Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

"Antillen één grote boevenbende"

Geert roeleert! Terwijl veel van onze *kuch* hondstrouwe bewindslieden de gure herfstvakantie aangrijpen voor een zonnig werkbezoekje aan onze overzeese Waddeneilanden, alwaar ze gefêteerd worden op graties vijfsterren hotelkamers, graties stukjes kip en graties cocktails op Mambo Beach te Kura verdomt Geert Wilders aan deze gesponsorde sluikvakansiecultuur mee te doen. Anders dan zijn bijbruinende Haagse collegae zit Geert liever op een terreurcongres in het oersaaie en druilerige Amerikaanse Washington. Zeg het maar Geert. "Het is mooi weer op Curaçao. Maar verder is het een puinhoop. De Antillen zijn jarenlang gepamperd. Maar het is net als met een vervelend kind. Die luisteren ook niet als je ze niet stevig aanpakt." GeenStijl zegt; niks aanpakken die Antillen. Gewoon meteen verkopen aan de hoogste bieder. Bush, Chavez, of Poetin, ze mogen die Antillentroep overnemen tegen elk aannemelijk bod. Alles moet weg. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Wie maakt ons los...

Reaguursels

Inloggen

Ik kan natuurlijk heel polulair iets grappigs hierover gaan schrijven met een kwinkslag hier en daar, maar daar heb ik nu even geen zin in. Dit onderwerp is namelijk te serieus. Dus gaan we nu even op de de-beuk-d'r-in toer. Want ALWEER heeft Geert gelijk en ALWEER zegt ie iets dat we allemaal allang weten. en WEER zijn er al de voorspelbare reakties van de theedrinkbrigade (noemden we vroeger de geitewollensokkenbreiers). En ALWEER reageert het Haagse Pluche geschokt terwijl men ondertussen gewoon doorgaat met het affakkelen van Uw belastingcenten in die caribische beerput. En Den Haag zich maar afvragen waarom het vertrouwen in de democratie tanende is.
De enige juiste oplossing is om die eilandenmestvaalt af te snijden van de Nederlandse overheidstiet en ze 100% zelfstanding te maken. Dan krijgen ze nog een keer een oprotpremie mee (waar ze ongetwijfeld Pina Coladas van gaan drinken inplaats van er scholen mee te bouwen) en dat was het dan.
Chavez, ouwe jongen, doe er je voordeel mee want IK ben het helemaal met Geert Wilders eens: WEG met die aan aalmoezen verslaafde, tot op het bot verwende luie flikkerzooi!

jzurek | 24-10-07 | 14:39

@Niet voor Jan: ik geloof dat je probeert de onderbuik van de samenleving met redelijke argumenten toe te spreken.

poppermotje | 23-10-07 | 22:22

En we gaan nog niet naar huis

Nog langer niet 2x

van alles en nog wat | 23-10-07 | 21:04

Zijn de Antillen nog steeds van ons? Ik dacht dat Chavez ze al had geannexeerd...

stoutklein_kutkonijn | 23-10-07 | 20:48

Terrorismebestrijding vind ik nu eenmaal belangrijker dan een beetje eilandhoppen van Curaçao naar Bonaire en van Sint-Maarten naar Saba,’’ zegt Wilders.

+1 Kudo!

Sjupke | 23-10-07 | 19:49

niet voor jan 23-10-07 @ 11:41 ik stel voor dat we de rest van nederland verkopen...

texels schaap | 23-10-07 | 18:50

Critical Distance. Op die van mij gaarne.

jopi | 23-10-07 | 18:48

Critical Distance 23-10-07 @ 10:22
Verkocht! Op welke rekening moeten we die 250 euro storten?

Hoen | 23-10-07 | 17:50

Mambo niet verkopen. Heerlijk tijdens de opeenvolgende Happy Hours van tent naar tent, blikken Polar pils leegzuigen.

DrogePoepSteek | 23-10-07 | 17:20

niet voor Jan 13.22: Je noemt daar prima omstandigheden om ze hun eigen boontjes te laten doppen, toch ??? Toekomst voor ze verzekerd en wij zijn er op een nette manier vanaf.

speerpunt | 23-10-07 | 16:52

Welgefundeerde mening: geen ene eurocent meer betalen aan die corrupte rotzooi daar.. Steek maar in lerarensalarissen!

Yarinos | 23-10-07 | 15:05

Ai linkse rakkers, dat 1 issue gejank is er nu ook niet meer bij.
Nu nog even met de Zwitserse SVP bellen Wilders en alles sal regt kom.

capo | 23-10-07 | 14:57

Er zijn een heleboel Colombianen op Curacao en Aruba. Na 10 jaar krijgen ze een NL paspoort. Duurt niet zo lang meer, dan de Colombianen ook en masse naar NL.

Gringo of the South | 23-10-07 | 14:39

Eilanden op marktplaats.nl. Mwoehahahahahahaha!!!!!

Reykjavik | 23-10-07 | 13:53

Goed dan, stelletje rechtse korte-termijn denkerts. Laat ik even in jullie taal de voordelen van het hebben van grondgebied ter hoogte van Venezuela in herinnering brengen:
- Het ligt dicht bij de US, wat betekent dat in NAVO-verband, hier allerlei interessante synergie te behalen valt.
- Het ligt dicht bij Venezuela, wat op de korte termijn betekent dat de US heel veel interesse heeft in hier een uitkijkpost te behouden; je kunt de grootste olieuitvoer-baai van Venezuela niet uitvaren zonder aan Aruba voorbij te varen.
- Het ligt dicht bij het Zuid Amerikaanse vasteland, wat betekent de US veel interesse heeft in een narco-uitkijkpost hier.
- Het ligt dicht bij Venezuela, een steeds grotere olie-exporteur in een wereld die steeds minder op de olie-toevoer uit het midden oosten zal kunnen rekenen.
- Er is al een raffinaderij. Goed, die is niet bruikbaar, maar zal dat wel weer kunnen worden, nu de raffinage-capaciteit in de buurt aan haar grenzen begint te raken.

Niet voor Jan | 23-10-07 | 13:22

Zwerrever 23-10-07 @ 12:17
.
Ik stel voor dat je eens een veteraan opzoekt en hem/haar deze mening ten gehore geeft. Veel succes.

Niet voor Jan | 23-10-07 | 13:10

Ik zou het wel op E-bay zetten als je het serieus wilt verkopen...
Voor 1 miljoen wil ik het wel hebben! Te storten op mijn rabo-rekening.

ikker | 23-10-07 | 13:09

Hoezo in de uitverkoop? Als Chavez serieus interesse heeft moeten ze hem een zak geld meegeven.

Karel Kruizenruiker | 23-10-07 | 13:03

"Nog een fout en dan zetten we al die eilanden wat mij betreft op Marktplaats.nl. De hoogste bieder mag ze dan hebben.’’

Rofl,geert is weer goed bezig...

Behangdelul | 23-10-07 | 12:58

@o.g. 12:17
Nog steeds daarheen, denk je dat onze toeristeneuri's daar niet meer welkom zijn als we die apeneilanden verkopen? Dan juist meer dan ooit, misschien gaan die luilakken er dan eens moeite voor doen in plaats van hun hand op te houden met de zekerheid dat de miljoenen subsidie toch wel binnenstromen.

mops | 23-10-07 | 12:36

Waarom maken we er geen penal colony van? Voeg er wat kangeroos en Tasmanian Devils aan toe en over 250 jaar mogen ze de Olympische Spelen organiseren.

pbuh | 23-10-07 | 12:35

200 euro, maar dan moet iedereen wel oprotten ergens anders heen.

sniek | 23-10-07 | 12:32

Prima idee, en dan extragratis al die stinknegerts erbij!
(ik bedoel die criminele Anti's, uiteraard niet de donkere medemens in het algemeen)

Waarom zouden we die corrupte tyfusbende blijven subsidiëren, het zint me niks dat hun cokehandel wordt betaald van mijn belastingcenten.

mops | 23-10-07 | 12:30

Als het gaat om zeggenschap van NL in de Antillen zijn ze "onafhankelijk" en wanneer het geldstromen van NL naar de eilanden betreft horen ze ineens weer bij Nederland. Ik zeg annexeren die hap, vanuit NL beturen of anders toch maar....... www.marktplaats.nl/index.php?url=http%...

Mahmoud Ahmadinejad | 23-10-07 | 12:29

@Zwerrever 23-10-07 @ 12:17
In welke winkel kun je zo'n simpel wereldbeeld krijgen? Het is dat je blijkbaar een pc thuis hebt staan, en die kunt bedienen, anders zou je denken dat je nog met Lego speelt.

ottootto | 23-10-07 | 12:23

tokkie 11.46: zolang je je niet vrij kunt vestigen in je zogenaamde eigen stukje nederland is het nederland niet. De antillianen beschouwen het alleen als nederland als het om ons geld gaat. oprotten er mee.

speerpunt | 23-10-07 | 12:18

@Bigi Bana Boy... ik denk dat het verspilde engergie is om deze dingen aan de gemiddelde reaguurder uit te leggen. Simpel weg omdat de meeste geen eens de moeite nemen om eens met wat surinamers of antillianen te praten over de dingen daar. Of wat geschiedenis er over te lezen of over de rijkdommen van het land.
Het is idd heel jammer dat suriname en nederland niet naar een betere oplossing hebben gezocht. Het land heeft zoveel mogelijkheden en zoveel te bieden. Jammer genoeg is de simpelste oplossing (er een overzeese provincie van maken dus) nooit een optie geweest.
Antille is een heel ander verhaal. Echter ook daar zit een heel verhaal aan maar die weten de meeste macambas niet eens. Helaas zijn daar geen kostbare grondstoffen enzo maar misschien hadden we daar wel een andere spin aan de ontwikkeling van het land kunnen geven. Aruba heeft dat goed gedaan die heeft dat waar het beroemd om is uitgebuit nl de witte mooie stranden en de zee.
De antillen zijn verworden tot doervoer haven van ... What ever... zolang het maar geld op leverd en illigaal is.

sijtje boes | 23-10-07 | 12:18

Waar moeten we dan heen op vakantie?

o.g. | 23-10-07 | 12:17

Niet voor Jan 23-10-07 @ 11:50
De mensen die Nederland in 1945 bevrijd hebben en omgekomen zijn zijn voor niets gestorven,
Nederland is opnieuw bezet en nu door horden barbaren uit allochtonie.
Hoeveel doden en gewonden heeft dat ondertussen opgeleverd?
Vijftig procent van de moord en doodslag wordt gepleegd door allochtonen.
En de schade in geld uitgedrukt loopt in de miljarden.
Rare vergelijking?Ik dacht het niet.

Zwerrever | 23-10-07 | 12:17

Niet voor Jan 23-10-07 @ 11:50
De mensen die Nederland in 1945 bevrijd hebben en omgekomen zijn zijn voor niets gestorven,
Nederland is opnieuw bezet en nu door horden barbaren uit allochtonie.
Hoeveel doden en gewonden heeft dat ondertussen opgeleverd?
Vijftig procent van de moord en doodslag wordt gepleegd door allochtonen.
En de schade in geld uitgedrukt loopt in de miljarden.
Rare vergelijking?Ik dacht het niet.

Zwerrever | 23-10-07 | 12:16

@MyrtheZuigtPiel 23-10-07 @ 12:02
Dat is precies wat de Antilliaanse regering doet. Alleen... vervelende, achtergestelde, relschoppende, drugsdealende negerts moeten ergens heen... Nederland.

Murdockyoufool | 23-10-07 | 12:06

Hulde aan Geert!

Bijstandtrekker | 23-10-07 | 12:05

Vogelaar zal de antillen snel omdopen tot KANSEILANDEN..... Knetterrrrrgek!

inctrl | 23-10-07 | 12:02

Beetje kort door de bocht van geenstijl om de antillen in de uitverkoop te doen. Elk grondgebied van Nederland moet verdedigd worden.
-
Weet je wat een mooi tropisch eiland het wordt, als je die vervelende , achtergestelde , relschoppende , drugsdealende negerts eraf zou schoppen.

MyrtheZuigtPiel | 23-10-07 | 12:02

Ik snap iets niet. Die Antillen hadden zichzelf toch al zelfstandig verklaard?? Of hebben onze vriendelijke Antillianen soms een beetje moeite om de navelstreng verbonden met onze welgevulde vaderlandse schatkist door te knippen? Kan ik me best voorstellen trouwens. Als je jarenlang de centjes met kruiwagens vol krijgt aangeleverd zonder er iets noemenswaardigs voor te hoeven doen is het best moeilijk om daar afscheid van te nemen.

rokershoest | 23-10-07 | 11:53

Geert is gewoon jaloers. Op de Antillen valt hij tussen die idiote vakantiegangers niet eens op met zijn fanatieke, verbeten Noord-Amerikaanse mormonenkop. Hij wordt er hooguit aangezien voor het achterlijke neefje van Natalee Holloway.

dr. christian szell | 23-10-07 | 11:52

Zwerrever 23-10-07 @ 11:43
.
Ik zie inderdaad dagelijks mensen van allochtoonse afkomst in Nederland jonge mannen afvoeren naar de heimat om daar te werk gesteld te worden. En niet te vergeten die rubberbanden die ze dagelijks vorderen. Alsmede de Atlantikwal die door Turkse, Marokkaanse, Surinaamse en Anilliaanse handen steeds meer vorm krijgt. En de verduistering, die door hen afgedwongen wordt. En de welhaast willekeurige fusillades in de duinen; het vorderen van de kunstschatten. O, en het afvoeren van de Joden natuurlijk.
.
En nu effe serieus: je bent een schande voor de nagedachtenis van je voorouders.

Niet voor Jan | 23-10-07 | 11:50

Wel heeeeel mooie vrouwen met heeeeeel mooie rondingen op de Antillen. Zonde om dat weg te doen!

DutchWax | 23-10-07 | 11:49

lijkt me wel iets voor een polletjes..

antillen wegdoen... ja? nee? etc.
beter dan een poll over een maandagochtendblues terwijl het dinsdag is.

Milosz | 23-10-07 | 11:48

Tuurlijk, eerst criminele Anti's terugsturen en dan die apenrots ruilen tegen een deel van Chaves' olievoorraad. Aye!

Murdockyoufool | 23-10-07 | 11:47

Tuurlijk, eerst criminele Anti's terugsturen en dan die apenrots ruilen tegen een deel van Chaves' olievoorraad. Aye!

Murdockyoufool | 23-10-07 | 11:46

een afzonderlijk bestuur is voor de antillen een onbetaalbaar iets.
het totale bestuur van de antillen kan wel verdiwjnen, we kunnen de antillen gewoon rechtstreeks laten besturen door de nl departementen en ministeries.
wanneer nl bestuurlijk de macht volledig herneent is dat vele malen goedkoper voor de antiliaan en voor ons land
de gewone antiliaan is prima volk, het probleem zit hem puur in een totaal verrot incapabel bestuur
liever cash om de antillen vlot te trekken, bij goed en efficient investeren zullen de antillen een meerwaarde voor ons land zijn
wij hebben in nl ons eigen ontwikkelingsgebied, dus kan de post ontwikkelingssamenwerking volledig worden gebruikt voor onze antillen en niet langer voor verrotte islamitische landen of speeltuinen in afghanistan
de antillen behoren tot de nl cultuur, willemstad is een uniek stukje nl, de antillen is al 100 den jaren nl grondgebied en dat moet zo blijven
wanneer er meer nl ers op vakantie gaan naar de antillen ipv geld over de balk smijten in frankrijk en italie zullen de antillen zichzelf kunnen bedruipen alleen al op de toeristensector.
kortom ga op vakantie naar de antillen, steun uw eigen landgenoten ipv fransen en italianen (ipv van lullen over gebieden wat men nog nooit heeft gezien)
de antilllen zijn great, de antilianen zijn great, de antillen zijn een onderdeel van neerlands trots

tokkie | 23-10-07 | 11:46

Lastig die problemen met die antillianen.
De mensen waren vroeger trouwens de ziek-, zwak-, en misselijke slaven. Deze werden namelijk voor dat de handelaren het vaste land bereikten op de eilandjes gedropt.
Geen wonder dus, dat deze mensen het moeilijk hebben..
Maarja, wat mij betreft verkoop je die eilanden ook per direct.

apekop | 23-10-07 | 11:45

.. Bolkensteijn had 't in de jaren negentig al over
'het roversnest',... dus nieuw is 't niet.... en veranderd overigens ook niet....! Nix verkopen dus,..... 'wegens allergie gratis af te halen'...!

@xel | 23-10-07 | 11:44

.. Bolkensteijn had 't in de jaren negentig al over
'het roversnest',... dus nieuw is 't niet.... en veranderd overigens ook niet....! Nix verkopen dus,..... 'wegens allergie gratis af te halen'...!

@xel | 23-10-07 | 11:43

DeventerMaffiafuck
Mijn opa en oma waren zeker niet lui.En gastarbeiders hebben dit land niet opgebouwd maar zijn hier heen gehaald omdat nederlandse arbeiders meer loon/meer rechten wilden en te mondig werden.
De niet-westerse allochtonen hebben meer schade aangericht dan de duitsers in ww2.

Zwerrever | 23-10-07 | 11:43

En Texel ? Nou Wolkerts een tuin op z'n buik heeft - wat is het economisch rendement van Texel ? Kritische mensen willen antwoorden ! En ik heb ook gehoord dat Flevoland een officieel Europees economisch achtergesteld gebied is - kunnen we dat dan ook niet beter verkopen ?

Niet voor Jan | 23-10-07 | 11:41

Goed bezig Geert, zo kom je over als een echt staatsman die het anders wil! Goedzo!

veel succes, even door die Gordon's Sanitair heen (pvda, cda, en nog zo'n kudtpartij)
En je bent de grootste van Nederland, tenminste als alle werkende mensen nou ook eens goed gaan kiezen, ipv. al het kiezen overlaten aan de 8 miljoen handjes ophouders met stemrecht, of in de waan zijn dat de PVDA er is voor de Arbeiders.
Voorlichting is de key!

Herr Oberst | 23-10-07 | 11:38

ik denk toch dat ik voor die herfstvakantie had gekozen Geert

Patrick Zweedsey | 23-10-07 | 11:36

@ Zwerrever 23-10-07 @ 11:21

Wat jij wil maar zelfde als met die marokaantjes als jou opa en oma nou niet zo lui waren geweest om hun eigenland optebouwen hadden ze ze ook niet te hoeven importeren toch.
Dus schop ze in elkaar die ouwe van je.

DeventerMaffiaClick | 23-10-07 | 11:35

Zeau Pritt, nog nooit zo'n goed voorstel van de GS-burelen vernomen. Keep it up!

Nappert | 23-10-07 | 11:33

O, en Groningen - dat rendeert ook al jaren niet. Ja - gas. Maar dat hebben ze gewoon gevonden, dus dat telt niet. En dat hebben ze niet gewoon zomaar gevonden als in, boer Tjeerk steekt zijn firljep in de klei en O - gas - nee, daar hebben ze de NAM voor nodig gehad. De NAM, die gewoon de Shell is, en die gewoon te boek staat in de randstad. Ik zeg dus, afstoten die hap. Gewoon verkopen aan Rusland, dat Groningen, of aan Chavez, of, nee, die hebben eigenlijk al brandstoffen zat. Nou ja, aan Belgie dan maar. Dat ligt toch vlakbij. Niet ?

Niet voor Jan | 23-10-07 | 11:33

Lachûh...
Kwoot:
De deelname van Thieme aan de reis leverde de griffier van de Tweede Kamer, die de trip moest organiseren, ook nog een praktisch probleem op. Reizen op zondag was al onmogelijk door de aanmelding van ChristenUnie-fractieleider Arie Slob. Maar met Thieme in het gezelschap is ook vliegen op zaterdag niet meer mogelijk. Zij is aangesloten bij het kerkgenootschap der Zevende-dags Adventisten. Net als de joden vieren zij hun rustdag op zaterdag. En dus stonden de fractieleiders pas op maandag bij de incheck-balie op Schiphol...

www.ad.nl/binnenland/article1766794.ec...

wopper | 23-10-07 | 11:32

Trouwens, die Limburgse katholieken; dat is gespuis dat onze zuurverdiende uitkeringen trekt en fokt als de neten. Over twntig, dertig jaar zijn we hier allemaal paaps en wordt er nooit meer ene arm uit ene mouw gestoken. /jaren vijftig modus off.

Niet voor Jan | 23-10-07 | 11:28

Als het wettelijk niet mogelijk is om de Antillen af te stoten dan moeten die wetten zo snel mogelijk veranderd worden.Simpel.

Zwerrever | 23-10-07 | 11:25

@Special Patrol Group 23-10-07 @ 11:09
Rechts stemmen is je goed, democratisch recht (haha), doe ik ook al jaren. Maar als je de algemene teneur hier op GS in politieke daden zou omzetten zouden morgen de gaskamers weer open gaan en ik denk/hoop dat het grootste deel van de reaguurder dan toch niet zouden staan te juichen. Hier kun je een beetje grote mond hebben, prima, grappig doen met shoquerende uitspraken, ook best, daar doe je uiteindelijk niemand kwaad mee.

AllesIsZinloos | 23-10-07 | 11:23

DeventerMaffiaClick 23-10-07 @ 11:07
Het is altijd iemand anders schuld.Goh wat zielig!

Calimero.

Zwerrever | 23-10-07 | 11:21

Limburg rendeert economisch gezien ook niet. Zullen we dat dan ook maar verkopen ?

Niet voor Jan | 23-10-07 | 11:17

Heeft de PVV al kamervragen gesteld? Of laten we het bij die vrouwenmepper die een gehaktbal met waterstofperoxidesaus ipv een halalburger had erwunscht.

El Gouda | 23-10-07 | 11:17

@Bigi Bana Boy 23-10-07 @ 11:14

Hahahaha... zegt onze superloverTboy Bigi Bana!!!

wopper | 23-10-07 | 11:16

Special Patrol Group 23-10-07 @ 11:09
Luie negers ? Denk je dat die Hollandse VMBO chickies zich vanzelf laten pimpen ? Daar zit voor een gemiddelde loverboy heel wat kadootjes kopen en mishandelen aan anders hoor.

Bigi Bana Boy | 23-10-07 | 11:14

weg met dat zooitje, kost alleen maar geld!

opgezwolle | 23-10-07 | 11:14

Vind ik ook!

Peer de Krijp | 23-10-07 | 11:14

Bigi Bana Boy for president!

CoJoNes | 23-10-07 | 11:14

Prix choc! Le patron est devenu fou!

CoJoNes | 23-10-07 | 11:13

AllesIsZinloos 23-10-07 @ 11:02
Helemaal mee eens.

Bigi Bana Boy | 23-10-07 | 11:12

sjaakdeslinksesul 23-10-07 @ 11:08
LOL. Jan for president !

Bigi Bana Boy | 23-10-07 | 11:11

@ AllesIsZinloos 23-10-07 @ 11:02
Nee hoor; ik stem al jaren rechts. Toen ik Janmaat wilde stemmen was ik nog te jong, maar toen ik mocht stemmen was het VVD, LPF en nu Wilders. On-topic: Laat die luie negers op de Antillen inderdaad maar hun eigen boontjes doppen.

Special Patrol Group | 23-10-07 | 11:09

@Bigi Bana Boy 23-10-07 @ 10:53
Helemaal mee eens !!!

sjaakdeslinksesul | 23-10-07 | 11:08

Neej man het is niet de schuld van Nederland dat als je vroeger daar je diploma haalde je er hier nog niks mee kon.
Is ook niet de schuld van de Shell die er zomaar vandoor ging waardoor er veel werklozen erbij kwamen. Is ook niet de schuld van Nederlandse politiek die vrolijk meedeelt in de vrolijke boevenbende van een regering.
Of van de Nederlandse marine die de gevonden coke lekker zelf uitbesteed.

En voor de bitches die zeggen rot dan op daarna toe betaal mijn ticket dan bitches!

DeventerMaffiaClick | 23-10-07 | 11:07

@hobbit 23-10-07 @ 11:01

En daarom moet jij een vergunning aanvragen om op de antillen te mogen werken en kunnen antillianen zo naar nederland komen want we moeten iedereen wel gelijk behandelen.

Iko Nal | 23-10-07 | 11:03

Ik bied 1 miljoen moslims :D

Tommygunner | 23-10-07 | 11:02

Ach, GS is dan ook een beetje een speeltuin voor tijdens kantooruren. Lekker een beetje laten zien hoe grappig we wel niet zijn, veilig vanachter je scherm schelden op finnen en hoerrrr roepen en ideeen te spuien die ver aan het rechtereind van het spectrum liggen om vervolgens allemaal straks braaf CDA of - tegen beter weten in - D66 te stemmen.

AllesIsZinloos | 23-10-07 | 11:02

@ash 23-10-07 @ 10:55

Nee, en het Eu-verdrag is geen grondwet. Echt.

Iko Nal | 23-10-07 | 11:01

Lekker mannetje die Geert; hij geeft zelf toe er nooit te komen of te zijn geweest maar denkt er tegelijk alles vanaf te weten. Wat een rat, hij heeft geen flauw idee. Als ik daar werk zou kunnen vinden zou ik geen seconde twijfelen om weer terug te gaan, naar mijn mening een veel leuker land om te wonen dan NL. Verder ben ik 100% Nederlander, Nederlandse ouders, blank, geboren in Nederland heel m'n leven in Nederland geleefd (op een stage na dus op Curacao), dus nee daar kun je me niet op aanvallen. PS: ik zeg niet dat de Antillen in elk opzicht beter zijn in NL want dat is absoluut niet zo. Echter kwa levens kwaliteit NAAR MIJN MENING wel...

hobbit | 23-10-07 | 11:01

Lekker mannetje die Geert; hij geeft zelf toe er nooit te komen of te zijn geweest maar denkt er tegelijk alles vanaf te weten. Wat een rat, hij heeft geen flauw idee. Als ik daar werk zou kunnen vinden zou ik geen seconde twijfelen om weer terug te gaan, naar mijn mening een veel leuker land om te wonen dan NL (juist vooral door de mensen die er wonen). Verder ben ik 100% Nederlander, Nederlandse ouders, blank, geboren in Nederland heel m'n leven in Nederland geleefd (op een stage na dus op Curacao), dus nee daar kun je me niet op aanvallen. PS: ik zeg niet dat de Antillen in elk opzicht beter zijn in NL want dat is absoluut niet zo. Echter kwa levens kwaliteit NAAR MIJN MENING wel...

hobbit | 23-10-07 | 11:00

Lash 23-10-07 @ 10:55
Wat een eye-opener. Misschien dan maar gewoon uit het Koninkrijk (hopelijk binnenkort republiek) lazeren.... dan vaart Communist Chavez (armoe voor iedereen) binnenkort wel over

derkcs | 23-10-07 | 11:00

Antillen voegen niets toe en kosten alleen maar geld. Ik zou het gewoon weggeven.

krommeteen | 23-10-07 | 10:56

Mocht er nog een zinnige discussie komen in dit topic - dat lijkt mij onwaarschijnlijk overigens - dan zou ik u willen vragen even het woord koninkrijksstatuut in te tikken in Google.
Die Antillen KUNNEN we namelijk helemaal niet verkopen...

Lash | 23-10-07 | 10:55

Als ik het koop mag ik dan mijn eigen regime instellen ^^

Orangesnake | 23-10-07 | 10:54

Janakin Skywalker 23-10-07 @ 10:43
Je doet wel erg boude uitspraken maar het is wel een feit dat er door de grote populariteit van GS een hoop types bijgekomen zijn die voorheen waarschijnlijk voornamelijk op de Telegraafsite reaguurden. Je kent het wel, van die gasten die niet verder komen dan one liners als "Dat vind ik ook", " Geert for president" en "Helemaal mee eens". Dat niveau.
Verder moet je niet vergeten dat de meerderheid van welk willekeurig volk dan ook bestaat uit eenvoudigen van geest.

Bigi Bana Boy | 23-10-07 | 10:53

Geert is niet meegegaan, was zeker bang voor een echte tsunami.

CoffeePatch | 23-10-07 | 10:52

@ Fuckje,

Maar jij hebt het over Kamervragen, daar zeggen ze geen rare dingen in. Dat Geert de Antillen op Marktplaats wil zetten is big nieuws, dat komt door de uitspraak zelf, niet door zn beweegredenen. Helaas citeren ze hem alleen maar als het shocking klinkt. Anders ook niet. Helaas. Helaas. Helaas!

Robin Hood | 23-10-07 | 10:52

Wat ook wel grappig is zijn de vele flitspalen op curacao die op aanraden van de nederlandse staat zijn neergezet.

Ze staan al maanden niks te doen, aangezien ze geen antilliaanse(usa) nummerborden kunnen lezen.
Misschien dat jullie dan begrijpen waar jullie zuur verdiende spaarcentjes naartoe gaan!

Leve de koningin, hoera, hoera, hoera!

De Antilliaan | 23-10-07 | 10:51

Ik wil ze wel overnemen maar dan wel zonder de huidige huurders.

Iko Nal | 23-10-07 | 10:50

@fuckje 23-10-07 @ 10:35
Was het eten in de kantine weer niet goed?
Kan dat trouwens wel dat de PVV Kamervragen stelt als de Grote Leider er niet is?

ottootto | 23-10-07 | 10:50

Het is een beetje zoals met frankrijk, prachtig lang alleen jammer dat er fransen wonen. Gaat ook op voor de antillen, prachtige omgeving alleen jammer dat er antilianen wonen.

storingsdienst | 23-10-07 | 10:48

-weggejorist-

Willianus Wortelus | 23-10-07 | 10:47

als het schoon opgeleverd, wil ik wel een bod doen

Lassie | 23-10-07 | 10:47

Critical Distance 23-10-07 @ 10:22
Moet je ook gaan wonen en voortaan wegblijven.

Bigi Bana Boy | 23-10-07 | 10:46

@Janakin Skywalker 23-10-07 @ 10:43
Waarom ontbreekt het hier alleen jou aan relativeringsvermogen?

sjaakdeslinksesul | 23-10-07 | 10:45

Janakin Skywalker 23-10-07 @ 10:43
Volgens de laatstebrichten lopen de bruinhemden voral rond in islam- en linksfascistische kringen.

derkcs | 23-10-07 | 10:45

Gewoon falliet verklaren en Nederlanders op de posten zetten.
Eeuwig gezeik daar.
Als zei het niet kunnen besturen dan doen we het zelf wel.
Beetje extra toeristen en de winst is zo binnen...

da wizard | 23-10-07 | 10:45

Wie biedt daar nou geld voor, als je jaarlijks een enorme schuld eraan overhoudt? Laat Chavez de eilanden grijpen svp. Kost het niets meer.

cbrdrivert | 23-10-07 | 10:44

Tja maar Geert is politicus die probeert de boel bij mekaar te houden..... Geert rulez!!!!

derkcs | 23-10-07 | 10:44

Wederom schaamt de gemiddelde reaguurder zich niet voor zijn absolute stompzinnigheid.

Met een gemak waar een gemiddeld bruinhemdleider een natte droom van krijgt schaart de reaguurder zich achter de mening van geen stijl. Beangstigend hoe een grote groep mensen zonder na te denken een mening blijkt te hebben.

Wederom een pluim voor Geen Stijl door aan te tonen dat Nederland vol zit met zichzelf overschattende imbecielen

Janakin Skywalker | 23-10-07 | 10:43

Ik denk inderdaad dat we er vanaf moeten. Op zich ben ik voor herkolonialisatie van Suriname en de Antillen maar dat vereist dan wel een efficiente aanpak van de problemen aldaar. Gezien de problemen in Nederland zelf zoals die in de grote steden zie ik dat nog niet gebeuren en alleen daarom ben ik erg voor afstoting van die eilanden. Zo als het nu gat hebben we alleen maar last van de Antillen.
Ik blijf het jammer vinden dat met name Suriname onafhankelijk geworden is want de mogelijkheden waren enorm geweest voor zowel Nederland als Suriname. De grote manco in ons koninkrijk is die rare bestuurlijke verhouding tussen NL en de rest. Ik heb nooit begrepen waarom de kolonieën niet gewoon tot provincie zijn uitgeroepen zodat die gebieden exact dezelfde struktuur en maatschappij zouden krijgen als NL. aan hadden de problemen daar effektief aangepakt kunnen worden.

Bigi Bana Boy | 23-10-07 | 10:43

EN waar moet ik dan in het vervolg op vakantie en mij gedragen als een koloniale landheer!?!?

Wat een ondoordacht plan!

sieb13 | 23-10-07 | 10:40

Het verkooppraatje valt wel een beetje tegen. Eerst roepen dat het er een teringzooi is en daarna vragen: Kopen? Misschien is het tijd voor een opfriscursusje marketing.

AllesIsZinloos | 23-10-07 | 10:40

@wopper, Zolang nederlanders het lekker vinden om cocaine afkomstig uit de reet van antillianen te snuiven zal dat ook niet ophouden.

De Antilliaan | 23-10-07 | 10:40

En de National Enquirer biedt al 2,8 miljoen voor het graf van Natalee.

sjaakdeslinksesul | 23-10-07 | 10:39

Hahaha en wij maar schuddebuiken om die hollanders.

Overigens staat de dollar lekker laag dus het is ook nog eens lekker goedkoop een vakantie op de antillen!!!

De Antilliaan | 23-10-07 | 10:37

lekker Geenstijl, net als toen we New Amsterdam (New York) ruilden tegen Suriname, was op de lange termijn ook zo'n goede deal he!

-=PyP=- | 23-10-07 | 10:37

Loskoppelen van Nederland, het wordt tijd dat die luiden daar eens op eigen benen gaan staan, hoe, dat moet geen probleem zijn: belasting- annex drugs- en vakantieparadijzen.
Tevens kan dan ook het criminele parasiterende tuig beter aangepakt worden dan nu het geval is.

wopper | 23-10-07 | 10:37

@mezelf,
Spookpost?

fuckje | 23-10-07 | 10:37

Ik wil Saba wel overnemen tegen een goed prijsje. Wel graag leeg opleveren graag.

brutus68 | 23-10-07 | 10:36

@Robin Hood,
De PVV had gisteren al méér vragen, die een goed topic waard zijn.

fuckje | 23-10-07 | 10:36

Ik heb net twee weken Campo geboekt....

Maintain | 23-10-07 | 10:35

Maakt mij niet uit, zolang de coke maar wel gewoon naar NL blijft komen!

Wim-Lex | 23-10-07 | 10:35

@Robin Hood,
De PVV had gisteren nog meer goeie vragen die een topic méér dan de moeite waard zouden zijn;-)

fuckje | 23-10-07 | 10:35

afscheiden, waarom zo papperig, afzinken die zooi

Multikuli | 23-10-07 | 10:34

Kunnen we dan eerst even al die antiliaanse bijstandsvreters terugvliegen en hun Nederlandse paspoort innemen?

prestodegekste | 23-10-07 | 10:33

Kan ik ook bieden op onderdelen ? Dan wil ik graag Campo en Seaquariumbeach.

Maintain | 23-10-07 | 10:33

Ik stel voor dat WIJ het initiatief nemen en de Antillen per direct onafhankelijk verklaren!

Takenu | 23-10-07 | 10:32

Met al die goeden tanden daar zijn de Antillen toch best wat waard?

Teen | 23-10-07 | 10:32

Damn, jullie lopen echt achter hier! Wat zitten jullie uitvreters de hele dag te doen, joh? 2 meisjes en een beker draaien ofzo??? Dit bericht is al van gisteren. Moet ik voortaan alles maar meteen doorsturen opdat de heren ons tijdig kunnen informeren over dergelijk nieuws?

Robin Hood | 23-10-07 | 10:31

O jee, nu gaan de Antillen ons economisch boycotten?
Ze zullen wel weer 'gespeeld' verontwaardigd zijn, totdat de maandelijkse toelage weer wordt gestort..

BroncO | 23-10-07 | 10:30

Wilders kan wel inpakken, nu dat TON is opgericht.
Ik denk dat Gertje niet zo lekker geslapen heeft de afgelopen week!

Maja de Bijna | 23-10-07 | 10:30

Wellicht het één van de Colombiaanse kartels wel interesse als de prijs goed is...

Patrick Bateman | 23-10-07 | 10:29

de dames mogen blijven :)

Lebowski Achiever | 23-10-07 | 10:28

Inderdaad, kunnen we de Antillen niet wegdoen en dan heel met heel Belgie intensief gaan samenwerken. Wel iets bedenken op die Walen, die exporteren we dan naar dat Piraten Eiland.

Over schulden gesproken, dat is waar als het om wit geld gaat, zwart geld daar hebben ze zat, verdient met wit spul...

Devlaam | 23-10-07 | 10:27

We zullen wel Nederlands belastinggeld toe moeten geven om daar van af te komen.
Ventiel losdraaien.

ijsvogel | 23-10-07 | 10:26

@Pritt: Weet je nou echt niet het verschil tussen bewindslieden en Kamerleden?

Elegast | 23-10-07 | 10:25

Kan Pritt ook even uitleggen hoe het zit met de olie-inkomsten die we dan niet meer hebben?

prohibitandis | 23-10-07 | 10:24

:( niet verkopen man.. Bono houdt wel van Antilliaanse pijpwijven -)

Bono | 23-10-07 | 10:24

Maar dan wil ik wel Vlaanderen daarvoor terug!

dus.. | 23-10-07 | 10:24

Ik geef er een koe en een hartje voor! Koewhartje!

Mahmoud Ahmadinejad | 23-10-07 | 10:24

Eerst nog even een paar terug sturen en dan afstoten die zooi.
Lang geleden waren de antillen al uitval basis voor piraten en ander tuig en daar is weinig in veranderd de afgelopen 400 jaar.

man on the edge | 23-10-07 | 10:23

ik bied €250,-

Critical Distance | 23-10-07 | 10:22

staat hij al op marktplaats????

Twix | 23-10-07 | 10:22

En weer bepaalt Geert het gesprek in de Kamer en de kranten. Hulde!

Dr. Faustus | 23-10-07 | 10:22

iemand al gekeken op marktplaats?

tommiej | 23-10-07 | 10:21

Bieden! Wat schuift het?
En niet zeuren over Geert. Hij zit om de haverklap in Tel Aviv. Daar is het ook vaak lekker weer, en er zijn ook 5-sterrenhotels (op kosten van de staat Israël). Dat hij niet lust wat de boer niet kent, is zijn eigen schuld.

ottootto | 23-10-07 | 10:18

@ Pippo van Eenennaam 23-10-07 @ 10:14
Kleine 11.000 per persoon dus, valt me nog mee.

alpha_mannetje | 23-10-07 | 10:18

Als Verlies-Gewesten met hun grote muil wel miljarden aan doekoe opzuigen van de bakra's en niet eens onder onze curatele willen?!
Optiefen met die eilanden!

wopper | 23-10-07 | 10:17

die miljarden schuld krijg je zo als bijna de enige baan ambtenaar is..

EddieB | 23-10-07 | 10:17

Krijg je al die negerts erbij ?

el mero mero | 23-10-07 | 10:17

Ik weet niet wat Geert heeft gezegd maar hij heeft wel gelijk;-)

fuckje | 23-10-07 | 10:17

Ik geef het gratis!!!!!

Thalassa | 23-10-07 | 10:16

mischien kunnen we ruilen de hele randstad verhuist naar de antillen ( zonder de finnen etc...)natuurlijk en de inwoners van antillen krijgen nederland ( met finnen etc..) als geintje kunnen we dan voor we vertrekken de dijken doorsteken lol.

22grafik | 23-10-07 | 10:16

Het is dinsdag, dus ik geef vandaag negert gratis weg. Omdat ik lief ben.

Thalassa | 23-10-07 | 10:15

Top!, twee kwartjes

* maakt hierbij de goegemeente er even op attent dat de plaatselijke valuta de NAF is, de Antilliaanse gulden dus*

FlyingSpaghettiMnstr | 23-10-07 | 10:14

@ Soundwave 23-10-07 @ 10:12
.
maar dan wel meteen de grens dicht voor de antillianen

Spamkip | 23-10-07 | 10:14

Nog geen 230.000 inwoners hè! En MILJARDEN schuld ieder jaar! Is het teveel gevraagd aan de redactie om even wat bedragen bij elkaar op te tellen?!? www.google.nl/search?hl=nl&q=antil...

Pippo van Eenennaam | 23-10-07 | 10:14

Inderdaad. Chavez, kom er maar in!

Wegwerpaansteker | 23-10-07 | 10:14

Eindelijk word er iets zinnigs gezegd over de antillen, weg ermee.....

Soundwave | 23-10-07 | 10:12

ik bied een eurocent..

-edit- nee ik heb me bedacht..

Polderboy | 23-10-07 | 10:11

Ik bied 20 euro.

Tuvai | 23-10-07 | 10:11

DoeMijDieMaar....

Maintain | 23-10-07 | 10:10

Eeehhh, maar dan wel met de inboorlingen erbij graag

Klukkluk | 23-10-07 | 10:10

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken