Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Linkse omroep vindt zichzelf niet links

veegt ook straatjes schoonHun van WC-Eend adviseren weer eens WC-eend. Op Publiek Centraal, het online weborgaan van de Publieke Omroep wordt haarfijn uit de doeken gedaan hoe het zit met de vermeende linksigheid van die publiek omroep. En wat denkt u? De slagers hebben hun eigen worst gekeurd en OKE bevonden. Tests bewijzen het. De Publieke Omroep is NIET LINKS. Dat zegt de geleerde Mark Deuze, want die heeft in 1999 en 2000 telefonisch onderzoek gedaan. Cijfers dus van ver voor 9-11, Professor Pim en Bolle Gogh. Op veler verzoek dan nog maar weer eens de historische mantra van hoofdredacteur Hans Laroes. "Het is bijna onmogelijk om je bij het maken van nieuwskeuzes niet enigszins te laten leiden door je eigen visie. Wij vinden GroenLinks-stemmers aardiger dan LPF-stemmers, een bos mooier dan een snelweg en iemand in een BMW verdachter dan in een Fiat Panda." Juistem. Afschaffen, die ultralinkse zwetsprogramma's.

Reaguursels

Inloggen

Links- of rechtsom, publieke of commercieele omroep in 0031 is een pot nat: keer op keer worden de reklameboodschappen onderbroken door vervelende & onzinnig amateuristise programmering (tja, alleen het prijskaartje is pro). De Staats TV omroepen zijn noch links noch rechts hiero, maar zijn een vormloze geplette schimmel worst en waaien (zoals W.Bos) met iedere commercieel verk*nkerende kapitalistische wind mee... Weg met die walgelijke beelbuisbraaksels. Sinds internet breedbandig toegankelijk werd : exit met die video-reklame-peop.

Broadcasting (of wel TV voor de lamo's) is zooooooo vorige eeuws !

Edie Hitler | 29-08-07 | 15:01

Bril van Jole terecht

In tegenstelling tot eerdere berichtgeving blijkt de bril van
aspirant-televisiepresentator Francisco van Jole niet kwijt. Twee weken
geleden verbaasde de kippige Rotterdammer vriend en vijand door
onaangekondigd met blote ogen op televisie te verschijnen. Het leek
aanvankelijk te gaan om een bewuste keuze maar de werkelijke oorzaak was, naar inmiddels is gebleken, van impulsievere aard.

"Ik was het gewoon eventjes zat om dag in dag uit met dat lelijke kreng rond te lopen," aldus de bril.

Of en wanneer de bril bij de publieken terugkeert is niet bekend. De vaste
schnabbels bij Barend en Van Dorp gaan, volgens Talpa-kijker J. van
Slingeland te Alkmaar, voorlopig wél gewoon door. De andere Talpa-kijker was niet bereikbaar voor commentaar.

spek_koper | 29-08-07 | 12:44

Grappig statement van de Linkse omroep!

De communistische/fascistoide dictaturen achter het Ijzeren Gordijn noemden zich ook 'Socialistisch' en bedoelden het allemaal 'ook heeel goed hoor'!

Ahasveros | 29-08-07 | 12:38

Waarom wordt mijn comment verjorist!? Mogen wij ons niet op één spoor krijgen, in een land waarbij alle media met volle kracht ons willen laten ontsporen? Dit begrijp ik écht niet, redaktie.

Hesje | 29-08-07 | 11:52

Subtiel ook hoe de associatie hier wordt gemaakt tussen een verschuiving naar rechts van jonge journalisten en een gebrek aan ethiek ("betalen voor informatie en niet zeggen dat er geciteerd kan worden"). Misschien moet er een onderzoekje gedaan worden naar de politieke kleur van de onderzoeker zelf en zijn invloed op de uitkomst.

Il Principe | 29-08-07 | 10:00

ALLE omroepen worden door de staat gereguleerd. Zo ook de 'commerciele' zenders. Zap 's ochtends maar eens tussen de verschillende journalen, allemaal dezelfde onderwerpen en allemaal dezelfde 'visie'... Wakker Nederland?

Eagle_Eye | 29-08-07 | 08:53

Vroagah was ik dus niet aardig maar wel betrouwbaar.... Maar sinds vandaag gaat dat laatste ook al niet meer op.

PrAn | 29-08-07 | 08:51

@kees> dat is dan weer zeer terecht! Er is vanuit almere een prima route naar 020 via assen, leeuwarden, Alkmaar

superjan | 29-08-07 | 08:40

Zo heeft de publieke omroep, met het Staatsjournaal voorop, ook uiterst succesvol maandenlang propaganda bedreven tegen de aanleg van de A6 door 'hun' Gooi. Belastingbetalers uit Almere, die al jarenlang in de file staan, moeten het maar uitzoeken.

Kees3382 | 29-08-07 | 08:10

-weggejorist-

kuttekrap | 29-08-07 | 03:43

-weggejorist-

kuttekrap | 29-08-07 | 03:23

@ Mohammed Alie 29-08-07 @ 01:38
Even tsjekken wat je allemaal zegt.
Je zegt dus dat de militair die is gesneuveld links was. Bedoel je linkshandig of politiek-links? En de linkse media loopt zo te janken dat ze wel rechtse nazie,s lijken?
Ikke nie begraip Mo. Ga jai lerren nederlandsj spreek.

kuttekrap | 29-08-07 | 03:04

-weggejorist en opgerot-

Mohammed Alie | 29-08-07 | 01:38

@derkcs 29-08-07 @ 00:08,
Scherp

Arjan | 29-08-07 | 00:42

Inderdaad, ze zijn niet links, en ze zijn niet rechts, ze zijn er alleen maar om de aloude verhoudingen in stand te houden, de Zuilen vertegenwoordigd door VVD, CDA, PvdA, met een kluifje voor GL.
Stemmen moet niets anders zijn als een 4 jarig toneelstukje, zodat het burgertje denkt dat er democratie is.
Alles wat werkelijk een richting vertegenwoordigd, PVV ,SP word doodgebashd , of doodgezwegen.
Onder de aanvoering van de SSTasi TV, en de oude media, (telegraaf, volkskrant, en andere pulp)

bakoenin | 29-08-07 | 00:31

-weggejorist-

Hesje | 29-08-07 | 00:22

De reaktie op het corrupte pvda rapport is in ieder geval weer vakkundig doodgezwegen door het stazi journaal. Het enig wat men over die affaire bericht heeft is het pvda rapport dat ze vrij pleitte. Over het links zijn van de stazi omroep hoef je geen onderzoek te doen. Een paar dagen kijken en je weet genoeg. Wie zegt er bij Nova gewoon dat de huurders die al tientallen jaren teveel huur betalen dat nu dus hebben gedaan om de kozijnen bij Mohammet te schilderen. Of kort samengevat Kees betaalt voor agmet. Het is zo simpel maar niemand zegt het. Hopelijk ziet Geert dit snel en goeit het op de agenda.

derkcs | 29-08-07 | 00:08

@Het_leuke_zuiden 28-08-07 @ 23:11
Je hebt gelijk. Nu ik zijn 'onafhankelijkheidsverklaring' weer eens doorlees moet ik zeggen dat het behoorlijk goed in elkaar zit.

Toch vind ik dat er verder moet worden ingegaan op een bewering zoals deze:
'Overheidsuitgaven ondermijnen de economische groei.'
Dat hoeft niet in het verkiezingsprogramma, het gaat erom dat de mensen achter de PVV zich meer bewust worden van zo'n vrij algemeen punt en de achterliggende gedachte. Door op zo'n wat abstractere manier bezig te zijn ontstaat een coherentere visie.

Ik heb het gevoel dat ze zich nu richten op een aantal concrete onderwerpen (onder andere de islam natuurlijk) waardoor het grote plaatje een beetje op de achtergrond raakt. Misschien gebeurt dit intern wel, maar weet ik gewoon niet genoeg van de partij.

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 23:35

-edit 28-08-07 @ 22:44
Als je PvdA de arbeider noemt, en VVD de ondernemen hebben ze lang met elkaar geregeerd. Naarmate is de PvdA ondernemender geworden en de VVD ook een partij voor persoon met geen topsalaris. Dus lijkt mij de PVV wel de enige partij die duidelijk rechts is.

Het_leuke_zuiden | 28-08-07 | 23:22

Gekke Gerritje 28-08-07 @ 22:55
Check zijn internetsite, het is redelijk goed uitgeschreven, beter als bij andere partijen.

Het_leuke_zuiden | 28-08-07 | 23:11

Zag ik op het 10 uur sjoernaal een verkapte oproep om in het najaar te gaan demonstreren tegen het versoepelde ontslagrecht?
Foei, jongens en meisjes van de staatsomroep.

kuttekrap | 28-08-07 | 23:11

Wie kijkt er nu naar het Journaal. Het RTL Nieuws mag dan soms technisch wat knulliger zijn, de berichtgeving is veel beter.

Onzinnig stuk natuurlijk, een bewering gebaseerd op een onderzoek van 7 jaar, gemengd met meningen die worden neergezet als feiten.

henkiedenkiedenkie | 28-08-07 | 23:06

@-edit 28-08-07 @ 22:44
Links of rechts maakt niet zoveel uit. Dat zijn vage en slecht gedefinieerde begrippen. Er is een behoorlijk aantal onderwerpen waarop Geert Wilders inderdaad alleen staat in de Tweede Kamer.

@Mark d'Aviano
Goed dat je conclusies verbindt aan zoiets. Als iedereen zo bewust zou omgaan met abonnementen zou het waarchijnlijk invloed hebben.

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 23:06

@Het_leuke_zuiden
Ik had je antwoord van 22:18 nog niet gelezen, dus mijn post van 22:29 was nog een reactie op je vorige post.

Op dit moment groeit de PVV nog steeds. Ik zie dus niet in waarom Geert Wilders nu zou moeten matigen. De kiezers die hem te ver vinden gaan moeten gewoon op de VVD of een andere partij stemmen. Ik heb het gevoel dat matigen wel enkele rechtse kiezers zou aanspreken, maar nog meer kiezers zou afstoten. Heel veel Nederlanders willen gewoon een duidelijk (en dus compromisloos) geluid.

Wel zou de PVV er goed aan doen om ideologisch wat verder te ontwikkelen zodat er meer diepgang in het partijprogramma (en dus de standpunten) komt. Maar zoiets kost veel tijd en veel moeite.

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 22:55

@ Uw verzekeringsadviseur

Ik begrijp uw klacht maar deel uw mening niet. Niemand kan zomaar zonder enige aanwijsbare klachen 2 jaar op kosten van werkgever met de armen over elkaar thuis zitten. Echt niet.

Dietrich | 28-08-07 | 22:52

@Gekke Gerritje 28-08-07 @ 22:18

De Wall Street Journal bericht wel over het demonstratieverbod van de stalinistische burgemeester van Brussel:
www.brusselsjournal.com/node/2377
Hier nog meer:
www.brusselsjournal.com/node/2379
De Nederlandse pers zwijgt, net als de meeste collega's in Europa.
Trouwens, The Brussels Journal berichtte maanden voor de reguliere pers over de Deense cartoons.

Ik heb mijn abonnement op het AD opgezegd. Die rooie journalisten krijgen geen cent meer van mij. Straks heb ik een half jaar bijna gratis de Telegraaf. Die was fout ten tijde van Pim Fortuyn, dus ik zal nooit een gewoon abonnement erop nemen. Daarna accepteer ik wel een andere fantastische wanhoopsaanbieding van één of andere krant, etc. Volgt allen mijn voorbeeld; het bespaart nog geld ook.

Mark d'Aviano | 28-08-07 | 22:51

@nattebever 28-08-07 @ 20:53:
Och jesus bevertje, het was geen quote. Het is vrij naar Ellen Johnson, president van de American Atheist Society.
www.americanatheist.org/pope99/lookbac...
Happy now?

koerbagh ® | 28-08-07 | 22:50

@ de honden blaffen... 28-08-07 @ 17:52

dit is gewoon onmogelijk. Alleen al de keuze van onderwerpen die een journaal/krant behandeld is selectief. hier zijn geen objectieve maatstafen voor te nemen en is altijd politiek gekleurd

Keyzer_Soze | 28-08-07 | 22:44

@ Gekke Gerritje en @Het_leuke_zuiden
Fijne discussie! Maar: is alles wat niet Cheert is links? Dat gevoel blijft bij mij een beetje hangen. Of zit ik ernaast?

-edit | 28-08-07 | 22:44

Linkse journalistiek is niet links! Tja, een gek denkt ook van zichzelf dat ie normaal is!

supersniper | 28-08-07 | 22:41

@Het_leuke_zuiden
Je hoeft geen concessies aan je ideen te doen, alleen genoeg zetels zien te krijgen. Een grote groep mensen is denk ik geinteresseerd in een gezond rechts beleid, maar dan moet je wel de hele groep proberen te pakken. Mensen vallen af als je alles afbrand met de grond( ook al is het voor een groot deel waar, mensen letten toch op de dingen die niet waar zijn in een discussie)

Het_leuke_zuiden | 28-08-07 | 22:38

@Het_leuke_zuiden
Ik wil nog even toevoegen dat je niet de illusie moet hebben dat Geert Wilders op dit moment daadwerkelijk invloed kan hebben op het overheidsbeleid. Dat lukt ook niet als hij heel genuanceerd en constructief is. De regeringspartijen maken het beleid. De enige reden voor de regering om naar een oppositiepartij te luisteren is omdat die partij wellicht later in de regering komt en dus later de macht krijgt mee te beslissen. Dan kun je het best nu al deals maken.

Dit is de structuur van establishmentparijen die samen de dienst uitmaken. Pas als de PVV een plek binnen het establishment heeft afgedwongen kan er aan daadwerkelijke invloed worden gedacht.

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 22:29

Gekke Gerritje 28-08-07 @ 22:10
Ja dat is zonde.
Afgelopen verkiezingen werd aan elke partij gevraagd wie met geert wilders zou willen regeren, alleen sp zei dat te willen, maar zei erbij: de standpunten liggn te ver weg, dus realistisch gezien kan het niet.
Geert kan 40 zetels krijgen, als hij dat haalt komt hij nog neit in het kabinet, dat is zonde. Ik zie dan eerder linksom een brede coalitie ontstaan en er gebeurt dan nog niets( lang leve de democratie). En omdat er zoon grote coalitie ontstaat, moeten de partijen elkaar wel ruimte geven, dus nog meer bureaucratie.
Uiteindelijk werkt het tegen je, of Wilders moet al 60 zetels halen, en als hij dan niet in de regering komt dat er een volksopstand komt. Want ik zie echt geen andere weg mogelijk.

Het_leuke_zuiden | 28-08-07 | 22:18

@Mark d'Aviano 28-08-07 @ 21:53
Inderdaad. Als een linkse demonstratie geweigerd zou worden door een rechtse burgemeester op eenzelfde schandelijke manier zou dat een maand lang iedere dag het eerste onderwerp van het 8uur-journaal zijn.

Ik begrijp eigenlijk niet waarom geenstijl niet meer aandacht aan de gebeurtenissen rond deze demonstratie heeft gegeven.

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 22:18

@Het_leuke_zuiden
Mwa, dat is het punt. Als je aangeeft dat de verdeling van zendtijd beter zou kunnen, dan bereikt die oproep de 2% van de Nederlanders die de politiek volgt. Als je boodschap in plaats daarvan is 'OMFG HET IS EEN LINKSE BOEVENBENDE', sijpelt de boodschap door naar een veel groter publiek. Het is niet zo dat Geert Wilders deze afweging maakt en daarom voor de laatste boodschap kiest, het is andersom. Omdat de eerste boodschap niet wordt opgepikt en de tweede wel is Geert Wilders succesvol en niet een andere rechtse politicus.

De achterliggende reden is dat de media links zijn. Rechts krijgt geen uitgebreid reclamestelsel om de genuanceerde boodschap over te brengen. En met enkel een keer genoemd worden voor de vorm in een televisieprogramma bereik je niets. Dus als je de kiezer wilt bereiken dan moet je voor een rel zorgen.

Het is wel jammer dat wanneer Geert Wilders eenmaal de aandacht heeft, hij niet de boel nuanceert, maar het bij de eerste boodschap laat. Pim Fortuyn was juist erg goed in die tactiek. Eerst een rel veroorzaken en dan een genuanceerde mening geven.

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 22:10

"Publiek Centraal sprak daarover met Communicatiewetenschapper Mark Deuze, de enige die over het onderwerp eigenlijk recht van spreken heeft"

Gedachtekronkel van de PO: hm, wat hij zegt komt ons wel goed uit. Laten we hem voor de zekerheid maar vast tot de enige die recht van spreken heeft bombarderen.

Ion Susai | 28-08-07 | 22:02

@cojones 20.22
Die van Doorn is de Mussert van het NSB Handelsblatt. Hij vindt ook per definitie iedereen die niet links is 'onfatsoenlijk'. En dat noemt zich dan 'professor' in de 'sociologie'. Wat heeft sociologie eigenlijk met wetenschap te maken. Is dat soms hetzelfde als socialisme?

Kees3382 | 28-08-07 | 21:57

Onze objectieve pers heeft nog niet zoveel bericht over het verbod op de demonstratie van 11 september in Brussel, tegen de Islamisering.
De Belgische Standaard heeft vandaag wel een bericht:

www.standaard.be/partners/index.asp?ar...

Zaak anti-islambetoging voor Franstalige kamer

BRUSSEL - De auditeur bij de Raad van State adviseerde dinsdag om het dossier over de beslissing van Brussels burgemeester Freddy Thielemans (PS) om een anti-islambetoging niet toe te laten naar een Franstalige kamer te verwijzen. Volgens de auditeur hoort dit zo omdat de originele aanvraag voor de betoging opgesteld was in het Frans.

Udo Ulfkotte, een van de organisatoren van de manifestatie, en VLOTT-senator Hugo Coveliers, die optrad als raadsman voor Ulfkotte, zeiden na afloop van de zitting geshockeerd te zijn over het advies.

Tijdens de zitting trad Bart Debie (Vlaams Belang), ex-politiecommissaris van Antwerpen, op als tolk voor Ulfkotte. Hij wil de Duitse ex-journalist helpen met de logistieke ondersteuning bij de betoging op 11 september, die volgens hem sowieso zal plaatsvinden.

Het arrest wordt de komende dagen verwacht. Daarin zal Raad van State zich uitspreken over de verwijzing.

Ofwel: de demonstratie blijft gewoon verboden, dan wel het verbod wordt na 11 september ingetrokken. Ik denk dat ik op 11 september toch naar Brussel ga.

Mark d'Aviano | 28-08-07 | 21:53

Gekke Gerritje 28-08-07 @ 19:20
hoe ik erbij kom?
Geert Wilders is inhoudelijk het meest duidelijk van elke partij. Ik heb alle sites met elkaar vergeleken. De kamervragen die hij steld zijn scherp en terecht. Verder durft hij eens af te stappen van het helpen van ontwikkelingslanden. Hij zegt: importheffingen afschaffen voor die landen en ontwikkelingshulp stopzetten voor grootste deel. Met alle importheffingen zeg je eigenlijk: ik wil controle houden over de 3de wereld.
Dit is bevoorbeeld een standpunt waar hij glashelder in is. Ik snap dat hij Femke Halsema afbrand, want die is het tegenovergestelde, vanuit moreel oogpunt de 3de wereld helpen met geld, maar wel hun invloed op ons land reguleren.
Als hij op deze punten zijn volledig verbaal wapenarsenaal inzet kan je iemand afbranden, maar dan moet je niet op elk punt frontaal de aanval kiezen. Over de omroepen zou ik bevoorbeeld niet zoon mond opzetten, alleen je sterk maken voor een correct aanbod van televisieprogramma's en niet zeggen: links is sterk vertegenwoordigd, dat is niet eerlijk, dus weg met de rotzooi. Eerder zoiets van: links heeft grootste marktaandeel, dus eis ook zendtijd voor bevorbeeld GeenStijl.tv(ledenaantalllen halen we wel)

Het_leuke_zuiden | 28-08-07 | 21:49

@Dietrich 21.41.
NB heeft gelijk ,Arbo rapportage is een gotspe.
FF preluderen op een onwerkzame situatie ,opgeroepen door de werkgever en je bent 2 jaar onder de pannen.
En de partij die het geld kost is de werkgever,die betaald ook nog eens de tegen zich kerende Arbo(sukkel)dienst.
Daarna de WGA in en nog eens extra UWV premie betalen,blijft een gotspe.

Uw Verzekeringsadvis | 28-08-07 | 21:47

@ nattebever

Het door jou gestelde verhaal is inderdaad raar, maar niet noodzakelijk. Klopt dat werkgevers de eerste 2 jaar dienen door te betalen tijdens ziekte, maar die ziekte moet ook aangetoond worden middels arbo-bezoek e.d. Daarnaast is de Wet Vernieuwde Poortwachter streng als het gaat om verplichtingen van werkgever- en werknemerzijde als het gaat om re-intergratie binnen- of buiten het bedrijf. Met andere woorden: van laksheid, luiheid, en/of onwil van beider zijde kan geen sprake zijn, alhoewel, het kan wel, maar gaat altijd (veel) geld kosten van 1 der partijen.

De ontslagkwestie is een ander verhaal, ik heb daar op een draadje in het verleden mijn mening over gezegd. Lang verhaal kort verhaal: je neemt al veel wind uit de zeilen door aan de lengte van het dienstverband veel minder zwaarte toe te kennen. Komt, naar mijn mening, de arbeidsmobiliteit ten goede. Maar dat laat onverlet dat oudere werknemers aantoonbaar moeilijker aan de bak komen, dus daarvan mag best iets in een ontslagvergoeding zichtbaar zijn, c.q. blijven.

Dietrich | 28-08-07 | 21:41

Bedrijfsblindheid heet dat. Je moet maar lef hebben: de publieke omroep niet links. Nog even zeg.

stemdesvolks | 28-08-07 | 21:30

Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen dat het doorlinken naar andere webpagina's links heten. Hoezoo niet links?

Fapfap | 28-08-07 | 21:28

Pc eend

TurboLensie | 28-08-07 | 21:26

nattebever 28-08-07 @ 20:58
Zoutzuur? Hoewel dat ook weer gaat jeuken...

Sikkeneur | 28-08-07 | 21:14

Niet echt nieuws, maar daarom niet minder schokkend. De meeste mensen beschouwen het Journaal als de meest betrouwbare nieuwsbron.
Griezelig gewoon. Het wordt tijd dat GS een soort zending op gaat zetten. Bij toebeurt gaan we het land in om mensen van dit heidense geloof af te brengen.

Cookie v. eigen deeg | 28-08-07 | 21:01

Weet iemand nog een goed middeltje tegen zakjeuk?

nattebever | 28-08-07 | 20:58

word je,
sorry, trut.

CoJoNes | 28-08-07 | 20:57

Murdockyoufool 28-08-07 @ 20:46
Was omslachtige weg om Koerbagh ertoe te bewegen aan bronvermelding te doen (20:03),
CoJoNes 28-08-07 @ 20:50
Of leraar Nederlands...

nattebever | 28-08-07 | 20:53

verkeerd geleson, sorry dietrich

CoJoNes | 28-08-07 | 20:51

Opsporing Verzocht. Nog zo'n programma met overdreven aandacht voor de nieuwe medelanders.

kuttekrap | 28-08-07 | 20:50

@Dietrich 28-08-07 @ 20:44
Ah ok, dan neem je toch morgen ontslag en wordt je werkgever?

CoJoNes | 28-08-07 | 20:50

Dietrich 28-08-07 @ 20:44
Tuttuttut, ik parafraseerde alleen maar de nieuwslezerT van het journaal op het niveau en met het taalgebruik uit dat wereldje.
En jawel, als je iemand kwijt wilt, lukt dat altijd wel, maar als de werkschuwe debiel opeens een ziekte voorwendt mag je vroliijk nog 2 jaar doorbetalen (of je verzekeringsmaatschappij, maar dat verandert weinig aan het principe - een ander draait voor de kosten op).
Vandaar ook de sterke opkomst van freelancers en uitzendkrachten. De markt heeft wel door dat het NL-arbeidsrecht gewoon niet werkt. Je komt, zoals dat heet, makkeliijker van je vrouw af dan van je werknemer.
Dat ies toch een beetje raarh, vind je ook niet?

nattebever | 28-08-07 | 20:50

" SEOUL, South Korea (CNN) — South Korean negotiators in Afghanistan have reached a deal with Taliban militants holding 19 South Korean Christian aid workers for over a month, a presidential spokesman in Seoul said Tuesday.

The group of South Koreans was kidnapped in Ghazni province on July 19. Seoul welcomes the deal, but spokesman Cheon Ho-sun cautioned that many details must still be worked out and the aid workers will not be released immediately.

Under the terms of the agreement, South Korea agreed to stick by its previous decision to withdraw its 200 non-combat troops from Afghanistan, which work mostly in an engineering and medical capacity.

In addition, Seoul will halt all Christian missionary work in Afghanistan."

CoJoNes | 28-08-07 | 20:49

@nattebever 28-08-07 @ 20:36
ESS, memetisch, wat is dat veur balorigheid? Goedverdoemme, ik spreek het taaltje niet. Dan maar aan de specialiteit van mevrouw Fool: Kip Siam uit pakje. Hmmm.

Murdockyoufool | 28-08-07 | 20:46

@ nattebever

Ben het pertinent oneens met het door jou gestelde in je comment van 20.05. Heb nu even geen zin in lange verhalen e.d., maar de z.g. "werkschuwe debielen", waar jij aan refereert, kun je redelijk gemakkelijk kwijt als werkgever. Heeft altijd al gekund hoor.

Dietrich | 28-08-07 | 20:44

PausTokkie 28-08-07 @ 20:34

Kijk: de oplossing nabij.
Vrouwen aan de minirok en al die baardapen vluchten weg!

Ik kon trouwens niet goed zien of het vrouwen met minirok waren. Ik dacht even aan een heaumeau met rok!

Nooit meer slapen | 28-08-07 | 20:40

CoJoNes 28-08-07 @ 20:33
Omdat men voor de nieuwsgaring sterk leunt op de BRT.
Die weer goede banden heeft met de burgemeester van Brussel.
Die vindt ook niet allles goed.

nattebever | 28-08-07 | 20:38

Geert heeft helemaal gelijk!!!

Respetc | 28-08-07 | 20:37

PausTokkie 28-08-07 @ 20:34
Laat vader en zoon zichzelf lekker belachelijk maken..........................

metalgrandpa | 28-08-07 | 20:37

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 20:37

Lizzard 28-08-07 @ 20:32
Ik kan hier niet op reageren, want dat zou paradoxaal zijn.
Uhh... nou ja, het verhaal van die Kretenzers.
Hoor je ook nog maar weinig over.

nattebever | 28-08-07 | 20:36

Nieuwe topic?
Moslim verlaat tv-opnames vanwege minirok
www.elsevier.nl/nieuws/cultuur_en_tele...
Zolang er niemand behoefte heeft aan een iets rechtser geluid op TV en zoiets ontwikkelt is deze topic nutteloos.

PausTokkie | 28-08-07 | 20:34

@brutus68 28-08-07 @ 20:30
Helemaal mee eens dat het de oorspronkelijke functie verloren heeft. Aan de andere kant: Nederland 1 wordt het best bekeken.

-edit | 28-08-07 | 20:34

En waarom horen we op het journaal niks over de terugtrekking van Zuid-Korea uit Afghanistan, in ruil voor die gevangenen?

CoJoNes | 28-08-07 | 20:33

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 20:32

@nattebever 28-08-07 @ 20:29
LOL. ûût môn!

-edit | 28-08-07 | 20:31

Links?? Wat is dat? Even serieus, die groene wortels mogen ze van mij allemaal afschieten. Handelen uit negatieve emoties schieten niemand wat mee op. Ooh zielig, kan ik je helpen of dankbaarheid eisen. Zo leer je mensen niet zelfstandig te zijn. Ophouden ermee! Waarom wordt eigenlijk met de uitspraak 'twee linkse handen hebben' onbekwaamheid bedoeld en met ' het linkse gedachtengoed' niet? Dat is toch een opmerkelijke inconsistentie, op z'n minst.

Gigantic Titanic | 28-08-07 | 20:30

Het publieke bestel ligt al jaren op de IC, met wisselend sucses. Ooit, in de jaren 30 was het publieke bestel een mooi systeem. Voor ieder wat, om het simpel samen te vatten. De AVRO had d'r eigen smoel. net zoals de VARA dat had.
Nu, bijna 80 jaar later, is het publieke bestel (raar woord eigenlijk, net als omroep) volkomen uit de tijd. De enige omroep die je nog enige "eigen smoel" zou kunnen verwijten is de EO, met wat marginale omroepjes als de NIO in haar kielzog.
Anno 2007 worden de zieltogende omroepen (welke gek wordt tegenwoordig nog lid van een omroep) in leven gehouden door omroepvoorzitters, niet geheel toevallig vaak uitgerangeerde politici, & hun oude vrinden op het Binnenhof.

brutus68 | 28-08-07 | 20:30

-edit 28-08-07 @ 20:26
Jawel.
A heeft met B geneukt.
C vond dat niet leuk.
Nu is er herrie in de tent.
(Reclame)
C vond dat niet leuk.
Dat A met B heeft geneukt.

En je moet de groenten van Hak hebben.
Straks gaan we verder met nachttelevisie, blote tietjes, dus bellen maar!

nattebever | 28-08-07 | 20:29

het NOS is de oorzaak van mijn rechtse opvattingen, ik zet me gewoon af tegen die linkse propaganda, tja dan wordt je wel rechts, of uiterst links

Patrick Zweedsey | 28-08-07 | 20:29

WC eend is liev

Ion Susai | 28-08-07 | 20:28

@cojo> ja Van doorn is egt de weg helemaal, maar dan ook helemaal kwijt. Ik bespeur zelfs een zekere (met een modewoord) geschoktheid en verbijstering bij de de toch zo doorgewinterde literaire gerard depardieu der lage landen.

superjan | 28-08-07 | 20:27

@nattebever 28-08-07 @ 20:17
Eigenlijk hoop ik -bij wijze van hoor en wederhoor- ook op een verslagje van Hart van Nederland. Kan dat?

-edit | 28-08-07 | 20:26

@CoJoNes,
Meesterlijk hoe hij gehakt maakt van die oude van Doorn.
Sylvain zou een goeie zijn voor GS-tv.

fuckje | 28-08-07 | 20:25

Verdomd, helemaal vergeten te melden dat het rapport waar ze gisteren zo trots op waren nog even te melden.

www.geenstijl.nl/mt/archieven/1008641....

Maar wel een nieuwe trendy klimsport en het brabantse volkslied dat er nu wel kwam. of toch niet.

Arjan | 28-08-07 | 20:24

Maorijnissen's tomaatjes of de Salon Socialisten mogen ook uiteraard gebashed worden volgens methode @ 20:21. Het probleem is dat veel linksen de Koran niet eens kennen en dus irritant links zijn.

PausTokkie | 28-08-07 | 20:24

@ CoJoNes:

Woon niet in Hilversum, maar in Naarden. In het Gooi speelt allochtonen problematiek helemaal niet. Misschien in sommige wijken, maar dan toch: marginaal.

Dietrich | 28-08-07 | 20:24

@Niet voor Jan 28-08-07 @ 20:16
Daar zit wat in. Je kunt inderdaad in dit bestel een omroep beginnen. BNN is daar een succesvol voorbeeld van. Bij voldoende leden, krijg je zendtijd. Het zal vast ingewikkelder zijn dan dit, maar in principe is het mogelijk. Dus: Geen Stijl: doe er wat aan.

-edit | 28-08-07 | 20:23

Wilders, GeenStijl, Elsevier, VVD etc moeten gewoon de Koran citeren en dan ook joden, vrouwen, christenen, ongelovigen vervangen met moslims en islam. Moet je dan eens meemaken hoe vervelend en links de linkse kliek DAN wordt. Dan ineens wel.

PausTokkie | 28-08-07 | 20:21

@ Murdockyoufool 28-08-07 @ 20:03

Ken het lied.

Dietrich | 28-08-07 | 20:18

Knokken in Den Bosch.
30 Antillianen vs 30 Marokkanen.
Extra surveillance.
Waarom eigenlijk - sorry, niet policor.
Pelgrimstocht, pelgrims vs pliesie, komt dat zien. In Irak is altijd wat te doen.

Phillipijn geeft leiding aan militaire tak communistisch partij Phillipijnen. People's Front for the Liberation of the Philippines. Of iets ander Monty Python-achtigs. Die malle Eppie had een uitkering in Utrecht. Nou ja, hij was verslaggever voor de publieke omroep of zo.

En dan nu, kudtherrie, muzak uit Calabrie.

Moeder, waarom leven wij?

nattebever | 28-08-07 | 20:17

CoJoNes 28-08-07 @ 20:13

Puerta is erg, dat vind ik ook. Zo'n jonge knul.

Elisabeth2 | 28-08-07 | 20:16

Rechts moet niet zeiken. Als ze een rechts(er) journaal willen hebben, dan moeten ze het maar maken. En als ze het niet kunnen maken, dan moeten ze het maar kopen. Daar krijg je enorme kwaliteitsprogramma's van - kijk maar naar Harry Mens. O, wat zeg ik nou weer..

Niet voor Jan | 28-08-07 | 20:16

@-edit
KLopt, die multikul saus wordt vooral genereus door de NPS, NOS, IKON en RVU geserveerd. Is ook toevallig,.. allemaal omroepen zonder leden.

CoJoNes | 28-08-07 | 20:15

Sinds het kijk- en luistergeld niet meer rechtstreeks, maar via de fiscus wordt geïnd, ontduik ik een evenzo groot bedrag aan belasting. Want waarom betalen voor iets waar je nooit naar kijkt of luistert? En die ene keer dát ik dan kijk (bijvoorbeeld om te aanschouwen hoe Netwerk op een dramatisch opzienbarende en ingrijpende wijze de vloer aanveegt met websites als geenstijl en andere ultra-extreem-rechtse media), dan wordt dat ruimschoots en overmatig afgedekt door de diverse reclame-inkomsten en wazige Sinterklaas-subsidies. Hetgeen dan op zich weer nieuwe fiscale zelfkortingen oproept natuurlijk.

En de redenen waarom ik NIET kijk naar die Hilversumse kliek zijn:
- Ik zit niet te wachten op experimentele artistieke krankzinnigheden
- Ik kijk niet naar religieus getinte programma's
- Ik betaal niet 2x voor één dienst (én reclame én belastingen) (ennbdhgd!)
- Ik wordt ontzettend moe van linkse sprookjes en politiek correct gedraai, gezwijg en gelul
- Het kleine beetje resterend is ook gewoon waardeloos, net als op de commerciële kliek. Met uitzondering van (soms) Jiskefet, maar daar heb ik dan ook alle originele DVD's van aangeschaft, dus dat is fiscaal ook weer afgedekt middels de riante uitkeringen aan Kees, Michiel en Herman door de diverse *KUCH* stichtingen allen gevestigd in hetzelfde pand uit Hoofddorp.

Chiant | 28-08-07 | 20:15

relaxed ik word opgepikt door een MainStreamReaguurder

waskuip-admiraal | 28-08-07 | 20:14

@CoJoNes 28-08-07 @ 20:07
Ja, dat is waar. Het mulicul gehalte van sommige omroepen bij de publieken is wel heel erg hoog. Overigens lang niet alle omroepen bij de publieken doen daar aan mee. Bij de EO, BNN, de Tros en de Avro zie je dit veel minder Het heeft denk ik meer met de inrichting van ons bestel te maken, want in andere landen is er echt één staatsomroep en geen stuk of 15 à 20 zuiltjes. Mede daarom is reorganisatie noodzakelijk, al loop je het risico dat het multicul-gehalte daarmee toeneemt.

-edit | 28-08-07 | 20:13

Zo maar even twee breaking news items die hier als een mud aardappelen neerploffen

- Demonstratie in Belgie op 11-9 definitef verboden
- Puerta (22) overleden


CoJoNes | 28-08-07 | 20:13

@CoJoNes 28-08-07 @ 20:07,<br>
dat zijn de toekomstige radicaaltjes. Als het eenmaal zover is nemen ze Hilversum in en beheren daarme gelijk de publieke omroep(en), Islam 1 , Islam 2 & Islam 3.<br>
[/vooruitdenkmodus]

Sulfuric-Acid | 28-08-07 | 20:11

Vooral deze is sterk;
www.elsevier.nl/opinie/weblog/asp/artn...
Een voorproefje;
'Zij die moslim zijn en Onze tekenen voor leugen verklaren, die zijn de lieden van het Vuur en zij zijn daar eeuwig-levend. Gij zult de moslims bevinden als de begerigsten der mensen. Een hunner zou wensen dat hem duizend jaren leven gegeven werd maar dat zal hem niet vrijwaren van de bestraffing dat zijn leven verlengd wordt. God is scherp toeziende op wat gij bedrijft. God is waarlijk vijandig jegens de moslims. Voor de moslims is een pijnlijke bestraffing.'
En
"Zo ziet een handvol citaten uit de Koran eruit - wanneer de termen ongelovigen/joden/christenen vervangen zijn door ‘moslims’ of ‘islam’."

PausTokkie | 28-08-07 | 20:09

Nu gaat het weer over moslims in Turkije. De vrouw schijnt wel een hoofddoekje te dragen, maar de man niet.
Intussen denkt die vent wel als ware hij een hoofddoekje.
Bernard, het is de vrees van velen.
Wordt Turkije islamitische staat?
Welnee man, ben je gek.
Hij wil de scheiding tussen Kerk en Staat bewaren - God, je schijt toch in je broek van het lachen. De scheiding tussen Kerk en Staat in T., moehahaha!
Het leger kwam niet eens opdagen.
Dankjewel, Bernard

En nog brand ook in Griekenland. Waar moet het met moedertje Aarde naar toe? Al Gore, doe er wat aan!!!

nattebever | 28-08-07 | 20:09

Nergens ter wereld is er een staatsomroep te vinden die zo veel programma's uitzendt die of over de multikul of over minderheden gaan. O-ver-al ligt een multicultureel sausje over. Kijk bijvoorbeeld eens naar de geïnterviewde kinderen in het jeugdjournaal. Ik kom niet uit Hilversum, maar ik kan me niet voorstellen dat daar 80% van de kinderen allochtoon is. In Sesamstraat, ok.

CoJoNes | 28-08-07 | 20:07

Kudt, De Centrale Huisartsenpost gemist.

Murdockyoufool | 28-08-07 | 20:05

Er ligt iets op de onderhandelingstafel.
Vakbonden wilden Coolsingel vol.
Woelige week.
Werknemers overgeleverd aan willekeur baas.
NL-systeem even uniek als ingewikkeld.
Je moet langs honderd instanties wil je een werkschuwe debiel ontslaan.
Kost nog geld ook.
Tot op het bot verdeeld, over het ontslagrecht.
Gaat het kabinet door met z'n plannen.
Bos: gaat minister van Sociale Zaken over.
(Ja, dan moet je Bos ook niks vragen).
Werkgevers en werknemers komen er niet uit. Ja, daar kun je op wachten (commentaar journaallezert).
Hoe nu verder (journaallezert).
Kan dit conflict nog inzet kunnen worden van een hete herfst?
Dank je wel, Bram Schilham.

Waarom zijn die mensen niet gewoon dood?

nattebever | 28-08-07 | 20:05

Vanavond, 21.25 uur, Tante in Marokko. Uitmuntende televisie.

Murdockyoufool | 28-08-07 | 20:03

@ nattebever

Elsevierlinkjes zijn niet alleen saai, maar dit blad is buitengemeen slecht geinformeerd, op bijna alle fronten. Ken het van huis uit, daar niet van, maar als opinie blad vind ik het gewoon slecht. Koop het wel, toch, af en toe.

Dietrich | 28-08-07 | 20:03

nattebever 28-08-07 @ 19:56
jammer, er staan goede stukken op.

PausTokkie | 28-08-07 | 20:03

@Maaier 28-08-07 @ 18:53:
Try herding cats...

koerbagh ® | 28-08-07 | 20:03

@Lizzard 28-08-07 @ 19:39
Ja, goed hé?
Zullen we een keer ergens inhoudelijk over beppen?

-edit | 28-08-07 | 20:03

Rechts is in de minderheid hier omdat we ook met een links kabinet opgescheept zitten en een linkse tweede kamer en vooral ook omdat niemand behoefte heeft aan de rechts programma/omroep/zender - anders was hij er allang. Dus vindt de publieken zichzelf rechts genoeg. En eigenlijk vindt men dat bij GS (helaas) ook wel prima. Dus Jan (Pronk), MaoJan, Femke; wanneer beginnen jullie? Kunnen de echtse rechtsen alvast voorbereidingen treffen voor vertrek.

PausTokkie | 28-08-07 | 20:02

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 20:00

Okeeokee, nu alllemaal het Journaal kijken!

nattebever | 28-08-07 | 19:59

Goh, verrassend. Een subsidiespons die fan is van de Sinterklaaspartijen. Wie had dat gedacht.

Lobo | 28-08-07 | 19:59

En Puerta is ook dood
www.hln.be/

CoJoNes | 28-08-07 | 19:59

Nou, ik zou deze poging om in de publieke beeldvorming uit de linkse hoek te komen van deze subsidiemedia eigenlijk moeten toejuichen. Dit moet wel betekenen dat er iets gaande is mbt hun draagvlak. En je weet het... weinig draagvlak betekent een hoop C-omroepjes. De groep vaste kijkers naar linkse zwetsprogramma's wordt ook steeds kleiner, afgezien van de Netwerkuitzending van laatst met GS, toen men zich daar kon verheugen in een piekje in de kijkcijfers.
De Staatsmedia laat zich van haar beste kant zien door zelfs haar eigen beeldvorming te verdraaien. Ze kunnen het zich niet permitteren om als links weggezet te worden. Als de staatsmedia daar wat aan wil doen, dan doet de staatsmedia dat niet door wat krom is recht te lullen, maar door gewoon betere en politiekneutrale of politiektoleranter te worden tav van het grootste bevolkingsdeel van Nederland. Je hebt christelijke tv-kijkers, je hebt okerkleurige broekdragers met milieubuttons en je hebt....... tja... die worden ook altijd door de staatsmedia vergeten, behalve als er reclamegeld nodig is.
Bovendien (het bekende verhaal) moet er een personeelsrazzia gehouden worden onder werknemers van dit door iedereen betaalde en zogenaamd voor iedereen gemaakte staatstelevisie. Zolang redacties bestaan uit wegzetbaantjes voor bewezen diensten bij de socialisten, de journalistiekopleiding ernstig gebukt gaat onder een intellectuele vorm van linkse milieuterreur, morele zelfoverschatting en intolerantie jegens afwijkende denkbeelden, zullen we nooit waar voor ons geld krijgen en is NED 1,2 en 3 een verkapte vorm van propaganda voor een denkwijze waar ze in Rusland in de vorige eeuw achterkwamen dat een dergelijke maakbare maatschappij niet werkt.
Mijn belastingcenten gaan naar die kolerezooi. I WANT MY MONEY BACK! of ik wil gewoon objectieve tv met objectieve journalisten en objectieve verslaglegging, zonder milieupropagandaprogs voor kinderen en sesamstraat vol allochtonen (die TOCH NIET KIJKEN!!! WANT TOMMIE IS EEN HOND EN DUS ONREIN!)
Maar ik denk dat we naar dergelijke TV kunnen fluiten. Kijk dan liever niet en hoop dat de kijkcijfers zo zakken dat ze veranderen.

inquisitra | 28-08-07 | 19:59

Is al jaren duidelijk: voor onafhankelijke informatie dient men internet te raadplegen. Heb net jaarsubsitie NRC betaald, maar kan u zeggen: das voor het laatst. Jammer: houd ervan om in bed krant te lezen..

Dietrich | 28-08-07 | 19:59

Lizzard 28-08-07 @ 19:55
Maar ja, ze beklijven niet en hebben dus geen goed ESS, metaforisch gesproken dan.
Sorry hoor voor al dit gelul. Dadeliijk krijg ik bottehond nog over me heen die het allemaal veel te vrijblijvend cerebraal geouwehoer zal vinden.
*Koest, hond!*

nattebever | 28-08-07 | 19:58

PausTokkie 28-08-07 @ 19:49
Tot mijn leedwezen moet ik je mededelen dat ik niet naar Elsevierlinkjes kijk. Ies saai! En al helemaal als ik iets zie van Leon de Winter - die malle graflamp.

nattebever | 28-08-07 | 19:56

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 19:55

hupsakee .... 'm'

CoJoNes | 28-08-07 | 19:52

Rechts weblog vindt zichzelf niet rechts.

SuperG | 28-08-07 | 19:52

@Paustokkie
Geenstijl wilde toch met de met de dolkomische puberzender BNN in zee? Daarbij vergeleken had Talpa een behoorlijk volwassen programering.

CoJoNes | 28-08-07 | 19:51

CoJoNes 28-08-07 @ 19:43
Verdomd, daar zou ik zelfs voor opblijven!
Zal ik weer reclame gaan maken voor de Eejooh? Heeft me in het verleden wel eens een -weggejorist- opgeleverd, maar nu, in het kader van de goede zaak zal J. dat toch wel okee vinden, me dunkt.
Eickhof - dacht eigenlijk dattie tegenwoordig werkzaam was op de bloemenveiling in Aalsmeer, of een of ander bedrijf dat daar zit.

nattebever | 28-08-07 | 19:51

@nattebever 28-08-07 @ 19:46
Eh.. ja.

Murdockyoufool | 28-08-07 | 19:49

Probleem is opgelost, vanaf half 8 het RTL-nieuws, met vandaag veel negatief kopvodden-nieuws, dan om 8 uur GTST!

fuckje | 28-08-07 | 19:47

@nattebever 28-08-07 @ 19:43
LOL.

Murdockyoufool | 28-08-07 | 19:47

@metalgrandpa 28-08-07 @ 19:36
Ja, en blauw is een andere kleur dan geel.

Waarom noem je zo'n totaal willekeurig feitje?

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 19:46

Murdockyoufool 28-08-07 @ 19:41
Murdock, je zou iets meer moeten doen aan 'extended phenotypes', memetisch gezien dan.
Gegegegege.

nattebever | 28-08-07 | 19:46

Zou toch doodzonde zijn als de publieken werden afgeschaft. Gerrie Eickhof in de stromende regen bij stemburo 10 in Feijenoord, met een opkomst van 12%, geef toe, dat is meesterlijke TV.

CoJoNes | 28-08-07 | 19:43

@Dwangneurose 28-08-07 @ 19:23
Die link geeft aan dat dat hele 'Telegraaf was fout in de oorlog'-verhaal een beetje een HOAX is:

"Medio 1942 werd de hoofdredacteur van De Telegraaf, J.M. Goedemans, ontslagen op last van prof. dr. T. Goedewaagen, op dat moment secretaris-generaal van het nationaalsocialistische Departement van Volksvoorlichting en Kunsten. Goedemans had, in een artikel over de Tachtigjarige Oorlog een vergelijking getrokken tussen het toenmalige verzet tegen de bezettende Spaanse overheid en het actuele verzet tegen de Duitse bezetter."

En:

"Goedewaagen was van mening dat Goedemans een zekere sympathie tentoonspreidde voor verzet tegen een bezettende overheid. Vandaar zijn gedwongen vertrek, na een dienstverband van bijna 35 jaar. Goedemans' artikel was echter slechts de aanleiding. De afwijzende houding van De Telegraaf ten aanzien van de staatkundige situatie in Nederland in de eerste oorlogsjaren, was de Duitse bezetter al langer een doorn in het oog. De Telegraaf werd gestraft met een (later weer herroepen) boete van f 10.000 (2005: &#8364; 69.000). Goedemans werd opgevolgd door J.C. Fraenkel, die - niet naar genoegen van de Duitse bezetter - in eerste instantie het beleid van Goedemans in grote trekken continueerde."

Men werkte nou niet bepaald vrijwillig mee.
Ik vraag me dan ook af of je je eigen link wel gelezen hebt.

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 19:42

@Lizzard 28-08-07 @ 19:30
Hahaha, 'k ben verre van een linkse rakker, maar de VPRO heeft m.i. dan nog de minst slechte programma's.

@nattebever 28-08-07 @ 19:32
Programma blijven hangen... hmmm, ha ja! De Tilburgse haatimam in blaatprogramma B&W, Zomergasten met die Belgische biologe (van wie ik de naam dus niet heb onthouden) en een Close Up over Eileen Gray. Je hebt gelijk, het houdt niet over. Maar goed, als ik dan wil kijken, dan kijk ik naar de publieken, hehehe.

Murdockyoufool | 28-08-07 | 19:41

PausTokkie 28-08-07 @ 19:38
Ja psies; rechts Nederland, als je van je wilt laten horen: begin een rechste omroep, hebben jullie nog NOOIT geprobeerd.

metalgrandpa | 28-08-07 | 19:41

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 19:39

Wouter Bos en het bespelen van de media........ uhmmm omkopen van de media.
Medy van der Laans was van plan om de subsidiekraan dicht te draaien, maar daar was Wouter ineens. Als wij aan de macht komen dan draai ik al die plannen terug.
Ik begrijp wel dat de publieke omroep achter de PvdA staat. Money,money, money...... corruptie, corruptie, coruptie....
www.geenstijl.nl/mt/archieven/013108.h...

Oh en ook nog een leuke. Mevrouw Bos (-Bos) werkt bij de publieke omroep, en als het aan meneer Bos ligt is haar werkgelegenheid daar de komende tien jaar gegarandeerd. Er is geen belangenvertrengeling hoor....... maar toch. Nu weet u ook waarom er een doofpot mevrouw Bos-Bos is.

www.hpdetijd.nl/kuitenbrouwer.php?edit...
www.villamedia.nl/n/nvj/omroep/2005jun...

frenkie4alllllllll | 28-08-07 | 19:36

Gekke Gerritje 28-08-07 @ 19:32
Geen boodschap verstopt, wel feit, oftewel: ook Marco Pastors vreet thans uit de ruif.......

metalgrandpa | 28-08-07 | 19:36

@Lizzard 28-08-07 @ 19:34
Eigenlijk nooit. Nog nooit iemand gehoord die het niet OK vindt dat ik ergens graag voor betaal. Je bent de eerste.

-edit | 28-08-07 | 19:35

metalgrandpa 28-08-07 @ 19:31
Is nog niet gezegd vanavond geloof ik. Dan nu maar: deaud moettie!

nattebever | 28-08-07 | 19:34

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 19:34

@metalgrandpa 28-08-07 @ 19:23
Wat wil je zeggen?
Zat er een boodschap in verstopt?

Heb jij het over die Marco Pastors die in een land woont waar meer dan 15 miljoen mensen verblijven???

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 19:32

@Murdockyoufool 28-08-07 @ 19:28
Indeed! En sommige documantaire-series zitten ook verdomd goed in elkaar. Commercieel niet aantrekkelijk en daarvoor heb je nou eenmaal een publieke omroep nodig. Ik betaal er graag voor.

-edit | 28-08-07 | 19:32

Murdockyoufool 28-08-07 @ 19:23
Weet je, het hele medium 'televisie' vind ik niks. Een film kan ik wel kopen of huren en het grootste deel van wat overblijft is, zoals bij veel kranten het geval is, het volprogrammeren van de achterkant van de reclame's.
Boeiend.
Heb je dit jaar iets gezien dat de moeite van het onthouden waard was en je niet anderszins had kunnen zien? Met als toppunt een Zomergasten met Linda de Mol?
En nee, reclame 's nachts werkt uiteraard niet. Was meer om te zieken. Of eigenlijk: om via een (nodeloze) omweg aan te geven dat ik de kommersjelen ook niks vind.
IK HAAT TELEVISIE.
Zo, dat is ook maar weer eens gezegd, al vond ik Flipper altijd wel leuk.

nattebever | 28-08-07 | 19:32

nattebever 28-08-07 @ 19:25
Nou ja, Jack Spijkerman is al door de mand gevallen.....................
Laat iedereen toch lullen, links of rechts.
Kijk dat die Marcel van Dam lid van het PvdA Politbureau was wisten we al langer, evenals Pronk, Wallage of die Peper (met zijn toenmalige VVD-ex Neelie Kroes), Trouwens: die Jan Nagel, die Pim Fortuijn binnen Leefbaar Nederland heeft gehaald, behoorde ook tot die notoire DDR verdedigers!

metalgrandpa | 28-08-07 | 19:31

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 19:30

@Lizzard 28-08-07 @ 19:26
Wat jij wil. Maar jij je zin. Zet ik "we" bij dezen tussen aanhalingstekens. Ik had gehoopt dat "we" dat zonder deze tekens ook begrepen.

-edit | 28-08-07 | 19:29

Dat ze links zijn vind ik minder erg dan dat er alleen maar kudtprogramma's worden uitgezonden, een enkele uitzondering daargelaten.

knutsel | 28-08-07 | 19:29

@Lizzard 28-08-07 @ 19:21
Nu... ze maken ook zelf aardige programma's: Tegenlicht, Keuringsdienst Van Waarde, Zomergasten (pre-Joris), Andere Tijden. Kan er niets aan doen, maar ik vind deze programma's best goed in elkaar zitten.

Murdockyoufool | 28-08-07 | 19:28

Is toch ook logisch dat journalisten links zijn. Welk weldenkend mens wil zo'n ouwehoerevak nou?

openbaarminiserie | 28-08-07 | 19:27

Vooral de zin "en wil bijna niemand voor internetpublicaties werken".

Hmm juist, kan ik dan zeggen dat de opleiding journalistiek dan verouderd is?

hihaharry | 28-08-07 | 19:27

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 19:26

Nou ik ben benieuwd. Gisteren bracht het Journaal groots dat die PvdA-raadsleden helemáál niet gesjoemeld hadden. Ik ben benieuwd...

Arjan | 28-08-07 | 19:26

metalgrandpa 28-08-07 @ 19:20
De meeste mensen stemmen met hun buik. Waarom denk je dat we hier in NL een PvdI hebben? Ik zou met een uitkering ook niet op de VVD stemmen.
Een beetje opportunisme kan geen kwaad, we blijven Holllanders, maar om daar bij te gaan staan huichelen, dat vind ik waardeloos.
Dat geldt zeker voor de Hilversumse maffia - die verdienen een redelijke som geld en hebben kennelijk het malle idee dat dat niet mag. Een Marcel van Dam, een Youp van 't Hek, een Jack Spijkerman - hypocrieter zooitje is 'hard to find'.

nattebever | 28-08-07 | 19:25

Het mediagilde vindt zichzelf niet links. Dat lijkt mij voldoende bewijs om het Foei! te verklaren daar wat anders over te denken.
Mag niet meer, hor.

Jan Passant | 28-08-07 | 19:24

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 19:24

Is het nou moeilijk om daar en baan te krijgen ,lijkt me heerlijk ,salarisschalen van hier tot Tokyo ,ja ja dat mag ook wel gezien de ondraaglijke belangrijkheid van de uitvreters aldaar.
Gelukkig krijgen ze er 250 mio bij ,hoeven ze niet rechtser te worden.
Moet toch een groot feest zijn om daar te "werken ".

Uw Verzekeringsadvis | 28-08-07 | 19:23

Gekke Gerritje 28-08-07 @ 19:20
Marco Pastors die al 2 1/2 jaar van de wachtgeldregeling leeft en geen passend werk kan vinden?

metalgrandpa | 28-08-07 | 19:23

@ nattebever 28-08-07 @ 19:17
Je vraagt je af wat er gebeurt als de publieke omroep verwordt tot een PBS. Beschikken we over een kanaal dat natuurdocumentaires uitzendt; voor de rest zitten we gebakken aan stations die hun reclameblokken aanvullen met programma's van bedenkelijk niveau. Wie een beetje tv wil, dient zich te abonneren om een zender als HBO. No thanx. Dan nog liever wat belastingcenten naar de publieken. Het politiek correcte laagje moeten ze echter kwijtraken.
Reclame tussen 2.00 en 4.00 uur zal geen adverteerder mee akkoord gaan.

@brutus68 28-08-07 @ 19:18
Heb je helemaal gelijk in. De kijkertjes snappen het niet zo goed (hoorde Joris Luyendijk zondag zelfs letterlijk 'kijkertjes' zeggen). Een belerende houding. Het gedachtengoed dat ze willen uitdragen is niettemin links te noemen.

Murdockyoufool | 28-08-07 | 19:23

Dat links valt wel mee van die publieken. Yep: Laroes doet onhandige uitspraken die het beeld alleen maar versterken. Dom. Yep: er zijn linkse discussieprogramma's. En yep: er zijn geen rechtse discussieprogramma's. Ook niet bij de commercielen, overigens. En dat zal vast een reden hebben.
.
Maar dan nog: het valt wel mee met het linksige gedoe bij de publieken. Het staatsjournaal bestaat dagelijks voor 80% uit dezelfde onderwerpen als de journaals bij de commerciëlen. Ik zie ze vaak beiden en ze lijken zeer veel op elkaar. Commercieel nieuws is niet rechts, publiek nieuws evenmin links. Wanneer Cheert weer eens iets te blaten heeft over de Islam, krijgt hij een nagenoeg gelijke verslaggeving op beide zenders. Wanneer de SP of PVDA een misser maakt wordt het net zo groot uitgelicht op de publieken dan bij de commercielen.
.
Misschien dat er af en toe in een redactionele keuze af te lezen valt dat er voorkeuren bestaan voor onderwerpen als asielzoekers, ten koste van campingnieuws. Daar zie je de verschillen. Maar voor de rest: het valt wel mee.
.
Daarnaast: je kunt de Vara en de VPRO links noemen. Maar what about de Tros en de Avro? Of Eén Vandaag?
.
Nee. We vinden de publieke omroep vooral links omdat GS en Cheert het zeggen. Velen hier zeggen niet eens te kijken. Tsja.

-edit | 28-08-07 | 19:22

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 19:21

@Het_leuke_zuiden
Dat is best een leuk onderwerp. Maar hoe kom je hier nu zo bij?

Geert Wilders moet eerst groot worden en dan pas denken aan samenwerken. De LPF en bijvoorbeeld EénNL hadden zo'n gematigde koers, gericht op samenwerking. Daarmee bereikten ze de kiezer dus niet. (Dat is gebleken.) Het is in de eerste plaats belangrijk dat iedereen de boodschap hoort, daarna komen de compromissen wel.

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 19:20

nattebever 28-08-07 @ 19:11
Ik zeik nergens over. Ik denk links en werk me de pleuris en ik zal iedereen aanraden hetrzelfde te doen! Verder zal ik ALTIJD proberen uit de handen van uitkeringsverstrekkende instanties te blijven, ook al moet ik stront ruimen voor mijn inkomen. Ik ken rechtse mensen die altijd op WAO'erds hebben afgegeven totdat ze zelf in de vervelend eomstandigheid kwamen. Toen werden deze VVD'ers akelig stil.... Waarom denk je dat je ruifeters meer onder links dan onder rechts aantreft?

metalgrandpa | 28-08-07 | 19:20

Lizzard 28-08-07 @ 19:14
Kommersjelen links?
Je moet tussen de regels doorkijken. 't Is populistisch als de hel, dus rechts.
Niet dat ik daar een liefhebber van ben, maar 't kost me geen geld.
Wel blijf ik graag op de hoogte van wat er allemaal wel niet in de bonus is bij Appie.

nattebever | 28-08-07 | 19:20

Strikt genomen kan je het merendeel van de publieke omroepen niet als links beschouwen, maar als zelfingenomen. Het probleem is, en ik kan het weten, want ik werk op dat ellendige Mediapark, dat de meeste progammamakers in de waan leven dat ze een opvoedkundige taak naar de kijker danwel luisteraar hebben. Ofterwel, de argeloze kijker die naar het Journaal, Netwerk of weet ik wat om nieuws te "consumeren", of gewoon wil weten wat er op de wereld gaande is, dient te worden "opgevoed".
De burelen van de redacties van het Journaal, 1Vandaag, Netwerk, en Nova worden bevolkt door lieden die zich hoog boven de rest van Nederland verheven voelen, en wiens uitzicht beperkt wordt tot het uitkijken over de Mies Bouwmanboulevard, de Joost den Draaijerrotonde, en met mooi weer, de Willem Duysvijver. Zou ik ook een moralistische verzuurde wijsneus van worden..

brutus68 | 28-08-07 | 19:18

Murdockyoufool 28-08-07 @ 19:08
Vandaar ook mijn pleidooi eerder om wettelijk te regelen dat A. de publieke omroepen worden afgeschaft en B. reclame alleen tussen 02.00 en 04.00 uur wordt uitgezonden.
Want die reclame, ja, dat is zwaar kudt. Ik kijk dus ook nooit of zelden naar de kommersjelen. Maar dat die publieken geld kosten, dat vind ik zeer kwalijk. Daar kijk ik ook zelden naar - een te zware belediging.
Schaf ook maar gelijk het onderwijsartikel af en artikel 1 Gw.
Gegegegege.

nattebever | 28-08-07 | 19:17

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 19:14

Geer Wilders maakt echt een dikke fout. Hij moet niet wij-tegen-de-rest creeren. Als hij werkelijk zijn ideen tot uitvoer wilt gaan brengen zal hij ook de nuance moeten zoeken. De extreme bewoording die hij telkens gebruikt maakt een potentiele samenwerking niet mogelijk in de toekomst. CDA wilt niet, PvdA wilt niet, alleen eventueel het VVD. Wilt hij ooit eens regeren( om zijn ideen tot uitvoer te brengen) zal hij moeten zorgen dat het CDA niet anti-wilders is. Dus gewoon een toon lager zingen( en zing je nog steeds beter als het gekruis op links).

Het_leuke_zuiden | 28-08-07 | 19:14

Al het Publieke omroepgeld terug naar de belastingbetaler ! DIREKT!
.
En wel met terugwerkende kracht vanaf de jaren met Pim Fortuyn, want toen ging het pas echt fout met de links-indoctrinerende klotefascisten daar.
Alles werdt 1 grote PVDA-propagandamachine in die tijd, een vieze demoniserende criminele kudtbende met Hans Laroes voorop met de dood van een groot aanstormend politicus als gevolg.
En tegenwoordig is het niets anders, sterker nog het is erger en schandaliger geworden.
.
Publieke omroep dient nu echt een halt toe geroepen te worden.

De Beste | 28-08-07 | 19:13

links.... zo zou ik de publieken niet omschrijven.
tikje spastisch, dat dan weer wel.

Quadrifoglio | 28-08-07 | 19:12

metalgrandpa 28-08-07 @ 19:06
Links interesseert me geen reedt. Heb iets tegen weerkschuwe ruifeters en ja, die tref je meer onder links dan onder rechts aan.
Links heeft, om je te troosten, z'n verdienste wel gehad. 19 Eeuw, begin 20e eeuw. Daarna werd het overbodig en waarom het nog bestaat is een mysterie, te vergelijken met de onbevlekte ontvangenis van Maria, haar naam zij geloofd!
En voor de rest heb ik problemen met gelul, zoals het onderzoek van die malloot en de manier waarop hij erover praat en de manier waarop Laroes er over praat. Niet waard om over heen te zeiken.
Got it?

nattebever | 28-08-07 | 19:11

Karel kwakbol 28-08-07 @ 19:0
Of men wil of niet: kernenergie IS een optie. (ik beschouw mezelf als verstandig links)

metalgrandpa | 28-08-07 | 19:10

@NB 19.01.
Doelde op het door jou aangehaalde soort van BMW rijers.
Maar goed je bent druk.

Uw Verzekeringsadvis | 28-08-07 | 19:09

@nattebever 28-08-07 @ 18:58
Als de commerciëlen zich aan de rechterzijde van het politieke spectrum bevinden, noem mij dan een liefhebber van linkse televisie. Sorry, op een enkele film na, komt die met reclame doorspekte treurnis mijn woonkamer niet in. De publieken zijn overduidelijk links georiënteerd, maar ze maken tenminste nog wat verteerbare televisie.

Murdockyoufool | 28-08-07 | 19:08

Murdockyoufool 28-08-07 @ 18:51
Say no more!

nattebever | 28-08-07 | 19:07

nattebever 28-08-07 @ 18:49
Of ben je soms bang om zonder links niks te reaguren te hebben?

metalgrandpa | 28-08-07 | 19:06

@Draaitafel Demagoog 28-08-07 @ 18:52
Jullie? Ik weet niet precies wie je daarmee bedoelt. Infrastructuur is volgens mij nuttig voor iedereen. Die belastingaftrek is niet iets hebben, maar minder dat gestolen wordt. Maar goed, van mij mag die aftrek zeker verdwijnen. Het is toch een vorm van overheidsbemoeienis.

In het algemeen doet de overheid inderdaad wel vaker iets voor slechts een beperkte groep. De overheid zou er naar moeten streven zo klein mogelijk te zijn.

Er is wel een groot verschil tussen een voorziening en politieke propaganda. Dat hoef ik hopelijk toch niet uit te leggen.

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 19:06

Maaier 28-08-07 @ 19:01
't Is bagger, maar zonder pretenties en niet betaald door de hardwerkende Mensch.
Publiek is ook bagger, maar dat kost wel geld.
Oprotten dus met die zooi.
Lizzard 28-08-07 @ 19:01
Jawel, die zijn lekker links - als je bedoelt dat de schijnheiligheid van hun rotkoppen afdruipt, dan heb je wel gelijk. Daar heeft links het patent op.
*He, wat gezellig, dat oerdomme gelul over links en rechts*

nattebever | 28-08-07 | 19:05

Zij niet links? Is dit weer zo'n "We're all family"-statement?

Tommygunner | 28-08-07 | 19:05

Clarie Polka is niet gewoon links, t is de roland freisler der NKVD horden, de heks van het kremlin, de blinde fury van de rode khmer.

superjan | 28-08-07 | 19:03

Of het links boevennest is weet ik nog niet zo. Een suggestief boevennnest is het wel.

Reykjavik | 28-08-07 | 19:03

ow, sorry voor die NSB-tag voor je naam, slechte zet van GS.

Maaier | 28-08-07 | 19:03

nattebever 28-08-07 @ 18:49
En: als de kijkcijfers tot zero dalen zal het snel afgelopen zijn met die zogenaamde linksen van jou. Helaas: iedereen kijkt nog steeds, dus geen slechte kijkcijfers en alles blijft bij het oude!!

metalgrandpa | 28-08-07 | 19:02

Deze reactie is niet OK nattebever 28-08-07 @ 18:58

nee hoor, wat is er in godsnaam politiek gekleurd aan RTL 4,5,6,7,8,9? Ik zou het echt niet weten. Omdat ze die gekke Harry mens uitzenden? SBS 6 is dom populistisch geblaat, hoef je helemaal niet serieus te nemen.

Maaier | 28-08-07 | 19:01

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 19:01

Uw Verzekeringsadvis 28-08-07 @ 18:53
Wel een tweedehandsje dan he, zou ik denken.
De mensen zouden nog een verkeerde indruk krijgen van hun onvermoeibare strijd tegen geweld en onrecht, en voor rechtvaardigheid, vrede, broederschap, gelijkheid, vrijheid of hoe al die onzin ook heet.

nattebever | 28-08-07 | 19:01

@ Maaier: Voor GeenStijl hoeft dat geen probleem te zijn.. Die 10.000 kladlopers hebben ze binnen een dag bij elkaar.
maar dan....

Dwangneurose | 28-08-07 | 19:00

Maaier 28-08-07 @ 18:53
Als al eerder gezegd zijn de meeste kommersjele omroepen rechts. Misschien is je dat ontgaan.
Moet je wat meer t.v. kijken.
Nee, laat links maar eens op eigen pootjes gaan staan en een eigen zender oprichten, starring de huismongool van de vara en knevel als toetje.

nattebever | 28-08-07 | 18:58

Gain Style 28-08-07 @ 17:25

Msschien omdat je niet op elke domme opmerkng van baardapen uit Teheran moet reageren. Dan lijtk het ook nog alsof ze iets zinnigs te melden hebben

Maaier | 28-08-07 | 18:58

metalgrandpa 28-08-07 @ 18:52
Ik eet er geen boterham minder om. 't Gaat erom dat het geld van een ander is dat wordt uitgegeven aan 'obvious crap'.
Daar betaal ik aan mee, en dat stuit me zeer tegen de borst.
Ik zou er ook geen boterham minder om eten als morgen een deel van de belastingopbrengsten wordt gebruikt voor de aankoop van mosterdgas. Niettemin ben ik daar tegen.
Díe boterham, dat is dus nergens een criterium voor.

nattebever | 28-08-07 | 18:56

@Karel kwakbol
Je bedoelt dat de RvdJ de controle doet?

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 18:55

D'r reaguurt hier geen enkele lokmocro. Ik ben weer weg.

Hammar | 28-08-07 | 18:55

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 18:55

nattebever 28-08-07 @ 18:49

laat "rechts Nederland" zelf een pubiele omroep starten, is zo gepiept, paar 10.000-en leden maar en je mag op de buis. Waarom doe je dat niet.

Maaier | 28-08-07 | 18:53

@NB 18.32 Scherp gezien,de BMW rijderTs.
Mag lijen dat ze binnenkort met het petje achterstevoren in Volvo en Saab gaan rijden.

Uw Verzekeringsadvis | 28-08-07 | 18:53

nattebever 28-08-07 @ 18:49
Eet jij er een boterham minder om? Kom jij te kort als gevolg van die waste of money?

metalgrandpa | 28-08-07 | 18:52

Volgens meneer de wetenschappert zeggen veel journalisten dat ze links zijn, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze links zijn...

Hansje Brinker | 28-08-07 | 18:52

@Gekke Gerritje .. zeg gerrit .. maar jullie hebben die snelweg toch al ? en die grote gebouwen met allemaal starters en investeringsaftrek ? waarom zo moeilijk doen ?

Draaitafel Demagoog | 28-08-07 | 18:52

@nattebever 28-08-07 @ 18:45
Ja, he, he, he, je weet het, he, raar he, zo gaat dat, natte, natte bever, snappie, ja he, ja he, lekker, neuken, o nee, man, laat maar, he, hoe is het met je vrouw, the old beaver ay, he, he, weet van wanten zeker, he, he.
He?

Murdockyoufool | 28-08-07 | 18:51

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 18:50

metalgrandpa 28-08-07 @ 18:46
Omdat die shit geld kost en een waste of money is.
Laten de linksen zelf lekker hun kommersjele omroep beginnen. Kijkdichtheid 0,003%.
Op een goeie dag.

nattebever | 28-08-07 | 18:49

Oh, daar is het 'WAAROM KIJKEN EN LUISTEREN JULLIE DAN NOG' gezeur weer (metalgrandpa 28-08-07 @ 18:46).

Antwoord: omdat het met belastinggeld wordt gefinancierd.

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 18:49

Gekke Gerritje 28-08-07 @ 18:46
Lees de link, voor dat ie weg is.

Karel kwakbol | 28-08-07 | 18:48

@Karel kwakbol
Dat is interessant. Ministeriële verantwoordelijkheid. Aan wie legt hij dan verantwoording af. Wie controleert Laroes?

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 18:46

Wanneer de ZGN. boodschap van de publieke omroepen, incl. NOS/NOB jullie niet bevallen: wAAROM KIJKEN EN LUISTEREN JULLIE DAN NOG DAAR NAAR?? Er zijn genoeg alternatieven bij SBS en RTL, allemaal keurige, rechtse commerciele omroepen die heus wel goed geinformeerd zijn en daar ook blijk van geven. Dus: niet zeuren en kankeren op NOS enzoveaurts maar geweaun naar de commercielen kijken.

metalgrandpa | 28-08-07 | 18:46

Wat een flut onderzoek. Deze onderzoeker ziet dat 80% van de journalisten links stemt, de journalisten vinden zichzelf links, en welke conclusie trekt Mark “de enige die daarover wat mag zeggen” Deuze daaruit: Dat ze niet links zijn!

waarheid_maakt_vrij | 28-08-07 | 18:44

Laroes: "Voor alles wat het NOS-Journaal doet of nalaat bezit ik, als hoofdredacteur, de eindverantwoordelijkheid. Mijns inziens gaat het om het journalistieke equivalent van de ministeriële verantwoordelijkheid"
zie www.standejong.nl/documents/runderkamp...

Karel kwakbol | 28-08-07 | 18:43

@LJBrinkhorst 28-08-07 @ 18:17 .. wil je robbie muntz en pastors niet in 1 stukje gebruiken ! dank .. en volgens mij liep fortuin gewoon weg uit de rijnmond studio destijds .. maar dat heeft niks te maken met het feit of zo'n station representaief is voor zijn kijkers. Anyway ik zie geen goede reden om de publieke afteschaffen .. als je 8 uur journaal niet wil zien kijk je 30 minuten eerder naar rtl4 .. iedereen die buitenhof extreem links noemt moet vanzelfsprekend dan wel uberextreem rechts zijn .. Kortom geert zwetst zelf maar wat !

Draaitafel Demagoog | 28-08-07 | 18:40

Iedereen van de publiek omroep mag dood, behalve Margriet Wesselink want zij kijkt altijd in de camera alsof ze de knopen van je broek gaat trekken. Kan natuurlijk ook een dwanggedachte zijn...

Murdockyoufool | 28-08-07 | 18:40

Ik studeerde ooit bestuurskunde @HHS. Toen ik tegen een rode leermeester zei dat de NOS niet objectief is, deed deze dat af als "apenkul" , "volstrekte nonsens" en "onderbuikgebrabbel".

cultheld | 28-08-07 | 18:40

De verslaggevers van "het linkse tuig" spreken wel gewoon Engels en Duits. Jullie Rutgert niet zo goed, toch..? Kwaliteit is ook belangrijk, toch?

Wikipedia: "GeenStijl beschouwt zichzelf officieel als links noch rechts"
haha

Dwangneurose | 28-08-07 | 18:39

#@Maaier 28-08-07 @ 18:32

Nou de boodschap is dus ergens wel bij je aangekomen :)
Subliminal maar toch .. met jou komt het waarschijnlijk nog wel goed.

Jokkebrok | 28-08-07 | 18:38

IK CITEER "Publiek Centraal sprak daarover met Communicatiewetenschapper Mark Deuze, de enige die over het onderwerp eigenlijk recht van spreken heeft."

Eindelijk hebben ze hem dan gevonden. DE ENIGE, THE ONE (AND ONLY), die EIGENLIJK HET RECHT VAN SPREKEN HEEFT; LOL!

In de jiskefet met dit onderzoek.

ILT | 28-08-07 | 18:36

Wat ben je laat, Maaier. Gewoonlijk zit je in de eerste vijf reacties met deze opmerking. (Dat is al net zo voorspelbaar als de reacties waar jij het over hebt.)

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 18:35

Weer een overbodig onderzoek op kosten van de belastingbetaler als gevolg van een canard van Netwerk:
.
14:12 28 Augustus 2007
Geen excessief geweld bij uitzetten
De Koninklijke Marechaussee gebruikt geen buitensporig geweld bij uitzetting van vreemdelingen. Die conclusie trekt een onafhankelijke commissie.
Aanleiding voor het onderzoek waren uitzendingen van vorig jaar van Netwerk waarin het beeld naar voren kwam dat de marechaussee structureel zijn boekje te buiten ging.

Karel kwakbol | 28-08-07 | 18:35

Maaier 28-08-07 @ 18:32
Nee, de moslims hebben het niet allemaal gedaan.
Was het maar waar, gegegege.

nattebever | 28-08-07 | 18:33

Iemand in een BMW verdachter vinden dan iemand in een Panda.
God, dat iemand van de linkse kerk de mocro's zo te kakken durft te zetten - er gaat een andere wind waaien, lijkt het wel.
*Vergeef me de gore beeldspraak*

nattebever | 28-08-07 | 18:32

ojee, we krijgenw eer een ouderwetse alu-hoedjedraad met 'de linkse kerk' die alles bepaalt, samen met de PvdA, "de kogel kwam van links", en "de moslims hebben het allemaal gedaan" zal ook wel weer langskomen.

Maaier | 28-08-07 | 18:32

LJBrinkhorst 28-08-07 @ 18:26
Manisch-depressief dus. Heet tegenwoordig bipolaire stoornis. Iets waar Al Gore ook last van heeft.
Wel erg hip dus.

nattebever | 28-08-07 | 18:29

@Jokkebrok
Ik begrijp wat je bedoelt. Het was een detail waar ik op reageerde, verder vond ik het een goede post.

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 18:28

Vergeet Radio 1 niet.

~Johan | 28-08-07 | 18:28

Hermans vatte ooit het PvdA-programma heel aardig samen met twee woorden: Meer Poen.
Dat is nog steeds het adagium voor links. Poen van een ander, that is.
Dat 'progressief' geen scheldwoord is, is me eigenlijk een raadsel.

nattebever | 28-08-07 | 18:28

nattebever 28-08-07 @ 18:21

Ja volgens mij hebben we de juiste te pakken, tenminste, als we het hebben over de verslaggeefster die altijd klinkt alsof de herfst- en winterdepressies voor haar het hele jaar doorgaan.

LJBrinkhorst | 28-08-07 | 18:26

Jokkebrok 28-08-07 @ 18:20
Ja, als je zo om je heen kijkt zie je zowel links als rechts grote klootzakken. Enig verschil is dat rechts er doorgaans niet een oudbakken ethisch sausje overheen giet, met andere woorden: minder schijnheilig is.

nattebever | 28-08-07 | 18:24

Dat ze zichzelf niet links vinden klopt, omdat ze rechts wel heel erg 'evil' en (extreem-)rechts vinden.

PausTokkie | 28-08-07 | 18:22

LJBrinkhorst 28-08-07 @ 18:19
Is dat niet dat mens dat altijd kijkt als een konijn waar je 's nachts met groot licht aan met 180 km/u op afrijdt?
Die is wel behoorlijk geil ja, voor de liefhebber van het soort.

nattebever | 28-08-07 | 18:21

Mag het zuipsidie-infuus nu uit de schijnheilige IKON?

colonnecinco | 28-08-07 | 18:20

@Gekke Gerritje 28-08-07 @ 18:15

Ik heb ook niet gezegd dat rechtse mensen niet deugen.
Linkse mensen deugen ook maar nu even niet.

Jokkebrok | 28-08-07 | 18:20

nattebever 28-08-07 @ 18:08

En voor de leuke koekhapitems en minioverstromingen in Limboland kan het journaal gelukkig altijd terugvallen op haar vaste waarde: Pauline Broekema.

LJBrinkhorst | 28-08-07 | 18:19

@ Draaitafel Demagoog 28-08-07 @ 18:03

Dat klopt, maar je moet ergens beginnen. De Fortuynrevolte begon ook in Rotjeknor. Dat Leefbaar het daar i.t.t. tot de griezels van de LPF op een volwassen manier heeft gedaan, zal ook RTV Rijnmond erkennen. Anders zouden ze bijvoorbeeld mensen als Pastors zo af en toe niet uitnodigen in de studio. Laat den televisierevolutie beginnen in Rotterdam!

En anders moet Robbie Muntz het 8 uur journaal maar es gaan presenteren!

LJBrinkhorst | 28-08-07 | 18:17

Links begint iets te worden voor niet kritische mensen, en rechts voor uiterst kritische mensen, dat lijken de tendens wel. Of,. links regelt het allemaal wel voor ons, terwijl bij rechts de mensen afvragen wat ze allemaal wel niet voor onzin regelen.

Het_leuke_zuiden | 28-08-07 | 18:16

@Jokkebrok 28-08-07 @ 17:48
Je noemt rechtvaardigheid als een kenmerk voor links. Ik zie dat nou juist als een typisch rechts onderwerp. Aanpakken van criminaliteit, profiteurs, corruptie. Zero tolerance. Dat is waar 'rechtse' mensen zich druk om maken. Linkse mensen maken zich druk om gelijkheid, zwakkeren, uitbuiting.

Het hangt natuurlijk een beetje af van wat je met rechtvaardigheid bedoelt, maar mensen verantwoordelijk stellen voor hun daden is typisch rechts.

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 18:15

Lizzard 28-08-07 @ 18:11
Lul niet Lizzard.
Van mij mag het hele medium verdwijnen, maar de publieke omroepen wel als eersten.
Een kwaliteitszender zou ik prima vinden, enfin, die zou niet publiek hoeven zijn. Gewoon betalen voor kwaliteit, wie zou daar een probleem mee hebben? En ja, ik weet wel dat een bijstandskoning niet elke dag kaviaar kan eten, maar ook daar is een simpele oplossing voor.
Gewoon gaan werken.

nattebever | 28-08-07 | 18:15

Gekke Gerritje 28-08-07 @ 18:07
Je mag dan gek zijn, je hebt wel gelijk.
Wat me in feite nog het meeste stoort is niet eens zozeer dat die 'hap' links of rechts is, maar dat het niveau zo 'kleutertje-luister' is.
En dat het geld kost.

nattebever | 28-08-07 | 18:12

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 18:11

waskuip-admiraal 28-08-07 @ 18:00
Zoals Gerrit Komrij jaren geleden al schreef over het journaal: alsof je een lauwe meelzak in je gezicht geslingerd krijgt.
Dat is nog steeds zo, met die vreselijk kinderachtige hart-in-het-land aitumpies en dat oerdomme gezwets over het weer, dat minutenlang duurt en je in 5 seconden in een grafiekje kunt laten zien.
Nou ja, je mag ook praten hoor. Vandaag was het kudtweer, morgen ook.
Doei.
Of mooi weer en dan weer kudtweer - ik hoop dat ze het allemaal uit elkaar kunnen houden.

nattebever | 28-08-07 | 18:08

"Zwetsprogramma's", hij had weer een punt, waarom betrap ik Geert nou nooit eens op gelul?

gentle giant | 28-08-07 | 18:07

@waskuip-admiraal 28-08-07 @ 17:51
Het is helemaal geen mooie erfenis. De Publieke Omroep bestaat namelijk niet alleen uit verenigingen met leden. Er zijn ook verenigingen die zendtijd krijgen omdat ze religieus zijn, ZONDER leden. Daarnaast wordt dit geheel geleid door een overkoepelende organisatie, zodat ongewenste vernieuwing goed kan worden tegengewerkt.

Ik ben het met je eens dat een vernieuwde populariteitsmeting een verbetering zou zijn, maar ook de andere punten die ik noemde zouden moeten worden aangepakt.

Verder is het belachelijk dat de PO concurreert met de commerciële zenders. Als iets commercieel kan, dan zou er geen belastinggeld voor moeten worden gebruikt. Zaken als het kopen van voetbalrechten door de publieken moeten dus onmogelijk worden gemaakt.

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 18:07

@waskuip-admiraal 28-08-07 @ 18:02
idd

Zildjan | 28-08-07 | 18:04

@ Zildjan 28-08-07 @ 18:01

Dat van die inhaligheidben ik absoluut niet met je eens. Ik meende dat onze Goebbels (Laroes dus) een tonnetje of anderhalf per jaar opstrijkt...

FreaX | 28-08-07 | 18:04

Door deze zenders worden de Nederlanders naïef gehouden op enkele uitzonderingen na. De wereld verandert in een zeer rap tempo en dat moet ons niet onthouden worden.

bethundered | 28-08-07 | 18:04

@LJBrinkhorst 28-08-07 @ 17:52 .. AT5 of RTV Rijnmond zijn netzo 'rood' als de publieke omroep .. oftewel netzoals velen hier weet je niet waar je over praat ! femke gooi er nog eens wat van dat sarcasme tegenaan aub .. dank !

Draaitafel Demagoog | 28-08-07 | 18:03

@zildjan
Paar klappen teveel gehad?

waskuip-admiraal | 28-08-07 | 18:02

@nattebever 28-08-07 @ 18:01

Oke, you're right

*denkt mee aan Sonja Barend*

FreaX | 28-08-07 | 18:02

Ben het helemaal eens met Geert... Ik snap trouwens niet dat je zo dom kunt zijn om een communicatiewetenschapper (helaas ook een academische studie) die in de vs woont zijn mening te laten geven. Helemaal als er sinds 7 jaar geen onderzoek meer is gedaan.

Wat denkt dat linkse tuig wel niet?

Kingeef1975 | 28-08-07 | 18:01

Alles wat er over links gezwetst wordt geldt ook voor rechts, maar dan keer drie, dus drie keer meer inhaligheid enz, doe mij dan maar links, wie is er nu hypocriet. En dan die mensen die zich direct achter DEZE mening scharen, laat me niet lachen.

Zildjan | 28-08-07 | 18:01

FreaX 28-08-07 @ 17:52
Links is niet 80%, zoals bij de publieken wel. Al lullen ze anders, om niet uit de toon te vallen bij de Hilversumse dorpsbewoners, het is toch vrij evident dat links de toon zet in publiek-medialand.
Dat zal me verder de reedt roesten, maar laten ze daar dan ook niet zo moeiliijk over doen.
*Denkt met weemoed terug aan Sonja Barend*
Snif.

nattebever | 28-08-07 | 18:01

Het leuke aan het NOS journaal is dat het niet alleen knetterlinks is, maar nu ook neerbuigend, met lullige themaweekjes, toelichtingen op grootletterniveau en een jolige uitsmuiter op t eind. Als je braaf naar Erwin kijkt hebben we nog een leuk filmpje voor je. Alsof je imbeciel bent!
Vreselijke vergiftigde rattenbende met voetbalkoppen. Vandaag ook weer: Gisteren jubelend melden dat die takkie-takkie raadsleden in een rapport worden vrijgepleit. Maar nu er vandaag kritiek komt op dat schrijfsel omdat er niks van blijkt te kloppen is het ineens weer stil.

waskuip-admiraal | 28-08-07 | 18:00

Voor het echte objectieve nieuws en kwaliteitstv ben ik allang overgestapt naar de Belgische publieke TV. Nauwelijks reclame, goede programma's en de nodige dosis nuchterheid

FreaX | 28-08-07 | 17:59

Nog iets interessants gebeurd vandaag?

..zapper | 28-08-07 | 17:59

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 17:59

@ Jokkebrok

Kijk, dát zijn geluiden die Nederland nodig heeft. Jos de Beus en Jacques Monach zouden kunnen overwegen een linkse islam- en multikulkritische partij op te richten. Dat zou toekomst hebben, lijkt me. Dat de linksche Mensch de islamfrage en de staatsterreur overlaten aan de PVV betekent dat álle linksen gegijzeld worden door de 4 linkse partijen.

bottehond | 28-08-07 | 17:58

Lizzard 28-08-07 @ 17:48
Ben voorstander van nullen en enen.
Hef die hele handel maar op, kortom.

Schiet me opeens te binnen. Stel je voor dat de publieke omroep achter de decoder zou zitten en pay-tv zou worden. Hoeveel mensen zouden dan nog kijken? Geldt ook voor kommersjelen, maar 't zou erg veel duidelijkheid verschaffen.
Wat overblijft zijn films (m.n. porno), topgear, seconds from disaster en nog wat rommel. Hee uh, wel goeie porno natuurlijk, zoals 'As the world turns'.

nattebever | 28-08-07 | 17:56

Ik vind het vooral leuk wanneer de publieken gaan klagen over de objectiviteit van de berichtgeving in Amerika of in Rusland. Volgens mij heeft een deel van de journalisten zelf niet eens door hoe links ze zijn.

Gekke Gerritje | 28-08-07 | 17:56

"Nee, de redactie van het Journaal geldt als een links bolwerk dat wat politieke onderwerpen betreft met een korreltje zout genomen dient te worden".

Korreltje zout... meer een complete wagonlading aan zout.

Links tuig.

Kingeef1975 | 28-08-07 | 17:55

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 17:54

Go Geert...

bethundered | 28-08-07 | 17:53

@ nattebever 28-08-07 @ 17:45

Dat eerste stukje van uw betoog heeft mijn steun! Het tweede deel vind ik onlogisch. De media zijn door de staat gestuurd (die idd links is). De staat is links geworden omdat de mensen dat willen/wilden. We leven immers in een democratie.

FreaX | 28-08-07 | 17:52

Keyzer_Soze 28-08-07 @ 17:38Nieuws zijn feiten en gebeurtenissen.Die dient een journalist weer te geven zonder daarbij blijk te geven van zijn persoonlijke mening of politieke voorkeur.
(Denk hierbij bv aan Job Friso die terwijl hij een bericht over Fortuyn voorleest grijnzend zwaait met een blaadje van de centrumdemocraten.)
Dat is namelijk voorbehouden aan columnnisten.

de honden blaffen... | 28-08-07 | 17:52

GS, doet er dan es wat aan! En dan niet enkelT met die fraai filmpjes van vriend RutgerT, maar geweaun een omroep veur stijlloze mensen. Gaat om te beginnen es om de tafel zitten met AT5 of RTV Rijnmond, bij de laatste omroep kan RutgerT wel een potje breken. Dagelijks columpje van ome Geert of Ronald Sorensen, daarna de reaguurders aan het woord, dagsluiting van Kouwes.

LJBrinkhorst | 28-08-07 | 17:52

@nattebever
Ons omroepsysteem is een fantastische erfenis, misschien zou het ledensystem eens op de schop moeten, Dat er een andere manier van populariteitsmeteing voor terugkomt, maar verder kan dit systeem in principe best blijven bestaan. Het grote probleem zit hem dan ook niet in de omroepen maar in de gezamenlijke nieuwsrubrieken. Dat is fnuikend voor de pluriformiteit, waardoor we nu een monotoon links geluid te verteren krijgen. Bovendien hebben de netdirecteuren te veel macht. Meer macht naar de omroepen (en de VARA verbieden) en we zijn een eind verder.

waskuip-admiraal | 28-08-07 | 17:51

Geld voor theater moet ook afgeschaft worden .. geert moet dit gratis doen ! hahahaha

Draaitafel Demagoog | 28-08-07 | 17:51

@Pritt Stift
Dit topic zal de gemoederen weer duchtig bezig gaan houden. Zou zeggen, trek die fles maar open en geef iedereen maar vrij-af.
Wel zou ik graag wettelijjk geregeld zien dat alle reclame moet worden uitgezonden tussen 02.00 en 04.00 uur. Wie weet verdwijnt dan wel het hele medium, maar ach, wie zou dat missen?

nattebever | 28-08-07 | 17:51

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 17:50

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 17:48

De "linkse" publieke omroep maakt zichzelf domweg belachelijk met dit "onderzoek".
Ik voel mij links (ben voor rechtvaardigheid en eerlijk zullen wij alles delen) maar herken mij absoluut niet meer in de karikatuur die regerend links van anders denkenden maakt.
De vele achterlijke vergelijkingen met wo2 en demoniseringsstrategien hebben mij doen afkeren van NSB2.
Links zit domweg fout zonder dat zij de moed hebben om dit te erkennen.
Ik zie slechts mensen die beducht zijn voor hun baantje en subsidie.
Dat is niet links dat is nep.
Ik ben voor NIEUW LINKS... een frisse wind door benauwd Nederland.
Zet de ramen eens open en kijk eens wat vaker in de spiegel.
DURF anders te denken , DURF tegendraads te handelen , DURF !

Jokkebrok | 28-08-07 | 17:48

Wat @nattebever zegt.

fuckje | 28-08-07 | 17:47

links? gelul. het zijn salonsocialisten met heel veel geld.

Octavianus | 28-08-07 | 17:46

Nou geenstijl, doe er dan iets aan. Dit verhaal ken ik inmiddels wel. Neem nog een paar Rutgers in dienst, regel een correspondent kansenwijk, en open een mediawatchrubriek.

waskuip-admiraal | 28-08-07 | 17:46

De publieke omroepen kunnen worden vervangen door 1 omroep - wie zit er nog te wachten op TROS, AVRO, NRCR, EEJOO, VARA, VPRO en andere shit? Allemaal geboren in de tijd van de verzuiling en nu totaal obsoleet.
Gewoon 1 Staatszender waarin een representatieve vertegenwoordiging van het NL-volk zit. Een beetje zoals nu de burgemeestersposten worden verdeeld (al ben ik daar mordicus tegen); nou ja, zowel linkse als rechtse programmamakers e.d. Een zender, is mooi genoeg. Mag nog een kwaliteitszender zijn ook.

Stiekem ben ik natuurlijk voor het verdwijnen van de publieke omroepen en voor de kommersjelen want die laatsten zijn gemiddeld een stuk rechtser. En dat komt, lieve kijkbuiskinderen, omdat zij zich laten leiden door wat het volk wil en niet door wat een stelletje publieke inteeltkoppen in gedachten heeft.

Nou ja, daar hoeft geen tekening bij dacht ik zo.

nattebever | 28-08-07 | 17:45

Ik kijk al jaren naar RTL Nieuws. Een verademing! Geen eindeloos gezwatel over zielige asielzoekers, zielige negertjes, tendentieuze verhalen over Wilders, Palestina en andere linkse hot topics. En als het bij RTL dan eens aan de orde komt dan is het objectief en kort. Bij het Nieuwlinkse Propaganda Stichting-hoernaal zeiken ze soms wel een kwartier door over totaal niet-interesante onderwerpen, zoals de verkiezingen in Israel (who gives a flying fuck?)

Ook is er op RTL af en toe eens nieuws over wetenschap of industrie, of zomaar wat "faits divers". Kom daar bij het hoernaal eens om: als het niet te maken heeft met Afrika, integratie, politiek, Palestijnen of soosjale zekerheid komt het echt niet op het nieuws.

Brouhaha | 28-08-07 | 17:45

Fox news vindt zichzelf ook neutraal :P

Fac ut vivas | 28-08-07 | 17:44

Asking the fox to guard the chicken...

bokkenrijder | 28-08-07 | 17:41

En PvdA'ers sjoemelen niet met geld... ja, ja.

Pagan Bastard | 28-08-07 | 17:39

Ze beginnen op de roomse kerk te lijken die bleef beweren dat de aarde plat is terwijl het tegendeel bewezen was.

de honden blaffen... | 28-08-07 | 17:39

Onze linkse omroepen zijn vooral bezig om alles wat anders denkt met de grond gelijk te maken. Geert krijgt de volle laag maar als je de mensen op straat en feestjes spreekt zijn ze het allemaal met Geert eens. De Multi Culti samenleving SUCKS, wij originele Hollanders weten hoe het vroeger was toen je nog geen dikke sleutelbos in je zak had. Dat willen we graag terug, en ook onze verzorgingsstaat waar we allemaal zwaar aanbetalen moeten deugt voor geen meter. Ons land is een corrupt zooitje geworden waar een graaicultuur heerst. Onze politiek doet er niets aan, sterker nog maakt het alleen maar erger en erger. Waarom is alleen Geert iemand die de feiten onder ogen durft te zien en maatregels wil? Omdat die andere te laf zijn of zelf ook boter op het hoofd hebben, daarom.

Weg met die NOS !

Klompenboer | 28-08-07 | 17:39

ach mensen. nieuws is altijd gekleurd. De journalist die beweerd 100% integer en oprecht te zijn heeft mijns inziens een persoonlijkheids stoornis.
GS/NN zijn rechts de publieke links. Boeien. je moet journalisten zo wie zo niet op hun woord geloven. iedereen heeft een dubbele aganda en is voor ingenomen. Objectieviteit bestaat niet.

Keyzer_Soze | 28-08-07 | 17:38

Ik vertrouw het NOS journaal pas weer wanneer ze net als dat ze Wilders met zijn PVV "extreem rechts" noemen, ze Marijnissen met zijn SP "extreem links" noemen!

Gigs | 28-08-07 | 17:33

Hey Francisco van Jole: Is Dat Eigenlijk Wel Zo?

small_town_dude | 28-08-07 | 17:32

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 17:31

wordt tijd dat de publieke omroep opgedoekt wordt, kost alleen maar een berg geld en levert geen moer op!

MasterG | 28-08-07 | 17:30

Het enige wat de publieke omroep ooit heeft uitgezonden wat van rechts komt waren de smurfen!

ijsklont | 28-08-07 | 17:30

Tsja, Hans Larous zei het inderdaad al
Dus hoe komt men er toch bij dat de Linkse omroep Links is

Tobi | 28-08-07 | 17:29

Omdat wij heel de publieke omroep financieren en dus maken, mogen wij deze dan ook breken?

Hans Laroes kruisigen? Vera Keur radbraken?

dlseth | 28-08-07 | 17:29

Ze zijn gewoon rechtdoorzee!

Flapzak | 28-08-07 | 17:29

Als je in de jaren zeventig en tachtig (generatie Hans Laroes) niet extreem links was op de school voor journalistiek, werd je van school getrapt omdat je 'schotschriften' niet krities genoeg waren.
Nee, de hele publieke omroep staat onder directe controle van de (linkse) staat, de milieubeweging en natuurlijk de RVD. Joseph Goebbels zou jaloers zijn op de budgetten die hier voor propaganda beschikbaar zijn.

Kees3382 | 28-08-07 | 17:28

En ik vind mezelf best aardig en lief.

blaffer | 28-08-07 | 17:28

-weggejorist-

Lizzard | 28-08-07 | 17:27

Ik zag vanochtend om half 8 overigens niets over de huidige cartoonrel bij het nieuws op Nederland 1. RTL 4 noemde het uiteraard wel eventjes.

Of kwam het om 8 uur wel op NL1? Toen stond ik nl. gewoon in de file.

Gain Style | 28-08-07 | 17:25

Meteen stopzetten, die subsidies voor deze propagandamachine van de Linkse Kerk.

Neuken geen bezwaar | 28-08-07 | 17:22

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken