Hoera! HONDERDSTE MEGAMIX in Het StamCafé
#100
ROFLOL @ onze zoekfunctie. Maar het is toch echt Nummertje 100 van uw stijlloos roze muzikale zondagdagsluiting. Begon allemaal in het voorjaar van 2020, die memorabele periode van lockdowns, klappen voor de zorrug en miljoenenmondkapjesdeals met VWS. En inmiddels heeft Kees Tel er dus HONDERD GEMAAKT voor het stijlloze stamcafé. Follow hem op twitter, insta, youtube en wikipedia. En dan leest u dat Kees zowel verantwoordelijk was voor de klassiekers Que Si Que No alsook het door ons zo schandalig misbruikte HALLO ALLEMAAL, wat fijn dat je er bent (Morgen weer, in het wekelijkse asielinstroom-topic!) Kees, je bent een Kraan, en een Totale Held, & Het Stamcafé heft vanavond het glas. Repsect & Proost gabber. We bouncen.
Wat Amsterdam Pride kan leren van de Taliban
DagHap
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN
