
En daar kruipt onze beruchte boezemvijand de AEL weer eens onder een steen vandaan. De veroordeelde fileveroorzakers en fanatieke aanhang van FC Hezbollah is van plan om op 9-11 te gaan demonstreren in Brussel.
Thema: Stop Islamofobie. Alles vreedzaam natuurlijk, die demo. Er wordt alleen met de sharia en met
Mein Kampf van Abou JahJah gezwaaid en verder niet. Gebbetje van de AEL natuurlijk. Even lekker zuigen naar die andere club, die van plan was om op die historische datum tegen de islamisering van Eerste Wereld te gaan demonstreren. Maar dat plannetje werd door de PvdA-burgemeester van Brussel afgeschoten. Want men was bang voor gewelddadigheden van lieden die
voor de islamisering van Europa zijn. (Lekker stigmatiserend ook.) Ondertussen heeft Burgervader Thielemans een probleem. Als hij de AEL wel toestemming geeft, zouden
DEZE MENSEN wel eens heel vervelend kunnen gaan worden. En zo modderen we maar aan...
Reaguursels
Inloggen-weggejorist en opgerot-
@ bottehond 25-08-07 @ 14:01
Botte, dat ben ik op dat peerd!?
Ze hebben zonder mijn medeweten een afbeelding van mij gebruikt.
Had deze button nog niet eerder gezien.
Is nu opgespeld op een prominente plaats tussen mijn overige medaljes op mijn uniform.
Say it loud: I'm PROUD!!!!!
--------------------------------------------------------------------------------
BTW.
Ik begin me ondertussen ernstig zorgen te maken over mede LOEG lid
van Maerlant.
Het is al weer een poos geleden dat ik een teken van leven van hem heb gezien.
Weet jij meer? (definitief gevestigd in New Hampshire??).
Anders schakelen we de LID (LOEG Inlichtingen Dienst) in.
Zonder van Maerlant is LOEG als hinken zonder been.
Jacob waar ben je????????
(pinkt traan weg)!
ddkv 25-08-07 @ 23:59
Waarvan akte.
ach, die burgemeester haalt een geweldig pak stemmen bij die Molenbeekse Riffers.
De Parti Socialiste zijn de helden van het islamo-socialisme in B.
Molenbeek is de heerlijkste plek in Europa. Elk arisch koppie wordt er ondergemept.
Binnenkort ontploft de hele zooi in Brussel;
Madrid en Londen zullen verbleken hierbij.
And this aint some joke!
@ Jeb 25-08-07 @ 17:24
niemand zegt dat je iets niet mag zeggen, dat je mening uitgekafferd wordt is wat anders.
Jeb 25-08-07 @ 14:47 - weggejorist-
Er wordt hier over elke geloof, BN'er of politicus heengekakt, maar men laat niet toe dat men over die zeikerds zelf heenkakt. Conclusie: 0,00% freedom of speech.
-weggejorist-
@ wachtmeester de bruy
www.aqoul.com/images/iphobe.jpg
kwarkoo1 25-08-07 @ 10:26
Dat jij je in allerlei bochten wringt om maar niet te gaan: prima. Ieder volk kent haar eigen laffards, daar kan ik makkelijk mee leven. Maar dat je anderen zo nadrukkelijk probeert te ontmoedigen en te intimideren met je angstzaaierij vind ik zo laag bij de gronds dat je van mij een - 1 kudo krijgt. Als eerste van mijn kant sinds mijn eerste bezoek aan GS. Draag hem met trots, juffertje.
hoe groot is het Vlaams Belang nou in eigenlijk in Antwerpen? Kunnen die die kut socialistiche burgervader's besluit niet es terugfluiten?
@bottehond
Daar ga je met je demonstratie, zie: ZSU-23-4 24-08-07 @ 20:24 en weet je meteen met al je slimheid dat het niets kan worden. Blijf maar thuis dus....
woehahahah vrijheid van meningsuiting in de islam laat me niet lachen
De eerste beste die zijn mening in een islamitisch land ten toon spreidt wordt gecorrigeerd (deaud) gemaakt
Confrontatie met het onderwerp van de fobie gebeurt het best onder professionele begeleiding van een therapeut. De confrontatie met het angstwekkende object vermindert vaak de intensiteit van het angstgevoel (bijvoorbeeld door gewenning) en kan de angst zelfs doen verdwijnen. Het afbouwen van een emotionele lading of spanning heet desensitisatie'.
Bij cognitieve therapie zet de therapeut welgemikte vraagtekens bij de negatieve conclusies en aannames over het gevaar dat van het object van de fobie uitgaat. Door de dreiging in twijfel te trekken en onwaar te vinden, kan de angst oplossen.
----------------------------------------------------------------------------------
Bovenstaande gaat over de behandeling van een fobie.
AFKEER van een weerzinwekkende fascistoïde sekte genaamd islam kan ik niet rangschikken onder de noemer islamofobie.
Alsof je tegen een terminale kankerpatiënt zegt dat het maar inbeelding is.
@Riverman 25-08-07 @ 03:17
En ik maar zitten wachten op die laatste regel. Die ene regel die mij verteld wat er wel toe doet. Lees dit eens, leer jij misschien nog wat:
.
www.geocities.com/athens/oracle/7207/l...
Sikkeneur 25-08-07 @ 00:08
Roosendaal trefpunt. Be ready for rock 'n roll.
Riverman 25-08-07 @ 03:17
You wish. Hier sta jij onderaan de pikorde van het intellect.
Weet wat voor domme, onpersoonlijke figuren er rondhangen op Geenstijl.
Domme ventjes die bang zijn om voor hun eigen mening op te komen, en zich aanpassen aan allerlei zogenaamd 'coole' opmerkingen.
Zielige kereltjes die weinig van het leven begrijpen, en denken dat een goed inkomen, een grote lease-auto en rechts gezeik ze tot toffe kereltjes maakt, integendeel, het zijn zielige ventjes, zonder besef wat er echt toe doet.
-edit lief dat je je speciaal aanmeld om dat te melden -
Nu we een christelijk kruisvaarders + meewaaier kabinet hebben.
Had ik wel wat meer weerstand tegen de islamisering verwacht.
..... We zijn verloren.
-weggejorist-
Brussel is een prachtige stad! Ik ben een oerechte Hollander die diverse malen in deze stad is geweest. Schitterende gebouwen (renaissance stijl) paleizen, enz. Heerlijk uitgaansleven en gezellige (heel veel) terrasjes ! Kortom, ik vertoef er graag!
.
Hier horen absoluut geen zandratten thuis! Ik hoop dan ook dat, als er iets gebeurt, veroorzaakt door die baardapen, de politie hard optreedt en ze volledig verrot slaan!!!
bottehond 24-08-07 @ 23:25
Hoe leuk het me ook lijkt om met jou mee te rijden, een hap en slok te doen en uit nieuwsgierigheid al die andere gezichten te zien achter die anonieme nicks, kan ik die dag niet vanwege andere verplichtingen.
Maar ik beloof je dit, mochten die plannen onverwachts wijzigen, ik er over na zal denken en je de uitkomst tijdig laten weten. Je voorstel is in elk geval erg uitdagend.
Niet lullen maar gewoon allemaal even de petitie tekenen! Door 50.000 reaguurders kan een duidelijk signaal afgeven worden lijkt mij.
Een appeasende burgemeester die de kool en de geit wil sparen maar daar niet toe in staat worden gesteld door die mossels die er alles aan doen om de zaak op de spits te drijven. Dat zou deze geestverwant van Chamberlain toch een keer aan het denken moeten zetten zou je zeggen.
d´omgebouwde 24-08-07 @ 23:26
Nee, ik ben geen blufferd en verre van gevaarlijk zelfs, zolang iemand maar met zijn tengels van mij en mijn dierbaren afblijft.
Sommige mensen, waaronder ik, krijgen dan helaas een rode waas voor hun ogen en worden zeer gemene vechters.
Dat is zeer vervelend, voor mij en degeen die zijn tengels naar mij opheft.
Al jaren probeer ik dat soort vervelende situaties door schade en schande wijs geworden uit de weg te gaan of op een andere vreedzamere manier op te lossen, omdat geweld alleen maar verliezers oplevert ook al ben je de schijnbare overwinnaar.
@,
ik ga echt niet meer vooraan staan schreeuwen,
maak je geen zorgen.
Ik ben ook benieuwd wie er opduikt van all over Europe.
Taste the blood a bit.
Sikkeneur 24-08-07 @ 23:10
Non, je ne comprendre pas. Ben jij dan zo gevaarlijk dan als men je slaat? Blufferd!!!
Polska 24-08-07 @ 22:27
Ik zie je daar dan, Polska.
Sikkeneur 24-08-07 @ 23:10
Je zou echt met mij moeten rijden. Gaan we eerst in Molenbeek iets eten (ow nee: tis rammedan, en dan mag ook de surveillerende pliesie niet eten of koffie drinken of roken in die buurt van freddy infanthielemans. Laat je bloed nog maar eens een keer koken. Is goed voor je.
d´omgebouwde 24-08-07 @ 22:55
Nogmaals ik hoop van harte dat het een vreedzame demo zal worden, maar het feit dat die zuigert van AEL een tegendemo wil organiseren belooft niet veel goeds. Zal een aanzuigende kracht hebben op haantjes, vaandeldragers en ander tuig en die komen niet met vreedzame bedoelingen.
Als jij dat een zwaktebod noemt van excuuszoekers, so be it.
Voor mij echter een realiteit en ik ken mezelf goed genoeg hoe ik ga reageren als ik zonder aanziens des persoon gemept ga worden. Ik noem het een vorm van bescherming voor mezelf en degeen die me durft te meppen. Capice?
Och misschien wordt ik gemept en heb daarna pijn, Is niet de eerste keer en zal niet de laatste keer zijn. je moet er wat voor over hebben. Maar om er bij voorbaat al van uit te gaan dat het niet vreedzaam zal verlopen is een zwaktebod van excuseszoekers
vander F 24-08-07 @ 22:28
Ik heb het (eerder) gelezen en die demo was i.p. ook vreedzaam.
Jij was toen nog jong, evenals ik bij mijn demo's. Vreedzaam van opzet telkens, maar vergald door etterlijers en/of ME die de 'orde' moesten komen handhaven.
In de loop der jaren is het zooitje provocateurs m.i. alleen maar gegroeid en ik kan het me niet meer veroorloven (en ook geen zin meer in) om gewond thuis te komen, omdat er blind links en rechts gemept wordt.
De allerlaatste keer dat het rood voor mijn ogen werd, was toen zo'n hufter tijdens een voetbalwedstrijd dacht mijn zoontje (toen 7 jaar) te kunnen slaan bij het ontruimen van het vak waar we helaas in zaten.
@Sikkeneur 24-08-07 @ 22:16,
m'n laatste demo ligt een goeie 20 jaar terug,
met klapjes van de ME nog fris in het geheugen.
@bottehond 24-08-07 @ 20:21
Ja, maar ik ga niet eens om met vel Polen. Heb eerlijk gezegd maar 3 of 4 goeie Poolse vrienden, die gaan zeker mee, verder gaan er ook een paar Hollandse vrienden mee.
Ik was gisteren nog in A'dam Noord. Dramatisch :S Ben zeker in Brussel en ik heb zo gespreid over internet gelezen dat wel meer mensen dat van plan zijn, om toch te komen. Ik hoop op een grote vreedzame bijeenkomst van Europeanen uit alle landen die wèl vóór een seculiere staat zijn en waardige behandeling van de burgerrechten van de autochtone Europese bewoners. Hoe meer mensen hoe groter de impact misschien op de Islamwereld, dat laat zien dat er voldoende mensen zijn die het niet meer pikken.
-weggejorist-
vander F 24-08-07 @ 19:51
Laat ik voorop stellen dat ik ten zeerste hoop dat de demo verloopt zoals jij en ieder fatsoenlijk mens die er heen gaat verwacht en hoopt.
Ik heb echter teveel demo's meegemaakt waar dat niet het geval bleek aan het einde van de dag (draag nog steeds de littekens van wild zonder aanziens van persoon om zich heen bijtende politiehonden)
Maar goed, ik kan die dag zo wie zo niet en had ik wel gekund, was ik ook niet gegaan.
Ik geloof in en kies voor een andere aanpak, wat niet wil zeggen dat ik de demo niet steun.
Ik wens de mensen die wel gaan een succesvolle demo en een heelhuidse terugkomst.
-weggejorist en opgerot-
bottehond 24-08-07 @ 17:44
quote;Iedereen die de islam een bedreiging voor onze Vrijzinnige way of life acht heeft imho de zeer dure burgerplicht om aanwezig te zijn, or for ever be silent about islam.Einde quote. Yes indeed. Het wordt tijd om de bokken van de schapen te scheiden. The men from the boys. Laatmaarganers zulen opgevroten worden. Maar ik praat tegen laffe NLers ,dat soort mensen die denken dat alles in goed overleg opgelost kan worden. Ik moet ineens denken aan de woorden van gristenhond Colijn vlak voor het uitbreken van de WO 2, Gaat u rustig slapen de regering waakt. Ik ben in Brussel 9/11. En dat zal mij kosten, scheit aan.
Het moslimroversvolk zal ooit, en dan maar liever nu, gestopt moeten worden
@ bottehond 24-08-07 @ 20:34
Mijn kids vonden het grappig, ikzelf weet niet of erom te lachen of huilen.
Lachen dan maar toch...
@ vander F 24-08-07 @ 20:45
Thanks.
@ZSU-23-4 24-08-07 @ 20:24,
strakke analyse.
Het is in ieder geval een gelegenheid waar al dat tuig bij elkaar komt.Ze hebben vast nog wel ergens een straaljagertje voor een precisie bombardementje...
@ Dr. Faust
Comments lezen! Is heel bekend plaatje van heel bekende psycho, staat bekend als ISLAMIC RAGE BOY. Is helemaal geen jongen meer, maar de geestelijk abnormalen hebben dat wel vaker, dat ze er jonger uit zien dan ze zijn.
AEL zuigt en Abbu JJ neuqt denk ik kleine jongetjes. Heeft ie van zijn Imam gelleerd.
Oh ja, ff on topic. Zou errrruuug krom zijn (maer wel enorm des PVDaarsch) als de AEL wel mag demonstreren.
@ ZSU
www.veoh.com/videos/v972514TAYXnYex
Probleem is natuurlijk de toonzetting.
Door problemen te verwachten en daarom de demonstratie te verbieden suggereert onze Dhimmie Burgermeester een aantal dingen.
-De oproep tot demonstratie is niet uit vreedzame motieven gedaan, anders zou het wel toegestaan zijn.
-Ook al hebben de meeste demonstranten wel vreedzame motieven, ze zijn toch verkeerd bezig, anders zouden er geen "mogelijke" problemen ontstaan.
-Moslims hebben geen ongelijk als zij op een dergelijk provocatie in zouden gaan, want als zelfs een vreedzame burgermeester een en ander al voorziet...
-Waren moslims nog niet op het idee gekomen geluiden tegen de islamisering de kop in te drukken, nu is ze het idee op een presenteerblaadje aangeboden. Je gaat gewoon gewelddadig tegendemonstreren en je opponent verliest alle recht op demonstratie.
-De burgermeester heeft een selffulfilling prophecy neergezet. De kans op een vreedzame en veilige demonstratie van alles niet in het belang van de islam kan vanaf nu de kop worden ingedrukt door alleen al de dreiging van geweld (door moslims natuurlijk). Slim niet, daar verdwijnt jullie democratische verworvenheid door de plee. Laat dat soort spelletjes maar over aan PvdA-achtigen.
Polska 24-08-07 @ 20:15
Neem je matties mee. Ik weet hoe Peaulen over de slappe knieeen van het west europeesch establishment denken. Lang leve Jan Sobieski!
Ik ben iig 11 sept. in Brussel om te demonstreren TEGEN de Islamisering!!!
Moet maar eens afgelopen zijn met dat linkse fascistische gerommel en islam voortrekkerij.
vander F 24-08-07 @ 19:51
artegui 24-08-07 @ 20:10
Mannen met ballen en stamina.
Sikkeneur 24-08-07 @ 18:56
Bon. Maar je veronderstelt dat het daar uit de hand gaat lopen en voor die anname is geen enkele reden. De pliesie van Brussel heeft de zaak bekeken en verwacht geen moeilijkheden. Ergo: gewoon lekker gaan demonstreren. Laten we het bij de inhoud houden (incl. jouw overwegingen inzake Vrijheid van demonstratie) en daarmee basta. Er is geen ankele reden om paniek te gaan zaaien. Dat bedoel ik.
@vander F 24-08-07 @ 19:54
Zeker.Wij hebben een kultuur en verworvenheden te verdedigen.Ik geef mij niet zonder slag of stoot over.
@artegui 24-08-07 @ 19:39,
U zult wel aanwezig zijn?
Om een boel gelul wat in te korten:
wie gaat er mee naar Brussel?
@Sikkeneur 24-08-07 @ 18:56.
om Kwarkoo 17.39 & Sikkeneur 17.42. nou als referentie te gebruiken om je 'rokende puinhoop' fantasieën te onderbouwen......
Abu JJ is een rioolrat van het zuiverste kaliber.Libanese zgn politieke vluchteling die middels schijnhuwelijk in België wist te blijven.Heeft op kosten van de Belgische staat kunnen studeren aan de VUB in Brussel.Heeft daarna als dank proberen het vuur aan te jagen in moslimgemeenschap in Antwerpen.Hetzelfde geprobeerd in NL en in FR.In alle deze 3 gevallen met matig succes.Agitator is terug naar Libanon.
Aanvraag AEL voor de demo van 11 sept.is strategische zet om de demo van Udo Ulfkotte te counteren ,mocht die spijts verbod toch doorgaan.Om een veldslag te vermijden(want moslims uit andere delen van B.zullen ter hulp komen)zullen de buitenlandse bussen dan manu-militari aan de grenzen van B.gestopt worden.
Reden tot verbod demo Udo Ulfkotte : '' Mayor Thielemans is apparantly afraid to affront his own muslim constituency''
Brussel 1000 - waar zich het gebouw van de EU bevindt-heeft de hoogste concentratie van moslims in B en waarschijnlijk in gans West-Europa waarvan vele al geradicaliseerd zijn.Thielemans is franstalig socialist en verkozen met deze stemmen.Hetzelffe geldt voor minstens 5 andere brusselse deelgemeenten ( St.Gillis, St.Joost t.N,Anderlecht, Schaarbeek et j'en oublie encore)
Geen dank
Artegui Aramburo
Vlaanderen
@echteneger24-08-07 15.56
Deze Meneer is zeker goed bezig verwoordt alles precies zoals het is.
Hulde hulde.
En verder AEl Neqschot.
bottehond 24-08-07 @ 17:44
I'm back.
Lees nou eens goed wat er staat en reageer niet gelijk als een gebeten hond.
Ik vind - ook in andere draadjes gezegd - dat de demo wel moet kunnen doorgaan, maar om andere m.i. belangrijkere redenen.
De demo is echter verboden uit angst voor ongeregeldheden. Zie Kwarkoo 17.39 & Sikkeneur 17.42.
De zuigactie van AEL zal die vrees alleen maar versterken, waardoor ik nog maar moet zien of senator Caveliers zijn gelijk gaat halen.
Als ik onverhoopt gelijk krijg. is dat een bloody shame voor de democratische verworvenheden binnen Europa.
Een demo (verboden of niet) die toch door gaat zal m.i. uitlopen op een grimmige strijd tussen haantjes, vaandeldragers en aanverwanten, omdat ze hier enkel op uit zijn.
Veel fatsoenlijke demonstranten kunnen het zich niet veroorloven om opgepakt te worden of letsel op te lopen.
Deze mensen zullen ws wel tijdig weg zijn, wat echter de wereld overgaat zijn de beelden van een veldslag. En dat is niet het doel van de demo.
Daar heb ik geen koffiedik of een voorspellende gave voor nodig.
-weggejorist-
Wie gaat er mee halal rookworsten pikken bij El Hema?
kwarkoo1 24-08-07 @ 18:01
doe niet zo aangebrand, creme brulée.
CoJoNes 24-08-07 @ 18:03
boredom, fear and anger hebben er niets mee te maken en JLS blijft voor de meesten een icoon dat ze in hun hart hebben, maar waar ze im Grunde nooit serieus werk van maken. @ Amen. Ik ga aan de BBQ.
"Jonathan Seagull discovered that boredom and fear and anger are the reasons that a gulls life is so short, and with these gone from his thoughts, he lived a long fine life indeed."
bottehond 24-08-07 @ 17:58
Hoe graag ik jouw comments ook lees, waarom ik daar niet naar toe (kan) gaan hoef ik aan jou geen verantwoording voor af te leggen. En nou terug naar je mand.
CoJoNes 24-08-07 @ 17:57
Ach!!! Lullo. Foutje bedankt. 11-9 is op een dinsdag, nog erger. :-)
@ kwarkoo
wijsneus. Die demo op 11 september (zo beter?) gaat gewoon door. En het is op een dinsdag, dooie. Maak ik nou op uit jouw rare posts dat je niet gaat? Tsssss. En welk lam excuus heb je daar voor?
www.akte-islam.de/21.html
@kwarkoo1
9-11 kan ik sowieso niet, dan ga ik naar Underworld (hoe toepasselijk) speciaal op mijn verzoek hebben de muzzelmannen daarom besloten om op 11 september de twintowers in te vliegen.
bottehond 24-08-07 @ 17:44
Daarbij is 9-11 op een vrijdag, dus ik vrees dat er niet veel mensen komen. De werkenden kunnen dan niet. Bij de AEL achterban denk ik eerder aan grote getalen ivm uitvreten, uitkeringen etc.
Het_leuke_zuiden 24-08-07 @ 17:48
*geeft het zuiden een aai over de bol*
bottehond 24-08-07 @ 17:44
Botte, ik reaguur later, oké. Moet eerst even de inwendige mens versterken.
I'll be back.
AEL zuigt.
bottehond 24-08-07 @ 17:44
Dat gaat niet door botte. En die van de AEL ook niet. Ongeoorloofde demonstraties mogen met scherp uit elkaar geschoten worden. EU-besluit, maar dat hoef ik jou niet te vertellen.
jullie hebben gelijk en acteer niet als een moslim ja!
op advies van kwarkoo1
jullie hebben gelijk en acteer niet als een moslim ja!
op advies van kwarkoo1
koerbagh ? 24-08-07 @ 17:38
Je kritiek is nuttig. Ik zal mij proberen te beteren in toekomst, gelukkig heb ik daarvoor nog alle tijd.
Sikkeneur 24-08-07 @ 17:36
Jij ziet spoken, dude. Wattafuck is dat toch met jou. Die demo gaat gewoon door, ruim voor 11 september zal senator Coveliers als advocaat de beslissing van Thielemans hoogstwaarschijnlijk met succes aanvechten. Zelfs in het onwaarschijnlijk geval dat de beslissing bekrachtigd wordt zal de demo doorgaan. Om 13.00 uur voor het gebouw van het EP. Ik zal er zijn, ik laat me door niemand bang maken of ontmoedigen (wat kennelijk jouw bedoeling is). Iedereen die de islam een bedreiging voor onze Vrijzinnige way of life acht heeft imho de zeer dure burgerplicht om aanwezig te zijn, or for ever be silent about islam.
@Het_leuke_zuiden 24-08-07 @ 17:39
52% van je inkomen dat wordt gestolen door de staat, dat is fair zeker.
Je glijerige gekruip naar Jahja, je pretentieuze waardeloze Engels en het idee dat je bijval zult vinden hier voor je schrijfseltje zonder te weten wie Abou Jahjah is, dat is sneu. Ik waarschuw je maar even, vond ik wel zo fair.
@ Het leuke zuiden - u bent nog jong (hoop ik voor u) newsflash: fairness zit niet in mensen ingebakken. Eigenbelang wel.
kwarkoo1 24-08-07 @ 17:39
En daarmee heb je ws ook het spookbeeld van de burgemeester blootgelegd en zijn motivatie voor het demo-verbod.
Het_leuke_zuiden 24-08-07 @ 17:39
Typ nou gewoon neer: jullie hebben gelijk en acteer niet als een moslim ja!
CoJoNes 24-08-07 @ 17:33
Nja,. zeuren over de nederlandse taal op geenstijl, dat is pas prietpraat.
En niet over die antilope beginnen, want dan kan je alles definieren als unfair. Feit dat het ene kind gezond ter aarde komt en de ander niet.
Ik gebruik het woord fair zeer zeker wanneer ik wil.
Sikkeneur 24-08-07 @ 17:36
Ik vrees dat je gelijk zal krijgen, maar vergeet niet dat als er daar problemen ontstaan dat dat over kan waaien naar de andere grote steden in Belgie (vooral Antwerpen) en in NL en Frankrijk.
@Het_leuke_zuiden 24-08-07 @ 17:30:
Maakt geen flikker uit hoe hij het geleerd heeft. Als je gewoon iets weet van de wereld, de hoofdrolspelers en enkele edelfiguranten (zoals Abou) dan wéét je dat soort dingen en hoef je jezelf niet met een briefje in lachwekkend Dunglish (www.dunglish.nl/ ) voor lul te zetten. Dan kun je dat ook gewoon in beroerd Nederlands doen.
kwarkoo1 24-08-07 @ 17:26
Het zal geen rustige dag worden. De meeste fatsoenlijke mensen zullen tijdig weg zijn, maar de haantjes, vaandeldragers en aanverwanten maken er verder een grimmige dag van. Die beelden zullen de wereld rondgaan en leiden tot een verdere inperking van democratische verworvenheden.
@Het_leuke_zuiden 24-08-07 @ 17:26
Deze is ook niet verkeerd:
www.nti.nl/Taalcursussen/Nederlands/Ne...
En hou eens op met het posten van die baarlijke nonsens over een 'fair world', vervelende herverdeler. Vertel maar eens aan antilope in Afrika hoe fair de world iis. Gratuite prietpraat hebben we al zo veel hier, de laatste tijd.
koerbagh ? 24-08-07 @ 17:28
Heeft ie soms zijn integratiecursus gehaald?
AEL +problemen in de probleem-o-meter:
71.200 hits.
Ik zou die demo maar eens afgelasten.............
Wellicht een leuk slogan voor die 'Stop de islamisering van Europa' demonstratie 11 september, voor het geval die woestijnratten van de AEL te dicht in de buurt van onze demo. komen:
A - E - L
WEG EN SNEL
A - E - L
WEG EN SNEL
@Het_leuke_zuiden 24-08-07 @ 17:20:
Abou JarJar spreekt gewoon Nederlands hoor.
www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleve...
CoJoNes 24-08-07 @ 17:2
Muzzie toch of hoe dat groene beest ook heet.
CoJoNes 24-08-07 @ 17:24
I spreak inglish very wel, but nog niet zo snel, maar dat komt nog wel...
CoJoNes 24-08-07 @ 17:24
Lijkt me nog altijd beter als de gemiddelde amerikaan. Vanuit me werk hoef ik niet echt engels te spreken, dus om flawless te worden is niet nuttig.
Het ziet er naar uit dat 9-11-2007 een rustige dag zal zijn of dat de pleuris eindelijk eens uitbreekt in Europa en schoon schip gemaakt kan worden.
Dhr Heitinga is ook politiek geëngageerd.
kloodtviooltje 24-08-07 @ 17:22
Om europa of om arabia?
@Het_leuke_zuiden 24-08-07 @ 17:19
En dom zijn en het met trots etaleren, onbegrijpelijk.
Hier:
www.nti.nl/Taalcursussen/Engels/Engels...
@Het_leuke_zuiden 24-08-07 @ 17:19
Go back to the dessert and we will build a fence.
Aub niet op spelfouten letten, brief is geschreven in 5 minuten tijd.
Brief aan dyab77@hotmail.com
First I understand that the presence of Western people in the middle east is a pain in the but. Our stupid western leaders( the dog called George Bush), they only want to disrupt life overthere, so they can controle the oil and probably have benefit in the weapon industry. I totally disagree with this and I also dislike the excessive lifestyle we have in the west. Everything is focust to consume as much as possible, so the big companies can make big profits. The ugly system is called kapitalisme, a system that florish with suppression to get cheap labour and raw materials. One day I hope that this system will collapse so the world can become more fair.
Only I have one problem, i dislike religion and the Islam is one of them. So please, go back to the dessert and leave european people like me alone. The middle east is Islamic, and hopefully the west is in the futere atheistic or agnostic. And maybe in we can have fair trade in the future. We in Holland give you milk, flowers and wooden shoe's and Arabia gives us some things they have in Arabia( i dont know what they have). So, in my eyes, this is a fair world.
But please, get the islam away from europe and dont try to integrate this religion in our culture.
@echteneger 24-08-07 @ 15:56
net Fortuyn die gast... helemaal gelijk heeft ie, en dus doet links alles om hem monddood te maken. Thnx voor de link - die kan zo in het artikel, naast die naar de petitie!!
dwarsligger 24-08-07 @ 16:51
DeWinter... alom geliefd?
Die AEL heeft alleen maar aandacht vanwege de idiote hoeveelheid aandacht die de media daaraan geeft. Het is wellicht instructief te mogen vernemen hoe een aantal (met name) marokkanen tegen het westen aankijkt, maar voor het overige zou de AEL beter in de vergeetpot kunnen.
@Frik Pat for president!
Doet CWI ook komen?
@echteneger 24-08-07 @ 15:56
Da's inderdaad een hele goede. Starf*cker, let je op?
@ TyfusLeijer 24-08-07 @ 16:53
ah ! de ridders van de wittekousebant.... zielige naam maar wel essentieel voor Europe as we know it (was).
@MaxP 24-08-07 @ 16:53
At your service...
Als de moslim de islamfobie wil stoppen moet hij zich eerst laten kerstenen.
@MaxP 24-08-07 @ 16:53
Vandaar de smileys..
@bethundered
Thx, ben redelijk nieuw hier :)
Op 11 september 1683 gingen 80.000 Europeanen over de Muren van Wenen om die 300.000 muzzelmannen over de kling te jagen.
Die baardmannen zijn toen allemaal verjaagd en daar balen ze nog steeds van, wat een klootjesvolk toch.
Ooit was België en ook Nederland fantastisch om te wonen en te genieten van het leven, wat kan dat toch snel omslaan in Europa.
@MaxP 24-08-07 @ 16:47
Zo mag het wel
centralops.net/co/DomainDossier.aspx?d...
Ja SCHOORSTEENVEGER: de kans dat Filip Dewinter niet aanwezig zal zijn in Brussel op 11 september lijkt dus zo goed als uitgesloten.
Was vroeger ook al zo met de voormalig PVDA. Als je je ogen dicht doet gaan de problemen vanzelf over.
Trouwens op 9 november kan het best koud zijn.
*Opent stiekem te vroeg een flesje pils"
Dat die 'Stop de islamisering van Europa' demonstratie niet door zou gaan zoals dit GS-artikel meld,
is baarlijke nonsens.
VERBOD OF GEEN VERBOD de bussen vanuit Nederland vertrekken die dag gewoon naar Brussel.
Iedereen die zich dus voor de bus wil opgeven,
of vragen, opmerkingen, suggesties en ideeën heeft omtrent deze demonstratie / manifestatie kan vanaf daarom bellen met de speciale daarvoor geopende
11-september 'Stop de islamisering van Europa'
informatielijn :
06 30 60 41 09
De demonstratie gaat dus gewoon door,
aangezien Filip Dewinter voorman en alom geliefd boegbeeld van de Vlaamse partij het Vlaams Belang al heeft aangekondigd dat hij anders daar vlakbij dat Europees Parlement (EP) in Brussel op 11 september zijn grote verjaardagsfeest gaat houden, en die burgemeester Freddy INFANThielemans
(die verantwoordelijk gehouden mag worden voor dat eventuele verbod)
die dag ook jarig is!!
Al met al een heel leuk uitstapje naar Brussel die 11e september
oops, wist ik niet, ga ik nu doen :)
Stop de XENOFILIE en de ISLAMOMANIE!.... ik wil m'n land terug paneuropeselinkse gr*afk*nkerlijers!
@MaxP 24-08-07 @ 16:41:
Doe nog eens de huisregels lezen... Voor de grap.
www.geenstijl.nl/paginas/huisregels.ph...
Even kijken onder het tussenkopje "slimmeriken". Fijne dag nog.
@widtvoet 24-08-07 @ 16:40:
Eérst plukken en dan laten besterven.
Hetzelfde eauverigens voor haas en konijn. Eérst stropen, dan laten besterven, bij voorkeur op de zijwand van het huuske.
Voldoende tijd geven, tot ze mooi blauw-grijs zijn, dat geeft het lekkerste resultaat en de eau zeau fijne vaatdoekensmaak.
Bij ons in 't dorp hebben we trouwens geen vazanten. Dat dan weer niet.
Vazallen wel. Maar die zijn dan vervolgens weer niet te vreten.
Al bekend hoe Filip DeWinter op die dag zijn vrije tijd gaat besteden?
@Koerbagh
Owja sjit, dat had ik nog wel gelezen. Geheugen is wat minder na al die halal biertjes die ik gisteren gehad heb. thnx
-weggejorist-
@Dr.Faust 24-08-07 @ 16:31:
Is ook alweer bijna twee maandjes geleden... www.geenstijl.nl/mt/archieven/944521.h...
@ Bigi Bana Boy 24-08-07 @ 16:33
Ok, dan is het goed, want pas op: ik ben de voorzitter van de Nederlandse fanclub voor Islamic Rage Boy en tevens zijn manager hier in NL.
@Reinaert 16:25
Een mes is om mee te snijden. Prikken doet men beter paarsgeworteld.
Dat "niet-scheiden" vink mooi verder. Ik flikker al jaren mijn glas in de papierbak...
*steekt bbq op, verwijdert aangekoekte bakbitters en begint uitbestorven vazant te plukken*
Bigi Bana Boy 24-08-07 @ 16:25
Als Jezus wat tegen me zou zeggen, dan zeg ik: whatever!
Al is er een oppermachtige god, ik doe waar ik zin in heb.
Dit is dezelfde burgemeester die ook toestemming gaf voor een demonstratie 2 dagen eerder van 9/11-loose change-conspiracy junkies 'United for Truth' www.nwo-info.nl/2007/08/19/99-united-f...
@VanFrikschoten 24-08-07 @ 16:29
De gesproken columns van deze Pat zouden niet misstaan bij, als het er ooit komt, GS-TV. Maar ja, BNN... yeah, when pigs fly.
'Demonstreren' is zowieso marxistisch. Typisch iets voor een sovjet-republiek, dat je bij 'de regering' gaat staan klagen. Demonstaties zijn de sovjet-republiek-O-meter.
echteneger 24-08-07 @ 15:56
VanFrikschoten 24-08-07 @ 16:21
JA HEEL GRAAG BIJ DUMPERT.
www.arabeuropean.org/admin/
Iemand goed in h@cken?
euh... ik ben ff ziek geweest, maar wtf is dat uitroepteken voor ?
.
Hebben ze Joris soms vervangen voor een goedkoop" mijn opa was fout in de oorlog, dus nu ga ik andere reaguurders lekker veraden om de familie traditie hoog te houden systeem" ?
Tuig Is Back 24-08-07 @ 16:01
Hahahaha ik heb helemaal geen punt. Alleen een beetje gallen en het feit dat iedereen wel getallen kan gaan roepen zonder bewijs.
-weggejorist-
Ik moet trouwens elke keer weer lachen om die te belachelijke picca van die enthousiaste moslim. Dit is echt mijn stereotype voor een moslimextremist. Kent iemand die gast eigenlijk? Iemand van de redactie?
Naar alle verwachting verleent Pielemans die AEL dus wel toestemming
Je moet je islamietische vrindjes tenslotte niet tegen de [baard]haartjes instrijken, tog?
Met de AEL is niets mis !
.
Ik heb een paar jaar geleden nog een heeeeeeeeeeel goedkoop pc-tje op de kop kunnen tikken !
-weggejorist-
Koer, knap d'r eentje open, ouwe databank! Deze is voor jou:
www.liveleak.com/view?i=74c_1186155251...
@Murdockyoufool 24-08-07 @ 16:22:
Titties & Beer?
Titties & Beer, Titties & Beer, Titties & Beer.
-
Wel duurder binnenkort. Dat dan weer wel. Guusje kom er eens in?
@widtvoet 24-08-07 @ 16:19:
Als je dan toch bezig bent is dat idd een klein extraatje. Voor sommige doelgroepen - overigens niet raciaal gescheiden - ben ik sowieso voorstander van preventief inwendig ruimen. M/V overigens. Om alle risico's uit te sluiten.
-
* Wie heeft er nu weer bitterkoekjes op de barbeque geflikkerd? *
Het_leuke_zuiden 24-08-07 @ 15:57
Luister eens even, als Jezus tegen ons Christenen zegt dat niet God maar Allah zijn vader is moet wij hem dan gaan tegenspreken ?
hulde voor petitielink. Islamofobie? Zolang arabieren nie weten hoe intiligensie werkt heb ik daar geen last van.
ad. widtvoet 16:19
Nuja. Dat weggelopen "i"-tje lijkt gevangen rechtsonder T reaguursel. Hulde!
@echteneger 24-08-07 @ 15:56
They're already taking away our wine and beer! www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/08/ka...
Maar serieus, elke zin van deze man is een voltreffer. Mooie monoloog.
Deze van Pat is ook leuk:
www.liveleak.com/view?i=a85_1179140337...
*alvast maskertje bestelt*
www.80stees.com/images/products/Jason-...
Ik begrijp het plaatje niet. Bokito losgelaten in Vlaanderen?
@Reinaert 16:12
Dokter Praktiek zei hierover in zijn laatste publikatie: "het wegsnijden van die klit gaat nu dus standaard bij ons gepaard met sterilsatie"...
Als ze de gore moed hebben om deze demo op 9-11 te doen ( en dat hebben ze ongetwijfeld), mag van mij de pleuris maar eens echt uitbreken.
9/11 is té vroe-oeg..... 11/11 is de St. Maarten optocht!
-weggejorist-
Barbaar kinderen van je neef of oom. Da's traditie. Dat ze vervolgens hier en daar een klein genetisch defect hebben is bijzaak.
Helaas hoor je daar niet echt veel over. Terwijl ik me daar behoorlijk druk om kan maken als belastingbetaler, ik betaal tenslotte ook voor al die defecten. Is het niet via (in)directe belastingen dan wel via m'n ziektekostenverzekeraar. Zeau sneu!
Teken die petitie!
@echteneger 24-08-07 @ 15:56
Dank voor de link. Die man verwoord het zoals ik het tot op mijn botten voel.
Geen woord meer aan toe te voegen.
De link doeT heT nieT...
Van dat plaatje alleen al iedere keer ga ik aan genocide denken
Gedemonstreerd gaat er worden, van beide zijden. 11 september zal niet stil voorbij gaan dit jaar....
Door laten gaan man..
over 5 jaar is Amsterdam Islamsterdam als dat zo doorgaat..
Kappe met die onzin.. pas je eigen gewoon eens aan
"Neuq overbevolking. Barbaar kinderen!"
*hekelt 't feit dat veel moslima's nog altijd de pil niet volledig vergoed krijgen*
@Calastir 24-08-07 @ 16:00:
Ik wilde uitsluitend ff behulpzaam reaguren. Helaas wordt dat dus kennelijk niet gewaardeerd. Jammer, maar helaas.
Kudt baardhonden nemen mijn recht op betoging af wegens mogelijk gevaarlijke rellen en dan gaan ze nu zelluf betogen.
En flikkerT een sop met die Aboe NeeNee.
Gaat met kraampje bij de demonstranten staan.
www.hotsports.nl/Html/Images/271528.jp...
@ Bigi Bana Boy 24-08-07 @ 15:57
En nu je punt.
Reinaert 24-08-07 @ 15:56
Wijsneus.
1.) AEL kwam in NL niet van de grond omdat oprichter vuistdiep in de criminele activiteiten zat.
2.) 9-11 erg dubieuze datum, meer dan 2000 onschuldige mensen sterven, feestvierende Marokkanen op Mercatorplein.
3.) Over Islamfobie gesproken zoiets werkt dus twee kanten op. Ik geef geen hand zijn zuigende exponenten van die cultclubje met ruim 1,5 miljard aanhangers.
"Pooiers van de Profeet lopen te heaup tegen verkettering. Dat Theo maar mag branden in de hel!"
-En als ik mijn Luger nou vaal geel spuit. Mag dat dan wel?
Als het uit de hand loopt, is het tijd om eens de 'Less Lethal Weapons' uit te gaan proberen!
Wie heeft gisteren CNN gekeken?
Dammit,.. het beeld wat daar van de Islam werd geschept was 10 keer dramatischer dan Geert Wilders kan verwoorden.
Onder het motto: eerst zien, dan pas geloven.
Die gasten maken mijnenvelden ongedaan door eroverheen te rennen als martelaar. In Iran slaan ze zichzelf met een zweep om de martelaren te eren. Ooit komt de verdwenen Imam terug om de wereld te islamiseren. En dan verschijnt Jezus ook, om de christenen te vertellen dat we moeten luisteren naar de Islam.
Ik,.... ik heb veel moslimvrienden,.. maar hiervan werd ik echt LETTERLIJK misselijk als ik zie hoeveel (miljoenen) gekken(extreme moslims) er op de wereld loslopen.
De normale islam is oke,.. maar het is idd een goede bodem waarop extremisme op groeit. Wil je het echte extremisme weghalen, moet je de bodem theoretisch weghalen. Vanuit dit perspectief hebben de islamifoben wel gelijk.
Tuig Is Back 24-08-07 @ 15:56
Ik toch maar denken dat het een moslima was zeg !
@Calastir 24-08-07 @ 15:54:
Omdat er *toevallig* op dezelfde datum al een andere - zij het inmiddels verboden - demonstratie gepland staat.
Alleen dan niet écht pro-AEL zeg maar. Go figure, doe google enzeau. Of doe GS doorzoeken, helpt eauk.
Ik heb de handtekeningen van 8282 moslims die tegen de demonstratie hebben gestemd, één meer dan die website dus. Helaas kan ik hun email adressen om privacy redenen niet publiceren dus geloof mij nou maar.
deze man heeft het begrepen
www.liveleak.com/view?i=33c_1187358686...
kan iemand hem even in de dumpert zetten?
*treinkaartje brussel reserveerd*
Doet 't altijd goed: pica van Islamic Rage Boy. Lol!
Zal een mooie matpartij worden daar in Bruxelles. Daar kan een heel leger naar toe gestuurd worden.
.
Maar in Brussel zullen ze wel zo'n eikel van een burgemeester hebben als die gast van de wedstrijd jongNL-JongMa, die de ongeregeldheden absolut niet in die mate had voorspeld.
.
Abu Jah jah weet dat het een hoop nette blanken zal afschrikken, dat hij daar met zijn 5de colonne leger op een matpartij uit is. Het geeft alleen maar meer aan hoezeer geweld in die kring gebruikt wordt... eigenlijk het enige middel is om te overtuigen... bah
En waarom nu weer op 9-11 waarop stille herdenking op zijn plaats is? Grrr... Stelletje provocateurs!
Neqschot voor de burgemeester die toestemming voor deze demo geeft en de andere verbied
Rare combinatie demonstreren tegen "islamofobie en rascisme". Demonstrern ze toch voor 50% tegen zichzelf.
Islamieten, Christenen en andere gelovigen met een universitaire opleiding worden geen martelaren. Zij gebruiken daar de laaggeschoolden/armen voor. Daar zijn er natuurlijk genoeg van. B*stards.
Ieslam ies vrede?
@stevie wonder 24-08-07 @ 15:44:
Het woord "vraagstuk" is legitiem. Als understatement dan uiteraard.
De Wannsee-conferentie draaide tenslotte ook om een "vraagstuk" en niet om een probleem. Met alle gevolgen van dien.
* Beseft dat 'ie appels met peren aan het vervraagstukken is *
@stevie wonder 15:44
Vraagstukken zonder oplossing doen niet onder voor problemen idd...
Als je ergens een hekel aan hebt ben je een fobist?
Ik zou wel eens willen demonstreren voor een verbod op de AEL.
.
*Start petitiononline.com pagina*
O dus de ene demonstratie nag wel en de andere niet???? Het gat tussen Europeanen en Moslims wordt groter en groter.
Noet moet noemt zijn. Sorry.
Kijk dat is nou vrijheid van meningsuiting, de kleinste groep heeft weer de grootste bek... En zo hoort het ook.
Niet verbieden die demo anders zijn ze week op hun pikkie getrapt als minderheid want ooh ze zijn al zo zielig. Autochtonen nederlanders leer je
toch eens aanpassen aan allagtone medemens zou toch te gek zijn als hunnie zich moesten aanpassen aan het land waar ze gaan wonen bijv nederland of belgie.
Stelletje aandacht vragers zijn het maar ik zie handel tijdens de demo sta ik er met geiten.... kennen ze voor 10 Euro een wippie maken
Geen alleeh meer maar allaah?
Abou jabajaba noet het een immigratie vraagstuk. Ik noem het een immigratie probleem.
waar is belgie???? of is da dat kleine landje onder ons??/
"Geen woning, geen kloning!"
www.bruxelles.irisnet.be/nl/region/reg... en deze cholesterolprop verbiedt een betoging die juist gaat over vrijheid van meningsuiting
en nu?
Hebben de jongens en meisjes van Netwerk hun perskaarten al binnen?
"En hier ziet u een inheemse widtbelg demonstratief zijn peuk wegwerpen."
"U stemt VB, meneer?"
word moet met DT pritt, en verder de tiefus voor die demo.
@Reinaert
Inderdaad ;-)
www.zibb.nl/web/Eigen-zaak-nieuwsberic...
@koerbagh ? 24-08-07 @ 15:36:
Rood, zwart, wit, symbolen? Yesssssssssss..... Mediamarkt!
Wat was het toch gemoedelijk in dat Islamvrije België van vroeger!
AEL en vreedzaam.
Is dat niet net zoiets als pvda en betrouwbaar?
Die lui krijgen toch wel toestemming anders: IES DIESCRIMINAZIE!
En laten we eerlijk zijn: Islam is vrede*
*Geldt alleen indien iedereen volgzaam moslim wordt en de bevolingsgroep "ongelovige honden" uit is geroeid
Eauverigens: knip-plak en het gaat niet alleen over islamofobie, maar (AEL-tekst volgt):
-
"AEL heeft een aanvraag ingediend om een vreedzame bijeenkomst te organiseren op 11/09/2007 met als "Thema: Stop Islamofobie en Racisme in Europa"."
-
Ze willen dus ook racisme aanpakken, Da's mooi. Arabierisch racisme zal daar dan wel weer niet onder vallen dunkt me, maar da's vast een detail.
Racisme is waarschijnlijk conform de AEL-definitie iets héél anders dan anti-semitisme. Althans, dat ben ik geneigd te denken.
-
Aandachtsgeyle rukkerts.
www.arabeuropean.org/belgNL/banner/115...
Rood, witte cirkel, zwart symbool... dat doet me ergens aan denken.
Wat was dat toch ook alweer... euh...
www.ljmilitaria.com/2ae96ec80.jpg
Extragratis tip: in gel geweekte vlaggen branden langer.
Vooral door laten gaan die demonstratie. Des te eerder wordt aan het volk duidelijk waar de ware loyaliteit van de boven-ons-gestelden ligt, en des te eerder is het zometeen afgelopen.
Dat zal de burgemeester zeker toejuichen,er schijnen daar nogal veel mensen te wonen die zo een demo wel kunnen waarderen.
Belgie... bestaat dat nog
Wat is er mis met Antwerpen?
Leeft Aboe Nee-Nee dan nog? Die was toch exit richting Libanon in een (kansleauze) poging "martelaar" te worden en alsnog 72 maagden op te strijken?
REAGEER OOK