Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ambassade Manilla onder vuur

salades van Joma, verrassende lekkere salades van Joma Onvervalste Holland-haat op de Filippijnen. Komt door de arrestatie van communistenleider Jose Maria Sison, afgelopen dinsdag in Nederland. Sison is een soort van Jan Marijnissen, maar dan met wapenkennis. Vandaar de steun uit verwachte hoek. De ambassade is inmiddels gesloten en het ministerie van BuZa adviseert reizigers naar Filipijnistan een low profile en af en toe te bukken.

Reaguursels

Inloggen

Een beetje vreemd dit allemaal omdat deze MR Jose niet geliefd is door 99% van de Filippijnse bevolking. Hij is z'n leven daar niet zeker vandaar dat hij hier mocht blijven - zelfs zonder asiel status.

...... dus een beetje onzin dat negatieve reisdvies van BuZa ..... de meeste Filipinos zijn blij met z'n arrestatie.
.

Ervarings_deskundige | 01-09-07 | 23:40

saidfred 31-08-07 @ 13:10 Niet alleen Jan M.(Sp) heeft wat dit betreft boter op het hoofd, vlak Jan P.(Pvda) niet uit. www.hetvrijevolk.com/?pagina=4303&...

multidifficulti | 01-09-07 | 15:57

“Het Internationaal Comité Defend veroordeelt met klem de ‘Gestapo-stijl’ waarop de Nederlandse politie Professor Sison arresteerde en de woningen doorzocht”

men kan kiezen uit STASI stijl, NKVD / NKGD / KGB stijl etc. etc. etc.
maar ook de graag in SStemmig zwart geklede selectief sociaal verontwaardigde mens gaat weer voor de Gestapo van onze "extreem conservatieve" socialistische revolutionair. Kom op jongens, doe eens origineel. Aan fantasie ontbreekt het jullie in andere gevallen ook niet.

saidfred | 31-08-07 | 13:10

wat afsluiten die ambasade, dat is een stukje Nederlandsgrondgebied. Er zijn vast wel wat militairen in Nederland die we daar kunnen plaatsen. Iedereen een paar geweren in de hand en laat maar komen

juventa | 31-08-07 | 11:49

Heb waarschijnlijk als enige reaguurder life de verrichtingen van onze NPA vrienden mogen aanschouwen. Het dorp van filippijnse ex is "NPA territory".
Het zijn criminelen die zich bezighouden met afpersing en ontvoeringen.
De communistishe ideologie is niet meer dan een dekmantel voor hun activiteiten. Verder zijn ze wel grappig, che quevara look met kalashnikov enzo. Maar terecht dat Sison eindelijk is opgepakt.

de veteraan | 31-08-07 | 09:53

Dit land is zeau goed voor terreurmenschen van den linkschen politiekcorrecte signatuur. Deze man is jarenlang een verrijking geweest voor ons domme kaasvretende kudTgassies, een zegening voor alle slinkse partijtjes.

TyfusLeijer | 31-08-07 | 09:42

@captain kirk 31-08-07 @ 08:54
de demonstranten zijn NIET representatief, het voklk denkt anders. De MILF heeft duidelijk afstand genomen van de door Bilo geprezen Abu Sayyaf die de aanslagen pleegt. De moslimaanslagen alsmede de aanslagen van de NPA tellen niet bij Glasbek zijn stopthekilling, sterker nog Sison zijn vriendjes maken daar de dienst uit. Dit is de taal van de NPA en zijn aanhang in dit land, bepaald niet democraties en gewelddadig notabene.gebeiteld.nl/nfs/index.php?op...

multidifficulti | 31-08-07 | 09:28

Ik zag heel lang geleden al een interview met deze exotische meneer die in Holland politiek asiel genoot alsmede een huis en utkering. En dan zijn wij facisten? Wij zijn mietjes, geen facisten!

Frank Culemborg | 31-08-07 | 09:06

"Daarnaast geldt dat een mogelijke stagnatie zich aftekent in de vredesbesprekingen tussen de regering en de MILF-rebellen. Met enige regelmaat worden er in Mindanao bomaanslagen gepleegd op burgerdoelen, waarbij vaak doden en gewonden vallen."

MILF-rebellen????????????????????

captain kirk | 31-08-07 | 08:54

Complimenten voor Balkenende: alle belangrijke politici worden vroeg of laat voor fascist uitgemaakt (anders tel je niet mee als serieus politicus).

Dr. Faustus | 31-08-07 | 08:16

Ja heel binnenkort wil ik toch ook wel een reden om met spandoeken,borden en affiches tegen iets te protesteren.. Gezellig samenzijn,thermoskan met koffie mee,kortom een gezellig dagje uit en je haalt nog het wereldnieuws ook!.. Dat is toch andere koek dan een hengeltje werpen en 4 uur lang naar je dobber staren.

de grote Anti | 31-08-07 | 08:16

-weggejorist-

Surenas | 31-08-07 | 07:59

Uit de doos van Engelse Koos: Wooden shoes wooden head, wouldn't bloody listen...

Ut gaa allemoal naor de fillestijnen!

spoednik | 31-08-07 | 07:55

koerbagh ® 31-08-07 @ 03:57
Ik snap dat niet. Waarom onze koningin nou tot vijand verklaren. Volstrekt nutteloos en niet eerlijk

LibertasSimplex | 31-08-07 | 07:47

@ Rhubarb 31-08-07 @ 06:50
You ain't much if you ain't Dutch.

wachtmeester de bruy | 31-08-07 | 07:44

de grote Anti 31-08-07 @ 07:17
LOL

LibertasSimplex | 31-08-07 | 07:43

@Rabarbeke

w00t...
.
Don't ever try to eat 'drop'. (Dutch Licorice) Drop is a sort of candy that can only be eaten by Hollanders. It can be recognized by the colour: black. The taste is a blend between earwax and paint (black). Hollanders absolutely adore the stuff and eat many kilo's of it. There is a nationwide conspiracy to look at the faces of foreigners that were made to believe the stuff is actually edible.
.
Don't buy wooden shoes. They will look completely ridiculous. Which is the reason they will try to sell them to you. A Hollander himself would not want to be found dead wearing them.(Preferably a Hollander doesn't want to be found dead at all).
.
Dutch tap water is safe to drink. This is remarkable if you realise most of it comes from polluted rivers like the Rhine. Plans to improve the waterquality in the Rhine so that fish like the salmon can return there to mate, invokes a lot of protests from the Dutch. The idea of fish having sex in their drinking water upsets them.

de grote Anti | 31-08-07 | 07:17

Dutch

Funny dressed drug addicts whose government exploits soft drugs and prostitution while whining about moral values. Only hospitable to foreigners if they share the same verbal handicap, eat raw fish and dress up in blue bags and wooden shoes. Decades of frustration following the inability to win any important soccer game despite having the best soccer players in the world, who all escape to Spain or Italy to make some money. Greedy bastards when it comes down to healthy food, big spenders when it comes down to cars and houses. Everything they buy is bought cheap and with borrowed money. Their houses have huge kitchen rooms with state to the art stoves, fridges and multi-purpose ovens, but they cook like shit. 50% divorce and remarry a few times, 50% perish away into elderly homes looking like big blown-up white insects in death struggle.

Good points: they get replaced by immigrants quickly

Typical: When you get invited for a lunch you are expected to pay 50% of the bill. After dinner at home you are expected to help wash the dishes. When they leave they shout like like it's the last time you see them. If only...

Rabarberke | 31-08-07 | 06:50

Ach, er is helemaal geen Holland-haat op de Filippijnen.
De mensen die dat zeggen zijn complotdenkers die er maar van uit gaan dat er een samenzwerende groep is die kritiek heeft op de overheid in Nederland en die vragen beantwoord wil zien.
Laat die complotdenkers dan maar met bewijzen komen, want er heeft nergens een gebeurtenis plaatsgevonden waarbij een hele groep aangaf dat Holland gehaat was.
Het probleem met deze complotdenkers is dat ze altijd denken dat ze het bij het rechte eind hebben.
Die complotdenkers toch... tsss... en dat allemaal voor wat kritiek naar onze overheid toe....

BSE rundfunk | 31-08-07 | 05:47

@Steerpike 31-08-07 @ 03:47:
Mijn vijanden zijn in 400 jaar niet veranderd, in casu de religieuze Oranje-kliek. Nog immer (of liever: alweer) aan de macht in dit landje. nl.wikipedia.org/wiki/Adriaan_Koerbagh...

koerbagh ® | 31-08-07 | 03:57

@Steerpike 31-08-07 @ 03:37:
Spamhoeren is het herhaaldelijk posten van dezelfde (off-topic) link. Dar begint het dus in dit geval een beetje op te lijken. Wat al dan niet "gefundenes Fressen" voor de GS reaguurder is, dat is aan de GS reaguurder zelf. Dat jij dit "gefundenes Fressen" voor de GS reaguurder noemt, zegt ietsjes meer over jou en jouw beeld van de gemiddelde GS-reaguurder dan over GS en haar reaguurders. Ik vind het nogal vooroordeelbevestigend over GS en de reaguurders, zeker met het NRC-stuk in het achterhoofd.
Het gaat me niet alleen om het ontbreken van zelfspot. Met vooroordelen kun je geweldige humoristische stukken maken, maar daar vind ik dat geen erg goed voorbeeld van. Verre van. Daarom mag jij natuurlijk best mooi vinden en het linkje plempen, helemaal prima, begrijp me goed. Daar zeg ik verder niks van. Maar 1x per dag lijkt me wel genoeg.

koerbagh ® | 31-08-07 | 03:53

@koerbagh: Is jouw naamgenoot trouwens in de middeleeuwen uit elkaar gerukt, of verbrand ofzeau? pas maar op zou ik zo zeggen, want we gaan weer hard die kant op.

Steerpike | 31-08-07 | 03:47

Well, dit is "Gefundenes Fressen"voor de doorsnee GS reaguurder, en zelfspot is niet altijd nodig, en verder versta ik onder "Spamhoerderij"iets totaal anders, sorry>

Steerpike | 31-08-07 | 03:37

@Steerpike 31-08-07 @ 03:17:
Prachtig, maar ik hoef het slechts 1x te lezen om te zien dat het niet zooo heel grappig is. Een begnadigd schrijver is het niet, ondanks zijn verwoede pogingen om heel krampachtig stereotypen trachten te benadrukken voor een komisch effect. Het lukt niet, het trucje is na 2 paragrafen uitgewerkt en werkt vooral irritatie, mede door het complete gebrek aan zelfspot van de schrijver en zijn eigen inferieure volkje.
Bovendien is het nog geen antwoord op de vraag: vanwaar deze spamhoerderij?

koerbagh ® | 31-08-07 | 03:26

Botte, U kunt mij oppikken op het treinstation Zaandam, Amsterdam Centraal danwel Utrecht, naar uw keuze. Bijvoorbaat dank. Mijn telefoonnummer laat ik indien mogelijk wat meer prive dan het hier te posten, eventueel kunt u mij een meer anonieme mogelijkheid bieden mijn nummer tot u te doen komen?

RA | 31-08-07 | 03:25

RA 31-08-07 @ 03:17

Twee man bij me, en jij?

bottehond | 31-08-07 | 03:20

een goede avond Botte Hond,

Heeft u reeds vervoer richting het feestje in Brussel op de 11de geregeld?

RA | 31-08-07 | 03:17

-weggejorist en opgerot-

Steerpike | 31-08-07 | 03:17

@ Ignacio

Nav klauwkikker: ik voel zelfs sterke loyaliteit tov de hoer van babylon? Und? Menschen zijn niet te vatten in partijprogramma's of kijkcijfers. Ben jij niet goed bij he hoofd of zeau?

bottehond | 31-08-07 | 03:09

@Steerpike 31-08-07 @ 03:00
Had je dat om 19:59 in dit topic en om 19:08 in deze www.geenstijl.nl/mt/archieven/1011181.... niet alreeds gelinkt?
Vanwaar deze spamhoerderij?

koerbagh ® | 31-08-07 | 03:06

RA 31-08-07 @ 02:56

Zo lang extreem kapitalisme en extreem anarchisme geen synergie ontwikkelen blijft het aanklooien in het Westen (incl de VS).

bottehond | 31-08-07 | 03:02

Ja daar istie.

Steerpike | 31-08-07 | 03:01

-weggejorist-

Steerpike | 31-08-07 | 03:00

*groenlinks natuurlijk.

RA | 31-08-07 | 03:00

Ignatius van Loyola

Juist.Deze man wordt niet voor niets aangeklaad. Geeft vanuit 0031 opdrachten voor moordaanslagen. Dit mag niet he! Zelfs niet in 0031. Wordt opgepakt door pliesie, en nog klagen ook dat ze eerst hadden moeten aankloppen. Dapper, een aantal bleken illegaal in ons land te verblijven, en nog kapsones ook. Enkele reis, opgeruimd staat netjes.

De Geaarsde Kat | 31-08-07 | 02:58

Eindeloos wordt doorgezeverd over de moordpartijen van de allomvertegenwoordigde marxisten en hoe desastreus dat wel niet was voor Rusland, Cabodje, Cuba enzovoorts. Hitler was een kleine jongen vergeleken bij deze grote communistische vrienden. Logisch dat Marijnissen op hem neer kijkt.

Toch hoeven we niet te lang te wachten op verlossing: Grote vrienden PVDA, CDA, eigenlijk het hele zooitje, heeft al besloten dat wij beter ten ondergaan in de marxistische heilstaat dan dat het kapitalisme dan wel de vrijheid succesvol blijkt. Ook deze "vrijheidsstrijder" zal vrijgesproken worden. Nederland heeft een voorbeeldfunctie wat betreft het vrijlaten van terroristen en ze een goed betaald baantje bij goen links te geven. Kunnen ze leuk hun zakken Roze(m/v)ullen.

RA | 31-08-07 | 02:56

@Ignatius van Loyola 31-08-07 @ 02:45:
Yessir! You are completelY right. mY bad. You have correctlY corrected me.
Thank You.

koerbagh ® | 31-08-07 | 02:55

@Ignatius van Loyola 31-08-07 @ 02:42:
1989. 6 Oktober... De val van de muur en 14 februari (falentijsdag!) de Rushdie fatwa. Die hele periode is revolutionair geweest voor het politieke denken, inderdaad (althans ook voor het mijne). Niet alleen de revoluties in het Oostblok, ook de vrijlating van Mandela, de Oslo-akkoorden. Pfff... Het leek eventjes helemaal goed te gaan met de wereld. IJdele hoop....
En troost je, ik was in 1994 ook zo'n gek die D66 stemde... hahaha. Nou ja, nog steeds het enige alternatief, als je het mij vraagt, als ze eens daadwerkelijk werk gingen maken van die broodnodige staatkundinge hervormingen. Maar goed, da's een andere discussie.

koerbagh ® | 31-08-07 | 02:52

De Geaarsde Kat 31-08-07 @ 02:42

Of massaal T-shirts met zijn beeltenis drukken. De drempel om met een T-shirt met daarop een communistische moordenaar te lopen is bij de jeugd toch al bijzonder laag. Een deel van de opbrengst kun je dan vervolgens weer gebruiken om commando's te trainen om dat zooitje communisten keihard aan te pakken.

Ignatius van Loyola | 31-08-07 | 02:50

koerbagh ® 31-08-07 @ 02:41

Die letter heet i-grec, Griekse i en niet Griekse ij.

Ignatius van Loyola | 31-08-07 | 02:45

Net zoals Florrie Rost van Toningen haar hele leven lang haar, door en door foute nationaal-socialistische gedachtengoed, NOOIT kritisch ter discussie stelde.

Ignatius van Loyola | 31-08-07 | 02:43

Opbokken met die vent, enkele reis. Schijnt trouwens sinds zijn verblijf in 0031 een uitkering te genieten. Mooi excuus om hem eruit te trappen.

De Geaarsde Kat | 31-08-07 | 02:42

klauwkikker 31-08-07 @ 01:42

Dan heb ik mij vergist en hield ik hem voor een ander. Dat maakt het alleen nog maar, dan heeft iemand niet een linkse jeugzonde, maar dan is iemand links gebleven. Net zoals Florrie Rost van Toningen haar hele leven lang haar, door en door foute nationaal-socialistische gedachtengoed kritisch ter discussie stelde.

Maaier 31-08-07 @ 01:42

Ja, vlak daarna werd ik religieus. Na eerst nog een metafysicus geweest te zijn op filosofische grondslag. In de eerste helft van de jaren '90 is alles bij mij gaan verschuiven. Eerst was ik een linkse atheist die zelden twijfel toeliet, nu ben ik een 'rechtse' theist die nergens van overtuigd is. Politiek gezien is er eind jaren '80 het meest omgewenteld. In 1989 werd ik islamkritisch, naar aanleiding van de Rushdie-affaire en tevens anti-communistisch(helaas veel te laat), maar ik beschouwde mezelf toen nog steeds als links.

Ignatius van Loyola | 31-08-07 | 02:42

@klauwkikker 31-08-07 @ 02:28:
Y-grec... de griekse "ij". Dat is waarschijnlijk het laatste dat nog over is van dat mooie Griekenland. Nou ja, de steden zijn er nog, maar het platteland is platgebrand. En waarom? Winstbejag... da's best sneu.
www.iht.com/articles/ap/2007/08/29/eur...
Maar goed, je bedoelt dus die instraal-mevrouw in die blauwe jurk uit Tiel.

koerbagh ® | 31-08-07 | 02:41

Jongens, ik ga pitten... Morgen weer piano's restaureren..

klauwkikker | 31-08-07 | 02:33

@koerbagh ? 31-08-07 @ 02:23
Ik vrees toch dat het die met de Y-grek was....

klauwkikker | 31-08-07 | 02:28

@bottehond 31-08-07 @ 02:24
Volgens mij lul je, als je dat wilt, iedereen onder de tafel. Ik weet niet of dat in alle gevallen ook het beste voor jou is..

klauwkikker | 31-08-07 | 02:26

klauwkikker 31-08-07 @ 02:15

Meaning?

bottehond | 31-08-07 | 02:24

@klauwkikker 31-08-07 @ 02:10:
Yomanda? Dat natuurlijk energetische water-instraal-wijf?
Of deze: youtube.com/watch?v=-bCnwanXro0 ?

koerbagh ? | 31-08-07 | 02:23

@Botte
Waarde, je bent zeer intelligent, pas daar een beetje mee op... No offence

klauwkikker | 31-08-07 | 02:15

bottehond 31-08-07 @ 02:11

Zelden zo fijn gaan slapen na GS-en. Mooi! Laten we dit moment onthouden als we elkaar wederom snoeihard in de haren vliegen in andere draden!

Slaap lekker in uw mand.

Maaier | 31-08-07 | 02:14

@ Shareholder

Sommige vergeten dromen zullen zeer actueel worden. Ken je NOKIA?

bottehond | 31-08-07 | 02:13

Maaier 31-08-07 @ 02:05

Zolang je begrijpt wat en wie ik ben, let's give it a go.

bottehond | 31-08-07 | 02:11

@Shareholder 31-08-07 @ 02:07
Yomanda in tha house!!!

klauwkikker | 31-08-07 | 02:10

@ CPN Botski, Geenstijl ist Sehensucht anno 2007.
Alle meningen vormen louter de wereld.

Shareholder | 31-08-07 | 02:07

Accoord.

Bill Gates | 31-08-07 | 02:07

@Bill Gates 31-08-07 @ 02:04
Ik doe het alleen met een aluminium hoedje..

klauwkikker | 31-08-07 | 02:05

bottehond 31-08-07 @ 02:02

Ja, mooi gezegd. Bijna goed, want jíj beoordeelt die parameters natuurlijk verkeerd ;-)

Nee, maar hoe moet dat nou, gaan we nou GS-vrienden worden?

Maaier | 31-08-07 | 02:05

@klauwkikker
Nou, succes binnenkort dan met je vlaggetje, je hoedje en je toeter.
Pfoeeeeeeeee.

Bill Gates | 31-08-07 | 02:04

Als we niet oppassen, wordt GS straks in de extreem-linkse hoek geplaatst...

klauwkikker | 31-08-07 | 02:03

Maaier 31-08-07 @ 02:00

Ze zijn niet tegengesteld, maar één van de parameters wordt verschillend beoordeeld.

bottehond | 31-08-07 | 02:02

oeps, sorry, voor die vervelende NSB-text, en bedankt he joris

Maaier | 31-08-07 | 02:01

@Bill Gates 31-08-07 @ 01:58
Nou, nee.. Ik heb liever Trix, als Bush, Sarkozy,Berlusconi, Poetin etc

klauwkikker | 31-08-07 | 02:01

Deze reactie is niet OK bottehond 31-08-07 @ 01:54

We zijn nooit veel verder gekomen ;-) Nou , we hebben nog wel eens over vrijzinnigheid geouwehoerd en ik ben daar iets minder extreem in dan jij geloof ik, maargoed, details. Toch eigenlijk wel 'komisch' dat wij dan vanuit dezelfde zienswijze op tegengestelde punten uitkomen.

Maaier | 31-08-07 | 02:00

Sorry, ik was even aan t herstarten, dus heb de discussie even gemist.
@klauwkikker
Maar die republiek, is dat een Yes?

Bill Gates | 31-08-07 | 01:58

Maaier 31-08-07 @ 01:53

Heb ik ooit anders beweerd dan?

bottehond | 31-08-07 | 01:54

@Bill Gates 31-08-07 @ 01:51
Nou begrijp ik ook dat mijn PC om de haverklap vastloopt.
Als je eens terugscrollt, kun je zien dat dat BOTTE was, die dat schreef..

klauwkikker | 31-08-07 | 01:53

bottehond 31-08-07 @ 01:49

Dus eigenlijk zijn we het eens, behalve dan op het punt van islamisering e.d.? Dat vind ik oprecht positief.

Maaier | 31-08-07 | 01:53

@klauwkikker
U schreef: "maar ik heb vóór gestemd, uit hoop op een brede linkse beweging en regering." Nu ja, ik las gelukkig ook wat u verder schreef. Maar zogenaamd rechts vind ik dus ook niks. Laten we morgen een republiek worden, en met drie partijen verder gaan,

Bill Gates | 31-08-07 | 01:51

Maaier 31-08-07 @ 01:42

Fem kan de moeder des Vaderlands worden als ze Ehsan Jami binnenhengelt en Vrijzinnigheid HERKENBAAR leidraad moeten maken. En de beene uit elkaar voor botte: dan stem ik op ze.

bottehond | 31-08-07 | 01:49

@bottehond 31-08-07 @ 01:44
Ik vind het niet gepast, om als relatieve newbie, gelijk een grote muil te hebben.
Verder kijk ik de kat een beetje uit de boom. Maar, als het aan mij ligt, komt het, wat betreft het schenen mishandelen, nog wel goed. Heb vertrouwen,.. waarde Botte.

klauwkikker | 31-08-07 | 01:49

klauwkikker 31-08-07 @ 01:39

In zekere zin ben je ook weer níet op GS, dus dat vind ik niet van voldoende gewicht.

bottehond | 31-08-07 | 01:44

@Bill Gates 31-08-07 @ 01:41
Misschien begin ik aan alzheimer te lijden... Heb ik het over een linkse meerderheid gehad?

klauwkikker | 31-08-07 | 01:44

bottehond 31-08-07 @ 01:31

verstandige keuze toch jammer dat je niet meer ziet dat -een deel van GL- nog steed szo denkt. Jij zou vóór Femke moeten zijn en tegen de Maarten van Poelgeesten binnen die club. :-)

Ignatius van Loyola 31-08-07 @ 01:37

Destijds was D66 'het redelijek alternatief' en eigenlijk nu nog steeds. Maar jou bekering tot de Kerk was daarna?

Maaier | 31-08-07 | 01:42

@Ignatius van Loyola 31-08-07 @ 01:37
Hoe kom je erbij dat Botte "tot inkeer" is gekomen en nu "rechts" is?
Ik lees er in elk geval iets anders in...

klauwkikker | 31-08-07 | 01:42

en @klauwkikker,
die linkse meerderheid kunt u ook wel vergeten. Niet om dat Nederland rechts is, maar bij de volgende verkiezingen stemt er helemaal niemand meer. De SP is nu echt niet democraties meer, Bos praat alleen nog maar mee met B., Gr.L is alleen maar Femke, (en de vvd is alleen maar Rutte tot dat er weer geweldige ruzies losbarsten, maar als de lijn Rita wint winnen ze 10 zetels en raken ze er ook meteen van echte liberalen 10 kwijt) kortom - zegt u het maar! Waar op stemmen en vooral waarom?

Bill Gates | 31-08-07 | 01:41

bottehond 31-08-07 @ 01:31
als je op GS, mainstream bent, ga je tegen de keer in...

klauwkikker | 31-08-07 | 01:39

bottehond 31-08-07 @ 01:15

Liever laat dan nooit tot inkeer. Tot het einde van de jaren '80 tijd ben ik ook een enorm linkse rakker geweest. Ik heb heel lang gedacht dat links goed was en rechts fout. Ik wilde niet erkennen dat marxisten zorgen voor economische stagnering in het minst erge geval en absolute controle over het openbare leven(met het bijpassende bloedvergieten)in het ergste geval. Ik ben nooit lid geweest van een politieke beweging. Mijn idee dat links goed en verheven is was zo groot dat ik zelfs nog in 1994, toen ik allang niet meer links was, toch nog zo nodig op D'66 moest stemmen. Gelukkig heb ik van mijn 'linkse verleden' veel kunnen leren.

Ignatius van Loyola | 31-08-07 | 01:37

ach, jezus was ook een terrorist.

Bill Gates | 31-08-07 | 01:34

klauwkikker 31-08-07 @ 01:23

Hoe kun je dan zo mainstream zijn?

@ Maaier

diep in mijn hart zwaar tegen, maar ik heb vóór gestemd, uit hoop op een brede linkse beweging en regering. Het uitkeringssocialisme van sp en het zieligerdsnoighebbendeRIAGGkluppie de PVDi stuiten mij enorm tegen de borst. Marxisme ging over de emancipatie van een ieder, een nastrevenswaardig ideaal voor de Mensch, dat er ooit sowieso wel zal komen. Het beschreef een fase en deugt verder qua analyse wel. Let's face it: europa (in ieder geval) is een continent waar de rechten van de werkende realtief gezien zeer goed behartigt worden. Europa anno nu is de resultante van het merxisme. Maar we hebben weer nieuwe problemen.

bottehond | 31-08-07 | 01:31

bottehond 31-08-07 @ 00:59

haha, dat zal het zijn.

bottehond 31-08-07 @ 01:15

Ik zou er trouwens wel echt trots op zijn op het te grave te hebben gedragen van de CPN. Was jij voor of tegen voor de fusie?

Maaier | 31-08-07 | 01:23

@bottehond 31-08-07 @ 01:15
Dus ik had per ongeluk, raak geschoten. Haha.. Ik herken me wel in dat anarchistische gedrag.. Ik ga het liefst tegen de keer in..

klauwkikker | 31-08-07 | 01:23

@ klauwkikker

ik was veel en veel te anarchistisch en Vrijzinnig voor de CPN. Ik zat in het laatste partijbestuur (hoi aivd) en kan in ieder geval zeggen dat ik de communistische partij nederland te grave heb gedragen. Het trieste is: bij commies begint het met de juiste drijfveren, maar zij permitteerden zich teveel distantie tov algemeen ervaren Menschelijkheid.

bottehond | 31-08-07 | 01:15

@bottehond 31-08-07 @ 00:41
Ik werk, in elk geval niet voor de aivd...

klauwkikker | 31-08-07 | 01:13

@bottehond 31-08-07 @ 00:41
Toen ik een keer zei dat ik links was, zei jij dat je nog veel linkser was.., vandaar..

klauwkikker | 31-08-07 | 01:12

klauwkikker 31-08-07 @ 01:07

Jaja, maar waarom zei je: I knew it?

bottehond | 31-08-07 | 01:10

@bottehond 31-08-07 @ 00:41
Just teasing.. old chap..

klauwkikker | 31-08-07 | 01:07

dwarsligger 31-08-07 @ 00:44

Euhm... vat het eens samen in 3 zinnen? Ik heb echt geen zin om dat boek te gaan halen in de biep.

bottehond | 31-08-07 | 01:01

Cookie v. eigen deeg 31-08-07 @ 00:50

Hehehe... het is de bierkennerT michael jackson. Hetgeen bewijst dat bier slecht voor de Mensch is. middeleeuwers zopen de hele dag bier vanwege het smerig water en werden ook niet oud.

bottehond | 31-08-07 | 00:59

ok

Tobi | 31-08-07 | 00:59

Tobi 31-08-07 @ 00:55

Scusi, wrong number.

bottehond | 31-08-07 | 00:58

@ bottehond @ 00:47
Vuile poten veeg ik af aan de deurmat
@ 00:44
NB Ik ben het niet eens met Jansen's emotionele betoog, hoewel ik het me, ivm z'n persoonlijke omstandigheden wel voor kan stellen
Maar ik weet niet precies wat je me met die quote wilde zeggen

Tobi | 31-08-07 | 00:55

@bottehond 31-08-07 @ 00:47
Er is dus tog een got?

Cookie v. eigen deeg | 31-08-07 | 00:50

Tobi 31-08-07 @ 00:46

Tuurlijk. Of durf je geen vuile poten te maken?

bottehond | 31-08-07 | 00:47

Michael Jackson is dood.

bottehond | 31-08-07 | 00:47

@ bottehond @ 00:40
Ok, jij bent dus een van die lopende vlooienbergen
Moet die 'beste vriend' naast hem mij voorstellen? ;)

Tobi | 31-08-07 | 00:46

En hem nu nog even als ongewenst vreemdeling Nederland uit flikkeren,
terug naar de Filippijnen.

De inmiddels bij AIVD, AFA en KAFKA zeer gehate extreem-linkS kenner en onderzoeker Peter Siebelt besteed in zijn perfect gedocumenteerde boek met de titel :

[b]De vierde wereldoorlog[/b]
De weg van Marx naar Allah (ISBN) 90-5911-490-6

ook aandacht aan deze in Nederland binnen linkse kringen geliefde en bekende semi-terrorist op de pagina's 133-134, 144, 155, 159, 187, 286

dwarsligger | 31-08-07 | 00:44

@ Tobi

Tsjek deze kwoot van Hans Jansen in Opinio:

kwoot
Om af te komen van de haast onzichtbare beïnvloeding van ons dagelijks leven door bedreigingen, zullen we zowel in theorie als in praktijk anders met geweld om moeten leren gaan. Een vreedzame samenleving die wil blijven bestaan en die vreedzaam wil blijven, zal wegen moeten vinden om zichzelf met niet-vreedzame middelen te verdedigen tegen mensen die niet vreedzaam zijn.
Dat zal Nederland niet gemakkelijk vallen. Zelfs verbaal kunnen wij niet goed met geweld omgaan, dus ga maar na hoe we zullen reageren als er bloed vloeit en het ernst wordt. We hebben ter vergroting van onze gemoedsrust de politie al omgedoopt tot ‘buurtwerk’, het leger doet vooral aan opbouwwerk en het lijkt wel alsof de legerleiding daar nog trots op is ook. En de AIVD moet zich beperken tot analyseren en signaleren. Een AIVD-rapport is haast niet te onderscheiden van een scriptie of een proefschrift. Onderzoek en analyse zijn inderdaad van levensbelang, maar wie doet er, zonder dat wij dat willen weten, het vuile werk?
We zijn collectief vergeten dat een vreedzame enclave als Nederland ter verdediging niet genoeg heeft aan de eigen vreedzaamheid, maar dat er ook een aantal gedisciplineerde rotzakken nodig heeft die zo nodig in het verborgene vuile handen maken bij het vechten voor vrede en vrijheid. Het zal niet meevallen om dat overtuigend uit te leggen aan al die brave en aardige mensen van het CDA en de ChristenUnie. En aan de rest.
We beseffen niet dat dreiging met geweld, en geweld zelf, alleen door gecontroleerde en sluwe toepassing van geweld gestopt kan worden. De onwaarachtige manier waarop bedreigingen half of geheel verzwegen worden, heeft verkeerde effecten op het openbare leven en is niet langer houdbaar. Dat dwingt ons te gaan zoeken naar methoden die kunnen bewerken dat Nederland op de lange duur, om het maar eens hardop te zeggen, zijn vrede en vrijheid terugkrijgt.
ontkwoot

bottehond | 31-08-07 | 00:44

Maar goed, zoals ik al aangaf zal het slapen ook wel lukken zonder dat ik er meer over te weten kom. Ik lees de reaguursels morgen wel.

@Botte: Wat zien we je weinig de laatste 2 dagen. En er was nog wel zoveel zendingswerk te doen, ik heb me kapot gewerkt gisteren.

Cookie v. eigen deeg | 31-08-07 | 00:43

klauwkikker 31-08-07 @ 00:40

Meaning?

* gluurt achterdochtig naar de kikker *

bottehond | 31-08-07 | 00:41

@bottehond 31-08-07 @ 00:20
Jij een ouwe communist...? Ik wist het.. Ik wist het!!!

klauwkikker | 31-08-07 | 00:40

@ Cookie v. eigen deeg @ 00:35
Ok, maar ik noemde hem dan ook niet een 'gewone' communist maar een militante. Dat zijn meestal geen lekkere jongens engaan over lijken

Tobi | 31-08-07 | 00:39

@koerbagh 23.39.
Mooi werk!!

klauwkikker | 31-08-07 | 00:39

@Tobi 31-08-07 @ 00:18
Dat ie een communist is had ik @ 23:05 al gediskwalificeerd als voldoende reden om 'm als bad guy aan te merken. Herman Gorter was ook communist, om er even een willekeurige good gut uit te plukken. Ik ken de vijanden van de beste man ook niet, dus weet ik nog immer niet hoe fout ie is. Dat ik z'n vijand niet wil zijn dat had ik al wel begrepen.

Cookie v. eigen deeg | 31-08-07 | 00:35

@ bottehond @ 00:20
Natuurlijk is hij vanuit zijn eigen perspectief 'goed bezig'
Vrijwel iedereen is vanuit zijn eigen perspectief goed bezig
Maar dank voor je inzicht, botte :)

Tobi | 31-08-07 | 00:34

goedenavond, ik heb toch niets gemist? Ik heb me net laten pijpen door de meiden van Halal...

klauwkikker | 31-08-07 | 00:33

@ Rustige

koerbagh ® 30-08-07 @ 23:39

Moeha en 2 maal (echt) ROTFL!

bottehond | 31-08-07 | 00:24

Nooit van die Sison gehoord maar als ie is opgepakt zal hij wel onschuldig zijn want alleen echte misdadigers lopen in dit land vrij rond...

Calastir | 31-08-07 | 00:22

@ Tobi or not Tobi

vanuit zijn perspectief is hij goed bezig voor de Menschen. How about that? Hier een ouwe communist. Wat had jij te melden, m*therf*ckerT?

bottehond | 31-08-07 | 00:20

Ah eindelijk Koerbagh's kwaliteiten ontdekt, creatief, orgineel, handig met plaatjes.
Kortom de ideale medewerker op de afdeling voorlichting, of ! op een drukkerij natuurlijk.
proficiat

bakoenin | 31-08-07 | 00:20

Is dat niet Bayan Vines? Had de NS tot 2002 ook last van.

Stir Glenfarclas II | 31-08-07 | 00:19

@ Cookie v. eigen deeg @ 23:05 + @ 23:12
Het is een militante communist en daarom al een tegoedbon voor 1 neqschot waardig
How about that

Tobi | 31-08-07 | 00:18

Dutch government: Fascists! Maar natuurlijk, voor communisten heten alle concurrerende socialisten 'fascists!'. Niet alleen de nationaal-socialisten. Voor WO II noemde de communisten de sociaal-democratische SDAP 'sociaal-fascisten', met een spottende ondertoon of simpelweg fascistisch.

Ignatius van Loyola | 31-08-07 | 00:16

lol @ koerbagh ® @ 23:39

Tobi | 31-08-07 | 00:14

Sison is een soort van Jan Marijnissen..........
Mwah, meer een soort van Wilders, een leeghoofd met een plaat voor zijn kop die iedereen boos maakt en niet begrijpt waarom ze boos worden.
En een voorstander van een sterke gecentraliseerde staat, met goedkope volkse sentimenten.
Geert, doet eens enkeltje Filipijnen, they need you

bakoenin | 31-08-07 | 00:09

@koerbagh ® 30-08-07 @ 23:39
Hulde!
*Geeft koerbagh een pluim*

Stijlloos|Superieur | 30-08-07 | 23:59

@koerbagh 23.39.
Complimenten , u is een tru whizzkid.

Uw Verzekeringsadvis | 30-08-07 | 23:58

Zijn wij hier niet meer een vrijstaat voor buitenlandsche extremisten?
Foei zeg.

Jan Passant | 30-08-07 | 23:57

koerbagh ® 30-08-07 @ 23:39
netjes, en ook de lettertjes mooi in perspectief... en.. eindelijk de oorspronkelijke teksten..

van dal | 30-08-07 | 23:55

@koerbagh ® 30-08-07 @ 23:39
Gezien de rust hier was ik ook al een beetje aan het soepen geslagen. Knap werk koer. Daar kan ik met paint niet tegenop.

Cookie v. eigen deeg | 30-08-07 | 23:46

Moro Islamic Liberation Front (MILF)

rofl ..

Center | 30-08-07 | 23:45

dat manwijf van een arroyo heeft net zoveel (of waarschijnlijk meer) bloed aan haar handjes als onze rooie rakker. Kritische journalisten/politieke tegenstanders (vaak van de linkerkant) worden in dit bananenrepubliek vakkundig om zeep geholpen...
www.mo.be/index.php?id=61&tx_uwnew...

klaas jan | 30-08-07 | 23:40

Ja Mariijnissen, stel je vragen aan de regering maar alvast.. Je commi vriendjes leggen zolang wel even hun terreurbommetjes opzij en zullen voor een dag of drie stoppen met moorden op andersdenkenden en democraten... Toon je ware gezicht eens, Jan. Dan weten we immers pas zeker of we ook een commi cel met anti-democratisch gedachtengoed als een derde kolonne in ons midden hebben. Ik heb nog een grotere pleurishekel aan commies dan aan 'gewone' soosjalisten... Dus, laat effe weten hoe je Partij werkelijk denkt.

fokkenmast | 30-08-07 | 23:38

Éen woord; ........... TSUNAMI!

snapjedat | 30-08-07 | 23:38

Ik ben benieuwd hoelang dat commentaar van Verzuchtend Indymedia op die site blijft staan. De Indyjoris zal nog wel aan zijn vegetarische maaltijd zitten.
Meestal houden die kraakpanders niet van tegengas.

kees pekelvlees | 30-08-07 | 23:31

@van dal 30-08-07 @ 23:17
Vandaar mijn post. Je weet maar nooit of er sympathisanten in het bezit zijnde van een klappertjespistool meelezen.

Cookie v. eigen deeg | 30-08-07 | 23:26

Cookie v. eigen deeg 30-08-07 @ 23:12

hele sympathieke man, hij moet alleen niet toevallig de schurft aan je hebben. voor de rest heel aimabel..

van dal | 30-08-07 | 23:17

@van dal 30-08-07 @ 23:09
Ik ben wat lui geweest in m'n research. Soms werkt een vraagje hier sneller en beter dan google :)
Nou, het lijkt me wel een sympathieke man. Is wel een onderzoekje waard dunkt me. Verder is dit niet helemaal mijn stukje keek. Ik weet er onvoldoende van en daar kan ik geloof ik best om slapen vanavond.

Cookie v. eigen deeg | 30-08-07 | 23:12

Goed werk, we staan op de kaart.

coxxx | 30-08-07 | 23:06

Ik ken de beste man niet zo goed. De media zijn wispelturig. Is het nou een good of een bad guy? Dat 't een communist is heb ik al gelezen, daar schuilt het antwoord niet in. Verder dan vermeende aktiviteien heb ik niets kunnen vinden. Iemand?

Cookie v. eigen deeg | 30-08-07 | 23:05

@Oeleflaffel 30-08-07 @ 22:44: En toch is het grappig.

Steerpike | 30-08-07 | 22:51

Steerpike 30-08-07 @ 19:59
LOL: It used to be on National Lampoon's website, but was removed at some point in the 1990s, I can't imagine why.

Oeleflaffel | 30-08-07 | 22:44

vraagstaart 30-08-07 @ 22:14
Neuh, ga maar weer naar de VS.

Zo jammer! | 30-08-07 | 22:41

ah, filipijnen.. ik schrok al, we gaan namelijk met zijn allen naar de filistijnen..

van dal | 30-08-07 | 22:32

Koekje-dr-bij? 30-08-07 @ 22:25
Day.Of.The.Triffids 30-08-07 @ 22:05
lol

tjongejongejonge | 30-08-07 | 22:28

Het feauteaufuck-virus slaat weer toe, geachte redactie!

fuckje | 30-08-07 | 22:27

@day of the trifids> rotflol !!!!

superjan | 30-08-07 | 22:21

@Zo jammer! 30-08-07 @ 22:06 Camping in Eelde?

vraagstaart | 30-08-07 | 22:14

Mooi kudt, wilde in oktober daar naar toe, als het niet commies zijn, dan wel weer islamieten die alles vergallen in de wereld. Is er nog een normaal land in de aanbieding voor een fijne vakanttie?

Zo jammer! | 30-08-07 | 22:06

Zit ik zo nog eens uit pure verveling alle reaguursels hierboven door te nemen: @Tuvai @19:53:
Zeg dan gewoon NIETS! Het hóeft niet per sé hoor.

Chiant | 30-08-07 | 22:05

Stelletje Kudt-communisten; deaud moeten ze

Tobi | 30-08-07 | 22:01

@nickvoor2007vansjaak
josemariasison.org......

Dat lijkt verdorie op het eerste gezicht wel een anagram van janmarijnissen.

Zondervan | 30-08-07 | 21:59

Daar gaat de export naar de Filipijnen.

Ian Curtis | 30-08-07 | 21:59

Als je Manilla wil niet te lang bezoekt valt het wel mee tenzij je naar het zuiden gaat(baardmannen etc) Sison krijgt trouwens een advocat van de Filipijnse regering zie article.wn.com/view/2007/08/29/Govt_ma...

multidifficulti | 30-08-07 | 21:59

Dit is helemaal een gaap, geeuw topic. Ik nok maar eens even vroeg af, lekker in de vette lappen met de kat als hij niet opgegeten is.

Elisabeth2 | 30-08-07 | 21:53

Kut... we gaan er aan.

deaardeisplat | 30-08-07 | 21:51

Het is een zionistisch complot.

Harige Bangmaker | 30-08-07 | 21:51

Waarom hebben mensen eigenlijk zo'n hekel aan waarheid? Tuurlijk liegen kan soms heel leuk zijn maar je hebt er toch niks aan als het dat niet is.

M299 | 30-08-07 | 21:49

Elisabeth2 30-08-07 @ 21:30
hoop dat je niet te laat bent.......

Cunegho | 30-08-07 | 21:39

Nu maar hopen dat het bij woensdag maar weer is over gewaaid.
* kijkt anders met huiver naar de komst van de schoonmaakster *

Fuzzy-de-Bear | 30-08-07 | 21:37

Sison heeft veel meer laten vermoorden dan die 2. En als de huidige regering meer slachtoffers zou maken dan die maoisten dan moeten ze toch echt opschieten. Anja Meulenbelt is dikke maatjes met The Droog(Nefiso) en Theo is weer een knechtje van Sison. Ook altijd welkom is de Pinaysaholland waar mevrouw Droog in zit en die club heeft een lid in Abcoude waar huiszoeking is gedaan tot ontsteltenis van de NCPN. Het hele cicuit uitgelegd in multidifficulti.wordpress.com/2007/08/... .

multidifficulti | 30-08-07 | 21:36

@controle 30-08-07 @ 21:27 even geheel off topic: eens, vooral hun motoren (zie www.space.com/businesstechnology/techn...

... en aan die zwakke USA aandrijving danken we dan weer microtechnologie, dus PC's, dus deze discussie etc. etc..... *fapt zich even naar een holisties hoogtepunt*

vraagstaart | 30-08-07 | 21:33

-weggejorist-

Bill_Gates | 30-08-07 | 21:33

Cunegho 30-08-07 @ 21:18
Dat is ook zo. Maar al die kippen en koeien en varkens zijn geen huisdieren. Maar nu ik erover na ga denken. Ohoho, kheb zo'n spijt van alle diertjes die ik al heb opgegeten. Boehoehoe. Arme aaaibare diertjes. Koeien hebben ook van die mooie bruine trouwe ogen en fluwelen neusjes. *Gaat kat binnenroepen want is geen hapje voor de inpandige Chinesen*

Elisabeth2 | 30-08-07 | 21:30

@vraagstaart
Ik verafschuw alles wat communisme is, maar de russen konden sommige dingen toch aardig bouwen. Dat ruimtevaart programma was toch redelijk goedkoep in vergelijking met de amis. Met relatief weinig middelen haalden die russis toch nog aardig wat prestaties. Daar heb ik achting voor, ook ongeveer het enige bij die gasten.

controle | 30-08-07 | 21:27

@controle 30-08-07 @ 21:16 *maakt buiging* .... maar dan pak ik toch ff de relatie met de politiek correcte vluchteling die zo vuig is aangepakt door de nederlandse Gestapo niet - of bedoel je: "Als Indymedia zich ermee bemoeit, weet je wel hoe laat het is - tijd voor de communisten!"???

vraagstaart | 30-08-07 | 21:20

Elisabeth2 30-08-07 @ 20:57

ach wij doen hetzelfde met kippen, varkens, koeien etc... kwetsie van historisch ontstane interpretatie ... en smaak

Cunegho | 30-08-07 | 21:18

-weggejorist-

controle | 30-08-07 | 21:16

meneer klein spamsletje dan.

vraagstaart | 30-08-07 | 21:13

@vraagstaart
Hehe, het altijd nog meneer he.

controle | 30-08-07 | 21:12

Hertog van Alfa 30-08-07 @ 21:09
Heb je het tegen ons allemaal?

Elisabeth2 | 30-08-07 | 21:11

[email protected] van Alfa 30-08-07 @ 21:09 en wanneer kom je met argumenten?

vraagstaart | 30-08-07 | 21:11

Koekje 2101
Het grappige (?) is, dat je vaak in dit soort verbanden de ene moslim groep over de andere hoort zeggen, dat zij niet de ware islam belijden. Blijkbaar vinden allerlei moslims zichzelf beter en dus liever dan andere moslims, laat staan ongelovigen. Een giller gewoon!

Vigil | 30-08-07 | 21:11

-weggejorist-

Hertog van Alfa | 30-08-07 | 21:09

-weggejorist-

Harige Bangmaker | 30-08-07 | 21:09

@controle 30-08-07 @ 21:07 Jij klein spamsletje! Foei toch.

vraagstaart | 30-08-07 | 21:09

-weggejorist-

controle | 30-08-07 | 21:07

Vigil 30-08-07 @ 21:00
Ah, sison is een lieve terrorist. Vindt de taliban dat ook niet van zichzelf?

Koekje-dr-bij? | 30-08-07 | 21:05

@Hertog van Alfa 30-08-07 @ 20:55 Is een politiek vluchteling synoniem aan communist? En aan terrorist? zo zo......... leuk referentiekader. mag ik dat realiteitsbeginsel ook loslaten op de rest van je verhaal?

vraagstaart | 30-08-07 | 21:01

@Targent> Die Yanks vinden ons anders maar weirde lui hoor.

superjan | 30-08-07 | 21:01

Elisabeth2 30-08-07 @ 20:57
Nee hoor alles wat poten ( behalve een tafel ) heeft gaat daar in de wok en preciaal kitty's omdat dat een delicatesse is.

Bel gaat krijg bezoek =off. tot laters.

befke | 30-08-07 | 21:00

De heer Sison heeft ook banden met Abu Sayyaf, de islamitische minderheidsgroepering die al sinds de tachtiger jaren terreuraanslagen pleegt en ook toeristen kidnapped en soms doodt. Dus een verband tussen links en moslim terroristen.
Lees dit korte interview met Sison: www.vcp.nu/actiedag/filipijnen/filipij...

Vigil | 30-08-07 | 21:00

befke 30-08-07 @ 20:47
Barbaren! Katten wokken! Zijn die nou helemaal van de apen besnuffeld.

Elisabeth2 | 30-08-07 | 20:57

-weggejorist-

Hertog van Alfa | 30-08-07 | 20:55

wereldzenders 30-08-07 @ 20:40
Mag jij eigenlijk wel internetten van imam achmed?

Koekje-dr-bij? | 30-08-07 | 20:49

wel gaaf dat dat kittige ploppertje even een Geenstijl T shirt heeft aangetrokken voor de gelegenheid.

superjan | 30-08-07 | 20:49

wereldzenders 30-08-07 @ 20:40

WEINIG KEUS, HE?

Of wil je achter China aanlopen? Slavernij herinvoeren, iedereen aan een hongerloontje, behalve de partijleiders? India dan? Kastensysteem invoeren? Kinderarbeid? Of heb je liever dat Nederland achter een zeloot als Ahmedinejad aanwandelt?

Europa heeft niets te zeggen op het mondiale vlak. Kleine, soevereine staatjes die maar blijven zeuren over de verworvenheden die ze moeten inleveren. Ondertussen raast de wereld door en blijft Europa verdeeld.

Dan liever achter Amerika aanlopen, als je het mij vraagt.

Harige Bangmaker | 30-08-07 | 20:48

@Wereldzenders

Enige onderbouwing van feiten is in deze wel gewenst.
Ik snap sowieso niet waarom een puspubertje als jij aan het woord wordt gelaten.

Maar nu je er toch bent. Spreek.

El Pakbon | 30-08-07 | 20:48

Elisabeth2 30-08-07 @ 20:32

Op de Filippijnen kun je poezen kopen op de markt en die gaan in de wok.
Verder is het een belasting paradijs en kost personeel helemaal niets.
De meeste jonge meisjes werken dan ook in baardman landen en worden zwaar mishandeld. ( mag van de proleet )
Oja de laatste president vrouw Esmeralda was geyl van schoenen en lesbo.

befke | 30-08-07 | 20:47

Errug lullig,
Hoge bomen vallen altijd omlaag....

Klutszkop | 30-08-07 | 20:44

El Pakbon 30-08-07 @ 20:38
Pas maar op dat ik je niet op een pakje ga plakken. Nare Pakbon.

Elisabeth2 | 30-08-07 | 20:41

sinds nederland de reet van busch likt. is nederland bezig een vies kut land aan het worden!

wereldzenders | 30-08-07 | 20:40

-weggejorist-

El Pakbon | 30-08-07 | 20:38

Professor Sison is begin dit jaar door het europese hof van justitie op de terroristen lijst gezet.

steven paul | 30-08-07 | 20:37

Het punt is,wat doen met lastpakken als Sison? Onrust stoken op dat zooitje eilanden, als de grond hem te heet daar te heet onder de voeten wordt vluchten naar het kapitalistische Nederland, hetgeen best wel raar is voor een communist, waarom niet naar zijn geestverwanten in pakweg Noord-Korea of Cuba, waarschijnlijk in de wetenschap dat Nederland hem toc niet zou uitzetten, aangezien "we" geen mensen uitzetten naar landen waar ze bij aankomst ongezien op een kogel worden getrakteerd, dilemma's, dilemma's...

brutus68 | 30-08-07 | 20:35

is het niet tijd voor een jihad open draad... qua nederland 3.

waskuip-admiraal | 30-08-07 | 20:35

Kan iemand uitleggen waarom dit zo raasbaar interessant is? En waarom iedereen zich hierover een mening vormt. De Fillipijnen liggen goddoemme ergens hoog ten Noorden van Australië. Duizenden KMs vanaf NL, hebben wij er iets mee te maken? Vragen, vragen. Antwoorden? Kom er maar in.

Elisabeth2 | 30-08-07 | 20:32

@vraagstaart 30-08-07 @ 20:27
Facisme is eigenlijk ook rechts; Mussolini kwam met het idee van facisme toen hij wakker werd van socialisme en communisten en socialisten in elkaar begon te rammen met een clubje...

dlseth | 30-08-07 | 20:31

Fred V 30-08-07 @ 20:28
volgens mij hadden ze bij greta duis iedere donderdagavond een pokerclubje, maar ja, dat gaat nu niet door natuurlijk....

Cunegho | 30-08-07 | 20:30

ik krijg er een steven paul van.

Conan de Rabarber | 30-08-07 | 20:30

Er zal wel een goede reden zijn geweest om de man op te pakken.
En bij dat volkje speelt emotie de belangrijke rol. Dat zich weer uit in geweld. Als ze toch niets beters te doen hebben is dat inderdaad een manier om de tijd te verjagen.

Niet dat het ons hier wat moet interesseren. Gewoon vasthouden. En als ze blijven doorzeuren, dan uitleveren aan het thuisland. Probleem ook opgelost.

Maar niet getreurd. Er staat vast wel weer een nieuwe 'super-intelligente' bamislikkende, werklozen-inspirerende om toch ook vooral niet te gaan werken, commiehond op. Je hebt er totaal niets aan.

El Pakbon | 30-08-07 | 20:30

de enige goede communist is een dooie communist.

dus ga eens dood Yang.

QB (ja die.....) | 30-08-07 | 20:29

Ah nee, iek begrijp... zou je aan de benzine-prijzen niet zeggen namelijk....

Cunegho | 30-08-07 | 20:29

Het is allemaal een vaag verhaal. Als die man inderdaad opdracht gegeven heeft tot moord, dan ia het te gek voor woorden dat hij niet eerder opgepakt is en zo vrij in NL geleefd heeft. Wel vraag ik me af of het Internationaal Comité de arrestatie inderdaad verwerpt zoals in Indymedia beschreven staat. Misschien staat Bin Laden inderdaad ergens op een camping bij Pernis zoals iemand opmerkte...... In NL is alles mogelijk.....

Fred V | 30-08-07 | 20:28

@Cunegho 30-08-07 @ 20:21 In het referentiekader van de sosialistiese medemens is alles wat slecht is (dwz niet 100% communisties proletaries sosialisties) verwant aan of onderdeel van de US. Vandaar. Pim F. is de broer van George Bush en is dus terecht geëxecuteerd door een Dierenbevrijdingsfront-activist, nadat hij door een tribunaal van proletariese arbeiders is schuldig bevonden aan verraad. Nederland moet nu dus ook dood. Maar de fascisten komen van Rechts, dat moet je wel goed blijven onthouden want anders........

vraagstaart | 30-08-07 | 20:27

@Cunegho 30-08-07 @ 20:21

En sinds wanneer een fascistisch bewind, saai en jaren 50 en betuttelend etc, ja dat dan weer wel. Uitleveren die hap, scheelt gezeik en kosten hier.

religion is war | 30-08-07 | 20:25

Goh, een heuse communist!
Ik wist niet dat die nog bestonden. Niet een idee om hem op te bergen in Naturalis?
Met vlaggetjes d'r bij en zo?

'Wat is dat, mama?'
'Een communist, jongen.'
'Wat is dat, een communist?'
'Iemand die denkt papa's geld ook van hem is.'
'O ja, dan begrijp ik dat ze zijn uitgestorven'.

nattebever | 30-08-07 | 20:25

@steven paul 30-08-07 @ 20:06
Dank U...

da wizard | 30-08-07 | 20:25

Ah oke, hij heeft wat vriendjes van vroeger laten vermoorden, veilig in zijn luie stoel vanuit Nederland.

..zapper | 30-08-07 | 20:24

zeg.. hebben er meer last van dat wanneer je de site aanklikt vanaf de rss feed, het scherm fuckup op .
Dit gebeurt op mijn bling bling iMac...

Weeraanmelden | 30-08-07 | 20:24

Herr Bush zegt dat het een slechterik is.
Dan is het zo.

G-unite | 30-08-07 | 20:23

chinaski 30-08-07 @ 20:12
Volgens het mistery van buza is in Belgie een terroristische dreiging. volgens die lijst moet je nergens anders komen dan in andorra of zo.Het vermijden van oorlogs gebied is duidelijk maar vor de rest is het vaak een hoop gelul met dat reisadvies van buza.

miko | 30-08-07 | 20:21

sinds wanneer is er een U.S- Dutch governement??

Cunegho | 30-08-07 | 20:21

Milf-rebellen en "Het drogeren van buitenlanders in bars en taxi’s is een hardnekkig fenomeen"
Yep, helemaal mijn soort van vakantiebestemming.

nickvoor2007vansjaak | 30-08-07 | 20:21

Bin Laden zit op een camping in Pernis

chinaski | 30-08-07 | 20:19

Raar dat die gelovige en de dogmatische politieke stromingen altijd een punt bereiken dat ze op coma neukerij liever elkaar uitmoorden dan hun 'vijand'.
Ruud-imentair 30-08-07 @ 19:59
Chavez wil ONS aanvallen??

miko | 30-08-07 | 20:18

@ de honden blaffen... 30-08-07 @ 20:15 Bij een kraakpand zeker?

steven paul | 30-08-07 | 20:17

steven paul 30-08-07 @ 20:13
Ach,ik zag onlangs Bin Laden lopen.

de honden blaffen... | 30-08-07 | 20:15

@vraagstaart 30-08-07 @ 20:10 Na al die jaren inderdaad eindelijk te pakken. Maar het is natuurlijk schandalig dat zo'n man kan vluchten naar Nederland, geen asiel krijgt, maar niet uitgezet wordt. Vervolgens kan deze man dan gewoon zijn "werk" voortzetten in Nederland.

steven paul | 30-08-07 | 20:13

Ik las even snel die waarschuwingen van het ministerie van BuZa. Ik was al niet van plan om naar de Philipijnen te gaan maar nu denk ik zijn er ook toeristen die daar gewoon op vakantie gaan? wat moet je daar?

chinaski | 30-08-07 | 20:12

Gewoon uitleveren aan de Filipijnen. Laat ze het daar lekker zelf uitzoeken!!!! Dat willen die Indy-gang(st)ers toch ook!!! Iedereen blij en tevreden.

broodje gezond | 30-08-07 | 20:10

@steven paul 30-08-07 @ 20:06 dank. Dus de Nederlandse pliesie heeft zowaar een terrorist te pakken??? *knijpt even in zijn eigen arm* Nee, ik droom niet. On-ge-lo-fe-lijk. Hulde voor de Bromsnorren.

vraagstaart | 30-08-07 | 20:10

ojazekerWel 30-08-07 @ 20:02
Ja, en toch kun je het heel ver schoppen als communist. Kwestie van jezelf socialist noemen, hé Jannepan?

Koekje-dr-bij? | 30-08-07 | 20:09

Jan, Femke, Agnes, Woutert, kom er maar in! (Lees:boeddhi, Bwahah, veestvanpim en overige trollen ga maar los)

Chiant | 30-08-07 | 20:09

Altijd weer indrukwekkend, zo'n betoging. *GAAP*

Adriaantjeeeeeuh | 30-08-07 | 20:08

Vanuit Nederland zou hij in 2003 en 2004 opdracht hebben gegeven tot de moord op twee voormalige medestanders. Afgelopen dinsdag werd hij gearresteerd in zijn woonplaats Utrecht op verdenking van betrokkenheid bij deze moordaanslagen. Hij zal in Nederland worden berecht.

steven paul | 30-08-07 | 20:08

... en bukke slet, zei Lafayette

in de Philippijnen. Maarre... wat is de reden nou van die arrestatie?

vraagstaart | 30-08-07 | 20:07

copy paste: Sison is oprichter van de communistische partij op de Filipijnen, de CPP. De gewapende tak van deze Maoïstische partij, de New People's Army, voert al sinds eind jaren zestig een gewelddadige strijd tegen de Filipijnse regering. Sison vluchtte in 1989 naar Nederland. Hij kreeg geen politiek asiel, maar kon ook niet worden uitgezet, omdat hij in de Filipijnen waarschijnlijk de doodstraf zou krijgen. Sinds 2002 staat hij op de Europese terroristenlijst.

steven paul | 30-08-07 | 20:06

Als die communist tegengas geeft aan de islamisten in zijn land, vind ik het best.

Murdockyoufool | 30-08-07 | 20:06

@ Koekje-dr-bij? 30-08-07 @ 19:59

Een communist is altijd schuldig, je weet tog.

ojazekerWel | 30-08-07 | 20:02

Kan niet verrotte, zei Bernadotte
.
"The communist leader was suspected of giving orders, from the Netherlands, to murder his former political associates in the Philippines, Romulo Kintanar and Arturo Tabara," the Dutch national prosecutor's office said in a statement quoted in an Agence France-Presse report.

Lobo | 30-08-07 | 20:01

MILF= militant islamic lutsers front.?

Ach geef die filipijnen toch harry van Bommel.Komt hij mischien ook eens aan een vrouw.

miko | 30-08-07 | 20:00

hmm venazuela wil ons aanvallen. kunnen we die gast niet houden? bedoel ff inwisselen voor de bolkop van een marijnissen met zijn terugtrekkende haargrens

Ruud-imentair | 30-08-07 | 19:59

Lobo 30-08-07 @ 19:55
Haha, ja toch? Maar weet iemand dan wat deze vriendelijke communist op zijn kerfstok heeft? Ik kom alleen maar vrijspraken tegen...

Koekje-dr-bij? | 30-08-07 | 19:59

Waarom zeggen die indipeople nou niet effe WAARVAN die gast dan zo onrechtmatig beschuldigd wordt.

Lepo | 30-08-07 | 19:59

Gebeurt niet zo vaak meer tegenwoordig zo lijkt, zich hysterisch manifesterende communistjes. Volslagen links ingehaald door zich hysterisch manifesterende baardaapjes in soepjurk. Arme zielige kaalkopjes veracht en bespot.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 30-08-07 | 19:58

Wanneer gaan ze daar eens deaud?

MistahMastah | 30-08-07 | 19:58

"Wat nu, wat nu?"
Zei Pichegru.

Harige Bangmaker | 30-08-07 | 19:57

Ik herken hierin absoluut NIET de Nederlandse politie. Te kordaat, dit optreden.

azijnseiker | 30-08-07 | 19:57

@Koekje-dr-bij:
Als je je terreurgroepje MILF noemt, heb je iig wel gevoel voor humor.

Lobo | 30-08-07 | 19:55

Ik zie hier een commerciele mogelijkheid.

..zapper | 30-08-07 | 19:54

Sedert juli 2003 is een bestand van kracht tussen de regering en de Islamitische rebellen van het Moro Islamic Liberation Front (MILF) in Mindanao.
-
lol

Koekje-dr-bij? | 30-08-07 | 19:54

Tja, zo'n gast wordt niet voor niets opgepakt.

Tuvai | 30-08-07 | 19:53

Veel kerels gaan al naar de filipijnen, maar meestal om een ander te laten bukken

religion is war | 30-08-07 | 19:52

Die sojavreters van een uitbuiters van een belastinglaaiers die zullen wel weer tijd hebben om een actie op touw te zetten. Die Indymedia DIE!

Tommygunner | 30-08-07 | 19:52

Wat heeft die gast eigenlijk uitgevreten dat ie is opgepakt...

da wizard | 30-08-07 | 19:51

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken