Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mzine beschermt Mocro Hooligans

kiekeboe! Het is alweer even stil rond het uit de hand gelopen oefenduel tussen Jong Oranje en Jong Marokko. Van de maar liefst 26 arrestanten zitten er nog twee vast wegens openlijk geweldpleging, maar de rest lijkt er met een sisser vanaf te komen. Waren die relmocro's dan echt zo slecht in beeld? Wij dachten van niet. En Mzine, het tijdschrift 'voor zelfbewuste Nederlandse Marokkanen' schijnt over nog veel meer highres pica's te beschikken. Alleen vertikt het deze feauteaux af te staan aan Justitie. 'Ies namelijk niet onze taak, het opsporen van kansenjongeren' zo laat de redactie desgevraagd weten. Nee, ongegeneerd taxpoet kapotslaan om de integratie een zetje in de goede richting te geven, maar ondertussen een lopend onderzoek tegenwerken. Dat is lekker maatschappij betrokken. Waar blijven toch de wereldverbeteraars? Mannen die opstaan en iets DOEN! Mensen als Joost Ravoo. Verdoemme kerel, grijp je kans! Pak die telefoon en zeg er iets van! Die advertenties van de pliesie op/in Mzine moeten ERAF!. En wel sofort!

Reaguursels

Inloggen

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een overheidsorgaan dat adverteert in een blaadje (dus: naamsvermelding tegen betaling) en een overheidsorgaan dat geld pompt in datzelfde blaadje, waarna vermelding in het colofon volgt (dus: naamsvermelding tegen betaling)?

Volgens mij liggen de advertentietarieven wat hoger. Impact op de belastingbetaler = negatief.

Lekker hoor...

De Zwits | 30-05-07 | 13:52

-weggejorist-

de Bruijn | 30-05-07 | 07:50

Doet u mij een muntthee en een pijp!
En schaf dat kut voetbal toch 's af!

nick71 | 30-05-07 | 01:58

Ben ff gaan kijken op Mzine.Het is dus WAAR !! Wat een bekrompenheid van religieus gebrainwashte engerds.1 vb : Toutiya Hadoud bevallen van een zoon (van een niet-moslim nog wel ) én de uuk krijgt géén finse naam.Jongens daar geraken zij niet uit ! moge zij branden in de hel.Haar vader was toch Fin !.Het voorrecht te kweken met andere ethniën is blijkbaar alleen aan de Finnen toegestaan.Hoor ik die baardaap in Londen nog schreeuwen : let's invade Denmark and take their women as booty! Ja ! iedere Fin zijn 4 blanke slavinnen, dat wel.Van sexuele imperialistme gesproken.

artegui | 30-05-07 | 01:08

@LoudAndProud 29-05-07 @ 16:37
Mocht ik me met een Nederlandse afvaardiging van enkele honderdduizenden in het buitenland bevinden, dan schaam ik me de ogen uit mijn kop als een groepje Nederlanders iets uitvreet in dat betreffende land. Zeker als het hetzelfde groepje keer op keer negatieve aandacht krijgt. En kom nu niet met het gelul dat de Marokkanen geen gasten in dit land zijn, maar Nederlandse staatsburgers. O, zijn ze dat wel? Then act like fucking one!!!

Murdockyoufool | 29-05-07 | 21:18

Ik vindt gewoon af staan die foto`s...
voor de politie ze zitten in Waalwijk op de kruisstraat mcoht je da nie vijnden...

debrabanderdemak | 29-05-07 | 20:30

Onder de blauwe hemel,
Onder de felle zon.
Zaten 1000 marokanen in het tilburg stadion.
Had ik het maar geweten,
had ik het graag gedaan.
Had ik keihard lopen springen,
Op zo'n ... marokaan.

nelizz | 29-05-07 | 19:58

Dit is inderdaad een ideal multimedia tijdschrift voor onze jonge Mocro's:

- Staan veel plaatjes in
- Bij het doorbladeren komen er digitale oer-geluiden uit wat op praten lijkt.

Volkomen geschikt voor deze doelgroep. Gaat erin als zoete .... kabab

Gaarne de subsidie kraan verder opendraaien .........

Ervarings_deskundige | 29-05-07 | 19:39


ik zeg maar niks meer .... GEERT doe er wat aan ,, kamer vragen of zo ..???

josske | 29-05-07 | 19:00

edit laatste zin: "... wordt gearresteerd" .

scc | 29-05-07 | 18:45

@LoudAndProud 29-05-07 @ 17:55

Het verschil is alleen dat Nederlanders minder selectief verontwaardigd zijn. Ook als Nederlanders wat flikken zal je hier heel wat onvriendelijke verwensingen lezen. Marokkanen roepen gelijk discriminasie als de politie een Marokkaan aanpakt ook al doet de politie op dat moment gewoon zijn werk. Zie je weleens een Marokkaan tekeer gaan als een Nederlander, Antilliaan of wat dan ook arresteert?

scc | 29-05-07 | 18:43

Beetje flauw om een slap excuus te gebruiken (Ze houden zich niet bezig met het opsporen van criminelen).
Zeg dan gewoon eerlijk dat je je Mocro broeders wil beschermen.

Framoes | 29-05-07 | 17:58

scc 29-05-07 @ 17:05
Zoals het mij opvalt dat GS er als de kippen bij is om elke scheet die een Marokkaan laat dagenlang uit te melken.
Benieuwd wat ze morgen weer hebben verzonnen!

LoudAndProud | 29-05-07 | 17:55

@LoudAndProud 29-05-07 @ 16:55

Ok, ze zijn misschien niet verplicht om die foto's vrij te geven. Dat is hun goed recht. Maar het valt me wel op dat de Marokkaanse gemeenschap er dan wel weer als de kippen bij is als een niet-Marokkaan iets bij hun flikt.

scc | 29-05-07 | 17:05

@scc 29-05-07 @ 16:51
zoals ik al eerder zei is er geen enkel journalistiek medium in Nederland , van de Telegraaf tot Radio Rijnmond, die dat soort beelden of opnames zomaar aan de politie afgeeft.
Ze moeten hun journalistieke "onafhankelijkheid" bewaren en willen niet gezien worden als verlengstuk van justitie.Dat is al jaren zo.
Ik denk dat Brusselmans dat ook weet, maar ach, het gaat hier om een Marokkaans blad ,dan gelden natuurlijk andere regels.
Laat Brusselmans maar eens aan zijn baas bij de Telegraaf vragen of zij fotos van voetbalrellen zomaar aan de politie zouden overhandigen.

LoudAndProud | 29-05-07 | 16:55

@LoudAndProud 29-05-07 @ 16:37

Het gaat hier ook niet om dat je je voor een ander moet verontschuldigen. Het gaat hier om wat medewerking met de politie om de schuldigen aan te wijzen, of de daders nou Marokkaans, Nederlands, Chinees, Zimbabwaans, Javaans, Roemeens, is verder niet relevant. Jij als kenner van de grondwet zal toch ook moeten weten dat misdaad geen kleur kent...

Verder ben idd ook benieuwd hoe snel de redactie van Mzone zal zijn met het vrijgeven van de foto's als de rellende groep Nederlanders waren...

scc | 29-05-07 | 16:51

als het inderdaad journalisten waren, hoeven ze hun feauteaux niet af te geven lijkt me.

superjan | 29-05-07 | 16:47

@Shalome 29-05-07 @ 16:10
En je betoog over "ongelijkheid bij belasting heffen" getuigt er al helemaal van dat je niks maar dan ook niks van het gelijkheidsprincipe begrepen hebt ,dat is namelijk GELIJKE behandeling in GELIJKE gevallen.
Dus IEDEREEN van EENZELFDE bepaalde inkomensgroep wordt GELIJK belast.
Het gelijkheidsprincipe is dus niet "ineens als sneeuw voor de zon verdwenen als het om belastingheffen" maar jij begrijpt gewoon geen moer van onze eigen grondwet ,of misschien heb je het zelfs wel nooit gelezen.
Zou ik maar eens snel doen voordat je nog meer onzin hier neerpost www.minbzk.nl/contents/pages/7430/gron...

LoudAndProud | 29-05-07 | 16:46

Shalome 29-05-07 @ 16:10
Jij doet net alsof het een schande is dat Marokkanen "profiteren" van ons gelijkheidssysteem.
Dat heeft niks ,met "profiteren" te maken mafkees, dat recht hebben ze volgens onze grondwet ,in het allereerste artikel nog wel:
"ALLEN die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld'
Of moet ik uit je betoog afleiden dat Marokkanen geen aanspraak op onze grondwet mogen doen?Ga lekker snel naar een of andere dictatoriale politiestaat dan als je dat soort rarte ideen er op na houdt.

LoudAndProud | 29-05-07 | 16:41

Murdockyoufool 29-05-07 @ 15:20
???en wat zou dat?Ik voel ook niet de geringste neiging om mij te verontschuldigen ,of om een verklaring af te leggen elke keer dat een Nederlander iets stoms uitvreet, alleen omdat ik ook een Nederlander ben.
Waarom zouden Marokkanen ,of de "Marokkaanse gemeenschap" dat dan wel moeten doen?
Verontschuldig jij je soms elke keer dat een Nederlander zich misdraagt alleen omdat jij toevallig ook een Nederlander bent?
Wat een lulkoek.

LoudAndProud | 29-05-07 | 16:37

@Rabarberke 15:12
Marokkanen profiteren al van ons gelijkheidsprincipe sinds ze hier zijn, en we weten allen wat dat ons heeft gebracht. Er zijn nu ondertussen ook al genoeg mensen die de nadelen ondervinden van de strengere wetgeving - eigenlijk alleen voor hen bedoeld - omdat daarop ook het gelijkheidsprincipe moet worden toegepast.
Het enige apartheidsbeleid dat consequent in 0031 wordt doorgevoerd, is dat meerverdieners zwaarder worden aangeslagen. Als het om belasting heffen gaat is dat hele gelijkheidsprincipe als sneeuw voor de zon verdwenen.

Shalome | 29-05-07 | 16:10

Inval doen, smoes 'criminele organisatie belemmert opsporing' doet het altijd. Wel bij Hells Angels en niet bij finnen??? He, wordt eens een kerel, noem een lul een lul, een halfzachte linkse rukker een eersteklas eikel en landverrader en finnen die amok maken gewoon pleuristuig en crimineel... Zijn we weer ff met die voetjes op aarde..!

fokkenmast | 29-05-07 | 15:21

@Rabarberke 29-05-07 @ 15:12
Is ook zo, maar het ging me meer om Gestoorde Mocro en z'n post over verraders ten tijde van De Bange Jaren. De Marokkaanse gemeenschap houdt de kaken altijd op elkaar als het gaat om problemen in eigen gelederen. Als ze kaaskoppen als schuldigen kunnen aanwijzen, zijn ze er als de kippen bij.

Murdockyoufool | 29-05-07 | 15:20

Gestoorde Mocro 29-05-07 @ 14:34
De politie van Marokkaanse afkomst wordt overigens wel door sommigen uit jullie kringen als "verraders"betitelt. En Aboutaleb een NSB-er. De wereld op zijn kop dus.

Simon_GS | 29-05-07 | 15:15

@murdockyoufool

Er is geen enkele redactie in Nederland die na voetbalrellen foto's ter beschikking stelt aan de politie. Dat heeft niets met rijen sluiten te maken maar met de rol van journalistiek in de maatschappij.

Rabarberke | 29-05-07 | 15:12

Bronbescherming!
Net als alle andere blaadjes, hoeven journalisten niets zomaar af te geven. Zie ook www.telegraaf.nl/binnenland/article629...

Natuurlijk moeten die hooligans gepakt worden, maar Mzine kan in deze niets verweten worden. Tenzij ze natuurlijk zelf aan het rellen waren of in hun blaadje onze Marokkaanse medemensen opgestookt hebben.

Modderfokkert | 29-05-07 | 15:09

Het vak rechten op het vmbo zou niet misstaan.

Rabarberke | 29-05-07 | 15:09

@Gestoorde Mocro 29-05-07 @ 14:34
De gemeenschap van islamofascisten houdt de rijen gesloten, dat weten we inmiddels wel. Zie 9/11. Destijds nog op straat gedanst, Gestoorde Mocro?

Murdockyoufool | 29-05-07 | 14:57

Zoals ik al eerder heb gezegd, wij zijn geen verraders, dat werkt voor NL'ers misschien goed net als in '40-'45, maar wij doen daar niet aan mee, en Redactie sinds wanneer bemoeien jullie je met advertentie inkomsten van anderen?

Gestoorde Mocro | 29-05-07 | 14:34

Ik heb er de kracht niet meer voor.

Zo jammer! | 29-05-07 | 14:19

Mzine? Enzym? Aha, een gesoepsidieerd tijdschrift voor jonge mocro's. Zonder het ding te hebben gelezen vraag ik me of er een doelgroep voor is. Zelfbewuste en goed opgeleide Marokkanen hebben geen halfslachtig, quasi-naar-je-roots-grijpend tijdschrift nodig, want ze voelen zich Nederlander of mischien wel Europeaan of wellicht zelfs wereldburger (eng!). Niet-zelfbewuste en slecht opgeleide mocro's lezen niet. Dus waar hebben we het over.
Verder: de hoofdredacteur van dat blad gijzelen wegens belemmering van een strafrechtelijk onderzoek.

Murdockyoufool | 29-05-07 | 13:41

paardenvijg 29-05-07 @ 12:27
Nou ,pardenvijg leg mij dan maar eens uit WAAR dat staat in het wetoek van strafrecht?

LoudAndProud | 29-05-07 | 13:15

sjo, hebben jullie het gehoord over die rellen bij Suriprofs VS Jong-Oranje???
Nee?
Klopt, het was daar 1 groot voetbalfeest, jammer dat de Suriprofs hebben verloren met 2-0.
Zo kan het dus ook.
www.pzc.nl/sport/internationaal/articl...

Ronnie M. | 29-05-07 | 13:12

Colinda 29-05-07 @ 10:42
Wie is Wim Heitinga??

Kan me niet schelen! | 29-05-07 | 13:03

Heeft er iemand misschien een vlaams writersblok?

Amish Cowboy | 29-05-07 | 13:01

tja wat verrassend, waarom dan nog eerst die lui oppakken zou je zeggen kost alleen maar geld en moeite en is bovendien r a c i s t i s c h...

Onderbuik | 29-05-07 | 12:59

@paardenvijg

Via het strafrecht?

Ik weet alleen van artikel 14 van de rijkswet. Daarin staat uitdrukkelijk dat de minister onder bepaalde omstandigheden gerechtigd is het staatsburgerschap in te trekken, maar dan alleen als dit verkregen is via bedrog/misleiding oid.

Er staat ook in dat alleen via die wet (op grond van artikel 14) en op geen andere wijze het staatsburgerschap ontnomen kan worden.

Dus ook niet via het strafrecht, omdat je daarmee zegt dat een gewone rechter dat zou mogen. En dat is natuurlijk vette onzin.

Rabarberke | 29-05-07 | 12:54

@ Maximus 29-05-07 @ 12:02
Die rifbokito's moet je juist *niet* in de ogen kijken!
Daar beginnen nl. alle problemen veroorzaakt door den autochtonen mee.

TyfusLeijer | 29-05-07 | 12:51

@LoudAndProud 29-05-07 @ 12:24
"Niks is minder waar.Of..."
Het is minder waar als je maar 1 PASPOORT hebt.

Pigha Lal | 29-05-07 | 12:28

Re: LoudAndProud 29-05-07 @ 12:04

Volgens mij is het allang mogelijk om iemand via het strafrecht de Nederlandse nationaliteit af te nemen!
Je mag daarmee een gestrafte alleen niet statenloos maken. Bij Marokkanen gebeurt dat sowieso niet, omdat verplicht al de Marokkaanse nationaliteit bezitten.
Bij eenieder met een dubbele nationaliteit kan die straf dus toegepast worden.
De rechterlijke macht in Nederland blijkt echter voornamelijk tot de Linkse Kerk te behoren.

paardenvijg | 29-05-07 | 12:27

@holtor 29-05-07 @ 12:07
Het verhaal van de dubbele paspoorten wordt in Nederland odoor bepaalde populistische politici uitgelegd als of de houders van die paspoorten gewoon kunnen kiezen welk paspoort ze willen ,net zoals ze kunnen kiezen welke trui ze die dag zullen aandoen.
Niks is minder waar.Of je er nu een tweede paspoort bij hebt ja of nee, je hebt-wat je Nederlandse staatsburgerschap betreft-exact dezelfde rechten en plichten als Nederlanders die er geen tweede paspoort bij hebben.
Tegen een houder van twee paspoorten zeggen "u heeft zich misdragen dus u gaat het land uit" is net zo onmogelijk als tegen een houder van maar één paspoort te zeggen "sorry, u heeft zich misdragen, u bent vanaf nu geen Nederlander meer".

LoudAndProud | 29-05-07 | 12:24

Veld betreden is toch standaard een SV en een lekkere geldboete? (staat bij de stadions waar ik naar binnen ga op een groot bord)
Dan snap ik niet waarom er slechts 2 vastzitten voor openlijke geweldpleging en de rest er met een sisser afkomt.

Weanie_GS | 29-05-07 | 12:23

Re: Maximus 29-05-07 @ 12:02

Het is een ongelooflijke drogreden om aan te komen met "Hun ouders hebben dit land mee helpen opbouwen toen jullie ouders te lui waren om iets te doen"

Wil je zeggen dat mijn arbeider-ouders te lui waren ?!
Mijn vader heeft jarenlang 2 banen gehad om zijn gezin te onderhouden.
En ja, hij maakte 's avonds schoon, samen met Mohammed uit Turkije!

Dus omdat mijn vader hard heeft gewerkt om het land mee te helpen opbouwen, mag ik me als crimineel tuig gedragen?!

paardenvijg | 29-05-07 | 12:22

-edit: jaha.. lekker boeiuh -

paardenvijg | 29-05-07 | 12:17

Er is geen land op deze planeet waar zo achterlijk met minderheden wordt omgegaan als hier in Nederland. De ene groep wil ze voortdurend de borst geven en de andere groep opent vast een vertrekhal ,so to speak.

In landen waar heel wat meer nuchter en neutraal met nieuwkomers wordt omgegaan (zie Duitsland met z'n miljoenen turken) zie je beduidend minder problemen. Overigens ook veel lagere criminaliteits cijfers.
Schaf uitkeringen gewoon af , stop met kinderbijslag, voorkom dat een aanzienlijk deel zich als invalide weggezet voelt met een douceurtje.
Ieder mens ,of hij moet terminaal zijn, kan (aangepast)werken. Er is domweg geen excuus.
Je moet het verdienen. Stop ideologische politiek NU ! Leve het pragmatisme!

Jokkebrok | 29-05-07 | 12:16

Rabarberke 29-05-07 @ 11:11
Journalisten laten zich als verlengstuk van zo ongeveer alles en iedereen inzetten dus waarom niet van justitie? Had Peter R. de Vries die computer moeten terugbrengen naar Tonino?

Simon_GS | 29-05-07 | 12:10

Als je dit leest mag je blij zijn dat we een indirecte democratie hebben :)

Rabarberke | 29-05-07 | 12:08

@LoudAndProud
Oh, dus statenloos maken wordt moeilijk. Lijkt me ook wel terecht.

En in geval van dubbele paspoorten?

holtor | 29-05-07 | 12:07

@holtor, zie loudandproud 12:04

Rabarberke | 29-05-07 | 12:07

@Maximus
Inderdaad, je hebt gelijk! Ze hebben de mooiste kleren,de dikste auto's, dus ze hebben stuk voor stuk een hele goede baan! Waarom heb ik het nooit van deze kant bekeken? Ze hebben geld en vermaken zich, dus er is geen probleem! Hoera! Hoera!

die hofstadtgruppe | 29-05-07 | 12:06

@Rabarberke
Jes, klinkt wel goed. Maar via welk mechanisme ging dat, wetten veranderen? Moest daar een meerderheid in de Tweede Kamer en de Eerste Kamer voor zijn?

Ik mag nog steeds voor de 2e kamer stemmen...

holtor | 29-05-07 | 12:05

Rabarberke 29-05-07 @ 12:00
En aangezien Nederland zich in meerdere verdragen verplicht om statenloosheid tegen te gaan (los van het feit dat uitzetting van Nederlandse staatsburgers tegen zo'n beetje elk toepasselijk verdrag en tegen elke relevante wet indruist)is het zinloos om uberhaubt te denken dat het ooit tot zo'n wet zal komen.

LoudAndProud | 29-05-07 | 12:04

Ik heb nu alle comments hier gelezen en wat mij nu opvalt dat iedereen het zelfde zegt.Dus we lullen elkaar allemaal na.Terwijl wij hier een beetje zielig zitten te doen hoe wij wel die Rifapen haten,lachen ze ons gewoon uit.Ik woon zelf in Amsterdam en wat mij opvalt ze hebben de mooiste kleren,de dikste auto,s (vooral het nu zomer word),de meiden zien er allemaal goed uit.Zijn dit dan kansloze jongeren??? Of zijn wij met zijn allen gewoon lekker elkaar na aan het lullen en gewoon hier een racist en op straat gewoon een rifaap nog niet eens durven aan kijken als de zogenaamde kansloze rifaap met zijn dikke BMW naast jou Opel staat.Die Rifapen zijn hier geboren dus het zijn nog altijd Polderapen............ Hun ouders hebben dit land mee helpen opbouwen toen jullie ouders te lui waren om iets te doen en nu ................

Maximus | 29-05-07 | 12:02

holtor 29-05-07 @ 11:54
Hoe moest zo'n wet ook al weer veranderd worden?
1)Ons eenzijdig terugtrekken uit verdragen als het Europees verdrag van de rechten van de mens en nog een zwikje verdragen,
2)grondwetswijziging voorstel aannemen, ontbinden Tweede kamer, nieuwe verkiezingen
3)indienen van nieuwe uitzettingswet
4)wet door de tweede en eerste kamer
5)Alle rechtszaken winnen die tegen de staat der Nederland worden aangespannen voor het Europese Hof
6)beginnen met deporteren

LoudAndProud | 29-05-07 | 12:01

@holtor

De wet moet dan zo veranderd aangepast worden dat de staat Nederlandse staatsburgers die zich strafbaar maken aan verstoring van de openbare orde (want dat was het feitelijk) het staatsburgerschap kan ontnemen en ze daarna uit kan zetten. In het geval van een dubbele nationaliteit zullen ze uitgewezen worden naar b.v. Marokko of Turkije. In het geval van een enkele nationaliteit zijn ze statenloos (in jouw geval) en rest alleen de bodem van de oceaan.

Rabarberke | 29-05-07 | 12:00

@LoudAndProud 29-05-07 @ 11:52
Exactemundo. En hoe komt dat toch. Waarom lezen we nu nooit dat Aziaten, Spanjaarden, Italianen, Duitsers en Belgen moeten oprotten? En als het lezen van deze berichten je niet bevalt, ies prima. Maar zeur niet en lees ze domweg niet. Jij je ding, ik me ding. Jammer alleen dat mijn kant steeds meer de realiteit wordt bij zij die net als jij nog immer schijnbaar reden ziet deze Finnen te blijven zien als geen probleem. Maar goed, ik mot gaan. Ik moet werken. Precies, ik wel.

stamppot | 29-05-07 | 11:59

jongens, jongnes toch, can't we all just get along?

ed.. | 29-05-07 | 11:58

@ Loud

Kom kom, wie moet er dan, als jij in de auto zit, het naoorlogse verzet op GS aanvoeren?

Fred Bonifatius | 29-05-07 | 11:58

Punt is dat het Nederlanders zijn met gelijke rechten (al denkt de PvdA daar anders over) en gelijke plichten (daar denken zijzelf anders over), en die plichten dienen ze na te komen, willen ze door mij als gelijkwaardig beschouwd worden.

sjaakdeslinksesul | 29-05-07 | 11:55

Ik ben niet zo thuis in wetgevig, maar ik begrijp dat ze met de huidige wetten niet uitgezet kunnen worden.

Hoe moest zo'n wet ook al weer veranderd worden?

holtor | 29-05-07 | 11:54

hoei, gratis ritje, dat is aardig.

inderdeed | 29-05-07 | 11:54

Fred Bonifatius 29-05-07 @ 11:50
wat let je?Moet ik je even naar Schiphol rijden?

LoudAndProud | 29-05-07 | 11:53

stamppot 29-05-07 @ 11:48
ik heb al wat gezegd op LoudAndProud 29-05-07 @ 11:37
Jouw reactie gaat weer de kant op van al die duizenden anderen hier in de trend van "ze moeten oprotten".
Blijf eens bij het topic dan.
Dat "Marokkanen moeten oprotten" lezen we hier op GS al alle ander 364 dagen van het jaar.

LoudAndProud | 29-05-07 | 11:52

@stamppot

Waar vertel ik jou dat jij iets moet vinden?

Rabarberke | 29-05-07 | 11:51

@ LoudAndProud

Ik woon ook liever in Australie met alle kudtmarokkanen dan in Nederland met een pathetische apologeet als jij, maar hoor je mij er ooit over?

Fred Bonifatius | 29-05-07 | 11:50

@LoudAndProud 29-05-07 @ 11:44
Lastig he, met een goed tegenargument komen en woorden verzinnen die steekhoudend zijn in je reply. Zeg dan niks, knurft.

stamppot | 29-05-07 | 11:48

kan ik dus hieruit concluderen dat de geenstijl redactie geen enkele moeite heeft met een totalitaire staat en ook zonder problemen alle gegevens overdragen aan justitie als deze daar om vraagt? of meet de redactie, zoals gewoonlijk, weer met twee standaarden?

inderdeed | 29-05-07 | 11:47

zggen ze eauk nog dat het ONZE schuld is dat die rellerts uut marokko er zijn...! Ja ze zijn het slachtoffer van onze maatschappij, donder toch op man, stelletje bokito's

mona-toetje | 29-05-07 | 11:45

stamppot 29-05-07 @ 11:40
emigreer lekker naar Australie of nieuw Zeeland dan als je het hier zo vreselijk vind.
Ik persoonlijk heb ien keer liever Nederland met alle kutMarokkanen erbij dan Australie of Nieuw Zeeland.
Daar spelen ze geeneens voetbal.

LoudAndProud | 29-05-07 | 11:44

Grappig hoe Marokkanen altijd zeggen dat het door een klein groepje wordt verpest, maar dan wel altijd dat kleine groepje de hand boven het hoofd houden. Of het zijn wel degelijk stuk voor stuk eikels.

Ariel | 29-05-07 | 11:44

Als nu eens gewoon alle marokkanen in dit land worden opgepakt onder de noemer "criminele organisatie"??

DJTriest | 29-05-07 | 11:42

@Rabarberke 29-05-07 @ 11:38
Het gaat helemaal niet om dit ene voorval. Het is het simpel optellen van alles wat er gebeurt. Wat jij vindt is jouw goed recht, maar vertel mij niet wat ik moet vinden. Iedereen heeft dezelfde rechten hier, klopt. Maar kijk eens naar landen als Australie en Nieuw Zeeland. Ga daar maar eens doen wat die Mocro's hier doen. Dan vlieg je bij de eerste keer al enkele reis terug naar ons kikkerland. Punt.

stamppot | 29-05-07 | 11:40

Waar staat nou weer dat Mzine van GS die pica's MOET overhandigen? Ze doen slechts een beroep op het allesomvattende rechtvaardigheidsgevoel van Joost Ravoo.

Fred Bonifatius | 29-05-07 | 11:39

@stamppot

Ja dat zal allemaal wel, maar juridisch gezien kun je ze niet uitzetten. Ze zijn immers Nederlander en hebben net zoveel recht als jij om hier te wonen. Daarnaast hebben ze evenveel recht om een ander land geweldig te vinden, zoals b.v. veel Nederlanders de VS vereren en naar haar pijpen dansen of zoals veel Nederlanders in de voormalige USSR een heilstaat zagen.

Verder behoren geweldsmisdrijven in en rondom het voetbal tot een autochtone traditie en zijn het doorgaans de kampers, de tokkies en de kansjongeren van hollandse makelei die er doorgaans een teringzooi van maken. Nu het een keer Marokkanen zijn haal jij Allah erbij en is een voetbalrel plotseling reden voor uitzetting.

Rabarberke | 29-05-07 | 11:38

Elke zichzelf repekterend journalistiek medium weigert foto- en filmmateriaal af te staan aan de politie, en beschermd haar bronnen.
Dat is altijd al zo geweest ,van Barend en van Dorp tot het NOS journaal tot RTL nieuws tot AT5.En allemaal hebben ze dezelfde reden :ze willen niet overkomen als verlengstuk van justitie.
Dat Mzine dat ook doet is dus niet meer dan normaal, behalve dat het nu een Marokkaans medium betreft, en Brusselmans niet gehinderd door enige kennis van zaken weer lekker zijn Marokkanen haat mag spuien op Geen Stijl.
Wat een trieste vertoning weer.

LoudAndProud | 29-05-07 | 11:37

@ExtremeExtremist 29-05-07 @ 11:34
Makkelijk redeneren toch. Wanneer die gasten wel alles vrijgeven dan liggen morgen alle ruiten eruit daar, worden de medewerkers op de parkeerplaats in elkaar gemept of simpelweg brandt het gehele pand af. Ze weten best dat ze puur en alleen niet meewerken vanwege de gevolgen.

stamppot | 29-05-07 | 11:37

Wat kan het dat marokkersmagazine schelen, aangezien er alleen maar ongelovige varkens het slachtoffer zijn geworden maakt het helemaal niets uit.

ExtremeExtremist | 29-05-07 | 11:34

@sjaak
thanks, uiterst vermakelijk stukje ook nog es...

ed.. | 29-05-07 | 11:33

Er waren ook nog niet voetbal liefhebbers in de buurt toen het uit de hand liep met die Groentemannen.
.
Er was daar overdaad aan geweld en intimidatie aanwezig. Mensen die met het verkeer toevallig vast kwamen te zitten in het gedrang en gewoel weten hoeveel agressie vanuit deze groep kwam.

TyfusLeijer | 29-05-07 | 11:32

@sjaakdelinkselul

Nee want dan krijg je Marianne Thieme weer op je dak.

Rabarberke | 29-05-07 | 11:30

@Rabarberke 29-05-07 @ 11:25
Pfffff, flutargument en weerwoord nummer een. Genoeg gehoord dit statement. Slaat nergens op. Ze staan als Mocro's op de tribune, vereren hun land en gaan als wilden tekeer tegen Nederland en diens maatschappij. Ze voelen zich Mocro, zijn Mocro en alles mag van Allah. Dan ben je een zandhaas, of je wil of niet. Ga dan het land dat je zo geweldig vindt en eert ook maar lastigvallen ook. Weg hier.

stamppot | 29-05-07 | 11:30

@Rabarbeke
Dan gaan ze maar een andere zandbak, de veluwe ofzo

sjaakdeslinksesul | 29-05-07 | 11:29

@taxidriver

Ehh als ze hier zijn geboren uit ouders die hier ook zijn geboren dan?

Rabarberke | 29-05-07 | 11:25

Colinda, lekkere Mocrowippert van me!

stamppot | 29-05-07 | 11:23

Op Kankeren DIe Mocro's of hoe ze ook genoemd worden Gewoon terug sturen naar die zielige kut land van hun waar ze zo trots op zijn, kut zand vlaktes daaro!!!

Taxidriver | 29-05-07 | 11:23

to troll or not to troll, doe eens een linkje naar dat trollenlijstje?

ed.. | 29-05-07 | 11:16

Deadkennedy 29-05-07 @ 11:11
Ja en ja.

Attila23 | 29-05-07 | 11:14

@sjaakdeslinksesul 29-05-07
Dat is echter een echte trol-post... je leert snel :P

mokum | 29-05-07 | 11:13

Volgens mij is iedereen hier op GS een troll en zit ik hier als enige voor het echie te reaguren.

sjaakdeslinksesul | 29-05-07 | 11:12

Het moge wederom duidelijk zijn. Net wordt op BNR nog verteld dat A'dam discrimineert tegen Mocro's omdat ze niet worden toeglaten in disco's. Een Groenlinks partijlid van Mocro afkomst heeft dat mogen concluderen. Groot nieuws in de krant van morgen. Toch lijkt het wel alsof het hek van de dam is want er gaat geen dag voorbij of je wordt geconfronteerd met een nieuwstopic waarin het woord mocro ter gehore komt. Zijn we nou allemaal helemaal gek geworden of haalt Wilders de volgende verkiezingen (over 2 jaar) meer dan 20 zetels?

Deadkennedy | 29-05-07 | 11:11

Het probleem is niet dat dat Mzine de beelden niet wil overdragen maar het enorme probleem hebben we met onze wankele VMBO agentjes. Deze angstige en naieve kinderen met pet worden door ome Koos slechts opgeleid tot flitsfotograaf.. Het gaat enkel en alleen om de centjes. En die halen ze het liefste weg bij de makkelijkste prooien onder het mom van "efficiente" organisatie.

DJTriest | 29-05-07 | 11:11

@simon

Ja laten we de journalistiek als verlengstuk gaan inzetten van politie en jutstitie, dan kunnen laatsgenoemde zich gaan bezig houden met belangrijker taken, zoals fietsers bekeuren en kinderporno downloaden.

Rabarberke | 29-05-07 | 11:11

Niet voor Jan 29-05-07 @ 10:54
... wat heeft dit nu met bronbescherming te maken? Als je misdaden kan helpen oplossen dan moet je dat niet nalaten en je niet achter dit soort redeneringen verstoppen.

Simon_GS | 29-05-07 | 11:07

@ Fuckje

Don't feed the troll. :D

kolonel klootoog | 29-05-07 | 11:05

*Hoort @Colinda RRRRRRRR doen met de viva-massagestaaf*

Attila23 | 29-05-07 | 11:04

@Colinda,
doe eens teruggaan naar de azynbode.

fuckje | 29-05-07 | 11:02

Ja hoorrrrr!

De media zijn onafhankelijk;
Hard werken loont;
De daders worden gestraft;
De politie is je beste vriend;
Makkelijker kunnen we het niet maken;
Jouw mening telt binnen onze demo(n)cratie;

En slaap lekker verder allemaal!

xqsme!? | 29-05-07 | 11:02

@Niet voor Jan 10:54
Een journalistiek orgaan, opgericht in 2002.

holtor | 29-05-07 | 11:01

hebben ze goedverdoeme geen cameras in dat stadionnetje daar in Tilburg?
ik zou zeggen je hebt dat hele mzine niet nodig..... wat denken ze wel
knakkerts

Retiarius82 | 29-05-07 | 11:01

En het is niet nieuw he? Ik weet nog begin jaren '80 is een Marokkaans buurtvader groepje in Breda opgeheven. De reden: bedreiging uit de eigen gelederen "jullie zijn overlopers"
Enkele oudere mannen van de eerste generatie in 0031 zagen met lede ogen aan hoe het zaakje ontspoorde. Ook werden toen door anderen al voorgesteld om bepaalde groepen naar "Marokkaans gebruik" omdat dat beter zou aansluiten. Maar dat schijnt juridisch niet mogelijk, ook toen als volgens Links.
En nu zijn we 25 jaren verder, en waar staan we nu???

De Volvo-rijder | 29-05-07 | 11:00

@ mezelf, link werkt niet.
Nou ja, het was een enthousiaste Fin over hoe mooi het daar wel niet is.
Zie columns bij Mzine van Sam Boubeddi.

Fuzzy-de-Bear | 29-05-07 | 10:59

@Teen 29-05-07 @ 10:50

Nee, sorrie knulletje, ik val niet op minderjarige fappers.

Colinda | 29-05-07 | 10:58

@johannes

De hele journalistieke sector is gesubsidieerd doordat er voor freelancers geen loonkosten worden afgedragen terwijl deze freelancers doorgaans afhankelijk zijn van 1 concern (b.v. Wegener, VNU, PCM etc.) en er eigenlijk sprake zou moeten zijn van een loondienstverhouding.

Dus een krant als de Telegraaf onvangt op deze wijze meer subsidie dan b.v. zo'n MZine.

Rabarberke | 29-05-07 | 10:57

Wat doet iedereen moeilijk?
Politie krijgt die foto`s heus wel, ze zullen het alleen op de juiste wijze moeten verkrijgen, dus via een rechterlijk bevel.
Daarbij, principieel heeft Mzine gelijk.
Neemt niet weg dat die subsidie idd een schandaal is.
Ik wil graag een glossy magazine beginnen om de Finnen te overtuigen dat terugkeer niet verkeerd is.
Ik heb al een columnist: www.mzine.nl/
Waar kan ik de subsidie aanvragen?

Fuzzy-de-Bear | 29-05-07 | 10:57

Colinda doe eens zuigen.

tuktuls | 29-05-07 | 10:57

@.Colinda 10:36
Het is inderdaad prachtig dat die gasten over een paar maanden te pas en te onpas zullen laten weten dat er in dat stadion niets gebeurd is. 'Is er iemand veroordeeld dan ?'

ventus_aqualis | 29-05-07 | 10:56

Ik word gek van dat tuig.

Lock N Load

Sjefkes | 29-05-07 | 10:55

Het blad heeft groot gelijk. Ze zijn een journalistiek orgaan, en iedere journalist heeft een weerspannige relatie met het gezag (of zou het moeten hebben). Dat komt omdat ze officieus de vierde macht zijn - ze controleren het gezag, en hebben het af en toe nodig - bronbescherming etc. Het is gewoon een kwestie van onderhandelen, en anders is er altijd nog de rechtbank.

Niet voor Jan | 29-05-07 | 10:54

Hoi Rabarbeke, hoe is het met je bijbelstudie?
En ben je al bijna 24?

Pannie | 29-05-07 | 10:54

Door het "generaal pardon" zal het straks nog drukker worden voor de balies van de uitkeringsbureaus en in de stadions. Oude vrouwtjes met handtasjes moeten binnen blijven van de politie. Ruim baan dus voor de jongens die zo fijn helpen ons land op te bouwen. Alle hulde aan de politici! En ook aan de politie die zo doortastend weet op te treden!

hoogh | 29-05-07 | 10:53

Geen Stijl doet toch zelf ook nergens aan mee? Wat zouden ze dan andere publicisten de les lezen? Die subsidie is een schandaal.

Johannes26 | 29-05-07 | 10:53

LOL (@harde Teen)!!

Attila23 | 29-05-07 | 10:52

@brusselmans

GS, als zelfverklarad niet-journalitsek medium, mag uiteraard, zoals het al jaren gebruikelijk is, gegevens van reaguurders doorspelen aan politie en justitie als deze zich schuldig maken aan strafbare feiten. Zo is Brullio bijvoorbeeld voor discriminatie veroordeeld en zit Pannie in een heropvoedingskamp. MZine is echter een journalistiek medium en zal, zoals bijna alle niet-corrupte redacties ter wereld, nimmer uit eigen beweging informatie of beeld afstaan aan politie of justitie.

Rabarberke | 29-05-07 | 10:52

@Colinda
Ik ben een hotrol

holtor | 29-05-07 | 10:51

Colinda 29-05-07 @ 10:42
Ga je mee een stukje rijden in mijn camper?

Teen | 29-05-07 | 10:50

huhuhuh.. Colinda zei Wim Heitinga huhuhuh..

Fred Bonifatius | 29-05-07 | 10:50

@Schoorsteenveger 10:43
Gzine

holtor | 29-05-07 | 10:50

Zou die foto's ook niet afstaan, big up to dat blaadje! Daarbij, hoeveel foto's heeft die plisie nou eigenlijk nodig?

Lepo | 29-05-07 | 10:48

doemaareenfrkadelmet 29-05-07 @ 10:30
Weet ik, maar een andere reden voor het niet vrijgeven van de feauteaux kan ik niet bedenken.

Koekje-dr-bij? | 29-05-07 | 10:46

ik zou zeggen: ritueel verbranden dat blad!

Rest In Privacy | 29-05-07 | 10:45

@ Colinda

Ben jij de dochter van Wim? En staat niet iedereen die niet Wim Heitinga is op het trollijstje van Wim Heitinga?

kolonel klootoog | 29-05-07 | 10:44

holtor 29-05-07 @ 10:32
Moet zijn 'De Groenteman'.

Schoorsteenveger | 29-05-07 | 10:43

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het valt gewoon op, een Mocro-topic en de comments worden hier volgeplemt door reaguurders die op het trollenlijstje van Wim Heitinga staan. Dat kan geen toeval zijn!

Colinda | 29-05-07 | 10:42

allah hakkenmaar is de kreet die ze gebruiken,voor de rest aan de strop met die geite wippers.

leonard | 29-05-07 | 10:40

Ow groenteman ow groenteman hier komt gedonder van......
Laten wij vast voor onze vrouwen een mooi hoofddoek kopen.
Want we moeten ons aanpassen aan de nieuwe ******LIJDERS

veel vaak en vet | 29-05-07 | 10:39

@Colinda 29-05-07 @ 10:36

Net zei je nog Beh.

doemaareenfrkadelmet | 29-05-07 | 10:38

He Teen, als die grondwet er komt, worden alle blote tieten afgeschaft. Echt waar! Je weet nu dus wat je de volgende keer in het stemhokje moet aankruisen he.

sjaakdeslinksesul | 29-05-07 | 10:37

@DT71 Heerlijk, ze bestaan nog. Jammer dat de stier in espania zit. (geef hem geen ongelijk verder, maar toch.)

Voor de rest is dit staartje aan dat toch al diep trieste verhaal genoeg om alle smaak uit mijn dubbel sterke bak leut te jagen. Smakeloos en, net als het optreden in deze, slap als zo'n kansjochie in z'n uppie.

Om effe van het balletje trap te spreken: "Wat zijn die vaders/broers/ooms toch stil!" (of zouden die uit pure schaamte bij de stier zijn gaan logeren?)

X4I | 29-05-07 | 10:37

Prachtig, deze stemmingmakerij van GS jegens een bepaalde bevolkingsgroep.

Colinda | 29-05-07 | 10:36

supermooie reactie van Kapitein Bromsnor van de VI op die bijbelbelts van de eo en hun goedmaakshow gisteren in Voetbal Insite..... Johan Derksen was goed bezig...

Behangdelul | 29-05-07 | 10:35

sjaakdeslinksesul 29-05-07 @ 10:30
Ik heb ja gestemd, maar dat is omdat ik niet bij de meerderheid wil horen.

Teen | 29-05-07 | 10:34

ach, we kunnen nu rustig concluderen dat mzine zich onmaatschappelijk opstelt. ben benieuwd hoe ze het verduisteren van bewijzen van crimineel gedrag goedpraten...

rara | 29-05-07 | 10:34

@karmahead 29-05-07 @ 10:21
Als je erover nadenkt moeten het inderdaad grote fans van Wilders zijn bij Mzine. Geert kan niet meer roepen dat alle media tegen hem zijn.

schoneslapert | 29-05-07 | 10:34

Mzine heeft gewoon gelijk.
Geen enkele zender/blad/fotograaf is verplicht om foto's af te staan.
Als justitie ze graag wil hebben,moeten ze maar naar de rechter stappen.

recht is recht,ook voor Finnen.

depete | 29-05-07 | 10:32

Verkeerde naam, Mzine, moet zijn kzine. Of benzine.

holtor | 29-05-07 | 10:32

Ik heb zaterdag nog een marokkaan gezien. Hij was nog niet aan het vechten, maar ik zag aan zijn onbetrouwbare gezicht dat hij elk moment kon gaan beginnen met rellen!

Teen | 29-05-07 | 10:31

@Koekje-dr-bij? 29-05-07 @ 10:28

Was cynisch bedoelt.

doemaareenfrkadelmet | 29-05-07 | 10:30

En GVD nog steeds die 31% jastemmers op de poll. Brusselmans, mag ik de namen en emailadressen van deze landverraders svp?

sjaakdeslinksesul | 29-05-07 | 10:30

Op de redactie van de Telegraaf zit er ook een paar die niet graag met justitie samenwerken

Nooit meer slapen | 29-05-07 | 10:30

Groentenmannen op de markt.En Mzine wil niet leveren omdat de helft van de werknemers ook op die relfoto's staat.

Deadkennedy | 29-05-07 | 10:28

Tsja, lullig dat het nu net weer marokkanen zijn, maar ergens hebben die gasten van Mzine gewoon gelijk. Zo doe je dat als "journalistiek" medium. Het is toch ook niet de taak van GS om de namen en emailadressen van reaguurders die over de schreef gaan af te leveren bij de politie? Dan moet het OM eerst maar naar de rechter stappen en pas dan kun je aan die namen komen.

sjaakdeslinksesul | 29-05-07 | 10:28

doemaareenfrkadelmet 29-05-07 @ 10:19
Mag ik daaruit concluderen dat het magazine zelf een paar rellende verslaggevers op het veld had staan?

Koekje-dr-bij? | 29-05-07 | 10:28

Het wordt tijd dat de politiek weer 's gaat opkomen voor de zwakkeren in onze maatschappij: en dat is elke autochtoon die wordt blootgesteld aan deze berberbokito's.

Shalome | 29-05-07 | 10:28

@.DT71 10:03
Jammer dat je de vingers van je ene hand kan gebruiken om het aantal dat zich zo uit (of denkt ?) op die van de andere te tellen. En...één zwaluw maakt geen zomer.
Maar ook... als er één over de dam is... en dat gaat over schapen. Dus wie weet.

ventus_aqualis | 29-05-07 | 10:27

Vind ik wel normaal dat ze die feauteaus niet afgeven als een van de reaguurders hier een moskee opblaast verwacht ik ook dat GS al zijn gegevens vernietigt zo hoort dat in een oorlogssituatie.

Pannie | 29-05-07 | 10:27

Wat een gelul daar bij Mzine. Inleveren die beelden.

"De redactie van Mzine wil de beelden niet afstaan omdat zij het niet haar taak vindt om baldadige jongeren op te sporen."

Mzine hoeft helemaal niets op te sporen. Ze moet de pica's inleveren en het *kuch* speurwerk over laten aan de peliezie.

kolonel klootoog | 29-05-07 | 10:26

"Ook zou de redactie door de politie te verstaan zijn gegeven dat er deze week waarschijnlijk huiszoeking wordt gedaan bij de betrokken journalisten en fotografen."

Jah. Dat zal nog lekker veel opleveren als je het van tevoren aankondigt.

Apotheker | 29-05-07 | 10:26

Het was dan ook de eerste keer dat ik me enigszins kon scharen achter een kollum van Khalid Boudou. Wat heb ik een hekel aan die vent.

nieuwmans | 29-05-07 | 10:24

Godverdomme. Daar word je toch weer behoorlijk onpasselijk van. Maar goed, het is natuurlijk allemaal de schuld van de autochtoon. Toch?

whatisup? | 29-05-07 | 10:22

@Colinda 29-05-07 @ 10:21

Beh?? Schaap?

doemaareenfrkadelmet | 29-05-07 | 10:22

@ DT71 29-05-07 @ 10:03
Mooie column. "Collectieve maatschappelijke onvrede" is tegenwoordig een prima excuus om je eigen verantwoordelijkheid op zij te schuiven en flink te rellen.

Harry Turtle | 29-05-07 | 10:22

Beh! Weer een mocro-topic op GS.

Colinda | 29-05-07 | 10:21

Het enige positieve dat ik nog zie aan dit soort zaken is dat Geert Wilders alleen maar groter en groter zal gaan worden.

karmahead | 29-05-07 | 10:21

Het zelfreinigend vermogen binnen de gemeenschap is nul komma nul, dat is weer eens bewezen

die hofstadtgruppe | 29-05-07 | 10:20

Wat is nieuw? Zodra de rel-Finnen wat flikken hoor je de 'normale Finnen' dat het maar een klein groepje is die het voor de rest verpest, en dat het niet toonaangevend is voor de rest blablabla. Maar puntje bij paaltje houden die 'normale Finnen'die rel-Finnen toch het hand boven het hoofd.

scc | 29-05-07 | 10:20

Luister eens ff hier reaguurders!! Hier in Nederland is het nog altijd zo dat je als dader niet hoeft mee te werken aan je eigen veroordeling!!

Ze hebben dus gewoon het RECHT!!

doemaareenfrkadelmet | 29-05-07 | 10:19

pliesie doe eens even SWAT team sturen om die feauteaus alsnog even op te halen. Of is de Pliesie soms een beetje bang van de Mocro's?

Criminal Minds | 29-05-07 | 10:18

Ach, het blad is in ieder geval consequent dus van dubbele loyaliteit is hier geen sprake.

Koekje-dr-bij? | 29-05-07 | 10:18

DT71 @ 10:03
Lol @ "Deze jongens hebben een gebrek aan schaarste, trots, goed gezag en af en toe een maatje 46 tegen hun achterste."
.
Daar staat de PvdA dan met zijn subsidie, positieve discriminatie, welzijnswerk en 'knuffelallochtonen'. Hebben ze het 180 graden de verkeerde kant op geduwd.

tipo | 29-05-07 | 10:17

-weggejorist-

gekkehuus | 29-05-07 | 10:17

@ rnogwat @ 10:14
.
Hebben ze de kans om de maatschappij een klein beetje te verbeteren (waar ze zogenaamd voor staan), doen ze het niet. Juist.

SwiftCrack | 29-05-07 | 10:17

Het wordt tijd om al die pleurisberbers gewoon lekker over de grens te flikkeren. Dan moeten de goeden maar onder de kwaden lijden. Is heel jammer, maar toch echt de enige oplossing....

Rui Barros | 29-05-07 | 10:14

De media zijn geen verlengstuk van de politie... Het blad moet zelf weten of het meewerkt, de politie had zelf ook genoeg gelegenheid om kiekjes te maken.

rjochtr?gich | 29-05-07 | 10:14

Groenteman subsidies en co.

SwiftCrack | 29-05-07 | 10:13

@ DT71 29-05-07 @ 10:03
Wow, ze bestaan dus toch. Je hoort er namelijk nooit iets van, dus soms vraag je het je af...

nebulous | 29-05-07 | 10:12

Ik stel veaur om De Kromme in te ruilen voor de feauteaux

Van Hanegem: Ideale bondscoach van Marokko
Tekst Noureddine Alterch & Mustapha Esadik
Fotografie Dhinand Kleine

Willem van Hanegem. Volksheld, charismatisch, want als 'de Kromme' praat, iedereen stil. Nuchter, dus gewoon met de deur in huis vallen. De Marokkaanse bond belt meneer Van Hanegem op met de vraag: "Wilt u bondscoach worden?" en wat zegt Van Hanegem dan? "Dan zou ik zeggen: kom gauw langs! Het is geen advertentie, maar ik ben een liefhebber. Als je dat soort spelers ziet, dan zou je wel gek zijn om te zeggen: daar wil ik niet mee werken."

Bron: www.mzine.nl/

kneuterzak | 29-05-07 | 10:12

is jeaust nou nóg niet gestopt met reauken ? misschien heeft hij een helpende hand nodig

preston spears | 29-05-07 | 10:05

Hahaha "Als adverteerders zorgen (...) de politie voor inkomsten."
En hoe moet ik me dat voorstellen. "Kom nu gratis een nacht bij ons slapen! " ?

blaffer | 29-05-07 | 10:04

De column op BNR van Khalid Boudou was vanmorgen anders erg goed! Over een Marokkaan in Spanje die de beelden ook heeft gezien. Een 'iets' ander geluid dan van Mzine.... Luisteren kan hier.... www.bnr.nl/ColumnsOfColumnist.asp?Id=1...

Rest In Privacy | 29-05-07 | 10:03

Ja, en intussen wil Trol Jongerius van de FNV voorlopig zo veel mogelijk allochtonen en zo weinig mogelijk autochtonen aan banen helpen.(radio1).
Hoeveel soepsidie krijgt Mzine? Bah, achterlijk landje!

fuckje | 29-05-07 | 10:02

Heeft Hanneke al gereageerd?

Tobi | 29-05-07 | 10:01

zal het allemaal zo aflopen als het oranje fans waren geweest?
of was het dan geen siser geworden?
maar gewoon fullpage in Mzine?

WebjunK | 29-05-07 | 10:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken