
Eindelijk eens goed nieuws uit de hoek van de reclassering. Die hebben nu
het plan opgevat om babys in beslag te nemen van Tokkies. Dus zodra Ma Tokkie de wurm eruit heeft geperst, staat de reclasseringsambtenaar klaar om Tokkie junior op te vangen om zodoende de kleine toch nog iets van een toekomst te bieden. Aanleiding voor het mongolenfilter is de rechtszaak begin deze maand waarin een moeder terecht stond vanwege de mishandeling van haar baby met de dood tot gevolg. En wie
herinnert zich niet de Tokkie-familie uit Alphen aan de Rijn, die hun 3-jarige Savannah uithongerden, martelden en als toetje een sok in de mond propten net zo lang tot de peuter niet meer ademde. Het liefst zou de reclassering van Hirsi Ballin zien dat iedereen met een IQ onder de 90 subiet wordt gesteriliseerd. Alleen ligt dat wetgeving-technisch als ethisch nogal lastig. Hallo, kamervragers van de PVV. Doe es in de pen klimmen. Daar gaat de toekomstige achterban...
Reaguursels
Inloggenterugstoppen die kuttokkies en massaal over laten neuken ..... die gasten zijn wel zo slecht bij elkaar geneukt dat ik twijfel of hun zaad niet uit de prullenbak is gehaald bij de shoarmazaak om de hoek en in een kont van een hond gespoten is voor bevruchting met een verse hondendrol..... vooral die ma tokkie dat is me toch een schuftige schimmelkut van de bovenste plank.... ik kots van zulke mensen... dit zijn gewoon mongooltjes met hele slechte manieren.... die doen ook zo maar wat...
Nou, dat kan nog heel erg druk worden bij de reclassering.
Eugenetica?
PVV stemmers heb je in alle soorten en mate.
dus niet zo dom lullen,anders kom je ook op de zwarte lijst.
De Tokkies van vandaag zijn de stoottroepen van morgen.
Laat honderd kraamklinieken bloeien.
om nou alle leden / stemmers van de PVV te stereliseren......
Ik geloof dat zo'n 70 jaar geleden een ander licht dit al had bedacht.(http://nl.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler) oh shit nou heb ik geloof ik de discussie verloren (nl.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_Law)
de achterban van de pvv heeft gem een IQ van ca130 de uitkerings afhankelen
zijn pvda volgelingen op zeer laag niveau
adhdxl 14-06-07 @ 13:05
Ga me helemaal niet schamen. Lekker makkelijk gelijk weer met WO2 gaan dreigen. Maar zo wel de problemen van 0031 onder het tapijt vegen! Heb je niks beters in huis?
Goed idee, eindelijk een beetje bevolkingspolitiek!
Nu nog kinderbijslag voor maximaal 2 kids. Vervolgens negatieve kinderbijslag voor elke 3e 4e 5e enz. kids.
Help om groten in-competente gezinnen tegen te gaan: Liever 2 kids goed opvoeden dan 8 waarvan er 3 zonen in het gevang zitten en 3 dochters bij het Riagg lopen of een lover-boy hebben. Heb je uiteindelijk toch 2 kids over die het redden en veel verdriet minder.
'Gratis' ziekenfonds voor maximaal 2 kids. Dit durft de politiek niet. Kenmerk van politici is: wachten tot het kalf verdronken is. We offeren wel eerst flink wat kids op.
Elk niet-competent ouderpaar/moeder heeft er recht op eerst een kind om zeep te helpen en dan grijpt de overheid pas in. Moet kunnen!
niet fucken met PVV aanhangers, die bepalen over een paar jaar hoe het hier in Nederland gaat lopen!!
GEEN STIJL: excuses graag!!
Sterilisatie voor mensen met een IQ van minder dan 90. Goed plan.
Extra kinderbijslag en gratis zeer professionele kinderopvang voor mensen met een IQ van meer dan 130? Beter plan.
Eugenetica HEERSCHT!!!
Geen geld, geen baan, geen opleiding, geen verstand -> Geen kind.
Zo zou het moeten zijn.
lol mogolenfilter: mooie woordkeuze
Wat een onzin capriolen van dit kabinet.
Alphen aan den Rijn... Alphen... Savannah... ik kan me ook herrineren dat er in Alphen een hele rare Chinees woont die mensen in stukken hakt en gaat frituren, wokken, marineren, bakken, koken etc. etc. (iets met Joost Vastenhouw)
Dus misschien wetgeving maken dat Alphen kinderloos moet blijven?
.
oke on-topic.
Natuurlijk is het geven van een toekomst belangrijk, en is het voor sommige kinderen onmogelijk hoog te komen. Ik noem even een voorbeeldje. Gisteren liep ik door de stad. Er komt een nogal Tokkie achtig figuur (werkloos, veel tattoo's, kale kop, gejatte fiets gok ik) die komt ineens zijn zoontje tegen. Hij dacht blijkbaar dat die op school zat. Nou, hij begint ineens te schreeuwen, en ik citeer: "Maak aan dat je noar de keet komt galbak, anders sloa ik je erheen". Nou tot overmaat van ramp moest meneer Tokkie ook zoonlief nog even subtiel (sarcastisch bedoeld) van zijn fiets trappen. Kijk, en DAT soort mensen, moeten kinderloos blijven.
-weggejorist-
heavybas 14-06-07 @ 13:51
En jij gelooft dat daar de overheid toe in staat is??
Ziet er mooi uit maar dit soort maatregelen zijn gedoemd te mislukken .
Was er trouwens niet eens zo een muts die Antilliaanse tiener moeders wilden steriliseren met de zelfde redenering?
Van sanne of zo?
Whatever 14-06-07 @ 13:32
Voor uit dan maar!!
Hoe kun je dit nu zeggen .
Afschuwelijk kereltje.
fascist!!
eikel!
Ga eens deaud lutser.
Nekschot voor je
Etc etc.
(mischien had je iets minder doorzichtig moeten trollen!)
was een aardige discussie. :-)
@ heavybas 14-06-07 @ 13:51
Bingo ! We zijn er !
Eens !
Gaat tzt wel weer prachtige tv opleveren bij de commerciëlen.
Spelletjes als: Iene-miene-mutte, welk kindje zetten we voor schutte? en Wie weet waar mijn wiegje stond?
Soaps als: Daar stond mijn Krib en Moeder was een tokkie.
Verheug me er nu al op. In elk biedt het kansenjongeren straks een baanvaste carrière in de sociaal-maatschappelijke hulpverleningssector.
@ Tyler-Durden 14-06-07 @ 13:43
Verplichte opname, verplichte medicatie, 24/7 monitoring. Bij gegronde reden het kind (jawel) wegnemen. Besluitvorming door gekwalificeerde artsen en beslissing bij de rechtbank (zoals nu bij de ontzetting uit de ouderlijke macht)
@ heavybas 14-06-07 @ 13:25
Kinderbescherming had zeker eerder moeten ingrijpen.
Maar het stukje gaat juist nu een stap verder - we weten nu dat ouders van Savannah fout in het kwadraat zaten. En wat nu als moeder nu weer zwanger is?
@ tyler durden
Whuhuhuh Fingercuffs
btje on-topic: Nee, ik denk eerder dat fuckje een fuckje is
Kwel een reactie.
@LoL @ S?v?ke 14-06-07 @ 13:25: Jawel hoor: een ouder die z'n kinderen mishandelt en daarvoor ook strafrechtelijk werd veroordeeld.
Zijn er eigenlijk wel perfecte ouders?
@ Tyler-Durden 14-06-07 @ 13:07
Heavy hoopt dat nooit mee te maken. Vrees van wel echter.
-
Ik twijfel ook niet aan de goede bedoelingen. Feit blijft dat er veel misstanden zijn, te veel gezien de kwetsbare doelgroep. Alles mede in de hand gewerkt door een beknibbelende en kaasschaaf-managende overheid.
Neem hier eerst maatregelen tegen voordat je met een dergelijk rigoreuze "oplossing" komt.
-
Wanneer je een aanstaande "zwakke" moeder uit haar sociale sores haalt, haar een basis geeft voor een toekomst en ervoor zorgt dat ze haar medicatie c/q terapie krijgt. Opdat het kind en moeder een eerlijke start krijgen. Vergeet niet dat Savanah 3 jaar was. Geen baby meer. Kinderbescherming had veel eerder (moeten) ingrijpen.
Het is niks afschuwelijkers dan een overheid die bij jou de kinderen komt weghalen!
@.. Whatever 14-06-07 @ 13:17
hebben ze bij jou toch wat verkeerd gedaan...
@Peking Eend 14-06-07 @ 13:07: dat zou je dan mee kunnen vallen. Een aantal VMBO-mongeaultjes daargelaten zie ik hier ook zeer ruim bovengemiddelde denkvermogens, zowel ter linker- als ter rechterzijde van het politieke spectrum.
@ van Maerlant 14-06-07 @ 13:09
tja... hek van de dam, nazipraktijken...
maar ook geen kinderlijkjes.
lastig lastig (was ik maar slim)...
En wat is er mis met een moeder welke haar kind ombrengt zo voor de 3e verjaardag? Is toch een soort abortus zeg maar, een eerste even proberen nee doe toch maar niet abortus. Wat voor een bewustzijn heb je nou helemaal voor je 3e, iemand hier die iets van zijn eerste 3 levensjaren herinnert. Nee toch, nou dan. Kinderen verplaatsen om ze vervolgens te laten monitoren door wat hulpinstanties zijn ook verneukt op hun 14e. Beter een verplichte verlate abortus dus, even met een stuk hout langs de deur en deaudknuppelen. We hebben zat volk op deze kloot het is niet dat we er een paar missen.
dan kan mijn hele familie wel bij de reclassering...
Nu heb ik me moeten blootgeven als een softie. I hàte this topic.
Fleischbaum is zelf waarschijnlijk een Tokkie want de PVV en haar achterban zijn een grote voorstander van het uitroeien van tuig waarmee zij op mijn hartelijke steun kunnen rekenen. Dus Vleesboom kijk maar uit.
jodeltje 14-06-07 @ 12:59
Respect voor jou. Jij bent één van die 0.01 %. Maar check even die laatste paragraaf over de Raad voor Kinderbescherming: daaruit kun je leren dat het om een vage doelgroep gaat. Die doelgroep waar Tyler-Durden het over heeft is niet vaag: die kan adequaat omschreven worden als al uit de bocht gegaan en vatbaar voor recidive. Maatregelen voor die doelgroep mogen niet hetzelfde zijn als maatregelen voor die vage doelgroep, want dan is het hek van de dam.
-
De 'zorg' in een klinisch-zorgzame omgeving kan en zal nooit het 'origineel' vervangen of zelfs maar in de buurt komen. Een baby heeft geen zorg, maar permanente zorg nodig, geen aandacht maar extra-aandacht, geen verzorgin an sich maar koestering all over. Ook een moeder die van opvoeden (het latere stadium) geen kaas gegeten heeft, kan daarom dat instinctmatige wél geven. Het dan gaan afpakken is én ethisch onaanvaardbaar én zal zich later wreken door een waarschijnlijk hoge maatschappelijke kost wegens problematisch gedrag - waarschijnlijk, niet altijd.
@ heavybas 14-06-07 @ 12:58
We zijn er bijna:
Wat ik je duidelijk wil maken is dat die ideeen van de Nazi's niet vergelijkbaar zijn met de huidige situatie en dat er ook geen plannen op dit moment zijn die die vergelijking wel zouden doorstaan.
Als die plannen er wel zouden komen sta ik naast je op de barricade.
-
Jeugdzorg is niet perfect, ben ik ook wel met je eens, maar om het nu een chaos te bestempelen zoals je dat eerst deed, dat ging me te ver. Je doet dan geen recht aan vele professionals en vrijwilligers die goede resultaten halen en de samenleving er beter op maken.
-
Tja, die vorm van 'curatele' is een oplossing die al bestaat in de vorm van begeleide ouderzorg. In ziekenhuizen wordt dit bv al procatief aangeboden, bv in St Lucas Andreas.
NB: Tyler's zus is zo iemand die dit doet........ vandaar
Maar nogmaals, als ouders zoals de ouders van Savannah, zo met kinderen omgaan, dan verliezen ze het recht om kinderen te krijgen wat mij betreft. En Juist omdat we niet willen dat er preventieve abortussen gedaan worden, worden ze dus meteen na geboorte weggehaald.
bij IQ onder de 90 :-) ... dat zou een zware toekomst voor No Style betekenen
Tyler-Durden 14-06-07 @ 12:57
Een TBS-kliniek is geen plek voor een kind. Net zo min als een gevangenis dat is. Moeder en kind kunnen dus onmogelijk 24/7 bij elkaar zijn. Want ik vind niet dat ómdat een vrouw kinderen krijgt ze dan maar een strafkorting verdient. Maar als de moeder haar boete gedaan heeft is zij de eerst aangewezene om de opvoeding volledig voor haar rekening te nemen.
leert de ervaring? van Maerlant?
Gaan jullie eens schamen ....... dit riekt naar nazi pratijken
Tyler-Durden 14-06-07 @ 12:55
Die gevallen vertegenwoordigen 0.001 %. Ik ben tegen systematische ontzegging, en wel daarom. Er kan een opvoedkundig probleem zijn (op wat latere leeftijd dus) in veel Tokkiegezinnen, maar dit gaat dat niet oplossen. Er is trouwens een opvoedkundig probleem in de grote meerderheid van moslimgezinnen, wegens de door importbruiden geschapen omstandigehden; waarom hoor ik daar Bal Ballin niet over? Voor die - zeldzame - gevallen waarin mogelijk van een levensbedreigende situatie sprake is: permanent toezicht door huisbezoek, indien nodig kind én moeder verplaatsen naar een materniteitsinrichting. Maar nooit, zeker de eerste drie maanden niet, dat kind de basiswarmte ontzeggen, die, ik herhaal het nog eens, alléén door een moeder kan gegeven worden.
@ van Maerlant 14-06-07 @ 12:39
ik ben ben zo'n weggeraust kind en daar ben ik verdomde blij om!
kinderen hebben EEN arm nodig... niet perse die van hun ouders...
moest ik ff kwijt...
Tyler-Durden 14-06-07 @ 12:40
Datgene waar de Nazi's zich mee bezig hielden was inderdaad een stap verder. Mee eens. Maar als we politici toestaan dergelijke gedachtenspinsels in beleid om te zetten is het een kwestie van tijd voordat er stemmen opgaan voor een "hardere" vorm van beperking. Het sneeuwbaleffect weetuwel.....
-
Jeugdzorg; wellicht de berichtgeving in de media gevolgd over de wachtlijsten? En wanneer er weer een dergelijk incident gebeurt als met Savannah dan blijkt vaak dat er de jeugdzorg gefaald heeft.
-
Wanneer mensen financiele problemen hebben komen ze onder curatele te staan. Ik zou me ook iets dergelijks voor kunnen stellen binnen de opvoeding.
@ Water -=-> Eens
Het kan niet zo zijn dat we op deze manier met onze kinderen in de maatschappij omgaan. Als je je eigen kind omlegt is het volgens mij ook niet meer mogelijk om nieuwe kindjes te maken aangezien je dan gewoon de bak in moet en daar is het alleen maar fap fap fap.
Ik zeg de ouders die over de lijn gaan de bak in, de kinderen laten houden. Opvoedcursussen etc. Bovendien is het belangrijk dat we nog steeds randdebielen als kinderen hebben, dat zijn namelijk de randdebielen van de toekomst.... zonder hen geen Geenstijl. Ook zijn ze nodig om onszelf mee te vergelijken en daarmee de foute conclusie te kunnen trekken dat we zelf helemaal zo gek nog niet zijn!
@ Water
Volgende situatie:
Mw A. wordt veroordeeld wegens kindermishandeling, krijgt celstraf met TBS.
Op moment van veroordeling is zij zwanger.
Op het moment dat ze bevalt is de TBS nog niet afgelopen.
En nu???
@ CoJoNes 14-06-07 @ 12:44
Altijd?
@ van Maerlant 14-06-07 @ 12:44
Prima, dus jij bent er nog steeds voor om een kind in huis te laten bij personen van wie is aangetoond dat zij kinderen mishandelen.
Ooit gehoord van gevallen waarbij de moeder niet 1, niet 2, maar 3 keer een kind in het 1e levensjaar zelf ombrengt en begraaft??
Hoe wil je dat dan gaan oplossen? Daar helpt een bezoekje 2 x per week niet bij hoor.
Het enige dat je daar dan aan hebt is dat je kunt vaststellen dat het kind idd dood is.
poppermotje 14-06-07 @ 12:32
Zelfs dan, wanneer een vader of moeder al een veroordeling voor kindermishandeling op zak heeft, zou het niet mogen kunnen. Niet 'bij voorbaat', niet automatisch.
Eens een dief altijd een dief mag hier geen uitgangspunt zijn. Wat je dan opgeeft krijg je nooit meer terug.
Tyler-Durden 14-06-07 @ 12:42
Tief op met je goedkope 'onzin'. Elke onzinnige kan 'onzin' typen. Blijkt maar weer. Nog eens: basic trust. Daar kan geen ene zelfverklaarde pedagoog tegenop.
@Tyler
Adoptiekinderen hebben ook altijd een trauma.
Zoals mijn opa al zei; een moment van onbedachtzaamheid zorgt dat je jaaaren schreidt..
@edit 12.03
Dat was wel erg on toppik wat je daar hebt ge-edit zeg !
En is m'n thuis-IP-ban al opgeheven ??
Doe eens even je best wil je !
-edit schrijf maar lieve mail, dan gooi ik het in de groep..-
"geen stijl" gaat geen vrienden maken met die laatste zin....
(als ze het niet synisch bedoelen....
sjaakdeslinksesul 14-06-07 @ 11:30
hehehehe.
@ van Maerlant 14-06-07 @ 12:39
Onzin - als zo'n kind wordt weggehaald wordt ie niet zelfstandig op kamers gezet hoor.....
Hoe denk je dat adoptiekinderen opgevangen worden?
@ heavybas 14-06-07 @ 12:31
Helaas, ik waardeer heus wel dat je je best doet, maar je slaat echt de plank mis.
1. prima.
2. Je vergelijkt abortus op basis van genetica (Nazi's) met een situatie waar A) geen abortus wordt gepleegd en B) er niet op basis van genetica wordt beoordeeld.
Je vergelijkt appels met peren.
3. Zoek je nu een willekeurige link om je ongefundeerde stelling alsnog te bewijzen? Je zei dat het een chaos was - je had het niet over 020 in het specifiek, dat is die link wel.
Nog los van het aspect dat dit geen chaos weergeeft.
4. Nee, dat ben ik niet. Als een echtpaar geheel ziek is, absoluut geen kinderen zou moeten hebben - hoe wil je dat voorkomen dan?
Reaguren hier dan helemaal geen vrouwen die wel eens een kind hebben gebaard? En waar zitten de zorgzame vaders?
Wat wil zo'n baby nou eigenlijk? Een warm lijf, een nap om aan te zuigen en een beschermende arm om zich heen. Alles dat zo goed en zo kwaad als het kan het trauma van het gedwongen vertrek door die enge pijp uit die lekkere holte kan compenseren. Dàt van een kind afpakken is je reinste misdaad, om de eenvoudige reden dat een 'vreemde' daar geen alternatief voor kan bieden. Ga voor mijn part twee keer per week controleren of die baby wel verse pampers krijgt, maar neem die levensnoodzakelijke essentie niet van die baby weg. Een ie een peuter wordt, kan je nog altijd ingrijpen als het nodig is. Gevalletje remedie is erger dan de kwaal hier.
@ DanMaar'NLinkseLul 14-06-07 @ 12:30
Welkom op GS - en jij denkt dat fuckje een man is?
@water 14-06-07 @ 12:28 die instanties vertrouw ik ook niet. Een criterium zou kunnen zijn of iemand is veroordeeld wegens kindermishandeling. Niet dat de rechtspraak feilloos is, maar het is altijd beter dan de natte vinger van Jeugdzorg en aanverwanten.
dilemma conservatisme/paternalisme vs liberalisme. Blijf ik toch liever liberaal in dit geval. ik wil me niet laten opfokken door een paar breed uitgemeten incidentjes in de media.
@ Tyler-Durden 14-06-07 @ 12:14
Komt tie dan:
1. Laat mij het anders formuleren: ik begrijp dat Hirsi Balin met een dergelijke maatregel komt. Het lijkt, op korte termijn, het ei van Columbus voor het voorkomen van kinderleed.
2. Ik weet niet hoe het gesteld is met jouw historisch besef, maar als we pak em beet een jaar of 80 teruggaan, in de periode van de opmars van Nazi Duitsland: en.wikipedia.org/wiki/Law_for_the_Prev...
In de retoriek van de Nazi's valt nog wel enige logica te herkennen, net als in die van Hirsi Balin. Tuurlijk, zover gaat het voorstel niet, maar er wordt wel een basis gelegd voor de toekomst.
3. Berichtje in de landelijke dagbladen:
www.ad.nl/amsterdam/article1396044.ece...
4. Je moet het met mij eens zijn dat op het moment dat er een kind weggehaald wordt het hele voortraject gefaald heeft.
En eet smakelijk trouwens.
@ fuckje 14-06-07 @ 11:34
[zelfstandig naamwoord]
lang en dun diertje met rond, heel buigzaam lichaam
vb:om te kunnen vissen hebben we wurmen nodig
synoniemen: worm pier
Meer informatie bij:
dun en hebben heel kunnen lang lichaam met nodig om rond te vissen we
zelfstandig naamwoord: wurm
de wurm
de wurmen
het wurmpje
woordenindex, inhoud
SUKKEL..! en voor de mensen die de achterban van de PVV hoger inschatten...
Ach laat ook maar... dat snappen jullie toch niet.
Sorry, maar sinds wanneer is een kind eigendom van de staat? Oh ja, sinds je het kind aangeeft en een contract ondertekent waarin staat dat je kind niet meer van jou is!!<br />
@CoJoNes 14-06-07 @ 12:20 helaas allemaal waar wat je zegt.
poppermotje 14-06-07 @ 12:22
Maar wie gaat dat dan bepalen? Diezelfde instanties die nu zoveel steken laten vallen? Ze doen d'r werk niet naar behoren dus laten we ze maar extreme bevoegdheden geven?
Precies daar waar je zegt 'vreest' zit het grootste probleem. Wie gaat dat beoordelen en aan de hand waarvan. Binnen welke grenzen bewegen de 'kandidaten' zich en wanneer schuiven die grenzen op..
Hey Fleischbaum, ga eens dood. Iedereen weet dat Tokkies SP en PvdA stemmen.
@CoJoNes: Nee dan gebeurt er niets. Maar als jij bent veroordeeld tot een aantal jaren in het cachot omdat je niet met je poten van je koters kon afblijven (seksueel danwel gewelddadig of beide) dan zullen ze bij een nieuwe geboorte uw boreling komen ophalen. Liever wordt voorkomen dat u zich nog verder voortplant, maar daar wil de overheid zich (nog) niet aan branden. Prima idee dit.
Maaier 14-06-07 @ 12:04
Moet ik dat voor jouw gaan bepalen?
Een kind weghalen bij ouders waarvan je vreest dat deze het kind gaan mishandelen is geen fascisme of eugenetica en zelfs geen complot tegen de PVV, het is kinderbescherming. Mensen hebben het recht om kinderen te krijgen maar kinderen hebben ook recht op bescherming.
Glijdende schaal dit. Wie bepaalt wat kindermishandeling is? Als ik mijn kind thuis hou van school omdat ik het onderwijs onder de maat vind? Als de buurvrouw het zegt, of erger, een ex-partner die anonieme meldingen doet?
Bescherming van kinderen heeft absoluut de hoogste prioriteit, alleen is de overheid nog nooit een geschikte uitvoeringsinstantie gebleken.
@Andy Pipkin- 14-06-07 @ 12:04 er is niets mis met rechts, maar de PVV is niet rechts, de PVV is kansloos. Zo kansloos als een Tokkie. Vandaar de slotzin van Fleischbaum.
Iemand ooit van basic trust gehoord? Het gebrek eraan zet je nooit meer recht.
Falsema 14-06-07 @ 12:12
Doe jij eens de comments hierboven lezen. Ik zeg dat die voorgestane maatregel naar fascisme neigt. Dat je je als samenleving op een levensgevaarlijk hellend vlak bevindt als je vindt dat je pasgeboren babies bij hun moeder moet kunnen weghalen omdat eens een dief nou eenmaal altijd een dief is.
@ heavybas 14-06-07 @ 12:03
Als je me met een verkleinwoordje gaat aanspreken moet je wel heel zeker zijn van je zaak vriend. U staat op 1 slag nu.
Goed, je wil dat ik je stukjes lees:
Komt ie:
Om 11:36 meld je: "Lekker stoer reageren jongens, maar dit kan echt niet."
Om 12:03 meld je: "1. Deze maatregel an sich kan ik nog wel begrijpen. "
Lekker consequent.
En dan op je laatste bericht:
1. Als je het kan begrijpen zeik dan niet.
2. Welke maatregelen dan - niet zomaar moord en brand lopen schreeuwen, maar geef maar eens concreet aan welke amendementen er zijn ingediend. Heb je ze niet - dan ben je puur op niks aan het brullen.
3. Welk feit ? Waar zijn de links van je? Jij zegt het en dus is het een feit? Man, met deze retoriek zul je nog heel ver komen. Jammer alleen dat er ook wel eens mensen zijn die echt wat lezen en zo door je gejammer heenprikken.
4. Niemand? Er worden in drastische gevallen slachtoffers voorkomen. Let wel: niet preventief maar REACTIEF, dus als er al bewijs is van onverantwoord gedrag.
@ Water
Zie hierboven, dit geldt eveneens voor jou.
Ga allebei anders eerst even lunchen, misschien gaat het nadenken beter op een volle maag. Eet smakelijk.
nu al komkommertijd?
water 14-06-07 @ 12:10
Neem je zelf het eerste slokje kaalkopje?
Nogal een dom onderzoek >..<
@ Maaier:
Mee eens, maar definieer opvoeding. En wie moet daarover beslissen? Ook heropvoeding en opvoedingcusussen zijn termen die een zware lading dragen
@ krijg 'n hele dikke 14-06-07 @ 12:05
Het zonnedael effect ;) . Je afkomst bepaalt ook voor een gedeelte je drive in het leven denk ik.
Volgende stap: 'medicijnen' aan het drinkwater toevoegen zodat mensen met een zeker genenpakket onvruchtbaar worden. Geen tokkies meer, geen dieven, geen anti-globalisten, geen mongooltjes, geen mismaakten, geen finnen, geen joden..
-weggejorist-
Hee knel !
Had je al een afspraak voor je ingreep ??
Of is daar tegenwoordig ook al een wachtlijst voor ??
@Feedback 14-06-07 @ 12:02
Check het uiterst betrouwbare GS-onderzoek: PVV-stemmers zijn boertjes:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/047399.h...
-Andy Pipkin- 14-06-07 @ 12:04
Het enige wat hij "zag" was een riant salaris en een hoop Paranoia! Ook hij hoort bij de afdeling "afgeknepen puddingbuks" welke geen warme mannetjespap meer kan produceren.
@ Dr.R Clavan:
De real Tokkie stemt Links, ofwel pvda, vanwege de uitkeringen en geen Wilders. Zo dom zijn ze nou ook weer niet om zichzelf te beroven.
@Tyler-Durden 14-06-07 @ 11:57
mee eens, alleen waarom blijven we symptoon bestrijding doen.
Nog beter is om bepaalde mensen verplicht te castreren/steriliseren , dan voorkom je dat je later kinderen , die genetisch belast zijn, moet opvangen.
Nog een stap verder is aan de hand van gen. codes een risicoanalyse te maken mbt tot eventueel onaangepast gedrag..........
mmmmm het begint nu spannend te worden.......
Volgende stap misschien moet we via genetische manupilatie voorkomen dat er bepaalde vormen van ongewenst gedrag/uiterlijk kunnen ontstaan,
dwz om discriminatie te kunnen voorkomen 1 menselijk ras produceren voorzien van bepaalde kenmerken cq eigenschappen die als wenselijk door en voor de maatschappij vastgesteld zijn.........
Tyler-Durden 14-06-07 @ 11:57
Zie wat heavybas zegt om 12:03!
"Het liefst zou de reclassering van Hirsi Ballin zien dat iedereen met een IQ onder de 90 subiet wordt gesteriliseerd. "
Sterker nog: stupid people should not breathe
@ heavybas
Gefeliciteerd!
Wie weet waar je was uitgekomen als je meteen was weggenomen en in een lief gezinnetje in een villawijk met alle kansen was opgegroeid..
heavybas 14-06-07 @ 12:03
Jeugdzorg is niet optimaal, maar de opvoeding is dramatsch. dát si het probleem.
ach gut gaat de GS nu ook al beginnen met rechts dus dom? janmaat blijkt achteraf ook gewoon een "ziener" te zijn geweest.
Pannie 14-06-07 @ 12:00
lol
"Talking about tokkies" en dan de televaag linken. Dat ís de papiergeworden tokkie. Of moet ik de link ook echtb bekijken?
"Hij vult verdikkeme het hele blokje"
mwahahahaha sterk :P
Ik vraag me af of de groentemannentokkies met hun kroost eauk zo behandeld gaan worden.
.
Of is dat dan diskriminaZi?
-edit kucht mee -
@ Tyler-Durden 14-06-07 @ 11:57
Kereltje, lees es ff wat ik schrijf.
1. Deze maatregel an sich kan ik nog wel begrijpen.
2. Maar deze maatregel zet de deur open voor meer drastische maatregelen
3. Feit: de jeugdgezonheidszorg is op dit moment een chaos, met deze
maatregel wordt het er niet beter op
4. Niemand is gebaat bij een overheid die dermate grip wil hebben op de
persoonlijke levenssituatie van haar burgers
Hallo, kom je daar nu pas mee.... mijn generatie zat al met Patty Brard, Dolly Dots, Joop den Uyl, Hans Janmaat, Emile Ratelband, Prins Bernard, de Rooij van Zuidewijn, Hans van Mierlo, RaRa, Kees Koning en meer van soortgelijk gespuis. Hadden ze toen al niet wat puddingbuksen moeten dichtknijpen?
Pannie 14-06-07 @ 12:00
Jaloers op Tokkies, voor een bedrag van zegge en schrijve 5.700 euri's.
Hoe klein kun je zijn.
@Fleishbaum
Lekker slim om je achterban te beledigen. Met zo'n linkse mening maak je je niet populair als directeur van GS. De gemiddelde PVV stemmer schat ik toch hoger in dan de welke andere stemkoe.
EUREKA!!!!! en dan???........................ verbranden in de ovens die in Duitsland gesubsidieërd moeten worden door de EU??? worden hakbars ook meteen aangepakt? Gele ster een idee? misschien een Finse ster? Ministerie van propaganda? Gestapo? 1000 jarig Europeesche rijk? Ein volk, Ein Wouter?
even kijken wat SIDI hier van vindt
Talking about Tokkies:
www.telegraaf.nl/binnenland/65618541/T...
@ Water
Zie wat DT71 zegt. om 11:49
@ heavybas 14-06-07 @ 11:48
Zal je een makkelijk voorbeeld geven. Als Michelle Martin vrijkomt (ex van Dutroux) een dezer dagen en zij wordt zwanger, dan heeft u alle vertrouwen in een goede opvoeding van het kind?
Als er bewezen is dat iemand NIET met kinderen kan omgaan en zelfs een gevaar voor hen vormt, dan lijkt het mij niet meer dan normaal zelfs als er uit bescherming van het kind gehandeld wordt en de ouder dus uit de ouderlijke macht wordt gezet.
Jullie doen nu alsof er iets heel nieuws wordt geïmplementeerd, maar dit is slechts een utvoering van een bestaande regelgeving. Het moment van beslissing ligt enkel eerder.
@heavybas,11:55u
ROFLOL!
Het is voor de opbouw van achterban sowieso nodig dat we "gewogen" gaan stemmen. Naast je stem uitbrengen even 10 multiple choice vraagjes beantwoorden, hoeft niet eens te moeilijk. Alleen 18 worden is niet meer voldoende om een land democratisch goed te laten besturen.
10 goed, stem telt 100%
1 goed stem telt 10%
Stemmer weet de uitslag niet, dus tokkie kan levenslang stemmen en steeds alles fout hebben.
En alle vragen alleen in het Nederlands, dus iedereen met IQ140 die alleen Engels spreekt heeft pech (om zomaar een willekeurig voorbeeld te noemen, u kent vast nog andere gevallen)
@ krijg 'n hele dikke
Kom zelf uit een echte tokkie-wijk, mijn stiefvader komt qua iq niet hoger dan bonnie st claire (qua alcholgebruik wel trouwens) en toch ben ik redelijk geslaagd in t leven. Leuke baan als officemanager bij een reclamebureau, leuke vrouw, geweldige zoon en een aardig koophuis.
Als ik direkt bij de geboorte weggehaald zou zijn weet ik niet of ik dit wel bereikt zou hebben.
Knettergeschift dat een ambtenaar kindjes bij geboorte zou mogen weghalen als een soort post-natale abortus. Als je niet PvdA stemt en in een fucking Prius rijdt ben je duidelijk asociaal en mag je geen kinderen hebben? Getverdekke, ik hoop dat de revolutie uitbreekt voordat dit soort "zuivere bevolking"achtige plannen werkelijkheid worden. Die paar Tokkies tolereren is een kleine prijs voor vrijheid.
Wat een zijnbode artikel! Ik heb een IQ van 145 en een EQ van 138 en stem ook Wilders, de blonde verlosser uit Venlo. Smerige stemmingmakerij.
DT71 14-06-07 @ 11:49
Ik heb het artikel gelezen. Het is een hellend vlak waarop je je niet wilt begeven. Een glijdende schaal met extreme risico's.
Snap niet waarom ze altijd Hilbrand Nawijn moeten hebben.....
Survival of the fittest is in de soort "Mensch" uitgeschakeld zodat fatale degradatie van de genenpoel onvermijdelijk is. Sterker, intelligente, succesvolle specimen schijnen zich veel minder voort te planten dan minder geslaagde exemplaren. Extrapoleer dit even richting het jaar 2500.. top of the food chain: voor zolang het duurt ja.
kunnen we niet gewoon een baar bewijs gaan invoeren.
Als je met een auto wil gaan rijden moet je allerlij ingewikkelde testjes uitvoeren. maar een kindje mag iedereen zomaar op de wereld zetten.
In de natuur overwuiint alleen de kansrijke. in de mensenwereld werkt dit niet goed meer. Mischien de natuurlijke selectie een handje helpen.
@ Teen 14-06-07 @ 11:49
Ze schijnen ergens in Duitsland nog een 12km lang hek 'over' te hebben, denk dat je daar al een aardig eind mee komt...
Een staatsopvoeding met padvinderij staat natuurlijk wel garant voor een jaarlijkes lichting tzt voor defensie.
Tyler-Durden 14-06-07 @ 11:42
Nee, hoezo? Had jij mijn kinderen dan ook weg willen halen? Wat ik zeg is dat het vaak helemaal niet in het belang van het kind is om ze uit huis te jatten. Bij mogelijke mishandeling of misbruik moet er snel worden ingegrepen. Dan moet je dus als samenleving de vinger goed aan de pols houden bij risicogevallen. Maar je kunt toch niet, uit voorzorg ofzo, babies vast maar weg halen bij hun moeder? Dat is bijna fascistisch!
@water:
Nogmaals; lees het ARTIKEL. Het gaat om veroordeelde kindermishandelaars, zoals die ouders van Savannah. Mensen die vaker in de fout gaan en hun kinderen niet kunnen opvoeden. Dat is wel wat anders...
Kunnen we tokkies niet verplichten in Helmond te blijven?
'Tokkies' intimideren en 'kansenjongeren' subsidiëren ruikt niet alleen naar racisme, het is het ook. Elk kind heeft het recht op een jeugd die een voorbode is van een eerlijke kans op geluk, en elke poging om die kansen doen toe te nemen is lovenswaardig. Aangezien de noodzakelijke infrastructuur om dit ook consequent toe te passen op de massale 'kansensectorkinderen' ten enen male ontbreekt, kan de conclusie enkel zijn dat deze maatregel het institutionaliseren is van 'weg met ons'. De volwassenen onder u worden verzocht zichzelf naar de uitgang te begeleiden. O wacht, het CBS meldt dat dat al volop gebeurt. Fijn, straks zijn er nog genoeg kogelvrije vesten voor iedereen die blijft.
@ Tyler-Durden
Als vader vind ik dat je inderdaad kinderen tegen hun ouders in bescherming moet kunnen nemen.
Maar je moet het toch met mij eens zijn dat dit soort maatregelen de deur op een kier zet voor meer verwerpelijke maatregelen. Zolang de kinderhulpverlening in NL aan alle kanten rammelt vind ik het introduceren van een dergelijk beleid een brevet van onvermogen.
Het klinkt eerder als een populistisch rammelen met de voerbak dan dat er is nagedacht over de morele en praktische uitvoerbaarheid.
Fuck!!!!!!~!*$# dan heeft fucken geen zin meer
uitstekend plan. Alle tokkies van autochtone en allochtone komaf heropvoeden, babys afnemen en zo uit laten sterven. Als bij koeien kruisen mag om meer melk te krijgen, waarom dan niet bij mensen voor meer intelligentie? Jan Tomaat en Geert W. zullen er minder blij mee zijn, maar dat is ook alleen maar goed voor nederland.
Nounou, als je je eens fatsoenlijk inleest in eugenetica, en dan niet de variant de gepraktiseerd werd door de nazi's, dan komt het allemaal een stuk rationeler over. Ik ben er op zich geen tegenstander van (en ja, nazi's waren slecht, evenals grote delen van hun rassenleer)
@ Teen 14-06-07 @ 11:45
En als ze instappen en langs je lopen ruik je ze nog steeds...
@ John McClane 14-06-07 @ 11:43
Laat ze maar lopen. Voordat ze doorhebben hoe zo'n strippenkaart werkt sta ik al weer een kwartier in de rij.
Alleen ligt dat ZOWEL wetgeving-technisch als ethisch nogal lastig.
Teen 14-06-07 @ 11:41
maar dan kan niemand meer Heeee-hooooooooén!
Het zal wel een gevalletje analfabetisme zijn maar in de Tokkie-buurten bij mij in de stad hangen rond verkiezingstijd toch voornamelijk posters van de SP en de PvdA voor de ramen. Begrijpelijk want die treden niet zo hard op tegen uitkeringsfraude en het jatten van oud ijzer en koper.
Goed voorbeeld: die über-Tokkie Annie Verdonk uit Rotterdam. Die zul je niet snel betrappen op een voorliefde voor Wilde Geert...
... ik ben tegen! Wie moeten we anders aan die lopende banden en in die koelcellen zetten? Moet ik dan alleen maar peaulen laten leaupen hier?
Ik vind ook dat tokkies met een teken op hun kleding herkenbaar gemaakt moeten worden! En dat ze alleen maar achter in de bus mogen plaatsnemen!
@heavybas
Het gaat om een stabiele (liefst ook liefdevolle) omgeving waarin een kind moet opgroeien. Toegegeven, IQ is daarvoor geen indicatie, want ook bij meer begaafden is hieraan weleens gebrek. Echter in de tokkie wijken komt het gebrek hieraan toch stuctureel meer voor dan elders..
Nou, een fokverbod voor IQ's onder de 90 zou een hoop oplossen. Geen woningnood meer, minder finnen, minder bijstand, minder files en meer werkgelegenheid. Maar ook: minder omzet van bierfabrieken, kroegen, shagfabrikanten en Lidl's en Aldi's.
Maar wel: minder dom geneuzel hier, veilig lopen over straat zonder risico in elkaar te worden gemept vanwege je snor, stijging van het gemiddelde IQ.
En bij niet-naleven van het fokverbod: inderdaad, steriliseren! Doen ze in China ook en het schijnt wel te helpen.
heavybas 14-06-07 @ 11:36
Wb je laatste stukje: Zulke mensen worden vast niet bedoeld.. Ik ging er eigenlijk vanuit dat het tuig hiermee bedoeld werd
De vinger op de zere plek, gelukkig is niet de gehele redactie besmet met het zijn van een mongeaul!
Mijn suggestie is, gooi Pritt (met zijn goeie research naar de AKO-prijs) en Hoxha (zionist, in extreme vorm) en Brusselmans (populist) uit de redactie.
Inhoudelijk geef ik geen fuck om tokkies, ik ben er namelijk zelf een (van horen zeggen).
@ water 14-06-07 @ 11:41
U heeft zuurstof tekort gehad bij de geboorte?
heavybas 14-06-07 @ 11:36 Het gaat niet om IQ, het gaat om geestesgestoorde types, en daar zit een redelijk groot verschil tussen. Een IQ test zegt inderdaad verdraait weinig, een EQ test is beter voor ouders...
Geweldig, nu nog invoeren van verplichte sterilisaties en preventief ruimen van de untermenschen en je bent weer een stapje dichterbij het superieure rassenideaal van voor WOII.
Wie zijn nu de idioten?
Ook moeten alle skihut-cafés worden gesloten om te voorkomen dat ze elkaar kunnen ontmoeten.
hey dat betekend dat ze alle groentemannen ook moeten steriliseren, maak daar maar castreren van, dat maak ze rustig. mensen dit is dé oplossing... hoppa!
@ heavybas
optie 1: doe mij maar de carrière teef... die hebben tenminste geld voor een Playstation 3 of Xbox 360... dan hoeven de kids er zelf niet een te stelen, of een klasgenootje voor in elkaar te rammelen.. zelfde geld voor merkkleding mooie scootâhs, pc's, internet, I-pods, en nog meer eerste levensbehoeften...
Ik eis dat Oakie alsnog naar een verheropvoedingskamp gestuurd wordt!
Wat een ziek idee zeg. Had zo maar van de PVV kunnen zijn.
Babies weghalen bij hun moeder en dan? Pleeggezinnen en internaten? Nee lekker, dat is echt in het belang van het kind.
Stelletje hufters! En dan zometeen raar opkijken als je door Amnesty op je vingers wordt getikt.
Helemaal mee eens. Elke domme geit kan een jong krijgen,maar als een fatsoenlijk echtpaar wil adopteren worden er allerlei gare regels van toepassing
@ Teen 14-06-07 @ 11:36
Ja - nummer is al bekend:
0800-SVEN31
@ heavybas 14-06-07 @ 11:36
Sure - dit zullen ze inderdaad alleen bij lieve mama's doen die heel goed zorgen voor hun kinderen.......
Wat maakt dit in godsnaam uit? Er wordt geen abortus gepleegd, er worden enkel kinderen weggenomen en nu alleen in een heel vroeg stadium om erger te voorkomen.
Bestaande situatie is enkel iets uitgebreid, maar het verschil is maar miniem.......
Succes met verder lezen.........
@heavybas; het gaat om veroordeelde kindermishandelaars. Steriliseren zou het beste zijn, maar wil men niet. Vandaar deze maatregel van het weghalen van een kind bij een stel bewezen levensgevaarlijke gekken. Niks mis mee.
Kut. Dan had ik nog een toekomst gehad. Ik eis een schadevergoeding met terugwerkende kracht !!
BS, de stemgerechtigde hele mongolen uit het plaatselijke gesticht en halve mongolen uit de sociale werkplaatsen in mijn geboortedorp kregen altijd de opdracht om het hokje van het CDA in te kleuren. Zo heeft de SP nog eens een heel fatsoenlijk verkiezingsresultaat behaald, toen de lijsten werden verwisseld.
Er komt toch wel een anonieme meldlijn waar je voortplantende tokkies kunt aangeven?
Lekker stoer reageren jongens, maar dit kan echt niet.
Zonder overdreven politiek correct te doen, dringt de vergelijking zich op met nazi-Duitsland.
Niet zozeer dat deze maatregel verwerpelijk is, maar wat is het volgende? Wanneer je minder dan 15k per jaar verdient-geen kinderen?
Erfelijke ziektes in de familie-geen kinderen?
Heeft je vriendin spleetogen-geen kinderen?
etc
En trouwens, wie is de betere moeder:
De carriére teef die met haar vette hol iedere dag maar net op tijd is om haar zoontje uit de chreche te halen of een wat minder begaafde moeder die wel iedere dag thuis is voor haar kinderen?
probleem hiermee is dat de tokkies zich op deze manier net zo lang blijven voortplanten tot ze er 1 mogen houden. Resultaat: overbevolking, en een nog groter probleem mbt vergrijzing en zorg over +/- 70 jaar....
idd.. beter preventief castreren/steriliseren...
Tijd voor de revolutie denk ik...
Geldt zeker alleen voor blanken???
@Fleisch,
het is : HET wurm!!! en : de worm. Moeilijk he, Nederlands!
-weggejorist-
Gewoon een toets afleggen voordat je kids mag gaan fokken:
Mensen die niet met mes en vork kunnen eten, de normale omgangsvormen niet kennen, geweld als optie zien bij een simpele ruzie, een IQ onder de 95 hebben, etc. etc. (ik kan blijven doorgaan), geen kids.
Dan hebben we tenminste een beetje garantie dat de volgende generaties minder last hebben van tokkies en ander onaangepast tuig.
Wie gaat er dan dit soort stukjes op internet schrijven?
Verplichte sterilisatie. Het weghalen van net geboren kinderen bij hun moeder. Dat komt wel heel dicht in de buurt bij wat fascistische regimes doen. Bevolkingspolitiek a la Down Under of Germany midden vorige eeuw.
Wat zal het rustig worden op GS...
"Kind na de geboorte weghalen",
maar je zou het ook al vóór de geboorte kunnen doen natuurlijk, en dan ook maar meteen de nog-net-niet ouders preventief ruimen naar aanleiding van de resultaten van de IQ-test. Een soort omgekeerd Pol Pot beleid zeg maar. Nee, die linkse ideeen zijn zo gek nog niet.
Prima idee!!
Verlossing!!
Eindelijk richting een echt 'kennisland'.
Eindelijk af van Geer en Goor, Frans B. etc. Tijd voor boeken, theater en goede filosofische gesprekken!
Leve de eugenetica!!! *ahum*
De achterban van Geert schat ik toch echt hoger in meneer vleesboom.
Hoppa, richting Nieuwegein!
-edit lolzz -
Goed plan! Ook direct alles wat een uitkering trekt en niet daadwerkelijk meer dan 50% arbeidsongeschikt is castreren/steriliseren, we moeten zien te voorkomen dat dat soort graaiers zich voortplanten! :)
van probleemjongeren de ouders wegnemen?
Is PVV dan niet de GS huispartij??
Dit plan gaat straks weer de wereld over, het is een kwestie van tijd tot onze vrienden van "Fox" nieuws zullen gaan berichten over "Massale preventieve abortussen in Holland "....
Bill O'Reilly, kom d'r maar in.............
Ai laat de poltiek correcte gestapo er maar niet achter komen....
Leuk onderzoek: de exacte definitie van een Tokkie
LOL@alt-tag
en dat mag ook wel eens gezegd worden!
-weggejorist-
*Zoekt adres Hirsch Ballinn op en stuurt bloemenboeket
Prima idee domme mensen kinderloos.
Anders denkende rechtenloos.
Niet gristenen kansloos
God rulezzzzzzzzzzzz
REAGEER OOK