omdat ze geen geldig bewijs kunnen overleggen.

jospeh6085 | 23-10-07 | 19:55

Jan en Alwien, hardwerkende Nederlanders in de tuinwijken, mogen hun tweede hands auto, waar ze heel lang voor gespaard hebben na torenhoge belasting en premies te hebben afgedragen, parkeren bij Groen Links en PvdA leden in Oud Zuid en op de Grachtengordel.

jospeh6085 | 23-10-07 | 19:51

En daar gaan ze weer...
19:36:24 23-10-07 13 G BRAN BR 1 AUTOBRAND Marten Corverhof/WARD BINGLEYSTRAAT AMSTERDAM (ASD) [ 512 ]

Bo Dreksma | 23-10-07 | 19:51

Als Job nou es met zen rooibos thee dat vuur komt blussen heeft ie toch nog een goed doel gevonden voor dat spul.

Sjupke | 23-10-07 | 19:45

Allemaal even goed de clausule "terrorisme" lezen en met dat verhaal bij de verzekeraar aan komen kloppen...

__dictatuur | 23-10-07 | 19:27

Kunnen we de rechters niet laten betalen voor het leed dat ze de bevolking al jaren bezorgen?

musclehedz | 23-10-07 | 19:24

Dit zijn geen Amsterdamse wijken meer,maar islamitische enclaves.
Hier gelden andere wetten.

de honden blaffen... | 23-10-07 | 18:03

Er is nog niet één kans jongere in coma geslagen door een gedupeerde wagen bezitter? goh.

Reverend Ray | 23-10-07 | 18:00

Ja en "onze" ME mag die marokkaantjes niets doen van justitie.... Met dank aan Groen Links, Pvda , CDA .... Wat een klo-oteland is het me toch hier zeg... Als ik 3 km per uur te hard naar mn werk rijd krijg ik een bon en dat tuig durven ze niet aan te pakken de stumperts.

Klompenboer | 23-10-07 | 17:59

Jammer. De leopardtanks zijn net weggegeven aan Canada, boeaaaaaahhhhhhh..

parbleu | 23-10-07 | 17:58

sluipschutter overtoomse veld langswater is fucking osdorp oud niks overtoomse veld gewoon osdorp

sander5343 | 23-10-07 | 17:48

Westelijke Tuinsteden = Amsterdam West.

ssoass | 23-10-07 | 17:29

Natuurlijk worden we gewoon voor het lapje gehouden door de staats-omroep. Nova (een Vara-productie in samenwerking met de zogenaamd onafhankelijke NPS) heeft vanavond vast weer een of andere klimaatgoeroe aan tafel om te spreken over de smeltende poolkappen. Pauw en witteman (alwéér een productie van de Vara in samenwerking met de "onafhankelijke" NPS) hebben ongetwijfeld een paar wolkers-fans en een verdwaalde muzikant aan tafel. Het staats-journaal, onder leiding van -ik stem PvdA- Hans Laroes zwijgt verder in alle toonaarden. En zo proberen de linkse staatsmedia ons een rat voor de ogen te draaien.

Ik ben zó ontzettend blij met de komst van het internet en sites als Geenstijl waarbij we gelukkig wél kunnen zien hoe het echt zit.

kersenflap | 23-10-07 | 17:22

"En jij Job?"
"Ahmed, doe maar twee klontjes."

Anth.9403 | 23-10-07 | 17:13

"En jij Job?"
"Ahmed, doe maar twee klontjes."

Anth.9403 | 23-10-07 | 17:11

@Lizzard, klopt, ik doelde op een aangifte vanuit een particulier innitiatief. In jouw scenario zou de gemeente Amsterdam iets ondernemen tegen de 'heren van stand', en nog wel met als doel ze te raken daar waar het hen treft, de buidel. IETS in mij zegt dat een dergelijke actie vanuit de gemeente zelf niet echt aannemelijk is.
-
Morgen is er weer en nieuwe dag, en dan zal de rust wederkeren, zo troost Job zich elke nacht in slaap. En maar blijven hopen in een wonder, die man is geestelijk nog gehandicapter dan z'n vrouw dat lichamelijk is.

Fleauxe | 23-10-07 | 17:01

@kersenflap 23-10-07 @ 16:39

Er zijn hier een aantal uitstekende denkers, dat is de reden dat ik hier kom.
Een Botte, een Van Maerlant, een Lizzard enz. zal ik nooit worden, en dat kan en hoeft ook niet.

Je hoeft me niet in te lichten over de islamfrage, noch over de rol van de (westerse) politiek, kersenflap, ik besteed al een aantal jaren bijna iedere dag tijd aan de doodscultus en de verschrikkelijk 'prachtige' invloed ervan op bijna elk westers land.

wopper | 23-10-07 | 17:01

"Dit keer in de Westelijke Tuinsteden, welhaast net zo’n leefbare kansenwijk als Slotervaart."

Het kansgebied heette voorheen "Overtoomse Veld" en IS een van de Westelijke Tuinsteden. Het is bij de andere Westelijke Tuinstad "Slotervaart" gevoegd. De "Westelijke Tuinsteden" is een verzamelnaam en geen wijk.
nl.wikipedia.org/wiki/Westelijke_Tuins...

sluipschutter | 23-10-07 | 16:53

Ik leef mee met Jan en Alwien. Mogen die nu gratis hun auto in veiligheid brengen in Oud Zuid of op de Grachtengordel. Of krijgen ze een bekeuring omdat ze geen geldig parkeer bewijs meer kunnen overleggen, of omdat ze het milieu vervuild hebben met hun brandende auto?

jospeh6085 | 23-10-07 | 16:53

Die censuur van de Staatsmedia, te walgelijk voor woorden. Hoe ze proberen dit alles uit het nieuws te houden. Ook RTL en de Campingzender staan onder vrijwillige Staatscensuur. De belastingbetaler betaalt 1.5 MILJARD per jaar aan deze propaganda.
Nu zie je hoe dit land wordt geregeerd door Raspoetins, Spindoctors, en PvdA bestuurders en ambtenaren waarvan er niet 1 maar echt niet 1 ooit gekozen is. De PvdA is tot op de grond afgebrand door de belastingbetalers, maar nog steeds vormen ze overgrote meerderheid in bestuurlijk NL. Kijk naar die burgemeester'verkiezingen', waar natuurlijk wel 'gekozen' moet worden tussen een PvdA-er en PvdA-er.

jospeh6085 | 23-10-07 | 16:50

@Lizzard: U is de bom! De figuurlijke bom natuurlijk. ;-) En het rare is, in Afghanistan knallen we wel dagelijks enkele tientallen mensen weg van deze aardkloot, terwijl die mensen misschien nog wel een terechte reden hebben om te rellen tussen de papavers. Ik bedoel maar!

Mokum Kosher | 23-10-07 | 16:42

-weggejorist-

Lizzard | 23-10-07 | 16:41

@ wopper,
"Pauperpleps" klinkt mij te algemeen. Dat is hetzelfde als roepen dat er in Denhaag alleen maar "zakkuhvullers" rondlopen. Je moet duidelijk definieren wie (maar vooral ook wát) het probleem is.

De betere sprekers hier (bottehond, die belgische man waarvan ik even niet op de naam kan komen en nog een aantal anderen) hebben dat al vaak genoeg uitgebreid en compleet uit de doeken gedaan, inclusief uitstekende wetenschappelijke onderbouwing. Ik bespaar mezelf dus de moeite om dat nog een keer te gaan herhalen.

kersenflap | 23-10-07 | 16:39

@kersenflap: en Dhimmy's

Fleauxe | 23-10-07 | 16:37

@kersenflap 23-10-07 @ 16:29

Bedoel ik, kersenflap; als we 't hebben over kloteland bedoelen we toch ook niet het land an sich maar het omhoog- c.q. omlaaggevallen pauperplebs.
Trouwens, de pvda is niet de enige schuldige, dacht ik zo.

wopper | 23-10-07 | 16:32

@ Mezelf.
Ter aanvulling: als we de boel (politiek gezien) weer een beetje op orde hebben in dit land, mogen de verantwoordelijke PvdA-bestuurders en hun actieve aanhang op strontkarren door de straten worden gesleurd. Er is namelijk één ding nóg erger als een vijand: verraders!

kersenflap | 23-10-07 | 16:32

@Lizzard: het optreden jegens de nobele krakers was een oorlogsverklaring vergeleken met dat van nu. En het inschakelen van een advocaat is het probleem niet zozeer, de mogelijkheid van het achterhalen van de adressen door de daders wel. Collectief of niet! En ik weet dat eigenlijk te bespottelijk voor woorden is, maar acht jij de kans op permanente politiebewaking groot? Ik niet mijn waarde, ik ben de laatste tijd niet meer zo trots op Nederland. Met pijn in het hart...

Fleauxe | 23-10-07 | 16:30

@Lizzard: Je zegt "nooit geschoten... altijd mis". Hanteerde de overheid zo nu en dan deze zegswijze maar eens. ;-)

Mokum Kosher | 23-10-07 | 16:30

@ Wopper,
In plaats van het halfe land de noordzee in te flikkeren zou je ook de schuldigen eruit kunnen lichten. Welnu, er zijn twee duidelijk definieerbare groepen aan te wijzen die dit op hun geweten hebben:

- De Partij van de arbeid.
- De finnen.
De een staat trouwens synoniem voor het ander.

kersenflap | 23-10-07 | 16:29

Landverraad, op de centen zitten, vooral niet op willen vallen, bangigheid .. de nederlandse identiteit ?
Heb de afgelopen weken geen echt leven gehad, druk als ik was met het volgen van de 'real life soap' die Nederland heet. Doorlopend valt mijn bek open, luisterend naar de staatsradio/tv en daarna al mijn favoriete weblogjes aflopend om te zien of er nog een paar lieden over gebleven zijn, gezegend met een gezond verstand en een objectieve kijk. Gelukkig, ze zijn er nog.

Enkele weken geleden had ik mijn hoop gevestigd op wilde geer, als zijnde de enige roepende on de nederlandsr woestenij, maar nu ook hij zich van zijn oppertunistische kant heeft laten zien, waar moet ik terecht ? Op wie moet ik in jezus/allahsnaam stemmen, de volgende keer ?

Zottelkopf | 23-10-07 | 16:27

@Lizz,

Dat zou wat zijn, Lizzard..!
Het land schoonvegen van al het ploertige, schaamteloze, asociale, onbeschaafde, criminele, lompe, brute, hypocriete, uitknijpende, pamperende, oranjelikkende, benepen paupervolk.
Half Nederland zou de Noordzee in geflikkerd motten worden.

Helaas zijn we (wij niet! maar anderen) daar te soft en mieterig voor.. zelfs het cententellen voor het in de fik gestoken autootje van luiden die 't misschien niet breed hebben prevaleert boven gewoon zeggen: 'deze kudtstad geeft iedere gedupeerde een nieuw karretje'.

IK KOTS OP DIE KLOOTZAKKEN REGENTEN EN BRANDSTICHTERS, GODVERDOMME

wopper | 23-10-07 | 16:25

-weggejorist-

Lizzard | 23-10-07 | 16:23

@Lizzard: Ik snap ook wel dat het onmogelijk en bijna onhaalbaar is, maar het zou een mooi signaal zijn. Kijk, voortaan stellen burgers de gemeente aansprakelijk als die opzettelijk dingen uit de hand laten lopen.

Mokum Kosher | 23-10-07 | 16:19

-weggejorist-

Lizzard | 23-10-07 | 16:10

@bottehond @ 16:03
Als pleisters plakken op (of preventie van) imago-schade een dagtaak geworden is, kom je als bestuurlijke elite ook niet meer toe aan de vraag waar je prioriteiten en loyaliteiten behoren te liggen in dit land.

tipo | 23-10-07 | 16:09

-weggejorist-

der maupmeister | 23-10-07 | 16:04

@ kersenflap

En dan te bedenken dat Fritz "doubletalk" Bolkestein krijste dat Nederland met de charismatische en intellectuele superdandy professor Pin internasjonaal een pleefiguur zou slaan. Ik heb me de voorbije dagen weer eens in zijn werken verdiept. Een verademing qua intellectualiteit, bezieling en redelijkheid. Alsof we inmiddels lichtjaren verwijderd zijn van 2002. Maar de bestuurlijke elite heeft niets geleerd en rotzooit door richting de volledige chaotisering van Nederland.

bottehond | 23-10-07 | 16:03

@Lizzard: En toch ben ik er van overtuigd dat je de gemeente en dus de burgemeester strafrechtelijk hier op kan aanspreken. in principe is de burgemeester ook gewoon een rechtspersoon met rechten en plichten. Er moet maar eens goed gekeken worden of hij zijn plicht wel goed gedaan heeft. Natuurlijk deed hij wat in zijn ogen het beste was voor de stad, maar misschien was die visie wel de verkeerde en zijn er fouten gemaakt, waarvoor je iemand kan vervolgen strafrechtelijk.

Mokum Kosher | 23-10-07 | 16:00

@ Iko Nal,
Je schaamt je toch kapot dat dít vlooiencircus Nederland vertegenwoordigd? Een tiental PvdAérs, allochtonen en (ongeschoren/ niet gekapte) linkse ambtenaren. Opperhoofd van de "handelsmissie": een burgemeester die in spijkerbroek, loshangend hemd, en met de reistas vol vieze onderbroeken nog in zijn handen, het vliegveld op loopt. En je vervolgens verbaast afvragen waarom men bij de vorige "handelsmissie" niet tot zaken kon komen......

kersenflap | 23-10-07 | 15:53

-weggejorist-

Lizzard | 23-10-07 | 15:53

Lizzard 23-10-07 @ 15:44
Ehhmm.. kun je dan gelijk een hoop van die enge PvdAerts mee wegvegen?? Ik bedoel, als je toch aan het vegen slaat lijkt het me verstandig dat je ook de bron van de ellende wegveegt. Anders heb je binnen no time weer last van ongedierte.

rokershoest | 23-10-07 | 15:48

@bottehond: Je zal als gedupeerde wel goed in je schoenen moeten staan, wil je hard maken voor de rechter dat de gemeente in gebreke is gebleven betreffende de bescherming van haar burgers en hun eigendommen. Maar ik denk dat het wel kan. De gemeente is natuurlijk ook slechts een juridische partij die aangeklaagd kan worden en veroordeeld kan worden. Dat zou lachen zijn. De hele gemeente 20 uur taakstraf en boetes.

Mokum Kosher | 23-10-07 | 15:46

-weggejorist-

Lizzard | 23-10-07 | 15:44

[email protected] Alleen een dombo verliest zijn rijbewijs. Val daar de pliesies niet mee lastig lutser.

Contra | 23-10-07 | 15:40

Een ding wat voor mij onduidelijk is is of deze jongens al op heterdaad zijn betrapt bij het afbranden van autos e.d. Dat is toch direct een reden om ze op te pakken, zonder dat daar toestemming voor nodig is...

De Deen | 23-10-07 | 15:39

Mokum Kosher 23-10-07 @ 15:28

Inderdaad, een goed plan van je. In die zin vind ik ook (ik neem aan dat jij dat vindt) dat de wegkijkmethode van Judas Cohen andere Burgers ernstig dupeert. Interessante vraag dus of een overheid aansprakelijk gesteld kan worden voor nalatigheid in dergelijke gevallen.

@ gouhaartje

Mag ik een suggestie doen voor je nick: "Gauleiter" past beter. Sjezus, de zoveelste trol has landed.

bottehond | 23-10-07 | 15:38

Ik kan er dagelijks tientallen omleggen, moeten ze me wel toestemming geven.

@Lizzard 23-10-07 @ 15:29

*Opeens groot ontzag voor Lizz heeft en meteen 100 euri voor een knuppelT doneert*

wopper | 23-10-07 | 15:35

@gouhaartje
Wat ben jij een kleuter zeg, nee niet eens, eerder een dreumes, zielig.

De God van Empel | 23-10-07 | 15:32

-weggejorist-

Lizzard | 23-10-07 | 15:32

-weggejorist-

Lizzard | 23-10-07 | 15:29

@gouhaartje 23-10-07 @ 15:20
zonder caps-lock kan mijn moeder het ook wel lezen heur...

@kersenflap 23-10-07 @ 15:24
Ik moet van mijn (hoerige volgens gouhaartje) moeder altijd binnen mijn proefwerken leren..... tenzij ik naar huiswerkbegeleiding moet, dan mag ik om de vijf minuten even afkoelen buiten.

@The Patriarch 23-10-07 @ 15:25
is goed hoor!!! Pak jij dan kersenflap even?

overVecht | 23-10-07 | 15:28

De gedupeerderden moeten gewoon allemaal samen uit naam van één groep de gemeente of het stadsdeel aansprakelijk stellen voor de geleden schaden, daar zij in gebreke is gebleven bij het voorkomen van diefstal, vernieling en bedreiging, terwijl zij op de hoogte was van deze criminele activiteiten. Oftewel, eigenlijk heeft de gemeente met haar lakse optreden de vernielingen in de hand geholpen, oftewel, eigenlijk is de gemeente medeplichtig aan het toebrengen van schade een eigendommen van derden. Oftewel, gemeente keer eens keurig de schade uit en kort op de zakcentjes van de daders..

Mokum Kosher | 23-10-07 | 15:28

@ gouhaartje & @overVecht,

Doe is wat nuttigs en ga elkaars kringspier es trainen

The Patriarch | 23-10-07 | 15:25

@ Gouhaartje en overvecht,
Ik weet dat het herfstvakantie is, maar doe eens snel buiten gaan spelen en leren voor je proefwerken!

kersenflap | 23-10-07 | 15:24

@Lizzard: Werkelijk? Niet dat ik aan je integriteit twijfel, alhoewel onbegrijpelijk indien waar. Heeft de gemeente zich geconformeerd aan het stereotype of stereotyperen wij die kliek nu zo treffend?

Fleauxe | 23-10-07 | 15:22

Marokkaantjes hebben toch ook auto's?? Van die glimmende pooierbakautootjes uigerust met allerlei leuke accesoires?? En die glimmende loverboy-karretjes betaald uit criminele activiteiten branden toch ook lekker??

rokershoest | 23-10-07 | 15:22

-weggejorist-

gouhaartje | 23-10-07 | 15:20

@DeDeen; Juist, en dat ze die niet kunnen vinden is, in mijn optiek, onzin want er bestaat een ruim assortiment aan foto's bij de politie van deze heren. Lijkt me eerder een kwestie van prioriteiten dan capaciteiten.

Fleauxe | 23-10-07 | 15:18

@gouhaartje 23-10-07 @ 15:14
dankjewel!! Het schijnt dat je meer klanten krijgt als je een eigen kamertje hebt...... toch veel succes in dit gure weer.....

overVecht | 23-10-07 | 15:16

-weggejorist-

Lizzard | 23-10-07 | 15:16

Hier moeten de ouders gewoon direct verantwoordelijk worden gemaakt voor de daden van hun kinderen.

De Deen | 23-10-07 | 15:14

dag overvecht ik vind je een grappige jongen, had nog graag willen kletsen maar ik moet werken... veel plezier nog met de andere bijstandtrekkers..

gouhaartje | 23-10-07 | 15:14

@gouhaartje 23-10-07 @ 15:12
grappig dat alles wat je zegt me gewoonweg niet raakt...

overVecht | 23-10-07 | 15:14

Haha grappige pubertjes zijn jullie... liev *aai aai*

Monsieur Boezz | 23-10-07 | 15:13

Als de brandweer het werken direct onmogelijk is gemaakt dan zullen er toch wel een paar heren zijn opgepakt mag ik hopen! Op AT5 lees je alleen dat de heren zijn gevlucht, maar kom op zeg, de ME , dat zijn toch geen senioren met astma of zo...

Fleauxe | 23-10-07 | 15:12

-weggejorist-

gouhaartje | 23-10-07 | 15:12

@gouhaartje 23-10-07 @ 15:08
scheer je dan voortaan es wat beter..

overVecht | 23-10-07 | 15:10

Mocht het mijn auto zijn die mohammed in de fik gaat/wilt stekenen ik zie het ??... Base ball bat tegen het inteeld koppie van mohammedje... mohammedje knock out.
Deurtje van mijn voiture open mohammedje der in, et voila fik der in. Zeau die is goed met vlammen.
*wast haar handen in onschuld*

sijtje boes | 23-10-07 | 15:09

is toch een achterstands wijk ..
hoe komen ze aan het geld voor al die benzine dan ?

ennuhh.. > Rutger, ga anders eens een avondje met de brandweer mee !?!
Autotjes blussen en even een paar van die kleine Brandstichtertjes interviewen! =D..
dat zou nog eens een Spectaculair filmpje met zich mee kunnen brengen..!!

Laidback87 | 23-10-07 | 15:09

hahahha ik BEN mijn vriendin

gouhaartje | 23-10-07 | 15:08

overvecht, dus je kan WEL werken met je blote handen....? die wao-ambtenaren zijn idd suf en slap

gouhaartje | 23-10-07 | 15:07

@gouhaartje 23-10-07 @ 15:02
Mijn broertje is inmiddels mijn zusje.... Maar even een vraagje he, is je vriendin altijd zeau goedkoop of vindt ze mij gewoon echt leuk?

overVecht | 23-10-07 | 15:06

kunnen je debiele broertje en je autistische mama de klus wel aan jongen?

gouhaartje | 23-10-07 | 15:02

@mezelf
blote

overVecht | 23-10-07 | 15:00

@gouhaartje 23-10-07 @ 14:55
owww goed dat je het zegt! Ik ga gelijk even wat mensen erheen sturen. Die schep is niet nodig, kan je met blood handen ook wel aan heur..

overVecht | 23-10-07 | 14:58

overVecht moet jij niet werken? in rotterdam ligt nu overal stront joh, kan je niet maken.. vergeet je schep niet..

gouhaartje | 23-10-07 | 14:55

@Monsieur Boezz 23-10-07 @ 14:51
graag......

overVecht | 23-10-07 | 14:55

@sjaak en Maja 13:02 & 13:09.
Vandaar dat de weekdienst telefonisch structureel onbereikbaar is tot 11.00 uur.
Eerst ff bijkletsen over de reaguursels van de dag ervoor.
Begrijp t nu.

Fuzzy-de-Bear | 23-10-07 | 14:54

@overVecht 23-10-07 @ 14:45
Mijn bericht van 14.44 geldt nu ook voor jou jongentje

Monsieur Boezz | 23-10-07 | 14:51

@gouhaartje 23-10-07 @ 14:44
zolang jij inderdaad je rustig houdt, kunnen wij lekker F5-en....... houd je er rekening mee dat je om 15:00 uur weer mag luchten?

overVecht | 23-10-07 | 14:47

@----TWISTED---- 23-10-07 @ 14:40
hoi gekke tyfus idioot!! Gaat es ff heel snel zelf deaudt gekke mongeaul!

overVecht | 23-10-07 | 14:45

maar jongens ff serieus.. waar halen jullie de tijd vandaan.... hebben ze in de bak ook internet?

gouhaartje | 23-10-07 | 14:44

@----TWISTED---- 23-10-07 @ 14:40
Rustig maar jongentje.... Wil je er over praten?

Monsieur Boezz | 23-10-07 | 14:44

ahahah heerlijk dit, hoef nooit meer naar nova, nos te kijken,de kroeg hoeft ook niet meer... ik spaar geld uit voor de dierentuin... GS dank!!!!

gouhaartje | 23-10-07 | 14:42

@The Patriarch 23-10-07 @ 13:00
Ja, het filmpje is gevonden.
Ik wilde het filmpje even laten zien aan een collega omdat het toevallig ter sprake kwam, maar kon em zo snel niet vinden.
Dus ik dacht ik gooi het in de groep, en misschien vind iemand hem voor me.
Maar blijkbaar is dat voor sommige personen al een reden om zielig te gaan lopen doen.
--
@keauss 23-10-07 @ 12:31: Krijg de tyfus en ga deaud.
@Broodjeuh 23-10-07 @ 12:39: Krijg de tyfus en ga deaud.
@VanFrikschoten 23-10-07 @ 12:46: Krijg de tyfus en ga deaud.
@Monsieur Boezz 23-10-07 @ 12:47: Krijg de tyfus en ga deaud.

----TWISTED---- | 23-10-07 | 14:40

-weggejorist-

Lizzard | 23-10-07 | 14:37

Survurt bleef hangen, ws door opening nieuw tietentopic.
Heb ik weer.
Kan ik ergens subsidie krijgen?

nattebever | 23-10-07 | 14:35

@nattebever 23-10-07 @ 14:31
ik doe ook aan voodoo!!!!

ik prik altijd in me zusje

overVecht | 23-10-07 | 14:34

@Alle voodoo-fans: ben aan 't werk, dus heb niet veel tijd om te reaguren.
Ennuh Murdock, 't zal nog niet meevallen om een onbekliederde muur van 4x4 te vinden in 020-Gaza. Moet ik ook eerst nog een schilder bellen, die er dan met de ME naar toe moet - wat dat niet kost! En dan ook nog een stuk of tien mensen bij elkaar zoeken die in staat zijn om de in de weg lopende pinguins te verjagen. Ik geef het je te doen.

=out

*Roept Bigi Bana Boy op voor nadere details rond voodoo, winti e.d.*

nattebever | 23-10-07 | 14:31

@Alle voodoo-fans: ben aan 't werk, dus heb niet veel tijd om te reaguren.
Ennuh Murdock, 't zal nog niet meevallen om een onbekliederde muur van 4x4 te vinden in 020-Gaza. Moet ik ook eerst nog een schilder bellen, die er dan met de ME naar toe moet - wat dat niet kost! En dan ook nog een stuk of tien mensen bij elkaar zoeken die in staat zijn om de in de weg lopende pinguins te verjagen. Ik geef het je te doen.

=out

*Roept Bigi Bana Boy op voor nadere details rond voodoo, winti e.d.*

nattebever | 23-10-07 | 14:30

zweter 23-10-07 @ 13:15

Leuk plan , maar als je blank bent wordt je wel meteen opgepakt en gestraft , zelfs als je niks gedaan hebt nog. Dat komt door de strenge 'positieve Discriminatiewet van Cohen. marokanen die echt brutaal zijn en bedreigen mogen geen strobreed in de weg gelegd worden, dit om EXTRA subsidie kansenwijk geld binnen te slepen.

Blank of chinees? en je doet wat (per ongeluk) fout in Amsterdam, dan krijg je met de wapenstok en kan je je leven lang boete betalen of zitten of een taaksraf krijgen van 56000 uur.

Herr Oberst | 23-10-07 | 14:26

@nattebever 23-10-07 @ 13:56
Hadden die moskeetjes een beetje autovorm.
Ladies and gentlemen, we`ve got him.
*Belt advocaat om bever aan te klagen*

Mad J | 23-10-07 | 14:25

Pak ze aan. Hard.

Schreeuwbuis | 23-10-07 | 14:24

@ Kersenflap:

Prachtig voorbeeld. En wie neemt Job Cohen liever in bescherming?... *you're entering the Twilight Zone* Mohammed natuurlijk want die is zielig. Al die politie is ook zo provocerend! En z'n maatje Bilal hebben ze niet eens in zn been geschoten!! Kom nou toch. Jan en Alwien tyfen maar lekker op, moeten ze maar niet in slotervaart gaan wonen. Dan vraag je erom. Had je maar een garage onder je huis moeten laten bouwen waar je weer maandelijks huur voor moet betalen waar ze zeer effectieve coaches voor Mohammed van inhuren. *Wilt zo graag weer weg uit deze verrekte Twilight Zone*

The Green*Machine | 23-10-07 | 14:22

Ik ga er niks meer van zeggen... Tijd voor aktie he, want dit gaat te ver.

Herr Oberst | 23-10-07 | 14:22

@Lizzard 23-10-07 @ 14:11
Daar is de PvdA het in principe mee eens, maar eerst moet bekeken worden of er sprake is van discriminatie op de arbeidsmarkt. Het is nog even wachten op de uitkomsten daarvan en zo voort. draai, draai, blabla, BOEM!

tipo | 23-10-07 | 14:21

@ Zweter
Zalt vanaaf ff nader specificeren ben nu aant werk, uitkeringen betalen zichzelf niet :) enzo stay tuned en lees het vanaaf. X

der maupmeister | 23-10-07 | 14:20

@kersenflap 23-10-07 @ 14:11

Daarna Jan Kaas met de Hakbijl, ik zweer het je!

The Patriarch | 23-10-07 | 14:19

@kersenflap 23-10-07 @ 14:11

Hier is maar 1 remedie voor:
paginagroot in de Televaag!
Heel charitasminnend Nederland gaat dan geld storten voor de gedupeerden: de stad krijgt een nog slechtere naam en het mocrotuig komt nog slechter in het nieuws.. als dat nog kan.

wopper | 23-10-07 | 14:17

@ Der Maupmeister: Hoeveel zijn dat er dan en wie zijn dat? Ik ontken niet wat je zegt, maar alleen maar roepen dat er moet worden gesneden, dat lost voor mij niets op. Het continu bezuinigen op het onderwijs bijvoorbeeld is ook niet echt een succes te noemen.

Ik ben vorige week op het politiebureau geweest om aangifte te doen van het verlies van een rijbewijs. Dat moet in vijf minuten afgehandeld kunnen worden, maar de agent in functie deed er twintig minuten over omdat hij met één vinger typte. Dat was me al eens eerder opgevallen. Als ze alle agenten op typecursus sturen, dan blijft er heel wat tijd over voor die jongens om op straat te lopen en de straatcriminaliteit aan te pakken. Ontstaan er ook geen lange wachttijden ontstaat bij het doen van een aangifte. Zou ook een hoop schelen. Er valt inderdaad veel te verbeteren.

Bij de gemeente bij het aanvragen van nieuw rijbewijs werd ik trouwens uiterst efficient geholpen. :-)

zweter | 23-10-07 | 14:16

Jan en Alwien zijn twee hardwerkende mensen die flink moeten buffelen voor hun centjes. Ze hebben twee opgroeiende kinderen en moeten door de flinke woonlasten in Amsterdam alles op alles zetten om rond te kunnen komen. Dolgelukkig zijn ze daarom met hun huisje in het Amsterdamse tuindorp en hun gezins-auto (renault scenic) die ze met een lening hebben kunnen aanschaffen. Hiermee onderneemt het gezin allerlei uitstapjes in het weekend. Het was wel een forse lening: 13.000 euro, maar het gezin heeft het er graag voor over. Omdat de lasten al zo hoog zijn (en de auto tweedehands) hebben ze hem WA. verzekerd.........

EN TOEN KWAM MOHAMMED MET ZIJN JERRYCAN!

kersenflap | 23-10-07 | 14:11

-weggejorist-

Lizzard | 23-10-07 | 14:11

@nattebever 23-10-07 @ 13:56

PlakT d'r is een Modoggie op!
Werkt gegarandeerd..

wopper | 23-10-07 | 14:09

Dinsdag 23 oktober 2007
De PvdA-fractie heeft zich uitgesproken tegen een plan van de eigen wethouder Asscher om de kinderbijslag af te nemen van ouders van probleemjongeren.
Volgens de sociaal-democraten heeft dat voorlopig geen zin zolang de bestaande hulpverlening van de gemeente niet goed werkt.
Zodra het college van burgemeester en wethouders in november een overzicht heeft gegeven van de voorstellen om ouders te ondersteunen bij de opvoeding van hun kroost.

petomaan | 23-10-07 | 14:08

@ redactie: excusez moi...
Bleek achteraf wel mogelijk!

Dr. Oplul | 23-10-07 | 14:07

@ redactie:
Waarom kan ik niets posten?

Dr. Oplul | 23-10-07 | 14:05

Vandaar dus ook deze melding gisterenavond:

20:31:57 22-10-07 13 G BRAN HV 2 ASSISTENTIE POLITIE (Incidentnet: 2) Nova Zemblastraat 147 AMSTERDAM (ASD)

Dr. Oplul | 23-10-07 | 14:03

@ storingsdienst

Tsja , dan smeer ik me a la Gunther Wallraff in met poep en plak ik een snorretje op. Dan alleen nog praten als kind van 2 en de rechter vindt me liev. ^.^

The Green*Machine | 23-10-07 | 14:03

Vandaar dus ook deze melding gisterenavond:

20:31:57 22-10-07 13 G BRAN HV 2 ASSISTENTIE POLITIE (Incidentnet: 2) Nova Zemblastraat 147 AMSTERDAM (ASD)

Dr. Oplul | 23-10-07 | 14:03

-weggejorist-

Lizzard | 23-10-07 | 14:02

@nattebever 23-10-07 @ 13:56
Oooow.... Daarom vliegen de mijne altijd al in de fik voordat ik ze in de openhaard wil gooien.
Voodoo neemt het iets te letterlijk...

Monsieur Boezz | 23-10-07 | 14:02

@nattebever 23-10-07 @ 13:56
Kunstproject van maken, bevah! Gelijk de kunstenmaker die Wilders dood verklaarde. Kijken of de NAS ook giechelend bericht over uw artistieke uiting. Lijkt me trouwens prachtig om een opname van zo'n brandend papieren moskeetje te maken en dit proces vertraagd op een scherm van vier bij vier meter in Slotervaart af te spelen. Iesj creatief.

Murdockyoufool | 23-10-07 | 14:02

@Radical Rex 23-10-07 @ 13:53

Wij zijn fatsoenlijke luiden, meneer, en niet zoals u waarschijnlijk lid van de AFA knokploegen..

wopper | 23-10-07 | 13:57

Murdockyoufool 23-10-07 @ 13:54
Ik bouw thuis al geregeld papieren moskeetjes en die gooi ik dan in de open haard.
Ben er nog niet helemaal uit of mijn voodoo werkt...

nattebever | 23-10-07 | 13:56

.. en dit zijn de linkjes:

Vodcast Holleeder
Dossier vijftig jaar ruimtevaart
Dossier doop prinses Ariane
Videochat met de slotervaart specialist
Special: Brussel-Hilversum, een journalisten uitwisseling.

Ik bedoel maar...

waskuip-admiraal | 23-10-07 | 13:55

ik pis mijn BBQ altijd uit

overVecht | 23-10-07 | 13:55

@nattebever 23-10-07 @ 13:49
For art's sake: build a mosk, set it on fire.

Murdockyoufool | 23-10-07 | 13:54

Rechtstaat zuigt, vraag dan ook om openlijk mennsen te mogen neerknallen als dit nog langer doorgaat

Fockel und Suckel | 23-10-07 | 13:54

storingsdienst 23-10-07 @ 13:51
Hun?????

Monsieur Boezz | 23-10-07 | 13:54

Conclusie:

Er wordt hier flink getikt, gezweet en geërgerd. Waarom krijgt rechts het in tegenstelling tot links toch niet voor elkaar om zich te organiseren...?

tik tik tik dit is makkelijk tik tik tik

Radical Rex | 23-10-07 | 13:53

Geef ze een keuze: of uit jezelf weg, of de energiecentrale van eon in.

DEND | 23-10-07 | 13:52

@ zweter
Stoken lucht altijd beetje op ja.
Maar denk je ook niet dat de overheid een stuk efficienter kan en moet.
Er lopen zoveel ambtenaren rond waarvan niemand pcies kan uitleggen wat ze eigenlijk doen.

der maupmeister | 23-10-07 | 13:51

@The Green*Machine 23-10-07 @ 13:43
Even wat rechtzetten hier: HUN mogen dat doen, jij gaat gewoon 15 jaar brommen vanwege poging tot moord met voorbedachte rade. Je krijgt zo'n leuk knuffelonderzoek van pieter baan dat ineens wel blijkt te werken, je bent volledig toerekeningsvatbaar en daardoor doen we er ook nog wat tbs bij. Dus nogmaals, hun mogen dat, jij niet.

storingsdienst | 23-10-07 | 13:51

ondertussen maakt de nos bakken met geld op aan zinloze online toestanden over saaie onderwerpen waar een normale burger niets mee heeft. En als die lui eerlijk denken dat dit is wat jan modaal interressant vind, dan geeft dat aan wat voor dedain ze voor hun publiek hebben:

www.nos.nl/nosjournaal/dossiers/hollee...
www.nos.nl/nosjournaal/dossiers/ruimte...
www.nos.nl/nosjournaal/dossiers/maxima...
www.nos.nl/nosjournaal/chat/index.html...
www.nos.nl/nosjournaal/columns/brussel...

waskuip-admiraal | 23-10-07 | 13:50

Wat ook mooi is bij nacht is een brandende moskee. Niet dat we dat moeten gaan doen, ik bedoel, daar gaan kijken, maar 't is volgens mij wel een mooi gezicht.

nattebever | 23-10-07 | 13:49

@Eagle_Eye 23-10-07 @ 13:34
Hmmm, musea mogen absoluut niet en masse afbranden. Kunst is een van de weinige zaken die ons scheiden van een stel bonobo's. Armando is bovendien als gevierd kunstenaar de media-aandacht waard.
Het gaat mij om evenwichtige berichtgeving. We mogen van een staatsomroep, door ons betaald, verwachten dat ze problemen benoemt en van meerdere zijden belicht. Tegenover een boehoeverhaal over onterecht opgepakte Finnen hoort dus een item over een slachtoffer van een autobrand te staan. En de vraag 'Wat vindt u van de beweging van Verdonk?' stel je niet alleen bij de deur van een Natuurwinkel, zoals de NAS deed, maar leg je ook aan mensen in een volkstuintje voor.

Murdockyoufool | 23-10-07 | 13:48

CoJoNes 23-10-07 @ 12:29
Misschien ook even lezen wat je linkt? Waarborgfonds is er alleen voor als de schade aan je auto is veroorzaakt door een ander motorvoertuig.

1sokkie | 23-10-07 | 13:48

Typisch gevalletje Cohen weer:

"Ik ben wel gebeld door burgemeester Cohen. Hij vroeg of ik niet met de pers wilde praten. Ze zijn bang voor represailles."

Radical Rex | 23-10-07 | 13:47

@The Green*Machine 23-10-07 @ 13:43

Voor moord op finnen staat levenslang. Alleen wanneer er een Nederlander het loodje legt werken we met taakstraffen.

vitu | 23-10-07 | 13:47

greenmachine: en als het russen zijn?

gouhaartje | 23-10-07 | 13:46

@The Green*Machine 23-10-07 @ 13:43

Haha, taakstraffen worden uitgedeeld bij moord op Nederlanders. Help je een fin naar de klote dan is het mooi levenslang brommen in dit o zo fijne pokke land.

vitu | 23-10-07 | 13:45

Als ik een paar finnen aan MIJN auto zie klooien zijn ze er geweest. DEAD. naar de 72 maagden. Dan maar een taakstraf doen, zijn ze heel makkelijk in tegenwoordig....

The Green*Machine | 23-10-07 | 13:43

@Maupmeister: Nee, zo bedoel ik het niet, in dit geval mag en moet de overheid van mij zeker harder en efficienter optreden. Auto´s in de fik steken en andere vormen van vandalisme, dat mag en kan niet geaccepteerd worden. Ik ben echter wel ook van mening dat er daarna ook voor moet worden gezorgd dat die eikels die dat doen niet weer voor ellende gaan zorgen.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik een tegenstelling zie tussen de rechtse ideeên omtrent het terugdringen van de (kosten van) overheid, maar dat ondertussen diezelfde overheid wel alles op moet lossen.

En verder was ik gewoon wat aan het stoken :-)

zweter | 23-10-07 | 13:41

Altijd handig, zo'n waterkanon.

1sokkie | 23-10-07 | 13:40

De moslims zijn de nieuwe nazi's en dit is hun kristallnacht. Moslims willen net als de nazi's de wereld overheersen, zij vervolgen minderheden, anderdenkenden moeten dood. Voorbeelden genoeg iedere dag weer in het nieuws.

DutchWax | 23-10-07 | 13:37

@Cheffff 23-10-07 @ 13:14
Bedankt voor de aanvulling! Kosten van de brandweer en ME kan Cohen natuurlijk ook verhalen op de eigenaren van de uitgebrandde auto's!
En zo kan Cohen klein houden wat klein is en de zaak toch kostenneutraal afsluiten voor zijn geliefde Amsterdam.
Het trio PvdA/CDA/ChristenUnie doet het goed!

vangodlos | 23-10-07 | 13:36

@waskuip-admiraal 23-10-07 @ 13:27

Yep, het musliembrudershjaftgeval wrijft zich stiekem in de klauwtjes: heer en meester van een prachtwijk.. 's nachts belt ie met überboss tariq rammeldan.. ze komen samen klaar en verzuchten 'es geht loos, wir haben die blöde Holländer beim Aarsch'..

wopper | 23-10-07 | 13:35

zweter 23-10-07 @ 13:29
Ik ook. Erg hé?

Koekje-dr-bij? | 23-10-07 | 13:35

De Nederlandse media (staatsgereguleerd uiteraard) had gisteren de mond vol van een KOLERE-museum in Amersfoort dat uitgebrand is (Een museum waar nog nooit ieamdn van gehoord had, behalve de buren ervan). Museabezoeken kelderen elk jaar en zitten op dit moment op een nul-punt. Het zal iedereen een worst zijn wanneer alle musea in 0031 tot aan de grond toe afbranden. Maar men moet de aandacht van de NL burger toch afleiden van ongeregeldheden in de hoofdstad? Dat hebben ze hier goed afgekeken bij de USA-media. Houd de burger dom met allerlei niet-toe-doende zaken en verbloem/verdoezel de echte problemen.<br />
.
<br />
De burger moet maar eens massaal de Overheid verantwoordelijk gaan houden voor de ongeregeldheden in A'dam. En wat doet de politiek? Die gaat lekker zonnebakken op de Antillen! Kunnen we dat eiland niet verkopen met de politici erbij? Af laten treden, staatscoup plegen en al die randjongeren het land uit!<br />
Opgeruimd staat netjes zei mijn lerares vroeger altijd. En ik begin toch steeds meer te geloven dat ze gelijk heeft!

Eagle_Eye | 23-10-07 | 13:34

Wanneer iemand schade lijdt door nalatigheid of schuld van de gemeente, dan kan de gemeente voor de schade wettelijk aansprakelijk gesteld worden.
www.alphen-chaam.nl/smartsite.dws?id=2...

CoffeePatch | 23-10-07 | 13:34

@zweter
Je zegt dus zelf dat we van de overheid niets kunnen verwachten, krijg je dan ook niet stiekem wat rechtsere neigingen af en toe?

der maupmeister | 23-10-07 | 13:30

@Koekje-dr-bij: Je hoeft toch niet meteen te gaan rammen? Ik had het alleen over wat patrouilleren.

zweter | 23-10-07 | 13:29

afff rex af. braaf in de hoek.. goed zo...

gouhaartje | 23-10-07 | 13:29

@wopper
ja je hoort em. En daar blijft het ook bij, die vent is een luidruchtig rookgordijn.

waskuip-admiraal | 23-10-07 | 13:27

@Der Maupmeister: Ik ben niet rechts, ik doe niet mee, ik stel alleen een vraag omdat ik niet snap dat al die rechtse mensen zo op de overheid zitten te wachten....

zweter | 23-10-07 | 13:27

Heb nog 3 weken verlof.. ga honkbalknuppel maar even oppoetsen en hotelletje in slotervaart zoeken.... Ipv die kanslozen gratis op vakantie te laten gaan naar Marroko van mijn zuurverdiende centjes omdat ze toevallig zielig zijn mag er van mij wel even een detachement agenten op bezoek in Cassablanca ofzo.. kunnen ze met eigen ogen zien hoe hun Marrokaanse collega's omgaan met dit soort vandaaltjes.Daar ze nog heel wat van leren hier in Nl

king of my own world | 23-10-07 | 13:27

Die onderste autobrand (20-10) was wel erg dichtbij mijn huis.
*checked nog even de autoverzekering

The Nameless | 23-10-07 | 13:26

wat een testosterongehalte hier.. pff en die zweetlucht van die toetsenbordjes... ik zei nog tegen mn broertje en buurjongetjes dat rambofilms gevaarlijk zijn...

gouhaartje | 23-10-07 | 13:26

Job & billemaat Lodewijk zitten in Sjienaah om gele doekoe binnen te halen.. Islamsterdam mot namelijk weer een topstad worden..
MarkoesjT is intussen gepromoveerd tot überstadshoofd, je ziet en hoort 'm de laatste dagen overal, nietwaar..

*totaal ende geheel mocromoe is*

wopper | 23-10-07 | 13:26

zweter 23-10-07 @ 13:15
Ach, als blanke nederlander heb je nu eenmaal wat minder rechten. Als ik met mijn honkbalknuppel ga rondwandelen in slotervaart heb ik binnen een uur 16 proces-verbalen aan mijn broek, variërend van wapenbezit tot verstoring openbare orde, samenspannen tot moord, danwel zware mishandeling, het blank-zijn in een niet daarvoor bestemde wijk, niet geheel rechts lopen op de stoep, enz. Dank je de koekkoek, ik blijf wel thuis.

Koekje-dr-bij? | 23-10-07 | 13:26

@ zweter en cheff
Dan zijn wij alvast met z`n 2 owkee
Als de zeehondenknuppelwet erdoorheen is zal cheff ook aan onze zijde staan!!!!
*haalt slijpsteen voor kliefbijl*

der maupmeister | 23-10-07 | 13:24

was er niet zo'n transportbedrijf die mensen transporteert naar Engeland in een container? Laatst iets over gelezen iets met chinezen ofzo, misschien dat dat bedrijf onze finnen kan trakteren op een uitstapje naar engeland?

neemjemoederindemali | 23-10-07 | 13:24

Hier kan ik zo GVD kwaad om worden he. Omdat die K***** Cohen weigert om iets te doen brandt je auto uit en kun je naast al het gezeik dat het oplevert nog niet eens een vergelijkbaar vehikel kopen van de dagwaarde. Ik vind, nee ik eis, dat die j00d dit voor zijn burgerslachtoffers vergoedt!!!

GRRRRRRRRRRRRRRRRR

Radical Rex | 23-10-07 | 13:22

De verzkeringen vergoeden geen terrorisme of vandalisme. Het begint me al koud te laten zover is het al. Wat ik me wel afvraag of de kloodtzajes er ook nog aan denken dat ze auto's van ongelovige honden uitzoeken of dat ze een willekeurige auto pakken die ook van een mede terrorist kan zijn.

doskabouter | 23-10-07 | 13:22

Wanneer gaat de nette burger eindelijk van zich laten horen ? Regering doet geen fuck en dit kansloos tuig mag gewoon rustig door blijven gaan. De linkse belasting verslindende media bericht er niet eens meer over.

Zoals dhr Fortuyn al ooit eens zei: IK BEN HET ZAT !

Aansteker21 | 23-10-07 | 13:19

als je alleen WA verzekerd dan weet je dat...

Kerby | 23-10-07 | 13:19

@sieb13 23-10-07 @ 13:08
Nee, de vraag is of jij ze allemaal op een rijtje hebt.

Murdockyoufool | 23-10-07 | 13:19

En Cohen zich maar druk maken over een paar Ajax-supporters...

binkyco | 23-10-07 | 13:17

@LJBrinkhorst 23-10-07 @ 13:06
T.a.v. de NAS: volledig mee eens!
Aandachttrekkerij... voornamelijk vandalisme, lijkt me. De gasten die auto's in de fik steken, willen geen aandacht voor hun zogenaamde problemen, ze zijn uit op een lekkere rel en kopiëren de toestanden in de banlieus. Deze jongens willen niets. Het is dan ook vreemd te noemen dat jongerenwerkers van Finse origine tot rust manen en tussen neus en lippen melden enigszins begrip te hebben voor de situatie. De overheid doet immers niets voor deze jongens!
Tijd om ze op te pakken en te berechten. De politie zegt steeds te weten om welke groepen het gaat, maar ze hebben geen bewijzen. Met een volle jerrycan op straat... hoeveel meer bewijs wil je hebben.... kutland.

Murdockyoufool | 23-10-07 | 13:16

@der maupmeister
EU bekijkt niet voor niets de mogelijkheden voor een humande dood van de zeehondjes! nog ff geduld!

Cheffff | 23-10-07 | 13:16

Wanneer gaat er nou eens een dappere rechtse knokgroep van mensen die hier zo hard schreeuwen ´s avonds eens wat patrouilleren in die wijken.

Als je dan zo dapper bent om hier van alles te roepen, dan moet je ook dapper genoeg zijn om er wat aan te doen. Staat rechts niet voor terugdringing van de overheid en meer initiatief van de burger?

Nou dank, niet rechts lullen en links leunen op de overheid als je rechts ben en denkt dat de harde aanpak de oplossing is.

zweter | 23-10-07 | 13:15

rtlnieuws is trouwens geen haar beter dan de NOS. Die laten het evengoed onvermeld.

waskuip-admiraal | 23-10-07 | 13:15

@CoJoNes 23-10-07 @ 12:24

idd. maar het zou voor de onderlinge samenhang en solidariteit wel ff leuk zijn als ze ook in de grachtengordel langsgingen, waar al die politici wonen.

a-omega | 23-10-07 | 13:15

-weggejorist-

der maupmeister | 23-10-07 | 13:14

@ vangodlos
En wat te denken van de rekening van de brandweer en ME!

Cheffff | 23-10-07 | 13:14

Het is heus wel te begrijpen dat verzekeraars hard willen optreden tegen fraudeurs en profiteurs, daar ben ik zeker voorstanders van. Maar dat soort figuren lijken me er toch wel goed uit te filteren.

Medewerkers bij verzekeraars die blij zijn als ze een oud dametje met een afgebrand huis niet hoeven te betalen, want dat verhoogt hun promotiekansen, staan voor mij op dezelfde hoogte als criminelen.

Atheisme.nu | 23-10-07 | 13:13

Wordt allemaal stilgehouden door de NOS, spreekbuis van de PVDA

Ma Flodder | 23-10-07 | 13:12

Behangdelul 23-10-07 @ 13:07
We kunnen mijn busje wel gebruiken hoor, heb toch nog wat oude kentekenplaten en verf liggen. Desnoods ook nog een zak kalk in de schuur ;)

Monsieur Boezz | 23-10-07 | 13:12

@Behangdelul
waar kan ik me aanmelden

The Patriarch | 23-10-07 | 13:12

@vangodlos,

Breng die sufkut nu niet op ideeen, hij is tenslotte een overtuigd pvda lid.

Karel Kruizenruiker | 23-10-07 | 13:12

@ bateman
Is niet zo gek - Citroen ligt niet echt goed in de markt bij allochtonen. Mercedes en BMW's daarentegenzijn topstukken in deze markt.

catch22 | 23-10-07 | 13:11

@Behangdelul

waar kan ik me aanmelden

king of my own world | 23-10-07 | 13:10

@vangodlos,

Breng die sufkut nu niet op ideeen, hij is tenslotte een overtuigd pvda lid.

Karel Kruizenruiker | 23-10-07 | 13:10

@sjaakdeslinksesul 23-10-07 @ 13:02
kijk maar uit collega!
big brother is watching U ;)

Maja de Bijna | 23-10-07 | 13:09

22grafik 23-10-07 @ 13:08

@ mezelf

nooit te horen krijgen

22grafik | 23-10-07 | 13:09

@CoJoNes 23-10-07 @ 13:07
Zie niks met Google Earth hoor...

Monsieur Boezz | 23-10-07 | 13:08

volgens mij wordt het tijd voor een clubje snipers op het dak hier en daar....

BaZisM | 23-10-07 | 13:08

LJBrinkhorst 23-10-07 @ 13:06

...... verder alles goed met je?

sieb13 | 23-10-07 | 13:08

@wo ist der bahnhof 23-10-07 @ 13:05
61% van de benzine gaat naar Bos
Dus die vindt het prima dat die rifmonkeys benzine tanken voor branden.

Vervolgens moeten de gedupeerden een nieuwe auto kopen. En ook daarvan gaan vele tientallen procenten aan BTW en BPM naar Bos.

Zou me niks verbazen als de overheid dit tuig stiekem aanmoedigt om door te gaan.

James Lastig | 23-10-07 | 13:08

ik vraag mij af of ze zich speciaal richten op auto's van blanke nederlanders, maar dat soort info zal je wel helemaal te horen krijgen

22grafik | 23-10-07 | 13:08

Als ze nu vooral niets zeggen, dan houden ze vanzelf op.... euh.. ikkeuh.... bedoel natuurlijk dat de burger denkt dat het is opgehouden !
.
Pim zou dat zo gewild hebben !

Burgerlijke ongehoor | 23-10-07 | 13:08

/OT
Er staat ook een springertje op de Openbare Bibliotheek aan de Oostdokskade.

CoJoNes | 23-10-07 | 13:07

tja ... en dan krijg je net een brief van het CJI(NS)B: of ik maar liefst 16 euri wil overmaken voor 3km's te hard. Wat een f*uckland is dit toch geworden.

cbrdrivert | 23-10-07 | 13:07

Gellukig is het ajax-supportershome wel gesloten en was dat gisteren dik in de media terug te vinden.... gadverdamme, dat linkse tuig van de media is wel goed bezig met de boel te downplayen zeg......

Ik zou toch echt een bestelbusje huren en daar met 10 man in gaan zitten, bivakmuts op en als je wat hoort met een paar hinkbalknuppels eens gaan 'praten' met de mannetjes....

Behangdelul | 23-10-07 | 13:07

Murdockyoufool 23-10-07 @ 12:42

De NAS is allang geen objectieve omroep meer. Nog zie ik Job Frieszo wapperen met het CD-partijprogramma om wijlen Fortuyn op onafhankelijke *kuch* wijze te duiden. Nog hoor ik Maartje van Weegen op 7 maart 2002 verhalen over trieste berichten vanuit Rotterdam. Iemand die nota bene geen deeluitmaakt van het establishment, heeft het in zijn botte kop gehaald om in 010 de verkiezingen te winnen. Schande! En ook nu weer valt het op dat de berichtgeving over Wilders voornamelijk in een koddig kader wordt geplaatst. De fascist van vijf jaar geleden heet nu een dorpsgek.

T.a.v. de problemen in Slotervaart worden we nu al weken voorgelogen door de staatsomroep. De daad van Bilal B. was helemaal geen op zichzelf staande actie van een schizo gek, maar eentje die in een historische lijn staat met de moord op Van Gogh en de ontmanteling van de Hofstadgroep. Dat er een schroefje los zit aan Bilal geloof ik graag, maar dat argument is alleen gebruikt om de meute koest te houden. Wat ik op zich een goede bedoeling vindt, maar ik word niet graag voorgelogen door een omroep die mede leeft van mijn belastingcenten.
Wat heeft het downplayen tot nu opgelevert? Dat Finse jongeren rustig doorgaan met hun aandachtrekkerij...

LJBrinkhorst | 23-10-07 | 13:06

Iedere keer als ik bij de pomp sta schrik ik me kapot van die belachelijke benzineprijzen. En als je weet dat 61,5 % daarvan in de staatskas verdwijnt om linea recta into die kansloze kansenwijken te stromen dan word je daar niet vrolijk van. (understatement)

wo ist der bahnhof | 23-10-07 | 13:05

STAATSGREEP alstublieft !!!

James Lastig | 23-10-07 | 13:05

@ allemaal
Marrokanen zijn liev

der maupmeister | 23-10-07 | 13:05

@tipo
Laffe honden zijn het. Puur clientisme. Pianosnaren.

waskuip-admiraal | 23-10-07 | 13:04

Deze kansenjongeren verdienen een pluim. Het is wellicht een wat onorthodoxe manier maar zij doen tenminste wat aan het file probleem

Arktos | 23-10-07 | 13:03

Ach de politiek vind die brandjes wel handig. Dit leidt de aandacht lekker af en vraagt geen mens zich meer af wat nou de beweegredenen waren van die schizofrene mocro om die agenten te vermoorden.

Amen | 23-10-07 | 13:03

@Teen
Ik maak me nergens druk over, ik werk zelf bij het OM. In den Haag nog wel.

sjaakdeslinksesul | 23-10-07 | 13:02

Tuinwijken? PUINWIJKEN! Opruimen die rotzooi.

ikker | 23-10-07 | 13:02

*topic negeert* Ik ga hier niet reageren, ik herhaal: ik ga hier NIET reageren!

Robin Hood | 23-10-07 | 13:00

@Fleischbaum | 23-10-07 | 12:13

Wanneer grijpen we in Generaal? Ik sta te popelen

@ ----TWISTED---- 23-10-07 @ 12:45
Filmpje al gevonden?

The Patriarch | 23-10-07 | 13:00

@twisted je bent waarschijnlijk op zoek naar deze link.

nl.youtube.com/watch?v=-AGNh0IpnQM

On-topic: Zoe de nederlandsche rechtsstaat niet aangeklaagd kunnen worden wegens grove nalatigheid in deze? Lijkt me toch dat er niet alles aan gedaan is om het recht op orde veilig te stellen. Misschien iets voor frau bohler?

storingsdienst | 23-10-07 | 13:00

Misschien is het een beter idee om onze jongens die terug komen uit Afghanistan even 2 of 4dagen te laten bijkomen in slotervaart ipv op Cyprus of Kreta... is het probleem zo opgelost

king of my own world | 23-10-07 | 12:59

Tsja dat krijg je met NSBers Wouter Bos en Balkenende aan de macht in Nederland, net als Anton Mussert, een beetje heulen met de bezetter.

Rovolucion | 23-10-07 | 12:59

@Twisted
Angry German kid op google, en nu optyphen.

De God van Empel | 23-10-07 | 12:58

Eén van de items in het journaal is 'leger nodig bij branden in Californië'. Laten we het dichter bij huis zoeken. Het leger is nodig bij de autobranden in Amsterdam, en vlug een beetje.

patat - generatie | 23-10-07 | 12:57

Ooh, [email protected]. De loslippigheid komt je nog eens duur te staan.

Teen | 23-10-07 | 12:57

Treurigheid op treurigheid op treurigheid. Gelukkig schijnt de zon nog, daar hebben ze in ieder geval geen invloed op.

fluh | 23-10-07 | 12:56

@waskuip-admiraal 23-10-07 @ 12:46
Weet ik niet meer precies, eind vorige week. Een Fins jochie mocht uitgebreid vertellen over z'n belevenissen: luidruchtig praten, opgepakt, na een nacht weer vrij. Volgens de NAS moest hij ook een contract tekenen om zich niet meer met z'n matties op een bepaalde locatie te vertonen. Nazisme! Vindt de NAS. 'k Vroeg me gelijk af hoe het de neergestoken agenten en de mensen die hun auto in vlammen zien opgaan vergaat.

Murdockyoufool | 23-10-07 | 12:56

@Patrick Bateman 23-10-07 @ 12:53

Je voelt je toch lekkerder in een Peugeot...

Pugna Pro Patria | 23-10-07 | 12:55

Tralalala, fiedeliedietiet, SVP, SVP, SVP, NLVP!?

Zeddegeizot | 23-10-07 | 12:53

@Aansteker21 23-10-07 @ 12:46:
Zwijnen op de Veluwe zijn veel belangrijker voor de Staatsomroep.

Lobo | 23-10-07 | 12:52

Hebben die mannen die aangehouden zijn geen auto's? Die ook in de fik steken met alle auto's van de familie erbij. Dan is het zo afgelopen.

botte bijl | 23-10-07 | 12:52

@Rarend 23-10-07 @ 12:48
Inderdaad goede zaak. Iemand moet het doen, aangezien het nu wordt genegeerd door andere media.

Monsieur Boezz | 23-10-07 | 12:51

Heh, hier klopt iets niet. Als je een excuusneger met een te grote muil uit verweggiestan bent worden er grote bedragen uitgegeven voor je beveiliging. Wordt je auto door finnen in de hens gestoken, omdat er eentje eindelijk wordt neergeknald krijg je nix?

listen2bobmarley | 23-10-07 | 12:50

dusje moet wel eigen rechter spelen

Multikuli | 23-10-07 | 12:50

@ Redactie
Goede zaak dat jullie de aandacht er wèl op blijven vestigen. Volgens mij verslikt op dit moment iemand in de Stopera zich in zijn thee.

Rarend | 23-10-07 | 12:48

oeps

sjaakdeslinksesul | 23-10-07 | 12:48

@----TWISTED---- 23-10-07 @ 12:45
seX? 13-15 jaar gok ik zomaar....
Zit ik er dichtbij?

Monsieur Boezz | 23-10-07 | 12:47

Geen dank teen.

sjaakdeslinksesul | 23-10-07 | 12:47

@----TWISTED---- 23-10-07 @ 12:45
Ga eens heen, wannabee vandal...

VanFrikschoten | 23-10-07 | 12:46

@murdockyoufool
Wanneer was dat? Ik wordt steeds nijdiger op die omroep van kleine brave mensen met piepstemmetjes en sesamstraatteksten.

En los daarvan herhaal ik: Ik twijfel ernstig aan Marcouch. Hij praat met stoere taal de mensen voortdurend naar de mond, en is daarmee het braafste jongetje van de klas. Maar naast die stoere taal onderneemt hij niks. De enige concrete maatregel van die vent in anderhalve week is een tafel met broodjes en koffie en verder heel veel gebakken lucht.

waskuip-admiraal | 23-10-07 | 12:46

Waarom lees ik hier totaal niks over op o.a NOS of nieuws.nl ?

Aansteker21 | 23-10-07 | 12:46

Inderdaad wat sommige reaguurders al zeggen: Als de verzekeraar past betaalt wanneer de dader gepakt is, dan gaan de mensen zelf de dader pakken om geld te eisen.
-
Eigen rechtert wordt het helemaal in 2008.

MyrtheZuigtPiel | 23-10-07 | 12:46

@TheRealPipo 23-10-07 @ 12:40

Dat zal een bloedbad worden bij de 24-uurs/avondwinkel.

AllesIsZinloos | 23-10-07 | 12:46

Alles met capuchon wat jonger is dan 21 en zich 's avonds na 19.00 uur op straat bevindt zou vogelvrij verklaard moeten worden.

Peer de Krijp | 23-10-07 | 12:45

Zou dat zeer doen, zo'n brandspuit vol open in je bek? Daar heb je geen ME bij nodig hoor. Hooguit een handdoekje.

DatDus | 23-10-07 | 12:45

@Broodjeuh 23-10-07 @ 12:39
zooo... ik wist niet dat je kwaad zou worden... sex tekort?

----TWISTED---- | 23-10-07 | 12:45

allemaal in containers opsluiten en in de Noordzee dumpen!!!!

orde_en_discipline | 23-10-07 | 12:44

@da wizard 12.26.
Klopt.
*gaat een fijne nieuwe auto bestellen*

Uw Verzekeringsadvis | 23-10-07 | 12:44

Je zou natuurlijk ook het imago van van die zogenaamde succésvolle crimineeltjes de grond in kunnen boren met hun "voorbeeldfunctie" door ze even te strippen.
denhaagtekijk.library-blogs.net/onduid...

ADO-Le-Cent | 23-10-07 | 12:43

----TWISTED---- 23-10-07 @ 12:32
-1 voor het totale gebrek aan gevoel voor humor en sarcasme.

Koekje-dr-bij? | 23-10-07 | 12:43

Kortom, gewoon eigen rechter spelen dus, als zo'n inteelfin met z'n vingers aan je auto komt gewoon beginnen te meppen met een stuk stalen pijp, pas stoppen als de fin niet meer beweegt. Nu de politiek weer, ik schaar dit gewoon onder zelfverdediging, sim-pel.

MrFancyPants | 23-10-07 | 12:42

@Monsieur Boezz 23-10-07 @ 12:34
Tja, in Nederland krijgen de arme allochtoon én de lafbek alle aandacht. De repo over Ciskes de Rat die al bekvechtend over uitgaansgelegenheden werden opgepakt, zit me hoog. De aankondiging 'deze jongens belden de NOS' maakte me helemaal witheet. Dagelijks bellen tientallen mensen de omroep, maar dat is bijna nooit een reden om er aandacht aan te besteden.
Wat is nu de reden om dat wel te doen? Laten zien dat 'ze' heus niet allemaal slecht zijn? Aantonen dat de politie te streng handelt? Hoe dan ook, deze werkwijze stinkt! NAS. Ga. Dood.

Murdockyoufool | 23-10-07 | 12:42

gelukkig steken ze nog geen fietsen in brand.

AllesIsZinloos | 23-10-07 | 12:42

wat kost nu een parkeervergunning daarzeau?

ganzo | 23-10-07 | 12:41

gewoon snipers op t dak en hunten in de nachtelijke uren op alles wat rondloopt met een jerrycan of colafles...

TheRealPipo | 23-10-07 | 12:40

Ik hoor de hele dag alleen maar "Amersfoort"; natuurlijk was dat de afleidingstruc.

Gezellig he? | 23-10-07 | 12:40

@listen2bobmarley 23-10-07 @ 12:38
Is een item over op NN, ga je daar maar reageren...

Monsieur Boezz | 23-10-07 | 12:39

Heeft sjef stoerepraat, Ahmed Marcouch nog actie ondernomen, of houdt hij het bij de blankman naar de mond praten?

waskuip-admiraal | 23-10-07 | 12:39

@ die ene reaguurder die anoniem wil blijven.
Bedankt!!

Teen | 23-10-07 | 12:39

@----TWISTED----

hou je bek infantiel dat je er bent.

Broodjeuh | 23-10-07 | 12:39

Gaat u nou maar rustig slapen.

Blanchefort | 23-10-07 | 12:39

Nou weten we het wel met dat gezeik in slotervaart. Minderheid van minderheden verprutst het voor de rest. Cohen is een slappe vaatdoek, zal ook nooit veranderen, bla.
'
Niks over vrouw die vanaf de vierde in de Bijenkorf Amsterdam naar beneden gesprongen is?

listen2bobmarley | 23-10-07 | 12:38

@ Murdockyoufool 23-10-07 @ 12:32:

Nee man, waarschijnlijk krijg je een tranentrekker van een Fins gezin dat in de schulden zit omdat Rachid al het geld in benzine, jerrycans en zippp0's heeft gestoken. Zijn vriendjes deden dat ook en hij moest erbij horen. Daardoor kan het gezin nu de nieuwe plasma niet meer betalen en MOET de gemeenschap wel geld bijdragen. Anders is het dizzzzkriminasssie.

koyt | 23-10-07 | 12:37

Mijnheer Cohen: Er is niets, let op: niets aan de hand!!
Vooral klein houden wat klein is!!! En dan komt het allemaal goed!
Nog een tip van deze kant: volgens mij kan de gemeente de eigenaren financieel verantwoordelijk stellen voor de ernstige milieuschade die hun brandende auto's hebben opgeleverd. Daarnaast mag je geen uitgebrandde auto's op de openbare weg parkeren (Fikse bekeuring uitdelen is dus mogelijk) en u kunt de eigenaren ook financieel verantwoordelijk stellen voor een milieuvriendelijke afvoer en verwerking van hun uitgebrandde auto's.
Ik zou ze pákken hoor die mensen!! Ze hadden hun auto's per slot van rekening ook ergens anders (minder risicovol) kunnen parkeren en hebben dat doelbewust verzuimd!! Alles bij elkaar toch per persoon goed voor € 900 - € 1.000 voor de gemeentelijke kas!
En zo levert iets kleins.. ook nog iets goeds op voor de gemeente Amsterdam!

vangodlos | 23-10-07 | 12:37

Waarvoor nog niet zo veel aandacht voor is geweest, is voor de impact hiervan op middellange en lange termijn.
.
Ten eerste, heb je te maken met een groep rel-mocro's die de politie weer eens heeft kunnen afzeiken, en in foute kringen daarom in aanzien is gestegen. Deze lui gaan er de volgende keer nog harder in.
.
En ten tweede: Mensen zíen dit. En dan bedoel ik tokkies van alle pluimage.
.
Hoe gaat dit nou wanneer er weer eens een Hells Angels kot moet worden uitgerookt, of een zootje kampers wordt aangepakt? Of de volgende edities van Ajax-Feyenoord?
.
De impact hiervan op de rechtstaat en de openbare orde zijn - letterlijk - niet te overzien.

HP-premium | 23-10-07 | 12:37

Mijnheer Cohen: Er is niets, let op: niets aan de hand!!
Vooral klein houden wat klein is!!! En dan komt het allemaal goed!
Nog een tip van deze kant: volgens mij kan de gemeente de eigenaren financieel verantwoordelijk stellen voor de ernstige milieuschade die hun brandende auto's hebben opgeleverd. Daarnaast mag je geen uitgebrandde auto's op de openbare weg parkeren (Fikse bekeuring uitdelen is dus mogelijk) en u kunt de eigenaren ook financieel verantwoordelijk stellen voor een milieuvriendelijke afvoer en verwerking van hun uitgebrandde auto's.
Ik zou ze pákken hoor die mensen!! Ze hadden hun auto's per slot van rekening ook ergens anders (minder risicovol) kunnen parkeren en hebben dat doelbewust verzuimd!! Alles bij elkaar toch per persoon goed voor € 900 - € 1.000 voor de gemeentelijke kas!
En zo levert iets kleins.. ook nog iets goeds op voor de gemeente Amsterdam!

vangodlos | 23-10-07 | 12:36

In Heerlen e.o. is auto's in de fik steken ook al populair de laatste tijd.

Lobo | 23-10-07 | 12:35

@CoJoNes 23-10-07 @ 12:31
Dat gebeurt op landelijk vlak dus al. Wil je in 0031 wonen? Prima dan kleedt de regering Balk-Bos je financieel wel uit ter subsidiëring, eer en meerdere glorie van de multikul "samen"-leving

James Lastig | 23-10-07 | 12:35

Gelukkig is mijn auto nog niet afgefikt. Kan ik nog mooi geflitst worden als ik weer eens het gore lef heb om 86 te rijden waar ik 80 mag.

zum kotzen | 23-10-07 | 12:34

Hey twisted;
Effectief surfen is aan jou ook niet besteed.
Op you tube, je typt pc en voila. dat was dus 2 seconden werk.
Mocronivo allemaal die gasten, kunnen niks.

nl.youtube.com/watch?v=OzYvh_sbUz8

En nou wegwezen.

ADO-Le-Cent | 23-10-07 | 12:34

Murdockyoufool 23-10-07 @ 12:32
Wel relevant als die arbeider fins is, dan zal er alles aan worden gedaan om hem te helpen. En zo niet, dan kan hij altijd nog ereburger van Frankrijk worden

Monsieur Boezz | 23-10-07 | 12:34

@moimême 1231
Toeslag moet heffing zijn, natuurlijk.

CoJoNes | 23-10-07 | 12:33

Terwijl 0031 wordt geterroriseerd zitten de fractievoorzitters lekker op de Antillen, Geert in de US of A, en de rest van de 2e kamer is op reces. Eten de heren en dames politici eigenlijk wel dat NL in crisis is en dat er daadwerkelijk daadkrachtig moet worden opgetreden? Landverraders zijn, stuk voor stuk, dat geldt dus ook voor Geert en Rita!!

Misschien moeten GS reaguurders maar een coup plegen nu, er is toch niemand meer in Den Haag...

ouwe seun | 23-10-07 | 12:33

Koekje-dr-bij? 23-10-07 @ 12:28

nee, dat is em niet, ik bedoel die jongen van een jaar of 12 die achter zijn computer zit en dan alles sloopt, op zijn pc ramt enzo..

----TWISTED---- | 23-10-07 | 12:32

'k Vraag me af of de NAS nu ook uitgebreid aandacht besteed aan een slachtoffer van een autobrand. Het kan namelijk een tranentrekkend verhaal opleveren over een fabrieksarbeider die geheel afhankelijk was van z'n krakkemikkige voertuig en nu geen idee heeft hoe hij op z'n werk moet geraken en zich in de schulden moet steken voor de aanschaf van een nieuwe kar. Wat? O, niet relevant.

Murdockyoufool | 23-10-07 | 12:32

@James Lastig
Het lijkt me tijd voor een fiscale regio toeslag. Wil je in 020 wonen? Prima, dan betaal je fijn zelf voor het multikuldrama.

CoJoNes | 23-10-07 | 12:31

*koopt aandelen marshmallows"

Iko Nal | 23-10-07 | 12:31

Raar he dat de brandweer zich ziek meldt...

Hellsmurfje | 23-10-07 | 12:31


Verzekeraars hanteren het z.g. indemniteitsprincipe. Dat betekent kort gezegd dat een verzekeraar nooit méér uitkeert dan de waarde van het verzekerde object (op enkele uitzonderingen na). Staat gewoon in de voorwaarden.
Dus niet janken over verzekeraars, maar een gun kopen en het recht in eigen hand nemen (en volgende keer godver nádenken als je gaat stemmen!).

Nappert | 23-10-07 | 12:31

LOL @ Teen 23-10-07 @ 12:30

Aan de andere kant is ----TWISTED---- maar een sukkel en niet-LOL.

keauss | 23-10-07 | 12:31

Ik zeg: eigenrichting heerst...

zum kotzen | 23-10-07 | 12:30

Ik ben op zoek naar filmpjes waar die Canadese man in Thailand in speelt. Iemand?

Teen | 23-10-07 | 12:30

Verzekering keert niet uit zolang daders niet opgepakt zijn.
Amsterdam verdomt het de daders op te pakken.

Lijkt me een prima basis voor een forse schadeclaim tegen de gemeente Amsterdam die zeer bewust de normale rechtsgang belemmert.

James Lastig | 23-10-07 | 12:29

Volgens mij kun je ook aanspraak maken op een waarborgfonds. Dit fonds is er speciaal tegen relifundi's zoals jehova's en artikel nogwat grefo's, die zich niet mogen verzekeren van hun sprookjesprins. Gewoon proberen.
www.verkeersongeval.nl/moxie/familie/f...

CoJoNes | 23-10-07 | 12:29

Wat een mooie transparante maatschappij zijn we toch geworden !

speerpunt | 23-10-07 | 12:29

@da wizard 23-10-07 @ 12:16
Het ziekenkostenstelsel is sowieso een hele slechte grap....

Hellsmurfje | 23-10-07 | 12:28

WA-verzekerden vangen ook niets als de daders wel gepakt worden. Mochten ze voorkomen, dan krijgen ze van de rechter te horen dat ze moeten betalen. Doen ze dat niet, dan moeten ze een paar dagen extra zitten. You do the maths...

Tonnie Keilbout | 23-10-07 | 12:28

Het moet toch mogelijk zijn om van onze "stoere" Hollandse jongens een clubje te vormen dat niet alleen machteloos staat te roepen maar ook daadwerkelijk optreedt. Misschien kan de redactie van Geen Stijl een substantiele bijdrage leveren, na de miljoenendeal die ze onlangs hebben gesloten en waar ook de reaguurders aan hebben meegewerkt, om dat clubje wat "materiaal" verschaffen teneinde die rif-apen het land uit te jagen. In het uiterste geval kunnen de Hells Angels nog komen helpen (hoewel dat ook schorem is).

hoogh | 23-10-07 | 12:28

Ze maken het steeds aantrekkelijker om niet in Amsterdam te gaan wonen.

koyt | 23-10-07 | 12:27

Als je dus niet in staat bent om de veiligheid van levens, have en goed te kunnen waarborgen, dan ben je dus als gemeente duidelijk in gebreke.
Schade verhalen op de gemeente via een ingebrekestelling.
Termijn stellen van 2 weken en daarna een incassobureau er op zetten.
Al zou je allrisk verzekerd zijn, dan kan ik mij voorstellen dat de verzekering niet uitkeert want het is molest, een staat van oorlog en die kan je niet winnen met het gooien van theezakjes. Misschien dat de theekisten zelf nog wel behoorlijk aankomen.

Jammer dat je die theeslurpende minkukels niet persoonlijk aansprakelijk kan stellen.

ADO-Le-Cent | 23-10-07 | 12:27

lekker wijkje, pas is er ook al iemand neergeknald en nu weer dit.

overVecht | 23-10-07 | 12:26

hey FF offtopic,
Ik ben op zoek naar een filmpje die ergens een jaar geleden in de dumpert stond van een duits jongetje die helemaal gek werdt achter zijn pc toen die zijn spel niet kon winnen... weet iemand welk filmpje dat was en de link?

----TWISTED---- | 23-10-07 | 12:26

Wat vreemd... nou zag ik laatst een paar geestelijk-zwakzinnigen met ajaks-sjaaltjes lelijke woorden roepen en die werden door de ME vakkundig busjes ingeknuppeld. Deze relfinnen lopen al een week auto`s in de hens te steken en die kunnen vooralsnog gewoon hun gang gaan? Als ik niet beter wist zou ik haast denken dat hier gediscrimineerd wordt...

Koekje-dr-bij? | 23-10-07 | 12:25

Er wordt niet meer verteld hoeveel autos er nu zijn uitgebrand, valt me op. En drnomad 23-10-07 @ 12:21 verteld dat er ook brandjes zijn geweest in 070. Is er een wedstrijdje gaande, en houden we de scores geheim?

Woerd | 23-10-07 | 12:25

Als je nu zegt dat je auto total loss is ten gevolge van de waterschade die de brandweer heeft veroorzaakt, kun je altijd nog de brandweer aansprakelijk stellen. Dan krijg je je geld tenminste nog wel terug.

keauss | 23-10-07 | 12:25

Ondertussen in Den Haag:
www.telegraaf.nl/binnenland/73553911/_...

Laat de verantwoordelijken actieondernemen of aftreden. De Nederlandse staat houdt op te bestaan door dit duivels tuig.

waskuip-admiraal | 23-10-07 | 12:24

@Aansteker21 23-10-07 @ 12:21
Nee, JP zegt; tís wel goed zo.

(sorry, van Theo Maassen, ik weet het)

Monsieur Boezz | 23-10-07 | 12:24

Het is een schande dat dit niet elke avond in het journaal is!! Sinds wanneer houdt de pers rekening met copycat gedrag? Hebben ze zich tot nu toe nooit wat van aangetrokken. Elk (blank) familiedrama wordt breed uitgemeten, en hierbij is het copycat risico toch een stuk groter. Helaas gaat het nu om finnen uit een prachtwijk, dus dan gelden er andere normen. Hans "wij zij niet links" Laroes moet ter plekke uit zijn functie gekeild worden, gevolgd door 90% van de 'vaderlandse' pers.

Carpa | 23-10-07 | 12:24

Goede zaak. Voor je het weet kun je als niet randstadter mee gaan betalen in je autoverzekering voor de politieke keuzes van dat linkse gajes.
Elke stad krijgt het college van B&W die het kiest. Zo simpel is het.

CoJoNes | 23-10-07 | 12:24

@fuckje;
dat doen ze dus ook...

Santtu | 23-10-07 | 12:23

Het kost de samenleving wat, deze prachtjongeren, maar dan heb je wel een prachtig joods-christelijk-islamitisch samenlevingsfeest waar menig monocultuurtje stinkend jaloers op is.

Lobo | 23-10-07 | 12:23

Zijn de voormalig autobezitters al bezocht door Marcouch c.s. ?

lono | 23-10-07 | 12:23

hey FF offtopic,
Ik ben op zoek naar een filmpje die ergens een jaar geleden in de dumpert stond van een duits jongetje die helemaal gek werdt achter zijn pc toen die zijn spel niet kon winnen... weet iemand welk filmpje dat was en de link?

----TWISTED---- | 23-10-07 | 12:23

Ik zal mezelf een derde ban besparen en me inhouden, maar ik word onderhand GEK als ik dit nieuws lees. Is het geen tijd voor een volksopstand ofzo?

DeRuk2007 | 23-10-07 | 12:23

Het moet toch mogelijk zijn om van onze stoere Hollandse jongens een "clubje" te vormen die de boel daar eens goed gaat opruimen. De redactie van Geen Stijl kan, gezien de miljoenendeal die ze recentelijk hebben gemaakt en waar de reaguurders uiteraard aan hebben meegewerkt, wel wat "materiaal" aanschaffen om het schorem tot zwijgen te brengen. In het uiterste geval kunnen de Hells Angels daar de boel gaan schoonvegen.

hoogh | 23-10-07 | 12:22

Rutger, doe ons eens live verslag!

Monsieur Boezz | 23-10-07 | 12:22

Nou dan is het wachten op wraakacties van gedupeerden. Jammer genoeg zit je sneller in de bak met een vergrijp dan die gastjes met hun ellendig lange lijsten.
Wat een beleid hebben ze hier toch.....

Tremor | 23-10-07 | 12:22

JP zegt dat het goed is.

Aansteker21 | 23-10-07 | 12:21

Waarom de brandweer meesturen? ME kan toch 2 vliegen in 1 klap slaan met waterkanonnen? Wel zo efficiënt.

AllesIsZinloos | 23-10-07 | 12:21

Ook trouwens autobranden in den Haag!

drnomad | 23-10-07 | 12:21

Gewoon vol gas met een E-One crashtender die wijk binnen komen denderen. Kijken of er dan nog een pyromane fin op de weg blijft staan

maakniesaaknie | 23-10-07 | 12:20

Als zoiets met mijn auto gebeurde dan ramde ik het geld uit de daders. Voor degenen bij wie de auto in brand werd gestoken toen die kloothommels bezig waren bij het politiebureau zou ik de gemeente Amsterdam aansprakelijk stellen. Daar hadden ze kunnen .... nee, herstel, MOETEN ingrijpen en lieten dat na. Duidelijk geval van plichtsverzuim lijkt me.

WillTRiker | 23-10-07 | 12:20

Er zou daar alleen maar geteisem wonen toch? Dan begrijp ik niet waarom die gedupeerden niet vol los gaan op die brandstichters

Telegraafhoerrr | 23-10-07 | 12:19

Dan ben je mooi klaar.. Auto afgefikt en verzekering betaalt niet uit. Ik mag hopen dat Vogelaar geld uit het prachtwijkbudget haalt om deze slachtoffers schadeloos te stellen. Dan hebben onze cultuurverrijkertjes maar een iets minder mooi opgeknapt huis.

Lobo | 23-10-07 | 12:19

Misschien kunnen we de ouders van deze kwajongens een beetje korten op de kinderbijslag. Oh, was dat al voorgesteld? Goed zeg! Alleen bij herhaling? ok , dat is wel zo fair. Goed hè dat de PvdA zo doorpakt op dit dossier.

ikbegrijphetsteeds | 23-10-07 | 12:19

@da wizard 23-10-07 @ 12:16
Totdat je ergens de touwtievus oploopt en de kosten zo hoog oplopen dat je alles wat je bezit kan verkopen......
Dan betaal ik liever braaf mn premie iedere maand.

Maja de Bijna | 23-10-07 | 12:18

Pech voor al die mensen die verplicht in die Kansenstad moeten wonen.
Kom eens in opstand!

fuckje | 23-10-07 | 12:18

Ja, zo werkt dat in een rechtsstaat, verzekeraars hoeven alleen uit te keren wat afgesproken is in de polis.
Knettergek!

Patrick Bateman | 23-10-07 | 12:17

Het wordt tijd dat we de landmacht Uruzgan uithalen en ze de kansenwijken laten schoonvegen

die hofstadtgruppe | 23-10-07 | 12:16

WA-ers zijn altijd de lul.
En mensen met oude auto's hebben geen geld voor een nieuwe.
Verzekeringen zijn er om je op te lichten, kijk maar naar je ziektekosten...

da wizard | 23-10-07 | 12:16

Mensen.... medelotgenoten.... verlaat dit zinkende schip nu het nog kan...

Broodjeuh | 23-10-07 | 12:16

Brandweerlieden voorzien van vlammenwerpers, werkte ook in WOII

Maja de Bijna | 23-10-07 | 12:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken