Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Allemaal stemmen en inhaken

Smitje de GeKKKSStEEEen hele goedemiddag allemaal. We gaan een liedje zingen. Dus vaandels hoog, rijen vast gesloten, inhaken & meedeinen. En nu allemaal! "Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi." Laat je horen! Het mag van de rechtert...

Reaguursels

Inloggen

@NSA.. pffff... beter opletten bij Deutsch!! Niet üntermenchen maar üntermenschen!

En ik hoop niet dat oude tijden zullen herleven,,, Je weet niet waar je over praat. Denk aan je vrijheid.

d0pe | 13-12-05 | 14:00

@Pannie: Laat iemand anders mijn schuld maar bewijzen.

Tyfus | 12-12-05 | 15:20

Tyfus bewijs je onschuld maar!!

Pannie | 12-12-05 | 15:09

@Hammie: Doe je het weer. Niet ale krakers zijn AFA, niet de hele AFA kraakt. Ik ga verder niet in discussie met iemand die het met logica en argumentatie zo moeilijk heeft als jij. Leuk ook dat je mij verwijt jouw 'satire' niet te herkennen, terwijl je zelf het satirische van de Rita-spandoeken totaal niet ziet.
-
Toen er brandbommen gegooid werden was ik 5, dus ik denk niet dat ik daar verantwoordelijk voor ben.

Tyfus | 12-12-05 | 14:51

Mensen hier ga toch is wat nuttigs doen.
Als jullie het allemaal niet zo eens zijn met de partij (en) maak je dan sterk voor een partij met wie je gedachtegoed overeenkomt en maak je daar dan sterk voor. Zo kan je er misschien iets aan doen dan al dit nuttoloze gezwets hierzo. Please get a life

Paige | 12-12-05 | 12:02

Michiel de grootste neo nazi!!!Jammer ,ik dacht dat ik dat was.
Maar fijn ,ik mag nu dus ook zeggen wat ik wil.
Voor mij is het een eer om nazi genoemd te worden.
Oude tijden zullen herleven en dan rekenen we af met "die üntermenchen"

NSA | 12-12-05 | 10:22

Nederland is zo verziekt dat zodra je het woord allochtoon in de mond neemt je per direct als Neo-Nazi betiteld wordt. Heel triest dit.

Jinu | 12-12-05 | 10:16

geef mij maar nazi goreng met een gebakken eihei en een GOED glas bier erbij. toch

roelofw | 12-12-05 | 08:32

Nu nog (neo)nazi's in de 2e kamer toelaten en dan komen we nog ergens met nederland. Want als je een paar berichten verder ( omhoog ) leest zie je wel weer hoe lekker dat het gaat.
Format Nederland:\buitenlanders

RobG | 12-12-05 | 07:26

Michiel Smit houdt van Nasi!

Bilbo | 12-12-05 | 07:04

Nieuw Rechts is zo gek nog niet. In elk geval beter dan de meeste andere politieke partijen die er samen een zooi van hebben gemaakt in ons land. Niet alleen de linkse partijen, maar ook de VVD en het CDA hebben vrolijk meegedaan aan het verraden van onze Nederlandse belangen.

graaf Dracula | 12-12-05 | 05:09

T lijkt me wel interessant als Michiel Smit nu hier zou reageren met:

Ik ben lekker zo'n beetje de grootste Nederlandse neo-Nazi

Of:

Jullie zijn lekker niet bijna 's lands grootste neo-nazi.

Als die vent kloten heeft reageert die man er op zijn site op. Voorlopig wordt er niets over deze uitspraak verteld onder het kopje 'Nieuw op de stek'

Prins | 12-12-05 | 00:13

michiel smit is een enorme trieste politiek mislukte neonazi
michiel smit is een enorme trieste politiek mislukte neonazi
michiel smit is een enorme trieste politiek mislukte neonazi
michiel smit is een enorme trieste politiek mislukte neonazi
michiel smit is een enorme trieste politiek mislukte neonazi
michiel smit is een enorme trieste politiek mislukte neonaziv
michiel smit is een enorme trieste politiek mislukte neonazi
michiel smit is een enorme trieste politiek mislukte neonazi
michiel smit is een enorme trieste politiek mislukte neonazi
michiel smit is een enorme trieste politiek mislukte neonazi
michiel smit is een enorme trieste politiek mislukte neonazi
michiel smit is een enorme trieste politiek mislukte neonazi
michiel smit is een enorme trieste politiek mislukte neonazi
michiel smit is een enorme trieste politiek mislukte neonazi

dit mocht toch ?

de sint. | 11-12-05 | 23:19

Ik wil mijn Nazi altijd alleen met gefruite uitjes en pinda saus.... en Neo? was dat niet die vent uit "the Matrix" ????

Homofielatelist | 11-12-05 | 21:17

Ik vind mensen als Maxime Verhagen anders ook niet helemaal zuiver op de graat . Je zal em maar als buurman hebben gehad tijdens WOII. Dan had je de onderduikers goed moeten verstoppen denk ik.

WillemIII | 11-12-05 | 21:14

@ Tyfus: Ach ja, satire is moeilijk te begrijpen voor krakers met een bord voor hun kop. Als iemand "ich bin een Berliner" zegt kan hij zelfs Amerikaan zijn.
Verder: Maar is Verdonk dan verantwoordelijk voor die huisvesting, volgens mij is dat Donner. Kleine nuance zal ik maar zeggen. Daarnaast heeft hij of zij nooit geprobeerd gedetineerden te huisvesten zonder daarbij de wettelijke normen in acht te nemen. Tot de brand, aangestoken door een illegaal en niet door "Rita", heeft de brandweer altijd positief geoordeeld over de brandveiligheid van het complex. Volgens julie krakers had Verdonk of Donner al deze controles dan maar niet moeten vertrouwen ?
Met je laatste alinea doel je op Kerdichem, brandbommen gooien naar andersdenkenden ?
Verder ga ik niet in discussie meer met zo'n arrogante krakerslul: ga je wassen.

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 19:32

die mensen uit marokko zijn het het minst ontwikkeld van alle afrikanen..

terenz | 11-12-05 | 19:23

@pannie: Nee niet de bruinhemden van morgen dat roept verkeerde associaties op. Het zijn de groenhemden van vandaag.
@tyfus: Ze houden er wel de zelfde tactieken op na als de bruinhemden. Rellen op straat het intimideren van politieke tegenstanders. Deelname aan terroristische groeperingen zoals Sam Pormes, Wynand Duyvendak. Dus pannie heb gelijk.

Weisse rose | 11-12-05 | 19:12

Oh ja, was jij niet die gosert die jaren gekraakt had omdat ie te lam was om iets beters te doen? Dan is je ervaring verdomde weinig waard.

Tyfus | 11-12-05 | 19:02

Ervaring he.

Pannie | 11-12-05 | 18:57

@Pannie: Zin om dat even toe te lichten? Of gewoon weer eens onzinnige vooroordelen aan het spuien?

Tyfus | 11-12-05 | 18:48

De kraker van vandaag is de bruinhemd van morgen.

Pannie | 11-12-05 | 18:47

Quote van De Hamster:
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
En Haitske van der Linden, zat die niet bij Ratelband in een partij ? Pffff." Aldus meneer "Ik ben geen Nazi..."
-
Die vergelijking is onvolledig omdat Peijs er niet op aan heeft gedrongen om zoveel mogelijk -al dan niet veilige- wegen te bouwen zonder dat daarbij de wettelijke normen worden gehandhaafd. Als nou aan het licht komt dat er bewust wegen zijn gebouwd waarbij een kleine stommiteit al tot spookrijders en tientallen doden kan leiden, kom dan nog maar eens terug.
-
En dat hele krakers = bruinhemden verhaal van je is gebaseerd op? Het feit dat we jou en je zielige kaalkoppenvriendjes af en toe eens laten horen wat we van jullie vinden?

Tyfus | 11-12-05 | 18:34

Hoop nazi's hier

Pannie | 11-12-05 | 18:32

indirect misschien wel, maar daar vraagt een kraker dan ook om als hij het over bruinhemden heeft. Ik ben geen nazi, hoor. En waarom is de vergelijking tussen Peijs en Verdonk dan onvolledig ?

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 18:23

@Hammie: Kijk eens in de spiegel van je eigen teksten. Indirect schilder je mij hier wel degelijk als een bruinhemd af, en het feit dat je dit ontkent maakt je behalve een nazi ook nog eens hypocriet. Je generalisaties over 'onze' (want ik spreek alleen voor mezelf, en niet voor krakers als groep.) argumentaties raken kant noch wal, en daarnaast is je analogie over Peijs onvolledig en onjuist. Als dit voor jou werkt zegt het meer over je gebrekkige vat op logica dan over ons.

Tyfus | 11-12-05 | 18:15

Inderdaad AIVD, en merk op dat ik tyfus niet als bruinhemd heb afgeschilderd.

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 18:08

Nazi's typeren zich door hun tegenstanders als bruinhemdem af te schilderen, terwijl zij er zelf het meest op lijken.

aivd | 11-12-05 | 18:00

Kraker typeren zich door hun tegenstanders als bruinhemdem af te schilderen, terwijl zij er zelf het meest op lijken. De argumentatie die krakers doorgaans gebruiken richting Verdonk heb ik even toegepast op Peijs en het werkt. Zegt iets over de argumentatie van krakers. Ben je uit je hum nu ravage zelf ook door heeft dat ze dood is ?

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 17:49

@Hammie: Weer zo iets... Leg eens uit, wat is er typisch aan?
-
Het verzinnen van fake-argumenten voor je tegenpartij is wel een heel pathetische discussietechniek.

Tyfus | 11-12-05 | 17:26

Tyfus, typisch een kraker die met zo'n opmerking komt. Hoe zat het ook al weer: er vallen slachtoffers in het verkeer, dus Peijs heeft bloed aan haar handen ? Zelfs al iemand moedwillig tegen de richting inrijdt. Ik hoop dat jij nog ergens het socialistische paradijs zult vinden. Op de Australische stranden zal je het niet vinden.

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 17:04

Aan zijn lippen te zien is Michiel Smit een blanke neger.

aivd | 11-12-05 | 16:50

@Hammie: Ik wist wel dat jij je aangesproken zou voelen door mijn eerdere losse flodder, neonazietje van me. Wat ben je toch een zielig mannetje. Met je eeuwige geschop en je mateloze arrogantie maak je ons land echt geen betere plaats om in te wonen. Flikker toch op, ga kijken of ze ergens in Zuid-Afrika niet nog een enclave'tje hebben waar je geloofsgenoten de boel nog runnen, en ga kijken hoe het je daar bevalt.
-
Weldenkende Australiers denken overigens zo over je vriendjes: "fucking redneck pissheads. fuck em."

Tyfus | 11-12-05 | 16:48

Michiel is een nazi la la la lalala

Lelijke aap | 11-12-05 | 16:36

Dat zijn je kraakvrienden waarschijnlijk die opmarcheren naar de volgende geweldadige demo.

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 16:32

Teeringh, wie heeft die put open laten staan. D'r komt hier een verdomd bruin geurtje langs.

Tyfus | 11-12-05 | 16:30

@XXaad

Graag nog een keer, maar dan in het Nederlands....

laardepul | 11-12-05 | 16:27

@ Golradirderechtselul:

Het gaat ook niet zo zeer om de heer Michiel Smit zelf, eerder om de partijstandpunten. Het is schandalig dat we in ons eigen land, met onze historie, niet eens meer trots mogen zijn ?

Dat kleine Nederland, wereldberoemd om heel veel zaken, maar ójee als je toch eens trots durft te zijn.

Het is tijd dat wij weer zelf mogen gaan genieten van de door ons opgebouwde financiële mogelijkheden (er is geld genoeg, het gaat alleen naar de verkeerde zaken (=zakken). Nederland is één der rijkste naties, met een (zakelijke-) aanpak zoals Pim Fortuyn die voor ogen had is er nog veel meer mogelijk. Kappen met die klote EU die ons beperkingen geeft betreffende de handel. Niemand twijfelt aan onze zakelijke mogelijkheden. Wij zijn ongeveer het enigste land dat werkelijk in elk land welkom is.

Afgelopen 10-20 jaar is ons land gewoon afgebroken.

JohnyBeGood | 11-12-05 | 14:20

Dat platte hoofd daar ken z'n homovriendje precies een biertje op kwijt want veel groter is'tie niet.

Pannie | 11-12-05 | 14:17

Tja, je zou bijna gaan hopen dat er een nieuw Adolfje opstaat, die ons ontdoet van deze multikul. Na een paar jaar worden we dan weer bevrijd door de Amerikanen. Zijn we weer terug in 1945. Dan ben je tenminste geen nazi meer als je de Nederlandse driekleur buitenhangt, kent men het Wilhelmus weer en zijn we niet meer "anti-Amerika". Probleem is dat we dan waarschijnlijk weer een schuldgevoel krijgen en zo snel mogelijk weer terug willen naar de multikul.
~
Nieuw Rechts heeft misschien een aantal leuke punten, maar die Michiel Smit is en blijft een raar jongetje.

Golradirderechtselul | 11-12-05 | 14:13

kenne we die linkse rotzooi nou ook eens een uit de geschiedenisboekjes naam geven.

XXaad | 11-12-05 | 14:08

@ Jannes, ik heb drie zonen, en als hetero en redelijk conservatief zie ik liever schoondochters en kleinkinderen in de verre toekomst. Maar homo wordt je niet omdat dat zo gemakkelijk is, je heb geen vrije keus en dat accepteer ik dan ook.

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 14:07

Kudt Neo-Nazi

Wegwerpaansteker | 11-12-05 | 14:05

Hahaha, links weet het gewoon niet meer :)

Pim = racist...
Ownee, hij had die 26.000 gezichten immers al meteen de NL nationaliteit gegeven...

Nieuw Rechts = racistisch...
Ownee, ze zijn niet tegen een kleurtje.

Leuk he mensen, om iemand meteen in de rechts radicale hoek te stoppen in de hoop dat een geflipte boomknuffelaar hem een koppie kleiner maakt ?

DENK NA !!!
Het is 1 voor 12 mensen, nog even en we gaan wat meemaken hier in ons landje. Kijk naar Frankrijk, kijk naar de wijken in Brussel, de UK ...

Er staat ons nog heel wat te wachten wat dat betreft. En zolang linkse mongolen bezig blijven dit soort tegengeluiden de das om te doen gaan we heel hard de afgrond in !

Kijk op sites als www.marokko.nl en dergelijke en je weet hoe onze medebewoners over ons denken. We zijn 'maar' ongelovigen hoor, klaar om afgeslacht te worden ,-)

JohnyBeGood | 11-12-05 | 14:04

@ Hammie: Jaap van Donselaar? Die ken ik niet.
En hoe sta je tegenover schoonzonen met een kleurtje?

Leuk trouwens, ineens die "met mij valt gewoon te praten hoor" attitude. Schept vertrouwen.

Jannes van der Wal | 11-12-05 | 13:55

@ Jannes, geen originele ideeën dus. Ik ben nog geen spugende linksen tegen gekomen, hoor. En een arische maatschappij vind ik niks, mijn toekomstige schoondochters mogen wat mij betreft ook een kleurtje hebben. Het gaat mij om de cultuur/religie die ze aanhangen. Ik vind wel dat er veel te veel immigranten ons land binnengekomen zijn, maar de individuele immigrant kan gerust OK zijn. Je ziet spoken, is je echte naam soms Jaap van Donselaar ?

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 13:49

De rechterlijke macht bestaat uit Nazi's!

he dat lucht op

zinloosgekweld | 11-12-05 | 13:43

@ Hammie: Links zijn die spugende mensen die jullie tegenkomen. Links zit niet in een salon, links zit in een kraakpand. Lucas is een HOAX. Rechts zet zich niet af tegen mensen, rechts drukt zich op over de ruggen van mensen. Ik ben uitsluitend reactionair. Met originele ideeen kom je niet ver in dit land. Zie www.talpa.tv.

Jochie, het zou allemaal niet zo erg zijn als jullie nou eens TOEGAVEN dat jullie uiteindelijke doel een arqische maatschappij naar Oud-Duits model is. Of wil je zeggen dat driekwart van rechts Nederland zijn kop kaal scheert omdat het shampoo uitspaart, en met witte en rode veters in de zwarte Dr.Martens rondloopt omdat "toevallig" de paren veters uitverkocht waren?

En stop nou met blaten over originaliteit, jullie ideeen stammen uit de jaren 30, toen de buitenlanders nog gewoon "Juden" heetten.

Jannes van der Wal | 11-12-05 | 13:40

@ Jannes, links zie je niet op straat, die zitten in de salon. Over dat spugen, Lucas probeerde ons juist wijs te maken dat rechts zich alleen maar tegen anderen afzet, ben je alleen reactionair of heb je nog originele ideeën ?

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 13:33

ik vind t sukkels, heb dr geen respect voor. sorry

Japster | 11-12-05 | 13:31

@ Hammie: Jullie FOLDEREN? Met DIT weer? Heerlijk man, da's studentenwerk. Is dat nou prettig, tussen al die Greenpeace-subscribers en AD-adepten? Mwahahaha!!!!

Dan lost het probleem zich vanzelf op. Veel plezier met je dubbele longtievus, en de volgende keer dat er iemand op je keurig gepoetste laarsjes spuugt ben ik het.

Jannes van der Wal | 11-12-05 | 13:26

Ik herinner me vaag iets van een Franse en een Engelse minister die Hitler probeerden te paaien door toegevelijk te zijn. Net als toen zal een gebroken geweertje de aanhangers van een totalitaire krijgs-ideologie niet op andere gedachten brengen, het zal eerder als een aanmoediging worden gezien.

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 13:14

Hammiehetvarken, gelijk heb je, en het blijft een grof schandaal dat Adolf nooit de Nobelprijs voor de Vrede heeft gekregen.

Levereter | 11-12-05 | 12:58

Dat links op meer sympathie kan rekenen bestrijd ik: bij het folderen in Rotterdam krijg ik veel reacties van: "jullie zijn toch niet van de PvdA ?" De mensen zeggen dit ook nog duidelijk geëmotioneerd. Links is "uit" en wordt alleen nog door bejaarden beleden, Jong-Rechts groeit daarentegen als kool.

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 12:58

commentaarder, waar dan wel ?
Punt is dat Maorijnissen aantoonbaar en openlijk aanhanger van Mao is (geweest), van Michiel Smit heb ik nergens gezien dat hij een aanhanger van Adolf is, ook al wil lui links ons dat doen geloven. Natuurlijk is een scherpe kijk op de multiculturele ellende al voldoende voor sommige mensen om Anne Frank erbij te halen, maar echt onderbouwen kunnen zij hun onderbuik gevoelens niet.

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 12:49

Nieuw-Rechts, dat je nergens op het gebruik van geweld zal kunnen betrappen.

MWOEHAHAHAHAHAHAHAH

Commentaarder | 11-12-05 | 12:31

Toen hij hoorde dat Afrikaanse kindertjes niet in de hemel zouden komen omdat ze niet gedoopt waren, wankelde het godsbesef van Jan Marijnissen. Hij koos een andere verlosser: Mao Tse-toeng, en legde zich toe op het bestrijden van onrecht in de wereld.

bron: www.janmarijnissen.nl/interviews/vn200...

De kop van het artikel luidt: 'Jan is tegenwoordig zo áárdig'
Van Maoïst tot toffe parlementariër

Maar Lucas heeft gelijk als hij zegt dat links veel meer slachtoffers heeft geeist. Wel even een correctie: het feit dat je Smit neo-nazi mag noemen wil niet zeggen dat hij dat dan is. Linkse lullen hebben veel meer gemeen met nazisme, knokploegen ed. dan Nieuw-Rechts, dat je nergens op het gebruik van geweld zal kunnen betrappen.

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 12:28

Zeker, leer mij de GS-redactie kennen. Eén groot bolwerk van ultra-rechtse Smit-adepten. Zelfs op de MSN zijn ze onverdraagbaar. Ongure types, dat zijn het.
Maareh, die van Marijnissen gaat niet op hoor, ook al is het altijd weer leuk te zien dat de extreem rechtse types pathetisch doch krampachtig trachten een tegenstander te besmuiken. Helaas hebben ze geen argumenten ter verwerping van Smit's neo-nazisme.
Jan M, is geen volgeling van Mao. Jan M. is een socialist in hart en nieren, en in het geheel geen Maoist. Het beleid van Jan M. heeft nergens enige Moistische elementen maar zuiver socialistische. Een ieder die denkt dat het Maoisme gelijk staat aan socialisme moet maar weer eens een boekje induiken.
Verder is de vergelijking tussen het aantal slachtoffers vrij zinloos. Zo lijkt het alsof er een rangorde bestaat: deze en deze ideologie heeft meer slachtoffers geeist dus die is erger. Het Nazisme is en blijft het meest angstaanjagend voor de gemiddelde Nederlander omdat we daar zelf mee te maken hebben gehad. Het Maoisme staat net zo ver van ons bed als de Argentijnse Junta of het beleid van Ghadaffi. De mogelijke flirt van Jan Marijnissen met Mao zal dus nauwelijkop onsympathie kunnen rekenen, terwijl de neo-nazistische gedachtengangen van Smit het gehele volk slechts doet walgen.
Helaas voor de gefrustreerde rechts extremist als Hammie zijn sentimenten over het Nazisme niet omgekeerd evenredig toepasbaar op links. Sterker nog: de algehele ervaring van exttreem rechts is die van verachting, terwijl links, hoeveel meer slachtoffers dat voor sommigen ook geeist heeft, nog altijd op sympathie kan rekenen.

Lucasdelinkselul | 11-12-05 | 12:15

ik zie dat Pritt Stift het Horst Wessel lied ook kent.....

zeiksmurf | 11-12-05 | 12:05

IQnullus, gebruik je verstand; bij de GeenStijl redactie zitten echt wel een paar Michiel Smit sympathisanten, gelukkig.

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 11:59

Dik 250 commentjes alweer, da's toch veel te veel aandacht voor zo'n idioot als Michiel Smit?

IQnullus | 11-12-05 | 11:50

Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd. Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd.Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd. Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd.Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd. Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd.Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd. Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd.Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd. Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd.Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd. Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd.Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd. Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd.Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd. Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd.Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd. Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd.Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd. Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd.Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd. Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd.Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd. Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd.Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd. Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd.Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd. Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd.Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd. Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd.Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd. Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.
Marijnissen is een volgeling van Mao, de man die verantwoordelijk is voor 70.000.000 slachtoffers onder zijn eigen burgerbevolking, in vredestijd.Ter vergelijking, in de hele WO II zijn er 52.000.000 slachtoffers gevallen.

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 11:32

@ Faach Viechuur, woorden schieten je tekort ? Of heb je last van je Gilles de la Tourette-syndroom ?

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 11:07

Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. "

Faach Viechuur | 11-12-05 | 10:52

"Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi.

Faach Viechuur | 11-12-05 | 10:51

@ holtor 23:24
Zwemmen moslimvrouwen ook met een hoofddoekje op?

Dat weet ik niet, ik weet wel dat mannelijke moslims gewoon tussen onze vrouwen zwemmen, met het idee dat nette vrouwen niet tussen mannen zwemmen. Misschien dat ze daarom niet van deze hoeren kunnen afblijven. Hetzelfde geldt voor de horeca, waar de overlast veroorzakende groepen moslims die geweerd worden ook nog eens klagen over discriminatie. Daarbij worden ze geholpen door onderzoekers die wel door hebben dat de horeca liever niets verdient aan deze hypocrieten, maar niet dat de vrouwtjes moslim desnoods middels geweld gedwongen wordt om thuis te blijven. Ik zie tenminste nooit hoofddoekjes in de kroeg. In mijn ogen discriminatie van de vrouw en hypocriet.

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 10:39

@ Barbapoeppa 22:52: moslims gaan sowieso wel in de aanval, daar hebben ze vaak maar een belachelijke aanleiding voor nodig. In Belgie is een tijdje terug een moslim neergeschoten, reden voor uitgebreide rellen die niet door het bevoegd gezag beeindigd werden, maar door de islamitische voorganger. De rellen in Frankrijk hebben naast een sociaal karakter overduidelijk een religieus karakter en worden m.i. een terugkerend verschijnsel. Onze enige bewapening is democratie, de opinie beinvloeden. Mijn standpunt dat de islam verboden moet worden is geen partijstandpunt, maar niet alleen nieuw-rechts is tegen de hoge minaretten van de islam als uiting van de onderwerping van een gebied aan hun religie: ook over de hoogte van de westermoskee in Amsterdam is een geschil met de kafir.

Hammiehetvarken | 11-12-05 | 10:32

Scherp houden????
Nee een oproep om jullie verstand te vinden!!!!!
Door dit soort site's en onderwerpen krijg je indd meer geweld op straat en moet er niet aan denken dat er daardoor iemand wordt neergeschoten voor de ogen van een onschuldig iemand.
Mensen hebben hier op deze site een grote bek maar als ze echt iets willen veranderen maak je er dan sterk voor en praat normaal.
Van kwetsen is nog nooit iemand beter geworden!!!!
Het zou een raar debat worden in de kamer als men elkaar maar rotte vis noemt(hebben we gezien bij de LPF en dat vond niemand fijn)
Het is goed dat rechts nederland zich verzamelt in een goede partij zoals Nieuw Rechts.
Ik hoop ook dat deze partij links eens een koekje van eigen deeg geeft.
Enne als die moslims terug moeten tja ik hou jullie moslimvrienden niet tegen om ook lekker met ze de bergen in te trekken.
Houden we het hier teminsten gezellie he!!!!!

dijkie74 | 11-12-05 | 09:39

Balkenende een latente homo? Zalm een nicht? Ik krijg er ineens beelden bij. *rent naar wc en leegt de maag*

nuckin*futs | 11-12-05 | 09:05

ms is toch een ziekte? o ja en een neonazi

DeBuitisBinnen | 11-12-05 | 08:49

Lucasdelinkselul 10-12-05 @ 17:52
Heb je je wel eens afgevraagt waarom jij helemaal geen Marokkaanse of behoofddoekte collega's hebt bij Talpa?
Misschien zou je dat eens moeten doen!
ik weet wel waarom: omdat jij voor een racistisch bedrijf werkt.
Ik had vijftien jaar geleden al Marokkaanse collega's, en die zie ik nog steeds, dus waar lullen we over.

Pannie | 11-12-05 | 07:29

Lucasdelinkselul 10-12-05 @ 17:52

Ik leid inderdaad een multicultureel leven in een multiculturele stad, dat klopt.
Ik gun overigens idereen z'n hobbie, zolang ze mij maar niet lastig vallen.

Pannie | 11-12-05 | 07:23

Smit is een nazi, Balkenende een zielige latente homo, Zalm een gefrustreerde pisnicht, alle rechters zijn landverraders, Koos Spee een gereincarneerde Anton Mussert, moslims achterlijke geitenneuqers, Mohammed een pedo met een varkenskop, Femke H een afgekeurde tippelzone-hoer, Jan M de zoon van Stalin, het koningshuis een relikwie, en met mij is ook iets mis................

fuckface | 11-12-05 | 07:16

@ Taarmen

"het waren moslims die de twintowers in vlogen"

Nou, dat is nog maar zeer de vraag... laat je niks wijsmaken en lees eens een onafhankelijke nieuwsbron. Als het al moslims waren dan hebben ze zich flink laten naaien door hun opdrachtgevers...
Erg verleidelijk om de islam te verbieden, alle religie eigenlijk, want hoe kun je mensen die in het equivalent van de paashaas geloven ueberhaupt een functie laten bekleden, laat staan voorzieningen voor ze treffen...?
Volkomen achterhaald natuurlijk. Helaas, helaas, is bijna de meerderheid van de nederlanders nog in min of meerdere mate religieus, en gezien onze hersenstructuur (religieuze beleving is met name gezeteld achter de linker slaap) en de niet uit te wissen 'collective consciousness' is een totaalverbod eenvoudigweg niet haalbaar.
Dùs ook geen verbod op maar 1 religie, hooguit op de daaruit voortvloeiende uitingen en handelingen.
Meer dan een spreekverbod voor al te barbaarse imams zit er, vrees ik, niet in. Publieke religieuze uitingen, zoals de hoofddoek, verbieden is te veel in strijd met de eeuwenoude nederlandse volksaard die vele reli-rukkers in de afgelopen eeuwen een veilige thuishaven heeft gegarandeerd, al zou het wat mij betreft een krachtig signaal afgeven. Maar daar hebben we helemaal geen zwakzinnige kaalkoppen voor nodig, noch wolven in schaapskleren zoals Smit. De neonazi.

Grazert | 11-12-05 | 04:19

@ Taarmen 10-12-05 @ 22:28

Inderdaad, laten we vooral lekker die Moslims blijven knuffelen... Door jouw "soort" mensen blijven we bezig met dit soort ongein. Oh er is iemand doodgeschoten, de dader zal wel een moeilijke jeugd gehad hebben... Klasse hoor! Ga vooral zo door!

Aatje | 11-12-05 | 03:17

Wat een gelul...............

MvvM | 11-12-05 | 01:34

@geenstijlman
Nou nou dat is oud nieuws! Dat weten we nu wel. Net zo als we nu wel weten dat Rita Verdonk lesbisch is.

aivd | 11-12-05 | 00:34

Oh, ja, die Herman Meijer van Groen Links is een PEDO!

geenstijlman | 11-12-05 | 00:15

Smit heeft natuurlijk te veel tegen om een Nazi te kunnen zijn?.hij is gewoon een zielige idioot!

Hij wordt in de extreme kringen niet geaccepteerd omdat hij ?van de jongens? is?..

Daarnaast is/was hij te pro Israel, maar nu vrijt hij met de ?kameraden? van ?Platkrijg de formzoeker? en die hebben een tijdje geleden het ?licht? gezien en?.kokketeren met de in Fortuynistische kringen alom gehate Gretta?
Smit is de vleesgeworden spaggaat??

laardepul | 11-12-05 | 00:13

Hoef nix toe te voegen, het pheauteautje spreekt voor zich ;-(

Rizk | 10-12-05 | 23:58

lekker anders, neonasi van lassie

ohw_ja_joh | 10-12-05 | 23:55

@ holtor:
Mogen die zwemmen van hun man dan ?

JohnyBeGood | 10-12-05 | 23:27

@Hammiehetvarken 10-12-05 @ 22:25
Zwemmen moslimvrouwen ook met een hoofddoekje op?

holtor | 10-12-05 | 23:24

Hee dijkie, ben jij die pratende gehaktbal uit Tilburg die altijd naast hem loopt te hineken?

Jannes van der Wal | 10-12-05 | 23:16

@targent 10-12-05 @ 15:56
Kun je ons nog meer vertellen over die mooie marokkaanse cultuur?

holtor | 10-12-05 | 23:14

Want Nieuw Rechts is niets meer dan het gevolg van de struisvogelpolitiek van onze bestuurders. Dit zijn de zich radicaliserende Nederlanders. En dat gaat ook nog een serieus probleem worden. Dat is het nu nog niet, maar de frustraties lopen hoog op.

Barbapoeppa | 10-12-05 | 22:57

@Hammiehetvarken
En is Nieuw Rechts zich ook al aan het voorbereiden op de komende burgeroorlog. Want als dit programma van jullie doorgevoerd gaat worden zullen de moslims naast hun vertrouwde slachtoffergejank ook frontaal in de aanval gaan.

Barbapoeppa | 10-12-05 | 22:52

De islam is een krijgsgodsdienst en mag wat mij betreft verboden worden. Het nationaal-socialisme is ook verboden, met de zelfde redenen.

Hammiehetvarken | 10-12-05 | 22:47

@ JohnyBeGood 10-12-05 @ 22:13
niks extreem aan het 10-puntenplan, dan heb jij zeker de versie zonder punt 8 gelezen, geen ruimte aan de islam. dit noem ik wel degelijk extreem. hier zie je weer eens het domme on door dachte denken van een rechts extreem mist. het waren moslims die de twintowers in vlogen, het zijn moslims die lid zijn van de hofstad groep. dus moeten we de moslims buiten de bebouwde kom houden.
niet alle moslims zijn extremisten

Taarmen | 10-12-05 | 22:28

dat hollandia bier kennen we hier niet . voor de rest mankeert er niks aan .

zwierebol | 10-12-05 | 22:27

Johny be good, uit puntje acht:
In openbare gebouwen, zoals een gemeentehuis of zwembad, mag op geen enkele wijze de islam een speciale behandeling krijgen. Nieuw Rechts wil een verbod op speciale zwemuren voor moslimvrouwen en hoofddoeken voor ambtenaren.

In Amsterdam hebben we bijvoorbeeld een meldpunt discriminatie voor moslims, en dat mag niet, scheiding van kerk en staat. Tenzij ze het zelf betalen, maar moslims die een organisatie op poten zetten zonder subsidie lijkt mij sterk. Pure discriminatie dit initiatief, maarja, volgens sommigen is positieve discriminatie geen discriminatie. Kan allemaal in multicultureel Nederland. Overigens betaalt de staat de opleiding van geestelijken nooit, behalve bij moslims.

Hammiehetvarken | 10-12-05 | 22:25

Quote: "en als ik dat zo teruglees denk ik dat ik maar beter me kop kan houwen want de zinsopbouw lijkt helemaal nergens op

nuckin*futs 10-12-05 @ 21:13"

Dat geeft niks, als je maar politiek correct bent.

Hammiehetvarken | 10-12-05 | 22:17

dijkie74
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

targent | 10-12-05 | 22:14

Iemand de moeite al genomen het 10-puntenplan van Nieuw Rechts eens te bekijken ?

www.nieuwrechts.nl/10punten.html

Naar mijn idee niks 'extreem' aan en helemaal geen slechte standpunten.

JohnyBeGood | 10-12-05 | 22:13

Wat ik nu eigenlijk een beetje sneu vind is dat niemand het over Haitske heeft. Komt dat arme biggetje eindelijk (weer) eens in het nieuws, wordt ze gewoon alsnóg genegeerd. En haar homepage is ook al blanco... www.haitske.nl

Hommel | 10-12-05 | 22:04

Kots>>>> typisch weer GS, dit verhaal over Smit.
Verder eens met Hammiehetvarken.

Mazzeltov | 10-12-05 | 22:04

Hoe kun je van Nederland houden als je haar taal genadeloos sodomiseert.....

CoJoNes | 10-12-05 | 21:51

@Dijkie
Heeft ie ook al gedacht aan 2e kans onderwijs voor schandalig slecht Nederlands schrijvenden? Man ik ken massa's mocro's die minder spelfouten maken in zo'n kort stukje. Vertel me alsjeblieft dat het een geintje was, om ons scherp te houden. Was het toch? Toe?!

CoJoNes | 10-12-05 | 21:50

@ Thygros, de kritiek op Smit is net zo inhoudelijk: hij is homo, hij zit onder een verkeerde vlag en je mag hem neo-nazi noemen. De enige nazi's die ik in Nederland zie zijn de knokploegen van links, de inter- nationaalsocialisten die in de SP zijn opgegaan, de dierenrechtenterroristen en de anti-fascisten. Deze groepen schuwen het geweld niet om hun doel te bereiken en hebben schijt aan democratie. Geweld en schijt aan democratie is niet iets dat je Smit kunt verwijten. Heb jij niks inhoudelijks, Thygros ?

Hammiehetvarken | 10-12-05 | 21:39

goh.
Dapper hoor iemand die van Nederland hou en veel goeds il doen voor alle Nederlanders NAZI noemen.
Het toont aan dat enegzins respect voor mensen hier in Nederland ver te zoeken is.
Het dus een zeer goede zaak is dat Nieuw Rechts er is en opkomt voor de meerderheid van het en ik herhaal voor de linkse domme onder ons.. de meerderheid van het Nederlandse volk.
Ik vraag me af wanneer mensen nu eens gaan leren.door jullie stomme gezwets over nazi en zo komt er meer haat en geweld op straat...
Is dit wat jullie willen in Nederland..
Hoeveel doden moeten er nog vallen voor dat jullie oogjes open gaan??????
Ik denk en geloof haast zeker dat iedereen die Michiel Smit hier een nazi noemt niet weet wat voor goede dingen deze man al gedaan heeft voor de Rotterdamse bevolking..
Menig man mag daar een voorbeeld aan nemen.
Met anders woorden eindelijk weer iemand wat zo 92% van de Nederlanders ook echt denkt.
Het is dus een grote schande dat jullie hier bijna heel Nederland uitmaken voor nazi.
Ik zou zeggen,denk eens na wat je zeg en hoeveel mensen je kwets.
En laten we het in het gevolg gewoon weer netjes houden lijkt mij een betere manier van politiek bedrijven
namens mij bedankt

dijkie74 | 10-12-05 | 21:33

@Hammie: A) Ik ben best wel dronken geweest, maar ik zag voor ik dronken werd wel of er ergens erg foute symbolen aanwezig waren,
B) Ik ben zo gay als de pest, als het niet bestond had ik het met plezier uitgevonden en ik geil erg graag met een blacklight aan.
C) Talpa? Nog geen halve minuut bekeken.
Heb je verder ook nog iets inhoudelijks of is deze site zo ver afgezakt dat de inhoud er niet meer toe doet?

Thygros | 10-12-05 | 21:14

en als ik dat zo teruglees denk ik dat ik maar beter me kop kan houwen want de zinsopbouw lijkt helemaal nergens op

nuckin*futs | 10-12-05 | 21:13

NSDAP en SDAP is niet vergelijkbaar: die eerste D stond voor DEUTSCHE, die van de oude PVDA voor DEMOCRATISCHE.
Nationaal en Duetsch bij elkaar gevoegd maakt het al een stuk minder vriendelijk.

Ik ben overigens geen dyslexist, ik ben een lousy typer met te grote vingers.

Lucasdelinkselul | 10-12-05 | 21:13


Syberie lijkt me een mooie plek voor hem om zich te verstoppen zakmaarzeggen

nuckin*futs | 10-12-05 | 21:11

Als ik het begrijp zijn er van Michiel foto's op een feestje bij iemand anders, blij dat zn gastheer dan geen vlag van Che of Fidel had hangen, dan hadden we hem daar op moeten aanspreken. Verder is Michiel schijnbaar homo, iets wat we sinds de nieuwe moslim-degelijkheid schijnbaar moeten afkeuren. En als laatste mag hij neo-nazi genoemd worden door intellectueel Haitske van der Linden, gesanctioneerd door onze onafhankelijke *kuch* rechterlijke macht.
De reaguurders die daarop commentaar hebben zijn dus:
a nooit dronken geweest
b straight tot op het bot, sex met het licht uit.
c niveau Talpa

Hammiehetvarken | 10-12-05 | 21:05

@ Anti-links 10-12-05 @ 16:17
Je kan Marx uit je rijtje van massa moordenaars zetten. hij heeft nooit iemand vermoord of opdracht hier voor gegeven. hij heeft samen met Engels het "communisme" bedacht en op papier gezet.
en regionale geografie houd in, alle fysische- en sociale geografische die betrekking heeft op de regio.
en het is geen opleiding tot stads plan lezen [veest van pim] daar is een speciale opleiding voor.
en nu het toch mag. MICHIEL SMIT is een NEONAZI. ik zal hem niet doodwense of ehm een of andere ziekte toe wensen, ik hoop dat hij zich zo snel mogelijk uit de politiek terug trekt en ergens ver van andere mensen gaat verstoppen.

Taarmen | 10-12-05 | 21:03

@Pannie: Goh dat jij hier nog steeds bent en reageert...... Dacht dat de hele site ondertussen al door f*k was overgenomen

Thygros | 10-12-05 | 21:01

Nazi het grootste scheldwoord? Ik stel voor dat we daar eens een keer een verkiezing over houden. Stuur uw favoriet voor 29 december op naar de KRO en dan zal het meest beledigende scheldwoord op oudjaars avond worden onthuld. Dan kunt u de buren weer eens iets orgineels toewensen.

Gavrilo | 10-12-05 | 20:59

@hammiehetvarken

Daar heb ik over nagedacht, maar mijn studentenleven kost teveel om ook dat soort idealen na te streven.

Aatje | 10-12-05 | 20:47

stoere mannetjes allemaal .lekker warm achter hun pc een grote bek opzetten .wat een kunst .

zwierebol | 10-12-05 | 20:46

Michiel Lipvis... wat een kneus is het.

Bozepanda | 10-12-05 | 20:44

Haitske van der Linden lijdt aan het syndroom van Gilles de la Tourette, we zullen het de *kudt* niet kwalijk nemen.

Hammiehetvarken | 10-12-05 | 20:35

Michiel Smit heeft de uiterlijke kenmerken van een scheidsrechter.

Jannes van der Wal | 10-12-05 | 20:31

Ik weet amper wie Michel Smit is maar zou ik die rechter nu een NSB-er mogen noemen als je toch van alles mag roepen?

prettything | 10-12-05 | 20:09

@Pannie: "Dus ik mag elke moslim nou ook een terrorist noemen?" Alsof jij daarvoor toestemming nodig had.
"Momus ik ben geen racist helaas voor jou" : zie hoger.

@Golradir: ik had de referentie zo ook wel herkend :) Weet je zeker dat jouw tekst klopt?
Wat achtergrondinfo: Horstje Wessel was een nazi die door alledged links is omgelegd in de jaren dertig. Benieuwd of over een jaar of tachtig het Louis-Sevèke-lied wordt geciteerd in de GS-posts.

veest van pim 10-12-05 @ 14:50

Daar hebben we onze Vlaamse Reus, Veest van Pim, weer met z'n obsessie voor de 2e WO.
Geheel in stijl van idioten als Tom de Graaff en Ad Melkert legt ons Vlaamse denker weer een link met de nazi's.....
Heb jij je achterhuis al ingericht Veestje?
Voor je het weet dreunen de ss-laarzen weer door je straat.......

prettything | 10-12-05 | 20:03

Hilter was inderdaad een socialist in hart en nieren. Als hij tegenwoordig de kieswijzer in zou vullen zou hij waarschijnlijk SP als stemadvies krijgen. Frappant is trouwens de spagaat waarin menig links fascist (zichzelf vaak antifacist noemend) trouwens tegenwoordig staat. Tegen een Europa, maar ook tegen nationalisme. Anarchie is wat daar gepredikt wordt, oftewel tegen de staat en ieder voor z'n eigen.

Over de rassenstrijd; de rassenstrijd was eind 19de eeuw, begin 20ste eeuw gemeengoed in met name de linksere kringen in heel Europa. Anno 2005 zijn het echter alleen nog een aantal extreem-rechtse lieden zie zich zorgen maken over dit onderwerp. In linkse kringen is dit ingewisseld voor de natuur en de angst over rassenvermenging van planten en dieren en verbeteringen in biotechnologie dogmatisch afwijzen.

Grappig is dat overal juist neo-nazi's als extreem rechts worden aangeduid, terwijl dit natuurlijk extreem links zou moeten zijn als ze echt neo-nazi's en dus socialistisch zouden zijn. (Trouwens de PvdA heette vroegen SDAP, Hitlers partij was NSDAP. De SDAP stond voor hetzelfde, maar die N maakte wel erg veel verschil)

Roberto Fransisco | 10-12-05 | 19:54

Lucasdelinkselul is een dyslexist
Lucasdelinkselul is een dyslexist
Lucasdelinkselul is een dyslexist
Lucasdelinkselul is een dyslexist
Lucasdelinkselul is een dyslexist
Lucasdelinkselul is een dyslexist
Lucasdelinkselul is een dyslexist
Lucasdelinkselul is een dyslexist
Lucasdelinkselul is een dyslexist
Lucasdelinkselul is een dyslexist
Lucasdelinkselul is een dyslexist
Lucasdelinkselul is een dyslexist
Lucasdelinkselul is een dyslexist
Om kort te zijn; een aangeboren aandoening waarbij niettegenstaande intact gezichtsvermogen en spraak en een verstandelijke begaafdheid boven de grens van de zwakzinnigheid, het lezen onmogelijk, althans in sterke mate is beperkt. Terwijl het begrip voor het gesproken woord ongestoord is, heeft het geschreven of gedrukte woord geen bekendheidskwaliteit; de aandoening wordt toegeschreven aan een stoornis in de ontwikkeling van bepaalde hersendelen.

stretch | 10-12-05 | 19:45

Ik ga ook altijd naar dat soort bijeenkomsten toe, lekker biertje drinken, beetje babbelen..........

Banketstaaf | 10-12-05 | 19:34

Weer een prestatie van formaat, Pritt. Je bent er niet vaak, maar dit is weer een prachtig stukje werk.

Iovanni | 10-12-05 | 19:27

In de vroege dagen van Hitler had Adolfje ook een aantal homo's in zijn eigen rangen, en er zijn genoeg geruchten over een aantal heaumeau's in Hitler's eigen cirkels.... maar ach Hitler was ook een kunstenaar = homo, bovendien was hij in die film wel heel erg dol op dat kleine blonde jochie, waarschijnlijk omdat hij toen al geen kans meer maakte op marokkaantjes aangezien het Afrika Korps al een paar jaar was verslagen...

Qantrix | 10-12-05 | 19:06

PIM=homo=(extreem-)rechts
SMIT=homo=extreem-rechts
Wat hebben extreem-rechtse mensen toch met homoseksualiteit?
Wat hebben homo's toch met extreem-rechtse politiek?

aivd | 10-12-05 | 19:00

*Burp*

Newjoy | 10-12-05 | 18:41

Vraag me toch af wat er gebeurt als Michiel vandaag of morgen roept dat alle joden, zigeuners en ander vreemde volkeren vergast moeten worden. Je hebt als gerechtelijk goedgekeurd nazi natuurlijk ook je rechten.

ventus_aqualis | 10-12-05 | 18:38

Etenstijd, met een biertje !

Hammiehetvarken | 10-12-05 | 18:30

Erger dan een neger is een witte neger, bedoelt wordt dat de Gettorap cultuur die voortkomt uit de zwarte getto's misdaad verheerlijkt en zelfs aantrekkingskracht uitoefent op mensen die helemaal niet in zwarte getto's wonen: de zogenaamde wiggers. Deze mensen hebben zeker niet de smoes kansloos te zijn. Een kwalijk cultuurverschijnsel vinden wij. Ik verwacht niet dat de puberende jeugd het bij de zondagsschool houdt, maar gangsta-rap (immoralis bijv.) geeft kwalijke effecten, zoals groepsverkrachtingen. Als je de scherpe uitspraak, die bedoelt is om de discussie aan te wakkeren er uit licht lijkt het racistisch.

Hammiehetvarken | 10-12-05 | 18:29

Mooi, worden we misschien eindelijk verlost van de ons zo ongezien rap annexerende Nijlganzen.

irritaSies | 10-12-05 | 18:26

@ Aatje je mag ook lid worden. Overigens stemde bij de scholieren verkiezingen 13 % op hem, naar verluid.

Hammiehetvarken | 10-12-05 | 18:23

@ Hammie, thnx dat relativeert. Maar sluit je dan je ogen voor wat www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/ ons leert en lees je om de recistische uitspraken van Smit heen? Opstaan tegen de Eu megalomanie is n goed punt, maar is de boodschap die Smit en de zijnen ernaast nog proberen te communiceren dan het achteraanlopen wel waard?

irritaSies | 10-12-05 | 18:23

Hollandia bier is halal voor nationalisten, maar zelf vind ik een Wieckse Witte ook niet te versmaden, of een lekkere lentebok. Hoegaarden mag ook. Wel opvallend dat het lekkerste bier afkomstig is uit het Nederlands taalgebied.

Hammiehetvarken | 10-12-05 | 18:22

Ik stem ook op hem!

Aatje | 10-12-05 | 18:22

Nationalist ben je al snel in Nederland, maar ik zal niet ontkennen dat we willen dat de politici nu eens voor de belangen van de Nederlander opkomen ipv Europeesche megalomanie. Een dubbele bodem hebben we niet, en als het racistisch wordt binnen de partij ben ik weg. Als ik kijk naar Rosenmuller op pakweg 25 jarige leeftijd, heeft Michiel nog een goede toekomst voor de boeg.

Hammiehetvarken | 10-12-05 | 18:18

Nazi's ?
Waren dat geen aanhangers van de NSDAP (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei)
-
Mag uit de uitspraak van de rechter nu geconcludeerd worden dat Michiel Smit feitelijk net zo'n ordinaire socialist is als Femke Halsema, Wouter Bos of Jan Marijnissen?

Bunt | 10-12-05 | 18:18

Er lopen genoeg figuren rond die dingen als eerste aankaarten. Natuurlijk moet je van die mensen degeen kiezen met de beginselen waar jij je t meest mee identificeert. Maar t moge toch duidelijk zijn dat mister Smit een politicus is met n dubbele bodem. Hij mag dan politiek correcte politiek bedrijven, maar zijn ideologie levert de verborgen verraderlijke in nederland verboden te prediken nazionalistische schwung. Ik bedoel: kom op... hollandia....

irritaSies | 10-12-05 | 18:13

Allemaal gekken in Denhaag.
De politiek daar wordt je toch door genaaid hoe je het draait of keert.

En Michiel ach ja een hopeloos geval. Net als gewoon de rest van de politiek.

Hill | 10-12-05 | 18:10

Niet namens, maar wel vanuit ons clubje. Ben je moslim, daar je aldoor vragen stelt ipv een mening verkondigen ?

Hammiehetvarken | 10-12-05 | 18:10

Sterke argumenten irriga ties !

Hammiehetvarken | 10-12-05 | 18:09

Trouwens, 'ons'?? Namens wie allemaal spreek jij eigenlijk?

irritaSies | 10-12-05 | 18:09

helmpjes.

irritaSies | 10-12-05 | 18:07

Nee, maar wel met Hollandia en nazihelpjes buiten carnavalstijd zeker.

irritaSies | 10-12-05 | 18:06

Ach, ik heb niets met WO II en met Adolf, ik ben geen racist, maar wel lid van de club van Michiel die al meerdere malen dingen aankaartte een flinke tijd voordat de rest het door had. Gettorap (normen en waarden), Houden van Nederland (Dijsselbloem en Bos hebben dat gepikt) bijvoorbeeld. Maar ze roepen maar hoor, wat mij betreft is Marijnissen veel gevaarlijker, en ook een nationalistische socialist, net als Adolf. Bij ons hoeft je niet aan te komen met socialisme.

Hammiehetvarken | 10-12-05 | 18:05

Stelletje klapvee. Een beetje op geenstijls commando "Michiel Smit is een neonazi" roepen. ... .... shit. nu deed ik het ook.

PSZE | 10-12-05 | 18:05

Over een jaar of tien staat er waarschijnlijk in Van Dale:

Nazi: De tegenstander.
a) Iemand die een andere politieke overtuiging uitdraagt dan de meerderheid in een bepaald gezelschap is een ~.
b) Iemand die zich onbeschoft gedraagt. Die ~ kroop zomaar voor in de rij.

Barbapoeppa | 10-12-05 | 18:03

@Lucas, Moeilijk he ? typen.

draak | 10-12-05 | 17:57

Michiel Smit is een neonazi.

Kroen | 10-12-05 | 17:54

Pannie is een islamofoob
Pannie is een islamofoob
Pannie is een islamofoob
Pannie is een islamofoob
Pannie is een islamofoob
Pannie is een islamofoob
Pannie is een islamofoob
Pannie is een islamofoob
Pannie is een islamofoob
Pannie is een islamofoob
Pannie is een islamofoob

Pannie is dus geestelijk egstoord en verdient een psychotherapeutische beahndeling. Doorgaans wprden er hele geode resultaten geboekt in de fobiebestrijding. Geragstherapie en medicatie heffen de angst meestal volledig op.

Lucasdelinkselul | 10-12-05 | 17:52

En zeg nu zelf wie wil er nu vergeleken worden met nazi tuig of bommenleggende geloofsidioten.

Brederodekater | 10-12-05 | 17:52

Nazi's mogen best hun aanwezigheid benadrukken, dat herinnerd de weldenkende mensen eraan dat we het niet nog eens fout moeten laten lopen.
Verder extra goed in de gaten houden en teaseren tot ze er bij neer vallen als ze ook maar een haar krenken van de in hun ogen mindere mensen soorten.

Brederodekater | 10-12-05 | 17:51

ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook

van Holland | 10-12-05 | 17:50

Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
Ik ben een neo-nazi
En Haitske van der Linden, zat die niet bij Ratelband in een partij ? Pffff.

Hammiehetvarken | 10-12-05 | 17:48

Michiel Smit is te cool voor jullie nerds!

van Holland | 10-12-05 | 17:46

Fobieen zijn zonder uitzondering een aanwijzing voor een gestoorde geest en een overdreven irrationele angst.

Lucasdelinkselul | 10-12-05 | 17:45

Islamofobie is een aanwijzing voor "gezond verstand".

Drop | 10-12-05 | 17:34

Wat is mis met Michiel Smit?
Hij wil zichzelf wel zodanig profileren?
Maar als iemand hem zo aanspreekt is het ineens niet meer goed.

Kaan78 | 10-12-05 | 17:34

Hij is ook een homo, dus dat betekent dat hij zichzelf ook moet vergassen.

Michiel de Ruyter | 10-12-05 | 17:24

Links of Rechts zijn is vreselijk 20e eeuw. GAAAP. Ik zelf ben ambidexter zonder nuances. Bekt lekker en doet het goed op feestjes en partijen.

CoJoNes | 10-12-05 | 17:19

@Geenstijlman, Als reactie op het stuk van Kalmthout komt het er n het kort gezegd op neer: "Toen pissen plassen werd , is het gezeik begonen"

draak | 10-12-05 | 17:18

@Kater: Als jij voor de rechter kunt aantonen dat krakers en buitenlanders "door optredens en denkbeelden," datgene zijn waarvoor je ze uitscheldt...
En dat zal je wel niet kunnen.

Tyfus | 10-12-05 | 17:15

> Michiel Smit censureert de reacties op zijn weblog, op dezelfde manier als
> Jan Marijnissen en de Rijksvoorliegingsdienst
.
En het CDA. Dus wat is nieuw?

blawablawa | 10-12-05 | 17:14

oke maar je mag dus nu ook al die naieve linkse werkschuwe marokaanseknuffelaars krakers tuig uitschelden?

jiehoe!!

en ik vind dat je buitenlanders dan ook mag uitschelden. hehe eindelijk.

Kater | 10-12-05 | 17:08

Als jij voor de rechter kunt aantonen dat Wouter Bos "door zijn optredens en denkbeelden" een neo-nazi is dan mag je Wouter Bos een neo-nazi noemen.

aivd | 10-12-05 | 17:03

@Anti-links: onze redacteur Stommeling Jones heeft een leuk sprookje geschreven. Het heet 'Wauwel de Boskabouter wil de baas worden' en de URL noem ik niet (zoek maar bij technorati.com op 'Wauwel', dan vind je het wel), want dan is het linkspam, schijnt.

@Iedereen: Michiel Smit censureert de reacties op zijn weblog, op dezelfde manier als Jan Marijnissen en de Rijksvoorliegingsdienst. Betekent dit dat je Jan Marijnissen en de Rijksvoorliegingsdienst nu ook voor al dan niet 'neo' nazi's mag uitmaken?

Cpt. Iglo | 10-12-05 | 16:56

> 4 jaar non-oppositie
Het is pas 2 jaar. Maar ook al was het 4 dan was het altijd nog minder dan 8 jaar non-oppositie. Waarom de lieden van het CDA tijdens Paars namelijk 8 jaar lang 160.000 gulden per persoon per jaar op hun bankrekening hebben zien bijschrijven begrijp ik echt niet.

blawablawa | 10-12-05 | 16:51

@ hb:

A propos doorslaan... jij weet er ook wel raad mee zo te zien:

Wat Bos en Cohen aangaan kan ik kort zijn: De PvdA zie ik nog als het kleinste gevaar als het op fascisme aan komt. Die twee zijn gewoon niet van deze wereld. Dat bewijst 4 jaar non-oppositie wel en het in de steek laten van een etnische minderheid door de burgemeester van wat eens een trotse hoofdstad was van dit land.

Anti-links | 10-12-05 | 16:46

Kan iemand me uitleggen wie die mafkees is? Ik ben bang dat ik weer wat gemist heb.

Dikke tieten | 10-12-05 | 16:40

Och ja... Prof. B. Smalhout... hij wilde toch ook Paul de Leeuw verbieden omdat hij flauwe grapjes maakte? Kijk, mensen worden oud. En sommige oude mensen takelen dan af en gaan zeuren. Zo ook Smalhout.

blawablawa | 10-12-05 | 16:39

Anti-links 10-12-05 @ 16:26

Je slaat nu wel erg hard door.
En daarmee ondergraaf je je eigen geloofwaardigheid.
Maakt niet zoveel uit, daar was toch niet zoveel van te merken.

De Stalin's op deze aardkloot waren inderdaad niet echt schuchter met het zwaard om politieke opponenten het zwijgen op te leggen. En een linkse ideologie was hen niet vreemd.

Maar om alles, maar dan ook ALLES, wat ook maar enigszins links is, daarmee gelijk te stellen, is toch wel erg abject en ridicuul.
Maar ik vrees dat je dat niet inziet.

Volgens mij ben je zo'n mannetje, dat graag Hitler en andere genoemde massamoordenaars aanhaalt als Wouter Bos en Job Cohen (een jood nota bene!) weer eens de aandacht trekken.

Harige Bangmaker | 10-12-05 | 16:38

Allah?s slagers?

Prof. B. Smalhout

Nederland is ontzet over de moord op de journalist en filmregisseur Theo van Gogh. Het woord ?moord? is eigenlijk een eufemisme, een verdoezelende term. Theo is in feite op beestachtige wijze afgeslacht. Het was geen simpele wandaad van een gestoorde crimineel. Het was de ultieme consequentie van dertig jaar wanbeleid op het gebied van immigratie.
Sinds 1972 is een groeiende stroom immigranten in ons land ongeselecteerd toegelaten. Het grootste deel van deze immigranten, die veelal geheel ten onrechte asielzoekers worden genoemd, bestond in feite uit niet-westerse economische gelukszoekers. Die zagen in ons uiterst sociale Nederland een paradijs waar het niet eens noodzakelijk was de taal te leren of werk te zoeken. Volgens de integratiedeskundige prof.dr. David Pinto heeft Nederland deze allochtonen doodgeknuffeld.
De kwalijke gevolgen hiervan zijn jarenlang door onze overheid ontkend. Er mocht zelfs niet over gesproken worden, op straffe van sociale uitstoting. Eenieder die de terreur van vooral de fundamentalistische moslims ter discussie wilde stellen, werd beschuldigd van racisme of rechtsextremisme. Want kritiek, met name op Marokkaans wangedrag, was politiek niet correct en dus verwerpelijk. Vooral door politiek links werd dat als discriminatie beschouwd. En links Nederland was nu eenmaal allergisch voor dit begrip. Dat was als parel van onze rechtsstaat opgenomen in artikel 1 van onze grondwet.

Achterlijk
Toen Pim Fortuyn in 2002 dan ook stelde dat de rigoureuze interpretatie van dat artikel iedere zinvolle discussie over het allochtonenprobleem onmogelijk maakte, werd hij door vrijwel alle linkse Nederlandse politici, inclusief de media, furieus aangevallen. Vooral toen hij óók nog opmerkte dat de islam geleid heeft tot een ?achterlijke cultuur?. Zoals bekend heeft hem dat het leven gekost. En zo kon het sociale ziekteproces doorzweren totdat het abces afgelopen dinsdag openbarstte. Nu opeens durven mensen in ingezonden brieven en interviews te klagen over de vooral Marokkaanse terreur op het gebied van criminaliteit, geweld en intimidatie. Reeds lang ergerde Nederland zich aan Noord-Afrikaans wangedrag in openbare zwembaden en scholen. Aan intimidatie van joodse medeburgers en aan de terreur in het openbaar vervoer. Eveneens ergerde men zich aan de minachting voor vrouwen. Nooit heeft onze overheid enige zinvolle maatregel genomen.
Vooral de Marokkaanse moslims komen uit een typische machocultuur, waarin de ?man? centraal staat. Die heeft het in principe voor het zeggen. Zijn zogenaamde ?eer? is snel geraakt en reeds jonge jongens eisen ?respect?. In hun vaderland heerst dan ook een autoritaire structuur. Daar zijn officiële functionarissen nog met groot gezag bekleed. Onderwijzers, politieagenten, dokters en burgemeesters zijn nog echte autoriteiten. Daar loop je niet even overheen. In Nederland echter zijn sinds de jaren ?60 en ?70 al die personen van hun autoriteit ontdaan. De onderwijzers die zich bij de voornaam laten aanspreken, de dokters in vrijetijdskleding en de uiterst coulante Nederlandse justitie hebben de vaak primitieve immigranten uit achtergebleven Noord-Afrikaanse gebieden ervan overtuigd hier met een stel waardeloze softies te maken te hebben. Daar hoef je geen respect voor op te brengen.
Niets was ook dwingend voorgeschreven. Allochtonen hoefden niet eens onze taal te leren. De overheid kwam ze welwillend tegemoet met tolken en met opschriften in het Arabisch. En bij eventuele rechtszittingen werd steevast rekening gehouden met hun culturele achtergrond. Het prototype van zulk een keurige, maar boterzachte magistraat is Job Cohen, de burgemeester van Amsterdam, de stad met meer dan 50% allochtonen. Cohen is de vleesgeworden politieke correctheid. Hij wil ?de boel bij elkaar houden?, zegt hij. Dat probeert hij door praatgroepen met Marokkanen te organiseren, islamitische theehuizen te bezoeken, buurthuizen te stichten en ?de dialoog te onderhouden?.

Hij reageerde niet toen joodse kinderen op weg naar school dagelijks werden bedreigd. Hij deed niets wezenlijks toen Marokkanen de dodenherdenking op 4 mei met antisemitische kreten verstoorden. Hij heeft toegestaan dat in zijn stad autochtone Amsterdammers in de Diamantbuurt door Marokkaanse jongeren uit hun woning werden verjaagd. Hij nam geen maatregelen toen in 2002 islamitische betogers tegen Israël met duizenden door de stad trokken, het Nationaal Monument op de Dam met hakenkruisen bekladden en massaal uitriepen dat alle joden vergast moesten worden.
Theo van Gogh was, journalistiek gezien, geen lieverdje. Hij kon uitermate grof tekeergaan tegen alles wat zweemde naar fundamentalisme, starre orthodoxie, hypocrisie en vooral ook de politieke correctheid. Maar de basis van zijn optreden was uiteindelijk het recht op de vrijheid van meningsuiting. Vandaar ook zijn grote waardering voor Pim Fortuyn, over wie hij zojuist een film had vervaardigd. Van Gogh had volkomen gelijk met zijn vlijmende kritiek op onze politici. Die hadden immers door hun lafheid en misplaatste politieke ideologie de allochtonenproblemen van de laatste dertig jaar in de hand gewerkt.

Prietpraat
Na Theo?s gruwelijke dood gaven een aantal ministers en burgemeester Cohen op de televisie hun eerste commentaren. Het was schokkend te beluisteren dat ze daarbij dezelfde voze woorden, gebakken lucht en politieke prietpraat uitsloegen als hun voorgangers na de moord op Pim Fortuyn. Ze citeerden zelfs onze vorige premier, de hypocriete Wim Kok, die toen zei ?dat de bevolking kalm moest blijven en zich niet moest laten leiden door emoties, maar slechts door het verstand?. En niemand kwam met een duidelijk voorstel, ook Job Cohen niet. Hij riep alleen de Amsterdammers op om een kwartier lang lawaai te maken op de Dam.

Over deze boterzachte burgervader schreef Theo van Gogh eens: ?Van alle oplichters die ons de vijfde colonne van de geitenneukers proberen te verkopen als een verrijking van onze ?geweldige? multiculturele samenleving, is Job Cohen de meest doortrapte. Hij is bezig een begrip te worden onder Allah?s slagers??

Dinsdagmorgen 2 november lag de schrijver van deze woorden, Theo van Gogh, te Amsterdam, de stad van Job Cohen, in een grote plas bloed postuum alsnog zijn afschuwelijke gelijk te bewijzen.

Telegraaf, 6 november 2004

geenstijlman | 10-12-05 | 16:35

Ik noem hem toch liever een sneue lul.

Meneer | 10-12-05 | 16:33

De moslims zijn de Nazis.

Drop | 10-12-05 | 16:32

@Anti-links 10-12-05 @ 16:26
En weer loopt de rechtse demagogische prietpraat op niets uit en wordt ter maskering de gebrek aan argumenten- en feitenvlag weer ten top gehesen. Hoezee!

blawablawa | 10-12-05 | 16:32

holtor 10-12-05 @ 15:23

Jaa sorry MBO he ;)

Rapunzel | 10-12-05 | 16:31

@ hama:

Oh krijgen we dat weer. Bij tegengas slaan we de discussie maar dicht met non-argumenten.

Lekker belangrijk of men het met mij eens is. Alles valt onder de noemer 'vrijheid van meningsuiting' sinds vandaag las ik zojuist. En daar maak ik even gebruik van.

Of wacht: ik vergis me zeker.... die geldt natuurlijk alleen voor linkse fascisten!

Anti-links | 10-12-05 | 16:26

@veest van pim 10-12-05 @ 16:16
Ah kut, sorry, ja, ik zal mijzelve even kastijden met een pittige gesel.

blawablawa | 10-12-05 | 16:25

also also ein bitchen rechts is nog nicht so schlecht

dikkebier3lul | 10-12-05 | 16:24

@ anti-links, vergeet je nu de introductie van de snelweg niet?

jij lijkt me iemand die ook heel erg graag wil dat men het met je eens is.
sluit je lekker bij MS aan en kijk hoe ver je komt joh

hama | 10-12-05 | 16:21

@harige bangmaker:

Nee helaas voor iedereen, ik ben geen aanhanger van Smit. Van geen enkele politicus wat dat aangaat. Ik kan mezelf niet eens rechts noemen. Ik ben alleen zwaar tegen alles wat links is en met gietijzeren platen voor het hoofd loopt.

Anti-links | 10-12-05 | 16:20

'Regionale geografie' hoef je ook niet naar R'dam voor als je van Grunningen bent toch?

veest van pim | 10-12-05 | 16:18

@hama:

hahahaha.... hoera, daar is gelukkig wikipedia.....

Kom maar eerst even tot het besef waar bijvoorbeeld zaken zoals het ziekenfonds en de aow vandaan komen (tip: die werden niet uitgevonden door wijlen vadertje Drees) en waarom linkse politici toch zo prat gaan en geilen op 'heren' zoals een Marx, een Lenin, een Stalin, een Mao, en Pohl Pot en nog wat van die massamoordenaars. Eens even zien, wat hebben die lieden gemeen met bijvoorbeeld Adolf?..... Oh ja: ook allemaal massamoordenaars omdat ze o.a. niet wilden dat burgers het niet met hen eens waren.

Wikipedia.... hoe verzin je het.

Anti-links | 10-12-05 | 16:17

Anti-links 10-12-05 @ 16:04

Smit (aanhanger?) wordt hier trouwens een neo-nazi genoemd, geen nazi. Er liggen wezenlijke en essentiële verschillen tussen beide termen. Jouw gebruik van de term nazi (15:53) is dan ook enigszins onjuist te noemen.

Verder ben ik me heus wel bewust van de sociale (linkse) kenmerken van het nazisme. En die zal ik ook niet ontkennen.
Maar waar het vooral om bekend staat is de xenofobe en nationalistische houding ervan.
Die vind je vooral aan de rechterzijde van het politieke spectrum.

Harige Bangmaker | 10-12-05 | 16:17

@blawablawa: slim genoeg om dit keer wel je naam goed te spellen. Ben jij slim genoeg om aanhalingstekens te interpreteren? :P

veest van pim | 10-12-05 | 16:16

@geenstijlman 10-12-05 @ 16:13
Lubbers en Van Agt?

blawablawa | 10-12-05 | 16:15

kut nazi`s. Dat ze allemaal mogen sterven!!

stijlvolle kansloze | 10-12-05 | 16:15

Geenstijlman en Anti-Links
Zonder Links had Hitler nog bestaan aangezien de strijd tegen het sovjet communisme zijn leger zwaar had uitgeput.

MAXIMO | 10-12-05 | 16:15

hirchie een clitorisloze gefrustreerde neger.
Pim is een pedo
theo was een vetzak die om de dood smeekte en het kreeg.
m.b is een hond der honden
en ik haat gs reguurders

targent | 10-12-05 | 16:14

oei, als fuckje dit allemaal leest gaat ze uit haar dak, hoe durven jullie zo over Michiel Smit te schrijven!

hama | 10-12-05 | 16:13

@veest van pim 10-12-05 @ 16:03
nationaal socialisme heeft een aparte betekenis gekregen, zo slim ben jij toch ook wel.

blawablawa | 10-12-05 | 16:11

Haitske van der Linden is een goor varken! (vrijheid van meningsuiting)

En Michiel Smit is dat ook! (vrijheid van meningsuiting)

geenstijlman | 10-12-05 | 16:10

Imams zijn neo-nazi's!

geenstijlman | 10-12-05 | 16:09

@Anti-links 10-12-05 @ 16:04
Als de rechtse demagogische praat niet meer werkt, wordt er plotseling gesproken over het gebrek aan feiten en argumenten. *gaap*

blawablawa | 10-12-05 | 16:08

Hitler was ook links

Extreem links zelfs...................

geenstijlman | 10-12-05 | 16:07

Hitler links noemen getuigt van een totaal gebrek aan inzicht in de geschiedenis van de politiek. En Hitler had wel hele andere plannen met de politiek dan de stemwijzer te raadplegen en op de SP te stemmen.

blawablawa | 10-12-05 | 16:07

Michiel S. is het komende jaar niet meer welkom op de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Dat besluit is genomen in verband met de toegenomen onrust die ontstond op de school na zijn verkiezing tot "grootste" nazi van Nederland.

aivd | 10-12-05 | 16:06

@blawablawa:

Trukendoos? Als er met feiten wordt gesmeten wordt dat zo genoemd tegenwoordig? Ja zo kun je zaken die niet gemakkelijk liggen ook wegmofelen natuurlijk..... Feit is dat het nazisme meer linkse ideologien inhoud (inhield) dan rechtse. Vooral gezien het feit dat rechtse politiek geen ideologische geschiedenis heeft.

En is het niet zo dat bijvoorbeeld Churchill een zeer conservatief politicus en staatsman was? Of is conservatisme tegenwoordig ook links?

Anti-links | 10-12-05 | 16:04

@blablawawa: en dan heb je "Nazi= nationaal SOCIALISME!!!!!" nog niet gehad :)

veest van pim | 10-12-05 | 16:03

@Harige Bangmaker 10-12-05 @ 15:58
Rechts is het onder de duim houden van mensen zonder geld, teneinde zelf ten volle te profiteren van geld en macht. Dus nazi's en andere despotische regeringen zijn zeker rechts.

blawablawa | 10-12-05 | 16:03

Wouter Bos is een tyfushomo! (vrijheid van meningsuiting)

Hoofddoeken zijn achterlijk (vrijheid van meningsuiting)

geenstijlman | 10-12-05 | 16:03

Anti-links 10-12-05 @ 16:00

De vraag was retorisch...

Harige Bangmaker | 10-12-05 | 16:02

Ik had het kunnen denken. Smitje 'studeert'. En wat voor vak is 'regionale geografie' nou helemaal? Kun je geen stadsplan lezen, loser?

veest van pim | 10-12-05 | 16:02

links of rechts maakt me niet uit, als het maar een dictatuur is!

Nev | 10-12-05 | 16:01

@harige bangmaker:

Als je de discussie niet wil aangaan, stel me dan ook die vraag niet.

Anti-links | 10-12-05 | 16:00

@hama 10-12-05 @ 15:43

Dat is maar goed ook; Varela houdt niet van lullen, maar poetsen.

luisindepels | 10-12-05 | 15:59

@Anti-links 10-12-05 @ 15:53
De oude demagogische trukendoos hoe een nazi in te delen bij links wordt reeds na 93 reacties weer van stal gehaald begrijp ik.

blawablawa | 10-12-05 | 15:58

Heeft deze man negroide voorouders?

aivd | 10-12-05 | 15:58

Anti-links 10-12-05 @ 15:53

Sinds wanneer is links nationalistisch en xenofobisch?

(Nee, ik ga de achterlijke discussie niet aan of het nazisme nu een linkse, danwel rechtse ideologie valt te noemen.)

Harige Bangmaker | 10-12-05 | 15:58

en dan dat handje, de lucht in nananananana

Smit is hooguit geschikt om de rechterflank van de JostiBand aan te sturen.
Past hij zelf best bij, gezien zijn foto, gekke diklip

hama | 10-12-05 | 15:57

holtor
houden zo droplul!

targent | 10-12-05 | 15:56

@Adriaantje
Hij is onder een valse naam en met een valse pasfoto (met kleine snor) lid van de PrdV. Dus wie weet.

aivd | 10-12-05 | 15:55

Smit is te dom om door te gaan voor een behoorlijke neo nazi. Het is hooguit een benepen burgermannetje met bijbehorende ideeën en denkbeelden.

BillyStardust | 10-12-05 | 15:54

@Adriaantje
De bedoeling is dat hij op zijn minst een zeteltje wint, maar met de versplintering op uiterst rechts lijkt me dat uigesloten.

MAXIMO | 10-12-05 | 15:54

Aha, nazi zijn mag dus weer.... Nooit geweten dat Michiel Smit links was trouwens.....

Anti-links | 10-12-05 | 15:53

Gaat die neonazi ook de nationale politiek in of steekt hij alleen zijn rechterhand omhoog in 010?

Adriaantje | 10-12-05 | 15:52

Ik word zo moe van dat gezeur over vrijheid van meningsuiting

Nev | 10-12-05 | 15:51

Doe mij maar een menu 54 met Nasi

oom govert | 10-12-05 | 15:51

Nee, stretch.
Dat is strafbaar.

Harige Bangmaker | 10-12-05 | 15:51

@hama 10-12-05 @ 15:43
Het eerste wat Varela deed toen hij in de kamer kwam was 4 maanden op vakantie gaan. Dat hij inderdaad ook ooit weer is teruggekeerd in de kamer, is nieuwe voor mij.

blawablawa | 10-12-05 | 15:49

B. is een vuile kudthoer...
Dat mag. Als je het maar niet op een spandoek schrijft en op een kraakpand hangt.

aivd | 10-12-05 | 15:48

is dat trouwens katja schuurman met Varela op de foto?
Plaatst die 'documentaire' van d'r wel even in een ander licht.
Nou ja, wie zich zonder goed doel in dr spleet laat kijken door het Playboypubliek is sowieso een hoer dus dat opportunisme past wel in t plaatje.

veest van pim | 10-12-05 | 15:46

-edit nee-

stretch | 10-12-05 | 15:45

@aivd geen idee. Vertel jij het maar, Vlaanderenkenner dat je der bent :)

veest van pim | 10-12-05 | 15:44

@Pannie: Smitje is al bij het VB geweest, was-ie net lang genoeg goed voor tot ze Nawijn konden lijmen. Gebruiken en weggooien is hun devies. Alweer slechte research dus. Ik weet niet wat je eigenlijk wil bewijzen met je gezeur over België: je weet er overduidelijk geen hol van af en elke link of opmerking die je plaatst maakt dat duidelijker. Een Dietscher ben je niet, da's klaar.

veest van pim | 10-12-05 | 15:43

Varela was, en is de excuus-allochtoon van de LPF, bij de vvd gebruiken ze daar AHA voor.
Nu de LPF op sterven na dood is zie je Varela ook steeds minder in de kamer, in tegenstelling tot zijn collega Joost Eertmans is hij nog ca. 1 x per week op het binnenhof aanwezig, en ik kan het weten, want de tante van mijn buurman zijn slager brengt daar de koffie rond en die zegt het ook.

hama | 10-12-05 | 15:43

@Veest van Pim.
Dat vind ik raar, hij was toen niet minderjarig.
Maar misschien was ie al jong ontdekt door PF....

MAXIMO | 10-12-05 | 15:42

Wie is ook al weer de "grootste" neo-nazi van Vlaanderen?

aivd | 10-12-05 | 15:42

@teeuws Tijsje, Kijk je zelf uitroepen tot NEo Nazi is mooi maar uitgeroepen worden tot Nazi door Targent is beter. Jammer dat Targent er niet is anders had jij deze 'eretitel' ook gekregen.

draak | 10-12-05 | 15:40

oh kut ik had de precedentpost gemist. stom.

veest van pim | 10-12-05 | 15:40

@Maximo: varela blank? Nog maar net dan. Waarom denk je dat-ie oorspronkelijk op de tweede plaats van de lijst mocht, lekker dicht achter Pim aan? www.joao-varela.nl/

veest van pim | 10-12-05 | 15:38

@aivd 10-12-05 @ 15:36
Yep. Ik had GL moeten stemmen en mijn kinderen naar een zwarte school moeten doen. Dan was het allemaal niet zo gelopen. Maar ja...

blawablawa | 10-12-05 | 15:38

@Pannie
Waarom nou persé een zwarte school pannie? Is een gemengde school dan niet goed?

MAXIMO | 10-12-05 | 15:38

Nou dan ben ook ook een neonazi.
Ik ben lekker een neonazi!
Ik ben lekker een neonazi!
Ik ben lekker een neonazi!
Ik ben ook trots op mij.
Als black pride mag, wat zou er dan mis zijn met white pride?
We zijn gewoon allemaal lekker blij met onszelf.
Dat is toch prachtig , allemaal blije mensen die tevreden zijn met zichzelf.
Vrede op aarde, en in de menschen een welbehagen.
Ik ben blij met mij, ik ben een neonazi!

Teeuws Tijsje | 10-12-05 | 15:37

@blawablawa
Zeer zeker..
Die man is betrapt bij het achterover drukken van veel geld bij een gemiddeld bekend bedrijf. Ik geloof dat hij ook nog met gelogen sollicitatie brief daar aan de bak was gekomen. Ik zal het mijn bron nog eens een keer vragen, hij/zij heeft mij al een poosje geleden al verteld....

MAXIMO | 10-12-05 | 15:37

Natuurlijk is het weer de schuld van Femke Halsema/Groenlinks!!

aivd | 10-12-05 | 15:36

Maximo die linksen zijn IN DE PRAKTIJK het ergst, dat weet iedereen. ;)
Probeer jij maar eens een GroenLinksstemmert te vinden die z'n kinderen op een zwarte school doet.
Die bestaat niet.

Pannie | 10-12-05 | 15:35

Jammer dat de rechter er tegenwoordig aan te pas moet komen om ervoor te zorgen dat iemand de waarheid mag zeggen. Michiel Smit is de grootste politieke randdebiel die er rondloopt, opsluiten is het beste.

Wooter | 10-12-05 | 15:34

@Pannie 10-12-05 @ 15:27
Wat zeur jij nu over rascisme? Heerlijk toch dat we haakneus en nazi weer zo vrij in de mond kunnen nemen?
@MAXIMO 10-12-05 @ 15:25
Varela probeert allemaal wetjes en regeltjes voor te stellen die goed zijn voor zijn eigen familie en ihb zijn schoonvader. Varela is een nog grotere mislukking dan Dijksma.

blawablawa | 10-12-05 | 15:31

Pritt Stift .... is een islamietje... wedden dat?

otto maan | 10-12-05 | 15:29

@Pannie
Hihihi, jij hebt het over racisme?
Ga je mond spoelen!

MAXIMO | 10-12-05 | 15:28

MAXIMO 10-12-05 @ 15:25

Lijkt me eerder een racistische opmerking.

Pannie | 10-12-05 | 15:27

Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods, Pritt Stift is joods ! Laat je horen het mag gezegd worden. Het is immers een feit.

Femke_Halsema | 10-12-05 | 15:26

"Name: michiel smit
Email: [email protected]

Datum: Sonntag, 15 Juni, 2003 um 14:18:23
Kommentar:
Ich bin ein Student aus Groningen (Universität Groningen, Fakultät der Raumwissenschaften) und ich schliesse meine Studium ab mit eine Untersuchung über Niederländer die ins deutsche Grenzgebiet umziehen Mailen Sie bitte wenn Sie mir was auch immer melden können auf obenstehend Thema. Schon vielen Dank! Michiel Smit Student Regional Geographie"

Michiel Smit uit Groningen?? ofwell grunn??? Dit is te toevallig!

hama | 10-12-05 | 15:25

@aivd
Ik heb uit zeer betrouwbare bron een tijdje geleden vernomen dat die Varela een fraudeur is. Of is dat een pleonasme voor een blanke LPF'er?

MAXIMO | 10-12-05 | 15:25

CoJoNes 10-12-05 @ 15:14
Precies, jij hebt het door.
Bovendien krijgt'ie ook nog eens minimale stemmen.
In de rest van Europa zouden ze hiermee in hun handjes mogen klappen.
Maarja wij zijn hier zo multiculti dat we de eerste de beste racist gelijk een Neonazi noemen en in het verzet gaan.
Volgens Starf*cker had/heeft'ie trouwens een Marokkaanse vriend.

Pannie | 10-12-05 | 15:23

@rapunzel
probeert. Tegenwoordige tijd eindigt op de t van Tegenwoordige tijd.

holtor | 10-12-05 | 15:23

Wouter Bos Premier dan Michiel Smit op Integratie

CoJoNes | 10-12-05 | 15:22

Rapunzel is een intellectueel!

holtor | 10-12-05 | 15:22

Pim= pedo, Michiel Smit= nazi
Deze onthullingen zijn een onderdeel van de verkiezingscampagne van Peter R. de Vries. Op deze manier kan hij zich afficheren als een nette rechtse meneer. Wat krijgen we de komende weken aan onthullingen?
Hannewijn= transexueel
Wilders= kaal
Joost Eerdmans= moslim
Rita Verdonk= lesbies
Mat Herben= alcoholist
Joao Varela= blank

aivd | 10-12-05 | 15:21

Michiel Smit is een mongeaul!! Hij kijkt als een debiel en hij probeerd debielen tot zijn debielen-club te bekeren. Ik vraag me af wat zijn herseninhoud is? Voor meer debielen: www.holland-hardcore.com

Rapunzel | 10-12-05 | 15:20

@Pannie
Valt het niet mee te vergelijken.
Vlaams Blok of belang is een separatistische beweging met een discriminerende inslag; Belgie zal in 2 stukken worden opgedeeld als hun het voor het zeggen krijgen.
-
GL is tenminste nog een normale partij, ook al lopen er ook een paar gekken rond, dat kan je van de LP niet zeggen.

MAXIMO | 10-12-05 | 15:19

dat zal hem leren, die ranzige ganzen-neuquert!

hama | 10-12-05 | 15:16

@blawablawa, Wat ben jij anaal gefixeerd, verkering met Pim gehad?

draak | 10-12-05 | 15:15

In augustus 2002 verdedigde hij (onder andere in NOVA) als enige LPF-er het plan van voormalig minister Nawijn om criminele allochtonen uit te zetten.

Eeehmm... help me even, waarom was dat ook al weer een slecht plan?

holtor | 10-12-05 | 15:15

Als MS de grootste NeoNAzi in de Nederlandse politiek is, gaat het eigenlijk best goed in dit land. Welk een verdraagzaamheid. De grootste Neonazi is een corpulente zwakzinnige heaumeau. Zwei Liter (Hollandia Bier that is)

CoJoNes | 10-12-05 | 15:14

@veest van pim 10-12-05 @ 15:05
Ze volgt alleen gemiste kans onderwijs. Nederlands of een andere alfa studie waar niemand op zit te wachten. Op kosten van haar vriend, dus ze kan er ook lekker lang over doen. Alleen twee keer per week je anus naar achter steken en dan kun je beweren dat je je studie zelf bekostigd hebt. Zo gaat dat tegenwoordig.

blawablawa | 10-12-05 | 15:14

MAXIMO 10-12-05 @ 15:12
Groen links wel eens doorgemeten??

Pannie | 10-12-05 | 15:14

Kijk dit is Smits natte droom:
vlaamsblok.be/index.shtml
Met het verschil dat die Belgen gewoon in sommige steden 30% of meer van de stemmen krijgen.
Smit, helaas voor jou, je bent in het verkeerde land geboren!

Pannie | 10-12-05 | 15:12

Onder de (ex)LPF'ers zijn er wel heel veel gekken aanwezig.
Dreigbrief schrijvende Psychiatrische patienten, Grootste Pedo's en wazige Neo-Nazi's zijn er al gevonden...
What's next?

MAXIMO | 10-12-05 | 15:12

Lekker doorgaan jongens, net als bij Pim Fortuyn, dan is het wachten tot er weer zo'n (s)linkse relnicht opstaat die het werk voor jullie afmaakt. En dan weer huilen met z'n allen ,-)

Vindt dit erg triest en beneden niveau van GS.

JohnyBeGood | 10-12-05 | 15:10

Zomaar wat loos roepen kan iedereen. Gelukkig is er de stijlloze bewijslast :-)
www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/
*Doet daarom toch vrolijk mee*
Michiel Smit is een neonazi, Michiel Smit is een neonazi, Michiel Smit is een neonazi...

DiagnosisTyphus | 10-12-05 | 15:09

-weggejorist-

Meurtz | 10-12-05 | 15:07

Hier, ken je hem de groeten doen..
www.nieuwrechts.nl/voorzitter.html
En voor de mensen die zo 'bang' zijn voor rechts, wel goed beseffen dat er dus nooit mansen op zo'n figuur zullen stemmen of gestemd hebben.
Meer als 1 zetel zal het nooit worden uiteraard, het is hier geen Belgie!
Trouwens zojuist weer een overeenkomst tussen Smit en Jabri ontdekt.. ;)

Pannie | 10-12-05 | 15:06

@Pannie: "In België" wordt een stelling die begint met "In Belgïe" weggelachen. En jij denkt dus dat het nazisme "in België" is uitgevonden. Ooit tweedekansonderwijs overwogen?

veest van pim | 10-12-05 | 15:05

WHO THE HELL IS MICHEL SMIT? Hebben we daar last van dan?

zweefvlieger | 10-12-05 | 15:02

ref naar horst wessel lied is wel veelzeggend eigenlijk. GS=hoer van de macht, mag dàt van de rechter?

veest van pim | 10-12-05 | 15:01

Volgens targent zijn er ook tussen marocs zwijnen. Verder licht hij cultuurverschillen uit tussen marocs en kaaskoppen.

holtor | 10-12-05 | 14:59

In Berlgie zou zo ienmand als Smit gewoon een gematigd liberaal heten, dat zou jij toch moeten weten Veest van Pim.
In Belgie hebben ze het zo'n beetje uitgevonden.

Pannie | 10-12-05 | 14:57

Vraag me af of zie hier ook vermelding van maken op de website van sssmiitttt.

Altijd Raak | 10-12-05 | 14:57

@targent
Ja lekker he, vrijheid van meningsuiting, heb je in landen waar het goed toeven is.

holtor | 10-12-05 | 14:57

ik mis weer wat nieuwswaarde eerlijk gezegd. wie weet nou nog niet dat Mchiel Smit geilt op vlaggenstokken, strakke uniformen en goed gevette laarzen? Femke Halsema een geitenneukertneukster noemen zou andere koek zijn, omdat la H zelf nog nooit met een geitenneuker gehotsefiebelt heeft waar een camera bij was. Bij MS ligt dat even anders, check de 'lifestyle rubriek' maar.

veest van pim | 10-12-05 | 14:53

dus weer gratis reclame voor battlefield 2
o ja, michiel smit is een nazi

Royale with Cheese | 10-12-05 | 14:53

Wilder is een Nazi.
en de meeste GS reguurders zijn dat ook.
wow vrijheid van meningsuiting is heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk

targent | 10-12-05 | 14:53

@Bwahaha: Fuckje is geen neonazi. Het is een schatje met verdacht veel realiteitszin.

foxmeister | 10-12-05 | 14:52

Nazi's zijn ook zwart-rode vendelzwaaiers.

Jan Passant | 10-12-05 | 14:51

Wat een onfortuinlijke feauteau bij dat bericht zeg .. oja,

MICHIEL SMIT IS EEN NEO NAZI

Southstyler | 10-12-05 | 14:51

@Pannie: "Dus ik mag elke moslim nou ook een terrorist noemen?" Alsof jij daarvoor toestemming nodig had.
"Momus ik ben geen racist helaas voor jou" : zie hoger.

@Golradir: ik had de referentie zo ook wel herkend :) Weet je zeker dat jouw tekst klopt?
Wat achtergrondinfo: Horstje Wessel was een nazi die door alledged links is omgelegd in de jaren dertig. Benieuwd of over een jaar of tachtig het Louis-Sevèke-lied wordt geciteerd in de GS-posts.

veest van pim | 10-12-05 | 14:50

Zou Smit ook zeggen "mijn vrouw moet 100% Nederlandse zijn?
Onee, hij is homo.

Pannie | 10-12-05 | 14:48

Is er geen emailadres van hem beschikbaar, kunnen we die even voldouwen.....

Neehè | 10-12-05 | 14:47

Momus ik ben geen racist helaas voor jou.

Pannie | 10-12-05 | 14:46

Schitterend! Ik zou bijna spontaan Hollandia gaan drinken.

mongeaultje | 10-12-05 | 14:44

@Pannie
"Dus ik mag elke moslim nu ook een terrorist noemen?"

jij wel, want jij bent een racist.. anders zouden we alleen maar schrikken dat je opeens meer dan 2 hersencellen blijkt te hebben...

Momus | 10-12-05 | 14:43

@Henkiemaardannietgek 10-12-05 @ 14:31

Janmaat was het...

Momus | 10-12-05 | 14:40

Dat Michiel niet in het lijstje van de Volkskrant voor komt....
Enniewee, een neo-natie voor Michiel & co. ergens in de stille oceaan, mag van mij ook.

Kakbouter | 10-12-05 | 14:39

Die Fahne hoch die Reihen fest geschlossen
SA marschiert mit ruhig festem Schritt
Kam'raden die Rotfront und Reaktion erschossen
Marschier'n im Geist in unsern Reihen mit

Michiel Smit is maar een raar jongetje. Vooral zijn hoofd staat mij niet aan.

Golradirderechtselul | 10-12-05 | 14:37

En mag het ook van de linker?

holtor | 10-12-05 | 14:35

NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI
NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI
NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI
NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI
NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI
NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI
NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI
NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI NEONAZI

poepdoos | 10-12-05 | 14:35

een neonazi is fuckje. een neonazi is fuckje. een neonazi is fuckje.

bwahaha | 10-12-05 | 14:34

Wat mag ik nog meer van de rechter?

holtor | 10-12-05 | 14:31

nou daar gaan we dan,
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
Michiel Smit is zo?n beetje de grootste neonazi uit de Nederlandse politiek
en janmaat dan?

Henkiemaardannietgek | 10-12-05 | 14:31

Weer een vreemde Google ad staat hier boven:
Dokkumer Vlaggen Centrale

aivd | 10-12-05 | 14:31

ik de tv-gids van de .. kweeniemeer van een programma op 3 ofzo stond dat er binnenkort een real-life soap van kim holland op talpa komt ... op talpa staat het niet maar in dat gidsje dus wel (in januari komt ie)

Jouke | 10-12-05 | 14:30

Haitske is een prachtwijf!

aivd | 10-12-05 | 14:29

Ik doe gezellig mee: Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi. Michiel Smit is een neonazi

Enenem | 10-12-05 | 14:29

Dus ik mag elke moslim nu ook een terrorist noemen?

Pannie | 10-12-05 | 14:26

Ah, een oud Hollandsche fatwa voor meneer.

Jan Passant | 10-12-05 | 14:26

"Grootste" neonazi?
Ik vind het maar een klein miezerig mannetje.

aivd | 10-12-05 | 14:24

aivd:
.
NEO staat toch voor Nou En Of ??

Vivere! | 10-12-05 | 14:24

Laat dat NEO maar weg!

aivd | 10-12-05 | 14:23

Michiel smit? das een neonazi

Bono | 10-12-05 | 14:23

Michiel Smit?
Was hij dat niet van groen links?

incapable | 10-12-05 | 14:23

Wie is Michiel Smit?

WhoKnowsItAll | 10-12-05 | 14:22

Elke reaguurder is trouwens ook een Nasi!

Vivere! | 10-12-05 | 14:20

Mooi, ik hang vanmiddag nog een flink spandoek over de gehele breedte van het huis.
Achterlijk figuur.

VHS | 10-12-05 | 14:19

Vuile nazi, dat is het!

Vivere! | 10-12-05 | 14:19

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken