Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hamas TV: Na haatmuis nu killerbij

Daar is ze weer, de stem van hakbar!Er is een onderwerp waarover een linkse kamerdelegatie in ieder geval nooit met Hamas hoeft te babbelen. En dat is de zomerprogramering van Hamas TV. Die blijft namenlijk onveranderd boeiend. Vooral voor de palestijnse kids valt er in de vakantieperiode genoeg te beleven. Want na het eclatante succes van Farfour de Terreurmuis en het kostelijke Praatjesmakers hebben de executive strategy directors van Al Aqsa wederom een knaller op de planken gekregen. Nahoul de Killerbij! Via een wonderlijke staaltje inteelt van Allah - Nahoul de bij is een neef van muis Farfour - wordt de Palestijnse jeugd weer op hun verantwoordelijkheden gewezen: "Just like Farfour. I want to continue in the path of Farfour – the path of Islam, of heroism, of martyrdom, and of the mujahideen. Me and my friends will follow in the footsteps of Farfour. We will take revenge upon the enemies of Allah, the killer of the prophets and of the innocent children, until we liberate Al-Aqsa from their impurity. We place our trust in Allah." Veel kijkplezier!

Reaguursels

Inloggen

Eagle_Eye 16-07-07 @ 14:43 raak! Een mooie samenvatting van het onderwijs systeem (africht-instituten). Ben zellef maar zelfopleider geworden.
en Meneertje de uil = Great Owl of Bohemia.
ALLE clubjes zijn fout, je geeft als mens namelijk eerst goede dingen weg (dat je zellef nadenkt bijvoorbeeld, het dogma aanvaardt) voordat je een clubje in MAG.
In dat LICHT gezien is Meneer de uil net zo fout als die homofielepalestijnse piep beesten. Dan heb je ook nog de teletubbies, zelfde laken en pak.

hallevvezool | 17-07-07 | 11:16

Vanuit de krochten van de nacht:

Je zal maar als palestijns kindje ter wereld komen: aan de ene kant je ouders en 'sesamstraat' die je opleiden een 'martelaarsdood' te sterven en aan de andere kant het IDF wat niet zal aarzelen de trekker over te halen als dat situatie daarnaar is... Dat is pas kansloos...

bello | 17-07-07 | 04:28

klinkt alsof die bij zijn teelbalklem vergeten is af te doen ..

Abugreip | 17-07-07 | 01:22

Allahoe Akbar!

Tomatenketchup | 17-07-07 | 00:40

@ Fred V...
Yes, even mijn beleggingsstrategie voor morgen uitstippelen en dan ga ik ook.

The eimer | 16-07-07 | 23:15

@Big Bana Boy,

inderdaad.

Fred V | 16-07-07 | 23:13

The eimer 16-07-07 @ 23:03

Plus wat de Duitsers flikten toen de eerste opstand in Amsterdam kwam, joden en niet-joden zij aan zijn. L. de Jong: sterk werk over de bezetting van Nederland.

Shalome | 16-07-07 | 23:13

@The Eimer

Ik zou willen dat je gelijk had. Maar in discussies met veel Nederlanders zie ik toch een anti-Israel teneur. Soms hoor ik mensen beweren dat Israel helemaal geen bestaansrecht heeft. Waarom wordt er zoveel geld gegeven aan de Palestijnen voor allerlei projecten? Er zijn inderdaad ook lichtpuntjes en zie je mensen pro-Israel worden.

In WW-II of voor WW-II waren veel mensen afgunstig op de Joden. Dit was ook zo in NL. Natuurlijk waren er wel helden, maar dit was meer uitzondering dan regel, vermoed ik.

Ik ga slapen, goede nacht.

Fred V | 16-07-07 | 23:12

@ Fred V.
Laat je niets wijsmaken. NL is fel pro- israel en dat wordt met de dag meer en meer. Dank zij de ( not) geliefde islam.
Dat Nederland joden erbijgelapt heeft is bekend. De Amsterdamse politie heeft daar zelfs behoorlijk de hand in gehad.
Toch denk ik dat dit niet met jodenhaat te maken had, maar overdreven plichtsijver en vooral de gehoorzaamheid aan de bevelen van de toenmalige overheid.

The eimer | 16-07-07 | 23:03

Fred V 16-07-07 @ 22:28
Om Bill Hicks te citeren : he was just an underachiever.

Bigi Bana Boy | 16-07-07 | 22:58

@The Eimer

En het gekke is dat de bevolking het nog allemaal pikt ook. NL is stuurloos en ik realiseer me dat dit idd altijd al het geval was. Hier op GS is men vaak pro-Israel. Maar soms log ik in op nu.nl en daar zie je vaak heel andere standpunten. Daar word je, als je pro-Israel bent, soms op veel vuilere manier bejegend dan door de reaguurders op GS. Weinig NL-ers hebben het nu eenmaal op Israel. En dat vind ik erg, heel erg!

Ook is gebleken dat NL-ers helemaal niet zulke ijverige verzetshelden waren in WW-II. De Joden zijn er gewoon massaal bijgelapt. Ik schaam me ook helemaal niet voor mijn Duitse wortels.

Fred V | 16-07-07 | 22:53

@ FredV 22.18;
Waarom niet? Ik wel. Alles wat in de Haag of ergens burgemeester is, en nu de dienst daar uitmaakt, hebben allemaal leuk gekeuveld met Mao, PolPot, Tito, Fidel, Brezjnef en noem ze maar op.
Er hoeft maar ergens een dictator op te duiken en de hele 2e kamer stormt er op af. En ze hebben allemaal begrip getoond voor hun gastheren.
Dus er is geen reden zenuwachtig te worden als een van Bommel met terroristen lult.

The eimer | 16-07-07 | 22:44

Dus Sesamhaat heeft in die valse genetisch gemanipuleerde bij een vervanger gevonden voor de door de Israëlische raamambtenaar doodgeslagen muis. Maargoed dat de Eekhoorns aan onze kant staan.
www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/07/ir...

Jeremia | 16-07-07 | 22:41

bij alah ! ik ben gestoken worden door een bij..
ooh, kijk, een palastijnse kogel, die kwam van links..

teringtubbie | 16-07-07 | 22:40

@ hoteldebotel 22:25
Ik kijk er naar uit.
Rust maar goed uit ;)

King of controversy | 16-07-07 | 22:35

@ Shalome 22.10 :
Lees het stukje eens in het Vrije Volk eens over de het babbelende inlegkruisje met bloemetjesjurk Vogelaar over haar opmerking dat de islam deel uit maakt van onze cultuur.
Geen spaan wordt er van madam heel gelaten.
Erg vermakelijk.

The eimer | 16-07-07 | 22:29

Misschien wil van Bommel de volgende keer met Osama bin Laden praten. Misschien was Adolf Hitler wel een enorm aardige vent, die we te vriend hadden moeten houden. Misschien moeten we wat meer begrip hebben voor de holocaust ....... Het is allemaal te gek voor woorden! Kinderen worden geindoctrineerd om Israel en Joden te haten. En dan gaan NL-se politici praten met Hamas. Ik kan er niet bij!

Fred V | 16-07-07 | 22:28

King of controversy 16-07-07 @ 20:49
Ok King, helaas mag ik je niet meer provoceren door mijn goedwillende vriendin en bovendien als ik de comments van alle reaguurders nalees dan lossen wij in ieder geval het probleem vanavond niet meer op. Ik wens jouw en iedereen een goede nachtrust toe. Morgen bekvechten we wel weer verder! Welterusten.

hoteldebotel | 16-07-07 | 22:25

Shalome 16-07-07 @ 20:53
Eh, daar heb ik niks tegen in te brengen. Ik weet niet of je dit wederom als platlullen zult zien, maar ik moet je in deze gewoon gelijk geven.

Bigi Bana Boy | 16-07-07 | 22:25

@ Masturbeer 22.06 :
Bommeltje voerde een showtje op voor zijn eigen jodenhatende achterban.
Hartje onder de riem steken, weet je wel.
Wat telt is of zijn actie stemmen oplevert voor zijn SP.
Volgens Wilders is dat nog de vraag.

The eimer | 16-07-07 | 22:18

Stijlloos_Superieur 16-07-07 @ 21:25

Kan niet anders dan jouw betoog volledig onderschrijven: tis als de mijne maar dan verder uitgebouwd. Wij leren de woestijnvolkeren beter kennen natuurlijk, en stapelenbouwsteen op bouwsteen waardoor we een steeds beter beeld krijgen waarom hun sekte op deze manier door hun wordt vormgegeven en ingericht.
Links komt met 'oplossingen' die door het plafond stuiteren van onbegrip en kortzichtingheid, maar het is voor zulke demagogen dan ook lastig toegeven dat er zaken zijn die compleet buiten hun controle vallen. Creëer een Nederland voor de Palestijnen en ze hebben nóg hun Samir A's en Mo B's om mee te dealen.
Irritant genoeg kapen de moslims hier grif het linkse jargon dat het echt aan anderen ligt en zo, dat moslims radicaliseren. Het is sowieso kassa voor ze hier: ze krijgen excuus op excuus aangedragen, zodat ze fijn niet over zichzelf na hoeven te denken.
Niet over zichzelf nadenken, niet veranderen, geen inspanning verrichten, niet werken, geen risico's nemen; ach, alle parameters wijzen in dezelfde irchting. Zoals gezegd: het is wachten tot de olie op is en dan lost het probleem zich vanzelf wel op.

Shalome | 16-07-07 | 22:10

Links nederland blijft nog steeds geloven dat de wereld alleen uit goedheid bestaat. Maar zo'n lul van een Van Bommel snapt niet dat moslim-fascisme steeds dichterbij komt. De lafheid van links is om vooral NIET de confrontatie aan te gaan. Hou het maar bij elkaar, leg de schuld bij anderen, dek het af, noem ze zielig. Maar nee, in godsnaam geen confrontatie. Want dan zal je in een keer moeten laten zien dat je durft te vechten. En dat zal je van dit extreem links zooitje nsb'ers nooit zien.

Masturwasbeer | 16-07-07 | 22:06

@ the eimer 22:05
zie KoC 21:45

King of controversy | 16-07-07 | 22:06

@ King of ..21.33 :
Ik lees het toch wel goed? ... 1 organisatie die israel kan bezetten is de VN.
Israel is een onafhankelijke staat en laat zich niet bezetten, en vooral niet door een VN.
Gaan we de Harry van Bommelkloon uithangen?
Nee toch?

The eimer | 16-07-07 | 22:05

ja

Nuts | 16-07-07 | 21:54

@King of controversy 16-07-07 @ 21:45
;-)

Falsema | 16-07-07 | 21:49

@ Falsema 21:40
oeps, ietsjes te haastig getikt ;)

King of controversy | 16-07-07 | 21:45

@ Stijlloos 21.25;
In feite maak Nederland hetzelfde probleem met moslims mee als Israel.
Niet geciviliseerde en radicale groepen moslims zijn hier ook niet te handelen. Vandaag werd bekend dat Engeland 30 radicale moslimterreurgroepen heeft die ieder ogenblik dood en verderf kunnen zaaien. Het is dus kortzichtig om alleen te spreken van een palestijnenprobleem, het is een moslimprobleem. En het is overal en wereldwijd een probleem. Dat is de crux.
Of dachten we dat alle problemen de wereld uit zijn als het pais en vree wordt tussen palo,s en israel?

The eimer | 16-07-07 | 21:41

@King of controversy 16-07-07 @ 21:33
.... En toch is er eigenlijk maar 1 organisatie die Israel kan bezetten"
Tsjik tsjik.... effe hoor.... bedoel jij soms: "die het probleem kan oplossen?"

Falsema | 16-07-07 | 21:40

Stijlloos_Superieur 16-07-07 @ 21:25
Moeilijk, moeilijk allemaal weer: HARAM.....
Allah zegt: "Wat tot Haram leidt is zelf ook Haram".
Vind het een beetje moeilijk...
*Klikt effe een Heineken open*

Falsema | 16-07-07 | 21:34

@ the eimer
Geert als leider van de rose revolutie? Ik dacht het toch eventjes niet.
@ Falsema
Ik word natuurlijk die leider, duh.
Als twee honden vechten om een been, gaat de derde er mee heen. En kunnen die andere twee ophouden met vechten. Het been is duidelijk Israel, wie er om vechten is ook duidelijk.
En toch is er eigenlijk maar 1 organisatie die Israel kan bezetten, met wereldwijde instemming (is absoluut noodzakelijk) en dat is toch de VN. Die moeten daar maar vrede brengen.

King of controversy | 16-07-07 | 21:33

Correctie zin:
en dat miezerige lappie grond (wat voorheen woestijn was) dat Israel heet.
moet zijn:
en dat miezerige lappie grond (wat voorheen woestijn was) dat Israel heet behouden.

Stijlloos_Superieur | 16-07-07 | 21:28

@Shalome 16-07-07 @ 20:53
Inderdaad, ik ken een aantal mensen die zo zijn, en laat ik nou ook een aantal moslims kennen die even radicaal zijn. Het duidelijke verschil is dat moslims veel rare en extreme prioriteiten hebben, terwijl de radicale joden (eerder orthodox te noemen) alleen het joodse volk willen behouden, en dat miezerige lappie grond (wat voorheen woestijn was) dat Israel heet. Dat komt natuurlijk omdat ze het daar goed hebben, als je het goed hebt dan heb je geen zin in oorlog of enige vorm van geweld, maar natuurlijk is voor die welvaart keihard gewerkt, werk dat Joden wel graag verzetten, en moslims niet kunnen, of te lui voor zijn. Moslims, hebben veelal niets, en vanwege de steeds strenger geworden leefregels van de Islam kunnen ze zich niet ontplooien. Zo'n moslim die ik ken is echt heel intelligent, maar is niet gaan studeren in Europa of Amerika, omdat het te Haram was. Veel moslims denken zo, en op die manier blijven er weinig opties open om iets op te bouwen dat enigszins succesvol kan worden. Het enige beetje welvaart dat ze daar kunnen hebben komt van de olie, maar als dat op, of overbodig is, kunnen ze het daar wel schudden. De situatie is heel duidelijk, alleen elke linxe idioot kan niks besluiten zonder emoties een rol erbij te laten spelen, die hersenkronkels nemen altijd rare beslissingen, neem bijvoorbeeld 2 partijen, 1 succesvol, en 1 niet succesvol, dan is bij voorbaat altijd de gene met succes schuldig. Hetzelfde met Israel, iedereen mag volgens linx Israel kapodt maken, of terroriseren, omdat Israel machtiger is... Tja dat noem ik geen logica, maar ideologie gevoed door emoties.
Pff wat een lang verhaal he? *Popt nog een Grolsch beugel open, en sterft van de hitte...(in de figuurlijke zin, dat van die beugel however, is wel letterlijk)*

Stijlloos_Superieur | 16-07-07 | 21:25

Het Palestijns/Israelisch probleem zal toch opgelost moeten worden! Deal or no deal... Volgens mij waarin Egypte, Jordanie en SA in betrokken moeten gaan worden. Ondanks het feit dat dit Islamitische landen zijn... ben ik ervan overtuigd dat deze 4 (incluis Israel) hieruit moeten gaan komen!
Uuuuh... even voor de zekerheid.... wie wordt de Voorzitter van die club GS? RutgerT of Twannie?

Falsema | 16-07-07 | 21:18

@ King of ... 21.09 :
Grandioos iedee.
Ik zie het al voor me. Geert spreekt de VN toe en roept alle moslimleiders op mee te doen met een wereldwijd vredesappel.

The eimer | 16-07-07 | 21:13

@ Falsema 20:52
Even een cliche erin: Tijd heelt alle wonden. Binnen 5 jaar waren de Fransen en de Duitsers weer even goeie vrienden.
Ik geloof dat zelfs de radicalen eigenlijk gematigden mensen zijn, maar door de continue stroom van gebeurtenissen, elke dag opnieuw radicaal worden. Stop de raketaanvallen van beide kanten, stop de aanslagen, de vernederingen. Voed de radicalen niet langer, en het worden vanzelf gematigde mensen.
En wie er dan voor gaat zorgen dat de radicalen de ideologische hongerdood sterven?
VN (met VS) pro israel
EU pro Palestijnen (zeker in de ogen van de Israeli's)
VS pro israel (zeker in de ogen van de Palestijnen)
China, neutraal, maar geen interesse in het conflict.
Dus ook daarom is het van het grootste belang om zo snel mogelijk op te rukken naar Den Haag, en daar, als Stijlloos leger, de macht over te nemen. En na Nederland de rest van Europa. Wij zullen een vierde rose rijk stichten, wat wereldvrede zal brengen.

King of controversy | 16-07-07 | 21:09

@ King of ,...:
Israel heeft geen radicalen, maar een leger.
Waarom maken die palo,s die van die Fatha en Hamas terreurgroeperingen geen regulier leger als hun zoveel onrecht wordt aangedaan?

The eimer | 16-07-07 | 20:56

The eimer 16-07-07 @ 20:47
Jawel hoor..... dumpen op madagascar? Of is dat te jaren 40?

Falsema | 16-07-07 | 20:55

Bigi Bana Boy 16-07-07 @ 19:47

Je maakt echt een kapitale denkfout. Er is wel degelijk een verschil tussen jood fanatisme en moslimfundamentalisme. Orthodoxe joden mogen dan fanatiek zijn wat hun 'heilige land' betreft: dat is dan ook het enige waar ze fanatiek in zijn. En dan zijn het er nog maar een handjevol. Laat ze die paar vierkante kilometer, laat ze met rust en je hoort ze niet meer. En dat weet je.
Moslimextremisten hebben een compleet andere agenda. Je kunt elke wens van ze, hoe krankzinnig ook, vervullen; de volgende dag hebben ze weer wat nieuws verzonnen om de wapens voor te grijpen. Moslims (Arabische et al) hebben namelijk een groot probleem met zichzelf, en de fanatici omzeilen hun immense inner anxiety door met alles de strijd aan te gaan. Het is issue # one voor de gevluchte islamieten die niets anders doen dan publiceren van uit het vrije westen dat Arabieren hun problemen met zichzelf nodig moeten gaan aanpakken. Joden hebben dat probleem dus helemaal niet.

Shalome | 16-07-07 | 20:53

King of controversy 16-07-07 @ 20:37
Ho ho.... ik blijf er ook bij dat er onderhandeling van buitenaf moet komen... MAAR... ik weet wel zeker dat het erg moeilijk is om van hen gematigden te maken. Volgens mij is het zelfs niet te doen. Daar blijft deze discussie om draaien.."wie gaat dat doen dan"...

Falsema | 16-07-07 | 20:52

@ hoteldebotel 20:34
logisch dat aan Palestijnse kant het groepje radicalen groter is dan aan Israelische zijde. De Palestijnen wordt veel meer onrecht aangedaan.

"De VN heeft voor Israel geen enkel voordeel opgeleverd" [niet de precieze quoot, maar wel begrijpelijk voor de lezers]. Als je het werkelijk allemaal zo goed weet, dan weet je toch ook dat het diezelfde VN is geweest die Israel gesticht heeft. Hoezo, geen voordeel?
En welke laatste peiling heb je het over?
Hierzo een linkje: Hamas krijgt nog maar de steun van 23% van de bevolking in Gaza
www.haaretz.com/hasen/spages/882022.ht...
Kom je morgen weer buitenspelen met de grote jongens?

King of controversy | 16-07-07 | 20:49

@Falsema 20.38:
Je mag wel een hele krat nuttigen op je eigen kosten.
( misschien weet je daarna een oplossing van het paloprobleem)

The eimer | 16-07-07 | 20:47

Wat die anderen niet lukten moeten die boeddhisten dan maar proberen! Alleen offertjes plaatsen bij de voordeur blijkt ook niet geheel te werken (zie Bali maar dan speel ik jou een beetje in den Hollandschen kaarten ;-)
Ik geloof niet in "het achterlijkste gedrocht van deze wereld". Believe me... ben zelf ook blij dat ik daar niet geboren ben, maar wel (en daar gaan we naar het onderwerp) dat mensen worden worden beinvloed door o.a. enge radicalen... en die moeten we aanpakken. Enne.... niet iedere palestijn is een radicaal!

Falsema | 16-07-07 | 20:46

@ King of...:
Nou ga je te ver.
Na 14 eeuwen mijn boek copiereen, de hele wereld naar de bliksem willen helpen en ook nog mij de schuld geven dat moslims aan iedereen de pest hebben. Het moet niet gekker worden, King.

The eimer | 16-07-07 | 20:42

@Falsema 16-07-07 @ 20:24
Kwoot even mezelf..... krijg ik nou een biertje van je of niet :-)

Falsema | 16-07-07 | 20:38

@ Falsema 20:33
Gelukkig is het een goede menselijke eigenschap om geregeld van gedachten te veranderen, zeker als daar een goede aanleiding toe is. Eens radicaal betekent niet altijd radicaal. Dat de radicalen nu de meerderheid hebben, wil niet zeggen dat ze over 10 jaar nog steeds die meerderheid hebben. Er moet dus iets gebeuren om van radicalen gematigden te maken. Zelf kunnen de landen die impuls niet geven, en daarom zeg ik opnieuw: interventie van buitenaf.

King of controversy | 16-07-07 | 20:37

King of controversy 16-07-07 @ 19:42
Goofy, je bent alleen geinteresseerd in je eigen flauwekul en helemaal niet in de discussie. Geef nu maar toe dat je een aardsleugenaar bent met een zwak voor de islam. Dat is trouwens hetzelfde! En dat is ook helemaal niet zo erg. Dan weten we tenminste of het zin heeft uberhaupt met jouw in discussie te gaan, en hoef ik jouw onzin niet steeds te corrigeren.

En nu ga ik voor enemale de Israelische en de arabische kant van het verhaal nog even uitleggen. Goed luisteren hoor? Je hebt inderdaad gelijk dat er aan beide zijden gematigden en radicalen zijn. Want die heb je nu eenmaal overal! Is het niet? Toch? Hmmmm?
Tja, helaas is het groepje radicalen in "Palestina" of hoe die rotzooi ook maar heet wel heel erg groot. Laten we zeggen overheersend groot. Kunnen we dat zo zeggen? Want wat wil het geval: De hele wespenfamilie in ""Majo Palestino" heeft volkomen democratisch de partij van de vrede Hamas uitverkoren als hare volksvertegenwoordigers in hun "regering". En volgens laatste peilingen zou dit nu met zo'n 90% van de stemmen weer gebeuren. Voor "Arapala" geldt dus dat 90% het voor de rest verpest. Oh ja, en dan nu naar Israel!

In Israel heb je ook gematigden, die nu weer met Peres vrolijk meeregeren. Nee, het zijn dus niet steeds de radicalen geweest, maar het Israelische volk heeft beide partijen meerderde malen democratisch de kans gegeven het probleem aldaar op te lossen.
In die good old time dat ik daar werkte was de situatie politiek net zo als de laatste jaren. Maar er was wel vrede. Echt waar? Ja, echt waar! Sterker nog een Pallepaddo vertelde mij dat hij ZELFS Joodse vrienden had. Ik kon overal gaan en staan, zonder zorgen voor morgen. Me dunkt, ik maakte bijna elke dag zonder begeleiding een leuke lange wandeling in de Golan Hights langs pittoreske middeleeuwse arabische dorpjes. Heel leuk en heel gezellig nog allemaal.

Met Rabin zijn echter eens en voor altijd de ramen van onze Paljassen ingegooid, want de zeer ruimhartige (en je weet welke ik bedoel) mogelijkheden die onze Rabin boodt aan de Pallefieten, werden met afgrijzen de deur gewezen door onze grootse Nobelprijs winnaar, de gematigde Arafat! Tja, daarna is het bergafwaarst gegaan, en heeft Israel onder druk van Radicalen, maar ook gematigden en zelfs vredelievenden geen andere oplossing gezien om zichzelf koste wat kost te verdedigen van een wespenvolk dat niets anders wil dan een glaasje bloed drinken aan slacht buffet genaamd Israel! Tja en de muur is inderdaad erg succesvol gebleken en kunnen het gajes aardig onder controle houden. En een militaire interventie kan ook heel goed slagen als de Israeliers maar eens dezelfde attitude opbrengen als het arabische gepeupel.

Dan nog even een non-oplossing die je aandraagt ontkrachten: Helaas is gebleken dat een interventie van "aller landen" een surrogaat voorstel gebleken. Als je hiermee de VN bedoeld, deze judasorganisatie is allang door Arabische landen en andere Israelonvriendelijke gangsterlanden en heeft dus in ieder geval voor Israel geen enkel voordeel opgeleverd. Bovendien is Israel heel goed in staat om zijn eigen zaakjes op te lossen. De wespen zoemen hinderlijk nu en dan, maar echt gevaarlijk zijn ze niet. Verdelgingsmiddelen zat ter beschikking. Nu alleen nog eens toepassen.

Mijn beste Goofy, tot nu toe is elke vredespoging of onderhandelingspoging getorpedeerd door de extremisten van de Pallepedo's als de Hamas en de Hezbollah, waar het wespenvolk voor meer dan 90% support aan geeft. Bij voorkeur hun kinderen eerst. En nee, niet door de extremisten van Israel. Jammer, maar waar! Jouw mening sluit overigens haarfijn aan bij de Meulenbelts en Van Bommels van deze wereld. Ach ja, soort zoekt soort.

Enfin, nou geen hoogravende en pedo-intelectuele praatjes meer. Gewoon slapies doen nou! Vort!

hoteldebotel | 16-07-07 | 20:34

@King of controversy 16-07-07 @ 20:25
Blijft over.... radicale krachten aan beide zijden. Wanneer beide partijen eruit zijn, wat voor schadelijke gevolgen dat inhoudt voor de ander... dan samen elimineren. Laat die muur maar staan tussen Palo en Isra .. maak er nog een kleinere kring omheen en dump hen daar! Maar ben alleen zo bijzonder bang dat in beide kampen de radicalen de overhand hebben.

Falsema | 16-07-07 | 20:33

@ Falsema 20.22;
Ja, twee boedisten als vredesapostelen, dat werkt. Grap.
We praten over het achterlijkste van het achterlijkste gekrocht van deze wereld. Verslaafd aan geweld en geloof. Wat moet je in godsnaam met die hopelozen aanvangen?
Ik zou het niet weten.

The eimer | 16-07-07 | 20:33

@ Falsema
Iedereen in de wereld is er van overtuigd dat beide partijen het conflict kunnen oplossen, maar als er iets bewezen is de laatste 40 jaar, dan is dat toch wel dat beide partijen dat absoluut niet kunnen. Mazen en Perez aan een onderhandelingstafel lijkt mij een zeer goed plan, maar ook die twee kunnen de radicale krachten aan beide kanten niet neutraliseren.
@ the eimer 20:20
Als je God bent, ben je Allah...

King of controversy | 16-07-07 | 20:25

The eimer 16-07-07 @ 20:20
Effe tsjekken of mijn Midden Oosten-feeling nog goed is: sjeik yassin?
Doe mij maar een biertje als ik gewonnen heb!
By the way: geen bom op mijn stoel gooien!

Falsema | 16-07-07 | 20:24

The eimer 16-07-07 @ 20:14
Democratische verkiezingen bleek ook al niet de oplossing te zijn daar. Hoe kan je democratisch denken als je halve familie is uitgemoord door de andere partij. (Dan denk je in haat) Vele landen proberen ook Hamas in hun kamp te trekken. Puur voor het vernietigen in "Westers" denken. Zullen we anders een Dalia Lama daarheen sturen en aan de andere kant een nieuwe Ghandi?

Falsema | 16-07-07 | 20:22

Offtopic:
Stijlloos Superieur reincarnate!

Ontopic:
Deze mensen zijn hopeloos, niets aan te doen, niet onze schuld, bom erop en klaar.

Stijlloos_Superieur | 16-07-07 | 20:21

Leuk kind welke een verhaaltjje uit de thora zit na te spelen.?? het ontgaat mij even.

Awasawas | 16-07-07 | 20:20

@ Falsema 20.15:
Als ik een oppermachtige god was zou ik allah oogstaar bezorgen, hem een piepstem geven en hem in een rolstoel poten.
Enfin, de afloop kennen we allemaal.

The eimer | 16-07-07 | 20:20

King of controversy 16-07-07 @ 20:04
Over miljarden jaren. Ik begreep ui andere literatuur dat de wereld an al niet meer bestaat omdat deze al is gesloopt vanwege een conflict uit het Midden Oosten. Europa is zo pro Israel en Rusland zo pro Moslims. Dat gaat hem niet worden!
Als ik god was, zou ik hetzelfde willen KOC (mooie afkorting, doet me sterk denken aan mijn sport aan de waterkant!).
Maar is het niet een beetje dat "god" tegenwoordig Amerika heet en al een zijde heeft gekozen? Misschien toch een interventie macht daarheen en proberen Mazen en Perez aan en tafel te krijgen?

Falsema | 16-07-07 | 20:15

@ Falsema 19.55 :
Interventie van welke troepen uit welke landen?
Die Hesbollahellende in Libanon is tam gemaakt door Israel en wordt nu bewaakt door VN troepen. Maar niemand brandt zijn vingers aan een VNleger die tussen de palo,s en Israel gelegerd is, dat is al eerder mislukt.
In ruil voor gigantische smakken geld probereert het westen nu Habas in het westelijke kamp te trekken in een poging de levensstandaart voor de palo,s op te krikken en daarmee te voorkomen dat ze weer op Hamas stemmen.
Ik geloof er niet meer in dat dit de oplossing is.

The eimer | 16-07-07 | 20:14

@ Falsema 19:55
"Waar haal je die in godesnaam vandaan?"
Een onafhankelijke partij.
Als ik de literatuur goed begreep zal over enkele miljarden jaren mogelijk een mensachtig soort kunnen ontstaan op een maan van Jupiter. Nog even geduld dus.
In de tussentijd kan wellicht de VN iets proberen, Europa, Rusland of China zou een leidende rol kunnen gaan spelen.
Laat ik het zo zeggen, als ik een almachtige God was, dan zou ik gaan voor een sterke VN macht (denk aan een paar miljoen soldaten) die in dat gebied eerst rust en stabiliteit brengt. En ook die macht de checkpoints laten bemannen, en die macht de raketten opsporen, maar ook die macht de kolonisten laten bestraffen. Heeft als voordeel dat de haat van beide partijen niet meer op elkaar gefocust is, maar op de VN macht. Hopelijk wordt dan ook de haat van Palestijnen tegen Israelisch en andersom niet langer gevoed.
Daarna kan langzaam aan worden gewerkt aan een staat waarin elke burger gelijke rechten heeft, met een goede democratie, een gezonde economie, en een voorbeeld functie voor het hele midden-oosten.

King of controversy | 16-07-07 | 20:04

Shalome 16-07-07 @ 19:04
Dat over migreren naar de VS is van iemand anders want ik heb dat niet gezegd (ik vind het ook niet trouwens).

Bigi Bana Boy | 16-07-07 | 20:01

@The eimer 16-07-07 @ 19:49
Het alternatief heet voor hen ook SA en Jordanie. Ook al willen zij het liefst hun reet afvegen met israel. OM KOC aan te halen, daar heb je interventie van buitenaf voor nodig! Dus.... geen pro Israel en geen pro Palo's. Blijft een beetje wel mijn vraag: Waar haal je die in godesnaam vandaan?

Falsema | 16-07-07 | 19:55

@ Falsema 19.42:
Nou, dat is dan jammer. Zoalang er 260 miljoen islamieten rondom Israel die staat willen vernietigen en het zelfs lekker vinden voor dat doel te sterven heb ik ook weinig hoop.
Wel gunstig is dat Israel zijn reet afveegt aan wat een ander er allemaal van vindt ,want ze hebben geen alternatief.
En als er een alternatief opduikt zal het niet uit moslimlanden komen, dat is zeker.

The eimer | 16-07-07 | 19:49

Shalome 16-07-07 @ 19:13

Met alle respekt maar jouw probleem is dat je alleen maar de issues met moslimfanatici wilt zien. Ik sta niet eens zo ver van je vandaan wat je standpunten betreft maar dat gedrag is wat mij zo stoort aan je en waarom ik je af en toe onbezoldigd CIDI medewerkster noem. Je bent blind voor het fanatisme in je eigen kring, Niemand hier, en zeker ik niet, bagataliseert het geweld vanuit de moslimwereld. Maar ik herhaal mijn standpunt nog maar eens een keer dat ik de pleuris heb aan religie geinspireerde fanatici of die nou door God, Allah or Jaweh aangestuurd menen te worden. Natuurlijk is het joods extremistische geweld niet vergelijken wat omvang betreft met het islamitische geweld, maar het blijft extremistisch intolerant gedrag. Kon je dat nou maar eens toegeven, dan waren we al een heel eind.

Ik heb ooit een joodse dame, Leah, gekend die precies zo als jij dacht. Viel geen discussie mee te voeren zonder dat je een woede aanval over je heen kreeg en van anti-semitisme beschuldigd werd. Het is dát gedrag wat mij zo moe maakt van dat hele konflikt daar. Dat fanatisme, die haat, dat geweld, dat onbegrip en die intolerantie.

Bigi Bana Boy | 16-07-07 | 19:47

The eimer 16-07-07 @ 19:27
De dader bleek inderdaad een extreem rechtse student.
Probleem was en is nog steeds dat beide partijen Jeruzalem zien als eigen. (Dan bedoel ik de gehele stad) Maar de Islam opdoeken om vrede te bewerkstelligen gaat gewoonweg niet lukken. Met extrismistische bewegingen als Hamas helemaal niet!

Falsema | 16-07-07 | 19:42

@ hoteldebotel 19:00
Ik was dan ook zo slim om niet sticker op mijn koffer te lopen, waarop stond :"I Love IDF"
Als je me nu even verexcuseerd, er is een discussie gaande die ik wel interessant vind. Ga maar even een stukje fietsen, of haal wat koffie voor me op.
@ BBB ea
Zoals je beschreef zijn aan beide kanten van het conflict gematigden en radicalen te vinden. Het probleem wat een oplossing in de weg staat, is dat aan beide zijden de radicalen het voor het zeggen hebben. Voor de Palestijnse kant moge dat duidelijk zijn, voor de Israelische kant ga ik het nu uitleggen.
Want hoewel de grootste partijen van Israel redelijk gematigd zijn, is het onmogelijk voor die partijen om een coalitie te sluiten zonder een kleine religieus-radicale partij. Zo'n kleine partij heeft belachelijk veel invloed, en gebruikt die invloed ook om zijn radicale standpunten door te voeren. Ook aan Israelische zijde hebben radicalen nitwitten voldoende macht om een vrede te blokkeren.
Mijn inziens moet je die radicale krachten uitschakelen. Echter, die houden elkaar in een houdgreep. Door de Palestijnse aanvallen blijven de Israelische radicalen stevig in het zadel zitten, die slaan vervolgens terug, waardoor ook de Palestijnse radicalen meer draagvlak krijgen onder de bevolking.
En dan nu het belangrijkste: dit proces kan niet doorbroken worden door 1 van de partijen, of beide partijen te samen. Daar is interventie van buitenaf voor nodig. Zonder dat zullen de gematigden aan beide kanten nooit een kans krijgen. En daarmee zal de vrede nooit een kans krijgen.
Als socialist zou ik dus willen zeggen: Gematigden aller landen, verenigt U. En help uw gematigde broeders in het beloofde land.

King of controversy | 16-07-07 | 19:42

@ Falsema 19.18 ;
Als ik het fout zie dan moet Shalome me maar verbeteren, maar Rabin was akkoord met alle vredesvoorstellen, maar Arafat wilde Jeruzalem als Palestijnse hoofdstad. Dat was een crusiaal onaanvaardbare eis bij de club en daarop plofte de vredesconferentie.
Rabin is vermoord door een conservatieve jood omdat deze van mening was dat Rabin zijn land verkocht had door bezette gebieden aan de palo,s te geven.

The eimer | 16-07-07 | 19:27

Ik bedoelde overigens Netanyahu

Falsema | 16-07-07 | 19:20

The Eimer 19.11
Zijn slapte is het "Camp David" niet fataal geworden. De kogels die een Jood afvuurde op Rabin is het verhaal fataal geworden. Please... ik hoop dat ik het goed heb... maar de opvolger "Benjamin" is vervolgens het gehele verhaal fataal geworden!

Falsema | 16-07-07 | 19:18

Bigi Bana Boy 16-07-07 @ 19:09

Is dat het? Zijn wij met de moord op Pim Fortuyn dan opeens ook stevig te duchten fanatici die een bedreiging vormen voor de wereldvrede?

Shalome | 16-07-07 | 19:13

Bigi Bana Boy 19.09
Nee, Rabin heeft zichzelf niet voor zijn potje geschoten... maar een andere Jood!

Falsema | 16-07-07 | 19:12

@ Falsema 19.05:
De oplossing van het probleem is door de vingers van Clinton geslibt in Camp David. Zijn slapte is fataal geworden voor de latere geschiedenis.
De intifada die volgde op commando van Arafat loopt nog steeds door.
Een oplossing?
Hef de islam op.
Dat is hun drijfveer en niets anders.

The eimer | 16-07-07 | 19:11

Shalome 16-07-07 @ 19:06
In Israel plegen ze anders regelmatig geweldadigheden dame, of heeft Rabin zichzelf soms voor z'n potje geschoten ? Kijk, ik heb de schurft aan fanatici ... van welk type of geloof ook ... begrijp me niet verkeerd. Ik verdedig die jihadi's onder geen beding.

Bigi Bana Boy | 16-07-07 | 19:09

Bigi Bana Boy 16-07-07 @ 18:52

Waar ik aan toe wou voegen: joodse fundamentalisten zouden nooit bussen opblazen vol kinderen, de WTC-torens in New York, onschuldige mensenin Madrid of Londen of Bali of Kenia. Enzovoorts.

Shalome | 16-07-07 | 19:06

@The Eimer 18.50

"Iedere Duitser in de oorlog was ook geen jodenkiller en moordenaar"
Mee eens... maar Japan? Ik stel je voor om wat te praten met slachtoffers van hen! Wel excuses, geen excuses, wel animeer-meisjes en dan weer niet! Hou op schei uit! Ben het laatste NIET met je eens!
Nobelprijs is uitgereikt aan Arafat... en ik blijf erbij... de oplossing was bij hem, Rabin en Perez! Ook de zinloze haat gaat generaties door bij de Israelische mensen. Ook aan die zijde kennen of hebben ze altijd een broer, neef, zoon, oom of opa die tekort is gedaan door oorlogsgeweld.

Wat is volgens jou nou een goede oplossing?

Falsema | 16-07-07 | 19:05

@ Bigi Bana 18.52 ;
Je vergeet een belangrijke factor en dat is dat Israel een democratie is met een onafhankelijke rechtelijke macht. Rechters kunnen bepalen of kolonisten foute kolonisch stichten en ze laten afbreken en dat is ook gebeurd.
In ruil voor een wapenstilstand zijn er hele gebieden aan de Palo,s teruggeven. Jammergenoeg kwam daar door die 4000 raketten afvuren op Israel geen reet van terecht.
Je kan dan boekjes lezen dat die vergeldingsaanvallen zo rottig uitpakken, maar die zijn voor de krokodillentranenlovers.

The eimer | 16-07-07 | 19:04

Bigi Bana Boy 16-07-07 @ 18:52

Mee eens, dat het onoplosbaar is. Het islamitische extremisme is namelijk niet oplosbaar, want maakt al 14 eeuwen lang vast onderdeel van deze sekte uit. Wie beweert dat er oplossingen zijn door Palestijnen land te geven, welvaart, veiligheid en stabiliteit, is serieus van Lotje getikt. Al dit hebben wij in Nederland, het riantste land ter wereld, en ook hier hebben wij bloeddorstige moslimextremisten. In ALgerije hebben moslims alleenmet elkaar te maken, en ook daar slachten ze elkaar bij honderdduizend af.
.
Jij zei gisteren dat de joden het beste naar de VS konden gaan. Kan, maar het lost niets op. Zodra de joden wegzijn om tegen te knokken, zoeken ze de volgende vijand op.
Moslimextremisme in de huidige, bedreigende vorm moeten we nu gewoon even uitzitten tot de olie dus het geld op is.

Shalome | 16-07-07 | 19:04

Hoei!

Ik ga er even voor zitten.

G-unite | 16-07-07 | 19:01

King of controversy 16-07-07 @ 18:35
He Goofy, ben je echt wel eens in Palestina geweest? Zo, zo, dan heb jij dat toch even even gemeen met ons Bommeltje. Zou ons Bommeltje daarom ook zo gecharmeerd zijn van Palestijen? Het is ongeloooooofelijk: Hebben ze je echt zomaar van alles aangeboden? Tsss, het is toch niet te geloven. En ze wilden daar helemaal niets van jouw voor terug? Nou zeg, wat een prinsjes en prinsessen toch!!!

Of ben je gewoon een hypcriete aardsleugenaar!?

Ik heb Goddomme zelf een half jaar in die ellende gewerkt en gewoond, dus ik ken de gebruiken van jouw lieve prinsesjes en prinsjes, door en door! En iedereen die dit leest, geloof me: Er wordt je nog niet eens een straatsteen aangeboden, je krijgt em hoogsten naar je kop, als je weigert flauwekul spullen van ze te kopen. Ik heb verschillende malen westerse dames meegemaakt die liepen te huilen omdat ze voortdurend letterlijk geterroriseerd werden door die fijne arabische prinsjes. Ik ben zelf letterlijk opgesloten geweest in 1 of andere pauperwinkel omdat ik de de winkel wilde verlaten zonder iets te kopen. Och arme, en ze bedelden de stukken van je kleren, op vaak een niet misteverstane agressieve manier. En ik kan nog wel even doorgaan over het menslievende karakter van deze arabische Prinsjes en prinsessen. Goofy, je lult maar uit je nek! En anders heb je er vast plat voor gelegen. Ik erger mij de laatste tijd dood aan die omhooggevallen mannetjes als jouw die het zogenaamd uit levenservaring weten! BRRRRRR

hoteldebotel | 16-07-07 | 19:00

@ BB 18:52
Ben het helemaal met je eens.
@ hoteldebotel
Wil je wel geloven dat ik nu serieus zelfmoord overweeg, nu jij besloten hebt mij een goofy te noemen?

King of controversy | 16-07-07 | 18:56

Shalome 16-07-07 @ 18:30 (en anderen ..)
Mag ik je het boek "De geur van onze aarde, stemmen van Palestijnen en Israeliers" van Kenizé Mourad eens aanraden ? Serieus, het is een goed boek.
Een beschrijivng zegt : "in .. laat Kenizé hartverscheurende verhalen horen van gewone joodse en palestijnse bewoners van het beloofde land. Ze vertellen over de dagelijkse beslommeringen, de angsten, de nachtmerries en hun strijd. ... is vooral een boek over gewone mensen die proberen te overleven.

Mij heeft het een aantal dingen geleerd. Ten eerste dat het wat mij betreft een onoplosbare Gordiaanse knoop is, ten tweede dat er heel veel verschillende mensen in dat gebied wonen. Naievelingen, optimisten, negatievelingen, extremisten, fanatici, vredelievenden, verstandigen en dat aan beide kanten van het konflikt. Dichter bij een oplossing brengt het boek je niet maar het geeft een hoop inzicht in hoe er gedacht wordt in de verschillende kringen. Moedeloos werd ik er wel van eerlijk gezegd.

Het hele konflikt wordt mij een beetje te vaak in een zwart/wit, wij/zij context gezien, en zo is de realiteit natuurlijk nooit. Naast de overbekende Hamas imbecielen moet je toch ook de net zo bezeten Joodse kolonisten zien. Voor mij staan die niet model voor de gemiddelde Israeli, net zo min als Hamas voor alle Palestijnen staat.

Bigi Bana Boy | 16-07-07 | 18:52

The Eimer 18:35
Allereerst, ik vind het heerlijk om je teksten te lezen... meen ik echt! Maar ook de Joden (bedoel het goed) indoctrineren hun jeugd! Ook zij laten via de media 1 zaak zien! Enne... eeuwige vrede had je gekregen als Rabin zijn werk had kunnen afmaken. Daar geloof ik in!

Falsema | 16-07-07 | 18:51

@ Falsema 18.39 :
Iedere Duitser in de oorlog was ook geen jodenkiller en moordenaar en in de geschiedenis zijn veel naties in de fout gegaan maar trokken dit recht door positief de draad op te pakken. Duitsland en Japan zijn daar treffende voorbeelden van. Maar je moet toegeven dat de hopeloze zelfvernietiging bij die palo,s regelrecht ontmoedigend is om aan te zien.
En ik geloof best dat dat er onder die verdwaasden enkelen zijn die het zat zijn om die eeuwige zinloze haat van generatie op generatie door tegeven, maar zolang hun misdadige en corrupte leiders vredesNobelprijzen krijgen en gekoesterd worden als voorvechters van de vrede blijft het fout gaan.


. ,

The eimer | 16-07-07 | 18:50

King of controversy 16-07-07 @ 18:00
Ach ja, King, je bent zo heerlijk relativerend dat het gewoon een beetje sneu is. relativeer maar tot je een ons weegt, maar zo lus ik er ook wel een paar. Het is kort maar krachtig misdadig om kinderen een fantasiewereld voor te stellen waarin zelfmoord om de vijand te vermoorden het hoogst haalbare is. Jouw Donald Duck vergelijking is gewoon een lachertje en goedpratertje.

En krijg je nu echet een hoogdravend vies mondje wanneer een heeeele bevolkingsgroep, oh neee, ik bedoel een heeeeeele cultuur als ziek wordt bestempeld. Och manneke, wat een zichzelf verheffend lispelend ventje ben je toch. King of Loosers I gues. Oh sorry wat ontzettend denigrerend van mij. Ik noem jouw voortaan Goofy!

hoteldebotel | 16-07-07 | 18:46

Professioneel gemaakt hoor. George Lucas kan hier nog wat van leren, niet van echt te onderscheiden de killahbee

StrumaHond | 16-07-07 | 18:46

King of controversy 16-07-07 @ 18:28

Het lijkt erop dat er twee verschillende discussies gevoerd worden;
- Ene gaat over het discrimineren van 'n volk;
- andere over het inhoudelijke waar 'n religie voor staat.

Eerste uiteraard niet doen, ies nie ok, moeje niet doen.
Tweede ligt aan de inhoud, het westen vindt het over 't algemeen niet heel erg wenselijk als er op papier al duidelijk gemaakt wordt dat geweld best 'n optie mag zijn tegen ongelovigen.
Daarnaast is het stelselmatig opteren voor fysiek geweld, chantage en terrorisme ook iets waar zelfs onze knuffel en theedrinkende vrinden in Den Haag niet achter kunnen staan.

De media maakt het eerste geval hun paradepaartje; dat scoort makkelijker,
'Men' in (autochtoon).nl heeft 't vooral over het tweede geval.

Drs. Facts n Figures | 16-07-07 | 18:42

The Eimer 18:25
Kan jullie beiden overigens goed volgen hoor. Ik ben het geheel met je eens dat je met werklust en een goed stel hersens meer bereikt dan met afwachten op een "open" geldkraan die nergens toe leidt. Voor mijn werk ben ik een aantal keer in de Palestijnse gebieden geweest en er zijn daar echt mensen die het beste met hun "toekomstig" land voorhebben, zonder geweld en bereid tot normale discussie. (Ik kwam er overigens niet om geld te verdienen!) Het is alleen zo bijzonder jammer als haatzaaiende personen de (overmacht) krijgen. Ik ben natuurlijk ook niet gek; dat hebben zij gekregen d.m.v. "democratische verkiezingen".

Maar geloof me; zij zijn niet allemaal zo! Echt niet..... maare... daar geldt hetzelfde als hier: Ïf you can't beat them, join them".

Maar die bij en muis gaan veels te ver! (En nog een beetje meer overigens!)
En als iemand de oplossing weet voor dat kruidvat.... het staat hem vrij!

Falsema | 16-07-07 | 18:39

LOL @ the eimer 18:35
"israelisch doen dat niet"

King of controversy | 16-07-07 | 18:37

@ King of... 18.28 ;
Het is een kunstmatig in stand gehouden conflict en wel door de totale moslimwereld. Als die Palestijnen geen 4000 raketten haden afgevuurd gedurende de laatste wapnstilstandsperiode, dan was er eeuwige vrede geweest. Dat palo,s hun kinderen indoctrineren ligt in hun lijn, israelisch doen dat niet, anders waren de israelische arabieren allang uitgemoord.

The eimer | 16-07-07 | 18:35

@ Shalome 18:30
Ja, ik kan me herinneren eens in Palestina geweest te zijn. Het was gewoon verstikkend, alles wat je uit gastvrijheid aangeboden kreeg. Eten, kadootjes, souvenirs, en ze weigerden iets van mij aan te nemen.
Oftewel, je lult uit je nek.

King of controversy | 16-07-07 | 18:35


Zucht...... Gaat nou es doohood....

En ps, wanneer gaat 'r nou es iemand op 't briljante idee komen om in de leer te gaan als imam en dan complete klets te verkopen daar in die efteling wannabee gebouwtjes?

Dat allah wellicht nog 'n broer had; Bassie ofzeau, dat mohammed geboren zou zijn als mohadette, dat leeuwen vroeger eigenlijk geiten waren maar om dat zooitje terug te pakken gewoon maar effe snel door-evolueerde.

** Educate the ignorent: Less idiocracy by more intelligence! **

Drs. Facts n Figures | 16-07-07 | 18:30

King of controversy 16-07-07 @ 18:00

Oh, dus jij wou die manier van opvoeden niet ziek noemen? Het is een en al harteloosheid in islamitische contreien, ongelijkheid, haat, nijd, gif, hebberigheid, agressie, en ze gunnen mekaar geen kwartje. Ook als ze in het westen wonen. Dat soort omvangrijke wantoestanden krijg je echt niet als je je kinderen opvoedt tot fatsoenlijke, sociale mensen die tolerant zijn en van kindsbeen af aan gewend om te delen. Als je Duits wil praten, mag je dat met de islamitische Hitlerjugend doen.

Shalome | 16-07-07 | 18:30

Krijgt u daar nu ook zo'n knus gevoel bij? Lekker met de familie rond de t.v., een glaasje ranja erbij voor de kiddo's en lachen, gieren, brullen met een knipoogje naar het educatieve suikergoed. Het doet mij denken aan " toen geluk nog heel gewoon was". Zouden de Bommeltjes, Groentemannetjes, Meulenbelletjes, Vogelaarsjes, etc... dit nou bedoelen, wanneer ze smakkend spreken over de zegeningen van de islam voor onze betreurenswaardig cultuurtje?

hoteldebotel | 16-07-07 | 18:28

@ the eimer
Je veronderstelt dat een cultuur een biologisch iets is, wat leeft, gezond is, en soms ziek? Lijkt me niet een correcte weergave van de werkelijkheid.
De Duitsers kwamen er ronduit voor uit dat ze goed bezig waren met die Holocaust. Vonden ook dat hun cultuur ziek was geworden door de Joden, en dat ze hun cultuur moesten genezen, door de joden te verwijderen.
@ Falsema 18:14
Doden, nee. Maar Donald en Guus Geluk doen elkaar wel extreem veel pijn, genoeg om een normaal mens dood aan te laten gaan.
Maar waar het om gaat is dat overal kinderen geindoctrineerd worden met de ideale normen van een samenleving. (en niet alleen kinderen trouwens).
Het is diep treurig dat zowel de Palestijnse kinderen als de Israelische kinderen opgroeien met zoveel haat om zich heen, waar de dood zo prominent meespeelt. Deze tekenfilm is een uitvloeisel van dat eeuwige conflict.

King of controversy | 16-07-07 | 18:28

@Falsema 18.14 :
Ik kan hem totaal niet volgen.
Hij spreekt trouwens ichzelf tegen in zijn kwooot.
Je kan alleen wat bereiken als je je energie met hersens en doorzettingsvermogen inzet. Dat heeft geen moer met kapitalisme te maken, maar met gezonde ositieve ambitie en wilskracht.
In tegenstelling tot het palovolk die met ruime geldmiddelen uit EU en andere potten de negatieve energie aanwend om haat en geweld en zinloze hersenspoelingen aan hun jeugd te spenderen.
Hun morele verdorvenheid is gebaseerd op een nog verderferlijker godsdienstleer die hun negatieve energie nog verder versterkt.
Voorzover iemand nog een positieve draai aan dit verhaal kan maken, het staat hem vrij.

The eimer | 16-07-07 | 18:25

Ach ja, indoctrinatie op die leeftijd is natuurlijk heel succesvol, gezien het aantal gelovigen op deze aardkloot. En het is natuurlijk ook veel goedkoper dan (om hetzelfde resultaat te behalen op latere leeftijd) een dienstplicht van 3 jaar (Israel, excl. refresh).

LuftBalloon | 16-07-07 | 18:15

K.O.C. 18.00
Ik kan je wel volgen.... maar heb eigenlijk Donald Duck nooit Arafat zien vermoorden. Zowel in dat wekelijkse blaadje als op TV niet. En om helemaal duidelijk te zijn; Ook Mickey gooit GEEN molotov bij de plaatselijke shoarmaboer van Duckstad binnen!
(Niet dat ik dat zou willen, maar je vergelijking gaat me net iets te ver)

Falsema | 16-07-07 | 18:14

@ King of... :
Leg mij svp eens uit waarom die palo,s geen zieke cultuur en godsdienst hebben?
Enne, de Duitsers kwamen er wel voor uit fout bezig geweest te zijn.
Zal je dat ooit van moslims cq palo,s horen, denk je ?

The eimer | 16-07-07 | 18:07

@ Moi2 17:38
"achterlijke cultuur"
Pim Fortuyn is dood. Life with it.
@ Moi 17:43
Je weet dat 1/3 van de scholen in Israel zeer religieus zijn. En alleen maar onderwijst in het oude testament. 1/3 derde van de Israelische samenleving hangt nu dus nog in de pre-historie. Dan doen die Palestijnen het toch aanmerkelijk beter.
@ Shalome 17:48
Altijd en overal sluiten kinderprogramma's aan bij de belevingswereld.
Hier heb je de Donald Duck, die keurig uitlegt hoe het kapitalisme werkt, en dat heksen en boeven fout zijn. Dat je alleen succes kunt hebben met hard werken, doorzettingsvermogen en een portie hersenen.
Verder krijg ik een allerranzigste smaak in m'n bek als ik lees dat jij een complete bevolkingsgroep, nee, een complete cultuur als ziek bestempeld. Soll ich veilleicht Deutshc mit ihm reden?

King of controversy | 16-07-07 | 18:00

@Rach 17:26

Rach, veklaar je eens nader... ben effe het draadje kwijt!

Falsema | 16-07-07 | 17:59

En toch blijf ik het een saai conflict vinden... Wordt het daar niet eens tijd voor 'the big one'? Dat getrut met die rondvliegende lichaamsdelen kennen we nou wel...

Hans van Diemen | 16-07-07 | 17:59

@Rach 17:26

"jullie" hebben "ons" gecreëerd, dat lees ik in jouw schrijven. Wie is "jullie".? Wie is "ons".? Sta mij toe om bevooroordeeld te reaguren, laat mij er van uitgaan dat je, zoals velen jochies met een Marokkaanse achtergrond, het gangstah-dom aanhangt, lekker streetwise, lekker stoer. Dan hebben "jullie" Amerikanen "ons" naar het Amerikaanse evenbeeld gecreëerd. En als "ons" onze scheppers, de Amerikanen, haten, dan haten wij onszelf. Vandaar dat suïcidaal gedrag. Slim hè, die Amerikanen.

Zo, genoeg gereaguurd, vandaag.

Hannalore | 16-07-07 | 17:53

King of controversy 16-07-07 @ 17:20

Denk je nou heus dat die geestelijk gestoorde moslims bedenken hoe de belevingswereld van kinderen moet zijn?
Arabische en berberse moslims voeden hun kinderen volstrekt ziek op, maar de Palestijnen slaan alles.

Shalome | 16-07-07 | 17:48

King of controversy 16-07-07 @ 17:20
Ik geloof niet dat in Israël kinderen via de staatstelevisie worden gehersenspoeld om zichzelf op te blazen.
-
In tegenstelling tot de palestijnse is de Israëlische samenleving niet in de middeleeuwen blijven steken.
En in een moderne samenleving is het niet gebruikelijk om je kinderen te hersenspoelen zichzelf op te blazen.

Moi2 | 16-07-07 | 17:43

Rach 16-07-07 @ 17:26
Volgens mij hebben we geen achterlijke cultuur in het middenoosten gesticht.
Hebben ze helemaal zelf bedacht... of eigenlijk sinds de laatste 1400 jaar in blijven steken.

Moi2 | 16-07-07 | 17:38

Er was een land ik weet niet waar. Daar leefde eens een kleine bij. En die beleefde, het klinkt raar.... Een avontuur voor jou en mij

Dat kleine bijtje had een naam en heette Killerbij. K.I.L.L.E.RB.I.J. kleine bijtje kILLERBIJ Kijk en luister allemaal Altijd weer een nieuw verhaal

Dus ga maar zitten want hier heb je bijtje Killerbij. Dat lieve kleine, slimme bijtje Killerbij, Killerbij dolle dwaze Killerbij

Killer, bij, bij, bij, bij, bij, Maak de wereld en Israel maar kapot.... dat maakt de Hamas zo bijzonder blij!

Even uit eigen boek:

Mijn naaaaaaaaaam is Nahoul en na 3 raketten houdt Perez vanzeeeeeeeelf zijn smoel. Mijn neefje Farfour was een kleine muizenhoeeeeeeer. Nu is hij martelaaaaaar en ik maak geen verkensvlees klaaaaaaaaaar! Ik heb een AK47 en doe een beetje star...... kinderen welterusten en Halal Hakbar!

Falsema | 16-07-07 | 17:33

Rach 16-07-07 @ 17:26
Verklaar, waarom dit mijn schuld zou moeten zijn.

Zo jammer! | 16-07-07 | 17:32

Leuk he?!...... dit is wat jullie allemaal zelf hebben gecreerd!

Rach | 16-07-07 | 17:26

Jaja, Oh Mickey Mickey you're so fine.....

eugenemirman.com

Hammar | 16-07-07 | 17:25

Kinderprogramma's moeten aansluiten bij de belevingswereld van kinderen. Ze moeten een zekere verklarende kracht hebben voor de alledaagse dingen in het leven. Het is toch treurig om te zien dat de dood al op zo'n vroege leeftijd onderdeel uit moet maken van een kinderleven.
En niet alleen aan Palestijnse kant, maar ook aan Israelische zijde gebeurt dit. Het is volledig uit de klauw gelopen.

In 1948 liep het onder het Britse mandaat ook volledig uit de klauw, en droegen de Britten het gebied over aan de VN. Wellicht is dat nu ook de enige juiste oplossing.

King of controversy | 16-07-07 | 17:20

met een "B" van bagger... Beelen

Peking Eend | 16-07-07 | 17:14

Ik vind eigenlijk dat nieuwe programma van Debiel Geelen erger.

Peking Eend | 16-07-07 | 17:13

@genuanceerdgeluid 17:00

Twijfelen is nooit slecht... Maar wat is de reden tot twijfel.? Zodra iets ook maar enigzins ruikt naar 'de Protocollen van de wijzen van Sion', dan slaat bij mij de twijfel toe. Complottheorieën zijn best wel lachen, en op het internet staan geinige ideeën, maar zijn ze ook per definitie waar.?
Nee, een handjevol joden en bankiers die de wereld zouden regeren, gaat er bij mij niet in. Daarvoor zijn de argumenten te mager. En oudbakken, ook dat nog.

Misschien dan toch maar de onwetendheid tot absolutisme verheffen..? Wie niets weet, en niets vindt, heeft nooit gelijk, maar ook nooit ongelijk. Onverschilligheid troef.

Hannalore | 16-07-07 | 17:12

@hannelore

als je niet rechtsaf slaat, ga je dan linksaf? Of kun je ook rechtdoor? stoppen? twijfelen?

genuanceerdgeluid | 16-07-07 | 17:00

Ook dat gelul over de Al Aqsa moskee. Daar heeft de Joodse Tempel gestaan, de klaagmuur is wat resteert van de Tweede Tempel. Het is een Joodse plek die pas door dat moslim-gajes in de 7de eeuw is veroverd. Hoor je nooit iemand over bij de NOS. Net doen alsof de Islam er recht op heeft...
Maar ja, de Holocaust mag ook niet meer onderwezen worden in A´dam vanwege dat islamitische tuig.

Wellus | 16-07-07 | 16:56

Mo4ever 16-07-07 @ 15:54
Bijen zijn een vredelievend insectenvolk, het zijn geen wespen of insecten die afstammen van de mieren. Bijen maken honing, en da's lekker. Als de bijen er niet meer zijn sterft het grootste gedeelte van de natuur op de wereld uit, en waarschijnlijk ook de mens. Je bent ziek en Marokaan.

Zo jammer! | 16-07-07 | 16:52

Ik vind trouwens de mocro's in de grote steden wel iets weghebben van bijen. .. eh.. niet bijen eigenlijk. Bijen zijn ijverig en sociaal. Mocro's absoluut niet. Ze lijken meer op akelige strontvliegen of op hardnekkige vlooien die hun gastheer uiteindelijk naar een effectief gif doet grijpen.

DJTriest | 16-07-07 | 16:52

@genuanceerdgeluid 16:39

Kijk, als je het niet weet, dan weet je het niet. Toch.? De vraag is dan waarom je denkt 'het niet te weten', misschien paranoia..?, door al die propaganda.. En als het Israëlische propaganda is, waarom dan geen ontkenning van Palestijnse zijde.? Of is heel Palestina een Israëlische leugen..? Dat zou mooi zijn.

Hannalore | 16-07-07 | 16:46

Mo4ever 16-07-07 @ 15:54

Het is niet echt. Het is helemaal geen echte Bij. Sorry.
Bijen kunnen niet praten en het kan Bijen helemaal niet schelen dat Al-Aqsa in de handen van impure people is. Bijen weten helemaal niet wat Al-Aqsa is.

Bigi Bana Boy | 16-07-07 | 16:41

@hannelore
what you see is what you get.
Ik voor mij, kom er nooit achter of deze TV uitzending nu officieel door Hamas gebracht wordt of door anderen die Hamas willen bestrijden. Zo ook met Fatah en Afghanistan en het CDA en de grondwet.
Voorlopig ga ik er van uit dat er in Gaza gezag en orde heerst en dat was wel nodig, na alle ellende van gewapende milities.
Verder ben ik ook blij met de vrijlating van Johnston. Nou Shalit nog. En dan gewoon weer praten met alle partijen.

genuanceerdgeluid | 16-07-07 | 16:39

@ James Ulrich 16.30 :
Jorens Ivens en Riefenstalh kunnen( konden) daar een puntje aan zuigen.
Ik heb zelfs vernomen dat er bomgordeltjes voor die bijen worden ontworpen.
Neee, natuurlijk niet door die palo,s, daar zijn ze stom voor, maar de SP heeft een speciaal fondsje achter de hand om dit te financieren en te ontwikkelen. Enfin, Harry staat er helemaal achter natuurlijk.
De Israelischs denken nu door die muur te overkoepelen van die moordbijen af te komen. Lijkt me een goed plan.

The eimer | 16-07-07 | 16:38

is er iemand die de taal spreekt en kan vertellen of de ondertitels kloppen of heeft eenof andere joodse spindoctor dit gefabriceerd?

DJmarco | 16-07-07 | 16:38

Mo4ever 16-07-07 @ 16:25
Volgens mij is het van oorsprong het Eurovisie songfestival. En een visie hebben we. Daarom mogen we meedoen. Al is die visie niet positief.

DJTriest | 16-07-07 | 16:37

@genuanceerdgeluid 16:29

.... is Hamas nu ineens een Israëlische organisatie..? Bedoel je dat soms..?

Hannalore | 16-07-07 | 16:32

"Het beste filmmateriaal dat ik sinds Triumph des Willens heb gezien", aldus een zeer enthousiast reagerende Harry van Bommel.

James Ulrich | 16-07-07 | 16:30

@Hannelore
Dus ...

genuanceerdgeluid | 16-07-07 | 16:29

@genuanceerdgeluid 16:25

Weet je wat het is, het 'Wij maken wel uit wat goed voor je is' blijft populair, luister maar naar de achterban van het C.D.A. en de S.P.

Hannalore | 16-07-07 | 16:27

Van Bommel heeft stiekum bij Hamas laatst de filmrechten van die killerbijmovie gekocht en doorverkocht aan de NPS.
Iedereen bij de VVD en het CDA waren daar zo pissig over dat ze Harry nooit meer mee willen nemen op hun uitstapjes,

The eimer | 16-07-07 | 16:25

@Mo4ever 16:22

Eh, ooit eens in de atlas gekeken..? En bovendien, wanen zijn goed voor de gezondheid, zo geloof ik in God, ook zo'n waanbeeld, wordt er vrolijk van, van dat uitzicht, op het eeuwige leven.

Hannalore | 16-07-07 | 16:25

@Hannelore

natuurlijk is het ene israelische infiltrant. hamas is immers een terreur organisatie. Daar mogen we niets van weten. Probeer maar eens wat te vinden over het charter ofzo.
Alles wat je wel vindt, vinden onze vrienden goed. een echte big brother staat.
Wij maken wel uit wat goed voor je is, geen stijler.

genuanceerdgeluid | 16-07-07 | 16:25

Hannalore 16-07-07 @ 16:17

Het woord zegt het al ''EUROvisie'' songfestival, waarom wanen jullie eigen europeanen, wie heeft jullie daartoe uitgenodigd en waarom? ik eis kamervragen!

Mo4ever | 16-07-07 | 16:25

Hannalore 16-07-07 @ 16:17

Het woord zegt het al ''EUROvisie'' songfestival, waarom wanen jullie eigen europeanen, wie heeft jullie daartoe uitgenodigd en waarom? ik eis kamervragen!

Mo4ever | 16-07-07 | 16:22

@ Wellus 16-07-07 @ 14:38

Hitler en Himmler waren juist bewonderaars van de islam, die zij om de gewelddadigheid prezen (zou volgens Hitler en Himmler een ideale religie voor strijders zijn).

James Ulrich | 16-07-07 | 16:21

Maar alle gekheid op een stokje... Toch wel heel erg triest om zo'n klein nuttig insekt misbruikt te zien worden door levensgevaarlijke Godsdienstwaanzinnigen. Niets maar dan ook helemaal niets rechtvaardigt het misbruik van bijen. Misdadige lafaards zijn het.

Kleines Arschloch | 16-07-07 | 16:19

Oeps, geen Dijkshoorn, excuussss.

Hannalore | 16-07-07 | 16:19

- edit: en nou optiefen met die tekstliederen, anders BAN! -

Hannalore | 16-07-07 | 16:17

Maar alle gekheid op een stokje... Toch wel heel erg triest om zo'n klein onschuldig meisje misbruikt te zien worden door levensgevaarlijke Godsdienstwaanzinnigen. Niets maar dan ook helemaal niets rechtvaardigt het misbruik van kleine kinderen. Misdadige lafaards zijn het.

DJTriest | 16-07-07 | 16:15

@Teen 16-07-07 @ 16:06
Ja man... we horen je... diep!
@doomwalker 16-07-07 @ 16:04
Onnozelaar met je sinterklaasrijmpje

sjaakdeslinksesul | 16-07-07 | 16:13

If it bleeds you can kill it (Predator).

Mokum Kosher | 16-07-07 | 16:08

- edit: LOL, maar voor u geldt hetzelfde -

Teen | 16-07-07 | 16:06

-edit: lyrics opdreunen doe je maar in Dijkshoorn topics -

doomwalker | 16-07-07 | 16:04

@Mo4ever 16-07-07 @ 15:54
Moslims zijn een mislukt experiment?

sjaakdeslinksesul | 16-07-07 | 16:03

Mo4ever 16-07-07 @ 15:54

Ik begin nu toch wel met enig wantrouwen de bijen in mijn tuin te bekijken.. Tijd om mijn speciale tennisracket op batterijen eens te voorschijn te halen.

DJTriest | 16-07-07 | 16:02

POEF! grote paddenstoel....... doe eens wat nuttigs met die belastingcentjes.

doomwalker | 16-07-07 | 16:00

Nog geen wesp of bij gezien dit jaar, zeker uitgestorven. Mis wel de honing.

Hannalore | 16-07-07 | 15:59

He tmoet = Het moet

of

Hé, 't moet

Teen | 16-07-07 | 15:57

@Mo4ever: Je weet toch wel dat de meeste bijen slechts als werkers geboren worden om de Koningin (Israel) te voeden. Waarna ze keurig sterven na een nuttig en kort bestaan. Mooie beestjes die bijen.

Mokum Kosher | 16-07-07 | 15:57

He tmoet wel erg warm zijn want ik moet lachen om een Marokkaan.
[email protected] 16-07-07 @ 15:54

Teen | 16-07-07 | 15:56

Kunnen wij onze kruisridders Floris en Sindala niet op dat haatdragende bijenvolk afsturen??

DJTriest | 16-07-07 | 15:54

-edit: dag trol -

Mo4ever | 16-07-07 | 15:54

ODF 16-07-07 @ 14:34

ROFL... hahahahahahaha

DJTriest | 16-07-07 | 15:51

Straks een pratende geit, dat wordt pas echt lachûh.

Hannalore | 16-07-07 | 15:51

Vroeger had je alleen Oosteuropese tekenfilms en Candy, logisch dat je als jongetje buiten ging spelen. En na het zien van deze hoogdravende kinderTV snap ik opeens waarom de jongetjes in Gaza altijd met stenen gooien.
En verder [email protected] 16-07-07 @ 14:48

sjaakdeslinksesul | 16-07-07 | 15:44

Nu, daar kan ons jeugdjournaal nog een puntje aan zuigen, al zijn ze wel redelijk goed opweg.

Zo jammer! | 16-07-07 | 15:41

-weggejorist-

blikjegrolsch | 16-07-07 | 15:39

Beetje amateurstyl dat programma, je zag gewoon dat die bij aan een touwtje zat. Wtf !

Mossad.il | 16-07-07 | 15:35

het moet echt niet gekker worden, die homo stem maakt het af.

hoe.is.het? | 16-07-07 | 15:34

@Rabarbeke
Niet verder vertellen hoor, maar drie jaar geledens hadden Hamas-afgevaardigden, zonder dat hun superieuren er weet van hadden, een ontmoeting met Big Willem en anderen.

Horror Skopie | 16-07-07 | 15:34

Dus, als ik een muis naar de andere wereld help, bereikt deze het martelaarschap. Marianne Thieme ontmoet Ahmad Yassin. Shit hé, dat milieu vertrouw ik ook al niet meer. Wat een beestenboel.
En ze fokken als konijnen, aldaar in Gaza, net een legbatterij. Stop de bio-moslim-industrie, NU.!

Hannalore | 16-07-07 | 15:29

Ach, we kunnen er lang en breed over lullen maar het blijven achterlijke mongolen. Over een paar jaar kunnen die kindertjes zich lekker laten opblazen in de naam van die pedo. Mooi geloof toch he, die islam.

Zuipkeet | 16-07-07 | 15:28

@Indiana 16-07-07 @ 14:39

Nee, dat is geen reëel toekomstbeeld van Vogelaar. Vinden althans de moslimfundi's, die willen niet dat hun cultuur in één adem wordt genoemd met de joods-christelijke.

zum kotzen | 16-07-07 | 15:28

@ Rabarberke
Een staat als Israel zou in Nederland Paapse kenmerken hebben.
@ Fleisch
M'n computer scherm wordt opeens knalroze. Nieuw progje geinstalleerd?

genuanceerdgeluid | 16-07-07 | 15:26

*kijkt wel link uit om te kijken, plaatjes zijn immers haraam, bewegende plaatjes zijn helemaal verschrikkelijk, waarom willen die al aqsa figuren masaal naar gehennem?*

*met stenen naar teevee gooit sterref sjaitaan, sterreft af*

goed hè el Avog el Aar?

faDtwa : wolla wie teevee kijkt gaat naar de hel.

hallevvezool | 16-07-07 | 15:17

Een partij als Hamas zou in Nederland een criminele organisatie zijn. Hier achtervolgen we n.b. zelfs de Hell's Angels. Wat zouden we dan met Hamas moeten doen?

Maar nee, met zo'n criminele organisatie gaan onze volskvertegenwoordigers thee drinken. Schande!

Rabarberke | 16-07-07 | 15:15

@ODF @ 14:34
Verdomd, je hebt gelijk

Tobi | 16-07-07 | 15:12

En daarna worden ze uitgezaait in Amsterdam-west.....

Jan Gordelroos | 16-07-07 | 15:07

@Bigi Bana Boy 16-07-07 @ 15:01
nee dat kan helemaal niet!!
.
.
.
.
.dat zijn papegaaien!

overVecht | 16-07-07 | 15:05

@big bana boy
dat praten geloof ik nog wel, maar lezen??

ed.. | 16-07-07 | 15:03

@Bigi Bana Boy .. en het ergste is nog dat ze aan het eind nog effe verteld wordt dat ze hun snaffeltjes toe moeten doen ! das toch vrijheid van meningsuiting ! gvd geert doe is wat aan ..

Draaitafel Demagoog | 16-07-07 | 15:01

Kleines Arschloch 16-07-07 @ 14:58

Als we heel eerlijk zijn moeten we toegeven dat wij Nederlanders er ook wat van konden. EEN PRATENDE UIL DIE DE KRANT VOORLEEST !!! Moewahahahahahaha .... dat kan toch helemaal niet !!!!



Toch ?

Bigi Bana Boy | 16-07-07 | 15:01

@OoO 16-07-07 @ 15:00
ja al negen jaar! jammer he!?

overVecht | 16-07-07 | 15:01

Is dat meisje een kleindochter van Vogelaar?

pfffpfff | 16-07-07 | 15:01

Gelukkig hangt het een en ander al aan een touwtje te bungelen. Maar dat meiske, is die al 9 jaar?

OoO | 16-07-07 | 15:00

In feite wordt er weer haat gezaaid jegens bijen.

Kleines Arschloch | 16-07-07 | 15:00

non-geweld tekenfilms? en tom en jerry dan? roadrunnerT? 't zal verboden moeten worden...

ed.. | 16-07-07 | 14:59

Draaitafel Demagoog 16-07-07 @ 14:56

Natuurlijk is het in het Fins, daar wonen immers de moslimsbroeders !

Maar even zonder gein, ik was echt een beetje geschrokken van die Fabeltjeskrant. Regelrechte indoctrinatie.

Bigi Bana Boy | 16-07-07 | 14:58

@Bigi Bana Boy
Ja, eerst al net doen alsof muizen kunnen praten en nu zijn de bijen weer aan de beurt. Waar gaat het heen met de wereld? Om moedeloos van te worden.

Kleines Arschloch | 16-07-07 | 14:58

ik keek vroeger altijd naar Snoot the seal and Crocker the crocodile, die waren ook niet zeau braaf.

ganzo | 16-07-07 | 14:58

Ach, daar leren de kinderen tenminste meteen al dat de wereld niet zoet en zachtaardig is. Hier word je als kind nog jaren aan het lijntje gehouden met vriendelijke non-geweld tekenfilms.

cockhuyt | 16-07-07 | 14:56

Kleines Arschloch 16-07-07 @ 14:52

Dat vind ik ook het kwalijke aan die Nahoul, dat kleine kindjes in Palestina gaan geloven dat bijen echt kunnen praten, terwijl dat niet zo is.

Bigi Bana Boy | 16-07-07 | 14:54

Aan kleuters geen gebrek in ieder geval in het Midden Oosten.

puddingbrood | 16-07-07 | 14:53

Wat een ontzettend lief meisje.

dam-dame | 16-07-07 | 14:52

@Bigi Bana Boy 14:29
Thanks man, ik was er bijna ingestonken. We worden weer eens flink voor de gek gehouden door die lui.

Kleines Arschloch | 16-07-07 | 14:52

[email protected] Ben het niet met je eens. Laat ze maar lekker op bezoek gaan dan weten we tenminste wie deze kamerleden/kamaraden zijn.

Contra | 16-07-07 | 14:50

proFeet mohammed, dercks.. een profeet!

ed.. | 16-07-07 | 14:49

@derkcs,
Dat is een naam die ik altijd meteen wegklick als iemand die Mohammed heet zich aanmeldt bij mijn Sugababes-,Hyves-,Hi5-,Sweetbabes-profiel!

fuckje | 16-07-07 | 14:49

@derkcs 16-07-07 @ 14:47
hij is iets met een kruis waar die voor al onze zonden aan gestorven is om drie dagen later weer springlevend te kunnen rondhuppelen ofzeau.

overVecht | 16-07-07 | 14:49

Je moet toch werkelijk geen enkel werkende hersencel hebben om met dit soor low life te gaan praten.

derkcs | 16-07-07 | 14:48

Naja, in ieder geval objectiever en minder bezijdens de waarheid dan het Jeugdjournaal.

ILT | 16-07-07 | 14:48

Who the fuck is die proleet Mohammed eigenlijk?

derkcs | 16-07-07 | 14:47

bijen kunnen toch helemaal niet praten?? hoax!

overVecht | 16-07-07 | 14:46

krommeteen 16-07-07 @ 14:21
Maja was een honingbij.

BP Richfield | 16-07-07 | 14:43

Dus? Hier worden kinderen niet geindoctrineerd? Sorry, maar dit is echt geen nieuws, dat is orde van de dag over de gehele aardkloot. Kinderen wordt niet geleerd wat ze moeten denken, maar hoe ze moeten denken. Next!

Eagle_Eye | 16-07-07 | 14:43

Islam ies vrede, tog Ella ????

capo | 16-07-07 | 14:43

En wat doen onze volksvertegenwoordigers bij Hamas? Hoezo kan Balkenende ze dat niet verbieden? Wat kamerleden in Nederland doen is hun zaak, maar je gaat niet op eigen houtje op werkbezoek bij een terroristische organisatie in het buitenland - daarbij het beleid van buza aan je laars lappend.

Laat die lieden hun kamerzetel maar snel inleveren.

Rabarberke | 16-07-07 | 14:42

Nederland gaat islamiseren

AMSTERDAM - Minister Ella Vogelaar voorspelt dat de islam een deel wordt van onze cultuur. Zij wil een einde maken aan de ’angst voor de islam’, en zij wil moslims ’helpen zich thuis te voelen’. De redactie van De Telegraaf wil graag weten wat u hiervan vindt. Denkt u dat de minister met haar uitspraken een reeel toekomstbeeld schept?

Indiana | 16-07-07 | 14:39

ik had van bommel als gast spreker verwacht!

mischien ideetje harry voor de volgende " studie " reis?

latinha | 16-07-07 | 14:39

Je zou bijna een linkse samenzwering tegen de staat der Nederlanden vermoeden. Ik vond zo'n uitlating van Ella Vogelaar een vorm van cultureel verraad.

De islam moet als de sodemieter gemordeniseerd zijn en haar volgelingen leren dat zij de wetten van het land waarin ze wonen hoger dienen te achten dan die eeuwenoude onzin die in de Koran staat en anders pakken ze hun biezen maar.

Rabarberke | 16-07-07 | 14:39

De complete Islam is verrot. Laatst las ik in de krant dat uit enquetes was gebleken dat tussen de 30% en 50% van de Islamieten in Europa zelfmoordaanslagen op burgers geoorloofd vonden. De getallen verschilden per land maar matig.
Het is gewoon puur nazisme. Zelfs Hitler zou zich geschaamd hebben voor zoveel Joden cq Christenhaat. Wat mij betreft trappen we die hele Islam Europa uit, voordat het te laat is.

Wellus | 16-07-07 | 14:38

Mmmm. Zelfs voor Harry wordt geen uitzondering gemaakt.

Contra | 16-07-07 | 14:38

LOL @ ODF 16-07-07 @ 14:34

Bigi Bana Boy | 16-07-07 | 14:37

Dit is het goede voorbeeld mensen!! Gewoon bij dreiging van terrorisme de verdachte al ophangen.

ZeuZ FL | 16-07-07 | 14:36

Nu snap ik ineens waarom ik zoveel schotels zie bij allochtonen.
Dit soort onderhoudende en spannende TV wil je je kids toch niet onthouden.

ganglionzero | 16-07-07 | 14:36

zal wel een zelfmoordbij met bomschoenen zijn

Snuffelkudt | 16-07-07 | 14:36

Wat een verschrikkelijke kut stem zeg. Kunnen ze Harry van Bommel niet vragen om zijn stem te gebruiken...

Hakbarrr | 16-07-07 | 14:35

Laat die arme man toch uit dat pak! De martelaar...

Te Moeilijk | 16-07-07 | 14:34

Toch knap wat er aan CGI-effecten tegenwoordig allemaal uit de computer rolt. De technische achterstand met het Westen wordt met de dag kleiner...

Zware Guy | 16-07-07 | 14:34

Ach de Fabeltjeskrant, het werd al eerder genoemd, was ook een partijtje policor multiculti indoctrinatie van de ergste soort. Ik heb onlangs een paar herhalingen gezien uit de tijd met Woefdram (Janmaat) en Meneer Marabou en Chico Lama en het lag er zo duimendik bovenop. Misschien een klein accent verschil met Nahoul maar hersenspoelen van kinderen blijft het.

Bigi Bana Boy | 16-07-07 | 14:33

Goddverdoeme, met al die subsidies die de Palestijnen ontvangen hadden ze toch best wel een fatsoenlijk bijenpak kunnen fabricieren.

Broodjeuh | 16-07-07 | 14:33

Kan iemand niet wat kids met rugzakjes die studio in sturen... Stel malloten

Mastermattie | 16-07-07 | 14:32

Zo'n volk gun je toch hun eigen zandbak.

Jan Passant | 16-07-07 | 14:31

Bigi Bana Boy 16-07-07 @ 14:29
En bedankt, ga mij meteen even vertellen dat Sinterklaas niet bestaat.

Teen | 16-07-07 | 14:31

Farfour en Nahoul... wat een ruige namen voor een muis en een bij.. die dan ook nog even stiekem familie blijken te zijn!

Merk | 16-07-07 | 14:30

Harry van Bommel, Martijn van Dam en andere slinkse landverraders, kijken jullie even mee?

die hofstadtgruppe | 16-07-07 | 14:30

Volgens mij is dat helemaal geen echte bij maar is het een poppetje en hangt hij aan touwtjes. En bovendien denk ik dat de meneer die de touwtjes vastheeft ook het stemmetje van Nahoul doet. Natuurlijk verdraait hij zijn stem want meneren hebben toch helemaal niet zo'n piepstemmetje ? Hahahahaha.

Bigi Bana Boy | 16-07-07 | 14:29

Maar gaat ook wel goed tog, aan het einde van het filmpje is die doodgehangen, lijkt wel, hij houd in ieder geval wel zen muil.

LifeCatcher | 16-07-07 | 14:28

@Horror Skopie 16-07-07 @ 14:26
Persoonlijk aanbid ik nog steeds Thor... Vandaar ook het onweer vanochtend.

Zware Guy | 16-07-07 | 14:28

Nahoul de Killerbijna

Lekker Ding | 16-07-07 | 14:26

Ella heeft overigens gelijk. Maar haar wijze woorden zijn niet niet aan dit bekrompen land besteed. Het domme volk denkt dat in het huidige Nederland altijd het Christendom de dienst uitgemaakt heeft. Hoe verkeerd kan je het hebben.

Horror Skopie | 16-07-07 | 14:26

Door en door verdorven en volslagen getikt, die lui van Hamas

Tobi | 16-07-07 | 14:25

Ach ja, indoctrinatie op die leeftijd is natuurlijk heel succesvol, gezien het aantal gelovigen op deze aardkloot. En het is natuurlijk ook veel goedkoper dan (om hetzelfde resultaat te behalen op latere leeftijd) een dienstplicht van 3 jaar (excl. refresh).

LuftBalloon | 16-07-07 | 14:24

Hee, Harry van Bommel, was het een leuk gesprek met die terroristen van Hamas? Hebben jullie ook de programmering van het volgende seizoen Hamas Kids Channel even besproken. Of heb je ze nog wat ideetjes gegeven?

Professor Plons | 16-07-07 | 14:24

Jullie komen echt met vet veel dode links vandaag...

LifeCatcher | 16-07-07 | 14:24

Nee, Batman was lekker onpartijdig...

Horror Skopie | 16-07-07 | 14:23

oh no, die killerbee heeft een ontzettende poliep zeg. grutjes!

Jouwleraarnederlands | 16-07-07 | 14:22

Waarschijnlijk heeft Ella, onze minister van islamisering, te veel van dit soort haatpropaganda tot zich genomen, want er komt geen zinnig woord meer uit.

Neuken geen bezwaar | 16-07-07 | 14:22

Te walgelijk voor woorden. Geef mij Maja maar.

krommeteen | 16-07-07 | 14:21

De vijanden van Allah, de moordenaar van de profeten en de beztters van al-Aqsa worden hier op 1 hoop gegooid.
Dat is zo ongeveer iedere niet-Moslim, maar geldt waarschijnlijk volgens de onovertroffen en onnavolgbare Arabische logica ook voor vele Moslims.
Kortom niemand is veilig voor Nahoul de killerbee.

Morrizz | 16-07-07 | 14:20

Laatste link werkt niet

de lachende derde | 16-07-07 | 14:18

Vogelaar/Bos mode on:
Lijkt mij een geweldige vervanging van de fabeltjeskrant, iedere avond graag om 19:00 uur.

TooneyLunes | 16-07-07 | 14:16

Die bij hangt aan een touwtje.

Deadkennedy | 16-07-07 | 14:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken