Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Foxnews begint over Nazi's

dontmentionit!De mails naar Foxcommentator John Gibson zijn aangekomen! De Nederlandhater legde een verband tussen een lesbisch driehoekshuwelijk en het feit dat Joran van der Sloot hier vrij rond loopt. Meneer komt er nog even op terug en noemt iedereen die kritiek op zijn Nederland-bashing heeft, nu een nazi. Tja, dan heb je toch wel een gaatje in je kop dan wel een blok voor je harses. Hij heeft in ieder geval wel door dat we hem vanuit 0031 in de gaten houden. Maar we dachten dat het nu wel duidelijk was: Don't mention the war... Zijn emailadres is nog steeds myword@foxnews.com.

Reaguursels

Inloggen

That Gibson guy is totally jerked off the jar!

Pannie | 18-10-05 | 08:48

Mijn recent email aan onze vriend:

Again wrong: it's not "our word", but the word of a BELGIUM newspaper, our neighbours. They also are the national subject of our famous "Belgium Jokes". So, your comment was a complete misser. Sorry... and again: research, research, research

Now, to show how easy your style of 'journalism' (hmm populism) is, here's YOUR WORD: from the former LA police chief in the LA TIMES:

"It's not a stretch to conclude that our draconian approach to drug use is the most injurious domestic policy since slavery. Want to cut back on prison overcrowding and save a bundle on the construction of new facilities? Open the doors, let the nonviolent drug offenders go. The huge increases in federal and state prison populations during the 1980s and '90s (from 139 per 100,000 residents in 1980 to 482 per 100,000 in 2003) were mainly for drug convictions. In 1980, 580,900 Americans were arrested on drug charges. By 2003, that figure had ballooned to 1,678,200. We're making more arrests for drug offenses than for murder, manslaughter, forcible rape and aggravated assault combined. Feel safer?"

LATimes, Oct 16, 2005
www.latimes.com/news/opinion/commentar...

Regards,
a Dutchie in Michigan, who also notices that the large Dutch community in Michigan is not so fond of your Dutch bashing. hmmm... they might consider not to vote Republican anymore... Thanks for that, it will make a difference. (hope your bosses will read this also!)

deAmerikaan | 18-10-05 | 05:51

@pharos

ach, dan hou ik het maar op een duits-philosophische instelling

"ist der Ruf einst ruiniert, lebt sich's ganz schön ungeniert..."

Een proces zou Gibson c.s. internationaal die publiciteit geven, die ze anders niet krijgen. De gestegen inkomsten uit reclame dekken dan de kosten weer en zo is het niet echt leuk te winnen...

:)

Cheesehead | 17-10-05 | 15:32

Ik word echt kótsmisselijk van zulke gasten die vanuit de States maar beginnen over wat er in andere landen gebeurt om de problemen in eigen land te verhullen.
Ongelooflijk hoor...
Trouwens, als degene die door die eikel een "racist Nazi" wordt genoemd hier ook post: waarom sleep je die knakker niet voor de rechter in Engeland wegens libel? Hij beschadigt immers je reputatie en dat op een nieuwssite die in Engeland ook gelezen wordt.
Succes gegarandeerd!

Pharos | 17-10-05 | 12:29

Nederland moet snel uit de EU stappen en een met de Verenigde Staten geassocieerde vrijstaat worden.

Dr. Faustus | 17-10-05 | 12:25

De man heeft toch een punt, Nederland is inderdaad een land in verval. Je kan toch moeilijk beweren dat 1000000 ali baba's een verrijking voor de samenleving zijn.

Zak Chips | 17-10-05 | 11:09

Waarom wordt er geen fotofuck gehouden omtrent dit item? John Gibson + nazi. Dat zou toch wel wat leuke plaatjes moeten opleveren.

Brzk | 17-10-05 | 08:30

@capo

ad 1) het vaststellen van een misstand kan gebeuren, zonder zelf direkt bij deze betrokken te zijn. Zo stelt een rechter vast dat een verdachte schuldig of onschuldig is, zonder dat hij zelf aan een (evt.) misdrijf deelgenomen heeft.

ad 2) als amerika de gevangenen op guantanamo krijgsgevangen houdt, hebben ze rechten volgens de conventie van geneve. amerika weigert echter deze status voor de gevangenen, waardoor ze zonder rechten zijn. De uitspraken van de eigen onafhankelijke rechters worden door de regering geignoreerd. Het erge daarbij is, dat meningsmakers als Gibson dit volkomen normaal schijnen te vinden.

Cheesehead | 17-10-05 | 07:03

i told this motherbitch before and i'm telling him again; still a big fuck you from the united states of teh netherlnds tbh!!11 one.

lay--z | 17-10-05 | 02:23

-weggejorist-

Pieter Baan | 16-10-05 | 23:19

Dat was ook het eerste waar ik in dacht Robbie. Hoe dan ook, na het mooie weer van de afgelopen weken ben ik toch weer helemaal blij met mijn Nederlandse paspoort. Niet dat ik ooit ontevreden ben geweest, want ik vind het prima vertoeven. Ik woon liever in een verneukt kutland dan in een saai land. Leven hoort kut te zijn, vooral als je jong bent. Hoe anders kun je de goede dingen echt waarderen? Zulk mooi weer in September en Ocktober is voor mij ongekend hier in Nederland. Daarnaast... weer een nieuwe europese taal erbij leren is stom. Zeker als het Deens betreft, iemand "The Idiots" gezien?

XelaGBS | 16-10-05 | 23:16

wat een grappige man :)
daar wil ik wel een biertje mee drinken, en een stikkie mee roken in de kroeg.

malcolm | 16-10-05 | 23:14

Moordend Nederland?
Vrij rondlopen en schuldig zijn?
Ik hoef maar twee namen te noemen:
O.J.Sim(p)son en M.Jackson?
In elk geval is één ster in die vlag voor loslopende moordenaars en één andere voor loslopende pedofielen.

Rubberen Robbie | 16-10-05 | 22:54

erik... do you keep your hitler youth uniform in the closet or do you parade around in it?

and do this again and i will put your email address on the air.

jg
-----Original Message-----
From: XXXXXXXXXXX [mailto:XXXXXXX.nl]
Sent: Tuesday, October 11, 2005 2:56 PM
To: Show -My Word
Subject: Holland

At least, we have no moronic president run by a jewish cabal fighting jew-wars.

Dat was ik dus.

Levereter | 16-10-05 | 22:01

Gelijk heefttie. NL=KTland

killermiller | 16-10-05 | 21:56

Stelletje sukkels, Polen is het beloofde land. Hier doen ze al jaren aan herkeuren. Uitkeringen zijn er laag en mensen willen er werken. Overwerk is welkom.
vrouwen zijn hier super, nog vrouwelijk en erg lekker. (Ze pijpen hier nog gewoon!)
De regering wordt rechts zonder enige linkse rand. hier moet je dus zijn.

Duitse helm | 16-10-05 | 21:41

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik hier ff een lap tekst plak over die emigratiecijfers....
(Quote)
Submitted by Anonymous (not verified) on Thu, 2005-10-13 17:19.

"110,235 people (mostly Dutch natives) left the Netherlands last year, compared to 94,019 people (many of them Muslims) moving in".

I'd like to see Mr. Belien substantiate his claim that most of the people leaving the Netherlands are Dutch natives. The only numbers I could find: of those 110,235 people leaving the country in 2004 78,286 people were born in western countries, while 31,949 people were originally from non-western countries. In no way does the CBS, the Dutch national statistics bureau, specify their country of birth, nationality, or religion for that matter. As for the number of immigrants: 56,706 of those 94,019 people are from western countries, leaving 37,313 people from non-western countries. Again, in no way does the CBS specify these numbers, but I'll bet many of those 56,706 westerners are people of Dutch nationality returning from stays abroad, while those leaving are mainly Muslims returning to their countries of birth. That's just what I surmise though, because the numbers merely show a net efflux of 21,580 people of western origin, and a staggering net influx of 5364 non-westerners. Mr. Belien, by claiming that the Netherlands loses 100,000 dutch natives a year, is spouting unsubstantiated, not to mention simply preposterous, BS.
-
Aldus Anonymous's reactie bij dit artikel van Brusselsjournal.
www.brusselsjournal.com/node/331

preacher | 16-10-05 | 21:32

Inderdaad
Klasse zutman.
Brengt weer een andere kijk op dat artikel die door sommige hier geprezen werd....

MAXIMO | 16-10-05 | 20:52

dat bush filmpje is gewoon grappig ! food on the family ! hehehe .. zeer grappig geknipt en geplakt !

Draaitafel Demagoog | 16-10-05 | 20:52

@Zutman
Goed diep gegraven ! Was mij ook al opgevallen die Vlaamse namen. Een beetje gaar vandaag, dus niet verder gespit...
Goeie actie !

preacher | 16-10-05 | 20:48

Grappig, dat Brusselsjournal. Half engels/nederlands, totdat je de namen Paul Belien / Luc Lamine en Jan Neckers in google smijt. Dan zie je dat het allemaal Vlaams Blokkers (Belangers) zijn. En dat gebruikt Fox dan weer: GeenStijl schopt tegen de mediapoot van Vlaams Blok USA.

zutman | 16-10-05 | 20:25

@WillemIII
Niet lullen maar googelen!

seymour hersh | 16-10-05 | 19:47

goedzo; zo ken ik je weer.

collapse | 16-10-05 | 19:41

@collapse
Jij bent hypocriet!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 16-10-05 | 19:31

@capo 16-10-05 @ 19:04
Tot in den eeuwigheid, dus tot die tijd nog even geen maagden en/of beloofde land.

Kenny013 | 16-10-05 | 19:25

Niet te aardig worden Jan-Joris-Jezus-Jehova; daar kunnen we ook niet mee omgaan.

collapse | 16-10-05 | 19:23

Hi collapse! Jij ook weer hier?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 16-10-05 | 19:18

Ah mijn favouriete leeghoofd zoekt weer een toevlucht tot het gebruik van woorden als:zak, lutser,..

collapse | 16-10-05 | 19:16

@Pannie @ 18:59
Het valt mij op dat jij de laatste tijd opeens nogal op de moralistische toer bent met betrekking tot taalgebruik en omgangsvormen op GS. Dat is je goed recht. Net zoals het mijn goed recht is om zo'n lul zak te noemen totdat de redactie mijn gedrag beu is.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 16-10-05 | 19:11

Overigens zou het niet in strijd met de rechtstaat zijn als we hier in Nederland zelfverklaarde jihadisten die per slot van rekening zelf beweren in oorlog te zijn met ons en onze manier van leven niet strafrechtelijk vervolgen maar gewoon als krijgsgevangenen interneren volgens de Geneefse conventie zolang de oorlog woedt.
Wat nog eens best lang zou kunnen zijn.

capo | 16-10-05 | 19:04

Jan-Joris-Jaap-Joop 16-10-05 @ 18:54
En waarom zou het een zak zijn dan?
Een zoute opmerking noem ik dat.

Pannie | 16-10-05 | 18:59

@Cheesehead
Ik neem aan dat jij dat niet vastgesteld hebt maar van mening bent. Of heb je daadwerkelijk een tijdje krijgsgevangene gezeten te Cuba?

capo | 16-10-05 | 18:58

Folkert jammer van die slotopmerking.
Succes met je saaie studie en succes in dat saaie droomland van je.

Pannie | 16-10-05 | 18:55

Over 25 jaar worden de restanten van autochtoon Nederland gebombardeerd door de NAVO nadat hier dan al jaren een burgeroorlog woedt tussen de Moslims en de ongelovige honden.

capo | 16-10-05 | 18:55

Hallo,

ik heb dus met Gibson gemailt en gesteld, dat Joran vrij rond loopt, omdat een rechter niet voldoende bewijs voor zijn schuld heeft, een principe van de rechtsstaat. Ik heb nog altijd liever een schuldige die vrij rondloopt, dan een onschuldige die wordt veroordeeld, of - wat nog erger is - zonder vorm van proces wordt geinterneerd.

misschien bedoelt hij mij met nazi, omdat ik heb vastgesteld, dat de interneringen op Guantanamo een veel groter affront tegen de rechtsstaat is, als Joran. Dit begreep hij niet...

En dat verklaard denk ik alles.

Overigens bewijst hij hiermee, dat amerikanen niet meer zelf hoeven te denken - ze hebben tenslotte een central intelligence agency...

Olav

Cheesehead | 16-10-05 | 18:54

En daar ging Folkert, blij enige discussie te hebben kunnen wekken. En wij blijven hier weer lekker in ons eigen onachtzaamheid in ons eigen gelijk woelen.

Wat een zak, die lutser.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 16-10-05 | 18:54

ok sorry, k moet nu weer ff verder in t echte leven ( studeren ), als ik dus niet reageer op commentaar, sorry dudes, ik ben al lang blij enige discussie te hebben kunnen wekken. En voor al die Bush haters , ga je vooroordelen nog maar eens even lekker bevestigen met het volgende filmpje , www.big-boys.com/articles/presidential... kan je daarna weer lekker in je eigen onachtzaamheid je in je eigen gelijk woelen. M.a.w. oogkleppen op en niet naar anderen luisteren.
FOOL ME, CAN'T GET FOOLED AGAIN!

Folkert Meinhof | 16-10-05 | 18:34

@Folkert;
tussen de oude 'linkse' politieke correctheid en "Ja ook raciaal sterft Nederland af, of meer accuraat versobert het" zit een heel scala aan mogelijkheden. Ik ben bang dat Nederland een beetje doorslaat naar LPF achtige meningen...
Trouwens, ik heb een hekel aan paupertuig of ze nou van Nederlandse of Arabische afkomst zijn. Ik weet niet of je alle verslechteringen in Nl kan afschuiven op multiculti. Ik ga zometeen in ieder geval m'n eten halen bij een raciaal sobere medelander...

het beest | 16-10-05 | 18:34

@het Beest. Dat we meer rechtse als linkse hebben gehad is ook niet waar. Ik begrijp wel wat je bedoelt. Echter wat ik bedoel is dat de communis opinio wat betreft de instroom van buitenlanders altijd door links is gedomineerd. Hun versie van politieke correctheid heeft elk debat of het mogelijk aan de kaak stellen van een mogelijk falen voorkomen. Het is gewoon het links veto geweest dat ons onze hedendaagse mislukte multikulti heeft gegeven.
@Jan-Joris-Jaap-Joop, ja hoor nou ik feliciteer je met je toekomstige buren. Liever een mooie complete eensgezinde harmonieuse cultuur die tezamen met alle op andere plaatsen van de aarde voorkomende culturen gezien een mooi lappendeken van culturen vormt. Dan een mislukte multikulti cultuur waar je moslim buurman je door je kop knalt als jij op het gebied van buitenlandse zaken een andere mening mbt de oorlog in irak bent toegedaan. En wat het raciale betreft; ja een eentonige blanke cultuur, maar die wel op MONDIAAL niveau nog altijd onderdeel blijft van het 'lappendeken'. Echter de totale samensmelting levert WEL totale monotomie op!

Folkert Meinhof | 16-10-05 | 18:22

@ Vossie 16-10-05 @ 18:10 Heb er ook erg goede herinderingen aan, 1 jaar terug. Vindt het klimaat ( koude, regen) te Nerderlands. Maar het continent blijft lokken.

Kenny013 | 16-10-05 | 18:21

@pannie
Ik denk dat veel beleid van CDA/VVD nu of in tijdperk Lubbers niet snel voor links wordt aangezien. m.i. een slechte kopie van Thatcher's beleid

het beest | 16-10-05 | 18:19

het beest 16-10-05 @ 18:05
Wij zijn hier zo links dat wat jij conservatief noemt in de rest van de wereld als links wordt gezien.

Pannie | 16-10-05 | 18:15

Vossie 16-10-05 @ 18:10
20 jaar tsja dan zijn het je roots natuurlijk.
Niks mis mee verder.

Pannie | 16-10-05 | 18:13

Folkert Meinhof 16-10-05 @ 18:02
Ik vind het echt zwaar gelul, in Cuba of in Brazilie zijn de mensen toch ook niet allenmaal bruin. Nou woon ik zelf waarschijnlijk in de meest multiculturele stad van Europa of misschien wel de wereld? maar buiten het feit dat veel gemengde relaties zonder meer prachtige kinderen op levert zijn er natuurlijk ook genoeg blanken of negerts op hun eigen ras vallen. Maroks en andere nationaliteiten zul je zowiezo niet snel zien mixen. Bovendien verschuiven de zaken continue, jij hebt toch ook een Deense vriendin mag ik aannemen?
Misschien dat wanneer je een hek om Nederland zou zetten je over 100 generaties een groot deel bruine mensen zou hebben, maar dat hek is er niet.
En trouwens, wat dan nog?
Cultuur is trouwens niet rasgebonden.

Pannie | 16-10-05 | 18:10

@Pannie
heb 20 jaar in Melbourne gewoond. grote stad van bijna 4 miljoen inwoners. veel ruimte. prachtige natuur. mensen daar laid-back.
denk er serieus over om terug te keren.

Vossie | 16-10-05 | 18:10

m.a.w. politieke correctheid is niet correctheid op zich. Het is niet meer dan de indoctrinatie van wat als correct moet worden gezien. Het is het normatief vastleggen van meningen en zienswijzen door de ruling opinion.

Folkert Meinhof | 16-10-05 | 18:07

@Folkert Meinhof @ 17:57
*allemaal bruin en eentonig. Zijn we allemaal hetzelfde, allemaal gelijk*
Ga lekker naar Denemarken waar je kunt dromen over bruine mensen die allemaal gelijk zijn en blanken die niet zo gelijk zijn.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 16-10-05 | 18:06

@Folkert: ik ben de eerste om toe te geven dat landen als Denemarken en Finland het beter voor elkaar hebben dan Nederland.
Maar waar haal je dat idee vandaan (en met jou honderden anderen) dat 'links gelijk de afgelopen 30 jaar gedomineerd heeft'?? we hebben meer conservatieve regeringen gehad dan linkse...

het beest | 16-10-05 | 18:05

Ach over 2 jaar is Verdonk minister president, dan krijgen wij hier ook Denemarkse toestanden.
Ik vond het persoonlijk maar een saai land trouwens, maar ik ben er maar heel kort geweest...

Pannie | 16-10-05 | 18:03

Dat komt omdat jij nog gebonden bent aan de handboeien van de politieke correctheid die jij nooit ontgroeid bent. Wat is zeg is geen onzin Pannie , lees anders de wetenschappelijke onderbouwing via die links nog maar even na. Omdat het je te rechts voorkomt betekend nog niet dat het op intellectueel niveau kortzichtig is. Dat jij dat wel zo ziet komt gewoon door de "ruling opinion" van het linkse gelijk dat Nederland de laatste 30 jaar heeft gedomineerd. Als je me niet geloofd lees het stuk over 'politieke correctheid' op wikipedia er nog eens op na.......

Folkert Meinhof | 16-10-05 | 18:02

John Gibson is een eng achterlijk mannetje. De christelijke versie van de jihad zeg maar.

WillemIII | 16-10-05 | 18:02

Folkert, je punt is duidelijk. Je bent ziek. Beterschap..!

WillemIII | 16-10-05 | 18:00

@ Folkert: "Ja ook raciaal sterft Nederland af, of meer accuraat versobert het."
goh...

het beest | 16-10-05 | 18:00

Optiefen hoer!

Tiepe | 16-10-05 | 17:59

John Gibson rules! Ook al ben ik het niet in alles met hem eens, in ieder geval heeft hij een verfrissende kijk op Nederland.

Dr. Faustus | 16-10-05 | 17:58

Pannie dank je wel voor het mijn gelijk bewijzen , ik kende die link niet eens , blijkt maar eens dat alles wat je op je water al wel aan kan voelen dat juist is meestal ook academisch onderbouwd wel juist is. Als je in Denemarken woont merk je gewoon ineens hoe achterlijk we hier in Nederland zijn. If it walks like a duck , and quacks like a duck , it's probably a duck..... :)

Folkert Meinhof | 16-10-05 | 17:57

Vossie 16-10-05 @ 17:47
Australie, wees eerlijk die boeren daar ben je na een paar jaar toch zat, of niet soms?

Pannie | 16-10-05 | 17:57

Folkert Meinhof 16-10-05 @ 17:52
Nederland allemaal bruin en eentonig vind ik nogal een onnozele gedachte voor een studerend iemand.

Pannie | 16-10-05 | 17:54

@het beest. Zoals ik al heb gepost in Denemarken , ff opletten he! En ff profiteren van het kwalitatief hoge onderwijs hier! LOL idioot , dat bedoel ik nou met vingerwijzen en veroordelen voordat je andere culturen hebt gekend. In Denemarken is studeren GRATIS!, met een vette studiebeurs erbij! Echter dat valt in Nederland niet meer op te brengen via het sociaal systeem. Vast en zeker in Denemarken ook niet als ze daar een miljoen asielzoekers bij krijgen. Begrijp je wat ik zeg? Ik moet hier een master halen omdat mijn vooropleiding hier ook genoten is.
Oh en nog even dit , in verband met wat ik zelf schreef: "Over nog eens 25 jaar is Nederland Brazilië 2". Ja ook raciaal sterft Nederland af, of meer accuraat versobert het. Zagen we enkele maanden geleden al een artikel dat roodharigen in Nederland uitsterfen dankzij de mutliculturele samenleving ( Editie NL ) oom blondjes gaan "the way of the dodo" , news.bbc.co.uk/1/hi/health/2284783.stm....
Dus straks heel Nederland lekker niet helemaal donker , niet helemaal blank , allemaal bruin en eentonig. Zijn we allemaal hetzelfde, allemaal gelijk. Socialistisch utopie zou ik zeggen. En dan te bedenken dat zelfs de U.N. een wereldwijde campagne voeren over het belang van culturele diversiteit. Nee in Nederland heerst de middelmaat!!!! heerlijk , stik er maar in

Folkert Meinhof | 16-10-05 | 17:52

En hier maar zeiken over Wilders met z'n EEN zeteltje..
.
"Extreem-rechts is in het Deense parlement vertegenwoordigd door de Deense Volkspartij (Dansk Folkeparti). Bij de laatste algemene verkiezingen in 2001 werden zij de derde grootste partij in het parlement. In essentie is het een burgerlijke partij. Bijvoorbeeld, de grootste kapitalist in Denemarken, Mærsk Mckinney, heeft hen financiële steun verleend.

Sommige partijleden hebben banden met nazistische milieus, maar er is geen directe band tussen nazi?s en de partij. Je kan de partij zeker niet fascistisch noemen. Het is eerder een heel nationalistische partij. Zo willen ze bijvoorbeeld dat Denemarken de EU verlaat ? maar dan op een burgerlijke basis, uiteraard niet op socialistische basis. Tezelfdertijd toont hun nationalisme zich ook sterk in hun anti-immigratiepolitiek. Ze willen immigratie volledig stoppen en alle immigranten en vluchtelingen terugsturen naar hun zogenaamde thuislanden. Ze argumenteren bijvoorbeeld dat Denemarken zijn steun voor de Irakese regering moet terugtrekken tenzij die akkoord zijn om alle Irakese vluchtelingen uit Denemarken op te nemen."
.
Zie je het voor je, hier in Nederland?

Pannie | 16-10-05 | 17:52

@Folkert Meinhoff en Pannie
Mijn koffer staat klaar. Kan zo weer naar Aussieland vertrekken.

Vossie | 16-10-05 | 17:47

Denemarken is gewoon een rechts land, met de hoogste belasting ter wereld(?), daardoor kunnen ze ook zulke enorme linkse sociale voorzieningen erop na houden.
Zou ik ook wel willen.

Pannie | 16-10-05 | 17:46

lieve Folkert,
Je komt nog even terug een mastertje halen! *rrrrrr rrr; blaataap* even profiteren van het goedkope kwalitatief hoge onderwijs in Nederland... Waar heb je gewoond dan??

het beest | 16-10-05 | 17:40

Precies Pannie, that's the spirit. Kom daar maar eens om bij Marco

WillemIII | 16-10-05 | 17:40

@Folkert Meinhof: "... kan ik niet een enkele onwaarheid ontdekken!"

Volgens mij halen ze op: www.brusselsjournal.com/node/331 in de opmerkingen toch een aantal van zijn, voor waar aangenomen, statistieken onderuit.

millhill | 16-10-05 | 17:33

Ja, maar goed dat die lamzak geemigreerd is zeg

WillemIII | 16-10-05 | 17:32

Niet utopia , naar een land wat doet denken aan Nederland 25 jaar geleken, Denemarken , niet hemels echter wel een 'hell of a lot' beter dan Nederland.
Echt een hell of a lot.
ja ga nu maar Denemarken zwart maken.....
tssssk zelfinzicht , get some!

Folkert Meinhof | 16-10-05 | 17:32

ik word hier zoo moe van, he.

sebaviaan | 16-10-05 | 17:32

@ tollerantie
Folkert Meinhof is blijkbaar ge-emigreerd naar Utopia. Hopelijk kan hij daar geen kwaad doen.

WillemIII | 16-10-05 | 17:29

ff verbeteren , ben een beetje te snel getypt.... ""Echt waar, als je eenmaal een tijd in een ander land hebt gewoond wordt het falen van de Nederlandse multiculturele samenleving je des te meer duidelijk. Dit land is zo als ik hier al vaak gereaguurd heb z'n "point of no return" al lang voorbij"
sorry

Folkert Meinhof | 16-10-05 | 17:29

En u vertoeft waar als ik vragen mag?

Pannie | 16-10-05 | 17:27

Die John Gibson heeft ook gewoon gelijk in het kopje wat ik las...., quote;
"John Gibson has a point. It is no coincidence that the collapse of Western civilization, complete with political assassinations, is most visible in the country (The Netherlands) !!!which in the past three decades has taken secularization, multiculturalism, tolerance of alternative lifestyles!!!, drug abuse and other fads to its furthest extremes. The murders of Pim Fortuyn and Theo van Gogh have led to some Dutch soul-searching. Voters have shifted dramatically to the right(?), but the collapse of Dutch society is most visible in its emigration figures. Since 2003 110,235 people (mostly Dutch natives) left the Netherlands last year, compared to 94,019 people (many of them Muslims) moving in.......
... kan ik niet een enkele onwaarheid ontdekken! Ook ik ben in 2003 geemigreerd maar ben weer terug gekomen om hier nog ff een nieuw mastertje in de rechten af te ronden. Echter in de 7 maand sinds ik hier weer woon ben ik weer aan alle redenen herrinerd waarom ik hier ooit wegging. Als ik over een paar maandjes klaar ben vertrek ik weer. Echt waar, als je eenmaal in een tijd in een ander land hebt gewoond wordt het falen van de Nederlandse multiculturele samenleving je des te meer duidelijk van het. Dit land is een zo als ik hier al vaak gereaguurd heb z'n "point of no return" al lang voorbij. De afgelopen 25 jaar heeft er een ongehoorde socialistische uitverkoop van Nederland plaatsgevonden. Ook Frankrijk is bezig the way of the dodo te gaan. Jullie bekijken het hier maar in Nederland, dit land is zelfdestructief links. Als ik mijn inboedel weer in de container smijt zal geen linkse Nederlander om mijn afscheid rouwen. Ga maar naar schiphol jullie nieuwe medebewoners uit Marokko te ontvangen. Over nog eens 25 jaar is Nederland Brazilië 2. In plaats van als een IQ-loze blind alle commentaar van je af te schuiven is het wellicht wat verstandiger voor de Nederlander wat soul-searching te gaan doen. Als je nooit in een andere samenleving hebt gewoond hoe kan je dan zo overtuigd zijn dat in vergelijking met andere samenlevingen niets aan de jouwe mankeert? Nederland is het naievste jongetje in de Europese klas geweest met z'n tollerantie, en de prijs is het verlies van haar cultuur en het uiteenvallen van haar samenleving, gefeliciteerd. Cya later aligater....

Folkert Meinhof | 16-10-05 | 17:23

Weten jullie zeker dat het niet Kees Prins is in weer een geniale Jiskefet vermomming?

Jo de la Hi Ti | 16-10-05 | 17:17

Ach kijk die Seymour nu toch eens. Een klein gokje: Schapenhaar en zwerverskleding, een bakfiets en onbespoten andijvie?

Die bezetenheid van nazi's zegt overigens meer over u, seymour, dan over potentiele nazi's. Dat is een vrij bekend psychologisch-wetenschappelijk feit...

WillemIII | 16-10-05 | 17:16

Prescott Bush, de opa van junior was een nazi. Althans laat ik het maar zo kort door de bocht samenvatten voor GS. Google ze.

seymour hersh | 16-10-05 | 17:06

@ afschieten die vent.

. de aap 16-10-05 @ 15:59

Tja Apie, dat getuigt overigens wel van een minstens even domme vooringenomenheid met je eigen gelijk, maar dat terzijde.

WillemIII | 16-10-05 | 17:05

Ik denk dat GS de plank hier een beetje mis slaat. Op de site van Foxnews staat "that angry Dutchman" en niet those angry Dutchmen, oftewel enkelvoud(enkelfout :) ?) dus. En er zal ongetwijfeld wel iemand geweest zijn die een e-mail gestuurd heeft die weggejorist moest worden.

Met het artikeltje uit The Brussels Journal ben ik het roerend eens, het eeuwige geknuffel en de ongelimiteerde "gastvrijheid" van de NL politiek de laatste 30 jaar zijn inderdaad de kern van het probleem.

Verder zijn alle Amerikanen en stelletje randdebielen met grootheidswaanzin. Ik zou bij het Sjors doubleyou (double because in America everything is bigger) nog wel aandurven een vergelijking met een Nazi te trekken. Alleen de evenknie van "Wollt ihr den totalen Krieg?" hebben we nog niet gehoord maar goed, hij heeft nog 4 jaar te gaan en is goed op weg...

kuttekop | 16-10-05 | 16:57

@collapse
Hehehe, ja dat viel me ook al op.
Zo een "i-aaah" geluid.

MAXIMO | 16-10-05 | 16:33

@. MAXIMO
ja ver achter de oren, maar wel schattig dat ze begonnen te lachen als een hinnekend paardje bij het vage besef van hun eigen tegenstrijdigheden.

collapse | 16-10-05 | 16:28

@collapse
Ja, echt, wat een domme wijven...
Net zo weinig hersenen als haargroei, heb je gezien waar die begon?
Ergens in het midden van 'r kop!?

MAXIMO | 16-10-05 | 16:24

En we gaan weer mailllen.

Brzk | 16-10-05 | 16:22

@. MAXIMO
die blonde lelijkerd zei net dat ze het beter zou aanpakken dan Hitler. Wat waren ze dom zeg.

collapse | 16-10-05 | 16:20

@collapse,
vooral die donkere, met"rebel"op haar mouw.

fuckje | 16-10-05 | 16:19

@collapse.
Thanks voor de tip.
Is dat je definitie van 'lekker'?

MAXIMO | 16-10-05 | 16:18

lekkere nazi wijven op staats 3 trouwens.

collapse | 16-10-05 | 16:14

@preacher @ 15:59
Nou die 'Ellen, 43, a lawyer and banker who votes for the free-market Liberals' heeft het wel zwaar: "They just execute people on the streets, it's shocking when you see this for the first time."
Wij elkaar maar executeren op straat en zij maar steeds getuige zijn. Zo'n kut zijn we toch liever kwijt dan rijk! Niet dan?!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 16-10-05 | 16:13

Goed idee Rabarberke, een jointje roken!
Zouden meer mensen moeten doen. ;)

~Pyro~ | 16-10-05 | 16:11

ik vind mijn foutje wel toepasselijk SS

Spekkie Bombastic | 16-10-05 | 16:06

Tjonge, als ik al dat buitenlands nieuws lees over Nederland.. ik heb blijkbaar niet door dat ik in een soort Irak woon!?!

vander F | 16-10-05 | 16:05

Oh jee een jointrokende poeptaartgooier...

Rabarberke | 16-10-05 | 16:05

hmmz als ik nu eens een poeptaart in zijn gezicht gooi, krijg ik dan daar de doodsstraf?

Spekkie Bombastic | 16-10-05 | 16:02

Deze is ook leuk van een onlangs geemigreerde....
(Quote)
-"There are so many rules, but nobody sticks to them. They just do as they want. They just execute people on the streets, it's shocking when you see this for the first time," she said. "We've become so tolerant that everybody thinks they can fight their own wars here. Van Gogh is killed, and then people throw bombs at mosques and churches. It's escalating because the police and the state aren't doing anything about it."
-
Lees en huiver !
www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xm...

preacher | 16-10-05 | 15:59

afschieten die vent.

de aap | 16-10-05 | 15:59

Lijkt me eerder toe te schrijven aan anti-conceptie preacher.

vander F | 16-10-05 | 15:55

The collapse of Dutch society meldt zich.

collapse | 16-10-05 | 15:55

@Spekkie

You go tell 'm boy!

~Pyro~ | 16-10-05 | 15:55

Vreemd bloggie dat Brusselsjournal......
(quote)
"Once the Dutch ranked among the most fertile populations in the world. At that time the Netherlands was a Christian nation. Now its religious people are still the most fertile among its population, but these religious people are chiefly Muslims.
www.brusselsjournal.com/node/331
-
We zijn niet vruchtbaar genoeg meer...:-(

preacher | 16-10-05 | 15:50

@spekkie Bombastic lol ik heb weer iets stoms gezegd, verdomme dat vmbo achtervolgt me overal :S

Spekkie Bombastic | 16-10-05 | 15:45

1ste was veel erger in mijn ogen maja misschien is het wooops?

Spekkie Bombastic | 16-10-05 | 15:44

had A.H. TWEE wereldoorlogen op zn geweten, spekmans?

fuckje | 16-10-05 | 15:36

Nog wat handige belastingweetjes voor degenen die nu ook van plan zijn te emigreren. Van een stijlloze ? belastingadviseur...
www.intax.nl/emigratie.htm

preacher | 16-10-05 | 15:36

@ Spekkie

En zeau zit dat!

Brusselmans | 16-10-05 | 15:33

We zouden regels en voorwaarden moeten opstellen betreffende wie wel en wie niet ons land zou mogen promoten in den vreemde me dunkt.

Amtrak | 16-10-05 | 15:32

Wedden dat Spekkie op de fox-site komt met zijn welluidende en doordachte reaktie?

Drommelsch | 16-10-05 | 15:31

@Spekkie Bombastic
Ik denk dat hij gillend weg loopt...

da wizard | 16-10-05 | 15:29

Zo Spekkie, there heft he solid not from back.

vast goed | 16-10-05 | 15:29

Kunnen we die man niet uitnodigen om naar Nederland te komen voor een dagje stappen in A'dam...

da wizard | 16-10-05 | 15:27

Hey iedereen ik heb even mijn stem laten horen.. Niet dat die arrogante heaumeaufiel er iets mee doet maar toch.

dit heb ik ge-emailt..

Dear Foxnewscrew,

I? am a Dutch boy and I seriously dislike you fact that you call us Nazi?s, look at your own politicy first they are Nazi?s they kill innocent people just like Hitler in World war1. I want to ask you to stop calling us Nazi?s, btw your show is cool so why diss other people who don?t even harm you in your program? I hope the message is clear otherwise you can come to Holland and we will smoke the biggest Joint ever to clear our minds. Just visite our country you will not want to go back to the States.

Best Regard,

Stefan

Spekkie Bombastic | 16-10-05 | 15:27

@dave-h
Ik begrijp echt niet waarom je me blind vindt. Ik zeg toch ook juist dat mensen om de politiek verkassen? En blijkbaar is de politiek van Bakellende en zijn makkers een nog grotere motivatie dan die van paars de jaren ervoor...

Drommelsch | 16-10-05 | 15:26

Wanneer je naar een nadere vrouw kijkt, omdat ze haar kruis te kijk gooit in je richting, slaat je vriendin je voor de harses behalve wanneer je hier afspraken over maakt maar dan nog bij de tweede keer kijken.
Heeft verder ook geen f*uck met de wel of niet aanwezige percentages mooie vrouwen te maken Sir EnemA.

Amtrak | 16-10-05 | 15:25

Touché.

Jan Passant | 16-10-05 | 15:24

@ Jan Passant

Te laat..

Brusselmans | 16-10-05 | 15:20

Als de redactie mij dit kwalijk wil nemen, heb ik even geen zin om als een John Gibson te gaan zitten reaguren op schrijfsels van ene John Gibson.

Jan Passant | 16-10-05 | 15:16

@Sir EnemA
Maar er zijn wel veel mooie vrouwen.
Ik denk dat hij dat bedoelde.

MAXIMO | 16-10-05 | 15:11

@amtrak
als je geld hebt in Brasil woon je in een gated community en rij je in een gepantserde wagen met helicopter warning system.

Alleen als je arm bent loop je geen risico op kidnapping. Maar ja, dan ben je arm...

Sir EnemA | 16-10-05 | 15:10

Godwin's law is zo onbeduidend, dat wisten de Nazi's al..

Brusselmans | 16-10-05 | 15:10

@dajak.
Precies.
Godwin's law is onzin....

MAXIMO | 16-10-05 | 15:08

@ MAXIMO

In 2007 wellicht!

Brusselmans | 16-10-05 | 15:07

@jackrandom, Brasil.

Amtrak | 16-10-05 | 15:05

Dat al die rechtse klagers het liefst naar een socialistische verzorgingstaat als Zweden willen emigreren brengt een glimlach op mijn gezicht :)

Sir EnemA | 16-10-05 | 15:05

@derek
Dit lijkt niet op Godwin's law, dit is Godwin's law! Ik zou verder tegen iedereen zeggen, laat de man lekker lullen in de ruimte. Nederland blijft een mooi land. Voor iedereen die er wil wonen en iedereen die er op bezoek wil komen. Trouwens, de beste man zou serieus eens naar de kapper moeten, voelt ie zich misschien wat beter over zichzelf. don't hate the player, hate the game.

jimmy | 16-10-05 | 15:04

@Brusselmans.
Gewoon doen, je zal er geen spijt van krijgen, geloof me.
Whiskey drinken met 100.000 jaar oud ijs in de Patagonië, alsof het niets is :S....
Maar vergeet niet het Noorden en de kuststreken....
-
BTW die Gibson roept op om Iran binnen te vallen...
www.foxnews.com/video2/player05.html?1...
-
Ik zou iedereen willen adviseren op te passen met deze gasten straks roept ie nog uit om de al gemaakte plannen om Nederland binnen te vallen uit te voeren....:S

MAXIMO | 16-10-05 | 15:00

Elk land heeft z'n idioten, zo nederland, zo de VS...

hier nog iets leuks:

www.sargasso.nl/?p=1424

TRS | 16-10-05 | 14:56

@ Rabarberke

Al sla je me hartstikke dood met een bevroren koeienpoot, maar volgens google wel.

Gezellig dat je er ook bent, er kan weer gemijmerd worden over favoriete bestemmingen. Een graag gezien onderwerp m.i. op de zondagmiddag.

Brusselmans | 16-10-05 | 14:55

@Barbapoeppa
Godwin's law geldt wat mij betreft ook voor Stalin, communisten en de Linkse Kerk. De moderne variant die meestal nog over het hoofd gezien wordt: de terroristen. Het argument van je tegenstander speelt precies in de kaart van de terroristen, dit plan geeft een verkeerd signaal aan de terroristen, die geplande infrastructuur kan opgeblazen worden door terroristen, die nieuwe technologie kan misbruikt worden door terroristen, het geld wat je daaraan uitgeeft komt terecht bij de terroristen, en als je dat doet doe je hetzelfde als de terorristen, etc.

dajak | 16-10-05 | 14:53

Patagonië... is dat niet waar Bruce Chadwin zijn 'rare bone marrow disease' opdeed?

Rabarberke | 16-10-05 | 14:52

@ Iedereen boven Zwolle

Jullie horen er natuurlijk ook bij!!

@ Pyro

Geen drank maar wel slaapgebrek :)

Brusselmans | 16-10-05 | 14:51

Sorry dubbelpost.. was iets vergeten.

@ . supah 16-10-05 @ 13:51
Scandinavië is duur voor ons. Maar als je er werkt krijg je meer betaald zodat het in verhouding uitkomt.

Sjonniesjap | 16-10-05 | 14:50

Zijn Estland en Letland net zo flex als Litouwen, en net zulke mooie dames?

Pannie | 16-10-05 | 14:49

WillemIII 16-10-05 @ 14:42
En Rotterdam zou niet om zijn tolerantie bekend staan? Nergens in Nederland is het uitgaansleven zo multicultureel gemixed, en nergens in Nederland zie je zoveel multicultureel gemixede stelletjes in het straatbeeld, let er voor de grap maar eens op.

Pannie | 16-10-05 | 14:48

Ik zou verhuizen naar Estland Letland of Litouwen. Of Finland. En over die gast; hij is gewoon harstikke gestoord. Negeren dus.

Sjonniesjap | 16-10-05 | 14:48

@ MAXIMO

Haha dat zou ik graag doen want ik ben nog nooit in Chili geweest. Patagonie staat wel heel hoog op het lijstje.

Uiteindelijk is het ook de beste manier om iets van een ander land te weten te komen. Gewoon er heen gaan en boeken lezen over het land zelf.

Brusselmans | 16-10-05 | 14:47

Jouw vergelijkingen,
Glimmerveen <--> Pastors
Fortuyn <--> jouwselve,
gaan gewoon mank.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 16-10-05 | 14:47

Brusselmans, ik ben geen woende grunniger!
Inderdaad, je spelling gaat niet echt florisant... teveel gezopen? ;)

~Pyro~ | 16-10-05 | 14:46

WillemIII 16-10-05 @ 14:42
Wat nou haatzaaien?
Omdat hij de moslimgemeenschap in Rotterdam op hun verantwoordelijkheden durft aan te spreken?

Pannie | 16-10-05 | 14:45

@Hoxha
Hoe durf je! Übermenschen beledigen! Je weet toch dat de Amerikanen zichzelf zo zien? Heb je dan niets geleerd van 40-45? Nou, ga voortaan maar met een oor open liggen slapen, want voor je het weet, komen de nieuwe bruinhemden je halen. Een concentratiekamp hebben ze ook al: Guantanamo Bay.

zweefvlieger | 16-10-05 | 14:45

@Brusselmans
Blijf lekker boven de tafel joh. Vinden we niet erg hoor. En we willen ook geen Hanzetraject of zweeftrein. Laat ons maar lekker minder relevant zijn. En als we er echt zat van zijn draaien we de gaskraan dicht!

noorderling | 16-10-05 | 14:43

Voor zover ik het kan overzien is Pastors inderdaad geen ramp. Alleen lijkt het mij voor een toch al niet erg om zijn vrolijkheid/tolerantie bekend staande stad als Rotterdam nou niet bepaald een aanwinst, zo'n chaggerijnige haatzaaier.

WillemIII | 16-10-05 | 14:42

Jezus te paard, het spellen gaat nogal beroerd vandaag.

Excusez moi..

Brusselmans | 16-10-05 | 14:42

@willem.. voor jou even een apart hokje gemaakt.. niet goed niet fout.. we stoppen jou in het hokje.."goedfout"

otto maan | 16-10-05 | 14:41

@Brusselmans.
Tsja, wie ben ik om jouw ervaringen de grond in te boren.
Ik zal ZA nog wel een keertje opzoeken, maar voorlopig niet.
Ik kijk nog effe de kat uit de boom.
Boek jij volgende keer eens een tripje naar het land van de Chileen en doe dat zo rond Januari en ga de kustreken van Noord tot Zuid opzoeken en je klem vreten en zuipen aan het goede lokale eten en drinken.....
Dat is ook zeker de moeite waard.

MAXIMO | 16-10-05 | 14:41

@ Pannie

je lacht er om maar heel wat vrijheden staat in de ZA grondwet vaster verankerd dan in Ned.

Verder neemt men in ZA bestuurlijke verantwoordelijkheid serieus - hetgeen natuurlijk regelmatig tot schandelijke onthullingen leidt -. Daar kan men in Ned nog wat van leren.

Het is natuurlijk wel zo dat Kaapstad niet een dwarsdoorsnede is voor het hele ZA. Aan de andere kant gebeuren in de Randstad doorgaans de meer relevantere zaken dan in de provincie.

* Kruipt onder tafel uit angst voor woende grunnigers, friezen en drenthen *

Zo'n ramp is die Pastors toch ook weer niet? Zeker niet vergeleken met Glimmerveen.

Brusselmans | 16-10-05 | 14:39

WillemIII 16-10-05 @ 14:31
Nou dat haatzaaien zie ik ook niet, neem van mij aan dat hij na 2006 nog gewoon wethouder zal zijn trouwens, sterker nog, wellicht zal hij de nationale politiek in gaan. Zo'n Peter van Heemst neemt de Pastors items trouwens goed over, dat dan weer wel.

Pannie | 16-10-05 | 14:39

. Jan-Joris-Jaap-Joop
Fortuyn vond ik niet echt een machtspoliticus, die was meer een rebel. En om nu door te gaan met vergelijkingen, van Glimmerveen via Pastors tot Fortuyn en Mijzelve. Dan denk ik, om niet onbescheiden te zijn, dat Fortuyn en ik daar niets mee te maken hebben. ;-)

WillemIII | 16-10-05 | 14:38

@WillemIII @ 14:31
Over Fortuyn zei men ook dat hij een machtspolicitcus was die graag haatzaait. Dat de meeste haatzaaierij juist tegen de man gericht was ontging toen velen.
Een beetje haatzaaierij is jou ook niet vreemd hè, WillemIII?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 16-10-05 | 14:35

Hmm fijne lieden daar in de straten van Toledo.

Overigens zijn er gevallen bekend in de US dat dergelijke lieden verdedigd worden door zwarte advocaten in het kader van de oprechte blindheid van vrouwe justitia.

Brusselmans | 16-10-05 | 14:33

Haha 'die tien jaar voorloopt op Nederland'...
Ik ben er nooit geweest maar de dames zijn er het aanschouwen waard begrijp ik..
Ik neem trouwens aan dat Kaapstad staat tot Zuid Africa zoals Amsterdam staat tot Nederland?

Pannie | 16-10-05 | 14:33

Pastors is een machtspolicitcus die graag haatzaait. Dat zijn vast al twee overeenkomsten tussen hem en Glimmerveen. Overigens behoeven we weinig woorden aan vuil te maken, ik denk niet dat hij na maart 2006 nog van zijn wethouderssalaris zal kunnen genieten. Zuurheid komt ten val zullen we maar hopen :-)

WillemIII | 16-10-05 | 14:31

WillemIII 16-10-05 @ 14:23
Heel Europa zou in z'n handjes klappen indien iemand als Pastors bij hun het extreem rechtse spectrum zou vertegenwoordigen.
Het verband tussen Glimmerveen en Pastors zie ik echt niet.

Pannie | 16-10-05 | 14:29

Precies Maximo, dankjewel voor het netjes indelen in hokjes... 'Goed' ...'Fout'...'Goed'...
'Fout'...'Goed'...'Fout'...

WillemIII | 16-10-05 | 14:29

@ MAXIMO

Je hebt werkelijk geen idee. Die bevolkingsgroepen sloegen elkaar 10 jaar geleden nog op straat de hersenen in en leven nu al jaren in een democratie die 10 jaar vooruitloopt op die in Nederland.

Enfin, het feit dat in ZA een brede zwarte middenklasse is ontstaan ontgaat je volledig net zo goed als dat je maar niet kan begrijpen dat de volledige economie Black Enpowered is.

"lage loonslaven die niet eens pauze mogen nemen en op de oude vertrouwde manier worden behandeld."

Ken je pappenheimers want het is niet die boze blanke boer die die lage loon slaven in dienst heeft.

Brusselmans | 16-10-05 | 14:28

Ach duitsland heeft ook een best mooie cultuur en volgens mij zouden ze samen best op kunnen schieten. Er bestaat ook nog zoiets als humor fuckje, misschien iets minder zelfgestookte moonshine nuttigen ;) Het is wel heel erg Dukes of Hazard trouwens om je eigen "hooch" te stoken. Fuckje, de geenstijl daisy!

supah | 16-10-05 | 14:26

Als pastors 'links' is dan is Mohamed B. lid van de plattelandsvrouwenvereniging in plaats van van de Hofstadgroep. Dus, kies maar Pannie.

WillemIII | 16-10-05 | 14:23

WillemIII 16-10-05 @ 14:17
Huh?

Pannie | 16-10-05 | 14:22

@ Pannie
En je was net zo lekker bezig..!

WillemIII | 16-10-05 | 14:19

. Drommelsch
Jij bent blind
The emigration figures are rarely discussed in Dutch media or politics. They usually crop up in discussions about who will pay the pensions in the rapidly aging Dutch society. What the figures indicate, however, is that a growing number of Dutchmen realize that Holland is a sinking ship: a Titanic that is going down. While some are heading for the life boats, elsewhere the band plays on. The difference with the band on the Titanic is that the latter played ?Nearer to Thee, my God? while the Dutch ?progressives? play the Anti-American Dance.

Die mensen verhuizen maar om een reden en dat is de politiek die net zo blind is als jou.

dave-h | 16-10-05 | 14:18

WillemIII 16-10-05 @ 14:12
Wat het verband zou zijn tussen Pastors en Glimmerveen is mij verder totaal onduidelijk.

Pannie | 16-10-05 | 14:18

Precies Pannie, dankjewel voor het netjes indelen in hokjes... 'Goed' ...'Fout'...'Goed'...
'Fout'...'Goed'...'Fout'...

WillemIII | 16-10-05 | 14:17

@Brusselmans
lezen, Brusselmans, lezen.
Ik heb het over alle bevolkingsgroepen.
Maar de blanken horen daar geografisch gezien niet thuis toch, dus dienen zij zich aan te passen toch?
Althans volgens jouw normen.
Dat de blanken niet goed zijn geintegreerd wil nog niet zeggen dat ik ze haat?
Ook al maken ze allemaal gebruik van de puinhopen van de apartheid zoals lage loonslaven die niet eens pauze mogen nemen en op de oude vertrouwde manier worden behandeld.......
Wel haat ik hun voorouders en aanhangers van de apartheidsbeweging die daar jarenlang de boel hebben lopen onderdrukken...
Nazi's geen swazi's dus.

MAXIMO | 16-10-05 | 14:17

@ Pannie

Ja, op die manier kan je Rotjeknor ook wel afzeiken.

Brusselmans | 16-10-05 | 14:17

WillemIII 16-10-05 @ 14:12
Naar Europese begrippen is Pastors links.

Pannie | 16-10-05 | 14:16

Zuid Afrika, het favoriete land van Tineke de Nooi, Gordon en John Kraaykamp Sr.?
Volgens mij hebben geen van allen het er meer dan drie jaar uitgehouden uiteindelijk, maar ik kan me vergissen.
Ergens een paar weken rondlopen is heel iets anders als ergens wonen.

Pannie | 16-10-05 | 14:14

'Mijn beeld zal wel vertroebeld zijn doordat ik in Rotterdam woon'....................
Die kans acht ik inderdaad niet uitgesloten Pannie. Zo zag ik laatst in dat provinciestadje met verbeeldingsdrang die naaste verwante van Glimmerveen - van Leefbaar Rotterdam, Pastors weer eens voorbijtrekken met een van haat doortrokken kop.

WillemIII | 16-10-05 | 14:12

Er zijn inderdaad plenty landen waar het net zo goed , of beter vertoeven is als het Nederland van de laatste jaren.
Als onaangepast, crimineel, en of werkschuw persoon, is er inderdaad geen beter land te bedenken om makkelijker aan je geld en voorzieningen te komen.

feuerfrei | 16-10-05 | 14:11

JackRandom 16-10-05 @ 14:03
Ik zeg Litouwen!!!
St. Petersburg schijnt trouwens ook ubertof te zijn.

Pannie | 16-10-05 | 14:10

en daar weet Mugabe tenminste nog hoe men met elkaar om dient te gaan..

Brusselmans | 16-10-05 | 14:10

Laat die Cocksucker toch lullen!

NahUnd? | 16-10-05 | 14:10

@ MAXIMO

Zou je vader alleen maar domme haatdragende discriminatoire Zuid Afrikanen tegen komen?

Ik heb toch echt een heel ander beeld van dat land en kom er minimaal 3 x per jaar.

Dat jij in een blanke ZA in traditionele afrikaanse klederdracht - die er overigens voldoende zijn - de perfecte integratie ziet zegt meer over jou gebrek aan notie hoe dat land in elkaar zit.

Kom je nu echt niet verder dan 'blank = fout en zwart = goed'? Wellicht heb dan je meer op met Zimbabwe. Dat ligt er niet ver vandaan en daar weet Mugabe tenminste nog hoe met elkaar om dient gaan.

Brusselmans | 16-10-05 | 14:09

'Laat ik Spinoza nog maar eens aanhalen, mijn favoriete filosoof. Die zei: de echte misdaad van de westerse cultuur, van het christendom, is dat ze goed en kwaad hebben geschapen. De Europeanen hebben dat in de gaten, de Amerikanen niet.' Aldus Lanxin Xiang. De wijzen komen dus toch uit het Oosten zullen we maar zeggen.

WillemIII | 16-10-05 | 14:07

MAXIMO 16-10-05 @ 13:49
Welke landen doel je op, op Scandinavie?
In al die landen heb je politieke partijen waarbij vergeleken Glimmerveen een doetje was.
Mijn beeld zal wel vertroebeld zijn doordat ik in Rotterdam woon, maar wat je hier ziet zie je nergens ter wereld.
En Canada kom je alleen binnen wanneer je geschoold bent en geld hebt, niet wanneer je arm en analfabeet bent zoals in Nederland.

Pannie | 16-10-05 | 14:07

@JackRandom
Venezuela!!!

MAXIMO | 16-10-05 | 14:05

@Pannie: Laat ik nou altijd gedacht hebben dat *de* nummer 1 reden was om te emigreren, dat het hier zo vol was. Maar we zijn te links, dat is het dus. :)

JackRandom | 16-10-05 | 14:05

@Brusselmans
Ik heb als ik wil jaarlijks de kans om te gaan aangezien mijn vader goede vrienden daar heeft die hij elk jaar opzoekt....
De discrminatie, haat en domheid zijn daar nog diepgeworteld bij alle bevolkingsgroepen, ik wil voorlopig nog niet naar zo'n land toe.
En jij hebt het over integratie, ik denk dat je geen blanke met traditionele Afrikaanse kleding in Zuid-Afrika zal zien rondlopen.

MAXIMO | 16-10-05 | 14:03

Maar eigenlijk, eigenlijk gaat de vraag welk land het best is, maar om 1 ding: Waar wonen de mooiste dames (of heren, voor de dames). En dat is, U zult het met mij eens zijn, Tsjechie. :)

JackRandom | 16-10-05 | 14:03

Hij heeft wel gelijk. Vele goede nederlanders emigreren en hun plaats wordt ingenomen door moslims. Die onzin over joran moeten we dan maar voor lief nemen; deze man zegt dingen die we ons moeten aantrekken.

geytennöker | 16-10-05 | 14:02

@supah,
in geografie is nooit enige logica te vinden, ik weet wel dat Denemarken een mooi land is met een eigen historie, ik denk dan vooral aan het eiland Sjaeland, met historische plaatsen als Köbenhavn en Roskilde, waar in de plaatselijke kathedraal het Noorse vorstenhuis vanaf 1183 tot in de 18e eeuw begraven ligt.

fuckje | 16-10-05 | 14:01

JackRandom 16-10-05 @ 13:48
Uiteraard, ik kan zo 10 landen bedenken waar ik wel een tijdje zou willen en kunnen wonen.
Wanneer het echter gaat om sociale voorzieningen, tolerantie (!) en meer van dat soort linkse items winnen wij het op alle fronten.
Daarom vertrekken hier ook zoveel mensen, vanwege de belastingen en de buitenlanders gaan ze tussen al die andere zeiknederlanders in Nieuw zeeland wonen ofzo.

Pannie | 16-10-05 | 14:00

The collapse of Dutch society is most visible in its emigration figures. Since 2003 110,235 people (mostly Dutch natives) left the Netherlands last year, compared to 94,019 people (many of them Muslims) moving in.
mmm ok ja heb een kater en het redelijk vroeg... maar staat daar niet iets wat niet geheel klopt... "sinds 2003 en hij eindigt met afgelopen jaar... euh... zal wel aan mij liggen...

mijnnaamisik | 16-10-05 | 14:00

Zo hee, hij refereert aan neergeschoten politieke figuren in Nederland en baseert onder andere daarop dat dit land naar de klote gaat.
Welnu, eerst maar eens de presidenten.
Abraham Lincoln, James A. Garfield, William McKinley en John F. Kennedy. En dan noem ik nog niet eens de mislukte aanslagen, zoals op Ronald Reagan.
Dan andere prominente figuren, zoals Martin Luther King, Robert Kennedy, John Lennon en nog een reeks - Malcolm X, Medgar Evers... De lijst is te lang om hier te plaatsen.
Wie denkt die knakker wel dat hij is?

Pharos | 16-10-05 | 13:58

Zweden is veruit het meest socialistische land van Europa.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 16-10-05 | 13:57

In éen van de boeken van Jef Geeraerts staat een quote die ongeveer zo gaat: de Amerikanen zijn het enigste volk die van holbewoners tot barbaren zijn verworden, zonder het tussenliggende stadium van beschaving.

Hoe treffend.

Dirrek | 16-10-05 | 13:57

Nou fuckje laten we elkaar geen nazi euh mietje noemen maar geografisch gezien snap ik het nut van Denemarken niet zo.

supah | 16-10-05 | 13:55

Niemand noemt trouwens Ijsland. Lijkt me ook geen verkeerd land.

Overigens, als je op de sites van de ambassades van Australie en Canada kijkt, zie je dat ze zitten te springen om professionals en vaklui.

JackRandom | 16-10-05 | 13:55

Hahaha ik vind het prachtig. Ik vind fox sowieso een superzender, kan de telegraaf niet aan tippen(de beste mediabrenger van nederland).

Nederland is gewoon het land van de hoeren, drugs, en homo's en ik ben er trots op, behalve op de homohuwelijken.

Amerikanen, prachtig volk, cowboys zijn het.

De Doper | 16-10-05 | 13:55

@ MAximo

Swazi, geen nazi.. je weet toch

Onzin? Hoe vaak ben je daar geweest?

Brusselmans | 16-10-05 | 13:54

@supah,
mn vriend heeft in Skandinavie geleerd hoe je zelf drank kunt stoken, vandaar dat wij het nu hier ook doen. Jouw opmerking over Denemarken is dom, slaat nergens op.

fuckje | 16-10-05 | 13:53

En op de swazi zweef je heerlijk stoned door de kamer..

Brusselmans | 16-10-05 | 13:51

"In Zuid Afrika - en dan met name Kaapstad - is het fijn toeven. Goede integratie, streng justitieel optreden, vergaande vrijheden en lage belastingen."
Nog zo'n onzin.....

MAXIMO | 16-10-05 | 13:51

In Finland stikt het van de vliegen hoor ik net en in zweden ben je als man altijd de lul getuige die rechtzaak voor alimentatie tegen die sperma donor laatst. Noorse koters weten zich altijd razend irritant te gedragen op IRC dus dat zal in het echt ook wel zo zijn en de drank is in een boel scandinavische landen enorm duur. Denemarken is niet echt een land maar een afvallige provincie van duitsland.

supah | 16-10-05 | 13:51

In Zuid Afrika - en dan met name Kaapstad - is het fijn toeven. Goede integratie, streng justitieel optreden, vergaande vrijheden en lage belastingen.

@ Drop

Ariers vind je er in de afgelegen gebieden, Mohammedanen overal..

Brusselmans | 16-10-05 | 13:49

Pannie @ 13:41
Wat een onzin kan jij spuien zeg..
Die landen, behalve Oostenrijk, zijn nog multi-cultureeler dan NL en vaak opgebouwd door immigranten.
Dat jij je identificeert met degene die in die landen de inheemse bevolking onderdrukken zegt veel, heel veel, over jou......

MAXIMO | 16-10-05 | 13:49

@Pannie 13.41: Als je geld zat hebt, is het in elk land wel prettig leven, mits je voldoet aan de in dat land heersende norm van wie wel en niet acceptabel is.

@MAXIMO: Het lijkt me juist wel op de sociale voorzieningen te gaan, daaraan kun je de beschaving van een land aflezen, hoe een cultuur met haar zwakkeren omgaat. Misschien maak je er vandaag geen gebruik van, maar wie weet hoe je er morgen aan toe bent.

JackRandom | 16-10-05 | 13:48

fuckje 16-10-05 @ 13:43
Oja da's waar ik kwam in Kopenhagen uit de trein en binnen 5 minuten had ik al een blow in m'n handen.. ;) Volgens mij kun je daar toch aardige last mee krijgen hoewel ik nou toch twijfel..
Volgens mij zijn dat leuke landen om een jaartje te wonen of in de natuur te wonen met je gezinnetje, maar verder...

Pannie | 16-10-05 | 13:48

JackRandom 16-10-05 @ 13:39
Die landen zijn niet geschikt voor linkse rakkers zoals jou, en dat jij Canada er nog bij noemt valt me helemaal tegen, jij die altijd over de sociale zekerheid in Nederland klaagt.
Of wou je bijsnabbelen in de zeehondjesjacht?

Pannie | 16-10-05 | 13:44

@JackRandom
Ik zou dan kiezen voor Spanje en Chili.
Beide hele mooie landen...
Alleen de sociale voorzieningen hé?
Maar ja, daar maak ik ook hier geen gebruik van dus....

MAXIMO | 16-10-05 | 13:43

@Pannie,
van Noorwegen en Finland weet ik het niet, maar Denemarken en Zweden zijn erkende bekende blowstaten.
Kopenhagen met haar voormalige Christiania, kan mn vriend boeiend over vertellen.

fuckje | 16-10-05 | 13:43

All green of skin... 800 centuries ago, their bodily fluids include the birth of half-breeds. For the fundamental truth self-determination of the cosmos, for dark is the suede that mows like a harvest

Martin Brozius | 16-10-05 | 13:42

"De links kerk" pfrst ... jij nazi jij! ;) Serieus dat jargon van ondoordacht rechts is een beetje oud. De kogel kwam zeker ook van links en rechts heeft voorrang? Diskwalificeer jezelf anders even bij voorbaat voor enige verdere intelligente discussie.

supah | 16-10-05 | 13:41

Canada, Nieuw Zeeland, Australië, USA, Oostenrijk, Tasmanie, en Noorwegen.
Als je rechts en anti multi culti bent zijn dat fijne landen inderdaad.

Pannie | 16-10-05 | 13:41

Ach, wat kunnen we anders verwachten van de Christen Fundi's.
Van mij mag die Godwin's law de tyfus krijgen samen met dat hele Fox....
Zo'n domme wetmatigheid kan alleen bedacht worden door een blanke nerd die teveel op nieuwgroepen zit...
Hij had beter kunnen zeggen dat degene die als 1st begint met nutteloos schelden degene is die verliest.
@Framoes
Wat?
Dat jij Kutmarrokaantjes haat?

MAXIMO | 16-10-05 | 13:40

@Pannie: ja, ik denk, laat ik eens wat reacties uitlokken, ben benieuwd waar mensen mee aankomen. Er zullen best een paar landen allround beter zijn dan Nederland (bv. de landen die fuckje noemt, en daar zou ik Canada nog aan vast plakken), maar zo slecht hebben we het hier nog niet, ondanks Balkenende. De eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat als het kon, ik ook zou vertrekken naar een van genoemde landen.

JackRandom | 16-10-05 | 13:39

Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland.
Je bedoelt die Nazi landen?
Trouwens een lekker blowtje roken is er daar ook niet bij.

Pannie | 16-10-05 | 13:37

Kortom landen met wel Ariers en geen Mohammedanen.

Drop | 16-10-05 | 13:37

@Supah
Godwins wet maakt ons bewust van het feit dat fascisme misbruikt wordt in allerlei discussies om de tegenstander de mond te snoeren. Maar ja, dat wisten we eigenlijk al. Maar het is inderdaad denkbaar dat er meer besmette onderwerpen zijn die als wapen gebruikt kunnen worden om de opponent verdacht te maken. In de USA heeft het begrip 'liberal' zoals ik begrepen heb een negatieve lading. De Linkse Kerk in Nederland en de Republikeinen in Amerika zijn de meesters van het zwartmaken van hun opponenten.

Barbapoeppa | 16-10-05 | 13:37

Hij heeft gelijk. Van mij krijgt hij er een koekje bij.

Lucasdelinkselul | 16-10-05 | 13:36

Leuk Framoes. Geloof dat het alleen nooit gebeurt als je zegt dat je kutmarrokaantjes zat bent. 99 van de 100 keer is de reactie "Daar kan ik me iets bij voorstellen". Leuk en aardig zon wetje alleen mensen gebruiken hem meteen maar iedere keer als iemand paralellen trekt tussen iemands gedrag en duitsland in de jaren 30 en 40 van de vorige eeuw, zelfs als dat compleet terecht is.

supah | 16-10-05 | 13:36

Canada, Nieuw Zeeland, Australië, USA, Oostenrijk, Tasmanie, en Noorwegen.

Drop | 16-10-05 | 13:36

@JackRandom,
Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland.

fuckje | 16-10-05 | 13:35

JackRandom 16-10-05 @ 13:29
Hee dat is mijn mantra ;)

Pannie | 16-10-05 | 13:35

Ik kon het toch niet laten...

Dear Mr. Gibson,

it's telling how both you and this newspaper completely overlook the fact that the emigration figures that are mentioned are happening during the reign of the conservative government which got voted in by the two assassinations.

It's probably even more telling that both you and this newspaper also completely overlook the fact that after just 2 years in office, this same conservative government is now seriously lagging in recent polls and could not muster a majority if elections were held today (50,6% of votes in 2003 vs. 41,1% today), whereas a leftist coalition would now be sure of 49,9% of the voters - enough for a majority of 77 of the 150 seats available.

It would appear that it's safe to conclude that the most voters now regret their gut-reaction to those murders and are once more starting to think about who they support and why.

It's sad to see that you are unable to even attempt to resemble being objective, but simply try to spread your bias by giving your audience only those tidbits of information that further your prejudiced opinion about a country that you've demonstrated not to know at all.

It would be very big of you to post this entire response on your website, instead of the ones that fuel your unfounded and uneducated dislike of the Netherlands, but I think we both know that you won't.

Kind regards,

Drommelsch | 16-10-05 | 13:34

@supah
Het is gewoon zo dat sommige mensen graag de discussie naar hun hand willen zetten door de tegenstander een nazi te noemen. Daarmee breng je iemand gelijk in een erg discrediet, dat deze persoon nog moeilijk kan winnen, als hij zich er wat van aantrekt. Een nazi is trouwens een fascist en niet gewoon een racist.
Een nazi vindt 1 bepaald ras beter dan de anderen en zal ook deze denkbeelden uitten tegenover anderen.
Als ik zeg dat ik gek wordt van kutmarokkaantjes zijn er vast mensen die mij een nazi zullen noemen, alleen omdat het makkelijk is.
Maar eigenlijk is het gewoon smaakloos en goedkoop.

Framoes | 16-10-05 | 13:33

Dit zijn wannabecool praktijken.

Pannie | 16-10-05 | 13:32

The collapse of Dutch society is most visible in its emigration figures. Since 2003 110,235 people (mostly Dutch natives) left the Netherlands last year, compared to 94,019 people (many of them Muslims) moving in.

Ruler | 16-10-05 | 13:30

Voor degenen die het in Nederland zo slecht vinden... Waar wil je heen dan? Noem eens 1 of 2 landen waar het echt beter is.

JackRandom | 16-10-05 | 13:29

O de eerste LPF copy pastende bedplasser is ook weer gearriveerd zie ik. Over godwin's "wet", het kan mij compleet niet aan mijn reet roesten wat een of andere puisterig nerd ooit heeft verzonnen. Als iemand nationaal socialistische denkbeelden koestert mag je daar best op wijzen. Ik kan ook wel een wet gaan verzinnen dat een geenstijl discussie oud is als iemand Pim Fortuyn er bij haalt. Zijn we snel klaar.

supah | 16-10-05 | 13:26

Dat veel NL's dit land, waar criminelen geknuffeld worden, verlaten, was weken geleden al in de GS reacties te lezen.

Drop | 16-10-05 | 13:22

@Boris B. *klapklapklapklap & bosje bloemen.*

vraagstaart | 16-10-05 | 13:22

Jawohl. Geenstijl VS Geenstijl, dat kan alleen maar tot de totale holocaust en event horizon leiden.

Henk Hunk | 16-10-05 | 13:20

Zo Boris, heb je dat allemaal opgespaard met de stiekeme hoop die lijst hier eens te mogen plaatsen?

En AUB.... mag die Godwin's law spam in 'een' filter gestopt worden?
Men heeft ook eens ergens van gehoord... pffff, stelletje achterlijke klapviolen!

~Pyro~ | 16-10-05 | 13:19

@ NoCigar, idd gewoon doodzwijgen. Laat dit figuur maar links liggen.

7ord.Farquaad | 16-10-05 | 13:19

Hij is een typisch Fox persoon. Conservatief als de tering en bang voor alles wat ander is. Nederland staat voor hem dus gelijk aan de hel.

Framoes | 16-10-05 | 13:18

Doe anders de links, dat is kürzer.
-
pimfortuyn.nl/article.php?id=906

Boris Borsthaar | 16-10-05 | 13:16

-edit, kappen met die spam-

Boris Borsthaar | 16-10-05 | 13:13

Ik denk dat ik gisteren te veel gezopen heb. En nu in de spiegel kijk. Mijn god, wat een eikel. Maarrrrrrrrrr "... since 2003 110,235 people (mostly Dutch natives) left the Netherlands last year, compared to 94,019 people (many of them Muslims) moving in." Dus 16000 mensen, de complete bevolking van de gemeente Staphorst, is 'm gesmeerd. (Iemand nog Staphorsters gesignaleerd recentelijk? Nee? Niemand? Aha!) Toch wel een punt, lijkt me.

vraagstaart | 16-10-05 | 13:13

ok een nazi die een "moord" pleeft met twee negers????
laar me raden een Amerikaan die dat soort gal spuit??

stijloze nederlander | 16-10-05 | 13:13

Het komt allemaal goed als de Sharia hier wordt ingevoerd.

De lesbies worden vekracht door de Imam en Joran wordt tot zijn nek in het zand begraven.

Drop | 16-10-05 | 13:12

Ah, de nazi?s worden er weer bijgesleept. En dat geeft aan dat deze foxnews presentator de diepgang heeft van een sigarettenvloeitje. Laten we alleen niet vergeten dat er wel degelijk lessen te trekken zijn uit de opkomst en ondergang van het derde rijk. Niet elk kwaad is fascistisch. Maar het kwaad bedient zich altijd van valse beloften, dreigementen, het meedogenloos misbruik maken van iemands zwakheid, intimidatie en grove leugens. Het zou jammer zijn als het ?not done? wordt om de strategie van de nazi?s te gebruiken om duidelijk te maken hoe het kwaad te werk gaat.

Barbapoeppa | 16-10-05 | 13:12

Tja, zo'n man leeft van reactie's. Om hem nou daarbij te helpen. Negeren lijkt me effectiever.

"Did John say something that made your blood boil? Here's your chance to sound off!"

NoCigar | 16-10-05 | 13:09


God kan iemand die vent waterpas leggen.

Multikuli | 16-10-05 | 13:08

Pratende dildo kan zo in de Simpsons.
Ach sinds all in the family is beëindigd hebben ze latente pedofielen als die lul om het oerconservatieve gedachtengoed te conserveren. Heeft nog een functie ook.

capo | 16-10-05 | 13:08

Gelukkig ziet ie er lekker uit.
.
Het feit dat ie in een hypocriet
"monogaam" "drugsvrij" "homo-vrij" "terrorisme-vrij" "geweld-vrij" "prostitutie-loos" zonder 12 jarige zwangere hoertjes land woont zal ie vast wel lekker vinden.
.
Ben blij dat ik wél in the home of the free woon... ;)

MrASCII | 16-10-05 | 13:07

The collapse of dutch society. Blij dat ik fries ben dan. Fox news is sowieso de amerikaanse TV versie van de Telegraaf, je moet het niet te serieus nemen. Als die debiel ons zo fout vind dan kan je dat nog het beste zien als een teken dat we iets heel erg goed doen hier.

supah | 16-10-05 | 13:03

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl