Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bye Bye. Zus Albayrak exit

zusjeliefFamilienieuws! Het zusje van staatssecretaris van Justitie, Nebahat Albayrak, is de laan uitgestuurd door haar eigen PvdA. Neza was tot gisteravond wethouder van Dordrecht, maar zat al weken ziek thuis, omdat ze weigerde naar Dordrecht te verhuizen. Deze week stuurde Neza Albayrak een brief waarin ze de gemeenteraad vroeg om nog een jaartje langer in Rotterdam te mogen blijven wonen. Wethouders, maar ook raadsleden zijn verplicht in de stad te wonen waar zij bestuurlijke verplichtingen hebben, maar na ruim een jaar was wethouder Albayrak nog altijd de uitzondering op die regel. En dus nam de kritiek toe. Zo zou Albayrak als wethouder weinig tot niets hebben gepresteerd. Haar belangrijkste wapenfeit was het ’overmatige gebruik’ van de dienstauto voor woon-werkverkeer. Albayrak op haar beurt gooide het op privé-omstandigheden, die haar noopten de verhuizing met nog een jaar uit te stellen. Alle argumenten werden uit de kast gehaald. Zo was haar moeder ziek en vereist haar 6-jarige dochtertje de nodige aandacht. Bovendien staat ze er thuis helemaal alleen voor, omdat haar man in het Turkse leger tegen de Koerden vecht en de Armeense genocide ontkent. Al met al zou ze haar thuissituatie niet kunnen plooien met haar werk. Mooi, dan is dat nu ook opgelost...

Reaguursels

Inloggen

Best jammer eigenlijk want ze heeft best mooie ogen en een leuke lach, maar als je niet eens trouw aan je stad kunt zijn, laat staan aan je land ........... verder denkende Welk land is haar land eigenlijk ??? IK denk Nederland Haar financieel aantrekkelijke land, en Turkije haar Moederland waar haar hart ligt, en waar haar man in het leger zit. ?????????????????? IK begreep altijd dat je als Nederlander niet eens bij de Belgische patvinderij mocht ????.

Awasawas | 26-04-07 | 12:41

'k Heb al meerdere malen gepost over Neza en éindelijk krijgt dat Turkse geval de negatieve aandacht die ze verdient. De PvdA heeft kosten noch moeite gespaard om deze taxi -van boven geel, van onderen zwart- vanuit Rotterdam naar Dordrecht te halen. Waarschijnlijk om de voltallig bevolking van het Turkse Kayapinar, nu woonachtig in Dordt, tevreden te stellen. Maar Neza bouwde geen band op met de Merwestad. Een wethouder die weigert in haar eigen stad te wonen... curieus. Naja, dahaag Albayrak 1.0.

Murdockyoufool | 26-04-07 | 11:00

Wat een varkenskop heefT die muTs.
.
Haar man zit in het Turrukse leger en mag als 0031-er dus in vreemde dienst gaan zonder verlies van 0031 paspoorT, iets wat enkele paspoorTers nooiT zouden kunnen doen!
.
Ze woont ze niet in de gemeente waar van ze bestuurderT is.
.
Haar zus (integrazi staaTssecretaresse) regelt een verblijfsvergunning voor een andere Turruk die in London zit te wachten op Hirshi-Ballin (zoon van Magan, zoon van Ali).
.
Deze Albayrak-clan kosT onze staaT klauwen met geld en dit hebben wij te danken aan die prachtige PZPB (Partij Zonder Partij Bestuur).

TyfusLeijer | 26-04-07 | 10:45

persoonlijk drama is het. begrijp dan dat haar mannetje de volkswagen bus mee heeft naar turkenburg en dat ze dan zelf moet gaan lopen .
das toch vreselijk en dat wens je een medemens toch niet toe.
ik hoop maar dat ze van haar wachtgeld weer een leuk karretje kan bekostigen totdat de het busje er weer is.

pepewewe | 26-04-07 | 09:36

Ja Kaan, het valt niet mee om waardering en genegenheid te ontvangen in een gastland.

Ik zou eerst een jaar of wat met een paar miljoen Nederlanders in Turkije moeten gaan leven om dat goed te begrijpen. Op Volendammer klompen lopende, omdat ik diep van binnen ander schoeisel voos vind (dat zou ik uit beleefdheid verzwijgen, maar weten mijn minderjarige kinderen veel). Een varkensslagerij stichten omdat de Nederlandse gemeenschap recht heeft op het eigen voedsel. Bij de gemeente aankloppen voor een bouwvergunning voor een strenge zware zwartekousenkerk. Uitkering aanvragen, mochten Turkse bedrijven niet om mij zitten te springen. Heel Izmir op zijn kop zetten met toeterende auto’s en zwaaiende driekleuren als Oranje voetbalt.

Sjaja

Jan Passant | 26-04-07 | 07:51

@sjaakdeslinksesul 25-04-07 @ 20:43
Je zou het niet verwachten maar ook ik als een radicale facistische grijze wolf, links activistische, fundamentalistisch terroristische nazi, islam aanhangende geitenneukende, genocide ontkennende en koerden onderdrukkende, uitkeringtrekkende, achterlijke en achterlopende, dubbel loyale Turk (Natuurlijk ben ik nog van alles vergeten, but what's in a name?)hou van Nederland. Al denk ik al met al dat Nederlanders op zich niet moeten mengen in het debat op het gebied van kritisch zijn op de overheid.
De loyaliteit komt meestal van 1 kant als het gaat om allochtonen in Nederland.
Naast dat bijvoorbeeld allochtonen gemidddelt 53 dagen langer vast zitten voor het zelfde vergrijp zijn er ook andere dingen wat zeer wrang is.
Bijvoorbeeld keuringen voor Arbeidsongeschiktheid.
Eerst hebben ze gekozen om de Allochtonen te keuren.(West Europeanen zij kei in onderscheid maken tussen mensen, zoals bijvoorbeeld Nationalistische minderheden "Friezen" en minderheden die geen rechten hebben)
De keuring was buitengewoon streng en er was veel aan op te merken.
Iedereen had juich stemming. Allochtonen werden "aangepakt". Vervolgens kwam de beurt aan Autochtonen. En nu kan het allemaal niet. Mensonterend etc... En alles wordt langzaam teruggedraaid.
Ik denk voordat kuch "jullie" beginnen over de kritischheid van Turken eerst in de spiegel moet kijken naar wat hier allemaal kan worden verbeterd op dat vlak.
En wat betreft Midnight Express. Dat gaat juist over deze man. Heb je de twee films van mijn link naar youtube wel gezien? Dat jullie met alles een andere associatie hebben met alles wat Turks is, is voor mij niet nieuw. Leer mij juillie kennen...
Zoals ik al heb vermeld. De loyaliteit komt steeds helaas maar van 1 kant. Doordat mijn vader hier een bestaan heeft kunnen opbouwen in ik ben opgevoed door Nederlanders en Nederland zal ik nooit schade geven aan Nederland maar juist proberen het hier beter te maken. Zie hierdoor mijn inspanningen met het opvoeden van het Nederlandse volk. Ik ben trots op mijn bi-cultureliteit en mijn geloof. En ik denk dat de Nederlandse cultuur al is aangepast mede door de Islam. Het heeft nog tijd nodig maar ooit komt er een tijd dat ook Nederlandse soldaten bij het verdedigen van hun land inzien dat de taak meer is dan zorgen voor een maximum aantal doden bij de tegenpartij.

Kaan78 | 26-04-07 | 05:02

als er gezeik is met wethouders of politieke figuren zijn het allemaal gasten die niet van orgine hollands zijn.
Waarom zo nodig dat soort gasten hoge posities geven..... geef ze een bezem.

BLOODYBIGBADBULL | 26-04-07 | 01:24

nu eindelijk eens geen medelijden met die arme k.. turken. gewoon behandelen als iedereen

moshater | 25-04-07 | 23:24

Geert is over een tijdje de grootste en dan is alle multikul voorbij incluis alle stoffige doeken met of zonder 2e plaspoort

Mariobros | 25-04-07 | 22:47

koerbagh 25-04-07 @ 11:50<br>
Eigenlijk stiekempjes ook wel benieuwd hoe dat er nou uitziet, twee plaspoorten.

zak_arme_turf | 25-04-07 | 22:32

gelukkig gaat het berg afwaarts met de pvda als deze partij naar nul daalt gaan de turkse profiteurs vanzelf naar huis, kom op geert gooi er nog een schepje bovenop

p-aard | 25-04-07 | 21:56

Met of zonder stofdoek en met of zonder 2 paspoorten
wegwezen

gerritj123 | 25-04-07 | 21:13

Kaan78 25-04-07 @ 18:32
Ja Kaan, want als je over je vaderland begint dan schiet je volledig door. Ook ik hou van mijn land hoor, daar niet van, maar ik ga niet het leger lopen verheerlijken als jongens die de vijand ooit kogels gaf, omdat ze het anders oneerlijk vonden dat de vijand zich niet kon verdedigen.
Een turk vindt zijn leger het beste, een amerikaan het zijne en een rus weer het zijne. het zal allemaal wel. Maar oorlog stinkt altijd, diegene die het meeste moordt, wint namelijk. Noodzakelijk kwaad.
Beetje bij de les dus blijven en af en toe eens kritisch durven zijn op Turkije, want dat kan best, zelfs al ben je een Turkse nationalist.
Overigens zijn de economische mogelijkheden in Turkije gigantisch groot, zeker voor iemand die tweetalig is en de paden in Nederland en Turkije kent.
Oh, enne midnight express? Dat geeft bij heel veel mensen een wat andere associatie.

sjaakdeslinksesul | 25-04-07 | 20:43

Nou die andere nog bij justitie!

Wheeler | 25-04-07 | 19:45

Kaan78 25-04-07 @ 18:29
Kijk, nu lul je al weer wat minder zweverig.

Jan Passant | 25-04-07 | 18:33

@Mariobros 25-04-07 @ 18:30
Ik heb al te veel zitten posten merk ik zo. Excuus geenstijl! Ik zal deze topic niet verder kapen.
Ik zal vanacht of anders morgen ochtend wel een antwoord ronde doen ( Mocht het gewenst of nodig zijn)

Kaan78 | 25-04-07 | 18:32

Nu nog terug naar Turkije!

Mariobros | 25-04-07 | 18:30

@Jan Passant 25-04-07 @ 18:21
Goed idee Jan Passant.
Eigenlijk zou je terug moeten keren naar Turkije met behoud van uitkering.
Doe ik pas als ik manager ben. Misschien is dat wel wat voor mij.. Hmmmm Manager uitkeringszaken??? Turkse managers krijgen het meest in de wereld. Oneerlijk verdeelt maar ja, wie ben ik om de wereld te veranderen. Zelfs Nederland lukt mij niet eens met mijn 28 jaar levenservaring.

Kaan78 | 25-04-07 | 18:29

Snik. Turkse warme handen en ander nationalistisch sentiment. Neem de warme wind en zweef naar het land van je hart - verlaat het land van je uitkering.
Nederland is je aanwezigheid gewoon niet waard en zal je waarschijnlijk niet eensch missen.

Jan Passant | 25-04-07 | 18:21

@LJBrinkhorst 25-04-07 @ 17:45
In Europa en VS zijn 200 Turkse diplomaten vermoord in 30/40 jaar tijd door Chirstelijke terreurvereniging ASALA. Daar zijn de moorden op Christenen in Turkije nog niks bij. Wat betreft mensen rechten. Je kent ongetwijfeld de film over Midnight express? De hoofdpersoon van het verhaal zegt dat hij liever in een Turkse gevangenis zit dan een Amerikaanse.
www.youtube.com/watch?v=TweU77cDrgE
( Deel 1 ong 7 min)
Let vooral op deel 2 waain hij dat uitlegt!!!
www.youtube.com/watch?v=_JTRs8e-FRk&am...
( Deel 2 ong 6 min)

Je hebt wel gelijk wat betreft het leger.
Twee landen kunnen zich meten met Turkije.
Rusland en Groot Britanië, zij hebben betere wapens. Turken maken veel goed met instellingen en slagkracht.
De Turkse hand is warm, behulpzaam en dienstverlenend. Ik denk dat onze vrienden/ vijanden de andere hand niet op de proef moeten nemen.

Kaan78 | 25-04-07 | 18:07

tja onze staats ruif blijft aantrekkelijk voedel.
De timmerman om de hoek krijgt nog meer screening dan de politici.
samen werken , saamen doen . prfffft.

hemaworstje | 25-04-07 | 17:53

@Cino 25-04-07 @ 17:07

Turkije... is dat niet het land waar de mensenrechten op grote schaal worden geschonden, waar je -als je wilt bijven leven- geen ggggggggristen mag zijn?

''Een heel groot leger waar Europa voor kwijlt" Moehahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahhahahhahahahahahhahahahhahahahahahahahahahhahahahahhahahahhahahahahahahahahahhahahaha

LJBrinkhorst | 25-04-07 | 17:45

Turkije... is dat niet dat machtige land met een heel groot leger waar Europa voor kwijlt en ook niet dat land die de filters maken voor de Marlboro's en Camel's die wij zo graag nuttigen??

Cino | 25-04-07 | 17:07

@ Cino 25-04-07 @ 16:09
Klopt als gevolg daarvan is Armenië één van de armste landen van de wereld doordat de Turken hun grenzen dicht houden totdat Armenië volgens VN resoluties terugtrekt.

Kaan78 | 25-04-07 | 16:39

Albayrak..... is dat niet die PVDA knuffelallochtonenfamilie, die langzaam aan heel Nederland aan het overnemen is ?

hoelahoep | 25-04-07 | 16:14

Armenie... is dat niet dat land die Azerbadjan in tweeen heeft gedeeld?

Cino | 25-04-07 | 16:09

Ga er maar eens aan staan Trouw aan twee pasporten ........ daar wordt je moe van.

Awasawas | 25-04-07 | 15:56

Wanneer vertrekT ze naar TurrekeTurrekie land ?

TyfusLeijer | 25-04-07 | 15:44

@Weisse rose 25-04-07 @ 14:56
Dat je bij gebrek aan kennis op zijn minst twijfels hebt is al weer een goed teken. FYI, 25% van de Armeniers en 25% van de Turken hebben de dood gevonden in die periode en in dat steek. ( Niet allemaal van Armeense en Turkse hand) Je vindt dus de Turkse slachtoffers procentueel meevallen. Wat zijn de Armeense slachtoffers dan procentueel?

Wat betreft je verdediging van de Nederlandse Woordenboeken of Volk.
En wat voor term is Wild dan?
of Bloeddorstig?

Stoer hoor... patat Turk. Trouwens je had best een leuk stuk geschreven vol frustratie in het verhaal dat je tegenstander van mij zou zijn. Minst ik niet snel ......... zou gaan doen... GAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPP...
Heb je mij nodig om jezelf te profileren hier op Geen stijl?

Kaan78 | 25-04-07 | 15:10

ga daar dan niet werken peophoerr

necause | 25-04-07 | 15:05

Kaan78 25-04-07 @ 14:33
Ik had het over een onafhankelijke bron. Een site met de extensie tr is niet onafhankelijk deze wordt gecontroleerd door de Turkse overheid. De makers van deze site zullen zeker niets willen schrijven wat de Turkse "eer" of nationaliteit aantast. In andere landen noemen we dit censuur, censuur is een van de kenmerken van een onvrije samenleving.
Overigens na lezen huiver ik niet zo gauw, de belevenissen van Armeense deelnemers aan de dodenmarsen in de Kaukasische winter konden mijn gemoed niet verhitten, van de ontberingen van Armeense deelnemers aan de dodenmarsen naar Palestina en Syrië werd ik niet koud.
Barbaars is een Griekse term en beschrijft alle volkeren buiten de Griekse beschaving. Ik spreek over een systematische uitroeiing door de Turkse overheid onder leiding van pAtat Türk.
Je vergeet dat admmiraal Lumey en Blois van Teslong de profetische woorden: "liever Turx dan paeps" uitspraken.
Terwijl de 300-600 Armeense doden wordt opgeklopt tot 1,5 miljoen (Onderbouw dat eens?) Dit is gezien de verkrachting van de Nederlandse grammatica door jou niet mogelijk. BTW andere cijfers spreken over 800k.
Procentueel gezien is het aantal Turkse slachtoffers te verwaarlozen. en aangezien de overwinnaar de geschiedenis schrijft heb ik grote vraagtekens bij de Turxe cijfers.

Weisse rose | 25-04-07 | 14:56

@kenny harder 25-04-07 @ 10:47

Nee, dan is het beter wonen in de provincie he?

OT: Valt me mee van Hans Spigt dat hij daadkracht heeft. En dat voor een PvdA'er

LJBrinkhorst | 25-04-07 | 14:41

-weggejorist-

Geertjew | 25-04-07 | 14:35

Hier heb je een niet onafhankelijke bron:
www.canakkale.gen.tr/eng/legends/leg5....
Over OMER (Turkse naam) the ANZAC.
Lees en Huiver.

Je vergeet vanuit je gekleurde bril de oorlogsmisdaden van de Armeniers in dezelfde periode in het Oosten van Turkije waar vrouwen en kinderen systematisch vermoord werden.
Ah... Ik neem jou het ook niet kwalijk. Tot de jaren 80 was Turk, barbaars, wild, van alles en op de laatste plaats inwoner van Turkije in jullie woordenboeken. Volgens mij is het voor 20% van de Nederlanders niet mogelijk om objectief te kijken naar de gebeurtenissen rond 1915. Het zit ingebakken. 518K Turkse doden door Armeense hand rept niemand om??? Terwijl de 300-600 Armeense doden wordt opgeklopt tot 1,5 miljoen (Onderbouw dat eens?) en dat is dan ineens wel erg? Ik ben voor dat elke partij zijn schuld erkent in deze en daar lering uit trekken.

Kaan78 | 25-04-07 | 14:33

Regels zijn regels en die zijn er niet voor niets en dit geval al helemaal. Terecht dus.

Chinuk | 25-04-07 | 14:23

Kaan78 25-04-07 @ 14:03
Je vergeet vanuit je gekleurde bril de oorlogsmisdaden van de turken in dezelfde periode in het Oosten van Turkije waar vrouwen en kinderen systematisch vermoord werden.
Geef eens een onafhankelijke bron die de "helden daden" van deze "nobele" (Turkse) wilden beschrijven.

Weisse rose | 25-04-07 | 14:20

Het enigste verschil tussen Rotterdam en Dordrecht is een slordige 30km.
Wat was de vraag eigenlijk?

Eppo | 25-04-07 | 14:20

Schande. Moslims hebben altijd automatisch recht op een uitzonderingpositie! Tog?

Shani | 25-04-07 | 14:18

Werkloos en alleen thuis!
GS: doe eens adres voor diepzinnige sollisitaasie voor een staffunctie aan mijn onderbuik

Krekwakwou | 25-04-07 | 14:16

Wat een stelletje kutzooi hier op geenstyl zeg, achterlijke, walgelijke, vuile reacties. Is dit nou Westerse Beschaving?

Dogan1355 | 25-04-07 | 14:15

Veel Anzac's hebben de Turkse vlag op een bovenarm geplaatst en er zijn ook enkele steden die Australise en New Zeelandse banden hebben. ( door de strijd in Canakkale. Zij hebben hetTurkse leger van heel dichtbij aan het werk gezien. Bijvoorbeeld hoe een Turk eerst zorgde voor de wond van zijn vijand door zijn eigen shirt te gebruiken en dan pas zichzelf ging behandelen.
Wie veel wil leren over Turken kan de slag om Canakkale (Dardanellen)bestuderen. Soms ook door geluk, maar de slag zelf is indrukwekkend. Vooral als je de krachtverschillen voor ogen hebt.

Kaan78 | 25-04-07 | 14:03

da wizard 25-04-07 @ 11:55
De wsterse Turken denken aan geld, de andere aan verGELDing, das lekker.
Lekker volk zeg.
.
Als de hollanders nou eens de Koerden gaan "ondersteunen", houden wij onze handen schoon en zij hebben wat te doen.

Pajero | 25-04-07 | 13:56

@Kaan78 25-04-07 @ 13:29
Vandaag ANZAC-day !

martelaar van gorkum | 25-04-07 | 13:50

Pff, man officier in het Turkse LegerT. Waarschijnlijk nu aan het speedmarsen door N-Iraakse bergen, op jacht naar gewillige Koerdische families.
Het screeningsniveau van de PvdAh is toch hoger dan ik dacht. Bravo!

baggerella | 25-04-07 | 13:46

@holtor

er zijn meer knappe vrouwen, het slaat nergens op
ook jouw hersenen in je plasser niet

goldenkingy | 25-04-07 | 13:31

Geweaun fijn daar heen vertrekken waar je vandaan komt vrouwtje!

rita-fan | 25-04-07 | 13:30

Kan me niet schelen! 25-04-07 @ 12:55
Iedereen gaat sneuvelen. Dat is niet erg. Het gaat erom hoe je hebt geleefd in de tijd dat jou is gegeven. Strijden voor het Leger van Turkije is een beleving dat je nergens anders kunt krijgen. Compleet leger, zonder angst, gedisciplineert en met slagkracht.
Daarnaast terroristen en baby/toeristen moordenaars neerschieten is een heldendaad.

Als hij dan ook nog eens op komt voor gerechtigheid en imperialistische mogenheden op het gebied van vrijheid van meningsuiting, juridisch en geschiedkundig, de les leest is het helemaal een prima vent.

Kaan78 | 25-04-07 | 13:29

Stond dus vooraan bij uitdelen van looks, maar mistte daardoor de openingstijden van loket brains.

Tobus | 25-04-07 | 13:28

Overigens ben ik van mening dat die regel dat je woonachtig moet zijn in de gemeente waar je bestuursfuncties bekleedt wel enig hout snijdt, maar dat Rotterdam en Dordrecht toch wel erg dicht bij elkaar liggen.

poppermotje | 25-04-07 | 13:20

Ha eindelijk heeft Wouter Windvaan eens gelijk. hij voorspelde al ongelukjes met allochtone "volksvertegenwoordigers". Of moeten we spreken vertegenwoordigers van een bezettende macht?

Weisse rose | 25-04-07 | 13:16

@goldenkingy
Ze is vrij knap, dan mag ze meer. Verschil moet er zijn.

holtor | 25-04-07 | 13:09

Ik mag toch aannemen dat jou opmerking cynisch is @Lobo

El_Guapo | 25-04-07 | 13:08

altijd smoesjes altijd
wat willen ze nou?

het is over met de pret, doe net als alle andere en maak geen uitzondering van jezelf WE ZIJN HET ZAT!!!!

rot op met je smoesjes en doe je werk, anders ga je maar wat anders doen en niet zo zeuren.

goldenkingy | 25-04-07 | 13:02

Het was socialer van de Dordtse PVDA-fractie geweest om dit betreurenswaardige slachtoffer van de jachtige maatschappij passende hulp en ondersteuning te bieden in plaats van haar zo Wilderiaans zonder pardon de fractie uit te zetten.

Lobo | 25-04-07 | 13:01

@ Mosselprikker 25-04-07 @ 12:38
Ik doe er liever iets ander mee, heur man is toch niet thuis.

Kan me niet schelen! | 25-04-07 | 12:57

@ Kaan78 25-04-07 @ 11:38
Wat moet ie doen, sneuvelen?
Dat zouden dubbelpaspoorters in vreemde krijgsdienst zeker moeten doen, jah!

Kan me niet schelen! | 25-04-07 | 12:55

Het is goed dat deze "taxi" nu is ontslagen. Beetje geld vangen en niet werken. Het lijkt wel een pvda'er. ow sorry dat was ze ook?

Wat heeft een wethouder eigenlijk voor salaris?
Ik woon toevallig toch in Dordt.

Nu lul ik nog rechts en vul ook voor rechts maar links lullen lijkt me ook wel makkelijk. Voor een zak met geld wil ik best wat prinicpes over boord gooien.

El_Guapo | 25-04-07 | 12:54

zo zie je dat het hebben van een excuusallochtoon niet altijd gunstig uitpakt voor je organisatie.

fanta | 25-04-07 | 12:54

@uninvited guest 25-04-07 @ 10:58
Ze kan toch ook gewoon een dubbele woonplaats nemen?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Mr Trev The Impaler | 25-04-07 | 12:42

Fappers Delight

Tobi | 25-04-07 | 12:41

Pfff, mooi vrouwtje. Ze mag bij mij thuis zo de was komen strijken!

Mosselprikker | 25-04-07 | 12:38

@ridge forrester
haha, dan hoeft de ander niet down... die mag woutertje boslim houden!

ed.. | 25-04-07 | 12:33

@Cloodtvieaul 25-04-07 @ 12:18
Nederlandse onderdanen horen niet in een buitenlands leger te dienen!
Vooral niet als zijn vrouw politiek bezig is.
Denk aan spionage/belangen verstrengeling/enz...

da wizard | 25-04-07 | 12:25

@Cloodtvieaul 25-04-07 @ 12:18
tja in Turkije de soldaat uithangen is niet bepaald geïntegreerd hoor.

Onderbuik | 25-04-07 | 12:19

Is er een keer een perfect geintegreerde Turske familie die zich voorbeeldig gedraagd als 'de calculerende burger' dan is het weer niet goed.

Cloodtvieaul | 25-04-07 | 12:18

Ondanks het (wan)bestuur is Dordt gelukkig nog steeds een geweldig stoere stad. En tja, Spigt zal op zoek moeten gaan naar een ander stapmaatje om wethoudert te maken.

Horror Skopie | 25-04-07 | 12:12

@Hadjewat? 25-04-07 @ 12:04
ja inderdaad, blijkbaar vind die "koerden-killer" zijn bloedeigen schoonmoeder niet zo belangrijk.
Als de pvda een greintje zelfrespekt heeft verandert ze haar standpunt over die dubbele paspoorten, maar het zal wel niet.

Onderbuik | 25-04-07 | 12:11

Opzouten, mevrouwtje ....

Sir Price | 25-04-07 | 12:10

@da wizard 25-04-07 @ 11:08
Maar toen Wilders daarover begon, was men bij de PvdA laaiend. Nog even en wij moeten ook meedoen met het uitroeien van Koerden. Lekker he, die twee paspoorten.

Hadjewat? | 25-04-07 | 12:04

Op zich kun je Dordrecht natuurlijk beter vanaf afstand besturen..

hekkesluiter | 25-04-07 | 12:03

@ da wizard
Maar daarom moeten we die Albayrakjes toch ook koesteren? Het is een impliciete trap onder de reet van al die gesluierde schommels die maar niet willen leven naar het principe "the west is the best"

borderlijntje | 25-04-07 | 12:02

Nou, d'r zus nog....

Het Oordeel | 25-04-07 | 12:02

Weet iemand trouwens naar welke Hammam zij wekelijks gaat?

widtvoet | 25-04-07 | 12:02

Ik verleen haar wel politiek asiel bij mij thuis :-)

*fapfapfap*

NickName69 | 25-04-07 | 12:00

als haar man in het turkse leger zit kan ze gerust haar eigen turkse paspoort opgeven en een hollandse blauwogige arïer nemen... dát is pas integreren...!

Onderbuik | 25-04-07 | 12:00

@Pajero 25-04-07 @ 11:50
Die grobbekuikens komen meestal van het platteland.
Een beetje zoals de zwarte kousengemeentes in Nederland maar dan denken ze nog zoals 50 jaar geleden.
De Westerse Turkse denkt net als Europeanen alleen maar aan geld, een mobieltje en een grote auto of 2. Deze wonen dan ook veelal in de steden...

da wizard | 25-04-07 | 11:55

@ da wizard 25-04-07 @ 11:44
Deze hier houden en "nuttig" inzetten (ahum), en voor straf 100 van die grobbekuikens het land uit.
We moeten toch een beetjes aan ons zelf denken :)

Pajero | 25-04-07 | 11:50

't Is wel een mooi vrouwtje. Een waarachtig leuk specimen van de vrouwelijke kunne...
.
.
.
.
.
.
.
Voor een Turkse dan, hè....

koerbagh | 25-04-07 | 11:50

Goede aktie van die milf.
Ik zou precies hetzelfde doen als ik wethouder zou zijn.

kuttekrap | 25-04-07 | 11:49

Hmm.. Turkish Delight!

*FapFapFapt*

@Pajero 25-04-07 @ 11:42
Hombre! Zie de feiten onder eaugen: U woont in een probleemwijk!
*koesterd diep medelijden*

Ahasveros | 25-04-07 | 11:48

Zeau, en hoe ziet haar financiele heden en toekomst er uit. Eet zij nu uit de wachtgeld ruif en is mevrouw hierdoor gelegaliseerd niets presterend grootverdiener?

style.councillor | 25-04-07 | 11:47

inkoppertje: Lekker wijf.

Weeraanmelden | 25-04-07 | 11:46

leuke meid om achter de bar te zien staan in een buurtcafe ergens in een verpauperde buitenwijk.

kruisjesmelker | 25-04-07 | 11:45

Toch weer een tipje vd sluier opgelicht: de beauties dragen geen hoofddoek, alleen de snorren met een harige wrat op de kin.

borderlijntje | 25-04-07 | 11:44

@Pajero 25-04-07 @ 11:42
In Turkije zelf zien ze er nog beter uit...

da wizard | 25-04-07 | 11:44

Goed bezig vandaag Fleisch.

quutje | 25-04-07 | 11:43

Ze lijkt helemaal niet op de Turkse vrouwen die ik op straat tegen kom!!!!

Hoe kan dat???!!!

Pajero | 25-04-07 | 11:42

Ze is erg stout.

holtor | 25-04-07 | 11:42

CoJoNes 25-04-07 @ 11:39

Als die meneer ook Albayrak heet klopt er iets niet.

kwarko01 | 25-04-07 | 11:40

Nu maar hopen dat meneer Albayrak een beetje sneuvelbereid is.

CoJoNes | 25-04-07 | 11:39

Goeie vent die man van haar. Dat zouden er meer moeten doen!

Kaan78 | 25-04-07 | 11:38

Territeurium 25-04-07 @ 11:29

leasebak met chauffeur wel te verstaan.

dr.spin007 | 25-04-07 | 11:37

Mevrouw had dus eigenlijk al een jaar geleden zelf de conclusie kunnen trekken. Maarja centjes krijgen voor niets doen zit in haar genen. Net zoals het blijkbaar in de genen zit dat ze Turkije belangrijker vind dan Nederland.
Oogkleppen op en doorgaan links!

OpenDeur | 25-04-07 | 11:31

Laat me raden, zeker een Rotterdams en een Dordrechts paspoort???

keizer_frits | 25-04-07 | 11:29

-weggejorist-

Territeurium | 25-04-07 | 11:29

sjaakdeslinksesul 25-04-07 @ 11:24

Geen kans, daar barst het dan ook van de Lekkere wijven.

Rui Barros 25-04-07 @ 11:24

Ik zeg nooit 'ja maar'. Ik zeg altijd 'ga spelen man'. En dat laatste zou ik dus nooit tegen milf zeggen.

kwarko01 | 25-04-07 | 11:28

Oud-wethouder Van Sluis (Rotterdam 2002-2006) heeft nooit in onze stad gewoond. Die liet zich toen daar hommeles over dreigde snel inschrijven op het adres van zijn moeder, terwijl hij zelf fijn in Capelle bleef wonen. Kraaide verder weinig hanen naar heaur...

widtvoet | 25-04-07 | 11:25

- ontkend

Tobi | 25-04-07 | 11:25

@kwarko01 25-04-07 @ 11:21

Nooit meer: "ja, maar" tegen de baas zeggen?

Rui Barros | 25-04-07 | 11:24

Kijk, daar begint het gedonder al. Wilders had gelijk.

Hadjewat? | 25-04-07 | 11:24

Heeft ze haar ontslag al ontkent?

Tobi | 25-04-07 | 11:24

@kwarko01 25-04-07 @ 11:21
Dan ga ik snel de consultancy in!

sjaakdeslinksesul | 25-04-07 | 11:24

Moet ze dat kut sjaaltje maar om doen, wordt ze niet zo snel ziek!

Duitse helm | 25-04-07 | 11:23

sjaakdeslinksesul 25-04-07 @ 11:18

Als er alleen maar lekkere wijven op bestuursfuncties zouden zitten, wat zou er dan gebeuren denk je?

kwarko01 | 25-04-07 | 11:21

@ErikZA 25-04-07 @ 11:15

Ja, ik kan het elke zaterdagavond met m'n zatte kop ook wel ongeveer op alles met een hartslag... Dat wief ziet er niet uit man!

Rui Barros | 25-04-07 | 11:21

@ed.. 25-04-07 @ 11:17
Oh jawel kerel.
Jij zou ook niet klagen.

Ridge Forrester | 25-04-07 | 11:21

Ik wil wel reageren maar mijn konijn heeft aandacht nodig en mijn opa is niet zo lekker. Ieder ander werkend mens krijgt echt geeen uitkering of doorbetaald met deze redenen om thuis te blijven.

eric@fuall | 25-04-07 | 11:21

En hoeveel paspoorten heeft deze golddiggerT?

Jo de Jong | 25-04-07 | 11:21

deze dame heeft heel Dordrecht in de maling genomen. Op dinsdag eerder naar huis en op woensdag werkte ze sowieso nooit . Wordt dat nu gekort op haar wachtgeld - 1 dag is toch 20 %. Elke werkdag opgehaald met de dienstauto en s , avonds met die auto weer naar rotterdam - gelegen op 18 km van Rotterdam . Elke 30 minuten gaat er een trein.Maar openbaar vervoer is alleen voor de losers, niet?
eindeliojk gerechtigheid.ñ

frenchy | 25-04-07 | 11:19

Ik begon met het idee: weer zo'n omhooggevallen excuusallochtoon, maar bij verdere verdieping stel ik mijn mening bij. Eerst het feit dat Albayrak dus wel adviesfuncties heeft maar hier geen geld voor pakt. Netjes.
En dan dit van dhr Sleeking van oppositiepartij Beter voor Dordt: "hij wil verder van de wethouder uitleg waarom ze bij enkele bijeenkomsten niet aanwezig was. Zo zou Albayrak onder meer opvallende afwezige zijn geweest tijdens een excursie met raadsleden."
Och god wat verschrikkelijk! Een schoolreisje met de raad boycotten! Weg moet ze, weg, wat een arrogantie!
Met het gebruik van een dienstauto schijnt de gemeenteraad weer wat minder last te hebben. Ja, het calvinistische bolwerk Dordt laat zich weer eens van haar kleinste kant zien. Plus dat het een lekker wijf is.

sjaakdeslinksesul | 25-04-07 | 11:18

Haar man in militaire dienst en op oorlogspad in Turkije, vechten tegen de koerden.
Vreemd, dat ze dan hier woont,zal ze een economische vlughteling zijn??.

Easy Solar | 25-04-07 | 11:17

slechte excusen van deze slechte excuusallochtoon

iek heb het ni chedaan

Patrick Zweedsey | 25-04-07 | 11:17

Aangezien haar man in het leger zit zal ik mij even afzijdig houden van bijdehante opmerkingen.
Neza, veel sterkte gewenst!!

Teen | 25-04-07 | 11:17

Iemand bekend met de wachtgeldregeling voor wethouders?
Geloof me, die krijgt nu meer dan veel (bovenmodale) tweeverdieners samen.

O o o wat een persoonlijk drama zeg!

Frevo | 25-04-07 | 11:17

@ridge forrester
je moet de 1 down (knietjes) niet al te letterlijk nemen! :)

ed.. | 25-04-07 | 11:17

@vernieuwdeVerbatim 25-04-07 @ 10:54

Juist, geld vangen en niet werken is het doel van dit soort figuren, vacature titel luide ook, knuffel allochtoon gezocht, vrouwen krijgen bij gelijke capaciteiten de voorkeur!

cecotto | 25-04-07 | 11:16

Andreas B. 25-04-07 @ 10:53

Een burgemeester is geen volksvertegenwoordiger

dr.spin007 | 25-04-07 | 11:16

tjeeezzzz, nog 65 nieuwe raeaguurders en we zitten op de 50.000!

Wint die de buell van Brusselmans?

- edit: goed idee! -

superjan | 25-04-07 | 11:16

Zo daar kan ik het wel op

ErikZA | 25-04-07 | 11:15

Hi5 @ Zeurders

dr.spin007 | 25-04-07 | 11:14

@.kapotte_stofzuiger 11:07
@.Zeurders 11:11
Ook al zijn de regels aangescherpt, de WAO blijft trekken.

ventus_aqualis | 25-04-07 | 11:14

Tara farmasie at teveel pillen, deze wil er geen.

kwarko01 | 25-04-07 | 11:13

Shing Varma had ook een goed excuus

dr.spin007 | 25-04-07 | 11:11

Ziekte? Dezelfde ziekte als Tara Singh Varma zeker?

Zeurders | 25-04-07 | 11:11

da wizard 25-04-07 @ 11:08
Mochten turkije en nederland ooit in conflict komen, dan-vraag-ik-me-af-waar-de-loyaliteit-van-deze-familie-ligt. *knipoog*

Koekje-dr-bij? | 25-04-07 | 11:09

@Koning Koel 25-04-07 @ 11:02
Hij doet daar dus niet zijn dienstplicht, nee meneer staat achter het beleid van de Turkse strijdkrachten als officier.
Dat is pas raar als je vrouw en haar zus belangrijke politieke functies in een ander land bekleden...

da wizard | 25-04-07 | 11:08

"Zo was haar moeder ziek.." Slecht excuus, moederlief heeft nog een dochter die weinig om handen heeft.

kapotte_stofzuiger | 25-04-07 | 11:07

Een zieke moeder is wel het lompste excuus als je zus elke dag op tv komt...

OokVaag | 25-04-07 | 11:06

Die habitatregelT geldt voor iedereen. Maar voor mejuffrouw Albayrak zou weer es een uitzondering gemaakt moeten worden. Arrogant wijf. Familietrekje blijkbaar...

widtvoet | 25-04-07 | 11:06

heerlijk, eindelijk eens wat meer tijd voor jezelf en de kinderen

-Sores- | 25-04-07 | 11:03

D'r man is officier in het Turkse leger. En als ie niet op oefening is, woont-ie dan in Nederland? Hoeveel Turkse soldaten en officieren waren er eigenlijk in Nederland? Zouden ze georganiseerd zijn in een 'vereniging'. Lijkt me interessant te weten.

Koning Koel | 25-04-07 | 11:02

wopper 25-04-07 @ 10:55
Zoals altijd is het het eigen volk ( in dit geval vrouwen ) die de boel het meest verzieken. In nederland zijn het de nederlanders.

Koekje-dr-bij? | 25-04-07 | 11:01

dus het wijf van een turkse soldaat is hier wethouder? pvda zeker?

janluluitdebiertent | 25-04-07 | 11:01

Intresseerd me geen kont! Al die wethouders voeren toch geen ene reet uit? Of zullen ze flink van bil gaan?

Mr.Bookie | 25-04-07 | 11:01

zo weer een paar ton belastinggeld minder aan wachtgeld voor mevrouw. Ze heeft zich de afgelopen maanden (na de gemeenteraadsverkiezingen) ontzettend nuttig gemaakt met lintjes doorknippen en de emancipatie (kuch kuch) te stimuleren. Veel kritiek geweest vanuit een lokale partij (zie: www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/artic...) over het gebruik van de leasert van de gemeente.

ploert | 25-04-07 | 11:00

Kijk op haar link van de gemeente Dordt, staat haar thuisadres in hoofdletters vermeld. Handig, mannetje zit per slot van rekening in Turkije. Maar ze beschikt over vier adviesfuncties en allemaal onbezoldigd! Kijk logisch dat je weg moet, zo geef je politici nog een goede naam.

sjaakdeslinksesul | 25-04-07 | 11:00

Dus Nebahats zwijgen over het genocidedrama moet je plaatsen in de familiesfeer. Kop houden anders gaat die van je zwager eraf.
Naast kop houden anders raak je onterfd en kop houden anders raak je je met buiten de europese spaarregelrichtlijn gehouden geld gekochte onroerend goed kwijt.
Als ze in Den Haag nou ook haar kop houdt richt ze weinig schade aan.

ventus_aqualis | 25-04-07 | 11:00

Ik zeg het zo vaak,het zijn allemaal profiteurs en opvreters. Oprotten Alasbak.

ldriver | 25-04-07 | 11:00

Ach, had ze maar een vak moeten leren...

Ollecram | 25-04-07 | 11:00

Dus DUBBELSTEDIG mag weer niet..?
Jamaarnouspatmeklompuiteeninsplinters.

Alley Oeps | 25-04-07 | 10:59

en nu vooral geen gouden handdruk of fraaie wachtgeldregeling nageven

knurfie | 25-04-07 | 10:59

Ze kan toch ook gewoon een dubbele woonplaats nemen?

uninvited guest | 25-04-07 | 10:58

stenigen? steengeyle faphoer!
en dr man is nie thuis!!!
joepie!

W3a7herman | 25-04-07 | 10:56

Dat deze dame turks is lijkt me voor het onderwerp COMPLEET irrelevant! Maar dat ze weigert in de stad te wonen waar ze wethouder is is natuurlijk volslagen idioot. Terecht dat ze ontslagen is, turks of niet turks.

glyce | 25-04-07 | 10:56

@ Lieve Redactie

U mag me virtueel spanken voor 't droppen van een linkje hier - *zoekt naarstig een link tussen de albayrakkers en het bericht... ahhh, met of zonder hoofddoek is een wereld van verschil, zoiets misschien* maarrr, u er zou een mooi item van kunnen maken op GS/NN.

Mooie meiden in Iran laten zich niet kisten door pinguins - veel hele mooie picca's te zien - er is genoeg verzet onder de jongeren daar... enfin, kijk maar wat u ermee doet:

publiuspundit.com/2007/04/the_islamic_...

ps: zo'n parasiterende albayraktelg kan hier nog een voorbeeld aan nemen!

wopper | 25-04-07 | 10:55

redelijk inhumaan om van iemand te eisen naar DORDRECHT te verhuizen....

krasser | 25-04-07 | 10:55

geyl

Agamemnon_NL | 25-04-07 | 10:55

da wizard 25-04-07 @ 10:50

Als die man een NL paspoort heeft moet die het inleveren volgens de NL wet. *Mompelt iets over vreemde krijgsdienst ofzo*

kwarko01 | 25-04-07 | 10:55

Leuk! Weer iemand om vitueel te stenigen!

lekker moeder | 25-04-07 | 10:54

en lekker met wachtgeld thuis zitten.. mission accomplished

vernieuwdeVerbatim | 25-04-07 | 10:54

wel lekker ding

Multikuli | 25-04-07 | 10:53

Vervoeging: zwellen, zwelt, zwol, gezwollen.

Arniii | 25-04-07 | 10:53

"Wethouders, maar ook raadsleden zijn verplicht in de stad te wonen waar zij bestuurlijke verplichtingen hebben, maar na ruim een jaar was wethouder Albayrak nog altijd de uitzondering op die regel"

weet nog wel een uitzondering. Abraham a.k.a. "Bram" Peper woonde ook liever in Wassenaar dan in Rotjeknor. Maar hij kwam er wel mee weg, vreemd genoeg.

Andreas B. | 25-04-07 | 10:53

Dus die man van haar loopt daar in Turkistan Koerden te verjagen/vermoorden* uit hun eigen land? (*doorstrepen wat niet van toepassing is)

kwarko01 | 25-04-07 | 10:53

Fap Fap Fap

Skanky japanese girl | 25-04-07 | 10:52

Wat een gezever. Dordrecht is toch gewoon een buitenwijk van Rotterdam?!

Zippy | 25-04-07 | 10:52

@ed.. 25-04-07 @ 10:49
Inhoudelijk kun je haar nog niet veroordelen.
Maar mijn god, twee hete milfjes als zussen!

Ridge Forrester | 25-04-07 | 10:50

Zo wie zo vind ik dat Nederlandse politiek en het Turkse leger niet samen gaan.
Maar dus ook de man van haar zus heeft een dubbele nationaliteit.
Geef dat toch eens op mensen. Mijn vader zei 15 jaar geleden al: ik ga niet 2 paspoorten kopen als ik met 1 over de hele wereld kan reizen...

da wizard | 25-04-07 | 10:50

"Zo zou Albayrak als wethouder weinig tot niets hebben gepresteerd." Zussen hmmm....

Tommygunner | 25-04-07 | 10:50

De genocide op de Armeniërs, dat was pas een menselijk drama!

Quichegerechtigde | 25-04-07 | 10:50

1 down, 1 to go...

ed.. | 25-04-07 | 10:49

Fapperdefap zeg.

Rest In Privacy | 25-04-07 | 10:49

Dordrecht? Tsja daar zou ik ook niet willen wonen.

kenny harder | 25-04-07 | 10:47

Geil ding.
Maar ze wist ruim van te voren dat ze dan moest verhuizen.
Maar haar man zit in het Turkse leger en dat wist ze ook van te voren.
Dus geen excuus en eruit met die truus...

da wizard | 25-04-07 | 10:47

leuke familie.....

Rommie | 25-04-07 | 10:47

Als je je thuissituatie niet kunt combineren met je werk, dan gaat je thuissituatie toch voor? Dan zoek je gewoon een baan die je wel kunt combineren met je werk!

Quichegerechtigde | 25-04-07 | 10:46

Leuk zusje. Maar totaal niet loyaal!
Zie hier de consequenties, politiek Den Haag, doe er wat aan!

Ridge Forrester | 25-04-07 | 10:46

"Een menselijk drama"... zegt een van die lutsers.
Ga toch heen, u weet niet wat werkelijk drama's zijn!

wopper | 25-04-07 | 10:46

Mevrouw Albayrak heeft inmiddels ook door dat de Michiel Smit constructie niet helemaal waterdicht is..

Derrek Wilder | 25-04-07 | 10:45

-weggejorist-

wopper | 25-04-07 | 10:44

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland