Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Jezusmina! Anti-neuq-ring verboden

jezus neukte ookOok christenen hebben zo hun eigen modetrends. In de jaren negentig was het in de VS voor meisjes opeens heel ok om publiekelijk te laten weten dat je ongetrouwd en maagd was. Uit deze trend ontstond de 'purity ring'. Een speciale ring voor meisjes. Een 100% strakgarantie door een jezustoverring. Maar goed. Inmiddels lopen er ook hier en daar Nederlandse meiden met zo'n ring om en in Groot Britannië leidt deze ring nu tot gedoe in de rechtbank. Want een Brits meisje weigert de ring af te doen, ook al heeft haar school alle sierraden verboden. Ies Christelijk Symbool en "Het staat in de bijbel" zegt het meisje over de recente christentrendring. En inderdaad, het staat er in! Naast die psalm over verpichte vakantiedagen, het recht op een PS3 en die pagina over je plicht om wifi met minder bedeelden te delen. Moraal van dit verhaal: Vrouwen die nooit een beurt krijgen, gaan zeuren.

Reaguursels

Inloggen

Mooi ring!

sulkava | 25-06-07 | 13:07

Is er nou nergens een land waar elke vorm van religie/bijgeloof verboden is? Bah wat heb ik een hekel aan die mentaal minder bedeelde jankerts... :(

Stifflers' Mom | 24-06-07 | 13:36

Mijn purity cockring gaat ook nooit af tijdens het neuqen.

Timson | 24-06-07 | 13:17

@sgt, pepper 23-06-07 @ 19:23
Komen wel drollen uit met een leuk motiefje. Soort slagroomspuiteffect.

holtor | 24-06-07 | 10:20

Wat houdt de draagsters van de ring tegen om eens een uitstekende pijpbeurt weg te geven? Volgens Ome Bill Clinton is het 'geen sex'. En Ome Bill kan het weten, nietwaar?

fokkenmast | 24-06-07 | 09:04

@ Dirrek 16:43

Schrijf eens meer van zulk proza s.v.p.

Hammar | 24-06-07 | 01:38

Denk maar niet dat ik met een hoofddoek, laat staan in een burka ga rondlopen.
Over mijn dooie lijk nog niet.
Geloven doe ik alleen in mezelf, daar heb ik genoeg aan.

Gravin v Kippenbouth | 24-06-07 | 01:07

Verder lees in het artikel dat hoofddoeken en allerlei andere religieuse tamtam wel gedragen mag worden. Dit laat inderdaad zien hoe geislamiseerd Engeland al is. Laten we maar niet hopen dat NL volgt maar als het aan GL en de PcdA ligt kunnen we dit soort toestanden ook hier verwachten.

Fred V | 23-06-07 | 22:33

Jaja zo'n Je zus maagd weet natuurlijk dat ze zo haar prijs kan verdubbelen, als ze op het juiste moment toeslaat. En ze is verzekerd van alle jongens om haar heen als hoofdtrofee.

Awasawas | 23-06-07 | 22:30

Ik begrijp niet waarom sieraden op die school verboden worden. Zo'n ring moet in mijn ogen kunnen.

@Jeremia

Hulde!

Fred V | 23-06-07 | 22:28

Wat Gedoe er om heen een balle om dat je maagd blijft tot je getrouwd bent een beetje onthouding ok,Maar ga er nou niet zo bombarie over maken !,

Terreurbv_Fu | 23-06-07 | 19:54

Ik loop al jaaaaren met een cockring om.... is dat ook raar?

pakmedan | 23-06-07 | 19:51

@Megazand 23-06-07 @ 18:21:
Verder zoeken? Juist niet. Zo'n ring is een zekerheidje dat je met een strakke, ongebruikte muts te maken hebt. (Tenzij ze zelf dagelijks met de hairspray en groentewinkel aan de gang is natuurlijk).

koerbagh | 23-06-07 | 19:21

.. Whatever 23-06-07 @ 18:25
Me opfrissen. Me door een ringetje halen. Dat komt allemaal wel goed maar wat ik nog wil zeggen is dat wel of geen ringetje ieders vrije keus dient te zijn.

VJB | 23-06-07 | 18:38

VJB 23-06-07 @ 18:11, Even wat eten en gaan liggen inderdaad, vanavond fris op stap om een meiske te zoeken welke voor je kan zorgen. Of met paps en mams praten of je er weer in mag.

..Whatever | 23-06-07 | 18:25

Omdat de overheid het nalaat geef ik mijzelf zo nu en dan behoorlijk op mijn donder. Deed iedereen dat maar...

VJB | 23-06-07 | 18:22

Zo'n ring is wel handig. Als een BrEAzAh zo'n ring draagt weet ik dat ik verder moet zoeken.

Megazand | 23-06-07 | 18:21

Dat gezeik krijg je nou als je lijfstraffen afschaft.

-- weggejorist -- | 23-06-07 | 18:16

VJB 23-06-07 @ 18:11 dikke LOL. Ik jou snap.

Dirrek | 23-06-07 | 18:14

.. Whatever 23-06-07 @ 18:06
Ik ben stoned. Allah danst. Misschien moet ik even gaan liggen. Of iets eten. Heb ik ook de hele dag nog niet gedaan. Werken is geen optie.

VJB | 23-06-07 | 18:11

Er was eens een meisje dat tevergeefs naar de rechtbank ging om haar ringetje terug te vragen en ze leefde nog lang en gelukkig maar dat kwam meer door de mogelijkheden van haar stemhokje.

VJB | 23-06-07 | 18:09

VJB 23-06-07 @ 18:01, nou zou ik een whisky los trekken dan? 1103 hier, maar dat doet me wel vaker niet hinderen. Gezelli over GTI'tjes en pijpen ouwehoeren. Het hoeft niet altijd wat op te leveren.

..Whatever | 23-06-07 | 18:06

LOL -> Dit zin over PS3 is totale ownage

Schapenmelker | 23-06-07 | 18:05

Quichegerechtigde 23-06-07 @ 17:57, en ze heeft gelijkt.

..Whatever | 23-06-07 | 18:01

.. Whatever 23-06-07 @ 17:55 > VJB 23-06-07 @ 17:52 > nu kunnen we het wel met elkaar vinden of niet?

HULDE

VJB | 23-06-07 | 18:01

Het schijnt dat het meisje het ook vooral aanhangig wil maken bij de rechtbank omdat hoofddoekjes wel mogen.

Quichegerechtigde | 23-06-07 | 17:57

.. Whatever 23-06-07 @ 17:55 > VJB 23-06-07 @ 17:52 > nu kunnen we het wel met elkaar vinden of niet?

..Whatever | 23-06-07 | 17:57

"peutert neus, likt vinger en laat de pizza overdruk van gisteren gaan"

..Whatever | 23-06-07 | 17:55

.. Whatever 23-06-07 @ 17:49
Geeuw...

VJB | 23-06-07 | 17:52

Dirrek 23-06-07 @ 17:29
De toegift is nog veel rijker dan de compensatie. Als het zover is heb ik aan mijn huidige vriendin vast niet meer voldoende...

VJB | 23-06-07 | 17:51

VJB 23-06-07 @ 17:33, lul ik tegen jou joh?, stuk stront.
De “hulde” refereert aan Hoxha toch? Als ik al gericht tot de reaguurders lul, dan gebruik ik meer woorden, opdat debielen als jij het misschien eventueel meekrijgen.

..Whatever | 23-06-07 | 17:49

Dirrek 23-06-07 @ 17:29
Dat moet ik onthouden voor als ze weer op mijn ballen gaan schieten want eens zal het wel raak zijn. Bedankt voor de tip.

VJB | 23-06-07 | 17:45

.. Whatever 23-06-07 @ 17:21
Dacht dat ik dat al gelezen had. Behalve dan dat 'Hulde'. Geeuw...

VJB | 23-06-07 | 17:33

VJB 23-06-07 @ 17:12 Nope again. Tijdens mijn gebeden tot God, werd ik gecompenseerd voor mijn gemis van de linkerbal. Praise the Lord ! Sindsdien ben ik zo gelukkig.

i29.photobucket.com/albums/c275/hardet...

Dirrek | 23-06-07 | 17:29

Het staat in de bijbel" zegt het meisje over de recente christentrendring. En inderdaad, het staat er in! Naast die psalm over verpichte vakantiedagen, het recht op een PS3 en die pagina over je plicht om wifi met minder bedeelden te delen. Moraal van dit verhaal: Vrouwen die nooit een beurt krijgen, gaan zeuren.

Hulde.

..Whatever | 23-06-07 | 17:21

Dirrek 23-06-07 @ 17:08
Je gaat me nu toch niet vertellen dat daar iets mis ging op rechts?

VJB | 23-06-07 | 17:12

penis abnormalis joekelis modus vivendi ringeling

VJB | 23-06-07 | 17:10

VJB 23-06-07 @ 16:58 Heb ik je al verteld over Jom Kipoer ?

Dirrek | 23-06-07 | 17:08

penis normalis dosim repetitur

Milan G. | 23-06-07 | 17:07

Dirrek 23-06-07 @ 16:55
Ik vermoedde al zoiets maar in '40-45 heb je de rechter i.i.g. behouden, proficiat!

VJB | 23-06-07 | 16:58

VJB 23-06-07 @ 16:51 Nope. Ben ik kwijtgeraakt tijdens een mortieraanval in '14-18.

Dirrek | 23-06-07 | 16:55

Dirrek 23-06-07 @ 16:43
Heb jij je linker bal nog wel?...

VJB | 23-06-07 | 16:51

Met zo'n ring kan je ze wel makkelijker uitkiezen. Alleen dat stukje over Christenen staat me niet zo aan.

Hertog Joris | 23-06-07 | 16:44

Op zich niks mis mee, om aan te geven, dat je liever niet je prille mossel laat volblaffen in een boerenschuur of een treurig tweekamerflatje in de Bijlmer, voordat er een stukje commitment tegenover staat. Vooral Antillianen zijn daar heel sterk in. Doorgaans onder morele of fysieke dwang, die grietjes helemaal afromen, om daarna de pleiterik te maken. Ongehuwde moeders met een koter of vijf, is daar geen uitzondering. En nu is geheelonthouding tot aan het huwelijk misschien ook het andere uiterste, maar misschien wel beter, dan je verbinden aan een dame, die op d'r 25e al een kut heeft als een ontplofte kipfilét. En tieten als natte theezakjes.

Dirrek | 23-06-07 | 16:43

Ik vind het juist wel schattig zo'n ring.. Elke keer wanneer ik een meisje zie met die ring trek ik mijn broek omlaag en laat ik mijn cock-ring zien.En rood dat ze dan worden!! Zoals ik zei,gewoon schattig.Afblijven.

de grote Anti | 23-06-07 | 16:36

In zekere ringen...

VJB | 23-06-07 | 16:33

-weggejorist-

de Bruijn | 23-06-07 | 16:32

Er was eens een gelovige met een kuisheidsgordeltje die een studie kosmologie ter hand nam en er geen planeet van begreep maar dat hielp niet want de inquisitie veroordeelde haar toch tot de brandstapel...

VJB | 23-06-07 | 16:26

ik ben vetcool want ik ben een maagdelijke huppelkut

yoyellow | 23-06-07 | 16:25

-weggejorist-

de Bruijn | 23-06-07 | 16:22

de Bruijn 23-06-07 @ 16:05
Als je je bemoeit met zaken die je geen reet aangaan, maakt het geen moer uit hoe je het zegt.

duimdrop | 23-06-07 | 16:18

@Linksisooknietalles

Nee, links is niet alles maar slap lullen zonder argumenten is helemaal niets. Soms wil men zien wat men denkt....? Onwetenschappelijk, ongefundeerd. Kortom hersenloos. Neem eens een studie kosmologie, kwantummechanica o.i.d. ter hand. Maar voor gristenen is dat wellicht te moeilijk want die krijgen toch alles voorgekauwd. Is het niet door het politbureau het vaticaan, dan wel door een met hel en verdoemenis dreigende dominee.

hoogh | 23-06-07 | 16:15

Waar duimdrop heen wil weet ik niet maar ik wil nooit meer naar huis want daar heb ik niets meer te zoeken. Zelfs mijn dakmoskee interesseert mij niet meer. Laat mijn christelijke buren er maar een kapelletje van maken als ze dat zo graag willen... Ik word hier heel erg verdrietig van...

VJB | 23-06-07 | 16:15

Rome en de Incacultuur zijn al helemaal geen voorbeelden van culturen die zich als lammeren naar de slachtbank hebben laten leiden.
Een beter voorbeeld zou misschien de Aztekenbeschaving zijn, ware het niet dat de Azteken, nadat ze begrepen dat ze verraden waren, zich bij duizenden hebben laten afslachten voordat het restant zich overgaf.
Bovendien werden deze culturen opgevolgd door een Idee dat geavanceerder was dan het oude (nl. van polytheïsme naar monotheïsme).
Onze cultuur wordt overgenomen door een al 600 jaar gefossiliseerde kopieercultuur die volstrekt niets nieuws te bieden heeft.
.
PS. Over mensen die het woord "onzin" in een debat gebruiken om hun onwetendheid te camoufleren wordt in zekere kringen op een bepaalde wijze gesproken.

duimdrop | 23-06-07 | 16:15

@ de Bruijn 23-06-07 @ 16:05
Nee, sterf lekker uit is OK. En bijzonder on topic bovendien.

Bernhard Bang | 23-06-07 | 16:08

-weggejorist-

de Bruijn | 23-06-07 | 16:05

@ duimdrop 23-06-07 @ 15:54
OK, ga ik die onzin ook nog even citeren: "... niet alleen zonder dat er enige weerstand geboden wordt, maar zelfs met medewerking van de ten ondergang gedoemden."
So now, what's the difference? Rome, Inca's, Ashanti, welk werelddeel wil je naartoe?

Bernhard Bang | 23-06-07 | 15:58

@Attila23 23-06-07 @ 15:36

Krijg je ervan mannen die vragen worden overgeslagen....

Tzakje | 23-06-07 | 15:55

Bernhard Bang 23-06-07 @ 15:51
Ik was aanvankelijk niet van plan op u te reageren, want het niveau van uw posts is te laag. Maar nu blijkt dat u niet eens eens een zin kunt aflezen tot dat de punt daar is, kan ik het niet nalaten dit toch even te melden.

duimdrop | 23-06-07 | 15:54

Geringde ringvinger van Rita. Afgesneden toen ik haar in mijn dakmoskee een handje moest geven. € 779,-

VJB | 23-06-07 | 15:52

Daarnaast draagt ze een gristelijke st-ring?

Ssspasta | 23-06-07 | 15:52

@ duimdrop 23-06-07 @ 15:48
Ik kan mij voorstellen waarom u het de moeite waard vindt om uw duim in de mond te houden, maar eh..."... het unieke feit dat er momenteel voor het eerst in de geschiedenis een cultuur bezig is ten onder te gaan"?
Wij hebben een historicus onder ons die u ongetwijfeld terecht gaat wijzen.

Bernhard Bang | 23-06-07 | 15:51

@ Ignatius van Loyola 23-06-07 @ 15:47
Ah, daar bent u, ik had u al aangekondigd (Bernhard Bang 23-06-07 @ 14:07) Mogen wij uw visie op religie vernemen?

Bernhard Bang | 23-06-07 | 15:49

@ Jeremia
Op de mensen op wie jij reageert is het eerste kruiswoord van toepassing: "Pater dimitte illis non enim sciunt quid faciunt" (Vader vergeef het hun, want ze weten niet wat ze doen.)
Het is niet de schuld van deze mensen dat ze geen flauw idee hebben van hun eigen afkomst en cultuur. Met de afschaffing van het geschiedenisonderwijs over de periode vòòr Karl Marx (ca. 1870) in de Mammoetwet (1967) heeft de politieke elite een gouden slag geslagen en de voorwaarde geschapen voor het unieke feit dat er momenteel voor het eerst in de geschiedenis een cultuur bezig is ten onder te gaan, niet alleen zonder dat er enige weerstand geboden wordt, maar zelfs met medewerking van de ten ondergang gedoemden.
Misschien kunnen we net als de culturen van oude oosten (Belzassar) maar beter feestend ten onder gaan, want ook op ons is van toepassing: Mene mene tekel ufarsim.
Eèn troost rest me nog nl. dat de geschiedenis ook leert dat iedere revolutie eerst haar eigen kinderen opeet. Een aantal mensen kunnen hun borst dus nat gaan maken.

duimdrop | 23-06-07 | 15:48

i got your hairy juicy purity balls right here.

superjan | 23-06-07 | 15:48

Engeland dhimmieland. Doet me denken aan dat verbod op het dragen van een kruisje bij een Britse luchtvaartmaatschappij.

Ignatius van Loyola | 23-06-07 | 15:47

@ koerbagh 23-06-07 @ 15:31
Exactum, welkom!
Voor of na het huwelijk, dat is heel wat minder belangrijk dan dat je het weet te regelen met iemand die je zelf hebt uitgekozen. Helaas pindakaas is dat voor veel kinderen niet weggelegd. En ik weet niet zeker hoe die groep van pechvogels verdeeld is tussen gelovigen en (anders)denkenden, maar ik heb zo m'n twijfels bij de ware betekenis van die ringetjes.

Bernhard Bang | 23-06-07 | 15:39

Menschen die pas seks na het huwelijk hebben, hebben een zeer verveeld geslachts-orgaan, dat dan weer wel!

Attila23 | 23-06-07 | 15:36

Toch werkt die "geen seks voor het huwelijk"-crap niet. Je mot als hyperseksuele tiener juist zoveel mogelijk experimenteren en doen. Dat voorkomt ellende later. Dan weet je wat lekker is en wat niet. In het geval van seks is het duidelijk: al dat uitstellen omwille van een vage regel in een sprookjesboek schept te hoge verwachtingen. En dan kun je weliswaar een vriendje/vriendinnetje uitkiezen op basis van leuk/lief/aardig/mooi/gezellig/intelligent (maar hoe slim ben je niet als je gristen bent en niet neukt voor het huwelijk?) of whatever, als dan na het ja-woord blijkt dat het neuken met hem/haar vies tegenvalt dan kun je niet meer van elkaar af. Dat mag niet van god. Dus dan moet de bevrediging elders worden gehaald. Bij de buurman/vrouw, het zoontje/dochtertje, de dominee, de kleuterschool.
Het is dan ook geen toeval dat alle seksschandalen van de afgelopen 30 jaar in dat land zich allemaal, zonder uitzondering, in de NL biblebelt afspeelden. Van de Bolderkar-affaire tot Jolanda te Epe, allemaal in streng-gristelijke kringen (en dat waren dan de zaken die aan het licht kwamen - topje van de ijsberg) doordat hun sexuele moraal zo fucked-up is.

koerbagh | 23-06-07 | 15:31

@ BozeMan 23-06-07 @ 15:17
De pastoor weet doorgaans van alle meisjes precies of ze nog maagd zijn of niet (en niet alleen van de meisjes)

Bernhard Bang | 23-06-07 | 15:30

straks lopen we weer gezellig met z'n allen in dusdanige schooluniformen, dat ook niet meer zichtbaar is of je een jongentje of een meisje bent... zodat iedereen gelijk beoordeeld kan worden. en alle jongens heten dan Jan-Peter en alle vrouwen Rita... ofzo

GebakkenLucht | 23-06-07 | 15:28

En wie is de Lord of the rings?

VJB | 23-06-07 | 15:24

-weggejorist-

de Bruijn | 23-06-07 | 15:23

-weggejorist-

de Bruijn | 23-06-07 | 15:21

Zolang gristenen moslims gaan uitmoorden en vice versa zeg ik: televisie en neautjes, lekker de voeten op tafel.

Shareholder | 23-06-07 | 15:18

Ze is toch maar 16 jaar. Dan mag je toch nog geen seks hebben?

Zouden ze ook een tegenovergestelde ring hebben in de kerk. Dan kan de pastoor duidelijk zien dat je GEEN maagd meer bent.

BozeMan | 23-06-07 | 15:17

@Jeremia,15.13 Zo, dat zat heel kort op elkaar. Wel duidelijk iig.

linksisooknietalles | 23-06-07 | 15:17

666 Hail Antikrist!

Timmay | 23-06-07 | 15:16

@hoogh, jongen maak er eens een studie van. Bijzonder onderwijs is niet duurder dan openbaar. Wel beter, vaak.

linksisooknietalles | 23-06-07 | 15:13

linksisooknietalles 23-06-07 @ 15:12
Thanks. Zie mijn comment van 15:12!

Jeremia | 23-06-07 | 15:13

@all
n.a.v reactie Bernhard Bang 14:59
Nee ik ben niet bang. Ik erger mij alleen. Als ik schrijf dat het mij steeds minder begint te interesseren dat de maatschappij ten onder gaat dan meen ik dat. Ik maak mij nu nog druk maar ik begin te bemerken dat dit begint af te nemen. De meerderheid van de westeuropeanen wil vooral met rust gelaten worden. En dus lijkt het er steeds meer op dat de islamificatie van het westen een onomkeerbaar proces is. Ik bid tot God dat ik Hem niet zal verloochenen zoals Petrus dat deed in de nacht voor de kruisiging. En voor de rest zoeken de struisvogels en de laffe opportunistische honden het maar uit.

Jeremia | 23-06-07 | 15:12

@Jeremia, Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen. Zonde van je energie. Soms wil men zien wat men denkt. En daar is niet tegenop te lullen.

linksisooknietalles | 23-06-07 | 15:12

In de ban van de ring...

VJB | 23-06-07 | 15:10

@Jeremia,
Wij moeten ook vaak door de knieen voor dat godje van jou waar we geen flikker mee te maken hebben. Waarom mee betalen aan bijzonder onderwijs terwijl er scheiding van kerk en staat is. Geloven? Prima! Maar dan in je kerk of thuis Hetzelfde geldt mutatis mutandis voor alle ander (bij)geloven.

hoogh | 23-06-07 | 15:05

-weggejorist-

de Bruijn | 23-06-07 | 15:04

@ Jeremia 23-06-07 @ 14:52
"Het enige dat hier verloren aan het gaan is, is de westerse maatschappij zoals we die nu kennen."
Als dat zou kunnen.
Maar je bent bang, dat is duidelijk. Met bange mensen is het slecht van gedachten wisselen. Wat kan ik zeggen? Als je dan zo nodig vluchten moet, neem dan je toevlucht tot de feiten en ontsnap uit die illusie waar je nu je leven in vergooit. En neuk eens wat meer.

Bernhard Bang | 23-06-07 | 14:59

Wat vroeger nog echt op slot moest wordt nu gesymboliseerd door een ringetje omdat we in moreel opzicht een enorme groei hebben doorgemaakt...

VJB | 23-06-07 | 14:55

Teering ring

Ssspasta | 23-06-07 | 14:55

-weggejorist-

de Bruijn | 23-06-07 | 14:54

da wizard 23-06-07 @ 14:20
hulde ! hulde !

de bier | 23-06-07 | 14:52

Bernhard Bang 23-06-07 @ 14:44
Laat ik het dan nog maar een keer uitleggen. Ik ben een christen en het interesseert mij echt helemaal niets of jij mij als reddeloos verloren ziet. Het enige dat hier verloren aan het gaan is, is de westerse maatschappij zoals we die nu kennen. En ook dat begint mij eerlijk gezegd steeds minder te interesseren. Mede door de reacties die figuren als jij hier geven. Je zou als je eerlijk was kunnen vasstellen dat een heleboel christenen zich echt willen inzetten voor de maatschappij en je jou pleziertjes echt wel gunt. Maar ja, eerlijkheid.... Jij zult knielen voor het zwaard van de islam als de tijd daar is. Als je nu al met de wolven in het bos (tegen de christenen) meehuilt zul je het dan ook wel doen als de islam écht groot is geworden in Europa.

Jeremia | 23-06-07 | 14:52

Wat een bullsjit weer allemaal. Over een poosje zijn spiekbriefjes ook een uiting van geloof.
Zal wel zonde zijn als ze nou zeer knap is en toch geen geyle neuqsex wil voor het huwelijk.

firecow | 23-06-07 | 14:51

-weggejorist-

de Bruijn | 23-06-07 | 14:51

@Jeremia 23-06-07 @ 14:39

oftwel jezus zegt hier tegen petrus dat petrus jezus eerst 3x verraad... sterk voorbeeld jongen!

raarmaarwaar | 23-06-07 | 14:51

Had het mij geflikt en je had als rector nu S U S E J in je voorhoofd staan.

Bigi Bana Boy | 23-06-07 | 14:51


Een Ringslang is een Brilslang zonder glaasjes dus in de natuur komt het ook voor, laat ze toch...

VJB | 23-06-07 | 14:50

Ja, zo'n ring willen we allemaal wel maar onderscheid moet er zijn...

VJB | 23-06-07 | 14:45

@ Jeremia 23-06-07 @ 14:39
Ben jij echt zo reddeloos verloren, of doe je maar alsof?

Bernhard Bang | 23-06-07 | 14:44

Het is tenslotte weer eens wat anders dan de Nuva-ring.

Gravin v Kippenbouth | 23-06-07 | 14:44

Cool.
Ik wil ook zo'n ring.

Gravin v Kippenbouth | 23-06-07 | 14:43

@Tjoep over the hills 23-06-07 @ 14:38
Geef je buurman dan wat advies over de voorkeuren van je vrouw.

Herman Flipsen | 23-06-07 | 14:41

@Jeremia 23-06-07 @ 14:39
Lucas werkt hier niet meer...

da wizard | 23-06-07 | 14:40

Ik zal mijn vrijheid en de jouwe verdedigen tegen al dat geteisem...
Bernhard Bang 23-06-07 @ 14:33
.
Hij zeide tot Hem: Here, met U ben ik bereid ook gevangenis en dood in te gaan! Maar Hij zeide: Ik zeg u Petrus, de haan zal heden niet kraaien, eer gij driemaal zult geloochend hebben, dat gij Mij kent.
(Lucas 22: 33-34 NBG vertaling)

Jeremia | 23-06-07 | 14:39

Mijn vrouw krijg regelmatig een beurt maar zeuren blijft ze....

Tjoep over the hills | 23-06-07 | 14:38

Mijn christelijke buren willen dat ik mijn dakmoskee afbreek dus een kruis minder op een kerktoren maakt mij verder ook geen reet meer uit.

VJB | 23-06-07 | 14:35

@ Jeremia 23-06-07 @ 14:26
Daar is Bennie heus niet Banger voor dan voor de Veluwse hormoonmafia die zijn wekelijkse kippetje vol water pompen of de Abblasserwaardse hoerenlopers die in de tale Kanaäns de grote stad vervloeken. Ik zal mijn vrijheid en de jouwe verdedigen tegen al dat geteisem, maar ik ga niet een beetje schijnheilig onderscheid zitten maken tussen de Kruisvaarders en de Moren. Beetje erg van vroeger.

Bernhard Bang | 23-06-07 | 14:33

wie wil er uberhaupt een gristenwijf neuken ?

toshke | 23-06-07 | 14:32

Binnenkort moeten de kruizen van de laatste overgebleven Christelijke kerktorens worden verwijderd. Ies geen gezicht tussen al die minaretten. We zijn lekker correct bezig.

J. van Leiden | 23-06-07 | 14:31

Verschrikkelijk.

VJB | 23-06-07 | 14:31

Ze heeft wel gelijk, het is discriminatie. Net zoals die stewardess die ontslagen werd omdat ze een kruisje droeg aan haar halsketting (wat overigens vrijwel nooit zichtbaar was). Dhimmitude in optima forma.
Maar ja, alles wat Christelijk is, kan beledigend zijn voor moslims, dat moet je dan maar verbieden:
dat religieuze symbolen niet op voor moslims zichtbare wijze worden gebruikt

Bron: nl.wikipedia.org/wiki/Dhimmi

Het klopt exact!!

Tarak | 23-06-07 | 14:30

Met ring geen sex en zonder ring ook niet.

VJB | 23-06-07 | 14:29

Mogen ze met zo´n ring om wel pijpen? Falsema gaat effekes Clinton bellen.....

Falsema | 23-06-07 | 14:27

Bernhard Bang 23-06-07 @ 14:24
Ach ja, de tijd komt ook nog wel dat jij de shahada uitspreekt uit opportunistische overwegingen en/of om je vege lijf te redden.

Jeremia | 23-06-07 | 14:26

@ Jeremia 23-06-07 @ 14:20
Christenen, moslims, één pot nat. Allemaal vrouwenonderdrukkers en kinderverkrachters.

Bernhard Bang | 23-06-07 | 14:24

Een Islamitisch Europa is gewoon een kwestie van evolutie.

VJB | 23-06-07 | 14:24

-weggejorist-

de Bruijn | 23-06-07 | 14:22

Ouders haal dat kind daar van school en laat ze lekker in hun sop gaar koken. Het gaat mij dan ook niet zo direct om het verbod op die 'christelijke' ring maar de steeds groteskere vormen aannemende dhimmytude in de westerse wereld. Een hoge toon wordt aangeslagen tegen de christenen terwijl de rode loper uitgaat als het gaat om de fundamentalistische islam. Voor wat betreft de commissie gelijke behandeling in Nederland begint het zo de spuigaten uit te lopen dat zelfs een politiek correcte krant als Trouw er melding van maakt. Eigenlijk vind ik het allemaal prima zo. Zolang het maar blijft opvallen zodat niemand van deze generatie kan roepen 'wir haben es nicht gewusst' op de dag dat de mensen van het westen wakker worden en realiseren dat het moslimkalifaat Europa een feit is.

Jeremia | 23-06-07 | 14:20

Alle scholen openbaar AUB.
Dan ben je van al dat gesodemieter af.
En als je dat niet leuk vind dan verhuis je maar naar een ander land.
Iran voor de Moslims en de USA voor de Christenen...

da wizard | 23-06-07 | 14:20

Het moet wel een merkring zijn, niet eentje van zeeman of van een andere goedkope slinkse kerkrakker.

VJB | 23-06-07 | 14:19

@ Jan Passant 23-06-07 @ 14:16
Uitgestelde bevrediging heet dat kunstje, is een voorwaarde voor eerbied aan het gezag.

Bernhard Bang | 23-06-07 | 14:17

Raar. De grote reiligies moeten het allemaal hebben van drachtige gelovigen.
Maar eerst moet er kuisch en appelig gekeken worden, voordat het productieneuken ruw van start gaat.

Jan Passant | 23-06-07 | 14:16

Erg leuk.
Als je er dus geen draagt op het schoolplein ben je dus een hoer...

da wizard | 23-06-07 | 14:16

Grappig, ik verzamel die ringen. Heb er al 4 thuis liggen!

HenkieTankie | 23-06-07 | 14:15

Ik wil ook zo'n ring.

VJB | 23-06-07 | 14:13

Nou ja, als je niet kan praten...

Bernhard Bang | 23-06-07 | 14:13

Geen spier verstand, die vrouwen

Unexist | 23-06-07 | 14:09

@widtvoet

Bij een poging mijnerzijds moet er wel eea worden opgelapt vrees ik.
I'll pas.

G-unite | 23-06-07 | 14:07

Wel een goed idee die ringen, dan weet je dat je je Breezers niet aan een uitgelubberd exemplaar verspilt

vernieuwdeVerbatim | 23-06-07 | 14:07

Let op, zo meteen gaat Ignatius van Loyola uitleggen dat het christendom geen religie is, maar "een combinatie van een geloof en een politieke ideologie en leefregels(inclusief een soort etiquette)..."

Bernhard Bang | 23-06-07 | 14:07

Ik mag m'n OPUS-DEI-cockring toch nog wel dragen hè? De Paus mag 't ook! Dan moet het toch goed zijn?

Gigs | 23-06-07 | 14:07

Maar een hoofddoek mag daar wel.

Multikuli | 23-06-07 | 14:06

@G-unite

Dat is 'm idd. Hoeft er na een poging tot onkuisheid iig. bij haar niks dichtgenaaid te worden.

widtvoet | 23-06-07 | 14:05

en terecht, anti neuq ringen zijn zeau 1400

preston spears | 23-06-07 | 14:04

Pardon? Wat voor kutschool verbiedt nu sieraden? Het moet niet gekker worden.

Rabarberke | 23-06-07 | 14:03

Oh ik dacht even dat het een soort wonderring voor in de vagina was die ze lekker strak zou houden. Ik zal eens om mij heen gaan kijken, wil mijn maagdenlijstje nog wel wat opkrikken eigenlijk.

..zapper | 23-06-07 | 14:03

Zucht.... Ze kan beter eerder dan later leren dat ze de Zaken des Levensch (haar kindje, haar geld, haar zin) krijgt door te neuqen. Tot die tijd is ze alleen.

Balsaq | 23-06-07 | 14:03

Maar die kuisheidsgordel onder haar lange rok mag nog wel geweaun?

widtvoet | 23-06-07 | 14:02

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland