Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Internet voor en door MKB

bla bla bla niet neuqen?Ook zo op zoek naar 'dienstun' en 'oplossingen voor bedrijfsprocessun'? Zoek niet langer! Want sinds kort is er Allstream. Een echt bedrijf met een echt kantoor dat ontdekt heeft dat je die mediaplayerfilmpjes ook op je website kunt zetten. Ja, deze rasMKB-ertjes hebben een revolutionair concept. Zomaar videootjes uploaden! Check film 1, film 2 en filmpje 3. en een blooper ofzeau. En tot slot een reisverslag van 36 minuten... Misschien is er nog meer te vinden, de oude site staat immers ook nog online. Wees er snel bij, als je deze movies nog wilt zien, want volgende week is Allstream.nl uit de lucht. De echte Allstream is namelijk een groot ict- en telecombedrijf. Jan Sloot is dood, leve Allstream...

Reaguursels

Inloggen

Haha... Bij geschiedenis kennis laten maken met A-Stream... En in een later stadium een nieuwbericht loslaten over een samenwerking met FilmPartners!

Vanmiddag ga ik weer even zitten voor het spelletje!

Brzk | 01-08-05 | 11:04

. Pannie

;)

TurkishPower | 31-07-05 | 19:52

"Mijn naam is Patricia van Wieren, graag blaaaaaat"

Hey, kijk eens. Effe Googelen en er is een heus e-mailadressenlijst te vinden, op naam van een andere BV met dezelfde namen uit de filmpjes.

www.source.nl/emails.html

Patricia, slik-slet, here I cume ehh come!

Brzk | 31-07-05 | 18:08

Turkisch even voor alle duidelijkheid (!) Grapje he! ;)

Pannie | 31-07-05 | 17:33

. Pannie
haha touche :)

TurkishPower | 31-07-05 | 17:29

Turkish we hebben ook 'moslim' items hier!

Pannie | 31-07-05 | 17:12

. Rabarberke
haha is een goeie :)

TurkishPower | 31-07-05 | 17:10

Die power is geen brainpower dan.

Rabarberke | 31-07-05 | 16:37

Huh ik begrijp er niets van van dit hele gedoe?? Wat willen ze nou mee zeggen in dit topic? OF waar gaat het over?

Wat ik wel begrijp is dat in dat eerste filmpje (ja met die lekker wijf) zij kijkt alsof ze gedwongen wordt met de introductie, ze lijkt wel op het punt .......(vul zelf maar in) te worden :P

De tweede filmpje of was het derde weet ik niet meer ... is de jongen op een sollicitatie gesprek ofzo?

de overige filmpjes snap ik ook niks van, sterker nog ik snap de hele topic niet

TurkishPower | 31-07-05 | 16:33

@gwx
Heb jij toegang tot de a-wire dan? Dat is alleen voor subscribers.

Rabarberke | 31-07-05 | 16:25

Grappig, Rabarberke. Er staat niets over Allstream op Reuters.com.

Toch grappig bedacht :)

GWX | 31-07-05 | 16:02

Ah juist. Dezelfde techniek, alleen wordt het nu in een breder concept toegepast. Tijdens die kennismaking hebben ze ook maar meteen het logo wat aangepast.

Ik heb nog even gezocht op "A Stream". Ik kom dan uit op de volgende presentatie. Engelstalig, kwaliteit is beter en de dame in kwestie weet hoe ze moet presenteren!

astream.net/html/welcomewin_hi.htm

Maar zal dit nu dan het bedrijf van de oorspronkelijke maker zijn? Als dit zo is, waarom AllStream?

Kortom: ik geloof het niet, het rammelt aan alle kanten en de logica is in deze ver te zoeken!

Wellicht kunnen we over een paar jaar allemaal het boek over Roy Hogendorp kopen, over wat hem is overkomen... of we maken kennis met hem met een artikel in de Quote. Dan liever op papier dan die absurde filmpjes op hun site.

Brzk | 31-07-05 | 14:51

Heb je de Broncode gelezen? Meneer Roel Pieper heeft waarschijnlijk interesse getoond in deze nieuwe technologie... waarna Reuters er lucht van heeft gekregen. Ik zou anders niet weten wat Reuters met zo'n persbericht zou moeten... Roel Pieper weet wel raad met een clubje als AllStream...

Maar verder kan ik me er helemaal niet in vinden... Ik zie geen compressie... en het lijkt mij stug, maar natuurlijk kan het, dat een bedrijfje als AllStream een techniek bloodlegt waar miljoenen dan wel niet miljardenbedrijven al jaren aan werken...

Daarbij is het logo van AllStream bijna hetzelfde als die van A-Stream, en A-stream lijkt mij al wat langer te bestaan.

En als ik de site zo bekijk heeft AllStream lucht gekregen van deze techniek tijdens onderhandelingen bij de KNVB...?

Brzk | 31-07-05 | 14:27

@Rabarberke
Wat in dit topic al eerder gemeld is. Misschien 1 of andere Roel Pieper die weer het licht heeft gezien.

de bier | 31-07-05 | 14:24

brzk hoe verklaar je dat persbericht van Reuters dan?

Rabarberke | 31-07-05 | 14:20

Het is natuurlijk een goede zaak wanneer mensen een nieuwe onderneming starten. Maar ik zie helemaal geen nieuwe, baanbrekende, compressie technieken op deze site! Het zijn slordige en amateuristische filmpjes die simpelweg geupload zijn.

En dan nog de volgende, gewaagde, teksten durven te plaatsen als:

"* Er is wereldwijd geen product te vinden dat op streaminggebied deze mogelijkheden levert"

"* Geen haperingen of blokvormingen, synchroon geluid, vloeiende beelden"

"* Reacties van de bezoekers en kenners zijn zonder uitzondering: ?Schitterend ! Jullie hebben het voor elkaar gekregen.
Dit wil ik ook. Wanneer kunnen we afspreken ? Wat kost het en wat levert het mij op ??"

"* Uw organisatie zet tegen veel lagere kosten een echte uitstraling neer."

... dan zijn het gewoon kwakzalvers die een paar weken geleden pas wakker geworden zijn na een coma van 10 jaar. Of ze proberen gewoon ex-coma-patienten die onlangs wakker geworden zijn geld uit de zak te kloppen... Het rammelt, aan alle kanten!

Brzk | 31-07-05 | 14:07

lekker, lekker & lekker....
dan bedoel ik hij dan...

Prutswerk© | 31-07-05 | 13:07

Wel belangrijk om te weten:

"* Er is wereldwijd geen product te vinden dat op streaminggebied deze mogelijkheden levert"

"* Geen haperingen of blokvormingen, synchroon geluid, vloeiende beelden"

"* Reacties van de bezoekers en kenners zijn zonder uitzondering: ?Schitterend ! Jullie hebben het voor elkaar gekregen.
Dit wil ik ook. Wanneer kunnen we afspreken ? Wat kost het en wat levert het mij op ??"

"* Uw organisatie zet tegen veel lagere kosten een echte uitstraling neer."

Michiel de Ruyter | 31-07-05 | 13:05

@all
Jullie zijn gewoon jaloers dat een bedrijf succesvol is en zoeken spijkers op laag water. Had maar geen aandelen wordonline gekocht, dan was je nu niet zo rancuneus tegen ict bedrijven geweest.

Rabarberke | 31-07-05 | 12:54

@Kees Balbet
Smaken verschillen. Maar je hebt inderdaad gelijk over de triestheid van dit clubje. Ik dacht dat dit ras in de ict zo langzamerhand wel uitgestorven zou zijn.

de bier | 31-07-05 | 12:19

Wat een triest clubje amateurs. Vooral dat comedy-linkje. Na de eerste zin maar weer afgeklikt. Wat een stelletje lapzwansen.
Ongelooflijk. Echt zo van "had dat nou maar gewoon niet gedaan".
Want het is echt gewoon 3 keer niks. Niet dat ik het beter kan, of zo. Ik zou gewoon een voice-over doen, en dan een beetje lam lopen browseren of zoiets.

oh @en de bier ..... hmmm kijk nog eens een keer naar dat filmpje met dat mokkel, tel tot tien en dan "hee, verrek, het is helemaal geen lekker wijf".

Kees Balbet | 31-07-05 | 11:56

@broomstick
Inderdaad, bij die Patricia zou ik m'n lading ook wel kwijt kunnen.

de bier | 31-07-05 | 11:42

Klik op diensten - video versie - computers - video versie en je hoort een imitatie van jiskefet

Elmer Fudd | 31-07-05 | 11:40

Gezellig vakantiefilmpje.
14:24 laat ze dat nou tattoeren?
17:32 ga eens uit je dak in Roemenië!

Die Patricia in filmpje 1 lijkt me een deksels heet ding!
Ze ziet er zo lekker braaf uit, maar geloof me--dat zijn de geylsten! Ik durf te wedden dat ze knie-hoge leren laarzen draagt onder dat gordijn^H^H^H^H^H^H^Hjurkje.
Patries, mag ik langs komen voor een .. ahum.. sessie? Breng jij dan 't paardrijzweepje mee?

broomstick | 31-07-05 | 11:37

Ik heb misschien een verkeerd beeld van 'streaming' media. Volgens mij worden die wmv bestanden eerst gedownload en vervolgens afgespeeld....

Billy B | 31-07-05 | 10:34

Lucasdelinkselul 30-07-05 @ 19:35
Qua humor ben je toch een aardige bal dacht ik zo...
Ps ik ook hoor!

Pannie | 31-07-05 | 08:54

Wow bewegende beelden op internet!!!
Goed gefilmd ook!
Belg LOL

Pannie | 31-07-05 | 08:48

Heeft dat persbericht van Reuters het nu echt over 'Culembored'? of is dat een ctrlC-V foutje?

OoO | 31-07-05 | 08:15

Nu breekt me klomp
@. joet: na wat googlen houdt ik het denk ik toch maar bij m'n bordeaux

B*U*S*H | 31-07-05 | 07:37

Specialisten komen van de gehele wereld en daarbij zorgt AllStream voor vergunningen en verblijf.

'wat kan my het nou rotten waar allstream het personeel laat, al dan niet ingevlogen.

De presentratice ziet eruit of ze bang is klappen te krijgen als ze de mist ingaat met haar tekst.

volgens mij heeft ze al lopen huilen

de belg | 31-07-05 | 03:37

En het niveau blijft maar verder naar beneden glijden... beetje jammer!

Magnat83 | 31-07-05 | 02:48

Het lijkt wel een stelletje basisschoolpubers die een kijk-en-vertel moeten doen voor hun klas.

pffffff

deeltje | 31-07-05 | 02:39

@lucas
lul niet zo zo stroef.. ga WD40 drinken of iets dergelijks

joet | 31-07-05 | 02:11

"Heb je ook zo'n moeite met het spreken in openbaar of liever gewoon lekker autistisch? Meld je direct aan voor een sollicitatie bij Allstream!"

ff serieus; dit is toch iets wat per ongeluk op het internet is blijven hangen na 1 april 1999 ofzo?

G. Temmes | 31-07-05 | 01:35

zijn gewoon criminelen die een nepbedrijf hebben opgericht om zwart geld mee wit te wassen.

pek en veren | 31-07-05 | 00:16

Smalle foto's, als de streaming ook zo is .......?

bondje33 | 30-07-05 | 22:47

Zelfrelativering vind ik veel leuker Thygros

WillemIII | 30-07-05 | 22:30

@neutrino> joh, dat is die michiel romeyn, maar dan een stuk leuker.

superjan | 30-07-05 | 22:23

@Willem3: Ik vind kritische vragen juist leuk, zetten me aan het denken over mijn eigen denkbeeld, geven aanleiding tot zelfreflectie...
Misschien een idee voor jou?

Thygros | 30-07-05 | 21:20

@ criticus
haha prachtig. En overigens zitten we niet op (Slechte) vragen te wachten, maar op antwoorden.
dan nog even iets wat ik in een poezie-album vond en waar een ieder zijn voordeel mee kan doen:
'Small minds discuss people
Average minds discuss events
Great minds discuss ideas'

WillemIII | 30-07-05 | 20:51

Steengoed!! dit is nou Humor!!
wat een nep bedrijf zeg, ik kom niet meer bij!

ps @ LDLL
mooi stukje!

@ criticus
jammer

humrush | 30-07-05 | 20:29

Klein advies aan de voorlezer op één van de video's: niet zo vaak op je blaadje staren, kijk ook eens naar het vogeltje in de camera. Als je niet in staat bent om je tekst te onthouden (staat zeker lullig als je media producten probeert te verkopen), hang je tekst dan vlak bij of achter de camera. Dan lijkt het net of je de kijker aankijkt.

En draag een stropdas, dat doet de rest van de zakenwereld ook. Ik denk dat deze media guru's beter zijn in het maken van trouwreportages dan het brengen van zakelijke boodschappen.

OversteKarremans | 30-07-05 | 20:15

@Lucas.dll
Wist niet dat je kwaad werd... Vijf maal "Nee" is niets mis mee; hangt af van de vragen die je stelt. Als je antwoorden zou willen hebben waar je meer info uit kunt halen, dan had je de vragen anders moeten formuleren. Nu moet je het weer doen met eigen ideeen als "twijfelen over het waarheidsgehalte".
Ik begrijp je GS-defensie in dezen, aangezien je dit niet kunt afvallen natuurlijk. Da's weer politiek.
Ik op mijn beurt geef mijn fout toe: ik had gewoon echt niet moeten reageren op deze post. Als het nergens over gaat moet ik er ook niet op reageren. Ik vind het wel jammer dat GS inhoudelijk gezien steeds vaker naar dergelijke posts grijp. Nogmaals: komkommertijd.

criticus | 30-07-05 | 19:51

Behalve de aanname dat je een Bucklerdrinker was deed ik geen aannames. Ik legde je uit waarom het op GS staat, waarom mensen dat leuk vinden en waarom dit onderwerp gekozen is. Verder vroeg ik je of dit en dat zo was, wat blijkbaar niet zo is. Maar als je overal nee op zegt begin ik wel te twijfelen over het waarheidsgehalte. Er zal toch wel een reden zijn waarom je de humor niet in kunt zien en waarom je blaat als een Balkenende. De meesten die het niet snappen reageren niet, of ze snappen het wel en zeggen HAHA. Mensen die het niet snappen zijn doorgaans de moralisten die toch maar weer eens uit willen leggen hoe belangrijk hun normen en waarden zijn. Dat is geen aanname maar empirisch bewijs.
Ik zou ook nee zeggen trouwens als mensen mij een normen en waarden fetisjist zouden noemen.
@Albert Heijn: oei oei oei, laat mij niet wakker liggen man! Een van de vele crypto-extreemrechtse posters hier gaat mij ineens 'het vuur aan de schenen leggen'. Nou, ben ik even betrapt, zoals de vorige keer waarop je ook meende mij betrapt te hebben op inconsequenties.
Want waar lul je over? Ik ben links dus ik mag niet lachen om deze post? Ik lach mij kapot om deze post met deze kneuzen, ik zie verder niet in wat een politieke term als 'links' daar mee te maken heeft.
'Jij komt toch voor iedereen op?'
Nee hoor. Leedvermaak ik ook lachen. Ik vind dat politieke leiders zirg moeten dragen voor zwakkeren, ik ben ook voor solidariteit.Ik heb een mening over het politieke bestel maar ik kom niet voor iedereen op, al helemaal niet als ik denk dat er verder geen schade toegebracht wordt aan mensen. Maar wat zeik ik, types als AH hebben maar een missie: aan tonen hoe erg alles wat ook maar naar links klinkt is. Succes met je hobby.

Lucasdelinkselul | 30-07-05 | 19:35

Het verhaal van -de door mij overigens zeker niet minder gewaardeerde- Lucas mag wel gefundeerd zijn, maar al zijn aannames heb ik naar eer en geweten stuk voor stuk moeten afwijzen. Een typisch links fundament zeg ik... alleen is deze wel heel snel ten onder gegaan.

criticus | 30-07-05 | 18:55

Die tent zuigt idd. Maar waarom reutels er een persbericht aan waagt...

Rabarberke | 30-07-05 | 18:45

Ach, Lucas geeft nu tenminste een gefundeerde mening. Da's wel andere koek vergeleken met gisteravond toen ie de biowijn rectaal ingespoten had.

Apollo | 30-07-05 | 18:44

@ Albert Heijn
Lucas is extreem links. Da's wel effe andere koek vriend. Die kijken niet op een slachtoffer meer of minder. Alles voor het hogere doel: de overwinning van het Grote Gelijk. Zeg nou zelf, best wel eng, toch?

WillemIII | 30-07-05 | 18:41

Lol @ LDLL
Mooie omschrijving die aardig in de buurt kwam van mijn beeld ;)
Sorry criticus maar het ging om het topic en het staat als een paal boven water...
DIE TENT ZUIGT!!!
En toch... Hallo mijn naam is Patricia... :-P MMmm

Klantenservice | 30-07-05 | 18:38

@LucasDLL: uit jouw taal(gebruik) kan ik niet opmaken waarom jij je links noemt. Links staat toch voor solidariteit, voor gelijkheid, recht, menswaardigheid en ga zo maar door. Het soort "vemmaak" dat GS hier biedt is leedvermaak. Hoe grappig dan ook, het is makkelijk scoren en vooral: over de rug van anderen. Ik snap dus echt niet dat jij dit verdedigt.

Albert Heijn | 30-07-05 | 18:38

@Lucas.dll
Lees ik een "Doe niet zo moeilijk"? Alweer een vingertje! Is het vingertjesdag vandaag? En wat een vragen man! Even teruglezen:
Respectievelijk: Nee (ik zie geen humor in de filmpjes... begrijp alleen niet wie er vandaag de dag in godsnaam streaming toestanden aan wil bieden JUIST voor lagere bandbreedtes, terwijl deze bandbreedtes dagelijks groeien...)
Vervolgens de laatste vragen 5 maal "Nee".
Op de persoon spelen zijn we allemaal kennelijkgoed in. Ik kan een hoop hebben, maar dat je dacht dat ik Buckler zou drinken vind ik echt laag van je ;-)

criticus | 30-07-05 | 18:26

Discovery heeft m ook ontdekt.

Lucasdelinkselul | 30-07-05 | 18:24

haha er is ook een link 'career opportunities' bij Allstream. Iets voor jou, Lucas?

WillemIII | 30-07-05 | 18:24

de puma? leeft ie nog?

Vlinderina | 30-07-05 | 18:21

OT, lees net op Telegraaf dat de puma terecht is

Apollo | 30-07-05 | 18:08

@ Michiel de Ruyter

Om deze doorbraak kan Bright natuurlijk niet heen, en misschien komt na deze onthuling van de state-of-the-art windows media compressie, dat mensen zich daar in gaan verdiepen.. ik doe een gok.. een leuke naam voor een nieuwe compressie methode over 10 jaar zou zijn DivX? en misschien daarna kunnen ze dan Divx omdraaien! dat zou leuk zijn XviD!

maar ik denk dat die revolutie nog wel even op zich laat wachten, maar mark my words, het zal komen!

SeaQaeS | 30-07-05 | 18:05

Ben ik nou gek... of ben ik de enige die op de achtergrond babygeluiden hoort als onze lieftallige dame aan het praten is....

core | 30-07-05 | 18:04

Criticus, je bent in de war. De zin van stukjes vind je in tijdschriften en dagbladen. Echte journalistiek heeft altijd een reden. GeenStijl is niet per definitie echte journalistiek. GeenStijl biedt vermaak, onder andere. Topics als deze zijn voor het leedvermaak: een groepje randdebielen prijst zichzelf aan op de internetmarkt, dat is lachwekkend en dankzij GeenStijl kunnen wij daar van meegenieten.
Het vergt enige humor, en het vergt het vermogen buiten de sociale en roomse kaders te denken. Ja, er wordt stront uitgestort over deze mensen, ja, dat doet vast eventjes pijn en ja, er zijn geen argumenten om mensen zomaar aan te pakken.
Behalve dan dat afzeiken leuk is. Probeer het eens in te zien. Ik weet zeker dat jij het stiekem ook leuk vindt maar je traditie en opvoeding verbieden je 'te genieten van andermans leed'. Je traditie en opvoeding hebben je geleerd dat er een grond voor moet zijn, dat je hoor en wederhoor moet toepassen, dat iedereen onschuldig is, dat je niet op de persoon mag spelen en dat een mening niet gelijk een grond is om iemand af te zeiken.
Maar zet dat eens van je af, kijk er eens doorheen, en lach eens mee: kijk eens naar die amateuristische filmpjes! Kijk eens naar dat megalomane gebabbel op die site! Zie die hoofden van BV-boeren prutserig beweren dat ze HET concept hebben bedacht!
Lachen toch?
Of ben jij zo erg lid van de normen en waarden- politie dat je destijds ook je lachen hebt zitten inhouden toen een cabaretier een Heineken-biermerk de grond in boorde? Heb jij toen demonstratief Buckler zitten drinken?
Heb jij je NCRV-abonnement opgezegd toen bleek dat Paul de Leeuw de Josti-band ging presenteren? Vond jij Theo van Gogh eigenlijk 'ook niet kunnen?' Want niet 'alles mag zomaar gezegd worden'?

Lucasdelinkselul | 30-07-05 | 18:04

Rabarber, neem je nog wat witbier mee ? Zit er bijna doorheen.........

Apollo | 30-07-05 | 17:59

@apollo
Mwoah.. het artikeltje is welzeker aanleiding tot wat discussie aangaande bedrijfsvoering. Hoe lang wachten jullie al? Straks keert de bewijslast om.

Ik ga booschappen doen. Bye!

Rabarberke | 30-07-05 | 17:58

" Vandaag nemen wij u mee naar een nieuwe unieke compressietechniek, "

Leuk! En waar gaan we morgen heen? Apenheul?

De Vriendendienst | 30-07-05 | 17:57

HALLO! WELKOM OP DE WEBSITE VAN ALLSTREAM! WIJ MAKEN VIDEOOTJES, MAAR WE HEBBEN NOG EEN BEETJE PROBLEMEN MET HET GELUID! WE HEBBEN NOG NIET DOOR DAT JE OOK EEN MICROFOON KUNT AANSLUITEN OP DIE CHEAP-ASS BCC-KUTCAMERA DIE ANNIE GISTEREN HEEFT GEKOCHT, DUS DAAROM SCHREEUWEN WE MAAR GEWOON HEEL HARD TEGEN DE CAMERA. EN IK BEN JAN, EN IK KAN HEEL GOED TEKSTEN OPLEZEN. HEEL. NATUREL. DANK. U WEL VOOR. UW BEZOEK.

De Vriendendienst | 30-07-05 | 17:56

Raberber. Ja, het is Sarbanes ( wellicht een witbier teveel op deze middag,) en ja, je moet een jaarrekening publiceren, echter, het tijdsbestek waarin wordt afgesproken met de belastingdienst. Maar hoe langer het duurt hoe groter de kans op een belastingcontrole. Daarom knijpen we hem ook een beetje ;) Maar we raken een beetje off-topic nu.

Apollo | 30-07-05 | 17:53

" Jasmijn is nog steeds hopeloos verliefd. Maar haar vriendje heeft ze nu gevonden. GeenStijl to the rescue."

Wij willen foto's van Jasmijn... whahahahaha

Thalassa | 30-07-05 | 17:46

@apollo
Je bedoelt Sarbanes-Oxley? :) Naja, het is voor een in Nederland gevestigde BV wettelijk verplicht om een geconsolideerde jaarrekening te publiceren, regardless what momma sez. Voor de rechtsgevolgen wanneer je dat niet doet verwijs ik graag naar onze vrienden van de belastingdienst.

Rabarberke | 30-07-05 | 17:43

@ SeaQaeS
Ja echt hartstikke modern. Wellicht dat Franscico -vingertje- van Jole er in de volgende editie van Bright aandacht aan besteedt.

Michiel de Ruyter | 30-07-05 | 17:37

@Klantenservice
Mag ik bedanken? Het lijk er op dat je gelijk gaat krijgen als je mij gaat verwijten dat ik iets op de persoon speel. Je geeft 'm zo mooi voor joh! Maar dat kan mijn bedoeling niet zijn en zo kent men mij niet.
On topic dan maar weer. Jouw antwoord op de vraag wat de zin of onzin is van dit verhaal: "Vermaak".
Okee. Kan ook...

criticus | 30-07-05 | 17:36

Rabarber, onze aandeelhouder is de moeder, en daar die in US zit geeft die geen ene moer om statutaire cijfertjes, zolang we Sarbain Oxley proof zijn is er niets aan de hand. Kwartaalcijfers worden binnen 6 dagen gepubliceerd volgens US-GAAP. Alleen het verkrijgen van lease auto's is een probleem daar we geen recente jaarrekening hebben, maar daar geven we gewoon een deposito voor af.

Apollo | 30-07-05 | 17:35

Pff.. wat gaat de techniek hard tegenwoordig..

Een echte movie-stream.. wie had dat verleden jaar kunnen denken zeg...

SeaQaeS | 30-07-05 | 17:34

@apollo
Nou misschien hebben ze echt wel iets wat wij niet weten... dat die site sukkelig zegt op zich natuurlijk niets...

Rabarberke | 30-07-05 | 17:33

Okay Rabarber, dus ze verwachten dat de jaarrekening voor 2004 binnenkort een krabbel van de accountant krijgt.
Het gegeven in het bericht dat het ""revolutionary is alsmede het schrijven dat de competitors "dated" zijn bezorgen mij het gevoel dat het hier om een stel nitwits gaat.

Apollo | 30-07-05 | 17:30

@criticus Het lijkt er anders meer op dat jij liever mensen aanpakt op persoonlijke titel.
De rubriekjes van de heer van Jole zijn vast meer jouw stijl.
Als klantenservice help ik u graag met een doorverwijzing... Klik HIER ==> www.bright.nl/abo/index.html

Klantenservice | 30-07-05 | 17:28

Bij filmpje 'blooper' moest ik zomaar even heel erg aan Louis van Gaal denken.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 30-07-05 | 17:25

@apollo
Publicatie van de jaarrekening is wettelijk verplicht. Als je als BV de jaarrekening niet publiceert mijn waarde, dan ben je als directeur hoofdelijk aansprakelijk bij faillisementen, schadeclaims etc. Bovendien, liggen jullie aandeelhouders te slapen of zo? Ik zou wel willen weten hoe het met de tent zou gaan en elk kwartaal cijfers in willen zien.

Rabarberke | 30-07-05 | 17:24

Dit pik ik net van reuters.com

CULEMBORED, THE NETHERLANDS. (AP) Allstream Nederland BV today announced a revolutionary video compression technology, opening up the market for high quality video broadcast on websites and commodity mobile devices "It is now possible to broadcast real time high quality video on your website. Imagine the possibilities. Instead of just boring the hell out of your visitors with plain text, you can now show them moving images just like the ones you see on television", spokesman and CEO Roy Hogendorp said. "And the fun is, you can't tell the difference with plain streaming video freely available with Windows XP.", Hogendorp continues. Allstream is expected to initially go public late fall, pending the roundup of the 2004 annual financial reports. The company foresees healthy competition with dated compression technologies like Apple's Quicktime, Windows wmv and the public domain video compression technology available from the MPEG consortium. Former Philips and Tandem CEO Roel Pieper, currently pursuing other carreer opportunities, has shown some initial interest in the product.

Rabarberke | 30-07-05 | 17:22

@Klantenservice
Sorry... geen connectie. Heb ook geen nummer voor je, of het moet dat van een psycholoog zijn. Ga daar eens praten over jouw visie op vermaak.
Ik hou het maar op komkommertijd...

criticus | 30-07-05 | 17:14

@ Klantenservice
Precies. Je zou maar een opdracht voor enkele ?k neerleggen bij dit bedrijf. Gegarandeerd dat je troep krijgt als je hun voorbeelden moet geloven.

Michiel de Ruyter | 30-07-05 | 17:09

Lekker geluid ook (vooral filmpje 2 en 3). Een dasspeldmicrofoontje is zeker te duur...

ISDN adapter | 30-07-05 | 17:07

Rabarbeke, dat de laatste jaarrekening van 2003 is, is niet zo vreemd. Bij ons zijn we nog bezig met 2000 en zelfs dat vindt de belastingdienst niet vreemd zolang je maar op tijd uitstel vraagt en netjes de btw overmaakt.

Apollo | 30-07-05 | 17:06

Lekker wijf

quickshare | 30-07-05 | 17:05

@criticus De zin van dit topic is in mijn ogen vermaak en het laten zien hoe amateuristich sommige bedrijven werken.
Zoals je net iets zegt lijkt het alsof je verwant bent aan het bedrijf.
Indien ja... Kun je mij dan even haar nummer geven, of kan ik via de receptie ook doorverbonden worden?

Klantenservice | 30-07-05 | 17:05

hmja als je zoiets wilt doen, huur je iemand in voor 300 euro die dat voor je doet. Maar ja, als je de boekhouder nog niet hebt betaald....

Rabarberke | 30-07-05 | 17:01

Lieve GS-vrienden. Leg mij nou eens uit wat de zin of onzin is van dit topic. Het heeft geen enkele nieuwswaarde, er is niemand die er ook maar iets mee opschiet en het enige resultaat van dit topic is een grote emmer stront over dit -weliswaar ietwat klungelig overkomend- bedrijf doordat het hier op een verloren zaterdagmiddag volledig wordt afgefikt. Voor de komende maanden zo niet jaren zal dit verhaal over deze mensen in de logs te vinden zijn, zonder dat er ook maar voor iemand eer aan te behalen is. Pak dan die kansloze spammerrammer met zijn 1000-europrogje en stel als hoger doel de wereld van spam te verlossen...

criticus | 30-07-05 | 17:01

Ze mogen eerst wel effe een cursus presenteren volgen die stuntelaars.
Cameraman ben ik in beeld.

kweetniet | 30-07-05 | 16:58

geyle wijfie in film1

Richie | 30-07-05 | 16:54

Gooi er maximaal 4 euro per click tegenaan en je hebt een toppositie.

Ze halen vandaag meer hits binnen door dit artikel hier op GS dan in één maand via Google.

Rabarberke | 30-07-05 | 16:50

Van de site: "Overigens kan het ook geen kwaad om de conclusie van de hier ingesproken tekst wel serieus te nemen"

Hoezo, is er aanleiding om iets niet serieus te nemen dan?

Rabarberke | 30-07-05 | 16:48

topposities in Google kun je kopen.

Lucasdelinkselul | 30-07-05 | 16:48

@ klantenservice: LOL

B0b | 30-07-05 | 16:47

Wel toppositie in Google...... blaaaahhh

bondje33 | 30-07-05 | 16:43

Oh well, de meest recente jaarrekening van die toko dateert uit 2003...

Rabarberke | 30-07-05 | 16:43

Tis wel hot straks om tenminste 1 filmpie op je site te streamen, maar ik zie meer in productinfo en zo... niet zoveel in mensen op de -b-u-i-s- TFT.
.
Al met al kan dat best een nuttig idee wezen mja...

HyBriD VorTeX | 30-07-05 | 16:36

Is dit niet gewoon een humor-site? Ertan die leuk doet op video ofzo?

Lucasdelinkselul | 30-07-05 | 16:36

Schitterend ! Jullie hebben het voor elkaar gekregen.
Dit wil ik ook. Wanneer kunnen we afspreken ? Wat kost het en wat levert het mij op ?

HA! HA! HA! HA! HA! HA!

Lucasdelinkselul | 30-07-05 | 16:32

Zou ze ook slikken?

clandestino | 30-07-05 | 16:32

Lekker wijffie!

clandestino | 30-07-05 | 16:29

Wel een lekker ding in het 1e filmpje, maar topless zou ze toch beter uit de verf komen...

MILF | 30-07-05 | 16:20

Inderdaad, Ansuz zei het ook al: de eerste doodzonde in een videopresentatie is de onlogica om iemand uit te nodigen en dan de deur voor zijn neus dicht te flikkeren. Het eerste dat ik leerde toen ik tv ging maken, was dit soort onlogica te vermijden. Wat een amateuristisch geklungel zeg!

zweefvlieger | 30-07-05 | 16:20

@demisse
Ik ga mee. Dit heb ik nog nooit gezien!

En vlgs mij begrijpt dat wijfie niets van wat ze uitkraamt.

Noodles | 30-07-05 | 16:13

@MdR

Tsja je neemt de taxi omdat je auto naar de APK keuring moet en je zegt tegen de taxichauffer: zeg, wil jij 5 euri extra fooi? Kom dan ff mee naar binnen om even vijf minuten een stukje tekst voor te lezen voor de camera.

Rabarberke | 30-07-05 | 16:07

Dus komkommertijd bij GS bestaat ook j0h!

Galileo | 30-07-05 | 15:54

dat laatste shot van dat mens op filmpje 1, ze eindigtbij mij met een kop alsof haar kunstgebit er uit komt vallen LOL

Ze zitten trouwens op de triosingel.....

Thygros | 30-07-05 | 15:41

@LiamP

Die broncode is een Hoax. Anders leefde Jan Nog wel...

Traag | 30-07-05 | 15:39

Dat is een revolutie in de techniek, wacht maar tot van Jeaule erop duikt, weer een bright gevuld.

Dit deed ik overigens 2 jaar geleden al. Nieuwe compressie my ass!

Cesarino | 30-07-05 | 15:39

Jaaa dit zijn de bedrijven waar Maurice de Hond, Roel Pieper en andere profeten *puke* van de nieuwe technologie andermans geld in investeren. Nieuwe compressietechnologie amehoela. Het is gewoon een wmv bestand dat je kunt afspelen in Windows Media Player en de encoding is driewerf naadje als je die eierhoofden ziet. Ga toch gewoon weer schoenen verkopen.

Rabarberke | 30-07-05 | 15:37

waarom wordt die vrouw niet op haar buro genomen?
Dat was pas speciaal geweest ipv dit gezwets!

goedendag | 30-07-05 | 15:37

ja, jan sloot... daar zou GS ook nog eens in moeten duiken. met z'n allen op zoek naar die broncode.

LiamP | 30-07-05 | 15:36

Jan Sloot is dood. LOL

Traag | 30-07-05 | 15:26

Ik ben onder de indruk, wat een fraaie diensten! Wie gaat er mee naar een seminar? Ik wil hier meer over weten!

Demisse_protinus | 30-07-05 | 15:25

Bij film 1 ".. gaat u even mee?", pleurt ie de deur dicht. Wat een lolbroek.

Ansuz | 30-07-05 | 15:24

Hoge kwaliteit? Uhm, zo slecht dat je na één seconde gelijk weer iets nuttigs gaat doen. Die man had beter autoverkoper kunnen worden. "is van een oud vrouwtje geweest, altijd binnen gestaan".

Michiel de Ruyter | 30-07-05 | 15:17

mooi die smalle hoofdjes in fullscreen..... zou dat aan het encoderen liggen?

SimpelZat | 30-07-05 | 15:14

Nou, dat streaming video werkt dus voor geen flikker.

"Wij wille uw graag een nieuwe copressiotechniek preseteren... blaaaah"

Poptaart | 30-07-05 | 15:13

Stelletje idioten. Van Jole zou er zo kunnen werken.

Michiel de Ruyter | 30-07-05 | 15:04

Verschrikkelijk zeg, die vrouw. Nog erger dan al die belspeltrutjes.

Blite | 30-07-05 | 15:04

Jaah, veel te zien... weinig te melden!!!

King for a day | 30-07-05 | 15:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken