Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Brandweercapo Leen Schaap uitgeblust

leen in een politiepak

Heeft zijn vingers gebrand aan een te hete kwestie

Leen Schaap, de Quick 'n Brite van de Amsterdamse brandweer, is uitgeblust. Leen (dossier) die het niet leuk vond dat "iemand" een onschuldige snor op zijn lip sjopte haalde de bezem door de rode machocultuur en veegde en passant vrijwel alle mannelijke brandweerlieden op een ongemakkelijke hoop - brandweerlieden die hij denigrerend degradeerde tot een stelletje bejaarden. Omdat Blauwe Leen iedereen die niet in de pas liep bestempelde als macho, lui of maffia, ervaringsdeskundigen die twijfelden aan de Proeftuinkazerne wilde Kaltstellen en de extraatjes van kritische pensionado's afpakte, trok de uitrukdienst (de strijders die u daadwerkelijk uit een brandend huis trekken als het erom gaat) 'm uitermate slecht. De brandweerslang lekte van hier tot AT5 en daardoor stond het water ook Femke Halsema tot de lippen. En nu is Leen uitgeblust. Waar rook was. Bleek dus ook een enorme binnenbrand te zijn.

Reaguursels

Inloggen

Men zegt dat er in Gouda vaak onverklaarbare autobranden zijn. Heel vaak, heel veul.
Kan Leen daar gaan solliciteren?

ljcoster | 30-05-19 | 08:08

Als beroeps-pyromaan, zou ik graag willen reageren op de vacature van brandweercommandant in Amsterdam.
Met het aansteken van branden, is er geen betere dan ondergetekende.
Ik bedoel, de uitrukploegen kan ik voorzien van interne info, van hoe, waar en hoelang een bepaald materiaal kan branden.
Hoe kan je ongezien in druk bevolkt gebied, ongemerkt een onschuldig brandje stichten etc.
Dat lijkt mijn inziens, toch geheel relevante informatie richting de uitrukploegen.
Een interne barbecue zou wekelijks mijn voorkeur genieten eveneens.
Leen Schaap is alleen niet welkom, geheel niet zelfs.

De-Glijdende-Rechter | 30-05-19 | 06:08

Halsema is bang voor een beetje ophef. Die schaap was net lekker bezig. De arbeidsvoorwaarden bij de brandweer zijn niet meer van deze tijd. In Amsterdam dachten ze overal mee weg te kunnen komen: racisme, diefstal, oneigenlijk gebruik gemeentegrond, het maakte allemaal niet uit. Van der Laan had gelijk om daar Schaap neer te zetten maar Halsema is te laf om er mee door te gaan.

Vula | 29-05-19 | 22:33 | 1

@Vula Leen, ben jij dat? Doe maar niet jo......

DvdK | 30-05-19 | 02:35

Brandweerman na dertig jaar ontslagen, omdat hij bij de Hells Angels zit.
Lijkt mij toch wel dat deze beste man het naar zijn zin had, met 30 jaar dienst.
En Leen Schaap ontslaat hem, een trotse en dertig jaar in dienst zijnde brandweerman.
Dat kon wel eens de nekslag voor Leen zijn geweest.
Leen Schaap versus de Hells Angel Brandweerman.
Ik prefereer deze brandweerman hoger in aanzien en functie met al zijn dienstjaren.
Leen Schaap moet maar politcus worden en wegwezen bij de brandweer.

De-Glijdende-Rechter | 29-05-19 | 20:46 | 5

@Vula | 29-05-19 | 22:28:
Brandweermensen moeten ook een VOG omtrent gedrag inleveren.
Dus als deze Hells Angel Brandweerman zijn VOG heeft gekregen, is hij nog steeds geen crimineel en zou hij het geen 30 jaar uitgehouden hebben.
Het grootste probleem bij de brandweer Amsterdam is Leen Schaap zelf.
Die voelde zich als brandweer-commandant meteen al verheven boven zijn uitrukploegen.
Zet oud brandweermensen weg als bejaarden en huidige brandweermensen die kritiek hebben, weg als maffia.
Een gesjeesde politiecommandant word ineens brandweercommandant.
De man Leen Schaap, mag zich nog niet eens vergelijken met een brandweer-groentje.
Zelfs dat brandweer-groentje kan al meer in de praktijk, dan pennelikker en half politicus Leen Schaap.
Zelfs Halsema heeft ingezien dat de situatie niet houdbaar meer is.
Als de uitrukploegen er mee zouden nokken, zie ik de Amsterdamse korpsleiding de branden niet blussen.

De-Glijdende-Rechter | 30-05-19 | 05:39

@Vula | 29-05-19 | 22:28:
Zet de prestaties van de Hells Angel Brandweerman van afgelopen 30 jaar eens tegen de prestaties van Leen Schaap aan.
Bij hoeveel beknellingen, branden en andere hulpverlening zal Leen Schaap geweest zijn???
Hooguit in zijn eerste leerjaren bij de politie, waarna hij via de politie academie heel snel omhoog klom.
Hells Angel Brandweerman vs wannabe Brandweercommandant.
Leen Schaap moet weg, de uitrukploegen blijven.
Ik zie de Hells Angel Brandweerman ook wel terugkomen nadat Schaap weg is.
Men heeft immers een tekort aan personeel.
En Leen Schaap wist ze te intimideren en weg te krijgen hoor.
Applaus voor Leen Schaap.

De-Glijdende-Rechter | 30-05-19 | 05:49
▼ 2 antwoorden verborgen

Goed zo, het zou tijd worden. Dit soort SJW- figuren helpen er niet aan bij om de wereld te verbeteren. In een normale wereld kan je vergaderen, discussieren en een soort hippiebeleid voeren, maar als de nood aan de man/vrouw is, dan moet je kunnen handelen. Je gaat ook niet met een witte vlag door een oorlogsgebied rijden, omdat het er modieus uitziet. Hulpdiensten hebben hun eigen manier hoe om te gaan met je maatjes. Dat is maar goed ook, want morgen sta je in een reldemonstratie, brandend huis of warzone in een ver land. Anderen moeten alweer een mafketel uit de boom vouwen en met wat pech blijft er nog een achter, want chaos en ellende. Dit soort mensen zit niet op de Mens 2.0 te wachten. Zij handelen en gaan op een andere manier met elkaar om, dan op kantoor of op de bouwplaats. En niemand loopt te zeiken over vrouwen of religie. Dat maakt geen ruk uit als de shit frontaal op je afvliegt. Weg met dit soort halfzachte sukkels die het wel allemaal beter denken te weten. Lang leve de cultuur.

LV-223 | 29-05-19 | 20:01 | 1

Zeker brandweerman in Amsterdam? Schaap was juist van het handelen. Hij heeft allerlei brandweermannen die dachten zelf de regels te maken aangesproken en bestraft. Voor mensen die denken dat ze zich ook op het werk rascistisch en onbeschoft kunnen gedragen mag nergens plaats zijn.

Vula | 29-05-19 | 22:31

Hoe kun je als brandweerman ontslagen worden omdat je lid bent van een - op dat moment nog niet verboden - brommerclub? Dat is toch wel heel vreemd.

MacMiep.nl | 29-05-19 | 17:55

Halsema houdt niet van natte lipjes.

Opajoop | 29-05-19 | 17:47

Leen Schaap is het bokje..

Masteryu | 29-05-19 | 17:43

Hoe kan zo’n natte tosti, die zelf uberhaupt nog nooit een brandje heeft geblust, in godsnaam commandant van een van de grootste brandweerkorpsen van Nederland worden?

GOEM | 29-05-19 | 17:28 | 4

Alsof dat nodig is om leiding te geven aan zo'n organisatie. Wat een onzinredenering. De baas van een ziekenhuis hoeft ook geen patiënten te kunnen wassen, daar heeft hij mensen voor.

Vula | 29-05-19 | 22:29

@Vula | 29-05-19 | 22:29: Een arts wast zelf ook geen patiënten, maar lijkt me een logische keuze om de leiding over een ziekenhuis te krijgen in plaats van zo’n externe zakkenwasser die van bestuursbaantje naar bestuursbaantje hopt, zonder te weten waar hij (m/v/x) over lult.

GOEM | 29-05-19 | 23:57

Zo'n natte tosti moet vanuit 020 uiteraard het goede landelijke voorbeeld geven.
"Kijk ons eens, wij zullen de cultuur bij de brandweer wel eens veranderen"
Een soort Sylvana Simons, maar dan met de naam Leen Schaap.
Afijn, Leentje zou het uiteraard nooit zo lang uithouden als dat een gemiddelde Brandweerman dat wel doet.
Wat hij wel heeft bereikt, is dat brandweermensen zijn bloed wel kunnen zuipen.
Knappe prestatie van hem en ik denk niet dat er veel brandweermensen, naar zijn afscheid komen.

De-Glijdende-Rechter | 30-05-19 | 05:56
▼ 1 antwoord verborgen

Er is best wel wat aan de hand bij de brandweer en er moet wat gebeuren.
Ik weet zeker dat de spuitgasten open staan voor verandering. En ze snappen best dat de gedrachtsregels beter gehandhaafd moeten worden.
Maar met Schaap is echt de verkeerde keuze gemaakt. Een besmet persoon die meent als een botte hork te opereren om zijn doel te bereiken
In dit geval heeft Femke het enige gedaan wat mogelijk is.
Nu is het taak een goede (interim) commandant te vinden.
Generaal bd Van Ulm?

Jacktheflipper | 29-05-19 | 16:32 | 2

Die van die succesvolle VN missies in Libanon, Joegoslavië en Afghanistan? Die Van Ulm (lees Uhm)? Al die zogenaamde krijgslieden in vredestijd...…., waar danken die hun carrière eigenlijk aan? (C)lick, (c)llick, dubbel (c)lick zeker? En dan lekker op z'n 57e genieten van een riant pensioen moet je maar rekenen. Benoem gewoon iemand vanuit de eigen rangen en standen. Iemand voor wie de profielschets past en die gewoon weet hoe bij de Amsterdamse brandweer de slangen rollen.

D-Fens_1963 | 29-05-19 | 19:00

@D-Fens_1963 | 29-05-19 | 19:00:
Dat is nu juist wat ook niet werkt.
Alle vorige commondanten komen uit het netwerk.
En daar is een cultuur van ook matennaaien ontstaan.
Een haantje aan het roer is niet erg als die maar duidelijk is.

Jacktheflipper | 29-05-19 | 21:52

Als het zo machoculturistisch is daar bij de brandweer dan moet er ook een macho leider neergezet worden. Marco Kroon ofzo. Niet zo'n snelwegflitsinspecteur als Schaap.

sjef-van-iekel | 29-05-19 | 16:25

Ruim baan voor de volgende (vrouwelijke!) commandant.

D-Fens_1963 | 29-05-19 | 15:32

is een wolf in schaapskleren, op de Veluwe is nog plek, mooi roedel
dat schaapachtige gedoe is nu wel over

schisis | 29-05-19 | 15:28

En van welke gemeente gaat deze kartelbobo nu burgemeester worden? Eh spuitbaas bedoel ik.

drs. P | 29-05-19 | 15:05

De rechtbank in Utrecht zou de brandweer Amsterdam gewoon verbieden.

brughslurph | 29-05-19 | 14:46

Wat krijgt meneer mee qua euries bij z'n vertrek ?

Vesta | 29-05-19 | 14:42

Waar komen dan al die autobranden vandaan ?

Baron Clappique | 29-05-19 | 14:29

Als neutrale onwetende toeschouwer word ik er hier niet wijs uit of Schaap of het brandweerkorps de boosdoener is.

Promedio | 29-05-19 | 14:28

Geitenkop Leen Schaap.

Ronnie uit Helmond | 29-05-19 | 14:20

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3664111/brandweercommandant-leen-schaap-moet-vertrekken...zet een bloksnor onder zijn neus en Er ist wieder da...

Ronnie uit Helmond | 29-05-19 | 14:18

Als Leen Schaap over de dam is, ...

jasvanbus | 29-05-19 | 14:05 | 1

Familie van Tante Leen.

Uw Verzekeringsadvis | 29-05-19 | 14:07

Het is volkomen terecht en verstandig om elke organisatie te willen professionaliseren. Maar hoe groot de kloof kan zijn tussen "managers" en de werkvloer, heeft deze slepende vete wel aangetoond.

De Amsterdamse brandweer is een losgeslagen organisatie met eigen regels, waar de gemeente geen grip op krijgt. Velen gingen Schaap voor, zonder resultaat. Hoe langer dit duurt, en hoe meer koppen rollen, hoe meer de spuitgasten worden gesterkt in hun streven de 21e eeuw buiten de deur te houden.

SjonnieC | 29-05-19 | 13:48 | 5

Ddan hebben ze nog 81 jaar de tijd.

Uw Verzekeringsadvis | 29-05-19 | 14:08

Je moet GVD met je eigen vlees en bloed een fik in van een paar honderd graden, beetje inleven in die gasten kan geen kwaad....

hetgingperongeluk | 29-05-19 | 14:16

Als de Amsterdamse brandweer nog meer van dit soort" Leen Schaap ambtenaren" toegewezen krijgt, dan kon men over een tijd weleens een serieus tekort aan echte brandweermensen krijgen.
Brandweercommandanten zijn eerder een soort van politici, die vooral veel overleggen en vergaderen ipv een brandend huis instappen.
Goed, bij een Grip 1 situatie of zeer grote brand wil de commandant zijn neus laten zien, maar denk nou niet dat zij een brandend pand binnen stappen.
Een onder-commandant daar in tegen, zul je daar wel kunnen aantreffen, in een brandend pand, omdat deze meer feeling met de brandweermensen heeft.
Een brandweer commandant is niet meer dan een verkapte politicus/ambtenaar, die alles volgens de regels doet, daar waar de brandweermensen in het vuur, gewoon soms kunnen en moeten improviseren om te kunnen werken.
Als we de Brandweercommandanten op de plek van de uitrukploegen zouden zetten, dan zou er eerst langdurig overleg gepleegd gaan worden voor men een brand zou bestrijden.
Terwijl de uitrukploegen weten wat ze wel kunnen doen en desnoods improviseren, waar ze meteen een brandend pand in gaan.

De-Glijdende-Rechter | 29-05-19 | 14:34
▼ 2 antwoorden verborgen

De toename van diversiteit noemt Halsema goede resultaten. Hoezo is toename diversiteit een doel?

BluRay | 29-05-19 | 13:37 | 3

Omdat het als middel zinloos is.

Cor Netto | 29-05-19 | 13:50

Ook zwartjes moeten brandjes kunnen blussen... Anders zijn ze te afhankelijk van de boze witte man...!

Expertus_Dico | 29-05-19 | 13:58

@Expertus_Dico | 29-05-19 | 13:58: Laten we dan maar hopen dat er geen branden uitbreken voor 12 uur 's ochtends, anders vrees ik voor de bezettingsgraad.

The2Amendment | 29-05-19 | 15:17

Ben benieuwd waar hij zijn incompetentie nu dan weer mag botvieren. En wie is de gelukkige opvolger?

Cobalt bomb | 29-05-19 | 13:20

# druppel op gloeiende plaat , heel het land is in besturen vergeven van dit soort assholes!!!
Zich god wanen in hun bubbel en het voetvolk maar kruipen!!
Walgelijk gedrag.
Amsterdam als proeftuin voor elk waanidee, schokkend allemaal.

maasdonk | 29-05-19 | 13:16

Bijljesdag bij Groen Links: in Den Haag Ödzill de kop eraf door de top van Groen Links en in Amsterdam het Schaap geslacht. Wie volgt?

ole guapa | 29-05-19 | 13:15 | 2

Woensdag Gehaktdag.... van Rossem komt eraaan.... maak het wel speciaal en Filein, heeft niets met file's te maken.... on nee VR doet niets op commando...

hetgingperongeluk | 29-05-19 | 13:25

Een paar weken geleden zat Halsema met haar kaakklem bij Buitenhof die Schaap nog volop te verdedigen. Neen, alles ging helemaal toppie.

Mammeloe | 29-05-19 | 13:15 | 1

Politics, you gotta love it!

Cobalt bomb | 29-05-19 | 13:21

Commentaar van Schaap: meehheeeheeeeee.

Toos Bevergeil | 29-05-19 | 13:13 | 1

Topcomment! XD

BluRay | 29-05-19 | 13:38

Goed zo. Naar mannetje dit sujet.

Vespukki | 29-05-19 | 13:08

Is dat politieke correcte brandje ook weer geblust..

killRoy1982 | 29-05-19 | 13:08

Ik begrijp wel waarom GroenLinks de brandweerman loost. Het is nogal vervelend als je partijgenoten niet normaal brand kunnen stichten.

El Rico Grande | 29-05-19 | 13:07

De benoeming van Leen Schaap was meer een politieke benoeming dan een benoeming vanwege zijn vakkundigheid. Trappen naar zijn eigen mensen en zijn baasjes p**pen en likken.

Heiner | 29-05-19 | 13:07 | 1

Het de bekende pvda ambtenaar, zat jaren bij de goede partei.

Pelforth | 29-05-19 | 15:25
-weggejorist-
AlphonseCapone | 29-05-19 | 13:06
-weggejorist-
Jan Bennink9906 | 29-05-19 | 13:06

Niet spuiten maar slikken.

Jos Tiebent | 29-05-19 | 13:05

Gammelle gamelle gamelle gammelle,

rare sirene?

Ooh het is Schaap met zijn nieuwe brandweer.

Kanarie_Geil | 29-05-19 | 13:04

Als er een Schaap over de Dam is, volgen er meer.

El Rico Grande | 29-05-19 | 13:04

Never fuck echte brandweermannen, ik heb gezien en gehoord wat er gebeurt als Hotel Polen (020) in de hens staat... mensen uit het raam springen en je ze probeert op te vangen met een trampoline... ik weet hoe het is om een hoofd van de achterbank van een auto die tegen een boom reed, op te rapen en een vader die daardoor 3 weken niet meer kon praten.... zoiets...

hetgingperongeluk | 29-05-19 | 12:57 | 2

Daar waar alle andere mensen weggaan, gaat de brandweer heen.

Cobalt bomb | 29-05-19 | 13:23

Dit gaat over een manager. Niet over een echte brandweerman.

Willem_Oltmans | 29-05-19 | 15:08

Schaap naar de slachtbank geleid..
Komt wel mooi uit, een week voor het Suikerfeest.

Wijze uit het Oosten | 29-05-19 | 12:54 | 1

Aka Pinksterweekend

Shareholder II | 29-05-19 | 13:15

Die kerel 1 keer gezien, zijn uitstraling gaf al aan dat hij een 2 e hands achterbaks kereltje is, ongeschikt voor een nette baan, kan beter op de markt gaan staan met onderbroeken.

Uw Verzekeringsadvis | 29-05-19 | 12:53

Ja, breng GL aan de macht en dit is het gevolg. Hard optreden tegen seksisme en discriminatie is blijkbaar niet gewenst. De oude hap heeft het dus nog steeds voor het zeggen op de werkvloer.
Nu gaan we praten met elkaar, overleggen met elkaar, vergaderen met elkaar.
Jammer, Schaap!
-

Bernhard de II | 29-05-19 | 12:53 | 2

En terecht, deze nikskunner heeft niks te zoeken tussen de echte mannen.

Cobalt bomb | 29-05-19 | 13:24

Als ik moet kiezen tussen hardcore macho brandweerkerels en dit soort Groen Links nitwit managers die nul feeling hebben met de vloer en vooral bezig zijn met diversiteit dan kies ik honderd keer voor die mannen. Ik hoop dat dat policor Schaap met een flinke burnout lang thuis zit, kan hij andere clubs tenminste niet lastig komen vallen met zijn GL hobbies.

5611 | 29-05-19 | 14:07

Begreep dat de brandweerkorpsen, i.t.t. de nationale politie, per Gemeente een aparte eigen CAO hebben. Toen er in 020 een tekort dreigde in de jaren 90 zijn veel jonge mannen gelokt met die 24-uursregel en eerder pensioen. Die afspraken zijn meermaals geschonden, toch langer doorwerken, minder toeslagen etc. Die woede komt echt uit de tenen. In een stad waar voor iedere multiculturele drol miljoenen subsidie klaarliggen.

Mammeloe | 29-05-19 | 12:52

Volgens schaap en zijn broodheren was/is de brandweer te wit (letterlijke woorden), daar gaan je haren toch recht van overeind staan.

Vraag me af wanneer ze gaan roepen dat de brandweer azië te geel en in afrika te zwart is.

Hoeraatjes | 29-05-19 | 12:51 | 4

@Glasgow Argus | 29-05-19 | 12:53: En met moedige mannen/vrouwen die mens en dier redden ongeacht kleur leeftijd religie ras etc etc..

Hoeraatjes | 29-05-19 | 12:57

@Glasgow Argus | 29-05-19 | 12:53:
Nou ja, als je wit bent verbrand je je huid wel sneller.

Schoorsteenveger | 29-05-19 | 12:57

"Volgens schaap en zijn broodheren was/is de brandweer te wit (letterlijke woorden)" Aangezien het een betaalde baan is zegt het me iets heel anders.
Maar ik zal het gezellig houden.

Cobalt bomb | 29-05-19 | 13:28
▼ 1 antwoord verborgen

Wel bijzonder om iemand aan te stellen om de integriteit van een bedrijf te verbeteren die zelf meermaals op zijn vingers is getikt vanwege integriteitskwesties.

Een soort van boeven vang je met boeven.

Glasgow Argus | 29-05-19 | 12:45

Ik weet niet of het iets met Hemelvaart te maken heeft, maar het is, zo begrijp ik, de Week van de Vertrouwensbreuken. Eerst zet Klaver Özdil aan de kant, vervolgens gooit Halsema Schaap buiten. Wie volgt? Welke zuiveringen staan ons nog te wachten? Wie is er al te lastig en komt het meest in aanmerking om 'rúcksichtslos ausradiert' te worden? Wij wachten af.

Schoorsteenveger | 29-05-19 | 12:45 | 2

Schaap Halalsema geslacht.

Glasgow Argus | 29-05-19 | 12:46

En overal de lange arm van GroenLinks

JanBrel | 29-05-19 | 12:48

Mooi weg met die oetlul

ZwarteRiek | 29-05-19 | 12:44

Dit land is kapot gegaan aan absurd management, dat is wel duidelijk.

kwark001 | 29-05-19 | 12:43 | 1

Philips ook.

Ronnie uit Helmond | 29-05-19 | 14:19

Krijg je wanneer de politiek ‘diversitei’ belangrijker gaat vinden dan het blussen van branden.

du Roi Soleil | 29-05-19 | 12:43 | 2

Dat is wel een groot probleem. Het politieke en ideologische profiel staat voorop. Net zoals in totalitaire staten gebeurt.

Heiner | 29-05-19 | 13:09

Roetveegbrandweermannen?

Prutskip | 29-05-19 | 13:09

Ken een paar Amsterdamse brandweerlieden. Zal maar niet herhalen wat zij van Eberhard vonden. Was niet zo liev. Hun wens kwam wel uit.

Mammeloe | 29-05-19 | 12:42 | 1

Jep, Karma is a bitch :-)

The2Amendment | 29-05-19 | 12:42

Naar de slachtbank met het Schaap. Net op tijd voor het suikerfeest.

The2Amendment | 29-05-19 | 12:41 | 1

Ja, het Bloedsuikerspiegelfeest zal weldra weer gevierd worden!

Schoorsteenveger | 29-05-19 | 12:48

En nu komt er een andere chef m/v die er nog harder met een botte bijl in gaat want dat daar het een en ander verrot is, is nu wel duidelijk.

Weerduivel | 29-05-19 | 12:41 | 1

Wat is er tegenwoordig niet verrot in Amsterdam nu de Groene Khmer er de scepter zwaait?

gratias | 29-05-19 | 12:59

Wat kan het iemand buiten de A10 het nou boeien hoe in die smerige stinkstad Brandweerman Sam functioneert.

Willem_Oltmans | 29-05-19 | 12:39

Er is vast wel ergens een ander bestuursbaantje voor hem beschikbaar waar hij verder kan gaan falen voor 100.000+ euro per jaar.

Geen probleem, succes of falen maakt voor dat soort lui niets uit, qua salaris en qua baangarantie. #livingthegoodlife

DMaN | 29-05-19 | 12:39 | 2

Ergens bij de Autoriteit Persoonsgegevens denk ik. Daar hebben ze Aleid Wolfsen al dus nog een toppertje er bij past altijd.

The2Amendment | 29-05-19 | 12:42

@The2Amendment | 29-05-19 | 12:42: Wolfsen, men dacht deze ras idioot mooi geparkeerd te hebben moet hij nog wat gaan doen ook door de nieuwe wetgeving, dat was schrikken.

Uw Verzekeringsadvis | 29-05-19 | 12:51

Leen is het Zwarte Schaap.

Glasgow Argus | 29-05-19 | 12:39 | 6

@keestelpro | 29-05-19 | 12:59: Ja, Kees, eens. Heeft alles te maken met de politieke aansturing van een publiek dienstverlenend bedrijf.

Glasgow Argus | 29-05-19 | 13:09

@keestelpro | 29-05-19 | 12:42:

Roet is zwart. Roet komt vrij bij brand. Brand moet geblust worden. Ergo: de kudde zal niet heel erg wit zijn. Zoiets?

Montu | 29-05-19 | 13:44

@Glasgow Argus | 29-05-19 | 13:09: Man komt lam op zijn werk aan, moet een blaastest doen, wordt ontslagen omdat hij al eerder een waarschuwing kreeg wegens lam op het werk verschijnen. Werknemers gebruiken bedrijfsterrein om auto's, boten, motorfietsen en banden op te slaan en krijgen te horen dat dit niet is toegestaan. Politieke aansturing?

Rhenium | 29-05-19 | 15:53
▼ 3 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken