Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wereldverbeteraars teleurgesteld in zwarte school

De scholen zijn weer begonnen...Bewust je kind naar zwarte school sturen en dan vervolgens van koude kermis thuis komen. Wat heb je dan geleerd als naïeve lezer van de Azijnbode? Dat de PvdA peop praat. Maar ja, je moet er iets voor over hebben om het ongelijk van populistisch Nederland te bewijzen. Dat je kind steeds vaker met tegenzin naar school gaat, hoort gewoon bij de leeftijd. Bij ouders gaat natuurlijk ook helemaal geen lampje branden wanneer je kind steeds stiller wordt en onder de blauwe plekken thuis komt. Maar hoe groot is de plaat voor je idealistische hoofd wanneer je kind, notabene pas 9 jaar, zelf voorstelt om naar een andere school te verhuizen. Dan schrik je natuurlijk wel even als wereldverbeteraar. Dan doe je huilie in de krant en beklaag je je erover dat zoonlief plotseling 20 minuten moet fietsen om de roomblanke Montessorischool in Oog in Al te bereiken. Sterker nog, dan word je plotseling eng rechts: “Wij hebben de indruk dat pesterijen en discriminatie door Marokkaanse jongens tegen Nederlandse alleen maar toenemen in Zuilen. Daar moet iets aan gedaan worden.’’ Welkom in de grote boze mensen wereld...

Reaguursels

Inloggen

Go Wilders!

Maserati | 26-09-07 | 15:09

Problemen met de ''Marokkaanse'' jeugd moet worden opgelost in samenwerking met de ouders. Deze zijn vaak onkundig en/of onwillig! Hier moet wat aan gedaan worden. Als ik hoor dat mijn zoon op school iemand pest dan pak ik als ouder dit op met mijn zoon, school en de ouders van het gepeste kind. OPVOEDEN hoort bij kinderen krijgen!!! We zijn hier in Nederland niet in het Rifgebergte.

Kaasschaaf | 26-09-07 | 13:56

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, stomme linkse honden komen er nog wel achter dat Geert Wilders gelijk heeft, nu maar hopen dat het dan niet te laat is.

DutchWax | 26-09-07 | 13:41

R-C.T.C. 26-09-07 @ 11:03

denk het niet, want dan kom je toch van de zelfde planeet als ik. bovendien krioelt het in leeuwarden ook van het tuig

luistukvreten | 26-09-07 | 11:52

@Flodder 25-09-07 @ 16:06
Haha, Mazzeltov is Mazzeltov. Mazelflop, als je dit leest, lekker puh, moet je domme kaalkopreflex maar leren onderdrukken. Sukkel.

Zeddegeizot | 26-09-07 | 11:47

wel mensen, die mooi planeet heet Friesland.

R-C.T.C. | 26-09-07 | 11:03

Je zou voor die ouders wensen dat ze hiermee een klein Hitlertje hebben gevormd, die straks kei- en keihard terugslaat naar zijn plaaggeesten...

En nog iedere dag ontmoet je dit soort naievelingen, die nog steeds van "verrijkingen van de samenleving" spreken en er nog heilig in geloven ook...

Breinstein | 26-09-07 | 10:04

"Het ergste wat je gebeuren kan als kind, is geboren te worden in een progressief gezin", uit Teo, het Leven van een Ge-emancipeerde Man (Jekkers? 1983?)

Esprit Fort | 26-09-07 | 03:51

Rotzakken!!

Jullie doen dat gewoon zodat wij vlamingen niet meer willen door jullie te worden geannexeerd.

Somnus | 26-09-07 | 00:22

Mwoehaha! Dat zal ze leren, de linkse pleeborstelkapseltrutjes in zelfgemacrameede hippiejurken en de pijprokende corduroy-dragende staatsruifuitvreters, kortom de ouders, die hun kindertjes op zwarte scholen stoppen om ze fijn politiek-correct te laten opgroeien!
.
Welnu, progressieve linkse eigengelijk-hebbers, als je een paar 100%-proof kaalkopjes wilt kweken, houd je kroost dan vooral zo lang mogelijk op een fijne, verantwoorde zwarte school met veel Mocro's en Antillianen waardoor ze aan de lopende band worden bestolen en getreiterd of, in het geval van meisjes, voor hoer en slet worden uitgemaakt of uitgewoond. Ik heb dit in mijn omgeving zien gebeuren; succes verzekerd! Het Stormfront kijkt al uit naar hun lidmaatschap....

Brouhaha | 25-09-07 | 23:13

Onriel! Inspectie weet weer eens nergens van. Liggen we dan met zen allen te slapen? Toch niettegleuven dat er uberhaupt aandacht aan wordt besteed.

Ramme-dan | 25-09-07 | 22:41

Niet generaliseren, enkel onwetenden generaliseren en blijven die domme fout maken.

Zonnebril | 25-09-07 | 22:25

Welkom in het nieuwe Nederland!

Frits de Vriez | 25-09-07 | 22:04

R-C.T.C. 25-09-07 @ 21:18
bovendien, ik heb op een basisschool gezeten in een dorp met 1500 inwoners en zelfs daar werd geslagen. en in de stad is de mentaliteit vaak nog een stukje harder. dus idd van welke mooie planeet kom jij?

luistukvreten | 25-09-07 | 21:55

R-C.T.C. 25-09-07 @ 21:18

jij zoekt gewoon een slap excuus om op marrokanen te fitten. het grote probleem ligt hem meer bij de mentaliteit van het laffe schoolbestuur en de ouders die hun opvoedende taak verwaarlozen.

luistukvreten | 25-09-07 | 21:51

@R-C.T.C. 25-09-07 @ 21:18
Jij hebt nog nooit meegemaakt dat er op scholen geslagen werd?Op welke planeet woon jij?
Vechten, slaan, pesten, intriges, roddel, achterklap ... het was allemaal doodnormaal op mijn basis-en middelbare school, en die was (destijds) nog overwegend autochtoon.

LoudAndProud | 25-09-07 | 21:35

Natuurlijk worden op alle scholen kinderen gepest, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat kinderen werden geslagen. Ga dus Femke Halsema maar wijs maken dat dit niks met de mentaliteit van de gemiddelde allochtoon te maken heeft, want een ander zal je hopelijk tog niet geloven.

R-C.T.C. | 25-09-07 | 21:18

Welkom in de grote boze mensenwereld inderdaad.
Zolang er scholen hebben bestaan is er al "gepest, geschopt en geslagen" en meestal is de vreemde eend in de bijt de lul.Op mijn basisschool was Jantje Vermolen 6 jaar lang de lul omdat hij rood haar en een brilletje had.
Op een school met 99% Marokkanen zal de enige blanke Nederlander zeker de lul zijn en gepest worden.
Een reden te meer om er voor te zorgen dat er een wat evenrediger verspreiding van allochtoon-autochtoon op de scholen plaatsvindt.
Ik hoop voor dat ventje dat hij het beter treft op zijn nieuwe school.

LoudAndProud | 25-09-07 | 21:10

@ MAXIMO 25-09-07 @ 11:28
Weinig Wilders effect hier. Ouders die zo idealistisch bevlogen zijn, zijn het echt niet anders gaan zien vanwege ene Wilders.
Het is gewoon het Marokkanen-effect.
(Met excuses aan die Marokkanen die zo'n effect niet veroorzaken, want die zijn er ook.)

Zoetwaterpanharing | 25-09-07 | 20:59

ja hoe kunnen die lui in hemelsnaam integreren, als die lui met z´n allen op een "zwarte" school zitten, leren ze de nederlandse cultuur nooit kennen. dan zou ik me ook kapot schrikken als ik een wit iemand zag, en dan zou ik me ook zo gedragen alsof ik nog in dezelfde woestijn was als waar ik vandaan kwam. ik heb nooit op een zwarte school gezeten, maar de zwarten die bij ons op school zaten zijn netjes aangepast, of het nou moslims, aziaten, negers of wat ook maar waren.

luistukvreten | 25-09-07 | 19:43

Een maakbare samenleving onbetaalbaar , voor de rest mastercard

agja | 25-09-07 | 19:11

Joehoe, Bwahaha, Boeddhi, Veest, Bijstandskoning en andere linkse uitvreterts!
Waar zijn jullie nou? Ik mis jullie gewoonlijke draai om Wilderts de schuld in de moccassins te schuiven.
Doe eens een fris tegengeluid geven, jongens!

Chiant | 25-09-07 | 19:05

Ik moet even de nadruk leggen op het feit dat met name Marokkanen en moslims de boosdoeners zijn. Ik heb zelf op een zwarte basisschool in Rotterdam gezeten, en daar zitten natuurlijk vooral negerts. Never relax around blacks, maar op zich best te doen en gezellig bovendien. Een zo'n negerkid bood zelfs consequent op elk schoolreisje aan om mn tas te dragen, zonder dat er daarna iets uit ontbrak. Respect! In Utrecht zitten nou eenmaal veel Marokkanen en moslims, dus dat zijn de lieden die de klok wat mij en vele anderen betreft op 5 voor 12 zetten;de rest van de allochtonen doet dat in veel mindere mate (negerts) of zelfs helemaal niet (Chinezen).

Ion Susai | 25-09-07 | 18:40

MAXIMO 25-09-07 @ 11:28

foute redenering: wilders is het gevolg, niet de oorzaak.
Je bent het toch alsjeblieft wel met me eens dat als er geen mislukte multicul hier in nl was, geen allochtone straatterroristen hadden, geen (potiëntele) moslimterroristen, dat er gewoon geen Geert Wilders geweest was?

MTB | 25-09-07 | 18:26

Geen wonder dat een zo groot deel van de Nederlandse jeugd weg wil uit Nederland. Blijven we zitten met Marokko II !

ikwilemigreren.info/node/26

EvertsNL | 25-09-07 | 18:11

-weggejorist-

EvertsNL | 25-09-07 | 18:11

-weggejorist-

EvertsNL | 25-09-07 | 18:11

Dat dit kind maar snel kiesgerechtigd mag worden. Weer een potentiele Wilders stemmer erbij.

Slecht Idee | 25-09-07 | 17:31

Lijkt mij prima geslaagde aktie van de ouders. Cyril heeft hun cultuur nu goed leren kennen en dat was toch de bedoeling.

woestijnvos | 25-09-07 | 17:18

ik ben benieuwd wat er moet gebeuren voordat politici en bestuurders in de gaten krijgen wat er voor een soort sentimenten er onder de allochtone en autochtone bevolking leeft.

moslims die met een brandende autoband om de nek achter een pick-up door de straten van Amstelveen worden gesleept? Of moet er nog een cineast / collumnist / politicus met de dood bedreigd / vermoord worden?

wordt wakker nederland...

GodHandKiller | 25-09-07 | 17:15

ik ben benieuwd wat er moet gebeuren voordat politici en bestuurders in de gaten krijgen wat er voor een soort sentimenten er onder de allochtone en autochtone bevolking leeft.

moslims die met een brandende autoband om de nek achter een pick-up door de straten van Amstelveen worden gesleept? Of moet er nog een cineast / collumnist / politicus met de dood bedreigd / vermoord worden?

wordt wakker nederland...

GodHandKiller | 25-09-07 | 17:14

appeltje 25-09-07 @ 11:31
Die gastjes buigen nu al in het park voor 10 euri.

Aktivist | 25-09-07 | 16:21

Mazzeltov 25-09-07 @ 14:43

Nee, gun je nog een steeds een ban. Moet je maar nadenken voor je je nazistisch gedachtegoed spuit. Als Joris nog ooit van zijn lunch afkomt, hoop ik dat hij je alsnog van GS verwijdert.

Flodder | 25-09-07 | 16:06

Eigenlijk zou het best een goeie grap zijn als dochters op de valreep binnenkort nog even met hun Marokkaanse loverboy thuis zouden komen om afscheid van de familie te nemen. Is het multiculturele experiment van de ouders volledig en succesvol afgerond.

rokershoest | 25-09-07 | 15:00

Zielig voor het kindje, maar net goed voor die politiek-correcte sukkelouders, hebben natuurlijk al jarenlang af zitten geven op iedereen die rechts lult en om nu hun linkse filosofieen uit te testen gooien ze hun eigen kinderen bewust voor de leeuwen, veroordelen die lui!

papalamepimelos | 25-09-07 | 14:53

Ach, zijn wel allemaal niet zelf kind geweest? Dit is allemaal slechts een beetje speelse Marokkaans kattekwaad. De echte criminaliteit onder jonge Marokkanen begint pas rond het 11e jaar. Om deze kinderlijke stoutigheden moeten we slechts een beetje meewarig glimlachen. En waar nodig nog wat extra subsidie verstrekken.

rokershoest | 25-09-07 | 14:51

eeeh jongens, niet alleen de schuld van links hoor. SP/GL hebben nog nooit in een regering gezeten dus moeten andere partijen eraan hebben meegewerkt. Met name CDA maar ook VVD en D'66.
Maar ja, volkomen triest dit. Het wordt de pit-finnetjes al vroeg met de paplepel ingegoten.

HerrOttoFlick | 25-09-07 | 14:48

ach zo waren wij vroeger ook toen er voor het eerst een marrokaan bij ons in de klas kwam toch? alleen kregen wij wel opvoeding en werd ons verteld dat we ze niet mochten pesten. Helaas gebeurt dat daar wat minder, omdat ze onder de indruk zijn dat je alleen als minderheid in een land kan worden gediscrimineerd. blijkt even dat dat toch niet zo is. en wat doen ze er verder aan? helemaal niks. de ouders van die kinderen eerst maar eens aanpakken, en vervolgens die kinderen alsnog een fatsoenlijke opvoeding geven

luistukvreten | 25-09-07 | 14:48

@Flodder 25-09-07 @ 13:47 : Ja sorry hoor, maar met dit soort berichten schiet ik heel soms even uit mijn slof.
Ik zal ze voortaan lieve Marokkanen noemen, schatjes van kinderen die door ons autochtonen al jaren gediscrimineerd worden.
Helemaal geen crimineel gedrag vertonen, dat wij niet elke dag berichten lezen in de media over hun gedrag in ons land.
Zij niet roepen dat ze ons land gaan overnemen, dat die prachtwijken door gereformeerde jongeren worden verpest.
Zo beter ?

Mazzeltov | 25-09-07 | 14:43

Nou, dan speciaal voor Mazzeltov nog maar een gouwe ouwe. "Juden" veranderen in "Finnen" of "Mocro" en jij kunt voorlopig vooruit.

en dat met zo'n nick.....

-----------

Wenn der Sturmsoldat ins Feuer geht, dann hat er frohen Mut
und wenn das Judenblut vom Messer spritzt, dann geht's nochmal so gut.
schmeißt sie raus, die ganze Judenbande,
schmeißt sie raus aus unserem Vaterlande,
schickt sie wieder nach Jerusalem
und schneidet ihnen die Hälse ab,
sonst kommen sie wieder hem!

vraagstaart | 25-09-07 | 14:33

Toen ik ouwe klassefoto's op internet tegenkwam zag ik tot mijn verbazing dat 30 jaar geleden mijn klas ook al 40% allochtoon was, nooit een centje pijn overigens.

Pannie | 25-09-07 | 14:33

wanneer de horizon betrekt en er donkere stapelwolken verschijnen, zegt rechts nederland: kijk uit het kan wel eens hard gaan regenen of hagelen.

zodra dat gebeurt zegt links nederland: dat is jullie schuld, want anders was die wolk mischien overgedreven naar een andere regio.

indien die wolk echter gewoon was overgedreven had links nederland direct geroepen: zie je nu wel, jullie doen aan doemdenken, jullie creeeren paniek.

De wolk trekt zich van dit alles niets aan, rechts of links maak hem niet uit. Zodra de wolk vol is laat hij zijn regen vallen, Niet eerder niet later.

moraal van dit verhaal: "dat het zal gaan stormen staat vast, de vraag is alleen wanneer ?????"

eureka | 25-09-07 | 14:30

-weggejorist-

gnomidion | 25-09-07 | 14:28

het hele fenomeen witte en zwarte scholen bestaat al sinds de 70er jaren. niet echt nieuw fenomeen dus. en als je dan bewust je kind naar een dergelijke school doet dan zit ik mij af te vragen van welke planeet je dan gisteren bent gearriveerd.
Meer dan gemiddeld veel onaangepaste, agressieve kinderen. Al of niet hyperactief. die als het even kan nauwelijks een nederlandse zin kunnen formuleren die begrijpelijk is voor een nederlander.
Rationele overwegingen houden zich over het algemeen niet mee bezig.

saidfred | 25-09-07 | 14:20

Als dit het gevolg is van het Wilders-effect, betekent dit dat die kwalletjes van 10-14 jaar dus de Nederlandse krant lezen en de nederlandse politiek op de voet volgen.......

Jaaaa .... dream on ...... loosers.

Het is trouwens niet het Wilders-effect, maar de waarschuwing voor het wilders-effect dat de allochtone jongeren (kwalletjes dus) op het idee brengt om te gaan klotenn.
zo van ... zie je wel...

eureka | 25-09-07 | 14:20

@Brasser 25-09-07 @ 14:13
Beetje een NSB-taktiek. Intussen staat Adolf Mazzeltof nog steeds gewoon op 13.21. Tot zover de zelfregulering op GS.

Zeddegeizot | 25-09-07 | 14:17

of is het is ?

Brasser | 25-09-07 | 14:13

@ Flodder, ik druk toch gewoon op het uitroeptekentje, alhoewel ik het wel kudt vind dat 86% van het gevangnisinterieur allog zijn.

Brasser | 25-09-07 | 14:13

Het is één seconde voor 12 in dit land.

AmTam | 25-09-07 | 14:09

Doet me denken aan die documentaire van Sunny Bergman waarin ze als ultra politiek correcte 020-er anderhalf uur nodig heeft om uit te leggen waarom ze haar eigen kind uiteindelijk toch maar niet op de zwarte school op loopafstand doet, maar toch maar op zo'n ultrablank montesorrischooltje een half uur verderop.
Uiteindelijke hoofdreden volgens Sunny: zwarte kinderen hebben minder fantasie dan haar eigen kind (???)

Pannie | 25-09-07 | 14:03

vraagstaart 25-09-07 @ 13:55

Ach, wie weet schrikt Joris er wakker van. Het voelt mij namelijk nog te principieel verkeerd om op zo'n uitroeptekentje te drukken.

Flodder | 25-09-07 | 13:59

Zal met die van mij niet gebeuren.

braadlap | 25-09-07 | 13:58

sorry - triple post, kreeg server time out error......

vraagstaart | 25-09-07 | 13:55

Overduidelijk dat deze linkse ouders pas doorhebben dat er echt iets mis is als hun eigen kind er bijna aan onderdoor gaat. Zo is het met al die domme voorvechters van multiklotezooi, blijven verdedigen en de feiten negeren tot nederland eraan onderdoorgaat.

doskabouter | 25-09-07 | 13:55

*ziet veel te lang een gestrekt rechterarmpje en sluit zich bij Flodder aan*

vraagstaart | 25-09-07 | 13:54

-weggejorist-

vraagstaart | 25-09-07 | 13:52

-weggejorist-

vraagstaart | 25-09-07 | 13:52

@witteneger 25-09-07 @ 13:39
bedoelt u mij?

overVecht | 25-09-07 | 13:51

Flodder 25-09-07 @ 13:47
Ik hoop dat je een kristallen bol hebt. Zit Joris te lunchen?

Zeddegeizot | 25-09-07 | 13:49

*gaat naast Flodder staan en klapt mee*

overVecht | 25-09-07 | 13:48

Mazzeltov 25-09-07 @ 13:21

Gefeliciteerd met je ban.

Flodder | 25-09-07 | 13:47

Zuilen!
Hou op!

witteneger | 25-09-07 | 13:39

dreefneef 25-09-07 @ 13:30
Agree. Bij die uitroeptekendrukkers krijg ik een NSB gevoel. Joris, ik nomineer "Mazzeltov 25-09-07 @ 13:21": Lijkt mij een nutteloos ding met een portret van Adolf onder zijn kussen.

Zeddegeizot | 25-09-07 | 13:37

Niet zo mopperen lieve reaguurders:-)
Laten wij het positief bekijken!
i.p.v. nog een generatie te verliezen aan de totaal verkankerde PvdA ideen,
zal dit kind later wel beter gaan stemmen! 'Hijl' Pronk!
Met dank aan zijn ouders welke hij niet anders kan zien als een stel verotte mispels... welke naar mijn mening een gerede lans lopen als een lam geslacht te worden door hun 'multie cultiedebielen'


halland | 25-09-07 | 13:36

Joris, vergeet jij niet eea weg te jorissen ????

dreefneef | 25-09-07 | 13:30

Zo geenstijl op de links toer.. Ik wist het!

Alias Bas | 25-09-07 | 13:30

Hoe je het ook wendt of keert ; Wilders krijgt iedere keer gelijk.
En gelukkig zwijgt hij er niet over maar heeft het lef het te benoemen.
De andere politici (vooral van de linkse partijen) doen net alsof er niets aan de hand is en proberen het dood te zwijgen.
Juist omdat Wilders dat niet doet gaan steeds meer mensen op hem stemmen.

Bijstandtrekker | 25-09-07 | 13:29

-weggejorist en opgerot-

Mazzeltov | 25-09-07 | 13:21

Arm, arm kind. Je zal maar zulke ouders hebben die jou als proefpersoon laten misbruiken voor hun idealistische prietpraat. Deze sukkels hebben blijkbaar de real world nog niet gezien en leven vrolijk in de wereld van assepoester en Willy Wonka. Wordt wakker en doe eens niet zo idealistisch kletsen.

Masturwasbeer | 25-09-07 | 13:19

Over deze vorm van discriminatie horen we ELLEN VOGELAAR nooit!!!!
En dit gebeurt al JAAAREN in (ver)Nederland!!!

jojo-jojo | 25-09-07 | 13:18

Die Kwalitatief Uitermate Teleurstellende Marokkaantjes toch. (met dank aan Frans01 )

wILL | 25-09-07 | 13:15

Wanneer gaan de ogen van de linkse multicultis nu eens open?

peter400 | 25-09-07 | 13:13

BURGERINITIATIEF!

krokostil | 25-09-07 | 13:13

Het racisme wordt er bij marokanen al met de paplepel ingegoten.
*Schuift steeds meer richting Wilders in het politieke spectrum*

Vladimir Poetin | 25-09-07 | 13:12

jansen666 25-09-07 @ 13:00> Die redenering snap ik niet helemaal: Turken nemen deel aan criminele dingen, van Marokkanen zijn geen cijfers, DUS zijn Turken gevaarlijker?

Bovendien: Wat is gevaarlijk? Gevoelens van onveiligheid, ontevredenheid door 'kleine', maar zichtbare criminaliteit, en een daaruit voortvloeiende schade voor economie, Staat en de onderbuik zijn imo ook gevaarlijk.

Lange Neus | 25-09-07 | 13:09

@jansen666 25-09-07 @ 13:00
2/3 van de finnen is voor zijn 21e in aanraking met pliesie etc. geweest.

overVecht | 25-09-07 | 13:07

burgerinitiatief ?

krokostil | 25-09-07 | 13:07

@violator... voordat je zulke misplaatste opmerkingen maakt, zou ik eens een bezoekje plegen aan de balkanlandjes. ondanks de oorlog kunnen ze toch redelijk met elkaar opschieten. Zelfs hier in nederland vermengen alle culturen van de balkan zich met zowel nederlanders als onder elkaar. Enne, ik lees toch echt vrijwel nooit dat deze zich misdragen in nederland. over marokkanen is dit echter wel een ander geval. Maar neem jij het lekker voor ze op, mag je gerust doen.. ieder zn eigen ding. Het maakt je er alleen niet slimmer op.

BalkanPower | 25-09-07 | 13:06

@Dominica 25-09-07 @ 12:45 Dank! Erg interessant; feitelijkheden en onderzoek die -helaas- dit "incident" verklaren.

vraagstaart | 25-09-07 | 13:04

@ DT71 25-09-07 @ 11:35 en anderen.
Zo'n tien procent van de Turken in Nederland is betrokken bij mafia-activiteiten: heroïnehandel; mensensmokkel; vrouwenhandel; dwangprostitutie; liquidaties; afpersing; witwassen... (Van Traa: www.burojansen.nl/traa/index.htm). Vergeet ook de eerwraak en bloedwraak niet.

Nu heb je daar als Nederlander niet direct last van, maar het is wel een ondermijning van onze samenleving. Turken zijn dus veel gevaarlijker dan Marokkaans tuig.

jansen666 | 25-09-07 | 13:00

Toch ligt het probleem bij justitie en dus de overheid.
Wat wil je in een land die wel een wet heeft die het hebben van 2 of meerdere paspoorten verbiedt, maar wel meerdere staatssecretarissen en een minister heeft met 2 paspoorten, waardoor die zodoende in overtreding zijn. En dan moeten wij respekt hebben...

DirkPitt | 25-09-07 | 12:53

Toch ligt het probleem bij justitie en dus de overheid.
Wat wil je in een land die wel een wet heeft die het hebben van 2 of meerdere paspoorten verbiedt, maar wel meerdere staatssecretarissen en een minister heeft met 2 paspoorten, waardoor die zodoende in overtreding zijn. En dan moeten wij respekt hebben...

DirkPitt | 25-09-07 | 12:53

Shani: "De koran is de handleiding voor de moderne fascistische Uebermensch."

HAHAHAHA, kneus... Jouw manier van denken is de van de moderne fascistische UBERmensch, of voel je je niet een BETERmensch dan de rest?

DeGier | 25-09-07 | 12:51

DT71 25-09-07 @ 12:11 "Het enige waar ze hun superioriteitswaan vandaan halen is van vaders, ooms en het internet." En waar is die superioriteitswaan van die vaders, ooms en het internet op gebaseerd? Juist ja, op diezelfde koran die ze niet kunnen lezen omdat ze geen Arabisch verstaan (ooit van vertalingen gehoord?). De koran is de handleiding voor de moderne fascistische Uebermensch.

Shani | 25-09-07 | 12:49

Lol, dit is geen nieuws kinderen pesten, punt uit.
Of het nou donkerkleurige zijn die een blanke pesten, andersom, of dat blauwe kindjes de groene pesten maakt niet uit.
De gepestte is altijd de minderheid.

DeGier | 25-09-07 | 12:49

Zuilen? Welke domme klootviool doet zn kind nou op t prisma
dan ben je gewoon te dom om te leven...
Beter doe je dat kind op het gregorius college al hoor ik dat die school ook steeds zwarter wor. ondanks de lessen godsdienst en bijbelkunde...

RedScorpion | 25-09-07 | 12:48

waarom zijn er in dit land toch zoveel mensen die pas inzien dat iets niet werkt nádat het fout gaat?

Demonische Eend | 25-09-07 | 12:46

Nou niet net gaan doen of montesorisholen geen broeinesten voor minderjarige psychopaatjes zijn. Van de gehaktmolen de frituur in noem ik zo'n overstap. Een duidelijk gevalletje kinderen slopen dmv verlepte idealen, danwel kindermishandeling dmv onderwijs instellingen. Typhushippies van nederland, vooral doen joh. (We hebben veel te weinig kinderen met een verknipt wereld beeld en practische gewelds ervaring.)
.
*doet pogen bloed onder het kookpunt te houden doen*

X4I | 25-09-07 | 12:45

@ wutski 25-09-07 @ 12:36
Daar hebben ze het vast niet over het aangewaaide deel van de jongeren.

Robin Hood | 25-09-07 | 12:45

@Robin Hood 25-09-07 @ 12:43
Jena-plan scholen krijgen niet zo vaak inspectie langs nee....

overVecht | 25-09-07 | 12:44

@ overVecht 25-09-07 @ 12:35
Leert lezen, lutser. Of is de onderwijsinspectie ook niet vaak genoeg op jouw school langsgeweest?

Robin Hood | 25-09-07 | 12:43

Zie hier het resultaat van de Calvinistische opvoeding. Altijd jezelf wegcijferen voor anderen. Als ze je slaan, je andere wang toekeren. De gristelijke traditie laat geen lik-op-stuk beleid toe. Liever zachte heelmeesters...

Oerhollander | 25-09-07 | 12:43

Hier lees je hoe het eraan toegaat op een zwarte school. De leraar als dompteur

www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=8...

Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Leerlingen vinden leraren maar 'rare Nederlanders'. 'Crimineel' is een beroep met status. Bedreigingen zijn normaal. De on-Hollandse wereld van een vmbo in Amsterdam-West. 'Ze vinden ons een beetje dom, omdat we zoveel accepteren.'

Dominica | 25-09-07 | 12:43

Hehe en nu... Moeten we nu gaan roepen: We hebben het nog zo gezegd?.. Tjeemig de peemig.. Welke planeet komen deze lui

ConservatiefLiberaal | 25-09-07 | 12:42

als dat linkse rapalje zo door gaat, komt wilders vanzelf op 100 zetels

hansjestinkers | 25-09-07 | 12:42

-weggejorist-

wutski | 25-09-07 | 12:41

Misschien moeten we het gewoon anders noemen, zwarte school klinkt zo stigmatiserend, daardoor was er geen respect voor de marocaan en dit kind het slachtoffer. In '89 was was ethnische minderheid ook zo stigmatiserend, toen bedacht het WRR de allochtoon en nu is het weer wij en zij en hebben wij schuld dat zij een sticker op hun hoofd hebben en mag allochtoon ook niet meer.

spooky | 25-09-07 | 12:41

En wat vinden Maxima en de WRR hiervan?

ExtremeExtremist | 25-09-07 | 12:40

Wanneer dringt het nu eens tot links 0031 door dat commentaar op misstanden waarbij allochtonen betrokken zijn niet meteen racistisch hoeven te zijn. Geen RACIST, maar REALIST!!!

Remington.223 | 25-09-07 | 12:40

overVecht 25-09-07 @ 12:28

Grote meerderheid was Marokkaans of Turks, maar dat deed er verder niks toe.
Als je gewoon een rustige jongen was, ongeacht afkomst, dan hoorde je gewoon niet bij de groep les verstoorderaars, kleptomanen, arsonisten, etc. die net als de "rustige jongens" uit zo'n beetje elke afkomst van de school bestond. (Marokkaans, Turks, Nederlands, Indo, etc.)
Dat was op de MAVO afdeling, op de HAVO/VWO maakt het nog veel minder uit.

ssoass | 25-09-07 | 12:37

@plattekat 25-09-07 @ 12:36
respect is niet meer aan de orde.... daar is ál geen ruimte meer voor.... dit soort scholen staat in wijken waar je moet zoeken naar blanken namelijk..

overVecht | 25-09-07 | 12:37

En weer één wakker.

Nu Bos zijn kroost nog naar zo een georganiseerde ghetto en wellicht wordt er ooit nog wat aan gedaan.

CipherNL | 25-09-07 | 12:37

NOS Journaal: 'Kwart van de jongeren wil emigreren'. Raar zeg

wutski | 25-09-07 | 12:36

Wat doen die blanke kindjes dan ook op zo'n school. Tonen zeker geen respect, dat wordt ze dan gewoon bijbebracht, kunnen ze alvast wennen hoe het er in de toekomst uit gaat zien.

plattekat | 25-09-07 | 12:36

Hammar 25-09-07 @ 12:17
Dat viel mijzelf ook op inderdaad maar mocro's speelden in de vroege jaren 70 een zeer marginale rol. Maar waarschijnlijk is dat ook een kenmerkend verschil met die tijd inderdaad.

Bigi Bana Boy | 25-09-07 | 12:35

@Robin Hood 25-09-07 @ 12:32
en daar is ze weer........ hier iets posten en dan excuseren ervoor op msn....... moewhaha.

Durft de onderwijsinspectie niet meer te komen op dit soort scholen ofzeau?

overVecht | 25-09-07 | 12:35

@ Bigi Bana Boy 11:39

In je opsomming ontbreken de mocro's. Toeval? In mijn ervaring heb je in Nederland overlast van criminelen, en die komen in alle kleuren maar hier is de meerderheid der cirminelen uiteraard blank, en van de meerderheid van de mocro's, ook al zijn het officieel geen criminelen. Zelfs de heel beschaafe mocro's die ik ken hebben de islamtik De Egyptische moslims trouwens ook. Het is de wancultuur die uit de islam voortkomt die het doet. Dat is een type nazi-ideologie. Met ieder ander valt best te leven.

Hammar | 25-09-07 | 12:33

@ Lekker Belangrijk? 25-09-07 @ 12:30: adoe was lekkerrrrr ???

Putramas | 25-09-07 | 12:33

@ overVecht 25-09-07 @ 12:28

Niets leuker dan jou en MAX op stang jagen, dat weet je toch? Alleen leuke reaguurderts krijgen mijn msn, dus wat jij daar doet vraag ik me ook nog steeds af... ;)

Robin Hood | 25-09-07 | 12:32

Niks aan de hand mensen, gewoon door Islamiseren...

Adriaantjeeeeeuh | 25-09-07 | 12:32

Kudt, ik heb gisteren anjin pangang gegeten. :(

Lekker Belangrijk? | 25-09-07 | 12:30

@ gentle giant 25-09-07 @ 12:12
Anjin = hond (anjin Mohammed)
Bau tai asoe = het stinkt naar honde stront
Dit is Bahasa Indonesia (allochtonen die WEL goed geintegreerd zijn in NL.)

Putramas | 25-09-07 | 12:28

@Robin Hood 25-09-07 @ 12:21
ach daar hebben we onze verslaafde F5-ert weer heur...... Heb je niets beters te doen dan de hele dag wachten tot ik iets post om daar vervolgens tegenin te gaan lutster, gaat lekker verder msn-en met Max ofzeau...

@ssoass 25-09-07 @ 12:25
negerts (behalve dan die van de antillen) zijn ook erg gezellig......

overVecht | 25-09-07 | 12:28

-weggejorist-

Violator[xL] | 25-09-07 | 12:27

De zwarte middelbare school in Amsterdam West waar ik op zat (MAVO/HAVO/VWO) is nog altijd de beste en leukste school waar ik ooit op heb gezeten, en is zeker een van de betere in Nederland!
En geen sprake van dat blanken werden gepest, alleen "stuudjes" werden gepest ongeacht afkomst, verder waren de vrienden groepen van vervelende scooter gassies en docent terroriseerders altijd zeer multicultureel.

ssoass | 25-09-07 | 12:25

@sijtje boes 25-09-07 @ 12:18
u heeft 5 jaar onder een steen gelegen? Volgens mij riep één of andere politieke heaumeau dit soort dingen minstens vijf jaar geleden ook al heur! Helaas is ie gestopt met roken, maar toen stonden er al meer dan een miljoen mensen uit +31 achter hem...

overVecht | 25-09-07 | 12:23

DatDus 25-09-07 @ 12:05

waarvan 17 minuten door een NO-GO-area voor de witmensch..... best een opgave voor zo'n kleine kruimel zeg ik u.

Anyway, die ouders zijn serieus kansloos bezig, ten eerste om daar te gaan wonen, en ten tweede om je eigen kroost naar zo'n SgOoL te sturen.

We moeten gewoon accepteren dat die gasten er zijn -en NOOIT meer weggaan- dus het beste is om ze samen te drijven in een wijk, met hun eigen schooltjes en een 24/7 kermis ofzo en ze gecontroleerd die wijk uit te laten komen, zegmaar de Israel-Palestina variant.

Kost in het begin ff een paar centen, maar dat worden ze vanzelf zat en zullen vertrekken naar een andere heilstaat (Frankijk bv.)

maarja dat zal wel nooit gebeuren.....

QB (ja die.....) | 25-09-07 | 12:22

Wat is dit voor zieke zooi. Een hek om een bejaardencomplex zetten omdat finnen lastig zijn. Kinderen die van school moeten, op advies van leerkrachten, omdat moslims niet te handlen zijn. Je gaat je goddomme echt gast in eigen land voelen.

Droopy | 25-09-07 | 12:22

Hee! Die 'Roomblanke' school in Oog in Al.... Dat was mijn basisschool! Lachuh! :-)

MDA | 25-09-07 | 12:22

@ Zeddegeizot 25-09-07 @ 12:05
Is je vergeven, MAX dient hier op GS enkel ter vermaak. Boeiende bijdragen heeft ie toch nooit.

@ overVecht 25-09-07 @ 12:06
Heb jij niet wat beters te doen dan een beetje trollen en die site van die school ontleden? Mijn tuin opruimen bijvoorbeeld. Begin maar met die berg takken. Grof vuil komt om 4 uur, succes!

@ BYO 25-09-07 @ 12:11
Gelukkig zijn er meer goede dan slechte. Echter bezoedelt het tuig de naam van de goeden met hun wangedrag (zacht uitgedrukt)

Robin Hood | 25-09-07 | 12:21

@sjaak 12:00
LOL

Fuzzy-de-Bear | 25-09-07 | 12:20

@mezelf; meer dan de helft WAS geen blanke Nederlander.

Rest In Privacy | 25-09-07 | 12:20

gezonnen = gezinnen

sijtje boes | 25-09-07 | 12:19

@Bigi Bana Boy;
De term 'zwarte school' is nu meestal ook wat anders dan wat het voorheen was. Voorheen bedoelde men met een zwarte school dat er meer allochtonen dan autochtonen op zaten en dat waren vaak Surinamers, Hindoes en Antilianen. Ik heb ook op zo'n school gezeten; Geen etnische issues what so ever. Niets. Precies wat jij zegt; achteraf kijkend naar klassefoto's realiseerde ik me pas dat meer dan de helft geen blanke Nederlanders waren.
-
Maar nu zijn het vaak scholen waarvan 90% niet-westers allochtoon is (Marokko, Turkije, Algerije, Iran, Irak) en hier en daar een verdwaalde Surinamer of Antilliaan. Dat is een heel groot verschil.

Rest In Privacy | 25-09-07 | 12:18

Toen ik dat 15 jaar terug riep was het een schande. Je moest je kind juist op een zogehete zwarte school doen want dat was zo goed voor je kindje. Dat er geen aandacht voor jouw kindje was maar alleen voor al die achterstands allochtonen die in groep 3 de eerste woorden hollands horen, dat verzon ik maar. Schande dat ik zoiets riep. Juist leuk dat ze alleen turkse liedjes of zo leerde. Tot zoon of dochterlief opeens een leer achterstand had of zich zwaar genegeerd voelde door de juf in de klas dus zich opstandig en vijandig thuis of op school ging gedragen. Toen hoorde je opeens ... goh zoiets doet Merel, Jorisje, of Fleurtje nooit. Nee dank je de koekoek die kinderen willen ook wel eens dat de juf zich over hun werkjes buigt en aandacht geeft.
Maar zie hier nu wordt het eindelijk toegegeven en ja 15 jaar te laat in mijn ogen. We zitten met een gigatisch groot probleem, en het uithuis plaatsen van probleem kinderen of gezonnen korten op uitkering of zo lost het echt niet op. Er is structureel iets nodig om deze zooi weer in het gareel te krijgen. En dat gaat noiet lukken zolang die linkse kliek nog steeds vind dat de allochtoon in een slachtoffer rol gedouwd moet worden. En er een pappen en nat houden mentaliteit blijft bestaan.
Al die geite wollesokken er uit en de bezem door het hele bestel!!!! Dat stel zachte heelmeesters, die alleen stinkende wonden achter laat, moet weg.

sijtje boes | 25-09-07 | 12:18

-weggejorist-

Violator[xL] | 25-09-07 | 12:17

@ Bigi Bana Boy 11:39

Bij je opsomming zitten geen mocro's. Zou dat het verschil uitmaken? Denk je ook niet? Van degenen die je noemt weet ik ook uit eigen ervaring niks beroerds. Juist leuk, eigenlijk. Maar Marokkanen, dat is een andere kwestie. In Nederland heb je overlast van criminelen, in alle kleuren, maar de meerderheid blank uiteraard, en van mocro's. Hoe overzichtelijk!

Hammar | 25-09-07 | 12:17

en wederom een signaal hoe marokanen thuis worden opgevoed. Volgens mij worden ze gevoed, zonder de "op". Jammer voor de ouders van het jongetje, ze waren naief inderdaad, maar ze gaven het een kans. Echter, kutkinderen zonder opvoeding en met ouders zonder degelijke opvoeding... wat verwacht je dan eigenlijk? Antwoord: marokkaan.

BalkanPower | 25-09-07 | 12:15

-weggejorist-

Violator[xL] | 25-09-07 | 12:14

De problemen worden langzaamaan steeds meer zichtbaar. Niet iedereen is daar blij mee, maar het kan gelukkig niet langer genegeerd worden. Dat Geert erg populistisch is en soms meer schreeuwt dat suggesties doet, is jammer. Maar het wijst wel op een bepaald gevoel dat een (groot) gedeelte van onze samenleving heeft.

sunsh!ne | 25-09-07 | 12:14

@ Putramas 25-09-07 @ 12:05, ehhhh..., gaat het stamcafe straks ontploffen of zo? ( dan heb ik nieuws voor je ).

gentle giant | 25-09-07 | 12:12

@Shani;
Nee hoor. Die knullen komen vaak niet eens in de moskee en de echte koran moeten ze in het Arabisch kunnen lezen. Behalve wat slang-woorden beheersen ze de taal verder niet. Het enige waar ze hun superioriteitswaan vandaan halen is van vaders, ooms en het internet. Mix dat met een berberse bergcultuur (sterke verdediging van de eigen groep) en je bent er. Het tuig van de Riffel; daar gaat het om.

Rest In Privacy | 25-09-07 | 12:11

-weggejorist-

Boer Harm uut Twente | 25-09-07 | 12:11

"Sinds 2006 is De Cirkel een Vreedzame school. Leerlingen op een vreedzame school weten hoe ze met conflicten om moeten gaan."

Islam=vrede. Dus lees: "Sinds 2006 is De Cirkel een Ismalitische school. Leerlingen op een Islamitische school weten hoe ze met conflicten om moeten gaan."

Het invoeren van de Sharia kost gewoon wat tijd om aan te wennen voor zowel leerkrachten als leerlingen. Jammer dat deze ouders en dit kind daar niet wat meer begrip en geduld voor hebben :o.

panadol | 25-09-07 | 12:11

Gisteren bij tegenlicht zag ik een negertje die hier pas 2 jaar was een verblijfsvergunning had gekregen. vanaf t begin had hij sich aangepast, de taal geleerd en bijbaantjes genomen om te studeren. Hij zat nu in t leger en was bereid zn leven te geven voor het eerste land die hem bescherming en welvaart had geboden. Misschien wijk ik een beetje af, maar ik bedoel. Goede asiel zoekers zijn er ook hoor... Wel lang/goed zoeken, maar toch....

BYO | 25-09-07 | 12:11

"week 39
24 t/m 28 september 2007
week van de smaak (groep 1 t/m 8)"

misschien had er mee te maken dat hij niet in de smaak viel...

overVecht | 25-09-07 | 12:11

smerigh links tuigh, luistert dan ook niet naar die bralapen van de PvdAllochtonen !

Brabo_Hufter | 25-09-07 | 12:07

Is het bij voorbaat eens met MAXIMO.....

overVecht | 25-09-07 | 12:06

Je zou zwarte school in witte school moeten wijzigen, Marokkaanse in Nederlandse en de naam van het jochie veranderen in Ahmed. Als DAT was gebeurd, dan was dit voorpaginanieuws geweest op alle dagbladen en openingsnieuws van het NOS.<br>

Eagle_Eye | 25-09-07 | 12:06

@ Anjin Mohammed: bau tai asoe !!!

Putramas | 25-09-07 | 12:05

@Robin Hood 25-09-07 @ 11:50
Verdomd ouwe, ik had over je heen gelezen. Beloof ik nooit meer te doen. Je krijgt gelukkig veel bijval. Straks komt Maximo terug met een of ander inhoudsloos repliek.

Zeddegeizot | 25-09-07 | 12:05

20 hele minuten fietsen? goh... Wat is de jeugd van tegenwoordig toch zwak.

DatDus | 25-09-07 | 12:05

wopper 25-09-07 @ 12:02

Ja, dat zou goed kunnen. Ik zei ook ook.

Flodder | 25-09-07 | 12:04

Diepe zucht @ MAXIMO 25-09-07 @ 11:28
Hou toch eens op man, doe je ogen open en omhels de waarheid waar je zo bang voor bent.

SODEP | 25-09-07 | 12:04

Cyril, als die gasten je nog een keer lastigvallen, mag je Ome Albert wel even bellen hoor....

Die pakt de azijnbode van papa en mama wel even om die vlegels mee om de oren te slaan (en ze vervolgens head first van een minaret te gooien, want als er in Iran geen homo's wonen, zijn ze allemaal naar zuilen geëmigreerd.)

Albert Heijnstein | 25-09-07 | 12:03

Wat is dat nou weer voor onzin: "na elk incident ging de schoolleiding met de dadertjes om de tafel"!
Als je pest krijg je straf en als je het blijft doen flikker je op naar een andere school. Klaar. Wat een kudtschool"leiding".

Granaatappel | 25-09-07 | 12:03

Daar moet iets aan gedaan worden, ha, dat kennen we.
Eerste jaar: Dat is schandalig Daar moet iets aan gedaan worden.
Tweede jaar: Legt u het nog even uit. Ja, nou herinner ik het me. Daar moet iets aan gedaan worden.
Derde jaar: Is daar nog steeds niets aan gedaan? Dat is schandalig!
Vierde jaar: Ja, ik herinner het me. Het is schandalig dat daar nog steeds niks aan gedaan is Maar u moet voortaan niet meer mij wezen, ik heb een nieuwe functie in een andere commissie, ik wens u veel sterkte.

Hammar | 25-09-07 | 12:03

@Flodder,

Gelul!
De schotel, de indoctrinatie thuis en de voorbeelden van hun oudere broers zorgen ervoor dat die koters op school zo'n grote smoel hebben en gewelddadig zijn/worden.

wopper | 25-09-07 | 12:02

Heeft Wilders al kamervragen gesteld?

Flodder | 25-09-07 | 12:02

Voor de liefhebbers van eugenetica, hoe lossen we dit ook alweer op?

Fleauxe | 25-09-07 | 12:01

@Lord-Space 25-09-07 @ 11:47
Waarom zijn het altijd de mensen die nog niet eens een werkwoord kunnen vervoegen die zich voorstaan op hun superieure ras? Compensatiedrift?

sjaakdeslinksesul | 25-09-07 | 12:00

@MAXIMO 25-09-07 @ 11:28
Uhu, net alsof kinderen op de basisschool uberhaupt weten wie Wilders is. Als dat soort mannetjes van die leeftijd af al van hun pappie en mamma te horen krijgen dat Geert de hollandse satan is, dan is het nog veel erger dan ik al dacht. Maar mij verbaast inmiddels al weinig meer.

padjakker deluxe | 25-09-07 | 12:00

Ho ho GeenStijl. Het is niet eng rechts, maar de waarheid.
Hier in de stad zitten ook kansenjongeren (getint), en kansenjongeren (getint) zijn alleen matties met kansenjongeren (getint). Wil je als een van hen gezien worden als slagroombek, moet je als die kansenjongeren (getint) praten, leven en doen. En ze schelden alleen richting blanken.
En vervolgens huilie doen dat je niet geaccepteerd wordt in de samenleving.

BeunDeHaas | 25-09-07 | 12:00

@Bigi Bana Boy 25-09-07 @ 11:42
De ogen zijn dus nog niet geopend. Welke oetlul stuurt zijn blanke kind tegenwoordig nog naar een 100% zwarte school puur "uit principe"? Dan heb je gewoon geen idee wat er speelt in Nederland. Dan lees je inderdaad alleen maar de Volkskrant en het SP partijblad.

fzwart | 25-09-07 | 12:00

@ overVecht 25-09-07 @ 11:57

Die kiddo's hebben een beetje teveel invloed als je het mij vraagt...

Robin Hood | 25-09-07 | 11:59

joepie!!!!!!profielschets van de gevaarlijke mogelijke daders cq. verdachten!http://www.obs-decirkel.nl/foto/driewieler.jpg

overVecht | 25-09-07 | 11:59

Toch pijnlijk als je geconfronteerd wordt met het bord dat je voor je eigen kop hebt he

IDSMadDog | 25-09-07 | 11:59

@overVecht 25-09-07 @ 11:57
hahaha, om de spikplinternieuwe laptops mee te jatten ja.

sjaakdeslinksesul | 25-09-07 | 11:58

Lord-Space 25-09-07 @ 11:47
Sorry, ik geloof minder in ras dan in cultuur. Ook t.a.v. jouw onderbouwing blijf ik daarbij. Maar dat landt bij jou toch niet dus ga ik die discussie ook maar niet aan. Jij gaat voor mij in je denken over een grens die ik niet kan waarderen. Laat maar dus....

knurfie | 25-09-07 | 11:58

Mijn hart breekt, echt waar

colonnecinco | 25-09-07 | 11:58

"Sinds 2006 is De Cirkel een Vreedzame school. Er wordt gewerkt met een programma dat het sociale en emotionele klimaat in klas en school verbetert. Leerlingen op een vreedzame school weten hoe ze met conflicten om moeten gaan. Zo wordt een Vreedzame School een gemeenschap, waarin iedereen (leerlingen, personeel, ouders, ondersteunend personeel) zich betrokken en verantwoordelijk voelt. Een omgeving waar mensen op een positieve manier met elkaar omgaan. Het is een school waar leerlingen een stem hebben, en waar leerlingen invloed kunnen uitoefenen op het klimaat in de klas en school, op hun eigen leeromgeving en hun eigen ontwikkeling."

Als ik dit lees zou ik mijn kind er ook zeau heensturen.....

overVecht | 25-09-07 | 11:57

DT71 25-09-07 @ 11:35

Ben ik met je eens volgens mee heeft de gemiddelde turk het ook niet zo op de Marokkanen, de turkse vechtsportleraar van mijn zoontje in ieder geval zeer zeker niet.
Die baalt dat turken ook aangekeken worden op het kut gedrag van het Marokkaanse uitschot.

nostraflamoes2 | 25-09-07 | 11:56

Die Fintjes toch....

Bob Sleeuwijk | 25-09-07 | 11:56

-weggejorist-

hansjestinkers | 25-09-07 | 11:56

Het is nogal ziekelijk je kind voor een sosjaal eksperiment (leuke linkse dingen) te gebruiken. Is er geen OvJ die de betrefende ouders eens onder de loep neemt?

Egerius | 25-09-07 | 11:55

Duidelijk de schuld van Wilders! Dat krijg je er nou van, die kansenjongetjes kijken ook naar Nova en nemen deel aan het Maatschappelijk Debat dat de laatste tijd door die Mozart zo is verhard. Dat zo'n Cyril (alleen de naam al! Dan vraag je om problemen...) het dan voor zijn melk-kiezen krijgt is alleen maar te begrijpen en hij moet sowieso niet zeuren - en zijn er wel voor minder aan het mes geregen en dat gebeurt hem tenminste niet. Of: nog niet.

Als hij gewoon moslim was geworden was het trouwens ook zo'n vaart niet gelopen; waarom moet je nou weer zo nodig anders zijn en je eigen cultuur willen behouden? Integreren zal je, laffe rat met je blonde haar.

vraagstaart | 25-09-07 | 11:55

Ja, een triest geval van pesten, itt een hoop reaguurders kan ik er niet heel veel meer van maken. Maar vast weer een goed GS-topic voor alle onderbuiken die aan flinke diarree onderhevig zijn. Er zou in eerste instantie niet zoiets moeten bestaan als zwarte scholen of witte scholen. Scheve verhoudingen werken pesten in de hand. Een donkere jongen in een klas met alleen blanken kan het ook wel eens moeilijk krijgen. Wel opvallend dat zulke jonge kinderen al hun moslimidentiteit inzetten om angst in te boezemen. Blijkt maar weer dat kinderen en dus ook de bullebakjes heel goed voeding hebben met de media die het te pas en te onpas over DE 'gevaarlijke' moslim hebben. De hysterie in het integratiedebat werkt ook zulke excessen in de hand.

Flodder | 25-09-07 | 11:54

@Comrade 25-09-07 @ 11:52
volgende keer gewoon papa fin ros op ze bek verkopen.....

overVecht | 25-09-07 | 11:54

Arm jongetje, je zal maar PvdA-ouders hebben! Ik zou behalve van school ook van papa en mama veranderen, in het belang van de kleine Cyril (die voornaam alleen al!)

fluh | 25-09-07 | 11:52

Mijn roomblanke neefje heeft antilliaanse, surinaamse en turkse vriendjes. Die willen vaak wel met hem, maar niet met zijn nederlandse vriendjes spelen. Maar het is een populair ventje en hij heeft geleerd keihard van zich af te meppen als ze hem lastigvallen. Ergo ouders van Cyriel en schoolleiding: geen "kringgesprek met slachtoffer en daders", maar gewoon op een vechtsport sturen, want die taal wordt dus wel verstaan.

sjaakdeslinksesul | 25-09-07 | 11:52

Twan, doe es de camera starten.
Volgensmij kan je hier best een leuk itempje van maken.

appeltje | 25-09-07 | 11:52

Lekker je kind opzadelen met je eigen verwrongen ideologietje, fijne ouder ben je dan. Wil je cultuur bijbrengen? Laat hem met een dagkaart lekker alle tramlijnen van de HTM af gaan.

De marokindertjes en hun gedrag worden dus gedoogd door de school. Fijne leerplek, zou er mijn kind meteen vanaf trekken. Gedogen van discriminatie en racisme (want dat is het) heeft geen plaats op een school.

20 Minuten fietsen lijkt me overigens ook geen ramp, heb jarenlang niet anders gedaan.

Tobus | 25-09-07 | 11:52

Schande dat die school niet veel harder optreed. Na 2 waarschuwingen week schorsen, dat soort werk. Op deze manier worden ze alleen maar beloond. Pesten = leuk en goed. Ja dan hou je Kanaleiland-toestanden.

Wanneer wordt er eens harder opgetreden tegen dit soort belachelijke toestanden.

Ouders waren welluicht wat naief met hun laatste kind, maar bij de anderen waren er blikbaar (minder tot geen problemen.

Espro | 25-09-07 | 11:52

... even een verhaaltje uit de werkelijkheid, jongelui: mn dochter van 12 zit sinds 3 weken op het voortgezet onderwijs. Grote gecombineerde scholengemeenschap. Na 2 weken kwam ze huilend thuis: grote blauwe plek op dr arm. Kutmarrokaantje had r geknepen. De reden: De jongen had haar pen van tafel gegrist en door de klas gesmeten. Toen ze zich daarover beklaagde bij de leraar vond de Rifbewoner het noodzakelijk om haar na de les even op te wachten en te "straffen". Gisterenavond was het ouderavond. 2 van die alto juffie's voor de klas, die ons verveeld het huiswerksysteem gingen uitleggen. Toen ik de behoefte voelde om dit voorval te bespreken werd er na 2 zinnen ingegrepen door 1 van de alto juffies. "Ik wilde de etnische achtergrond van de leerlingen er graag buiten laten, meneer!" Snerpte de terechtwijzing door de klas. Nou dat dacht ik GODVERDOMME niet, jongedame!!! Dat heeft er ALLES mee te maken! Als jullie niet ingrijpen, zal ik dat als vader zelf moeten doen! Waarschuw die apen maar vast namens mij!
Het Probleem van Onderwijs in NL: Softe Trutten voor de klas, Rifapen zonder respect voor blanken, heidenen en vrouwen dr in. And that's the truth, Ruth!

Comrade | 25-09-07 | 11:52

@de Korporaal 25-09-07 @ 11:49

Dan heb jij zeker ook al die aanranding gemist uitgevoerd door 8 tot 14 jarige kansenjongeren he en de lijst is nog veel langer

Kloothommel | 25-09-07 | 11:51

Opvallend citaat uit het AD artikel:
"Vanwege de goede sfeer. En daarnaast goed voor hun kennis van andere culturen,’’ zegt moeder Laura"
Dat kennis maken met andere culturen is wel gelukt lijkt me. Welkom in Nederland, hippie.

Moenen | 25-09-07 | 11:51

Waar twee kampen zijn hebben er twee schuld, had ie maar niet blank moeten zijn..... gewoon een hekplaatsen om zijn schoolbankje.

overVecht | 25-09-07 | 11:51

Ach ja, wat geld erbij en dan wordt het vast beter [/sarcasme]
Ik heb een school op loopafstand, maar daar gaan mijn kinderen mooi niet heen om dit soort gezeik te voorkomen. Ik heb er geen probleem mee als er OOK wat gekleurde/moslim/allochtone kinderen op school zitten, variatie is goed, maar het percentage moet niet te hoog zijn. Geeft je kinderen een betere kans op een goede opleiding en minder kans op racistisch/seksistisch/homofoob gezeik

middleoftheroad | 25-09-07 | 11:51

Nieroth 25-09-07 @ 11:46
Speak for yourself zou ik zeggen. Vroeger hadden wij een surinaams jongetje in de klas (de enige in het calvinistische k*dorp) en die werd absoluut niet gepest,.. nou ja in ieder geval niet om zijn uiterlijk. Wel leuk toen Gerald Vanenburg langs kwam..

wilmeister | 25-09-07 | 11:50

@ Zeddegeizot 25-09-07 @ 11:46
Dat had ik ook al gezegd, alleen dan wat vriendelijker. Het is nog vroeg en we moeten de hele dag en avond nog met MAX kunnen doen, he? Of zou ie nu al eenzaam ende alleen in een hoekje huilie zitten doen?

Robin Hood | 25-09-07 | 11:50

@ Kloothommel 25-09-07 @ 11:43
Ik heb de radicalisering van de 5 tot 9 jarige basisscholieren even gemist, maar ja, blijkbaar is het wel gebeurd... Ik denk dat al met al de allochtone-kloodtzakjes-bom in Utrecht binnenkort eindelijk gaat barsten.

de Korporaal | 25-09-07 | 11:49

@Nieroth. De kans is vrij groot dat de door jou genoemde jongen juist de kewle negert uit kan hangen.

Peer de Krijp | 25-09-07 | 11:49

Amalia ging toch ook naar een openbare school?, toch niet de cirkel?

gentle giant | 25-09-07 | 11:48

Kansenschool, prachtschool, school waar "de Nederlander" niet bestaat...

Opse Hontjus | 25-09-07 | 11:48

Ik weet niet of ik dit nu PRACHTIG of TRIEST moet vinden. In iedergeval dubbelzielig voor dat jongetje: opgroeien in een links gezin in een land dat bestuurd worden door linkse bio's.

Mordax | 25-09-07 | 11:47

DT71 25-09-07 @ 11:35 Praat geen onzin. Marokkanen zijn moslims en kennen de koran. Helaas vooral die delen die preken dat ze Uebermenschen zijn vergeleken bij de kuffar en die dus slecht mogen behandelen.

Shani | 25-09-07 | 11:47

En wat zou er gebeurt zijn, als het precies andersom was?
Alle blanke kindertjes die één marokaan pesten, omdat hij Marokkaan is?
Dan was de wereld te klein en zou de Partij van de Allochtonen moord en brand schreeuwen.

ik lul ook maar wat | 25-09-07 | 11:47

@Commentaarder
Je zit op de verkeerde site. Hier is het hakken op links en bruin.

oja? | 25-09-07 | 11:47

knurfie 25-09-07 @ 11:38
Het heeft niet alleen met islamisme te maken, maar ook rasseneigenschappen spelen een rol. Of wou je gewoon ontkennen dat alle Afrikaanse landen 'toevallig' diep in ellende zitten, nadat ze zich gingen dekoloniseren? Tijdens de kolonisatie waren het juist welvarende landen.

En zeg niet dat kolonisatie alles kapot gemaakt heeft. Nadat Duitsland helemaal platgebombardeerd werd, blaasde BRD in de jaren '60 weer een aardig deuntje mee op de wereldpolitiek en economie.

Lord-Space | 25-09-07 | 11:47

King of Controversy: KOM D'R MAAR IN!

Robin Hood | 25-09-07 | 11:47

kvraag me af hoe ze ons nu in profiel gaan afschilderen :L

chew | 25-09-07 | 11:46

Ik word hier niet goed van, maar veel hoop op progressie is in deze ver weg. Ik zag gister op TV hoe de heren v/d landmacht zich allen niets dan positiefs lieten ontvallen over hun collega die graag in djelebba rondhuppelt (Islamitische jurk) Dat is onderdeel van een trend, en dankzij heren als Maximo, die het graag blijven opnemen voor deze multiculturele verrijkingen blijven mensen als ik racist genoemd worden. Socialistisch sujet...

Fleauxe | 25-09-07 | 11:46

Gooi een pikzwart jochie op een alleen maar blanke school (die der niet zijn gelukkig) en ook daar gaan de jochies van 8 het kindje pesten wat anders is. Vrij logisch, in elke klas en op elke school is er wel iemand die gewoon de lul is, dat is kut, maar is niet anders op die leeftijd. Beetje vragen om problemen dit gewoon, kom er maar weer in Wilders, kan je weer gebruiken om "politiek correct" de nazi uit te hangen.
Die ouders zijn ook sowieso niet goed wijs, ze waren eerst extreem links door hun kind daarheen te sturen. Bevalt het niet? Nou dan gaan we gewoon op de enge rechtse toer toch!

Nieroth | 25-09-07 | 11:46

@MAXIMO 25-09-07 @ 11:28
Ongelooflijke domme politiek correcte mongeaul. Negenjarige mocro's in Zuilen hebben Wilders horen praten op de buis en hebben daarom besloten hun blanke klasgenootje te treiteren? Uit protest? Als politieke daad? Ik hoop dat je lekkere blanke dochter elke dag op school wordt betast en uitgemaakt voor HOER door die lieve mocro's op haar school. Dan kan je nog meer onzinnige verbanden richting de Grote Blonde Leyder leggen.

Zeddegeizot | 25-09-07 | 11:46

@redactie, Wat een kudt-ouders dat ze de foto van hun kindje in het AD laten zetten. Ik vind dat het fotootje van GS verwijdert moet worden. Zo een jochie van 9 jaar oud moet je toch beschermen tegen zijn roekeloze ouders.
.
Alleen daders mogen op de foto.

tipo | 25-09-07 | 11:46

@ Chew

Vraag aan iedereen wat ze van marokkanen vinden, zelfs een beschaafde marokkaan zal je een thee time lang bezig houden.

Gewoon keihard aanpakken... Vooral de ouders en dan die kinderen van ze!

Vist | 25-09-07 | 11:45

Jullie moeten niet zo zeiken, dat mannetje en zijn ouders hadden gewoon moslim moeten worden. En een beetje Marokkaanse les voor dat mannetje had ook goed geweest. Als zijn moeder zich nou ook een beetje had aanpast en een hoofddoek was gaan dragen dan was het veel beter afgelopen. Je moet natuurlijk wel wat voor je kind overhebben...

ConfuZor | 25-09-07 | 11:44

@de Korporaal 25-09-07 @ 11:38
Als je 10 jaar geen media gezien hebt dan ben je als ouders inderdaad niet stompzinnig, maar met al het 'nieuws' van de afgelopen 10 jaar nog steeds denken dat alles nog het zelfde is als 10 jaar geleden dan ben je gewoon DOM.

Kloothommel | 25-09-07 | 11:43

School is ook niet belangrijk meer, het wegpesten van dit schattige überariërtje wel =O

MistahMastah | 25-09-07 | 11:43

@chew 11:39,
Helemaal met je eens!

fuckje | 25-09-07 | 11:43

fuckje 25-09-07 @ 11:31 En er is altijd wel weer een idioot te vinden die in dat l*l-excuus trapt en "de dialoog aangaat.* Gevolg: einde discussie over het foute gedrag en geen consequenties. Het werkt dus gewoon, vandaar dat er van deze tactiek zo vaak gebruik wordt gemaakt. Wie is er dan dom? De dialogende sukkel toch...

Shani | 25-09-07 | 11:43

troked Dat kan inderdaad een witte zijn, maar vergeet niet dat schrizofrenie tien keer meer voorkomt door inteelt oa dan bij witten. Dus de kans dat het een witte is, is 10 keer zo klein.

lijn5 | 25-09-07 | 11:43

Het ad wordt gezien als azijnbodekloon? das nieuw voor me.....

falende schoolleiders schuiven hun mislukking af op kinderen van lagere schoolleeftijd?

waarom wordt die directie niet aangesproken?

commentaarderer | 25-09-07 | 11:43

Ik rij nog liever iedere ochtend anderhalf uur om...

Peer de Krijp | 25-09-07 | 11:42

Nou, Geert Wilders heeft in elk geval een aanhanger in spé erbij.

En dit: "Hij had twee vriendjes. Die begonnen hem steeds vaker te slaan en te pesten. "

Deze ouders denken dat pesten bij vriendschap hoort....

Quichegerechtigde | 25-09-07 | 11:42

en bigi bana boy misschien fluisteren de mocro papas wel haat in jegens joden e.d. wat bij jou gelukkig niet is gebeurd omdat ik er van uit ga dat je ouders geloven in vrijheid

chew | 25-09-07 | 11:42

fzwart 25-09-07 @ 11:23
Lul niet zo stom. Ze zijn er nog wel de Groentemannen en Vogelaars van deze wereld maar inmiddels zijn bij links ook de ogen wel geopened sinds Fortuijn hoor. Je zit te veel met een beeld van 10 jaar terug in je hoofd.
De toon en aanpak zal uiteraard bij links anders zijn dan bij bijvoorbeeld Wilders maar het besef dat het 5 voor 12 is. is ook daar inmiddels wel aanwezig.

Bigi Bana Boy | 25-09-07 | 11:42

ROTFL.
Sneu voor de koter, maar zulke ouders zijn zo dom, dat het weer lachwekkend is.

kapotte_stofzuiger | 25-09-07 | 11:41

Naief inderdaad; Een van de redenen voor mij om naar een plattelands gemeente te gaan verhuizen. Ik wil mijn kinderen graag zo lang mogelijk "schoon" houden.

wilmeister | 25-09-07 | 11:41

MAXIMO 25-09-07 @ 11:28
Ben jij toevallig een oud communist? Je bent namelijk zeer bedreven in het ontkennen van de waarheid en het opzettelijk treiteren.

chinaski | 25-09-07 | 11:40

zullen we voortaan het woord moslim vervangen door marrokaan want wat dt71 zei is waar en de problemen in nederland worden veroorzaakt door marrokanen niet door die andere landen die zijn blij dat ze hier mogen komen

chew | 25-09-07 | 11:39

Wie schrijft dit ? Fleisch. Waar gaat het over? Doet er niet toe. Hoe lang duurt het tot Pvda sneer kijgt? Derde zin. Derde zin pas? Vlees ben je ziek?

finnish humor | 25-09-07 | 11:39

Volgens mij zit de crux voornamelijk in de scheve verhoudingen, die op zwarte scholen helemaal uit balans zijn. Ik herinner mij uit mijn eigen middelbare schooltijd dat ras en geloof helemaal niet zo'n issue waren. Blanken, Surinamers, Italianen, Spanjaarden, Joodjes .. alles liep door elkaar heen en eigenlijk stond ik, en anderen, er nauwelijks bij stil en het leverde zeker geen spanningen op. Eerlijk gezegd ben ik mij later pas gaan realiseren waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen. Ik had twee joodse vrienden en pas jaren later drong het tot mij door dat joods waren. Niet dat het er toe doet maar om aan te geven hoe kinderen normaal gesproken denken en reageren.

Bigi Bana Boy | 25-09-07 | 11:39

Net zo makkelijk als een stelletje randdebielen die geloven dat TBS-ers genezen kunnen worden, zijn er lutsers die hun kinderen BEWUST naar zwarte scholen sturen. Hoe naief kun je zijn ? Ik snap het niet, en ik doe écht mijn best.

Anjin Mohammed | 25-09-07 | 11:39

Je moet ook gewoon lekker in je eigen zuil blijven zitten. Ik surf ook alleen naar geenstijl.nl.

oja? | 25-09-07 | 11:38

Dus onze belastingen worden verhoogd om die kansenjongeren van een mooiere school te voorzien. Pavloviaanse conclusie van het kansentuig: onNederlands gedrag wordt beloond. PvdAllochtonen: Bedankt.

Vogelbeest | 25-09-07 | 11:38

Bijzonder naïef om je kind op een school te plaatsen waarvan de leerlingen de haat tegen de oorspronkelijke bevolking met de paplepel krijgen ingegoten. Dergelijke ouders zouden zich eens in de multikul-materie moeten verdiepen in plaats van kritiekloos achter de linkse en 'humanistische' ideologie aan te lopen. Hopelijk kunnen hun breinen nog gedeprogrammeerd worden.

wijsvinger | 25-09-07 | 11:38

@ Kloothommel 25-09-07 @ 11:31
Tuurlijk, maar focus dan op het feit dat er iets veranderd is... Dat is iets om je kwaad over te maken, niet simpleweg het gedrag van de ouders als stompzinnig afschrijven.

de Korporaal | 25-09-07 | 11:38

@krijg 'n hele dikke

De helft van de reacties hier kan weer de prullenbak in.
"Het gedrag van een minderheid van vaak labiele leerlingen met een zeer geringe impulscontrole beheerst het leven op beide scholen."
Dus dat kan die dikke labiele grote nederlandse jongen ook zijn...

troked 23 | 25-09-07 | 11:38

@ Lord-Space 25-09-07 @ 11:24 / 11:30
Ik word een beetje misselijk van je blank - zwart betogen. Blank, zwart, rood geel: maakt me allemaal geen reedt uit. Moslim, christelijk, boedhist, heiden allemaal ook helemaal niet. Waar het wel omgaat is cultuur en de principes van integratie. Of je past je aan, of je gaat maar terug. Dat heeft voor mij niets met huidkleur of geloof te maken, anders dan het statistische feit dat veel mensen met andere culturen een ander kleurtje hebben en het fenomeen dat veel misstanden zogenaamd uit naam van het islamitisme ontstaan en dat gelijktijdyig onze zogenaamde correctie politici het niet willen of durven inzien dat het aanpakken van culturele integratieproblematiek los gezien kan worden van de vrijheid van geloof.

knurfie | 25-09-07 | 11:38

Prima kansenjongetjes, pest die jongen maar... in ongeveer 15 jaar verdient Cyril a 4 keer jullie salarisjes bij elkaar en mogen jullie z'n toilet schoonmaken.

alpha_mannetje | 25-09-07 | 11:38

Tja, ogen even opendoen en dan zie je plots dat de blanke Nederlander veel minder racist is en veel minder discrimineert dan in Marokko, Turkije, Suriname en de Antillen gewoon is.
Links = oogkleppen

OpenDeur | 25-09-07 | 11:38

bestaan er ook zwarte gevangenissen? daar is namelijk wel behoefte aan.

Patrick Zweedsey | 25-09-07 | 11:37

De term "verzuiling" krijgt wel een heel nieuwe dimensie zeau... of eigenlijk niet. 'Wij' wisten dit allang. Weer een gevalletje voor de lange lijst *kuch*incidenten, doorlopen mensen; niets aan de hand.

Koekje-dr-bij? | 25-09-07 | 11:36

Bedank dan vooral Van Thijn, Wallage, D'Ancona en Dales die het allemaal zo'n verrijking vonden. Intussen zijn we een invasie verder die miljarden kost, zorgt voor tekorten in de zorg, in de pensioenpot, in de woonsector, op de weg en in het onderwijs en zorgt voor pesterijen en onveiligheid in de grotere steden. En toch blijven die linkse eykels hun ogen sluiten en politiek correcte poep praten... totdat zoonliefje bont en blauw thuiskomt. Inmiddels is het te laat, de multiculturele ramp is compleet. Er is maar één oplossing: Diep in de buidel tasten en een ongelooflijke oprotpremie bieden om minimaal 1 miljoen allochtonen te bewegen tot vrijwillige en permanente terugkeer.

Zeddegeizot | 25-09-07 | 11:36

Ome geert hoeft helemaal geen campagne te voeren, dat doen de moslims wel voor hem.

Kloothommel | 25-09-07 | 11:35

@Shani;
Wedden dat 99% geen arabisch spreekt en de koran niet kent? Het is gewoon Marokkaans gajes. Zoals gewoonlijk. Vraag aan de gemiddelde Turk wat hij van Marokkanen vindt. Neem er een bak koffie bij, want het kan een heel verhaal worden.

Rest In Privacy | 25-09-07 | 11:35

@ MAXIMO 25-09-07 @ 11:28

Idioot dat je d'r bent. Hoe krijg je het in goedsnaam voor elkaar om Geert de schuld te geven als een paar Marokkaanse kudtkoters een schattig jongetje in elkaar trimmen en dat blijven herhalen?
De ouders hoopten de kids een goede basis mee te geven. Dat is nu wel gebeurd bij Cyril: hij kan later als ie groot is mooi op ome Geert gaan stemmen!

Robin Hood | 25-09-07 | 11:34

Haha, net goed! Die ouders zijn slachtoffer geworden van hun eigen vooroordelen!

Dr. Faustus | 25-09-07 | 11:33

dat jochie heeft iig genoeg technieken geleerd om straks wraak te nemen op z'n ouders

Blaenzo | 25-09-07 | 11:33

Niet zeiken: die school is alleen maar geïslamiseerd. Je weet wel, waar die enge man met dat blonde haar zo op tegen is...

Shani | 25-09-07 | 11:33

mmm vvd in de regering 2 kinderen gelukt pvda regering mislukt ik zie verbanden jongens

chew | 25-09-07 | 11:33

In de grote steden is dat al lang aan de gang.
Als een Nederlands kind in de minderheid is (wat tegenwoordig vaak het geval is) wordt het vaak gepest door moslims.
Het zal alleen maar erger worden naarmate de islamisering van Europa verder gaat.
Trouwens vreemd dat dat kind naar een andere school moet en de pestkoppen gewoon kunnen blijven zitten.
Zou dat ook gebeuren als het kind een moslim was en de pestkoppen allochtoon waren??????????

Bijstandtrekker | 25-09-07 | 11:31

@de Korporaal 25-09-07 @ 11:29

Snap het stukje, die oudere kinderen zijn 10 jaar geleden naar die school geweest, zou er misschien iets veranderd zij n de afgelopen 10 jaar???????

Je hebt gewoon een plaat voor je kop als je denkt dat nog steeds alles hosanna is.

Kloothommel | 25-09-07 | 11:31

Ouders aangeven voor kindermishandeling!

dat dat pikkie maar gouw op de spaurtschool mag gaan om op te groeien als een sterke
motherfucker waar ze voor zullen buigen.

appeltje | 25-09-07 | 11:31

@krijg 'n hele dikke;
Ik heb geen tijdmachine om terug te gaan naar een speech van 16-6-2005. Jij wel?

Rest In Privacy | 25-09-07 | 11:31

Vanmorgen waren hun neefjes uit Utrecht op radio 1. Die EISEN repseckt van de politie, want zij doen helemaal niets verkeerds.
Dat is hun instelling, het ligt ALTIJD aan de ander.

fuckje | 25-09-07 | 11:31

Kinderen moeten gewoon naar gemengde scholen, "zwarte" of "witte" scholen zuigen gewoon.

MAXIMO | 25-09-07 | 11:31

*was gelukig al een jaar eng rechts geworden en heeft pech dat er joods bloed in zit anders was ik extreem rechts geworden*

Burgerlijke ongehoor | 25-09-07 | 11:30

-weggejorist-

Lord-Space | 25-09-07 | 11:30

Geert wordt op z'n wenken bediend, maar misschien kan ons Jan nog een link leggen naar het verleden, he Jan ?

Bertus Bolknak | 25-09-07 | 11:30

(verslechtert)

de Korporaal | 25-09-07 | 11:30

Het is geen zwarte school maar een pracht school in een pracht wijk

Jan1800 | 25-09-07 | 11:30

Je zal maar zulke ouders hebben. Te triest voor woorden...

Net niet... | 25-09-07 | 11:29

@ Kloothommel 25-09-07 @ 11:25

Lees het stukje, bij de twee andere kinderen ging het goed. Ergo, de situatie verslechterd en dat is nauwelijks de schuld van die ouders natuurlijk.

de Korporaal | 25-09-07 | 11:29

Duurt niet lang meer of de oorspronkelijke bevolking zit in Nederland (ook) in reservaten

Telegraafhoerrr | 25-09-07 | 11:28

man o man duurde even maar resultaat mag er zijn,leve links nederland

hansjestinkers | 25-09-07 | 11:28

Wij hebben de indruk dat pesterijen en discriminatie door Marokkaanse jongens tegen Nederlandse alleen maar toenemen in Zuilen."
Zie daar het Wilders-effect.

MAXIMO | 25-09-07 | 11:28

eigenlijk is het gewoon te gek voor woorden... diepe zucht....

dragontje | 25-09-07 | 11:27

LOL @ Fleisch "Maar hoe groot is de plaat voor je idealistische hoofd wanneer je kind" linkse mensen prijzen zich altijd slimmer, nobeler, beter etc., en vooral de verbetenheid 'voet bij stuk' te houden, spreekt alles waar zij voor staan toch al tegen. Respekt voor deze familie Teissier, soms moet je hard vallen maar als men er van leert...
Gelukkig dat dit geen succes is, en het ongelijk behaald is "er iets voor over hebben om het ongelijk van populistisch Nederland te bewijzen"...........

Opzekers | 25-09-07 | 11:27

Maxima zeg er eens wat van. Marokanen bestaan zeker wel. Heb het stuk gisteren al gelezen. Als je dat kan doen zonder woest te worden van binnen dan kom je van een andere planeet. Preventief ruimen die school en snel!

derkcs | 25-09-07 | 11:27

Heeft nog lang geduurd. Alleen eeuwig zonde dat zo'n onschuldig kindje de rest van zn leven met een dergelijk trauma rond zal blijven lopen...

Robin Hood | 25-09-07 | 11:27

Stem Rita!

Simon Sez | 25-09-07 | 11:25

Het is eenbeetje triest het te contateren, maar ik zou m'n kind ook niet graag naar een zgn. zwarte school sturen. Dat heeft helemaal niets met discriminatie te maken, maar puur met de wens je kind de beste kansen te geven en de statistieken die je er dan naast legt. Ik ben dan ook blij dat ik de keuze niet hoefde te maken, want onze regio is nogal allochtonen-arm. Jammer voor dit jochie, zulke naieve ouders.

knurfie | 25-09-07 | 11:25

Welkom!!!

Roeieber | 25-09-07 | 11:25

Wat ben je een ongelovelijke KUT ouder als je je kind willens en wetens naar een zwarte school stuurt.

Kloothommel | 25-09-07 | 11:25

Treurig verhaal. Kunnen we PvdA niet PvdF gaan noemen? Partij voor de Finnen. Oh oh oh, wat werk die maakbare multiculti maatschappij prachtig. Niks tegen fGroentemannetjes hoor, maar waarom mag je die net aanspreken als iets fout loopt?

Neptukker | 25-09-07 | 11:24

-weggejorist-

Lord-Space | 25-09-07 | 11:24

Voor zulk soort ouders vind ik dus dat er een soort van 'sanity-test' moet komen, waarvoor ze een diploma/certificaat voor dienen te hebben alvorens ze kinderen MOGEN hebben. Hoe halen zulke mensen überhaupt zulke ideeën in hun hoofd?
.
Overigens inderdaad erg dat er nog zulke 'zwarte' c.q. islamitische scholen bestaan. Broeinesten zijn het.

Tuvai | 25-09-07 | 11:23

Botte Hond, kom er maar in!

Fuzzy-de-Bear | 25-09-07 | 11:23

“Wij hebben de indruk dat pesterijen en discriminatie door Marokkaanse jongens tegen Nederlandse alleen maar toenemen in Zuilen. Daar moet iets aan gedaan worden eng rechts niet mer realistich verwarren he

chew | 25-09-07 | 11:23

Nu moet de rest van links Nederland eens de ogen openen en inzien wat een kwaad we in huis gehaald hebben. Maar ja, al zou links het inzien, toegeven doen ze het niet. Ze gooien er gewoon weer een berg subsidie tegen aan en gaan verder leven met oogkleppen op.

fzwart | 25-09-07 | 11:23

Mensen, mensen geeft die mensen de tijd om te integreren...
Heus, alles komt goed. Vraag maar aan Hanneke (of Geert?)

dreefneef | 25-09-07 | 11:22

"zwarte school" kan dat eigenlijk nog wel? Ik opteer voor Kansenschool

drijflijk | 25-09-07 | 11:20

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken