achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Zilver voor Roest, ZeurZweed rijdt WR

thumb

Met z'n grote bek

Wat denkt die Van der Poel (prachtig portret hier) eigenlijk wel niet, met z'n gore smoel. Dat hij, omdat hij een Nederlandse opa heeft, zich kan bemoeien met de manier waarop WIJ NEDERLANDERS de schaatssport manipuleren. Schaatsen is namelijk ONZE sport. WIJ bepalen de regels in het schaatsen. Wij bepalen of er mensen doping gebruiken. Wij bepalen waar de blokjes liggen. Wij bepalen wie de starter is. Wij bepalen hoe hard het ijs is. Wij bepalen wie er mee mogen doen. En niet de Noren, niet de Canadezen, niet de Japanners, niet de Angolezen en zéker niet de Zweden. En zéker niet die 'eigenzinnige' zak patat met z'n gezeik over 'gruweldaad' en 'groot schandaal'. Wat gruweldaden waren: het ontvoeren en verminken van kinderen door het Leger van de Heer in Oeganda. Nou nou nou het ijs is een tandje harder of zachter en er stond een artikeltje op schaatsen.nl. Als je er zo veel problemen mee hebt, Van der Poel met je dikke bek, dan richt je toch lekker www.schaatsen.zw op en dan ga je daar maar liggen zeiken? Schaatsen is van ONS ja, wij zijn Nederland, wij zijn de beste in schaatsen, en als het dooit zijn we ook het beste in zwemmen. Wij hebben schaatsen bedacht en in Zweden is de multiculturele samenleving zwaar mislukt. In rit 2 Roest en in rit 4 Bergsma!
UPDATE: Commentator Herbert over Graeme Fish, de eerste schaatser in actie: "Hij moet natuurlijk wel een tijd zetten." Lekker Herb
UPDATE: Roest is begonnen. De sfeer is er helemaal uit. Zijn dit de Noord-Hollandse clubkampioenschappen of de Olympische Spelen? Wat is het ook mooi als je de uitslag al weet
UPDATE: Roest begint veeeeeeeeeel te langzaam. Nu al rondjes 31. Helemaal maf gemaakt door die gekke Zweed
UPDATE: Het komt niet goed met Roest. Er is ook berusting bij de slome coaches. Hij zal wel niet fit zijn. Roestig
UPDATE: Nou, hij gaat versnellen hoor. Terug naar de 30.0. Heeft hij ons allemaal Roest in de ogen gestrooid?
UPDATE: Ja hoor, allemaal rondjes 29 nu. Geloofden we toch weer gewoon in het gelul van Herbert en Martin
UPDATE: 12.44.60 voor Roest. Toch een duimpje bij de coaches. We gaan effe een halfuur wat anders doen. Tot straks, tot Bergsma!
UPDATE: Geen medaille Bergsma
UPDATE: WERELDRECORD VAN DER POEL
UPDATE: Zilver voor Roest! Die Zweed is corrupt

Loting

Peter Michael - Graeme Fish
Michele Malfatti - Patrick Roest
Ryosuke Tsuchiya - Patrick Beckert
Dweil
Alexander Roemjantsjev - Jorrit Bergsma
Nils van der Poel - Davide Ghiotto
Ted-Jan Bloemen - Bart Swings

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN

De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

@Mosterd | 20-06-26 | 18:30 | 848 reacties

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal

Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

@Mosterd | 16-06-26 | 20:45 | 176 reacties

Oranje - het rapport!

Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

@Mosterd | 15-06-26 | 09:35 | 214 reacties

We worden wereldkampioen!

In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op

@Mosterd | 09-06-26 | 09:30 | 188 reacties

LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk

Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?

@Mosterd | 22-05-26 | 19:00 | 59 reacties

Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse

"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"

@Mosterd | 18-05-26 | 14:30 | 42 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.