Stamcafé: LEGE FLESSEN INLEVEREN AUB
*Burp*
FOTO (ANP) - Niet de flesjes uit het verhaal
Nederland is uitgeschakeld op het NK Lege Flesjes Inleveren in 2022. "We" (wij zeggen liever "ze", red.) leverden 68 procent van de lege flessen in, terwijl de doelstelling 90 procent was. Een fikse tegenvaller dus! Maar er is ook goed nieuws. Het ligt namelijk eens een keertje niet aan de consument, volgens het Afvalfonds. "Directeur Hester Klein Lankhorst van het Afvalfonds zegt 'nog niet echt tevreden' te zijn met de resultaten. "Toch verdient de consument hier een compliment, omdat die in korte tijd een flinke gedragsverandering heeft laten zien."Toch verdient de consument hier een compliment, omdat die in korte tijd een flinke gedragsverandering heeft laten zien."" Mooi! Een compliment, van het Afvalfonds, voor u. Maar wat is dan de boosdoener? "Het zou een wisselwerking zijn tussen onvoldoende innamepunten en te weinig communicatie over het inleveren van statiegeldflessen, stelt het Afvalfonds." Ai ai ai. Altijd weer die wisselwerking hè. Zo halen we doelstellingen niet. Waar gaat dit eigenlijk over? Oh ja. Lege flessen. Die kun je blijkbaar inleveren voor statiegeld. En er bestaat dus zoiets als het Afvalfonds. Weer wat geleerd vandaag. Volgend jaar beter! PROOST.
Een meevaller
Man opent put
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
HITTESTRESS in het StamCafé
Beetje warm hier
Thuiskomen in de stampub
It's coming home
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
Hele nacht stokoude tv kijken en radio luisteren in het Stamcafé
Wij zeggen altijd maar: geluk is uitgestelde nostalgie
GSTV. Gedwongen X verlaten in het Stamcafé
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)
Koninklijke juice in het StamCafé
No juice no news of zo
