LIVE EUROPEES VOETBAL! Feyenoord & PSV
Wat gaan we doen vandaag? Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag
Vroeger kon dat nog, met het bord op schoot, tot FOXSPORTSESPN & de KNVB allemaal supporterhatende tijden bedachten. Om 20.00 uur op vrijdag, om 12.15 uur op zondag, op een maandagavond tegen zo'n schijtjeugdploeg. Daar zat je dan hoor, met je goede gedrag, met je bord op schoot. Je had een get-away-from-the-table-free-card, die je kreeg door aardappelen te schillen, waardoor die ravissante Samantha alleen nog maar worst hoefde te draaien & af te bakken. En misschien mocht je er ook nog wel een biertje bij drinken, het was namelijk een dag met het woord 'dag' op het einde, en je twintigjarige dochter Grietje (op de hogeschool noemen ze haar Geile Griet) was lekker uit logeren bij haar vriend Saban. KON HET WEER NIET, met dank aan de voetbalfanshaters bij de KNVB. Enfin, lang verhaal kort, vanavond mag het weer een keertje. Voetbal kijken met het bord op schoot en wel in de kwartfinale van de Conference League, zeg maar de Europa League, maar dan nóg slechter & minder belangrijk. Feyenoord speelt thuis tegen Slavia Praag, de huidige nummer twee van Tsjechië. Makkie dus! Later op de avond speelt PSV tegen Leicester City uit Engeland. Ook een makkie! Nou jaaaaaa wat prachtig, hebben we straks toch zomaar twee Nederlandse clubs in de halve finale van de Conference League! LIVE op Veronica. Stijlloze voorspellingen: 3-1 & 2-0.
UPDATE - Feyenoord - Slavia 3-3
UPDATE - Leicester - PSV 0-0
Fotoquiz: drie spelers die bij zowel Feyenoord als PSV hebben gespeeld. Herken ze allemaal!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
