Gefeliciteerd. Vanaf vandaag MONDKAPJESPLICHT
Femke Halsema kan uw porem niet meer zien
Vanaf woensdag 5 augusto. Elegant over het Offerfeest heen getild. De Mondkapjesplicht voor delen van de Amsterdamse binnenstad. Terwijl het handhaven van het boerkaverbod "zo niet Amsterdams was" (dixit Halsema) moet u nu wel een mandatory smoelbeschermer op in de Kalverstraat, Nieuwendijk en op de Wallen. Boete bedraagt 95 eypo, maar op het anders zo Stopera-gezinde AT5 lezen we dat Mevrouw de Veiligheidsregio de tiefus kan krijgen met heur kerona-maatregelen en dat de boete wordt kwijtgescholden. Arme handhavers en overige boa's. Public FreakOut-filmpjes in 3,2,1...
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
Halsema: geen bewijs dat moslims verantwoordelijk waren voor Jodenjacht
oh sorry we bedoelen de Maccabi-rellen
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
