LIVE! Fußball ist Krieg. Nederland - Duitsland
Aaaaaalle Duitsers zijn
De allerbelangrijkste onbelangrijke voetbalwedstrijd van het jaar! Een vriendschappelijke oorlog. Je zaagt een paar poten van die bockworstvreters eraf en na afloop drink je samen bier - eerlijk is eerlijk, hún bier. Nederland tegen Duitsland. We wonnen in 1945 (weliswaar na een lastige openingsfase), we verloren in 1974, we wonnen in 1988 en we verloren in 1990 dus grof genomen staat het 2-2. Met een voordeel voor Nederland, want wij hebben minder inwoners. Duitsland is voor ons Nederlanders de belangrijkste voetbaltegenstander die er is. We hebben immers maar twee buurlanden (jaja en Frankrijk op Sint Maarten maar dat telt niet) en België was eigenlijk altijd een trieste schopploeg met alleen maar debielen, zoals Lorenzo Staelens, die Patrick Kluivert probeerde te vermoorden met woorden, en Olivier De Cock (hoe toepasselijk), die in 2003 de pik van Marc Overmars probeerde te amputeren. Enfin, Duitsland dus, een prachtig land, maar we respecteren eigenlijk alleen Tom Staal, de Autobahn, de moffensmoelen van Oliver Kahn en Stefan Effenberg, een gekoelde trocken Riesling en de Leopard 2A7-tank. Nu Louis van Gaal het Nederlands elftal heeft bevrijd van de wurggreep van Frank de Boer, die heel Nederland probeerde te vermoorden door steevast elf diazepam-tabletten op te stellen, is het weer het gluren waard. HUP HOLLAND, schoppen!
UPDATE 29" - Werner is wel echt een vieze Duitser he
UPDATE 44" - 0-1 Überduitsert Thomas Müller
UPDATE - RUST 0-1
UPDATE 68" - STEVEN BERGHUISWIJN 1-1
UPDATE 70" - Depay wordt omver gekegeld door zo'n knakker. Scheids geeft pingel. Komt die VAR om de hoek kakken. Trekt die schijtscheids die pingel in. Wat een onzin
UPDATE EINDE - 1-1
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
LIVE! De TT Assen
Hallo pitsdame bent u nog niet verboden?
Belgische presentator die het Iraanse regime 'gekken' noemde op het matje geroepen door VRT: 'Terughoudend zijn over politieke kwesties'
België, bij nader inzien, (mogelijk) nog truttiger dan Nederland
Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning
Heel Holland Wakker voor Tunesië - Nederland in het StamCafé
Drie uur lang indrinken, vannacht LIVE in het ORANJECAFÉ
Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander
Schilderswijk is toch wel de gezelligste wijk van Marokko
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'
Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen
