GSTV. Opvang asielzoekers in de regio: DEN HAAG
Praktische oplossing!
Zo. En toen was er opeens de aangenomen Motie van het lid Van der Plas over inventariseren welke gebouwen van de Rijksoverheid geschikt kunnen worden gemaakt voor opvang van Afghanen of andere vluchtelingen uit oorlogsgebieden. Daarin wordt de regering dus gevraagd om te inventariseren welke gebouwen van de Rijksoverheid geschikt kunnen worden gemaakt voor opvang van Afghanen of andere vluchtelingen uit oorlogsgebieden. En waarom zouden we Afghanen of andere vluchtelingen uit oorlogsgebieden niet gewoon kunnen opvangen op de afdeling Ingeloste Beloftes in het Tweede Kamergebouw in Den Haag? Daar hebben ze nog wel wat ruimte over. COA-locatiescout Tom Staal ontdekte nog een paar vacante verdiepingen en maakte met de BBB-frontvrouw alvast een eerste inventarisatie voor opvang in de regio.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
GSTV. Beelden belangrijk Fortuyn-fragment gecensureerd door BNNVARA, minister (D66) pruttelt over 'context' en 'lading'
Leefde Marcel van Dam nog maar - nee wacht, leefde Pim Fortuyn nog maar
TEVENS STAMCAFÉ
COA-baas: 'Er is geen gebrek aan opvangplekken'
oh huh wat zeuren we dan
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
VIDEO. Jan Paternotte geconfronteerd met vluchtelingenstromen zónder PVV-schuld
Zelfs Gidi Markuszower treft deze keer geen blaam
