
En dan schakelen we nog even over naar de G8 voor wat sfeerbeelden rondom de Slag bij Rostock. Voorlopige tussenstand: 520 gewonden onder de boeroepers, waarvan 20 ernstig. Verder heeft de Duitse pliesie circa 400 gewonden onder de gelederen en staat het totaal aantal arrestanten inmiddels op meer dan 1000. Al met al dus een prachtige score daar in Noord-Duitsland. Heerlijk gelijkopgaand en in een moordend tempo. Blijft u vooral kijken, het blijven tenslotte Duitsers. In blessuretijd kan er dus nog van alles gebeuren. Pica's bekijken van los- en lensgeslagen krakerstuig doen we
hierrr. Met de speciale propaganda
News Ticker van Indymedia Mofrika blijft u op de hoogte van verder broodnodig escalerend pliesiegeweld. Overige live opgenomen beelden van onze audiovisuele dienst vindt u
hierrr,
hierrr en
hierrr. Tot zo ver de berichtgeving vanuit het Knüppeln-und-Tränengasstadion te Rostock. Terug naar de studio.
Reaguursels
InloggenHet waterkanon vullen met watergedragen verf en een moeilijk wenbare niet uitwasbare plakkende en stinkende substantie, dan kunnen de deelnemers 's-avonds, 's-nachts en de volgende ochtend opgehaald worden uit hun krakersholen, hun klandestiene tentenkampen en hun gestolen auto's en caravans.
Snelrecht toepassen door werkelijk alles wat met dit dan stinkende tuig in relatie gebracht kan worden in beslag te nemen en te vernietigen danwel te ontruimen en het tuig alleen in oranje overalls en blootsvoets de Lunenburger Heide op sturen.
zullen die lui ook 4 dagen vrij hebben genomen van hun werk of leven ze al gewoon op de samenleving die ze zo slecht vinden ?
het journaal vind het al best .. demonstranten worden ze genoemd !!! dus niet links extremisten . ook het geweld is wel 4 hele seconden in beeld geweest !!
ik ben benieuwd als het rechtse lui waren geweest die zo'n puinhoop hadden gemaakt . dan was er nu een spoedzitting geweest in de tweede kamer ...
Geen Geertfan, maar hier heeft ie wel gelijk in, schieten.
Gericht, met scherp en volautomatisch.
-weggejorist-
Anti-links is me met de paplepel ingegoten. Mijn pa zei altijd: hard werken jongen. En dat deed ik. Heb nu een vette woonboerderij. Mijn linkse schoolvriendjes zitten in een huurhut te zuipen en te blowen.
En af te geven op de maatschappij.
Vieze vuile smerige honden. Doodstraf voor elke linkse hufter die erbij was.
@anarchez 04-06-07 @ 03:38
"rabiate en ongenuanceerde socialistenhaat"
Dat is geen drogreden, maar een te onderbouwen en vanuit mijn principes logisch voortvloeiende mening.
"ad hominems"
Ehm... Waar dan? Sikkeneur is een antiquaar. Een verkoper van oude boeken. Een ouwe boekenverkopert. Niks meer dan een feit.
"Stroman"
Mogelijk... ik ben niet perfect, noch immuun voor het gebruik daarvan, mocht het uitkomen. Maar waar dan?
@koerbagh 02:39
gescheld?
viel wel mee toch vergeleken met je rabiate en ongenuanceerde socialistenhaat, en de diverse ad hominems en hier en daar een stroman
lees zelf maar door, om je advies aan sikkeneur te parafraseren
en hoe je mijn intelligentie inschat boeit me niet echt
maar je overschat duidelijk je eigen, imho dan.
@anarchez 04-06-07 @ 02:05:
En bovendien, sinds wanneer moeten mensen die geen enkel bezwaar hebben tegen de G8 argumenten gaan verzinnen voor anderen om er mogelijk tegen te zijn? Dat was FS' 'legitieme vraag'. Ik heb reeds aangegeven dat ik geen zinnig argument kan verzinnen om er tegen te zijn. Case closed.
@anarchez 04-06-07 @ 02:05:
Heb je ook inhoudelijke argumenten, anders dan gescheld? Dit valt me ontzettend van je tegen. Ik had je toch "iets" (niet veel) intelligenter ingeschat.
En bewijs mijn drogredenen alstublieft. Ik heb er toch echt nergens ééntje gebruikt. Een echte, bedoel ik dan... niet eentje die je zelf verzint.
Kies maar: www.fallacyfiles.org/index.html
Ik voel me weerloos tegen 3 volwassene in een discussie
Frikandel Speciaal 04-06-07 @ 01:28
.
valt wel mee, met die volwassenen dan
je had een legitieme vraag die nauwelijks beantwoord is door de Sturmtruppe onder leiding van een drogredenerende koerbagh
veel geschreeuw en weinig wol, je komt er nog wel achter
*VolwasseneN
Ik voel me weerloos tegen 3 volwassene in een discussie
Haha, leuk voorbeeld, daar zit wel wat in ja..
Ik vind het mooi geweest voor vandaag, ik ga m'n nest opzoeken.
Trusten.
@Frikandel Speciaal 04-06-07 @ 01:13:
Ja, anders waren ze er niet. Door er te zijn stem je ermee in. Makkelijk zat. Zoiets heet kuddegedrag. Je kunt ook kiezen je eigen verantwoordelijkheid te nemen en je niet te verbinden met idioten. Niemand wordt gedwongen daar naartoe af te reizen, als je tegen de G8 bent (maar waarom zou je?) dan HOEF je daar niet heen. Je gaat er vrijwillig heen en je weet van te voren welk tuig daar rondloopt en dat het op rellen uitloopt. Dan neem je dat dus letterlijk voor lief en dan stem je er impliciet mee in. Maar je HOEFT er niet naar toe. Je kunt ook een vlammend betoog schrijven tegen de G8 en dat publiceren, je kunt ook bij de G8 ambassades in 0031 een spandoek ophangen, je kunt ook denken: 'boeiuh, die kudt-lui in een hotelletje, het gaat toch nergens over'.
Moeilijk hè, nadenken voor jezelf.
@Frikandel Speciaal 04-06-07 @ 01:13
Iedereen die daar rondloopt kan natuurlijk weg gaan bij het uitbreken van de eerste rellen. En het is al een gegeven dat er rellen komen dus als mensen tegen rellen zijn bij de G8, waarom komen ze uberhaupt dan?
.
Het stilzwijgend steunen door er gewoon bij te blijven en steun te geven door als massa op te treden is genoeg. Als je buurjochie bij jouw thuis de tuin of het terras vol schijt en onder kotst, zou jij dan genoegen nemen met het excuus "Maar zijn broer en zus doen dat soort dingen niet hoor, die stonden alleen maar op de achtergrond te lachen en hem aan te moedigen."?
ze zullen er vast wel rondlopen, maar ze associeren zich (in)direct wel met het geweld, zoals ik al zei: "ik ben weg voordat er rellen komen, omdat ik niet bij die groep wil horen."
@ Flipsen aan jou dezelfde reactie: Frikandel Speciaal 04-06-07 @ 01:13
@ koerbagh 04-06-07 @ 01:08
Jij denkt dus dat daar niemand rondloopt die TEGEN het geweld is van de relschoppers??
Iedereen daar WIL geassocieerd worden met de relschoppers??
Dat lijkt me eerlijk gezegt niet.
@Frikandel Speciaal 03-06-07 @ 23:55
iedereen weet hoe de demonstraties tegen de G8 verlopen, het draait altijd uit op rellen, dus ja, je bent een onderdeel van het probleem en van de rellen, als je je aansluit bij een dergelijke demonstratie, zonder duidelijk afstand te nemen van het geweld. <-Punt
Afstand nemen van het geweld, kan je bijvoorbeeld doen, door op een andere plaats dan het relschoppende shorum te demonstreren, waarom geen alternatieve demonstratie in 020, Köln of Berlijn....
Nee, we lopen mee met de relschoppenrs, want dan maken we indruk.
Ik ben supporter van Feyenoord, maar zodra ik merk dat er ergens rellen komen waar *kuch* Feyenoorders bij betrokken zijn, ben ik weg! Niet omdat ik bang ben, maar omdat ik er niet mee geassocieerd wil worden.
@Frikandel Speciaal 03-06-07 @ 23:55:L
Het gaat er helemaal niet om of ze dat willen of niet; door er überhaupt te zijn DOEN ze dat. Als ze het niet willen, dan hebben ze er niks te zoeken en moeten ze er wegblijven. Hoe moeilijk kan dat zijn?
@Frikandel Speciaal 03-06-07 @ 23:44
Waarom mogen we geen snel oordeel geven? Als een kaalkopje een negert in elkaar begint te rammen dan ga je er toch ook niet naast staan om te filosoferen over het inhoudelijk gelijk of ongelijk van die kale pissebed?
.
Een demonstratie kan inhoudelijk goede kanten hebben. Een kwaaie weblog of een groepje politici die een standpunt hebben kunnen inhoudelijk goede kanten hebben. Een moreel verwerpelijke actie zoals een destructieve veldslag met als doel zo veel mogelijk schade te veroorzaken heeft geen goede kanten. Hoezeer je je ook verdiep in de redenering achter de veldslag, hoe eens je ook bent met de gevonden redenering, het hoort nooit de veldslag zelf goed te keuren.
.
Sommige acties zijn bij voorbaat als fout te bestempelen. Een kaalkopje die een negert in elkaar slaat is net zo fout als een links-extremist die stenen slingert naar de polizei. De schaal maakt niets uit; de acties blijven moreel verwerpelijk.
.
Overigens komen de meeste anti-globalisten niet verder dan "Dood aan Amerika en de joden!" terwijl sommige nog semi-valide economische standpunten er op na houden. (Verhoging ontwikkelingshulp, kwijtschelding schuld 3e wereld, sociale zekerheid voor iedere lamlul, etc)
dus jij denkt dat elke demonstrant daar zich wil associeeren met de relschoppers, en het geweld goedkeurt?
@ Herman Flipsen 03-06-07 @ 23:47
Daar kan ik je geen ongelijk ingeven, maar nogmaals ik ga niet in op de inhoud van wat de G8 bespreekt, daar kan ik geen oordeel over geven, daar heb ik te weinig informatie over.
erratum @ 23:51 (= 00:58)
er wordt geen enkele moeite *gedaan*
@Frikandel Speciaal 03-06-07 @ 23:14:
Ben je nou echt zo dom, of doe je net alsof? Wat snap je niet aan de stelling dat een geheel vrijwillige associatie met een bende terroristen dat geweld goedkeurt of op z'n minst bagatelliseert? Iedereen die in Rostock rondsjouwt en daar niet woont en daar is om te protesteren verbindt zich met geweld en terrorisme. Dat is de stelling. En de bewijzen kun je op het nieuws zien. Het gaat helemaal nergens over, het gaatr helemaal niet over de zin of onzin van een G8, het gaat puur om het slopen van een stad en het verwonden van politie; rechtstreekse pogingen tot doodslag.
Iedereen die zich daarmee verbindt is er mede schuldig aan. Er is geen enkele poging vanuit de anti-globalisten om zich van relschoppers te distantieren, er wordt geen enkele moeite om de bende rustig te houden en dat soort tuig uit de eigen gelederen te houden... Integendeel, ze vormen voor een groot deel de organisatoren en de harde kern zelf. Een weldenkend individu wil niks met dat soort idioten te maken hebben, ook al is hij nog zo keihard tegen de G8.
@Frikandel Speciaal 03-06-07 @ 23:39
Als er onder het mom van "wij slopen voor een betere wereld", nou iets minder aan beveiliging en schadevergoeding betaald moest worden, wellicht zou er dan meer geld overblijven om die kindjes in Afrika te helpen.....
Bedenk wel, dat de G8 en de andere rijke landen, constant betalen voor alle hulpverlening in het -door dictaturen en ander corrupt schorum- vertiefde Afrika.
Ga demonstreren tegen de regimes die de problemen veroorzaken, niet tegen de landen die proberen problemen op te lossen -wellicht niet volledig overeenkomstig jouw wereldbeeld-, maar zij doen tenminste wat aan de problemen
Iets wat je niet kan zeggen, van die paupers die de binnenstad van Rostock aan het slopen zijn en agenten liever in een body-bag, dan gezellig spelend met hun kinderen zien.
@ dlseth 03-06-07 @ 23:34
Ja daar heb je wel aardig gelijk in ja.. Ik heb nooit gezegt dat ik de boodschap van de demonstranten precies weet, ik heb alleen gezegt dat je ze niet af moeten rekenen op een kleinere groep die geweld gebruikt maar moet kijken naar wat de grote meerderheid te zeggen heeft.
Ik heb nooit een mening gegeven over of de G8 inhoudelijk goede zaken doet ik heb me nooit in dié discussie willen mengen, ik wil alleen zeggen dat mensen hun oordeel niet zo snel moeten geven, dat staat ook in mijn eerste post, daar staat niks in over of ik de G8 goed vind of niet, daar kan ik geen precies oordeel over geven, zoveel heb ik me er niet in verdiept
@ Herman Flipsen 03-06-07 @ 23:34
Dit was mijn punt: Frikandel Speciaal 03-06-07 @ 22:15
@Frikandel Speciaal 03-06-07 @ 22:52
Nou, noem 'de boodschap' van de demonstranten maar op. Het is jammer dat je nu uitgebreid de tijd hebt om te googlen naar antwoorden maar ik heb het idee dat je eerst met je bek vol tanden staat.
@Frikandel Speciaal 03-06-07 @ 23:31
massale zelfmoord, of het laten verhongeren van kinderen in Afrika kost ook niets, dus wat is je punt?
Dat had niks hoeven kosten als die hele bijeenkomst er niet was vrind
@Frikandel Speciaal 03-06-07 @ 23:14
"Weet je wel dat zo'n bijeenkomst bakken met geld kost"
Dat kost jou geen ene rode rotcent vrind, trouwens die kosten waren een stuk lager geweest, als er niet telkens een horde - doorgelslagen- moralisten, zou proberen het overleg te komen verzieken. Merendeel van de kosten bestaan uit; beveiliging en schadevergoeding.
Dus, wat zeur je nu?
Weet je wel dat zo'n bijeenkomst bakken met geld kost, en vind jij het dan niet een beetje zinloos dat er voor een beetje babbelen (zijn jou woorden) zoveel moet worden betaald..
En ik snap ook niet dat je denkt dat de grote meerderheid van geweldloze antiglobalisten zich wil associeeren met het kleine deel geweldadige antiglobalisten, waar haal jij die mening vandaan? Alleen omdat dat doodgeschoten knulleke als held geëerd word?
@Frikandel Speciaal 03-06-07 @ 22:56:
Geweld is dus het enige argument dat er is. Er is geen zinnig argument te bedenken om er tegen te zijn dat staatshoofden van de belangrijkste industriele landen op de wereld af en toe eens even bijbabbelen over de situatie in de wereld. Een zinnig mens zou het toejuichen dat internationale leiders zo af en toe eens met elkaar in gesprek zijn.
Iedereen die zich aansluit bij een massa waarvan een kleine minderheid, een voorhoede, geweld gebruikt als argument om ergens tegen te zijn (waar ze precies tegen zijn weten ze zelf niet eens) keurt dat geweld stilzwijgend goed en faciliteert dat geweld. Een zinnig mens distantieert zich van geweld uit overtuiging, wat die overtuiging ook is en wil daar niet mee geassocieerd worden. Anti-globalisten zijn dus niks meer dan gelovige jihadisten en hun apologeten.
Hoe duidelijk wil je het nog hebben?
Ja.. en..??
@Frikandel Speciaal 03-06-07 @ 22:15:
Zie:
koerbagh 03-06-07 @ 16:34
@ dlseth 03-06-07 @ 22:42
Ik heb nooit gezegt dat een kleine groep niet veel kan aanrichten, ik ben het best met je eens dat ze meerdere doden kunnen veroorzaken. Ik wil alleen zeggen dat het zwak is om het alleen over de relschoppers te hebben, die kun je makkelijk afkraken, dat kan een mongoliede jongen van 6 nogwel. Maar ga eens in op de boodschap die de demonstranten hebben, ga dáár dan tegen in.
En trouwens wel in en in triest om te gaan schelden, hoe oud ben je als ik vragen mag
@Frikandel Speciaal 03-06-07 @ 22:15
"Het is maar een kleine groep" ... Ja en? Met genoeg geweld en geduld kan een enkel person zonder wapens al een ander doden. Jouw "kleine groep" heeft meer dan genoeg ervaring, motivatie en fanatisme om meerdere doden te veroorzaken. Steek je "het is maar een kleine groep!" excuus maar vuistdiep in je reet, kudtmongool. Het wordt tijd dat "een kleine groep" jou eens eventjes goed hard het ziekenhuis slaat zodat je op de harde manier achter komt wat een kleine groep aan kan richten.
.
Ik vind dat tijd wordt dat er rechtse "kleine groepen" komen om dit land eens een beetje in de goede richting te rammen. Ik bedoel, een "kleine groep" kan geen kwaad en is nimmer representatief voor het geheel, TOG!?
Ik vind het zo zwak dat alle reaguurders hier die tegen de antiglobalisten zijn, maar één argument hebben: Ze gebruiken geweld en slopen alles.
Maar dat is maar hele kleine groep van ál die mensen die daar op de been zijn, en dat zijn ook alleen maar de mensen die je op de filmpjes ziet.
Ik hoor (voor ze ver ik heb gelezen) totaal geen inhoudelijke argumenten om tegen antiglobalisten te zijn iedereen heeft het er over dat ze geweld gebruiken terwijl dat, nogmaals, een kleine groep is.
En dan nog iets: ik zie iedereen hier "linkse rakkers" roepen, maar waar haal je het idee vandaan dat antiglobalisten persé links zijn. Er zijn talloze stromingen vóór het antiglobalisme, kerken, zen gemeenschappen etc etc.
Ik zou graag een inhoudelijk argument horen van iemand die tegen de G8 is inplaats van mensen die alleen maar kunnen lullen over het geweld dat een kleine groep aanricht.
Had Jeaustje het toch niet zo slecht gezien in zijn column over linksextremisme www.geenstijl.nl/mt/archieven/045975.h...
"Als ieder ander weldenkend mens verwerp ik het rechts-extremistische gedachtengoed. Merkwaardig genoeg bestaat er niet een dergelijke afkeurende communis opinio met betrekking tot de tegenhanger: het links-extremisme. Net als het fascisme, is het links-extremisme een uitermate antidemocratisch radicalisme die zijn doelen niet via legale en parlementaire wegen maar door geweld, intimidatie en eigenrichting tracht te bereiken. [...] Onder het mom van idealisme gedijt extreem-links in de luwte van een kritiekloze pers namelijk prima. Nederland, pas op uw tellen."
Alle argumenten van gisteren nog eens over en weer herhalen?
Zal net zo zinloos zijn als gisteren.
Ik heb in ieder geval genoten van het filmpje van het trashen van dat BULLEN SCHWEINEN busje.
@klukluck: Ben je gek die zitten morgen op een soort linksche versie van no style de hele dag werkloos te chatten hoe slecht het wel niet is in de wereld en wie er allemaal wel geen neckschot verdient. Tusen dom linksch en dom rechts zit maar heel weinig verschil.
Ze moeten nu wel snel naar het station, anders zijn ze niet op tijd op het werk morgen. Oh nee...
Ik begrijp niet goed wat al die mensen nou tégen die G8 hebben? Schijnbaar schamen zich ook voor het feit dat ze hier tégen (dát dan weer wel...) want ze zijn bijna allemaal onherkenbaar ge... uh... mutst. Maar ja. Ze zullen zich wel vervelen ofzo. Maar al dat geweld... Dan moeten ze zich toch wel ergens heeeeeeel erg boos om maken. Wil iemand mij vertellen waarover?
@Sikkeneur 03-06-07 @ 20:51:
Al je uitingen op het donor-show topic zijn excellente voorbeelden van je drogredenaties, semantische trucjes en idealistische gevoelens verheffen tot feiten. Lees maar na.
Je hebt wel een merkwaardige manier om de "waarde en norm" die je daarin hebt, namelijk de "afschuw van geweld om een ander een wil op te leggen cq te onderwerpen" uit de doeken te doen vervolgens wel de idioten die Rostock verbouwen te vergoeilijken omdat ze van die nobele doelen hebben en dat alleen maar doen omdat er van die nare pliesies staan die willen voorkomen dat dat tuig de vergaderzaal binnenwandelt om de verzamelde staatshoofden (te vermoorden) pardon netjes toe te spreken, natuurlijk...
(Met stokken, stenen en brandblussers in de hand, dat dan weer wel)
koerbagh 03-06-07 @ 20:28
Zo.....! En waar stapel ik de ene drogreden naar de ander op, hanteer ik semantische trucjes en verhef ik mijn idealistische gevoelens dan?
Is jouw realisme dan HET realisme wat ik moet vrezen cq delen?
Ik hoef mijn gelijk niet te halen, zoals jij Koer. Waar het gelijk ligt of wat de waarheid ook moge zijn, ik weet het niet en matig me al helemaal niet een houding aan dat ik het wel zou weten op basis van wiki-linkjes, kranten, boeken of andere media.
Ik probeer zo goed en kwaad als mogelijk open te staan en nieuwsgierig te zijn in zich voortrazende wereld. Als er een waarde en norm is die ik daarin heb, dan is dat afschuw van geweld om een ander een wil op te leggen cq te onderwerpen, tegelijkertijd ook beseffend dat er situaties zijn dat dit soms niet anders kan. Bijv. ingeval van het kunnen handhaven van de wet.
@Koerbagh 20.28.
Juist ,raker is uw houding niet te omschrijven.
Is BTW ook prima.
@Sikkeneur 03-06-07 @ 20:13:
"bovenstaand en enige en echte waarheid op basis van jouw argumenten"
War haal je dat vandaan? Waarom zet je dat tussen aanhalingstekens? Het is geen citaat van mij, ik zal dat nooit beweren. Ik zal hooguit beweren dat de argumenten kloppen en feitelijk zijn en de argumentatie die ik daarmee opbouw deugdelijk is (en ik zal dat desgevraagd kunnen bewijzen middels bronnen en logische waarheidstafels)
Dus: het is gewoon een interpretatie waar ik verder niet zoveel mee kan. Ik verwijt niemand wat als de argumentatie deugt. Dat doet het in jouw geval echter nooit. Drogreden op drogreden stapelen, semantische trucjes uithalen en idealistische gevoelens verheffen tot feiten. Dat is mijn verwijt naar jou. En dat heeft niks met de pot en ketel te maken. Een volkomen verkeerd en belachelijk spreekwoord in dit verband.
@Uw Verzekeringsadvis 03-06-07 @ 20:17:
Tsja... da's dan niet mijn probleem.
@Koerbagh 19.57
Akkoord ,een mening baseer je op feiten,gaat meer om hoe je
een mening poneert.
Oftewel het in de waarde laten van reaguurders die een andere mening hebben.
Mag, moet zelfs wel eens ,met een flame/ steek onder de gordel,echter de grenzen verschillen per reaguurder.
Voel dit als de teneur van Sikkeneurs post,is een mening die ik deel, dit zonder direct in huilen uit te barsten.
Wt 03-06-07 @ 19:36
Je besteed indirect een hoop woorden aan mijn adres, Koerbagh.
Ook jij heb moeite met lezen, zie ik.
Maar goed, dat kan de beste overkomen.
" Ik geef mijn mening en stellingen en onderbouw die met argumenten."
Met deze zin heb ik geen moeite, is je goed recht, evenals dat van ieder ander mens.
Wat de rest van je betoog aangaat verval je in je stelselmatige fout om die mening als "bovenstaand en enige en echte waarheid op basis van jouw argumenten" te hanteren en krijg je hautaine, sarcastische trekjes.
Op dat punt wordt je een zelf geproclameerde betweterT en wijsneus en verwijt je als pot dat de ketel zwart ziet.
* verder Bowling for Columbine kijken gaat *
@Uw Verzekeringsadvis 03-06-07 @ 19:48:
Ehm... nee, ook daarin heeft hij ongelijk. Mijn mens- en wereldbeeld maakt niet dat ik het beter weet. Feiten en argumenten zorgen daarvoor en die vormen ook de basis van mijn mens- en wereldbeeld. Geen vage veronderstellingen over hoe het zou moeten, of hoe het ideaal zou zijn. Feiten. En die zijn altijd halsstarriger dan meningen gebaseerd op idealen en sprookjes. Realisme is weliswaar een ernstige bedreiging voor het utopisme en relativisme van de ouwe boekenverkopert, maar juist dat soort gematigdheid en zichzelf op de vlakte houderij is van een ziekmakend en walgelijk moreel superioriteitsgevoel. Nooit stelling hoeven nemen, alles, ook de grootste wandaden van zogenaamde "idealisten" willen verdedigen met zalvende rethoriek. Kortom, hij zegt meer over zichzelf dan over mij.
@Koerbagh 19.14.
De typering van de Sikkeneur aangaande uw persoon c.q. manier van commenten was zeer raak.
L*lt u zich echt niet meer uit,sorry,hoewel.
Vroeger gooiden wij stenen over de ruggen van de ME naar dit soort lui, dat was leuk. Al die bebloede linkse mafkezen. En de ME vond het wel fijn, staken hun duim omhoog naar ons.
Slechts een paar minuten aandacht voor deze rellen in het rode NOS journaal. Maar als een paar kaalkopjes de rechterarm opheffen en het graf bezoeken van neerlands slechtste oma, wordt er wel ruim aandacht aan besteed.
Wat fijn dat andersglobalisten zulke lieve mensen zijn zonder stenen, zonder moltovcoctails. Ook is het fijn dat zij met open vizier en bloemen in de hand een dansje maken met de politie.
Prima zo'n demonstratie, kost misschien wat geld maar niemand neemt de standpunten van dit soort tuig meer serieus.
Wat een stelletje beroepsagitatoren en werkschuw tuig.
Abschiessen ! Umlegen ! Hinrichten ! Auf der Flucht erschiessen !
@Uw Verzekeringsadvis 03-06-07 @ 18:27:
Niks rake typering. Verder bezijden de waarheid kan het niet zijn. De ouwe boekenverkopert veronderstelt iets (in de laatste rethorische vraag) over mij wat nu juist vooral op de relschoppers en (socialistische) terroristen van toepassing is. Ik gooi niet met stenen, ik probeer niemand te vermoorden, ik vind het theekransje en schranspartijtje van een stel idioten die toevallig staatshoofden geen aanleiding om te veronderstellen dat daar de ondergang van de wereld wordt besproken noch dat datgene wat zij daar verhapstukken een negatieve invloed zou hebben op de wereld. En al zou dat ik wel vinden, waar geen geen enkel overuigend en zinnig argument voor te vinden is overigens, DAN NOG zou ik er niet met een bivakmuts op een willekeurige stad slopen omdat daar een vergaderingetje aan de gang is omdat ik er van overtuigd zou zijn dat ik gelijk heb.
Die socialistische fascisten zijn er zodanig van overtuigd dat zij gelijk hebben, dat zij de wijsheid in pacht hebben, dat hun mens- en wereldbeeld zo 100% rotsvast waar is, dat zij bereid zijn om andere mensen te vermoorden die daar alleen maar zijn om te voorkomen dat hun stad in puin wordt geslagen door dat tuig. Hoe je dát kan goedpraten met "vredelievende" idealen voor een "rechtvaardige" wereld gaat mijn verstand te boven.
De ouwe boekenverkopert veronderstelt dat het fout is om te zeggen dat iedereen die zich aansluit bij een geweldadige bende uit een valse ideële/socialistische/religieuze overtuiging niet deugt. De ouwe boekenverkopert is dol op kuddegedrag en socialsitisch afdwingen van zijn normen en waarden. Welnu dat heb ik nog nooit gedaan. Ik geef mijn mening en stellingen en onderbouw die met argumenten. Dat is het enige dat er toe doet. Het is ook niet mijn kijk op de wereld die mij een beterwetend maakt, het zijn de argumenten die mijn mening vormen en mijn mening die mijn mens- en wereldbeeld vormt.
Maar zoals alle policor salonsocialisten is de ouwe boekenverkopert dol op drogredeneren door het omkeren van oorzaak en gevolg; de argumenten die tegen zijn sekte worden gebruikt om te draaien, implicerend dat het argument dus deugdelijk is en het eventuele verwijt daarin ook, maar daarmee even vergetend dat diezelfde argumenten en verwijten tegen zijn sekte daarmee nog niet van tafel zijn.
dlseth 03-06-07 @ 18:50
Je ziet dit ook weer gebeuren waar die linksfascisten met volle kracht en van dichtbij stenen lopen te gooien naar politie agenten(zonder helm!) in een auto. Poging tot doodslag op z'n minst. Te ziek deze gasten.
1ste filmpje op deze page:
www.bild.t-online.de/BTO/news/2007/06/...
En op 70% van dit filmpje, zelfde auto andere hoek:
www.dumpert.nl/mediabase/16712/e8eca91...
Het AD onder leiding van milieuactivist Bonjer (waarwas je gisternavond) met deze oorlog slechts op de buitenland pagina. Op de homepage is wel plaats voor Hans Klok, van del tot dame en 2.000 blote reten. Voordat u mocht denken dat het AD NIET links zou zijn
Mooi geklusterd nu, ik zou zeggen toeslaan!
@Sikkeneur 03-06-07 @ 18:36
Wat zou dan beter lukken? Ik zie alleen mensen die zonder geldige redenen andermans bezit vernietigen, waarvan ze eindelijk eentje kapot hebben geschoten waardoor een zootje socialisten weer een rede hebben om in hun slachtofferrol te kruipen als 'die arme onderdrukte arbeiders'.
.
Wat die bronnen zeggen boeit me geen ruk; ik kan zelf ook wel een paar vage complot theorieeen uit me reet peuteren. Het is vast en zeker de schuld van de joden en de amerikanen dat die arme Carlos voor z'n sodemieter is geschoten of niet? Of misschien toch niet?
.
en.wikipedia.org/wiki/Image:Giuliani-F...
.
Carlos, de vuile schoft, is 100% terecht morsdood geschoten omdat hij iemand z'n hersens in wilde slaan. Dat had niks met recht op demonstreren te maken. Dat had niks te maken met hoe fout de G8 wel niet is. Dat had niks te maken met politie mishandeling. Dit was gewoon een laffe en domme klootzak die een brandblusser meebracht naar een tegenstander met een vuurwapen. Hij had geen politiek statement, hij is geen zinloos slachtoffer. Hij is een eerste relnicht die problemen veroorzaakt(e) bij de G8. Alle vredelievende anti-G8 demonstranten hebben het al lang opgegeven en aten dit knussen extreem-linkse onderonsje voor wat het is.
.
Nogmaals; zware wapens naar Rostock en jaag maar een paar duizend anti-globalisten keihard de dood in. Die taal verstaan ze tenminste.
diseth zit in Rostock ?
@snapikhetnog 18.07
Leuk linkje voor je, toetsenbordheld.
mineyourownbusiness.org/
dlseth 03-06-07 @ 18:26
Het blijft een probleem, hé, goed lezen?
Probeer je emoties eens even aan de kant te zetten, misschien lukt het dan beter. Objectiviteit en onafhankelijke bronnen bestaan niet.
@sikkeneur
Oei, de SAP geeft Berlusconi de schuld. Zowel SAP als Berlusconi geloven in hun eigen leugens. Beider waarheidsgehalte moet je eerst delen door 10 om de waarheid enigszins te benaderen. Die link is een leuke suggestie, echter: zonder enige onderbouwing.
.
Religies en ideologie-en brengen het slechtste in mensenmassa's naar boven, terwijl ze wel respect opeisen en overtuigd zijn de waarheid in pacht te hebben. Alleen in het weten (datgene wat iedereen moet erkennen, omdat het vaststaat) kunnen mensen elkaar vinden. De rest is gesuggereer, wat geen enkele vliegende steen rechtvaardigd. Ook die steen van aanstoots niet.
Had toch meer van de deutsche polizei verwacht, wat een knuffeltjes. neem es een voorbeeld aan die Deense ME'ers. gewoon vuistdiep die knuppels in de anus drukken
@Sikkeneur 17.35.
Laatste alinea.
Spijker op z n kop,rake typering inzake de heer Koerbagh.
@Sikkeneur 03-06-07 @ 18:21
Nee, die Carlo komt met een geheven brandblusser aanzetten omdat hij dacht dat die carabinieri in brand stond. En die link barst ook van de subjectieve informatie. Ik kan op de site van Wilders ook wel vinden waarom Wilders gelijk zou hebben. Kom maar op met onafhankelijke bronnen.
koerbagh 03-06-07 @ 18:14
Van mij moet je niks, snap je. Net zo min als ik die individuele peop van jouw hoef te slikken, zelf geproclameerde wijsneus.
@snapikhetnog 03-06-07 @ 18:18
Ja, goh, wat parasiteert de eerste wereld op de derde wereld. De hele eerste wereld mag ook wel op mij parasiteren als ik er een paar miljard euro 'ontwikkelingshulp' mee kan opstrijken. In andere woorde: Krijg de vinketering, bosmongool.
dlseth 03-06-07 @ 18:07
Of die Carlo bij die pliessieman zijn herenen wilde inslaan kunnen we niet weten, omdat zijn hersenen al op straat lagen.
Dit is ook "maar" een verhaal. www.sap-pos.org/txt-nl/2003/januari/it...
En zo zijn er vele verhalen, die ook niets met Pim of Theo van doen hebben, maar ja, waar ligt de waarheid?
@ dlseth
Moet ik daar serieus op reageren?
@snapikhetnog> Het elitaire druipt van je comment af, dus wat dat betreft sta je wel echt voor de linkse zaak.
Probleem is alleen de realiteitszin: De mens wil van nature groepen vormen en het beter doen dan "die andere". Of dat nou je buurman is (grotere auto, huis), een ander volk (meer land, resources) of een ander land (hoger BNP, meer macht). Mensen willen meer, meer, meeeeeer! Dat is waardoor wij nu de dominante diersoort zijn op deze planeet.
Dat krijg je er nooit uit, hoe hard je ook demonstreert.
dlseth 03-06-07 @ 18:13
Inhoudelijk nog iets te melden over het parasitisme van de eertse wereld op de derde wereld? Nee, zout dan een end LUL
koerbagh 03-06-07 @ 18:14
Dacht je echt dat Marinus het mogelijk maakte?, nee maat, sterker nog, omdat hij zijn bek hield, konden ze de oppositie niks maken. De Duitsers snappen dat inmiddels, die hebben een gedenksteen voor hem aangebracht in de nieuwe Rijksdag. Leer je geschiendenis, voor je je eigen volkshelden afvalt, verrader
@VOC-mentaliteit 03-06-07 @ 18:15
Allemaal de schuld van die kudtpolitie die samen met de amerikanen en de joden samenspannen tegen de vredelievende en zachtaardige demonstranten van de G8.
@Sikkeneur @ 17:35
Het waren Abou JahJah en Haselhoef die 'vreesden' dat Theo van Gogh als martelaar van het vrije woord gezien zou worden. Theo zelf had het niet zo met het martelaarschap en zeker niet met de absolute waarheid: www.theovangogh.nl/muzelman.htm
.
Je argument slaat dus nergens op, want vrijheid van meningsuiting is geen geloof, maar juist een wetenschappelijk vast te stellen voorwaarde voor een vrije en vreedzame samenleving.
Demonsteren voor een betere wereld met vrede enzo. ondertussen de politie en buurt vernielen. goh, klopt iets niet.
@Frikandel Speciaal 03-06-07 @ 18:13
Okay, goed. Ongeacht politieke voorkeur, iedere relnicht in Rostock de kogel. Beter?
@Sikkeneur 03-06-07 @ 17:35:
Ben je nou echt te dom om te schijten, of doe je net alsof? Je verwacht toch niet serieus dat die flauwekul een reactie waard is?
@snapikhetnog 03-06-07 @ 18:07:
De socialist die het totalitaire regime van de socialist Hitler mogelijk maakte?
Ja, die kennen we nog wel.
Mag ik even vragen aan mensen die beweren dat antiglobalisten "links" zijn waar zij die onzin vandaan halen??
Een antiglobalist hoeft helemaal niet links te zijn, er zijn talloze stromingen, kerken, zen gemeenschappen, noem maar op, die ook voor het antiglobalisme zijn.
Dus elke rechts NOS slachtoffer die over "linkse krakers" lult: Zoek eerst uit wat een antiglobalist is voordat je je commentaar hier dumpt.
@snapikhetnog 03-06-07 @ 18:07
Lekker schelden heh, op mensen met 'pathetische kleine kutcomputertjes' terwijl je zelf op je luie reet ook zit te niksen. Ga eens naar Rostock dan, brulkikker.
Sikkeneur 03-06-07 @ 17:35
"Slecht"? "Goed" ? Begrippen waar jij tog enigszins boven staat mag ik hopen. Diep dat maar eensch uit. Ik ben benieuwd.
Leuk, en ook lekker schelden op antiglobalistisch links tuig. Of hoe noemde Wildplasser (onze eigen spruitjesracist dat ook weer, minderwaardig tuig of zo)
Heerlijk.
Nou zat ik onlangs ff TV te kijken hier in 0041 en daar was een programma over de G8. Een bezoekje aan de markt inSenegal leerde dat de gemiddelde boer daar van de honger niet te vreten heeft, omdat zwaar gesubsidieerde aardaplen en uien, Nederlands fabrikaat, jawel, gedumpt wordt op de Senegalese markt, tegen prijzen waartegen die boeren niet meer kunnen concureren (hebbe nie ze subsidie, ies communistiesch principe, nietwaar)
Om nog maar te zwijgen van de vissers, die geen vis meer vangen, omdat onze kindervriend `kapitein Iglo`, met zijn mega trawlers en sleepnetten, de zee 1000mijl voor de kust volledig leegvangt.
De hongerlijers die dat oplevert, stappen vervolgens in een bootje en proberen naar, jawel, meneer wildeplas, naar europa en Nederland te komen.
En die mensen noemen we dan; `gelukzoekers` het moderne woord voor `parasieten`.
Nou lieve cryptofascistjes hier, dat maatschappelijk debat over normen en waarden, dat zou inderdaad eens gevoerd moeten worden en vergeet dan vooral niet de belangrijke onderwerpen aan te roeren.
Oh ja en als de G8 hier in Zürich gehouden wordt, zal ik de eerste zijn, om iedere leider diebinen shotsafstand komt, een flinke stoeptegen op z´n smoel te flikkeren. En het interesseert me geen ene ZAK wat jullie daar achter je pathetische kleine kutcomputertjes over te melden hebben.
Die antiglobalisten van nu, zijn net zulke grote helden als de Marinus van toen. Of zijnwe deze volksheld inmiddels vergeten...... waarschijlijk wel
@Sikkeneur 03-06-07 @ 17:56
Dan nog zit je Carlo Giuliani. iemand die op het punt stond een carabinieri zijn hersens te bevrijden met een brandblusser, te vergelijken met Pim Fortuyn, die op z'n best Melkert onder de tafel heeft geluld of Theo van Gogh, die een documentaire over vrouwen onder de islam maakte.
Zo'n sproeivliegtuig huren en paar ton peperspray boven die gasten lozen.
indogirl 03-06-07 @ 17:45 & dlseth 03-06-07 @ 17:47
Hebben jullie helemaal gelijk in, maar lees mijn post nu eens in de context van Koer's 16.34 posting zoals bedoeld.
@Sikkeneur 03-06-07 @ 17:35
Ik kan me niet herinneren dat Pim of Theo ooit hebben zitten rellen om hun gelijk te behalen. Heeft Pim ooit Melkert het ziekenhuis in geslagen of heeft Theo je moeder haar laatste spaarcenten ingepikt? Nee dus. Waarom zit jij twee op zichzelf staande personen die geweldloos protest voerden te vergelijken met enorme getalen G8 relkrakerts die daar alleen rondhangen om hun eigen gelijk te halen met geweld in grote groepen?
Sikkeneur 03-06-07 @ 17:35
Pim en Van Gogh streden alleen met woorden, zonder masker. Zij gooiden geen stenen en molotovcocktails naar de politie, zetten geen auto op hun kant, en plunderden geen etalages. Toch?
dit is geen normale demostratie meer joh, dit lijkt meer op oorlog. Al dat tuig in bivaksmutsen moet eens ff neergehaald worden met zwaar geschut. Als hun geweld gebruiken moet de pliezie het ook maar eens doen.
www.eroseffect.com/books/subversion/So...
Leesvoer over de "Autonomen"
koerbagh 03-06-07 @ 16:34
Wordt van Gogh ook niet "geëerd" als een held en martelaar van het vrije woord?
Of een Pim?
Punt is dat mensen die zaken er uit pikken, uitvergroten of afwijzen en verafschuwen dat binnen hun straatje past en overeenstemt met hun mens- en wereldbeeld. De een zal zeggen slecht, de ander goed.
Maakt jouw kijk op de wereld van jou een alles- en beter wetend en daardoor boven een ander staand (ver-)oordelend mens?
Jan-Joris-Jaap-Joop 03-06-07 @ 17:02
Sshhtt JJJJ.
Je hebt gelijk, maar de overheid geeft die centjes uit.
enne... in de US of A hebben ze voor een agenten-moordenaar maar één straf...
Foto 16 is prachtig, trouwens als ze dan allemaal zo dicht bij elkaar staan kan er dan niet even iemand een Gatling gun uit de kast trekken? Dat zou zo vreselijk lekker opruimen.
Hadden een paar van die stenen gisteren "beter" doel getroffen, hadden we nu over moordenaars gesproken. Knettergek... oliedom... misschien, voor de meeste rechtstaten zou dit moord met voorbedachte rade heten. Zeg het toch gewoon zoals het is... Het zijn criminelen die niet in onze samenleving thuishoren en de bestaande wetgeving kan dáár redelijk goed mee omgaan.
Psssht Sikkeneur 03-06-07 @ 16:44! Bedoel je niet 'dat teert op de zakken van de belastingbetalerT?
koerbagh 03-06-07 @ 16:34
Heel scherp gezien, niets meer aan te voegen mijnerzijds ;-)
Multikuli 03-06-07 @ 16:20
Haha, je moest eens weten..., ja, je komt idd niet verder dan een losse flodder.
Ik kan alleen maar boos worden om zulke beelden. Zoals ik weleens eerder gezegd heb links gebruikt graag geweld om een punt te maken. Daarnaast onschuldig met de handjes de lucht in alsof ze niets van plan zijn om vervolgens een steen bij oom agent op zijn muil te keilen. Vieze lage en smerige pratijken van deze smerige ratten. Ik zeg met scherp schieten en ze laten opzouten.
dlseth 03-06-07 @ 16:17
Begin nu eerst eens met leren lezen.
- ik praat nergens in mijn posts het geweld van die demonstranten goed
- ik ageer m.n. tegen het stoere "liquideren" peop en achter de pc gepraat van je
- ik vind dat mensen mogen demonstreren tegen de G8 uit ideële overwegingen
- het bullshit is om al deze mensen per definitie als links krakerTstuig te bestempelen
Maar klaarblijkelijk heb jij alle wijsheid in pacht vanuit een bekrompen wereldbeeld, waarin alles wat daar niet in past in een slachtofferrol zit dat teert op de zakken van de Overheid.
@indogirl 03-06-07 @ 16:15:
Ehm... nee, zo makkelijk komt dat socialistische tuig er niet vanaf... "Het zijn maar een paar... etc. etc. en dat zijn geen echte idealisten en demonstranten."
Bullshit.
Google maar eens op Carlo Giuliani, de relschopper en geweldpleger van Genua die voor z'n flikker is geschoten. Die jongen wordt door de anti-G8 "demonstranten" als held en martelaar vereerd. Het is goedverdoeme net als een 'palestijnse' zelfmoordenaar.
Als ze zich willen distantieren van geweld dan doen ze dat niet, nemen ze afstand van dat rapalje en gaan ze in 't vervolg niet meer naar G8 ontmoetingen om te demonstreren mar gaan ze iets nuttigs doen met hun leven. Al dat gezeik: "het zijn er maar een paar" , "de goeden lijden on de kwaden"... Allemaal dikke vette stierenpeop. Als de goeden niet onder de kwaden willen lijden dan associeren ze zich er niet mee, gaan ze er niet bijlopen, keuren ze het publiekelijk af. Anders is niets meer dan bagatelliseren en vergoeilijken.
Het probleem is identiek aan radicale gelovigen. Het allergrootste probleem vormen niet eens de ernstig gestoorde radicalen die geweld plegen, maar de gematigden die de sociale infrastructuur onderhouden, waarin die idioten vrijelijk kunnen bewegen. Het zijn de gematigden die zich niet kunnen voorstellen dat er mensen zijn die bereid zijn om geweld te plegen en te moorden onder het mom van hun gedeelde idealisme/geloof/overtuiging.
Dat is eigenlijk een nog veel grotere ziekte dan die van de geweldplegers zelf.
Lees Sam Harris er maar eens op na.... Of luister wat hij te zeggen heeft. Het gaat over religie, maar vul daar maar "andersglobalisme", "anti-G8 activisme" voor in. Klopt precies.
video.google.nl/videoplay?docid=116152...
@Koerbagh @ 16:01
"wie zonder zonde is, werpe de eerste steen." Zei Jezus tegen de Romeinse rechters, in antwoord op de vraag of de overspelige vrouw gestenigd moest worden, zoals de Joodse wet voorschreef. De rechters liepen zwijgend weg, omdat ze Jezus niet konden veroordelen voor het zondigen van de Joodse Wet wanneer hij zich tegen de steniging zou uitspreken, noch konden ze hem veroordelen voor het zondigen tegen de Romeinse wet, wanneer hij zich voor steniging zou uitspreken.
.
Mooi om te zien dat Koerbagh het hartgrondig eens is met Jezus, voor deze ene keer.
*scant reacties vlug door*
"doodschieten"; "ophangen"; "onthoofden"
Okee, ik hoef niks meer te zeggen.
mmmmm en de nederlandse media iedereen maar gek maken dat rechts exstremisme het probleem is, bijvoorbeeld de anderhalvepaardekop die kwam opdagen met de herdenking van die maffe weduwe.
Het lijkt mij wel een leuk idee om een keer dat zooitje afa in een stadion te zetten met een stel gasten van blood en honour ,kunnen ze shiietje en soenitje spelen he he he hebben we onze eigen sektarische soap!
tellen we mischien ook eens mee op wereld niveau!
Heb niet zo veel tegen jou te zeggen Sikkeneur, behalve dat eigenlijk. Typisch rijkeluiskindje, dat ben je.
@Sikkeneur 03-06-07 @ 15:46
Is dat niet precies hetzelfde als nu bij de G8 gebeurt? Linkse relnichten die door middel van geweld hun wil proberen te forceren op de G8? Ow nee, wacht, het zijn di fasjistiese kut polities die die rellen veroorzaken op die onschuldige demonstranten of niet? Die vuile overheids kudtnazies die wel zwaar militair materieel hebben maar die niet inzetten en TOCH 100% alle linkse mensen dood willen hebben?
.
Kerel, rot toch op naar Rostock en laat een polizei eeventjes lekker jouw slachtofferrol tot werkelijk maken. Kan je lekker in een ambulance van de overheid naar een ziekenhuis van de overheid waar een arts die door de overheid betaald word jouw anti-overheidsreet weer bij elkaar lapt zodat je volgend jaar weer tegen dezelfde overheid kan zeiken.
Als het maar gezellig was.... aardig nutteloos allemaal. alsof de hele wereld tegen hun was. beetje woodstock-achtig.
Voortaan moet die top gewoon maar in het geheim gebeuren ergens in de Sahara. Scheelt een half gesloopte binnenstad. Je zult zien dan raken die linke extremisten helemaal uit hun ritme omdat ze hun jaarlijkse sloopfestival missen.
koerbagh 03-06-07 @ 16:01
Dit zijn dan ook geen echte demonstranten voor een betere wereld, net zomin als hooligans echte voetbalfans zijn. Het is gewoon links krakerstuig, dat er een kick van krijgt om rel te trappen, stenen te gooien naar de ME en dingen kort en klein te slaan. Zo'n G8-top wordt dan ook dankbaar aangegrepen als gelegenheid om (onder het mom van 'idealisme') hun misplaatste agressie te botvieren jegens de maatschappij (omdat het zelf maatschappelijke mislukkelingen zijn). Dat hele 'idealismeverhaal' is alleen maar een gelegenheidsargument om hun daden naar buiten toe moreel te rechtvaardigen.
koerbagh 03-06-07 @ 16:01
Hoeft ook niet. Dat is de waarheid. Knettergek of oliedom.
Je moet toch wel knettergek zijn als je een steen oppakt, dat naar een ander mens gooit en dan denkt dat je daarmee de wereld verbetert. Ik kan het toch echt niet anders zien.
Dat Rostock wordt lekker verbouwd, misschien een idee om de volgende G8 eens in 020 west te plannen?
@Mazzeltov 03-06-07 @ 15:40
Daar zou het nooit kunnen worden gehouden, daar de politie niet de veiligheid van de ministers kan garanderen. Ze zijn daar gewoon niet opgewassen tegen dat 14 jarige finse tuig.
@vander F 03-06-07 @ 15:09
Klopt. Ik ben extreem centraal.
Mmmm. Heb ff de beelden bekeken. Schande dat deze linkse Duitse politici toestaan dat er zoveel gewonde vallen onder de pliesies die er voor een klein salarisje het beleid van deze lutser moeten verdedigen. Ik wil vanaf nu dat 0031 geen provincie van Duitsland meer moet worden. Trouwens een ieder die met geweld zijn mening aan een ander wil opdringen moet je van nature wantrouwen.
Multikuli 03-06-07 @ 15:52
Doe es wat meer zeggen dan een enkele losse flodder.
@Multikuli 03-06-07 @ 15:46
Dacht zelf eerder dat 90% van die lui ongeschoolde uitkeringstrekkers zijn, maar je zal wel gelijk hebben..
SwiftCrack 03-06-07 @ 15:33
You tell me, klaarblijkelijk heb jij ze geteld.
Sikkeneur is werkelijk bloedarmoede.
@dlseth 03-06-07 @ 14:38
vanuit een chinouk kan je best aardig schieten hoor
Gewoon met scherp schieten, is er nou zo moeilijk aan behalve dat 90% van die lui rijkluiskindjes met invloedrijke ouders zijn.
dlseth 03-06-07 @ 15:40
Als ik je goed begrijp moet er een afschiet wet komen voor iedereen (die zich organiseert) en niet overeenstemt met jouw mening cq gedachtekronkels?
Je begint toch wel eng te klinken...
Ik zou de G8 top de volgende keer graag in 020 west willen zien.
Heerlijk met de beentjes op tafel, chips en bier erbij en dan zien hoe ome Job de boel bij elkaar gaat houden!
@Sikkeneur 03-06-07 @ 15:29
Ik praat geen peop, ik wil dat het wettelijk mogelijk is om alle G8 relkrakerts ter plekke neer te schieten. Overigens, mensen die naar de G8 gaan voor geweldloos protest? Dat is net zo geloofwaardig als iemand die naar de hoeren gaat voor een goed gesprek of een pedofiel die naar Thailand gaat voor de cultuur.
man man man, dit soort gajes zou je toch met liefde doodschieten. Wat een zinloos hoopje ellende. Wereldvrede hahaha.
Wel lachen hoor voor die 1000 arrestanten, die gasten die worden geslagen in de cel,dat wil je niet weten, als wraak voor de gewonde agenten. Hulde!
@sjaakdeslinksesul 03-06-07 @ 15:15
Nee niet het denkniveau. Zo dom zijn ze niet, ze hebben alleen oogkleppen op en labelen alles wat niet in hun straatje past "fascist, racist, nazi, commercieel" etc. Beetje vermoeiend die mensen. Ze doen trouwens ook aan geschiedvervalsing. Ze claimen te zijn opgekomen in de jaren 60 voor de homo's en zwarten. Maar als je goed kijkt zie je er helemaal geen homo's of zwarten tussen zitten, daar die zich er helemaal niet thuisvoelen.
@ alleen maar linksbashers, de NPD doet daar óók lekker mee hoor.
@Jan-Joris-Jaap-Joop 03-06-07 @ 15:29
Hahahahahahah! "Stop anti-semitism!" Maar dan wel Fatah, Hamas en hezbollah steunen op alle fronten waar mogelijk. Als al die linkse en 'rechtse' mongolen konden nadenken dan zouden ze erachter komen dat ze eigenlijk precies hetzelfde willen.
@Sikkeneur 03-06-07 @ 15:29
Een stel? Bedoel je niet een stel gewonen en een grote groep randdebielen?
www.zoulstory.com/g8/
-
lol @ dat eerstje filmpje waar 2 verdwaalde aziaten met camera lopen.
Sikkeneur 03-06-07 @ 15:23
Ja, het OK vinden dat eigen groepsleden anderen de hersenen in willen slaan voor jouw kleine gelijk en dan gaan lopen bleren als iemand zich niet de hersenen in laat slaan, maar terugslaat.
dlseth 03-06-07 @ 15:21
Praat dan geen stoere peop man!
In het (vrije) westen bestaat het recht op demonstratie en het merendeel van de demonstranten zal daar idd met ideële en vreedzame bedoelingen willen betogen tegen de onderonsjes van de G8-leden.
Dat er een stel randdebielen tussen zitten die enkel op geweld uit zijn is te triest voor woorden, maar die kom je tegenwoordig onderhand overal tegen.
Ook kaalkopjes zijn tegen globalisering en willen daar weleens tegen protesteren. Maar stoottroepen van de linksche anti-globalisten eigenen zich daar het alleenrecht toe!
media.de.indymedia.org/media/2007/05//...
De Linkse Lente.
De geur van traangas in de avond.
Linkse Rakkers...
zet het leger in en pleeg zonodige genocide op die losgeslagen krakers
Razend eng sfeertje
Let ff op de kleur van de vlaggen
Waar kende ik die ook weer van ?
toscana.indymedia.org/cache/imagecache...
sjaakdeslinksesul 03-06-07 @ 15:15
Denk je?
OLO @ sikkeneur
Met thuisblijvers komt dat conservatief-rechtse kalifaat nooit van de grond!
@Sikkeneur 03-06-07 @ 15:19
Omdat ik me, in tegenstelling tot dat linkse tuig, wel aan de wet houd.
Altijd weer die zwarte die het moeten verzieken! ;)
@sjaak
de buurman zelf was natuurlijk ook een enorme lutser, filmpjes maken van infantiele mongolen en dan stoer ze naar de pliesie en de dumpert sturen. een beetje vent had die gozert zelf even duidelijk gemaakt dat ie op moest rotten uit zijn tuin..
Pim heeft het allahmaal niet zo gewild.
dlseth 03-06-07 @ 15:10
Ik denk niet dat ze om je medelijden vragen of nodig hebben, maar beantwoord nou eens waarom je nog achter je pc zit en niet alras in de auto gesprongen bent, om dat linkse krakerTstuig plat te rijden, te vierendelen en wat er nog meer in je verdorven geest kan opkomen?
OLO!
klikte op link aanvullingen van indymedia:
Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.
Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is niet verleend door een vertrouwde certificeringsinstantie.
Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen.
U wordt aangeraden om deze webpagina te sluiten en niet naar deze webpagina te gaan.
Klik hier als u deze webpagina wilt sluiten.
Doorgaan naar deze website (niet aanbevolen).
Meer informatie
Ooooohhhhh. indymedia.nl/nl/2007/06/45038.shtml
Dit mag helemaal niet!
De boefjes.
@Sikkeneur
Ach ja, zo stond er laatst iemand mijn zijn dronken harses en een stuk hout in de tuin van zijn buurman te schreeuwen. Toen zag hij dat hij gefilmd werd. "Hou daar mee op, je provoceert me." En volgens zijn vrouw was het de schuld van de filmer dat hij de gevangenis inmoest.
Dat is ongeveer het denknivo van die demonstranten.
@ dlseth
Yadiyadiyah...
Je komt toch voornamelijk over als de kolonel Wim Kruisman van GS
img135.imageshack.us/img135/3518/wimkr...
waneer gaan ze nu eindelijk eens met scherp schieten op dat tuig.
elk jaar hert zelfde gezeik.
preventief ruimen zou ik zeggen.
En de laatste filmpjes uitgelijnd op volgorde van datum (youtube alert)
www.youtube.com/results?search_type=se...
@vander F 03-06-07 @ 14:49
Prius vs krakerts? www.youtube.com/watch?v=oOvp69lnZbA&am...
.
Nee dank je, eerste beste stoeptegel en dan kan ik de ANWB bellen.
.
@Sikkeneur 03-06-07 @ 14:58
Dus de politie is daar alleen om al die arme relnichten te treiteren. Ah gossie toch. Ik krijg zowat medelijden met ze. Zowat. Je zou toch zowat denken dat de politie heeft geleerd van eerdere G8 'demonstraties' en dat de G8 gewoon als excuus wordt gebruikt voor extreem-links terrorisme.
@Adriaantjeeeeeuh 03-06-07 @ 15:06,
nogal extreme opvatting
On topic:
Voor wie zich afvraagt 'warum?': Ze demonstreren tegen Ronald MCDonald. Dat is die kudtclown die kankerkindjes helpt, de schoft.
Extremisten moeten allemaal deaud. Links, rechts, moslim, christen, Bush, Osama Bin Laden.
Ignatius van Loyola 03-06-07 @ 14:56
Als dat linkse tuig aan de macht gaan we nog eens een leuke veldslag meemaken tussen FC G8 en Marokko.
Mmmm. Zoveeel mensen die gelijktijdig gestenigd worden dat gebeurd zelfs in Iran niet. Het moet hier wel om beesten gaan. Trouwens waarom niet een zaaltje gehuurd in Teheran.
Vuil goor tuig! Enig idee wat een brandende autoband met het milieu doet? En een brandende auto? en dat maal tig? Jaja demonstreren voor een betere wereld maar nu ff niet. Dit is puur extremisme en terrisme en moet hard de kop in worden gedrukt, Het grootste gevaar voor het klimaat en de wereldvrede zij ZIJ
wat een belachelijke apen die linkse krakerhomo's! BAH!!! en maar zeuren over buitensporig geweld van de politie.. ze gooien zelf met een baksteen naar de politie en dat mag dan weer wel? Oh ja meer geld voor 3e wereldlanden en weet ik wat ze nog allemaal willen.. Blijf dan verdomme met je poten van andermans spullen af en dan had je met die miljoenenschade een paar afrikaantjes kunnen helpen.
Hoe zei Wilders het ook alweer? "Schieten op de knieën" of zoiets? In dit geval mogen de pliesies best een klein tikkie hoger schieten dan de knieën. Een paar van die linkse lamballen minder scheelt weer een hoop schade. En dat geld kan dan weer mooi gebruikt worden om de arme landjes een beetje te helpen.
O ja, en misschien een verdwaalde kogel voor Bush zijn knieën, want dat is ook een lambal.
Weet iemand wanneer deze beelden zijn geschoten?
Ik krijg nog geld van een paar van die jongens...
*last heeft heeft van opspelende jidische neigingen*
Niet met scherp schieten, allemaal bijeendrijven en stuk voor stuk ophangen.
dlseth 03-06-07 @ 14:34
Tuurlijk! Hup, trek je combat-outfit aan, verzamel je strijdmakkers, rijdt naar Rostock en schaar je als vrijwilliger aan de zijde van de pliessie aldaar (hulp kunnen ze klaarblijkelijk wel gebruiken).
Nee? Het is veiliger om achter de pc te reaguren met een kopje thee en kaakje erbij, niet waar?
Begrijp me goed, ik keur al dat geweld daar niet goed, maar laten we wel wezen, de pliessie verzamelde zich daar niet, noch bij vorige G8-en, voor een gezellig onderonsje en discussie met de demonstranten.
Een paar "grote jongens" mogen vooral geen last hebben van demonstranten, want dat leidt af, tijdens hun borrelsessies over hoe de wereld te beheersen.
Over dat laatste kan en mag je van alles vinden, wel of niet mee eens, maar dat houden de G8 boys geen rekening mee.
waar blijven die rubberen kogels ?
@Fred Bonifatius 03-06-07 @ 14:47
Ow, ik heb geen vertrouwen in de rijkunsten van de duisterts naast mij. Als ik er om heen moet rijden dan ben ik bang dat ik Karl Hausmann in de flank van me tank heb zitten. Staat zo knudde als tanks tegen elkaar aan stuiteren, dus dan maar over de lijken van krakerts heen. Ik doe er neit moeilijk over als ik over klinkers heen rijdt en dooie krakerts hebben voor mij minder waarde dan klinkers...
Vebeter de wereld, stenig jezelf.
Alle kosten verhalen op dit internazi-tuig! Bij dit schuim viert de ontmenselijking hoogtij. De ontmenselijking van de ME, die daardoor zonder remmingen kan worden aangevallen, is een voorproefje van wat ons te wachten staat als dit rapalje aan de macht komt(wat God verhoede): de ontmenselijkende internationaal socialistische dictatuur.
En in Nederland maar roepen dat wij de beste carnavalvierders zijn...
@Sikkeneur @ 14:27
Internationaal Socialistische Lamstralen, zoiets ja.
@ vander
Zo is dat! Diseth zijn macabere fantasien maar botvieren op krakerts en ondertussen een beetje het milieu in haar sop gaar laten koken.
SCHANDE!
vander F 03-06-07 @ 14:49
Nee, dat moet met tanks. Ik stel voor dat Duitsland geowon hiervoor het NAVO verdrag aanspreekt, zodat uit alle buurlanden de tanks richting Rostock kunnen gaan sturen. Net als vroeger, oefenen op de noord-duitse laagvlakte. Kunnen we meteen doorrijden om Poetins raketten af te breken...
Gezellig, volgende keer bij ons! Rotterdam is wel weer toe aan een nieuw stadscentrum en uhmmm Amsterdam eigenlijk ook.
@Fred Bonifatius 03-06-07 @ 14:47,
psies,
dat kan toch ook met een Toyota Prius?
Wel een beetje aan het milieu denken diseth..
@fred
krakende krakerts knuisten
stervensdoodvermoord dan.
Ha!
That kills them dead (eens gelezen op een spuitbus insecten verdelger)
@ dlseth
Is het werkelijk? U heeft ook alles door.
Maar wat is dan het nut van met groot plezier met een Leopard 2 tank over de lijken van krakerts te rijden?
@Fred Bonifatius 03-06-07 @ 14:41
Wettelijk gezien kan iets dat dood is niet vermoord worden, biologisch gezien kan iets dat niet leeft niet gedood worden en taalkundig gezien is "doodvermoord" gewoon onzin. U zit op drie verschillende lagen peop te praten, mijnheer Bonifatius.
@dlseth 03-06-07 @ 14:38
Ach als we dan toch bezig zijn dan liever een AC-130 Spectre Gunship.
Ellendige kapitalisten ook, die maken ook overal misbruik van; www.flickr.com/photos/illegalcartoon/5...
Hehe, eindelijk weer eens een demonstratie die niet door de amerikanen wordt betaald...
Zum Wohl!
AH! dlseth kan zijn necrofiele neigingen weer niet onderdrukken..
Hoeveel lijken moeten er nu weer doodvermoord worden?
@derkcs 03-06-07 @ 14:36
Kan je beter AH-64 Apaches gebruiken. Chinooks zijn transport helicopters, slimpie. Wat wil je ermee doen? Bovenop ze landen? Ondersteboven vliegen als gigantische mobiele guilotine in camoflagekleuren?
Chinouks eroverheen (want zo hoog kan deze minderwaardige beesten niet gooien) klaar. Gewoon schiet. Niet in de beentjes, gewoon tussen de oortjes
Ach, dit is toch altijd de bedoeling van dit soort demonstraties? Zie ook de fietsdemo in de link van tipo. Heb er wel eens bijgedaan, agenten vragen of de demonstranten zich aan de regels kunnen houden (bv daar wel, hier niet paraderen) dat wordt genegeerd, juist met het doel dit soort televisiebeelden te provoceren: we leven in een politiestaat mensen, geweld is hun taal, zie je nou wel, sluit je bij ons aan. Tis zo doorzichtig allemaal..
@Sikkeneur 03-06-07 @ 14:20
Nee hoezo? Links houd ook niet van eerlijke gevechten, ze rellen alleen tegen overheden die hun veiligheid garanderen. Zie je ooit Krista van Velzen met der droge kut rellen in Zimbabwe op Noord Korea voor de mensenrechten? Dus niks eerlijke gevechten, gewoon achtervolgen en tot de laatste persoon de hele groep relschoppers executeren. En als ze vrijwilligers nodig hebben; ik meld me aan om met groot plezier een Leopard 2 tank over de lijken van krakerts te rijden.
Gezellig zooitje daar dan.
Niks geen traangas of waterkanonnen meer. Voortaan gewoon stenen en molotovs gooien naar die antiglobalistenfascisten.
Ach, het zou juist vreemd zijn als er niemand kwam "kuch" demonstreren.
het lijkt me wel leuk om een keer een dagje met de M.E op stap te gaan mensen naar de tyfus slaan en je krijgt er nog geld voor ook
Whahahaanzinnig moooooi geschreven Bert.
Nederlandse linksradicalen zijn liev!
www.youtube.com/watch?v=tTtITVn5in8&am...
tipo 03-06-07 @ 14:21
Achter de I & S nog lam zetten en "we" zijn compleet, toch?
mijn mening is wel duidelijk hier over.......
Commentaarder 03-06-07 @ 14:12
Encore
@dlseth, was dat aan gericht...
@tipo: Haha, spijker op de kop..
Doodgeschoten... pardon? Nee, ik bedoel: je ziet hier de webloggende generatie (mea culpa) aan het demonstreren: uitkomen voor je mening, maar dan wel anoniem.
Wat een lutsers, een agent voor elke twee demonstranten, agenten hebben nog net geen legeruitrusting. En dan gaan ze kwa gewonden gelijk op, pfff, stelletje losers die Duitse agenten joh.
Internationaal Socialisme is vrede.
Stomme sociaal gestoorden. Al die miljoenen aan schade die dit gaat kosten hadden ook gebruikt kunnen worden om jullie geliefde 3e wereld te helpen. LUTSERS^2
dlseth 03-06-07 @ 14:17
Wel eerlijk spelen dan. hé! Pliessie ook helmpje e.d af en geef de andere kant dezelfde hardware.
Dinsdag en woensdag wordt het pas echt gezellig daar.
@kniebelknuistje 03-06-07 @ 14:15
Wrom bivakmutsen af? Ze kunnen met bivakmutsen ook prima doodgeschoten worden... Die dingen zijn echt niet kogelwerend.
WUNDERBAR
De stratenmakers kunnen voorlopig weer even vooruit, arbeid adelt!
Lekker oorlogje spelen, jongens? Wees dan zo dapper en doe dat met open vizier... Af dus, die bivakmutsen, Bush-maskers en gezichtsdoeken.
Moehaha @ www.dumpert.nl/mediabase/16712/e8eca91...
Een hanenkam vol op zn bakkes gemept en een ME'er in volle sprint op zn smoel. 1-1 indeed!
Ordnung Muss Sein !
lekker rellen voor vrede, ofzoiets
En hier is het ook goed grasduinen:
www.flickr.com/search/?q=rostock+g8&am...
Mijn favo:
www.flickr.com/photos/markusberger/527...
Rostock polizei versterken met Bokito dan maar?
qua organisatie wint de pliesie maar iedere boerenstrateeg weet dat ideologisch gedrevenen op de lange termijn altijd winnen.
kwestie van de juiste motivatie.
go boe-ers, go!
Stelletje uitkeringtrekkers..
Krieg!
REAGEER OOK