StamCafé. Lullen over nieuws met Brante & Immink
Ambtenarij is veredelde werkloosheid
Werkloos of werkeloos? Nou ja, boeien, u begrijpt dat de titel totale onzin is. Ambtenaren werken juist gigantisch hard. Het is niet voor niks dat de overheid als ze echt iets voor elkaar willen krijgen, direct naar zogeheten externen grijpt. Niet op de manier waarop kandidaats raadsleden van Volt het liefst met de stagiaires omgaan, maar met een klusje. Voor geld. Aangezien de VVD al onze tanks verkocht heeft, zullen we dus vroeg op laat wel Blackwater naar Oekraïne sturen. Maar ja, hoe gaan we ervoor zorgen dat ze na negen maanden stoppen met factureren en niet onder de radar raken? Als je het bij een Lennart Booij al moeilijk vindt om te zeggen dat er niet stilzwijgend verlengd wordt, hoe moet dat dan bij een tot de tanden bewapende Zuid-Afrikaan die vers uit Afghanistan komt ingevlogen? Er wachten ons interessante tijden.
2
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN
