Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Saddam gaat hangen!

Sinterklaas, wie kent hem niet...Slecht nieuws voor de Saddam adepten. Jullie grote leider gaat de kerst niet halen. Nog voor 2006 zal Saddam aan een hijskraan te vinden zijn. De enige voorwaarde is dat hij nog even schuldig moet worden bevonden. En omdat ze haast hebben in Irak is bewijzen dat Saddam een paar onderdanen koud heeft laten maken, meer dan voldoende. Dat is een appeltje eitje, want Saddam is de grote uitvinder van reality-televisie-executies. Zeg eens 'miljoenen getuigen', Saddie! En we hebben altijd Koerdistan nog. Mocht de ex-dictator inderdaad schuldig worden bevonden, dan is er slechts één sanctie mogelijk: de doodstraf. En die zal volgens goed Texaans gebruik snel worden voltrokken. Live graag!

Reaguursels

Inloggen

nii ophange maar een klap verkope zodat hij bewusteloos is hem op een stoel binden en dan langzaam martelen, zoals eerst zijn tenen af snjiden dan zijn vingers, geen eten geven, zijn DING af snijden hem scalperen, allemaal sneetjes maken en daar zout overheen gooien
dat verdient hij tog ?

smoontjah_mona | 07-09-05 | 16:28

@ bwahaha
NEE...

da wizard | 07-09-05 | 09:16

Goh, hoe verassend! Saddam Hoessein heeft nu ineens, na ontslag van zoveel advocaten en moeilijk doen, nu een schuldbekentenis ondertekend, waardoor hij zekers de doodstraf krijgt.

Geloven jullie het nog?

bwahaha | 07-09-05 | 08:05

@Morrizz
Je hoeft je niet aangesproken te voelen...

da wizard | 06-09-05 | 07:41

@Morrizz
Van mij mag je zeggen wat je wilt...

da wizard | 06-09-05 | 01:21

ooit iemand met hem gesproken?
Hij vind het namelijk helemaal niet leuk wat jullie hem allemaal toe wensen.

willie wortels | 06-09-05 | 00:14

Gewoon door een of andere Hollandse fokstier in zijn nijntje laten neuqen en hem daarna doodgooien met kiezelstenen :D

Balkenende en Bush graag als volgende achter aansluiten.

Carnivore | 05-09-05 | 23:46

nee, ben echt zo tegen de doodstraf!.. Laat hem lekker wegrotten. Martelaar van hem maken (door hem op te hangen) maakt me ziek!!

untiz | 05-09-05 | 23:12

@da wizard.
Een kreet en dat moet volgens da wizard genoeg zijn om een ieder de mond te snoeren.
Het was in ieder geval weinig overtuigend.
Buiten dat bwahaha is tegen en hem moeten we geloven. Blijkbaar kan iemand ook religieus en tegen de doodstraf zijn.

Morrizz | 05-09-05 | 22:00

De doodstraf word goedgekeurd door gefrustreerde, onzekere en religieuze mensen.
I rest my case...

da wizard | 05-09-05 | 16:33

kniebelknuistje, geloof me maar ;-)

CaptainGrunn | 05-09-05 | 16:23

@Captaingrunn - alweer geruchten...

kniebelknuistje | 05-09-05 | 16:00

insmeren met stroop ,en dan laten kietelen door rode miertjes

teringtubbie | 05-09-05 | 15:54

kniebelknuistje, het gerucht gaat dan ook dat bwahahaha moslim is, die geloven wel meer onzin!

CaptainGrunn | 05-09-05 | 15:50

@wannabecool +10 inzichtvol! Maar ben tegen de doodstraf en ook nu dus. (Bush/VS heeft toch ook voor genoeg burger slachtoffer gezorgd?)

PiefPaf | 05-09-05 | 15:46

Er zijn geen sadam adepten, er zijn wel ex-sadam adepten: Busch, Blair en Rumsfeld bv.

wannabecool | 05-09-05 | 15:16

@Bwahaha 'Ik heb genoeg argumenten gebruikt'
Argumenten kan je altijd en overal voor vinden, wat je ook wil beweren. En de duistere motieven waardoor vermeende kwalijke krachten gedreven zouden worden ook. Daar zijn nl alle wereldreligies op gebaseerd: op argumenten, gestoeld op vermoedens die nooit getoetst zijn aan de werkelijkheid, daarbij uitgaand van de intrinsieke goedheid of kwaadheid van het ene of andere ras, volk, stam.
Ik veeg je vermoedens niet meteen van tafel, maar word er ook niet door overtuigd. Daar zijn ze me te gratuit voor. Mij trof vooral dat 'geloof me,' omdat je hiermee zo duidelijk te kennen gaf dat jij anti-amerikanisme belijdt zoals anderen hun religie.

kniebelknuistje | 05-09-05 | 14:54

Leuk, een rechter die gek is van Galgje:

G_fgaspro_ec_iel

Saddam verloor.

Ample | 05-09-05 | 14:40

ook Rumsfeld zou moeten hangen is het enige wat ik wil zeggen.

wannabecool | 05-09-05 | 14:07

"En dan nu, beste kijkers, live vanuit Bagdad, de reschtstreekse uitzending van Saddam's executie! Het luik gaat open... en ja! Zijn nek breekt niet, hij hangt te bungelen!! Wat een gave executie!"

(This Program is sponsored by; Coca-Cola, Texaco, McDonalds and Nike)

Goisz | 05-09-05 | 13:57

Dit wordt een belachelijk proces. Ook omdat zijn buitenlandse ondersteuners niet vervolgt mogen worden. ALs bedrijven niet aangepakt kunnen worden voor deelname aan criminele aktiviteiten waarom hij dan wel?
Omdat het amerikanen zijn mischien?

wannabecool | 05-09-05 | 13:57

@lange neus: wanneer na een lange zoektocht, waarin bush steeds zegt 'were gonna smoke m out of their holes', ineens een Saddam gedrogeerd uit een gat wordt gehaald... Neen, ik vind het dan niet flauw om VS/Bush/Het geheime complot er bij te betrekken. Dat is ECHT NIET zoals de Amerikanen dat zeggen.

bwahaha | 05-09-05 | 13:54

Is dat live te zien via talpa of ogrish?

schuldige_omstander | 05-09-05 | 13:48

@bwahaha> Zoals gezegd gebruikte ik die quote als voorbeeld om mijn standpunt jegens jouw gemiddelde reactie en 'argumenten' te onderbouwen.

Maar om dan even op m'n vorige post terug te komen (het gedeelte dat je even buiten beschouwing hebt gelaten): Vind je het zelf niet een beetje flauw om overal de VS/Bush/Het Geheime Complot bij te halen?

Lange Neus | 05-09-05 | 13:28

@.underoath. De fundi-christelijke pentagonambtenaren hebben uiteraard vrij tussen kerst en oud-en-nieuw... daarom

bwahaha | 05-09-05 | 13:05

@lange (k)neus: dat bericht dat je ff crosspost heeft met de zoveelste amerikaanse onderzeeeraanvaring te maken. als je daar wat over wilt zeggen, doe je dat lekker in die post... k?
het is half-grappend half serieus-AFVRAGEND bedoeld.

Als dat het is waarop je mijn argumenten niet serieus wilt nemen, so be it. Maar jou kan ik dan al helemaal niet serieus nemen.

bwahaha | 05-09-05 | 13:03

"Slecht nieuws voor de Saddam adepten. Jullie grote leider gaat de kerst niet halen. Nog voor 2006 zal Saddam aan een hijskraan te vinden zijn."

Hmm dan kan ie nog steeds de kerst halen, er is namelijk niet alleen kerst in 2006, maar ook in 2005. Hij kan dus ook na kerst opgehange worden :)

.Underoath. | 05-09-05 | 12:57

Een wetenschapper wil niets 'zeggen', die wil ergens achterkomen.

Pannie | 05-09-05 | 12:42

Een verbod op onzinnige complot-theorieen en het werd heeeeeerlijk rustig op GS.....

Ik ben tegen de doodstraf, punt. Stop 'm maar in de cel met Mohammed B. en gooi dan de sleutel weg.

Enne, het is 96 %. Bij sommigen zelfs meer volgens mij.

shevek | 05-09-05 | 12:39

@bwahaha> Ik wil je niet kwetsen, maar ik kan jouw 'argumenten' niet zo serieus meer nemen na heel wat posts van jou gezien te hebben.

Bijvoorbeeld bij dit nieuws:
nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/09/d...
"ALWEER !? Best wel opvallend... Het lijkt wel of de Amerikanen met opzet dat steeds flikken. Ik hoor ze nooit tegen een Amerikaans schip of tegen een bodem aanvaren. Zouden ze gewoon de schepen in kwestie zonder recht willen inspecteren?"

Het zou een grapje kunnen zijn, in dat geval neem ik dit terug, maar hier spreekt gewoon een gefrustreerd iemand. Ik ben het ook niet eens met het beleid van de VS (en Bush), maar elke gelegenheid aangrijpen om daarover te gaan zeiken vind ik overdreven. En om bij elk onderwerp een of andere (vage) link te trekken naar de VS/Bush vind ik bovendien zwaar irritant.

But that's just me.

Lange Neus | 05-09-05 | 12:37

@kniebelknuistje: nee, een wetenschapper gaat eerst 4 jaar van zn leven verknoeien om JOU even te bewijzen dat het zo is, zodat ie daarna pas kan gaan zeggen wat ie eerst wou zeggen... Geloof jij het?

Als je het niet wilt geloven, ga je toch het tegendeel bewijzen? Ik heb genoeg argumenten gebruikt...

bwahaha | 05-09-05 | 12:23

@Lange Neus
Ja, prachtig ook hoe Bwahaha en dergelijke altijd aankomen met het zinnetje 'Geloof me,...' wat al aangeeft dat hun veronderstellingen alleen maar houdbaar zijn als erin wordt geloofd, omdat het 't nou eenmaal niet van de feiten moet hebben. Een wetenschapper zou toch nooit zeggen: 'geloof me, het DNA van de mens is voor 90% identiek aan dat van de chimpansee'.

kniebelknuistje | 05-09-05 | 12:19

Kunnen ze hem niet aan een/z'n kruis nagelen? En dan langzaam de marteling opbouwen, beginnen met nagels uittrekken en snijwondjes tot botten breken schedel kraken enz. enz. Als laatste uitsmijter onthoofden en het hele pretpakket op ogrish zetten.

Wouter de Ddos kabou | 05-09-05 | 12:18

@harige bangmaker: rustig maar hoor. Het was maar een Amerikaanse onderzeeer die al vliegend een Turk treft... Vals (lucht)alarm...

bwahaha | 05-09-05 | 12:17

Saddam wie?????

Boze Buur | 05-09-05 | 12:08

Dank voor de info, Lange Neus.

Dat wist ik nog niet. Maar het verklaart weer een hoop van de stupiditeiten van 'W'. De man is een idioot, fijn dat je het ook inziet.

Harige Bangmaker | 05-09-05 | 12:04

@joloe> Gaat snel vervelen idd.

Lange Neus | 05-09-05 | 12:03

WE WORDEN AANGEVALLEN!

LUCHTALARM!

Sluit ramen en deuren!

Harige Bangmaker | 05-09-05 | 12:02

worden jullie daar nou niet eens kots misselijk van,altijd meteen dat gezeik over amerika? zoek eens een ander land uit dit is allang oude koek,dit doet het echt niet meer.

joloe | 05-09-05 | 11:54

Saddam is het vergeten half-broertje van Bush Jr., de zoon van Barbara Bush, verwekt tijdens een one-night stand met een biseksuele neger toen ze stijf van de drugs op een Club Kids feest was.

George heeft toen een keer kleine Saddam op z'n hoofd geslagen met een Q8 olie-truck die hij van de vader van Osama bin Laden gekregen had. George en Saddam kregen vervolgens zo'n grote ruzie dat ze uit elkaar gehaald moesten worden. Saddam werd verbannen naar Irak en Barbara trouwde met Bush Sr.

Saddam viel toen Koeweit binnen om zich te wreken voor die klap met de Q8 truck. Bush Jr. ging vervolgens bij z'n nieuwe pappie zeuren of hij alsjeblieft Saddam aan wilde vallen. Dat wilde pappa wel.

Zo is het allemaal gekomen, dit is allemaal feitelijke informatie, echt waar! Ik ben echt niet aan het speculeren , dat doet niemand hier tenslotte.

Lange Neus | 05-09-05 | 11:33

@bwahaha
Dat is duidelijk. Als Amerika echt op zoek is naar de opdrachtgevers van terrorisme moet Bush eens een landkaart leren lezen en niet in Irak lopen te rotzooien maar wat zuidelijker gaan.
Maar dat is het laatste wat de Amerikanen (en de Bush familie) willen, gedonder met de Saoedies, integendeel ze beschermen ze liever.
In januari 1980 lag Iran overhoop, de (door Amerika altijd gesteunde, maar ja wat is dat waard) Sjah moest vertrekken.
In Saoedi Arabie waren ze nogal bang wat er in Iran plaats vond dus de Amerikanen vlogen tientallen gevechts vliegtuigen in die daar boven Saoedi Arabie patrouileerden. Die piloten liepen daar gewoon in en uit op de luchthaven in vol ornaat.

cousin | 05-09-05 | 11:30

@morriz:
De eerste golfoorlog was tussen de Irak en Amerika. Verder is er niets mis met het 'veranderen van een militaire status-quo' zoals jij het noemt. Als hij een lange afstandsraket wil ontwikkelen zoals de landen om hem heen, waarom niet?!

Ik ben geen Saddam fan ofzo. Maar ik ben er ook geen fan van dat er met leugenachtige argumenten wordt gewerkt, en dat de 'barbaarse' doodstraf nu wel erg handig wordt ingezet. Laat die vent eens zeggen wat ie te zeggen heeft. Volgens mij zijn er dan toch een boel meer die ineens in aanmerking komen voor een 'barbaars' stuk touw.

bwahaha | 05-09-05 | 11:28

@morriz:
De eerste golfoorlog was tussen de Irak en Amerika. Verder is er niets mis met het 'veranderen van een militaire status-quo' zoals jij het noemt. Als hij een lange afstandsraket wil ontwikkelen zoals de landen om hem heen, waarom niet?!

Ik ben geen Saddam fan ofzo. Maar ik ben er ook geen fan van dat er met leugenachtige argumenten wordt gewerkt, en dat de 'barbaarse' doodstraf nu wel erg handig wordt ingezet. Laat die vent eens zeggen wat ie te zeggen heeft. Volgens mij zijn er dan toch een boel meer die ineens in aanmerking komen voor een 'barbaars' stuk touw.

bwahaha | 05-09-05 | 11:28

@bwahaha> goede post. Een en al waarheid.

superjan | 05-09-05 | 11:20

@cousin: dat olie hebben ze nu toch al lekker onder controle. (En niemand die daar nog controle boven op heeft.) Ze zitten lekker openlijk onder het mom van 'Irak moet voor eigen vrijheid betalen' de grond daar leeg te zuigen.

Nee, deze executie heeft te maken met dat Saddam nooit wat kan zeggen. Want terwijl hij nog leeft, kan hij een hoop ellende veroorzaken voor Bush junior EN senior.

Geloof jij nou echt dat ze m in een gat in de grond hebben gevonden? (Zo gedrogeerd en al.) Snap jij nou echt waarom tot op de dag van vandaag hij nog niets op tv heeft mogen zeggen? Waarom niemand hem te zien krijgt? etc etc etc. Iedereen die hem te zien krijgt (inclusief zgn. advocaten) staan onder volledige controle van de Amerikanen. Zij mogen/kunnen niets naar buiten brengen.

Geloof me... Zijn veroordeling tot het hangen komt regelrecht vanuit het Pentagon.

bwahaha | 05-09-05 | 11:12

Saddam een stabiliserende factor?
Amme hoela.
De 1ste Golfoorlog was die tussen Iran en Irak.
De bewezen poging om een langeafstand kanon te ontwikkelen waarmme de militaire status quo zou veranderen.
De gewelddadige onderdrukking van minderheden.
De inval in Koeweit gevolgd door de brandschatting van dat land.
Lekker stabiliserent allemaal.

Morrizz | 05-09-05 | 11:11

heeeee ... aan een brug ? hijskraan ? nou ja zeg ! en idd erg maf dat de rest van zijn regime niet veroordeeld wordt !

Draaitafel Demagoog | 05-09-05 | 11:09

Bij Causescu hebben we ook gezien dat vooral de mensen met bloed aan hun handen de man zsm dood wilde. Hij was de enige die van de hoed en de rand wist. Hij had een boekje kunnen opendoen over hen die nu aan de macht zijn in Roemenie. Dit gaat ook gebeuren in Irak. Irakies die nu om het hardst roepen DOOD hebben daar een ander belang bij dan gerechtigheid.

spooky | 05-09-05 | 11:09

@ Zweefvlieger

Appeltje eitje is net zoiets als een makkie. Dat hoort er gewoon bij en er is niets Amsterdams aan.

Ontopic:

Wat voor een doodstraf zou hij dan krijgen?
Electrische stoel? Een vergiftiging? Hangen?

Franciscus | 05-09-05 | 11:07

@bwahaha> Milosevic, Pinochet, half Afrika en Azie verschillen op 2 punten met SH. Ze hebben allemaal meer mensen over de kling gejaagd dan SH en ze hebben geen olie. Het laatste maakt ze dus niet interessant genoeg voor Bush / Amerika.

cousin | 05-09-05 | 11:06

En Sharon uiteraard... Die krijgt zelfs geld toe vanuit de VS. Dat terwijl ze weten dat hij schuldig is aan slachtpartijen in 1979 (of iets in die buurt) ...

bwahaha | 05-09-05 | 10:59

Milosevic, Pinochet ed zijn trouwens erger. Waarom komen zij niet ergens aan te hangen?

bwahaha | 05-09-05 | 10:57

Precies... Die Sadam moet je zo snel mogelijk ophangen...

Je zou namelijk toch niet willen dat iemand als hem ooit nog vrij komt en de wereld kan vertellen welke smerige afspraken hij ooit met de Amerikanen had gemaakt. Dat zou te pijnlijk zijn. Gewoon ophangen en zo snel mogelijk de mond snoeren.

En uiteraard pas als is bevestigd dat hij gestopt is met roken, gaan janken dat de Irakezen ALWEER aan het executeren zijn geslagen, en dat het weer een barbaars volk is.

bwahaha | 05-09-05 | 10:56

Recent nog een artikel in het NRC (tja kan gebeuren) over de opkomst en ondergang van wereldmachten.

Het regelend vermogen van de USA neemt af, zelfs (of juist) in eigen land krijgen ze hun zaakjes niet adequaat meer voor elkaar.

In 1905 stond Engeland nog op het toppunt van haar Macht, het heeft evengoed nog een jaar of veertig geduurd voordat de daadwerkelijke wisseling van de wacht was voltrokken en niet zonder bloedvergieten.

De komende dertig a veertig jaar zouden wel eens een zelfde patroon, maar nu met de USA in de onddankbare hoofdrol, opleveren.

Of de wereld dan beter af is met de Chinezen en / of Indiers aan het roer, valt nog maar te bezien.

style.councillor | 05-09-05 | 10:50

@zoeffie> "De opzet van de USA om er een stroman neer te zetten lijkt niet te gaan lukken."
Versta jij onder stroman de regering die door het Iraakse volk zelf gekozen gaat worden?

"Er is alleen een persoonlijke rekening vereffend. Sorry hoor, maar als ze hem hadden laten zitten dan had de wereld nu een stuk minder shit."
Pure speculatie.

"(er zijn nu meer onschuldigen gedood door die randdebiel Bush et al dan door SH)"
Idem.

Lange Neus | 05-09-05 | 10:44

@hagzModo 05-09-05 @ 10:29
Ai Ai, een slachtoffer van z'n eigen "scces"

style.councillor | 05-09-05 | 10:41

zou het echt helpen om de regio stabiel en democratisch te krijgen als SH in hogere sferen verkeert? Volgens mij is de situatie erger dan voorheen (waar al voor de 1e iraq oorlog voor werd gewaarschuwd. De opzet van de USA om er een stroman neer te zetten lijkt niet te gaan lukken. Tuurlijk het is een idioot (SH), maar het probleem is niet opgelost. Er is alleen een persoonlijke rekening vereffend. Sorry hoor, maar als ze hem hadden laten zitten dan had de wereld nu een stuk minder shit. (er zijn nu meer onschuldigen gedood door die randdebiel Bush et al dan door SH)

zoeffie | 05-09-05 | 10:37

Saddam, was geen vriend van Sjeik Osama al Abdullah. Met Saddam aan het bloedgevlekte roer, had Al Zarquawi geen kans gehad.
Ik denk dat Irak uiteindelijk beter af was onder Saddam.

superjan | 05-09-05 | 10:35

Ik zou hem gewoon vrijlaten onder de nabestaanden van zijn slachtoffers, die maken hem zelf wel af. Scheelt weer een hijskraan huren.

Lognes | 05-09-05 | 10:33

@style.councillor @10:21
Neergaande trend in aantallen omdat er misschien weinig over was om uit te moorden???

ShagzModo | 05-09-05 | 10:29

Wat een zeurderig genuanceer om die vent.
Voor sommigen meteen weer aanleiding om lucht te geven aan hun anti-Amerikanisme.
Hangen met die vent en als het niet publiekelijk gebeurt laat er dan geen misverstanden over bestaan dat hij het tijdelijke verlaten heeft.

Morrizz | 05-09-05 | 10:26

@lange Neus
Dat klopt, maar goed, wat er ook gebeurd altijd blijven lachen!

style.councillor | 05-09-05 | 10:23

@ShagzModo 05-09-05 @ 10:06
Een neergaande trend qua aantallen, Sadam was al duidelijk over zijn hoogtepunt heen.

style.councillor | 05-09-05 | 10:21

@Ample> Ga eens buitenspelen.
@style> Niet zo goed als die bij Robert Jensen op de radio te horen was? :)

Lange Neus | 05-09-05 | 10:21

@TheRealShowstopper 05-09-05 @ 09:44

Ter beschikking aan Bassie een prima idee bij Koefnoen. Helaas een wat mindere immitatie van onze kindervriend.

style.councillor | 05-09-05 | 10:19

En onze grote vriend Bush-Bush dan?
Die laat ook onschuldige mensen sterven in NO. Dat is toch het zelfde idee?

Ample | 05-09-05 | 10:18

ook vreemd... de aanklacht gaat over "de slachtpartij onder 143 mannen in een dorp in 1982. Ze werden vermoord als vergelding voor een mislukte aanslag op Hoessein" Dat zou ik eventueel nog rechtvaardig vinden (als iemand mij zou willen vermoordden zou ik ze ook afmaken...) maar neem dan een van de 354836 andere strafbare feiten die hij gepleegd heeft!

Quercus | 05-09-05 | 10:17

@ KaiserSoza 05-09-05 @ 09:46

Koefnoen

TheRealShowstopper | 05-09-05 | 10:14

@Lange Neus
google "atrocities saddam hussein" ?
418,000 hits.....

ShagzModo | 05-09-05 | 10:13

Hangen? Nee!
Lynchen! Ja!

Kakbouter | 05-09-05 | 10:12

@ShagzModo> Interessant, bron?

Lange Neus | 05-09-05 | 10:09

*o.t*

Een prachtige stukje staats TV

Het staatsjournaal is al de hele ochtend aan het jubelen over schroders "overwinning"

Terwijl BNR en RTL veel genuanceerder reagueren over het debat met frau Angela.

superjan | 05-09-05 | 10:08

Lekker in het alom erkende internationale gerechtshof in Den Haag laten berechten.

de_rest_van_NL | 05-09-05 | 10:06

Saddam Hussein's regime has carried out frequent summary executions, including:

* 4,000 prisoners at Abu Ghraib
prison in 1984;
* 3,000 prisoners at the Mahjar prison from 1993-1998;
* 2,500 prisoners were executed between 1997-1999 in a "prison cleansing campaign;"
* 122 political prisoners were executed at Abu Ghraib prison in February/March 2000;
* 23 political prisoners were executed at Abu Ghraib prison in October 2001; and
* At least 130 Iraqi women were beheaded between June 2000 and April 2001.

ShagzModo | 05-09-05 | 10:06

nee zonde geen doodstraf. Wasknijpers maken, z'n hele leven lang!

De Linkse Lonsdaler | 05-09-05 | 10:04

Hang 'm high!

witchdoctor | 05-09-05 | 10:04

Waarom het risico lopen een martelaar van hem te maken?
Levenslang tentoonstellen in een kaal hokje van 4x2m achter kogelvrij glas in de dierentuin van Bagdad, zodat iedereen zich er over kan verwonderen over wat dit zielig exemplaar van het menselijk soort aangericht heeft. Foto-expositie van al zijn misdaden in de ruimte ernaast.

Huh..? | 05-09-05 | 10:03

Ze moeten hem aanklagen voor ALLES wat hij op zijn kerfstok heeft... niet alleen dit delict uit '82!

ShagzModo | 05-09-05 | 10:03

Wordt Saddie berecht in Iraq? Publieke ophanging, das pas lol. Of ouderwets stenigen, dat schijnt ook een specialiteit te zijn daar.

Mesa | 05-09-05 | 10:02

@Style> Deze man is pas afgeschreven als ze hem afmaken. Levend zal hij levenslang een bedreiging voor zijn opvolgers zijn.

superjan | 05-09-05 | 10:01

Deze man is meer gestraft als hij in lengte vanjaren beseft dat hij is afgeschreven. Niks bijzondere behandeling en privé cel. Gewoon opsluiten onder de condities van overige Irakese misdadigers.

In ieder geval er voor waken dat hij tijdens zijn gevangenschap een volkomen misplaatste status a la Mandela kan gaan aannemen.

Tja en het risico dat hij nabestaanden van de door zijn regime vermoorde landgenoten tegen het lijf loopt, is aanwezig, een ongeluk zit in een klein hoekje, ook voor Sadam.

style.councillor | 05-09-05 | 09:59

@kaiserSoza> of 120 uur prunissen trekken. Dat zal hem leren!

superjan | 05-09-05 | 09:59

Ze moeten Sadam als takstraf gewoon moeten laten helpen, het land weer op te bouwen, om te beginnen met een mega bloemperk tussen Koeweit en Bagdad, bloemen houden van mensen, weet je...

KaiserSoza | 05-09-05 | 09:57

Yes, weer Bush en Amerika reacties! Ik kan daar geen genoeg van krijgen!

TV Dominee | 05-09-05 | 09:55

@SuperG> Ja inderdaad, waar kwam dat Sarin ook al weer vandaan? was dat niet die trotse schijnheilige handelsnatie aan de Noordzee?

superjan | 05-09-05 | 09:55

@Lange Neus 05-09-05 @ 09:52

De man schijnt mateloos populair te zijn onder de reaguurders...

KaiserSoza | 05-09-05 | 09:54

Dr Clavan> twee zielen. een gedachte.

superjan | 05-09-05 | 09:52

Dat is nou ook toevallig dat Saddam niet meer zal worden gevraagd van wie hij dat zenuwgas precies heeft gekregen

SuperG | 05-09-05 | 09:52

Goh, daar zijn de eerste 'Amerika' en 'Bush' reacties alweer... Ben ik de enige die daar een beetje moe van word?

Lange Neus | 05-09-05 | 09:52

Sinds Sadam niet meer baas in eigen land is, is de benzine veel duurder geworden.
Sadam moet weer president van Irak worden.

wimpie | 05-09-05 | 09:52

Soory dit is nogal rechts, maar...

sommige volkeren hebben een bruut nodig om de rust en orde en samenhang te waarborgen. Bruten als Tito, Stalin, Assad, Saddam e.d.

Ik weet zeker dat Irak pas weer rustig wordt als er een volgende Saddam opstaat.
(of de handel vergruist in 4 stukjes net als Joegoslavie).

superjan | 05-09-05 | 09:51

Bovendien kennen we nog wel wat mensen die we er graag naast zouden willen zien hangen.......

fuckje | 05-09-05 | 09:48

Zonde dat een sympathiek en groot leider zo aan zijn eind zou moeten komen. Ik pleit er juist voor de man weer dictator te maken, dan is er snel geen gerotzooi meer in dat pokke-land.

Dr. R. Clavan | 05-09-05 | 09:48

Zouden ze met Bush ook moeten doen, die heeft ook wel wat onschuldige levens op zijn conto staan

Thygros | 05-09-05 | 09:47

@TheRealShowstopper 05-09-05 @ 09:44

Bassie = Bubba???

KaiserSoza | 05-09-05 | 09:46

Zonder Saddam zou Southpark een stuk lulliger zijn. Gratie dus!

superjan | 05-09-05 | 09:44

Een hangoudere dus.

@Fleischbaum - Wat is toch altijd een appeltje eitje? Ik weet wel dat iets een eitje kan zijn, maar wat dat appeltje er bij moet, is mij een raadsel. Weer een Amsterdams "grapje"?

zweefvlieger | 05-09-05 | 09:44

Levenslang Ter beschikking stellen aan Bassie.

TheRealShowstopper | 05-09-05 | 09:44

TBS !!

Lekker Belangrijk© | 05-09-05 | 09:43

De doodstraf is geen straf, het is een ontsnapping... Gewoon de rest van zijn leven op water en brood, in een eenzame donkere vochtige cel.

JackRandom | 05-09-05 | 09:43

doen ze mooi. waarom onnodig tijd en geld spenderen om hem 50 keer tot de doodstraf te veroordelen? het resultaat is hetzelfde.

zakje pinda´s | 05-09-05 | 09:42

Waarom niet stenigen? Of achter een auto vastbinden en door de straten van bagdad sleuren. Hangen is zo humaan.

Dokter Spin | 05-09-05 | 09:42

idd, waarom jezelf verlagen tot hetzelfde niveau van die gast weet je. Laat m inderdaad een taakstraf van een uurtje of 4587698 doen en sloten uitbaggeren ofzo.
kheb een hekel aan de doodstraf, zeker als het door een amerikaan gedaan wordt.

RastadepastA | 05-09-05 | 09:41

Hij kan nog altijd onschuldig worden bevonden...

raar | 05-09-05 | 09:38

Waarom jezelf verlagen tot zijn niveau? Laat hem lekker in de cel zitten voor de rest van zijn leven. Op deze manier maken ze een martelaar van hem

Bono | 05-09-05 | 09:36

Ze zouden wat van ons kunnen leren, ik ben voor een 4587698 uur durende taakstraf.

KaiserSoza | 05-09-05 | 09:36

wel langzaam en pijnlijk dan

zweedse chef | 05-09-05 | 09:35

Waarom worden die andere misdaden niet behandeld?
Mischien omdat leden van de huidige regering boter op hun hoofd hebben?
Dit zaakje stinkt als een dictator die maanden in een gat heeft gekampeerd......

Jim Beam | 05-09-05 | 09:35

Laat hem niet sterven als een martelaar. Als hij schuldig wordt bevonden gewoon lekker weg laten kwijnen als het zielige figuur dat hij is.

Lange Neus | 05-09-05 | 09:31

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl