HOERA! Soleimani jaar dood, wereld dankt Trump
Dankwoord aan Trump trending topic
Dit weekend precies een jaar geleden werd de Iraanse haatgeneraal en leider van de ongezellige jongens van de Revolutionaire Garde Qassem Soleimani gemurked door de beste Amerikaanse president sinds George Washington, te weten Donald Trump. Bij de NPO was iedereen heel erg verdrietig om de gewelddadige acties van Trump en ook het progressiefste deel van Nederland vond de door Trump geïnitieerde gebeurtenissen in Irak maar wat verschrikkelijk. Als mensen hier écht moesten kiezen tussen die vreselijke Trump en mijnheer Soleimani, nou, dan toch maar die Soleimani. Welnu, wijlen Soleimani was een enorme zak en via de hashtag #TnxPOTUS4Soleimani is de wereld de POTUS dan ook dankbaar voor de eerste sabbatical van die enge terrorist. Over de doden niets dan goeds - goed dat-ie dood is.
Van harte gecondoleerd, meiden!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
Liveblog oorlog Iran. Trump: 'Iran heeft te lang over onderhandelingen gedaan, nu gaan ze de prijs betalen!'
Onderhandelingen lijken: over
(Liveblog nummer 145, 144 las u hier)
Liveblog oorlog Iran. Staakt-het-vuren broos, Trump boos, aanvallen op Libanon gaan wel door
Het Laatste Nieuws in Liveblog 141, nummer 140 teruglezen doet u hier
Erben Wennemars STOPT in het StamCafé
Opdat wij niet vergeten
