Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

De trein is zo gek nog niet...

Wat doet pappa nou?De officier van justitie heeft vanmiddag voor de Rotterdamse rechtbank 6 jaar cel en TBS geëist tegen de 46-jarige babyneuqer R. Folkers. De verdachte uit Krimpen aan den IJssel begon volgens Justitie direct na de geboorte van zijn dochtertje met het misbruiken van het kind. Blijkbaar beviel dit goed, want het kind werd gedurende negen jaar lang door Folkers aan stukken getrokken. Tussendoor misbruikte hij ook nog eens drie van zijn nichtjes en minimaal vijftien kleuters die hij tegen kwam op de camping dan wel het zwembad. Wellicht een idee om de zwaar gereformeerde Folkers gewoon tegen een trein aan te laten lopen...

Reaguursels

Inloggen

Ja Jan Joris Jaap Joop, stiekum ben ik Herman Meijer en vergrijp ik me graag aan een knaapje.

MasterChief | 18-08-05 | 19:09

MasterChief 16-08-05 @ 15:39
Dan is het toch geen incest vent! Dan wordt het weer een heel ander verhaal!
Bovendien doen die suflulletjes van Martijn alleen een beetje pijpen en trekken met die kids, terwijl die grefo vriendjes van je hun eigen kinderen net zo hard van achter vol pompen tot ze geen pap meer kunnen zeggen.
.
Nee hoor even sereneus nou die stichting Martijn mag van mij ook een bom op! ;)

Pannie | 16-08-05 | 22:51

Stiekum dan dus. Toch?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 16-08-05 | 18:17

@MasterChief @ 15:39
Jij houdt van kleine jongetjes, hè?!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 16-08-05 | 18:15

Ooooh Pannie, dan is het wel goed? Dus de biblebelt mag geen incest plegen, maar in Masterdam mag je wel de kinderen van de buurman misbruiken.

MasterChief | 16-08-05 | 15:39

MasterChief 16-08-05 @ 14:58
Stichting martijn doet dat alleen met andermans kinderen namelijk!

Pannie | 16-08-05 | 15:02

Wat maakt het uit dat die gast lid is van een vrijgemaakte gemeente? Bij GS vinden ze het ND net zo zwaar als het RD FlattyX. Overigens heeft Fleischbaum het niet zelf verzonnen. Ook het OM vindt Folkers zwaar gereformeerd.
Grappig is dan weer wel dat het ND, vrouwenonderdrukkend wordt genoemd, terwijl het Nederlands Dagblad vaak stelling heeft genomen tegen het vrouwenstandpunt van de SGP. Maar dat snappen de heren van GS niet en eerlijk gezegd denk ik dat ze ook niet willen snappen. Net als al die figuren hier die suggereren dat de gereformeerden hun kinderen bovengemiddeld vaak als neuqvee beschouwen. Dat terwijl een organisatie als Martijn toch echt in Amsterdam zetelt en niet op de biblebelt.

MasterChief | 16-08-05 | 14:58

NOOIT MEER TERUG LATEN KOMEN IN DE MAATSCHAPPIJ !!!!!!!!!!!!!!!

somebody | 16-08-05 | 14:42

@11 septembert 16-08-05 @ 08:39:

De meeste Gereformeerd vrijgemaakten zijn lid of stemmen op de Christen Unie of de CDA.

Het huisblad van de Gereformeerd vrijgemaakten is niet het Reformatorisch dagblad maar het Nederlands dagblad

FlattyX | 16-08-05 | 14:08

@Fleischbaum:
Als je gereformeerd vrijgemaakten "zwaar gereformeerd" noemt dan weet je niet echt waar je het over hebt. De gereformeerd vrijgemaakte kerk is bijvoorbeeld geen zwarte kouzen kerk...

Tja dat heb je als je zo generaliseerd...

FlattyX | 16-08-05 | 14:04

Straf? Hoezo? Is het al niet erg genoeg dat de man met zijn eigen daden moet leren omgaan? Agossie... hij krijgt TBS.
Waarom zo mild? Waarom nou toch? Kan iemand me nou uitleggen WAAROM we nou in dit land zo mild met dit soort mensen omgaan? Ik ben door de hele bovenstaande argumentatie van diverse lieden niet overtuigd.
Brrrrrr...... nee, lees de bijbel nog eens. Ik dacht dat er ook ergens iets staat over ogen en tanden. Oftewel naar deze context; laat er maar iemand die 3 tot 4 keer zo groot is minimaal negen jaar
elke dag keihard aan zijn piemel rukken. Getraumatiseerd is ie toch al, kan dat er ook vast bij. (is mijn zeer genuanceerde mening).

**zucht** | 16-08-05 | 11:16

kan het niet geloven, ongehoord 6 jaar! en TBS. Die kinderen hebben levenslang. Wat zijn dat voor rechters? Deze soort monsters mogen nooit meer in de maatschappij terug keren. En 9 jaar kon misbruik plaatsvinden!! waar was de moeder al die tijd? Die moet ook gestraft worden.

lara | 16-08-05 | 11:11

Dat zwaar gereformeerde valt wel mee. Meneer was lid van een lichtere vorm van de gereformeerde wereld. Maakt geen verschil natuurlijk. Wel apart dat leden van de kerk hem aangeven terwijl zijn familie de andere kant op kijkt. Wat krijgen die familieleden voor straf?

MasterChief | 16-08-05 | 09:58

Uit het AD:
'Ome Leo' pleegde 15 jaar lang incest

De familie van Leo F. (46) uit Krimpen aan den IJssel wist al 15 jaar dat hij kinderen misbruikte, maar ging nooit naar de politie.

Besloten werd dat 'ome Leo' psychische hulp nodig had. Daarna werd er niet meer over gesproken, want de ouders van Leo mochten niets te weten komen. F. stond gisteren terecht wegens misbruik van zijn dochtertje en drie nichtjes.

De therapie hielp niet. In 1995 kregen de zwaar gereformeerde F. en zijn vrouw een dochtertje. Al een maand na de geboorte begon hij haar te betasten, als hij haar in bad deed of in bed legde. In 2000 vermoedde zijn vrouw dat er iets mis was, waarop ze hem onder meer verbood zijn dochtertje naakt zien.

,,Om me tegen mezelf te beschermen'', zei F. gisteren tegen de rechter. ,,Mijn vrouw wilde dat, omdat er iets met een ander meisje was gebeurd.'' Toch ging het misbruik door, tot vorig jaar. Zijn dochtertje was toen negen.

Leo F. heeft bekend nog 15 andere meisjes te hebben misbruikt. Gisteren gaf hij in de rechtszaal koeltjes uitleg. ,,Mijn seksuele drang was sterker dan mijn geweten'', zei hij. ,,Ik koos kinderen van wie ik dacht dat zij hun mond zouden houden.'' Justitie eiste gisteren zes jaar gevangenisstraf en tbs met dwangverpleging.

Het misbruik van zijn dochter kon F. verborgen houden. Maar dat hij andere minderjarige meisjes aanrandde, was wél bekend bij een aantal mensen in het strenge kerkgenootschap waartoe hij behoorde. Pas eind 2004 belden twee leden van het genootschap anoniem naar de politie, waarna F. werd opgepakt.

Pannie | 16-08-05 | 09:41

datgene er af halen waar hij zijn pleziertjes aan beleefde en daarna op een lekker rustig hormonen dieet zetten zodat hij de belevingswereld heeft van een 1 dagsvlieg.

ghost | 16-08-05 | 09:36

Burnie, de D66 komt ook voor op site van Martijn. Daar zijn de kinderneuqbelangen ook veiliggesteld.

MasterChief | 16-08-05 | 09:32

@stretch
eigenlijk zijn we het dus gewoon eens, want dat is dus precies wat ik zeg: het lijkt mij geen keuze dat je pedofiel wordt (als in: dat je opgewonden raakt van kinderen) net als dat je er ook niet voor kiest dat je opgewonden raakt van de tenenkaas van andere mensen. (om maar eens een dwarsstraat te noemen). Of je je ook daadwerkelijk toegeeft aan die gevoelens is dus inderdaad een keuze (die eigenlijk geen keuze is want je moet het gewoon niet doen in dit geval)

pooksob | 16-08-05 | 09:29

Het mag ook niet van de SGP. Want er staat ergens in Leviticus 19 en 20 dat degene die gemeenschap heeft met zijn zus, moeder, oma, tante etc. het is een GRUWEL; diegene zal zekerlijk gedood worden.

Maar er zit een addertje onder het refo-gras. De Bijbel bestaat uit twee delen. Het Oude en het Nieuwe Testament. En de grens ligt bij het jaar 0 toen Jezus werd geboren in een kribje in Bethlehem. En door de komst van het Nieuwe Testament is het Oude Testament vervallen. En Leviticus staat in het Oude Testament. En het Nieuwe Testament predikt lief zijn voor mekaar en voor de zieken zorgen en die genezen e.d.

Heel ruw door de bocht genomen zou je kunnen zeggen, dat alle christenen sinds het jaar 0 niet meer op Geert Wilders stemmen, maar op Groen Links. Dus het hele idee van de SGP is een Oudtestamentisch idee.

Ik ben geen voorstander van massale invoering van de doodstraf. Maar het moet wel mogelijk zijn om deze straf in zeer bijzondere gevallen op te leggen en zelfs uit te voeren. Je eigen dochter negen jaar lang neuken, zelfs in de wieg, dat is ziek. Heel ziek. Drie nichtjes neuken van zeg maar 16 jaar is niet goed te praten, maar laten we het op een zeer laakbare daad houden. Tja, en dan die vijftien mokkeltjes in het zwembad en op de camping af en toe een beurt geven. Dat het allemaal zo lang verborgen heeft kunnen blijven, dat verbaast mij. Waar was de vrouw des huizes? Of deed die ook mee?

Over het Reformatorisch Dagblad. Mijn ouders lezen die krant. Daar stond het inderdaad maandag nog niet in. Maar het is een middagkrant en toen de strafeis van 6 jaar en tbs werd uitgesproken, fietsten de refo-kids al rond met het oude nieuws van zaterdag en zondag. Dus het komt vanmiddag in het RD. En ik ga je garanderen, dat heel christelijk Nederland zich diep schaamt voor deze affaire. Dat kost de SGP zetels.

Zo, dat was weer eens een stukje bijbelles. Ontvangen van meneer de dominee in de jaren 1978 tot 1988. Na de catechisatie mochten de jongens naar huis en moesten de meisjes nablijven. Die kregen nog een beetje bijles van de dominee.

Nou, dan eindigen we dit opstel maar met een zeer nuttig linkje : www.dominee.nl/

AMEN !

11 septembert | 16-08-05 | 08:39

Het aller jammerste hiervan is als (bijvoorbeeld) Wilders over de doodstraf zou beginnen juffrouw ooievaar van g.l. hem gewoon letterlijk echt uitlacht, zo van "die is gek".

Denk je dat die griffo kindjes ook lachen?? Met nieuwe eu landen erbij (Roemenie, Turkije) moet de doodstraf in Europa gewoon bespreek baar worden. Plus de griffo's zelf, de mannen broeders van de sgp hebben het al jaren in hun program.

The Evil One | 16-08-05 | 07:49

@MasterChief: Dus Groenlinks heeft een uit-de-kast-gekomen kinderneuqert als voorzitter. Hoe past dat dan in hun overige "menslievende" programma??? Soms zo van "Je mag een allochtoon kindje niet terugsturen naar het land van herkomst, maar je mag het wél neuqen"??? En nederlandse kinderen moeten verplicht naar het Anne Frank Museum en naar de moskee voordat ze geneuqt worden... Wat heeft ons aller moeder teresa Femke daarover te zeggen??? Niet veel volgens mij, want ze kakelt over vanalles (zonder kennis van zaken) maar hierover heb ik haar nog niet gehoord. Partijbelang c.q. machtsgeilheid über alles, nietwaar??

burnie | 16-08-05 | 07:39

@Forgeron:
Je noemt nogal een rijtje van landen. Het zijn overigens veel meer landen die de doodstraf toepassen, waarvan de VS de meest humane manier hebben middels een injectie. Elders wordt je op het dorpsplein gewoon opgeknoopt of je kop eraf gehakt of erger. Dat is pas barbaars.
-
Wanneer het er zo dik op ligt en er is een bekentenis en bewijs etc. etc. Ik ben er klaar mee. Opruimen die hap. Maar nee; wij gaan 400 euro per dag uitgeven aan zo'n loel. Want we geven TBS omdat de man 'niet helemaal goed is'. Resultaat; stempeltje 'hij is ziek'. DUS geen dader, maar ook slachtoffer en moet hij worden 'behandeld' en 'geholpen'. Om te kotsen. We hebben het hier over iemand die willens en wetens zijn eigen BABY neuqte...

Rest In Privacy | 16-08-05 | 07:36

DE HELE GEMEENTE CASTREREN!
en dan voor de lokale varkentjesbevolking een feestmaal bereiden! hè gezellig

lay--z | 16-08-05 | 01:56

Nee dat mag niet hoor, op zondag je auto wassen. Kom nou. Dan kun je veel beter prive bijbelles geven aan kleine kindertjes en ze na afloop wat praktijklessen geven over wat Adam zoal met Eva in het paradijs deed. En ze liepen allebei in hun blote kont en ze schaamden zich niet.

11 septembert | 16-08-05 | 01:03

[quote]Overigens, Pannie, kun je over incest beter je mond houden want Nederland is niet voor niets het land dat het hoogste aantal mongooltjes op deze aardkloot produceert.[/quote]

Bah, wat ben jij een DOMME achtergebleven idioot met een totaal gebrek aan kennis. Verdiep je eens in zaken.

Ja, een kind van ouders die familie van elkaar zijn heeft een groter risico op handicaps. Maar het down-syndroom hoort hier dus niet specifiek bij. Ik ken veel ouders van dit soort mensen en die zijn dus gewone mensen die GEEN familie van elkaar zijn. Van laag tot hoog opgeleid. (en hoog opgeleid komt misschien nog wel meer voor dan laag opgeleid)
De meeste verstandelijk gehandicapten excl down-syndroom zijn overigens wel ouders van domme ouders, dus pas maar op dat jij niet per ongeluk kinderen maakt, Keez...
(had ik jouw ouders dan eigenlijk ook niet moeten waarschuwen? Ben ik alleen ietjes te laat....)

Allemaal leuk en aardig dat die gast opgehangen moet worden, maar moeten buurtgenoten ook niet de bak in gaan?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat niemand heeft opgemerkt dat dit kind zich anders gedroeg. Want dat moet toch haast wel. NEGEN jaar lang.
En div familieleden.
Neen, het praat die dader niet vrij, maar ik begrijp niet dat het 9 jaar lang door heeft kunnen gaan.

Quacka | 16-08-05 | 01:03

Ik ben es door mn GREFO BUUR bijgepraat, terwijl zn biefstuk in rook stond op te gaan, las hij me venijnig de les dat auto's wassen op zondag niet echt gewaardeerd werd: sindsdien doe ik dat voortaan vaste prik uitsluitend en alleen nog des zondags natuurlijk. Ineens schiet me te binnen dat hij prive bijbel les gaf aan jongetjes... ah nee..., t zal toch niet waar zijn?

gelidzuiger | 16-08-05 | 00:16

De kinderen die dit overkomt krijgen levenslang. Zullen zich nooit kunnen ontwikkelen en nooit een normale relatie op kunnen opbouwen. Hij was onder behandeling, maar heeft de de moeder nooit iets gemerkt?

kwakkwak | 15-08-05 | 23:22

@stretch
Pedofilie is wel degelijk aangeboren. Pedofilie praktiseren is een keuze.

@de belg
Mij castreren lijkt me inderdaad barbaars.

@insanire
Koppelteken mag om taalgebruik te verduidelijken. De klemtoon kan bij hoog-opgeleide gemakkelijk op 'gop' komen te liggen. Dat moet op 'op'.

@de belg 2
Liever werken dan thuiszitten, uiteraard. Maar wat dat er mee te maken heeft... is mij een raadsel.
De doodstraf helpt je wel van een stuk tuig af maar zet Nederland in het rijtje Nigeria, VS, Saudi-Arabië, Iran, Thailand, Marocco. En eerlijk gezegd voel ik me daar stiekem te goed voor. Levenslange opsluiting bereikt hetzelfde.

Forgeron | 15-08-05 | 22:47

nekschot lijkt me enige juiste straf, maat dat mag in dit land niet dus als alternatief dacht ik aan huisarrest nadat balkenende naar krimpen verhuisd is.

DjNoDip | 15-08-05 | 22:46

Wanneer is het proefverlof?

style.councillor | 15-08-05 | 22:05

JJJJ, laat me raden....? Denk je dat ik extreem-rechts ben?

MasterChief | 15-08-05 | 22:00

@MC> van al dat naaqtlopen krijg je natuurlijk blaasontsteking, vandaar die urologen.

superjan | 15-08-05 | 21:59

@superjan 21.56: Heb het effe nagevraagd aan de heren van de NVD maar het grootste deel is in ieder geval wel rechtsdragend, weet niet of dat ook telt?

Thygros | 15-08-05 | 21:59

@thyg> sletje ;-) Ik ben rechts. Dit is niet rechts.

superjan | 15-08-05 | 21:56

Wanneer is het proefverlof?

style.councillor | 15-08-05 | 21:53

@MasterChief @ 21:47
Laat me raden:
Liever NVU dan NVD? Toch?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 15-08-05 | 21:52

www.nvd.nu/prog_mei_2005.html#h9
hahahaha....
->
9.7 Iedereen mag buiten naakt rondlopen.
Er zijn geen gegronde redenen om dit niet toe te staan. Wegens de hygiëne moeten naaktlopers wel een handdoek gebruiken als zij gaan zitten op openbare zitplaatsen in bijvoorbeeld parken of op stations.

Of zijn ze gewoon ziek? ->
9.8 Privé-bezit van kinderpornografie wordt toegestaan.
Tot 1998 was dit in Nederland het geval. De meeste politici wilden geen heksenjacht ontketenen. Hiervan is nu duidelijk wel sprake en dit levert niets op. Geld verdienen door (ruil)handel blijft voorlopig wel strafbaar. Zie ook punt 9.5.

MasterChief | 15-08-05 | 21:47

@pooksob; als eerste dank voor het welgemeende compliment. Daarnaast is het wel degelijk een keuze! Het feit dat je ergens opgewonden van wordt (god weet welke fetisjismen er allemaal zijn) is niet de keuze die je maakt; maar het feit of je daaraan toe wilt geven is wel degelijk een keuze! Het is zeer betreurenswaardig dat dergelijke zieke geesten zich, gesteund door maatschappelijke steunzolen, verbergen achter het feit dat 'het' een ziekte is waar ze dus zelf niks aan kunnen doen. Het feit dat weerloze kinderen hun slachtoffer zijn maakt dit alles nog zieker. Het is geen toeval dat deze lafaards de minst weerbare groep uitzoeken (kinderen). Het heeft niks met sex te maken maar is puur een kwestie van macht en onmacht. Dood en verderf gun ik allen die zich hier aan schuldig maken...

stretch | 15-08-05 | 21:38

@Pannie: Zijn we het er wel over eens dat dit een enge club is? Ben trouwens ook wel benieuwd naar de foto's ja, zitten een paar foute nichten achter in iedere geval.
Zitten verder zeker punten bij die me aanspreken. Maar dat heb ik bij elke partij wel.

Thygros | 15-08-05 | 21:35

Thygros ok ik sloeg even door, gelukkig krabbelde jij ook terug! ;)

Pannie | 15-08-05 | 21:22

. Thygros 15-08-05 @ 21:06 Lol ja werkt bij mij net andersom... ;)
Ik vind er eerlijk gezegd nog best wel een aantal aardige puntjes bij zitten trouwens, gelardeerd met een hoop belachelijke.
Foto's van de lijsttrekkers iemand?

Pannie | 15-08-05 | 21:16

@pannie:Ik hoef links niet te verdedigen want ik ben niet links, ook niet rechts, denk dat beide richtingen wat goeds hebben, een beetje links en een beetje rechts is zwabber gedrag dus zie ik mezelf maar als midden, rechtdoor zo je wilt

Thygros | 15-08-05 | 21:14

Volgens mij is geen integratiebeleid links, om maar eens wat te noemen.
Moet ik het rijtje even voor je nalopen?
Discriminatie is toegestaan is ook links trouwens, zo schijnt het volgens links heel normaal te zijn dat je in Nederland nog geen 20 Berbermeisjes zult vinden die met een niet-Berber getrouwd zijn (met goedkeuring van de familie)
Persoonlijk noem ik dat discriminatie, maar jij zult er wel een andere draai aan geven...

Pannie | 15-08-05 | 21:11

tis idd een mengelmoes, sorry, zal een tik van me zijn bij rare vreemde partijen denk ik gelijk aan rechts

Thygros | 15-08-05 | 21:06

Klinkt me nogal links in de oren allemaal...

Pannie | 15-08-05 | 21:04

@pannie: discriminatie toestaan, geen intregatiebeleid, bromsnorren invoeren

Thygros | 15-08-05 | 21:04

de speerpunten van de NVD, lachwekkend gewoon: 1. Ministers zijn uitvoerenden, het beleid wordt door de Kamer bepaald.
2. Gemeenten krijgen meer autonomie.
3. Beleidsbepaling altijd onafhankelijk van de EU, dan pas mogelijke samenwerking.
4. Er moet getracht worden om een Europees leger op te zetten.
5. Softdrugs en harddrugs worden gelegaliseerd.
6. Discriminatie is toegestaan, behalve door de overheid.
7. Iedere wijk en ieder klein dorp krijgen twee Bromsnorren die daar zelf wonen.
8. Elke gedetineerde krijgt een soort begeleiding of behandeling.
9. Kinderen mogen vanaf twaalf jaar seksuele contacten aangaan.
10. Basisscholen mogen niet gebaseerd zijn op een religieuze grondslag.
11. Docenten krijgen volledige vrijheid om lesstof en leermethoden te kiezen.
12. Geen integratiebeleid.
13. Op de omroepen van het publieke bestel wordt gestemd.
14. De NS komt terug in overheidshanden en reizen per trein wordt gratis.
15. Gratis basiszorg via de overheid.
16. Er komt een lager BTW-tarief voor het midden- en kleinbedrijf (MKB).
17. Geen energie- en waterliberalisering.
18. Dieren krijgen meer rechten.
19. Kinderen krijgen meer rechten.
20. Niemand is verplicht te solliciteren; er is een lage basisuitkering.

Thygros | 15-08-05 | 21:01

Thygros en wat zou er 'rechts' zijn aan die partij dan?
De verlaging van de Btw??

Pannie | 15-08-05 | 21:01

ben t helemaal eens met willie wortels, het komt helaas overal voor. geloofsovertuiging????? BULLSHIT

The one Russian | 15-08-05 | 20:57

jan joris jaap joop: een kind nemen is wat anders dan een kind krijgen.
Dus nu weet iedereen precies wat ik bedoel !!

willie wortels | 15-08-05 | 20:57

@.Pannie
Elders op de wereld mag er dan geen stichting Martijn bestaan, in Iran werd onder Khomeiny pedofilie van staatswege toegestaan - zo niet gepropageerd - omdat net als de profeet deed meisjes vanaf negen jaar als echtgenoot mochten worden genomen.

ventus_aqualis | 15-08-05 | 20:57

@pannie: Lk had het over die partij die mede met hulp van martijn van de grond moet komen. Als je wilt weten welke club het is www.nvd.nu
Heb de redactie hier maanden geleden al op gewezen, denk dat die club wel goed is voor een halfjaartopic vulling

Thygros | 15-08-05 | 20:56

Die herman meijer is inmiddels voorzitter van gl. BRRRRR, owja ik kan geen URL geven omdat het met inloggen is.

De race om het lijsttrekkerschap van Groen Links is in volle gang. In oktober kunnen de leden middels een referendum beslissen wie de opvolger wordt van 'grand old lady' Ria Beckers. Er hebben zich maar liefst negen personen (onder wie twee duo's) in de strijd geworpen. Een van hen is de bij het grote publiek (nog) onbekende Herman Meijer. Hij was als openlijk homoseksueel actief bij de Rode Flikkers, betrokken als onderhandelaar bij de totstandkoming van Groen Links en actief in Roze Links. Sinds acht jaar zit hij in de gemeenteraad van 'zijn' Rotterdam. Een kennismaking met een man bij wie de term non-conformisme een sleutelrol blijkt te spelen. [...] ''Met de CPN-flikkergroep heb ik er alles aan gedaan om homoseksualiteit tot een thema te maken. Niet om mezelf te manifesteren, maar om het seksuele systeem als een politieke kwestie te behandelen. Alles was en is eigenlijk nog steeds op de combinatie man/vrouw gericht. Gezin, huwelijk, allemaal opgelegd gedrag. Dat wilden we veranderen. Gaandeweg is echter het parlementair politieke deel minder groot geworden. Er is nu een maal, moet je toch toegeven, in Nederland veel gerealiseerd. Op het gebied van de wetgeving is er niet krankzinnig veel meer te doen. Al wil ik daarmee niet zeggen dat de wereld nu zo verschrikkelijk leuk is. Da's weer wat anders.'' ''Wat mij overigens nog wel opvalt is dat de situatie voor pedoseksuelen in de afgelopen vijftien jaar alleen maar verslechterd is. Voor een deel is dat merkwaardig genoeg de keerzijde van de homo-emancipatie. Het werd altijd zo gepresenteerd van 'homo's doen het alleen met elkaar en volwassenen en zeker niet met kinderen'. Nogal wat emancipatoren hebben dat zo voorgesteld, omdat dat nu eenmaal eerder geaccepteerd wordt. Ik heb dat altijd wat vals gevonden. Ik kan ook wel op een knaapje vallen. Men gaat ervan uit dat je met een kind geen erotische verhouding kan hebben, zonder het te benadelen. Kinderen zouden minder verstandig zijn en niet goed duidelijk kunnen maken wat ze wel of niet willen. Onzin. Alle leeftijdsgrenzen moeten gewoon uit de zedelijkheidswetgeving worden geschrapt. Als er geweld wordt gebruikt dan is dat gewoon geweld of misbruik en dan zijn weer genoeg andere wetten om daar iets tegen te doen.''

[Herman Meijer, werd op 15 februari 2003 gekozen tot voorzitter van GroenLinks.]

MasterChief | 15-08-05 | 20:55

Thygros, heeft dit onderwerp met rechts of links te maken ?? volgens mij valt dit soort mensen overal gewoon buiten.
Maar eng is het wel.

willie wortels | 15-08-05 | 20:54

Thygros hoezo rechts? Lul niet man!
Dat moggie willen!

Pannie | 15-08-05 | 20:52

willie wortels @ 20:41 schreef:
Het is gewoon niet normaal dat een volwassene een kind neemt.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 15-08-05 | 20:51

@masterchief: kan het je nog gekker vertellen er is zelfs een initatief (geweest) om met OA Martijn een politieke partij op te richten, samen met nog wat andere clubs, erg eng en zeer rechts

Thygros | 15-08-05 | 20:49

Master hier gaat het dan ook niet om incest maar om pedofilie.
Op dit punt geef ik zelfs berber een heel klein beetje gelijk, wetende dat dit in de rest van de wereld ook voorkomt trouwens, al hebben ze daar dan geen stichting Martijn.

Pannie | 15-08-05 | 20:49

Wat ik zelf niet zo snap is dat de man al onder behandeling stond voor pedosuexueel gedrag toen zijn dochter werd geboren... Hallo!!!! Dan ga je toch af en toe eens kijken bij dat kind, er eens mee praten. Nee niet in Nederland

Thygros | 15-08-05 | 20:46

Vereniging MARTIJN, Postbus 93548, 1090 EA Amsterdam.

Natuurlijk weer in Amsterdam. Dat is niet bepaald de biblebelt. Lijkt me meer de omgeving van GS.

Brrr

MasterChief | 15-08-05 | 20:44

willie wortels 15-08-05 @ 20:41
Volgens mij is dat alleen beetje pijpen beetje trekken...

Pannie | 15-08-05 | 20:44

Ik ga me daar toch even over mijn nek. Ik heb 's zitten kijken op die site van Martijn, maar dat is echt zieke shit. Niks gristelijks aan ofzeau. Jeemig, naaktfoto's worden geweerd, maar ze zeggen over zichzelf:
Vereniging MARTIJN heeft momenteel hard versterking nodig om effectief te kunnen blijven strijden voor de sociale en maatschappelijke acceptatie van ouderen-kinderen relaties.

Damn, dat dit anno 2005 gewoon legaal is. Brrr.

MasterChief | 15-08-05 | 20:43

Mogen die "martijn " fanaten zomaar een site hebben ? wat nou "mantelzorg" ? geloof er helemaal niets van.
Het is gewoon niet normaal dat een volwassene een kind neemt.

willie wortels | 15-08-05 | 20:41

Ventus, heb je gelijk in.

MasterChief | 15-08-05 | 20:40

Dit soort zieke geesten moet voor altijd tegen hunzelf beschermd worden.
Dat kan op twee manieren, opsluiten of afsluiten.
Overigens is deze man nu bekend geworden, maar hoeveel viezerikken hebben er weer geheel legaal een vakantie Thailand opzitten ??
Enne.. natuurlijk komt dit voor in gristelijke groepen, maar daarbuiten niet minder denk ik, en overigens hoor ik bijna nooit dat gristenen hele gezinnen uitmoorden zoals in zoetermeer en tolbert.
Maar dat neemt niet weg, ALS HET WAAR IS !!, ( en wie bewijst dat ?? ), dan moet dit varken even goed gewassen worden.
Ik bied mij alvast aan.

willie wortels | 15-08-05 | 20:36

www.martijn.org/page.php?id=103000

(Door lid te worden van Vereniging MARTIJN steunt u ons niet alleen, maar ontvangt u ook telkens het informatieve en rijk geïllustreerde verenigingsblad.)

BRRRRRRRRRRRR rijk geillustreerd.......

MasterChief | 15-08-05 | 20:35

@.Masterchief
"Gelukkig heb ik nog nooit een mannelijke medewerker gezien bij het kinderdagverblijf."
Maar wel een buslading vaders die een kind komt brengen; de Krimpenaar in kwestie had daar zomaar deel van uit kunnen maken.

ventus_aqualis | 15-08-05 | 20:35

Kijk een niet gelovige met aandrang die rukt zich gewoon af bij een pornofilm natuurlijk, maar hoe doet die gelovige dat???

Pannie | 15-08-05 | 20:35

@Masterchief
Ik denk dat het wel handig is om te weten of het aangeboren is of dat het later ontwikkeld wordt, dit ivm eventuele behandeling/preventie ervan.
En verder ben ik het helemaal met je eens.
alhoewel ik denk dat als iemand dergelijke gevoelens heeft dat al eerder weet en dus sowieso niet aan kinderen moet beginnen.

pooksob | 15-08-05 | 20:34

www.martijn.org/

Voor het geval je nog een bredere discussie wilt voeren, dan kan dan natuurlijk met de pedeaux van MArtijn, gesteund door D'66 en Groenlinks. Die hadden er in het verleden in ieder geval een flink andere mening over dan de gemiddelde GS-reaguurder.
herman meijer (GL):
Nogal wat emancipatoren hebben dat zo voorgesteld, omdat dat nu eenmaal eerder geaccepteerd wordt. Ik heb dat altijd wat vals gevonden. Ik kan ook wel op een knaapje vallen. Men gaat ervan uit dat je met een kind geen erotische verhouding kan hebben, zonder het te benadelen. Kinderen zouden minder verstandig zijn en niet goed duidelijk kunnen maken wat ze wel of niet willen. Onzin. Alle leeftijdsgrenzen moeten gewoon uit de zedelijkheidswetgeving worden geschrapt.
BRRRRRRRRRR

MasterChief | 15-08-05 | 20:33

MasterChief 15-08-05 @ 20:19
Dan hebben we het over de Kaapverdiaanse en Antilliaanse cultuur he, dat ligt weer heel anders.
Even voor alle duidelijkheid ik geloof echt niet dat kinderverkrachtingen e.d. in zwaar Christelijke kringen vaker voor komt, integendeel denk ik zelfs, ik heb alleen m'n twijfels over incest, maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Pannie | 15-08-05 | 20:33

pooksob, lijkt me niet nodig om te weten of aangeboren danwel ontwikkeld is. Het blijft natuurlijk wel een keuze eraan toe te geven.
En als je de luiers van je dochter aan het verschonen bent en je krijgt last van een erectie dan moet er echt een radar in je kop gaan werken die je vertelt dat het beter is jezelf head-first van het dak af laten vallen dan welke perverse gedachte dan ook. Natuurlijk kun je ook gillend naar het RIAGG rennen en smeken om een levenslange opname.

MasterChief | 15-08-05 | 20:29

Masterchief mag ik je gelijk even wijzen op zin twee van dat onderzoek:
"Ondanks demografische en culturele verschillen, vermoeden we dat onderzoek in Europa gelijkaardige cijfers zou opleveren."

Pannie | 15-08-05 | 20:26

@ 19.58 schreef MasterChief:
'kijk gerust even op de site van het min van justitie en overtuig je van het feit' Wat een ko9miek, hè?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 15-08-05 | 20:24

Berber 15-08-05 @ 20:13
In Syrie zie je meer minirokjes op straat dan hier in Nederland berber, dus ik weet niet waar je het over hebt.
En in Brazilie, China of het Oostblok zie je veel meer straatprostitutie, om maar eens iets te noemen.

Pannie | 15-08-05 | 20:23

@stretch
Ik denk dat jij wel in aanmerking komt voor de domste reactie vandaag. (en dat is knap gezien het aantal debiele racties).
Natuurlijk is Pedofilie geen keuze.
Het is iets wat is aangeboren of zicht ontwikkelt, daar is men het nog steeds niet over eens.
Het is bij de mensen heus niet: "opeens heb je het.... je wordt pedofiel!"

Wat wel een keuze is is of ze eraan toegeven of niet. Maar daar hangt niet het "pedofiel zijn" vanaf.

pooksob | 15-08-05 | 20:22


@ Berber

hiervoor ben ik veel te laag opgeleid: " Bovendien lijkt me de dominante hedonistische cultuur zoals die sinds de jaren zeventig in nl iedereen verplciht wordt opgedrongen"

wat ik wel weet is dat in je post van 20.08 'lijkt me' beter klinkt 'dan dunkt' me. het stoerst is natuurlijk: 'me dunkt aan het begin vd zin

de belg | 15-08-05 | 20:21

Ow sorry pannie dat ik een beetje ben afgedwaald.

MasterChief | 15-08-05 | 20:21

Die jochies die in 010 aan het groepsverkrachten zijn geslagen lieten zich inspireren door seksvideo's. Ik denk niet dat die gozerts last hadden van onderdrukte gevoelens.

MasterChief | 15-08-05 | 20:19

MasterChief 15-08-05 @ 20:09
Tuurlijk je hebt gelijk.
We hadden het over incest trouwens he, niet over pedofilie of kinderverkrachting!

Pannie | 15-08-05 | 20:16

www.hulpnet.com/misbruik/incestam.htm#...

Daar kun je de namen vinden van onderzoekers. Als je dan ook nog de moeite neemt hun onderzoeken door te nemen heb je de getallen. Bij incest geen discriminatie.

MasterChief | 15-08-05 | 20:14

@Pannie: Bovendien lijkt me de dominante hedonistische cultuur zoals die sinds de jaren zeventig in nl iedereen verplciht wordt opgedrongen een veel redelijker verklaring dan die van "onderdrukkende seksuele moraal" die jij blijkbaar bij griffo's vermoedt.

Berber | 15-08-05 | 20:13

iets over een zekere missionaris met een missie, mn ouders hebben me niet veel bijzonderheden vertelt behalve dat ze misbruikt is. Ze is er hardstikke geflipt van geworden maar,.... de heer is nog steeds haar number one.

de belg | 15-08-05 | 20:13

de belg 15-08-05 @ 20:06
Had zij ook van die horror sm verhalen?

Pannie | 15-08-05 | 20:09

Pannie, ik snap dat je gevoel belangrijker is dan cijfermateriaal. Maar puur statitisch gezien is een kind overal even veilig of onveilig. Als ik mijn kind zou afzetten bij een kinderdagverblijf waar mannen werken. Dan kan mijn dochter meteen de auto weer in. Een man die er zijn werk van maakt met kleine kinderen te spelen vertrouw ik bij voorbaat niet. Ook dat is waarschijnlijk niet academisch, maar dan is mijn gevoel erg belangrijk. Gelukkig heb ik nog nooit een mannelijke medewerker gezien bij het kinderdagverblijf.

MasterChief | 15-08-05 | 20:09

@Pannie:
Huh? Dr zijn pakweg 2,1 tot 2,2 miljard christenen, tegenover nog geen 0,8 niet-gelovigen en atheisten. Om maar eens een paar cijfers te noemen. En je "indrukken" over de omgang met seksualiteit zijn die van een minderjare BNN-kijker, dunkt me. Je weet dr echt niks van, geloof ik.

Berber | 15-08-05 | 20:08

@ pannie

de zus van wijlen mn opa (duhh) heeft zelf in een nonnenklooster gezeten. Echt veel is ze daar niet mee opgeschoten, pas nu ze dementeert gaat het weer beter met haar.

de belg | 15-08-05 | 20:06

Panni, je hebt gelijk dat het onderdrukken van seksuele gevoelens tot excessen kunnen leiden.
Echter de pedeau uit Krimpen komt niet uit een zwarte-kous gezindte. Ik denk dat zijn kerkelijke achtergrond niet debet is geweest aan zijn pedeau-activiteiten, maar blijkbaar heeft het hem er ook niet van weerhouden.
En het celibaat is iets waar ik groot respect voor heb, als je het waarmaakt. Maar voor al diegenen die het niet waarmaken maar het gebruiken als dekmantel voor seksactiviteiten, zou ik zeggen dat de straf per definitie minimaal levenslang moet zijn.

MasterChief | 15-08-05 | 20:03

MasterChief 15-08-05 @ 19:51
Neen ik vertrouw deze cijfers niet, ik zie geen 'getallen'
Het aantal 'niet gelovigen' is percentueel een stuk groter dan het aantal 'Christenfundi's' natuurlijk, om maar eens wat te noemen.
Bovendien is jou kennis waarschijnlijk rechter in de regio Rotterdam bijvoorbeeld?
Ach uiteindelijk zal het weinig uitmaken waarschijnlijk, gevoelsmatig twijfel ik toch...;)

Pannie | 15-08-05 | 20:02

6 jaar en TBS??????? t gaat werkelijk nergens over, SCHANDALIG

The one Russian | 15-08-05 | 19:59

Vossie, je mag natuurlijk geloven wat je wil, en dat het in jouw milieu nooit voorkomt mag je ook best geloven, maar kijk gerust even op de site van het min van justitie en overtuig je van het feit dat het in alle milieux evenveel voorkomt.

MasterChief | 15-08-05 | 19:58

say cheese :)

de belg | 15-08-05 | 19:58

En dan nog even dit uit een ander verhaal van Rudolf Paul getiteld De corpsstudent en de dikke duitse dame -- deel 6 (eveneens te vinden op www.schrijfweb.com)

"Plotseling was Maria etwas in die Quere gekommen. Klaas Nieboer werd in de kraag gevat nadat enkele ouders, van wie de kinderen op de zondagsschool zaten, hem van ontucht hadden beschuldigd. Eine verdriessliche Sache was het. Robert-Jan wist dat de man actief was in kerk- en verenigingsleven, maar niet dat het hem er voornamelijk om te doen was om jongetjes en meisjes van tien tot twaalf jaar te paaien en te naaien tijdens een kampeerweek op de Veluwe en bij andere gelegenheden. De plaatselijke krant stond er vol van, Robert-Jan volgde het van dag tot dag. Er waren zes aangiften bij de politie binnengekomen, en Klaas Nieboer stond een behoorlijke straf te wachten. Deze christelijke kinderbillenneuker had meer dan een jaar lang zijn gang kunnen gaan. Het scheen bij het strenge geloof te horen, althans, het bleek op gereformeerde scholen geregeld voor te komen; de kranten maakten af en toe melding van dit soort zaken."

Vossie | 15-08-05 | 19:55

@de belg

Vergeet de therapeutische werking voor de slachtoffers niet, als zo'n verkrachter zijn verdiende loon krijgt en nooit meer vrijkomt.

Alleen daarom zou ik de strafmaat al aanpassen.

cheese | 15-08-05 | 19:52

Dank je cheese. Panni, overtuigd?

MasterChief | 15-08-05 | 19:51

MasterChief 15-08-05 @ 19:42
Nee dat baseer ik op m'n eigen vermoedens, net als jij.
Je zult niet kunnen ontkennen dat de seksuele gevoelens in die milieus toch behoorlijk 'onderdrukt' worden, en dat kan nooit goed zijn volgens mij.
Ik weet trouwens wel uit eigen ervaring dat zwaar Christelijk opgevoede meisjes vaak enorm geil zijn, met de welbekende 'domineesdochter' als summum natuurlijk.
Mijn oma had als kind op een 'nonnenschool' gezeten, die verhalen waren ook niet echt koosjer trouwens...

Pannie | 15-08-05 | 19:51

@Pannie,
in het geheel van het al eeuwenoude pelaschap past dat niet-trouwen heel goed. Boeiende cultuur!

fuckje | 15-08-05 | 19:50

@Forgeron; Pedofilie is géén aangeboren afwijking! Pedofilie is een keuze! Als mensen over de schreef gaan en kinderen gaan misbruiken, verspelen ze wat mij betreft hun recht om te leven. Ik ben feitelijk tegen de doodstraf, maar voor dit soort gevallen maak ik gaarne een uitzondering. Noem het dan maar Premature Euthanasie en geef ze medisch en ethisch verantwoord een spuitje. Opdat zij hun zieke handelingen nooit en te nimmer meer kunnen verrichten, sprak Hij...

stretch | 15-08-05 | 19:50

www.ministerievanjustitie.nl/b_organ/n...

'Seksueel misbruik komt voor in alle milieus, zowel bij de lagere als hogere sociale klasse, bij mensen van alle kerkelijke gezindten en bij autochtone en allochtone Nederlanders. Voor zover bekend uit onderzoek zijn plegers vrijwel altijd mannen.'

cheese | 15-08-05 | 19:47

@forgeron

quote 'In de VS werkt de doodstraf namelijk niet extra afschrikwekkend'

nee flogron maar je bent wel weer van een zieke recidivist af. Als je eigen kroost gepedofileerd wordt praat je wel anders.
(ik hoop het natuurlijk niet voor je)

ik ben idd enorm laag opgeleid maar verdien daarentegen belachelijk veel.

mijn non conformistische mening doet er dus wel degelijk toe (chemisch) castreren dat tuig. of liever nog,.... de dood.

Dat ik niet erudiet ben en de betekenis van het woord nuance steeds vergeet maakt geen reet uit. Beter lts c niveau en een goedbetaalde baan dan hbo activiteitenbegeleider en bijstand trekken

de belg | 15-08-05 | 19:45

Molukkers doen het trouwens weer heel anders, die hebben vriendschapsbanden gesloten tussen eilanden, zijn daardoor 'familie' geworden (het zogenaamde 'pela' schap) en mogen daardoor geen relaties met elkaar aangaan.
Als een meisje van het ene eiland dus verliefd wordt op een jongen van een ander eiland (hier in Nederland!!) mogen ze nooit iets met elkaar 'beginnen', dat wordt als incest gezien, heel vreemd...
www.uwstamboomonline.nl/passie/sites/i...

Pannie | 15-08-05 | 19:45

Nou nogal wat GS-reaguurders hebben het ook niet zo op neef-nichthuwelijken. En beschouwen dat blijkbaar als een lichte vorm van incest, want wat is anders het probleem. En die onderzoeken, ach ik heb strafrecht gestudeerd en daar is het enkele malen aan de orde geweest, en als zo'n hoogleraar mij uitlegt dat het overal voorkomt dan geloof ik de beste man op z'n (heidense) woord, want wat heeft de beste man er voor baat bij erover te liegen.

En hoe kom jij er bij dat gristenfundi een verwrongen beeld van sexualiteit hebben? Heb je daar onderzoek naar gedaan?

MasterChief | 15-08-05 | 19:42

MasterChief 15-08-05 @ 19:35
Ojaa, laat eens zo'n onderzoekje zien aub?
Het zou me echt niets verbazen als het toch echt vaker onder de fundi-Christenen met hun verwrongen beeld van sexualiteit voorkomt.
En over de arabische medemens gesproken, waar hebben we het nou over, huwlijk met een neef/nicht of sex met een minderjarige bloedsverwant?

Pannie | 15-08-05 | 19:39

Ja leuk Vossie,

Helaas allemaal fictief, het is al enkele malen onderzocht en incest komt in alle lagen van de bevolking evenveel voor. En of ze nou gristelijk of zo heidens als jij, gemiddeld komt het overal evenveel voor. Natuurlijk uitgezonderd onze arabische medelanders, omdat wat wij als incest beschouwen (al is het een lichte vorm) is daar gebruikelijk, namelijk neef-nicht huwelijken.

MasterChief | 15-08-05 | 19:35

@Vossie @ 19:25
Oh! Wat een verschrikkelijk mooie post!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 15-08-05 | 19:33

-weggejorist-

Vossie | 15-08-05 | 19:33

-weggejorist-

Vossie | 15-08-05 | 19:33

Oeps! sorry. Dat verhaal van Rudolf Paul op www.schrijfweb.com heet Mevrouw Keizer.

Vossie | 15-08-05 | 19:32

ok forgeron castreren en laten doodbloeden is idd barbaars.

zout erover??

de belg | 15-08-05 | 19:30

Uit het verhaal Charlotte van Rudolf Paul (te vinden op www.schrijfweb.com):

"De Veluwe staat bekend als het incestgebied van Nederland. Herhaaldelijk komt het voor dat die vrome, bijbelvaste lieden die iedere zondag met hun schijnheilige christensmoelen in de kerk zitten, zich thuis op brute wijze aan hun dochters vergrijpen. Juist in die kringen van aan de gekkechristenziekte lijdende kerkleden, komt het veel voor.?
?Rustig, rustig maar,? zei Charlotte op sussende toon.
?Je gelooft me niet helemaal, hè? Hier -- ik zal het je laten zien.? Moeizaam stond hij op om een indrukwekkend naslagwerk te pakken uit de hoge boekenkast. Hij bladerde er gehaast in tot hij vond wat hij zocht. ?Hier, luister hier eens naar -- uit: Abnormal Psychology van Davison and Neale. Ik zal het je voorlezen.

In a well-known study on sex-offenders, Gebhard and associates found that most fathers who had sexual relations with physically mature daughters tended to be devout, moralistic, and fundamentalistic in their beliefs.

Hij keek Erik aan en zei: ?Gereformeerd Nederland dus -- de bible belt die reikt van de Veluwe tot aan Kampen en misschien nog wel verder tot Beilen.?"

Vossie | 15-08-05 | 19:25

We worden allemaal zo netjes en naasten-liefhebbend opgevoed, maar soms moet je praktisch zijn. Deze mensen worden nooit meer beter en zolang ze leven zijn ze levensgevaarlijk voor je kinderen. Doodmaken dus.

YourBitch | 15-08-05 | 19:21

@ lay--z

Je hebt helemaal gelijk. Een baby, drie nichtjes en nogeens vijftien meisjes in het zwembad en op de camping. Hij had er blijkbaar zin in.

Meneer F. had (net als Mohammed B.) nog een laatste woord. Als hij vrijkomt, gaat hij meteen weer beginnen.

Citaat :

In het laatste woord stelde F. dat hij "zo spoedig mogelijk naar een kliniek toe wil om daarna het contact met mijn kinderen weer op te pakken".

* het contact = het seksuele contact

Bubba ... werk aan de winkel !!!

11 septembert | 15-08-05 | 19:21

die gelovigen zijn toch gezellige rakkers hoor. wedden dat dat kerkbestuur het toeliet in ruil voor foto's en video':+

darkster1981 | 15-08-05 | 19:19

Jammer die relatie met zijn geloof.
Als hij z'n geloof serieus had genomen had hij het nooit gedaan.

Joey | 15-08-05 | 19:17

dames en heren regering, als u meeleest, u is kudt. u moogt om mij allen komen te sterven.
NEGENTIEN KINDEREN MISBRUKT
>
zes jaar cel en tbs
= ?
.
ik dacht meer aan een lekkere lynchpartij, of 100 stokslagen, 100 zweepslagen en dan ophangen?
het castreren, fileren, excuteren concept?

lay--z | 15-08-05 | 19:15

Keez 15-08-05 @ 18:52
Sorry had ik de link erbij moeten vermelden? Ik had hem hier vandaan: www.trouw.nl/nieuwsenachtergronden/art..., die jaboujaja is niet helemaal betrouwbaar toch?
Deze zin:
.
"Overigens zegt die 65% die je aanhaalt me weinig en vergeleken bij de 2.500.000 (CPB 2002) lichamelijk beperkten in Nederland verbleekt dat in het niet."
.
begrijp ik niet, arbeidsongeschikten rekenen we onder de 'mongolen' of wat?
.
Als jij mij cijfers kunt laten zien dat 'kindermisbruik' in Nederland systematisch vaker voor komt dan in de rest van de wereld dan neem ik dat graag van je aan, maar dat lijkt me heel sterk.
Volgens mij staan wij als Nederlanders alleen bovenaan bij de positieve lijstjes, dat wij in een negatief lijstje bovenaan zouden staan is mij totaal onbekend, maar ik houd me aanbevolen, want ik leer graag wat!

Pannie | 15-08-05 | 19:14

Ja, we hebben het allemaal over 6 jaar en tbs. Maar wacht effe ... dit is nog maar de EIS van de rechtbank. Over 14 dagen pas de UITSPRAAK en dan wordt het hele circus over een half jaar nogeens overgedaan bij het hof. Dus ergens in februari heeft deze zondaar zijn strafje. En dat zal dan wel iets in de sfeer zijn van 2 jaar met aftrek van het voorarrest en een psychische behandeling bij het Riagg. Kan meneer meteen weer beginnen.

Maar het kan nog erger. Dat is ook niet vreemd, want de mensen worden steeds zieker in hun hoofd. In Engeland loopt er nu een potloodventer rond met een luier aan, die aan jan en alleman vraagt of er nog baby's zijn waar hij de luier van kan verschonen. Ziek, ziek, ziek, ziek ...

Hierrrrr met al die zieke mensen : www.rivierduinen.nl/

11 septembert | 15-08-05 | 19:09

@ Keez!
Hé! De Balinese en Cambodiaanse en Gambiaanse en Braziliaanse en Verenigdistatiaanse kinderhoertjes zullen jou dankbaar zijn!
Je hebt zonet mooie reclame gemaakt!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 15-08-05 | 19:02

Kan iemand de deksel weer op het riool gooien ?

DonkerDoorn | 15-08-05 | 18:57

Keez laat net @ 18:41 weten dat als je wilt kiddieneuqen je naar Bali, Cambodja, Gambia, Brazilie of de VS moet gaan! Het is immers onze nationale Hollandse volkssport nr.1 aldus Keez @ 17:40!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 15-08-05 | 18:56

cat pedo > /dev/null/

Tubifiks | 15-08-05 | 18:55

Pannie
Overigens leuk doch verbazingwekkend om te zien dat je je feitjes "letterlijk" van aboujahjah.nl haalt :D. Het is natuurlijk makkelijk en handig om dit probleem te bagetelliseren want wie weet kom je zelf ooit nog eens in de verleiding om zo´n lekker, klein, knapperig kindje onder oud-Hollandsche handen te nemen dus laten we het vooral ontkennen. Have a nice day pal.

Keez | 15-08-05 | 18:52

Kop eraf, kop eraf!!! BAN!!! ;-)

waterjojo | 15-08-05 | 18:48

@manna
Dit soort strafmaten en de manier van omgaan met dit soort kakkerlakken geeft toch aan dat de Nederland een dood en doodziek land is geworden. Rukkers als Donner en Remkes voeren dit land justieel aan.... man die gasten zijn een lachertje in de ogen van de internationale politici.

quickshare | 15-08-05 | 18:48

Ja hoor slimpie, leuk voor ze vrouw en kindjes alsof die niet genoeg geleden hebben door die eikel van een papa/man.

letmeinpeace | 15-08-05 | 18:47

@darkster 1981
ik weet niet waar je mee bezig bent maar het lijkt me veel te ver gaan. tevens is de achternaam anders dan in het artikel!!!

manna | 15-08-05 | 18:47

@darkster1981
Slimme zet. Leuk voor de vrouw en kinderen als die daar nog wonen.
Eikel...

da wizard | 15-08-05 | 18:46

-edit stoer hoor-

darkster1981 | 15-08-05 | 18:44

Pannie
Bali, Cambodja, Gambia, Brazilie, VS. Een kleine greep uit het aanbod dat het nieuws gehaald heeft. Overigens zegt die 65% die je aanhaalt me weinig en vergeleken bij de 2.500.000 (CPB 2002) lichamelijk beperkten in Nederland verbleekt dat in het niet.

Keez | 15-08-05 | 18:41

@Onno Thuis
"... en weer brokkelt onze beschaving een stukje verder af. DOODMARTELEN !!!"

hihi

waterjojo | 15-08-05 | 18:41

hoewel ik sommige reacties een beetje door vindt schieten, vindt ik het ongehoord dat slechts 6 jaar geeist wordt. er wordt in de reacties wel aangegeven dat tbs de samenleving voor de man moet behouden (en dus verlengen van de bewaring), maar heel nederland is het waarschijnlijk met me eens dat deze te vaak veel fouten maakt waardoor een dergelijk gedrocht te vroeg op straat komt. zelfs na 10 jaar verlenging vormt deze man nog een gevaar voor de samenleving en dit is gewwon niet onacceptabel.

anderen geven aan dat het hier een ziekte/afwijking betreft. deze man is zeker ziek, maar dit is niet de kern van de zaak. vrijwel alle pedofielen kunnen wel degelijk een onderscheid maken tussen goed en kwaad. deze man ook. omdat hij bij herhaling de feiten pleegde is meer dan voldoende hem op te bergen tot hij fysiek geen schade toe kan brengen..... dus levenslang....

manna | 15-08-05 | 18:40

Bah!!!
Executeren op oud chinese wijze.
Dat wil zeggen: horizontaal opgehangen worden op een halve meter boven de grond met onder je vers geplant snelgroeiend bamboe wat in een paar dagen dwars door je heen groeit.

a3aan | 15-08-05 | 18:37

Hear hear

letmeinpeace | 15-08-05 | 18:35

Op Nu.nl:
"Iedereen is erbij gebaat dat F. zo snel mogelijk behandeld wordt. Hij wil zelf ook graag behandeld worden."

Behandelen?! 6 jaar?! Waar hebben ze het over man. De enige voldoening die de slachtoffers krijgen is dat die gristenklojo 478 jaar de cel in gaat. Niks behandelen, niks hopen op genezing want dat gebeurt toch niet. Dat is nou precies wat er mis is met dit heerlijke Nederland. Teveel denken aan de dader en niet genoeg aan de slachtoffers. Als die gozer mazzel heeft dan komt hij in een tbskliniek terrecht, loopt vervolgens gewoon de deur uit en leeft zich lekker uit op de eerste de beste basisschool die hij tegen komt! In dit soort gevallen is het Amerikaanse rechtsysteem wel beter. Gewoon tussen "general population" en kijken wat er met pedo's gebeurt!

quickshare | 15-08-05 | 18:33

@ alle geloofsmongaulen.

Ga 's dood.

letmeinpeace | 15-08-05 | 18:33

@Onno Thuis
Erg 2005, je zou een baan moeten zoeken als beul in Iran...

da wizard | 15-08-05 | 18:32

-weggejorist-

Onno Thuis | 15-08-05 | 18:30

@Royale with cheese een dominee? brrrr klinkt eng

neuzel | 15-08-05 | 18:28

@fuckje
vreemde vrijgemaakte kerk: nooit van pastor gehoord (zelfs zelden bij de RK)

manna | 15-08-05 | 18:27

Wat moet je eigenlijk doen als je iemand verdenkt van pedeaufiele gedragingen?

MasterChief | 15-08-05 | 18:27

Jan jaap joris je vergeet de schoolvakanties...

Pannie | 15-08-05 | 18:25

fuckje 15-08-05 @ 18:23

Je lult, bij de vrijgemaakten is het woord pastor absoluut niet gebruikelijk. Een dominee is een dominee en anders meneer.

MasterChief | 15-08-05 | 18:25

Neeltje Jacoba 15-08-05 @ 17:59

Dat is nogal logisch Neeltje, anders dan Geenstijl is het RD niet bepaald te categoriseren als sensatiebelust. Dat die oetlul gereformeerd is, is waar, maar louter bijzaak. Voor GS natuurlijk wel een leuk detail in hun strijd tegen de gristenhonden.

MasterChief | 15-08-05 | 18:24

@R.w.C,
ook bij de vrijgemaakten wordt een dominee vaak pastor genoemd. ook bij andere christelijke kerken btw/

fuckje | 15-08-05 | 18:23

@berber
helemaal correct :)
@neuzel
een vrijgemaakte heeft geen pastor, ooit van dominees gehoord?

Royale with Cheese | 15-08-05 | 18:20

@Brusselmans @ 18:18
Welke flagrante onzin?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 15-08-05 | 18:19

nu valt alles op zn plaats, wat de verhuizing van Balkie aangaat dan. Als ie in het vervolg ooit (weer) een vuile gristenstreek uithaalt is ie tenminste verzekerd v.d steun van zn mede-dorpelingen, die zullen hooguit verontwaardigd zijn maar hem niet veroordelen en aan een brandend kruis nagelen vanwege een brandend kruis..

razz | 15-08-05 | 18:19

Als ze hem nou die 6 jaar op zouden sluiten in 1 cel met een dozijn geyle matrozen, dan vind ik het allemaal prima. No mercy...

Drommelsch | 15-08-05 | 18:19

@ Jan-Joris-Jaap-Joop

Van wie heb je die flagrante onzin?

Brusselmans | 15-08-05 | 18:18

6 jaar cel en TBS geëist?????

On-topic, maar weer..... 6 jaar maar? Is alles wat met justitie te maken heeft soms lid van Martijn? WTF, 6 jaar kan toch onmogelijk het maximum zijn. Eeuwig opsluiten en dan TBS. En dan komt ie er erg genadig vanaf.

MasterChief | 15-08-05 | 18:17

@hiepokriet
die gast was idd gereformeerd, maar das niet relevant denk ik

Royale with Cheese | 15-08-05 | 18:16

Jan-Joris-Jaap-Joop 15-08-05 @ 18:09
Nederlanders gaan wellicht wel wat vaker op vakantie naar verre oorden, dat dan weer wel...

Pannie | 15-08-05 | 18:16

The Zalking Wombie 15-08-05 @ 18:10
Alles om een moslim met Nederlanderhaat gek te maken natuurlijk.

Pannie | 15-08-05 | 18:14

Waarom hebben de Belgen uitsluitend sex in het weekend of gedurende de avonduren?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 15-08-05 | 18:11

Wat een flut strafeis.

6 jaar aan zijn zaakie ophangen, lijkt me passender.

apostrofje | 15-08-05 | 18:11

Yeah! Pannie doet aan research!

The Zalking Wombie | 15-08-05 | 18:10

@Pannie @ 18:00
Keez lult slechts een slag in de rondte! Kinderneuqen is nooit Hollandse volkssport nr.1 geweest en Nederlanders zijn ten opzichte van andere gristelijke witneuzen als Scandi's, Moffen, Britten of Mediterrano's niet extra-berucht vanwege kiddyneuqen.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 15-08-05 | 18:09

Keez
In de Amsterdamse regio is 65 procent van alle gehandicapte kinderen allochtoon, aldus het Migranten Platform Gehandicapten. Dat is meer dan je zou verwachten, want van alle basisschoolkinderen in Amsterdam is slechts de helft allochtoon.

Pannie | 15-08-05 | 18:08

Keez 15-08-05 @ 17:58
Hehe totaal uit de lucht gegrepen opmerking.
Als dat getal hoger ligt dan in de ons omringende landen dan zijn de Turken en Marokkanen daar debet aan weet ik ongezien.
In Nederland is het trouwen met een nicht bijvoorbeeld niet echt algemeen aanvaard.

Pannie | 15-08-05 | 18:04

Keez er zitten wel viespeuken bij inderdaad, ik neem aan dat je refereert aan die kerel die onlangs in Indonesie is opgepakt ofzo?
Je leest het inderdaad wel eens 3 a 4 keer per jaar in de krant ja, dat klopt.

Pannie | 15-08-05 | 18:00

How about: levenslang met TBS...

da wizard | 15-08-05 | 18:00

En wat vinden we op de site van het Reformatorisch Dagblad hierover???? NIETS NATUURLIJK...

Neeltje Jacoba | 15-08-05 | 17:59

Overigens, Pannie, kun je over incest beter je mond houden want Nederland is niet voor niets het land dat het hoogste aantal mongooltjes op deze aardkloot produceert.

Keez | 15-08-05 | 17:58

Wat verschrikkelijk toch allemaal. De oprechte woede van Fleischbaum ontroert me...

Hallo trouwens lieve mensen, dit is mijn eerste berichtje hier. :-)

waterjojo | 15-08-05 | 17:58

Over Ayaan gesproken, wel grappig dat zij voor wat betreft vrouwenbesnijdenissen gelijk lijkt te krijgen, werd dit aantal in Nederland vroeger op 'slechts' 50 gevallen per jaar geschat, nu begint men te vermoeden dat dit in Amsterdam alleen al meer dan 50 x per jaar voorkomt...

Pannie | 15-08-05 | 17:57

Pannie 15-08-05 @ 17:51

De media doet mij toch anders geloven. Niet alleen nationaal maar ook internationaal worden Hollanders opgepakt (staan hiet N.B. ook om bekend!) en veroordeeld wegens hun afgrijselijke gedragingen tegenover kinderen.

Keez | 15-08-05 | 17:56

@Pannie @ 17:51
Vindt je het erg dan, wat een Mocrokid overkomt?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 15-08-05 | 17:54

Keez 15-08-05 @ 17:40
Bij jeugdzorg e.d. beginnen ze nu het puntje van de ijsberg binnen te krijgen voor wat betreft incest binnen voornamelijk Marokkaanse gezinnen. Vanwege de 'schaamtecultuur' zal het nog waarschijnlijk een jaar of 5 a 10 duren voor die gevallen echt naar buiten komen!
Is ook wel logisch want in Nederland zijn het ook voornamelijk zwaar religieuze gezinnen met hun verwrongen kijk op sexualiteit.

Pannie | 15-08-05 | 17:51

@Keez,
je praat onzin. Je hebt het over "een Ayaan", en vervolgens wil jij dat ze haar portefeuille verruilt voor iets wat 149 andere kamerleden ook zouden kunnen oppikken. AHA is ervaringsdeskundige op haar terrein, niemand kan het beter doen zoals zij het doet, dit is verder een kwestie voor de commissie justitie.

fuckje | 15-08-05 | 17:44

@keez
Zolang die pedo zijn allom bekende ''vinger'' niet meer op de ''zere plek'' kan leggen zit het goed!

The Zalking Wombie | 15-08-05 | 17:44

Sorry, link vergeten: www.nu.nl

Annanas | 15-08-05 | 17:43

@Keez @ 17:40
Je lult dom!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 15-08-05 | 17:43

Ooit zag ik een uitzending van EO-Tijdsein over incest waarin werd gesteld dat 'dergelijke problematiek ook wel eens voorkomt in gristelijke kringen'. En ik moest hard lachen.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 15-08-05 | 17:42

"............."
De man is meerdere malen behandeld voor zijn pedofilie maar bleef gewoon doorgaan?????

Bah zum kotsen dit!!! Het was al bekend dat deze man ontzettend fout is en ze laten zo'n arm kind gewoon bij haar pedofiele vader wonen?
9 jaar lang in een hel geleefd omdat paps zn klauwen niet kon thuishouden.
Bravo, van mij mag deze man voorgoed verdwijnen.

Annanas | 15-08-05 | 17:42

Kinderneuqen is inmiddels Hollandse volkssport nr.1 dus ik snap de verontwaardigde reacties hier niet echt. Dagelijks verschijnen er berichten in de media over het oud-Hollandsch kinderneuqen en de gelatenheid waarmee dit in de regel opgevangen wordt doet mij vermoeden dat het algemeen geaccepteerd is. Geen grote landelijke campagnes want je weet nooit welke hoge pief je tegen de borst stoot. Deze maatschappelijke ziekte zit diep geworteld en wanneer staat er een Ayaan Hirsi Ali op om dit "echte" probleem aan te pakken - i.p.v. de lekker makkelijk scorende pseudo-probleempjes waar zij zich nu mee bezig houdt - en dat oh zo bekende vingertje op deze zere plek te leggen.

Keez | 15-08-05 | 17:40

Dit is toch te gek voor woorden!!!
6 jaar maar... en die kinderen, de slachtoffers, hebben levenslang. Walgelijk gewoon !!!

kyra | 15-08-05 | 17:37

@Forgeron> wat mij betreft gratis damborden en een leesmap, Een KTV en ja doe er een playstation 1 bij.

Maar nooit nooit nooit meer uit die pedeauwing. (zelfs niet voor trekdrop)

superjan | 15-08-05 | 17:32

Fleischbaum weet trouwens nog steeds een vrijgemaakte pedo niet te onderscheiden van een "zwaar gereformeerde". Cursusje gerifformeerden, fleisch?

Berber | 15-08-05 | 17:31

Jammer dat Bongo niet meer leeft, had graag gezien dat hij er een keer flink overheen was gegaan.
Zieke geest...

Alea iacta est | 15-08-05 | 17:27

@superjan
Ik ben het met je eens dat het zeker moet zijn dat er geen herhaling plaatsvindt. Ik vraag me wel af of sombere opsluiting en gegarandeerd levenslang afschrikwekkend effect hebben. In de VS werkt de doodstraf namelijk niet extra afschrikwekkend. Bijvoorbeeld.

Forgeron | 15-08-05 | 17:27

@Forgeron

Ook ik ben een hoogopgeleide ('hoog-opgeleide' is zonder verbindingsteken)kerel, met eveneens een hekel aan (praktiserende) pedo's, maar je kunt niet ontkennen dat ophangen aan zijn ballen ongenuanceerd is.

Is juist erg genuanceerd en ik ben het er volkomen mee eens!

Insanire | 15-08-05 | 17:26

"Welnee, ik ben gewoon een hoog-opgeleide kerel met een hekel aan pedo's en ongenuanceerde opmerkingen."
Dus wie er anders over denkt deugt niet.

ventus_aqualis | 15-08-05 | 17:25

therapeutisch kogeltje

Return of the Beasjt | 15-08-05 | 17:25

@forgeron>Tja ik ben ook niet van het ongenuanceerde pedeaubashing,
maar, ten eerste maakt deze knakker het wel heel erg bont en ten tweede ben ik het niet met je eens dat we hier maar mee moeten leren leven. Pedeaux die zichzelf niet kunnen bedwingen en tot action overgaan, dienen in een beveiligde perdeauwing de rest van hun jaren te slijten.

Die kids hebben vaak eveneens levenslang.

superjan | 15-08-05 | 17:24

Die straffen die ze hier in dit kikkertlandje stellen ook niks voor.

|<|_|\/| | 15-08-05 | 17:23

The chair! The chair!

Rest In Privacy | 15-08-05 | 17:23

maar dan moet ie wel rijden natuurlijk!!

prestodegekste | 15-08-05 | 17:23

@Forgeron.

Je lult.

cheese | 15-08-05 | 17:22

Wat de fuk heeft een pedo met de trein te maken?

Kogando | 15-08-05 | 17:20

@Amsterdammer
Mee eens.
Klote dat het gebeurt is, mag nooit weer gebeuren. (Levenslang of TBS). Jammer maar helaas... dit soort incidenten gebeuren nu eenmaal. Houd je alleen tegen met Noord-Koreaans staatscontrole, en daar zit niemand op te wachten.

Forgeron | 15-08-05 | 17:17

@TZW> Rolt Over de Vloer Lachend Mijn Aars Af.

superjan | 15-08-05 | 17:16

slightly off topic:
-http://members.lycos.nl/motion1987/gummbah/1.htm

Boris Borsthaar | 15-08-05 | 17:16

@cheese
Welnee, ik ben gewoon een hoog-opgeleide kerel met een hekel aan pedo's en ongenuanceerde opmerkingen.
Niet iedereen die tegen onvrijwillige castratie en "ophangen aan de ballen" van pedo's is, is zelf pedo. Snap je?

Forgeron | 15-08-05 | 17:14

@forgeron
Nee... als je mij neukt ben je dood

The Zalking Wombie | 15-08-05 | 17:14

Is er iemand die pedo's wel relaxed vindt? Waarschijnlijk niet, wat ik moet ik dan steeds met die rare verhalen erover op GS? Wat voegt dit toe? Babyneuqen, aan stukken scheuren, wat een rare manier om over zoiets te schrijven. Dit soort gedrag verban je niet met slap semi-verontwaardig gelul erover.

Amsterdammer | 15-08-05 | 17:13

*jounaalleader*

Boinnnngg

Goedenavond dames en heren,
Dit is het Talpa acht uur journaal van
13 April 2008. Uit de gesloten TBS kliniek van Lubberkutteveen is de 38 jarige RF ontsnapt. Hij was jarig en mocht even naar de dorpswinkel om een traktatie te kopen. De directie van de inrichting is geschokt want F had serieus beloofd direct weer met een kilo trekdrop terug te komen. Van F ontbreekt ieder spoor.

superjan | 15-08-05 | 17:13

@The Zalkin Wombie
Als ik jou neuk ben ik toch ook gewoon een homo?

Forgeron | 15-08-05 | 17:11

Als hij atheïst was geweest, had dat er dan ook bijgestaan? wel ff objectief (voor zover mogelijk) blijven. by the way, kruisigen is nog te goed voor hem.

Fragmented Mind | 15-08-05 | 17:11

@Forgeron
Ben je zelf soms pedo dat je het zo loopt te verdedigen?
Een andere reden kan ik namelijk niet bedenken.

cheese | 15-08-05 | 17:10

@cheese
TBS is een verkapte vorm van levenslang. Daarom gaan die lui ook altijd in beroep. TBS mag zo vaak verlengt worden als nodig wordt geacht, en velen zien dan ook nooit meer de buitenwereld.

Forgeron | 15-08-05 | 17:10

@kalief, "nozzman" als je het mij vraagt.

Lekker Belangrijk© | 15-08-05 | 17:10

Brandend aan de brug laten bengelen!!

LauruZ | 15-08-05 | 17:10

@ zweefvlieger je moest eens weten wat mij allemaal ontgaat. Bijvoorbeeld jouw beredenering!

wattan!! | 15-08-05 | 17:09

Bij zware aandrang neem je gewoon een lekker stuk kipfilet.

Lekker Belangrijk© | 15-08-05 | 17:08

Van wie is het cartoonfragment bij het topic?

kalief | 15-08-05 | 17:08

@Forgeron
Iemand die een 3 dagen oud baby'tje neukt is geen pedo... dat is gewoon iemand die geboren is voor ''the chair''

The Zalking Wombie | 15-08-05 | 17:07

@ventus_aqualis
Heb je iets tegen wandelen voor geestelijk zieken?
Of doel je op ontsnappingen? Dat zal wel meevallen, gebeurt bijna nooit. En ze worden altijd weer gepakt.

Forgeron | 15-08-05 | 17:07

Rennen is schuld bekennen?

Arbalest | 15-08-05 | 17:07

Met dank aan het beroepsgeheim van de pastoor.

neuzel | 15-08-05 | 17:07

@Forgeron
Volgens Donner is het tbs-systeem ervoor om tbs'ers een nieuwe kans te geven in de maatschappij.
Deze man komt ooit dus weer een keer vrij, ontsnapt of gaat op proefverlof.

cheese | 15-08-05 | 17:06

tbs heeft geen zin want terugkeren in de 'maatschappij'is niet van toepassing op wedergeboorne grrristenen van dat kaliber....

QB (ja die.....) | 15-08-05 | 17:06

@.Forgeron
Hij komt misschien nooit meer vrij, maar mag wel even wandelen met een slechtziende, kortademige bewaker. Ophangen aan z'n kloten is bepaald niet 20e eeuws, dus vrij modern.

ventus_aqualis | 15-08-05 | 17:04

Tja, zal je vertellen dat er nog meer van dit soort zieken zielen rond lopen, dus voor de gene die graag ze kop in het zand steek... Dit is niet de laatste die ze pakken.

Maar toch netjes dat hij gepakt is na +/- 9 Jaar!!!!!!!

Zal je vader maar zijn zeg.... Ziek!

szol2001 | 15-08-05 | 17:04

Uhm, ontkend de rvd daarom dat balkie naar Krimpen aan den IJssel gaat verhuizen????

on topic: ik mis nog 2 nullen achter die 6 jaar cel... ofwel, 600 dus. Ik neem aan dat er nog wel een bubba ter beschikking is voor deze zieke, zeer zieke, man?

The_Smiley | 15-08-05 | 17:03

Gatverdamme.... Dat niemand dat opgevallen is? Hallo! Consultatiebureau???

Eva75 | 15-08-05 | 17:02

@stretch.
Pedofilie is (net als homofilie) een aangeboren "afwijking". Homo's doen geen vlieg kwaad wanneer ze elkaar nemen. Pedo's moeten hun lusten leren onderdrukken. Dat kan, net zoals veel homo's in de VS dat kunnen 'leren.'

Forgeron | 15-08-05 | 17:02

Krimpen aan de ijssel?
is dat niet waar Bakellende gaat wonen?
En dan zeggen dat de huizen vrijkomen te staan door zijn komst ;)

finale_plank | 15-08-05 | 17:01

-edit: leer eens spellen

The Zalking Wombie | 15-08-05 | 17:01

@cheese.
Die kerel zou TBS krijgen en komt dan dus nooit meer vrij. Ik vind je wel stoer met je "ophangen aan zn kloten". Lekker 21e eeuws vooral.

Forgeron | 15-08-05 | 16:59

Ik blijf erbij; alle pedo's preventief ruimen. Pedo's 'genezen' nooit!

stretch | 15-08-05 | 16:59

Gadverdegadverdegadver! Wat een zieke geest zeg! Maar wat dat nou met het geloof te maken heeft, ontgaat mij. Als ik zie hoe Marokkaanse islamietjes geen Hollandse vrouw met rust kunnen laten, is dat dus niet "voorbehouden" aan griffermeerden. Effe niet discrimineren dus, daar zijn wij voor.

zweefvlieger | 15-08-05 | 16:58

Zoals ik al zei, trein issuh kapot:
www.ns.nl

Lekker Belangrijk© | 15-08-05 | 16:58

hij staat al in geschreven bij de woonstichting brussel, over 6 jaar zal die welgenoeg punten hebben voor een mooie eengezins woning, hartje brussel.

Johnny Bravo | 15-08-05 | 16:57

hij wachtte tenminste nog tot NA de geboorte met misbruiken...

Ali Bi | 15-08-05 | 16:56

@.Forgeron

Dat zo'n vent ooit weer op straat komt, is veel barbaarser.

Ik zeg 'ophangen aan zijn kloten'

cheese | 15-08-05 | 16:56

I don't care wat er mee te doen. IIG nooit meer in de samenleving later integreren. Dus of levenslang of de doodstraf.

Xaio | 15-08-05 | 16:56

Zwaar zieke lui moeten wel langer dan 6 jaar, en zeker geen tbs want dan ontsnappen ze zoals altijd.

AryOpHetWeb | 15-08-05 | 16:55

Waarom geloofd men dat deze bekrompen Ijsellaar een gristen was?

hiepokriet | 15-08-05 | 16:54

@de belg

Die kerel is gewoon niet goed bij zn hoofd. Maar jij net zo min met je barbaarse gedachten...

Forgeron | 15-08-05 | 16:53

Veel te humaan die trein, castreren en dood laten bloeden zou een goede straf zijn in deze

de belg | 15-08-05 | 16:52

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken