Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bokita-lover vroeg om mishandeling

kijkeenbozenegert.gifDe door die gorilla aangevreten mevrouw blijkt een volleerd apenpester te zijn. De zeven uur durende operatie is achter de rug en ze kan inmiddels weer praten. Petronella blijkt een zogenaamd 'aapvrouwtje', ze bezocht bijna elke dag de dierentuin en had volgens eigen zeggen een speciale band met de gorilla. Bokito dacht daar echter heel anders over. Direct na zijn onsnapping vereffende hij de rekening met dat menswezen. Weten waarom? "Sinds hij in Blijdorp zit, maak ik contact met hem. Als ik mijn hand op het glas legde, deed hij hetzelfde. Als ik naar hem lachte, lachte hij terug". Welnu, aapmevrouwtje. Hier volgt aaples nummero uno van amateurzoöloog Hoxha de Vries: 'Lachen' en staren staat bij gorilla's en apen voor een daad van agressie. Met zo'n houding krijg je elke aap op de kast. Hoe vaker een aapachtige naar je lacht, hoe meer hij/zij je gewoon DOOD wil. Dieren zijn nu eenmaal geen mensen hé... Je was gewoon aan de beurt, eigen schuld dikke bult, lees voortaan de aapiquette goed door. Verder, altijd blijven lachen... Update: filmpje

Reaguursels

Inloggen

Als ik die aap was had ik het ook gedaan. Wie wil er nou elke dag zo`n ouwe doos voor zn raam hebben, die verliefd op je is??
Krijgt niet genoeg thuis van haar man....

weetallesbeter | 22-05-07 | 20:58

Mevrouw Petronella wil een schadevergoeding? Dierentuin Blijdorp zou mevriouw moeten aanklagen en een schadevergoeding aanvragen!
Ik heb een hond, als hij zijn lip optrekt tegen me dan lacht hij echt niet naar me maar waarschuwt me dat ik te ver ga, een beetje dierenliefhebber weet dat.
Deze mevrouw is geen dierenliefhebber. Zij is alleen voor zichzelf bezig geweest zonder respect te hebben voor de gorilla's. vooral voor haar 'lieveling' Bokito. Zij heeft door haar gedrag Bokito gesard en uitgedaagd en daarmee heeft ze wat mij betreft alle bezoekers van Blijdorp in gevaar gebracht dus, schadevergoeding voor mevrouw? nee, op zijn minst een schadevergoeding voor Diergaarde Blijdorp.
Tot overmaat van ramp moeten de gorilla's nu dank zij mevrouw petronella verplicht binnen blijven, dát vind ik pas erg!
montana

montana1999 | 22-05-07 | 10:05

In de zaak Petronella tegen Bokito, veroordeel ik Petronella tot het betalen van 5000kg bananen (A-kwaliteit). Verder zijn alle stenengooiers veroordeeld tot een schadevergoeding, te betalen aan Bokito.

Verder moet CoJoNes onmiddelijk zijn excuus aanbieden voor zijn belediging (Sneijder heeft ook het IQ van Bokito. Wat een oetlul.) van Bokito.

En als een hond wordt aangevallen of wordt uitgedaagd, vind ik het niet meer dan normaal, dat hij van zich afbijt.

benter | 21-05-07 | 23:17

waarom naar de dierentuin naar apen kijken als je in Rotterdam bent. De meeste turken daar hebben meer haar op hun rug dan Bokito. Oke de knoflookadem is niet te harden, maar de meesten bijten niet aangezien ze geen tanden meer hebben.

DeBuurman | 21-05-07 | 23:09

Mijn buurvrouw knipoogde ook altijd naar me. Helaas kon het 88-jarige vrouwtje niet zwemmen...

Robaldo_fct | 21-05-07 | 21:05

Op een of andere manier staat dit hele verhaal symbool voor de manier waarop politiek correct Nederland (lees: Petronella) met anti-democratische elementen in de samenleving (lees:Bokito) omgaat: super-naïef, super-dom, stront-eigenwijs en rete-hardleers.
Kunnen we Bokito niet fractievoorzitter van de Partij voor de Dieren maken dan lost dat probleem zich meteen ook vanzelf op.

HeroMAN | 21-05-07 | 18:54

ze zat 'm en d'rzelf flink op te geilen tenminste dat is aan de clip te zien

TomV | 21-05-07 | 18:28

Achterlijk wijf. "Moet je die tanden zien!" En dat ie dan ook nog ff flink tegen t raam bonkt. Dan zou ik toch gaan nadenken.

Ferdie | 21-05-07 | 18:10

Waanzinnig sterk
"Tegelijkertijd zijn ze waanzinnig sterk. Een chimpansee, die niet eens tot onze navel reikt, is al drie tot vijf keer zo sterk als een mens, dus ik schat dat een gorilla al gauw tien maal zo krachtig is.

Ze spreken tot de verbeelding. Zowel in het negatieve en foutieve imago van de killer ape (van de vier mensapen is de gorilla het zachtaardigst – zelfs de orang oetang, een verkrachter pur sang, was beter voor de rol van King Kong geschikt), als in het positieve en veel juistere imago van de gentle giant."
Dank Simon Rozendaal, Elsevier. ( en ze kunnen nog reaguren ook! )

gentle giant | 21-05-07 | 16:32

geloof er niks van, maar wordt die gorilla niet afgemaakt?!

Madcobra | 21-05-07 | 15:43

whoohahahha, fantastisch verhaal dit zeg, trouwens die crocodil lacht zo vriendelijk naar me de hele tijd, die wil vast wel een eindje met me zewmmen.

Lekker Belangrijk© | 21-05-07 | 12:23

-weggejorist-

wrattenlul | 21-05-07 | 11:59

Natuurlijk moet je veilig kunnen wandelen in een dierentuin. Maar als je dieren gaat lopen uitdagen EN DAAR OOK VOOR GEWAARSCHUWD BENT kun je wel een reactie verwachten. Zie ineens die reclame van die twee mennekes in die boemboemauto voor me die even gezellig met hun muziekje tussen de negerts gaan staan. 'Maar ik deej niks!'

Wat mij betreft kan mevrouw als ze schadevergoeding gaat vragen een kans krijgen om het goed te maken met haar lieve Bokito.
'Hier heeft u de sleutel van het nachtverblijf, veel plezier hoor mevrouw'

Waarom denk je dat die dieren in een kooi zitten? Omdat ze je anders teveel knuffelen? Dit zijn waarschijnlijk ook die gasten die koala's en pandaberen zo schattig vinden.

coolmos2 | 21-05-07 | 11:01

De meeste dierentuinbezoekers begrijpen geen hol van dierengedrag. Ik begrijp niet waarom er überhaupt nog dierentuinen zijn, vliegtickets zijn tegenwoordig voor iedereen betaalbaar en in apenlanden weten ze tenminste nog hoe link beesten kunnen zijn. Westerlingen zijn alleen knuffels en tamme konijnen gewend.

Rest In Privacy | 21-05-07 | 10:54

-weggejorist-

ilstimulo | 21-05-07 | 10:10

Netjes Bokito, je had nog 109 keer moeten bijten..

Zuigert | 21-05-07 | 09:48

Bokito moet ook een aanvragen, voor langdurig emotionele schade.

donek | 21-05-07 | 09:30

trudt heeft nog geluk gehad, als de grote boze aap haar doodt had willen maken dan was ze met enkele seconden voltooid verleden tijd.
Nu stond ze waarschijnlijk alleen in de weg.

appeltje | 21-05-07 | 09:10

hmmm was hier soms sprake van mogelijke bestialiteit, en dan de sm variant???

Gifkikker | 21-05-07 | 08:47

Weet toch iedereen, stomme trudt.

blbean | 21-05-07 | 08:18

mekmek 21-05-07 @ 00:19
Ja, natuurlijk, dat is het! Geld! Uitkering weer lager uitgevallen deze maand?

Zo jammer! | 21-05-07 | 07:13

mekmek 21-05-07 @ 00:19
Wat stoej. Schadevergoeding. Voor dat je fictief een aap opgeilt die dan blijkt te ontsnappen en je bij je taas grijpt. Of die meneer mekmek dat niet nog es een keer in ze pan haalt
Stoej joh. Schadevergoeding bedenken voor als je zou worden gesloopt door de grote Bokito (bamboe in je analito)

LibertasSimplex | 21-05-07 | 04:06

Misschien moeten ze samen een tros bananen eten in de kooi van die goriila en alles even rustig door praten dan komt alles vast nog goed

Ouweschool | 21-05-07 | 01:03

Ok Treurroosje, dat wilde ik ook nog zeggen, dat je geen verstand van apen hoeft te hebben om naar de dierentuin te gaan. Ik vind dat je daar 100 procent veilig moet kunnen wandelen, dus wat die mevrouw ook wilde, en wat kinderen doen of niet doen, dat doet er even niet toe, en of je dit of dat moet weten, dat boeit allemaal niet, ik moet daar gewoon veilig kunnen rondhuppelen, en als ik daar met een onherstelbare hand vandaan kom, omdat een rotaap mij gebeten heeft, dan gaan ze betalen, en niet te weinig ook !

mekmek | 21-05-07 | 00:19

Spiegelglas in dierentuinen zou beter kunnen zijn, maar het vermaak van de dieren kost zo al veel moeite. Zonder bezoekers worden veel dieren lusteloos, zij kijken ook naar ons (waarschijnlijk met hetzelfde onbegrip).
Waarom word die vrouw, of de aap op hun gedrag aangekeken? Als je naar de dierentuin gaat, dan word er niet verwacht dat je verstand hebt van gorilla's, je betaalt je entree, that's it. Voor die entree word verwacht dat je veilig naar wilde dieren kunt kijken. Ook als je onbedoeld een aap uitlokt.
Die vrouw bedoelde het tenminste nog goed. Dat er zo weinig mensen hier bedenken hoeveel pijn die vrouw heeft. Kijk maar eens naar hoe goed je mensen begrijpt voordat je verwacht dat andere mensen dierengedrag begrijpen.

Treurroosje | 21-05-07 | 00:11

Broodje Aap als jet mij vraagt.

Pitcher | 20-05-07 | 23:51

Die rotaap is verstoten door zijn moeder, dus d'r was al wat mee loos, is al twee keer eerder in Berlijn ontsnapt, en de woordvoerder van Blijdorp (zie uitzendinggemist.nl) zegt doodleuk dat ze zoiets nooit hadden verwacht. Ja ja... komt U daar maar eens mee aan bij de rechter ! Maar goed, ik vind dat de dierentuin ten allen tijde moet zorgen dat de beveiliging goed is, dat was niet dus zo, en als eigenaar van die rotaap zijn ze honderd procent verwantwoordelijk, dus die vrouw krijgt een enorme schadevergoeding verwacht ik zo, en terecht.

mekmek | 20-05-07 | 23:36

Heeft die aap al een advocaat?

-- weggejorist -- | 20-05-07 | 22:10

Tja, die schadeclaim. Hoe je het ook bekijkt; Wanneer je naar de dierentuin gaat, mag je wel verwachten dat de dieren niet op bijtafstand van je komen. De slotgracht van 3,5 meter die de aap maar net haalde. Was 0,5 meter te kort (hollandse zuinigheid).

Maar nu serieus, ik sta bijna elke dag de zeeschilpadden te narren in het Oceanium. Ik hoop wel dat Blijdorp waterdicht is.

Moneyhonour | 20-05-07 | 22:03

Laat ze het maar bij bouviers houden in het vervolg: twee minuten staren en dan je boventanden laten zien .... die jongens leveren gegarandeerd beter werk dan zo'n kutaap.

noorderling | 20-05-07 | 21:50

Typisch geval van: EIGEN SCHULD, DIKKE BULT.

Sommige mensen zijn echt té dom.

PAALman84 | 20-05-07 | 21:47

Het is omdat Blijdorp waarschijnlijk niet de tools heeft om dit soort gekken te weren, anders zouden ze dit gestoorde wijf een toegangsverbod hebben (moeten) geven.Dit dier is door de onwetenheid van deze randdebiel tot het uiterste getergd, en heeft zijn ding gedaan. Ies natuur...

brutus68 | 20-05-07 | 21:43

ik denk dat ze gewoon een dikke gorillalul in haar pruim wilde, eng wijf! Is die Duitse kannibaal geen vent voor haar?

Patrick Zweedsey | 20-05-07 | 21:42

postscriptum: Darwin Award nominatie voor die muts dan maar?

zeiksmurf | 20-05-07 | 21:30

Neem dan een gewone Bubba van 150 kilo. is wel minder veilig dan een gorilla, maar toch.

zeiksmurf | 20-05-07 | 21:26

Ze kan beter met bomen praten

BASinnic | 20-05-07 | 20:45

Gaat ie nou nie aanvalle of zeauw dan? Nee hoowr!

Technix | 20-05-07 | 20:35

Fijn dat manlief het overtuigende bewijs op de nationale tv heeft laten zien dat z'n vrouw kan fluiten naar d'r centen wegens aapje-pesten.

Hoe noemen ze dat ook weer? Incriminating evidence?

broomstick | 20-05-07 | 20:21

Rabarberke 20-05-07 @ 19:47

De vraag is, Babske, of je daar dan ook echt mee zit? Mij zal het eigenlijk mijn reet roesten. Ik vreet dieren ook gewoon op en loop ze hier thuis de hele dag te commanderen. Maar enfin: inderdaad, kinderen leren geen ruk in de zoo, het is en blijft aapjes kijken.

bottehond | 20-05-07 | 20:16

@Bigi Bana Boy 20-05-07 @ 19:27
Is die Bokito eigenlijk wel ingeburgerd en valt hij wel onder de pardon regeling?

Stropdasje | 20-05-07 | 20:07

@bottehond

Dierentuinen moeten gewoon dicht. Als kinderen er iets zouden leren, dan zouden die kinderen die stenen gooiden naar Bokito een afranseling met een bamboetwijg gehad hebben.

Kinderen leren er geen fuck. Dieren worden er net als in een circus gewoon uitgebuit.

Rabarberke | 20-05-07 | 19:47

lol, contact maken. Dat doe je met zo'n beest niet op die manier.
Had ze beter de boeken of documentaires van die ene vrouw kunnen lezen/kijken. Jane Goodall ofzo.

Aegir | 20-05-07 | 19:44

Rabarberke 20-05-07 @ 19:18

Ik zie de logica en het nut niet van wilde dieren in een zoo houden en te gaan bekijken. Maar goed: dan begint men te zeuren dat die beesten in gevangenschap geboren zijn bladiebla. Als ik toch mot kiezen: afschaffen. Anderzijds wil la Thieme dat ook, dus doe maar openlaten. Haha.

bottehond | 20-05-07 | 19:38

@bigi bana boy

"Onze?" De normen en waarden van de tokkies uit de Bokkenbuurt bedoel je?

Rabarberke | 20-05-07 | 19:34

Bokito woont in Nederland en moet zich gewoon aanpassen aan onze normen en waarden. Als je vrouw naar je lacht is dat hier in dit land normaal, en voor onderdanige vrouwen rot je maar op naar het apenland waar je vandaan komt.
Toruwens je hebt toch geen twee paspoorten he Bokito ?

Bigi Bana Boy | 20-05-07 | 19:27

@bottehond

Honden worden afgemaakt als ze bijten. Gorilla's niet.

Dit is een goed moment om de discussie over die dierentuinen maar eens aan te zwengelen. Wel of niet sluiten?

Rabarberke | 20-05-07 | 19:18

wat een verschrikkelijk dom wijf zeg..
ik zeg lover boy voer!!

gnarfie | 20-05-07 | 19:11

"Ik erken mijn fout en zie in dat ik deze aanval zelf uitgelokt heb. Ik besef nu dat ik met mijn gedrag Bokito constant gepest, uitgedaagd en beledigd heb. Ik schaam me verschrikkelijk voor het feit dat ik zo dom ben geweest. Ondanks dat ik vrijwel elke dag in de dierentuin kwam, heb ik nooit de moeite genomen me te verdiepen in het gedrag van deze door mij zo geliefde dieren. Daardoor heb ik deze verschrikkelijke fout kunnen maken, en heb ik zonder het te weten Bokito dag in dag uit keihard gepest. Ik voel me verschrikkelijk schuldig, omdat ik nu besef dat dit regelrechte dierenmishandeling was. Een schadevergoeding zal ik dan ook niet eisen, dat zou niet eerlijk zijn. Een schadevergoeding van mijn kant, om mijn pesterijen richting Bokito goed te maken en hem een goede oude dag te bezorgen, lijkt me daarom ook meer op zn plaats"

Was getekend,
Petronella Yvonne de Horde

(neehee, niet echt.. Maar dit zou ze moeten zeggen. Dit is de enige goede verklaring. Kan iemand even zorgen dat ze dit iig leest?? Dat haar ogen opengaan?? Speciale band.. pff.. Mn reet!)

mereggie | 20-05-07 | 18:57

Makkelijk he, berichten uit de krant overtypen..

TerraceCasual | 20-05-07 | 18:53

Die aap mot deaud of uitgezet tussen zijn soortgenoten. Ies leuk: dan wordt hij hetzij aan stukkies gescheurd, dan wel maakt hij een maffiaclan van zijn versbevochten kudde.

bottehond | 20-05-07 | 18:50

Als nu ook even strafrechtpinguin Frank van Ardenne een keer naar Blijdorp gaat, dan kan Bokito 'm even op zijn zilverrugs in zijn hol naaien. Dan leert ie als strafrechtadvocaat op de juiste momenten zijn bek te houden. www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/05/di...

Rabarberke | 20-05-07 | 18:35

ja dan vraag je er zelf om, ze zouden die vrouw op moeten sluiten dan kan die gorilla haar uitlachen.

stijlloze1988 | 20-05-07 | 18:31

Wat me dus vooral dwarszit.. :D hahaha

Is dat die truttekop denkt niks fout gedaan te hebben.
Dat die achterlijke muts denkt 'een goede band' met die aap te hebben.

Weet je wat ik denk? Die 100 beten zijn zo HOP recht in dr hoofd geweest. Ze is duidelijk dr hersens kwijt.

mereggie | 20-05-07 | 18:27

Sjongejonge... WAT een doos!!! WAT een bullshit kraamt ze uit...
Give it up!! Die aap haat je (ook in de apenwereld is aanval geen teken van een goede band.. muts!!!!)!! Je hebt die aap gewoon keihard lopen dissen!!! (ook al wist je dat niet, jij doorgedraaide nooit-geluisterd-op-school-,achterlijke, uitdagende nepaaplovende RETARD)

Maar nee hoor. Mevrouw denkt een goede band met die aap te hebben. Mevrouw denkt dat Meneer de Aap lacht naar haar.. Een aap. Die teruglacht.....!!!!

En dan is het nog een stadsgenoot ook van mij.
Zoetermeer is ondergedompeld in diepe schaamte dat dit soort figuren hier wonen!!!

mereggie | 20-05-07 | 18:25

Lijken wel moslims met die tegengestelde etiquette...

Tommygunner | 20-05-07 | 17:48

Nou, ik heb ff alle media over dit onderwerp onder de loep genomen (youtube, televaag, GS, nos, nova, karel van de graaf) + reacties (soms heerlijk grappig) en natuurlijk de apiquette. Conclussie: wat een achterlijk wijf, die Petronella. Jezus, hoe ze dat beest uitdaagt, dat snapt mijn zoontje van negen dat dat niet goed is. En dan ligt ze aan de slangetjes nóg te kwijlen dat ze Bokito lief blijft vinden, dat mens moet een internationaal straatverbod op dierentuinen krijgen!!! Want er iets van leren en (net als wij) ons er in verdiepen nu dit gebeurt is daar zijn zo'n domme mensen te eigenwijs voor!

fromwalking | 20-05-07 | 17:48

Dieren horen in hun eigen omgeving niet in een kooi.
Gewoon eigen schuld van dat domme wijf, Bokita is een dier en je kan niet alle dieren tam krijgen zoals een mens dat wil zodat we dan gezellig op een vrije dag aapjes kunnen kijken

Digitaal[FM] | 20-05-07 | 17:12

Anders schaffen we dierentuinen gewoon af, ik heb het nut ervan toch nooit begrepen...

Queen of Chaos | 20-05-07 | 17:08

Lachen' en staren staat bij gorilla's en apen voor een daad van agressie.

Eindelijk iemand die het snapt (Y)

Smokum | 20-05-07 | 17:06

Echte liefde. Meneer (man van...) die zich thuis verstopt in zijn postzegelverzameling weet nu wat hem te doen staat. (Een gorillapak aanschaffen en mevrouw vaak trakteren op een prettig pak slaag).

nadenkeniseenkunst | 20-05-07 | 17:04

een speciale band hahahah. mevrouwtje, je bent gewoon een ordinaire dierenbeul en ik mag het wel dat hij je eindelijk zo te grazen genomen heeft domme teef.

amaster | 20-05-07 | 17:01

Dit soort types verdienen het.:-) Ik heb gewerkt als oppasser,en die malloten die dagelijks kwamen en een "band" opbouwden met de dieren waren de ergste.
Ik heb er meer met opengebeten handen en armen weg zien lopen,als zo'n lieve tijger waar ze zo'n leuke band mee hadden opeens uithaalde. :-)

Heerlijk,en deze mevrouw heeft veel mazzel dat het aapje haar niet deaud wilde.

depete | 20-05-07 | 16:59

Bij de Nova uitzending van zaterdag (19 mei) is ook het filmpje te zien van de vrouw die de aap bezoekt. De totale domheid van de dame is afgestraft door deze gorilla. Zelf vind kan ik alleen maar genieten van deze actie. Dieren horen niet in een kooi te worden bekeken en uitgedaagd te worden door mensen.
Ik hoop van harte dat het beleid met de apen wordt aangepast. Misschien minder met glas en meer bewaking om te zorgen dat mensen niet als een stelletje idioten de apen uitdagen.
Voor de uitzendig zie: www.uitzendinggemist.nl/index.php/afle...

Woka | 20-05-07 | 16:50

Wees maar blij dat je geen rok aan had , dan had Bokito zijn Chicito wel gebruikt inplaats z`n taden er in te zetten...
Wijze les dan ook: NIET voeren NIET hoeren en NIET snoeren , of je moet er Jackass zin in hebben !
Next episode: Die hard 2 = the jungle hooker....

@yourservice | 20-05-07 | 16:47

Had ze niet kunnen zeggen dat ze hoofdpijn had ?

Bertus Bolknak | 20-05-07 | 16:36

@Jehova's tuig 20-05-07 @ 16:16
Wanneer is deze nieuwe Peter Jackson kaskraker in de bios?

Stropdasje | 20-05-07 | 16:36

Haha de Nederlandse remake van King Kong.
In deze versie is vrouwtje brutaal geworden, dus heeft ie haar wat r.e.s.p.e.c.t bijgebracht.
Bukito zou leraar moeten worden op een VMBO school, of bij de sociale dienst gaan werken om die bedelaars te motiveren eens te gaan werken.
Tevens inzetbaar in probleem wijken om die los geslagen vlinders eens te laten zien wat respect is.
We kunnen nog veel leren van de natuur.

Jehova's tuig | 20-05-07 | 16:16

Als ik Blijdorp was zou ik alle schade verhalen op die Muts, die zonodig de gorilla moest treiteren

bijtertje | 20-05-07 | 16:14

Ahasveros 20-05-07 @ 15:47

laat me raden....

riek | 20-05-07 | 16:11

Honden die bijten geven we een spuitje... gorilla's die bijten... die geven we... ETEN?

DeArmeStudent | 20-05-07 | 16:07

Petronella, 57, gaat vanaf nu een hechte band opbouwen met de coniferen in haar Zoetermeerse achtertuin. Haar ervaringen bundelt ze in een boekje dat tegen de kerst in grote stapels naast het zoveelste kudtboekje van Mart Smeets in de boekhandels ligt.

Einstein | 20-05-07 | 16:06

@ LibertasSimplex 20-05-07 @ 15:52
Ik wist niet dat gorilla's op melkveerunderen vielen ?

Prikker | 20-05-07 | 16:00

Freud zou hebben gezegd: 'Bokito zag in haar zn moeder, waar ie mee wou neuken.'
En hij zou gelijk hebben gehad

LibertasSimplex | 20-05-07 | 15:52

-Staring is a form of a threat or aggression to a gorilla.
-Loud noises or fast, sudden movements are threats to a gorilla.
-Pointing or waving arms towards a gorilla is a threat or rude gesture.
-Showing teeth is a sign of aggression.

-If/when a gorilla looks your way, nod and lower your head, glance away and then look back, as a sign of respect. Don’t stare!

--Crouch or kneel down, so the gorilla is above or across from you, if that’s possible. This is like bowing to the queen and a sign of respect.

(Bron: www.gorilla-haven.org/ghetiquette.htm)

Ken aangangers van een bepaald geleauf voor wie deze regels ook gelden...

Ahasveros | 20-05-07 | 15:47

Ík had een speciale band met de gorilla!' Dat is gewoon interesantedoenerij!
Wow, 'ik ging elke dag naar hem toe' als je dat leest heb je toch zelf zin dat mense het ziekenhuis in te slaan? Al sje elke dag met je lelijke kop voor hem gaat staan, en gaat lachen (bedrijgen) heb je idd een band: maar niet op een goede manier! Dat mens is gwn niet goed snik en moet verbannen worden van welke dierentuin dan ook!

Miss_Denise | 20-05-07 | 15:46

Zo zie je maar, domheid straft zichzelf vanzelf af.

Prikker | 20-05-07 | 15:44

Toch kunnen apen heel veel op mensen lijken hoor!
www.bushorchimp.com/

Stropdasje | 20-05-07 | 15:40

@eierkoekfan 20-05-07 @ 13:02; word je daar link van?

topcat | 20-05-07 | 15:37

Ik ben het niet vaak met Hoxha eens, maar nu volmondig. Ik zag die oude graft... eh mevrouw bezig op dat filmpje bij het staatsjournaal. Verolgens gaat Bokito met de mond wijd open. Dan is zo'n dier boos. Dat weet een kleuter...

topcat | 20-05-07 | 15:36

Dacht ik al.. Ik zou ook gek worden als een elke dag een mongol voor je raampje staat.. dom te doen.

Stolker | 20-05-07 | 15:29

Omgaan met vreemde soorten en rassen is door dit soort misverstanden zeer gevaarlijk. Men brengt zichzelf in onnodige risicosituaties. Alleen het omgaan met mensen die werkelijk aan jou verwant zijn, kan vrij zijn van misverstanden. Ook zullen verwante mensen respect hebben voor jouw belangen en zelfs voor jou op de bres springen. Dat zul je met vreemde soorten en rassen niet gauw meemaken.

Johannes26 | 20-05-07 | 15:29

Meanwhile, @ de Antillen: "Bokito for President" ?!?

Mayakovnik | 20-05-07 | 15:24

We hebben Discovery Channel, Animal Planet, National Geographic en je kunt heden ten dage ook met het vliegtuig naar Afrika vliegen om wilde dieren in het echt te zien. Alle dierentuinen zijn totaal overbodig. Net als het circus. Oprotten met die 20e eeuwse meuk.

Rest In Privacy | 20-05-07 | 15:21

dus als ik het goed begrijp gaan die muts en bokito de strijdbijl begraven bij
een lekker kopje thee

Baron Jaeger | 20-05-07 | 15:13

Bevestigt nog maar eens mijn stelling dat dieren in de vrije natuur horen en niet weggestopt in een kooi.

killermiller | 20-05-07 | 15:13

Eigenlijk heb ik hier ook nooit zo bij stilgestaan.
Ik weet dat bij culturen zo is dat een (hand)signaal bij de ene cultuur iets heel anders kan betekenen dan bij een ander cultuur.
Bij mensen naar dieren is dat natuurlijk helemaal zo.
-
Misschien een idee om dit soort gegevens bij de kooien te hangen.
Goedbedoelende mensen staat die beesten gewoon uit te schelden.
Als het niet zo triest was dan zou je erom moeten lachen.

Moi2 | 20-05-07 | 15:04

Inderdaad net de uitzending van NOVA teruggekeken met daarin prive-beelden van de aapmevrouw, en het gedrag van deze naieve mevrouw is echt tenenkrommend. Zit tegen iedereen te vertellen dat de aap haar aandacht wil hebben en naar haar lacht, terwijl zelfs een leek kan constateren dat de aap gewoon erg agressief op haar reageert. Ze was nota bene zelfs door Blijdorp gevraagd om "haar aandacht meer op andere apen te richten", een nette manier om te zeggen: "Laat Bokito nou eens met rust, trut!" Dan moet je het toch wel erg bont maken als bezoeker als de verzorgers zo'n mededeling moeten doen.

die hofstadtgruppe | 20-05-07 | 15:02

En Bukito gaf al een week aan dat ie d´r zat was door boos te worden als ie d´r zag. Aldus haar woorden naar ik ze begrepen heb in de Televaeg. En maar terug komen en maar terugkomen.

-- weggejorist -- | 20-05-07 | 15:00

Verder is het ook algemeen bekend dat primaten graag hebben dat vrouwtjes zich geheel bedekken met een doek. Dit noemen zij dan een 'burqua'

stretched.truth | 20-05-07 | 14:59

Wat een idiote, die apenfluisteraar. 'k Ga nooit naar de zoo en heb al helemaal geen verstand van mensapen, maar zelfs ik weet dat een apenlach niet veel goeds betekent. Zonder die kennis: www.youtube.com/watch?v=7k6Bh1jXtJc

Murdockyoufool | 20-05-07 | 14:47

-- weggejorist -- 20-05-07 @ 14:26

ik denk dat dit gedrag zo ziek is dat DSM IV hier ook geen raad mee weet...

Boeddhi | 20-05-07 | 14:35

100 apebeten GEWELDIG, ook een paar blijvende littekens op d'r kop hoop ik
dierentuinen, circussen en dergelijke zijn een overblijfsel uit de 19e eeuw waar we eindelijk eens mee moeten ophouden.
maar ja als er echt van die d*****len zijn die iedere dag die beesten gaan pesten zal het voorlopig nog wel niet voorbij zijn

megapaal | 20-05-07 | 14:33

"Hij is en blijft mijn lieveling."
Soort kruising tussen Battered Wife en Stockholm Syndrome?
.

-- weggejorist -- | 20-05-07 | 14:26

@ riek 20-05-07 @ 14:24

Ik bijt in dat geval meestal niet door hoor... En ik neem aan dat als zo'n beestje boos is dat hij gewoon doorbijt, maar ik ben dan ook geen apoloog.

ShadowBMX | 20-05-07 | 14:26

Als het echt een gestoord wijf is zie je ze daluk weer terug in de Zoo.

Je zult dan denken, wat staat dat wijf daar nu gebukt en stom te doen voor die apekooi.

Mijn advies is dan om haar daar geen vragen over te stellen! Want dan komt ze met haar vreselijke verhaal en moet je onfatsoenlijk worden om van haar af te komen. En als je al begint te lachen zal ze je vermanend toespreken dat je dat niet moet doen want daar kunnen apen niet tegen.

doemaareenfrkadelmet | 20-05-07 | 14:25

ShadowBMX 20-05-07 @ 14:23

doe jij toch ook wel eens met je vriendin...
bijten... gewoon qau voorspel...

bonito deed niet anders hoor..

riek | 20-05-07 | 14:24

die 'honderden beten' in dat stukkie, zijn dat ook daadwerkelijk complete beten of honderden puntjes waar een tand de huid heeft doorboord? En zou ze bij daadwerkelijk honderden beten niet doodgebloed zijn?

ShadowBMX | 20-05-07 | 14:23

@Varreke 20-05-07 @ 14:15
Asjeblieft, zeg me dat dit een feateaufuck is...

sjaakdeslinksesul | 20-05-07 | 14:21

Sneijder heeft ook het IQ van Bokito. Wat een oetlul.

CoJoNes | 20-05-07 | 14:21

Bokita blijft mijn lievelingetje. Dat zegt ze natuurlijk alleen maar omdat de sex hard en heftig was.

Hete Hond | 20-05-07 | 14:20

LOL @Gain Style 20-05-07 @ 14:18

Hadjewat? | 20-05-07 | 14:20

Boeddhi 20-05-07 @ 14:12: Goed om te horen ;)

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 14:20

-weggejorist-

Gain Style | 20-05-07 | 14:18

LoL @ S?v?ke 20-05-07 @ 14:10

Nee, ik werk voornamelijk door de weeks en soms in het weekend. Verder slijt ik mijn tijd met deze bullshit en bier drinken

Boeddhi | 20-05-07 | 14:12

Jaja nu komt de aap uit de mouw.

Goed voor die achterlijke hippie, wat denkt ze nou wel niet. Ik kan zulke mensen echt niet uitstaan. Goed voor dr.

Kniftig | 20-05-07 | 14:12

sjaakdeslinksesul 20-05-07 @ 13:34

4 keer maar ? Dan zal d'r wel veel but uitkomen.
Ofnie dan?

Varreke | 20-05-07 | 14:11

Boeddhi 20-05-07 @ 14:07: Heb jij nog hobbies? SecondLife of van die andere nerdenspelletjes?

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 14:10

@CoJoNes 20-05-07 @ 14:06

Des Kaiserts' wegen zijn ondoorgrondelijk.

KaiserSoza | 20-05-07 | 14:08

Als ze haar verhaal verpatst aan de televaag moet het wel een zeikwijf zijn. Nu gaat ze veel centjes eisen van de dierentuin. Wanneer je zo vaak naar de apen gaat kijken moet je wel een halvezool of zwakzinnig zijn.. weer iemand die ze beter naar een soort Duivelseiland mogen verbannen, samen met die kudt ouders van dat stenen gooiende kind..

Boeddhi | 20-05-07 | 14:07

@KaiserSoza 20-05-07 @ 13:59
Verrassend.

CoJoNes | 20-05-07 | 14:06

En BlijDorp gaat betalen OLE OLEEEE

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 14:04

@ Jan-Joris-Jaap-Joop 20-05-07 @ 13:59

Hij heeft ff ingelogd via Bokito zn Firewire-aansluiting en na de data door een BMOVL-filter te hebben gehaald bleek dus dat ze een willekeurig slachtoffer was...

Oh je bent GEEN apenexpert joyraider? Noudathaddikegnigedagt!

ShadowBMX | 20-05-07 | 14:02

@joyraider 20-05-07 @ 13:58
Ze is moeder, van dat geval in fleecetrui naast d'r bed op de feauteau.
Toch is het 'gepubliceerd'... wat nu?

Onatopp | 20-05-07 | 14:02

citaten van onze aap-lover graag. want zomaar geloven doen we dat niet he

pietde1e | 20-05-07 | 14:01

@ mezelf:

Niet meer met tijdens t lachen naar negers mn tanden laten zien...

BroodjeKroketMayo | 20-05-07 | 14:00

lol en s?v?ke@13:52 ik vermoed dat cojones bedoeld als je een hond op de borst raakt dat dit bij de hond een hartstilstand kan veroorzaken !

van de kraats | 20-05-07 | 14:00

@huftur 20-05-07 @ 13:53
ja dom wijf, bijna net zo dom als Hanneke Groenteman...

Onderbuik | 20-05-07 | 13:59

*bokito is echt niet ontsnapt omdat zij elke week stond te smilen voor die ruit hoor. verder was ze gewoon een willekeurig slachtoffer omdat ze toevallig in de weg stond...*

Nou wat weet die joyraider 20-05-07 @ 13:58 veel zèg!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 20-05-07 | 13:59

@CoJoNes 20-05-07 @ 13:55

Helemaal mee eens.

KaiserSoza | 20-05-07 | 13:59

Er is er maar 1 die recht heeft op schadevergoedeing en dat is Bokita!

recht door zee | 20-05-07 | 13:59

De 'aapiquette' is niet zo interessant, daar deze aap door mensen is opgevoed. Het beest heeft geen flauw benul van wat zijn natuurlijk gedrag is.

Pon | 20-05-07 | 13:59

Bubbles?

KaiserSoza | 20-05-07 | 13:58

net uit intensive care en SMILE je staat op geenstijl.

beetje lullig jongens, bokito is echt niet ontsnapt omdat zij elke week stond te smilen voor die ruit hoor. verder was ze gewoon een willekeurig slachtoffer omdat ze toevallig in de weg stond...

het zal je moeder maar zijn die d'r ligt, denk niet dat dit artikeltje gepubliceerd werd.

joyraider | 20-05-07 | 13:58

Ze had natuurlijk ook met haar man naar een relatietherapeut kunnen gaan, of hem viagra laten voorschrijven.

wijsvinger | 20-05-07 | 13:57

sjaakdeslinksesul 20-05-07 @ 13:56

en vrouwen.

riek | 20-05-07 | 13:57

LOL@LoL

CoJoNes | 20-05-07 | 13:56

Je moet zo'n aap gewoon even laten zien wie de baas is. Dreigende blik, en dan een ferme klap met de vlakke hand. Werkt ook bij lastige beren, leeuwen en tijgers.

sjaakdeslinksesul | 20-05-07 | 13:56

@ Rabarberke 20-05-07 @ 13:53

Dat zou ook schelen inderdaad! En niet alleen bij zich houden, maar ook goed opvoeden... Als postbode zijnde heb ik al een aantal keer gebruik moeten maken van de 'beuk op het hersenpannetje' bij honden de iets te 'enthousiast' aan kwamen rennen... Daarna zijn ze overigens poeslief :)

ShadowBMX | 20-05-07 | 13:55

En als je hem dan op zijn rug hebt, kan je hem wel een knietje in zijn zak geven en dan moet je hem dus bij zijn achterpoten pakken om hem vervolgens even op een paal te smacken.

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 13:54

@shadowbmx

Als iedereen zijn hond nou gewoon bij zich houdt...

Rabarberke | 20-05-07 | 13:53

Petronella: "Dit had niet mogen gebeuren. Bokito was al dagen opstandig. Dat wisten zijn verzorgers ook. Hij stond een paar dagen terug al tot zijn knieën in het water. Toen hadden ze al maatregelen moeten nemen" -> Maatregelen indeed. Ze hadden jou de toegang moeten weigeren. Je was de laatste modderdruppel van de bekende emmer. Muts!

Ze zoeken alleen maar een reden om schadevergoeding te eisen. Lekker makkelijk....

huftur | 20-05-07 | 13:53

CoJoNes 20-05-07 @ 13:50 met een 1 op 1 gevecht is het moeilijk om bij de balzak te komen, je moet zorgen dat je de hond op de grond houdt het liefst op zijn rug, want hij haalt alle kracht uit zijn poten.

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 13:52

ach ja. ik denk dat er elk jaar aanzienlijk meer mensen gewond raken/overlijden in het verkeer onderweg naar de diertuin. maar ja dit is intresant nieuws dus zullen ernu wel weer tientallen miljoenen over de balk gesmeten worden om diertuinen beter te beveilgen.

Keyzer_Soze | 20-05-07 | 13:51

@Seveke
Mes is bullshit. Gewoon een welgemikte trap tussen de voorpoten. Einde van een stukje hondgebeuren.

CoJoNes | 20-05-07 | 13:50

heete die vrouw soms hanneke groenteman ?

van de kraats | 20-05-07 | 13:47

sjaakdeslinksesul 20-05-07 @ 13:46: Als ik een wouter-bos-woonwijk in moet wel soms :P

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 13:47

@LoL @ S?v?ke 20-05-07 @ 13:43
En soms krijg ik jouw reacties het gevoel dat jij er altijd eentje onder je rechter broekspijp draagt, gewoon voor de zekerheid...

sjaakdeslinksesul | 20-05-07 | 13:46

"Zij is dan ook van zins een fikse claim neer te leggen"
Huh?
Ze heeft N.B. bekend dat ze hem uitgedaagd en getergd heeft bijna elke dag!
Of heeft ze liever Bokito elke dag op het bezoekuur nu?

rosalie | 20-05-07 | 13:46

Aapvrouwtje waant zich Dian Fossey volgens mij (= die vrouw waarop Gorilla's in the Mist gebaseerd is). Geef dat wijf een ticket naar de jungle en laat haar daar gorilla's gaan knuffelen. Ga daar maar leuk lachen en zwaaien naar die beestjes. Benieuwd wie ze dan zal aanklagen.

Onatopp | 20-05-07 | 13:45

En als je geen mes hebt, dan moet je zorgen dat je ze bij de achterpoten kan pakken, om ze vervolgens even tegen een paaltje aan te zwiepen.

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 13:44

@ LoL @ S?v?ke 20-05-07 @ 13:42

Klopt, die aanvulling was ik vergeten, tot hun 8e of 9e mochten ze sowieso niet bij een hond in de buurt komen, daarna op de lobbes van de buren 'getrained' (oud, tandloos beest van bijna 100)

ShadowBMX | 20-05-07 | 13:43

En als het honden zijn die je moeilijk met blote handen aankan als ze op tilt slaan, is een mes ook geen oevrbodige luxe.

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 13:43

ShadowBMX 20-05-07 @ 13:40; je moet honden altijd bij kinderen uit de buurt houden, ook labradors.

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 13:42

@ mezelf

koterS en hen ipv hun natuurlijk... *slaat zichzelf voor kop*

ShadowBMX | 20-05-07 | 13:41

@ LoL @ S?v?ke 20-05-07 @ 13:38

Als jij je koter aanleert dat ze een hond alleen aaien als hij bij ze komt is er niks aan het handje, en of dat opvoeden is, werkt bij mn neefjes perfect, hoe hoog de aaibaarheidsfactor van een hond ook is, ze gaan er niet op af, pas als de hond naar hun toe komt aaien ze, en dan ook nog es alleen over de rug.

ShadowBMX | 20-05-07 | 13:40

@Seveke
Lul niet zo dom, een gorilla heb je niet in je huiskamer. En ik ben het met je eens: Honden en kinderen zijn geen verstandige combinatie.
*duikt vast in elkaar*

CoJoNes | 20-05-07 | 13:39

@ CoJoNes
Wie weet waar een tot het uiterste getergde goudvis toe instaat is?

Cloodtvieaul | 20-05-07 | 13:38

ShadowBMX 20-05-07 @ 13:37: dat heeft niks met opvoeden te maken, slimpie, zo zijn kinderen gewoon.

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 13:38

Twee homoos lopen in Blijdorp. Loopt er eentje te dicht langs de apenkooi en wordt door een grote gorilla beetgepakt, naar binnen getrokken en een kwartier lang vreselijk in z'n reet genomen, totdat de gorilla met een geweer wordt verdoofd en de homo uit z'n benarde positie wordt bevrijdt.
Alstie drie dagen later uit z'n verdoving in het ziekenhuis ontwaakt en een beetje bij ligt te komen, staat z'n vriend naast z'n bed en vraagt: en hoe gaat het nou met je ? Hoe het gaat ?!?!? antwoord de homo. Slecht natuurlijk ! Hij belt niet, hij schrijft niet !

Dirrek | 20-05-07 | 13:38

Me Chetaa, you Jane?.
Dom wijf.

Werner Beinhart | 20-05-07 | 13:38

@ LoL @ S?v?ke 20-05-07 @ 13:35

Misschien moet je je kinderen dan es opvoeden zodat de hond van de buren ze niet op blijft vreten...

ShadowBMX | 20-05-07 | 13:37

CoJoNes 20-05-07 @ 13:32

ja precies, of neem een goudvis! zit ook "veilig"achter glas......

riek | 20-05-07 | 13:36

CoJoNes 20-05-07 @ 13:32: jou wil ik niet meer horen huilen wanneer een kind in de ogen van een hond prikt (dat vertellen ze er meestal niet bij in de krant) en vervolgens wordt opgegeten door die dog.

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 13:35

Ik sla mijn aapje ook vier dagen in de week.

sjaakdeslinksesul | 20-05-07 | 13:34

Harige Bangmaker 20-05-07 @ 13:32: als je er in de buurt woont en werkeloos bent, dan moet je toch wat op je vrijedag.

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 13:34

LoL @ S?v?ke 20-05-07 @ 13:30

Waarom is het schijnheilig om dat mens af te zeiken. Als je 4 dagen in de week naar een aap gaat kijken, spoor je geweaun niet.

Punt. Niets hypocriets aan.

Harige Bangmaker | 20-05-07 | 13:32

"Bokito blijft mijn lieveling."

Heb je het nou nog niet door, achterlijk stuk vreten? Die ruigrug met die hoektandjes heeft ongeloloflijk de pestschurft aan jou! Waarom denk je dat ie gebeten heeft, in plaats van die gemenopauzeerde verhuisdoos met verdorde eierstokken in een ultieme uiting van gorillageilheid te bevruchten?
Tip van CoJo: probeer nu eens te bonden met een Bengaalse tijger, doe ons een lol.

CoJoNes | 20-05-07 | 13:32

En owee als bijvoorbeeld een Herdershond of Stafford, een mens grijpt, dan schreeuwen de reaguurders op geenstijl weer moord en brand.

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 13:31

Mensen kunnen wel hypocriet die vrouw gaan afzeiken, maar reken maar dat die juffrouw een schadevergoeding van hier tot tokio gaat krijgen.

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 13:30

avrenti_Beria 20-05-07 @ 13:24

ach dat soort mensen snappen er niks van, die likt over een poosje weer die ruit.
dat soort lui hebben en bord voor hun kop.

hoop dat ze dit leest

riek | 20-05-07 | 13:27

Wie mailt deze URL even naar mevr in het ziekenhuis door

Lavrenti_Beria | 20-05-07 | 13:24

Die man van Petronella is ook niet helemaal 100%.
Daar moet nog heel wat therapie tegenaan bij dat gezin.
*
Het is te hopen dat deze mensen een straatverbod krijgen in Blijdorp!
Zij brengen immers een hoop andere mensen in gevaar met hun debiele gedrag.

Kerrie Krent | 20-05-07 | 13:23

riek 20-05-07 @ 13:21: dat beest was eerder geil dan boos.
Waar overigens in eens al die apen-experts vandaan komen, Lekker nuttig in deze maatschappij, :D

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 13:22

Oh, Bokito is eigenlijk een debieltje? Ahhhh... wat een schattig aapje.

sjaakdeslinksesul | 20-05-07 | 13:22

gister bij NOVA,

dat mens is gewoon van de ratten besnuffelt, de mensen met de camera zeggen nog tegen haar 'volgens mij is tie nu boos'....

die aap heeft gewoon gelijk!elke dag die kop van dat mens voor je ruit.....

riek | 20-05-07 | 13:21

@LoL @ S?v?ke 20-05-07 @ 13:14
het zou me niet verbazen als Clairy Polak de moeder van Bokita blijkt te zijn...
.
Dat aapvrouwtje heeft inderdaad weinig kaas gegeten van het gedrag van apen, dat is eigenlijk raar.

Waarom trouwens geen one-way-screen bij die apen, de mensen kunnen naar de apen kijken, maar de apen hebben er geen last van.

Onderbuik | 20-05-07 | 13:20

@lol, clairy polak is dat niet een vloekwoord.. ?

Rommie | 20-05-07 | 13:18

Rabarberke 20-05-07 @ 13:11

P'cies. Opdoeken die onzinparken.

Harige Bangmaker | 20-05-07 | 13:18

Rabarberke 20-05-07 @ 13:16: wij mensen geven debiele mensen een kopje thee.

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 13:17

@lol

"zo werkt dat ook in de dierenwereld"

Zo werkt dat alleen in de dierenwereld. Mensen verstoten doorgaans hun debielen niet, of het moet via een zwangerschapsonderbreking zijn.

Rabarberke | 20-05-07 | 13:16

Bij Nova zat clairy polak ook weer heel ranzig te grijnzen (doet ze wel vaker op cruciale momenten) en te suggereren dat het mevrouw haar eigen schuld was.
.
Mag ik jullie er ook nog even op wijzen dat de moeder, bokita destijds verstoten had, omdat bokita een debiel is. Zo werkt dat ook in de dierenwereld.

LoL @ S?v?ke | 20-05-07 | 13:14

Als elke dierentuin nou iets op Second Life opent, dan kan die domme taart Petronella de avatar van Bokito zelfs veilig neuken. En dan kunnen de echte dierentuinen dicht. Dat educatieve aspect gaat helemaal nergens over. De meeste kinderen leren niets van een bezoek aan een dierentuin, ze herinneren zich alleen de thrill. Totdat ze de volgende thrill meemaken, op een playstation b.v.

Rabarberke | 20-05-07 | 13:11

Ik zag net een foto van dat mens in de Televaag, nou als die iedere ochtend bij mijn buitenverblijf naar mij stond te lachen zou ik ook agressief worden.

wo ist der bahnhof | 20-05-07 | 13:11

sja... 3x per week naar de Zoo... dat spoor je ook niet hoor. Maar goed, je kan er toch wel vanuit gaan als je een bezoek brengt aan de aapjes, dat die ook goed achter slot en grendel zitten... blijkbaar niet dus.

DeDerdeKamer | 20-05-07 | 13:10

Ze zwaaide natuurlijk naar 'm met ontblote tanden, lachte, maakte snelle bewegingen en riep keihard: "Haaaaii Bokito!".. Vind je het gek dat 'ie dan achter je aankomt. Zie de aapiquette.

ik-de-pik | 20-05-07 | 13:10

Klopt, bezoekers zijn de pest voor een dierentuin. Je hebt ze helaas nodig om de begroting rond te krijgen. De laatste keer dat ik in Blijdorp geweest ben was het er zo gruwelijk druk dat er geen lol meer aan was. Geen dier te zien, alleen zwetende dagjesmensen met zeurende kinderen.

Synecdoche | 20-05-07 | 13:07

De artsen zijn ook nog steeds bezig haar kudt te hechten.

Conan de Rabarber | 20-05-07 | 13:06

Die etiquetten lijken ook verdacht veel op de gebruiksaanwijzing voor moslims/kansenjongeren.

Varreke | 20-05-07 | 13:05

Wat een stom wijf. Alleen al het feit dat ze elke dag naar de dierentuin gaat, en dit dus schijnbaar van mijn belastingcenten doet.

antidomino | 20-05-07 | 13:05

kudt wijf

michieeel | 20-05-07 | 13:03

2x dezelfde link?

eierkoekfan | 20-05-07 | 13:02

Wie zou er eigenlijk moeten worden opgesloten?

Hammar | 20-05-07 | 13:01

Heeft die apenkudt dan nooit dat programma met die apen-dierentuin-opvang-ding gekeken op Discovery? Daar zeiden ze zo ongeveer 4x per uitzending dat apen 'lachen' zonder hun tanden te laten zien... wat ben je nou voor apenvrouwtje als je dat niet weet... stomme kudt!

ShadowBMX | 20-05-07 | 13:01

Gut... Dit had ik mij dag 0 al voorgesteld, toen ik het vernam.
Dom wicht was blijkbaar niet op de hoogte dat "lachen + tanden laten zien = ik daag je uit" betekent...

bwahaha | 20-05-07 | 13:01

Gaat Rukter nog op bezoek bij hem, da's veel interessanter! Fotootje van de apekop van Petronella mee, kijken wat de reactie is. Hoop trouwens dat Bokito die lelijke tang voor de rechter sleept vanwege stalking!

Lepo | 20-05-07 | 13:01

Dus nu bij elk dier in dierentuin een bord met een gebruiksaanwijzing,
niet kijken ,lachen, praten enz. Gezellig uitstapje hoor.

groezel | 20-05-07 | 12:58

Het is de schuld van de dierentuin, die heeft eeb glaswand gemaakt zodat je de hele dag de gorilla recht in het gezicht kan kijken. Hoge amusementswaarde, maar frustrerend voor de gorilla die zich de hele dag uitgedaagd ziet terwijl de bezoekers denken dat hij zo lief lacht.

OversteKarremans | 20-05-07 | 12:57

Gaat Rutger nog op bezoek bij haar?

DarkManX | 20-05-07 | 12:57

Kudtwijf, moet ze eens met een bijlmerbewoner proberen als ze durft.

Lepo | 20-05-07 | 12:56

Halfgare domkop. Wie gaat er terwijl je vlakbij Rotterdam woont elke dag naar de dierentuin om apen te bekijken !?!

Koude Kipcorn | 20-05-07 | 12:55

Ik meende te mogen opmaken uit de MSM dat aapmans een willekeurig slachtoffer had meegesleurd.
Je moet ook nooit geloven wat er in de krant staat.

luisindepels | 20-05-07 | 12:55

Heeft ze nog geluk, dat het geen Bonobo-aap was. Die neuqen namelijk alles wat los en vast zit.

Harige Bangmaker | 20-05-07 | 12:53

eigewijze trudt

preston spears | 20-05-07 | 12:50

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken