Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VVD vindt plasma zuigen

Wat een kudtbeeldVVD’er Zsolt Szabo heeft een plasmascherm gekocht. Ja, het liberale Kamerlid, die zich eerder al sterk maakte voor een pechhulpdienst op internet, gaat met zijn tijd mee. En dus prijkt er nu zo’n uberplatte televisie aan zijn muur. Alleen valt de beeldkwaliteit hem een beetje tegen. En dat komt volgens Zsolt Szabo omdat veel omroepen nog steeds met verouderde apparatuur werken. "Daardoor is het nog steeds moeilijk om bijvoorbeeld bij een tenniswedstrijd de bal te volgen," aldus het Kamerlid, die nu eist dat het WK-voetbal komende zomer in ieder geval in high-definitionkwaliteit wordt uitgezonden. Enfin, u voelt hem al aankomen: Zsolt Szabo heeft hierover inmiddels kamervragen gesteld aan minister Brinkhorst. Kent u Zsolt niet? Dat klopt, hij is uiteraard vaker achter de beeldbuis te vinden dan er op.

Reaguursels

Inloggen

Hij wil zeker vieze films kijken?????

nummertje | 15-07-05 | 19:58

Laat die VVD-ers a.u.b hun kop houden,
zelden heb ik zo,n armetierig politieke onbenullen binnen de VVD fractie zien functioneren,waar zijn de echte werkers van de VVD,WIEGEL,van Riel,van Someren die hadden tenmimste nog een visie!

nummertje | 15-07-05 | 08:22

Alle schermen zijn nog kudt. Eerst de markt vol rammen daarna pas kwalitiet leveren. Het ligt aan het toestel niet aan de uitzendingen...

Deepnez | 14-07-05 | 16:12

Weg met al die Oost-Europeanen! En vooral die Polen, die zijn het ergst. Stelletje wodkaneuqers.

Igorus | 14-07-05 | 09:31

Met zo'n plasma tv moet je ook niet proberen tennis te kijken. De refreshrate haalt het gewoon niet. Als je lekker wilt gamen op je PC, pak je toch ook een CRT?

Daarnaast is het kabelnetwerk nog niet geschikt om HDTV (over genoeg kanalen) uit te zenden. Ligt dus niet aan de omroepen...

En daarnaast, tennis is bijna net zo stom als voetbal... (Behalve damestennis dan)

k3 | 14-07-05 | 08:15

@Dr. D. Nu niet meer. Wellicht een hikje geweest.

TM | 14-07-05 | 01:09

www.zsoltszabo.nl/

> Nieuws

02 aug. 2004

Een lege pagina.

Wat zielig, die man heeft alles gemist, de moord op TvG, Geert Wilders, Prrdevrr.

trespasser | 13-07-05 | 22:33

Op de satelliet kan je al een tijdje HDTV krijgen. Ook zijn er plannen om het komende WK op het Euro 1080 kanaal uit te zenden dus die kamervragen waren eigenlijk overbodig. Maar ja, door al die regelzucht is het probleem eerder dat niet elke Nederlander een schotel MAG hebben.

foxmeister | 13-07-05 | 22:26

Huh?
bij blogspot???

Dr.D | 13-07-05 | 22:00

Wel meteen een exploitwarning op die link. Dus als je geen up-to-date viruschecker hebt liever niet klikken...

TM | 13-07-05 | 21:36

Geert Wilders komt morgen met de volgende kamervraag :

"Ik vind dat plasma-tv's in het kader van de integratie alleen nederlands zouden mogen ondertitelen. Is de minister het daar mee eens?"

TM | 13-07-05 | 20:42

De bovenstaande link moet zonder met (mad)
srry.

StyleTTo | 13-07-05 | 18:54

Hopen dat ie dit wel kan volgen:http://www.groovetrackers.com/img/archive/IMG000001421.jpg,met dat domme gelul over zijn eigen sorres daar.
Laat hem eerst maar 1s zorgen dat er een wet komt die ieder huishouden aan een plasmascherm plakt.

StyleTTo | 13-07-05 | 18:52

Nederland is een achterlijk land als het gaat om breedbeeld uitzendingen. De BRT en de BBC zenden alle eigen producties in breedbeeld uit en in de VS zijn ze inderdaad al een heel stuk verder met HDTV.

nouen | 13-07-05 | 18:49

Ik ben blij dat er toch nog kamerleden zijn die zich bezig houden met de belangrijke zaken in het leven. Ik bedoel maar; dat gezeik over de krimpende economie, de werkeloosheidscijfers, de enorme toename van het aantal prive-faillissementen door de invoering van BTW op schuldenaflossingen, enzovoort. En dan hebben we het nog niet over de christen- en moslim-fundamentalisten die aandacht vereisen, de enorme stille armoede die heerst in vreselijk veel gezinnen, de aftakeling van het vertrouwen van het volk in de politiek, het gezeik van allochtone medelanders die het verdommen om zelf hun best te doen om zich aan te passen, de religieuze moordenaars, Al-Qaida-aanslagen in Nederland, enz. enz. enz.


Maar ik ben blij dat Szabo het opneemt voor de plasmalovers uit Wassenaar en het Gooi. Per slot van rekening moet er Iemand voor die mensen opkomen, dat kunnen ze uiteraard niet zelf...

TM | 13-07-05 | 18:26

Ach, van de meeste politici ben ik wel blij als ze zich met dit soort onbenulligheden bezighoude, dan kunnen ze tenminste niet zo veel kwaad. God verhoede dat ze zich met echte zaken gaan bezighouden....

Muxje | 13-07-05 | 17:47

die Grandmasterview van Eddum C. had die moeten kopen.loopt dat eigenlijk nog wel nu de "pr man "pleite is?

hemaworstje | 13-07-05 | 17:33

Ik denk dat ik mijn ongeboren zoon maar Spalsmpk Xrrvrunmp ga noemen..

President Babboe Bab | 13-07-05 | 17:32

@ymmv

Hij moet dus kamervragen stellen over zaken die de politici zelf dienen te regelen ?

Boomer | 13-07-05 | 17:05

Szabo heeft wel een punt. In de VS hebben ze nu al jaren HDTV via de ether en de kabel, in Europa blijft men zitten in het denkstadium en zijn er geen direkte plannen om onze huidige tientallen jaren-oude analoge PAL-standaard te vervangen door een gestandaardiseerd digitale HD-vervanger.

Zoiets kan alleen maar van de grond komen als er duidelijkheid is over een standaard maar die is er niet. En zelfs als er een standaard is, moet die wel ondersteund worden. Helaas lopen alle commerciele omroepen altijd achteraan bij dit soort ontwikkelingen omdat het in de beginfase alleen maar geld kost en ze zijn er juist om geld te verdienen. De publieke zenders zouden zoiets wel kunnen starten, maar die worden op dit moment juist afgeknepen door de overheid dus die zullen er ook geen geld voor vrij gaan maken. Kortom: ik geloof niks van HDTV-wk-uitzendingen in 2006, kamervragen of niet.

ymmv | 13-07-05 | 16:58

Wat een dikke onzin!
Als hij last heeft van een streep achter de bal dan heeftie ten eerste een goedkope pauper tv gekocht. en ten tweede worden er met het WK 2006 al tests uitgevoerd voor HDTV, en in 2008 moet de olympische spelen op HDTV kwaliteit zijn!!

Erik | 13-07-05 | 16:52

Szabo kan vanavond Nec-Porto (oefenduel, of is dat overbodig om dat erbij te vermelden) in Hoge-definitie gaan bekijken, ik ging kaartjes halen en zag zowaar twee vrachtwagens van de uitzendkrachten aan komen rijden met daarop in het groot vermeld High-defenition. Maar veel higher dan moi zal hij het echt niet krijgen.
Btw breedbeeld zuigt bijna net zo hard als Talpa, niemand heeft daar om gevraagd. Maar goed ik zal dat middels aanstekers en lege flesjes aan de cameramensen laten blijken. Mocht het beeld dus toch een beetje uit focus zijn dan weet je waar het aan ligt.

Gavrilo | 13-07-05 | 16:15

@Eskimauh

Als je kabelmaatschappij BBC niet in breedbeeld uitzendt moet je bij hen zijn, er zijn genoeg kabelboeren die het wel gewoon goed doen.

@Mennie

In de VS zijn er zoveel uitzendingen in HDTV omdat de FCC (www.fcc.gov) reeds in de jaren '80 hiervoor ruimte creëerde in de ether, en al in de jaren '90 afspraken maakte met omroepen en fabrikanten. Er is 7 jaar vantevoren aangekondigd wanneer HDTV op grote schaal in gebruik zou worden genomen zodat consumenten niet ineens een nieuw toestel hoefden aan te schaffen bij introductie.

andrijvie | 13-07-05 | 15:43

2 meter? 27 meter met Digitaal Bios THX... maar goed, je moet wel een mooie loods hebben dan. Ach, wat lul ik, ik geef niets om voetbal... behalve als we winnen, dan wel iets van trots, maar verder. Neuh...

HyBriD VorTeX | 13-07-05 | 15:37

@HyBriD VorTeX

ey, als volgend jaar zomer WK voetbal op TV is, wil ik ook zo'n 2 meter scherm hebben, weet je hoe relaxed dat is?
Kan ik m'n buren laten betalen voor meekijken, en als ze niet betalen, gaan de gordijnen dicht ;)

Draaideur | 13-07-05 | 15:33

Weer een stukje bewijs van wat voor een soort idioten er in de regering zitten.
Hij heeft gelijk, we zijn ouderwets, in Amerika heb je series als Lost en 24 in HDTV. Ook steeds meer films zijn in HD kwaliteit te zien.
In Europa is 1 satelietkanaal, HD1 van Euro1080.
Dat zogenaamde digitale TV die hier nu is (KPN, Casema etc...) is gewoon oplichting want het signaal wat eruit komt is gewoon analoog PAL.
Maar wat heeft de kamer hier in godsnaam mee te maken? Je kan het net zo goed tegen de bomen in het bos vertellen!

mennie | 13-07-05 | 15:27

@Draaideur
Grote afmetingen, right, maar is hij dan zo enorm kippig? :)
---
Overigens, is HDTV niet allen per space instraal mogelijkheid te ontvangen, als het er al is... ik bedoel, volgens mij zijn ze gewoon erorm te vroeg met die shit... get a life, ga lekker de tuin in ofzo...

HyBriD VorTeX | 13-07-05 | 15:26

ten eerste; Plasma is beter dan LCD bij grote afmetingen, en als we dan voor 1750 pleuro's kamervragen gaan stellen, dan kan je maar beter een scherm van 2 meter aan de muur hebben.
Ten tweede; zsolt zal wel dat goedkope shitding van 99 euro bij mediamarkt gehaald hebben.
Ten derde; op een plasma kun je niet automatisch HD kijken, je moet dan echt een HD plasma scherm hebben, en die zijn in Nederland niet bepaald makkelijk te vinden.
Ten vierde; check z'n site, de laatste nieuws-update stamt van 2 augustus 2004, en zelfs dat is leeg!

Draaideur | 13-07-05 | 15:23

Tiefus! Laat die gast eens gewoon gaan werken ofzo....

Pagan Bastard | 13-07-05 | 15:17

@Kama
Mja, LCD is toch in opmars... Plasma is ook zoooooo 2003... LCD is beter voor de wallet en voor het milieu qua stroomverbruik... DVI wordt de standaard.

HyBriD VorTeX | 13-07-05 | 14:53

Sja, of je koopt natuurlijk géén plasma-tv. Simpel zat, probleem opgelost.

Kama | 13-07-05 | 14:48

@. geenidee
Nee, dat punt heeft ie niet. Dat zegt ie net zelf. Maar als de dooie pixels intreden, in altijd-aan, heb ie altijd een leuk balletje op ze schermpie.
.
En voetbal is zooooooooo 1980...

HyBriD VorTeX | 13-07-05 | 14:48

Idd het mag als gezeur overkomen maar wij als zogenaamd "innovatief" land lopen op dit gebied hopeloos achter. Dat jij het met je Akai TVtje toch niet kan ontvangen wil niet zeggen dat het dan maar onzin is.

MrASCII | 13-07-05 | 14:48

Ondanks al het commentaar vind ik dat Zsolt toch een punt heeft!

Veel reaguurders missen dit punt, maar dat is vanzelfsprekend, ze kunnen het punt ook niet zien omdat ze geen 'high defintion beeldscherm hebben'. En als je dat niet hebt mis je wel 's wat.

Sel je voor dat je hierdoor de prachtige verrichtingen van Nederland op het WK (ja positief blijven!) moet missen omdat je de bal niet ziet, vreselijk.

Schrappen die onnodige kamervragen over
ontwikkelingshulp voor Afrika, ik wil voetbal kunnen zien!

geenidee | 13-07-05 | 14:44

@. fcdb-er
Mja, die 50" kon ie niet betalen... dus dan maar die 17"...

HyBriD VorTeX | 13-07-05 | 14:44

Tennisbal moeilijk te volgen???

Ow... ik had nog niet gezien dat er een tennisbal met bij het tennissen meedeed, ik kijk alleen naar sjarapova

fcdb-er | 13-07-05 | 14:41

Ja, gelijk hebt ie... waar blijft HDTV hier? En die omroepen hebben toch geld zat, laat ze de nodige spullen kopen. Opwaarderen die handel, weg met de CRT! We lopen al hopeloos achter op veel dingen, maar dit is toch wel HEEL erg! hoe kan het! Absurd!
.
Niet dat ik ooit echt TV kijk... de content zuigt toch in 94% van de gevallen... en ik heb er geen tijd voor hoor... maar toch. Absurd.

HyBriD VorTeX | 13-07-05 | 14:41

Met het liberalisme als drijfveer sta ik voor een maatschappij die als fundering vrijheid, verantwoordelijkheid en rechtvaardigheid heeft:

Politieke vrijheid: zodat mensen niet worden onderdrukt door dictaturen,

Maatschappelijke vrijheid: zodat een ieder in staat is het meest uit zich te halen zonder onnodige beperkende maatregelen van uit overheden en/of omroepen die nog steeds met verouderde apparatuur willen werken

Verantwoordelijkheid: voor ieder individu om op een sociale wijze zijn of haar leven in te richten,

Rechtvaardigheid: een ieder die wil excelleren dient daartoe de kans te krijgen en dient daar voldoende aan over te houden, zij die niet in staat zijn om voldoende te participeren dienen gebruik te kunnen maken van een goed sociaal stelsel en omroepen die niet meer met verouderde apparatuur werken

------------------------------------------

De geweldige uitgangspunten van onze kwallebol, een klein beetje aangeapst ;-)

Gies van Agt | 13-07-05 | 14:33

Ps: Heeft iemand "Rechtvaardig" de laatst paar dagen nog gezien?

Commisaris T-Rex | 13-07-05 | 14:33

Oja, en dan nog beweren met droge ogen dat de afstand tussen het volk en de politiek aan het afnemen is...

superlutser | 13-07-05 | 14:31

Ik vind zijn website zwaar zuigen. Als politicus kun je best wel verder in je portomonnaie als je geloofwaardig over wilt komen.
.
En dan zeurt hij over zijn plasma-tv...?
.
Moet je vooral tegen mij zeggen!!!!

Commisaris T-Rex | 13-07-05 | 14:30

1. Bent u op de hoogte dat VVD-kamerleden met ICT in de portefeuille zich meer en meer in de kijker willen spelen met technische termen en hiermee de spreekwoordelijk 'blitz' willen maken?

2. Bent u op de hoogte van het gevaar van weblogs en hun wens tot wereldheerschappij onder het scanderen van leuzen: "Aan ons het rode pluche"

3. Bent u zich er daarnaast van bewust dat de stoelen in de Tweede Kamer helemaal niet meer van pluche worden gemaakt?

4. Bent u zich er ook van bewust dat het stellen van nutteloze vragen op 13 juli voor zaken die precies 1 jaar later moeten gebeuren volkomen nutteloos zijn en dat ik als adviseur van Adviseur CP3 groep; een iers bedrijf in oplossingen voor promotie management (opererend in de retail-sector (food/non-food) in m.n. Ierland en Hongarije) (CP3 Sofware Solutions ltd.) het een sof vindt dat wij de voortrekkersrol niet ambieren.

Eskimauh | 13-07-05 | 14:26

Jammer dat het geen buitenlander is, konden we met z'n alle zeiken op dat feit.

Stijlbaat | 13-07-05 | 14:25

-edit hup, terug naar chatplaza-

Junkie Jantje | 13-07-05 | 14:23

Gemeenschapsgeld? Gemeenschapsgeld? Je vaste HOER betalen; dat is gemeenschapsgeld!

Dabbedoellik | 13-07-05 | 14:20

www.vvd.nl/nieuws/p_ni_li.asp?ItemID=4...

Ferenc Zsolt Szabo (Jezus, je ouders moeten je echt gehaten hebben) is blijkbaar niet de enige die extra verwend is door de HDTV lobby. Ene Charles Bernhard Aptroot (nog zo een naam) draagt ook schuld.

bwahaha | 13-07-05 | 14:20

"Binnen de VVD fractie van de Tweede Kamer ben ik woordvoerder voor Defensie, ICT en Ontwikkelingssamenwerking, tevens ben ik tweede woordvoerder voor Buitenlandse Zaken en lid van de commissie Technologiebeleid."

Alle geytenneukers een 386-SX 25Mhz en wijzelf een HD-tv om lekker het foetiebal te kijken.

Eskimauh | 13-07-05 | 14:18

Eindelijk iemand die begrijpt wat ik van mn overheid wil! Rot op met je gezeik over solidair zijn en geef mij resultaten die ik kan zien!

vinzster | 13-07-05 | 14:14

@baksteen: lcd is goedkoper en gaat langer mee. Maar Plasma pwnt met kleuren.

bwahaha | 13-07-05 | 14:14

Waar was die site die bijhield hoeveel kamervragen er worden gesteld en hoeveel dit de belastingbetaler kost?

@footyfreak: praat me niet van het separationistische en isolationistische BBC. Deze heaumeaux bieden hun BBCi alleen aan in eigen land en de rest mag met een CEEFAX van lik-me-k*tje zich redden. Films worden breedbeeld verstuurd, echter de CAI's hier kunnen hem slechts smalbeeld ontvangen waardoor er links en rechts een stuk wegvalt. Hilarisch altijd als de held en de badboy aan het praten zijn en je ziet alleen de neus

Eskimauh | 13-07-05 | 14:12

Plasma schermen zuigen harde ballen. Zoals iemand hier eerder al opmerkte is een LCD tv van veel betere kwaliteit en heeft een mooiere diepte van kleuren.

Kost ook nog eens minder stroom dan een plasma tv.

baksteen | 13-07-05 | 14:11

Ik had eigenlijk een foto van een hele grote negert verwacht op zijn website. Zsolt Szabo.... tja

DJW | 13-07-05 | 14:10

Wel potjandriedubbeltjes! Zoiets had ik in 1988. Kocht ik een modem, bestond er nog geen internet voor particulieren. Goeie actie van Szabo!

St-Eenmans | 13-07-05 | 14:10

Jammer dat ze er nu pas mee komen, ik vond dit altijd al..... doe mij maar gewoon een oldschoolbeeldbuis voor pc en tv die vind ik ook veel mooier en zijn ook veel robuuster.
Maar een platschermpie boven je bed aan je plafond dat is niet verkeerd.

De Doper | 13-07-05 | 14:09

eigen plasma eerst!

oom govert | 13-07-05 | 14:07

o ja, en plasma schermen gaan ook nog eens OP! moet je er een nieuwe ink-cartridge in doen (oops, nieuw plasma scherm kopen dan maar)

Brullio | 13-07-05 | 14:07

Kunnen we deze man niet weer lozen, naar waar hij vandaan kwam? Hongarije of beter onder die natte baksteen, zelfs een steenmot leeft meer solitairer dan dit stuk uitvreten.
Dat deze tweederangs bal een plasma scherm heeft gekocht moet ie zelf weten, ga dan niet liggen zeuren - daarvoor betaald de Nederlandse bevolking hem niet.
.
@ moderators: daar zat geen woord Japans bij, of toch wel ...
彼はそうです、1つの、実際、畜生
(he is a real f*ck)

Wolf17 | 13-07-05 | 14:06

Zie je wel, terrorisme loont! Beetje laat, maar herinneren jullie je nog die gast die met een gun bij de breed-beeld-maffia naar binnen stapte? Hij eiste ook zoiets: beter beeld ofzo.. En dat word dan nu EINDELIJK ingewilligd! jammer dat ie al dood is..

Brullio | 13-07-05 | 14:05

Zsolt heeft helemaal gelijk! we lopen hier al jaren achter. Als ze morgen beginnen met uitzendingen in HDTV dan is het geen dag te vroeg en ben ik de eerste die mijn breedbeeld de deur uit gooit. Of vinden jullie allemaal dat we nog gewoon 25 jaar moeten wachten voor we eindelijk tv uitzendingen op kwaliteit krijgen?

baksteen | 13-07-05 | 14:05

Zsolt, je bent een idioot! Hou op en ga eens snel dood! You fucking waste of space!

jip81 | 13-07-05 | 14:02

"Geachte exelentie minister Brinkhorst.
Ik heb een tv gekocht om de geyle kont van Renate Verbaan beter de zien op TMF, maar ik zie nu geen reet. Wat denkt u hieraan te doen. Als ik Tom & jerry kijk zie in alleen maar Tom, dit is absoluut onacceptabel."

geitenneuker | 13-07-05 | 14:02

Alles gewoon in HDTV! Dan ga ik ook een LCD tv kopen. Hij had dat trouwens ook beter kunnen doen, die zijn veel zuiniger, minder hitteafgevend en scherper.

foto | 13-07-05 | 14:01

Mijn god... wat kunnen mensen zich toch ook ongelooflijk belachelijk maken zeg...
En dit meent ie ook nog serieus?

Gies van Agt | 13-07-05 | 14:00

ik ben het hier volldig mee eens! dan niet betreffende het tennis, maar de p0rn.
De ster wordt volledig uit z'n verband getrokken tijdens de uitzending... schaamteloos

Quercus | 13-07-05 | 13:59

Nooit een bal gezien ze roepen wel bal in, bal out, maar ik heb ook plasma.

Nelis | 13-07-05 | 13:59

@E30

bij mannentennis : 2 ballen, aan beide kanten van het net 1

bij vrouwentennis : 4 ballen en 2 mutsen

Boomer | 13-07-05 | 13:58

@Nelis: Hebben ze ook een bal bij tennis dan?

E30 | 13-07-05 | 13:56

Ik wed dat ie alleen vrouwen tennis kijkt en niet eens de bal volgt.

Nelis | 13-07-05 | 13:54

@bwahaha

2 zielen 1 gedachte

Boomer | 13-07-05 | 13:52

Het lijkt me het beste om Zsolt te schaduwen. Het lijkt me niet verstandig als hij in de buurt van de Rembrandt-toren in 020 komt.
De mensen zouden daar behoorlijk zenuwachtig worden.

Boomer | 13-07-05 | 13:50

Ik dacht dat die gek die op 11 maart 2002 Rembrandttoren had gegijzeld zelfmoord had gepleegd. Hij blijkt dus de politiek ingegaan te zijn... Jaja, we mislaed!

bwahaha | 13-07-05 | 13:46

Ik heb ook een kamervraag:
Waarom moeten wij met z´n allen dit soort mensen die zich kennelijk helemaal de tering vervelen onderhouden?
Volgens mij kan de kamer met gemak 50% van zijn mensen missen. Overigens heeft Zsa Zsa wel leuke reisjes gemaakt zoals je kan zien op zijn site. Gelukkig hebben wij dat voor hem betaald, anders zou hij nooit een plasmascherm kunnen kopen

D.Bader | 13-07-05 | 13:45

Voor mij is dit alleen maar weer een bevestiging dat de VVD de juiste partij is voor mij.

Je stemt toch op een partij die zich bezighoudt met de dingen die je belangrijk vindt?

Ik irriteer me hier ook al maanden aan. Chapeaux!

jungle | 13-07-05 | 13:45

Ongezien de tiefus Zsolt!!!

Tennisbalneuqerts?

Afval-verwerking | 13-07-05 | 13:44

Volgens mij is het allemaal de Szolt van islamieten

D.Bader | 13-07-05 | 13:41

Moet zegge: hij durft wel. Schaamteloos onbelangrijke vragen stellen-lullo. Kamer ik eis tevens opheldering waarom de Mercedes E-Class Saloon niet is ontzien inzake de BPM.. Reutige diendurs

GrijpgrageGraaierd | 13-07-05 | 13:41

hoe is hij in hemelsnaam in de kamer gekomen? wilde hij een variant worden van "Minister van Feest" maar dan Minister van Recreatie & Multimedia

Th0raZin3 | 13-07-05 | 13:39

Het is tijd dat die vent een paar keer geflitst wordt, kan ie daar eens een paar kamervragen over stellen.

E30 | 13-07-05 | 13:38

Als hij ballen wil zien dan moet hij maar eens rond kijken op een VVD congres.

Karel kwakbol | 13-07-05 | 13:37

Ach ja, het oog wil ook wat...

~Pyro~ | 13-07-05 | 13:36

Begin met een satelliet schotel, dat scheelt al heel stuk in de beeldkwaliteit.

Return of the Beasjt | 13-07-05 | 13:34

Ik mag hopen dat de VVD zich om andere zaken druk maakt dan het al dan niet uitzenden in high definition. Tsjesus!

Knakworth | 13-07-05 | 13:33

Ach, zodra het de ministers persoonlijk raakt, wordt er actie ondernomen.

Volgens mij hebben veel Nederlanders dit probleem dus al veel langer, echter hier gebeurt niet mee.
Maar meneer wil WK zien, en dus mag het (gemeenschaps)geld gaan kosten.

Tief op!!

JBX | 13-07-05 | 13:33

de nederlandse tv werkt idd met middeleeuwse apparatuur. we lopen jaren achter, mis de interactie van BBCi in NL.

jammer alleen dat het mediabeleid van dit kabinet niet ott vooruitgang leidt ipv van alleen 1 goede BBC-achtige staatsgesponserde omroep organisatie te creeeren, steken ze hun geld liever in het subsidieren van een zuilengallerij. deze fragmentatie zorgt voor een bedenkelijk nivo vd kwaliteit. laat TROS t/m VPRO en IKON t/m EO opzouten van t publieke net en hun eigen boontjes doppen.

zsolt, eigen schuld dikke bolt.

footyfreak | 13-07-05 | 13:33

Kan hem geen ongelijk geven, om er maar eens een leuke litotes uit te gooien.

Fernando | 13-07-05 | 13:32

@ RDJ134
HDTV is 16:9, dus breedbeeld.

Mgoed, Zsolt heeft zeker het vliegtuig naar Amerika gemist.

PK | 13-07-05 | 13:31

Nieuwe tv? Volgens is een bril een betere optie.

Koetjesreep | 13-07-05 | 13:31

Doet me denken aan die dude met die breedbeeldkronkel...

contractor | 13-07-05 | 13:30

Die heeft het achter z'n tennis-elleboog

Karel kwakbol | 13-07-05 | 13:29

dan moet er een algeheel verbod komen op het uitzenden van zwart wit beelden, waar hebben ze anders de kleuren tv voor uitgevonden

Mellorenz | 13-07-05 | 13:28

@Prodigy
Inderdaad je haalt me de woorden uit de mond. Toch wel gaaf als je in de kamer werkt. Je koopt een product. Je ziet geen tennisballen, dus ga je hier kamervragen over stellen. Brinkhorst sommeerd de oude camera´s te vervangen door nieuwe. daar komt dan een heuse wet voor. 15.500.000 Nederlands met nog oude TV´s kunnen helemaal niets meer volgen, maar de heer Zsa Zsa Gabor, kan fijn zijn wedstrijdjes volgen.

Zijn er nog vacatures bij de VVD?? Ik wil wel

D.Bader | 13-07-05 | 13:27

klotehongaar

Fred Gleufhoed | 13-07-05 | 13:27

Kijk, die maakt zich nou eens echt nuttig voor de maatschappij.

Ayaan | 13-07-05 | 13:26

Tis toch reces?

Lucifer | 13-07-05 | 13:26

Mischien moet ie digitale abbo nemen om de kwaliteit wat op te schroeven, En wat betreft uitzenden in hidef laten ze eerst maar eens beginnen met breedbeeld want ondanks dat heel nederland zoeen ding in huis hebt. Zijn de meeste uitzendingen in gewoon 4:3 formaat.

RDJ134 | 13-07-05 | 13:25

HD-tv in nederland.... daar krijgt Soepkip 'een-verdikking-in-de-piel' van.

SoepKip | 13-07-05 | 13:25

Heeft die gast nix beter te doen?

brutus68 | 13-07-05 | 13:25

OOOh eerste ben ik dus, well first things first. Where is your shitter cause i got a turtle pokin out the size of a donkey.
-edit: dat niet, maar wel een ban. gefeli-

geethreeforce | 13-07-05 | 13:24

Die heeft echt niks te doen dus....

prodigy | 13-07-05 | 13:24

waarom vraagt ie niet gewoon of ze die tennisballen wat groter maken?

SimpelZat | 13-07-05 | 13:23

Moet ie een goeie kopen.

Airco | 13-07-05 | 13:20

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken